GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

6 Μαΐου 2012 – θα «νοθευτεί» πάλι η ψήφος μας!...

Του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου    Χριστός Ανέστη!     Ευχαριστώ δημοσίως γνωστούς και άγνωστους αναγνώστες που βρήκαν το χρόνο ανάμεσα...

Του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου
  
Χριστός Ανέστη!    Ευχαριστώ δημοσίως γνωστούς και άγνωστους αναγνώστες που βρήκαν το χρόνο ανάμεσα στην Μεγάλη Πέμπτη και την Κυριακή του Πάσχα να με πληροφορήσουν ότι διάβασαν το άρθρο μου «6η Μαίου 2012 –«δοκιμάζονται» Κόμματα και Πολίτες…» που δημοσιεύθηκε στα φιλικά μου blogs και μου έστειλαν και τα σχόλιά τους…
   Ομολογώ ότι μερικά από τα σχόλια με...
«στενοχώρησαν» όχι γιατί ήταν αντίθετα σε αυτά που έγραψα αλλά επειδή με ξάφνιασαν υποχρεώνοντάς με να γυρίσω πίσω στο 2008 όταν καιγόταν η Αθήνα μετά τον θάνατο του 15χρονου Αλέξη Γρηγορόπουλου και κυκλοφορούσε το βιβλίο μου με τίτλο «Καληνύχτα Ελλάδα».
   Μου θύμισαν τον τότε Υπουργό και πανεπιστημιακό συνάδελφο κ Προκόπη Παυλόπουλο και την «περίεργη» (για μερικούς και «κατάπτυστη») αλλαγή στον Νόμο 3231/2004 με την τροπολογία 3636/2008 που αυτός εισηγήθηκε και ψηφίστηκε για ΑΥΞΗΣΗ του γνωστού και από πριν καθιερωμένου BONUS στο πρώτο Κόμμα όχι των ΣΑΡΑΝΤΑ (40) αλλά ΠΕΝΗΝΤΑ (50) εδρών!...
   Και οδηγήθηκα, περιπλανήθηκα θα έλεγα, σε νοερές διαδρομές που εάν δεν βρίσκονται μέσα στην περιοχή της «παράνοιας» οπωσδήποτε άπτονται με παρανοϊκά σενάρια πολιτικής και κοινωνικό-ψυχολογικής ανάλυσης και αξιολόγησης.
   Το συγκεκριμένο BONUS προτάθηκε και ψηφίστηκε στη Βουλή πριν τις εκλογές του Οκτώβρη 2009 από τον κ Παυλόπουλο και τους συναδέλφους του Υπουργούς της Νέας Δημοκρατίας με ηγέτη τους τον τότε πρωθυπουργό μας κ Κώστα Καραμανλή πριν την «ΠΑΡΑΔΟΣΗ» της Εξουσίας!
Οδηγήθηκα σε θύμησες των όσων προηγήθηκαν της πανθομολογούμενης τραγικά οδυνηρής πραγματικότητα που βιώνουμε μετά τις εκλογές του 2009 και ιδιαίτερα μετά την πρόσκληση στην τρόικα από τον τότε πρωθυπουργό μας κ Γιώργο Παπανδρέου τον Μάη του 2010!
    Περί εκλογών «βίας και νοθείας» πολλά έχουν ειπωθεί και πολλά έχουν γραφτεί από τη δεκαετία του 1950 μέχρι και την 21η Απριλίου 1967…
    Είναι αλήθεια ότι μετά την μεταπολίτευση οι συζητήσεις αυτές δεν περιλαμβάνουν αναφορές στη «βία» που, αντικειμενικά, δεν διαπιστώθηκε στα τελευταία 38 χρόνια.
    Οι συζητήσεις, όμως, που αναφέρονται στον όρο, στην έννοια της πολιτικής ΝΟΘΕΙΑΣ γίνονταν και γίνονται ιδιαίτερα όταν δει κανείς με τα μάτια ορθάνοιχτα τον ΕΜΠΑΙΓΜΟ των ψηφοφόρων και τη «ΝΟΘΕΥΣΗ» της λαϊκής εντολής στο αποκαλούμενο Σύστημα Ενισχυμένης Αναλογικής. Με άλλα λόγια στο Σύστημα που «νοθεύει» τη λαϊκή βούληση, ακυρώνει τις εκατοντάδες χιλιάδες ψήφων και με την ενίσχυση το BONUS των ΣΑΡΑΝΤΑ (40) εδρών στο πρώτο Κόμμα αναδεικνύει ΝΟΘΕΣ Κυβερνήσεις που είναι αυτές που επιθυμεί το ΣΥΣΤΗΜΑ να έχει απέναντί του με τον ψευδεπίγραφο χαρακτηρισμό της ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
Σκέφτηκα, και εάν είμαι όντως εκτός λογικής σας παρακαλώ να με διορθώσετε:
   Ήταν πολύ βολικό, αλήθεια, για την Κυβέρνηση του κ Κώστα Καραμανλή που επέλεξε την ΦΥΓΗ από την ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ της οικονομικής κρίσης που τώρα βιώνουμε ως Έλληνες και ΠΑΡΕΔΩΣΕ την εξουσία στον κ Παπανδρέου (του ανιστόρητου «λεφτά υπάρχουν») κάνοντας Κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ!
    Εάν υποθέσουμε ότι γνώριζαν την επερχόμενη οικονομική και κοινωνική λαίλαπα τότε να υποθέσουμε ότι γνώριζαν και την επερχόμενη επικράτηση του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2009;
    Να υποθέσουμε ότι γνωρίζοντας τι έρχεται και τι θα συμβεί ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ την Εξουσία υπολογίζοντας ότι στη συνέχεια οι επόμενες εκλογές λογικά ήταν ΔΙΚΕΣ τους;
Σίγουρα Ναι!
Να υποθέσουμε, επίσης, ότι διέβλεπαν ή είχαν πληροφορηθεί για την εξέλιξη της ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ η οποία θα γινόταν και ταφόπετρα του ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ;
Σίγουρα, και πάλι, Ναι!
Και την σιγουριά αυτή την «έδεσε» πολύ καλά ο τότε Υπουργός της αύξησης του BONUS από 40 σε 50 Βουλευτικές έδρες κ Παυλόπουλος!
Τελικά, φίλες και φίλοι αναγνώστες, η «νόθευση» της λαϊκής εντολής που όταν δίνει 7% σε ένα Κόμμα περιμένει λογικά να δει και μια αντιστοιχία της τάξης των 21 βουλευτικών εδρών – Σε Απλή Αναλογική Μορφή – ενισχύεται γενόμενη ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ όταν μπορεί στις 6 Μαΐου να δούμε μια «Νέα» Ν.Δ. του κ Σαμαρά (και του κ Παυλόπουλου και του κ Καραμανλή) να παίρνει κάτι μεταξύ 25% και 30% και αντί να μετρά στο δυναμικό της 75 ή 90 Βουλευτές να απολήγει με πρόσθετους 50 στους 125 με 140 Βουλευτές και ένα ΠΑΣΟΚ με ποσοστά μεταξύ 15% και 20% να μπορεί να ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ με ΝΔ…
Επιμύθιον;
    Η Νέα Δημοκρατία που παρέδωσε εξουσία στο ΠΑΣΟΚ το 2009 τα μαγείρεψε (των φρονίμων τα παιδιά, πάντα, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν) και τα ξημερώματα της 7ης Μαΐου 2012 ή «Νέα» Ν.Δ. του κ Σαμαρά αφού άφησε το ΠΑΣΟΚ του κ Παπανδρέου να μας φορτώσει την τρόικα και ΟΛΑ τα δεινά, να βρεθεί πάλι στην Εξουσία συνεπικουρούμενη από το «Νέο» ΠΑΣΟΚ του κ Βενιζέλου…
Στις 6 Μαΐου 2012 – θα «Νοθευτεί χοντρά», για μια ακόμη φορά, η ψήφος μας!...
Δοξάστε τους!

23 σχόλια

  1. +

    πες μας για την

    Ιστορική ηγεσία του
    ΠΑ..$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$..ΟΚ
    ΑΚΗΣ-ΛΑΛΙΩΤΗΣ-ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ

    χέστρα της διούρησης του Ανδρέ.. !!!

    ρε ....(μεταχειρισμένη καπότα )

    +

    που εξελίχθηκες
    σε
    Π
    Ο
    Υ
    Τ
    Α
    Ν
    Α
    ..ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ της Χαριλάου Τρικούπη

    και ξέπεσες ΓΡΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ
    Π
    Ι
    Π
    Α
    Τ
    Ζ
    Ο
    Υ
    ...υπηρεσίας στο Ξυπνήστε ρε...

    ΑΝΤΕ ΡΕ.
    ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΕ
    Γ
    Α
    Μ
    Η
    Σ
    Ε
    Ι..κανένας ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ Παπανδρέλληνας.......

    ________________
    Σ Α Λ Ε Μ Ε Ν Η λεκανατζού σκουπίδι της σερβιέτας της Μιμής

    Άντε και στα δικά σου +




    Πέθανε αιφνιδίως σήμερα ο υποψήφιος Βουλευτής Σάμου του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Θάνου σε ηλικία 36 ετών.

    Μόλις χθες το βράδυ είχε ανακοινωθεί από το ΠΑΣΟΚ ότι θα είναι ένας εκ των τριών υποψηφίων βουλευτών στις επικείμενες εκλογές.

    Αναμένεται νεκροψία-νεκροτομή, προκειμένου να διευκρινιστούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του. + + +

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη!

    Κύριε Πιπερόπουλε για όσους σε ξέρουν και σε διαβάζουν είσαι ένας αξιοσέβαστος και ικανότατος πανεπιστημιακός δάσκαλος. Να μη σε στενοχωρούν στενοκεφαλιές ή κουτοπονηριές. Μακάρι να είχαμε και άλλους σαν εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η μεγαλη δεξια παραταξη
    αφου καθαρισε το κεντρο απο τους αριστερους
    και τον εαυτο της απο καραγκιοζηδες
    θα κυβερνησει για πρωτη φορα απο το 1981..
    ο σαμαρας ειναι ηγετης..
    θα μειωσει τους φορους..
    θα απολυσει 500.000 δημοσιους υπαλληλους..
    θα δωσει γενναια κινητρα στην επιχειρηματικοτητα..
    θα παταξει την αριστερα..
    ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ____________________________________________________
    Είναι τρέλα ο Πάνος κάτω απ' το εικόνισμα του Αντρέα.

    Καμαρωτός καμαρωτός ποζάρει ο Π. Καμμένος μπροστά στα εικονίσματα του Αντρέα που έχει ο Γ. Δημαράς...
    Κατά τ' άλλα οι Α.Ε. δηλ.
    οι ΑΕροψεκασμένοι...
    θα κρεμάσουν το Γιωργάκη... άμα τους επιτρέψει ο Πάνος.

    Δεξιά βλέπετε και τον Νοριέγκα ... αλλά είπαμε δεν υπάρχουν ιδεολογίες... νόμος είναι το δίκιο του εργάτη κι αυτός λέει ότι δεν χρωστάμε πουθενά και τίποτα...

    .Megalos igetis o kamenos me elikoptero twra theli ke ipovrikhio vanilia

    Ο Καμμένος ήταν στη ΝΔ
    Ο Δημαράς ήταν στο Πασοκ
    Η Μπακογιάννηήταν στην ΝΔ
    Ο Καρατζαφέρης ήταν στην ΝΔ
    Η Λούκα και ο Καστανίδης ήταν στο Πασοκ
    Ο Κουβέλης στον Σύριζα

    Αρα ό,τι και να ψηφίσεις, ψηφίζεις ΝΔ ή Πασοκ.
    Λέγε εσύ τώρα ότι ποίημα θες με το Γιατί....Και μετά ξύπνα και πάρε κι ένα άλλο Καστελλόριζο και ένα λεφτά υπάρχουν.
    Αγαπητέ, το ΔΝΤ-ΕΕ και τα δυσβάσταχτα μέτρα για τον ελληνικό λαό τα έφερε το Πασοκ (μέσα και ο Βενιζέλος), ο ΛΑΟΣ και η Μπακογιάννη. Δυστυχώς για σένα και για μας. Γιάυτό κοίταξε να μην ξανακάνεις λάθος αυτή τη φορά και μας φέρεις κανένα νέο ανίκανο για πρωθυπουργό. Πρόσεξε και άσε τα χαζά και εσύ είσαι Ελληνας -κι εμείς ρε φίλε τί είμαστε; πακιστανοί; Ισως πιο Ελληνες κι αποσένα αφού δεν κλέψαμε ούτε την εφορία, ούτε το κράτος ουτε λαδωθήκαμε, ούτε δωροδοκηθήκαμε ούτε τίποτα. Και τώρα επιλέγουμε Σαμαρά γιατί αυτός έχει τη λύση την εφικτή για την επομένη μέρα.//////////////////////////////////////////


    Είναι ευχάριστο πάντως, το γεγονός ότι οι οπαδοί του Καμμένου, αρχίζουν να ψυλλιάζονται σιγά-σιγά, ότι είναι μια απ΄τα ίδια.
    Και πού είστε ακόμη...
    Όχι, ότι είναι χειρότερος απ΄τους άλλους, αλλά η κωμωδία των φασιστοειδών που έγιναν ξαφνικά οπαδοί του, πρέπει να τελειώνει. Κούρασαν και απωθούν με τον εμετικά ακραίο λόγο τους, βαφτίζοντας τις δικές τους ακρότητες ως πατριωτισμό, λες και το υπόλοιπο 93% που δεν ψηφίζει Καμμένο, είμαστε προδότες, ανθέλληνς και δοσίλογοι.

    Α, μια και είπα δοσίλογοι,
    γιατί δεν κατέβηκε αυτό το παπάρι ο Τράγκας με τον Καμμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την πολιτική διεύθυνση του εγχειρήματος είναι αδύνατο να την ασκήσουν αυτοδύναμα η Ν.Δ. ή το ΠΑΣΟΚ. Δεν διαθέτουν ούτε την προγραμματική και ιδεολογική εσωτερική συνοχή ούτε την αναγκαία ισχυρή πολιτική νομιμοποίηση στο κοινωνικό σώμα. Το στοίχημα είναι η συγκρότηση του «μεγάλου μνημονιακού συνασπισμού», του οποίου πρόπλασμα υπήρξε το πολιτικό άθροισμα που στήριξε την κυβέρνηση Παπαδήμου. Αυτός ο συνασπισμός, συναρθρωμένος με την «πολυδαίδαλη υπερδομή» του ΔΝΤ και του διευθυντηρίου της Ευρωζώνης θα αποτελέσει το πολιτικό υποκείμενο προσανατολισμού και ελέγχου των πολιτικών διαδικασιών στη χώρα. Και γύρω από αυτόν τον συνασπισμό θα διαμορφωθεί ένας αστερισμός υβριδικών πολιτικών μορφωμάτων που θα λειτουργούν ως «λελογισμένη» αντιπολίτευση και ως αναχώματα σε ανεπιθύμητες μετατοπίσεις προς τα αριστερά. Δεν θα αμφισβητούν όμως την αναγκαιότητα και τη νομιμότητα των μνημονίων. ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΔΝΤ-ΕΕ-ΤΡΟΙΚΑ ?ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ ΝΤΟΡΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΚΟΥΒΕΛΗΣ ΔΡΑΣΗ (ΚΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. pali
    piperopo
    eleos

    dr koutsouko den exei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Pasok

    Οι ψευτο-δημοσκόποι πάλι κρύβουν ότι το 35% είναι «αναποφάσιστοι», που όλοι τους είναι ΠΑΣΟΚ

    αυτα ελεγε ο δρ και εστειλε αρθρο στο πρεσσ

    πασοκαντζηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΚΕ ΤΩΡΑ ΔΑΓΚΩΤΟ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε καθηγητά,
    ακούω συχνά πυκνά εκφράσεις όπως,
    Η Νέα Δημοκρατία παρέδωσε την εξουσία στο ΠΑΣΟΚ,
    ο Κώστας Καραμανλής τα παράτησε, λιποτάκτησε ή επέλεξε την φυγή και πολλές άλλες τέτοιες παρεμφερείς εκφράσεις, που ακόμη κι εσεις επικαλείσθε με ευχέρεια, και σας ερωτώ:

    Πως είναι δυνατόν απο την μιά να παραδέχεσθε οτι το "Λεφτά Υπάρχουν" του κ. Παπανδρέου, υπήρξε ανιστόρητο και ταυτοχρόνως να δέχεσθε ότι ο κ. Καραμανλής τα παράτησε;

    Πιστεύετε δηλαδή κε καθηγητά ότι αν δεν είχε ειπωθεί αυτό το δολίως προμελετημένο*** και ιστορικά ως απεδείχθη, τραγικότερο ψεύδος εις βάρος της πατρίδας μας, πως ο κ. Καραμανλής θα είχε χάσει τις εκλογές και οτι κατά την γνώμη σας "θα είχε παραδώσει την εξουσία";

    Αν γνωρίζετε κάτι που εμας μας διαφεύγει, θα σας παρακαλούσα αν έχετε την ευγενή καλωσύνη, φυσικά και γνώσεις, αφ' ενός μεν να μας ανοίξετε κι εμάς τα μάτια μας και αφετέρου δε, να προσδιορίσετε κι εσείς την θέση σας.


    ***προμελετημένο ψεύδος

    ιδέ λόγο Α. Λοβέρδου (16 Ιουλίου, 2011) στο MEGA
    "Είπαμε ότι υπάρχουν λεφτά, ενώ γνωρίζαμε ότι δεν υπήρχαν".


    Εμμ. Αναγνωστόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαυρογιαλούροι. Μεταφέρονται οι περικοπές στις συντάξεις για μετά τις εκλογές

    Οι πολιτικοί παραμένουν ίδιοι. Ψευταράδες και πολιτικάντηδες.
    Ανακοίνωσαν πριν από λίγο ότι χάλασαν τα μηχανήματα στο Υπουργείο και δεν θα γίνουν οι περικοπές στους συνταξιούχους στις 22 Απριλίου όπως είχε ανακοινωθεί. Οι κρατήσεις στις κύριες 12% και 20% στις επικουρικές θα γίνουν από τις 22 Μαίου μετά τις εκλογές .

    Δηλαδή θέλουν να μας πείσουν ότι χάλασαν τα μηχανήματα δύο .......
    εβδομάδες πριν τις εκλογές.

    Τόσες μειώσεις έχουν κάνει και τα μηχανήματα δεν χάλασαν ποτέ. Και χάλασαν τώρα.

    Βλέπουν τις δημοσκοπήσεις τα κόμματα της Κυβέρνησης και τρέχουν πανικόβλητοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειλικρινά θαυμάζω τις επιστημονικές ικανότητες αλλά και την εντιμότητά σου, παρόλο που μερικές φορές δεν αποδέχομαι πλήρως τις απόψεις σου. Ευχαριστούμε που γράφεις.
    Με εξαιρετική ετίμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ταπεινοτης μου πιστευει οτι οποιο "κομμα" "κωμα" η "αποκομμα" βαλει σαν κεντρικο συνθημα την εκτελεση δια απαγχονισμου ολων των αλιτηριων λαμογιων θα παρει 70% ..

    Και νομιζω αυτο ειναι εφικτο ως προς τους "πρωτοκλασσατους" κλεφτες και λωποδυτες ,που ληστεψανε τον Εθνικο πλουτο..

    Ας πουμε :
    τζοχατζοπουλος,σπυριαρικο βιομηχανικο αποβλητο "σημιτη",μασελα παπαντωνιου,τσουκατο,μαντελη,
    παπακωνσταντνου,λαλιωτη ,κουλουρη .. ας πουμε σε πρωτη φαση 10 σκυλια της αλητοσυμμοριας πασοκ ,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ασυλια να συλληφθουν και να εκτελεστουν ΑΜΕΣΩΣ,,

    Ε! οποιος πει κατι τετοιο 80% θα παρει..

    Στοιχηματιζω επ αυτου..
    Και φυσικα ..επεται και συνεχεια..
    ηλιθιο βλακογιοργο παγκαλο και λοιπα σκυλια...

    Τι λετε αγαπητοι μου φιλοι ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε . . Φίλε 5:48
    επτά στους δέκα απο τους φίλους σου
    είτε μαγείρεψαν τα φορολογικά τους ή
    δεν πλήρωσαν τίποτα.

    Εσύ λοιπόν σαν τι έχεις να πείς τώρα . . Φίλε μου ;
    (φυσικά, εσύ κι εγώ ανήκουμε στους υπόλοιπους τρείς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 19 Απρ 2012 8:08:00 π.μ.
    ==
    Εκεινο που ξερω εγω φιλε μου ειναι οτι "φοροφυγαδες" "φοροκλεφτες"
    "διεφθαρμενοι" και αλλα τετοια ευγενη σπορ ,γινομαστε ΜΟΝΟΝ οταν κυβερναει η αλητοσυμμορια πασοκ!!
    Πως και ετσι,δεν μπορω να το καταλαβω..

    Δηλαδη πιο απλα επι Νεας Δημοκρατιας δεν ακουγα τιποτα περι "φοροδιαφυγης" και τετοια!!!

    Πως γινεται λοιπον επι αλητοσυμμοριας πασοκ-σκυλια να .."μεταμορφωνομαστε",Ε????

    Υ.Γ
    Να σου δωσω εγω μια εξηγηση.
    Η φοροδιαφυγη ειναι μαγικη λεξη γιατι στο θυμικο της πλειοψηφιας των Ελληνων μπαινει η ιδεα οτι "πατασσοντας την φοροδιαφυγη " η αλητοσυμμορια πασοκ,θα παρει τα λεφτα των μεγαλοβιομηχανων ,εφοπλιστων,τραπεζιτων κλπ κλπ..

    Και ετσι γαυγιζουν για ..."φοροδιαφυγη" ακομα και αυτοι που νοιωθουν στο πετσι τους τι παει να πει εφορια!!
    Ενα παραδειγμα προσωπικο:
    Επαιρνα ενα ενοικιο και καπου σε μια αλλαγη νοικαρη ,ο λογιστης μου εκανε ενα λαθος και δεν εβαλε ενα εισοδημα στην φορολογικη μου δηλωση 24,8 ευρω (ολογραφως εικοσιτεσσερα ευρω και ογδοντα λεπτα)..
    Λοιπον μου στελνουν ενα χαρτι απο την εφορια και με καλουνε εκει οπου μου αναφερουν το εγκλημα μου!!
    Οτι εκλεψα 24,8 ευρω!!!!!
    Τακους φιλε μου????
    Το βρηκαν στη διασταυρωση μου ειπαν!!!!

    Λοιπον πληρωσα 24,8 συν 50 ευρω προστιμο!!!!!

    Καταλαβαινεις λοιπον τι κοροιδια ειναι αυτη η ..φοροδιαφυγη που γαυγιζουν οι αλητες της αλητοσυμμοριας πασοκ-σκυλια??????

    Και αυτο το κανουν ανελλιπως απο το 1981 !!!!
    Ο σιχαμενος ελληνοπολωνος αντρει μινεικο παπανδρεου ηταν ο πρωτος που εφευρε την ..."φοροδιαφυγη" και απαντησε στον μακαριτη Ραλλη απο το μπαλκονι:
    Μας ρωταει η Ν.Δ που θα βρουμε τα λεφτα...
    Απαντουμε ..απο την φοροδιαφυγη!!!!

    Και εκτοτε αυτο το παιζουν συνεχεια οι αλητες της αλητοσυμμοριας πασοκ..
    Και απ οτι βλεπω το πιστευεις και συ αγαπητε μου φιλε..

    Υ.Γ
    Ελπιζω να σε βοηθησα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς τον αγαπητό Εμμ. Αναγνωστόπουλος
    19 Απρ 2012 4:08:00 π.μ.
    Είμαι ο ΛΑΜΙΩΤΗΣ και θέλω να σταθώ στο «Τα παράτησε» που δεν το δέχεσαι αλλά πιστεύεις ότι προσπάθησε για να καλυτερεύσει την ευημερία μας.
    Θα πω αυτά που ακούστηκαν που δεν σημαίνει ότι είναι μόνον αυτά.
    1- Του είπε ο κ. Αλογοσκούφης να πάρουν μέτρα πριν οδηγηθούμε προς την ξέρα και του απάντησε άστα για μετά.
    2- Πήρε και το υπουργείο Πολιτισμού το 2004. Τυχαίο, δεν νομίζω. Όταν έπεσε στο κενό ο παρατρεχάμενος του Γ.Γ. του υπουργείου έγινε ΕΔΕ και σε 3.5 χρόνια φτερούγησαν 2,4 δις ευρώ, ΔΙΣ προς τις ΜΚΟ και σε διάφορες εκδηλώσεις. Ο κ. Χαρδαβέλας παρουσίασε ένα από τα τόσα παραστατικά, ότι τάχα δόθηκαν 75.000 ευρώ σε κάποιο Νοσοκομείο για αιμοληψία των υπαλλήλων Υ.Π. Ρώτησε το συγκεκριμένο Νοσοκομείο και του απάντησε δεν πήρε ευρώ. Ο κ. Τατούλης κάτι αποκάλυψε γι΄αυτά που γινόντουσαν στο Υπουργείο. Παρ΄ότι υφυπουργός ήταν παραγκωνισμένος και κουμάντο έκανε ο Γ.Γ.
    3- Το 2004 το χρέος ήταν 165 δις και το έφτασε το 2009 310 δις.
    4- Δυο μήνες πριν τις εκλογές αυξήθηκαν τα διόδια, εάν δεν υπήρχε σκοπιμότητα γι΄αυτό δεν γινότανε στις συμβάσεις παραχώρησης των διοδίων να μπει έναρξη μετά τις εκλογές ;
    Αγαπητέ δεν έχετε το δικαίωμα να «ζείτε στον μύθο σας»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ..ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ..ΚΑΙ..ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ-ΜΑΓΓΙΝΑΣ-ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ-ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟΣ-ΟΛΟΙ Η ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΜΕ ΤΑ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ..ΚΑΙ Ο ΕΦΡΑΙΜ..ΒΕΒΑΙΑ Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ..ΟΧΙ ΜΙΣΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΙΣΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ..ΕΤΣΙ?..Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΑΛΟΥΚΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΣΟ-ΒΑΖΕΛΙΝΗ...95% ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ..ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ..ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΜΕΤΑΙ ΚΑΘΙΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩΝΤΑΙ

    ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΝΔ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 19 Απρ 2012 9:46:00 π.μ.
    ---
    - Το 2004 το χρέος ήταν 165 δις και το έφτασε το 2009 310 δις.
    ==
    Το χρεος συμφωνα με την ιδια την αλητοσυμμορια το 2009 ηταν 300 δις και συμφωνα παλι με την αλητοσυμμορια πασοκ το 2004 ηταν 200 δις!
    Δηλαδη σε πεντεμισυ χρονια αυξηθηκε κατα 100 δις και απο αυτα τα 65 δις ευρω ηταν ΤΟΚΟΙ που επρεπε να πληρωθουν!!

    Μηπως κατα τυχη ακουσες ποσο ειναι τωρα? Μετα απο δυο χρονια κυβερνησης αλητοσυμμοριας πασοκ-σκυλια??
    Ξεπερναει τα 450 δις φιλε..
    Και μαλιστα εχοντας κοψει δωρα αδειες,επιδοματα ,εχοντας κλεισει η σχεδον κλεισει νοσοκομεια,εχοντας διπλασιασει τα καυσιμα,τσιγαρα ποτα κλπ ,εχοντας ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ το ΦΠΑ σε ΒΑΣΙΚΑ ειδη διατροφης (απο 5% σε 13%) κλπ κλπ
    Και μαλιστα εχοντας ΚΑΤΑΚΛΕΨΕΙ οι αλητες με το πι σι αει PSI ολα τα αποθεματικα των ταμειων συν κατι εφαπαξ χιλιαδων ανθρωπων που το μονο εγκλημα τους ηταν οτι εμπιστευθηκαν αυτο το κρατος που η αλητοσυμμορια πασοκ καταντησε μπουρδελο...
    Δεν τα σου ταπανε καλα φιλε..

    4- Δυο μήνες πριν τις εκλογές αυξήθηκαν τα διόδια,
    ==
    ΛΑΘΟΣ .ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ πριν τις εκλογες!
    Τα αυξησε ο κουφος βλαχος απο τα Τρικαλα!!!
    Που σημαινει οτι τον απειλησανε και ΕΠΡΕΠΕ να φυγει να χασει!!!

    Τα αλλα που λεει ο μισοτρελλος τατουλης τα ακουω βερεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΚΑΠΟΤΕ ΝΔ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ ΑΜΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ

    19 Απρ 2012 10:44:00 π.μ.
    ==

    Για ψαξτο καλλιτερα για ψαξτο..
    Τσιμουχες οκ??
    Πριν ποσο καιρο αλλαξες λαδια?
    Να τα κυταξεις φιλε μου..
    Καμμενα λαδια ειναι οτι πιο επικινδυνο..

    Συμβουλη σου δινω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Συμπιλίδης...!!! χαχαχαχαχαχα

    Ο Συμπιλίδης...!χαχαχαχαχαχα...χαχαχα

    Με τον Συμπιλίδη, τον Μπουμπούκο, τον "δημοκράτη" Τσεκουροβγάλτη και... με το Βλέμμα στραμμένο στο Μέλλον!!! Χαχαχαχαχαχα...

    Κακομοίρηδες της ΠΟΛ.ΑΝ.!!!

    χαχαχαχα....χαχαχαχαχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κύριε Αναγνωστόπουλε, με τον κ Καραμανλή ήμασταν συνυποψήφιοι στη Θεσσαλονίκη και γνωριζόμαστε καλά. Τα συνθήματα όπως "υπάρχει καλυτερη Ελλάδα και την θέλουμε" και "η επανίδρυση του κράτους" ποιούς αφορούσαν;
    Το επιτελείο των συνεργατών και φίλων του τέως Πρωθυπουργού μας ή όλους μας;
    Και τελικά πήγαν στο Βρόντο και τα δυό μαζί και εκείνη η ιστορική πράγματι τοποθέτηση που έλεγε περίπου ότι "μερικοί νταβαντζήδες διοικούν την Ελλάδα..."
    Θα μπορούσε να μας πει, όπως στο παρελθόν έκαναν άλλοι, "παρέλαβα χάος - εάν όχι καμένη γή, και θα προσπαθήσουμε να βάλουμε τάξη..." Δεν το είπε το 2004, γιατί δεν το είπε και το 2009 όταν κήρυξε πριν τη λήξη της θητείθας του και ενώ καιγόταν η Νότια Ελλάδα, εκλογές που τελικά κέρδισε;
    Η πικρία μου δεν στοχεύει μόνο στον κ Καραμανλή και το τότε πολύ κλειστό επιτελείοτου, αλλά έχει για πηγή της την "κατάρα" που κουβαλά αυτή η παράταξη "της δεξιάς" που δεν μπορεί να την απαρτίζουν τρία εκατομμύρια πλουσίων, εχόντων και πληθωρικά βολεμένων αλλά πολλοί από εμάς της μεσαίας τάξης και της εργατικής.
    Ο κ Καραμανλής και τα στελέχη του είχαν μία ΤΕΡΑΣΤΙΑ δυνατότητα να μας αφυπνίσουν από το λήθαργο της "πράσινης ύπνωσης" όπους όλοι πιστεύαμε ότι είμαστε πλούσιοι, βολεμένοι και ευτυχισμένοι με τα δανεια των Τραπεζιτών.
    Είχε την ευκαιρία και ΔΕΝ έκαναν τίποτε για όλους εμάς οπότε δεν είμαι καθόλου άδικος λέγοντας ότι "εγκατέλειψε την εξουσία" και μας παρέδωσε στα χέρια του κ Παπανδρέου του "λεφτά υπάρχουν"...
    Η ιστορία θα τα αξιολογήσει όλα αυτά αλλά όταν το κάνει εγώ, και πολλοί άλλοι της δικής μου γενιάς δεν θα είμαστε εδώ για να τα διαβάσουμε...
    Πάντως ευχαριστώ για το χρόνο σας και να με διαβάζετε και να με κριτικάρετε καθότι κανείς μας δεν είναι "άσφαλτος" όπως είχε πει και μάλιστα σωστά αλλά κατηγορήθηκε για αμάθεια η γνωστή μας αοιδός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κύριε Πιπερόπουλε,
    Ευχαριστώ που επανήλθατε, ευχαριστώ για τα όσα αναφέρατε,
    ελπίζω κάποια άλλη φορά να μπορέσετε να απαντήσετε και την ερώτησή μου.


    Εμμ. Αναγνωστόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση