GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Kαμιά αλλαγή του Ορθοδόξου Πασχαλίου (τουλάχιστον έως το 3047)

Γράφει η Ερατώ Μπέλλου. Tελικά καταλήγω ότι η αστρονομική ανακρίβεια του Ορθόδοξου Πασχαλίου είναι ακόμα ανεκτή,με πιο όψιμο Πάσχα,μέχρ...

Γράφει η Ερατώ Μπέλλου.

Tελικά καταλήγω ότι η αστρονομική ανακρίβεια του Ορθόδοξου Πασχαλίου είναι ακόμα ανεκτή,με πιο όψιμο Πάσχα,μέχρι στιγμής, στις 8 Μαΐου (το 1983).
Νομίζω ότι μόνο όταν το Πάσχα φτάσει στις 16 Μαΐου πρέπει να πάρουμε  κάποιο μέτρο (π.χ αν το Πάσχα είναι μετά τις 15 Μάη,να μεταφέρεται στην  Κυριακή 9 έως 15 Μαΐου).Μα θ' αργήσει να φτάσει στις 16 Μαΐου,αυτό θα  γίνει το 3047.Το Πάσχα πρέπει να είναι μέσα στο έαρ,που ουσιαστικά τελειώνει  στις 15 Μαΐου (Ώ γλυκύ μου έαρ,γλυκύτατόν μου Τέκνον).
Όχι στην αποδοχή του Πασχαλίου των Καθολικών & Προτεσταντών.
Όχι μόνιμο συνεορτασμό του Πάσχα με τους αιρετικούς (τώρα 3 φορές στα 11 χρόνια,
κατά μέσον όρο,έχουμε Ορθόδοξο Πάσχα και δυτικό Πάσχα την ίδια μέρα).
Όχι στην πρόταση του Βαρθολομαίου στην Πανορθόδοξη Σύνοδο του 2016 για υιοθέτηση
του δυτικού Πασχαλίου ή για εισαγωγή της χρήσης των αστρονομικών εφημερίδων.
Το μέτρο που ανέφερα ανωτέρω είναι αρκετό,η υπερβολική αστρονομική ακρίβεια δεν
ενδιαφέρει.

14 σχόλια

  1. Κυριακή του Πάσχα
    29 Μαΐου 4833
    [με το Γρηγοριανό,
    όπως είναι σήμερα].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.ksipnistere.com/2015/04/603_26.html

    Κυριακή, 26 Απριλίου 2015

    «[Βαρθολομαίος]=603=[βαλτός],(...απ' τον Πάπα)»

    Γράφει η Ερατώ Μπέλλου

    [Βαρθολομαίος] =603= [βαλτός],και πιο αναλυτικά :

    Βαρθολομαίος=2+1+100+9+70+30+70+40+1+10+70+200=603
    και βαλτός=2+1+30+300+70+200=επίσης 603.
    Δεν το βρήκα μόνη μου,το βρήκα σε εξειδικευμένο λεξαριθμητικό
    ιστότοπο.
    Εντάξει,δεν πιστεύω στην «αριθμοσοφία»,αλλά πιστεύω ότι
    ο Βαρθολομαίος είναι όντως βαλτός απ' τον Πάπα,το Βατικανό,
    να διαλύσει την Ορθόδοξη Εκκλησία και να την ενώσει με,
    να την συγχωνεύσει στην Καθολική Εκκλησία,διατηρουμένων
    κάποιων «εθών της Ανατολής»(consuetudinibus Orientis,λατινιστί,
    αν δεν κάνω λάθος γλωσσικό),όπως υπάρχουν και «έθη της
    Λατινικής Αμερικής».
    στις 11:15 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΗΛΑΔΗ Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ «ΒΑΛΤΟΡΩΜΑΙΟΣ»,«ΡΩΜΑΙΟΒΑΛΤΟ'Σ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aν υοάρχουν Χριστιανοί μέχρι τότε,
    ή γενικά άνθρωποι που να πιστεύουν
    στο «Θεό» και σε «μεταθανάτια ζωή»...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυριακή του Πάσχα 1 Ιουνίου 5175
    (με το Γρηγοριανό,όπως είναι σήμερα
    (δηλαδή δίσεκτα τα έτη που διαιρούνται δια 4 και όχι και δια
    100,και τα έτη που διαιρούνται
    δια 400).
    Δηλαδή τότε το Πάσχα θα 'ναι για
    πρώτη φορά μετά τον Μάιο.
    Ανεκτό να είναι το Πάσχα και Μάιο,
    αλλά όχι μετά τον Μάιο.
    Όταν πέφτει μετά τον Μάιο,
    να μεταφέρεται την τελευταία
    Κυριακή του Μαΐου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το 5175 ο πληθυσμός της Γης θα είναι 25 δισ.,και θα είναι όλοι
    οι άνθρωποι αθεϊστές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ανάστασις του Χριστού και ο Διονύσιος ο Μικρός και άλλοι

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
    Έχω ένα Μέγα Ωρολόγιον εκδ. ΦΩΣ-ΧΕΕΝ του 1989 που γράφειει ότι ο Χριστός Ανέστη την Κυριακή (η επομένη του Σαββάτου)
    25 Μαρτίου,χωρίς να γράφει έτος μ.Χ.
    Έψαξα στο Διαδίκτυο και βρήκα 2 Κυριακές 25 Μαρτίου επί Ποντίου Πιλάτου (26-36) : το 31 με ακριβή αστρονομική πανσέληνο
    27 Μαρτίου ,και το 36 με πανσέληνο 30 Μαρτίου.Επίσης βρήκα αυτό :
    http://ellinoistorin.gr/?p=25171
    Κυριακή (η επομένη του Σαββάτου) 25 Μαρτίου του 31---Πρώτος εορτασμός της Αναστάσεως,σύμφωνα με το ημερολόγιο
    του Διονυσίου του Μικρού,έτσι γράφουν εδώ,κάντε κλικ πιο πάνω.
    Ή μήπως αυτή ταύτη η Ανάστασις του Χριστού ;;; Και ο σιωνισμός παραποίησε ότι πρόκειται απλώς για τον πρώτο εορτασμό ;;;
    Οι εξής θεωρούσαν ότι ο Χριστός Ανέστη την Κυριακή 25 Μαρτίου του 31 :
    Αλέξανδρος Ιεροσολύμων (~218),Ιούλιος Αφρικανός (~221),Βέδες (673-735),
    Λακτάντιος της Κίρτης στη Νουμιδία (~240-320),Επιφάνιος Σαλαμίνος (πεθ.403),
    Πανάδωρος Αλεξανδρείας (~412),Ιωάννης Μαλαλάς (πεθ.578),Πασχαλινόν
    Χρονικόν (~630),Γεώργιος Κεδρηνός (11ος αιών),Μιχαήλ Ψελλός (11ος αιών),
    Θεόδωρος της Γάζης.
    βλέπε http://therealmessiahbook.blogspot.gr/2008/04/appendix.html
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,Ερατώ Μπέλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα προτιμούσα,αν αυτό δεν προξενούσε μια περιττή νέα αναστάτωση,και δεν προκαλούσε δογματικά προβλήματα,το εξής.εκκλησιαστικό ημερολόγιο,εορτολόγιο : 13 μήνες των 28 ημερών,οι πρωτομηνιές Κυριακή,και Πάσχα στις 15 του τετάρτου μηνός.Βέβαια είναι αστρονομικά ανακριβέστατο,μα αυτό,είπαμε,δεν πειράζει.Ως προς το ιουλιανό ημερολόγιο,μετά από 4 έτη το έτσι οριζόμενο Πάσχα πέφτει 5 μέρες νωρίτερα,μετά από 8 έτη,10 μέρες νωρίτερα,κ.ο.κ.Λέω απλώς τη σκέψη αυτή ,για το ημερολόγιο 13 μηνών των 28 ημερών κτλ,αποκλειστικά για να γίνει κατανοητό ότι δεν έχει νόημα να δεχτεί η Εκκλησία πιο ακριβές Πασχάλιο ή πιο ακριβές ημερολόγιο από το ιουλιανό (που κανονικά θα έπρεπε να λέγεται σωσιγένειο),και ότι
    πρέπει να επιστρέψουμε στην προ του 1924 κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βελτίωση αστρονομική του Ορθοδόξου
    Πασχαλίου,χωρίς υιοθέτηση του Δυτικού


    Πρέπει το εκκλησιαστικό ημερολόγιο να ταυτίζεται με το
    πολιτικό (που καλώς είναι αστρονομικά ακριβές),προς
    αποφυγή επιζήμιας ημερολογιακής απομόνωσης της
    Εκκλησίας.Επίσης το Πάσχα πρέπει να είναι στο έαρ,διότι
    αλλιώς η σχετική χλεύη των αιρετικών δυτικών θα βλάψει
    τον αντιαιρετικό αγώνα. Σημασία έχει το πνευματικό έαρ,
    αλλα αφού μπορούμε να έχουμε εύκολα και το φυσικό,
    γιατί να μην το φροντίσουμε ;; Όμως δεν πρέπει,για το
    καλό του αντιαιρετικού αγώνα,να υιοθετήσουμε το δυτικό
    Πασχάλιο,πράγμα που «πλασάρεται» στις μέρες μας.Οι
    αιρτεικοί δυτικοί θέλουν τον συνεορτασμό,στα πλαίσια
    των σχεδίων τους να απορροφήσουν την Ορθοδοξία.
    Να μη δεχτούμε ούτε την εισαγωγή της χρήσης των
    αστρονομικών εφημερίδων που σκέφτεται ο Πάπας.
    Μια λύση είναι η ακόλουθη.
    Ας αλλάξουμε το Πασχάλιο,ώστε να είναι το Πάσχα κάθε έτος
    την πρώτη Κυριακή μετά την ημερομηνία του πιο όψιμου νομικού
    Φάσκα των Ιουδαίων (το νομικόν Φάσκα των Ιουδαίων = η πρώτη
    εαρινή πανσέληνος),χωρίς τα αστρονομικά σφάλματά τους,η
    οποία ημερομηνία είναι η 19η Απριλίου,με το γρηγοριανό πολιτικό
    ημερολόγιο.Δηλαδή να εορτάζουμε το Πάσχα κάθε έτος την πρώτη
    Κυριακή μετά τη 19η Απριλίου του γρηγοριανού πολιτικού ημερολογίου
    (που στο μέλλον περίπου κάθε 2500 έτη θα διορθώνεται κατά μία ημέρα).
    Επίσης η περίοδος 20-26 Απριλίου στο Νότιο Ημισφαίριο είναι σαν
    την περίοδο 20-26 Οκτωβρίου στο Βόρειο,δηλαδή αρκετά σαν Άνοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση