GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Σε κλοιό ιδιοκτητών ταξί η Βουλή...

Σε κλοιό χιλιάδων ιδιοκτητών ταξί, που αντιδρούν στο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση του κλάδου τους, βρέθηκε η Βουλή. Οι αυτοκινητιστές με...

Σε κλοιό χιλιάδων ιδιοκτητών ταξί, που αντιδρούν στο νομοσχέδιο για την απελευθέρωση του κλάδου τους, βρέθηκε η Βουλή. Οι αυτοκινητιστές μετά τη 48ωρη απεργία τους αναμένεται να ...
συνεχίσουν και να προχωρήσουν σε νέα απεργιακή κινητοποίηση την ερχόμενη εβδομάδα και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 29 Σεπτεμβρίου.

61 σχόλια

  1. Ραγκούση προχώρα και χτύπα τη χειρότερη συντεχνία της Ελλάδας. Στο πρόσωπό τους περιέχεται η φοροκλοπή, η αγένεια, η πονηριά και η καφρίλα του ΝεοΈλληνα. Δεν έχουν κανένα απολύτως δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ.Η ΑΡΧΗΜΑΙΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αληταραδες ταριφες και φορτηγατζηδες,ΜΟΝΟ μεγαλες εταιρειες για να πληρωνετε φορους και να μην κανετε προπαγανδα,να μην βριζετε,να μην απειλειτε τους γερους.
    ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑΡΙΦΕΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ.

    ΣΙΧΤΙΡ,ΣΙΧΤΙΡ,ΣΙΧΤΙΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ραγκούση μην τολμήσεις και κάνεις πίσω στο άνοιγμα των επαγγελμάτων (και των ΤΑΞΙ).

    Έχουμε βαρεθεί τις άθλιες συμπεριφορές, την επιλογή του πελάτη ανάλογα με το που πάει, το κλέψιμο, τα 2πλα-3πλα αγώγια, τη μπόχα και τη φοροδιαφυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα πιο βρωμερά παραπροϊόντα της ελληνικής κοινωνίας. Ταριφομαϊμούδες όλης της Ελλάδος, κάντε επιτέλους μια καλή πράξη: ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙΣΤΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Giati oi adeies twn taxi na mhn mporoyn na metabibastoyn/pwlh8oyn kai na klhronomh8oyn (swsto san metro ayto toy Ragousi), alla oi -kratikes- adeies twn farmakeiwn na mporoyn na metabibazontai/pwloyntai kai na klhronomoyntai kai na emporeyonta mayra... apo toys farmakopoioys?

    Giati ayth h e3airesh gia toys farmakopoioys, oi adeies se ka8e periptwsh kratikes htan kai einai. Gia na mhn anaferw oti akoma kai shmera yparxoyn plvy8hsmiakva kai gewgrafika krhthria poy prostateyoyn toys farmakopoioys apo to plhres anoigma... toy epaggelmatos toys? Giati kyrie Paapandreou synexizete na afhnete ton k. Loverdo na mas empaizei psyxra? Apeley8erwse to wrario o k. Loverdos twn hdh askoyntwn to epaggelma kai etsi anoi3e... to farmakeytiko epaggelma? Ti 8a ginei kyrie Prw8ypoyrge me thn klhronomikothta twn kratikwn adeiwn farmakeiwn kai me th mayrh... agorapwlhsia kratikwn adeiwn mesw ths metabibashs? Eimaste sobaroi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. pagousi proxora min kanis piso me tipota tarifas kleftes!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριοι της Κυβέρνησης, μόνο οι άδειες των ταξί είναι κρατικές και δεν θα πρέπει να μεταβιβάζονται/πωλούνται και να κληρονομούνται;
    Οι άδειες των Φαρμακείων είναι επίσης κρατικές και δεν θα πρέπει να μεταβιβαζονται/πωλούνται και να κληρονομούνται. Δεν θέλετε να απελευθερώσετε το φαρμακευτικό επάγγελμα ουσιαστικά (κατάργηση πλυθησμιακών και γεωγραφικών κρητηρίων) για λόγους πελατειακών... σχέσεων με τους φαρμακοποιούς, τουλάχιστον βάλτε... ένα τέλος στο παράνομο, χουντικό/φασιστικό και αντισυνταγματικό "δικαίωμα" των κλειστοεπαγγελματιών.... Φαρμακοποιών να μεταβιβάζουν/πωλούν και να κληρονομούν όπου θέλουν τις κρατικές άδειες των Φαρμακείων που οι ίδιοι έχουν λάβρι δωρεάν από το κράτος. Η κύρια ευθύνη βέβαια για την φεουδαρχική... και παράλογη συμπεριφορα και προνομιακή ! αντιμετώπιση των κλειστοεπαγγελματιών... Φαρμακοποιών ανήκει στον κ. Πρωθυπουργό και στον κ. Α. Λοβέρδο. Σε ποιά άλλη χώρα του δυτικού κόσμου υπάρχει το παράλογο δικαίωμα της κληρονομικής εργασίας με τη διαδικασία της κληρονομικής μεταβίβασης κρατικής άδειας για την άσκηση ενός επαγγέλματος και μάλιστα επιστημονικού; Εξαίρεση -με την καλή ένοια- αποτελεί για το Υπουργικό Συμβούλιο ο κύρος Γ. Ραγκούσης που ήρθε σε σύγκρουση με μία συντεχνία και σκοπεύει -παρά τις πελατειακές... αντιδράσεις των περισσότερων Βουλευτών σας- να απελευθερώσει πλήρως το επάγγελμα των ταξί όπως ορίζει το Σύνταγμα και η πρόσφατη άπόφαση -06/2010- της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας για πλήρες άνοιγμα... ΟΛΩΝ των κλειστών... επαγγελμάτων, συμπεριλαμβανομένων και των Φαρμακοποιών που προστατεύονται ακόμα και σήμερα από το "κράτος δικαίου... της Δ.Ε.Θ. το 2010" του κυρίου! Γ. Παπανδρέου, με πλυθησμιακά/γεωγραφικά κρητήρια, παράνομες μεταβιβάσεις/αγοραπωλησίες κρατικών αδειών Φαρμακείων (όπως και οι ταξιτζήδες/φορτηγατζήδες) και "δικαίωμα" κληρονομικής μεταβίβασης των αδειών αυτών. Παλέψτε με τις ισχυρές συντεχνίες και τα αδικαολόγητα προνόμια και συμφέροντα κύριε Παπανδρέου, κύριε Βενιζέλο και κύριε Πάγκαλε και όχι με τους ανέργους στην Πλ. Συντάγματος, όπως είπε και ο κ. Η. Μόσιαλος. Κάντε αυτά που πρέπει και οι πολίτες θα αλλάξουν στάση. Τώρα όμως, η κοινωνία βράζει... στην ανεργία που προκαλούν τα κλειστά... επαγγέλματα. ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΠΛΗΡΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ -ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ, ΤΑΞΙ, ΦΟΡΤΗΓΩΝ, ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΩΝ Κ.Α.- ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, Η ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ... ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ. Το αυτονόητο ζητάει η κοινωνία, ίσα δικαιώματα και ίσες ευκαιρίες στην εργασία. Προσωπική και επαγγελματική ελευθερία για όλους θέλουμε, αυτός είναι ο ορισμός της δημοκρατίας.



    tro-ma-ktiko.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To Yp. Symboylio apofasise epane3etash olwn twn klveistwn epaggelmatwn, prin ligo o k. Loverdos eipe oti to epaggelma toy farmakopoioy einai hdh anoixto... Pws einai anoixto..? Akoma oi farmakopoioi metabibazoyn/pwloyn tis kratikes adeies kai tis klhronomoyn sta tekna toys. Akoma yparxoyn ply8hsmiaka kai gewgrafika krhthria gia thn idrysh newn farmakeiwn. Giati sta taxi h adeia einai kratikh kai sta farmakeia na mporoyn oi farmakopoioi na emporeyontai mayra... kai paranoma tis kratikes adeies? Mas doyleyei... o k. LVoverdos? Me thn aapeley8erwsh toy wrarioy twn hdh askoyntwn to epaggelma, anoigei...plhrws to 8eokleisto epaggelma twn farmvakopoiwn? Poion koro'i'deyoyn? Ntroph sas. A'y'les ypera3ies poylane oi tarifes, oi forthgatzhdes kai oi farmakopoioi. Ish prosbash olwn se ola ta epaggelmata kai epaggelmatikh elvey8eria orizei to Syntagma, oi koinh logikh kai h prosfath apofash toy StE poy anoigei... ola ta kleista epaggelmata plhrws kai xwris e3aireseis. Fysika o Loverdos boleyei akomva th syntexnia twn farmakopoiwn kai paizei... me ekatontades anergoys. Eytyxws o Ragousis ta ebale... me mia syntexnia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. OTAN AGORASES MAYRA... THN KRATIKH ADEIA TOY PROHGOYMENOY, H3ERES OTI TO EPAGGELMA HTAN KLEISTO. ME DIKH SOY EY8YNH TA EDWSES TA LEFTA. TI 8ES TWRA? GIATI H8ELES NA MPEIS KAPOY POY YPHRXAN PERIORISMOI? NA POYLHSEIS KAI ESY MAYRA... THN KRATIKH ADEIA? KAI TO OTI KAI ALLOY YPAROYN PERIORISMOI KAI SE ALLA KRATH, GIA PHGAINE NA DEIS AN EKEI TIS POYLANE PARANOMA TIS KRATIKES ADEIES. LALAKA TARIFA.ZHTAS APO TO KRATOS AN SOY PROSTATEPSEI TH DIAKINHSH MAYROY... XRHMATOS?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. H ADEIA TOY TAXI EINAI KRATIKH PERIOYSIA KAI DEN PWLEITAI. ME DIKH SOY EY8YNH SOY METABIBASTHKE H ADEIA APO TON PROHGOYMENO DINONTAS ESY MAYRA... XRHMATA. ESY TO EPELE3ES. GIATI H8ELES NA MPEIS SE KLEISTO EPAGGELMA? EDWSES ME DIKH SOY EY8YNH AERA... KAI MPHKES. TIS 8ES TWRA? NA SOY PROSTATEPSEI TO KRATOS TON AERA..? KAI OTAN NOIKIAZETAI ENA MAGAZI O IDIOKTHTHS ZHTAEI AERA... MAYRO... ZHTHSE POTE O NIKARHS APO TO KRATOS NA TOY EPISTREPSEI META APO XRONIA TON AERA..? EPISHS ESEIS LETE OTI OI ADEIES METABIBAZONTAI. GIA POIA LEFTA MILATE? ALLIWS KANTE MIA YPEY8YNH DHLWSH OTI SKASATE... TOSA XILIARIKA... KAI META ELATE NA DWSETE TO FPA KAI NA DWSETE LOGO KAI ESY KAI O PROHGOYMENOS POY TA PHRE GIA TO MAYRO... XRHMA. OPWS EXW TO DIKAIWMA NA ANOI3W MAGAZI ME ROYXA, ETSI EXW KAI TO DIKAIWMA NA EXW TAXI. DEN MAS ENDIAFEROYN OI OIKOGENEIES SAS, MAS ENDIAFEREI NA MHN YPARXOYN EMPODIA STHN AGORA ERGASIAS. MAS ENDIAFEREI OLOI NA EXOYN ISA DIKAIWMATA STHN EPILOGH EPAGGELMATOS, OPWS ORIZEI TO SYNTAGMA KAI H KOINH LOGIKH. TELEIWNOYN OI SYNTEXNIES KAI OI PSEFTOMAGKIES TARIFA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ETSI SOY EIPE O SAMARAS NA LES? SYNTEXNIOLOGE TARIFA, TELEIWSAN OI MAGKIES KAI TA EYKOLA LEFTA STTIS PLATES... ALLWN. TO SYNTAGMA LEEI OTI OLOI EXOYME ISA DIKAIWMATA STHN PROSWPIKH KAI EPAGGELMATIKH ELEY8ERIA. TELOS OI TZAMPA... MAGKES.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. RAGOUSI 8EE PARE THN PAE! 3YLO STA TARIFIA KAI AFAIRESH ADEIAS SE OPOIOYS KANOYN MAGKIES... OPWS TO KALOKAIRI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. To epaggelma toy farmakopoioy pote 8a apeley8erw8ei plhrws?

    Ragousi proxwra, h koinwnia einai mazi soy.

    Ti 8a pei kleisto epaggelma?

    Giati e3airoyntai oi farmakopoioi apo ton alhtara ton Lover kai exoyn akoma ply8hsmiaka kai gewgrafika krhthria?

    Giati oi farmakopoioi synexizoyn akoma kai shmera (me nomo toy paliopoysta toy Lover) na poylane tis kratikes adeies twn farmakeiwn toys kai na tis klhronomoyn sta paidia toys? Idia periptwsh me ta taxi kai ta forthga einai. Giati?

    Ragousi anoi3e... plhrws to epaggelma twra. Kai meta na paroyn seira oi farmakopoioi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. οι ταξιτζηδες μια χαρα μαγκες ειναι κα βγαζουν τα απωθημενα τους ολοι οι φλωροι.αλλωστε οποιος θελει εξυπηρετηση και ευγενεια παιρνει ενα ραδιοταξι πληρωνει κατι παραπανω και παει κυριος.τωρα οι δεξιοι ψευτοσοσιαλιστες που κηδεψανε τον σοσιαλισμο απο την εποχη σημιτη τους παιρνει τις περιουσιες και τις δινει σε εταιρειες δηλ .στο κεφαλαιο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μινεικο δωσε δουλεια στα αλλοδαπα αυτα πονας σαν μεταναστης που εισαι φτιαξε τους και ενα τζαμι πουλα και την ελλαδα και γω μαζι σου τεοια ζωα που εχεις απο κατω αυτο τους αξιζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Poies perioysies? Elafrode3ioylhdes, aytes tis paparies... na tis lete alloy, sthn Afrikh isws, pantws edw oi malakies... prepei na kopoyn... Perioysia einai h KRATIKH ADEIA LEITOYRGIAS toy ta3i? Eisai malakas 'h la'i'kisths toy Samara?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. To epaggelma toy farmakopoioy pote 8a apeley8erw8ei plhrws?

    Ragousi proxwra, h koinwnia einai mazi soy.

    Ti 8a pei kleisto epaggelma?

    Giati e3airoyntai oi farmakopoioi apo ton alhtara ton Lover kai exoyn akoma ply8hsmiaka kai gewgrafika krhthria?

    Giati oi farmakopoioi synexizoyn akoma kai shmera (me nomo toy paliopoysta toy Lover) na poylane tis kratikes adeies twn farmakeiwn toys kai na tis klhronomoyn sta paidia toys? Idia periptwsh me ta taxi kai ta forthga einai. Giati?

    Ragousi anoi3e... plhrws to epaggelma twra. Kai meta na paroyn seira oi farmakopoioi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς Λοβ: Ο κ. Ραγκούσης τόνισε ότι πρέπει να χτυπηθεί η μαύρη αγορά αδειών, καθώς «μόνο την τελευταία 10ετία έχουν αλλάξει χέρια 35.000 άδειες και υπολογίζεται ότι έχουν πραγματοποιηθεί αφορολόγητες συναλλαγές 5 δισ. ευρώ».

    (Εσυ Λοβ δεν ξερεις τιποτα για τις αδειες;;;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΛΟΒΕΡΔΟΟΟΟ!!! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΑ!!!ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ-ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΣΤΗ ΔΕΘ!!!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ-Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕ @Ρ....Ι@,ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.....ΛΟΒΕΡΔΟΣ- Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΣ(),ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΗΝ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΕΡΕΟΥ ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΝ ΛΟΒΕΡΔΟ($$$) ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ...ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. -ΛΟΒΕΡΔΟ($$$) Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΠΕ,ΑΝΟΙΓΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ!ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΕΣΑΙ?Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΤΙΠΟΤΑ!ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΙΝΔΙΑΝΟ ΚΑΝΕΙΣ?Η ΧΩΡΑ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙ!ΛΑΜΟΓΙΟ!Ε!ΛΑΜΟΓΙΟ!($$$)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παπανδρέου, Σαμαράς και Λοβέρδος κάνουν τα κορόϊδα... για το κλειστό επάγγελμα του Φαρμακοποιού .....inews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εδω εχασε ο θρυλος και σεις μας λετε για τους μαλακες ταξιτζιδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εως και 500.000 ευρώ πωλείται η άδεια φαρμακείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. To epaggelma toy farmakopoioy pote 8a apeley8erw8ei plhrws?

    Ragousi proxwra, h koinwnia einai mazi soy.

    Ti 8a pei kleisto epaggelma?

    Giati e3airoyntai oi farmakopoioi apo ton alhtara ton Lover kai exoyn akoma ply8hsmiaka kai gewgrafika krhthria?

    Giati oi farmakopoioi synexizoyn akoma kai shmera (me nomo toy paliopoysta toy Lover) na poylane tis kratikes adeies twn farmakeiwn toys kai na tis klhronomoyn sta paidia toys? Idia periptwsh me ta taxi kai ta forthga einai. Giati?

    Ragousi anoi3e... plhrws to epaggelma twra. Kai meta na paroyn seira oi farmakopoioi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εγω λεω να μας παρει τα σπιτια ο γαπ και να πληρωνουμε ενοικιο ,γιατι το οικοπεδηκε που μενουμε ανηκε στο κρατος και δεν μπορει ενας βοσκος πριν απο 100χρονια επειδη εβισκε τα προβατα του εκει με την αδεια του κρατους να το θεωρει δικο του.στο κρατος ανηκουν τα παντα .οι αγωνες του λαου ειναι 0 ,ο μοχθος τους ασημαντα πραγματα . ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 12:15:00 π.μ.
    ΖΗΤΩ Η ΜΕΡΚΕΛ.ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ.ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΟΜΑΛΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΜΑΦΙΟΖΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 14 Σεπ. 12:02 πμ
    Το «κεφάλαιο» μπορείς να το φορολογείς. Το «κεφάλαιο» δίνει δουλειά, πληρώνει τα ταμεία και παράγει προστιθέμενη αξία για την κοινωνία και τη χώρα. Το «κεφάλαιο» δημιουργεί καινοτομία, βελτίωση της ποιότητας και συνθήκες ανταγωνισμού για πτώση των τιμών. Ο σημερινός σκατο-ταρίφας τι κάνει από όλα αυτά;;; Και για ποιά περιουσία μιλάς;;; Η ΚΡΑΤΙΚΗ άδεια είναι περιουσία;;; Είσαι ηλίθιος;;; Όχι δεν είσαι ηλίθιος. Είσαι απλώς ένας ΚΑΦΡΟΣ νεοέλληνας με σοβιετική νοοτροπία! Και το πολίτευμα που σου αξίζει είναι ο κομμουνισμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. εδω δεν εχουν βιβλια τα σχολεια τι να λεμε για τα ταξι ημαρτον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 12:20:00 π.μ.
    φλωρε του deree,εισαι χειροτερος απο τους ταριφες.Αγραμματε,ολοι ξερουν τι γενια γερμανοτσολια μαυραγοριτη εισαι.ΦΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. οι φλωροι του deree ειναι η γ.γ της διαμαντοπουλου με πτυχιο ποε δεν εχει περασει δικατσα ,το αξιο-κρατικο πασοκ ειναι αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. το κεφαλαιο πληρωνει φορους αχαχαχαχαααχ ,να σαι καλα ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αν και οιογενειακα δεξιος,αν ο ραγκουσης μας απαλλαξει απο τους κολομαγκες ταριφες,φαρμακοποιους,φορτηγατζηδες,θα ψηφισω ΝΤΟΡΑ.
    ΝΤΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΘΕΣΗ;ΚΥΡΑΝΤΡΕΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 14 Σεπ 12:25 πμ.
    Κάτι τέτοιους σαν και σένα βλέπουν μερικοί και επιχειρηματολογούν ότι το δικαίωμα ψήφου πρέπει να δίνεται κατόπιν εξετάσεων! Τείνω να συμφωνήσω μαζί τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ο εργολαβος δινει δουλεια στους οικοδομους αλλα οικοδομη χωρις οικοδομους δεν γινεται γκεγκε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ολοι μαζι τα φαγαμε κοροιδα ,σας εχει κανει ο γαπ να πειτε τον δεσποτη παναγιωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ούτε οικοδόμοι χωρίς τον εργολάβο! Capito?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 12:31:00 π.μ.
    Συμφωνω.Εγω θα εξεταζω εσενα,και θα αποτυγχανεις για παντα.Προφανως με τη μορφωση και τη μαγκια σου εριξες μονος σου τον κομμουνισμο,και το επομενο θυμα σου,ω παντοδυναμε,οι ταριφες.
    μια ζωη deree θα μεινεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. DIPLOKOYRSES, 0 FOROLOGIA, 0 ASFAL. EISFORES, BRWMIA, MAGKIA, KLEPSIES SE ELLHNES ALLA KAI 3ENOYS, E3YPHRETHSH 0. 8ELETE KAI ALLA? 8ELETE NA POYLATE TIS KRATIKES ADEIES 300.000 EURO? TELOS AYTA BAFOMALLIA GALAZIE. GELOIA MAIMOY. KA8IKI GYFTOYLA. 8ELETE KLEISTO EPAGGELMA KAI OI ALLOI NA EINAI ANERGOI? KAI AYTO MAS TELEIWSE, ALHTES KITRINIARHDES. KANATE PERIOYSIES ME ENA TIMONI KAI ME XARTI DHMOTIKOY KAI ME KLEISTO EPAGGELMA. KAI AYTO MAS TELEIWSE. RAGOUSI GAMHSE TOYS, EXEIS DIKIO KIA ESY KAI OLH H KOINWNIA POY DEN ANEXETAI KASTES, KLEISTA EPAGGELMATA KAI SYNTEXNIES.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 14 Σεπ. 2011 12:31πμ
    Και εσύ μια ζωή ολίγιστος. Να μην έχεις όμως την απαίτηση να ισοπεδωθούν όλα στο δικό σου επίπεδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. capito pig μην ξεχασεις να παρεις τα λεφτα στην κασα σου φευγοντας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν σκοπεύω να πάρω τίποτε φεύγοντας! Αλλά και δε σκοπεύω να τα χαρίζω σε ακαμάτηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. To epaggelma toy farmakopoioy pote 8a apeley8erw8ei plhrws?

    Ragousi proxwra, h koinwnia einai mazi soy.

    Ti 8a pei kleisto epaggelma?

    Giati e3airoyntai oi farmakopoioi apo ton alhtara ton Lover kai exoyn akoma ply8hsmiaka kai gewgrafika krhthria?

    Giati oi farmakopoioi synexizoyn akoma kai shmera (me nomo toy paliopoysta toy Lover) na poylane tis kratikes adeies twn farmakeiwn toys kai na tis klhronomoyn sta paidia toys? Idia periptwsh me ta taxi kai ta forthga einai. Giati?

    Ragousi anoi3e... plhrws to epaggelma twra. Kai meta na paroyn seira oi farmakopoioi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. GIA THN TAMPAKERA... RE AGRAMMATE TARIFOSPORE DEN LES KATI. GIA THN MAYRH... KAI PARANOMH AGORAPWLHSIA KRATIIKWN ADEIWN, MOYGKA..? DIABASE TO SYNTAGMA KAI META ELA NA MILHSOYME. ALLA ENA NA 3EREIS: THN KRATIKH ADEIA POY EXEIS DEN 8A THN POYLHSEIS MAYRA... AKOYS? AYTO NA 3EREIS. OI MAGKIES TELOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ενταξει ρε φιλαρακι στη ζωη δεν ξεκιναμε ολοι απο την ιδια αφετηρια ,αλλα την κριτικη να την κανεις σε ανωτερους που φαγανε δισ απο την ρημαδα την ελλαδιτσα και οχι απο τον βιοπαλαιστη ,γιατι και εγω με το φοβο οτι θα με σφαξει ενας με μαχαιρι ,αυτη την κουλτουρα θα ειχα.και δεν ειναι οι μονοι που φοροδιαφευγουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. αλλα ο ελληνας εγινε τετοιος πουστης που τα βαζει με τους απο κατω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 14 Σεπ. 12:49 πμ
    Σε αυτό συμφωνώ. Όντως κάποιοι φάγανε τον αγλέουρα όλα τα τελευταία χρόνια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσουμε ανέγγιχτες τις παθογένειές μας. Είναι η γνωστή νοοτροπία του νεοέλληνα: «Ας αρχίσουν από τους άλλους και τελευταίο εμένα», ή «ας τα πάρουν από αυτούς έφαγαν δις, εμένα γιατί με αγγίζουν;» Με αυτή τη νοοτροπία όμως, η λέξη «κοινωνία» στη χώρα αυτή, θα ταυτίζεται πάντα με τη λέξη συντεχνία. Συντεχνία των δικηγόρων, των μηχανικών, των γιατρών, των συμβολαιογράφων, των φαρμακοποιών, των αρτοποιών, των βενζινοπωλών, των φορτηγών, των ταξί, των...των...των...., που η κάθε μια ζει σε βάρος όλης της υπόλοιπης κοινωνίας «για λόγους δημοσίου συμφέροντος». Δεν νομίζεις ότι θα πρέπει να σταματήσει αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. συμφωνω 12:50:00 π.μ.
    οπως βλεπεις απο τα σχολια,και απο προσωπικη εμπειρια,πολλοι γεροι,αρρωστοι,φτωχοι τρεμουν μπας και χρειαστουν ταξι γιατι ξερουν οτι θα τους αντιμετωπισουν με περιφρονηση και θα τους χρεωσουν πολλα.
    καντε συμμαχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. To epaggelma toy farmakopoioy pote 8a apeley8erw8ei plhrws?

    Ragousi proxwra, h koinwnia einai mazi soy.

    Ti 8a pei kleisto epaggelma?

    Giati e3airoyntai oi farmakopoioi apo ton alhtara ton Lover kai exoyn akoma ply8hsmiaka kai gewgrafika krhthria?

    Giati oi farmakopoioi synexizoyn akoma kai shmera (me nomo toy paliopoysta toy Lover) na poylane tis kratikes adeies twn farmakeiwn toys kai na tis klhronomoyn sta paidia toys? Idia periptwsh me ta taxi kai ta forthga einai. Giati?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. H agora aytory8mizetai file moy ta3itzh. Poios eisai esy poy 8a apagoreyseiss se kapoion thn eisodo se ena epaggelma? Egw 8elw na exw taxi kai na mhn bgazw fragko... kai na kobw... boltes. Dikaiwma moyn den einai? To prwi 8elw na exw taxi, to apogeyma (an eimai ptyxioyxos farmakopoios bebaia) 8elw na exw farmakeio kai to brady 8elw na kanw ta3idia me to forthgo moy. Giati na mhn mporw? Dhmokratia den exoyme? An eimai enta3ei forologika kai nomika, giati na mhn mporw? Ti 8a pei kleisto epaggelma agaphte moy? Ti 8a pei ply8hsmiako krhthrio kai ti 8a pei "dikaiwma" pwlhshs ths kratikhs adeias leitoyrgias (farmakeiwn, taxi, forthgwn k.a.)? Tis apofaseis toy StE tis gnwrizete? Gnwrizete oti h xwra mas ka8e mera plhrwnei prostimo sthn E.E. gia ta kleista epaggelmata kai toys adikaiologhtoys d/koys periorismoys sthn askhsh epaggelmatwn? Ston mesaiwna zoyme kai prepei na paroyme adeia-firmani... apo ton pasa... gia na doylepsoyme ekei poy 8eloyme?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αυτό με τους "φτωχούς βιοπαλαιστές" το ξαναματακούσει δεκάδες φορές και το έχουμε σιχαθεί! Αν είναι "φτωχοί βιοπαλαιστές τότε γιατί η άδεια έχει 300.000 €, αντί 1.000 €; Άρα η υπόθεση έχει ψωμί. Άλλο αν τώρα με την κρίση μειώθηκε ο τζίρος τους. Όσο για "τον φόβο ότι θα τους σφάξει κάποιος με μαχαίρι" που έγραψε κάποιος πιο πάνω, αυτό δεν έχει σχέση με το επάγγελμά τους, αλλά με την γενικότερη ανομία στη χώρα μας. Και εγώ κινδυνεύω στο σπίτι μου. Αν νομίζουν ότι το επάγγελμά τους είναι επικίνδυνο, ας αλλάξουν επάγγελμα. Και εν πάση περιπτώσει, η κοινωνία θέτει τους όρους λειτουργίας σε μια συντεχνία και όχι η συντεχνία στη κοινωνία. Αυτοί είναι πλεόν οι όροι και με αυτούς θα πορευτούν, είτε τους αρέσει είτε όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΝΑ ΕΝΑΣ ΚΛΩΝΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΡΑΛΟΠΗΘΙΚΑ SEDIBA ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ....ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ελλαδα η χώρα ..όπου ο Κακαουνάκης θεωρήθηκε “δημοσιογράφος”,
    ο Μάκης “εκδότης”,
    ένας πανύβλακας Πρωθυπουργός,
    ο Νίκος Δήμου πνευματική υπόσταση,
    ο Ανδρουλάκης συγγραφέας,
    η Φάνη Πάλλη πολιτικός,
    το καλοταϊσμένο σκυλολόι του ΣΥΡΙΖΑ “αριστερά”,
    τα επιδοτούμενα σούργελα καθηγητές της Παντείου,
    οι αδελφές τρέντι,
    το Κολωνάκι τόπος εξορίας του Κουναλάκη,
    ο Τσίμας σχολιαστής
    και ο Μυκονόβλαχος Κωστόπουλος “lifestyle”.

    Στη χώρα που η Ρεπούση και ο Καμπουράκης γράφουν ιστορία,
    η μεγαλομπεμπέκα Τρέμη δεν βλέπει DVD
    και ο χοντρομπαλάς Θέμος δεν τα διακινεί.

    Στην χώρα που Πρωθυπουργεύει ο Μπόμπολας, Βασιλεύει ο Λαμπράκης Ψυχάρης,
    διοικεί η ΠΑΣΚΕ
    και συμμετέχει "δωρεάν" ο Νταλάρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΡΑΓΓΟΥΣΗ ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ.....ΔΙΝΕΙ ΤΟΣΗ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΚΟΥΤΑ ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΑΝ.ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΚΑΘΗΣΤΕ ΠΙΟ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ Η ΣΤΙΣ ΘΕΣΟΥΛΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ. ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΔΟΞΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΡΑΓΓΟΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΑ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ.ΧΑΡΕΙΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΄΄ΨΟΦΗΣΕ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΙ ΠΟΥ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ Ο ΡΑΓΓΟΥΣΗΣ ΗΣΥΧΑΣΤΕ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΖΟΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΛΙΚΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΖΕΙ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ ΤΟΥ.ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ ΘΑ ΘΥΜΩΣΟΥΝ ΤΑ 'ΜΕΓΑΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ'ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕ ΑΔΕΙ ΧΕΡΙΑ.ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕΤΑ ;ΧΩΡΙΣ ΜΙΑ ΔΥΟ ΒΙΛΕΣ;ΧΩΡΙΣ ΚΟΤΕΡΟ;ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΑΤΙΤΙΣ ΤΟΥ;ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΙΣΗ ΠΩΣΘΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ;ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΗΣΥΧΑΣΤΕ.ΑΝ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΣΩΘΗΚΑΤΕ ΔΕΝ ΘΕ ΕΧΕΤΕ ΠΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ **ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΝΘΗΡΑ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 14 Σεπ 11:55πμ και 12:39μμ

    Είσαι τόσο ηλίθιος, που ακόμα και ένας μπαμπουίνος θα φάνταζε Αϊνστάϊν μπροστά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ena tarifospori me arxidia den yparxei edw mesa? Kai as afhsoyn oi tarifes ta "katsika toy geitona" kai "kanones". Enas, enas, na pei thn alh8eia gia tis agorapwlhsies kratikwn adeiwn den yparxei? Ayto sas kaiei... alhtakia kai na afhsete tis malakies gia ton Ragousi. Proswpika to PA.SO.K. 8elw na dw sthn kolash.., alla ayto den shmainei pws den prepei na 3exwrizoyme kai osoys prospa8oyn -estw kai ligo- gia kati kalytero kai koinwnika dikaiotero. Ti 8a pei re ka8ikia tarifakia galazia... kleisto epaggelma? Egw na exw adeia kai na doyleyw kai oi alloi na pane na koyreyontai... kai an 8eloyn as er8oyn ypallhloi sto taxi moy? Eisai sobaroi re kitriniarhdes gyftoyles? Emporeyeste kratikes adeies mayra... (kai eseis kai oi paliopoystes oi farmakopoioi oi filoi... toy Loverdou) kai milate? Alhtes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ena tarifospori me arxidia den yparxei edw mesa? Kai as afhsoyn oi tarifes ta "katsika toy geitona" kai "kanones". Enas, enas, na pei thn alh8eia gia tis agorapwlhsies kratikwn adeiwn den yparxei? Ayto sas kaiei... alhtakia kai na afhsete tis malakies gia ton Ragousi. Proswpika to PA.SO.K. 8elw na dw sthn kolash.., alla ayto den shmainei pws den prepei na 3exwrizoyme kai osoys prospa8oyn -estw kai ligo- gia kati kalytero kai koinwnika dikaiotero. Ti 8a pei re ka8ikia tarifakia galazia... kleisto epaggelma? Egw na exw adeia kai na doyleyw kai oi alloi na pane na koyreyontai... kai an 8eloyn as er8oyn ypallhloi sto taxi moy? Eiste sobaroi re kitriniarhdes gyftoyles? Emporeyeste kratikes adeies mayra... (kai eseis kai oi paliopoystes oi farmakopoioi oi filoi... toy Loverdou) kai milate? Alhtes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. To epaggelma toy farmakopoioy pote 8a apeley8erw8ei plhrws?

    Ragousi proxwra, h koinwnia einai mazi soy.

    Ti 8a pei kleisto epaggelma?

    Giati e3airoyntai oi farmakopoioi apo ton alhtara ton Lover kai exoyn akoma ply8hsmiaka kai gewgrafika krhthria?

    Giati oi farmakopoioi synexizoyn akoma kai shmera (me nomo toy paliopoysta toy Lover) na poylane tis kratikes adeies twn farmakeiwn toys kai na tis klhronomoyn sta paidia toys? Idia periptwsh me ta taxi kai ta forthga einai. Giati?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση