GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η Γέννηση του Χριστού και η Παγκόσμια Οικονομική Κρίση...

Tου Σεβ. Μητρ. Ζιμπάμπουε Σεραφείμ Κυκκώτη  Η Ευαγγελική Περικοπή της Κυριακής πριν από τα Χριστούγεννα αναφέρεται στο ιστορικό γεγονός τ...

Tου Σεβ. Μητρ. Ζιμπάμπουε Σεραφείμ Κυκκώτη 

Η Ευαγγελική Περικοπή της Κυριακής πριν από τα Χριστούγεννα αναφέρεται στο ιστορικό γεγονός της Γεννήσεως του Χριστού και μάλιστα στο σκοπό του Μεγάλου αυτού Μυστηρίου που διαχώρησε για πάντα την παγκόσμια Ιστορία της Ανθρωπότητας σε προ Χριστού εποχήν και μετά Χριστόν. Σκοπός της Γεννήσεως του Χριστού είναι να μας σώσει ο Θεός από τις αμαρτίες μας και να...
 μας ανοίξει την οδόν της κατά χάριν θεώσεως μας. Όπως λέει χαρακτηριστικά ο κορυφαίος...http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=7802

22 σχόλια

  1. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ Π.Χ. "ΘΕΟΤΟΚΙΑ"
    (= Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΤΕΧΘΗ Ο ΘΕΟΣ),

    ΑΦΟΥ ΤΟ "ΧΡΙΣΤΟΤΟΚΟΣ"
    ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΙΝΑΙ "ΘΕΟΤΟΚΟΣ" ;;;;;;;;;;

    ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ
    Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ,
    ΙΤΑΛΙΚΑ,ΙΣΠΑΝΙΚΑ,
    ΑΓΓΛΙΚΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ,
    ΣΟΥΗΔΙΚΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ

    Ο ΑΓΙΟΣ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ

    ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ, ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βίντεο ντοκουμέντο από την (Τρίτη 20 Δεκέμβρη 2011, ώρα 3.50 μ.μ.) εκπομπή του αγράμματου κονφερανσιέ, Γιώργου Καραγκιοζοφέρη, στο "Τηλεάστυ".

    Ο τετράπαχος Αρχηγός του Λάος επιτίθεται με δριμύτητα στους Έλληνες μπλόγκερς επειδή ξεσκεπάζουν τις λαμογιές του και ζητεί άμεσο έλεγχο των Μπλόγκς από την Πολιτεία.

    Εν συνεχεία, "τα βάζει" με τον δημοσιογράφο του "Κόντρα", Στέφανο Χίο, επειδή έδωσε έκταση την περασμένη Κυριακή 18-12-2011 στο χουντικό παρελθόν του πρέσβη (και νύν αναπληρωτού υπουργού Εθνικής Αμύνης) Γιώργου Γεωργίου,
    ο οποίος το 2008 απεκάλεσε τα Σκόπια... "Μακεδονία" μέσα στο Ευρωκοινοβούλιο.

    Προς το τέλος του βίντεο, ο Μαυρογυαλούρος Αρχηγός του Λάος μάς καλεί να τον κάνουμε Πρωθυπουργό της Ελλάδος, διότι ξέρει τον τρόπο να βρεί χρήματα, να γίνουμε Ελβετία..

    "Ανοίξτε τα τρελάδικα", που λέει και το γνωστό άσμα...

    Υ.Γ.: Το κλού του βίντεο βρίσκεται στο 2:50, όπου ο μή διαθέτων απολυτήριο Γυμνασίου, Γιώργος Καραγκιοζοφέρης, δηλώνει πως είχε δίκιο ο Τζέφρυ, όταν τον Σεπτέμβρη του 2009, δήλωνε πως "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" !
    Λεφτά υπάρχουν, επιβεβαιώνει ο Καρατζαφέρης, αλλά ο Τζέφρυ δεν ήξερε πού να ψάξει να τα βρεί!..
    ________________________________________________
    Ήθελα να ξερα αν πιστεύει κανείς τις μαλακί@@ που λέει το φασισταριό του κερατά ο Καρατζαfuhrer..

    Θαυμάστε έναν φασίστα που επειδή τα ακούει για τις κολοτούμπες θέλει να μας "ελέγξει"!!!
    Δεν θα περάσει λέει καλές γιορτές ο λαοπλάνος γιατί θα σκέφτεται λύσεις για εμάς!!!
    - "... εγώ θα ψάξω και θα έχω λύσεις και θα έχω αποφάσεις τις πρώτες μέρες του 2012"..
    Ουφ, ησύχασα !

    Ρε άι σιχτιρ...


    ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΓΕΛΟΙΕ
    Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΓΟΝΤΑΙ Π.Χ. "ΘΕΟΤΟΚΙΑ"
    (= Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΤΕΧΘΗ Ο ΘΕΟΣ),

    ΑΦΟΥ ΤΟ "ΧΡΙΣΤΟΤΟΚΟΣ"
    ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΙΝΑΙ "ΘΕΟΤΟΚΟΣ" ;;;;;;;;;;

    ΟΙ ΔΕ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ,ΠΡΟΤΕΣΑΝΤΕΣ
    ΛΕΝΕ "ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ" Ή ΜΟΝΟ
    "ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ" ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιος ιστορικός ρε τράγο έγραψε για το Χριστό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε μάγκες,με την ευκαιρία, τι απέγινε ο χρυσός που έδωσαν οι μάγοι στο χριστό; Τον τσέπωσε η Μαρία και τον έκανε ζώνες και διαφανή lingerie;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τοβ χρυσο των μαγων το επωλησαν και αγορασαν σπιτι και εβαλαν την μανασου/////////////////////////////////////////// ηλιθιε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 21 Δεκ 2011 12:16:00 μ.μ. Συμφωνώ και επ' αυξάνω. ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΥΤΑΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 21 Δεκ 2011 12:16:00 μ.μ. Ν'αγιάσει το στόμα σου. Τέτοιο κάθαρμα σαν τον Καραματζαφλάρη, δεν έχει ξαναγεννηθεί στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δείτε την φάτσα του Καρατζαφύρ, δεν μοιάζει με νυφίτσα νυσταγμένη; (Συγνώμη ζωάκι μου.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΜΦΩΝΩ, Ο ΒΟΡΙΔΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ουστ ρε τραγόπαπα... ποιος χριστός ρε άσχετε γεννήθηκε 25/12...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πώς λέγαμε παλιά τον γιο της ανύπαντρης μητέρας ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Xριστός είναι ο Μεσσίας ο κεχρισμένος,το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδας το οποίο σαρκώνεται.

    Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι σαρκώνεται ένα μέρος της Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τρίαδας.

    Εγεννήθη ο Θεος στο πρόσωπο του Χριστού λοιπόν κατά κυριολεξία.

    Το νόημα που έδωσε ο Νεστόριος στο Χριστοτόκος,καμμιά σχέση δεν έχει με τη διδασκαλία των πατέρων.

    Καλώς λέγονται Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Περί του όρου "Τα Χριστούγεννα"

    =========================================================================================================
    Για την Ορθόδοξον Εκκλησία, ο όρος "Χριστοτόκος" είναι αιρετικος,
    και ο ορθός όρος ειναι "Θεοτόκος" ("η,παρθένος,γυνη ήτις έτεξε τον Θεον").

    Όμως,τώρα και ένα χρόνο που το πρωτοσκέφτηκα, δεν καταλαβαίνω γιατί χρησιμοποιει μόνο τον όρο
    "Τα Χριστούγεννα" και όχι και τον όρο π.χ.
    "Τα Θεότοκα","Τα Θεοτόκια",
    "Τα Θεοενανθρωπήσια",
    "Τα Θεοσαρκώσια",
    "Τα Θεοσαρκόγεννα",ή μια πιο δόκιμη λέξη που να σημαίνει "τη μέρα που
    ετέχθη ο Θεος,και την εορταστικη επέτειο".

    Βέβαια ούτε τονίζει ρητα ότι το πρώτο συνθετικο πρέπει να είναι "Χριστου-" και όχι Θεο-".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 21 Δεκ 2011 1:31:00 μ.μ. Αυτό δεν το ήξερα. Με το χρυσό του Χριστού άνοιξε "σπίτι"; Και τσατσά λοιπόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αργοναύτη νομίζω τότε πως τον έλεγαν μούλο. Άνοιξε και κάνα λεξικό, δεν είμαι σίγουρος. Ίσως και μπάσταρδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι θρησκείες της Θεογονίας των Δωριέων, τού Χριστιανισμού, του γραμματέα ΕΣΔΡΑ των ΕΣΔΡΑηλιτών και Μουσουλμάνων, χρησιμοποιούν την λέξη καταχρηστικώς "ΒΑΣΤΑΡΔΟ" για τα παιδιά πού γεννήθηκαν από γάμο πού δεν έκανε η θρησκεία τους, παρόλο πού αυτό είναι καθαρά Ρατσιστικό γνώρισμα και όχι θρησκευτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όχι χυδαίες λέξεις· νόθος ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Περί της ονομασίας "Τα Χριστούγεννα"

    Του Θωμα Ακρωτηριανάκη
    Για την Ορθόδοξον Εκκλησία, ο όρος "Χριστοτόκος" είναι αιρετικος,
    και ο ορθός όρος ειναι "Θεοτόκος" ("η,παρθένος,γυνη ήτις έτεξε τον Θεον").
    Όμως,τώρα και ένα χρόνο που το πρωτοσκέφτηκα, δεν καταλαβαίνω γιατί χρησιμοποιει μόνο την ονομασία "Τα Χριστούγεννα" και όχι και την ονομασία π.χ.
    "Τα Θεουτόκια"
    (ή "Τα Θεουενανθρωπήσια",
    ή "Τα Θεουσαρκώσια",
    ή "Τα Θεουσαρκόγεννα",
    ή "Τα Θεανθρωπούγεννα",
    ή μια πιο δόκιμη λέξη που να σημαίνει "τη μέρα που ετέχθη ο Θεος,και την εορταστικη επέτειο").
    Βέβαια,ούτε τονίζει ρητα ότι το πρώτο συνθετικο πρέπει ντε και
    καλα να είναι "Χριστου-",και όχι "Θε(ου)-",που δεν θεωρει λαθεμένο,
    απλως δεν έτυχε να επικρατήσει.
    Πάντως, νομίζω οτι ο ιουδαϊσμος-σιωνισμος προτιμάει η Ορθόδοξος Εκκλησία να μη χρησιμoποιει τέτοιους όρους που αρχίζουν απο "Θε(ου)-",αλλα μόνο τον όρο
    "Χριστούγεννα" και ότι λυπάται
    που πέρασε ο όρος "Θεοτόκος" και
    αποκηρύχτηκε ο όρος "Χριστοτόκος".
    Ειρήσθω δε εν παρόδω ότι ο Ιωάννης
    ο Δαμασκηνος και άλλοι Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας χρησιμοποίησαν
    τον όρο "θεοκτόνοι Ιουδαίοι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Για τον όρο "Τα Χριστούγεννα"

    Του Θωμα Ακρωτηριανάκη
    Για την Ορθόδοξον Εκκλησία, ο όρος "Χριστοτόκος" είναι αιρετικος,
    και ο ορθος όρος ειναι "Θεοτόκος" ("η,παρθένος,γυνη η τίκτουσα τον Θεον").
    Χρησιμοποιει μόνο τον όρο "Τα Χριστούγεννα" και όχι και τον όρο,π.χ.,"Τα Θεουτόκια" (σημαίνει : "η μέρα που ο Θεος ετέχθη,και η εορταστικη επέτειός της"),
    τον οποίο όρο όμως δεν θεωρει λαθεμένο,απλως έτυχε να μη διαμορφωθει,χρησιμοποιηθει καθόλου.Αν θεωρούσε τον όρο "Θεουτόκια" λαθεμένο,θα θεωρούσε
    λαθεμένο και τον όρο "Θεοτόκος",
    πράγμα που,ως γνωστο,πασίγνωστο,
    δεν συμβαίνει.
    Πάντως,νομίζω οτι ο
    ιουδαϊσμος-σιωνισμος προτιμάει
    να μη χρησιμoποιείται,
    απο την Ορθόδοξον Εκκλησία,ο όρος "Τα Θεουτόκια",αλλα μόνο ο όρος
    "Τα Χριστούγεννα",λυπάται που πέρασε ο όρος "Θεοτόκος" και αποκηρύχτηκε ο όρος "Χριστοτόκος".
    Ειρήσθω δε εν παρόδω ότι ο Ιωάννης ο Δαμασκηνος και άλλοι Πατέρες της
    Ορθοδόξου Εκκλησίας χρησιμοποίησαν τον όρο "θεοκτόνοι Ιουδαίοι",π.χ.
    Ιωάννου Δαμασκηνου,"Λόγοι απολογητικοι προς τους διαβάλλοντας τας αγίας εικόνας",Orationes de imaginibus tres :
    " Εἰ σταυρὸν καὶ λόγχην καὶ κάλαμον καὶ σπόγγον, δι' ὧν οἱ
    θεοκτόνοι Ἰουδαῖοι τὸν κύριόν μου ἐνύβρισαν καὶ ἀπέκτειναν, ὡς αἴτια σωτηρίας προσκυνῶ καὶ σέβω,
    τὰς ἐπὶ δόξῃ καὶ μνήμῃ τῶν τοῦ Χριστοῦ παθημάτων ἀγαθῷ σκοπῷ ὑπὸ τῶν πιστῶν κατασκευαζομένας εἰκόνας οὐ προσκυνήσω ; ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ :
    ====================================
    http://press-gr.blogspot.com/2011/12/blog-post_660.html

    Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2011

    Για τον όρο "Τα Χριστούγεννα"...

    Του Θωμα Ακρωτηριανάκη

    Για την Ορθόδοξον Εκκλησία, ο όρος "Χριστοτόκος" είναι αιρετικος,
    και ο ορθος όρος ειναι "Θεοτόκος" ("Υμνούμέν σε Παρθένε, Θεοτόκε αγνη,
    χερουβικoν όχημα, εξ ης Θεoς ετέχθη"). Χρησιμοποιει μόνο τον όρο
    "Τα Χριστούγεννα" και όχι και ...
    τον όρο,π.χ.,"Τα Θεουτόκια" (σημαίνει :
    "η μέρα που ο Θεος ετέχθη,και η εορταστικη επέτειός της"),τον οποίο όρο
    όμως δεν θεωρει λαθεμένο,απλως έτυχε να μη διαμορφωθει,χρησιμοποιηθει
    καθόλου.Αν θεωρούσε τον όρο "Θεουτόκια" λαθεμένο,θα θεωρούσε λαθεμένο
    και τον όρο "Θεοτόκος",πράγμα που,ως γνωστο,πασίγνωστο,δεν συμβαίνει.
    Πάντως,νομίζω οτι ο ιουδαϊσμος-σιωνισμος προτιμάει να μη χρησιμoποιείται,
    απο την Ορθόδοξον Εκκλησία,ο όρος "Τα Θεουτόκια",αλλα μόνο ο όρος
    "Τα Χριστούγεννα",λυπάται που πέρασε ο όρος "Θεοτόκος" και αποκηρύχτηκε
    ο όρος "Χριστοτόκος".
    Ειρήσθω δε εν παρόδω ότι ο Ιωάννης ο Δαμασκηνος και άλλοι Πατέρες της
    Ορθοδόξου Εκκλησίας χρησιμοποίησαν τον όρο "θεοκτόνοι Ιουδαίοι",π.χ.
    Ιωάννου Δαμασκηνου,"Λόγοι απολογητικοι προς τους διαβάλλοντας τας αγίας
    εικόνας",Orationes de imaginibus tres :
    " Εἰ σταυρὸν καὶ λόγχην καὶ κάλαμον καὶ σπόγγον, δι' ὧν οἱ θεοκτόνοι Ἰουδαῖοι
    τὸν κύριόν μου ἐνύβρισαν καὶ ἀπέκτειναν, ὡς αἴτια σωτηρίας προσκυνῶ καὶ σέβω,
    τὰς ἐπὶ δόξῃ καὶ μνήμῃ τῶν τοῦ Χριστοῦ παθημάτων ἀγαθῷ σκοπῷ ὑπὸ τῶν πιστῶν
    κατασκευαζομένας εἰκόνας οὐ προσκυνήσω ; ".
    F - Κοινοποιήστε το στο Facebook Αναρτήθηκε από το Press-gr στις 1:35:00 μ.μ.
    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ 6ο ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΠΙΟ
    ΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση