GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Εσύ πού ήσουν «περήφανε» Ελληναρά;..

«Περήφανε» Ελληναρά, αυτό το κείμενο απευθύνεται σ’ εσένα. Εσένα που ξαφνικά πιστεύεις πως… ξύπνησες! Εσένα που θεωρείς πως ξύπνησες τοποθε...

«Περήφανε» Ελληναρά, αυτό το κείμενο απευθύνεται σ’ εσένα. Εσένα που ξαφνικά πιστεύεις πως…ξύπνησες!
Εσένα που θεωρείς πως ξύπνησες τοποθετώντας την ελληνική σημαία στο μπαλκόνι του σπιτιού σου και σαν avatar στο facebook. Εσένα που ξαφνικά αντιλήφθηκες πως… σε πούλησαν οι «αλήτες – προδότες – πολιτικοί», αλλά φυσικά ξαναπήγες να τους ψηφίσεις ώστε να αποκρούσεις τον «κομμουνιστικό κίνδυνο» και να προστατεύσεις τις καταθέσεις που δεν έχεις από τον «κίνδυνο της εξόδου της Πατρίδας από το ευρώ και την άτακτη χρεοκοπία». Εσένα που πιστεύεις πως πίσω απ’ το κάθε τί κρύβεται μια μυστική συνωμοσία Εβραίων και μασόνων, που κοιτάς τον ουρανό κάθε τρεις και λίγο για να δεις αν «μας ψεκάζουν ή όχι», που επικροτείς την βία κατά των μεταναστών που «σου παίρνουν τις δουλειές»…
Εσένα ρατσιστή που επιδιώκεις να συνδέσεις το όνομα του τόπου στον οποίο γεννήθηκε η Δημοκρατία και πρωτοδοκιμάστηκε η αυτοκυβέρνηση, με τον μιλιταρισμό, και την ξενοφοβία. Εσένα που αφού μάσησες απλωμένος στην ξαπλώστρα τις ευρωπαϊκές επιδοτήσεις, θυμήθηκες πως πρέπει «να επιστρέψουν τα κλεμμένα». Εσένα που ξαφνικά θέλεις να «ξεβρωμίσει ο τόπος», να δίνεται φαγητό «μόνο σε Έλληνες», να γίνονται μεταγγίσεις αίματος «μόνο σε Έλληνες», αφού βέβαια ξεζούμισες πρώτα μετανάστες στα χωράφια, στα εργοστάσια, στα δημόσια έργα, αλλά και μέσα στο ίδιο σου το σπίτι, να ξεσκατίζουν την ανήμπορη μάνα σου και να αισθάνεσαι οσιομάρτυρας που παραχωρούσες μια τρίωρη έξοδο την Κυριακή… Εσένα που αντιμετωπίζεις ως εχθρούς τους αριστερούς και τους αναρχικούς, αλλά ποτέ δεν κάθισες να διαβάσεις τι στο διάολο μπορεί να λέει αυτός ο Μαλατέστα, ή εκείνος ο Μαρξ, ή η άλλη, η Έμμα Γκόλντμαν, αλλά αρκέστηκες να αναμασάς από τότε που θυμάσαι τον εαυτό σου τις χιλιοειπωμένες παπαριές της ακροδεξιάς για «ανθέλληνες», «άπλυτους» κτλ. Αλήθεια…ποιός μισεί τη χώρα στην οποία γεννήθηκε; Αυτός που χρόνια τώρα αγωνιζόταν στους δρόμους για ανθρώπινα δικαιώματα, ελευθερίες, ισότητα, ισονομία, δικαιοσύνη ή αυτός που σχημάτιζε λακκούβες στους καναπέδες παρακολουθώντας reality και τσόντες;
Σ’ ακούω να γελάς ειρωνικά… «περήφανε» Ελληναρά του πληκτρολογίου! Σε βλέπω να σερφάρεις στο διαδίκτυο από το πρωί μέχρι το βράδυ, να σχολιάζεις σε κάθε ανάρτηση και όποτε σε πιάνουν τα υπαρξιακά σου, να μιλάς για την «Πόλη» που «πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δική σου θα ‘ναι»! Να κάνεις λόγο για τις «προφητείες του Γέροντα Παίσιου», να μιλάς για Ορθόδοξα και Βυζαντινά μεγαλεία και ταυτόχρονα να εκθειάζεις τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη – τι τρομερός συνδυασμός! Αρχαία Ελλάδα και Βυζάντιο… (από τη μια η δημοκρατία και από την άλλη ο θεοκρατικός σκοταδισμός… ή μάλλον σκοταδισμός και στις δύο περιπτώσεις, μιας και δεν είσαι σε θέση ν’ αντιληφθείς ούτε καν την φιλοσοφική δημοκρατική σκέψη των αρχαίων Αθηναίων, και απεναντίας, φετιχίζεσαι είτε με εικόνες του Λεωνίδα είτε με έναν από τους μεγαλύτερους σφαγείς της αρχαιότητας, τον Μέγα Αλέξανδρο)!
Που ήσουν λοιπόν τιμητή της αριστεράς και της αντιεξουσίας; Ενδεικτικά και μόνο ερωτώ τα παρακάτω:
Πού ήσουν όταν ψηφίστηκε ο νόμος [1] περί κηρύξεως μιας απεργίας παράνομης και καταχρηστικής και πότε συνειδητοποίησες ότι σ’ αυτή την χώρα, εδώ και 30 χρόνια, δεν υπήρξε ούτε μία σημαντική ή δυναμική απεργία που να μην κηρύχθηκε παράνομη ή/και καταχρηστική [2] από κάποιο ελληνικό δικαστήριο; Γιατί τώρα παραπονιέσαι που είσαι άνεργος, που σε θεωρούν «συνεργάτη» και δεν έχεις άδειες, επιδόματα, αποζημίωση απόλυσης κλπ.; Πότε αγωνίστηκες στον χώρο της δουλειάς σου; Πότε προσπάθησες να συνδικαλιστείς αυτο-οργανωνόμενος, μακριά από πουλημένες ή ανίκανες συνδικαλιστικές ηγεσίες ή εργατοπατέρες; Πού ήσουν όταν εργάτες απολύονταν στην προσπάθεια τους να ιδρύσουν σωματείο στα εργοστάσια και τις εταιρίες; Και ποιό ρόλο είχες, αλήθεια, στις απεργίες; Του απεργού, ή μήπως του απεργοσπάστη;
Πού ήσουν το Φλεβάρη του 1991, όταν οι εργαζόμενοι της ΕΑΣ (νυν ΕΘΕΛ) ξεκίνησαν απεργία διαρκείας ενάντια στα μέτρα της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που ήταν βγαλμένα απευθείας απ’ τις σημειώσεις της Θάτσερ και του Ρήγκαν; Όταν στις 21 Μάρτη του ’91 τα ΜΑΤ γνώρισαν τι θα πει εργατική αντίσταση από πρώτο χέρι ή όταν τον επόμενο χρόνο οι ίδιοι εργαζόμενοι κατέλαβαν κάθε αμαξοστάσιο, περιφρούρησαν την απεργία σε κάθε αφετηρία και στάση και πέτυχαν να μην κυκλοφορήσει κανένα λεωφορείο, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση της ΕΑΣ, τις απολύσεις και τις μειώσεις μισθών; Ήσουν κάποιος από τους φουρνάρηδες που τους έδιναν δωρεάν ψωμί, ή κάποιος από τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς που προσέφεραν δωρεάν μαθήματα στα παιδιά τους ή έστω κάποιος από τους 40.000 που στήριξαν τους απεργούς σε συναυλία αλληλεγγύης στο στάδιο της ΑΕΚ;
Πού ήσουν όταν η κυβέρνηση Μητσοτάκη άρχισε τις ιδιωτικοποιήσεις το 1992, ξεπουλώντας την ΑΓΕΤ-ΗΡΑΚΛΗΣ, αρχίζοντας μια τακτική που τότε επικροτούσες επειδή το Δημόσιο σου φαινόταν «υδροκέφαλο» και για όλα έφταιγαν πάντα και μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι, ενώ τώρα, που ξεπουλιούνται τα πάντα, από ενεργειακές πηγές και υπηρεσίες μέχρι νοσοκομεία, φωνάζεις επειδή η κόρη σου είναι κατά 99% μέσα στους 150.000 δημοσίους υπαλλήλους που θ’ απολυθούν ως περιττοί σε μία χώρα που έχει το μικρότερο δημόσιο τομέα και τους πιο κακοπληρωμένους δημοσίους υπαλλήλους από όλες όσες την κατηγορούν για «υπέρογκο Δημόσιο Τομέα»;
Ξέρω! Ναι για τότε ξέρω! Ήσουν στα συλλαλητήρια του «Η Μακεδονία είναι Ελληνική», ανεμίζοντας ένα ριγέ γαλανόλευκο πανί με ένα σταυρουδάκι. Καταλαβαίνεις πόσο μακριά νυχτωμένος ήσουν όταν είχαν αρχίσει ήδη να σου κλέβουν τη ζωή κι εσύ φορούσες μια περικεφαλαία ενώ ήσουν έτοιμος να πάθεις εγκεφαλικό σκεφτόμενος ότι κάποιοι «γυφτοσκοπιανοί» (γειά σου ρε Άριε Έλληνα…!) τόλμησαν ν’ αμφισβητήσουν την ελληνικότητα του Βουκεφάλα και του αναβάτη του;
Αλήθεια, τί έκανες όταν το 1992 οι ασφαλιστικές εισφορές εκτοξεύτηκαν ενώ, με τον πρώτο ασφαλιστικό νόμο, οι ασφαλισμένοι χωρίστηκαν στους «πριν την 1.1.1993» και στους «μετά την 1.1.1993», με τους τελευταίους να είναι γνωστό ήδη από τότε, πριν από 19 χρόνια, ότι αν ποτέ έφταναν να συνταξιοδοτηθούν θα έπρεπε να ζήσουν με χρήματα που δεν φτάνουν ούτε για φαγητό 10 ημερών; Τώρα που μειώθηκε στο ήμισυ η σύνταξη του γέρου σου, μήπως αναρωτιέσαι αν είσαι και εσύ συνυπεύθυνος που αντί να αντισταθείς τότε, προτίμησες να ρεφάρεις με τζογαρίσματα σε αεριτζίδικες επιχειρήσεις και σε χρηματιστήρια;
Και όταν οι πολιτικοί που ψήφισες με υπερηφάνεια (και μυαλό) παγωνιού, επικύρωναν την Συνθήκη του Μάαστριχτ, γιατί δεν μπήκες καν στον κόπο να μάθεις τί αφορούσε και πώς θα επηρεαζόταν η ζωή σου και η ζωή στην χώρα που ζεις; Δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι ο Νεοφιλελευθερισμός δεν έχει χώρο στην βάρκα του παρά μόνο για ελάχιστους; Πώς σου ήρθε ότι εσύ θα ήσουν μέσα σ’ αυτούς; Επειδή ήσουν το καλό παιδί και ψήφιζες καμαρωτά; Επειδή δεν απεργούσες ή επειδή ανέμιζες όλο χαρά την γαλάζια και πράσινη σημαία; Επειδή δεν ήξερες τι σημαίνει πορεία διαμαρτυρίας, πίστεψες ότι θα σε λυπηθούν εσένα και την οικογένειά σου… ;
Όταν ο Σημίτης και οι φίλοι του σε έβαλαν να παίξεις στο χρηματιστήριο γιατί ήσουν τόσο αδικαιολόγητα αμόρφωτος ή αφελής ώστε να πιστέψεις ότι «όλοι μπορούν να πλουτίσουν έτσι»; Υποτίθεται ότι σπούδασες, ναι; Πώς δεν κατάλαβες κάτι που ακόμα και ένα παιδί του δημοτικού θα υποπτευόταν; Υπήρξες κυρίως ηλίθιος, κυρίως κάθαρμα ή και τα δύο μαζί;
Μπορείς να μου εξηγήσεις με δικά σου λόγια, γιατί το 1998 πανηγύριζες σε κατάσταση ιερής μανίας επειδή ανατέθηκαν στην χώρα οι Ολυμπιακοί αγώνες του 2004, λες και ήταν δύσκολο να φανταστείς, ότι με την μίζα και την γνωστή μαφία που εκμεταλλεύεται τέτοιου είδους παγκόσμια happenings…, θα πλούτιζε μια μικρή ντόπια και μη, μειοψηφία, ενώ έμπαιναν οι βάσεις για την πιο βαθιά εξαθλίωση του λαού σε μια χώρα που σπαταλούσε σαν νεόπλουτος μικροαστός; Από που σκέφτηκες ότι θα βγουν αυτά τα λεφτά; Από το μαγικό καπέλο του Σημίτη ή της Αγγελοπούλου ή από την δική σου τσέπη και πάνω στα πτώματα των μεταναστών εργατών που τότε, για χάρη της Ολυμπιάδας ήταν εργάτες, ενώ μετά μεταμορφώθηκαν από τη μια στιγμή στην άλλη σε «λαθρομετανάστες»;
Πού ήσουν τον Ιούνη του 2003, όταν στη σύνοδο κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Πόρτο Καρράς της Χαλκιδικής 25.000 άνθρωποι διαδήλωσαν ενάντια στις ολιγαρχίες αυτού του πλανήτη; Όταν αναρχικοί συγκρούονταν με τα ΜΑΤ, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κτίριο της συνεδρίασης, προσπαθώντας να σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό;
Που ήσουν από το Μάη 2006 ως τον Απρίλη 2007, όταν δεκάδες χιλιάδες φοιτητές κατέλαβαν τα πανεπιστήμια όλης της χώρας, ρισκάροντας ή και χάνοντας εξάμηνα από τις σπουδές τους, ώστε να αποτρέψουν την ψήφιση του νόμου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση που πρότεινε η Γιαννάκου ; Όταν οι φοιτητές κατέβαιναν καθημερινά στους δρόμους, αντιμετωπίζοντας την κρατική καταστολή, μέσα από ποιά φωνή εκφραζόσουν τότε ενάντια στους φοιτητές και τις διεκδικήσεις τους, αν όχι από τη ΔΑΠάρα της Μυκόνου;
Όταν οι δάσκαλοι απεργούσαν επί 35 ημέρες διεκδικώντας ένα καλύτερο δημόσιο σχολείο και τους χτυπούσαν τα ΜΑΤ σε καθημερινή βάση, γιατί χαιρόσουν; Επειδή πίστευες ότι το δημόσιο σχολείο ήταν για φούντο έτσι κι αλλιώς αφού είχε γεμίσει με παιδάκια μεταναστών; Τώρα γιατί γκρινιάζεις που το παιδί σου θα μπει σε μία τάξη 25 τ.μ. μαζί με άλλα 40 παιδιά;
Πού ήσουν όταν βγήκε στη φόρα το σκάνδαλο του Bατοπαιδίου, της Siemens, του παραδικαστικού κυκλώματος, των υποκλοπών, των βασανιστηρίων κατά των Αφγανών και των απαγωγών των Πακιστανών ; Χαίρεσαι ακόμα που οι μπάτσοι αθωώθηκαν λόγω αμφιβολιών; Σου λέει κάτι ότι από την εποχή του Μελίστα [3], οι μόνοι ποινικοί που έχουν πλήρη ασυλία σ’ αυτήν την χώρα που αποκαλείς ακόμα Πατρίδα, είναι οι μπασκίνες (και, εσχάτως, και οι νεοναζιστές);

Πού ήσουν όταν το Κράτος έβαφε τα χέρια του με αίμα; Όταν δολοφονούσε τον Μιχάλη Καλτεζά, πυροβολώντας τον πισώπλατα. Όταν ο πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, της νεολαίας της σημερινής κυβερνητικής παράταξης, δολοφόνησε χτυπώντας με λοστό στο κεφάλι το Νίκο Τεμπονέρα, κατά τη διάρκεια κατάληψης ενάντια στο νομοσχέδιο του τότε Υπουργού Παιδείας, Βασίλειου Κοντογιαννόπουλου. Όταν σκότωνε εν ψυχρώ τον 15χρονο Αλέξη Γρηγορόπουλο. Όταν όλοι εμείς ήμασταν στο δρόμο, ενάντια στο Κράτος της Καταστολής και της Τρομοκρατίας, εσύ που ακριβώς βρισκόσουν;
Πού ήσουν πέρσι όταν ο κόσμος προσπαθούσε να συνδιαμορφώσει προτάσεις μέσα από λαϊκές συνελεύσεις; Μούντζωνες τη Βουλή φορώντας μια γαλανόλευκη σαν μπέρτα και έτρωγες καλαμποκάκι; Όταν στα τέλη του περσινού Ιούνη χιλιάδες διαδηλωτών δέχτηκαν τη βίαιη καταστολή της Αστυνομίας, εσύ βοηθούσες πρόθυμα σαν παρακρατικός ακροδεξιός ή έβριζες για την καταστροφή των μαρμάρων του κέντρου απ’ αυτούς που θες ν’ αποκαλείς κουκουλοφόρους; Τον Φλεβάρη του ’12, θρηνούσες για την πυρκαγιά στο Αττικόν ή σήκωνες την πέτρα ενάντια στα χακί τάγματα ασφαλείας; Αλήθεια, πότε επιτέλους θα σταματήσεις να μασάς την καραμέλα της Μαρφίν, αποδίδοντας σε χιλιάδες ανθρώπους το εσκεμμένο ή όχι έγκλημα ενός-δύο-τριών ανθρώπων;
Και κάτι ακόμα: Τώρα πού είσαι; Τώρα που κατηγορείς για τα πάντα τους πάντες και τα πάντα, από τον Σόρος έως τους εξωγήινους, αλλά κυρίως βέβαια τους «κουκουλοφόρους, ανθέλληνες, προδότες, αναρχικούς των Εξαρχείων» και τους «ξένους – που – ήρθαν – και – σου – πήραν – την – χώρα». Είσαι έστω και τώρα ελάχιστα συγκεντρωμένος ώστε να καταλάβεις ποιός είναι ο εχθρός και ποιός ο φίλος και ο σύμμαχος; Τι ρωτάω; Εσύ είσαι έτοιμος, στο όνομα της Πατρίδας… να ψηφίσεις ακόμα και τα παιδιά του Αδόλφου…
Δεν σου γράφω για να σε αφορίσω – δεν είμαι παπάς εξάλλου. Ούτε για να αποδείξω αυτάρεσκα πως εγώ είμαι ο αγωνιστής που δεν ευθύνεται για τίποτα κι εσύ αυτός που αξίζει να κοιμηθεί όπως έστρωσε. Σου γράφω για να διαλύσω, όσο μπορώ, αυτό το τοπίο της ανορθολογικής ομίχλης που έχεις δημιουργήσει στον ορίζοντα σου. Προσπαθώ, αναλαμβάνοντας κι εγώ τις δικές μου ευθύνες για τη σημερινή κατάσταση, να κόψω το δέντρο, που μας κρύβει το δάσος. Κατάλαβε το, κι εμπέδωσε το, πως είτε το θέλουμε είτε όχι μαζί θα συνεχίσουμε στο δρόμο της εξαθλίωσης ή μαζί θα αγωνιστούμε για ν’ αλλάξουμε ριζικά ό,τι στρεβλό δημιουργήσαμε ή αφήσαμε να δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια. Αν επιλέξεις να συγκρουστείς μαζί μου, γυρίζοντας την πλάτη στα πραγματικά σου προβλήματα, να ξέρεις πως έχω κι εγώ την ψυχή να συγκρουστώ, ενάντια σε κρατικούς και παρακρατικούς μηχανισμούς εξουσίας και καταπίεσης. Άλλωστε δεν θα ‘ναι η πρώτη φορά για μένα. Και θα το κάνω. Γιατί απαιτώ να ζήσω ελεύθερος και ως ίσος μεταξύ ίσων. Αλλά, προτεραιότητα μου είναι να είσαι δίπλα μου, κι εγώ σ’ εσένα.
Σημειώσεις
1.  Ν.1264/1982 ο οποίος τροποποιήθηκε κυρίως με τον Ν.1915/1990.
2. Μια απεργία θεωρείται παράνομη όταν κηρύχθηκε χωρίς την τήρηση των διατυπώσεων κήρυξης που προβλέπονται στο νόμο, ενώ καταχρηστική όταν, παρόλο που κηρύχθηκε σύμφωνα με τις τυπικές προϋποθέσεις, θεωρείται ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση η προσφυγή σε απεργία υπερβαίνει προφανώς τον κοινωνικό ή και οικονομικό σκοπό του δικαιώματος των εργαζομένων να επιδιώξουν με αυτή την ικανοποίηση κάποιου αιτήματός τους. Η κρίση περί παρανομίας και καταχρηστικότητας υπάγεται στην αρμοδιότητα των δικαστηρίων τα οποία σχεδόν ποτέ δεν έκριναν απεργία νόμιμη ή μη καταχρηστική…
3. Ο αστυνομικός που πυροβόλησε εν ψυχρώ τον Μιχάλη Καλτεζά την 17.11.1985
Συνδιαμόρφωση κειμένου από Ian Delta, Efor, Michael Th
Σύντομο URL: http://wp.me/pyR3u-b5Z

4 σχόλια

  1. Στα παπάρια μας μήπως;
    Να σταματήσει η επιχείρηση «Ξένιος Ζευς» ζητούν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προειδοποιούν ότι θα διασύρουν τη χώρα στο εξωτερικό...

    - Απλά είναι κομμουνιστές προδότες, τους οποίους, σαν λαός που σέβεται το εαυτό του, οφείλουμε να ξεκάνουμε.

    Χαρακτηρίζουν τους ανθρωποφάγους της Αφρικής, «φτωχούς ανθρώπους» και μας δηλώνουν ευθέως ότι η πατρίδα μας δεν μας ανήκει αλλά πρέπει να τη μοιραστούμε με τους πιθηκανθρώπους της Αφρασίας.
    Φωτιά και τσεκούρι στα ορφανά του Στάλιν και του Τρότσκι.

    Επιτελους μετα απο τοσα χρονια η δεξια φωνη αποτινασει τα ενοχικα συνδροματα απεναντι στην αριστερη ανθελληνικη κουλτουρα και σηκωνει αναστημα, ο εχθρος της Ελλαδας ειναι αυτοι οι λαθρολαγνοι υπονομευτες του δικαιου και οτιδηποτε ελληνικου...οι παππουδες μας κατι ξερανε...


    Χαρτί με ονοματεπώνυμα υποστήριξης..!
    Δένδια γάμα τους την μάνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΤΟΥΣ, ΥΠΕΡΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ...
    Προς τους παλαιοαριστεροσυντηρητικότατους υπερδιεθνιστές του ΣΥΡΙΖΑ:

    Δε νομίζετε σύντροφοι, ότι έχετε παρατραβήξει το σκοινί σχετικά με το θηριώδες μεταναστευτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η χώρα;

    Παρά τα προγράμματα και τις διακηρύξεις σας, δε φαίνεται να έχετε κατανοήσει ότι έχετε βλάψει ανεπανόρθωτα με την ανεξήγητη τακτική σας τους ατυχέστατους μετανάστες πρώτα και τους άμοιρους Έλληνες μετά, τους οποίους κατορθώσατε να φέρετε αντιμέτωπους, εχθρούς μέσα στη ίδια τους την πόλη που κατοικούν και εργάζονται!

    Γνωρίζετε ότι το 90% των οικονομικών μεταναστών από την Ασία, την Ανατολική Ευρώπη και την Αφρικανική Ήπειρο είναι συγκεντρωμένο κυρίως στο στην Πρωτεύουσα!

    Γνωρίζετε ακόμα ότι αυτή η υπερσυγκέντρωση δημιουργεί μια ιδιαίτερη πίεση στις πόλεις και στους δήμους αυτής της περιοχής.

    Και σας ερωτώ: Πέρα από το να χαϊδεύετε, να κάνετε δηλαδή μόνο κακό, στους μετανάστες και να εξοργίζετε τους Έλληνες που ζούνε στο αφιλόξενο κέντρο της Αθήνας, τι πράξατε για να προσαρμοστούν οι άνθρωποι αυτοί, να αναγνωριστεί η κουλτούρα τους, ώστε να περιληφθούν μέσα στο κοινωνικό και οικονομικό πλέγμα της κάθε τοπικής κοινωνίας;

    Γνωρίζω ποια μπορεί να είναι η απάντησή σας και ανταπαντώ: Μόνο κακό κάνατε και αν δεν το έχετε καταλάβει τόσο το χειρότερο για όλους μας...

    Πηγή HarryKlynn

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΜΕΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΟΜΩΣ ΠΑΡΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΧΩΡΑΕΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.
    ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ:
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΘΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΑΣ ΤΗ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ

    Ενα αρθρο που θιγει πολλα κακως κείμενα στην χωρα και μιλα γιατην ουσια πολλων πραγμάτων.
    Θα μπορούσα να συμφωνήσω σε πολλα αλλα και να διαφωνήσω σε πολλα ειδικοτερα σε θεματα που αφορούν την ιστορία αυτης της χωρας.

    Δεν δεχομαι σε καμια περιπτωση τον χαρακτηρισμό του σφαχτη των λαων για τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ κατι που δεν λενε ως σημερα και αυτοι οι απόγονοι των χωρων οπου διεξηχθησαν οι μαχες οπως επίσης τα του αναβατη του Βουκεφαλα και της σημαίας με το σταυρουδακι.
    Ο διεθνισμός και ο ουμανισμός δεν ειναι η λυση στα σημερινα προβλήματα και πισω απο τον αναρχικο του ενθουσιασμό ο αρθρογραφος εκθειαζει και συγχρόνως κατηγορεί τους παντες.
    Η εννοια που ισχυριζεται ισος μεταξυ ισων δεν μπορει να υπαρξει σε καμια κοινωνια αναρχίας και απολυτου ισοπεδωτισμού γιατι ποτε δεν θα υπαρξει η ισοτητα που υπαινισεται ο αρθρογραφος.
    Ο αρθρογραφος θα πρεπει να γνωρίζει ότι ζει σε μια χωρα με 6000 χρονια ιστορια διανυωντας τους αιωνες με τα οποια προβλήματα προεκυπταν φθανωντας ως τις μερες μας αυτο και μονο απαιτει το λιγοτερο σεβασμό στον απολυτο ισοπεδωτισμό του αρθρογραφου.
    Χωρες χωρις ιστορια αγαπητε αρθρογραφε ειναι χωρες χωρις μελλον και προοπτικη.
    Τα προβληματα σε μια χωρα δεν λυνονται μονο με απεργιες και αντιεξουσιαστικό αγωνα, τα προβλήματα λυνονται μεσα απο την συνοχη της κοινωνιας που βασιζεται σε νομους δικαιους που εφαρμοζονται σε καθε κατευθυνση.
    Το αν δεν γινεται αυτο σημερα οφειλεται σε ενα μεγαλο ποσοστο και στην δικη μας ανοχή και συμμετοχή.
    Τελος δεν μπορεις να ζητας συμπορευση με αλλους οταν εκ προιοιμιου εσυ ο ιδιος εχεις απορρίψει θεωρωντας την αποψη σου σωστή και μοναδική οποτε θα πρεπει να προβληματιστεις πρωτα εσυ την στιγμή που την μια εκθειαζεις την δημοκρατία και την αλλη την ποδοπατας ισοπεδονωντας τα πάντα.
    Ναι φιλε μου εστω και αργά αισθανομαι ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ και θα κανω αυτο που μπορω για να αλλαξω αυτο το σαπιο συστημα των πολιτικων αγυρτων που διεσυραν κατεκλεψαν και ρημαξαν την χωρα στα πλαίσια όμως της δημοκρατιας και του σεβασμο στην ιστορία αυτου του τόπου.
    Μου ειναι πολυ δυσκολο να σηκωνω σημαίες μαυρες σαν πειρατης με ενα ματι προτιμω το γαλαζιο της πατριδας μου οσο σαπια και να ειναι με τον σταυρο που σε πολλους από μεας ειναι χαραγμενος και στην ψυχη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση