GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

"Νεοφιλελεύθεροι υπερασπιστές..."

Απάντηση του Γιώργου Παναγιωτακόπουλου   Μέλος του Π.Σ του ΠΑΣΟΚ στον κ. Ανδρέα Ανδριανόπουλο   Αθήνα 17 Αυγούστου 2011   Κατ...

Απάντηση
του Γιώργου Παναγιωτακόπουλου

 Μέλος του Π.Σ του ΠΑΣΟΚ
στον κ. Ανδρέα Ανδριανόπουλο 
Αθήνα 17 Αυγούστου 2011 

Κατανοούμε την αντίδραση του κ. Ανδρέα Ανδριανόπουλου. Άλλωστε μας χωρίζει πολιτική και ιδεολογική άβυσσος. Όταν στη λογική του υπάρχει μόνο η διάλυση του κράτους και η άνευ όρων παράδοση του στις αγορές και τους εκπροσώπους τους, όταν οι εργαζόμενοι σε αυτό πρέπει να έχουν χαρακτηριστικά υπηκόων λατινοαμερικάνικης δικτατορίας, είναι λογικό με υπερβολές να θέλει να μηδενίσει φραστικά αυτό που δεν κατάφερε πολιτικά.
Ο πολιτικά αποτυχημένος θεωρητικός του νεοφιλελευθερισμού στη χώρα μας αντί να ασχολείται με τις πολιτικές του Ανδρέα Παπανδρέου μπορεί να παρουσιάζει τα δικά του πολιτικά «κατορθώματα» που τον οδήγησαν στην απαξίωση και την αποστρατεία.
Τον ευχαριστούμε πάντως, γιατί θυμίζει σε όλους μας το τεράστιο πολιτικό λάθος κάποιων, να τον συμπεριλάβουν μαζί με τον έτερο νεοφιλελεύθερο κ. Στέφανο Μάνο, στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ το 2004.
Όταν τις σημερινές πολιτικές επιλογές νοιώθουν την ανάγκη να τις υπερασπιστούν πολιτικοί με...
 αυτές τις απόψεις, οφείλουνε στην ηγετική ομάδα της Κυβέρνησης, να προβληματιστούν ακόμα περισσότερο για το που οδηγούνε τη χώρα.

29 σχόλια

  1. Εσένα σε ξέρει η μάνα σου ηλίθιε, πρεζόφατσα;
    Αφού λοιπόν λές οτι διαφωνείς με τις πολιτικές της σημερινής ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ γιατί παραμένεις σε αυτό στην πρώτη γραμμή, έτσι απλά και μόνο για να λές οτι είσαι ΠΑΣΟΚ;
    A σιχτίρ παλιομαλάκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βέβαια,εκ του αποτελέσματος, αποδείχθηκε ότι οι Μάνος και Ανδριανόπουλος ήταν αυτοί που είχαν όλο το δίκιο με το μέρος τους και ο α.παπανδρέου και οι συνεργάτες του,το μόνο που κατάφεραν ήτυαν να καταστρέψουν τελείως την ελλάδα.
    Το ότι οι Ανδριανόπουλος και Μάνος απέτυχαν σε αυτό το βόθρο που λέγεται πολιτική σκηνή στην ελλάδα,φυσικά αποτελεί τίτλο τιμής για αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ.Παναγιωτακόπουλε

    Δεν έχεις καταλάβει ούτε εσυ ούτε η παρεα σου πως η ιδεολογια
    με την ποια σας δηλητηρίασε ο ανδρεας παπανδρέου οδήγησε τη χώρα εδώ που εχομε φτάσει.

    Δεν έχεις καταλάβει ακόμη πως η ιστορία έχει ήδη καταγράψει με τα μελανώτερα χρώματα την αγαπημενη
    σου πολιτική της 10ετίας του ΄80.
    Καλά θα κάνεις λοιπό να μην κάτσεις στο καβούκι σου και να βγάλεις το σκασμό.

    Το ΠΑΣΟΚ που εσύ ονειρεύεσαι ειναι ΝΕΚΡΟ και υπόλογο για ότι τραβά σήμερα ο ελληνικός λαός.

    Αρκετό είναι το 8ράσος σου με το να απαιτείς να έχεις και δημόσιο λόγο.

    "δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς"

    Πάρε το κουβαδάκι σου και πήγαινε σε άλλη παραλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τυπικό παλαιο-πασοκικό παραλήρημα, γεμάτο κλισέ και αρλούμπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΕΙ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΔΩ.

    ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕΑ ΣΤΟ ΑΔΕΛΦΟ ΚΟΜΑ "ΜΠΑΑΘ" ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΤΑΦΙ.

    ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εργαζόμενοι στο κρατος = ΔΥ =
    μισθος ΔΥ >>> μισθος εργαζομενου στον ιδιωτικο τομεα.
    Ποιο ειναι το εργο του Α.Παπανδεου.
    Το χειροτερο που εκανε πολιτικος. Διεφθειρε το ηθος του ελληνα. Ολοι μηλανε για το ποτε θα παρουν συνταξη, κανεις δε μηλα για το πως θα βγαλει παραγωγικα χρημα.
    "διάλυση του κράτους"
    Tι εννοει κρατος;
    Hταν επι 8ετιας οργανομενο;

    Αυτο ειναι το επιπεδο ενος Πασοκου του που διεφθειρε τον ελληνα και ο ιδιος πλουτισε απο τη διαφθορα και οχι μονο ,ποτε εχει δουλεψει και εβγαλε παραγωγικο χρημα ο κ.Παναγιωτακοπουλος. Ενας ΔΥ που μαλλον ειναι και συνδικα/ληστης.
    Τι εχει προσφερει στη χωρα αυτη. Αν εχει κανει κατι για ενα ερθει εστω και μια δραχμη στη χωρα αυτη. Τιποτα!
    Ακομη δε τολμα ουτε να σχολιασει αυτα που λεει ο Ανδριανοπουλος, παρα μονο γενικοτητες. Τετοιους πολιτικου ψηφιζαμε κυριοι, γενικα και αοριστως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aυτοί είναι οι Πασόκοι! Καμαρώστε τους!
    Ο Παναγιωτακόπουλος η πιό κλασσική περίπτωση της Πασοκικής βρωμιάς. Του φταίει ο Ανδριανόπουλος αλλά ο νύν αρχηγός του που είναι χιλιάδες φορές πιό σκληρός νεοφιλελεύθερος είναι καλός γιατί τον λένε Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://youtu.be/7J0dI8eI0_M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι ο κ. Παναγιωτακόπουλος μέλος του Π.Σ. του ΠΑΣΟΚ; Και τι κάνει εκεί; Αντιπολίτευση; Βγήκε στο μπλογκ να τα πει; Είσαι καλα, ρε φίλε, ή σε κτύπησε η ζάστη στο κεφάλι;


    ΙΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επιτελους μια απαντηση στον αχρηστο επι δεκαετιες και περιφερομενο κλητηρα,δεν κοιταει τις δικες του επιτυχιες ο πολυγραφεστατος,μονο εναντια στον λαο στρεφονται οι αποψεις του,κανενα μετρο εναντιον των ανικανων σαν αυτον πολιτικων δεν εζει εκφερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντως και εγώ σας νιώθω ώς την ασφάλεια εκτόνωσης στη χύτρα ταχύτητας του κατ΄ όνομα σημερινού ΠΑΣΟΚ. Οι πρακτικές σας απέχουν πολύ από τα λόγια σας.
    Τα χείλη σας είναι κοντά στις καρδιές μας, αλλά οι πρακτικές σας πολύ μακριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. «Άλλωστε μας χωρίζει πολιτική και ιδεολογική άβυσσος. Όταν στη λογική του υπάρχει μόνο η διάλυση του κράτους και η άνευ όρων παράδοση του στις αγορές»

    Αυτό είναι αλήθεια, το καταλαβαίνει ακόμα και ένας οπαδός του βαθέως ΠΑΣΟΚ, στη ΛΟΓΙΚΗ του …

    διότι το «βαθέως» ΠΑΣΟΚ το χωρίζει πολιτική και ιδεολογική άβυσσος από τη λογική.

    Ο πολιτικά αποτυχημένος θεωρητικός του νεοφιλελευθερισμού στη χώρα μας: ΣΩΣΤΟ


    «Τον ευχαριστούμε πάντως, γιατί θυμίζει σε όλους μας το να τον συμπεριλάβουν μαζί με τον έτερο νεοφιλελεύθερο κ. Στέφανο Μάνο, στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ το 2004.»

    Με αποτέλεσμα τώρα να σας υπερασπίζεται.

    «Όταν τις σημερινές πολιτικές επιλογές νοιώθουν την ανάγκη να τις υπερασπιστούν πολιτικοί με... αυτές τις απόψεις, οφείλουνε στην ηγετική ομάδα της Κυβέρνησης, να προβληματιστούν ακόμα περισσότερο για το που οδηγούνε τη χώρα.»

    Δεν χρειάζεται να κουράζεται το μυαλουδάκι σας με προβληματισμούς. Άλλοι οδηγούνε τη χώρα.

    MK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δημήτρης Κλ.17 Αυγ 2011, 3:50:00 μ.μ.

    Κανείς (τουλάχιστον εμείς που γνωρίζουμε) δεν αμφισβητεί τις αγωνιστικές σου περγαμηνές Γιώργο Παναγιωτακόπουλε, αλλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Δεν είναι μονοσήμαντη η ιδεολογική αλήθεια που εσύ πρεσβεύεις, υπάρχει και ο ρεαλισμός, η πραγματικότητα, που τη φαλκιδεύει!
    Την πραγματικότητα ,ΔΕΝ μπορείς ,όσο και να θέλεις, να την αγνοήσεις.
    Θυμάσαι τι είχε πει ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου για τον καπετάνιο που παρεκκλίνει της πορείας του εάν δει φουρτούνα, αρκεί να φτάσει στον προορισμό του. Να μη αλλάξει στόχο.
    Άσε τον Ανδριανόπουλο! Δεν μας αφορά! Μας αφορά, όμως εάν, έστω για μια φορά , έχει δίκιο.
    Δεν θα του το αρνηθούμε επειδή είναι αντίπαλος!
    Ξέρεις ,κάποτε στη βουλή με Κυβέρνηση Γεωργίου Παπανδρέου ο αρχηγός της ΕΡΕ Π.Κανελλόπουλος, είχε υποστηρίξει μία πρόταση της ΕΔΑ. Εξεμάνη εναντίον του, ο βουλευτής της ΕΡΕ και υπουργός της δικτατορίας Μεταξά, Κων.Μανιαδάκης. Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος απάντησε: Εάν αποφασίσει η ΕΔΑ να υποστηρίξει το σωστό, εμείς , επειδή το υπεστήριξε η ΕΔΑ, θα πρέπει να υποστηρίξουμε το λάθος;
    Έτσι και τώρα: Μη διαγράφεις τον αντίπαλο εάν υποστηρίζει το σωστό.
    Πάλεψέ τον με επιχειρήματα και κυρίως υπόδειξε θέσεις, όχι άρνηση. Συμφωνώ για το τεράστιο πολιτικό λάθος της συμμετοχής στο ψηφοδέλτιο, αλλά μη ξεχνάς ότι και ο αείμνηστος Ανδρέας ,στα πλαίσια τακτικών ελιγμών,είχε συμπεριλάβει το επιφανές στέλεχος της δεξιάς Ιωαν. Μπούτο.
    Στη σημερινή συγκυρία σκέψου ότι εάν κλυδωνίζεται, εκτός της Ευρώπης και η μητρόπολη του καπιταλισμού Αμερική, τι περιθώρια ελιγμών μπορεί να έχει η Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δημήτρης Κλ.17 Αυγ 2011, 3:54:00 μ.μ.

    Κανείς (τουλάχιστον εμείς που γνωρίζουμε) δεν αμφισβητεί τις αγωνιστικές σου περγαμηνές Γιώργο Παναγιωτακόπουλε, αλλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Δεν είναι μονοσήμαντη η ιδεολογική αλήθεια που εσύ πρεσβεύεις, υπάρχει και ο ρεαλισμός, η πραγματικότητα, που τη φαλκιδεύει!
    Την πραγματικότητα ,ΔΕΝ μπορείς ,όσο και να θέλεις, να την αγνοήσεις.
    Θυμάσαι τι είχε πει ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου για τον καπετάνιο που παρεκκλίνει της πορείας του εάν δει φουρτούνα, αρκεί να φτάσει στον προορισμό του. Να μη αλλάξει στόχο.
    Άσε τον Ανδριανόπουλο! Δεν μας αφορά! Μας αφορά, όμως εάν, έστω για μια φορά , έχει δίκιο.
    Δεν θα του το αρνηθούμε επειδή είναι αντίπαλος!
    Ξέρεις ,κάποτε στη βουλή με Κυβέρνηση Γεωργίου Παπανδρέου ο αρχηγός της ΕΡΕ Π.Κανελλόπουλος, είχε υποστηρίξει μία πρόταση της ΕΔΑ. Εξεμάνη εναντίον του, ο βουλευτής της ΕΡΕ και υπουργός της δικτατορίας Μεταξά, Κων.Μανιαδάκης. Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος απάντησε: Εάν αποφασίσει η ΕΔΑ να υποστηρίξει το σωστό, εμείς , επειδή το υπεστήριξε η ΕΔΑ, θα πρέπει να υποστηρίξουμε το λάθος;
    Έτσι και τώρα: Μη διαγράφεις τον αντίπαλο εάν υποστηρίζει το σωστό.
    Πάλεψέ τον με επιχειρήματα και κυρίως υπόδειξε θέσεις, όχι άρνηση. Συμφωνώ για το τεράστιο πολιτικό λάθος της συμμετοχής στο ψηφοδέλτιο, αλλά μη ξεχνάς ότι και ο αείμνηστος Ανδρέας ,στα πλαίσια τακτικών ελιγμών,είχε συμπεριλάβει το επιφανές στέλεχος της δεξιάς Ιωαν. Μπούτο.
    Στη σημερινή συγκυρία σκέψου ότι εάν κλυδωνίζεται, εκτός της Ευρώπης και η μητρόπολη του καπιταλισμού Αμερική, τι περιθώρια ελιγμών μπορεί να έχει η Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν πατε να γαμηθΕιται ολοι σας μαλακες να ησηχασουμε απο σας ΟΥΣΤ ΡΕ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ μου κύριε Παναγιωτακόπουλε, είναι ηλίοιυ φαεινότερον ότι για την ΚΑΤΑΝΤΙΑ της Ελλάδας φταίτε εσείς και το (απο)κόμμα σας! Μετά το 1981 η Ελλάδα δεν ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ να απορροφήσει περίπου 80 τρις δραχμές (200 δισ ευρώ) λόγω των κλαδικών, των πρασινοφρουρών, την των "νεοαναδυόμενων" τζακιών, λόγω των σπαταλών, λόγω της ανεπάρκειας των στελεχών σας. Πέρασαν τα ΜΟΠ (της Μερκούρη και του Ανδρέα), πέρασαν το 1ο και το 2ο πακέτο Ντελόρ, πέρασαμ το 1ο, 2ο, 3ο και 4ο ΚΠΣ (ΕΣΠΑ λέγεται τώρα) και ούτε ένας χαμούρης, ένα λαμόγιο στη φυλακή.
    Κάνε λοιπόν σιωπή,σκύψε το κεφάλι, πάρε τα πργματάκια σου και πήγαινε στο σπιτάκι σου. Εσύ έχεις να φάς. Ο πατέρας όμως δεν έχει και τον συντηρώ εγώ.
    Με φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς από την Κεντρική Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για οσουν εξυμνουν τα εργα και τις ημερες του Α.Παπανδρεου ενα εχω να πω> ΜΠΕΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δημήτρης Κλ.17 Αυγ 2011, 6:27:00 μ.μ.

    http://press-gr.blogspot.com/2011/08/blog-post_2220.html
    Κανείς (τουλάχιστον εμείς που γνωρίζουμε) δεν αμφισβητεί τις αγωνιστικές σου περγαμηνές Γιώργο Παναγιωτακόπουλε, αλλά θα πρέπει να καταλάβεις ότι κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Δεν είναι μονοσήμαντη η ιδεολογική αλήθεια που εσύ πρεσβεύεις, υπάρχει και ο ρεαλισμός, η πραγματικότητα, που τη φαλκιδεύει!
    Την πραγματικότητα ,ΔΕΝ μπορείς ,όσο και να θέλεις, να την αγνοήσεις.
    Θυμάσαι τι είχε πει ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου για τον καπετάνιο που παρεκκλίνει της πορείας του εάν δει φουρτούνα, αρκεί να φτάσει στον προορισμό του. Να μη αλλάξει στόχο.
    Άσε τον Ανδριανόπουλο! Δεν μας αφορά! Μας αφορά, όμως εάν, έστω για μια φορά , έχει δίκιο.
    Δεν θα του το αρνηθούμε επειδή είναι αντίπαλος!
    Ξέρεις ,κάποτε στη βουλή με Κυβέρνηση Γεωργίου Παπανδρέου ο αρχηγός της ΕΡΕ Π.Κανελλόπουλος, είχε υποστηρίξει μία πρόταση της ΕΔΑ. Εξεμάνη εναντίον του, ο βουλευτής της ΕΡΕ και υπουργός της δικτατορίας Μεταξά, Κων.Μανιαδάκης. Ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος απάντησε: Εάν αποφασίσει η ΕΔΑ να υποστηρίξει το σωστό, εμείς , επειδή το υπεστήριξε η ΕΔΑ, θα πρέπει να υποστηρίξουμε το λάθος;
    Έτσι και τώρα: Μη διαγράφεις τον αντίπαλο εάν υποστηρίζει το σωστό.
    Πάλεψέ τον με επιχειρήματα και κυρίως υπόδειξε θέσεις, όχι άρνηση. Συμφωνώ για το τεράστιο πολιτικό λάθος της συμμετοχής στο ψηφοδέλτιο, αλλά μη ξεχνάς ότι και ο αείμνηστος Ανδρέας ,στα πλαίσια τακτικών ελιγμών,είχε συμπεριλάβει το επιφανές στέλεχος της δεξιάς Ιωαν. Μπούτο.

    Στη σημερινή συγκυρία σκέψου ότι εάν κλυδωνίζεται, εκτός της Ευρώπης και η μητρόπολη του καπιταλισμού Αμερική, τι περιθώρια ελιγμών μπορεί να έχει η Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ
    ΜΕ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ-ΑΦΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ.
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΞΟΝΑ..
    ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΣΑΒΟΥΡΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παναγιωτακόπουλε ... σε λένε και Γιώργο τρομάρα σου πάρε τον σοσιαλιστή συνονόματο σου αγκαλιά Γιώργο - Τσάντ - Μινέικο Παπανδρέου και πάτε μαζί να πνιγείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στα @ρχ@@δια τους τα πάντα αρκεί να πέφτει το χρήμα στην τσέπη τους.
    Όλη η κωλοφαρα τους τέτοια είναι, μαφιόζοι και παχύδερμα.

    Σου λεει δεν πάτε να λέτε!
    Τα δικαστούδια τα έχουμε στην τσέπη μας,
    τους πληρώνουμε, τους αφήνουμε να κάνουν τα βίτσια τους με τα παιδάκια στα υπόγεια…
    έχουμε μαζί μας τους παιδεραστές, τους νταβατζήδες, τους ναρκεμπόρους, τους εξυπηρετούμε όλους κι αν βγουν οι πολίτες θα τους ρίξουμε τα ΜΑΤ να τους σαπίσουν στο ξύλο.

    Θα φτιάξουμε και νόμο για το “συνέρχεσθαι” που θα σήκωνε όρθια και τα μαλλιά του Παπαδόπουλου, θα γεμίσουμε τους δρόμους με εγκληματίες, μαχαιροβγάλτες κουμπουράδες, προαγωγούς, *******, και ναρκωτικά και δεν πάει να λεει η Λιμπερτέ !
    Εμείς οι συμμορίτες θα παίρνουμε το δημόσιο χρήμα και θα κάνουμε τις χλίδες μας,
    θα συνάπτουμε δάνεια και θα βουτάμε τις προμήθειές μας και θα χρηματοδοτούμε και τις ΜΚΟ του *******υ και της φθείρας του γνωστού ατάλαντου αιδοίου να σου λένε ότι είσαι ρατσίστρια.

    Αυτά πρέπει να προωθηθούν και σε άλλες ευρωπαϊκές εφημερίδες για το κωλόσογο
    και τα εγκλήματά του όχι μόνο στη Λιμπερτέ.

    Κι εμείς πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να φύγουν.
    Όλα είναι θεμιτά και νόμιμα για τέτοιους εγκληματίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παναγιωτακόπουλε εσύ ήσουνα αυτός που έλεγε προ ενός μηνός λίγο πρίν τον ανασχηματισμό "άντε να τελειώνουμε οριστικά με τα σκουπίδια του 2007!" υπονοώντας τον Βενιζέλο άρα άφησε τις βλακείες οτι τάχα το σημερινό ΠΑΣΟΚ έχει ξεφύγει, για σένα το ίδιο κάνει όσα τσέπωνες με τον Ανδρέα τα ίδια τσεπώνεις και τώρα με το καθυστερημένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραίοι είσαστε ρε ανεγκέφαλοι νεοκουλτουριάρηδες της νέας εποχής.

    Το πρόβλημα σας ειναι οι απόψεις του Παναγιωτακόπουλου ???

    Και οχι η πραγματικότητα.

    Δηλαδή λόγο μπορεί να εχει ενας αποτυχημένος Ανδριανόπουλος που ηταν ο κρίκος της ίδιας αλυσίδας του αποτυχήμενου πολιτικού συστήματος που άσκησε εξουσία, αλλα δεν μπορεί να εχει ενας δογματικός -ρομαντικός Παναγιωτακοπουλος που τολμάει κόντρα στο κόμμα του εστω και αν αυτά τα παρωχημένα που εκφράζει δεν μπορούν να εφαρμοστούν γιατί ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω.

    Λοιπον ποικοιλωνυμοι αναλυτές αν κρίνετε τον Αντρέα Παπανδρέου με τα σημερινά δεδομένα τοτε έχετε απόλυτο δίκιο !!!
    Αν ομως κριθεί με τα δεδομένα της 10- ετιας του 80 , τότε χάσατε !!!

    Γιατί οταν έπαιρνα την εφημερίδα απο το περίπτερο και την έκρυβα, να μην τη δουν οι ρουφιάνοι του συστήματος της επάρατης , τότε θα καταλάβετε πολλά.

    Και σας το λέει αυτό καποιος που δεν τον ψήφισε ποτέ. Αλλα η αλήθεια ειναι αλήθεια.

    οι Ελληνες εχουμε ασθενή μνήμη δυστυχώς !!!!!!!!!

    Καληνύχτα στοχαστές ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κατω τα χερια απο τον παναγιωτακοπουλο , αχρειοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πασοκ

    Το γυρο του διαδικτυου και των πολιτικων γραφειων κανει η μηνυση και οι αποδειξεις κατα της Μαριας Δαμανακη της σωματεμπορος και εκβιαστριας που την μηνυει ο δρ Κουτσουκος!!

    Για οσους δεν γνωριζουν η κ. Δαμανακη πασσαρει στην πορνεια εκτος απο τον εαυτο της kai ta paidia thw τις γρμματεις της και ελεγχει τα πορνεια της Συγγρου!!

    Αφου πηδηχτηκε ως πορνη για μια θεση βουλευτη με τον Νικο Παπανδρεου τωρα λεει πηδιεταιως πορνη με τον ολι Ρεν αλλα δεν πο πιστευουμε

    Αναμενονται εξελιξεις και συλληψεις των μπραβων μαστροπων της Δαμανακη Μαριας της κορης του μπατσου...και καταδοτριας του Πολυτεχνειου...

    Παοσκοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο Ανδριανόπουλος σε πείραξε Παναγιωτακόπουλε και όχι η σκληρή νεοφιλελεύθερη πολιτική μαζί με τα αισχρά ψέμματα του κόμματος σου?

    "Δεν θα αυξηθεί ο ΦΠΑ"

    "Δεν θα μειωθούν μισθοί-συντάξεις"

    "Δεν θα επιβληθούν νέοι φόροι"

    "ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΔΝΤ"

    κλπ κλπ κλπ κλπ.

    Τα άθλια πασοκικά ψέμματα θα έπρεπε να σε πειράζουν και εσένα,
    ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΠΑΣΟΚΟ ΕΧΕΙ ΛΙΓΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΤΣΙΠΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ.

    ΚΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όπα!

    Γλύψιμο με σκοπό να του δώσει ο μεγάλος κανένα πράσινο παράσημο όταν βεβαίως γυρίσει από τις διακοπές του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 9:34

    Μας πείραξε γιατί είναι πολύ μεγάλος καραγκιόζης. Άν τον ενοχλεί ο σκληρός νεοφιλελευθερισμός πρώτα απο όλα πρέπει να καταγγείλει τον ίδιο τον αρχηγό του που εφαρμόζει την πιό βάναυση μορφή φιλελευθερισμού που έχει περάσει ποτέ στον κόσμο, να φύγει απο το ΠΑΣΟΚ και να τον πολεμήσει με όλα τα μέσα όπως έκαναν ο Τσοβόλας και τόσοι άλλοι. Αντί για αυτό μας κάθεται στο ΠΑΣΟΚ Γενικός Γραμματέας και μας το παίζει σωματοφύλακας των Παπανδρέου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. δε ντρέπεσαι λίγο ρε ρεμάλι Παναγιωτακόπουλε, έχεις το θράσος να μιλάς κι εσύ ήθελα να 'ξερα πως κοιμάσαι ρε γύφτο το βράδυ, τι θα λες στο παιδί σου όταν σε ρωτάει πως καταντήσατε την Ελλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση