GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το «ακηδεμόνευτο κίνημα»: Η σοσιαλδημοκρατική φάρσα...

Από τον Θύμιο Παπανικολάου http://www.resaltomag.gr/ Αυτές οι «νέες θεωρίες» περί «υπερπολιτικών», «υπέρ-κομματικών» και «ακηδεμόνευ...

Από τον Θύμιο Παπανικολάου
http://www.resaltomag.gr/

Αυτές οι «νέες θεωρίες» περί «υπερπολιτικών», «υπέρ-κομματικών» και «ακηδεμόνευτων» κινημάτων δεν είναι καθόλου νέες. Αποτελούν τη φάρσα του κλασσικού σοσιαλδημοκρατικού θεωρήματος: «Το κίνημα για το κίνημα». Δηλαδή την αναπαραγωγή αυτού του «θεωρήματος» στη «νέα εποχή», στη...
νεοταξική του παραλλαγή…
Το κλασσικό αυτό «αξίωμα» («το κίνημα για το κίνημα») αποτέλεσε το όχημα ενσωμάτωσης της παραδοσιακής «αριστεράς» στον καπιταλισμό.
Επακόλουθο αυτής της ενσωμάτωσης ήταν: Η σοσιαλδημοκρατία, συνακόλουθα και η σοσιαλδημοκρατικοποίηση των σταλινικών κομμάτων, να αποτελέσουν την πρωτοπορία της παγκοσμιοποίησης και τον προνομιούχο «συντελεστή» προώθησης του «διεθνισμού» του χρήματος και των μηχανισμών της Νέας Τάξης.
Σήμερα το κλασσικό αυτό «θεώρημα» της ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ της επαναστατικής θεωρίας για τα κινήματα («το κίνημα για το κίνημα») προσαρμόζεται στις απαιτήσεις του υπερεθνικού καπιταλισμού, στις απαιτήσεις της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, ΚΑΙ εμφανίζεται με τις παραλλαγές του «ανεξάρτητου», «αυθόρμητου», «ακομμάτιστου», «ανοργάνωτου» και «ακηδεμόνευτου» κινήματος.
Η τραγωδία της σοσιαλδημοκρατικής προδοσίας του εργατικού και λαϊκού κινήματος εμφανίζεται, σήμερα, με τη φάρσα της «αυθόρμητης» λαϊκής αγανάκτησης, της «ακηδεμόνευτης», ΕΞΩ και ΥΠΕΡΑΝΩ πολιτικών και οργανωτικών σκοπών, στρατηγικών και τακτικών…
Ιστορική παρέκβασηΔιαβάζουμε στη Ρόζα Λούξεμπουργκ, στο «Μεταρρύθμιση ή Επανάσταση»:
«Ο ίδιος ο Μπερνστάιν διατύπωσε με τον πιο χαρακτηριστικό και σαφή τρόπο τις γνώμες του γράφοντας: «Ο τελικός σκοπός, όποιος κι αν είναι, δεν έχει καμιά σημασία, το ΠΑΝ είναι το κίνημα»
Αλλά ο τελικός σκοπός του σοσιαλισμού είναι το μοναδικό αποφασιστικό χαρακτηριστικό, που διακρίνει το σοσιαλιστικό κίνημα από την αστική δημοκρατία και τον αστικό ριζοσπαστισμό και που μεταβάλλει το όλο εργατικό κίνημα από μια μάταιη προσπάθεια μπαλώματος του καπιταλιστικού καθεστώτος για τη ΔΙΑΣΩΣΗ του, σε μια ταξική πάλη εναντίον αυτού του καθεστώτος, για την κατάργησή του…»
Και καταλήγει η Ρόζα:
«Έτσι ο Μπερνστάιν αρχίζει από το Α και φτάνει λογικά και με συνέπεια ως το Ω. Άρχισε από την εγκατάλειψη του τελικού σκοπού προς χάριν του κινήματος. Αλλά επειδή στην πραγματικότητα δεν είναι δυνατόν να υπάρξει σοσιαλιστικό κίνημα χωρίς το σοσιαλιστικό τελικό σκοπό, ο Μπερνστάιν καταλήγει αναγκαστικά και στην εγκατάλειψη του κινήματος».
Γίνεται σαφές, από τους μεγάλους Επαναστάτες και θεωρητικούς των κινημάτων, τούτο: Δεν μπορεί ΠΟΤΕ να υπάρξει ΚΙΝΗΜΑ χωρίς τελικό σκοπό, χωρίς να ΚΗΔΕΜΟΝΕΥΕΤΑΙ από τον τελικό σκοπό, δηλαδή ΠΟΛΙΤΙΚΑ και ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ…
Αν οποιοδήποτε λαϊκό κίνημα δεν έχει και δεν τείνει να διαμορφώσει τα ΔΙΚΑ του ΠΟΛΙΤΙΚΑ και ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ όργανα κηδεμονίας, τότε η «κηδεμονία» θα έρθει από τις δυνάμεις του καθεστώτος και τα μεταμφιεσμένα όργανα του καθεστώτος.
Αυτά τα ζητήματα έχουν αναλυθεί διεξοδικότατα από τους μεγάλους ηγέτες των κινημάτων: Ιδιαίτερα από τον Λένιν και τον Τρότσκι…
Θα τους παρακάμψουμε για να μη θεωρηθούμε «μπολσεβίκοι», μια και ο Λαφαζάνης μιλάει για «νέο μπολσεβικισμό» (αλήθεια τι είδους σόφισμα είναι πάλι αυτό) και θα επικαλεστούμε τον Γκράμσι (κάποτε ήταν ο αγαπημένος των τωρινών «αριστερών» που φωνασκούν, δολίως, για το «ακηδεμόνευτο» της λαϊκής αγανάκτησης, ενώ αποτελούν τους ιδεολογικούς και πολιτικούς «μπάτσους» της καθεστωτικής κηδεμονίας.
Αντιγράφουμε από ένα μικρό κείμενο του Γκράμσι, με τίτλο: «Η κίνηση και ο σκοπός»:
«Είναι δυνατό να διατηρηθεί ζωντανή και ικανή μια κίνηση χωρίς την προοπτική των άμεσων και έμμεσων σκοπών;
Ο ισχυρισμός του Μπερνστάιν σύμφωνα με τον οποίο η κίνηση είναι το παν και ο σκοπός τίποτα, κάτω από την πρόσοψη μιας «ορθόδοξης» ερμηνείας της διαλεκτικής, γεννά μια μηχανιστική αντίληψη της ζωής και της ιστορικής κίνησης: Οι ανθρώπινες δυνάμεις θεωρούνται σαν ΠΑΘΗΤΙΚΕΣ και όχι ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ, σαν ένα στοιχείο όχι διαφορετικό από τα υλικά πράγματα, και η χυδαία αντίληψη της εξέλιξης με τη νατουραλιστική έννοια, υποκαθιστά την αντίληψη της εξέλιξης και της ανάπτυξης…»
Και καταλήγει ο Γκράμσι:
«Χωρίς την προοπτική των συγκεκριμένων σκοπών δεν μπορεί να υπάρξει καθόλου κίνηση»!!!
Και οι «συγκεκριμένοι σκοποί» είναι Πολιτική και Οργάνωση, είναι ΚΗΔΕΜΟΝΙΑ…
Επανερχόμαστε στα τωρινάΒλέπουμε, συνεπώς, ότι αυτές οι «νέες θεωρίες» περί του «ακηδεμόνευτου» είναι παμπάλαιες, από την αυγή των εργατικών και λαϊκών κινημάτων.Οι παραλλαγές, οι μεταμφιέσεις και τα ψευδώνυμα έχουν αλλάξει σήμερα.
Το «παλιό» το πλασάρουν σαν «νέο» οι μηχανισμοί του καθεστώτος, ιδιαίτερα τα ΜΜΕ. Και είναι οι ίδιοι γνωστοί «πράκτορες» του καθεστώτος που αποτελούν τις ιδεολογικές και πολιτικές αιχμές: τα σοσιαλδημοκρατικά κατακάθια και τα επιδοτούμενα «αριστερά» Μαντεία…
Γι αυτό ο Τσίπρας και οι Συριζαίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και προβάλλονται αφηνιασμένα από τα κανάλια των «νταβάδων» που «αγωνίζονται» και αυτά «φιλότιμα» εναντίον του καθεστώτος(!), της σήψης των κομμάτων, των συνδικάτων και ΕΝΑΝΤΙΟΝ κάθε εθνικής, κοινωνικής και πολιτικής συλλογικότητας.
ΟΛΟΙ αυτοί θέλουν το κίνημα της λαϊκής αγανάκτησης «ακηδεμόνευτο», «σκόρπιο» στις πλατείες, ακριβώς γιατί έτσι το κηδεμονεύουν «ακηδεμόνευτα»…
Γι αυτό δηλώνουν «αγανακτισμένοι» και, οι προσφάτως, «ανανήψαντες» ακαδημαϊκοί, ιδιαίτερα αυτοί της πολυπολιτισμικής ισοπέδωσης και του εθνομηδενισμού. Κατεβαίνουν και στις πλατείες για να δώσουν το ηχηρό τους παρόν, σε διαρκή επαγρύπνηση, μη τυχόν και «φυτρώσουν» τίποτα «αμαρτωλά» έμβρυα κηδεμονίας…
Γι αυτό κατεβαίνουν και πολλοί συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ για να στηρίξουν τον αγώνα εναντίον, ΓΕΝΙΚΑ, των κομμάτων και των συνδικάτων!!!!
Πολλά στελέχη των κομμάτων (με προεξέχοντα αυτά των ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ), της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, όλα «αγανακτισμένα», κατεβαίνουν για να στηρίξουν την «ακηδεμόνευτη», από τα κόμματα και τα συνδικάτα, λαϊκή αγανάκτηση…
Τέλος «σημαδιακό» είναι και τούτο: ο «αγανακτισμένος» οικονομολόγος Βαρουφάκης κατέβηκε και αυτός στην πλατεία («Νιου Γιορκ Τάιμς»).
Βεβαίως πριν κατέβει στην «πλατεία» να εξηγήσει πώς θα γίνει ανθρώπινο το Μνημόνιο, είχε παρουσιάσει την πρότασή του στον ίδιο τον πρωθυπουργό (ως σύμβουλός του), αλλά αντιστάθηκε ο Παπακωνσταντίνου κι έτσι η πρόταση έμεινε στα χαρτιά!!!
Τα «Νέα» επίσης μας πληροφορούν ότι μία νέα ελπίδα έχει εμφανιστεί: Η κυρία Ωρελί Τρουβέ, του γνωστού κινήματος ATTAC, μέλη του οποίου μετέχουν ως αγανακτισμένοι και στη δική μας πλατεία.
Προσέξτε: Η κυρία αυτή θέλει να αναλάβει το ΔΝΤ ώστε αυτό να μην είναι στα χέρια του «καζινο-καπιταλισμού» (που λέει κι ο Λαφαζάνης...), αλλά να δουλεύει για τον κανονικό καπιταλισμό!!!!!!
Ο σοσιαλδημοκρατικός «εκσυγχρονισμός» εμπλούτισε και χρωμάτισε με νέα χρώματα του παλιό «αξίωμα» του Μπερνστάιν: «Ο τελικός σκοπός, όποιος κι αν είναι, δεν έχει καμιά σημασία, το ΠΑΝ είναι το κίνημα». Δηλαδή η αγανάκτηση χωρίς σκοπό, χωρίς Πολιτική και Οργάνωση…

5 σχόλια

  1. Μην σκύβετε το κεφάλι! Μην τρομοκρατείστε! Ελληνικό νόμισμα εδώ και τώρα!
    Μόνο έτσι πληρώνουν οι έχοντες και όλοι γνωρίζουμε με ποιόν τρόπο κατέχοντες, και αντιδρούμε ουσιαστικά στην δουλεία που μας έχει επιβληθεί από την εποχή του Βυζαντίου έως τις μέρες μας από τις οικονομικές αυτοκρατορίες που μας υποδουλώνουν για να μας εκμεταλλεύονται και να μας χρησιμοποιούν για δικά τους οφέλη. Αυτή η τόσο μικρή κουκκίδα στον παγκόσμιο χάρτη, μα τόσο πλούσια και αυτάρκης σε φυσικούς πόρους και ανθρώπινο πολιτισμό,ένα σημείο που ενώνει τρεις από τις πέντε ηπείρους του πλανήτη και σαν κάτοχός αυτής της μοναδικής γεωπολιτικής αξίας αποτελεί το κερασάκι στην τούρτα που ορέγεται ο κάθε ισχυρός που επιθυμεί να κυριαρχήσει από την εποχή του Δαρείου έως τις μέρες μας, δεν έχει ανάγκη από την φιλία τέτοιων φίλων. από την συμμαχία τέτοιων συμμάχων, από τον συνεταιρισμό με τέτοιους εταίρους. Με υπεύθυνο, αδιάφθορο και άμεσα αυτοελεγχόμενο νομοθετικό σώμα, ανεξάρτητη και πραγματικά "τυφλή" Δικαιοσύνη, ξεπερνώντας και τα τελευταία σύνδρομα των κωλοβασιλέων, των κωλόγερων, των κωλοεθναρχών και των κωλοαπογόνων τους,εστιάζοντας στην ευρύτερη κοινωνική μόρφωση των νέων της και όχι σε μία πανάκριβη, στείρα και ανούσια εκπαίδευση που τους προορίζει για αυριανούς δούλους, η Ελλάδα μπορεί να κάνει πάλι την υπέρβαση και να προσφέρει πολιτισμό διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ανεξαρτησία της και την ελευθερία της από όλους αυτούς τους λαούς που αδυνατούν να δουν πιο μακρυά από την μύτη τους και να αντικαταστήσουν το "εγώ" με το "εμείς", διότι είναι μοιραίο για τους ανθρώπους που κατοικούν σε αυτόν τον τόπο, δεχόμενοι τόσο μεγάλες πιέσεις, να εξελίσσονται ταχύτερα από τους υπόλοιπους πληρώνοντας το βαρύ τίμημα της πρωτοπορίας, η οποία φανερώνει τον δρόμο και ορίζει την διαδρομή της ανθρωπότητας.
    Έλληνες τολμήστε και για ακόμα μία φορά επαναστατήστε και όλοι αυτοί που σήμερα σας πολεμούν όταν βρεθούν εκεί που πάλι πρώτοι εσείς θα πάτε θα σας ευγνωμονούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτων ο Τιμητής12 Ιουν 2011, 4:18:00 μ.μ.

    ΔΕ ΣΕ ΠΟΝΗΡΕΥΕΙ ΕΣΕΝΑ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ.ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΛΑΟΣ.ΣΤΟΝ ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΟ ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ; ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΟΧΘΟΥ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟΣ ΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ;ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΩΝ ΑΠΙΣΤΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ; ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ ΣΤΗ ΜΕΙΟΔΟΣΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. Ο ΛΑΟΣ ΑΝΤΙΔΡΑ .ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Θ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΝΕΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΓΝΩΣΗ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΦΙΛΕ. ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Η ΛΟΥΞΕΜΠΟΥΡΓΚ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ν Α Ι στην αυθόρμητη αγανάκτηση και την διαμαρτυρία
    Ο Χ Ι στα συμφέροντα των βολεμένων τόσα χρόνια στην πλάτη μας στις ΔΕΚΟ και σε πολλούς καλοβολεμενους Δημοσιοθεσητες συνδικαλιστές, Αλλιώς θα παίξουμε πάλι το παιχνίδι που συμφέρει μόνο αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιβεβαιώνετε το ρηθέν ότι η επιλογή των Ελλήνων μεταξύ του Παραδείσου ή μιάς διαλέξεως περί Παραδείσου ,θα ήταν η δεύτερη.
    Κουραστική φιλολογική ανάλυση προκειμένου να παρουσιαστούν τα απλά ως σύνθετα.
    Και κυρίως μήνυμα χωρίς ελπίδα.
    Θεωρείτε επιβεβαιωμένη και σίγουρη την αποτυχία του κινήματος,καθόσον οι αναλύσεις που παραθέσατε καταλήγουν στο συμπέρασμα ,ματαιοπονία.
    Οτι όλα έχουν αναλυθεί,μελετηθεί και γιατί όχι έχουν προκατασκευαστεί από ένα παντοδύναμο,αόρατο σύστημα που δεν σου επιτρέπει να ξεφύγεις.
    Κάτι σαν το ψάρι στα δίχτυα δηλαδή.
    Εγώ όλο αυτό το ονομάζω απλώς αρνητισμό.
    Εμαθα ότι ο απλούστερος δρόμος είναι η ευθεία.
    Οτι το Λακωνίζειν εστίν φιλοσοφείν.
    Οτι η παγίδευση του ανθρώπινου εγκεφάλου σε υπερανάλυση στοιχείων πέριξ του στόχου ,αποσκοπούν απλώς στο να δημιουργήσουν τρικυμία εν κρανίω αποπροσανατολίζοντας την καθαρή σκέψη.
    Η μοιρολατρική αποδοχή του ότι όλα είναι μάταια,τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει οδηγεί τον άνθρωπο σε απόγνωση.
    Εκτός αν είσθε ψυχίατρος και ψάχνετε πελάτες.
    Αλλά δεν θα σας περάσει.
    Εμείς,θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε ζωντανή την ελπίδα,το δικαίωμα μας στην αξιοπρέπεια,θα προσπαθήσουμε να σώσουμε κάτι για να έχουμε ήσυχη την συνείδηση μας ότι δεν πέσαμε αμαχητί.
    Εάν ανάμεσα στον πολιτικό κόσμο αλλά και στους απέναντι υπάρχουν κάποιοι που δεν απώλεσαν την ψυχή τους για τον μαμωνά,τότε έχουμε ελπίδες.
    Αν όχι δικαιώνεσθε εσείς.Το παιχνίδι είναι σικέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση