GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μην παριστάνετε τον ...λόρδο, κ. Αλογοσκούφη!

Υποχρέωση ενός πολιτικού και των συν αυτώ, στην Δημοκρατία, είναι η λογοδοσία... Του Χρήστου Λουτράδη Το σημαντικότερο στοιχείο που διατηρε...

Υποχρέωση ενός πολιτικού και των συν αυτώ, στην Δημοκρατία, είναι η λογοδοσία...

Του Χρήστου Λουτράδη

Το σημαντικότερο στοιχείο που διατηρεί την αξιοπιστία μιας δημοκρατίας ειναι η λογοδοσία και η δυνατότητα απολογισμού που παρέχεται στους πολιτικούς ως μέρος του λειτουργήματος αλλά και ως αποτέλεσμα της εντολής που έχουν λάβει απο τον ελληνικό λάο. Αποτελεί δε έναν απο τους θεμέλιους λίθους που προστατεύουν τον θεσμό της δημοκρατίας. Ιδιαίτερα στην εποχή που διανύουμε όπου το δημοκρατικό πολίτευμα περνάει μια θεσμική κρίση αλλά και κρίση νομιμοποίησης στο υποσυνείδητο των πολιτών, η ανάγκη για λογοδοσία γίνεται ολοένα και επικτακτικότερη.
Αφορμή για την ανάπτυξη αυτής της συλλογιστικής στάθηκαν οι αποκαλύψεις του Press-gr και η πλήρη απουσία απάντησης απο τον Υπουργό Οικονομίας Αλογοσκούφη.
Όταν ένας πολιτικός δεν νιώθει την ανάγκη να απολογηθεί ή τουλάχιστον να δώσει εξηγήσεις για κάτι που του καταμαρτυρούν, καθίσταται ένας επικίνδυνος πολιτικός αφού υπονομεύει τα ίδια τα θεμέλια της δημοκρατίας .
Αποτελεί υποχρέωση ενός πολιτικού η λογοδοσία προς τον λαό, όχι με την μορφή απολογητικού υπομνήματος, ούτε ως παραδοχή ενοχής αλλά ως ελάχιστο δείγμα σεβασμού προς τους πολίτες που πληρώνεται να υπηρετεί.
Η εξουσία όμως διαφθείρει και αλλοιώνει δομοποιητικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ενας πολιτικός. Πέφτουν στην παγίδα και συγχέουν τον ρόλο του βουλευτή με αυτόν του βουλευτή των λόρδων. Αγνοούν επιδεικτικά κάθε υποχρέωση λογοδοσίας, ζουν στην αλαζονεία της εξουσίας και ξεχνούν την παροδικότητα της άσκησης εξουσίας .
Δεν ειναι μόνο δυστυχώς ο κ. Αλογοσκούφης σε αυτήν την κατηγορία. Είναι και ο κάθε πολιτικάντης, απο τον πιο ισχυρό μέχρι τον συνδικαλιστή στα πανεπιστήμια που θεωρεί ότι μπορεί να διαχειρίζεται την εξουσία με στόχο το προσωπικό του κέρδος και την διάχυση της μικροαστικής του υπο-κουλτούρας, απο το να στηρίζει συμβούλους που ελέγχονται απο την Δικαιοσύνη, μέχρι το να τον δέχονται σε μεταπτυχιακά απο την πίσω πόρτα...
Δεν καταστρέφουν την ήδη χαμένη αξιοπιστία τους. Καταστρέφουν το ίδιο το πολίτευμα και για αυτό πρέπει να αντιδράσουμε.

238 σχόλια

  1. α ρε λουτραδάρα , έγραψες πάλι..το θέμα ειναι οτι ειναι κυβέρνηση παχύδερμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λουτράδη διαφωνω μαζί σου σε πολλά αλλα με τρελαινεί η ιδέα οτι ανοιξες δρομο στον κάθε πικραμενο να γράφει τις παπαρίες του εδώ μέσα τουλάχιστον εσυ ρε φίλε γράφεις κάτι τους αλλους τι τους θέλουν μπορείς να μου πεις?
    κατι γρίβες καραγγιανοπουλους κανεπολουλους και παπαρια μάμντολες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. pes ta lutradi gemise grafikous to press gr epitelous i sovari kai egkiri foni tou press xanagirise kai fovi8ikame
    |!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. APO DEXIOUS KAI MIKROASTOUS TI PERIMENEIS..ekei pu les gia ptixia adelfe ennoeis ton xristou tis pasp?
    tou panteiou kale
    tou loverdou kale..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΑΜΗΣΤΕ


    ΤΑ ΛΜΟΓΙΑ

    ΟΣΟ ΨΗΛΑ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Εισηγμένες εταιρίες στις μετοχές των οποίων ”ποντάρονται” εκατομμύρια ευρώ καθημερινά έχουν να δουν… το πρόσωπο της Εφορίας από το έτος 2000!..." [Euro2day 10/07/07 ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ , Β.ΒΑΛΑΜΒΑΝΟΣ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΠΟΝΗΡΗ ΑΛΕΠΟΥ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΑΠ' ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ.

    ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΧΡΟΝΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα μουλάρι γέννησε αρσενικό πουλάρι σε μια κωμόπολη του Μαρόκο. Μπορεί να θεωρηθεί ότι δεν είναι κάτι τόσο σημαντικό αλλά, παρόλα αυτά αποτελεί ένα μεγάλο επιστημονικό θαύμα αφού το μουλάρι προέρχεται από διασταύρωση αλόγου με γάιδαρο, και είναι στείρο, εκτός βέβαια από αυτή την ιδιάζουσα περίπτωση.
    Μέχρι στιγμής, από το 1527, υπήρξαν 60 παρόμοιες καταστάσεις σε όλο τον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν καταγεγραμμένες δύο ακόμη περιπτώσεις , μία στην Κίνα το 1988 και άλλη μία στο Μαρόκο το 1984.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι δουλειά έχει η Δημοκρατία με το να απαντάει ο Αλογοσκούφης σε κάθε παπαριά που σερβίρει ένα ανώνυμο υβριστικό site;
    Αντε κάντε ένα κρύο ντούς μαλακισμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΗ ΓΑΜΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΑΠΓΙΑΝΝΗ ΒΡΕ ΛΟΥΤΡΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υποχρέωση ενός πολιτικού και των συν αυτώ, στην Δημοκρατία, είναι η λογοδοσία...

    Του Χρήστου Λουτράδη
    ..
    Αφορμή για την ανάπτυξη αυτής της συλλογιστικής στάθηκαν οι αποκαλύψεις του Press-gr και η πλήρη απουσία απάντησης απο τον Υπουργό Οικονομίας Αλογοσκούφη.
    ==
    Ετσι ειναι αγαπητε και συμφωνω μαζι σας.
    Αν και υπαρχουν τεχνικα προβληματα ,ουτως ειπειν..

    Αμα ηταν ο αλογοσκουφης να "απολογογειται" στο "press-gr",του οποιου ειναι και εξεχον "μελος" ,ως θα ελεγον,τα τελευταια ποστς αφορουν αυτον και μονον αυτον,και ("οπως επιβαλλουν οι δημοκρατικα θεσμοι και η ισονομια") βεβαια, θα επρεπε να απολογειται και στο "Indymedia" και ασφαλως ασφαλως και σε δεκαδες αλλα "δημοκρατικες φωνες" πιστευω οτι δεν θαχε χρονο ουτε για κατουρημα..

    Και αυτο επρεπε να κανει και συμφωνω μαζι σας.

    Να κανει την..υπερβαση.
    Η θαπρεπε να σας προσλαβει "επι συμβασει" εσας προσωπικα και να απαντατε εσεις αντι αυτου.
    Δεν θαχατε αντιρρηση, νομιζω?

    Καιρος ειναι να αναρτησετε ενα ποστ με το σχετικο ερωτημα/αιτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι καλά, αλλά η ίδια η δημοκρατία με τη μειοψηφική διακυβέρνηση που επιβάλλει στο λαό, διαμορφώνει τέτοιες αντιδράσεις που τις βλέπουμε -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο- να ισχύον σε όλο το δημοκρατικό κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπουργοί σαν τον επηρμένο αδίστακτο Αλογοσκούφη και τον μπουρζουά Παπαντωνίου ευδοκιμούν μόνο οταν υπάρχουν πρωθυπουργοί αμήχανοι κι ανασφαλείς σαν τον Καραμανλή τον ευθραυστο ,τον πλαδαρό και θαυμαστές των νονων της διαπλοκής σαν τον Σημίτη.Ο τελευταίος δεν έκρυβε την αδυναμία του στο πρόσωπο του Κόκκαλη.
    Ο ανεπαρκής ,αβουλος Καραμανλής ζει στη σκιά Αλογοσκούφηδων ,Σουφλιάδων,Πολυδωρα και Σιούφηδων.Το μόνο που θέλει είναι να πάρει την Νατασσα και να φυγει μακριά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εαν ειχαμε ενα σοβαρό πρωθυπουργό ο Αλογοσκούφης δεν θα τολμούσε να υποδυθει τον Σαρκοζί.Φυσικά οι νεοδημοκάτες εχουν κατι κοινό με τον γάλλο.Καποιοι άλλοι κάνουν καλά τις συζυγους τους.Κερατάδες με τη βούλα η υποψήφιοι κερατάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 10:00 πμ

    Φυσικά οι νεοδημοκάτες εχουν κατι κοινό με τον γάλλο.

    ==
    Ωχ! πρωι πρωι τα απροσαρμοστα πασοκοσκυλαιικα σκυλια.

    "Ελλας Γαλλια συμμαχια"! ουστ ρεμπελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. προσοχη-προσοχη

    Σκυλος ελευθερος και αμολυμενος
    περιφερεται στο σαιτ.
    Ονομαζεται ΤΖΩΝ,ειναι επικινδυνος,γαυγιζει αλλα δεν δαγκωνει γιατι του φυγε η μασελα.
    Ειναι λιγο ντροπαλος,γι αυτο δεν βαζει ονομα σημερα,αλλα σιγα-σιγα μολις τον αναλαβουν μερικοι θα ορμηξει,θα ξεσαλωσει κι αντε πιαστετον.
    Εδω στο σαιτ αλωνιζει απο το πρωι,καντε του ΟΥΣΤ και εκραγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΧΥΤΗΡΟΣ

    ΟΔΥΣΣΕΙΑ (Από τη συλλογή "Τόποι νέοι")

    Δεμένος τρυφερός αλλιώτικος
    Δεμένος στο κατάρτι μου.
    Τόσα νερά στο δωμάτιό μου!

    Ας έρθουν οι σύντροφοι
    Ας έρθουν οι σειρήνες
    Ας έρθει - έστω - ένας υδραυλικός.


    ...ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΟΥΛΩΣΕΙ ΤΟ ΒΟΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ - ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ Ο ΧΥΤΗΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αντε Τζων σου βρηκα δουλεια,υδραυλικος σε βοθρατζηδικο.
    ορμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έγραφε το ποίημα για τις μουνότριχες της Χριστινούλας ο Πάγκαλος...


    γι' αυτό τα έκανε μουνί καλλιγραφία με τον Οτσαλάν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 10.42 έχεις δίκιο σύντροφε ότι είναι βόθρος το κίνημα, αλλά θα αναλάβει ο ελβετούλης αδελφούλα φυγόστρατος που έχει σπουδάσει υδραυλικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Επισης στην πραγματικη Δημοκρατια
    οι κατεχοντες αξιωματα θα πρεπει
    να ειναι ανα πασα στιγμη ανακλητοι!

    Αλλα εμεις φυσικα ζουμε σε μια ψευδο-Δημοκρατια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Aσχετο.
    Για ασχετους η μη.

    Παρνηθα!!
    Αναδασωση...

    Παλι οι "ειδικοι" εν οψει.
    Παλι οι διαφωνιες για τις καρδερινες...

    Νομιζω εκει εγκειται η kακοδαιμονια τους κρατους γενικα.
    Οι πολλες "δημοκρατικες" αλλα ΟΧΙ και αγνες φωνες κατ αναγκη.
    Δασοπονοι,δασολογοι,πτηνολογοι,
    βατολογοι,ελαφολογοι,μπουρδολογοι και λοιπα ειδη οικοσκευης αρχισαν κιολας τις ..αντιρρησεις.
    Καποιοι απ αυτους θα προσβλεπουν σε διορισμο ,σε καμμια θεση "ειδικου" και αρχισαν τις μαλακιες.

    Ενω ακομα η Παρνηθα ειναι καρβουνο.
    Ουστ χλεχλεδες...

    Λοιπον μπορει να προχωρησει ετσι τιποτα σε αυτη εδω την χωρα????>?

    Και συνεργεια να μπουν να κοψουν και να αρχισουν τον αμεσο καθαρισμο απο τα καμμενα και τους μισοκαμμενους κορμους
    παλι θα υπαρξουν οι μαλακες να τραιναρουν την υποθεση.Ουστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. δηλαδή ρε ανίδεοι δεξιοι ο αλογοσκούφης δεν έχει υποχρέωση ωως ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΑΣ να δινει εξηγήσεις σε ΠΟΛΙΤΕΣ ?χέσε το δημοσιογράφοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τα χώνει και ομορφα λουτράδη στους παντειακούς..ε?;) καλά κάνεις γιατι με κάτι τύπους σαν τον γιάννη χρήστου τον τσαντοκουβαλητη του λοβέρδου καλέ..έχουμε απηυδίσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητέ Χρηστο,

    σε παρακολουθώ στα γραπτά σου μήνες τώρα πριν καταλήξω σε αυτό που γράφω σήμερα.
    ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!

    Δυστυχώς φίλε μου όμως ξεκινάς την σκέψη σου με μια λάνθασμένη παραδοχή, ενα αμφισβητούμενο δεδομένο, οτι έχουμε δηλαδή Δημοκρατία και όχι την επίφασή της.
    Η Δημοκρατία φίλε μου δεν ισχύει δια παντός με μια εφ' απαξ δήλωση "των ενδιαφερομένων".
    Η Δημοκρατία θέλει συνεχώς να την σέβονται να την υπηρετούν και να την αποδεικνύουν κυρίως αυτοί που την λειτουργούν και την επικαλούνται.
    Ακόμα, η Δημοκρατία θέλει "επαναλαμβανόμενες αναβαθμίσεις" - κατ ουσίαν και οχι ψευδεπίγραφες - με σκοπό πάντα να λειτουργεί προς όφελος αυτών απο όπου και για τον οποίο πηγάζουν όλες οι εξουσίες. Φυσικά, η αναθεώρηση και μόνο ενός Συντάγματος από αντιπροσώπους χωρίς την νομιμοποιήση του απο τους πολίτες σημαίνει περιφρόνηση προς την Δημοκρατία και περιορισμό αυτής, πολλώ δε μάλλον η ενσωμάτωση διατάξεων για την επισημοποιήση της ανευθυνότητας των πολιτικών, βουλευτών και στελεχών των Κυβερνήσεων.

    Δεν έχουμε Δημοκρατία Χρήστο, η μάλλον καλύτερα έχουμε κάτι σαν "ολιγη από", πολύ ολίγη μου πέφτει εμένα ομολογώ...


    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πες τα ρε SNB Φτάνει πια με την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ....πρέπει να πάρουμε την κατάσταση..στα χέρια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 11:37 πμ

    ==
    Παρτε και κανενα ντορβα!
    Αχρειαστος ναναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. blepeis omws...pws polloi ili8ioi stirizoun kapoion pou tous pinei to aima

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 11:44 πμ

    ==
    Βρυκολακες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τον τον Ντορβά..να τον βάλετε στον κώλο σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. 11:46 πμ
    ==
    Ω! τι Ρυπαρα εκφραση!
    Δεν αισχυνεστε αγαπητε?

    Εγω αισχυνομαι δια λογαριασμον σας,κυριε.

    Αμα γεμισει η χουφτα σας ,χρειαζεται ο ντορβας..
    Εκτος αν γεμισουν τα χερια σας τα αδειαζετε στον κ.... σας ,δεν ημπορω να το πω! αισχυνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο Τζακ Λάνγκ προτείνει την παραίτηση της ηγεσίας του Σοσιαλιστικού κόμματος
    ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ παραίτηση της ηγεσίας του Σοσιαλιστικού κόμματος πρότεινε σήμερα ο σοσιαλιστής πρώην υπουργός Τζακ Λάνγκ, υποστηρίζοντας ότι το κόμμα είναι αντιμέτωπο «με μια πολύ βαθειά κρίση».
    «Θα ήταν πιό σωστό και πιό ειλικρινές να πηγαίναμε ενώπιον των μελών του κόμματος που θα ξεκαθάριζαν την κατάσταση μετά από μιά συζήτηση αρκετών μηνών» τόνισε ο Λανγκ μιλώντας στον ραδιοσταθμό RTL.

    Σύμφωνα με τον πρώην υπουργό Πολιτισμού του Φρανσουά Μιτεράν,"μετά την πρόσφατη ήττα των Σοσιαλιστών στις προεδρικές εκλογές θα περίμενε κανείς μια αυτοκριτική από την ηγεσία του κόμματος,μιά ανάλυση.Γιατί να μην πάμε ενώπιον των μελών; Γιατί να μην υπάρξει μια συλλογική παραίτηση ; αναρωτήθηκε.

    Ο Λανγκ, από τον οποίο ο γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί ζητησε να μετάσχει σε μια επιτροπή για τη μεταρρύθμιση των θεσμών, παραιτήθηκε χθες από τα ηγετικά όργανα του Σοσιαλιστικού Κόμματος. «Σήμερα δεν ταυτίζομαι πια με τις δικές σου μεθόδους άσκησης της ηγεσίας», τόνισε ο Τζακ Λανγκ σε επιστολή του προς τον ηγέτη των Σοσιαλιστών, Φρανσουά Ολάντ.Ο Τζακ Λανγκ είναι μια ιστορική προσωπικότητα του Σοσιαλιστικού Κόμματος και είναι πολύ ι δημοφιλής ιδιαίτερα μεταξύ των νέων.

    Το Εθνικό Γραφείο των Σοσιαλιστών προειδοποίησε ότι αναστείλει τη συμμετοχή στα ηγετικά όργανα του κόμματος οποιουδήποτε στελέχους συμμετάσχει «σε προσωπική βάση» σε κυβερνητικές επιτροπές.Μέχρι τώρα πάντως, έξι στελέψη της Αριστεράς έχουν εισέλθει στην κυβέρνηση ενώ ο πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί πρότεινε την υποψηφιότητα του πρώην υπουργού Οικονομικών,Ντομινίκ Στρος Καν για την ηγεσία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

    Ο Λανγκ τόνισε πως δεν επιθυμεί να εισέλθει στην κεντροδεξιά κυβέρνηση, όπως του είχε προτείνει πριν αρκετές εβδομάδες ο Σαρκοζί και διαβεβαίωσε ότι ακόμη κι αν ενταχτεί στην επιτροπή μεταρρύθμισης των θεσμών θα παραμείνει στην αντιπολίτευση. Προς το παρόν,ο Λανγκ δεν έχει αποφασίσει αν να μετάσχει στην επιτροπή,καθώς πρώτα -όπως είπε- θα δεί «το εύρος των προτεινόμενων μεταρρυθμίσεων,τη σύνθεσή της και τις εγγυήσεις για πλουραλισμό».

    www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
    ==
    Και στα δικα σας πασοκοσκυλαιοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. βρε Αρχιμαλάκα σκατόπουστα Μπινελικάρχη μαλακοΤζών,

    εδώ είσαι ρε μούτσο και σε ψάχνω να σε γαμίσω αρχίδι γαμώ το μουνί που σε γλύστραγε παιδεραστή;

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ, τη γρουσουζιά μου να'χεις μουνόπανο!
    Νομίζεις πουστάρα όλων των ναυτικών οτι εσυ μόνο μπορείς να βρίζεις;

    Πως χέζεις βρε πηγή του σκατού αφού έχεις δυο κολοτρυπίδες μια πάνω και μια κάτω; Πως αναγνωρίζουν οι κουράδες της κοιλίας και της σκέψης σου ρε κώλε απο που να βγεί η κάθε μια;

    Κλάσε μας τον Πουτσο!!!
    Αν ξαναβρίσεις άνθρωπο εδω μέσα δεν θα σε γαμίσω απλά, θα σε ξεκωλιάσω σκατόπουστα γέρο!!!


    ο Αράπης σου κ.Τζών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ελα "black" χεστον. Αστο για σήμερα, μάλλον μαζεύτηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. α ρε μικροαστοι να ξέρατε..τον λουτράδη θα ντρεπόσασταν να τον ρωτόυσατε κα αν δουλευει αλλά τοσο σκατα έχει το κεφάλι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ο Αράπης σου κ.Τζών...

    12:01 μμ



    Ελα "black" χεστον. Αστο για σήμερα, μάλλον μαζεύτηκε...

    12:09 μμ
    ==

    Να υποθεσω οτι ειναι δυο τα μωρα?
    Μπεμπεδες μου

    Εσενα σου εμεινε το "ανεκδοτακιν" ..
    Θαθελες αγορινα να ησουν το αγορακι,ε?

    Σου θυμισε γλυκες στιγμες ,αγορινα,πουστρακι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ο Λουτράδης τι σχέση εχει ρε δικτυο 21 ?τον Λιονάρακη βρίσε αμαν πια με τις ασχετίλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 12:11 μμ

    ==
    Δωσε μας κανενα βιογραφικο.
    Ενεκα η περιεργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. POY SAI RE LOVERDO TUBEKI PSILOKOMMENO KANEIS RE AR8ROGRAFE TOU PERIODIKOU TOU KWLOU..MAX..GIA TO TSIRAKI SOU XRISTOU

    TOKAKO DEN EINAI OTI EINAI 31 ETWN KAI EINAI STO PANTEIO TO KAKO EINAI OTI EINAI 31 ETWN KAI EINAI AGAMITOS..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 12:14 μμ

    ==
    Οχι δεν μπορει να εχει καμμια σχεση.

    Αυτος νομιζω στο "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" η σε καποια τετοια σκατοφυλλαδα δουλευει,παρεα με αυτο αφισκιο τον θεμο αναστασιαδη,νομιζω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ρε τζων εντάξει τον Babis τον πηδάει η μανα-μανιο καταθλα εσένα ποιοσ σε πηδάει ?

    μην μιλάς πολυ εναντιον ΕΠΩΝΥΜΩΝ αρθρογράφων..γιατι ολοι στον Πειραια ξερουμε κωλογερε ποιοσ εισαι...μην..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 12.11

    Δεν αντιλαμβάνομαι τι υπαινίσσεσαι με την περί ντροπής αναφορά σου, να ντρέπεσαι όμως για την συλλήβδην περί σκατού ύβριν σου για όλους εμάς που διβάζουμε πολύ και γράφουμε ελάχιστα εδώ.
    Σκέψου το "μη μικροαστέ", για σκέψου τι έκανες.

    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Στο πρώτο θέμα δουλεύει ο λουτράδης φιλαράκι με τον Μάκη απο παλιά..αν και δεν δουλευει για τα λέφτα..πράγματι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ ΟΡΝΙΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ πρώτο θέμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ε για αυτο τα χώνει στην Ν.Δ τότε..φιλαράκι του Θέμου..ε..λουτράδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 12:19 μμ

    ==
    Το ξερω γιαυτο οπως βλεπεις εχω πολλες θαυμαστριες.
    Ποτε θα βγουμε γλυκεια μου?
    Σεχω αποθυμησει,που λεει και το ασμα,βρωμοπουστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΜΗ. Οχι τώρα "black"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 12:21 μμ

    ==
    Που δουλευει αγαπη μου?

    Εισαι σιγουρος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. O alogoskoufas δεν έβαλε υποψηφιοτήτα γιατι θα χάσει σιγουρα..στο πολιτικο συμβουλιο ετοιμάζονται ειδικα δικαστήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. εχετε αποδείξεις οτι δουλέυει πρώτο θέμα?ο Λουτράδης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. nai re o loutradis duleuei sto proto 8ema dilwnei proodeutikos den einai lamogio pantws teliose to panteio kai kanei metaptixiako..tora pou kai ti..8a se gelasw..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΗ. Οχι τώρα "black"!

    12:24 μμ
    ==
    Δυναμαι να αποχωρησω.
    Πλακωσανε ως συνηθως οι υστερικες πασοκοσκυλαιισες σκυλες.

    Προς πληροφοριαν σας αυριο δεν θα ειμαι εδω ,και σημερον δεν θα ημην ,αλλα ενεκα οι "ισχυροι βορειοι ανεμοι" αν με εννοειτε..

    Χαιρετε κ.Νεοδημοκρατες.
    Ψοφο κακον πασοκοσκυλαιικα σκυλια και σκυλες.

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. τι εγινε δεξιοσκυλα χεστήκατε οταν μάθατε οτι ο Λουτράδης ειναι Αναστασιαδικος?
    τς τς..

    κρίμα..

    γιατι κανεις σας δεν σκεπτεται οτι το αρθρο του ειναι απο τα καλυτερα εδώ μεσα..χάνεται η δημοκρατιας μας ρε...και εσεις ασχολειστε με βουρτσες..ΝΙΩΘΕΤΕ ΟΤΙ ΖΕΙΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ειληκρινά δεν μπορώ να παρακολουθήσω τη σκέψη σας μερικοί...
    Το ζήτημα για σας είναι το αγαπημένο σας φακέλωμα που και αν και πως δουλεύει, η το ίδιο το θέμα του άρθρου του και οι δικές σας θέσεις επ' αυτού; Ελεος πιά, τι διαβάζουμε...


    SNB


    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 12.29 στο Πάντειο? έτσι εξηγούνται πολλά

    στο Πρώτο Θέμα? έτσι εξηγούνται όλα


    να αλλάξει το όνομα κι από ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ να το κάνει πιό σοσιαληστρικο, κάτι σε ΚΑΜΠΙΝΕΣ ίσως...


    που ταιριάζει και με το ποίημα του Χυτήρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ρε αράπη τράβα να ξυρίσεις το μουνί της γυναίκας του πάγκαλου και να φας και τις τρίχες...


    άντε μουνόπανο πολύ σε ανεχτήκαμε με τις αρχιδοαπειλές σου βρωμιάρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 12.38

    Αφου δεν μπορεις να μιλησεις τι το θες και ανοιγεις το στομα σου;
    Παλι ρεψιμο εβγαλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. "black" εχω κόσμο στο γραφείο. ΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. re paidia an o loutradis lew an ..
    apodeix8ei oti den douleuei
    sto proto 8ema...
    8a ftaiei autos na sas kinigisei re dexio skila
    stin ousia tora...
    simfwnw me to ar9ro me fovizei poli i mi anagki pou deixnoun oi politikoi sto na mhn apantoun se tipota apo osa tous katamartiroun kai tous kataggeloun simfwnw kai me ton snb to politeuma mas exei alloiw8ei kai opws leei kai o xaralabis enas ka8igitis tou panepistimiou a9inwn stis politikes epistimes to pio epikindino einai oti i dimokratia xanei to axiako tis ipoba9ro kai edw iparxei noimatiki sinainesi me ton Loutradi kai simfnwnw apolita...8a deite omws oti o alogo-skoufis den 9a apantisei pote..oxi giati den exei stoixeia alla giati den exei entaxei tin apologia sto axiako tou kwdika

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανικανε Πολυδειρα
    παραιτησου και κανε χαρακιρι οπως απαιτει ο κωδικας των σαμουραι.
    Καλα τα αστειακια, αλλα οι τρεις ΝΕΚΡΟΙ δεν γυριζουν πισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. μακάρι να δουλευει στο πρώτο θέμα γιατι δεν το επαιρνα αλλα αν δουλέυει θα το παιρνω...τεκμηριωμενη ακαδημαικη σκέψη σε δημοσιογραφο δυσκολα βρίσκεις..

    ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ...βουλευτης λόρδων..μάλλον των Λορδι θα ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. τζων ποσο καιρο εχεις να πάς ναυτοδικειο?"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. TSEKARISMENO-SOS-

    XRISTOS LOUTRADIS-
    APOFOITOS PANTEIOU

    SINERGATIS 8EMOU ANASTASIADH-PROTO 8EMA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ Ο ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Σας καμαρώνω παλληκάρια μου!

    Σας διαβάζω σε προτζέκτορα στο γραφείο γιατί δεν σας χορταίνω!
    Αυτό είναι υπεύθυνη τοποθέτηση του πολίτη στα θέματα ευθύνης του.

    Η Δημοκρατία είναι υπόθεση όλων μας ασχέτως άλλων πεποιθήσεων...



    SNB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. λίγη ντροπή ρε ψέυτες. έχετε να πείτε κάτι επι της ουσίας;
    τι αραδιάζετε όλα τα άσχετα και καταστρέφετε το post και τα comments.
    α να χαθείτε δεν βαρεθήκατε ακόμα την ηλιθιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 12.44 nai re vyrwna... paraithsou... akolou8a to dromo pou xarakse o papoutsis kai o simitis pou paraith8hkan me to samina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 1:13

    μην παραιτηθείς βύρων.
    άνοιξε γραφείο τελετών!
    έχεις να θάψεις πολλούς ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Λουτράδη γράψε μας τη γνώμη σου για το ποίημα του Θοδω-ριρή για το αξύριστο μουνί της Χριστινούλας...


    εκτός κι αν προσβληθεί ο εργοδότης σου ο Μάκης που κι αυτός έχει αξύριστο μουνί αλλά στη μάπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 1.15 σωστός ο σύντροφος....απο τους 3 στους 82 έχει μέλλον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 1:16

    αμά βάλεις σινούκ κ.λ.π,
    μαζεύονται άνετα σύντροφε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ο ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΟΣΕ

    Συρμός του Προαστιακού συγκρούστηκε μετωπικά με εμπορική αμαξοστοιχία του ΟΣΕ το πρωί της Πέμπτης στα Σεπόλια. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν 53 άνθρωποι, οι οποίοι έχουν διακομιστεί σε νοσοκομεία της Αττικής. Τα τρένα κινούνταν στην ίδια γραμμή, γεγονός που υποδεικνύει ανθρώπινο λάθος... Κανονικά τα δρομολόγια του ΟΣΕ, διακόπηκε η κίνηση του Προαστιακού.

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΤΡΕΝΩΝ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ!

    ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ!

    ΕΥΓΕ, ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. 1.20 σύντροφε, για ξεκίνα να αθροίζεις να δούμε... μη ξεχάσεις βέβαια να προσθέσεις και τους νεκρούς-ζωντανούς του ΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. "black" ελεύθερα...
    ΑΝ υπάρξει λόγος εννοείται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Θένκς





    ο Αράπης του κ.Τζών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. araph mh jexaseis na afhseis ton kwlo sou ajyristo gia na eisai se ef8eia grammh me to pagalo..

    ef8eia ston poutso ka8este kai oi 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Sorry babe 1.35...

    Δεν είναι δουλειά μου, εγώ για τον κ.Τζών μόνο είμαι εδώ....



    ο Αράπης του κ.Τζών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 1:26 ά σύντροφε. στους νεκρούς-ζωντανούς, με τους "δαρμένους" της μαριέτας και του πολύδωρα και τους "γδαρμένους" του αλογοσκούφη δεν υπάρχει ανταγωνισμός. σηκώνω τα χέρια ψηλά!
    βάλε και τους 83 που τους έστειλε ...αδιάβαστους η παρέα του κεδίκογλου.
    άστα να πάνε.
    αλυσίδα ανοίγει ο βύρων σύντροφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΤΕ! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! ΕΙΣΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ BLOGS ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ!

    ΟΜΩΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο BABIS??????

    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ....?

    ΜΗΠΩΣ ΠΗΓΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. το αρθρο αλλα και οι ευθήνες της κυβέρνησης για την κατάπτωση των δημοκρατικών ηθών ειναι τόσο εμφανής που κάθε προσπάθεια σπίλώσης του λουτράδη ειναι φανερό απο που εκπορεύται και για ποιους λόγους..αυτη η κυβέρνηση το χείροτερο που εκανε ειναι αυτο που λεει ο λουτράδης διέλυσε στο υποσυνειδητο μας τα δημοκρατικά ηθη

    τώρα ειμαι δημοσιογραφος αν ο λουτράδης γράφει στο θέμα ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. vre xazo arapaki....eipa egw vre kouto oti einai douleia sou? gia to kefi sou gamiesai giafto gamiesai yperoxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 1.38 σύντροφε δε σου βγαίνει το άθροισμα...

    μέχρι και οι οικονομικοί μετανάστες που μαζεύουν τα μαρούλια στο μαραθώνα πέσανε στο ΧΑΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. γνωρίζω τον λουτράδη και σας το έχω ξαναπεί ειναι ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ αυτό δεν σημαινει οτι ειναι ΠΑΣΟΚ μην πέφτετε στην παγίδα...ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ=ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ τώρα για το πρώτο θέμα..μπορει.,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. 1:43 μμ

    συντροφάρα, θες να μετρήσουμε πόσοι είναι οι γαλάζιοι στο ΧΑΑ;

    θα ανοίξει υποκαταστήματα και στα βαλκάνια!

    γιαυτό τρέμει την εξεταστική ο κωστάκης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 1.46 συντροφάρα, μπράβο που συμφωνείς ότι οι γαλάζοι εγκλωβισμένοι είναι πολλοί... ΟΛΟΙ ανεξαρτήτως χρώματος εγκλωβίστηκαν στο ΧΑΑ.. εύγε που συμφωνείς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΑΣ μας απαντησει τελος παντων ο κ βασιλης χρηστου.ειναι συνεργατης του βουλευτη ανδρεα λοβερδου οπως συστηνεται ο ιδιος?? για ποιο λογο παρεμβαινει στο εσωτερικο της πασπ παντειου και καθοδηγει τους πασπιτες για τις πρυτανικες και προεδρικες εκλογες του παντειου?? 31 χρονων τι θελει τελικα στο παντειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Στο ΧΑΑ πιο πολυ χωμένοι ειναι δεξιοι και στην δικη των ΔΕΚΑ ...ΠΑΡΑΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΤΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. 1:47
    σύντροφε είναι πολλοί οι εγκωβισμένοι γκαγκά-γαλάζιοι. είναι γεγονός. τώρα το κατάλαβες;
    η ηλιθιότητα περισσέυει άλλωστε στη γαλάζια παράταξη.

    το καλό είναι ότι τους τα έμασαν τα λεφτά οι ίδιοι της παράταξης τους. τα γαλάζια εξυπνοπούλια!

    ρώτα και τον κώστακη. μην του πεις μόνο για εξεταστική γιατί θα κατουρηθεί επάνω του.

    ειδικά αν τον ακούσει ο μπάρμπας του ο αχιλλέας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. 1:40 μμ
    ΟΜΩΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο BABIS??????
    ===

    Δυσκολη η κατασταση για τον κ.babis.

    Δικαστηριο της Βαγδατης τον κατεδικασε σε τριμηνιαια
    αποχη απο μαλακια.
    Οξω τα χερια πουστη απο τις τσεπες απεφανθηκαν..

    Το δικαστηριο εξεδικασε την κατηγορια του φιλτατου κ.babis
    οτι το Πασοκ ειναι πιο πρωτοποριακο και προοδευτικο κομμα
    απο το σοσιαλιστικο κομμα Μπααθ,που εδωσε εναν ικανωτατο ηγετη τον δικτατορα
    Sανταμ Xουσειν,(που τον κρεμασαν ως ειναι γνωστον).

    Το δικαστηριο ηκουσε μετα περισσιας προσοχης
    τα επιχειρηματα του κ.babis.

    Ο Εξοχωτατος Sανταμ Χουσειν,ισχυριστηκε ο k.babis
    εκανε καθε πεντε χρονια εκλογες.
    και επαιρνε 98,5% (+- 0,0001% αποκλιση).

    Εμεις ομως το πανελληνιο σοσιαλητικο κομμα
    του λαου,καναμε κατι πιο πρωτοποριακο και προοδευτικο
    και με παγκοσμια αποκλειστικοτητα.
    Εξασφαλισαμε για τον προεδρο μας κ.Γεωργιο
    Παπανδρεου 100% των ψηφων ,100% αποδοχη.
    Ασχετως καιρικων συνθηκων,ασχετως αποτελεσματος
    ασχετως αριθμου ψηφοφορων.

    Ανακαλυψαμε,οργανωσαμε και εκτελεσαμε ΑΨΟΓΑ
    το επαναλαμβανω ΑΨΟΓΑ μια πρωτοποριακη μεθοδο.
    Βαλαμε υποψηφιο τον κ.Γεωργιο Παπανδρεου.
    Μοναδικο υποψηφιο,οπως το απαιτουν οι περιστασεις.
    Και καλεσαμε τους πολιτες, τους οποιους πολιτες
    θελουν να τον ψηφισουν.Καναμε και την μεταφορα
    τους στα εκλογικα κεντρα δωρεαν.
    Και δωσαμε και 20ευρω σε παρα πολλους.

    Αποτελεσμα?
    100% των ψηφων ψηφισε ΝΑΙ,100% αποδοχη.

    Και ουτε και μας ενοιαζαν "δημοσκοπησεις",
    προτιμησεις ,το τι ψηφιζαν οι πολιτες κλπ..
    Εμεις 100% θα παιρναμε.
    Ειτε 10.000 ψηφιζαν ειτε 100.000 ψηφιζαν
    ειτε 300.000 ψηφιζαν σταρχιδια μας..
    Εμεις ο κ.Γεωργιος Παπανδρεου δηλαδη ,θα επαιρνε
    100% των ψηφων..

    Αλλωστε οποιος πηγαινε εκει ,γιατι πηγαινε?
    Να ψηφισει τον λαοπροβλητο ηγετη
    κ.Γεωργιο παπανδρεου πηγαινε..

    Πως θα μπορουσαμε να παρουμε λιγωτερο?
    Αφου εμεις μετρουσαμε τις "ψηφους" εμεις
    τους ανακοινωσαμε .Σκασιλα μας και αμα κανενας
    εκανε πλακα και πεταξε και κανενα λευκο..

    Ο απαγχονισθεις ομως Σανταμ Χουσειν ,αν και ηταν
    αρχηγος του Μπααθ του σοσιαλιστικου κομματος
    αδελφου του πασοκ ,εξακολοθουσε το παλαιομοδιτικο
    μοντελο.Να ψηφισει ΟΛΟΣ ο λαος! Λαθος!
    Γιαυτο και επαιρνε μονο 98,5%

    Αυτο κυριοι με αναγκαζει να υποστηριξω την αποψη
    οτι ο Σανταμ Χουσειν και το σοσιαλιστικο κομμα Μπααθ,αν και αδελφο κομμα του πασοκ,
    υπολειπεται σε προοδευτικοτητα του ΠΑνελληνιου
    ΣΟσιαλιστικου Κινηματος..

    Οι δικαστες ακουσαν με περισκεψη την επειχειρηματολογια
    του κ.babis

    και τελικα εξεδωσαν την προλεχθεισα αποφαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. 1.51 άσε σύντροφε καλή η προβοκάτσια...

    αν ήταν γαλάζιοι γιατί ο γιωργάκης έστειλε το γιάννο?

    επειδή δεν είχε καμμία ανάμιξη στο ΧΑΑ?

    ίσως, είναι που είναι πανύβλακας ο αρχηγός όλα να τα περιμένεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΓΑΜΗΣΤΕ


    ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ


    ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. 1:57

    σύντροφε πρέπει να κάνεις λιγότερη παρέα με τα γαλάζια παιδάκια γιατί αρχίζεις να κολάς ασθένειες...του πνεύματος.

    Από την αντιμετώπιση του συντρόφου αλογοσκούφη και μόνον, δικαιώθηκε πλήρως ο Παπανδρέου στο θέμα παπαντωνίου. τα ίδια θα λέμε;

    έχεις ακούσει κάτι για ανανέωση, πολιτικές ευθύνες κλπ.

    δύσκολες εποχές για τέτοιες γενναίες αποφάσεις.

    ξέρεις ο σύντροφος καραμανλής πιστεύει ότι αν δεν διώχνεις, δεν πιστώνεσε και την ευθύνη.

    θα την πάρει όμως όλη μόνος του στο τέλος!

    σε χαιρετώ σύντροφε γιατί έχω κάτι υποχρεώσεις!

    χάρηκα και καλή συνέχεια.

    και μακριά από κάτι τύπους σαν τον παπαντωνίου...

    ακού τι σου λέω...

    :-)

    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. «Αν, όπως είπε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αποτελεί εθνικό πένθος η καταστροφή της Πάρνηθας, τότε η κυβέρνηση φέρεται ως εύθυμη χήρα» δήλωσε χθες ο πρόεδρος του ΣΥΝ Αλ. Αλαβάνος σε συνέντευξη Τύπου, σχολιάζοντας την κυβερνητική στάση στο θέμα της πυρκαγιάς στην Πάρνηθα.

    Ο κ. Αλαβάνος κατηγόρησε τον κ. Καραμανλή ότι «δεν έχουμε πρωθυπουργό ο οποίος να έχει ενσωματώσει στις δραστηριότητές του τα δάση και είναι απών στη Βουλή και απών για τα δάση». Προσέθεσε επίσης ότι «η πολιτική που ακολουθεί η ΝΔ διαμορφώνει προϋποθέσεις για την καταστροφή των δασών», ενώ αναπτύσσοντας τις θέσεις του ΣΥΝ για τα οικολογικά προβλήματα ο κ. Αλαβάνος είπε ότι το μοντέλο για την αντιμετώπισή τους είναι αυτό που είδαμε στην περίπτωση του Ελληνικού, όπου χρειάστηκε η κινητοποίηση κοινωνικών οργανώσεων, της Αυτοδιοίκησης, και η απεργία του δημάρχου.
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. 2.05

    δεν παίρνω καμμία θέση για το υπόλοιπα, σε ένα μόνο συμφωνώ και προσυπογράφω.

    ΜΑΚΡΙΑ από κάτι τύπους σαν τον Παπαντωνίου. Μακριά, πολύ μακριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. "black" αν βαριέσαι έχουμε και τα τρόλινγκ κατεβατά του "σπάμερους"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. 2.05 ζήτω, εύγε... σύντροφε...

    αφού δικαιώθηκε πλήρως ο παπανδρέου που τον έδιωξε σα λαμόγιο, βάσει του συλλογισμού σου, άρα τεκμαίρεται ότι ήταν, άρα είναι αποδοχή του γιώργου για την ενοχή γιάννου για το ΧΑΑ..


    αρκεί αυτό και μόνο...λοιπόν εύγε.. είσαι άξιος σύντροφος του "πανέξυπνου" γιώργου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΜΑΚΡΙΑ από κάτι τύπους σαν τον Παπαντωνίου. Μακριά, πολύ μακριά!

    2:13 μμ

    ==
    ENA PETYXHMENO YPOYRGO THS PASOKOSKYLIAS??

    AFILOI PASOKOSKYLAIOI.
    OPOIOS EINAI MAZI MAS EINAI FILOS OPOIOS DEN EINAI MAZI MAS EINAI EXTHROS.
    MISALLODOXOI,KOMPLEXIKOI,APATRIDES ROYFIANOI,ATHLIOI TYXODIWKTES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Βαριέμαι.





    ο Αράπης του κ.Τζών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ama variesai trava na xyriseis to mouni ths gynaikas tou pagkalou... 8a kaneis polla merokamata, meta 8a mporeseis na xyriseis kai th vrwmerh kwlara sou


    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Είχα να ακούσω για το ''δίκτυο 21''από την εποχή που η Κανέλλη και κάποιοι άλλοι γραφικοί μας παρουσίαζαν τον μαλάκα τον Οτσαλάν σαν τον μέγα επαναστάτη.
    Αλλά μην ξεχνάτε φίλοι μου ότι ο κ. Αλογοσκούφης κατάφερε πέρσι να μπεί στιν λίστα των ''101 DUMBEST'' για το 2006 .του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου CNN .
    Πήρε την 39η περίοπτη θέση ανάμεσα στους οικονομικούς βλάκες της χρονιάς . Αδικήθηκε βέβαια γιατί σίγουρα άξιζε θέση στην δεκάδα .
    Τις φορολογικές επιβαρύνσεις αυτουνού του παλιομαλάκα εις βάρος της εργατικής τάξης τις νοιώθει όλος ο εργαζόμενος Ελληνικός λαός στο πετσί του 40 μήνες τώρα .
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΕΔΙΟΝ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ

    Ελατε να σκισουμε τον Αλογοσκουφη
    ολοι μαζι , ελατε να κλεισουμε στο-
    ματα, ελατε να αποδειξουμε οτι το
    μεσο αυτο τα λεει ολα.., απαντωντας
    στα δυο παρακατω ερωτηματα.
    1.Εχει γινει ξανα αναθεωρηση του
    ΑΕΠ, ΝΑΙ η ΟΧΙ , εαν ναι σε τι
    ποσοστο και προς τα που,κατω η
    πανω, ποτε και με ποια κυβερνηση
    2.Ποτε μας κλεβανε ασυστολα , τωρα
    που εχουμε βαρελι/75$ , 1Ευρω =
    1.37$ και λιτρο= 1.05 η
    τοτε που ειχαμε βαρελι/25$ ,
    1Ευρω=1.07 και λιτρο=0.70 ???
    Ελατε παιδια του press-gr ,να παρε-
    τε και τα εσωρουχα του Αλογοσκουφη
    γνωστου και ως ΝΟΝΟΥ ΤΟΥ ΚΑΝΑΚΑΡΗ,
    αλλα να το βουλωσο και εγω.





    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. 2.19

    Για συμμορφώσου λίγο. Αντε!
    Μη σου γαμίσω κανένα Τζών μεσημεριάτικα!




    ο Αράπης του κ.Τζών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Otsalan, otsalan, otsalan...


    ela re malaka pisinous, ti mou 8ymises...... afton pou exase o 8odw-riris giati egrafe gia tis mounotrixes ths Xristinoulas...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. re syre kai gamisou kai katse fronima giati 8a se afhsw agamhto kammia vdomada mexri na staxei o kwlos sou tyri


    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. πισινούς που είναι το alter ego σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Θα κορακιάσουμε.

    ποτέ δεν βρίσκεις εναν Ελβετό οταν τον θέλεις...
    Πρεπει δηλαδή να φέρουμε υδραυλικό για να αλλάξει την μπουκάλα με το νερό στο μηχάνημα (τον ψύκτη);
    Πόσο δίκιο είχε ο χλιμίτζουρας, "εστω εναν υδραυλικό"...

    Αχρηστο συνάφι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. 2.25 poios einai to alter ego tou pisinous? gia lege

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΕΡΑΣΜΑ



    ΑΠΟ ΤΟΥΣ



    ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ


    ΣΤΟΥΣ


    ΓΑΛΑΖΙΟΥΣ ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. 2:16

    ρε ζώο τι πετάγεσαι σαν την πορδή. δεν έχεις καταλάβει τίποτα ρε γκέκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ο πανέξυπνος αλογοσκούφης στη λίστα με τις μεγαλύτερες γκάφες της χρονιάς!

    να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Διαχρονικές καταστάσεις απο διαχρονικούς χαρακτήρες.

    Ο Λόρδος της Οικονομίας (το λου με που)

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΠΡΟΣ 2:17 μμ


    ΚΙ ΕΓΩ! ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ....

    ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Η ΕΠΑΝΙΔΡΘΥΣΗ ΤΟΘ ΚΡΑΤΟΥΣ

    ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ



    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ



    ΠΕΡΑΣΑΜΕ


    ΣΤΟΥΣ ΓΑΛΑΖΙΟΥΣ ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. 2.35 εύγε και σε σένα που τα κατάλαβες όλα... απορώ πως, αφού τα ελληνικά σου είναι διάλεκτος (μάσαν, γκέκας) και του αρχηγού ελάχιστα...

    νοηματική ίσως? ζωγραφιές?


    εύγε στο γιώργο που με την αποπομπή γιάννου ξηλώνει τα λαμόγια του σημίτη αποδεχόμενος το σκάνδαλο του ΧΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ισχυρίζεται οτι άλλαξε τον χαρακτήρα του Χρηματιστηρίου.

    ...και λίγα λέει, οχι έναν αλλά δύο χαρακτήρες άλλαξε. Και το Χ με Θ αλλά και το Η με Υ.

    Ετσι το Χρηματιστήριο έγινε...

    ΘρΥματιστήριο!!!


    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΤΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΤΡΩΝΕ...


    ...ΟΙ ΓΑΛΑΖΙΟΙ ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΚΑΛΑ, ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΒΑΡΕΤΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. 2.33 ο μπάμπης φυσικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Οχι, εδω ειναι σε παραλλαγη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. 2.40 o araphs einai se diatetagmenh yphresia

    prepei na jyrisei to 8amno ths Xristinoulas kai meta th vrwmerh tou kwlara

    meta omws mporeis na ton jekwliaseis ele8fera


    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Τα αίτια και οι φταίχτες για τα καμένα δάση
    Συντάκτης: Του Χρύσανθου Λαζαρίδη, Γ.Γ. του ΔΣ/Δ21
    Ημερομηνία καταχώρησης: 7η Ιουλίου 2007


    Γιατί καίγονται τα δάση κάθε χρόνο;
    * Πρώτον, διότι δεν υπάρχει κτηματολόγιο. Άρα δεν υπάρχουν σαφή όρια των ατομικών ιδιοκτησιών, ούτε σαφή όρια των δημοσίων γαιών, συνεπώς υπάρχουν ισχυρά κίνητρα και μεγάλα περιθώρια για καταπατήσεις. Και τα δάση είναι «φιλέτα» για τους καταπατητές. Αφού προηγουμένως καούν, βεβαίως
    * Δεύτερον, διότι λόγω εγκατάλειψης της υπαίθρου, επί δεκαετίες, δεν υπάρχουν άνθρωποι να φροντίσουν τα δάση και να τα φυλάξουν στους κρίσιμους μήνες.
    * Τρίτον, διότι δεν υπάρχουν σαφείς διακρίσεις ανάμεσα στα δάση και στις «δασικές εκτάσεις», πολλές των οποίων είναι εγκαταλειμμένες γαίες που «λόγγεψαν» μετά από χρόνια εγκατάλειψης. Οι ιδιοκτήτες τέτοιων πατρογονικών αγροτεμαχίων δεν μπορούν να τα διεκδικήσουν, αν δεν καούν στο μεταξύ. Οπότε?καίγονται.
    * Τέταρτον, διότι δεν λύσαμε, επί τόσα χρόνια, το πρόβλημα των σκουπιδιών, με αποτέλεσμα να υπάρχουν, ανά την επικράτεια, εκατοντάδες παράνομες χωματερές, που αναφλέγονται κάθε καλοκαίρι.
    * Πέμπτον, διότι μέσα από δασικές εκτάσεις περνάνε ηλεκτροφόρα καλώδια και υπάρχουν μετασχηματιστές, που εδώ και πολλά χρόνια θα ʼπρεπε να είχαν αντικατασταθεί. Κι όταν υπάρχει υπερφόρτωση δικτύων λόγω υψηλής κατανάλωσης (όπως συμβαίνει σε μέρες καύσωνα) κάποιοι από τους μετασχηματιστές αυτούς εκρήγνυνται και δημιουργούν εστίες πυρκαγιάς.
    * Έκτον, διότι δεν υπάρχει φύλαξη της υπαίθρου. Το δασαρχείο δεν είναι «κάποιοι φυσιολάτρες με πτυχίο». Δασαρχείο είναι μια υπηρεσία ασφαλείας. Αν δεν έχει ανθρώπους, μέσα και εξουσιοδότηση να φρουρήσει τα δάση, τότε το έργο των εμπρηστών είναι πάντα εύκολο.
    * Έβδομον, διότι ουδέποτε έγινε ουσιαστική αναδάσωση πέρα από αυτή που κάνει η ίδια η φύση. Μόνο που η φυσική αναδάσωση χρειάζεται μια με δύο γενιές. Αν στο μεταξύ δεν υπάρξει νέα πυρκαγιά
    * Όγδοον, διότι ουδέποτε μπήκαν μπουλτόζες να γκρεμίσουν μαζικά βίλες που ξεφύτρωσαν μέσα στα καμένα.
    * Ένατον, διότι έγινε ληστρική εκμετάλλευση των υδάτινων πόρων της χώρας, με αποτέλεσμα να έχουμε εκτεταμένα φαινόμενα ερημοποίησης γαιών. Ερημοποίηση δεν είναι μόνο να γίνονται τα πηγάδια υφάλμυρα στις γεωργικές εκτάσεις. Ερημοποίηση είναι και να εξαφανίζονται τα φυσικά ύδατα στις δασικές εκτάσεις. Όσο πιο «ξηρά» γίνονται τα δάση, τόσο πιο εύφλεκτα αποδεικνύονται. Και τόσο πιο δύσκολο να ξανα-φυτρώσουν, από μόνα τους, μετά την πυρκαγιά
    Ξέρετε ποιοι ευθύνονται για την ετήσια «μεγάλη οικολογική καταστροφή»:
    -- Αυτοί που κυβέρνησαν τόσα χρόνια και δεν αξιώθηκαν να κάνουν κτηματολόγιο (κι ας πήραν σημαντικές επιδοτήσεις γιʼ αυτό από τις Βρυξέλλες).
    -- Αυτοί που κατάργησαν την αγροφυλακή (και σήμερα καταψηφίζουν την ανασύστασή της).
    -- Αυτοί που κυβερνούσαν επί τόσα χρόνια και δεν βρήκαν λύση στο θέμα των χωματερών. Αυτοί που επιμένουν στην ταφή των σκουπιδιών, αποκλείοντας τη θερμική επεξεργασία, που αποτελεί τη μοναδική μακροπρόθεσμη λύση κι επιπλέον μετατρέπει τα σκουπίδια σε πρώτη ύλη παραγωγής ενέργειας.
    -- Αυτοί που δεν αξιώθηκαν να χρησιμοποιήσουν ήπιες ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, για να γεμίσουν τα παράλια αφαλατωτές, να φέρουν καθαρό νερό στην ελληνική ενδοχώρα, να σταματήσουν την ερημοποίηση των γεωργικών εκτάσεων και να φουντώσουν όλα τα καμένα, πάλαι ποτέ, δάση.
    -- Αυτοί που δεν αξιώθηκαν να πιάσουν ένα εμπρηστή τόσα χρόνια, δεν γκρέμισαν ούτε μια βίλλα, δεν ξεσκέπασαν ούτε ένα κύκλωμα παράνομης οικοπεδοποίησης των καμένων.
    Σήμερα, αυτοί ακριβώς έχουν το θράσος να ζητούν και τα ρέστα@

    http://www.diktyo21.gr/item.asp?ReportID=499

    ==
    @ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΩΝ?
    ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΙΑ,ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. 2:43

    τελικά εκτός από γαλάζιος μικροαστός είσαι και εντελώς ηλίθιος.
    "η διάλεκτος" όπως ειρωνεύεσαι κομπλεξικό κατασκεύασμα, εμπεριέχετε στα έργα των μεγαλύτερων λογοτεχνών μας -σχεδόν στο σύνολο τους- και είναι αυτή που δίνει κάθε φορά το ανάλογο χρώμα και την ιδιαίτερη γοητεία στο γραπτό λόγο.
    και μιλάμε για μνημεία λογοτεχνικής κληρονομιάς τα οποία μάλλον σου είναι άγνωστα...

    "ζωντόβολο" όπως θα σε αποκαλούσε και ο Γρ. Ξενόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. o 2.50 και ο πιο πάνω με το τυρι ειναι. Δεν ειναι ομως ακομα απολυτα αισχρος, οπότε... hold on.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. "Εισηγμένες εταιρίες στις μετοχές των οποίων ”ποντάρονται” εκατομμύρια ευρώ καθημερινά έχουν να δουν… το πρόσωπο της Εφορίας από το έτος 2000!..." [Euro2day 10/07/07 ΕΓΕΡΤΗΡΙΟ , Β.ΒΑΛΑΜΒΑΝΟΣ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. 2.51 ενω εσύ είσαι ΠΛΕΟΝ μεγαλοαστός. λογικό μετά από 20 χρόνια μάσα και αρπαγή


    γιαυτό είσαι και οπαδός του αρπαχτικού πασοκ


    και κοίτα την ορθογραφία σου. "εμπεριέχεται" εγγράματε "της πλάκας ιστορία" (Καραγιαννίδης)


    ή όπως εννοεί κι ποιητής Χυτήρος "βόθρε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Φίλοι μου.
    Μετά από ολιγοήμερες διακοπές επέστρεψα καί σάς χαιρετώ.

    Είμαι καί πάλι μαζί σας γιά νά αγωνισθώ μαζί σας γιά τήν άνοδο του κ.Γεωργίου Παπανδρέου,τού μεγαλύτερου ηγέτη καί τού πιό δημοκρατικού που γνώρισε ποτέ αυτός ο τόπος.

    Ευχαριστώ τούς φίλους μου πού ρωτούσαν γιά μένα.
    Ητανε μιά όαση δροσιάς μιά αχτίδα ελπίδας οτι τό ονειρό μας θά γίνει παραγματικότης.
    Ο Γεώργιος Παπανδρέου νά γίνει ο αυριανός πρωθυπουργός.

    Μήν πιστεύετε φίλοι τίς δημοσκοπήσεις .
    Είναι έργο τής δεξιάς.

    Σάς χαιρετώ καί σάς φιλώ γλυκά γλυκά

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. 2.56 me thn opis8en ela, xereis esy... opws psareveis... sa to 8odw-riri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Η παπαδιά[ΝΔ]

    Η κυρά[ΝΔ] ενός παπά [ΚΑΡΑΜ]
    ένα διάκο[ΚΑΡΑΤΖ] αγαπά
    και πολύ μ' αυτόν τα έχει...
    και ο άντρας της κοιτά
    τα πολλά της χωρατά[ΤΗΣ ΝΔ]
    και για τούτον πέρα βρέχει.

    Επερνούσαν μια χαρά[ΔΟΜΗΜΕΝΑ]
    έως ότου μια φορά
    έγινε παπάς βαρβάτος
    και ο διάκος,[ΚΑΡΑΤΖ] ο αφράτος

    Κι ο παπάς[ΚΑΡΑΜ] της ο φτωχός
    διόλου δεν εφθόνησε,
    και ο ίδιος μοναχός[Ο ΚΑΡΑΜ]
    τον εχειροτόνησε.[ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖ]

    Τίγκι, τουγκ!... μεγάλη σχόλη.[ΕΚΛΟΓΕΣ]
    "Αξιος !" φωνάζουν όλοι [Ο ΛΑΟΣ]
    νέοι, γέροι και παιδιά.
    Μα με όλο της το νάζι[Η ΝΔ]
    "Υπεράξιος !" φωνάζει[ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ ]
    τρεις φορές[ΜΟΝΟ;] κι η παπαδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. καλωσήλθες μπάμπη. που ήσουν? ελπίζω να πέρασες καλά και να είσαι αγωνιστικά έτοιμος
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Η «κομισιόν» των Σαββαλέδων
    «E» 23/3

    ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    - O πυρήνας της ομάδας Σάββα «E» 24/3

    ΤΟΥ ΣΠ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

    Ερεισμα του κ. Τσιτουρίδη -εκτός από την παλιά ομάδα των «λοχαγών»- ήταν ένας όμιλος μεσαίων φιλόδοξων στελεχών, με τεχνοκρατικό προφίλ και ένα μικρό ή μεγαλύτερο «πέρασμα» από ευρωπαϊκές θέσεις στις Βρυξέλλες. Ο Σάββας Τσιτουρίδης, που επίσης αναδείχθηκε ως ευρω-«πουλέν» της Ν.Δ. την περίοδο ‘90-’93, ήταν ο πολιτικός μέντοράς τους. Ενας αντίστοιχος κύκλος «ευρωδεξιών», που συνδέεται με την περίφημη «παρέα των Βρυξελλών» η οποία έδρασε συστηματικά κατά των κυβερνήσεων Σημίτη, ευδοκιμεί σήμερα και στο θερμοκήπιο του υπουργείου Οικονομίας, υπό τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

    Οι διασυνδέσεις και οι δραστηριότητες των «γαλάζιων ευρωκρατών» ήρθαν για πρώτη φορά στο φως πριν από έξι μήνες, όταν ξέσπασε το σκάνδαλο των κουμπάρων. Πρωτοπαλίκαρο στο «ντιλ» της Επιτροπής Ανταγωνισμού ήταν ο Πανάγος Αναγνωστόπουλος, δεξί χέρι του κ. Ψωμιάδη, που προφυλακίστηκε μαζί με τους κ. Αδαμόπουλο (της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ευρωϋπαλλήλου σε άδεια από τις Βρυξέλλες) και Κωνσταντινίδη. Ο κ. Κωνσταντινίδης, που συνελήφθη με τα χρήματα στην τράπεζα, είναι κουμπάρος του κ. Τσιτουρίδη, αλλά και του κ. Αδαμόπουλου, και είχε τότε επιχειρήσει να επικοινωνήσει από το κινητό του (μέσα από το περιπολικό μετά τη σύλληψή του) με ένα από τα ισχυρότερα πρόσωπα του «συστήματος Τσιτουρίδη» στο υπ. Απασχόλησης, τον κ. Ευγένιο Παπαδόπουλο.

    Ο κ. Παπαδόπουλος είναι ισχυρός πολιτικός άνδρας στο υπουργείο Απασχόλησης, ως ειδικός γραμματέας Συντονισμού Οργανισμών και Φορέων. Δεν είναι οπαδός της δημοσιότητας και της αυτοπροβολής. Είναι χαρακτηριστικό της διακριτικότητάς του ότι μόνο γι’ αυτόν δεν υπάρχουν στοιχεία βιογραφικού στην ιστοσελίδα του υπουργείου. Αντιθέτως, είναι πολύ δραστήριος στο παρασκήνιο.

    Ο «ταμειάρχης»
    Την περασμένη εβδομάδα, στη σκιά των αποκαλύψεων για τα ομόλογα, το ΠΑΣΟΚ κατήγγειλε πως τις διοικήσεις των 80 και πλέον Ταμείων που έχει στην αρμοδιότητά του το υπουργείο Απασχόλησης ελέγχει ένας μηχανισμός του οποίου τα νήματα κινεί ο κ. Παπαδόπουλος.

    Ο κ. Παπαδόπουλος, από τους λίγους στον «κήπο» Τσιτουρίδη χωρίς ρίζες στις Βρυξέλλες, δεν είναι καινούργιος στα κομματικά πράγματα της Ν.Δ. Πολύ παλαιότερα, στις αρχές της δεκαετίας του ‘80, όταν ακόμη ο Γιώργος Βουλγαράκης ήταν πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, συμμετείχε ως αντικαταστάτης του στις συνεδριάσεις για την ίδρυση του Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας. Μετά πέρασε μια μακρά περίοδο πολιτικής απενεργοποίησης και επαγγελματικής ενασχόλησης με τις επιχειρήσεις. Επανήλθε στο προσκήνιο μετά τη σύνδεσή του με τον κ. Τσιτουρίδη στο υπουργείο Απασχόλησης.

    «Γαλάζιοι ευρωκράτες» είναι σχεδόν όλοι οι άλλοι στενοί συνεργάτες του κ. Τσιτουρίδη. Ο κ. Τσουτσοπλίδης, που από την Κομισιόν ήρθε στην Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης κι από εκεί στο υπουργείο Απασχόλησης ως «γ.γ. διαχείρισης κοινοτικών και άλλων πόρων».

    Η θέση αυτή του έδινε την αρμοδιότητα να διορίσει μέλη στην επιτροπή αξιολόγησης του προγράμματος Equal και επέλεξε τους κ. Αδαμόπουλο και Αναγνωστόπουλο. Αρκετά νεότερος, με σύντομη παρουσία στην Κομισιόν και «μεταγραφή» από το επιτελείο Ρουσόπουλου, είναι ο γ.γ. κοινωνικών ασφαλίσεων Δημοσθένης Μαμμωνάς.

    Αντιθέτως, τις «χρυσές μέρες» της ευρω-αντιπολίτευσης στην κυβέρνηση Σημίτη, με τον καταιγισμό ερωτήσεων ιδιαίτερα από τον ευρωβουλευτή Αντώνη Τρακατέλλη, βρισκόταν στις Βρυξέλλες εκτός του κ. Τσουτσοπλίδη και ένας άλλος σημαντικός «παίκτης» στο σημερινό κυβερνητικό πλέγμα εξουσίας. Πρόκειται για τον κ. Κώστα Μουσουρούλη, σήμερα «γενικό γραμματέα επενδύσεων και ανάπτυξης» στο υπουργείο Οικονομίας υπό τον κ. Αλογοσκούφη.

    Ο κ. Μουσουρούλης θήτευσε σε μια κρίσιμη διεύθυνση της Κομισιόν, με αρμοδιότητα την περιφερειακή πολιτική. Εκεί η ελληνική παρουσία ήταν έντονη. Ο κ. Γιώργος Γιαννούσης υπήρξε από τους πιο υψηλόβαθμους Ελληνες αξιωματούχους της Επιτροπής και στενός συνεργάτης του τότε επιτρόπου Μισέλ Μπαρνιέ, όταν δίνονταν ομηρικές μάχες για τα κοινοτικά κονδύλια και τα στελέχη της Ν.Δ. στις Βρυξέλλες (Τρακατέλλης, Χατζηδάκης) και την Αθήνα (Αλογοσκούφης) εμφανίζονταν να έχουν εξαιρετικής ποιότητας πρόσβαση στις εκτιμήσεις της Κομισιόν.

    Η περιφερειακή πολιτική ήταν και το αντικείμενο ενός ακόμη ευρωστελέχους, του κ. Σπύρου Ευσταθόπουλου, που κι αυτός κατέληξε σε καραμανλικό περιβάλλον, ως ειδικός γραμματέας ανταγωνιστικότητας στο υπουργείο Ανάπτυξης του κ. Σιούφα.

    Ο Χιώτης
    Ο κ. Μουσουρούλης θεωρείται σήμερα το πιο δραστήριο και ισχυρό από τα μέλη της παλιάς «παρέας των Βρυξελλών» από τη θέση του γενικού γραμματέα επενδύσεων και ανάπτυξης, υπό τον κ. Αλογοσκούφη στο υπ. Οικονομίας. Φέρεται να επιθυμεί να πολιτευθεί στο μέλλον στη Χίο, όπου και εκπροσώπησε πρόπερσι τέτοια μέρα (ένας γενικός γραμματέας υπουργείου) την κυβέρνηση στην παρέλαση. Οι καλές σχέσεις με τον τοπικό Τύπο είναι πάντοτε χρήσιμες σε τέτοιες περιπτώσεις. Η τοπική εφημερίδα «Αλήθεια», παρότι δεν πρόσκειται στη Ν.Δ., του έπλεκε το εγκώμιο γιατί «την κατάφερε» την επίτροπο Χούμπνερ και αναρωτιόταν «έστω κι αν ο Κωστής είναι γαλάζιος, είναι δυνατόν να μην υπερηφανευόμαστε σαν Χιώτες;».

    80 TAMEIA
    εποπτεύει από τη θέση γενικού γραμματέα Συντονισμού Οργανισμών και Φορέων, ο Ευγένιος Παπαδόπουλος (αριστερά). Στον κ. Παπαδόπουλο είχε τηλεφωνήσει ο κ. Κωνσταντινίδης -κουμπάρος του κ. Τσιτουρίδη- μέσα από περιπολικό, λίγο μετά τη σύλληψή του για την υπόθεση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Ο συλληφθείς, είχε πει τότε ότι κάλεσε τον γενικό γραμματέα για να «του ζητήσει δουλειά...».

    Το αφανές λόμπι των ευρωκρατών

    Κ. Μουσουρούλης:Πρώην ευρωκράτης, νυν γενικός γραμματέας στο ΥΠΕΘΟ και επίδοξος πολιτευτής στη Χίο.

    Δ. Μαμμωνάς:Επειτα από ένα σύντομο πέρασμα από τις Βρυξέλλες, βρέθηκε στη γεν. γραμματεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

    Σ. Ευσταθόπουλος:Στην Κομισιόν, είχε ως αντικείμενο την περιφερειακή πολιτική. Τώρα υπηρετεί παρά τω Σιούφα ως γ. γραμματέας.

    Κ. Τσουτσοπλίδης:Αφησε την Ε.Ε. για τη γραμματεία διαχείρισης κοινοτικών πόρων. «Διόρισε» σε καίρια θέση τους κουμπάρους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Έχεις απο την μια τον "πισινο" και τον "babis" να σερβιρουν τα κειμενα που παίρνουν απο την Χαριλάου Τρικούπη. Και έχεις απο την άλλη τον "Τζων" και τον "σκυλο-φρεντ οφ babis" να βριζουν εμετικά. Το μόνο σίγουρο είναι οτι τα λεφτά που ξοδεύουν τα κόμματα δίνονται στους σωστούς ανθρώπους. Και ο "πισινός" και ο "babis" αλλά και οι "τζων" & "σκυλο-φρεντ οφ babis", τιμούν τα φράγκα (ή την θεσούλα) που τους έχουν τάξει. Έχουν πάντως κάτι κοινό. Την κοινή τους προσπάθεια να σαμποτάρουν το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΦΙΛΕ BABIS!!!

    ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ, ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΕΣ!!!

    ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΠΑΠ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ...

    ΘΑ ΣΕ ΛΥΠΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΑΚΝΕΙ ΓΙΑ ΥΑΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ, ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ΑΣ ΒΑΨΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΕΛΟΠΑΝΤΩΝ....

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. 3.07

    Χτυπήσου κάτω, χτυπήσου οσο θέλεις.
    Το γραφείο ειδικεύεται σε πολύ συγκεκριμένα θέματα και άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ο ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΣ


    ΠΕΘΑΝΕ


    ΖΗΤΩ Ο ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. 3.12 emeis pali de kanoume diakriseis... olo ta mounopana sa ki esena ta jekwliazoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. bl, τι λες;
    Αδειάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Δωρεαν;
    Ποτέ!!!








    ο Αράπης του κ.Τζών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ''PASOK poisonous''

    3:09 μμ

    ==
    Φίλε ήμουνα στήν επαρχία.
    Συντροφιά μετά τής αγαπητής σας μητρός.

    Καλή είναι άν καί λίγο χοντρή καί φαφούτα.

    Δέν πειράζει φίλε,εγώ όπως ξέρεις αρέσκομαι να πηγαίνω μέ ανδρες αλλά η συντροφιά της ήταν ευχάριστη.

    Καί είμαι έτοιμος τώρα αγαπητέ να συνεχίσουμε μαζί τον αγώνα

    Σάς ευχαριστώ

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. 3.16 kala vre peinala... de 8a se gamisoume dwrean... 8a mas dwseis kai kati...



    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΦΙΛΕ BABIS!!!

    ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ, ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΕΣ!!!

    ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΠΑΠ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ...

    ΘΑ ΣΕ ΛΥΠΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΑΚΝΕΙ ΓΙΑ ΥΑΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ, ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ΑΣ ΒΑΨΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΕΛΟΠΑΝΤΩΝ....

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΦΙΛΕ BABIS!!!

    ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ, ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΕΣ!!!

    ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΠΑΠ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ...

    ΘΑ ΣΕ ΛΥΠΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΑΚΝΕΙ ΓΙΑ ΥΑΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ, ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ΑΣ ΒΑΨΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΕΛΟΠΑΝΤΩΝ....

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΦΙΛΕ BABIS!!!

    ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ, ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΓΥΡΙΣΕΣ!!!

    ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΠΑΠ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ...

    ΘΑ ΣΕ ΛΥΠΗΣΩ ΣΕ ΑΥΤΟ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΑΚΝΕΙ ΓΙΑ ΥΑΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

    ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ, ΑΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ΑΣ ΒΑΨΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΕΛΟΠΑΝΤΩΝ....

    ΓΙΑ ΑΥΤΟ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΕΓΩ ΔΕ ΨΗΦΙΖΩ ΓΙΩΡΓΑΚΗ!

    ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ...

    ΜΑΡΙΛΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Κι εμένα ο μπαμπάς μου δε με αφήνει να κάνω παρέα με αμερικανάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. 3.16 σε ποιόν από όλους τους αγώνες σου αναφέρεσαι μπάμπη?

    της λάσπης?
    της αισχρολογίας?
    της ψευτιάς?
    της παραπληροφόρησης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. BABIS???

    ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ???

    ΠΟΣΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΜΑΖΕΜΕΑ ΕΚΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. DORA-DORA

    BORA-BORA

    TORA-TORA

    NA XEPLINEI

    KAI NA DIOXEI

    BOXA KAI BROMIA

    APO TH XORA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Σκεφτομουν να σας πω για τις εκλογες σε 10 μερες που θα φυγω για διακοπες αλλα Αποφασισα να σας πω τωρα.Κατα 99%(παντα υπαρχει το 1% λογω καποιου ξαφνικου κ πολυ σημαντικου εθνικου γεγονοτος)εκλογες Σεπτεμβρη-Οκτωβρη δεν θα γινουν.Το νωριτερο που μπορει να γινουν ειναι τελος Νοεμβρη η αρχες Δεκεμβρη κ η τελικη αποφαση θα παρθει οταν ο Καραμανλης γυρισει απο Κινα.Αν δεν γινουν τοτε παμε για το τελος της τετραετιας. Αυτη την περιοδο οι δυο αυτες σκεψεις ειναι 50-50.Το σιγουρο ειναι οτι ο Γιωργος θα λαχανιασει οπως ειχε πει κ ο προεδρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Και ζήτωσαν τα καινούργια μας έπιπλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΚΟΣΤΑ.

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΤΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Ο ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΣ


    ΠΕΘΑΝΕ


    ΖΗΤΩ Ο ΓΑΛΑΖΙΟΣ ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

    ΜΑΖΕΨΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ SITE.
    ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ Ο ΤΖΩΝ ΑΜΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ Η ΧΩΡΙΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟΥ ΨΙΤ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. 3.32 eipa ki egw... o babis na phgainei me gynaikes... periergo akougotan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ειναι.. συννεφια ...και μπορα...
    καντε ..τοπο...για τη Ντορα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Να μας συγχωρείτε αγαπητοί φίλοι αλλά σήμερα σχολάμε μια ώρα νωρίτερα.
    Ως εκ τούτου, επειδή πρέπει και να ετοιμαστούμε, σας απευθύνουμε ενα πρόωρο "χαίρετε".
    Παράκληση να μας προσέχετε τον κ.Τζών μην κάτσει σε κανένα παλούκι πάλι κατά τη απουσία μας γιατί μετά ειναι δύσκολο να τον σηκώσουμε λόγω του ότι αρνείται και αντιστέκεται.

    Καλό σας απόγευμα!!!


    ΥΓ πες αντίο "black" να φεύγουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. αντιο κ.μαλακοΤζών, γαμιέσαι!




    ο Αράπης του κ.Τζών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. 3.37 geia sou xekwliara lagnh arapina, xanaela molis xyriseis to mouni ths Xristinoulas kai th vrwmerh kwlara sou



    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Βρίζεις ακόμα ρε καράπουστα παιδεραστή μαλακοΤζών, ε;
    Βρίζεις ρε ξεκωλιάρη πουστόγερε μούτσο...
    Δεν χόρτασες γαμήσι σήμερα και σε τρώει ο κόλος σου Αρχιμπινελικάρχη σκατοκέφαλε γιαυτό επιμένεις.
    Κάνω προθέρμανση με αυτά, σε λίγο έρχονται τα καλά μπινελίκια ειδικά για σένα μανιακέ ψωλοκόπανε!
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΖΑΜΠΑ ΥΠΕΡΩΡΙΑ!!!

    ο Αράπης σου μαλακοΤζών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. 3.36-3.37 apo to prwi sthn pipa eisaste koritsia, ka8hste ston poutso mou na jekourasteite... toso sas aresei..


    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Ελα ρε πα να φυγουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. 3.40 lyssas kai afrizeis jekwliara lagnh poustara... DEN se gamaei mono o tzwn... oloi se glendame


    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ki opws 8a fevgete, parte kai ton poutso mou gia na mh fygete sketes


    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. 3.42

    Ρε εξυπνάκια εσυ, τι λες να το πω σε ολο το γραφείο να σε παραλάβουμε ομαδικά καμμιά 20αριά;
    Ασε μας, έχουμε διαδρομή και έχουμε μπυρίτσες να περιμένουν, κάτσε εδω και χτυπήσου κομπλεξάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΛΑΛΕΤΕ ΤΑ ΑΠΛΗΤΑ ΤΗΣ ΠΛΗΣΤΡΑΣ ΤΗΣ ΝΑΤΑΣΣΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ; ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ; ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΠΑΕΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ (ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ), ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ. Η' ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ. ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΝΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΩΜΗ( ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΙΑΤΡΟ) ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΑΠΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΖΩΝ (το κύριο χωρίς εισαγωγικά)
    >>>>>

    ΚΥΡΙΕ ΤΖΩΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ. ΑΠΑΝΤΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ, ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ (ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ) ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΛΕΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΙΣΘΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙΣ.

    ΚΥΡΙΕ ΤΖΩΝ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ. ΑΛΛΩΤΕ ΠΑΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ (κάνοντας "βαθυστόχαστες" αναλύσεις) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΔΙΔΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΥ-ΡΟΛΟ ΣΟΥ.
    ΑΛΛΩΤΕ ΠΑΛΙ ΘΙΓΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ -ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΕΞΙΣΤΙΚΑ- ΕΝΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ. ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΟΥΡΝΙΑΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΔΙΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΠΟΣΟ ΖΗΜΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ (ΣΟΥ).

    ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΠΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΟΝΑΔΕΣ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΘΕΤΗΣ.

    ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΚΑ

    ΥΓ. ΑΝ ΕΧΑΣΕΣ ΗΔΗ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΕΙΣ. ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ. ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ, ΤΟ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. 3.42 mh jexaseis na valeis ta mpyrompoukala ston kwlo sou lagnh poustra arapina


    an h diadromh einai megalh na se paw gamiondas

    o araphs tou araph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. ρε κοκκαλόσκυλο πες μας για τα παιδιά του κόκκαλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. 3.57 ΜΑΛΑΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΜ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ. ΤΟΥ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΟΛΑ. ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΤΑ ΠΟΙΟΝ ΜΟΙΑΖΟΥΝ; ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ; ΤΟΝ ΚΗΠΟΥΡΟ; Η' ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΑΡΗ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Κυριε Αραπη,

    Λυπαμαι αλλα ο κ.Τζων εφυγε για την επαρχια σημερα.
    Παει στο χτημα να ποτισει τα δεντρα και μετα να ποτισουν αυτον οι αλβανοι που δουλευουν στο χτημα
    Ξερετε ο κ.Τζων εδω βριζει τους Αλβανους αλλα στο χτημα τους εχει στα ωπα-ωπα,γιατι οπως μου ειπε τον πηδανε και του αρεσει,αλλα δεν θα αφησει το προσωπικο του παθος,να καθορισει τις πολιτικες του επιλογες.
    Αυριο θα λειπει επισης,γιατι-οπως παλι μου ειπε- θα χρειαστει στο χτημα πολλες δουλειες να κανει,να ποτισει,να σκαλισει,να κουνησει την αχλαδια καινα τσιμπουκωσει τα αλβανα.
    Ο κυριος Τζων ειναι πολυ καλος κυριος,αλλα εμενα μ αφηνει στο σπιτι στην πολη να τον φωναζω και κυρια,οταν το βραδυ ντυνεται με φουστανια για να παει βολτα στην Συγγρου.Αλλα μονον τοτε με αφηνει να τον λεω ετσι.Τις αλλες φορες δεν με αφηνει ομως.
    Επισης ξερω οτι εσας σας συμπαθει ιδιαιτερως,κυριε Αραπη,γιατι -λεει- ειστε ολο γλυκολογα και ,λεει,οτι αυτο που του κανετε το κανετε πολυ καλα,λεει.
    Μου εχει πει επισης οτι το ονειρο του ηταν να κανει πασαρελα στο συνεδριο της νεας δημοκρατιας,αλλ,λεει ενας αλλος κακος κυριος με μια καουκα στο κεφαλι,δεν τον αφησε ,λεει και γι αυτο ο κυριος Τζων τα πηρε στο κρανιο με τον κυριο με την καουκα στο κεφαλι,αλλα ειπε θα του δειξει αυτος στις αλλες εκλογες.
    Κυριε Αραπη
    με συγχωρειτε που πηρα το θαρος να απευθυνθω σε σας,αλλα ηθελα να ξερετε τι καλος κυριος ειναι ο κυριος Τζων,και να μην πιστευετε που καποιοι αλλοι τον λενε πουστη,γιατι ο κυριος Τζων δεν ειναι πουστης.Εγω το ρωτησα καποτε και μου ειπε να μην τα πιστευω αυτα
    και δεν ειναι πουστης αλλα ειναι,μου ειπε,γκεη.
    Απο τοτε εγω εχω μεγαλη χαρα γιατι ο κυριος Τζων ειναι γκεη και δεν ειναι πουστης.
    Αυτα ειχα να σας πω
    Και να μην πειτε τιποτε στον κυριον Τζων οταν θα γυρισει,γιατι θα με μαλωσει.
    Χαιρετε.

    ΟΙΚΟΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΖΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. 4.05 βλέπεις που βιάζεσαι κύριε μαλάκα?


    ο πετράκης είναι καμμένος από την κόκα, το άλλο είναι μόγγολο


    η πεμπτουσία της οικογενειακής ευτυχίας


    (πες μας τώρα και για τα παγκαλάκια που βγήκαν απο το αξύριστο μουνί με το σωλήνα, του άκη επίσης...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. και τα δύο του πετράκη έχουν λευχαιμία...


    χαρές ο σωκράτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Σερσέ λα φαμ...

    Γράφτηκε ότι καλούνται από την εισαγγελέα να καταθέσουν, για την περίφημη επένδυση της Αγροτικής Τράπεζας -στον αμερικανικό όμιλο Carlyle- από την οποία επένδυση η off shore εταιρεία Ealy International εισέπραξε «προμήθεια» 450.000 ευρώ, ο διοικητής της Τράπεζας Δ. Μηλιάκος και οι δύο υποδιοικητές Π. Βαράγκης και Β. Δρούγκας. Διαβάστε εδώ τη σχετική ειδησεογραφία.
    Α πό την πλευρά της, η διοίκηση της Τράπεζας μιλάει για διαστρεβλωτικά δημοσιεύματα. Διαβάστε εδώ την απάντηση Μηλιάκου.
    Αυτά δεν έχουν καμιά σημασία και δεν θα βγάλουν πουθενά. Αν η κυρία εισαγγελέας Mαρία Γκανέ θέλει να μάθει τίποτε παραπάνω για το θέμα, γιατί δεν καλεί την κυρία Δίκα Αλογοσκούφη - Αγαπητίδου; Αυτή μπορεί να ξέρει κάτι. Στην αγορά κινείται. Ισως έχει ακούσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. ΓIA TON OIKONOMO TOY KYΡIOY TZΩN.

    ΚΥΡΙΕ ΟΙΚΟΝΟΜΕ !! ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΤΕ. ΚΑΡΦΩΜΕΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΡΑΜΜΗ. ΤΟΝ ΑΔΙΚΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΔΟΥΛΕΥΕΙ 24 ΩΡΕΣ το 24/ΩΡΟ.

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΡΑΠΗ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ !! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΩΝ ΕΙΝΑΙ, ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ.
    ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΦΤΩ ΕΞΩ. ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
    ΟΠΩΣ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ-Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΤΕ-ΠΟΥ ΕΚΛΕΒΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ-ΘΥΜΑΣΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Σκεφτομουν να σας πω για τις εκλογες σε 10 μερες που θα φυγω για διακοπες αλλα Αποφασισα να σας πω τωρα.Κατα 99%(παντα υπαρχει το 1% λογω καποιου ξαφνικου κ πολυ σημαντικου εθνικου γεγονοτος)εκλογες Σεπτεμβρη-Οκτωβρη δεν θα γινουν.Το νωριτερο που μπορει να γινουν ειναι τελος Νοεμβρη η αρχες Δεκεμβρη κ η τελικη αποφαση θα παρθει οταν ο Καραμανλης γυρισει απο Κινα.Αν δεν γινουν τοτε παμε για το τελος της τετραετιας. Αυτη την περιοδο οι δυο αυτες σκεψεις ειναι 50-50.Το σιγουρο ειναι οτι ο Γιωργος θα λαχανιασει οπως ειχε πει κ ο προεδρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Λουτραδης τα ιδια σκατα εισαι και εσυ με το παρεακι σου τον δημαδη τον παπουλια και τοσα αλλα γνησια λαμογια. τι καθεστε και τα χωρετε σε χριστουδες και τασσους τασσους και τοσους αλλους.
    Λουτραδη εσυ δεν εισαι που η μανα σου εγλειφε για να κατεβει δημαρχος και πηρα τα ρχιδια μας?
    Εσυ δεν εισαι που προσπαθησες να μπεις σε μεταπτυχιακο στο πανετιο και εγλειφες το χρηστου και πηρες τα ρχιδια μας?
    αντε τραβα στη μαμακα σου κολολαμογιο του κερατα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. ΓIA TON OIKONOMO TOY KYΡIOY TZΩN.

    ΚΥΡΙΕ ΟΙΚΟΝΟΜΕ !! ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ. Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ. ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΠΟΤΕ. ΚΑΡΦΩΜΕΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΡΑΜΜΗ. ΤΟΝ ΑΔΙΚΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΔΟΥΛΕΥΕΙ 24 ΩΡΕΣ το 24/ΩΡΟ.

    ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΡΑΠΗ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ !! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΖΩΝ ΕΙΝΑΙ, ΜΕ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ.
    ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΦΤΩ ΕΞΩ. ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
    ΟΠΩΣ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ-Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΤΕ-ΠΟΥ ΕΚΛΕΒΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΟΜΜΑ-ΘΥΜΑΣΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. οπότε αρχιδάκι κοκκαλόσκυλο, τι είναι καλύτερο?


    τα παιδιά του σωλήνα ή τα κατεστραμένα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. 4.12 ΕΙΧΑΧ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ ΛΕΧΡΙΤΗ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. λουτράδης = γράφει σκατά


    να γιατί ο χυτήρος ψάχνει υδραυλικό για το βόθρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. kyrie TZON. gnorizete ta paidia tou kokali ???.
    Thelo ena roysfeti.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Κυριε 4.18

    Αληθεια σας λεω ο κυριος Τζων εχει φυγει για σημερα.Το ξερω γιατι χρησιμοποιω το πιτσι του και γραφω τωρα.
    Ο κυριος Τζων ποτε δεν κλεβει και δεν κανει αλλες πονηρες δουλειες γιατι μου ειπε ξερει εναν αλλο κυριο,ΝΟΝΟ τον ειπε που τα κανει ολα και συμφερει.
    Επισης για τον αλλο κυριο που γραφετε,ο κυριος Τζων τον φωναζει Γκαντεμοσκυλο και Δρακουμελ.Τον γνωριζω απο παλια μεσω παντα του κυριου Τζων.
    Αυτος ειχε μια αλλη εταιρια σε ενα νησι,θυμαμαι,και την φουσκωνε και την ξεφουσκωνε με λεφτα οποτε ηθελε και δεν εδινε λογαριασμο σε κανεναν.Ο κυριον ΤζΩΝ τοξερε το κολπα με το φουσκωμα,γιατι τον ακουγα τα βραδυα να του μιλαει και ολα για ΜΑΓΙΟ και μπρατσακια λεγανε
    γι αυτο ξερω οτι ητανε στην θαλασσα.Μαλλον για μπανια μιλουσανε και για τα ΜΑΓΙΟ τους,
    Αλλο δεν ξερω ουτε θυμαμαι για τον αλλο κυριο.
    Αυτο βεβαιωνω και γραμματα γνωριζω.

    ΟΙΚΟΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΤΖΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. KYΡΙΕ ΤΖΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΟΘΡΟΥΣ ???
    ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΣΕΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗ ΡΗΓΙΛΗΣ ΣΥΝΤΟΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. 4.23 μακάρι παλιοαρχίδι, αλλά δεν είναι κρυολόγημα η λευχαιμία...


    το μόγγολο όμως ?? ο κοκκάκιας πετράκης??

    θα γιατρευτούν ποτέ τα κατεστραμένα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΧΥΤΗΡΟΣ

    ΟΔΥΣΣΕΙΑ (Από τη συλλογή "Τόποι νέοι")

    Δεμένος τρυφερός αλλιώτικος
    Δεμένος στο κατάρτι μου.
    Τόσα νερά στο δωμάτιό μου!

    Ας έρθουν οι σύντροφοι
    Ας έρθουν οι σειρήνες
    Ας έρθει - έστω - ένας υδραυλικός.


    ...ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΟΥΛΩΣΕΙ ΤΟ ΒΟΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ - ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ Ο ΧΥΤΗΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. 4.27

    Δεν ξερω ποιος εισαι,για τον Σκυλο μου φαινεσαι.
    Δεν ξερω το Κοκκαλη ισαι-ισα μου προκαλει αποστροφη η ολη πολιτικη του.Βρισκει και τα κανει.Αλλα...
    Αλλα ομως μαλακα εδω βριζεις χυδαια ανηλικα παιδια,χωρις λογο και αιτια.
    Γι αυτο ενα θα σου πως.Να ψοφησεις ρε μαλακα κι εσυ κι ολο σου το σοι.
    Σκατοψυχε και χλεμπονιαρη.Αει γαμησου.
    Πως σου φαινεται τωρα,αντεχεις ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. 4.27 ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΨΩΡΙΑΡΗ. ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΛΕΧΡΙΤΗ; ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΜΟΓΓΟΛΟ. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ. ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΨΑΞΕΣ; ΕΧΕΙΣ ΛΙΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΠΕΙΝΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. 4.32 χα χα χα... τι να αντέξω ρε παπάρι της συμφοράς?



    εσύ δεν αντέχεις γιαυτό βλέπεις βρισιές σε ανήλικα (ο πετράκης ανήλικος-ωραίο αυτό-37 χρονών γαίδαρος). το "κοκκάκιας" και το "μόγγολο" είναι βρισιά?



    Εσένα σε βρίζω γιατί είσαι μαλακοπίτουρας - για τα κοκκαλόπαιδα απλά στοιχεία δίνω.


    4.36 ρε μαλακοτάγαρο ξέρω τον πετράκη από το σχολείο. και το μώραλη και άλλους πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Αντί να δίνονται απαντήσεις για το τεράστιο σκάνδαλο των ομολόγων, για τις μίζες και τις βαλίτσες, ο κ. Καραμανλής προσπαθεί να συγκαλύψει την υπόθεση.
    Μας είπαν (οι της ΝΔ) ότι ήταν οι αρχάγγελοι της κάθαρσης και αποδείχθηκε ότι ήταν οι πρωτομάστορες της διαφθοράς.
    Το τελευταίο αποκούμπι του κάθε Έλληνα, που αισθανόταν ότι ο δρόμος για το μέλλον του παιδιού του ήταν οι Πανελλήνιες, η κυβέρνηση κατόρθωσε και αυτό να το ξεθεμελιώσει.
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. /Η παντελής έλλειψη αγωγής και ψυχραιμίας που αποκαλύπτεται σε όλα τα φλέγοντα posts, που καταμαρτυρούν την διπλοπροσωπία του Καραμανλή, από τους διαπρύσιους οπαδούς του, τον καταδικάζει σε απόλυτη ανυποληψία.
    Με αυτή τη τακτική των άτακτων και ανάρμοστων «σεντονιών» με τα οποία επιχειρείτε να καλύψετε τη γνώμη και την ελεύθερη άποψη, καταδεικνύετε την αγωνία και την απελπισία σας, καθώς και το πολιτικό σας αδιέξοδο.

    Η ΚΡΊΣΗ ΠΛΕΟΝ ΣΟΒΕΊ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΊΖΕΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΌ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΝΤΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, ΚΑΙ ΣΚΟΡΠΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

    Κοροϊδέψατε τους πολίτες και υφαρπάξατε τη ψήφο τους πλασάροντας ήθος και σοβαρότητα και τώρα εδώ, και σε αυτό το blog, γινόμαστε μάρτυρες της απόλυτης ανηθικότητας που διακρίνει την πατριδοκάπηλη, χυδαία και απολύτως φασίζουσα συνείδησή σας.
    Είστε χειρότεροι από τους ελεεινούς τηλεοπτικούς σας μέντορες, μιας και αυτοί ακριβοπληρώνονται για τη προβολή της φτηνής και αντιαισθητικής κυνικότητας τους, ενώ εσείς έχετε μικρή αξία ακόμη και σε αυτούς που σας καθοδηγούν.
    Φέρατε την Ελλάδα 50 χρόνια πίσω και ξεπεράσατε σε καθεστωτισμό ακόμη και τους πρασινοφρουρούς.
    Είστε μια παρέα κοινών απατεώνων, Κώστα Καραμανλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. 4:20

    ποιος είσαι μωρή κότα;
    πες και το δικό σου όνομα.
    τόσα ανέφερες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. 5:13

    Δεν χρειάζεται να πεί.

    Ξέρουμε ποιός είναι.

    Κοίτα να δεις γελοίε υπάλληλε και μισθωτό τσιράκι.

    Κατ'αρχην είσαι γελίος όταν μιλάς για τα μεταπτυχιακά του Λουτράδη, τα οποία θα κάνει στο LSE και όχι στο τριμπούρδελο το Πάντειο που είναι τσιφλίκι του κάθε ξεφτιλισμένου συνδικαλιστή της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ.

    Επίσης το αποτέλεσμα των δημοτικών εκλογών έδειξε κατά πόσο έκαναν χοντρή μαλακία οι τοπικό-πασόκοι του φαλίρου που δεν κατέβασαν για δήμαρχο τη μητέρα του την οποία τώρα παρακαλάνε αλλά δεν...
    πέταξε το πουλάκι.

    άντε τώρα να πάρεις το μισθό σου υπάλληλε και να κλάψεις στην ποδιά του εργοδότη σου.

    και πες του να προσέξει τι θα κάνει γιατί είναι "ανοιχτός" απ'όλες τις μεριές, και ξέρεις,το press-gr είναι πολύ φιλόξενο σε τέτοια σκάνδαλα. Θα πάρει πολλούς η μπάλα. Και όχι μόνο στο press αλλά και σε άλλα μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. Για να φτάσουν μερικοί στο σημείο να ρίχνουν λάσπη στο πρόσωπο του Λουτράδη και των υπολοίπων που κατηγορήθηκαν για λαμογιά, φαντάζομαι πόσο αγχωμένοι θα είναι που θα φοβούνται ότι θα χάσουν τα κλειδιά ενός μαγαζιού γωνία...Δεν εξηγείται αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  194. Ο κ.Λουτράδης όπως είναι γνωστόν ,έχει προσφέρει πολλά στό κόμμα ,καί χαίρει τής εμπιστοσύνης τού ίδιου κ.Γεωργίου Παπανδρέου.

    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  195. η αξιοπρέπεια του λουτράδη ειναι αδιαμφισβήτη και δεν μπαίνει σε καλούπια..
    τώρα χρήστου..να σου δώσω μια συμβουλή πρόσεξε μη δεις το ονοματάκι σου στο πρώτο θέμα την κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  196. ΛΟΥΤΡΑΔΗΣ=ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ξέρεις πως μπλέκεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  197. kαλα ρε παιδιά για τον Αλογοσκούφη και για το επίκαιρο του μπλογκ θα γράψει κανεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  198. LOYTRADIS

    PROTO 8EMA

    APOFOITOS PANTEIOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση