GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η ηθική στην πολιτική αποστρέφεται τη χυδαιότητα των καθεστωτικών διλημμάτων!

Του Δημήτρη Α. Γιαννακόπουλου. Είναι καθεστωτικής κουλτούρας και «αυριανισμός» η πρωτοσέλιδη χυδαιότητα της «Αυγής»: «όποιος την Κυρ...

Του Δημήτρη Α. Γιαννακόπουλου.

Είναι καθεστωτικής κουλτούρας και «αυριανισμός» η πρωτοσέλιδη χυδαιότητα της «Αυγής»: «όποιος την Κυριακή μείνει σπίτι και δεν ψηφήσει, ψηφίζει την συντηρητική παλινόρθωση»!

Με αυτή την αποστροφή η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ - στο βαθμό που θεωρεί πως εκφράζεται από το σημερινό πρωτοσέλιδο της Αυγής - στη θέση της ηθικής στην πολιτική τοποθετεί με θράσος την παλαιά ΠΑΣΟΚική χυδαιότητα των πλαστών διαχωριστικών γραμμών μεταξύ πασόκων και νεοδημοκρατών.

Την «συντηρητική παλινόρθωση» έφερε και ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα με την μορφή του Τρίτου Μνημονίου και κυρίως με τον τρόπο που επιχείρησε να το νομιμοποιήσει πολιτικά και έτσι θα ήταν μάλλον ανήθικο να ψηφίσει ξανά ΣΥΡΙΖΑ αυτός που τον έφερε στην κυβέρνηση για να ασκήσει προοδευτική πολιτική!

Η μεγίστη ανηθικότητα στην πολιτική είναι η υποκρισία, η διπλοπροσωπία και η παραπλάνηση, βαπτίζοντας το κρέας, ψάρι! Και ο ΣΥΡΙΖΑ, αποκρυσταλλώνοντας πλέον το ύφος και την κουλτούρα της καθεστωτικής δύναμης α λα ΠΑΣΟΚ, τολμά με απύθμενο θράσος να μέμφεται τους ηθικούς πολίτες που τον στήριξαν με ανιδιοτέλεια και παρρησία, για να του γυρίσουν την πλάτη σήμερα, παρατηρώντας την ηγεσία του να φέρνει από το παράθυρο αυτό που ο ελληνικός λαός έδιωξε από την πόρτα στις προηγούμενες εκλογές: την ακραία (νεοφιλελεύθερη) συντηρητική και πελατειακή πρακτική, καλυμμένη με μεγάλη ποσότητα φαρσοειδούς προοδευτικής ρητορείας!

Ίσως είναι αδύνατον πλέον στην ηγετική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ να καταλάβει πως οι περισσότεροι που θα «μείνουν σπίτι» την Κυριακή δεν αντιδρούν στα μνημόνια γενικώς, αλλά στη συγκεκριμένη, σφοδρά νεοφιλελεύθερη μεθοδολογία του μνημονίου που συμφώνησε ο Αλέξης Τσίπρας και κυρίως στον τρόπο (: την μεθόδευση) που αυτός το πέρασε στο κοινοβούλιο και επιχείρησε να το δικαιολογήσει ως υπέρτατη ανάγκη της συγκυρίας!

Θέλω να είμαι απολύτως σαφής! Δεν γίνεται από την μια να υποστηρίζεις την επιστροφή της ηθικής στην πολιτική και από την άλλη να ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ σε αυτές τις εκλογές, καθώς τίποτα από όσο έπραξε η ηγεσία αυτού του κόμματος το εξάμηνο της κυβερνητικής της εξουσίας δεν ήταν ηθικό! Ήταν η επιτομή της μηχανορραφίας με έντονα αντικοινοβουλευτικά και εξόχως αντιδημοκρατικά χαρακτηριστικά, τα οποία μάλιστα στολίζονταν με κορώνες δημοκρατικοφάνειας, διαφάνειας και λαϊκής κυριαρχίας! Με την πιο μαύρη στιγμή το περίφημο δημοψήφισμα, το ΟΧΙ του οποίου είχε ερμηνευτεί σαν ΝΑΙ προτού καν οι πολίτες προσέλθουν στις κάλπες! Πρόκειται για μια πρωτοφανή ερμηνευτική βία που ορίζει στην κυριολεξία την έννοια της «συντηρητικής παλινόρθωσης» από το παράθυρο!

Οι κυβερνητικές μηχανορραφίες και λαθροχειρίες είναι αυτές που με βία διαχωρίζουν την πολιτική από την ηθική στην Ελλάδα, και η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ διέπρεψε σε αυτό το κεφάλαιο και μάλιστα μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα! Σκέψου να απολάμβανε μια πλήρη κυβερνητική θητεία!

Οι πολιτικές μηχανορραφίες και λαθροχειρίες, όπως και ο αδίστακτος καιροσκοπισμός είναι αυτά που συνθέτουν την συντηρητική πολιτική στην πράξη και είναι αδιάφορο αν αυτά αποτελούν την κυβερνητική μέθοδο δεξιών ή αριστερών. Η Κυβερνητική μέθοδος, κουλτούρα και συμπεριφορά της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ είναι, λοιπόν, που οδηγεί στην «συντηρητική παλινόρθωση» και είναι αδιάφορο για τον πολίτη που υποστηρίζει την ριζοσπαστικοποίηση των δημοκρατικών θεσμών στο πλαίσιο ενός αγωνιστικού πλουραλισμού, αν αυτό έλκει νομιμοποίηση από δεξιά ή αριστερά! Μου είναι, προσωπικώς, απολύτως αδιάφορο αν επιχειρείς να νομιμοποιήσεις πολιτικά την καθεστωτική σου οντότητα δια μιας αριστερόμορφης αφήγησης ή μιας δεξιάς αφήγησης, από τη στιγμή κατά την οποία πρεσβεύεις ή εσωτερικεύεις συνειδησιακά ή υποσυνείδητα πως «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»!

Και μια και η ηθική στην πολιτική αποστρέφεται την χυδαιότητα των καθεστωτικών διλημμάτων, θεωρώντας πως το «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα» είναι η κουλτούρα που σκοτώνει κάθε τι προοδευτικό και δημοκρατικό, οι «ηθικοί έλληνες» δεν θα μπορούσαμε να …φτάσουμε στην κάλπη σε αυτές τις εκλογές, εκτός και εάν περιτυλιγμένοι με ένα πέπλο υπέρβασης του πραγματικού αποφασίζαμε να υποστηρίξουμε τα αντιμνημονιακά αριστερά κόμματα! Θα ήταν και αυτό μια ηθική στάση με περισσότερη ή λιγότερη υπέρβαση! Δίχως υπέρβαση η ηθική στην πολιτική γίνεται η διαχωριστική γραμμή, η κόκκινη γραμμή [όπως σας άρεσε να λέτε, καθεστωτικοί χωρίς γραβάτα] που κρατά τον έντιμο και ηθικό πολίτη μακριά από την κάλπη σε αυτές τις εκλογές.

Θέλω να το τονίσω: Δεν είναι που ο ΣΥΡΙΖΑ, σε απόλυτη αντίθεση με την πολιτική του ρητορεία των προηγούμενων εκλογών, έφερε το Τρίτο κατά σειρά Μνημόνιο της ίδιας πολιτικής μεθοδολογίας με τα προηγούμενα, αλλά ο τρόπος που το έπραξε, που έρχεται σε ευθεία σύγκρουση με την ηθική στην πολιτική.Δεν αρνούμαστε κάποιοι τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή ο Αλέξης Τσίπρας συνθηκολόγησε εξευτελιστικά στις Βρυξέλλες, ούτε επειδή ηττήθηκε στην αρένα των ευρωπαϊκών πολιτικών, ούτε καν επειδή από ριζοσπάστης της αριστεράς μεταμορφώθηκε σε ριζοσπάστη του κέντρου, αλλά επειδή χρησιμοποίησε την μηχανορραφία ως βασικό εργαλείο άσκησης πολιτικής, επειδή το Μαξίμου μετατράπηκε σε Κέντρο Οργάνωσης Μηχανορραφιών και διπλοπροσωπίας, για να φτάσουμε σήμερα αντί για ένα ειλικρινές συγνώμη προς τους προοδευτικούς ευρωπαϊστές να διαβάζουμε πως «όποιος την Κυριακή μείνει σπίτι και δεν ψηφήσει, ψηφίζει την συντηρητική παλινόρθωση»! Είναι ιταμή πρόκληση, είναι ιταμό αυτό το ύφος… και θα λάβει αυτό που του αξίζει! Μάλλον την «συντηρητική παλινόρθωση» δεν θα ψηφίσουμε όσοι …μείνουμε σπίτι! Η ηθική μένει σπίτι την Κυριακή, εκτός και εάν κάνει την μικρή ή μεγαλύτερη υπέρβασή της και ψηφίσει τελικά «αριστερούς αντιμνημονιακούς»!

1 σχόλιο

  1. Γράμμα στον Αλέξη Τσίπρα από ένα Κρητικό
    που τον είχε ψηφίσει στις προηγούμενες εκλογές
    1
    Άθεε πως και μου ζητάς
    πάλι να σε ψηφίσω
    που σου αξίζει μοναχά
    στα μούτρα σου να φτύσω
    2
    ξεφτιλισμένε ίντα θες
    πάλι και τρυγυρίζεις
    στην Κρήτη μου αμοναχά
    για να με ξεφτιλίζεις ?
    3
    δε φτάνουν μωρέ ψευταρά
    τα όσα μούχεις κάμει
    που επίστεψα σε προ καιρού
    και θες να με ξεκάμεις?
    4
    Να λένε δες τον Κρητικό
    δέστε την κοροϊδάρα
    που άμα τον πουν παλικαρά
    σκίζει και την καρδάρα
    5
    πουχει το γάλα για να πιούν,
    να φάνε τα παιδιά του
    να φάει κιαυτός να στυλωθεί
    νάρθει στα σύγκαλα του.!
    6
    Καθώς σαν πουν του Κρητικού
    ζήτω ο Βενιζέλος,
    κιο Ψηλορείτης,
    στη ζωή μπορεί να βάλει τέλος
    7
    γυρνά και εις τον ψευταρά
    και λέει, πήδηξε με
    εσένα θέλω να μιλείς
    στη ζήση στήριξε με!
    8
    Τέτοιος βλαμένος, και εσύ
    που τόξερες παιχνίδι
    μας έπαιξες μα ήσουνα
    του δάσους ένα φίδι



    9
    του σκοτεινού πούχει σκοπό
    στο ξέφωτο σαν φτάσει
    κρέας να βρει ολοζώντανο
    ο για να το δαγκάσει

    10
    και δάγκασες μας μια φορά
    και θα πονούμε χρόνια
    και θα πλερώνουν τη ζημιά
    παιδάκια και εγγόνια
    11
    όταν εσύ θα βρίσκεσε
    στα πλούτη σου να πίνεις,
    να τρως, και στο φτωχό, μιλιά,
    δεκάρα να μην δίνεις
    12
    γιατί έμαθες υποκριτής
    νάσαι και να γυρεύεις
    από τσι άλλους ποταγή
    και για να τους παιδεύεις.

    13
    Ψεύταρος και ξετσίπωτος
    είσαι και τόχεις πιάσει
    το νόημα στο πώς να ζεις
    και να καλοπεράσεις
    14
    ένα θρασύ πλουσιόπαιδο
    πούπε για να γελάσει
    και να περνά και τον καιρό
    κοροΐδα να μας πιάσει
    15
    θρασίμι όπου τόλμησε
    το σπίτι του ν’ αφήσει
    το πλούσιο και σε γειτονιά
    φτωχών να κατοικίσει
    16
    για να θωρούνε οι χαζοί
    και να τον εκτιμούνε
    να λένε αυτόν ζητούσαμε
    σε αυτόν θα στηριχτούμε
    17
    μα όταν τον ερωτήξανε
    και τούπαν αν θαφήσει
    τα τέκνα του να παίζουνε
    στο δρόμο, ν’ αφρίσει
    18
    επήγε, κι είπε σταθερά,
    ΟΧΙ, ( για δεν μπορούνε
    πλουσιάκια με φτωχόπαιδα
    ξένων να συγκριθούνε )
    19
    Άθλιε όπου άνοιξες
    τα σύνορα να μπούνε
    οι μουσουλμάνοι σπίτια μας
    και να εγκατασταθούνε
    20
    πράκτορας είσαι της Τουρκιάς
    πούθελε να πατήσει
    τον τόπο, την Ελλάδα μας
    δίχως να πολεμήσει
    21
    πράκτορας είσαι της Τουρκιάς
    προδότης, και να ανοίξει
    τις πόρτες πρέπει το Γουδί,
    το δίκιο να μιλήσει,
    23
    του τόπου μας που σε καιρούς
    δύσκολους είχε ζήσει
    πίνοντας δάκρυα πικρά
    δίχως να γονατίσει,
    24
    και τώρα εσύ του Ερντογάν
    δούλος πιστός τ’ ασκέρια
    των Μουσουλμάνων έφερες
    να μας δεθούν τα χέρια!!!

    Υστερόγραφο.
    Όταν μετά από χρόνια θεσπιστεί στις κατεχόμενες από Μουσουλμάνους πρώην Χριστιανικές χώρες Μέγα Βραβείο Ερντογάν – Νταβουτογλου, ο πρώτος που θα το λάβει θα είναι ο Κύριος Αλέξης Τσίπρας………

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση