GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Καμία σχέση με το ΠΑΣΟΚ οι απόψεις Βαλλιανάτου!

. Αποκλειστικές δηλώσεις του "σκιώδους υπουργού" Εξωτερικών του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Λοβέρδου στο Press-gr: Δεν έχει την παραμικρή επαφ...

.
Αποκλειστικές δηλώσεις του "σκιώδους υπουργού" Εξωτερικών του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Λοβέρδου στο Press-gr: Δεν έχει την παραμικρή επαφή μαζί μας για θέματα εξωτερικής πολιτικής...
.
Μόλις "έσκασε" το θέμα με τις δηλώσεις του συμβούλου επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ Γρηγόρη Βαλλιανάτου περί "Μακεδονίας" και "μακεδονικής μειονότητας" στη χώρα μας, το Press-gr αναζήτησε τον αρμόδιο τομεάρχη Εξωτερικών του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Λοβέρδο και ζήτησε την άποψή του.
Ο κ. Λοβέρδος μας έκανε την ακόλουθη επίσημη δήλωση:
"Από τον Απρίλιο που ανέλαβα τομεάρχης Εξωτερικών -αλλά και κατά το παρελθόν- ουδέποτε ο κ. Γρηγόρης Βαλλιανάτος συμμετείχε σε οποιαδήποτε σύσκεψη ή συνάντηση για ζητήματα εξωτερικής πολιτικής. Ως προς τα θέματα αυτά, με το ΠΑΣΟΚ δεν είχε την παραμικρή επαφή.
Διαβεβαιώνω, ακόμη, ότι κανένα στέλεχος του ΠΑΣΟΚ δεν έχει εκφράσει κάποια τέτοια ή παρόμοια άποψη.
Οι απόψεις του κ. Βαλλιανάτου δεν έχουν καμμία σχέση με τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ και του προέδρου του Γ. Παπανδρέου για οποιοδήποτε θέμα εξωτερικής πολιτικής και ειδικότερα για το σκοπιανό".
------------------------------------

146 σχόλια

  1. TWRA MALISTA! SE PISTEPSAME PINOKIO LOBERDE!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. MAYRO STOYS POYSTIDES!

    MAYRO STO PASOK!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ!!!

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΣΤΟ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟ!!!

    ΑΑΑΑ ΞΕΧΑΣ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΟ-ΑΛΑΒΑΝΟ!!!

    ..ΤΑΛΑΙΠΩΡΗ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΥΚΟΥΛΣΤΑ ΛΟΒΕΡΔΕ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΗΜΙΤΗ ΒΡΩΜΑΕΙ!!!

    ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ??

    ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΑΡΟ ΗΡΑΚΛΕΙΔΗ???


    ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ??

    ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ 'ΚΑΘΗΓΗΤΑΡΑ'!!!!!
    ΘΥΜΑΣΤΑΙ ΠΙΟΣ ΕΜΠΑΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΤΕΙΟ??

    1+1=2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πετάει ο γάιδαρος Ανδρέα μου, πετάει.
    Είναι πολλές οι ψήφοι των φασιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Arxizw na skeftomai sobara na psifisw LAOS!

    Eixa dei tin sizitisi peri PASOK-LAOS edw sto press.gr kai eixa skasei sta gelia gia tyxon sindesi twn duo xwron!

    TWRA DEN GELAW! MOU KOPIKE APOTOMA!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλα ο μονος ειναι!!!

    Και τον Τζουμακα εχω ακουσει να λει τα ιδια ..αμμ και τον 'εξαδερφο' Λιανη που τον βαζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. RWTA TO 3ADERFO MOY TO PSEUTH LOBERDE!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντε τωρα.... πηγαινται να ψηφιστε ΠΑΣΟΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. den 3erw an o Ballianatos ekfrazei i oxi tis ytheseis PASOK alla 3erw oti anikei sto politiko peribalon Giwrgou!

    Kai ayto mas leei POLLA gia tin krisi autou tou an8rwpou pou 8elei na ginei prw8ipourgos!

    ENAS BLAKAS KAI MISOS EINA!

    ...twra an einak KAI poulimenos..

    8A DOYME!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, ΤΟΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΓΑΠ και να ΜΑΣ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ Ο (Η) ΤΥΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ¨ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...

    Να τελειώνουμε με τα ... (ΜΠΙΜΠ) επιτέλους...

    ΓΑΠ δείξε ανάστημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. TETOIA KATANTIA TO PASOK???


    KRIMA.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. KALA EHHH!! O BENNY KANEI PARTY SHMERA!

    TI MMMAAAAAALLLLLAAAAAKKKAASS

    pouse Bravo-Yiorgo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. KOPSTE TO BOURDELO TO PASOK KOMMATIA ....

    OUUUSTTT KOPRITES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

    ΚΟΡΟΪΔΑ ΠΑΣΟΚΙΤΕΣ
    ΔΟΥΛΕΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΙ PATRIVTIKES DYNAMEIS PASOK NA EKDHLVUOYN EDV KAI TWRA!

    ALOIWS ANTE GIA GIWRGAKI!!!!

    and remember...SAFE SEX FIRST!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. H ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΥΡΙΟ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΣΤΑΡΑ!

    Η ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΘ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ !!!!!!

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΟ! ΑΡΚΕΤΑ ΤΡΑΒΗΞΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!

    ΥΓ

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ..ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΞΩ ΦΡΕΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το κομμα δεν παει αλλο ετσι!

    Χρειαζομασται αυτο-καθαρση και στροφη προς τις πατριωτικες ιδεες Ανδρεα !

    Αλοιιως μετραμε μηνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τζον Ποντέστα, Αλέξης Γιαννούλιας και άλλοι ομογενείς στο πλευρό του Μπαράκ Ομπάμα…..

    Άνεμος αλλαγής στις ΗΠΑ μετά τη μεγάλη νίκη του Μπαράκ Ομπάρα. Στις 20 Ιανουαρίου του 2009 οι πόρτες του Λευκού Οίκου θα ανοίξουν για να υποδεχθούν τον 44ο πρόεδρο των ΗΠΑ.
    Ομπάμα έχει ήδη σχηματίσει μια μεταβατική ομάδα που εργάζεται πυρετωδώς για την επιλογή των αξιωματούχων της νέας κυβέρνησης του.

    Στους Δημοκρατικούς. Επικεφαλής της ομάδας αυτής είναι ο ελληνικής καταγωγής, κατά το ήμισυ, Τζον Ποντέστα, προσωπάρχης του Κλίντον, ο οποίος θεωρείται και ως ένας από τους τρεις διεκδικητές της θέσης του νέου προσωπάρχη του Λευκού Οίκου.


    Αρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αναρωτιομουν αν ηταν μαλακας ο Χρυσανθακοπουλος που εφυγε απο το ΠΑΣΟΚ και πηγε στο ΛΑΟΣ!

    Αλλα στο τελος ο μαλακας ειμαι εγω που εμεινα πισω!!!!!

    ΜΟΥΝΤΖΟΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑ-ΜΟΥΤΖΟΝΟΜΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. KOITA NA DEIS AYTA TA PEMALIA POU MAZW3E AUTOS O BLAKAS 8A KANOUNE THN XRYSH AYGH SOBARO POLITIKO XWRO, KAI TO STOXO EGKYRH PHGH PLHROFORIWN!!!

    NA XA8HTE ALHTAMPOURES!

    DESAME TIS TYXES KAI TIS ELPIDES TOU LAOU STA ARXIDIA KAI TIS TRYPES SAS!

    KPHTIKOS PASOKTZHS (gia poso akoma?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΙΟ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΛΟΒΕΡΔΕ!

    ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ;;;

    ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΗΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ξΕΡΑΤΕ ΤΙ ΚΑΠΝΟ ΦΟΥΜΑΡΙΖΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΧΡΕΙΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μηπως ηρθε η ωρα παραιτησεων εκει ψηλα στο ΠΑΣΟΚ

    Τωρα που εχουμε χρονο ακομα!

    Γιατι ετσι και η ΝΔ μυριστει αιμα θα κανεις αστραπιαιες εκλογες και θα γαμηθουμε κανονικα!!

    Και μονο ο Βαλιανατος απο το ΠΑΣΟΚ 8α το ευχαριστιθει!!!

    ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΟΜΑΣΤΑΙ!!

    ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ Η ΚΑθΡΕΣ ΕΞΗΓΙΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΓΚΑΛΟΠ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. REEEEEEEEEEEE


    POULHMENOI PASOKOI

    PRODOTES KOUFALES ERXONTAI KREMALES

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΥΣΦΗΜΙΖΕΙ ΤΟΥΣ GAY.

    ΟΙ GAY ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΜΕ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αει ρε μαλακα καψαμπελη,
    που "ηρθες σε επικοινωνια" !
    με αυτο το σιχαμενο αποβλητο!!

    Αει ρε!! Δεν σε πιστευω..

    Α! ξερεις ποιος .."εκανε καθηγητη"
    (μην χεσω!) αυτο το γατί??
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΤί??

    Ο Μακαριτης ο Χριστοδουλος!!

    Περιεργο,ε??

    Δεν ειναι??

    Αμα το βλεπω μουρχεται να σπασω την τηλεοραση..
    Μουρχεται να πεταχτω πανω..

    Μουρχεται να γαμισω τους αρχαιους μου προγονους που στελνανε ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ σε εξωτικα νησια του Αιγαιου κατι .."δημοκρατικους"...

    Χαθηκε μια μαουνα και φουντο ανοικτα???

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ Η ΤΟ ΚΟΒΟΥΜΕ

    ΤΙΜΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑθΑΡΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΓΙΩΡΓΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. PASOK R.I.P.

    gia na milisoume tin glwssa pou parlareis yiorgo!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Απο το κομμα σε απο-κομμα !!

    ΞΕΦΤΥΛΕΣΣ!!!


    τιποτα αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ειναι τοσο δυσκολο ρε Παπανδρεου να βρεις ενα σοβαρο ανθρωπο και να βαλεις διπλα σου. Τιποτα καλυτερο δεν υπηρχε

    Τοσο δυσκολο σου πεφτει!!!!

    ΝΤΡΟΠΗ! ΝΤΡΟΠΗ! ΝΤΡΟΠΗ! ΝΤΡΟΠΗ!

    ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. krataw ena fyladio tou LAOS poy 3emprostiaze PASOK SYRIZA kai ND gia tis psifofories yper twn skopianwn sto Eyrwkoinoboulio!

    To leganai trlo ton Karatzaferi!

    ALLA OPWS FAINETAI APO MIKRO KAI APO...TRELLO MA8AINEIS THN ALH8EIA!

    EIXE APOLYTA DIKIO!!
    EPESE DIANA!!!

    ....KAI MALLON TO LAOS EINAI APO OTI FAINETAI O PIOS A3IOPISTOS XWROS STHN ELLADA!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΛΟΒΕΡΔΕ!!!

    ΓΙΑΤΙ Η ΜΥΤΗ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΟΧΙ ΦΙΛΕ 3¨00

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ GAY!

    ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΤΑΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΑΝ ΜΕθΥΣΜΕΝΟΣ ΧΑΡΤΟΠΑΙΧΤΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΟΡΩΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!

    ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ ΚΟΠΡΙΤΗ ΓΙΩΡΓΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαλακα της 105.8 καθε πρωι απο τις 06.00 μεχρι τις 09.00 ..
    να μην λεμε ονοματα..

    Λοιπον εχω μια απορια :
    ""πρωινες χοιρηλασιες " ειναι??
    η
    "πρωινες χειρηλασιες"??

    Και οι δυο λεξεις,μου ειναι αγνωστες.

    Εννοειται οτι δεν εχω ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΥΠΟΛΗΨΗ ΤΟ ΛΕΞΙΚΟ μπαμπινιωτη.

    Να ξεκινησω "ερμηνευοντας" π.χ οπως το.."ιχνηλατω".."ιχνηλασιες"??
    "χειρηλασιες"??
    Πρεπει να την παιζεις καπου καπου ..
    Δεν ειναι κακο!
    Αμα πετυχει η μαλακια τυφλα ναχει το καλυτερο γαμισι...

    Κατι τετοιο??

    Υ.Γ
    Παω για ψαρεμα και σας ακουω και τους δυο μεχρι τις 08.15 και λιγο μετα μεχρι ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ 08.30
    Η σερετη καλυτερη ειναι αμα ξυπνησει βαριεστημενα ,καποιο κακο ονειρο τελος παντων...
    Ειναι πιο αυθεντικη ..

    Λοιπον σε 4 ωρες απο τωρα περιμενω απαντηση..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΙΟΣ ΕΙΣΑΙ!!!

    Do you liste Yiorgo ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι γινεται ορε 'συντροφοι' του ΠΑΣΟΚ!!!


    Μουγκαφων;;

    Μουγκα και γαργαρες ;;;

    Τσιπρα εχεται!

    Απο Τσιπα πως παμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΓΙΩΡΓΟΣ:

    Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Το ερωτημα Λοβερδε ειναι γιατι νομιζεις οτι τρωμε κουτοχορτο;;;
    Και αν ο Κος Βαλιανατος εινα το μοντερνο προσωπο ΠΑΣΟΚ εμεις τι ρολο παιζουμε στον ιδιο χωρο;;;;

    Προφανως κανενα! Η μαλλον του μαλακα!

    Ωρα να του δινουμε λοιπον!

    Το ΛΑΟΣ ειναι μια λυση ....η αλλη το ΚΚΕ!

    Εχοyμε λιγο καιρο ακομα να αποφασισουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ;
    ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ;
    ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ;
    ΑΠΟ ΕΜΑΣ ...Ν-Τ-Ρ-Ο-Π-Η ! ! ! !
    Αργύρης Σιδέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ !!!

    ΩΡΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΤΑ....

    Γ-Ι-Ο-Υ-Ρ-Τ-Ι-Α !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΙΝΕ!!

    ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ!!!

    ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΑ! ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΔΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. PASOK?????

    Ase!! Alli fora isws!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. PRESS GR ΚΑΙ KΥΡΙΕ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ

    Mπορείτε να ρωτήσετε τον Aντρέα Λοβέρδο αν είναι η πρώτη φορά που ο Γιώργος Παπανδρέου κάνει χαριστική πρόσληψη στο Γρηγόρη Βαλλιανάτο;

    Έχω ακούσει ότι όταν Γιώργος Παπανδρέου ήταν υπουργός παιδείας τον είχε σύμβουλο στο Υπουργείο Παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ.
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟΥ.ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ? ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΜΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΕΡΕΥΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ. ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ ΛΟΒΕΡΔΟ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ?
    ΤΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΑΣ?
    ΤΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ
    ΚΑΤΑΕΞΕΥΤΕΛΙΣΕΙ.
    ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΜΑΡΤΥΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ρε γραφικα παπαγαλακια πεστεμας για την Τότα...το πουτανακι που εγινε προεδρος στον Ερυθρο σταυρο.Πεστε μας για τους δυο Αξιωματικους που χαθηκανε ενω ο Υπουργος Μειμαρακης κανει βαβυσιτινγκ
    στο μπουχεσα. Εκει ειναι τα χαλια σας.Ο Βαλλιανατος δεν ειναι το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ εχει Ηγεσια και εχει ξεκαθαρη γραμμη....κοιταχτε που αλλα λεει η ντοραντα και αλλα ο Μπουχεσας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    TWRA MALISTA! SE PISTEPSAME PINOKIO LOBERDE!

    7 Νοέμβριος 2008 2:03 πμ
    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    MAYRO STOYS POYSTIDES!

    MAYRO STO PASOK!

    7 Νοέμβριος 2008 2:04 πμ


    Εσενα ποιος σε γαμει μαλακα παπαγαλακι?εφτασε το τελο σου οτι και να κανεις θα σε γαμησει ο Τσιπρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΜΗΝ ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΣΟΓΛΕΝΤΗ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟ. ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΚΟΡΔΟΦΟΥΝΤΗ ΤΟ ΛΙΑΝΗ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΣΚΉΣΕΙΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΣΚΟΠΙΑΝΑ ΣΥΝΟΡΑ; ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΑ ΓΛΕΝΤΟΚΟΠΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΥΡΑΝΙΟΤΟΞΗΤΕΣ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑ; ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΕΙΔΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ ΓΑΠ ΗΡΑΚΛΕΙΔΗ ΄Η ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΄Η ΚΑΤΑ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΗ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οχι και καμία σχέση κ.Λομπέρδο μας. Συμβουλος του αρχηγού σου δεν είναι;Τι δηλαδή. Μονο για "διδασκαλία" του KAMA SUTRA τον έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. http://www.press-bank.com/articles/viewnews.aspx?newsid=DBC6BC80-A60D-4970-9440-CF1FA3623474&lc=greek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 2:05 πμ

    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ .


    ΑΠΟΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΩΣ ΔΙΔΟΥΝ ΒΗΜΑ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ .
    ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. "...το Press-gr αναζήτησε τον αρμόδιο τομεάρχη Εξωτερικών του ΠΑΣΟΚ Ανδρέα Λοβέρδο και ζήτησε την άποψή του."
    Δηλαδή τι μας λέτε; Ότι (τουλάχιστον) ο κ. Λοβέρδος ΓΝΩΡΙΖΕΙ ανθρώπους από το Press-gr, αφού ήρθαν σε επαφή μαζί του για να πάρουν την "επίσημη" δήλωσή του.
    Άρα; Πού είναι η ανωνυμία του Press-gr; Ή μήπως η ανωνυμία ισχύει μόνον απέναντι σε εμάς, το πόπολο; Κρίμα. Γιατί μου είχε δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το Press-gr δημοσίευε ειδήσεις που μάθαιναν οι συντάκτες του και δε μπορούσαν για διάφορους λόγους να δημοσιεύσουν αλλού και όχι ότι οι συντάκτες του έρχονται σε επαφή (φανερά, πώς αλλιώς;) επιλεκτικά με κάποιους πολιτικούς (και όχι μόνο), προκειμένου να προωθούν τις απόψεις τους. Στην πρώτη περίπτωση θα εκπροσωπούσατε ενδεχομένως την ανεξάρτητη δημοσιογραφία. Στη δεύτερη όμως όχι, καθώς γίνεστε (άθελά σας;) κομιστές συγκεκριμένων απόψεων. Λυπάμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Έτσι είναι αυτά τα πράγματα πασόκοι .
    Βγάλατε το αμερικανάκι τον άβουλο Γιωργάκη (που σας οδήγησε σε 2 ήττες από τον ακαταλληλότερο) για αρχηγό για να μπορείτε να αλωνίζετε ελεύθερα στην διαφθορά και στη σαπίλα όταν θα ξαναγίνετε εξουσία αντί του Βενιζέλου που θα σας έστρωνε όλους μαζί , γιατί ήταν "σφιχτός" , "καθηγητής" , υπερβολικά μορφωμένος για την βλαχιά σας, δεν ήταν δημαγωγός και γλείφτης και ο πολιτικός του λόγος απαιτούσε να "κάψετε εγκέφαλο" για να καταλάβετε (και μόνο) τι λέει .
    Μόνο που ο Βενιζέλος δεν θα είχε για σύμβουλούς του τέτοια σούργελα , δεν χρειάζεται καν συμβούλους και (βαλτούς από διάφορα κέντρα) για να έχει εικόνα , άποψη και λόγο με @@ για το οτιδήποτε (ανεξάρτητα από το αν διαφωνεί ή συμφωνεί κάποιος με τις θέσεις του).
    Υπάρχει δικαιοσύνη ρε πστ μου στο τέλος και πρέπει να πληρώσετε το τίμημα , το μόνο τραγικό της όλης ιστορίας είναι πως αυτό το τίμημα δεν θα το πληρώσει μόνο το κόμμα σας , αλλά και ο ελληνικός λαός.

    Όσο για τον Λοβέρδο αν έχει τα @@ ας απαιτήσει εδώ και τώρα την απομάκρυνση του σούργελου και ας καταγγείλει ανοιχτά την συνεργασία του αρχηγού του μαζί του αν θέλει να περισώσει κάτι από την σοβαρότητά του.

    Μεγαλύτερο δώρο και σωσίβιο στον ακαταλληλότερο δεν θα μπορούσατε να δώσετε πασόκοι .
    Γιατί ενώ για τις παπαριές των "δικαιωμάτων" των ομοφυλόφιλων πολύς κόσμος αδιαφορεί ή δε δίνει σημασία (πνιγμένος μέσα στα σκατά της πραγματικότητας του μπανανιστάν και της επιβίωσης σε αυτό), αγγίξατε θέμα ευαίσθητο και παρουσιάσατε "συμβούλους" που θα μπορούσε να τους είχε άνετα ο Γκρούεφσκι .
    Προτείνω να προσλάβετε και άλλους "συμβούλους" από το επιχορηγούμενο από τον έλληνα φορολουγούμενο "Ελληνικό" παρατηρητήριο του Ελσίνκι για να πατώσετε πιο γρήγορα (και όπως σας αξίζει) στις επόμενες εκλογές .

    Όπως είπε και κάποιος φίλος παραπάνω θα φτάσει ο κόσμος στο σημείο να βλέπουμε τον Στόχο , την Χρυσή αυγή και τον εθνικοκάπηλο δημαγωγό Καρατζαφέρη ως "σωτήρες" στην κατρακύλα και το ξεφτιλίκι των ημερών μας και των χρόνων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΓΑΠ
    ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΣΟΥΡΛΗΔΕΣ
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΕΙ, ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΛΟΓΩ ΑΥΤΩΝ.
    ΑΝΤΕ, ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. MOU PROXENH KATAPLHXH OTI TORA
    KAI PALI PEFTETE APO TA SUNEFA!!
    O BALLIANATOS .EINAI APO TO 1985
    FILOS TOU GEORGIOU!TOUS ENOSE ME TA DESMA THS FILIAS TON (GKAMO) TON ANABALANE, O PAIDAROS O NIKOS!.
    EINAI APLOS FILOI.
    ANTE MALAKES KAI TI EGINE !!
    EDO EGO POUSTRA FANTAXTERH KAI ME
    SNOMPAROUN. STA ARXIDIA MOU
    NANE KALA OI KLISMAN BRATHERS.
    FLORINIOTHS IOANNHS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΒΑΛΙΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΛΙΑΝΑΤΟΣ ?ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΑΠΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΣΦΙΞΑΝ ΟΙ ΚΩΛΟΙ ΣΤΗ ΝΔΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΚΑΛΕ ΝΑΥΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΥΖΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΔΕΝ ΞΕΥΡΟΥΤΕ ΚΑΛΕ ΟΤΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ? ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΙΣΙΝΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΛΑΒΟΦΩΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΖΑΧΑΡΙ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕ,ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΤΖΙΝΑΒΩΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ.
    ΟΛΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ.
    ΤΩΡΑ Ο κ.ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΑΛΕΥΚΟ ΚΥΚΝΟ. ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΚΝΕΙΟ ΑΣΜΑ ΠΟΥΡΧΕΤΑΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΕΡΙ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ ΕΔΩ>>http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΟΙ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΟ. ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ. ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΑΡΧΙΠΟΥΣΤΑΡΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ!
    ( Αν γίνει πόλεμος θα τους γαμίσουμε και τους μεν και τους δε να καθαρίσει επιτέλους η Ελλάδα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Επειδή είστε πολύ δυσαρεστημένοι απο τις βλακείες του Γιώργου ελπίζω να μήν πέσετε ξανά στο λάθος να ψηφίστε Νέα Δημοκρατία. Και ο Γιώργος να στείλει τον Βαλλιανάτο σπίτι του για να μήν έχουν να λένε ορισμένοι εξυπνάκηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Oταν ο Γκρούεφσκι έστειλε τις επιστολές ζητώντας αναγνώριση μακεδονικής μειονότητας και ο Καραμανλής απάντησε ότι μακεδονική μειονότητα δεν υπάρχει και δεν υπήρξε ποτέ ο Λοβέρδος είπε ότι δεν έπρεπε να απαντήσει γιατί έτσι του δινει σημασία.
    Αλλά ο Καραμανλής δεν απάντησε στα Σκόπια όσο στο εσωτερικό.Ηξερε πολύ καλά τι υπάρχει εδώ μέσα.Οι πασόκοι ήθελαν να μην υπάρχει απάντηση για να μην υπάρχει επίσημη ελληνική θέση.Τώρα υπάρχει επίσημη ελληνική θέση ότι "δεν υπάρχει μακεοδνική μειονότητα και δεν υπήρξε ποτέ" που δεσμεύει και τις ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ μέχρι να αποφασίσουν να την αλλάξουν ανοιχτά.Τα ήξεις - αφήξεις τέλειωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τι παιδί και αυτός ο Γιώργος,έξυπνοοο,με φοβερα άτομα να έχει επιλέξει να τον πλαισιώνουν..
    Φανταστείτε τον Γιωργάκη πρωθυπουργό να κάνει διαπραγματεύσεις με τους Σκορπιανούς(εκτός του ότι θα μπερδεύεται και θα τους λέει "Μακεδόνες" από λάθος)θα έχει και τον Βαλλιανάτο από δω να κάνει δηλώσεις στα κανάλια περί "Μακεδονικής" μειονότητας...
    Μπουρδέλο και μάλιστα με gay...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΤΟ 1967 ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΔΩΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ 0,3%ΕΩΣ 1,6%(ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ(ΤΟ ΜΕΤΣΟΒIΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ)ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ (ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΥΘΙΞΙΑ )ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ,ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ,ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΝΟΝΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝΕΤΑ .ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΑΤΕ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. καλά να πάθω ο βλάκας, που ψήφισα ΠΑΣΟΚ, και σκεφτόμουν να το ξαναψηφίσω.....μάλλον για ΛΑΟΣ με βλέπω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ ΜΕΓΑ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΟΥΛΙΑΖΑ ΤΟ ΦΕΡΡΥ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΤΟΤΕ!ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΤΟ ΕΝΑ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΟΧΙ ?ΓΚΑΒΟΣ ΕΙΣΑΙ ?ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΜΕ ΧΡΗΜΑ ΦΡΕΣΚΟ ΕΚΕΙ?ΔΕΝ ΤΟ ΒΟΥΛΙΑΖΑ ΤΟ ΤΙΜΗΜΕΝΟ ΤΟΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ντροπή!

    Σιγά μην βγεί το ΠΑΣΟΚ με αυτά
    τα καμώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ψυχραιμία, Αδέρφια....

    Η οποία βαρύτης τών δηλώσεων τού Γρηγόρη μας, προκύπτει φώς - φανάρι, μόλις τόν σκεφτήτε, τί έκφραση έχει αυτό τό γλυκό προσωπάκι, τήν στιγμή πού έχει από πίσω του, μέσα βαθειά, ένα παλαμάρι είκοσι πόντους.
    Εκείνη τή στιγμή, φανταστείτε τον νά κάνει τίς .... δηλώσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Χάθηκαν οι σοβαροί άνθρωποι.
    Άνθρωπο με κουσούρι έψαχνε
    κι αυτός;

    Tόσοι πολλοί είναι τέλος πάντων
    αυτοί οι πούστηδες που ψάχνουν τους ψήφους τους.
    Άμα θέλει ψήφους γιατί δεν πάει στους Πολύτεκνους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. γιατί δεν τον διαγράφουν; όλο και κάποια παραφυάδα του ΣΥΡΙΖΑ θα τον μαζέψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Υπάλληλοι της Νομαρχίας Πειραιά, παρά τις καταδικαστικές αποφάσεις εις βάρος τους για παράβαση καθήκοντος, παραμένουν στις θέσεις τους.
    Ο Γιώργος Οικονομόπουλος, γενικός γραμματέας στο Δήμο Πειραιά, στενός συνεργάτης του Παναγιώτη Φασούλα και η Ελισάβετ Διονυσιάδου καταδικάστηκαν από το Εφετείο Πειραιά, αφού έδωσαν άδεια για ανέγερση ξενοδοχείου σε άρτιο και μη οικοδομήσιμο οικόπεδο στην Αγία Μαρίνα Αίγινας.
    ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ
    ΜΠΑΣΤΑΡΔΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΝΑ ΣΩΘΕΙΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΠΩΣ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΕΤΣΙ??
    ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ Η ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ?
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!
    ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΣΑΣ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!!
    Η ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΤΕ! ΑΝ ΠΕΤΥΧΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ ΤΟ ΓΑΜΙΣΗ!!
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΤΟ ΜΝΙΑΛΟ ΣΑΣ ΨΩΛΟΧΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ???
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ?????
    ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΝΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΤΕ???
    ΑΡΕ ΚΟΨΑΜΠΕΛΗ, ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΗ ΑΕΡΟΓΑΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ!!
    ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΙΣ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ,ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!

    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ = ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Δεν έχει μαμιά σχέση ή εξωτερική πολιτική του ΠΑΣΟΚ με τον Βαλλιανάτο?

    Περίεργο! Εγώ θυμάμαι ότι επί Σιμίτη με υπουργό εξωτερικών τον Γ.Παπανδρέου πάντα...ΣΤΗΝΑΜΕ ΚΟΛΟ!






    Δεν έχει μαμιά σχέση ή εξωτερική πολιτική του ΠΑΣΟΚ με τον Βαλλιανάτο?

    Περίεργο! Εγώ θυμάμαι ότι επί Σιμίτη με υπουργό εξωτερικών τον Γ.Παπανδρέου πάντα...ΣΤΗΝΑΜΕ ΚΟΛΟ!






    Δεν έχει μαμιά σχέση ή εξωτερική πολιτική του ΠΑΣΟΚ με τον Βαλλιανάτο?

    Περίεργο! Εγώ θυμάμαι ότι επί Σιμίτη με υπουργό εξωτερικών τον Γ.Παπανδρέου πάντα...ΣΤΗΝΑΜΕ ΚΟΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ?
    ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΑΣΤΟΧΗΣΕ. ΕΧΕ ΚΑΙ ΣΥ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Τελικά οι ιδιοι και ιδιοι μαλάκες γράφετε εδώ??
    Πρεπει να ειστε καταπιεσμένα άτομα για να γράφετε τέτοιες μαλακίες!!!
    Ολοι κρυφά εσώψυχα έχετε και τα βγαζετε εδώ??
    Μπαβο Καψαμπέλη!!!
    Τι επίπεδο???
    Αν ανοίξης ψυχιατρίο, θα τα οικονομίσης!!!
    Αρε Ελλάδα, τι λεβέντες μαλάκες έχεις???? Αν πάρης παράδειγμα όσοι γράφουν εδώ, το βραβείο "Γκίνες" ειναι δικό μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΡΟΛΟ Ο ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΜΥΑΛΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ (?) Ο "ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ" ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΝ...

    ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ. ΑΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Λοβέρδο λες μαλακίες.
    Να βγει ο ίδιος ο Παπανδρέου να ξεκαθαρήσει την κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. -



    ******************************

    ΛΟΒΕΡΔΟ, ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!

    ******************************

    Άσε τα σάπια ρε Λοβέρδο!

    Ο Βαλλιανάτος δεν είναι μόνο κορυφαίο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και προνομιακός συμβουλάτορας του Γιωργάκη.

    Είναι, επιπλέον, και το διορισμένο "αφεντικό" του Παρατηρητήριου του Ελσίνκι.

    Ένα Παρατηρητήριο που η κυβέρνηση Σημίτη το χρησιμοποιούσε για να εκδίδει απαξιωτικές ανακοινώσεις για τη χώρα μας, ώστε να λύνονται τα χέρια του κάθε Μπίστη (του Βελιγκέκα του Σημίτη, σε θέματα λαθρομετανάστευσης) στο να ασκεί ανθελληνική πολιτική.

    Σα δεν ντρέπεστε, όλοι σας, λέω εγώ!

    Ο Βαλλιανάτος δεν έκανε τίποτε περισσότερο ή λιγότερο από το να εκφράσει δημόσια τις απόψεις εκείνες που πιστεύει ο Γιωργάκης αλλά δεν τολμάει να τις πει ο ίδιος δημόσια.

    Οπότε, μη μας παριστάνετε τις παραπλανημένες παρθένες.

    Αρχηγός όλων σας, εκεί μέσα, είναι ο Βαλλιανάτος που αποτελεί και τον "κομιστή" της γραμμής του πραγματικού σας αρχηγού, είτε αυτός λέγεται σόρος είτε μπίλντεμπεργκ.

    Τουλάχιστον, ο Βαλλιανάτος είναι πολύ περισσότερο άντρας από όλες εσας τις γυναικούλες: τολμάει να λέει αυτά που (όλοισας, εκεί μέσα) πιστεύετε, όταν οι υπόλοιποι κρύβεστε πίσω από τα φουστάνια της άννας και της μάργκαρετ.

    Ούστ, ζαγάρια!!!!!


    παμισος


    -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Τελικα ο Βαλλιανατος ειναι αδελφη στην ψυχη...το τι κανει με το σωμα του διακιωμα του...αλλα στην ψυχη ειανι απλα σκατοψυχος...να το χαιρεται ο Γιωργακης...Γιωργκαηηη κανε τετοια με τους συνεργατες σου και ολη η Β.Ελλαδα θα σε ψηφισει...να εισαι σιγουρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ειπαμε αμάν να ξεφορτωθούμε τον Μπούς και την κοντολίζα, και τώρα έχουμε το ΠΑΣΟΚ να συνεχίζει το...φιλελληνικό τους έργο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 7 Νοέμβριος 2008 3:07 πμ

    Ειναι τοσο δυσκολο ρε Παπανδρεου να βρεις ενα σοβαρο ανθρωπο και να βαλεις διπλα σου. Τιποτα καλυτερο δεν υπηρχε

    Τοσο δυσκολο σου πεφτει!!!!

    ΝΤΡΟΠΗ! ΝΤΡΟΠΗ! ΝΤΡΟΠΗ! ΝΤΡΟΠΗ!

    ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΑ!

    -----------------------------------------------------------------------

    μαλακίες λες, φίλε μου.

    Ο Βαλλιανάτος εκφράζει πιστά τη "γραμμή Γιώργου". Απλά, παίζει το ρόλο του λαγού ώστε να αρχίσουμε να συνηθίζουμε από τώρα την εξωτερική πολιτική που θα εφαρμόσει ο ΓΑΠ όταν πάρει τις εκλογές.

    Και αυτό, ακριβώς, είναι ένα από τα γραμμάτια που έχει υπογράψει ο ΓΑΠ, προκειμένου τα εξωεθνικά κέντρα να τον βοηθήσουν να κατακτήσει την εξουσία. (Είτε συμφωνούμε εμείς οι "ψηφοφόροι" είτε όχι).

    Δύσκολο είναι να το δεις;

    Η μήπως νομίζεις ότι ένα τόσο τετραπέρατο άτομο, σαν τον βαλλιανάτο, θα έκανε μία τέτοια πράξη που ισοδυναμεί με πολιτική αυτοκτονία;

    Απλά, πήρε εντολή ο άνθρωπος να μιλήσει "αντ αυτού".

    Ή μήπως νομίζεις ότι η ελλάδα θα βρισκόταν σε τέτοια χαλια αν δεν ήταν ένα προτεκτοράτο που τις κυβερνήσεις του τις αποφασίζουν κάποιοι που βρίσκονται εκτός συνόρων;

    (Εκτός κι αν πιστεύεις ότι ο εβραίος ΓΑΠ-Μινέικο θα λειτουργούσε ενάντια στα συμφέροντα του εβραίου Σόρος-Σβαρτς. Πλάκα μας κάνεις, τώρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Μπράβο ΓΑΠ. Τρίποντο από τα 10 μέτρα.Πας να αναστήσεις ξανά τον Κωστάκη.Να υποθέσω ότι όταν έχετε συσκέψεις με το φωστήρα επί παντός επιστητού Γρ.Βαλλιανάτο ...πιάνετε όλοι τοίχο? Ή όταν καμιά φορά πατε γι φαγητό εσείς με τις γυναίκες σας ο Βαλ. φέρνει το γκόμενο? Μπράβο Γάτε Γιωργο, εισαι μπροστά από την εποχη σου. Εύγε.
    ΥΓ.Θα τρίζουν τα κόκκαλα του πατέρα σου και το παππού σου.
    Μήπως μπορείς να αφήσεις τις αδερφές και να ασχοληθείς με τα πραγματικά? πχ. το παραεμπόριο στα πεζοδρόμια κεντρικών δρόμων της Αθήνας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Αν η φρίκη είχε πρόσωπο...θα ήταν το πρόσωπο του Βαλλιανάτου!

    Μπράβο Γιώργο, δείξε μου τους φίλους σου να σου πώ ποιός είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Lisaxan pali oi dexioi patridokapiloi. Arxisan pali na apoprosanatolizoun me themata asimanta gia na kripsoun tin sapila tis parataxis tous. Otan exeis parei katifora......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΧΑΣΑΠΗ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλέ κορίτσια, τα μάθατε τα καλά τα νέα;
    Το πασόκ κατέθεσε νομοσχέδιο για τη συμβίωση των ομοφυλοφίλων.
    Χαράς ευαγγέλια για το Γρηγοράκη το Βαλιανάτο και τον Τακούλη το Ζαχαράτο που είναι, από τα σημαντικότερα σήμερα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής του πασόκ.
    Μπορούμε τώρα όλα τα καλά κορίτσια να ζήσουμε ανεμπόδιστα και νόμιμα τον έρωτά μας. ………………………………………
    ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ, τελικά αυτό το Χαζο-γκιόργκο θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε για λίγα ψηφαλάκια;
    Τι ιδανικά παίρνουν τα παιδιά μας από τέτοιες πρωτοβουλίες (έχουμε τις αδελφές καθημερινά στην τηλεόραση, τώρα το Χαζο-γκιόργκο θέλει να επισημοποιηθεί και θεσμικά η ομοφυλοφιλία).
    Κάποτε τον ΛΥΠΟΜΟΥΝ για τη βλακεία του και μάλιστα γελούσα μαζί του.
    Τώρα βλέπω ότι τελικά είναι ένας ΓΝΗΣΙΟΣ Παπαντρέου. Θα κάνει και θα τάξει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ σε οποιονδήποτε για να πάρει την ψήφο μας, χωρίς αρχές και χωρίς ντροπή.
    Εάν για τις λίγες χιλιάδες ψήφους των ομοφυλόφιλων εκτίθεται έτσι, φαντάσου πόσο εύκολα θα παραδοθεί στους καναλάρχες / επιχειρηματίες που μπορούν να του προσφέρουν εκατομμύρια ψήφους.
    Μόνο αμόρφωτοι και φανατικοί είναι δυνατό να ψηφίζουν αυτό το σούργελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Μάλλον δε γάμησε κάποιους καλά ο Γρηγόρης από δω μέσα...
    Ουστ ρε τουρκόσπορα γιουσουφάκια που το παίζετε ελληνάρες...
    Πολύ καλά τα είπε ο Γρηγόρης, μακάρι να είχαν πολλοί που ασχολούνται με την πολιτική το επίπεδο και τον πολιτισμό του, όσο για τα ομοφοβικά σας συμπλέγματα, μάλλον κάποιους από σας σας γάμησαν πολύ στο κατηχητικό και τελικά σας άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Τι σχέση έχει ρε ανόητοι το τι βάζει ο καθένας στον κώλο του με την πολιτική;
    Μήπως ξεχάσατε ποιος κυβερνάει;
    Ποιος είναι υπουργός τουρισμού;
    Ποιος είναι δήμαρχος της Αθήνας;
    Αυτό σας έφταιξε;

    Και τελικά, επιτέλους πρέπει να αποδεχτούμε την αλήθεια και να προσπαθήσουμε να αποκομίσουμε το μέγιστο όφελος βάσει αυτής, και όχι βάζοντας το κεφάλι στο χώμα και κάνοντας ότι δεν ξέρουμε:

    1. Στη Δυτική Μακεδονία ζούνε πολλές χιλιάδες σλαβόφωνοι, βουλγαρόφωνοι, σλαβομακεδόνες, ότι αρέσει στον καθένα, κάτοικοι οι οποίοι έχουν και κάποιες εκατοντάδες εξόριστους από το ελληναράδικο κατεστημένο συγγενείς σε Καναδά, Αυστραλία και ΗΠΑ. Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο ΓΕΓΟΝΟΣ και όσοι ζούμε ή ζήσαμε σ' αυτές τις περιοχές το θεωρούμε αυτονόητο.

    2. Στα Βόρεια της Ελληνικής Μακεδονίας υπάρχει ένα κράτος (και όχι κρατίδιο - η Κύπρος τότε τι θα λεγόταν;), οι κάτοικοι του οποίου μέσω της προπαγάνδας και του προσηλυτισμού, όπλα πολύ γνωστά και στους ελληναράδες χριστιανοορθόδοξους, έχουν μεγαλώσει πάνω από έναν αιώνα τώρα με την πεποίθηση πως είναι Μακεδόνες, και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει επειδή το θέλουμε εμείς, μια και έχει περάσει στο συλλογικό υποσυνείδητο τους.

    3. Προσωπικά σαν έλληνας δυτικομακεδόνας, δεν έχω καμία σχέση με τους "γάλους" (όπως τους λέμε), ούτε μιλάω τη γλώσσα τους, ούτε συμφωνώ μαζί τους σε πολλά πράγματα, αλλά πάρτε το χαμπάρι πως μ' αυτούς τους ανθρώπους μας ενώνουν πολλά περισσότερα από ότι μας χωρίζουν, και πως εμείς εδώ στην άκρη της Ελλάδας έχουμε πολλά περισσότερα κοινά μ' αυτούς τους ανθρώπους και όχι πχ με έναν κρητικό, έναν μανιάτη ή έναν πόντιο, αξιοσέβαστοι όλοι ο καθένας για την καταγωγή και την ιστορία του.

    Αυτές είναι οι αλήθειες και σε όποιον αρέσουν.

    ΥΓ. Είναι ενδεικτικό του επιπέδου των νεο-ελλήνων, το πως διακρίνουν τους ανθρώπους βάσει των σεξουαλικών τους προτιμήσεων... Αυτά είναι τα αποτελέσματα της χριστιανορθόδοξης παιδείας: το μίσος, η μισαλλοδοξία, ο φόβος για το διαφορετικό, η αυτοαπομόνωση, η νοσταλγία για περασμένα "μεγαλεία", ο ραγιαδισμός, η αμορφωσιά, ο ετσιθελισμός και η λίστα μπορεί να συνεχίσει ατελείωτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Τώρα μερικοί στο πασόκ (επώνυμα στελέχη δίπλα στο Γιωργάκη) συμφωνούν να ονομαστεί Μακεδονία η Βαρδαρία έτσι; Και μάλιστα ΔΗΜΟΣΙΑ σε πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικό κανάλι.
    Από το καλό στο καλύτερο, θα πάτε μπροστά παιδιά μου!
    Φαντάσου να γίνει ο Χαζο-γκιόργκο πρωθυπουργός, με την προιστορία του στο σχέδιο Ανάν που ήθελε να διαλύσει την Κύπρο.
    Θα γυρίζει γύρω γύρω στο τάφο του ο Αντρέας με αυτό το χαζοκούταβο που λέει ότι είναι γιός του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. 11:55 μάλλον το ανάποδο συμβαίνει για αυτό τα λέει έφαγε ντολμα από γυφτοσκοπιανό.

    Απόρο πως επιζεί η Ελλάδα με κάτι τύπους σαν και σένα και το πουλέν σου.

    Οξω προκλητικοί πούστηδες από την παράγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΜΑΘΑΝ ΟΤΙ.....


    "Μακεδονία" και "μακεδονική μειονότητα"...
    ... δηλώνει ο σύμβουλος επικοινωνίας του Γ. Παπανδρέου, Γρηγόρης Βαλλιανάτος
    Μια αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε απόψε στο "Αποκαλυπτικό Δελτίο" του Extra3 ο σύμβουλος επικοινωνίας του Γ. Παπανδρέου Γρηγόρης Βαλλιανάτος. Δεν έκρυψε ότι συμφωνεί με την ονομασία "Μακεδονία" για τα Σκόπια και με την άποψη περί ύπαρξης "μακεδονικής μειονότητας" στην Ελλάδα, αν και σε σχετική ερώτηση διευκρίνησε ότι δεν συμβουλεύει τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για τα θέματα εξωτερικής πολιτικής...

    ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΟΛΥΣ ΘΟΡΥΒΟς ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙς "ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΒΑΛΙΑΝΝΑΤΟΥ" ΜΑΣΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ...ΣΤΗΡΙΧΤΕ Δρ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΤΟΝ ΜΟΝΟΔΙΚΟ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΜΠΑΜΙΚΟ - ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟ ...ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙ "ΘΗΛΕΙΑ" ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ "ΞΕΦΥΓΕΙ¨"
    ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ "ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΑΠΛΑ..."ΤΣΙΡΙΖΕΤΕ" ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ "ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ" !!

    ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ
    Ο ΕΞΗΓΗΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Να τον χαίρεστε το ξεφωνισμένο Σύμβουλο!!!

    Σοβαρότης μηδέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Valiannato pes aleyri...
    o dr koutsoukos se gyrevei....
    tsakisou poustra mazepsou tora!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. 7 Νοέμβριος 2008 12:00 μμ


    -----------------------------

    Ο Βαλλιανάτος εκφράζει πιστά τη "γραμμή Γιώργου". Απλά, παίζει το ρόλο του λαγού ώστε να αρχίσουμε να συνηθίζουμε από τώρα την εξωτερική πολιτική που θα εφαρμόσει ο ΓΑΠ όταν πάρει τις εκλογές.

    Και αυτό, ακριβώς, είναι ένα από τα γραμμάτια που έχει υπογράψει ο ΓΑΠ, προκειμένου τα εξωεθνικά κέντρα να τον βοηθήσουν να κατακτήσει την εξουσία. (Είτε συμφωνούμε εμείς οι "ψηφοφόροι" είτε όχι).

    Δύσκολο είναι να το δεις;

    Η μήπως νομίζεις ότι ένα τόσο τετραπέρατο άτομο, σαν τον βαλλιανάτο, θα έκανε μία τέτοια πράξη που ισοδυναμεί με πολιτική αυτοκτονία;

    Απλά, πήρε εντολή ο άνθρωπος να μιλήσει "αντ αυτού".

    Ή μήπως νομίζεις ότι η ελλάδα θα βρισκόταν σε τέτοια χαλια αν δεν ήταν ένα προτεκτοράτο που τις κυβερνήσεις του τις αποφασίζουν κάποιοι που βρίσκονται εκτός συνόρων;

    (Εκτός κι αν πιστεύεις ότι ο εβραίος ΓΑΠ-Μινέικο θα λειτουργούσε ενάντια στα συμφέροντα του εβραίου Σόρος-Σβαρτς. Πλάκα μας κάνεις, τώρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΠΟΤΕ.Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ ΑΔΕΡΦΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ .ΤΙ ΩΡΑΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. 7 Νοέμβριος 2008 12:00 μμ

    --------

    Ο Βαλλιανάτος εκφράζει πιστά τη "γραμμή Γιώργου". Απλά, παίζει το ρόλο του λαγού ώστε να αρχίσουμε να συνηθίζουμε από τώρα την εξωτερική πολιτική που θα εφαρμόσει ο ΓΑΠ όταν πάρει τις εκλογές.

    Και αυτό, ακριβώς, είναι ένα από τα γραμμάτια που έχει υπογράψει ο ΓΑΠ, προκειμένου τα εξωεθνικά κέντρα να τον βοηθήσουν να κατακτήσει την εξουσία. (Είτε συμφωνούμε εμείς οι "ψηφοφόροι" είτε όχι).

    Δύσκολο είναι να το δεις;

    Η μήπως νομίζεις ότι ένα τόσο τετραπέρατο άτομο, σαν τον βαλλιανάτο, θα έκανε μία τέτοια πράξη που ισοδυναμεί με πολιτική αυτοκτονία;

    Απλά, πήρε εντολή ο άνθρωπος να μιλήσει "αντ αυτού".

    Ή μήπως νομίζεις ότι η ελλάδα θα βρισκόταν σε τέτοια χαλια αν δεν ήταν ένα προτεκτοράτο που τις κυβερνήσεις του τις αποφασίζουν κάποιοι που βρίσκονται εκτός συνόρων;

    (Εκτός κι αν πιστεύεις ότι ο εβραίος ΓΑΠ-Μινέικο θα λειτουργούσε ενάντια στα συμφέροντα του εβραίου Σόρος-Σβαρτς. Πλάκα μας κάνεις, τώρα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Επίτηδες τα είπε ο πουστης Βαλλιανάκος γιατί στηρίζει ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!!!
    Θέλει να χάσει το Πασοκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανοιχτή Επιστολή προς όποιον νομίζει ότι κυβερνά αυτήν την Ελλάδα, και προς όποιον Λειτουργό μπορεί και έχει την ανθρωπιά και την δύναμη να επέμβει.

    Το άκουσα και ΕΦΡΙΞΑ εξ αιτίας της ωμότητας που περιείχε, από έναν τραπεζίτη στον Αντένα στις βραδινές ειδήσεις με τον κύριο Ευαγγελάτο χθες βράδυ Πέμπτη 6/10/2008 σίγουρα, και προχθές αν δεν κάνω λάθος, από έναν άλλον τραπεζίτη πάλι στον Ευαγγελάτο στις βραδυνές ειδήσεις, πάντως το άκουσα.
    Ότι τα επιτόκια στην χώρα μας είναι υψηλά και θα συνεχίσουν να είναι και να ανεβαίνουν, γιατί;
    Γιατί υπάρχουν πολλοί κακοπληρωτές, τουλάχιστον αυτήν την δικαιολογία προβάλουν οι τραπεζίτες, και όσα δεν πληρώνουν αυτοί πρέπει να τα πληρώσει κάποιος άλλος, και στην προκειμένη περίπτωση ο άλλος είναι όποιος είναι ο καλοπληρωτής μέσω της αύξησης των επιτοκίων ή της διατήρησης τους ψηλά !!!!!!
    Σε εκείνου την πλάτη οι τραπεζίτες φορτώνουν και θα συνεχίσουν να φορτώνουν όσα δεν μπορούν να εισπράξουν από τους κακοπληρωτές, εκτός και αν παρέμβει το κράτος και πληρώσει όσα οι κακοπληρωτές δεν πληρώνουν;
    Αυτό μάλλον οι καλοί τραπεζίτες το άφησαν να εννοηθεί ….
    Και ότι οι τράπεζες σε καμιά περίπτωση δεν θα καλύψουν αυτές τις κακοπληρωμές από τα κέρδη τους που ομολογουμένως είναι μυθικά.
    Δηλαδή, τόσα χρόνια που αυτοί με τους μηχανισμούς τους, την παραπλανητική διαφήμιση, και την λογική να εγκλωβίσουν όσους μπορούσαν περισσότερους στα γρανάζια τους, ευυπολήπτους οικονομικά ή όχι, επειδή αυτοί έχουν τους μηχανισμούς, τους δικηγόρους, τις επιρροές εκεί που πρέπει, να εισπράξουν τα οφειλόμενα, τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό, έδιναν πιστωτικές κάρτες και παντός είδους δάνεια αφειδώς, σε όποιον ήθελε, και ότι ήθελε, είχε δεν είχε να πληρώσει, και ο Θεός βοηθός.
    Ειδικά τις πιστωτικές κάρτες παραβαίνοντας και τους δικούς τους κανονισμούς, και τον νόμο, τις έδιναν αφειδώς, προφανώς υπολογίζοντας και σε κάποιο ακίνητο που μπορεί να είχε ο κάτοχος ή ο δανειολήπτης.
    Αυτήν λοιπόν την αθλιοτάτη κουτοπονηριά οι τραπεζίτες την ονόμασαν επιχειρηματικό κίνδυνο, με μια διαφορά, αν δεν πάει τίποτα στραβά μα τις πληρωμές από τους πελάτες οι τράπεζες είναι κερδισμένες.
    Αν όμως κάποιοι δανειολήπτες ή κάτοχοι καρτών δεν μπορούν να πληρώσουν τότε και πάλι οι τραπεζίτες δεν ανησυχούν, διότι μέσω των καλοπληρωτών και του μηχανισμού των επιτοκίων ανεβάζοντας τα θα ρεφάρουν την χασούρα, έτσι στην περίπτωση αυτή κερδισμένοι πάλι αυτοί οι τραπεζίτες και χαμένοι όσοι πληρώνουν τακτικά είτε γιατί μπορούν, είτε γιατί κάνουν το σκατό τους παξιμάδι και το τρώνε, για να μπορούν να πληρώνουν την δόση του δανείου.
    ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΝΕΧΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, Ο ΤΥΠΟΣ, Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΤΑ, Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΠΟΥ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. 7 Νοέμβριος 2008 9:42 πμ



    ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Προς τον φίλο από τη δυτική Μακεδονία (12:00 πμ):

    νομίζω ότι κανείς σοβαρός άνθρωπος δεν αμφισβητεί ότι όντως υπάρχουν κάποιοι σλαβόφωνοι στη Μακεδόνια μας (άλλωστε ποιοί ψηφίζουν το Ουράνιο Τόξο;).


    Το θέμα όμως είναι ότι ούτε αυτοί, ούτε οι σλαβόφωνοι των Σκοπίων μπορούν να μονοπωλούν το όνομα "Μακεδονία". Σκεφτείτε το όνομα ως ένα trademark, λ.χ. κάτι σαν την ελληνική φέτα. Θυμάστε τις ολλανδικές και γερμανικές φέτες παλαιότερα, που δεν είχαν καμία σχέση με την ελληνική, αλλά παρ' όλα αυτά παραπλανούσαν τους καταναλωτές με εικόνες από την Ελλάδα στη συσκευασία τους και την ονομασία τους "Φέτα"; Η Ελλάδα αγωνίστηκε και κατάφερε να κατοχυρώσει το όνομα αυτού του προϊόντος, γεγονός που οφέλησε πολύ την παραγωγή και εξαγωγή αυτού του προϊόντος. Ανάλογα έχουν φερθεί και όλες οι υπόλοιπες χώρες με δικά τους χαρακτηριστικά προϊόντα.


    Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με την Μακεδονία. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημα. Δεν μπορεί μία εθνότητα να μονοπωλήσει το όνομα, ιδίως μία εθνότητα σλαβοφώνων που όντως δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τους αρχαίους Μακεδόνες. Το αν και εμείς οι νεοέλληνες έχουμε φυλετική συγγένεια με τους αρχαίους Μακεδόνες είναι άλλο ζήτημα. Το θέμα είναι ότι υπάρχει πολιτισμική και γλωσσική συγγένεια. Και αυτή είναι που έχει σημασία.


    Όλα τα υπόλοιπα, όπως αυτές οι κατάπτυστες δηλώσεις του Βαλιανάτου, είναι εκ του πονηρού.
    Είναι χρήσιμο πάντως που έγιναν τώρα, πριν από τις εκλογές.


    Είχα αρχίσει να σκέφτομαι να ψηφίσω ΠΑΣΟΚ, ωστόσο τώρα το αποφάσισα ότι θα ο,τιδήποτε άλλο.


    Είναι πολλά, πάρα πολλά και πολύ επικίνδυνα τα λάθη του ΓΑΠ.
    Και το μεγαλύτερο όλων το Σχέδιο ΑΝΑΝ, για το οποίο ακόμη δεν έχει ζητήσει συγνώμη! Θυμάστε τότε που μας φοβέριζαν ότι θα επέλθει η καταστροφή, αν οι Κύπριοι δεν επέλεγαν αυτό το σχέδιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Στο ΠΑΣΟΚ κάνουν πραγματική πολιτική του κώλου...
    εκτός από τον νέο Ονπάμα Δρ kουτσούκο...μην ξεχνιόμαστε!!!

    Αυτά που έκαναν οι πισω-δεξιοστροφοι βαλανατοι ηταν και τα τελευταία τους...
    Επίτηδες τα είπε ο πουστης Βαλλιανάκος γιατί στηρίζει ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!!! Θέλει να χάσει το Πασοκ!!

    ο λαός δεν ξεχνα τους προδότες τους κρεμά!!!

    kremala ston krypto-dexio vazelinato!!

    pasok

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΟΛΥΣ ΘΟΡΥΒΟς ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙς "ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΒΑΛΙΑΝΝΑΤΟΥ" ΜΑΣΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ...ΣΤΗΡΙΧΤΕ Δρ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΤΟΝ ΜΟΝΟΔΙΚΟ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΜΠΑΜΙΚΟ - ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟ ...ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙ "ΘΗΛΕΙΑ" ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ "ΞΕΦΥΓΕΙ¨"
    ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ "ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΑΠΛΑ..."ΤΣΙΡΙΖΕΤΕ" ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ "ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ" !!

    ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ
    Ο ΕΞΗΓΗΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. PRAGMATIKA EIMAI APOGOUTEUMENOS
    PISTEUA KAI AKOMH PISTEUO STO PASOK EIMAI OMOS MAKEDONAS. XRONIA STO GAMHSI POU LEGETE XENHTEIA!!.
    TOULAXISTON PISTEUA OTI ESTO STHN PATRIDA MOU ANTISTEKONTE SE ALOUS LAOUS POU EXOUN BLEPSHS GIA THN
    PERIOXH MOU. NA UPARXOUN OMOS
    EFIALTES MESA STO XORO TOU PASOK
    ME LUPH. THA BGALO GERMANIKO DIABATHRIO OPOS KAI STA 2 MOU PAIDIA EXO TO DIKAIOMA !! TI THA PO ? STA PAIDIA MOU .OSO GIA TON
    KURIO DEN ME ENDIAFERH ,O MAKARITHS o PATERAS MOU PANTA ELEGE 20 PITHAMES APO TON KOLO SOU
    MAKRIA KAI NA MHN SE NOIAZH POU
    MPENH!.KRIMA GIORGO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Mori poustra toy elleeous vALLAIANATE vAZELINATE...
    den se pidikse akoma o dr koutsoukos....
    palioxeftila...ROMPA..eipame na eisai poustis...alla katse isixos mori aderfo...

    PAME NA PAROUME PLEIoPSIFIA KAI LES MALAKIES TOY KOLOU

    dr koutsouko petakse ekso ton pousth thn kryptodelfi ths nd

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΞΕΠΟΥΣΤΑΡΑ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΔΕΝ ΞΕΚΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Ο / Η ΤΥΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. NA APANTHSEI O VAPSOMALIAS!!
    TA VAFEI (APO PISO)
    O VAZELINATOS
    VALIANATOS?

    SOSE THN MAKEDONIA VAPSOMALLIA TORA!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ο ΒΑΖΕΛΙΝΑΤΟΣ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΠΤΟ-ΔΕΞΙΟΣ!!!

    ΓΙΩΡΓΟ ΔΙΩΞΕ ΤΟΝ ΠΙΣΩ-ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΟ ΤΩΡΑ!!!

    ΒΑΖΕΛΙΝΑΤΕ ΒΑΛΙΑΝΑΤΕ ΦΥΓΕ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΣΕ ΒΡΕΙ Ο ΟΜΠΑΜΙΚΟΣ ΑΝΤΡΕΟ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟΣ Δρ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΠΗΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ "ΣΚΟΠΙΑΝΟ" ΣΟΝ ΚΩΛΟ ΣΟΥ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΡΑ!!

    ΤΣΑΚΙΣΟΥ ΒΑΖΕΛΙΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ...
    ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΝΔ-ΣΥΓΓΡΟΥ!!

    ARISTARDIDATOS PASOK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΠΩΣ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΕΤΣΙ??
    ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ Η ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ?
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!
    ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΣΑΣ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!!
    Η ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΤΕ! ΑΝ ΠΕΤΥΧΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ ΤΟ ΓΑΜΙΣΗ!!
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΤΟ ΜΝΙΑΛΟ ΣΑΣ ΨΩΛΟΧΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ???
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ?????
    ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΝΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΤΕ???
    ΑΡΕ ΚΟΨΑΜΠΕΛΗ, ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΗ ΑΕΡΟΓΑΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ!!
    ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΠΩΣ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΕΤΣΙ??
    ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ Η ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ?
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!
    ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΣΑΣ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!!
    Η ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΤΕ! ΑΝ ΠΕΤΥΧΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ ΤΟ ΓΑΜΙΣΗ!!
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΤΟ ΜΝΙΑΛΟ ΣΑΣ ΨΩΛΟΧΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ???
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ?????
    ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΝΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΤΕ???
    ΑΡΕ ΚΟΨΑΜΠΕΛΗ, ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΗ ΑΕΡΟΓΑΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ!!
    ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΠΩΣ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΕΤΣΙ??
    ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ Η ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ?
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!
    ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΣΑΣ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!!
    Η ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΤΕ! ΑΝ ΠΕΤΥΧΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ ΤΟ ΓΑΜΙΣΗ!!
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΤΟ ΜΝΙΑΛΟ ΣΑΣ ΨΩΛΟΧΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ???
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ?????
    ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΝΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΤΕ???
    ΑΡΕ ΚΟΨΑΜΠΕΛΗ, ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΗ ΑΕΡΟΓΑΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ!!
    ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΠΩΣ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΕΤΣΙ??
    ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ Η ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ?
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!
    ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΣΑΣ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!!
    Η ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΤΕ! ΑΝ ΠΕΤΥΧΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ ΤΟ ΓΑΜΙΣΗ!!
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΤΟ ΜΝΙΑΛΟ ΣΑΣ ΨΩΛΟΧΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ???
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ?????
    ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΝΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΤΕ???
    ΑΡΕ ΚΟΨΑΜΠΕΛΗ, ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΗ ΑΕΡΟΓΑΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ!!
    ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΠΩΣ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΕΤΣΙ??
    ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ Η ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ?
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!
    ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΣΑΣ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!!
    Η ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΤΕ! ΑΝ ΠΕΤΥΧΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ ΤΟ ΓΑΜΙΣΗ!!
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΤΟ ΜΝΙΑΛΟ ΣΑΣ ΨΩΛΟΧΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ???
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ?????
    ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΝΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΤΕ???
    ΑΡΕ ΚΟΨΑΜΠΕΛΗ, ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΗ ΑΕΡΟΓΑΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ!!
    ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ, ΠΩΣ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΕΤΣΙ??
    ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ Η ΤΟΝ ΓΑΜΗΣΑΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ?
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΠΕΤΥΧΕ ΤΕΛΙΚΑ, ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!
    ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΩΘΗΚΑ ΣΑΣ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ, ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ!!!
    Η ΜΑΛΑΚΙΣΤΗΤΕ! ΑΝ ΠΕΤΥΧΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ ΤΟ ΓΑΜΙΣΗ!!
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ,ΤΟ ΜΝΙΑΛΟ ΣΑΣ ΨΩΛΟΧΥΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΕΤΣΙ???
    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ?????
    ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΟΤΙ ΓΑΜΝΙΕΤΑΙ Η ΜΑΝΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΤΕ???
    ΑΡΕ ΚΟΨΑΜΠΕΛΗ, ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΣΗ ΑΕΡΟΓΑΜΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ!!
    ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Να απολυθεί αυτός που τον προσέλαβε...
    και τότε να απολυθεί και ο Παπανδρέου που προσέλαβε αυτόν που προσέλαβε τον Βαλλιανάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ψηφιστε αφοβα ΛΑΟΣ!

    Λαμογια και πουλημενοι ειναι ολοι οι υπολοιποι!

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Εδώ δεν βρισκόμαστε απλώς μπροστά σε έναν κυνικό αμοραλισμό, αλλά σε μια πρωτοφανή και σκανδαλώδη πολιτική αυθάδεια δωσιλογισμού.
    Αυτό το περιφερόμενο, παρασιτικό έκτρωμα,δηλώνει ανοικτά τον δωσιλογισμό του και βρίζει τον ελληνικό λαό. Δηλώνει ανοικτά ότι είναι υπάλληλος του Σόρος και παρόλα αυτά ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ τον καθιστά πολιτικό παράγοντα!!!!!!
    Τα ψελλίσμτα δικαιολογιών του Λοβέρδου δεν απαντούν στο τεράστιο πολιτικό και ηθικό πρόβλημα.
    Είναι ψελλίσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΟΧΙ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ

    Ο Βαλλιανάτος μπορεί να προκαλεί αηδία και οργή, αλλά ας μην τυφλωνόμαστε από αυτά και χάνουμε το δέντρο πίσω από φύλο.

    Η επιλογή του ως συμβούλου του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ δεν είναι τυχαία. Ακόμα και αν δεχτούμε ότι ο ΓΑΠ είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ηλίθιος δεν είναι ποτέ δυνατόν να μην καταλαβαίνει ο "πυρήνας" γύρω από το ΓΑΠ το τι προκαλεί ο Βαλλιάνάτος...

    Το γλοιωδέστατο αυτό υποκείμενο έχει επιλεγεί ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ!!!
    Αυτός ο Βαλλιανάτος σηματοδοτεί πολιτικά και ηθικά τις αντιλήψεις και τους σχεδιασμούς του σημερινού εκφυλισμένου ΠΑΣΟΚ.

    Έχει επιλεγεί αυτή η προκλητική, εμετική φιγούρα για να δοκιμάσει τις αντιστάσεις της ελληνικής κοινωνίας και να ΠΡΟΛΕΙΑΝΕΙ ιδεολογικά το έδαφος για την αυριανή κυβερνητική πολιτική του ΓΑΠ.

    Τι διαφορετικά λέει ο ΓΑΠ;
    Απλώς τα λέει πιο διπλωματικά και όχι με το "σήμα"
    της αμοραλιστικής παράκρουσης του Βαλλιανάτου.

    ΟΛΑ όσα διατυμπανίζει με προκλητική, νοσηρή αυθάδεια αυτό το παράσιτο του Σόρος, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ τις ιδέες και την ΠΟΛΙΤΙΚΗ της σημερινής ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ.
    Ας μη μένουμε, συνεπώς, στο εξάμβλωμα του δοσιλογισμού, αλλά στην πολιτική μήτρα του δοσιλογισμού, που τρέφει τέτοια καρκινώδη αποστήματα: Βαλλιανάτους, Ψαριανιούς και ΣΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΤΟ 1967 ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΔΩΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ 0,3%ΕΩΣ 1,6%(ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ(ΤΟ ΜΕΤΣΟΒIΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ)ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ (ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΥΘΙΞΙΑ )ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ,ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ,ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΝΟΝΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝΕΤΑ .ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΑΤΕ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Πραγματικά παιδιά μήπως ο ΓΑΠ είναι πράκτορας των Αμερικανών ; Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία ένας σύμβουλος του να βγαίνει και να λεει τέτοια πράγματα. Ότι και να λέει ο Λοβέρδος το κακό για το ΠΑΣΟΚ έχει γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Τώρα τον απομακρύνουν δήθεν,και τελειωσε το θέμα! ΚΑι στην κατάληλη στιγμή θα επανέλθει βέβαια. Για πολύ μαλάκες μας περνάνε.

    Χωράει το μυαλό σας,ότι ο Γ.Παπανδρέου έχει επιλέξει τόσα χρόνια για ΦΙΛΟ και για σύμβουλο ένα υποκείμενο σαν το Βαλλιανάτο?

    Καί θέλει να κυβερνήσει την Ελλάδα? και να ορίσει τις τύχες μας και το μέλλον των παιδιών μας?

    ΔΙΩΞΤΕ ρε παιδιά επιτέλους αυτον τον ηλίθιο απο το ΠΑΣΟΚ, επειδή ήταν το μαγαζί του μπαμπά,πρέπει να τον ανεχόμαστε μιά ζωή,το προβληματικό? (για τον ΓΑΠ μιλάω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ξεχαστε το ΠΑΣΟΚ!

    Αναμνηση ειναι πια!

    Οι ΜπραβοΓιωργηδες οι Τζουμακαιοι οι Λιανηδες οι Αλεξ Ροντιδες οι Σημιτο-Ροζακηδες και καθε λογης λαμογιο κανει κουμαντο εκει μεσα πια! Δεν βλεπεται μεχρι τα αρχ..δια του Αλαβανου γλυφουμε για να βαλουμε το ονομα Μακεδονια τιτλο σε ενα φερετρο παρεα!!!!!!

    Εγω σκεφτομαι να κατηφωρισω προς ΛΑΟΣ μερια!


    Οσοι πιστοι προσελθεται.

    Καλη ανταμωση με οσους διαλεξουν το ιδιο!


    Εχε γεια ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Πρωθυπουργός: G.Papandreou

    Υπουργος Εξωτερικών: Γ.Βαλλιανάτος

    Υπουργός Εθνικ. Αμυνας: Α. Τσίπρας

    Υπουργός Εθνικής Οικονομίας: Γ.Κωσκωτάς

    ΠΑΣΟΚ: ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Λέγαμε παλιά τι είναι χειρότερο,ο μαλάκας άνθρωπος ή ο πούστης άνθρωπος...

    Το ηγετικό διδυμο του ΠΑΣΟΚ (Γιωργάκης - Βαλλιανάτος) θα μας δώσει την απάντηση: Χειρότερο είναι και οι δύο μαζί!

    Α ρε που καταντήσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Για άλλη μία φορά η ομοφυλοφοβία βρήκε τους ιδανικούς εκφραστές της σε έναν μεγάλο αριθμό σχολιαστών.

    O Bαλλιανάτος κρίνεται για τις απόψεις και τις μεθοδεύσεις που ακολουθεί προκειμένου να υπηρετήσει επιδιώξεις ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ με τους έλληνες ομοφυλόφιλους πολίτες.

    Μαζί του, κρίνεται και ο Γιώργος Παπανδρέου για τις προσωπικές του επιλογές.

    Μόνον γι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. O DR KOUTSOUKOS EFAGE TON VAZELINATO!!

    DEITE TA SXOLIA FILONN DR KOUTSOUKOU ENANTION VAZELINATOY STA BLOG
    11.35
    KAI DEITE THN ORA DHLOSHS LOVERDOU AFOU O GIORGOS EIXE PAREI THN APOFASH! 13.50

    H DIAFRAFH HRTHE STIS 16.00 PERIPOU APO GIORGO POU AKOUSE TOYS OMPAMIKOYS PAPADREIKOUS PATRIOTES FILOUS TOY DR KOUTSOUKOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΝΕΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΚΑΡΕΙ!

    Ο ΣΟΡΒΟΝΝΗΣ ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ ΕΖΗΛΩΣΕ ΤΗΝ ΔOΞΑΝ ΤΟΥ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΗΠΑ ΜΠΑΡΑΚ Ο-ΜΠΑΜΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!

    ΕΠΕΙΔH ΟΜΩΣ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ Ο-ΜΠΑΜΙΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙ ΜΑΥΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΟΝΤΟΥΣ (ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΝΤΟΥΣ).
    ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΔΥΛΛΙΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΣΗΜΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΜΠΙΓΙΟΝΣΕ ΝΟΟΥΛΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΧΕ ΔΕΙ ΤΟΝ ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΟΝΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΕΙ!

    ΔΡ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΣ + ΜΠΙΓΙΟΝΣΕ = LOVE FOR NEVER

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ο ΓΑΠ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΠΙΤΙ!!! !!!!ΕΣΑΣ ΣΑΣ ΠΗΡΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ Ο ΡΟΥΣΣΟ ΚΑΙ ΦΟΒΟΤΑΝ Ο ΜΠΟΥΧΕ ΝΑ ΤΟΝ ΞΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ!!!!!ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΓΚΟΜΕΝΑΡΟΣ..Ο ΖΑΧΟ!!!!!!!!ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΣΟΥΛΗΘΡΑ ΣΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΟΥ ΔΑΊΛΑΚΗ;!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. το Πασοκ διέκοψε με τον κύριο Βαλλιανάτο λόγω των απόψεων του για ζητήματα εξωτερικής πολιτικής....αν σας θυμίσουμε αντίστοιχες απόψεις και άλλων μελών του κόμματος σας...θα τους ξαποστείλετε και αυτούς;;;;;;

    Καταρχάς μας αναγκάζει το ΠΑΣΟΚ να του δώσουμε συγχαρητήρια στο ότι ενήργησε άμεσα για τις δηλώσεις Βαλλιανάτου
    αλλά ακόμη και αυτή η λύση συνεργασίας εγείρει πολλά ερωτήματα...

    Για παράδειγμα
    το Πασοκ διέκοψε την επαγγελματική σχέση με τον κύριο Βαλλιανάτο και τις περίεργες απόψεις του...και;
    τι σημαίνει αυτό; τις άλλες σχέσεις; γιατί θα μπορούσε να εξακολουθεί να είναι σύμβουλος του Παπανδρέου άμισθος και να συνεχίσει να σπέρνει τις εφάνταστες εφευρέσεις του περί δήθεν "Μακεδονικής μειονότητας( να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο πως ο Παπανδρέου δεν είναι κανένας πρόεδρος μια όποιας εταιρείας...πρωθυπουργός της χώρας θέλει να γίνει)

    Το Πασοκ διέκοψε με τον κύριο Βαλλιανάτο...με το Παρατηρητήριο του κυρίου Βαλλιανάτου διέκοψε;;;;;;;;;;;

    Το Πασοκ έδιωξε τον Βαλλιανάτο ΤΩΡΑ λόγω των απόψεων του....στο συνέδριο που τις είχε ξαναδιατυπώσει...δεν τον είχε ακούσει κανείς;;;;δεν είχαν ενοχλήσει αυτές οι απόψεις κανέναν;

    μήπως το Πασοκ τον έδιωξε τώρα γιατί βρέθηκε σε δύσκολη θέση μιας και είναι ακόμη φρέσκο το θέμα παραίτησης και έμμεσης απομάκρυνησης Ρουσσόπουλου;

    μήπως αν δεν γινόταν οι δηλώσεις Βαλλιανάτου τώρα..αλλά γινόταν κάποια άλλη χρονική περίοδο δεν θα έτρεχε κάστανο;

    μήπως τον έδιωξε "για το καλό όλων" που λέμε...και απλά τον επαναφέρει όταν θα γίνει κυβέρνηση...που τότε δεν θα μπορεί να πει κανείς τίποτα;;;;;

    και τελευταίο και σημαντικότερο....το Πασοκ διέκοψε με τον κύριο Βαλλιανάτο λόγω των απόψεων του για ζητήματα εξωτερικής πολιτικής....αν σας θυμίσουμε αντίστοιχες απόψεις και άλλων μελών του κόμματος σας...θα τους ξαποστείλετε και αυτούς;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. GIORGO

    pare kefalia tora

    POIOI EMPLEKONTAI SE SOBARAS KATAGGELIES POY EXOYN GINEI STO EKAP PASOK APO GNOSTO AGONISTH POY EINAI O PIO PISTOS PAPANDREIKOS KAI OMPAMIKOS??
    OI KATAGGELIES OPOS MAUAME APO MESA APO TO EKAP PASOK AFOROYN MIA BOY LEYTINA POY EKANE ALAJOKOLLIES ME DEJIOYS!!!!"""""

    GIORGO PARE TIS KATAGGELIES KAI DIVJE AYTH KAI TON ALLO BOUEUTH POU EXOUN MESA OI KATAGGELIES
    AUTH EINAI SAN TO BALLIANATO...SE SKABEI APO MESA!!

    GIORGO PARE KEFALIA...
    AKOY TON PAPANDREIKO POY TA KATAGGELEI...EXEI DIKIO..

    NIKOS PASOK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ 1977 ΕΛΕΓΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΔΙΚΤΑΤΩΡ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΠΕΤΑΓΕ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΝΑΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ FAME STORY ΠΟΥ ΟΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΔΙΠΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΕΣ ΤΣΕΠΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΣΑΚΙΖΟΤΑΝ ΝΑ ΣΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΟΥΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΙΞΕ ΑΦΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ-ΑΒΕΡΩΦ-ΜΑΥΡΟΥ Ο ΑΝΤΡΙΚΟΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ (ΞΥΠΝΙΟΣ ΜΗΝ ΧΡΕΩΘΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ ΛΕΕΙ)ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΑΥΤΗ Η ΩΡΑΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΘΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΑΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Παρασκευή, 7 Νοέμβριος 2008
    ΟΤΑΝ Ο Δρ ΚΟΥΤΣΟΎΚΟΣ ... ΣΥΝΆΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΒΑΛΙΑΝΑΤΟ!
    ΜΑΘΑΝ ΟΤΙ.....


    "Μακεδονία" και "μακεδονική μειονότητα"...
    ... δηλώνει ο σύμβουλος επικοινωνίας του Γ. Παπανδρέου, Γρηγόρης Βαλλιανάτος
    Μια αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε απόψε στο "Αποκαλυπτικό Δελτίο" του Extra3 ο σύμβουλος επικοινωνίας του Γ. Παπανδρέου Γρηγόρης Βαλλιανάτος. Δεν έκρυψε ότι συμφωνεί με την ονομασία "Μακεδονία" για τα Σκόπια και με την άποψη περί ύπαρξης "μακεδονικής μειονότητας" στην Ελλάδα, αν και σε σχετική ερώτηση διευκρίνησε ότι δεν συμβουλεύει τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για τα θέματα εξωτερικής πολιτικής...

    ΕΠΕΙΔΉ ΈΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΊ ΠΟΛΎς ΘΌΡΥΒΟς ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΤΙς "ΑΠΌΨΕΙς ΤΟΥ ΚΆΘΕ ΒΑΛΙΑΝΝΆΤΟΥ" ΜΈΣΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΑΝ ΘΈΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΌΛΟΙ ΑΥΤΟΊ ΟΙ βΑΛΛΙΑΝΝΑΤΟΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ...ΣΤΗΡΙΧΤΕ Δρ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΜΠΑΜΙΚΟ - ΠΑΠΑΝΔΡΕΙΚΟ ...ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΡΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΕΙ "ΘΗΛΕΙΑ" ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ "ΞΕΦΥΓΕΙ¨"
    ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ "ΒΑΛΙΑΝΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ" ΚΑΙ ΑΠΛΑ..."ΤΣΙΡΙΖΕΤΕ" ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟ "ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ" !!

    ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ
    Ο ΕΞΗΓΗΜΕΝΟΣ
    Αναρτήθηκε από ΜΑΚΕΛΑΡΗΣ στις 11/07/2008 04:42:00 μμ
    Ετικέτες ΣΧΟΛΙΑ
    1 σχόλια:
    Ανώνυμος είπε...
    Giorgo
    poious exei kataggelei o dr Koutsoukos mesa apo to pasok me eggrafo sto ekap
    oti trogan kai pinan me tous dexious ???

    poia vouleftina emlekete gia stenotates sxeseis me dexious??
    Diegrapse tin san ton Valiannato tora!!
    NIKH PASP

    7 Νοέμβριος 2008 5:05 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. TRIZOUNE TA KOKALA TOU ANTREA KOPRITH GIWRGO!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ε δεν είπε κάτι λάθος μίλησε για συμπολίτες μας Άρα Έλληνες Μακεδόνες και δεν είναι λίγοι οι Έλληνες Μακεδόνες στα Σκόπια , λευτεριά στους Έλληνες Μακεδόνες λοιπόν των Σκοπίων με μπροστάρι των πρόεδρο των ομοφυλοφίλων και αν δεν τα καταφέρουμε στην όπια πιθανή μας οπισθoχωρηση θα εχουμε για καλυψη τα εκπαιδευμενα του οπισθια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ε δεν είπε κάτι λάθος μίλησε για συμπολίτες μας Άρα Έλληνες Μακεδόνες και δεν είναι λίγοι οι Έλληνες Μακεδόνες στα Σκόπια , λευτεριά στους Έλληνες Μακεδόνες λοιπόν των Σκοπίων με μπροστάρι των πρόεδρο των ομοφυλοφίλων και αν δεν τα καταφέρουμε στην όπια πιθανή μας οπισθoχωρηση θα εχουμε για καλυψη τα εκπαιδευμενα του οπισθια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Παρασκευή, 7 Νοέμβριος 2008
    Η ΜΑΡΙΑ ΔΑΜΑΝΑΚΗ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟ?

    Επίσημες πηγές του Πασοκ φέρουν την Μαρία Δαμανάκη να χάνει την κομματική ιδιότητα Πασοκ (και την βουλευτική σύντομα)μετά από καταγγελίες στελέχους - που φέρεται να έφαγε και τον Βαλλιανάτο- και εμφανίζεται πολύ δυναμικός, αποφασισμένος, με στοιχεία...που καίνε πολλούς!!

    Η Μαρία Δαμανάκη και οι "φίλοι της" κατηγορείται και για υποθέσεις όχι μόνο κομματικές αλλά και για υποθέσεις του κοινού ποινικού δικαίου (εγκληματικές)δηλ. "σύσταση συμμορίας"!!

    ΄Ηδη έχουν κατατεθεί ενανίον της
    4 μυνήσεις και υπάρχουν συντριπτικά στοιχεία εναντίον της για ποινικά και άλλα αδικήματα!!

    Κρίμα γιατί η Μαρία Δαμανάκη δεν καταλαβε ότι άλλαξαν οι εποχές γρήγορα...ότι η αλλαγή που έρχεται θα σαρώσει πολλούς "παρείσακτους" σε κάθε κόμμα!!

    Κάλά ξεμπερδέματα Μαρία και αν θες μια συμβουλή:
    - Προσπάθησε να γυρίσει σπίτι της αυτή που "χώρισες" γιατί αυτή η υπόθεση θα σε καταστρέψει.....
    ΄Ασε την κοπέλα να κάνει παιδί και άσε τις υιοθεσίες παιδιών από Αιθιοπία(έπαιρνες μίζα για θιοθεσίες)?

    Κατάλαβε Μαρία ότι γέρασες....
    - Μας θυμίζεις το ποίημα του Μαλακάση:
    "Στην κουφάλα σου
    εφώλιασε βουερό μελίσσι
    γέρικη ελιά,
    τώρα όντας σου στη δύση...
    ποιος να σε... ψηφίσει??

    Μην ξεχνας ότι αφήνεις παιδιά πίσω σου!!! Δεν θα ζεις για πάντα...να τα προστατεύεις!! ΄Ασε που μπορεί να έχουμε βεντέττες!!

    Γιώργο παπανδρέου ...διέγραψέ την τώρα σαν τον Βαλλιανάτο...είναι βαρίδι πλέον για το Πασοκ του μέλλοντος!!

    ΝΟΝΗ ΠΑΣΟΚ
    Αναρτήθηκε από ΜΑΚΕΛΑΡΗΣ στις 11/07/2008 06:01:00 μμ 0 σχόλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. AS KANOUME THN YPO8ESH ERGASIAS POU TA PANIKOBLHTA PASOKIA ME PANIKO KRAZOUN:

    O BALLIANATOS EINAI DAKTYLOS ALLWN!!


    KAI AN ETSI EINAI TO PRGAMA TI MAS LEI AUTO GIA THN KRISH TOU GIWRGAKH ??????

    AN O AN8RWPOPS EINAI ANIKANOS NA DIALE3EI TOUS AN8RWPOUS TOU?? AN KANEI TETOIA AUTOKTONIKA LA8H PWS EMEIS MPOROUME NA TOU EMPISTEUTOUME THN ELLADA!

    POTE POTE POTE!

    O AN8RWPOS EINAI APLA ANIKANOS!!!!


    KAI TO XEIROTERO...

    DEN TO EXEI PAREI PREFA !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ?
    ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. diavaste se parapano post to arthro tou thimiou papanikolaou pou dinei pliromeni apantisi..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΛΟΒΕΡΔΟ? ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1986 ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ?
    ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΥΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. To κόμμα της πουστιάς καταντήσαμε.

    Εγώ αυτά τα σούργελα δεν τα ανέχομαι!!!

    Πολιομαλάκες,
    μία με τις χαζ(σ)ομαρίες μία με τους βαλιανάτους, διαλύσατε τα πάντα.

    Κάθε πουσταριό και μισθός.
    ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Το Greekalert έγραψε ότι οι απόψεις του Βαλλιανάτου περί"Μακεδονίας" και "Μακεδόνων" οι οποίες διατυπώθηκαν χθες στο δελτίο ειδήσεων του Extra-3 δε θα έπρεπε να προκαλέσουν εντύπωση.

    Συμφωνώ διότι ο Βαλλιανάτος είναι γνωστός για τις απόψεις του αλλά και την στήριξη του σε ιδιαίτερες ομάδες όχι μόνο σεξουαλικού κοινωνικού ενδιαφέροντος (ομοφυλόφιλοι, λεσβίες) αλλά και σε ομάδες που διαφέρονται και εθνικά από τους Έλληνες. Το ανέφερε μάλιστα και στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Αλήθεια γιατί δεν αντέδρασαν τότε οι ιθύνοντες ?

    Ο Βαλλιανάτος υποστήριζει ότι υπάρχει μία ομάδα Ελλήνων πολίτων , οι οποίοι δεν είναι Έλληνες και αυτοπροσδιορίζονται ως "Μακεδόνες". Αυτό που δεν μας λέει ο Βαλλιανάτος είναι ότι υπάρχει μία ομάδα πολιτών οι οποίοι είναι Έλληνες και αυτοπροσδιορίζονται και αυτοί ως "Μακεδόνες" και δεν θέλουν να έχουν καμμία σχέση με τους "Μακεδόνες" του Βαλιανάτου.

    Πως θα τους ξεχωρίσουμε Κε Βαλλιανάτε ?
    Το έχετε σκεφτεί αυτό ?

    Όπως είναι γνωστό στις διεθνείς σχέσεις, κάθε άτομο είναι ελεύθερο να επιλέγει το εθνικό όνομα που επιθυμεί. Εκτός από το όνομα όμως υπάρχει και η πολτιστική ταυτότητα του ατόμου. Έτσι ο Βαλλιανάτος δείχνει εσκεμμένα ότι αγνοεί την γενική αρχή δικαίου της απαγόρευσης της καταχρηστικής άσκησης δικαιώ­ματος , που απαντάται επανειλημμένα στη διεθνή δικαιοδοτική πρακτική και είναι ανώτερη ιεραρχικά από τους κανόνες που διέπουν την ενάσκηση των εξατομικευμένων δικαιωμάτων των υποκειμέ­νων του διεθνούς δικαίου.

    Οι γηγενείς Ελληνομακεδόνες και οι σλαβόφωνοι, βλαχόφωνοι και αρβανιτόφωνοι κάτοικοι της Μακεδονίας με ακραιφνή ελληνικά αισθήματα αποτελούν εξαίρετο παράδειγμα μακεδόνικου αυτοπροσδιορισμού, τα οποία συνιστά να χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό εθνοτικών ομάδων. Ο Barth καθόρισε εθνοτικές ομάδες ως «κατηγορίες αυτοπροσδιορισμού και αναγνώρισης». Η κριτική πλευρά μιας εθνοτικής ταυτότητας, σύμφωνα με τον Barth, είναι το χαρακτηρι­στικό του αυτοπροσδιορισμού και της αναγνώρισης από άλλους. Ο Ελλη­νικός Μακεδονισμός είναι εξαίρετο παράδειγμα αυτοπροσδιορισμού, που τον υποστηρίζουν επίσης τόμοι ιστορικών γεγονότων και αρχαιολογικών ευρημάτων.

    Σε αντίθεση, ο σλαβικός «Μακεδονισμός» που υπερασπίζεται με τόσο θέρμη ο Βαλιανάτος αποτελεί παρά­δειγμα επιβολής από ένα ολοκληρωτικό καθεστώς, χωρίς να υποστηρίζε­ται από ιστορικά, αρχαιολογικά και γλωσσολογικά χαρακτηριστικά και ευρήματα. Παρά το γεγονός αυτό, οι ντόπιοι Έλληνες Μακεδόνες αγνο­ούνται, αθέλητα ή ηθελημένα, από υπερασπιστές τύπου Βαλιανάτου στην προσπάθεια τους να αναγνωρίσουν τα δικαιωματά τους στην Ελλάδα που βασίζεται μόνο σ' ένα πενιχρό δείγμα σλαβόφωνων κατοίκων ορισμένων μεθοριακών περιοχών της ελληνικής Μακεδονίας.

    Έτσι ο Βαλλιανάτος αυθαίρετα, συκοφαντικά και δογματικά ποτέ δεν έλαβε υπόψη την συναίσθηση της Ελληνικής πολιτιστικής ταυτότητας που αποτελεί την πλειοψηφία των πολιτών της Μακεδονίας , με αποτέλεσμα να δίνει την αποκλειστική χρήση στους Σλαβομακεδονιστές οι οποίοι παραποιούν αλλά και να ιδιοποιούν την Μακεδονική ιστορία πλάθοντας μύθους. Αυτού τους είδους οι τάσεις του Βαλιανάτου είναι κλασσική επίδειξη αλαζονίας και αδιαλαξίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. PIASANE TO PASOK ME KATEBASMENA TA BRAKIA KAI TO PHDANE ALYPITA!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Τα τελευταία 5 χρόνια παρατηρείται μια συνεχιζόμενη προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης σχετικά με τα εθνικά θέματα. Όπως είναι φανερό η κοινή γνώμη , η αλλιώς οι πολίτες της χωράς αγνοούν παντελώς τις εξελίξεις των εθνικών θεμάτων και ασχολούνται κυρίως με τα όσα τους προβάλουν οι μεγάλοι τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί. Λίγοι στην Ελλάδα γνωρίζουν και ενημερώνονται για τις πραγματικές εξελίξεις στην ασφάλεια ,την εξωτερική πολιτική και τα αμυντικά θέματα.

    Πριν από ένα χρόνο όλοι οι έλληνες πληροφορήθηκαν πως ο τότε πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επισκέφτηκε την Βαρντασκα (Σκόπια) με σκοπό να εκδηλώσει τη συμπαράσταση του στην εθνικιστική κυβέρνηση των Σκοπίων. Πολλοί ήταν εκείνοι που είδαν αφίσες της οικολογικής κίνησης που συμμετέχει στον ΣΥΡΙΖΑ να αναφέρουν τα Σκοπιά ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Δεκάδες free press εφημερίδες που κατακλύζουν τους σταθμούς του μετρό καταπιάνονται με τα σοβαρά ζητήματα των εθνικών θεμάτων και οι συγγραφείς τους εκδηλώνουν με μισός τα ανθελληνικά τους αισθήματα, διατυμπανίζοντας πως οι ίδιοι είναι προοδευτικοί και οι αντιφρονούντες φασίστες. Διαμορφώνουν μια στρεβλή εικόνα για τα εθνικά θέματα και ανιστορούν με ζηλευτή ακρίβεια τα γεγονότα των ελληνοτουρκικών και ελληνο-βαλκανικών σχέσεων.

    Στην διαμάχη για το όνομα των Σκοπίων υπερασπίζονται θέσεις οι οποίες είναι κατάφορα αντίθετες με τα ελληνικά συμφέροντα. Οι Έλληνες πάντα έχουν άδικο, όποιοι πιστεύουν ότι η Κωνσταντινούπολη είναι ο κρυφός πόθος των Ελλήνων είναι φαντασμένοι και επικίνδυνοι. Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική , ο Ελληνικός στρατός ήταν στρατός κατοχής και πραγματοποίησε σφαγές (λες και οι αντίπαλοι μας ήταν άγγελοι φωτός) στην Κύπρο οι Έλληνες και ο εθνικισμός τους κατέστρεψαν την ειρηνική συμβίωση και άλλες συναφείς προοδευτικές αηδίες που εξοργίζουν και τον πιο αδιάφορο για τα κοινά πολίτη.

    Παρόλα αυτά τα ενδο-ελλαδικά κέντρα συνεχίζουν να κραυγάζουν για ανθρωπινά\ δικαιώματα και για νομιμοποίηση των λαθρομεταναστών αδιαφορώντας και προκαλώντας το κοινό αίσθημα. Για αυτούς τα εθνικά θέματα δεν υπάρχουν. Η εθνική ασφάλεια δεν απειλείται από την είσοδο χιλιάδων μουσουλμάνων!!! Οι Έλληνες δεν αντιμετωπίζουν δημογραφικό πρόβλημα!!! Οι γείτονες δεν μας απειλούν. Φυσικά οι τούρκοι δεν διεκδικούν τίποτα , oΑλβανικός εθνικισμός είναι φαντασία μας και τα σχέδια για διάσπαση της Ελλάδος συνομωσιολογίες!!!

    Οι ειδήμονες στα εθνικά θέματα σπαζοκεφαλιάζουν προσπαθώντας να βρουν λύσεις στο ελληνικό πρόβλημα έχοντας στο ερευνητικό τους μικροσκόπιο τις διεθνείς σχέσεις και τους συσχετισμούς δυνάμεων. Η εμμονή τους αυτή και οι διαμαρτυρίες(απόλυτα ορθές) τους για την μη ρεαλιστική προσέγγιση της εξωτερικής μας πολιτικής τους στερεί την δυνατότητα να δουν πως οι αντίπαλοι μας έχουν διεισδύσει στο εσωτερικό και διαφθείροντας συνειδήσεις και δομές, διαμορφώνουν τις συνθήκες για την διάλυση του ελληνισμού στην περιοχή. Δεν χρειάζεται να εξαπολύσουν πυραύλους για να μας πλήξουν. Χρησιμοποιούν την μαλακή ισχύ και τα βρώμικο χρήμα για να διαβρώσουν εκ των έσω την Ελλάδα. Η συνταγή έχει δοκιμαστεί και στο παρελθόν από τους νατοϊκούς υπερατλαντικούς φίλους μας. Τώρα δοκιμάζεται και στην Ελλάδα. Οι χώροι της ανθελληνικής προπαγάνδας και οι συνωμοτικοί κύκλοι είναι γνωστοί. Η προκλητική στάση των πολιτικών μας σε ζητήματα μετανάστευσης είναι επίσης γνωστή. τα μέτωπα πολλά ,τα πρόσωπα και οι κύκλοι καλά προστατευμένοι. Το ερώτημα ,όμως ,παραμένει: θα καταλάβουμε πως τα εθνικά θέματα είναι άμεσα συνδεδεμένα με την εσωτερική κατάσταση μιας χώρας ή θα βρεθούμε προ εκπλήξεως όταν θα είναι πολύ αργά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΡΕ παιδιά ,μετά το ευχαριστώ τους αμερικανούς την αναγνώριση των ζωτικών συμφερόντων της τουρκίας από το ρουφιάνο του οτσαλάν και το σχέδιο αναν η πλειοψηφία του πασοκ της νδ του συνασπισμού και του κκε από το 1918 ,έχουνε περάσει το ρουβίκωνα και συντάσσονται με τη χούντα της τουρκίας και τους εθνικιστές των σκοπίων.Δεν είναι μόνο στο πασοκ οι τουρκόδουλοι και οι τσάτσοι του Μπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Η αποπομπή του Βαλλιανάτου έγινε μετά από τον καταιγισμό αρνητικών μηνυμάτων στο δυαδίκτιο και για λόγους επικοινωνιακούς. Ο George υπολογίζει στους ψήφους αυτών των ιδιαίτερων ομάδων.

    Άλλωστε και στην αντίπερα κομματική όχθη, ο διορισμένος από τη κυβέρνηση, αμερικανικής εισαγωγής και ταυτότητας πρόεδρος του Εκπαιδευτικού Συμβουλίου κ. Θάνος Βερέμης, του ΕΛΙΑΜΕΠ, δεν μίλησε στην «Καθημερινή» για «ελληνοποίηση αρβανιτών, βλάχων και σλάβων» και σε σύναξη στου Ελευθερουδάκη για γενοκτονία από τον Κολοκοτρώνη στην Τριπολιτσά ?

    Υπενθυμίζω ότι το Παρον (15 Οκτ 2008) είχε γράψει .........

    "«To κόμμα και το κράτος είναι ο Βαλλιανάτος», κατά το σύνθημα που κυκλοφορούσε (ψιθυριστά) μεταξύ των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, μετά τις εμφανίσεις του αρχηγού τους στην Έκθεση της Θεσσαλονίκης - όπως αποκάλυψε «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» την προπερασμένη Κυριακή. Το σύνθημα ενέπνευσε η κυριαρχική επανεμφάνιση στα γραφεία και στο επιτελείο του κόμματος και ο εξουσιαστικός ρόλος στην οργάνωση της επιχείρησης πολιτικού μάρκετινγκ στη Θεσσαλονίκη του κ. Γρηγόρη Βαλλιανάτου, στενού και άλλοτε συνεργάτη και συμβούλου του κ. Γ. Α. Παπανδρέου ως υπουργού Παιδείας"

    Τους ξέρουν τα κόμματα και τους προσλαμβάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Μία είναι η ΛΥΣΗ!
    Να μαζευτούν όλοι όσοι "γέννησαν" το ΠΑΣΟΚ και στάθηκαν στο πλευρό του Ανδρέα (χωρίς επαγγελματικές σχέσεις), να κατηφορίσουν στην Αθήνα απ' όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό και να πλακώσουν στο ξύλο όσους σήμερα ξεπουλάνε όνειρα κι ελπίδες!
    Αλλά, πρώτα να κλείσουν τον Γιώργο σ' ένα δωμάτιο και με χαστούκια να του θυμίσουν ότι είναι γιος του ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ και πρέπει να συνέλθει!
    Αλλοιως μαζικα ψηφιζουμε ΛΑΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ?ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ?ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ....ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Καλά τόσος κόσμος με προσόντα υπάρχει.
    Τον Βαλιανάτο διάλεξε αυτός.

    Αρχηγός να σου τύχει.

    Ά ρε Ανδρέα πως καταντήσανε το κόμμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση