• ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Πέμπτη, 29 Ιανουαρίου 2009

    Το μεγάλο στοίχημα για τον Γ. Παπανδρέου...

    Η ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

    Του Δημήτρη Ψαρράκη

    Πολιτικού επιστήμονα

    Είναι σαφές ότι το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται ισχυρό στη τροχιά μίας κυβερνητικής προοπτικής με ένα νέο Πρόεδρο και μία νέα πολιτική αφήγηση. Η «πολιτική αφήγηση» δεν αποτελεί τόσο μία αθώα αφηρημένη έννοια που θα δώσει στο Κίνημα την επιχειρηματολογία ενός νέου αόριστου οράματος για τον τόπο. Είναι περισσότερο ένα «κοτράντο», μία κοινωνική σύμβαση της οποίας το περιεχόμενο θα πρέπει να εκφραστεί ως ένα συνεκτικός και συνεπής στην ολότητα και στη χρονική του έκταση στρατηγικός ορίζοντας. Αυτός ο στρατηγικός ορίζοντας όμως, δεν μπορεί να καθοριστεί ερήμην των οντολογικών και δομικών στοιχείων του κομματικού κορμού και των παρακείμενων μηχανισμών του.

    Στις κυβερνητικές του θητείες το ΠΑΣΟΚ έπαιρνε ή έχανε πόντους στην αξιοπιστία και στην αποτελεσματικότητά του ανάλογα με την ταύτιση που ο κομματικός μηχανισμός είχε με το corpus της Κυβέρνησης. Επί κ. Α. Παπανδρέου, κόμμα και κυβέρνηση ταύτισαν τα συμφέροντά τους, επί κ. Κ. Σημίτη το συμφέρον του κόμματος δεν συνέπιπτε πάντοτε με αυτό της κυβερνητικής αναγκαιότητας. Στη πρώτη περίπτωση ενισχύθηκε η εκλογική βάση του ΠΑΣΟΚ αλλά και οι συντεχνιακές και πελατειακές σχέσεις ενώ στη δεύτερη περίπτωση το κόμμα αποδιοργανώθηκε αλλά η διακυβέρνηση υπήρξε στο παρονομαστή της αποτελεσματική.

    Μία τρίτη περίοδος διακυβέρνησης βρίσκεται προ των πυλών. Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ φέρνει το βάρος της εξισορρόπησης των δύο πόλων εξουσίας: κυβέρνησης και κόμματος. Ποια θα είναι η σχέση των δύο; Πως η μία θα επηρεάσει την άλλη; Αυτά τα κρίσιμα ερωτήματα πρέπει να εξεταστούν υπό το πρίσμα δύο βασικών προκλήσεων που έχει μπροστά του ο κ. Παπανδρέου:

    1. τη μακρόπνοη πολιτική επανατοποθέτηση σε έναν ορίζοντα οχταετούς διακυβέρνησης και

    2. τη ενιαία έκφραση κυβέρνησης και κόμματος

    Ως προς το πρώτο σημείο ο Πρόεδρος θα πρέπει να εξετάσει το ήθος και τον χαρακτήρα της πολιτικής του αφήγησης σε αντιστοιχία με την ανθρωπογεωγραφία του Κόμματος, στη βάση ηλικιακών, επαγγελματικών και εκπαιδευτικών κριτηρίων. Είναι όσο ποτέ σκόπιμο να προσδιορίσει ένα θεσμικά καθορισμένο και συλλογικά αποδεκτό «κύκλο ζωής» για τα στελέχη που θα αποτελούν την κοινοβουλευτική ομάδα και την ομάδα διακυβέρνησης. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να μπει από τώρα στη συνολική διαδικασία ανανέωσης στη κατάρτιση των ψηφοδελτίων των εθνικών, ευρωπαϊκών και δημοτικών εκλογών, στην ένταξη νέων βουλευτών στο κυβερνητικό σχήμα, και στην δημιουργία μίας πολιτικά έγκυρης και όχι κομματικά στενόμυαλης ακαδημίας στελεχών.

    Ως προς το δεύτερο σημείο ο κ. Παπανδρέου καλείται να βρει ένα λειτουργικό modus operandi προκειμένου να αποφύγει τα λάθη των προκατόχων του. Το νέο πρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, συμβατό με τις απαιτήσεις της εποχής του, μετασχηματίζεται σταθερά με κοινωνιολογικούς όρους, περνώντας από την νεοτερική περίοδο του κόμματος των μαζών στη μετα-νεοτερική περίοδο του κόμματος με επίκεντρο τον άνθρωπο. Η πολιτική του κατάθεση είναι υποχρεωτικά περισσότερο ουμανιστική. Ο κομματικός μηχανισμός όμως, είναι «μηχανισμός», και είναι γεμάτος γρανάζια και γράσο, δηλαδή είναι απάνθρωπος και βρόμικος, χρήσιμος μόνο για εκείνον που σε κεντρικό ή περιφερειακό επίπεδο τον ελέγχει. Άχρηστος για όλους τους άλλους και επικίνδυνος για τον Πρόεδρο όσο αυτός δεν τον «λαδώνει» συστηματικά.

    Μια συνολική επανατοποθέτηση αναδεικνύει τα παρακάτω κρίσιμα ερωτηματα: (1) σε ποιο βαθμό έχει επιτευχθεί η αντιστοιχία της πολιτικής αφήγησης και της πολιτικής ποιότητας των στελεχών στο κυβερνητικό στρατηγικό ορίζοντα του Κινήματος; (2) σε ποιο βαθμό τα στελέχη που θα αναδειχτούν μπαίνοντας στα ψηφοδέλτια θα εκφράζουν αυθεντικές κοινωνικές απαιτήσεις και την πολιτική ποιότητα που εκφράζεται από τον Πρόεδρο του Κινήματος και όχι τη μετριότητα των βουλευτάδων και κομματαρχών που στήνουν τα ψηφοδέλτια στα μέτρα τους; (3) ποια θα είναι η αντίδραση του Προέδρου στις εσω/εξω-κοινοβουλευτικές συντεχνίες που ακονίζουν τα νύχια τους έτοιμες να «φάνε» και σε ποιο βαθμό αυτές θα τολμήσουν να υπονομεύσουν το ριζοσπαστικό και αναθεωρητικό πρόγραμμα της επερχόμενης κυβέρνησης αν δεν πάρουν αυτά που ζητάνε;

    Ο πολιτικός μετασχηματισμός του ΠΑΣΟΚ είναι πραγματικότητα, και όλα τα παραπάνω ερωτήματα θα απαντηθούν, έτσι κι αλλιώς, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε ικανοποιητικό, ή όχι, βαθμό. Η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, όπως και κάθε άλλη ηγεσία, γνωρίζει το αυτονόητο: Ότι κυβερνάει ανθρώπους, ότι κυβερνάει σύμφωνα με καταστατικούς κανόνες και ότι δεν θα κυβερνάει για πάντα. Η πρόκληση για τον κ. Γ. Παπανδρέου είναι προφανής, και όπως κάθε ηγέτης έτσι και εκείνος, όταν θα κλιθεί από το Δικαστήριο της Ιστορίας να απολογηθεί για τα χρόνια που ασκούσε εξουσία, η ετυμηγορία που θα λάβει θα εξαρτηθεί από την απάντηση που θα δώσει στα ακόλουθα ερωτήματα: υπήρξε πολιτικός με θάρρος; υπήρξε πολιτικός με δίκαιη κρίση; υπήρξε πολιτικός με πάθος; Θάρρος, Δικαιοσύνη, Πάθος: Αυτά θα καθορίσουν την ριζοσπαστική επανατοποθέτηση του νέου ΠΑΣΟΚ.

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    52 σχολια:

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 3:15:00 μ.μ.

    Τι παραλήρημα ειναι αυτό ρε;

    Μαζεύτε τον επιγόντως!

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 3:31:00 μ.μ.

    Κύριε Δημήτρη Ψαράκη
    Τι είναι αυτά που γράφετε για ένα ‘’Νέο Πρόεδρο’’ ;;
    Αυτό είναι και το πρόβλημα του Πασοκ .
    Το ότι επανεξέλεξε τον Παλιό Πρόεδρο.
    Γιαυτό και οι ΝεοΔημοκράτες το παλεύουν ακόμα το ‘’ματς ‘’ .

    Π.Δ.

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 3:32:00 μ.μ.

    TO 60% ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ ,ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 60% ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΓΑΠ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 3:35:00 μ.μ.

    Πωπω υποψήφιοι πολιτευτές που αμζεύονται; Διαβάζοντας τι αρλούμπες γράφουν, αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να ψηφίσω τον Κωστάκη;

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 3:54:00 μ.μ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

    Thanos είπε... 29 Ιαν 2009, 3:54:00 μ.μ.

    ΤΟ 68-70% ΕΛΕΓΑΝ ΤΟ 2004 ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΩΣ ΤΗ ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ.

    ΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑ 25% ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ!!!

    ΕΙΔΑΤΕ ΦΙΛΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΗΣ ΝΔ ΠΩΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΜΑ ΚΡΑΤΑΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΑΘΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ EXTRA SMALL.

    ΟΠΟΤΕ ΤΟΝ ΓΑΠ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΟ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΩΡΙΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΝΤΕΡ ΤΗΣ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ...

    ΦΙΛΙΚΑ - ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:03:00 μ.μ.

    από θεωρία σκήζεις κ. Ψαράκη, στην πράξη όμως θα μας σκήσουν (και αυτοί) όταν έρθει η σειρά της διαδοχής από τον ανα στον καϊάφα

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:08:00 μ.μ.

    ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΠΙΟ ΑΠΛΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 300 ΛΕΞΕΩΝ.ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΝΟΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ.ΡΕ ΑΙ..........

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:10:00 μ.μ.

    RE PAIDIAAAAAAA
    MAZEPSTE TON MALAKA
    EINAI GNWSTOS PSIXAS8ENIS O TIPOS

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:13:00 μ.μ.

    Τι εγινε οι πρασινιφρουροι ξεσαλωνουν παλι,εχουν και αλλεw εκδηλωσεις να κανουν στα four seasons και τελειωσαν τα λεφτα;

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:15:00 μ.μ.

    "Αν καταλαβα οι δομες πρεπει να ακολουθουνται απο επιλογες ,που θα οδηγησουν σε διαδικασιες"??

    Οχι??

    Και μαλιστα με οριζοντιες και καθετες ευθυγραμμισεις?
    Οχι??

    Αν οχι,πιστευω οτι η πασοκοσκυλια εχει χασει το μπουσουλα..

    τζων

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:22:00 μ.μ.

    Aυτό είναι ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:31:00 μ.μ.

    ΕΓΩ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝΑ ΘΕΟΣ ΘΑ ΦΥΓΩ ΠΑΛΙ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΟΣ ΘΑ ΦΥΓΩ ΣΑΝ ΚΥΝΗΓΗΜΕΝΟΣ΄.
    ΕΓΩ ΚΙ Ο ΜΕΝΙΟΣ

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:38:00 μ.μ.

    psarakis psolaki

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 4:42:00 μ.μ.

    Ακατάσχετη μπουρδολογία...

    ..(Λ).. είπε... 29 Ιαν 2009, 4:43:00 μ.μ.

    Δημιουργήθηκε νέο πατριωτικό blog! Επισκεφθείτε το, στηρίξτε το, διαφημίστε το, διαδώστε το! Είναι καλό για την Ελλάδα να δημιουργηθούν πολλά παρόμοια blogs. Στηρίξτε το με όλες σας τις δυνάμεις παιδιά!
    www.ellinikiafipnisis.blogspot.com

    Karl Marx Jr είπε... 29 Ιαν 2009, 5:08:00 μ.μ.

    Οι δημοσκοπήσεις προσπαθούν να καλύψουν τα χάλια του Καραμανλή με το εύρημα «καταλληλότερος για πρωθυπουργός» !!!

    Οταν ο αρχηγός της Δεξιάς προσπαθεί για πολλαπλή φορά να αυτοπροταθεί σαν ο μονάρχης ελέω λαού, υπεράνω δημοκρατικών θεσμών και πολιτικών κανόνων, αγνοεί το ρίσκο. ΄Η το γνωρίζει πολύ καλά και το κρύβει πίσω από τη μάσκα του σωτήρα του έθνους. Διαβάζοντας τα όσα γράφουν τα μιντιακά παπαγαλάκια του μάλλον το αγνοεί πιστεύει ότι ο ρόλος που υποδύεται θα αποτρέψει την πτώση του.

    Kάνει λάθος. Δεν υπάρχουν εξωτερικά πλάνα σε αυτά τα φιλμάκια που γυρίζονται στο Μέγαρο Μαξίμου. Ο κ. Καραμανλής σκηνοθετεί ένα ριμέικ της επικοινωνιακής χειραγώγησης των προηγουμένων ετών αλλά δεν αντιλαμβάνεται ότι δεν υπάρχει κοινό για να το δει. Αν στην προσπάθειά του να παραμείνει ηγεμόνας ο κ. Καραμανλής χρειάζεται να αποκρύψει από τους πολίτες (ή από τους υπηκόους του, όπως τους αντιλαμβάνεται) την πραγματικότητα μιας κολοσσιαίας κρίσης (οικονομικής - πολιτικής- κοινωνικής) σκεπάζοντάς τη με πέπλα εύκολων λαϊκιστικών συνταγών, εικονικής πραγματικότητας και πλαστής αισιοδοξίας, σημαίνει ότι η αυτοπεποίθησή του έχει χαθεί.

    Eίναι αλήθεια ότι συχνά με την παραπλάνηση ένας ηγεμόνας διατηρείται στην εξουσία. Αλλά το ίδιο συχνά όταν η παραπλάνηση είναι υπερβολική, ιδίως όταν απευθύνεσαι σε κοινωνικούς χώρους και τάξεις που έχεις παίξει μπουνιές μαζί τους, γίνεται μπούμερανγκ και ο λαός βλέπει ότι ο βασιλιάς είναι τσίτσιδος.
    Και τον παίρνει στο ψιλό.

    Karl Marx Jr

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 5:10:00 μ.μ.

    κατά ένα μέρος συμφωνώ με την προσέγγιση... δεν είναι όμως ισοπεδωτικό να αναφέρεστε έτσι για τον σάπιο κομματικό μηχανισμό? δηλαδή να μην έχουμε οργανώσεις, γενικές συνελεύσεις, καθοδηγητικά όργανα? χωρίς να παραβλέπω παθογένειες και παραγοντισμούς κακιάς ώρας. Δεν είναι όλοι έτσι... Το συμφέρων της οργανωμένης βάσης είναι η ικανοποίηση των λαϊκών επιταγών και αναγκών...και αν χρειαστεί σύγκρουση κόμματος και κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ θα την ξανακάνουμε...όπως το 2001 με το ασφαλιστικό.. ακόμα και στα χειρότερα του στο κόμμα υπήρξαν 40 βουλευτές που απλά είπαν στον Σημίτη ,όχι, την ώρα που το μισό ΠΑΣΟΚ ήταν στις πορείες και της διαδηλώσεις...και όχι μανωλιδοτατουληδες...του γλυκού νερού και της φάπας.. Οι περισσότεροι βουλευτές που βγήκαν από τα σπλάχνα των οργανώσεων υπήρξαν αξιοπρεπείς...με τους αλεξιπτωτιστές πάντα είχαμε προβλήματα.
    ένας ταπεινός γραμματέας Τοπικής Οργάνωσης ..που δεν ξέρει πως να πληρώσει το σπίτι του, το ΤΕΒΕ του,...και το ενοίκιο της οργάνωσης του..

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 5:34:00 μ.μ.

    "κ. Ανδρέας Παπανδρέου";;; Τους συγχωρεμένους δεν τους αποκαλούμε "κυρίους"! Εύχομαι να είναι τυπογραφικό.

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 5:58:00 μ.μ.

    ΜΑΓΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΟΧΘΗ ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΕΙΤΕ, ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ, ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΑ.

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 6:50:00 μ.μ.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΞΑΝΑ-ΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΒΑΡΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ!
    Τι νέο να περιμένουμε από τα πράσινα λαμόγια, ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ θέλουν να ΚΛΕΨΟΥΝ;
    Νομίζουν οι απατεώνες ότι επειδή άρχισαν να τρώνε και οι δεξιοί ΞΕΧΑΣΑΜΕ τι μας κάνανε 20 χρόνια, οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΚΛΕΨΙΑΣ;
    Επειδή βάλανε την ποντικομαμή τον Παπακωνσταντίνου να βγαίνει στις τηλεοράσεις και να παίζει την κασέτα της σοβαροφάνειας νομίζουν ότι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΝ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΟΥΜΕ;
    Νομίζουν, για παράδειγμα, ότι ξεχάσαμε το χρηματιστήριο και τα εκατομμύρια Ελλήνων που έμειναν άφραγκοι;
    Νομίζουν ότι ξεχάσαμε την Ολυμπιάδα που κόστισε πενταπλάσια από όσο έπρεπε;
    Νομίζουν ότι ξεχάσαμε τα κρυμμένα ελλείμματα και την υπερχρέωση της οικονομίας για δύο γενιές;
    Νομίζουν ότι ξεχάσαμε τα Ίμια και τα ευχαριστώ στους αμερικάνους;
    Νομίζουν ότι ξεχάσαμε τους γεροντοέρωτες του μεγαλομανή Αντρέα ή τις καφετζούδες και τους αστρομάντες της γυναίκας του;
    Επειδή δεν κυβερνούν πιά βαφτίστηκαν ξαφνικά στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ;
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΕΙ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ και να μην παραπονιέται για αυτά που θα λουστεί!

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 6:52:00 μ.μ.

    Εγώ για ένα είμαι σίγουρος.

    Ο Γιώργος Παπανδρέου θα κυβερνήσει τη χώρα και ο Ελληνικός λαός θα βαδίσει το δρόμο της ευημερίας και της προόδου, σε αντίθεση με το "καταλληλότερο" που μας έχει φέρει στα πρόθυρα της απόγνωσης και της απελπισίας.

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 6:54:00 μ.μ.

    Κύριε Δημήτρη Ψαράκη πολιτικέ επιστήμονα, καλά τα λέει η κασέτα που μας έβαλες.
    Μία ερώτηση έχω μόνο.
    Ο Πρόεδρός σου καταλαβαίνει τίποτε από αυτά ή είναι αυτή τη στιγμή στο μπάνιο και παίζει με τα παπάκια του;

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 6:55:00 μ.μ.

    Εγώ για ένα είμαι σίγουρος.

    Ο Γιώργος Παπανδρέου θα κυβερνήσει τη χώρα για 3 τετραετίες και ο Ελληνικός λαός θα βαδίσει το δρόμο της ευημερίας και της προόδου, σε αντίθεση με το "καταλληλότερο" που μας έχει φέρει στα πρόθυρα της απόγνωσης και της απελπισίας.

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 6:56:00 μ.μ.

    Ο Γιωργάκης και ο Μπέννυ περπατούν κάτω από ένα δέντρο. Σε μια στιγμή, πέφτει πάνω στο κεφάλι του Γιώργου μία σκατούλα από τα πουλιά του δέντρου. Ρωτάει αμέσως το Μπέννυ:
    - "Ρε Μπέννυ, τι έχω στο κεφάλι μου;"
    - "Σκατά", του απαντά αυτός.
    - "Όχι ΜΕΣΑ βρε, ΕΠΑΝΩ στο κεφάλι τι εχω;"

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 6:59:00 μ.μ.

    Δεν σε καταλαβαίνω, παρόλη την απειρία και την αγαθότητα του καραμανλή σαν πρωθυπουργού ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με το γιωργάκη;
    Ο ένας είναι ο καλύτερος (πλήν λίγο τεμπελάκος) μαθητής της τάξης και ο άλλος είναι ο πιό καθυστερημένος, από το ίδρυμα βρε φίλε μου, πως να στο πώ;
    Να διώξουμε τον Καραμανλή για να φέρουμε το χαζό γιό της αμερικανοεβραίας κυρίας τσάντ;
    Εάν είναι να πάμε για χειρότερα μένουμε και εδώ που είμαστε.
    Πάλι κέρδος θα έχουμε.

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 7:01:00 μ.μ.

    Τί τάθελες βρε Γιωργάκη να μπλέξεις με την πολιτική;
    Καλά δεν περνούσες εκεί στο Καστρί μαζί με τα άλλα μικρά ελληνοαμερικανάκια;
    Με τα βαρκάκια σας, με τα κουβαδάκια σας, με τα win-win σας.
    Τέλος πάντων ότι έκανες έκανες τον τελευταίο καιρό, ότι έγινε περασμένα ξεχασμένα.
    Άντε πίσω σπιτάκι τώρα να σου φτιάξει καμιά πορτοκαλαδίτσα η mummy.
    Εάν είσαι καλό παιδάκι μπορεί να σε αφήσει και να κάνεις ποδήλατο το απόγευμα.
    Να προσέχεις όμως, το υπόσχεσαι;

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 7:13:00 μ.μ.

    o papandreou tha gini prothipourgos.AXOU,AXOU,AXOU KOTSANA POU AMOLISE TO STOMA TOU VATRAXOU

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 7:23:00 μ.μ.

    δυσκολο κυριε.
    λειπει το νακ ,
    η ικανοτητα να ξεσηκωνεις τα πληθη,
    ο αερας του ηγετη,
    φταιει
    το ιστορικο του κομματος
    το μη ξεσκαρταρισμα
    η μη αποδοχη λαθων,λαθροχειριων.
    πραγματικα δυσκολοτατο ,αν ερθει και η σημενς.
    νεο κομμα
    νεος ηγετης
    επιλογη στελεχων με τη διαδικασια εκλογης ιεραρχων(αξιος,αξιος η αιτιολογημενα αναξιος)

    the Bloopers team είπε... 29 Ιαν 2009, 7:26:00 μ.μ.

    @4.43 (Λ)

    μας τά'πρηξες στο σπάμ.

    ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ:
    Αν δεν σταματήσεις το σπαμάρισμα, έρχονται "μέρες δύσκολες".

    Ρώτα για εμάς και θα μάθεις τι παθαίνει όποιος σπαμάρει και πέσει στα χέρια μας...

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 7:32:00 μ.μ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 7:36:00 μ.μ.

    ΙΔΟΥ Ο (ΝΕΟ)ΠΑΣΟΚΟΣ:

    "κοτράντο"?
    Παλαιοβλαχικό, contractus -> νεοβλαχικά, contratto -> κοντράτο

    Ελληνικά : ΣΥΜΦΩΝΟ, Πολιτική Συμφωνία!

    ..."οντολογικά και δομικά στοιχεία κομματικού κορμού"?
    Πώς είπατε? Νεοπασοκική διάλεκτος πανεπιστημίων Σόφιας και Νέας Υόρκης?

    corpus?
    Ελληνικά: κυβερνητικό Σώμα

    ..."στο παρονομαστή της" ?
    Ελληνικά, ΣΤΟΝ παρονομαστή.


    ... "στη κατάρτιση" ?
    Ελληνικά, ΣΤΗΝ κατάρτιση.

    ..."στο κυβερνητικό στρατηγικό ορίζοντα? "?
    Ελληνικά, ΣΤΟΝ [...] ορίζοντα.

    "λειτουργικό modus operandi" ?
    Ελληνικά: Αποτελεσματικός Τρόπος -πολιτικής- Λειτουργίας.

    ..." όταν θα κλιθεί..."?
    Very pashok-ing, indeed!


    Ας αφήσουμε τα γλωσσικά και ας πάμε στα ουσιωδέστερα:


    Μάλλον ήδη εκλήθη! - και ο Ελληνικός λαός δείχνει ότι δεν θα το ξανακάνει, τέτοιο ολίσθημα, να αφήσει τις τύχες του σε τυχάρπαστους και αλλοδαπά κλεφτρόνια, για άλλη μιά φορά!

    Πασοκικό Θάρρος:

    Να επιχειρείς ληστείες δι' αρπαγής πολιτικής εξουσίας σε ξένη χώρα!

    Πασοκική Δικαιοσύνη:

    Δημιουργία κλίκας με δικαστικούς ίδιου φυράματος και προέλευσης, ώστε οι λαθροχειρίες να είναι νομιμοφανείς στα μάτια ανίδεων πολιτών!

    Πασοκικό Πάθος :

    Πάθος για την διαιώνιση πασοκικής Κλίκας
    και του πασοκικού Είδους

    Αιτία Πασοκικού Πάθους:

    Η Φρικτή ιδέα ότι αν δεν πετύχουμε, θα αναγκαστούμε να σερβίρουμε στα Μακντόναλντ!
    Εξαιρείται το πρώτο Άλογο Κούρσας!
    Αυτό είναι εκ του νόμου καθορισμένο, ως αρχηγός κομματικής κλίκας και Ιδρυμάτων, να μας κουρσεύει ισοβίως!


    Ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιον

    ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 7:37:00 μ.μ.

    ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ κύριοι Μπόμπολα, Κοντομηνά, Λαμπράκη, Αλαφούζο και Κουρή.

    Δεν θέλουμε να μας λέτε τί να σκεπτόμαστε, μπορούμε και μόνοι μας.

    Έχουμε την ελευθερία της μπλογκόσφαιρας και έτσι σπάσαμε το φασισμό σας.

    Δεν θέλουμε ΤΟ MEGA σας, δεν θέλουμε τον ALPHA σας, δεν θέλουμε τον ΑNT-1 σας, δεν θέλουμε τον ΣKAI σας, δεν θέλουμε το Alter σας.

    Δεν θέλουμε το Έθνος σας, ούτε την Ελευθεροτυπία σας, δεν θέλουμε τα Νέα σας, δεν θέλουμε το Βήμα σας, δεν θέλουμε την Καθημερινή σας, δεν θέλουμε το Πρώτο Ψέμμα σας, ούτε την Αυριανή σας.

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΑ DVD ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΕΣ ΣΑΣ.

    ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ.

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΚΡΙΒΟΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ.

    Η Ελλάδα είναι χώρα της Ευρώπης και κοιτάει τα δικά της συμφέροντα, εάν δεν σας αρέσει να πάρετε του υπαλλήλους σας και να φύγετε όλοι από εδώ.

    Ακούς Γιωργάκη, ακούς Ντορούλα;

    ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ, ΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΑΣ Η ΤΙ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ 5.000 ΧΡΟΝΩΝ.

    ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΟ ΣΥΝΟΘΥΛΕΥΜΑ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΤΑΝΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ, ΜΕ ΜΑΙΜΟΥ ΗΓΕΤΕΣ.

    ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ ΗΛΙΘΙΟΙ.

    ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

    Εάν δεν ακούσατε ακόμα, κακό του κεφαλιού σας.

    Ανοχή τέλος.

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 7:46:00 μ.μ.

    Τον έχετε παρεξηγήσει το Γιωργάκη.
    Έχει και πτυχίο, το ξέρετε;
    Έπειδή οι περισσότεροι δεν ξέρετε τί πτυχίο έχει να σας πώ εγώ.
    Κοινωνιολογίας, μιλάω σοβαρά παιδιά.
    Μα την παναγία.
    Κοινωνιολογίας.
    Δηλαδή όπως λέμε πατριδογνωσίας, οικοκυρικών, χαρτοκοπτικής, τιγκελού-κοπτοραπτού, και λοιπά.
    Ξέρει τα πάντα για τη διακυβέρνηση της χώρας, τώρα τελευταία μάλιστα κάνει και εντατικό μάθημα στα Ελλήνικος.
    Πέρασε από την ΑΣΟΕΕ (απέξω), από τη Νομική (απέξω) από το Πολυτεχνείο (απέξω), από την Ιατρική (απέξω) και λοιπά, άστα να πάνε, γελάνε και οι μάντρες.
    ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΕΣ ΠΕΡΓΑΜΗΝΕΣ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΤΑ ΟΥΦΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    Παιδιά συγνώμη δεν αντέχω άλλο τη σκεψη αυτή, με έπιασε ταχυπαλμία.
    Τόσος κόσμος στο πασόκ βρε παλληκάρια, που το ψωνίσατε αυτό το κουνουπίδι;

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 8:00:00 μ.μ.

    ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΧΕΣΤΗΚΕ Η ΦΟΡΑΔΑ ΣΤΟ ΑΛΩΝΙ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΚΑΝΑ ΠΑΣΟΚ Η ΚΑΜΙΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣ%$@ΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ................................................................................................................................................................................ ΘΑ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑΙΟΛΟΣ είπε... 29 Ιαν 2009, 8:06:00 μ.μ.

    4.43

    H ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΔΩΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ.

    ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΤΩΡΑ.

    ΑΠΟ ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΥΠΟΥ ΑΔΩΝΗ ΚΑΙ ΑΔΟΥΛΩΤΗΣ ΜΑΝΗΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ Ο ΤΟΠΟΣ.

    ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ.

    anwnymos είπε... 29 Ιαν 2009, 8:26:00 μ.μ.

    δεξιοσκυλια τον πουλενκ

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 8:54:00 μ.μ.

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΘΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΤΑ ΨΙΨΙΨΙΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΟΠΟΠΟΨΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

    anarxas zante είπε... 29 Ιαν 2009, 9:18:00 μ.μ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 10:04:00 μ.μ.

    Georgakis. proedros AMEA

    Ανώνυμος είπε... 29 Ιαν 2009, 10:54:00 μ.μ.

    ΡΕ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ Η' ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ?
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ ΠΑΕΙ ΧΑΖΕΨΑΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩ. ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΑΣ...

    Ανώνυμος είπε... 30 Ιαν 2009, 12:03:00 π.μ.

    Ασκήσεις επί χάρτου στο πουθενά.
    Ακατάσχετη παπαρολογία που είναι αδύνατο να κατανοήσει ο πρόεδρος τι θέλει να πει ο ποιητής.

    Αγαπητέ κάνεις λογαριασμούς για οχταετίες χωρίς τον ξενοδόχο (λαό) και με ΠΑΣΟΚ ακέφαλο (περί αυτού πρόκειται).

    Το ΠΑΣΟΚ αν θέλει εξουσία πρέπει να κάνει κάποιε κινήσεις όπως:

    1.Απομάκρυνση του Γιώργου.
    2.Επαναφορά Σημίτη -Παπαντωνίου
    3.Παραγκωνισμός θολωμένων που περιφέρουν το τίποτα (Διαμαντοπούλου και λοιπων Ιταλοσπουδαγμένων αγράμματων).
    4.Ρεαλιστικό πρόγραμμα που θα σπάζει αυγά (δεν μπορεί να έχουν όλοι δίκιο).
    5.Προσαρμογή στους Νόμους της αγοράς και ξαναστήσιμο των ελεγκτικών μηχανισμών (οι μίζες του Άμυνας και η ληστεία του κυκλώματος υγείας οδηγεί την χώρα στην χρεωκοπία).

    Διαφορετικά θα αναρωτιέται ο George (με το γνωστό ύφος) τι έφταιξε πάλι.

    Ανώνυμος είπε... 30 Ιαν 2009, 12:26:00 π.μ.

    Γιατί άραγε λογοκρίνεις σχόλια και κείμενα ολόκληρα?
    Είναι επειδή μερικά απ' αυτά σού φαίνονται κάπως βαριά?

    Αφού, ούτως ή άλλως την ευθύνη τη φέρουμε εμείς - αντίθετα από τον τάχα πολιτικό επιστήμονα που την "φέρνει"!
    Ή δεν είναι έτσι?

    Αν ολιγώρησες, έχει καλώς...
    Εάν όχι, δεν θα τα πας καλά στο μέλλον!

    Ανώνυμος είπε... 30 Ιαν 2009, 12:39:00 π.μ.

    Το τελος του καραμανλισμου ηλθε,δοκιμαστηκε και απετυχε φυσικο ητανε ,εμεις τι χρωσταμε ομως μπορει καποιος να μας πει.Ενα στοιχειο καλο μπορει να βρει καποιος και να μας πει που εκανε,να θεωρησω στη Ευρωπη εκει παει δεν παει το ιδιο ειναι τα αποτελεσματα τα καταλαβαινει οταν ερχεται εδω ,εκει δεν τα καταλαβαινει,Στο εσωτερικο ασε θα γελασουμε ασε μεγαλη κατηφορα ,φτασαμε στο χειλος ασε κριμααα α

    Ανώνυμος είπε... 30 Ιαν 2009, 1:15:00 π.μ.

    Μα τι μας λέτε, θα έχουμε Αμερικανό υπήκοο πρωθυπουργό. Τρελαθήκαμε εντελώς;

    Ανώνυμος είπε... 30 Ιαν 2009, 2:06:00 μ.μ.

    ενας φιλος ποιο πανω σχολίασε...

    Το ΠΑΣΟΚ αν θέλει εξουσία πρέπει να κάνει κάποιε κινήσεις όπως:

    1.Απομάκρυνση του Γιώργου.
    2.Επαναφορά Σημίτη -Παπαντωνίου
    3.Παραγκωνισμός θολωμένων που περιφέρουν το τίποτα (Διαμαντοπούλου και λοιπων Ιταλοσπουδαγμένων αγράμματων).
    4.Ρεαλιστικό πρόγραμμα που θα σπάζει αυγά (δεν μπορεί να έχουν όλοι δίκιο).
    5.Προσαρμογή στους Νόμους της αγοράς και ξαναστήσιμο των ελεγκτικών μηχανισμών (οι μίζες του Άμυνας και η ληστεία του κυκλώματος υγείας οδηγεί την χώρα στην χρεωκοπία).
    Διαφορετικά θα αναρωτιέται ο George (με το γνωστό ύφος) τι έφταιξε πάλι...

    αδελφέ... εδω δεν έχουμε... βγαινεις έξω....δεξια προς ριγήλης!!!! ακριβός εκει θα βρείς αυτό που ψάχνεις

    Ανώνυμος είπε... 30 Ιαν 2009, 2:38:00 μ.μ.

    Μονο ο δρ κουτσουκος μπορει να κινητοποιησει το λαο και να ριξει τη δεξια!!!
    Οι αλλοι κοιμουνται...νομιζουν οτι η δεξια θα πεσει μονη της..
    .α ρε κακομοιρηδες!!!
    Δρ κουτσουκο, νεε Aρη Βελουχιωτη ο Ανδρεας Παπανδρεου ειναι περηφανος για σενα...οι αλλλοι κοιμουνται!!

    Δρ κουτσουκο...ριξε τη δεξια μετα του Αγιου Βαλεντινου...

    22 μαρτιου εκλογες!!

    Αργυρης Πασπ

    Ανώνυμος είπε... 30 Ιαν 2009, 8:07:00 μ.μ.

    Dr Koutsoukos kai politikos epistimonas Psarakis to didymo tis nikhs kai tis anatropis h i trela den paei sta vouna, elpizw na kata;avainete, an milhsoume sovara, oti kales oi filodoxies alla ti ftaei o Papamndreou kai i noimosini mas pou kakopoieitai apo ton kathe politiko sic episthmona
    oust trelh me ton Koutsouko mazi

    19Η ΜΠΡΥΜΑΙΡ είπε... 30 Ιαν 2009, 10:12:00 μ.μ.

    O Κ.MAΡΞ ειπε οτι η Ιστορια επαναλαμβανεται η σαν τραγωδια η σαν κωμωδια. Δεν φανταζοταν ο καψερος οτι στην ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ , υπαρχει και ο ΠΑΠΑΝΤΡΕΟΥ Ο Γ' ( Ο ΑΕΤΙΔΕΥΣ), οποτε η Ιστορια επαναλαμβανεται τρις και σαν ΙΛΑΡΟΤΡΑΓΩΔΙΑ.
    Μετα τον πρακτορα της Μ16 του ΚΑΙΡΟΥ τον ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ τον Α', τον πρακτορα της ΣΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟΝ Β' , καθηγητη της θεωριας των παιγνιων και αρχηγο της ενοπλης επαναστασης κατα της Χουντας(μπας και κανει αλλος την ενοπλη , που δεν ελεγχει η ΣΙΑ), εχουμε την ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ , τον ΛΟΥΔΟΒΙΚΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ τον Γ΄ ( τον ΑΕΤΟ).

    19η ΜΠΡΥΜΑΙΡ

    Ανώνυμος είπε... 30 Ιαν 2009, 11:53:00 μ.μ.

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ σε όσους δίνουν στον ΑΣΕΠ αύριο!

    Περίπου 70000 συνάδελφοί μας αύριο διαγωνίζονται για μια αξιοπρεπή δουλειά. Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή δύναμη και ας περάσει ο καλύτερος ή ο καλύτερα προετοιμασμένος!
    Ο δρ Κουτσουκος και οι πρασινοφτουροι ευχονται καλη επιτυχια στους εκπαιδευτικους ΑΣΕΠ

    Ανώνυμος είπε... 13 Φεβ 2009, 9:40:00 μ.μ.

    karamanlis mas evale stin EOK,
    karamanlis 8a mas vgalei...

    kai mesa ston kako xamo,
    enas papandreou na mas tazei, ki emeis na glukainomaste, san apatimeni gkomena pou sugxwrese to kerato...

    exairetiko arthro k. Psarraki,

    v.

    Ανώνυμος είπε... 2 Μαρ 2009, 9:31:00 μ.μ.

    Στα πλαίσια της δημοκρατικής ανταλλαγής επιχειρημάτων και προπαγάνδας από τα κόμματα , ακούς πολλά και αρκετά εξ αυτών …υπερβολικά.
    Όμως να ακούς από πρώην κυβερνητικά στελέχη (που κυβέρνησαν ως υπουργοί επί σειρά ετών) τι έπραξαν η δεν έπραξαν ως όφειλαν αυτά δεν έχεις παρά να τα λάβεις σοβαρά υπόψη σου .
    Παραθέτω μερικά εξ αυτών :

    1) "Ο Έλληνας πολίτης αηδιάζει από την έκταση της διαφθοράς σε πολλούς τομείς των δημοσίων υπηρεσιών.
    Αρνείται να καθυστερεί ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία από τα μικροσυμφέροντα συντεχνιών, η μεγαλύτερα συμφέροντα που θέλουν να κηδεμονεύσουν την πολιτική ζωή. Πολλοί πολίτες θεωρούν πως το ίδιο το ΠΑΣΟΚ έχει γίνει μέρος του κατεστημένου"
    ( Γιωργάκης Παπανδρέου, Καθημερινή 12-10-2003)

    2) "Χρειαζόταν να αποκαλύψει η Αυριανή ότι έχει ο κ. Μαλέσιος σπίτι από τον κ. Αθανασούλη, για να μάθει ο πρωθυπουργός (ΣΗΜΙΤΗΣ) ότι μια γενιά στελεχών του, την οποίαν το Μαξίμου διαδίδει ως "διάδοχο γενιά", έχει μέλη που έχουν παίξει στο Χρηματιστήριο με την μετοχή αυτής της ύποπτης εταιρίας;"
    ( Θεόδωρος Πάγκαλος 17-4-2003 )


    3) "Χωρίς λαδάκι, δεν κινείται η μηχανή. Η διαφθορά αγγίζει και αφορά ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία"
    ( Θεόδωρος Πάγκαλος, Απογευματινή 22-10-2002 )

    4) "Κανείς από εμάς δεν αρνείται την ανεργία, τις ελλείψεις του κράτους, τα φαινόμενα διαφθοράς"
    ( Βάσω Παπανδρέου 19-1-2002, 3η Σύνοδος Κ.Ε. ΠΑΣΟΚ )

    5) "Θυμάμαι ότι ο πρωθυπουργός Κ.Σημίτης ενοχλείτο κάθε φορά που ανέφερε κάποιος αυτό το θέμα της διαφθοράς. Όχι γιατί δεν υπάρχει, αλλά γατί το αναφέραμε. Βλέπω ότι τώρα κηρύσσει τον πόλεμο κατά της διαφθοράς. Είναι αργά, αλλά είναι επιτέλους κάτι..."
    ( Θεόδωρος Πάγκαλος 10-2-2002 )

    6) "Ορισμένα κρούσματα διαφθοράς έχουν δημιουργήσει κρίση αξιοπιστίας"
    ( Χρήστος Παπουτσής 7-10-2000 )

    7) "Οι αεριτζήδες κυριαρχούν. Η διαφθορά θερίζει στο Δημόσιο..."
    ( Γεράσιμος Αρσένης 8-9-2002 )

    8) "Πολλά από τα στελέχη μας, έχουν ενσωματωθεί στην πλουτοκρατία"
    ( Θεόδωρος Πάγκαλος, ΤΑ ΝΕΑ 17-6-2003 )

    9) "Γιατί ενώ τώρα καταδικάζεις και ορθώς το φαινόμενο Σαλαλέ, αγνοήθηκε η πιεστική πρότασή μου να θεσμοθετηθεί η απαγόρευση πρόσληψης δημοσίων υπαλλήλων σε επιχειρήσεις με τις οποίες συναλλάσσονταν;
    Γιατί, ενώ τώρα προτείνεις τομές για την πάταξη της διαφθοράς απέκρουσες μαζί με ΟΛΗ την ηγετική ομάδα, την πρότασή μου για να αναληφθεί εκστρατεία κατά της διαφθοράς;"
    (Γ.Καψής, ανοικτή επιστολή στον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, Κ. Σκανδαλίδη 18-10-2000 )

    10) Και το πιο ωραίο……"Εμείς, ΔΕΝ κλέψαμε !!!"
    Γ. Παπανδρέου 16-5-2007 (το κανονικό του όνομα είναι GEORGE JEFFREY PAPANDREOU,

    ETHEROVAMON O ΕΦΤΑΝΗΣΙΟΣ

    Item Reviewed: Το μεγάλο στοίχημα για τον Γ. Παπανδρέου... Rating: 5 Reviewed By: Press- gr