GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η φωτογραφία που σοκάρει: Γυναίκα κλωτσάει κοριτσάκι στον πεζόδρομο της Ακρόπολης...

Η λήψη του φωτογράφου του Associated Press, Δημήτρη Μεσσήνη, σοκάρει και αντικατοπτρίζει μια σκοτεινή πλευρά της πόλης, που τις περισσότερε...


Η λήψη του φωτογράφου του Associated Press, Δημήτρη Μεσσήνη, σοκάρει και αντικατοπτρίζει μια σκοτεινή πλευρά της πόλης, που τις περισσότερες φορές μένει μακριά από τα φλας και τα φώτα της δημοσιότητας.
Στην επίμαχη εικόνα, μια γυναίκα φαίνεται να κλωτσάει ένα μικρό κοριτσάκι που παίζει ακορντεόν στον πεζόδρομο της Ακρόπολης, κοντά στον παρακείμενο σταθμό του Μετρό, μπροστά στα μάτια τουριστών.
Ο φωτογράφος Δημήτρης Μεσσήνης έτυχε να περνάει από το σημείο και "έπεσε" πάνω στο περιστατικό που έλαβε χώρα το μεσημέρι της Δευτέρας. Χωρίς να διστάσει, έπιασε τη φωτογραφική του μηχανή και αποθανάτισε τη στιγμή.
Μιλώντας μαζί του, μας αποκάλυψε την ιστορία πίσω από τη φωτογραφία, τις σκέψεις του, αλλά και τον τρόπο που αντέδρασε, όταν εμβρόντητος είδε τη γυναίκα να χτυπάει το μικρό παιδί.

(ο φωτογράφος Δημήτρης Μεσσήνης)


"Το περιστατικό ξεπερνάει τα όρια"
Όπως δήλωσε ο φωτογράφος στο NEWS 247, "τη Δευτέρα το μεσημέρι, κατά τις 3, γύριζα σπίτι μου από τον οδοντίατρο. Είχα πάρει ταξί και επέστρεφα προς κέντρο, αλλά λόγω πορείας και κλειστών δρόμων, κατέβηκα στη Βεΐκου και άρχισα να ανηφορίζω με τα πόδια.
Φτάνοντας κοντά στο Μετρό της Ακρόπολης από τη Μακρυγιάννη, βρέθηκα στο σημείο που καθόταν το μικρό κοριτσάκι. Ρομά ήταν, έπαιζε ακορντεόν. Γύρω του ήταν κάποιοι τουρίστες και ήθελαν να του δώσουν λεφτά. Άκουσα να λένε, "πόσα να δώσουμε, 50 cents καλά είναι;". Έβγαλα τη μηχανή και έφτιαχνα τις ρυθμίσεις για να βγάλω κάποια πλάνα", μας είπε ο ίδιος, και συνεχίζει:
"Τότε πέρασε αυτή η γυναίκα, που είναι ιδιοκτήτρια καταστήματος εκεί κοντά. Έδιωξε με θράσος τους τουρίστες και άρχισε να φωνάζει στο παιδί. Εκείνο σάστισε. Μιλάμε τώρα για παιδί 5 χρονών, μικρό, δεν αντιδρούσε. Άρχισε να το βρίζει και να το κλωτσάει επανειλημμένα. Ευτυχώς πρόλαβα να τραβήξω τη φωτογραφία.
Στη συνέχεια άφησα τη μηχανή κάτω και είπα στη γυναίκα να φύγει. Εκείνη μου είπε να απομακρυνθώ και της ζήτησα τον λόγο, δεν είχε δικαίωμα να κάνει κάτι τέτοιο. Εν τω μεταξύ οι τουρίστες επανήλθαν τριγύρω και εκείνη αφού έβριζε, μετά από λίγα λεπτά αποφάσισε να φύγει". Και προσθέτει:
"Το έκανα όλο αυτό επειδή επρόκειτο για μικρό παιδάκι. Την είπα ρατσίστρια γιατί ήταν Ρομά και είναι ντροπή και απαράδεκτο να γίνεται όλο αυτό. Τι κακό έκανε το παιδί; Ανεξαρτήτως χρώματος όμως, ή θρησκείας ή καταγωγής θα διαπληκτιζόμουν για οποιοδήποτε παιδί που δέχεται βία. Σε ότι αφορά τα παιδιά που ζητιανεύουν, η Πολιτεία έχει ευθύνη και πρέπει να τα προστατεύει, πρέπει να φροντίζει για όλα τα παιδιά".
"Ο φωτογράφος πρέπει να κάνει τη δουλειά του. Μερικές φορές όμως, δεν γίνεται να μην παρέμβει όταν το επιβάλλουν οι συνθήκες. Αυτό που έγινε μπροστά στα μάτια μου, ξεπέρασε τα όρια και πιστέψτε με, τέτοια περιστατικά γίνονται δυστυχώς κάθε μέρα", καταλήγει ο ίδιος.


Στο προσκήνιο ξανά η εξαφάνιση των 502 παιδιών Ρομά του "Αγία Βαρβάρα"
Εν τω μεταξύ, ενώ η υπόθεση με την εξαφάνιση των 502 παιδιών, αλβανικής καταγωγής – Ρομά, από το κρατικό ίδρυμα "Αγία Βαρβάρα", φαίνεται, πως είχε κλείσει, κατόπιν σχετικής παρέμβασης της προϊσταμένης της εισαγγελίας της Αθήνας, Παναγιώτας Φάκου ανασύρεται από το αρχείο εκ νέου.
Η υπόθεση με την εξαφάνιση των "παιδιών των φαναριών" είχε γίνει την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων και το ζήτημα που ήρθε ακόμη και στη Βουλή, μετά από σχετική ερώτηση της βουλευτού της ΔΗΜΑΡ Μαρίας Γιαννακάκη πριν από μερικές εβδομάδες, έκλεισε μετά τις δηλώσεις του υπουργού Δικαιοσύνης Χαράλαμπου Αθανασίου, που τόνισε πως δεν βρέθηκε κάποιο στοιχείο.
Ωστόσο, με εντολή της κας Φάκου επιχειρείται εκ νέου η αξιολόγηση της υπόθεσης και η συλλογή κάθε νέου στοιχείου που θα μπορούσε να φωτίσει το θέμα της τύχης των παιδιών αυτών, και κυρίως να απαντηθεί εάν τα παιδιά είναι πράγματι θύματα αρπαγής ώστε να εντοπιστούν οι δράστες του εγκλήματος και οι συνεργοί τους.

4 σχόλια

  1. Η Πηγάδα στέρεψε

    Τις είδατε τις άφθαστου μεγαλείου σκηνές στον Μελιγαλά; Την εθνικόφρονα δυναστεία να προπηλακίζεται από την πιο εθνικόφρονα αλητεία, τον εθνικώς σκεπτόμενο δήμαρχο να μπουζουριάζεται από τον πιο εθνικώς σκεπτόμενο Παναγιώταρο, την πατριωτική παπάρα να ισοπεδώνεται από την πιο πατριωτική κασσιδιάρα - με τον τηλεβόα έφτυνε ως Καραγκιόζηδες τους θεσμικώς πενθούντες ο αγκυλωτός πατριώτης. Και τις δεκάδες ελληνικές σημαίες στα χέρια ατόμων με το σήμα των SS στο στήθος να πλαταγίζουν υπερηφάνως πάνω από τις δεξιές κεφαλές μαζί με κατάρες για προδότες και προδοσία;

    Έκτακτο, έκτακτο, και άκρως εθνοπρεπές. Ιδιαίτερα όταν ο ντουλάπας απόγονος των Γερμανοτσολιάδων άρπαξε το μικρόφωνο από τα χέρια του δημάρχου και έδειξε σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στους επισήμους ότι: Είναι βαριά, είναι βαριά, η γκλίτσα του τσολιά. Και το εθνικό ρίγος που διαπέρασε όχι μόνο τον Κασιδιάρη, μέχρις αγκυλωτού, αλλά κάθε αγνή ναζιστική ψυχή, αποκάλυψε για άλλη μια φορά την προνομιακή σχέση της Χρυσής Αυγής με τα νεκροταφεία. Αυτούς τα νεκροταφεία τούς τρέφουν ιδεολογικώς, οι νεκροκεφαλές τούς εμπνέουν, και ένα, δύο, χίλια νεκροταφεία είναι το πολιτικό τους όραμα - για μελαψούς, Εβραίους, ομοφυλόφιλους, αριστερούς, αποκλίνοντες και προδότες γενικώς.

    Το ερώτημα είναι οι άλλοι, οι θεσμικοί της δημοκρατίας και οι παρατρεχάμενοι του Σαμαρά, τι ακριβώς κάνουν στον Μελιγαλά; Γιατί δεν αρκούνται σε ένα μνημόσυνο για τις ψυχές των ανθρώπων και σε ενός λεπτού, ή και μιας ώρας καλύτερα σιγή - να βάλουν την γκλάβα τους να σκεφτεί τι έγινε τότε, πώς έγινε και κυρίως πώς δεν πρέπει να ξαναγίνει; Ποιο θησαυρό νομίζουν ότι κρύβει η Πηγάδα; Με την Πηγάδα βολεύτηκαν τόσα χρόνια, με την Πηγάδα βασανίστηκαν και δολοφονήθηκαν άνθρωποι, με την Πηγάδα δηλητηριάστηκαν γενιές Ελλήνων, με την Πηγάδα δικαιολόγησε το παρακράτος τα εγκλήματά του και η φασιστική χούντα τις ανείπωτες αθλιότητές της. Εν ονόματι της Πηγάδας έγιναν αίσχη πρωτοφανή. Ε, στέρεψε κι αυτή η καημένη, ό,τι ήταν να δώσει το έδωσε για να φτάσει η εθνικοφροσύνη την Ελλάδα στο σημερινό μεγαλείο.

    Ας την αφήσουν λοιπόν στη νηφαλιότητα των ιστορικών. Και τι νόημα έχει ο καυγάς για το λείψανο της Πηγάδας; Αν η συμμορία των ναζί θέλει να το λατρέψει, είναι σωστό η σύγχρονη Δεξιά να φέρεται ως μόνος λειψανολάτρης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσαβγίτισσα φασιστομούνα είναι...

    Μόλις δει μελαμψό δέρμα, κλωτσάει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΑΓΑΠΗΤΗΚΟΣ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕ ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΟΥ ΤΟ ΚΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΒΓΑΛΗ ΤΗΝ ΛΥΣΣΑ ΤΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟ ΠΑΙΔΙ.ΑΙΣΧΟΣ ΧΟΝΤΡΟΓΟΥΡΟΥΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. kala kanei sto moulosparma
    roumanogyftaki.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση