GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Μητσοτάκης: «Πρώτη προτεραιότητα τα ζητήματα ασφάλειας, πολίτες που δεν είναι ασφαλείς τελικά δεν είναι ελεύθεροι»

«Η Ασφάλεια και η Δικαιοσύνη δεν είναι δεξιά πολιτική, δεν είναι κεντρώα πολιτική, δεν είναι αριστερή πολιτική. Το Κράτος έχει μια βασι...


«Η Ασφάλεια και η Δικαιοσύνη δεν είναι δεξιά πολιτική, δεν είναι κεντρώα πολιτική, δεν είναι αριστερή πολιτική. Το Κράτος έχει μια βασική, συνταγματικά κατοχυρωμένη υποχρέωση να προστατεύει τους πολίτες του», δήλωσε ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας, σε εκδήλωση του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ).
Ο κ. Μητσοτάκης έδωσε συγχαρητήρια στην ΕΛΑΣ για την υπόθεση απελευθέρωσης του επιχειρηματία Μιχάλη Λεμπιδάκη επισημαίνοντας πως «όταν η Ελληνική Αστυνομία αφεθεί ελεύθερη μπορεί κάνει τη δουλειά της με τρόπο αποτελεσματικό».
«Για μας», είπε ο κ. Μητσοτάκης, «τα ζητήματα ασφάλειας είναι πρώτη πολιτική προτεραιότητα. Οι πολίτες που δεν είναι ασφαλείς τελικά δεν είναι ελεύθεροι. Τα ζητήματα ασφάλειας έχουν και ένα έντονο ταξικό χαρακτήρα. Είναι κατ’ εξοχήν οι φτωχογειτονιές, οι περιοχές με τα περισσότερα προβλήματα που αισθάνονται πιο έντονα την ανασφάλεια».
Ο πρόεδρος της ΝΔ αναφέρθηκε, επίσης, σε φαινόμενα όπως ο δημόσιος τραμπουκισμός του καθηγητή Άγγελου Συρίγου τονίζοντας ότι «δεν θα γίνουν ανεκτά, καθώς είναι αποτέλεσμα κουλτούρας βίας και ανομίας που κυριάρχησε στα ελληνικά Πανεπιστήμια και υιοθετήθηκε από συγκεκριμένα Κόμματα ως μηχανισμός αντίδρασης απέναντι σε αυτό που αντιλαμβάνονταν ως κατεστημένο».
Ο κ. Μητσοτάκης ξεκαθάρισε ότι «το άσυλο στα Πανεπιστήμια θα αλλάξει, έτσι ώστε η Αστυνομία να επεμβαίνει αυτεπάγγελτα όποτε τελείται κάποιο αδίκημα. Το Πανεπιστήμιο είναι δημόσιος χώρος. Ο νόμος ισχύει για όλους. Οι πολίτες έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις».
Αναφερόμενος στα χρόνια της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, ο κ. Μητσοτάκης τόνισε: «Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε εύκολα τη μεγάλη ζημιά που συντελέστηκε στην ελληνική οικονομία το Α’ εξάμηνο του 2015. Αυτή η ζημιά κοστολογείται περίπου 100 δις από τον κ. Ρέγκλιγκ και πολλούς διεθνείς αναλυτές. Και, βέβαια, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε το γεγονός ότι σήμερα βρισκόμαστε ακόμα σε ένα αχρείαστο τρίτο Πρόγραμμα, επιβλήθηκαν 15 δις αθροιστικά καινούργια μέτρα και έχουν συμφωνηθεί για το 2019 και το 2020 νέα μέτρα ύψους 5,2 δις ευρώ. Και όλα αυτά σε ένα διεθνές περιβάλλον, το οποίο είναι ιδιαιτέρως ευνοϊκό. Γνωρίζετε ότι η ευρωπαϊκή οικονομία αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και η Ελλάδα είναι ουραγός σε αυτή την εξέλιξη. ».
«Η ζωή δεν τελειώνει το 2018. Εάν ρωτήσετε την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ τι σας λέει για μετά το 2018; Δεν σας λέει τίποτε για το τι θα γίνει μετά. Εμείς προτείνουμε ένα ξεκάθαρο μεταρρυθμιστικό σχέδιο και λέμε στους Ευρωπαίος εταίρους μας ότι όσο εμείς υλοποιούμε αυτό τις μεταρρυθμίσεις τόσο εσείς να μειώνετε τους στόχους του πρωτογενούς πλεονάσματος. Έτσι, ώστε να μειώσουμε κι άλλο τους φόρους».Χαρακτήρισε την πολιτική αλλαγή «απαραίτητη προϋπόθεση για μια γενναία φυγή προς τα μπρος» ενώ επισήμανε ότι είναι αναγκαία μια «ισχυρή Κυβέρνηση με νωπή λαϊκή εντολή και με ξεκάθαρη νομιμοποίηση να υλοποιήσει ένα μεταρρυθμιστικό σχέδιο, πολύ φοβάμαι ότι η ελληνική οικονομία θα σέρνεται και η όποια πρόοδος θα είναι αναιμική».
Ο κ. Μητσοτάκης κατηγόρησε την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ότι «μπορεί στα λόγια να μιλάει για καθαρή έξοδο από το Μνημόνιο, στην πράξη όμως η Ελλάδα δεσμεύεται σε ένα ασφυκτικό πλαίσιο. Αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε έναν ακόμη γύρο μειώσεων συντάξεων από το 2019 και ότι από το 2020, συμπολίτες μας, οι οποίοι κερδίζουν 500 ευρώ το μήνα για πρώτη φορά θα πληρώσουν φόρο εισοδήματος με τη μείωση του αφορολόγητου. Αυτό σημαίνουν τα μέτρα, τα οποία έχει ψηφίσει, σήμερα, η Κυβέρνηση Τσίπρα–Καμμένου.».
Για τις επενδύσεις που είναι απαραίτητες για να πάρει μπρος η οικονομία της χώρας, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ανέφερε ότι «αυτή η Κυβέρνηση υψώνει συνέχεια προσχώματα… Υπάρχουν καθυστερήσεις σε επενδύσεις όπως στο Ελληνικό και στις Σκουριές, όπου υπήρξαν στελέχη της Κυβέρνησης που είπαν ξεκάθαρα ότι δεν θέλουμε εξορυκτική δραστηριότητα στην Ελλάδα».
«Χρειάζεται», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης, «μια Κυβέρνηση που θα μιλά μια ενιαία γλώσσα και δεν θα είναι χωρισμένη σε φέουδα. Αυτή είναι, δυστυχώς, η εικόνα της Κυβέρνησης σήμερα».

2 σχόλια

  1. Η δικαιοσύνη είναι ένα φίδι που δαγκώνει τους ξυπόλητους..«Δικαιοσύνη; Θα βρεις δικαιοσύνη στον άλλο κόσμο. Σ’ αυτή τη ζωή έχουμε μόνο νόμους.»
    William Gaddis, 1922-1998, Αμερικανός συγγραφέας

    Όμως βαυκαλιζόμαστε αν πιστεύουμε ότι μόνο στην Ελλάδα η δικαιοσύνη είναι μια εξαρτημένη εξουσία. Μεταθέτουμε το πρόβλημα. Από παγκόσμιο το κάνουμε εθνικό -όπως ακριβώς συνηθίζουμε να κάνουμε με τον οικονομικό πόλεμο, που νομίζουμε ότι έχει ως στόχο τους Έλληνες...

    Δεν είναι καν ένα πρόβλημα σύγχρονο του νεοφιλελευθερισμού ή έστω του κλασικού καπιταλισμού... Είναι τόσο παλιό όσο κι ο κόσμος.

    Πριν τον νεοφιλελευθερισμό, πριν τον Μαρξ, πριν τον καπιταλισμό του Σμιθ, πριν ακόμα και τη φεουδαρχία, η δικαιοσύνη ήταν ένα φίδι που δάγκωνε τους ξυπόλητους.

    Ανατρέχοντας στους κώδικες του Χαμουραμπί (2000 χρόνια π.Χ.), τον πρώτο γραπτό νομοθετικό κώδικα, κατά κάποιο τρόπο το πρώτο σύνταγμα, βλέπουμε ότι υπήρχαν διαφορετικές τιμωρίες για τους πλούσιους που έκαναν κακό σε πλούσιους, για τους πλούσιους που έκαναν κακό σε φτωχούς (ή γυναίκες ή σκλάβους). Και διαφορετικές για τους φτωχούς -ειδικά αν έκαναν κακό σε πλούσιους.

    Για παράδειγμα:

    196: Αν ένας άντρας ανώτερης τάξης τυφλώσει από το ένα μάτι άλλον άντρα ανώτερης τάξης, θα του βγάλουν κι αυτού το μάτι.

    198: Αν τυφλώσει από το ένα μάτι έναν άντρα κατώτερης τάξης θα του παραδώσει 60 σέκελ ασήμι.

    199: Αν τυφλώσει από το ένα μάτι το δούλο κάποιου άντρα ανώτερης τάξης θα του παραδώσει τη μισή αξία του δούλου σε ασήμι (στον αφέντη).

    Η δικαιοσύνη του Χαμουραμπί ήταν ειλικρινής: «Δεν υπάρχει ισονομία. Οι αριστοκράτες, οι πλούσιοι, οι αξιωματούχοι, οι άντρες, οι ελεύθεροι είναι πιο σημαντικοί απ’ τους άλλους, είναι ανώτεροι».

    Στην Αθηναϊκή δημοκρατία ίσχυε κάτι παρόμοιο. Οι πολίτες άντρες ήταν οι ανώτεροι. Και οι Αθηναίοι ανώτεροι των υπολοίπων.

    «Δίκαιο είναι το συμφέρον το ισχυρού», λέει ο σοφιστής Θρασύμαχος.

    Και στη Ρώμη κανένας Σπάρτακος δεν είχε ίσα δικαιώματα με τον Καίσαρα. Όλοι το ήξεραν αυτό...

    SaneJoker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η δικαιοσύνη είναι ένα φίδι που δαγκώνει τους ξυπόλητους..«Δικαιοσύνη; Θα βρεις δικαιοσύνη στον άλλο κόσμο. Σ’ αυτή τη ζωή έχουμε μόνο νόμους.»
    William Gaddis, 1922-1998, Αμερικανός συγγραφέας

    Μετά το αμερικανικό σύνταγμα (and justice for all) και τη γαλλική επανάσταση (Liberté, Égalité, Fraternité), ξεκίνησε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση της ισονομίας.

    Με την Οκτωβριανή Επανάσταση η ψευδαίσθηση ολοκληρώθηκε: Όλα τα ζώα είναι ίσα (αλλά κάποια ζώα είναι πιο ίσα).

    Οι άνθρωποι πλέον, στον εικοστό πρώτο αιώνα, πιστεύουν ότι υπάρχει ισονομία. Ότι η δικαιοσύνη θα τους κρίνει ανεξαρτήτως φυλής, χρώματος, φύλου, σεξουαλικής κατεύθυνσης, πεποιθήσεων και -κυρίως- ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης.


    Όσοι το πιστεύουν αυτό είναι αφελείς. Πόσοι πλούσιοι βρίσκονται στις φυλακές της Ελλάδας, των ΗΠΑ, της Κίνας, της Σουηδίας;

    Γιατί οι φυλακές είναι γεμάτες φτωχούς; Επειδή είναι κατώτεροι γονιδιακά με ροπή στο έγκλημα;

    Το έγκλημα έχει σημασία ή ποιος το διαπράττει; Πόσοι μεγαλέμποροι ναρκωτικών είναι στη φυλακή; (δες Noor1) Και πόσοι απλοί χρήστες ή βαποράκια;

    Για ισονομία μιλάμε; Πόσοι δισεκατομμυριούχοι φοροδιαφεύγουν; Πόσοι έχουν κρυφούς λογαριασμούς στην Ελβετία; Πόσοι απ’ αυτούς έχουν καταδικαστεί και φυλακιστεί;

    Ισονομία και ισοπολιτεία: Ποιοι έχουν πληρώσει το κόστος των μνημονίων; Οι εφοπλιστές και οι μεγαλοεργολάβοι; Οι πολιτικοί; Ή μήπως οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι, οι ελεύθεροι επαγγελματίες;

    Και πραγματικά υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι αυτό είναι ελληνικό φαινόμενο;

    Οι εξουσίες είναι διαπλεκόμενες, αλληλοεξαρτόμενες. Και δεν αναφέρομαι μόνο στις τρεις κλασικές: Νομοθετική, δικαστική, εκτελεστική.

    Οι πιο ισχυρές αυτή τη στιγμή είναι η οικονομική εξουσία και η εξουσία των media. Αυτές οδηγούν τον κόσμο μας (και τις άλλες τρεις) όπου θέλουν.

    Οπότε πώς περιμένετε η δικαστική (για παράδειγμα εξουσία) να στραφεί ενάντια στην οικονομική εξουσία;

    Τι θα ήταν ένας πολιτικός χωρίς οικονομική και επικοινωνιακή στήριξη;


    Η δικαιοσύνη του εικοστού πρώτου αιώνα διαφέρει πολύ από εκείνη του Χαμουραμπί. Όμως πάντα θα υπάρχει η διάκριση ανάμεσα στους ανώτερους και στους κατώτερους. Ειδικά όταν οι κατώτεροι είναι υποστηρικτές μιας ιδεολογίας που αντιτίθεται στις εξουσίες.

    Οι εχθροί των εξουσιών πάντα θα παρουσιάζονται ως εχθροί του λαού, την ίδια στιγμή που οι εξουσίες καταπατούν κάθε δικαίωμα του λαού.

    Έτσι ήταν η «δικαιοσύνη» απ’ την αυγή του πολιτισμού. Ίσως αυτό ν’ αλλάξει κάποτε. Πώς και γιατί δεν γνωρίζω.

    Μέχρι τότε η ισονομία θα είναι ένα παραμύθι που λένε οι νταντάδες στα παιδιά των ισχυρών, για να φάνε το φαΐ τους.

    «Φάε το φαΐ σου, αλλιώς θα το φάνε οι φτωχοί, και μετά θα νομίσουν ότι είμαστε ίσοι και θα σου πάρουν το κεφάλι».

    SaneJoker

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση