GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Το Ηρώδειο, δεύτερο καλύτερο θέατρο του κόσμου!

Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων χώρων με ζωντανές παραστάσεις κατατάσσεται το θέατρο του Ηρώδου του Αττικού, σε ειδικό ένθετο π...



Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων χώρων με ζωντανές παραστάσεις κατατάσσεται το θέατρο του Ηρώδου του Αττικού, σε ειδικό ένθετο που φιλοξενεί η έγκριτη εφημερίδα «Globe and Mail».
Πρόκειται για ένα αφιέρωμα που αφορά τη χρήση προνομίων από πιστωτικές κάρτες, με τίτλο «Top venues for live theatre» (Οι κορυφαίοι χώροι για ζωντανές παραστάσεις), και παρουσιάζει τις καλύτερες τοποθεσίες ανά τον κόσμο όπου μπορεί να παρακολουθήσει κανείς θεατρικές, χορευτικές και μουσικές παραστάσεις.
Σχετικά με το Ηρώδειο, υπάρχει αναφορά στην ιστορία του, ενώ χαρακτηρίζεται ως το καλύτερο παράδειγμα αυθεντικού Ελληνικού αμφιθεάτρου και περιγράφεται ως «η τέλεια τοποθεσία όπου συναντάται η μοντέρνα μουσική με την αρχαία ατμόσφαιρα».
Το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού στη μορφή που ήταν κατά τα μέσα του 19ου αιώνα.
Είναι το ιδανικό όλων των καλλιτεχνών, αναφέρει το δημοσίευμα της «Globe and Mail».

Πρώτο στη λίστα έρχεται το Minack Theatre, Porthcurno της Αγγλίας, και έπονται του Ηρωδείου, η Όπερα του Σίδνεϊ, η Σκάλα του Μιλάνου, το Κάρνεγκι Χολ της Νέας Υόρκης, το θέατρο Μπολσόι της Μόσχας και άλλα διάσημα θέατρα του κόσμου.

Ωδείο Ηρώδου του Αττικού
Το Ωδείο Ηρώδου του Αττικού είναι αρχαίο ωδείο της ρωμαϊκής περιόδου, που βρίσκεται στη νοτιοδυτική πλαγιά της Ακρόπολης των Αθηνών.
Χτίστηκε με ταχύτατο ρυθμό με δαπάνες του Ηρώδη του Αττικού κατά τον 2ο αιώνα μ.Χ., προς τιμήν της συζύγου του Ασπασίας Αννίας Ρηγίλλης, η οποία πέθανε το 160 μ.Χ..

Ο προορισμός του οικοδομήματος ήταν, κατά κύριο λόγο, οι μουσικές εκδηλώσεις και για αυτό ονομάστηκε Ωδείο.
Η ανάγκη της ανέγερσής του προέκυψε μετά την κατάρρευση του Ωδείου που είχε κτιστεί στο κέντρο της αρχαίας αγοράς της Αθήνας από τον στρατηγό του Αυγούστου, τον Αγρίππα, περί το 15 π.Χ., και εκείνο σε αντικατάσταση του ακόμα παλαιότερου Ωδείου του Περικλή, που είχε πυρπολήσει ο Σύλλας το 85 π.Χ..

Ο χώρος που προοριζόταν για το κοινό είχε 32 σειρές από μαρμάρινες κερκίδες και η χωρητικότητά του ήταν της τάξεως των 5000 περίπου θεατών.

Όπως και στα θέατρα της ρωμαϊκής εποχής, η ορχήστρα είχε ημικυκλικό σχήμα.
Το σκηνικό οικοδόμημα βρισκόταν υπερυψωμένο στο βάθος της σκηνής και είχε τρεις ορόφους, δύο εκ των οποίων διατηρούνται μέχρι σήμερα σε ύψος 28 μέτρων.
Το Ωδείο ήταν στεγασμένο με ξύλινη οροφή από ξύλο κέδρου.
Από διάφορες ενδείξεις προκύπτει ότι λειτούργησε μόνο 105 χρόνια, δεδομένου ότι τον 3ο αιώνα, δηλαδή το 267 μ.Χ., πολλά οικοδομήματα της Αθήνας, όπως και αυτό, καταστράφηκαν από τους Έρουλους επιδρομείς.

Επίσης, αυτό το διάστημα από τα διάφορα ευρήματα των ανασκαφών, όπως κρανία ανθρώπων και ταύρων, πιθανολογείται ότι ο χώρος χρησιμοποιήθηκε και για μονομαχίες και ταυρομαχίες.

Φαίνεται όμως πως και οι τοίχοι του οικοδομήματος χρησιμοποιήθηκαν αργότερα ως οχυρωματικό έργο, εντασσόμενο στο τείχος που περιέβαλλε τη βάση του λόφου της Ακρόπολης.

Εκτός από τα ερείπια οικίσκων που βρέθηκαν μέσα στο Ωδείο, βρέθηκαν και ερείπια μικρής εκκλησίας.

Στο μέσον της σκηνής και ακριβώς αντίκρυ της λεγόμενης «Βασιλείου Πύλης» ανακαλύφθηκε υπόγειο που εκτείνεται σε όλο το μήκος της έκτασης της σκηνής.

Οι επιχώσεις που επήλθαν στους επόμενους αιώνες σχεδόν το εξαφάνισαν, με μόνο ορατό σημείο τον ψηλό τοίχο της σκηνής, με την όλη κατασκευή να μοιάζει περισσότερο με γέφυρα.
parapona-rodou.blogspot.com

2 σχόλια

  1. Την επόμενη Κυριακή παίζεται το μέλλον μας, αν θα συνεχίσουμε να είμαστε ΣΚΛΑΒΟΙ της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ ( ΕΛΙΑΣ), του Ποταμιού και των διαπλεκομένων ή θα ζήσουμε ελεύθεροι.

    Πρέπει στις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές να ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ κανέναν υποψήφιο που στηρίζεται από τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ.

    Στην Αθήνα μαύρισμα σε Καμίνη και Σπηλιωτόπουλο και Ν. Κακλαμάνη. Ψήφο σε Σακελλαρίδη και Καπερνάρο ( αν και πολλοί αγανακτισμένοι Αθηναίοι μιλάνε και για Κασιδιάρη ).

    Στη περιφέρεια Αττικής ψήφο σε Δούρου και Χαϊκάλη, αυτοί να είναι στο β' γύρο. Οι πιο αγανακτισμένοι,όμως, μπορεί να ψηφίσουν τον Παναγιώταρο της Ελλ. Αυγής.

    Στο Πειραιά, στο β' γύρο πρέπει να είναι ο Γ. Μώραλης και ο Δρίτσας. Ψήφους θα πάρει από πολλούς οργισμένους ο Κούζηλος της Ελλ. Αυγής.

    Στη Θεσσαλονίκη πρέπει να καταψηφιστούν μαζικά Μπουτάρης και Καλαφάτης και να μη μπουν στο β' γύρο. Στη Θεσσαλονίκη ο Σύριζα κατεβάζει τον Μηταφίδη και η Ελλ. Αυγή τον Ματθαιόπουλο. Οι ΑΝΕΛ τον Παπαγεωργίου, αν του επιτραπεί η συμμετοχή.

    Στη περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, πρέπει να μαυρίσουμε πρωτίστως Ιωαννίδη και Μπόλαρη. Οι ΑΝΕΛ στηρίζουν Τζιτζικώστα (αλλά προέρχεται από τη ΝΔ, άρα κι αυτός πρέπει να καταψηφιστεί την Α'΄Κυριακή ),ο Σύριζα κατεβάζει την Χαραλαμπίδου και η Ελλ. Αυγή τον Χρυσομάλλη.

    Σε όλους τους δήμους, σε όλες τις περιφέρειες δεν πρέπει να ψηφίσουμε κανέναν υποψήφιο με δεσμούς,επίσημους ή ανεπίσημους, με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ( Ελιά ),ακόμα και αν έχουμε φίλους ή συγγενείς στα ψηφοδέλτιά τους,ακόμα κι αν επέδειξαν έργο. Πρέπει να τους καταψηφίσουμε την Α' Κυριακή, να πάρουν χαμηλά ποσοστά, για να "πληρώσουν" για τους ανελέητους φόρους, τα χαράτσια, τις περικοπές παντού, την ανεργία, τις αυτοκτονίες.

    Για όνομα του Θεού, βγείτε από τα κομματικά μαντριά του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, αλλά και των δεκανικιών τους ( Ποτάμι, Δημάρ, Λάος ). Μαυρίστε τους ! Κόψτε τους την αλαζονεία, διαλύστε το κομματικό τους κράτος στους δήμους και στις περιφέρειες. Μετά τις εκλογές θα γίνουν ασύδοτοι και θα εφαρμόσουν κι άλλα κρυφά μέτρα. Δεν θα μας αφήσουν ούτε σπίτια ούτε καταθέσεις ούτε δουλειές. Μαυρίστε τους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΑΓΚΩΝΩΝΤΕ ΑΦΡΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΣΚΑΤΟΚΑΝΑΛΑ ΟΙ ΣΚΑΤΟΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ
    ΦΟΒΟΥΝΤΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ .ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΣ ΤΑ ΦΟΡΤΙΑ
    ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΡΡΙΞΑΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΕΝΙΤΕΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.ΑΣΕ ΟΛΟΙ ΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ
    ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΚΑΦΡΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
    ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση