GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η γραβάτα που κόβει την ανάσα!

Επισημαίνει ο Δημήτρης Α. Γιαννακόπουλος Η προλεταριοποίηση της ελληνικής αστικής τάξης, θα συνεχιστεί και η γραβάτα θα συμβολίζει σύντομ...

Επισημαίνει ο Δημήτρης Α. Γιαννακόπουλος

Η προλεταριοποίηση της ελληνικής αστικής τάξης, θα συνεχιστεί και η γραβάτα θα συμβολίζει σύντομα το σκοινί που καταλήγει σε αγχόνη. Τα μέλη επιστημονικών φορέων που πραγματοποίησαν χθες μαζική πορεία, διαδηλώνοντας την αγανάκτησή τους στην αύξηση των εισφορών τους - η οποία προβλέπεται στο σχέδιο της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό, το οποίο μάλλον ως παιδικό δημιούργημα αντιμετωπίζουν οι «Θεσμοί» - μοιάζει να συνειδητοποιούν πως τα νέα βάρη τους τραβούν με δύναμη την γραβάτα τους και αυτή σφίγγει ασφυκτικά τον λαιμό τους!

Οι γραβατωμένοι κύριοι και οι «γραβατωμένες» κυρίες κινδυνεύουν πλέον άμεσα να πεθάνουν από ασφυξία στην Ελλάδα μας. Ο λόγος είναι πως το Νέο Κοινωνικό Μοντέλο της πατρίδας μας καταδικάζει όσους ακόμη τολμούν να φορούν γραβάτα. Η υφολογική προσέγγιση της αριστερής μας κυβέρνησης ενισχύει ασφαλώς μια «κοινή γνώμη» που διαμορφώνεται στη βάση ενός πτωχευτικού και φτωχοποιητικού αφηγήματος που «καταδικάζει» όσους φορούν γραβάτα να κρεμαστούν από αυτήν, επειδή είναι κλέφτες, σνομπ, «αβραμόπουλοι» και απατεώνες, εχθροί της κοινωνίας και του κράτους, προδότες και ληστές του λαϊκού μόχθου και του κρατικού ταμείου! Μπουρζουαζία του κερατά, με δύο λόγια!

Τώρα, μεταξύ μας, οι κατσαδιασμένοι από τη κυβέρνηση, αλλά και σχεδόν από όλα τα άλλα στρώματα του πληθυσμού έλληνες επιστήμονες, οι οποίοι συγκροτούν το δυναμικό της αστικής και όχι ασφαλώς της μεγαλοαστικής τάξης της χώρας, έχουν ευθύνες για την καταδίκη τους δια απαγχονισμού με την γραβάτα τους. Αθώοι δεν είναι, αλλά δεν είναι δίκαιο να αντιμετωπίζονται σαν το μισητό σύνταγμα των Royal Cravates του Λουδοβίκου του 14ου! Και σε κάθε περίπτωση η κακομοίρα η γραβάτα δεν είναι το εγχειρίδιο του εγκλήματος ή «εγκλήματος», γιατί την ενοχοποιείς;

Μην με παρεξηγήσεις, δεν υπερασπίζομαι προνόμια και ευνοϊκή φορολογική ή ασφαλιστική μεταχείριση γραβατωμένων, γράφω για να επισημάνω τη μεταμοντέρνα υποκρισία σε ένα κράτος που δομείται πλέον με την γραφειοκρατική κουλτούρα του σταλινισμού και στη βάση της πολιτικοοικονομικής και κοινωνικής πρακτικής του νεοφιλελευθερισμού. Το μίγμα αυτό προλεταριοποιεί τα δύο τρίτα της κοινωνίας που σε πολύ λίγο καιρό θα διαχωρίζονται με ένα θεσμικό και κοινωνικό τείχος από το υπόλοιπο ένα τρίτο, το οποίο θα συντίθεται από την πολιτικο-επιχειρηματική ελίτ/ολιγαρχία. Αυτό κατατείνει στον ολοκληρωτισμό. Πρόκειται μάλλον για ένα φασιστικό κοινωνικό μοντέλο, αν θέλεις να το ορίσουμε απλοϊκά.

Δεν μου αρέσει, είναι πιο άδικο κοινωνικώς από το σημερινό, προάγοντας την «ισότητα στη φτώχεια» και ένα ύφος χυδαίου λαϊκισμού. Οι περισσότεροι γραβατωμένοι και οι περισσότερες από τις «γραβατωμένες» θα πετάξουν τις γραβάτες τους, θα φορέσουν τα in-fashion, κιτς, casual ρουχαλάκια τους και θα το «παίζουν» σύγχρονοι - φτωχοί φυσικά - επαναστάτες «χωρίς αιτία», με μια δηλαδή και μοναδική αιτία ….τα λεφτά που δεν υπάρχουν! Και όσο δεν υπάρχουν, θα εφευρίσκονται νέοι τρόποι και θα προωθούνται νέες ιδέες και κόλπα που θα κατατείνουν στη μείωση αντί στην αύξηση των εσόδων του κράτους. Είναι αδύνατη η ισορρόπηση εσόδων-εξόδων υπό τις σημερινές δημοσιονομικές συνθήκες σε συνδυασμό με την συνολική υποχώρηση της οικονομίας και την περιορισμένη ρευστότητα.

Τελικά θα πνιγούν πολλοί από όσους φορούν γραβάτα απολύτως άδικα… απλώς και μόνον επειδή δεν ακλούθησαν τη μόδα του λαϊκισμού. Εγώ σκέφτομαι να μην ξαναφορέσω γραβάτα. Ήδη έκοψα το ξύρισμα και σήμερα το πρωί ανατρίχιασα βλέποντας στον καθρέφτη μου, αντί τον γνώριμό μου Δημήτρη τον… προνομιούχο σε τρίχες άνδρα του Ομήρου ή του Φαραώ! Είναι βέβαιο πως χωρίς γραβάτα, αλλά με γένια και μούσια, υιοθετώντας ένα ιρανικού στιλ dress code δηλαδή, η ελληνική κοινωνία θα μεγαλουργήσει στο μέλλον! Έτσι θα βρει τη ρώμη και τον ανδρισμό που παρουσιάζουν σοβαρό και μόνιμο έλλειμμα στη δημόσια ζωή της χώρας! Και ήταν τόσο απλό!...

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση