Από τον Θωμά Ακρωτηριανάκη. Ο Δεκαπενταύγουστος λέγεται απο ορισμένους «Το Πάσχα του καλοκαιριου». Πάντως, μια διαφορα,που δεν συνάδει απ...
Από τον Θωμά Ακρωτηριανάκη.
Ο Δεκαπενταύγουστος λέγεται απο ορισμένους «Το Πάσχα του καλοκαιριου».
Πάντως, μια διαφορα,που δεν συνάδει απόλυτα μ' αυτη την παρομοίωση,είναι ότι, με βάση την τήρηση των εκκλησιαστικων κανόνων της νηστείας,δεν επιτρέπεται η κατάλυση (το φάγωμα) κρέατος την 15η Αυγούστου,αν πέφτει,όπως φέτος,Τετάρτη ή Παρασκευη (π.χ. βλέπε «Ημερολόγιον 2012» της Ι.Μ.Κυδωνίας & Αποκορώνου).
Η απόλυτα ακριβης παρομοίωση θα ήταν λοιπον : «Το Πάσχα του καλοκαιριου,το
ενίοτε ακρεoφάγον».
Πάντως ,ο Ιησους Χριστος των Ευαγγελίων έλεγε: «οὐ τὸ εἰσερχόμενον εἰς τὸ στόμα κοινοῖ [=κάνει ακάθαρτον] τὸν ἄνθρωπον, ἀλλὰ τὸ ἐκπορευόμενον ἐκ τοῦ στόματος τοῦτο κοινοῖ τὸν ἄνθρωπον.» (Ματθ.κεφ.15,στιχ.11)
Ο Δεκαπενταύγουστος λέγεται απο ορισμένους «Το Πάσχα του καλοκαιριου».
Πάντως, μια διαφορα,που δεν συνάδει απόλυτα μ' αυτη την παρομοίωση,είναι ότι, με βάση την τήρηση των εκκλησιαστικων κανόνων της νηστείας,δεν επιτρέπεται η κατάλυση (το φάγωμα) κρέατος την 15η Αυγούστου,αν πέφτει,όπως φέτος,Τετάρτη ή Παρασκευη (π.χ. βλέπε «Ημερολόγιον 2012» της Ι.Μ.Κυδωνίας & Αποκορώνου).
Η απόλυτα ακριβης παρομοίωση θα ήταν λοιπον : «Το Πάσχα του καλοκαιριου,το
ενίοτε ακρεoφάγον».
Πάντως ,ο Ιησους Χριστος των Ευαγγελίων έλεγε: «οὐ τὸ εἰσερχόμενον εἰς τὸ στόμα κοινοῖ [=κάνει ακάθαρτον] τὸν ἄνθρωπον, ἀλλὰ τὸ ἐκπορευόμενον ἐκ τοῦ στόματος τοῦτο κοινοῖ τὸν ἄνθρωπον.» (Ματθ.κεφ.15,στιχ.11)
Παναγία μου,δεν μας αφήνουνε να φάμε κρέας,ούτε της Παναγίας * !!!
ΑπάντησηΔιαγραφή*αν πέσει Τετάρτη ή Παρασκευή