GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Παίξτε μόνοι σας!

Αηδία από τον τρόπο λειτουργίας της κυβέρνησης... .. Του Αγίου ... Από σήμερα και μέχρι να αποφασίσει ο κ. Καραμανλής να παραιτηθεί, αντι...

Αηδία από τον τρόπο λειτουργίας της κυβέρνησης...
..
Του Αγίου
...
Από σήμερα και μέχρι να αποφασίσει ο κ. Καραμανλής να παραιτηθεί, αντιλαμβανόμενος τη βλάβη που υπέστη ο πολιτικός πολιτισμός, οι θεσμοί, η κοινή λογική και εν τέλει η ελληνική πολιτεία από τις ενέργειες του γύρω από το σκάνδαλο-Ζαχόπουλου, θα απέχω από τον σχολιασμό της κυβερνητικής λειτουργίας και νομοθετικής πρωτοβουλίας.
Νοιώθω απόλυτη αηδία για το επίπεδο των ψευδών και της εμφανούς υποτίμησης του πολίτη από τις αιτιάσεις που εκστόμισε θρασύτατα ο Υπουργός Επικρατείας κ. Ρουσόπουλος για να καλύψει τον πρωθυπουργό και το ρόλο του στο σκάνδαλο.
Πλέον, η κατάσταση ξέφυγε από κάθε λογική αναφορά.
Ο πρωθυπουργός, ισχυριζόμενος ότι δεν είχε ιδέα για το περιεχόμενο του DVD, ούτε καν για την ύπαρξή του, ούτε ότι έμαθε ποτέ από ποιόν το παρέλαβε το γραφείο του – μετά μάλιστα από σχετικό ραντεβού – δεν είναι άξιος να ασκεί πολιτική και να κυβερνά τη χώρα.
Υπάρχουν και όρια. Όταν ο κ. Ρουσόπουλος δηλώνει ότι ο πρωθυπουργός το μόνο που γνώριζε ήταν ότι ο Ζαχόπουλος παραιτήθηκε για «λόγους υγείας», με θράσος προσβάλλει τη λογική του πολίτη. Δεν απευθύνεται σε αυτόν, αλλά σε κάποιον υπήκοο ενός κράτους που δεν μπορεί να είναι η σημερινή Ελλάδα.
Μετά απ’ αυτά, κατά την άποψή μου, η κυβέρνηση «έκλεισε τον κύκλο της». Δεν μπορεί να υπάρξει ούτε καν η στοιχειώδης εμπιστοσύνη που απαιτείται από τον λαό, για να ασκήσει η κυβέρνηση αυτή, πολιτική. Η ευθύνη πλέον για τη συνέχεια μεταφέρεται στη βουλή. Εκεί θα κριθούν όλοι.
Εκεί θα κριθεί και αν ο Γιώργος Παπανδρέου αξίζει της τιμής του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ή όχι. Τέρμα τα ψέματα. Παίξτε μόνοι σας!

49 σχόλια

  1. Συνεννοημένοι είμαστε απόψε ρε ΑΓΙΕ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. index

    Θέλω να σας πληροφορήσω ότι έχω αποκλειστικές πληροφορίες για πολλά οικονομικά σκάνδαλα της Νέας Δημοκρατίας. Ακόμα έλαβα μέρος σε 42 ληστείες σε τράπεζες, σε σουπερμάρκετ σε ΙΚΑ, σε περίπτερα σε χρηματαποστολές και άλλα πολλά η γνωρίζω γεγονότα για όλα αυτά που μπορεί να βοηθήσουν στην διερεύνηση. Επίσης έχω πολλές πληροφορίες για τον Οσάμα και την Αλκάιντα όπως και για πλήθος άλλων οργανώσεων οι οποίες έχουν προκαλέσει τουλάχιστον 500 πολύνεκρες επιθέσεις η κάθε μία.

    Επειδή όμως κάποτε εργαζόμουν ως δημοσιογράφος, και επειδή τώρα εργάζομαι στο γραφείο κάποιου πολιτικάντη με το όνομα Καραμανλής (οπότε το αντικείμενο της ενασχόλησής μου είναι η προπαγάνδα και η συγκάλυψη), επικαλούμαι το δημοσιογραφικό απόρρητο το οποίο υπάρχει μόνο προς την προστασία του δικαιώματος μου για την παραπληροφόρηση των διωκτικών και δικαστικών αρχών όπως και για την παρακώλυση του έργου τους.

    Πόσο νομίζετε ότι όλα τα προηγούμενα απέχουν από την πραγματικότητα του Καραμανλή;

    Αν το δημοσιογραφικό απόρρητο υπάρχει για προστατεύει τον πολίτη από αυθαιρεσίες της εξουσίας, τότε η χρήση του από την εξουσία αποτελεί αναστολή των δικαιωμάτων των πολιτών άρα και κατάλυση της δημοκρατίας.

    Είναι εξάλλου γνωστό τοις πάση ότι εγώ και ο Καραμανλής δεν «γουστάρουμε» να λογοδοτούμε σε κανένα, φυσικά ούτε στα «τσόλια» που έρχονται στη βουλή και το παίζουν αρχηγοί κομμάτων. Ο πολίτης είναι βλάκας και αγράμματος και δεν ξέρει τι του γίνεται, σε απόλυτη φυσικά αντίθεση με τον Ρουσσόπουλο για παράδειγμα που έκανε την ανάλογη δήλωση περί του «κυβερνητικού απορρήτου».

    Υπάρχουν ποινικές ευθύνες για τον ίδιο τον Καραμανλή, τα «τσόλια» αξιότιμοι κύριοι της αντιπολίτευσης, τι θα κάνουν; Θα ζητήσουν εξεταστική επιτροπή;
    Εκτός από όλα τα άλλα πρέπει ο Πρωθυπουργός της χώρας να είναι ΚΑΙ του κοινού ποινικού δικαίου;

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!!!

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνεννοημένοι είμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγιε προσυπογραφω!

    Αλλα ξερεις ποια ειναι η τραγωδια;

    H ανυπαρξια της Αριστερας σ' αυτον
    τον τοπο.

    Εγω με αυτην τα εχω οχι με τους γελοιους
    Καραμανλη και Παπανδρεου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΝΤΟΜΑ ο παρ' ολίγον αυτόχειρας θα καταθέσει για όλα όσα γνωρίζει, αλλά και για τους φόβους του, που αναφέρει στην επιστολή, όπου υπογραμμίζει: «Εγώ δεν έχω την δύναμιν να τα βάλω με μιαν κυβέρνησιν, η οποία άρον άρον μάς φωτογραφίζει ως εκβιαστάς και δη εμένα. Αλλά ούτε και το σθένος έχω. Διότι ουδείς θα με πιστεύση».

    ΑΣΦΑΛΩΣ, μετά τη σωτηρία του θα αποκτήσει το σθένος για να πει όσα γνωρίζει από τις όντως περίεργες σχέσεις του με την προφυλακισμένη κυρία Εύη Τσέκου, τον κ. Χρήστο Ζαχόπουλο και άλλα πρόσωπα.

    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ για σχέσεις διόλου άσχετες με υποθέσεις του υπουργείου Πολιτισμού, του οποίου φακέλους ερευνά ο ανακριτής. Ο βόρβορος και η εικόνα της αποσύνθεσης τρομάζουν κάθε μέρα όλο και περισσότερο το Μαξίμου. Η αλήθεια θα αποκαλυφθεί. Δεν είναι DVD για να παραποιηθεί με μοντάρισμα επικοινωνιακής πολιτικής, δηλαδή κυβερνητικής προπαγάνδας.

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. index

    Το δημοσιογραφικό απόρρητο υπάρει για να διευκολύνει το δημοσιογραφικό λειτούργημα.

    ΟΧΙ το κακούργημα!

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. thimaste pou legame oti oi pasokoi itan lamogia???? pou na fantazomastan ti mas perimene me aftous pou mpleksame. pesane me ta moutra sto meli....

    geloie karamanlaka paraitisou prin einai arga. pas gia filaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρε μεγάλε άγιε, δεν ψηφίζουμε το τι νομίζεις εσύ. Ολαός ψηφίζει για 4 χρόνια και όχι για 4 μήνες. Όσο για την ελπίδα που έχεις για τον Γιωργάκη δεν βλέπεις ότι το παιδί δεν μπορεί. Εντάξει μη τρελαθούμε. Να διώξουμε τους ερασιτέχνες για να φέρουμε τους επαγγελματίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγιε
    λυπαμε που το γραφω αλλα εισαι μαλλον αφελης για να πιστευεις οτι μπορει να παραιτηθει
    Οταν ειναι ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ και δεν εχει φιλοτιμο μονο βιαιως μπορει να σηκωθει απο την καρεκλα του
    Η λεξη παραιτηση δεν υπαρχει στο λεξιλογιο του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Εκεί θα κριθεί και αν ο Γιώργος Παπανδρέου αξίζει της τιμής του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης ή όχι."

    Αν άξιζε φίλε ΑΓΙΕ θα το είχε αποδείξει προ πολλού.
    Εδώ και τέσσερα χρόνια είναι στη θέση αυτή, έχουν γίνει ΤΑ αίσχη των αισχών από την Κυβέρνηση Καραμανλή και ο κ. Παπανδρέου κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.
    Γιατί αυτή τη φορά λοιπόν να ξυπνήσει από τον λήθαργό του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ ΠΡΩΙ στην εκκλησία, τη νύχτα στην πιο ανατριχιαστική ακολασία. Αμ γιατί νομίζετε ο ένας μετά τον άλλον ρίχνονται οικειοθελώς στο ταξίδι το μεγάλο; Για τις εξωσυζυγικές τους απιστίες. Να γελάσω. Αν ήταν έτσι, τα δύο τρίτα της επικράτειας θα είχαν γκρεμιστεί από τα μπαλκόνια. Για παράνομες συναλλαγές. Στην Ιαπωνία μπορεί, στο Ελλάντα ούτε μία στο εκατομμύριο. Για ναρκωτικά. Είδατε εσείς κανέναν πολιτικό των Ζωνιανών και άλλων φουντοειδών περιοχών να λυγίζει, έστω υποκριτικώς; Ούτε η πιο μικρή τρίχα της κεφαλής τους. Για εμπόριο λευκής σαρκός. Καλά τώρα. Ο νταβατζής εκλαμβάνεται ως κοινωνικός λειτουργός. Τότε; Σκεφτείτε. Ποιο το κακούργημα που κανείς δεν μπορεί να αντέξει; Τι είναι αυτό που στο άκουσμά του θα έστελνε σύμπασα τη Ν.Δ. στα τάρταρα της απόλυτης, ολοσχερούς ανυποληψίας και ανυπαρξίας; Μη βιάζεστε. Αν ο μηχανισμός δεν το κουκουλώσει, τότε η αλήθεια και η αποσβολωμένη και οργισμένη κοινωνία σαν ατομική βόμβα θα τους εξοντώσει!

    Δανίκας, απ’ τα ΝΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν θα παρέμβω στο σχολιασμό, θέλω μόνο να διευκρινίσω την τελευταία μου φράση.

    Εννοώ οτι ο Γ. Παπανδρέου έχει τη δυνατότητα να κινήσει τις διαδικασίες ώστε, επιτέλους, να μιλήσει ο πρωθυπουργός για την υπόθεση και να πάψει να υπεκφεύγει σαχλαμαρίζοντας με διαγγέλματα, όπως αυτά της πρωτοχρονιάς και των Φώτων.
    Γενική πολιτική δεν μπορεί να ασκηθεί, ούτε, ασφαλώς αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, εάν δεν ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση που αφορά προσωπικά τον κ. Καραμανλή.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    Υ.Γ. Ασφαλώς κι ο κ. Καραμανλής δεν έχασε τη δεδηλωμένη. Την εμπιστοσύνη του λαού απώλεσε, με τα ψέματα και το κρυφτούλι.
    Δεν ξέρω τι αντιλαμβάνεται ο καθένας με αυτήν την απώλεια σε οτι αφορά τη νομιμοποίηση των κυβερνητικών αποφάσεων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. AΓΙΕ
    ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ
    "ΠΑΙΖΩ ΜΟΝΟΣ"..
    ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΣΥ..

    ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ..
    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΓΩ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ
    ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΧΟ,
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΣΤΟΥΣ
    ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ?
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΩ..

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΓΙΕ
    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ,
    ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ?
    ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ?
    ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΝ ΛΑΟ ΕΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ
    ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ?
    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΙΠΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ?
    ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ.

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ αισιόδοξος είστε κ. Δανίκα.

    Ξέρεις τι γίνεται κάθε τέσσερα χρόνια. Μια αριστερά αποκλεισμένη παντελώς από τα ΜΜΕ καλείται να πείσει τον κόσμο μέσα σε τριάντα μέρες ότι είναι η εναλλακτική πρόταση εξουσίας! Πώς να πείσει;
    Για ποια δημοκρατία μιλάμε;

    Μήπως θυμάστε το πρόσφατο πολιτικό κλίμα που επέλεξε ο Καραμανλής- και συνηγόρησε το ΠΑΣΟΚ- για να κάνει εκλογές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΓΙΕ
    ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ?
    ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ?
    ΣΤΟΝ ΧΑΡΔΑΒΕΛΑ?
    ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ?
    ΣΤΗΝ ΑΝΝΙΤΑ ΠΑΝΙΑ?
    ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΣΥ..
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΕΙΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ζήτησε κανένας εκλογές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΧΙ.
    Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ
    ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΑ ΡΕ ΑΓΙΕ
    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑ ΤΙ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ?
    ΧΑΖΟΣ ΕΙΣΑΙ?
    ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ.
    ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΧΑΖΕΨΕΙΣ ΕΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εισαγγελέας καλεί Αναστασιάδη για τα "περίεργα" 5 εκατομμύρια Ευρά!


    Πολλά τα λεφτά Θέμο!
    Η “περίεργη ιστορία” με τα 5.000.000 Ευρά που πήγε να καταθέσει ο Θέμος Αναστασιάδης και γίνεται τεράστια προσπάθεια να «ταφεί», δεν έκλεισε και δεν πρόκειται να κλείσει… Απόδειξη, η θυροκολλημένη, εδώ και μέρες, κλήση του "αυτοδημιούργητου εκδότη" στις αρμόδιες αρχές προκειμένου να συνεισφέρει στην εν εξελίξει έρευνα για την ορφανή κατάθεση των 5 εκατομμυρίων ευρώ και κάτι ψιλά σε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό που έχει στη γαλλικών συμφερόντων τράπεζα BNP Paribas. Αν για ορισμένους εκ της συντεχνίας η νόμιμη κλήση –για οικειοθελή προσέλευση εντός δεκαημέρου από τη θυροκόλληση της- είναι ένδειξη … ταφής, τότε ας αναφωνήσουμε προς Κύριον κτλ.κτλ.


    Εις πείσμα ορισμένων η δημοκρατία και η νομιμότητα λειτουργούν εισέτι στη χώρα μας και δεν αποτελούν κούφιες λέξεις σαν και εκείνες που εκτοξεύονται καθημερινώς από τα τηλε-παράθυρα των 8 , στα οποία η παρουσία του συμπαθούς κατά τα άλλα Όφεως έχει «συστημικά» χαρακτηριστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μέρα με τη μέρα αποδεικνύεται ότι η ιστορία που προσπαθούν απεγνωσμένα τα ΜΜΕ να στήσουν γύρω από τον Ζαχόπουλο είναι άνθρακας και μπάζει από παντού...

    Αφού τις πρώτες μέρες ακούσαμε τον κορυφαίο συνωμοσιολόγο της χώρας, Τσαρούχα, περιφερόμενο στα κανάλια να μας λέει ότι υπάρχουν οικονομικά σκάνδαλα δις Ευρώ κλπ. μπαρούφες, σήμερα όλα έχουν επικεντρωθεί στο «ροζ» βίντεο, αν είναι μοντάζ, ποιος το έγραψε κλπ.

    Έτσι όπως πάει η δουλειά αυτό που θα απασχολήσει τα ΜΜΕ τελικά θα είναι αν ο χοντρός πηδούσε το πορνίδιο στον καναπέ ή στο κρεββάτι...

    Που είναι το πολιτικό κομμάτι; οοεεοο

    Που είναι τα οικονομικά σκάνδαλα; οοεεοο

    Η μεγαλύτερη απόδειξη για το ότι δεν υπάρχουν οικονομικά σκάνδαλα και ότι ο Ζαχόπουλος σ' αυτό το θέμα ήταν ακέραιος, είναι ότι ο χοντρούλης δεν υπέκυψε στον εκβιασμό και προτίμησε να αυτοκτονήσει...

    Βγήκε ο κάθε πικραμένος και μιλούσε για σκάνδαλα τα οποία δεν βλέπουμε...ακόμα και για το μεταλλείο στην Κάνδανο (το «μέγα» σκάνδαλο που αποκάλυψε παλιότερα στη Βουλή ο Αλαβάνος και τον ξεφτίλισε ο Καραμανλής), για το οποίο είχαμε γράψει και παλιότερα...

    Στοιχείο για οικονομικό σκάνδαλο δεν υπάρχει κανένα...ούτε από τον υποτιθέμενο στημένο διαγωνισμό που επικαλούνται κάποιοι. Τα στοιχεία για το υποτιθέμενο σκάνδαλο του διαγωνισμού τα είδε και τα απέρριψε ο Αναστασιάδης και αυτό λέει πολλά...

    Άντε λοιπόν τώρα που ασχολούνται όλοι με το πως πηδούσε το πορνίδιο ο χοντρούλης...να τελειώνουμε με το ασφαλιστικό...μπας και αναγκαστούν να δουλέψουν καθόλου οι κηφήνες που θέλουν σύνταξη από τα 50 τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. EXOYN ΠΛΑΚΑ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΗΣ
    "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ"..

    Ο ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΠΑ-ΡΑΣ ΤΗΣ Κ.ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟ ΓΑΝΤΙ..
    ΣΤΟΝ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ.

    "ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ"
    ΓΡΑΦΕΙ
    ΧΑΧΑΧΑ

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΝ
    ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ,
    ΕΧΟΥΝ "ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ" ΜΕ ΤΟΝ
    ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ..
    ΕΡΕ ΓΕΛΙΑ..


    ΡΕ Τ.ΠΑΠΠΑ-ΡΑ ΠΟΣΑ ΜΑΥΡΑ ΘΕΛΕΙΣ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΕΙΣ ΤΟΝ
    ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ?

    ΛΥΠΗΣΟΥ ΤΟΝ..
    ΑΔΥΣΩΠΗΤΕ,ΣΚΛΗΡΕ,ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. το γνωστο "παρακρατος της δεξιας"

    Αποφυλακίσε τον Αγαπίου

    Εκδικάστηκε σήμερα στο 5μελές Εφετείο αναστολών η αίτηση για προσωρινή αποφυλάκιση μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης από το εφετείο, του μοναδικού ανθρώπου πού κρατείται στις φυλακές από την υπόθεση της οργάνωσης "Επαναστατικός Λαϊκός Αγώνας". Μετά από θετική εισήγηση του εισαγγελέα και με ομόφωνη απόφαση του δικαστηρίου έγινε δεκτή η αίτηση αποφυλάκισης.

    6:59 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Δυο Πασοκοδικηγόροι και μία Πασοκατζού είχαν σχέση με τους φασίστες του ΛΑΟΣ!!!

    Να υπενθυμίσω κάτι σε όλους. Ποιο κανάλι έπαιζε συνέχεια Καρατζαφέρη προεκλογικά; Ε; Το Πασοκοκάναλο Μέγκα!!!

    Ποιο κόμμα στήριζε το ΛΑΟΣ στις εκλογές του 2004 και του 2007; Ε; Ε; Το "δημοκρατικό" ΠΑΣΟΚ!!!

    Ε, ρε γλέντια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κοινή δράση ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ για "να ρίξουν τον Καραμανλή"!

    εθνικο-σολιαλ-ληστες

    Η απόπειρα αυτοκτονίας του Ηρακλή Κουτελίδη «φωτίζει» ακόμα περισσότερο τα αυτονομημένα παρακρατικά κέντρα που κάνουν «πάρτι» στην Ελλάδα και που θεώρησαν ότι ήρθε η στιγμή «να ρίξουν την Κυβέρνηση Καραμανλή». Με υλικό παρακολουθήσεων, εκβιασμών, διορισμών και διευκολύνσεων…..αυτά ξέρουν, αυτά κάνουν. Χουντικοί σε κοινή δράση με το πράσινο παρακράτος και νεοφασίστες παραταγμένοι πίσω από πασοκικά αυτονομημένα τμήματα της ΕΥΠ. Βρώμα και δυσωδία που συγκαλύπτεται απόλυτα από τα «δημοκρατικά» μέσα παραπληροφόρησης και διαστρέβλωσης γιατί το παράνομο υλικό τους εξυπηρετεί και τα σχέδιά τους.

    Πίσω από την Τσέκου σε πρώτη φάση διαπλέκονται τρεις δικηγόροι: Χρήστος Νικολιτσόπουλος(καταπράσινος κολλητός του Πολυζωγόπουλου, νομικός σύμβουλος της ΓΣΕΕ:το κλειδί των εξελίξεων), Ηρακλής Κουτελίδας(κουμπάρος της Τσέκου, συνεργάτης του Πλεύρη(ΛΑΟΣ)) και Δημήτρης Μπαλέρμπας(καταπράσινος συνεργάτης του Πλεύρη, φίλος του Μπαρλέμπα και του Νικολιτσόπουλου).

    Βλέπουμε τη θαυμαστή διαπλοκή ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ που έχει σαν σκοπό να ρίξει τον Καραμανλή, χωρίς να υπολογίζονται ενδιάμεσες παρενέργειες και συνέπειες. Εξάλλου δεν ήταν η πρώτη φορά που τα δύο αυτά κόμματα συνεργάζονται αρμονικά. Οι επαφές έχουν παρελθόν και μέλλον. Κομβικό σημείο ήταν οι τελευταίες Δημοτικές-Νομαρχιακές εκλογές όπου συνεργάστηκαν άψογα για ανταλλαγές ψήφων στο δεύτερο γύρο σε περιοχές όπου η ΝΔ αναμένονταν να πιάσει κάτω του 42%. Τα περισσότερα ανταλλάγματα δεν τα βλέπουμε αλλά είναι φανερή η υποστήριξη που παρέχεται στο κόμμα του Καρατζαφέρη από τα φιλοπασοκικά μέσα ενημέρωσης.

    Και οι τρεις δικηγόροι(παρέα της Ευούλας) θα λάμβαναν κλήσεις από τον ανακριτή τη Δευτέρα.

    Ο Κουτελίδας άφησε το στίγμα του με τρεις πανομοιότυπες επιστολές, προς Πλεύρη, Γεωργιάδη και Ματζουράνη(μπουμπούκια και οι τρεις) στις οποίες δηλώνει αθώος και ρίχνει όλες τις ευθύνες στην Τσέκου για το στήσιμο «της παγίδας». Το κρίσιμο σημείο όλων των ενεργειών τους ήταν η κοινή επιθυμία τους να καταστρέψουν το Ζαχόπουλο και ο διακαής πόθος τους, «να ρίξουν την Κυβέρνηση Καραμανλή». Δεν μας λένε όμως τίποτα για τα «ευήκοα πολιτικά ώτα» που συντονίστηκαν με τη δράση τους. Δεν μας λένε πότε έμαθαν το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ τα «τεκμήρια» της δράσης τους. Είναι σίγουρο ότι ο Νικολιτσόπουλος ειδοποίησε αμέσως τον Πολυζωγόπουλο και ο Κουτελίδης ενημέρωσε αμέσως τον Πλεύρη. Βλέπουμε ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ σε παράλληλο βρώμικο βίο.

    Μια παρατήρηση:έτσι και ο Νικολιτσόπουλος ήταν κολλητός οποιουδήποτε Νεοδημοκράτη (όχι απαραίτητα μεγαλοστελέχους), σήμερα θα σείονταν η Ελλάδα για το «παρακράτος της δεξιας"

    6:21 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Γράφεις: Σήμερα τα 45αρια αντικαταστάθηκαν όπως φαίνεται από κάποιες πένες. Οι αντίπαλοι εξοντώνονται αλλιώς. Ηθικά
    Και συμφωνώ. Το έχω γράψει άλλωστε εδώ αλλά διαφορετικά.

    Όσο για το δημοσιογράφο που μέμφεσαι ήταν πολύ σοβαρό το θέμα για να το βγάλει χωρίς να ξέρει κανείς τίποτε. Όσο πιο πολύ προχωράει τόσο πιο πολύ θα διαπιστώνετε όλοι σας ότι βρισκόμαστε μπροστά σε καραμπινάτο εκβιασμό όχι του Ζαχόπουλου αλλά της Κυβέρνησης γανικότερα. Τι στοιχεία έχει η κυρία δεν το ξέρω. Σε κάθε περίπτωση όμως εγώ αν είχα την εξουσία να αποφασίσω τι θα γίνει θα έκλεινα την ίδια μέσα και τα αφεντικά της (γιατί μάλλον έχει πολλά) για εκβίαση και τους άλλους για τις κομπίνες που έχουν κάνει. Επίσης δε νομίζω ότι την έπαιξε στον άλλον γιατί δεν τη διόρισε. Τόσους και τόσους διόρισαν. Θα διόριζαν και αυτή. Απλά τον έπιασε από το γιακά και του είπε. Κοίτα τι δωράκια σου έχω. Ή μας κάνεις αυτό, το άλλο και το άλλο, ή σε καίμε. Τώρα επειδή δεν τους παίρνει να τα πούνε λένε για διορισμούς ρόζ σκάνδαλα και πράσινα άλογα. Εδώ παίζονται δις και τώρα που μιλάμε γίνονται διαπραγματεύσεις τι θα βγει τι δε θα βγει ποιος θα πάρει ποια δουλειά και τα σχετικά. Αυτό είναι το σκάνδαλο. Με μερικές κασέτες να εκβιάζεται η κυβέρνηση. Συγγνώμη αλλά είμαστε γελοίοι αν το ανεχόμαστε αυτό. Αυτό ρε σεις σημαίνει κατάλυση πολιτεύματος. Αυτού του Μπουρδελοπολιτεύματος που έχουμε και που το λέμε δημοκρατία, που ο θεός να την κάνει δημοκρατία. Στη δημοκρατία υπάρχου θεσμοί και κανόνες. Εδώ υπάρχουν λαμόγια νταβατζήδες κι εκβιαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η σπείρα των εκβιαστών ακουμπά ΠΑΣΟΚ.


    Χθες ο αντίπαλος πλήρωνε με τη ζωή του
    Σήμερα με την ηθική εξόντωσή του.
    Από την πρώτη στιγμή υποστήριξε την ύπαρξη σπείρας εκβιαστών στην υπόθεση Ζαχόπουλου και καυτηρίασε την ύποπτη στάση του «δημοκρατικού» τύπου των νταβατζήδων που υποστήριζαν διάφορες σαχλαμάρες για την Εύη, πέραν του ολοφάνερου. Της ενεργούς δηλαδή συμμετοχής σε κύκλωμα και της ίδιας. Επίσης αναδείξαμε τα ψέματα της Εύης και του περίφημου δικηγόρου Χρήστου Νικολιτσόπουλου. Οι νταβατζήδες μόλις σήμερα βλέπουν εκβιασμό! Η υπόθεση δεν τους πήγε στην αυλή του Καραμανλή αλλά τους οδηγεί κατευθείαν στην αυλή του Παπανδρέου και στον κολλητό του, Πολυζωγόπουλο. Στο βάθος του κήπου κρύβεται και πάλι ο καταπράσινος ήλιος του Πασόκ. Δε μπορούν να συνέλθουν από την ήττα των εκλογών και χρησιμοποιούν κάθε πρακτική για να αποδυναμώσουν προσωπικά τον Καραμανλή.
    Μόλις σήμερα τα «ΝΕΑ του Λαμπρακιστάν» βλέπουν την Κυβέρνηση να κάνει στροφή στο χειρισμό της υπόθεσης, προβάλλοντας πλέον την εκδοχή της δράσης κυκλώματος που είχε στοχοποιήσει τον πρώην γενικό γραμματέα.
    Νομίζουμε ότι τώρα, σε ανακριτικό επίπεδο, η υπόθεση πάει να κάτσει στις πραγματικές της πολιτικές διαστάσεις. Φυσικά και η Τσέκου και ο Ζαχόπουλος πρέπει να μιλήσουν αλλά και όλοι οι φάκελοι που χειρίστηκε ο πρώην Γενικός Γραμματέας πρέπει να ανοίξουν.

    Αποδείχτηκε για άλλη μια φορά όμως το θράσος των νταβατζήδων και των κονδυλοφόρων τους. Τη στιγμή που όλα δείχνουν πράσινη σπείρα αυτοί διυλίζουν τα ψέματα γιατί τους έμειναν ο κώνωπας, η γκαμήλα και οι βαλίτσες γεμάτες πράσινο χρήμα από τα σιωπηρά σκάνδαλα Πασόκ. Αποσιωπούν την εμπλοκή των δικηγόρων και του Νικολιτσόπουλου γιατί μέχρι στιγμής, τους έχουν φανεί χρήσιμοι αλλά και επειδή αυτοί οδηγούν κατευθείαν στην τρύπα του Πασόκ. Αυτό το σενάριο τους έχει πανικοβάλει και γι’ αυτό υπάρχει αγωνία και μεθόδευση για αλλαγή της ατζέντας σε κατασκευασμένες ειδήσεις. Τα πάντα οδηγούν στην πολιτεία του συστήματος Πασόκ που κατασκοπεύει, υποκλέπτει και φακελώνει τους συνεργάτες του Καραμανλή και πολλούς Έλληνες που τολμούν να μην ανήκουν στους «φίλους και μέλη». Αυτό το κύκλωμα που δρα ανενόχλητο και σχετίζεται με πράσινα, παρακρατικά και αυτονομημένα πρακτοριλίκια αποδείχτηκε ότι μπορεί να κάμει μεγάλη ζημιά στον κανακάρη και στο εκβιαστικό κύκλωμα του γοητευτικού κόσμου του «Επενδυτή-Νταβατζή».

    Οι πρακτορίσκοι του συστήματος Πασόκ βρίσκονται σε εξαιρετικά δύσκολη θέση και δεν περίμεναν τέτοιο ανάποδο γύρισμα. Παραγράφουν με υπερβολικά άκομψο τρόπο τη συλλογική μνήμη και κρίση. Καθυβρίζουν την κοινωνία και τους πολίτες, που περίμεναν από το Πασόκ ένα ειλικρινές συγνώμη για τις τεράστιες ευθύνες του, στην παρακμή της ελληνικής κοινωνίας και όχι βυζαντισμούς, παρακολουθήσεις και εξευτελισμούς συμβασιούχων και γραμματέων.

    Οι πράσινες ακρίδες προτίμησαν το δρόμο της λάσπης, της κακοποίησης των γεγονότων και της ραδιουργίας. Ο Παπανδρέου αποδεικνύεται ότι είναι πράγματι μικρός, ασήμαντος και υποχείριο Καρχιμάκηδων-Κλουζώ και ανήθικων συνδικαλιστών πρακτόρων που έχουν πιστέψει ότι με την ανηθικότητά τους θα ρίξουν «τη χούντα του Καραμανλή». Και το χειρότερο. Το έχει πιστέψει και ο ίδιος ο Γιωργάκης.

    5:51 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Το Αμέρικα δεν ανέχεται την "ανυπακοή" του Καραμανλή. Έρχεται "βρώμικο 89" no2.

    Στο μάτι της Αμερικής, της Τουρκίας, των νταβατζήδων και του αμερικανόδουλου Γιωργάκη βρίσκεται ο Κώστας Καραμανλής. Μία ώρα και είκοσι λεπτά έπινε καφέ με τον Πούτιν και φυσικά δεν έπαιζαν τις κουμπάρες. Επί τάπητος τέθηκαν οι διμερείς σχέσεις και υπεγράφησαν συμφωνίες στρατηγικής συνεργασίας κυρίως στον ενεργειακό τομέα και στους εξοπλισμούς. Business που ισχυροποιoύν τις μακαραίωνες σχέσεις της χώρας μας με την Αρκούδα του Πλανήτη. Ο Έλληνας Πρωθυπουργός όμως υπερβαίνει τα εσκαμμένα και εμφανίζεται «ανυπάκουος» στις εντολές του διεθνούς τζετ των συμφερόντων παρεμβαίνοντας στον αμείλικτο αμερικανορωσικό ενεργειακό πόλεμο. Τολμά να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της Ελλάδας. Ακυρώνει την Τουρκία ως αποκλειστικό ενεργειακό διαμετακομιστικό κόμβο αμερικανικών συμφερόντων, επεκτείνοντας την ελληνορωσική συμφωνία μέχρι το 2040 με διπλασιασμό των ποσοτήτων φυσικού αερίου.
    Ο Καραμανλής τόλμησε να μπει στο μάτι της μαμάς-Αμερικής και των πανίσχυρων νταβατζήδων. Αλλοίωσε κατεστημένες νοοτροπίες των πανίσχυρων καναλαρχών μια και αυτοί κρύβονταν συνεχώς πίσω και από τους εξοπλισμούς. Πήρε το παιχνίδι πάνω του. Επανέφερε την εθνική αντίληψη για τις διεθνείς σχέσεις σε πλουραλιστική τροχιά. Πραγματοποιεί σχέδια ανεκπλήρωτα και του Κωνσταντίνου Καραμανλή και του Ανδρέα Παπανδρέου. Ο ρόλος του Προέδρου Παπούλια δεν είναι αμελητέος σε αυτή τη στροφή της εξωτερικής μας πολιτικής, σαφώς αντισημιτικής και αντιγεωργοπαπανδρεϊκής. Ο πολυδιάστατος και πολυκεντρικός χαρακτήρας της εξωτερικής μας πολιτικής έρχεται σε αντίθεση με την ασήμαντη θέση που εξασφάλιζε στην Ελλάδα το παγκόσμιο σχέδιο των Αμερικανικών συμφερόντων. Οι Αμερικανοί «φίλοι» μας είναι σφοδρά ενοχλημένοι γι’ αυτό και επικροτούν τα σχέδια αποσταθεροποίησης του Καραμανλή από τον Άπληστο Κύκλο των Νταβατζήδων. Η συνέχεια θα είναι μακρά. Κάτι σαν την ηλίθια περίπτωση των ομολόγων που έσκασε ακριβώς μετά τη συμφωνία «Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης». Τώρα οι συμφωνίες είναι ακόμα μεγαλύτερες και άρα οι Νταβατζήδες θα είναι ακόμα πιο λυσσαλέοι. Έτοιμοι για το «Βρώμικο 89», no2. Γιατί στη φιλοσοφία των «νέων μέσων» δεν έχει σημασία να αποδεικνύεις αυτά που λες, αλλά να τα λες. Σύμφωνα με τη θεωρία της «μεθοδευμένης σκανδαλολογίας»:οι υποψίες σκανδάλων έχουν πιο ηχηρά αποτελέσματα από τα ίδια τα σκάνδαλα.

    5:52 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Όταν τα «εργαλεία» των οικονομικών κέντρων εξουσίας και των Αμερικανών βάλλουν σύσσωμα, ενορχηστρωμένα και λυσσαλέα εναντίον μιας «δεξιάς» κυβέρνησης, κυβέρνησης του κεφαλαίου, κάτι δεν πάει καλά!
    Όταν οι ιδεολογικές μήτρες του καθεστώτος και όλα τα πολιτικά, δημοσιογραφικά και πνευματικά τους φερέφωνα θρηνούν για το Ασφαλιστικό, τον ΟΤΕ, τη ΔΕΗ κ.λπ. ή χύνουν ποταμούς δακρύων οργής για τα σκάνδαλα και την κρατική σήψη, τότε κάτι «μαγειρεύεται»!
    Οι πνιγηρές πολιτικές αναθυμιάσει που αναδίδονται από παντού και κυρίως από τους κραγμένους Αμερικανούς πράκτορες των ΜΜΕ δεν θυμίζουν απλώς το μαύρο 1989. Καταγράφουν μια κατάσταση ακόμα πιο εφιαλτική, απείρως χειρότερη και αποκρουστική.

    12:09 πμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Οι Πραιτοριανοί της αυτοκρατορίας ουρλιάζουν σαν ύαινες εναντίον της κυβέρνησης. Αν παρακολουθήσει κανείς τα Μέσα Μαζικής Χειραγώγησης και Απάτης και ιδιαίτερα τους Αμερικανούς γενίτσαρους (τους μεγαλοδημοσιογάφους) θα διαπιστώσει αβίαστα ότι έχουν κηρύξει έναν ανελέητο πόλεμο κατά του Καραμανλή, με πρόσχημα τα σκάνδαλα, τη σήψη, τη διάβρωση, την «εξυγίανση». Το πιο σάπιο, διαβρωμένο, διαπλεκόμενο και κατευθυνόμενο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας μας παραδίδει μαθήματα «δημοκρατίας», «εντιμότητας» και «ήθους»…

    5:54 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    άγιε...ευθύνες...αλλά και οι πρόδηλες ποινικές επιμερίζονται και στον Καραμανλή.

    6:00 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ
    ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΧΟΥΝ
    ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΤΕΙ ΣΕ ΨΑΡΑΔΕΣ ΤΣΙΠΟΥΡΑΣ?

    ΠΟΙΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ
    ΤΣΙΠΟΥΡΑΣ...ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?

    ΓΙΑΤΙ
    Η CIA
    TA "ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ"
    ΤΟ ΒΑΘΥ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
    ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

    ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΣΙΠΟΥΡΕΣ?

    ΓΙΑΤΙ Ο ΜΠΟΥΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΓΟΥΣ..ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ
    ΓΙΝΕΙ ...ΨΑΡΑΣ ΤΣΙΠΟΥΡΑΣ?
    ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ
    ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?

    ΓΙΑΤΙ Η ΝΤΟΡΑ ΠΑΓΙΔΕΥΣΕ ΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
    ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΨΗΝΕΤΑΙ...

    ΓΙΑΤΙ Ο ΜΠΟΥΣ ΕΥΧΗΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΤΟΥΣ ΨΑΡΑΔΕΣ...ΚΑΛΗ ΨΑΡΙΑ?
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ?

    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ
    ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ,ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ CIA,
    ETOIMAZOYN ΔΙΧΤΥΑ?
    ΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΥΛΙΞΟΥΝ ΚΑΙ
    ΓΙΑΤΙ?


    ΓΙΑΤΙ
    Ο ΜΠΟΥΣ,ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ,ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ
    ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ?
    ΤΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
    ΠΟΙΟΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ?

    6:01 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΕΣ
    ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ" ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ
    ΣΤΟ ΥΠΠΟ ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ
    ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ..
    Ο ΜΕΓΚΑ-ΛΟΣ ΜΙΣΕΛ ΛΙΑΠΗΣ..
    ΜΕΓΚΑ-ΛΕΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ
    ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ..
    Ο ΜΙΣΕΛ..ΤΟ ΠΟΡΝΙΔΙΟ ΜΑΣ...
    ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΜΑΝΤΟ..

    ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ
    ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΜΙΣΕΛΙΝΟ ΛΙΑΠΗ..

    Ο ΜΙΣΕΛ "ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΓΝΙΔΙ" ΤΩΡΑ..
    ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΕΙ Η "ΕΛΕΥΡΕΡΟΤΥΠΙΑ"

    ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΥΨΗ ΤΟΝ
    ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥ..

    6:02 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΝΕΑ ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΝΕΟΣ ΑΓΩΓΟΣ.
    ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ
    ΠΡΕΣΒΕΙΑ.
    ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΣΕΤΕΣ
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ.

    ΤΡΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ..


    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
    ΜΠΟΥΣ-ΝΤΟΠΙΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ-ΝΤΑΒΑΔΩΝ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΩΝ-ΣΗΜΙΤΙΚΩΝ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    Ο ΑΓΩΓΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ..

    "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ
    ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΥΛΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. “Τότε ζούσαμε στη Χούντα των Συνταγματαρχών, σήμερα στη Χούντα των καναλαρχών"

    Στάθης Παναγούλης


    παγιδευμενοι-εκβιαζομενοι-ομηροι

    πολιτικοι
    δημοσιογραφοι
    δικαστες
    ανεξαρτητες αρχες
    ελεγκτικοι μηχανισμοι
    συνδικαλιστες
    κτλ
    κτλ

    ζουμε σε παγιδευμενη δημοκρατια

    ποιος κυβερναει αυτη την χωρα?

    5:46 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    “Τότε ζούσαμε στη Χούντα των Συνταγματαρχών, σήμερα στη Χούντα των καναλαρχών"

    Στάθης Παναγούλης

    ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ

    «Η ηθική κοι-
    νωνία, η κοινωνία των αγ-
    γέλων εκμεταλλεύτηκε ένα
    ηθικό μου παράπτωμα, βρί-
    σκοντας την κατάλληλη πο-
    λιτική αποδοχή. Επεσα βορά
    στο στόμα των λεόντων. Ενα
    ηθικό παράπτωμά μου έδωσε
    την ευκαιρία σε εκβιαστές να
    αποκτήσουν υλικό. Μου ζήτη-
    σαν χρήματα και εμμέσως δι-
    ευκολύνσεις σε αρχαιολογικά
    θέματα. Αρνήθηκα να υποκύ-
    ψω. Μου έδωσαν και αριθμό
    λογαριασμού που ανήκε σε
    έναν από τους πρωτεργάτες.
    Το υλικό αυτό βρήκε ευήκοα
    πολιτικά ώτα προκειμένου να
    γίνει πιο εύπεπτος ο πολιτικός
    εκβιασμός. Αρκεί ένα λάθος,
    άραγε, στην τέλεια κοινωνία
    μας για να σπιλώσουμε, να
    διαγράψουμε μια ζωή;
    Ο μηχανισμός στήθηκε, με
    σκοπό μια ολόκληρη ζωή αρ-
    χών και αγώνων να πέσει βορά
    στην αρένα. Δεν μπόρεσαν να
    με σπιλώσουν πολιτικά, θέλη-
    σαν να με εξαφανίσουν ηθικά.
    Θέλετε αίμα; Θέλετε κρέας
    στην αρένα; Θα το έχετε.
    Ζητώ συγγνώμη από όσους με
    αγάπησαν και με στήριξαν»

    ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ
    ΗΘΕΛΑΝ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΕΞΟΝΤΩΣΗ..

    ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ..ΚΑΤΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ.. ΑΙΜΑ..ΚΡΕΑΣ..ΜΥΑΛΑ.

    Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ
    ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΜΜΕ-ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ
    ΕΛΠΙΖΩ Η ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΗ


    "ΘΕΛΕΤΕ ΑΙΜΑ"?
    "ΘΕΛΕΤΕ ΚΡΕΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ"?
    "ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ"


    ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ...

    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ..
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ..
    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΙΝΤΙΑΚΗ ΧΟΥΝΤΑ..


    ΑΞΙΟΣ..

    11:44 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΟΤΙ "ΕΚΛΕΨΑ".
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ?
    ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΟΥ ΣΕ
    ΘΑΝΑΤΟ.
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ?
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ?

    ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ



    ΘΕΛΑΤΕ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΩ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΩ
    ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΥΙΟ ΜΟΥ?
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ.

    ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ



    ΑΛΗΤΗ ΖΑΧΟΠΟΥΛΕ
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ Η ΑΥΤΟΤΙΜΩΡΙΑ ΣΟΥ
    ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΗΣ,ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΑΤΑΣΑ ΠΡΙΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΗΣ.

    ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΝΤΑΒΑ-CIA

    11:46 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΙΞΑΝ
    ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ?

    ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ
    ΚΟΥΤΕΛΙΔΑ?

    11:48 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
    ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ.
    ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ
    "ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΘΕΛΕΤΕ
    ΑΙΜΑ,ΚΡΕΑΣ"?
    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΛΗΤΕΣ..
    ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ
    ΤΩΝ ΜΜΕ.


    TΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΑ ,ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΑ,
    ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
    ΛΙΓΟΥΡΙΑ ΤΗΣ ΜΙΝΤΙΑΚΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ.
    ΣΑΣ ΠΗΡΕ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ Ο ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ.
    Η ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ
    ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ ΕΚΒΙΑΣΤΩΝ.

    11:49 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ "ΣΩΖΟΥΝ" ΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ..ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.

    ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ..
    ΤΟ ΝΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΞΕΝΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ..ΝΑ ΠΑΓΙΔΕΥΣΗ,ΝΑ
    ΕΚΒΙΑΖΕΙ..ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ
    ΧΩΡΑ..
    "ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ", ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΤΣΑΛΙΚΙΔΗ
    ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ.

    "ΡΟΖ" ΠΑΓΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ
    ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ..
    ΕΑΝ ΕΝΕΔΙΔΕ..ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ
    ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ..
    ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ,ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ..ΣΤΟ
    ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ.

    11:50 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    MAΛΑΚΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ
    ΧΡΗΜΑ,ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΟΥ?


    MAΛΑΚΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
    ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙΣ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ
    ΧΡΗΜΑ,ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
    ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η Όλγα του Μπόμπολα άρπαξε πρώτη την κασέτα.

    Ο Μπόμπολας πήγε να εκβιάσει τον Καραμανλή

    αλλά του χάλασε το σκηνικό, η ευθιξία και η απόπειρα του Ζαχόπουλου.


    Ο νταβατζής που προσπάθησε πρώτος να εκμεταλλευτεί τον εκβιασμό κατά του Ζαχόπουλου ήταν ο Μπόμπολας. Φυσικά η αστυνομική έρευνα δεν θα φτάσει ποτέ μέχρι εκεί.

    Η γυναίκα που εκβίαζε, αφόρητα, το Ζαχόπουλο, με σκοπό να του αποσπάσει όσο περισσότερα χρήματα μπορούσε και μονιμοποίηση ήταν η "σοσιαλίστρια" Εύη Τσέκου που έστησε την παγίδα της ροζ κασέτας. Πολλές οι φήμες και γι' αυτήν και για μια άλλη αρχαιολόγο που παγίδεψαν από κοινού το Γραμματέα. Άλλες φήμες θέλουν αυτές τις δύο γυναίκες μέχρι και να μαλλιοτραβιούνται έξω από το γραφείο του Ζαχόπουλου και φτάσαμε στην αρχή του τέλους. Πιθανώς ο Ζαχόπουλος θέλοντας να απαλαγεί από την φορτική συμβασιούχα την έπεσε στην αρχαιολόγο.. Η υπόθεση των εκβιασμών κρατά πολλούς μήνες τώρα.

    Η Όλγα Τρέμη κατάφερε να αποσπάσει κόπια του ερωτικού υλικού εν αγνοία της Ευούλας Τσέκου όταν πήγε να της παρουσιάσει την κασέτα, ξεκινώντας τις……. δημοσιογραφικές της επαφές. Τη στιγμή που υποτίθεται η Όλγα το ήλεγχε και το απέρριπτε ως απαράδεκτο..... το αντέγραφε στο σκληρό δίσκο. Συνήθως τα "κλεφτρόνια" αγνούν τις τεράστιες δυνατότητες καταγραφής οποιουδήποτε μαγνητικού ή ψηφιακού υλικού.

    Ο λόγος που έφτασε εδώ η Ευούλα ήταν ή λόγοι αντιζηλίας ή πιθανότερο είναι η αντίσταση του Ζαχόπουλου στις εκρηκτικές και συνεχείς απαιτήσεις της.

    Η Ευούλα έπεσε στο λάκο με τα φίδια……..ούτε ήξερε, ούτε ρώτησε! Καλά να πάθει.

    Η Όλγα αποδείχτηκε έξυπνη αλλά η απόπειρα αυτοκτονίας χάλασε όλα τα σενάρια του άπληστου

    5:33 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Η Μαφία των Αρχινονών της Ελλάδας και οι εκβιαστικοί μηχανισμοί.


    Η Όλγα, η σκυλίτσα του Μπόμπολα, ενημέρωσε αμέσως μόλις κατάλαβε την σπουδαιότητα του υλικού που υφάρπαξε, το Mεγάλο Αφεντικό. Ο Αρχινονός της Ελλάδας και η υπόλοιπη Μαφία, ποτέ δεν έχουν εγκαταλείψει τα σχέδια αποσταθεροποίησης του Καραμανλή και άδραξε την ευκαιρία για σκηνοθεσία εκβιασμών....το αγαπημένο τους χόμπι άλλωστε.

    Οι νταβατζήδες είχαν στήσει το κύκλωμα παρακολούθησης Καραμανλή σε συνεργασία με την Αμερικάνικη Πρεσβεία πολύ πριν τη γνωστή περίοδο των υποκλοπών. Παλαιότερα μεσολαβούσε "αυθόρμητα" η "17η Νοέμβρη". Τώρα υπάρχουν άλλες μέθοδοι χειραγώγησης του συστήματος!
    Κάτι σούρτα φέρτα του Καραμανλή με Ρώσους, είχαν τρομάξει το "γοητευτικό" κόσμο του Επενδυτή-Νταβατζή. Ο Καραμανλής τόπαιζε ανεξάρτητος, οπότε πρέπει να του ψήσουν το ψάρι στα χείλη. Δεν τους έβγαινε εύκολα, οπότε ενεργοποίησαν κλασικούς μηχανισμούς παρακολούθησης με ρουφιάνους, κοριτσάκια, λεσβίες και αγοράκια για να εκβιάζουν ένα σύστημα που θεωρούν ότι τους ανήκει άνευ όρων. Όσο πιο κοντά γίνεται στον Καραμανλή και στην Νατάσα, τόσο πιο καλά..
    Αμερική, CIA και τα δουλικά τους οι νταβατζήδες (θύματα συχνά και οι ίδιοι διαφόρων εκβιασμών "μυστικών" ή σκηνοθετημένων πληροφοριών). Έτσι δένεται το σύστημα. Τέτοιους εκβιασμούς με σεξουαλικό περιεχόμενο έχουν υποστεί όλοι οι Πρωθυπουργοί μας, μετά τη Χούντα. Άλλες τόσες (plus κοκαΐνες και αγοράκια) έχουν υποστεί και οι ίδιοι οι νταβατζήδες. Στημένη βρώμα και παγίδες δυσωδίας.
    Για διάλειμμα βάζουμε φωτιές και καίμε όλη την Ελλάδα.
    Ή εμάς ή τίποτα. Με τους Ρώσους ποτέ!

    5:34 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    Κλίμα απογοήτευσης στο Μπομπολέϊκο.


    Κλίμα απογοήτευσης επικρατεί αυτή την στιγμή στην αυλή του Μπόμπολα. Είχαν υπερεκτιμήσει μια ΣΠΕΙΡΑ κοινών εκβιαστών στο πρόσωπο μιας Ευούλας. Άνθρακες ο θησαυρός που θεώρησαν ότι θα «γκρεμίσει τον Καραμανλή». Τσάμπα τα Κυριακάτικα πρωτοσέλιδα που μιλάνε για "πανικό αστο Μαξίμου". Έτσι θέλουν να πιστεύουν οι μεγιστάνες των δελτίων ειδήσεων. Οι τρομοκρατημένες Κυβερνήσεις βολεύουν το χυδαίο σύστημα της διαπλοκής. Είναι συνηθισμένος ο Μπόμπολας στον εκχυδαϊσμό της πολιτικής ζωής για να υπερασπιστεί τα συμφέροντά του(βλέπε βρώμικο 89).
    Πόνταρε όμως σε λάθος άλογο που του βγήκε και ανόητο. Η σημερινή υπερασπιστική γραμμή της Ευούλας ήταν από αστεία έως γελοία. Αν την σκαπουλάρει και ο Ζαχόπουλος και πάλι την έκατσαν. Ακόμα και αν έχει πέσει θύμα εκβιασμών από τη ΣΠΕΙΡΑ της Ευούλας με αποτέλεσμα κακοδιαχείριση και αποχαρακτηρισμούς εκτάσεων από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, πρόεδρος του οποίου ήταν ο Ζαχόπουλος. Τα πανίσχυρα και διεφθαρμένα ΜΜΕ αποφεύγουν να ασχοληθούν με το κύκλωμα των εκβιασμών, παίρνουν το μέρος της ΣΠΕΙΡΑΣ (κόρακας κόρακα, μάτι δε βγάζει) γιατί θεωρούν ότι έτσι πλήττεται περισσότερο η Κυβέρνηση. Σκηνικό στημένης παραπληροφόρησης. Η κοινή γνώμη επιτρέπεται να ασχολείται μόνο με ό,τι συμφέρει το θολό, βρώμικο και άπληστο «κόσμο του νταβατζή-επενδυτή

    5:35 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΠΟΙΟΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ
    ΧΩΡΑΣ?

    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΑΡΗ...

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΜΕ ΤΟ
    ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ..

    ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΑ ΟΠΩΣ
    Ο ΣΗΜΙΤΗΣ.

    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ..

    4:40 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΟΙ ΑΘΩΕΣ "ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΕΣ" ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
    ΜΠΟΜΠΟΛΙΤΣΑ,ΛΑΜΠΡΑΚΩ,ΤΕΓΟΠΟΥΛΙΝΑ,
    ΚΤΛ..
    ΚΤΛ..
    ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ..
    ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΣΕΤΕΣ..
    ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ "ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ"..

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕΣ?
    ΠΟΣΑ ΤΡΙΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ?
    ΠΟΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ?
    ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ?
    ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ?
    "ΜΕ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ"?

    3:09 πμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΑΛΗΤΑΚΟ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

    ΘΕΛΩ
    ΤΗΝ ΔΕΗ
    ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ
    ΤΑ ΚΑΖΙΝΑ
    ΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
    ΤΑ..
    ΤΟ..
    ΤΗΝ...
    TA EΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ
    ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
    ΤΑ..
    ΤΟ..
    ΤΙΣ ΜΑΡΙΝΕΣ
    ΤΗΝ....
    ΟΛΑ ΟΛΑ ΟΛΑ ΟΛΑ

    ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΤΖΕΚΟΥ

    ΔΩΣΤΑ ΜΟΥ
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ...
    ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΣΕΤΕΣ


    ΕΝΑ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΑ 89
    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.

    ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ-EKBIASTES

    4:40 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ
    ΝΕΑ,ΕΘΝΟΣ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,Ε.Τ.
    ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ
    ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΥΠΟΚΛΟΠΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
    ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    ΜΕ ΚΑΣΕΤΕΣ.

    ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΣΕΤΕΣ ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ..
    ΑΘΩΕΣ..ΤΑΚΤΙΚΕΣ...ΤΣΕΚΟΥ..
    ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ?
    ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ "ΔΙΟΡΙΣΜΟ"?
    Η ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
    ΙΣΩΣ Η ΤΣΕΚΟΥ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ
    ΣΑΝ "ΜΗΝΥΜΑ"..
    ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ τζεκο-ΜΜΕ-εκβιαστες
    "ΑΠΕΙΛΟΥΝ" ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

    3:10 πμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ
    ΤΑ ΜΜΕ.
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΕΚΟΥ?
    ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΗ ΣΤΟΝ ΖΑΧΟ?
    "ΕΧΩ ΚΑΣΕΤΑ".."ΔΙΟΡΙΣΕ ΜΕ"
    ΤΙ ΜΥΝΗΜΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ ΣΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΣΕΤΕΣ ΠΟΛΛΕΣ..
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΠΑΙΖΟΥΝ?
    ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΝ ΤΑ
    ΤΣΕΚ0-ΜΜΕ?
    ΤΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΕΓΓΑΡΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ
    ΔΑΚΤΥΛΟ..

    5:45 μμ


    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    “Τότε ζούσαμε στη Χούντα των Συνταγματαρχών, σήμερα στη Χούντα των καναλαρχών"

    Στάθης Παναγούλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. onomata praktoron den dinontai pote kai apo kamia kyvernisi. fovamai oti kati poly vromiko kryvetai piso apo ola ayta. o thoryvos tha svisi siga-siga. os synithos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. AΓΙΕ
    ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ,ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ
    "ΠΑΙΖΩ ΜΟΝΟΣ"..
    ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΣΥ..

    ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ..
    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΓΩ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ
    ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΖΑΧΟ,
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ ΣΤΟΥΣ
    ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ?
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΩ..

    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ,
    ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ?
    ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ?
    ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΝ ΛΑΟ ΕΑΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ
    ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ?
    ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΙΠΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ?
    ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ

    ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ?
    ΣΤΟΝ ΜΑΚΗ?
    ΣΤΟΝ ΧΑΡΔΑΒΕΛΑ?
    ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ?
    ΣΤΗΝ ΑΝΝΙΤΑ ΠΑΝΙΑ?
    ΔΙΑΛΕΞΕ ΕΣΥ..
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΠΕΙΣ..

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. “Τότε ζούσαμε στη Χούντα των Συνταγματαρχών, σήμερα στη Χούντα των καναλαρχών"

    Στάθης Παναγούλης



    Ανυπόφορη υποκρισία και μεγάλη απάτη...
    ...για το δημοσιογραφικό απόρρητο
    .
    Γράφει ο "Εξόριστος"
    .
    «Μια χώρα ανήκει σ’ αυτόν που ελέγχει τα μέσα ενημέρωσης» (Εκο).
    Αυτοί, λοιπόν, που μας θεωρούν ιδιοκτησία τους (οι νταβατζήδες) δεν θέλουν να βγαίνουν τα άπλυτά τους και επικαλούνται το «δημοσιογραφικό απόρρητο»!!! Το δημοσιογραφικό, όμως, απόρρητο των ολοκληρωτικών ιδεολογιών (αυτά είναι σήμερα τα ΜΜΕ) είναι το «δημοσιογραφικό απόρρητο» του θανάτου μας.
    Γιατί «όταν θριαμβεύουν τα μαζικά μέσα ενημέρωσης, πεθαίνει ο άνθρωπος»!!!
    Το ιδεολογικό Ιερατείο (πνευματικό, νομικό, δημοσιογραφικό κ.λπ) θορυβεί για το «δημοσιογραφικό απόρρητο». Επιχειρεί να μετατοπίσει όλη την ουσία του πολυεδρικής πολιτικής σήψης που αναδύεται από την «υπόθεση Ζαχόπουλου», στην παρωνυχίδα της: στο γεγονός δηλαδή ότι ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου, κ. Ανδριανός, δεν μπορεί να επικαλείται το δημοσιογραφικό απόρρητο. Σε αυτή τη «λούμπα» πέφτουν (συνειδητά ή ασυνείδητα) και κάποιες «αιρετικές» πένες- άλλοθι των νταβατζήδων…
    Με αυτή την ταχυδακτυλουργία η υπόθεση μετατοπίζεται στην παράτυπη και αντιδεοντολογική συμπεριφορά του Ανδριανού και αθωώνονται οι νταβατζήδες και η «εστεμμένη αλητεία» των μεγαλοδημοσιογράφων!!!
    Αθωώνεται, όμως και επικαλύπτεται ο άθλιος (ιδεολογικά και πολιτικά) ρόλος της σημερινής δημοσιογραφίας. Δημοκοπούν όλοι για το «κοινωνικό» και «δημοκρατικό» λειτούργημα της δημοσιογραφίας, χωρίς κανείς να θέτει το αυτονόητο: Η σημερινή δημοσιογραφία επιτελεί ένα τέτοιο λειτούργημα, ή είναι ολοκληρωτικά ελεγχόμενη από τα μεγάλα οικονομικά κέντρα εξουσίας και ολοκληρωτικά διαπλεκόμενη με τους μηχανισμούς του κεφαλαίου και των μυστικών υπηρεσιών;
    Η δημοσιογραφία σήμερα είναι η πλέον αποτρόπαια και ανεξέλεγκτη μορφή της εξουσίας και της παραεξουσίας. Είναι το λαρύγγι των νταβατζήδων της κοινωνίας, ο οχετός των πιο βρώμικων κυκλωμάτων και μυστικών υπηρεσιών, ιδιαίτερα οι μεγαλοδημοσιογράφοι και οι «σταρ» της «ενημέρωσης»: «βαποράκια» της εξουσίας είναι στις ποικίλες μορφές της.
    Από πού λοιπόν να ισχύει για όλον αυτόν τον κόσμο της εξουσιαστικής κακουργίας το απόρρητο; Το «απόρρητο» στην προκειμένη περίπτωση σημαίνει ότι μένουν στο απυρόβλητο οι «νταβατζήδες» των δημοσιογράφων, τα κέντρα εξουσίας που τους καθοδηγούν, τα «κυκλώματα» της βρωμιάς και του εγκλήματος, μέσα στα οποία είναι και οι δημοσιογράφοι. Το «απόρρητο», συνεπώς σημαίνει και απόρρητο για τους οικονομικούς νονούς, για τις μυστικές υπηρεσίες, για τα ποικίλα κυκλώματα απάτης, διαφθοράς και εγκλήματος. Απόρρητο στο έγκλημα των ισχυρών…
    Το επαναστατικό αίτημα της εποχής μας είναι η κατάργηση κάθε απόρρητου. Το «απόρρητο», σήμερα, εκκολάπτει και θρέφει την απάτη, τα εξουσιαστικά κυκλώματα, το έγκλημα…
    Η εποχή που η δημοσιογραφία επιτελούσε δημοκρατικό λειτούργημα έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Αυτή η εποχή πέθανε μαζί με το θάνατο της αυθεντικής αστικής δημοκρατίας, δηλαδή της δημοκρατίας της καπιταλιστικής προόδου. Σήμερα ζούμε τον ολοκληρωτισμό της ιμπεριαλιστικής εξουσίας, με το δημοκρατικό τσόφλι του χθες.
    Ας πάψει, λοιπόν, η «εστεμμένη αλητεία» του δημοσιογραφικού Ιερατείου να μας πιπιλίζει περί δημοσιογραφικού λειτουργήματος και δημοσιογραφικού απόρρητου.
    Κακώς ο Ανδριανός δεν αποκαλύπτει τις πηγές του. Ακόμα, όμως χειρότερο είναι οι δημοσιογράφοι-γρανάζια των νταβατζήδων και των μυστικών υπηρεσιών να κρύβουν τις πηγές τους και τα βρώμικα παιχνίδια των αφεντικών τους, καθώς και τα δικά τους…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στο έλεος του υπόκοσμου

    Μόνο αφελείς πλέον μπορεί να μην καταλαβαίνουν το σχέδιο εκβιασμού και πτώσης του Καραμανλή που υπάρχει πίσω από την υπόθεση Ζαχόπουλου. Το είπαμε από την πρώτη στιγμή: Έχει δρομολογηθεί η πτώση Καραμανλή.
    Παρακολουθούμε αυτό το διάστημα το όργιο του πολιτικού και δημοσιογραφικού υπόκοσμου. Τη φαιά πανούκλα των μυστικών υπηρεσιών που κατακλύζει, σαν νεροποντή τα πάντα, μέσα από τους νταβατζήδες, τα πολιτικά, νομικά και κυρίως δημοσιογραφικά «βαποράκια».
    Διακινούνται από κάθε «σταρ»- πράκτορα, «αποκλειστικές» πληροφορίες «ρεπορταζιακής έρευνας» (ρεπορτάζ στους υπονόμους των μυστικών υπηρεσιών) ασύλληπτες σπερμολογίες, αστυνομικά σενάρια, μακάβρια εκβιαστικά μηνύματα: πληθώρα κασετών που κυκλοφορούν από υποκλοπές και πολλά άλλα. Μας λεηλατεί τη σκέψη μας όλη η βρώμα και δυσωδία των πολιτικών και δημοσιογραφικών υπονόμων, δηλαδή των μυστικών υπηρεσιών.
    Δεν χρειάζεται να διαθέτεις συνθετική πολιτική σκέψη για να καταλάβεις ότι όλος αυτός ο υπόκοσμος και τα «προϊόντα» του κατευθύνονται από κάποια ισχυρά οικονομικά κέντρα εξουσίας και τις μυστικές υπηρεσίες, πλήρως αλωμένες από τις αμερικανικές…
    Όλοι αυτοί οι αμίμητοι μεγαλοδημοσιογράφοι που ναρκισσιστικά διατυμπανίζουν και «πλασάρουν» τις αποκλειστικές «πληροφορίες» τους είναι κραγμένοι πράκτορες, όργανα μυστικών υπηρεσιών: Οι ίδιοι πάντα σε κάθε μεγάλο γεγονός παραπληροφόρησης και απάτης.
    Αυτό που ζούμε σήμερα είναι πιο αποτρόπαιο και γενικευμένο από αυτό που ζήσαμε το 1989!!!
    Οι ίδιοι και τότε νταβατζήδες. Τα ίδια, και πολλά από τα «βαποράκια» του πολιτικού, δημοσιογραφικού και νομικού υπόκοσμου.
    Απλώς τα πρακτορεία και οι «συμμαχίες» έχουν διευρυνθεί. Τότε είχαμε τις εκτρωματικές συμμαχίες του μητσοτακισμού με την «αριστερά». Σήμερα έχουμε τις «παρά φύση» συμμαχίες του πασοκικού κράτους- παρακράτους με τη ροζ «αριστερά» και τον …ΛΑ.ΟΣ.
    Τώρα όλος αυτός ο πολιτικός υπόκοσμος, υποκινούμενος, σε διατεταγμένη υπηρεσία από τα μονοπωλιακά κέντρα εξουσίας επιδιώκει την πτώση Καραμανλή. Τους λόγους τους έχουμε εξηγήσει επανειλημμένως.
    Οι τελευταίες εξελίξεις με τους «ύποπτους» δικηγόρους αποδεικνύουν την αγαστή, υπόγεια «συνεργασία» γνωστών «ακροδεξιών» πολιτικών λωποδυτών με πράσινους ομοίους τους.
    Από την πρώτη στιγμή είχαμε υποστηρίξει ότι ο ΛΑ.Ο.Σ ήταν ένα κατασκεύασμα των μηχανισμών εξουσίας, επιδοτούμενο πολιτικά από το «εκσυγχρονιστικό» κράτος-προτεκτοράτο. Σήμερα όλα τα κανάλια (οι ιδεολογικές μήτρες του καθεστώτος) τον προβάλλουν αφηνιασμένα, καθώς και την «αριστερή» τσόντα: Τον ΣΥΡΙΖΑ.
    ΤΩΡΑ αποκαλύπτονται και άλλου είδους διαπλοκές!!!
    ΟΙ «διαπλοκές» των αρουραίων των υπονόμων, διαπλοκές που δείχνουν ότι η «τσόντα» αυτή χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως από τα μεγάλα αφεντικά και τους μηχανισμούς…
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει κάποτε να καταλάβουμε ότι πρέπει να αντισταθούμε στον υπόκοσμο και τους νταβατζήδες που επιδιώκουν να καθορίσουν τα πολιτικά μας πράγματα και την πολιτική μας ζωή.
    ΔΕΝ είναι θέμα Καραμανλή. Είναι το ύψιστο δημοκρατικό ζήτημα να καθορίζουμε εμείς τις εξελίξεις και να αποκρούομε κάθε «εισβολέα» και επιβουλές εκ των άνω, από τους μηχανισμούς και τα υπόγεια των μυστικών υπηρεσιών.
    Η πτώση της κυβέρνησης Καραμανλή, οποιασδήποτε κυβέρνησης είναι έργο του ελληνικού λαού και των αγώνων του και όχι έργο που μας επιβάλλουν τα κέντρα και τα παράκεντρα της αυτοκρατορικής εξουσίας και οι μυστικές υπηρεσίες…


    _________________
    Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
    αλλά δεν τα κατάφεραν.
    Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
    είναι το κυριότερο.

    www.resaltomag.gr
    περιοδικο της ακρας αριστερας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο ελληνικός λαός δεν «τσιμπάει»

    Πάντα σε εποχές βαθύτατης σήψης παρατηρείται η μεγαλύτερη πολιτική κατάχρηση από τους παρακρατικούς μηχανισμούς εξουσίας. Οι μηχανισμοί του κράτους πάντα ασκούν πολιτική. Σε εποχές γενικευμένης κοινωνικής και πολιτικής αποσύνθεσης η «πολιτική» των μηχανισμών παίρνει καταχρηστικές και αποκρουστικές διαστάσεις. Μπορεί να αναλογιστεί κανείς τι διαστάσεις παίρνει σε κράτη «σουρωτήρια», όπως το ελληνικό, σε κράτη αλωμένα από τα υπερεθνικά κέντρα εξουσίας και τα διεθνή πρακτορικά δίκτυα.
    Αυτά, λοιπόν, τα δίκτυα ελέγχουν πλήρως τα κέντρα προπαγάνδας (ΜΜΕ, πνευματικό Ιερατείο) και τις θεσμικές δομές του καθεστώτος. Αυτά δίκτυα των οικονομικών ελίτ και των νταβατζήδων, λόγω της αλαζονικής τους φύσης και αυθάδης λειτουργίας τους, υποτιμούν βαναύσως τη νοημοσύνη των πολιτών και το πολιτικό κριτήριο του ελληνικού λαού.
    Έχουν την αφέλεια οι παρακρατικοί μηχανισμοί και τα δημοσιογραφικά τους «στρατιωτάκια» να θεωρούν τον ελληνικό λαό βλάκα επειδή, αυτός, μην έχοντας καμιά διέξοδο υπομένει και συσσωρεύει την αηδία του. Και όχι μόνο αυτό. Αλλά τον βρίζουν και από πάνω όταν δεν «κατανοεί» τη «σοφία» τους και δεν πράττει όπως επιθυμούν. Πού ξανακούστηκε, π.χ, να καίνε όλη την Ελλάδα και ο ελληνικός λαός να μην κατεδαφίζει τον Καραμανλή, αλλά αντίθετα να δίνει χαστούκια στα χαϊδεμένα παιδιά του παρακράτους…
    Αυτό το λαό θέλουν, λοιπόν, να τον αλλάξουν. Και πρώτα απʼ όλα να σβήσουν την ιστορία του: Τη μεγάλη αυτή δεξαμενή των εμπειριών που τον οπλίζει με πολική σκέψη και οξυδέρκεια, με τις ικανότητες εκείνες που τον καθιστούν ικανό να αντιλαμβάνεται τα παιχνίδια της εξουσίας και της παραεξουσίας, τη διάβρωση των κομμάτων και κυρίως τις συνωμοσίες των μυστικών υπηρεσιών.
    Βλέπετε είναι πλουσιότατο το «οπλοστάσιο» των πολιτικών εμπειριών μας και έτσι εύκολα αντιλαμβανόμαστε τις επαναλαμβανόμενες «φάρσες» των παρακρατικών μηχανισμών και τις προβοκάτσιες των μυστικών υπηρεσιών:
    1). Υπόθεση Λαμπράκη. Το τότε παρακράτος «γκρέμισε» τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, επειδή άρχιζε να διαφοροποιείται από τους «πατρόνες» και το «βασιλικό στάβλο».
    2). Τα βασιλικά πραξικοπήματα του 1965 εναντίον του Γεωργίου Παπανδρέου. Αυτό τους βγήκε μπούμερανγκ, κατέβασε τον κόσμο στο δρόμο και μοιραία τα ξένα κέντρα για να ανακόψουν αυτή την πορεία έφεραν τη Χούντα των συνταγματαρχών.
    3). Το «πραξικόπημα» του 1989 κατά του Ανδρέα Παπανδρέου. Επανάληψη των ίδιων μεθόδων, αλλά με νέες μορφές. Το λάθος του ʼ65 δεν έπρεπε να επαναληφθεί. Τώρα μπήκαν σε ενέργεια νέα όπλα: Τα σκάνδαλα που το ίδιο το σύστημα γεννά και γιγαντώνει, οι ροζ ιστορίες, ο οχετός των «αποκαλύψεων» και των κασετών, τα πάμπερς και όλα τα γαργαλιστικά αστυνομικά σενάρια που εξάπτουν τη φαντασία και ισοπεδώνουν την πολιτική σκέψη.
    4). 2007. Εμπρησμοί και σκάνδαλα: διπλό κτύπημα. Η πρώτη απόπειρα απέτυχε και τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η φάση των «μεγάλων αποκαλύψεων»…
    ΠΑΝΤΑ, όποιος αστός ηγέτης κουνούσε λίγο την ουρά του και διεκδικούσε, έστω και ελάχιστο χώρο, πολιτικής αυτονομίας, έπρεπε να αντικατασταθεί!!!
    Με τέτοιες εμπειρίες δύσκολα μπορεί να ξεγελάσεις. Δύσκολα επίσης μπορεί να προβούν τα παρακρατικά κέντρα, παρά τη φιλότιμη προσπάθεια των νταβατζήδων της ενημέρωσης, σε ανοικτό «πραξικόπημα» για την πτώση του Καραμανλή. Στα «πραξικοπήματα» ο ελληνικός λαός αντιδρά οργισμένα και πάει αντίθετα από εκεί που θέλουν οι πραξικοπηματίες. Επίσης, όπως πολύ ορθά επισημαίνεται παραπάνω, δεν υπάρχει διάδοχη κατάσταση. Η αποσύνθεση είναι τέτοια που χρεοκοπημένα κόμματα, σαν το ΠΑΣΟΚ του Γιωργάκη, όχι μόνο δεν πείθουν, αλλά θεωρούνται (δικαίως) μέρος των πραξικοπηματιών…
    Εμπρός βαθύ και πίσω ρέμα για τους νταβατζήδες και τους παρακρατικούς τους μηχανισμούς. Μένουν, λοιπόν, στον εκβιασμό και στην επιχείρηση λασπώματος του Πρωθυπουργού, αναμένοντας πιο ευνοϊκές συγκυρίες ή μια τέτοια πολιτική κρίση που θα τους επιτρέψει να επιβάλλουν τη λύση της αρεσκείας τους: Ίσως μια κυβέρνηση «ενότητας»!!!
    Ωστόσο, ο ελληνικός λαός καταλαβαίνει πολύ περισσότερα, από ό,τι οι τεχνοκράτες της παραεξουσίας, αντιλαμβάνεται τα παιχνίδια τους και μέρα με την ημέρα αηδιάζει όλο και περισσότερο με τους γενίτσαρους της ενημέρωσης…

    _________________
    Φωτιά και τσεκούρι όχι μόνο στους
    προσκυνημένους, αλλά και στους
    πράκτορες και προβοκάτορες.

    www.resaltomag.gr
    περιοδικο της ακρας αριστερας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σας ταλεγα δεν σας ταλεγα καποια μερα θα τα παρει και θα σκασει
    Τον συμπαθω τον αγιαρα αλλα τον ξερω από παλια
    Καλο παιδι, κυριος αλλα μανιοκαταθλας πως να το κανουμε
    Αμα φορτωσει παιρνει φορα και κατηφορα
    και σταματημο δεν εχει
    calm down maaaan !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εγώ γέλασα με τον Μάκη τον υπερασπιστή των φτωχών και αδυνάτων!!!

    Υποστήριζε, λοιπόν, σε ένα κανάλι, αυτός ο Ρομπέν των Δασών (με τα εκατομμύρια και τις χίλιες δύο διαπλοκές), ότι δεν μπορεί να είμαστε με το μέρος της εξουσίας (με το Ζαχόπουλο), αλλά με το μέρος του ..εργαζόμενου!!!
    Με αυτά τα αντιεξουσιαστικά βαρελότα προσπαθούσε να αποδείξει ότι το όλο ζήτημα ήταν ένα ζήτημα «συμπεριφοράς» μεταξύ Ζαχόπουλου-Ευούλας, μια πατριαρχική ερωτική σχέση, που το αδύνατο σκέλος (Ευούλα) διεκδικούσε τα …δικαιώματά της από την εξουσία!!!
    Ή αφελείς μας περνάει ο Μάκης (βλίτα κυριολεκτικά) ή είναι ό ίδιος ηλίθιος.
    Φυσικά δεν είναι ηλίθιος. Το παιχνίδι του παίζει και το ντύνει με τον μανδύα του αντιεξουσιαστή, γιατί έτσι νομίζει ότι εξαπατά τον κόσμο, για τον οποίο πιστεύει ότι είναι αυτιστικός και εντυπωσιάζεται από τον «προστάτη» των φτωχών και αδυνάτων.
    Μόνο που τα γεγονότα τον τιμωρούν και αποκαλύπτουν την απάτη του.
    Αφήνουμε τις σύνθετες πολιτικές σκέψεις που δεν μπορεί να κάνει. Μένουμε στα γεγονότα που παρακάμπτει και τον χλευάζουν:
    Εδώ καθημερινά αποκαλύπτονται διαπλοκές και κυκλώματα (δημοσιογράφοι, δικηγόροι, πολιτικά πρόσωπα, εκβιασμοί και πολλά άλλα), μέσα στα οποία η Ευούλα παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο και ο Μάκης μας μιλάει για «ερωτική διαπλοκή» Ζαχόπουλου- Ευούλας. Για μια «σχέση» εξουσίας και θύματος, για μια πατριαρχική σχέση!!!
    Αυτή η ξαφνική φεμινιστική «ευαισθησία» του Μάκη είναι δόλια, με ένα και μόνο στόχο: Να «ρίξει» την υπόθεση στην «αντεκδίκηση» μιας εξαπατημένης και φαλλοκρατικά αδικημένης γυναίκας.
    Τι άραγε να θέλει να συγκαλύψει με αυτές τις αστειότητες. Μήπως φοβάται και ο ίδιος για κάτι;

    Τέτοιες ανοησίες είναι δύσκολο να ξεστομίζονται, παρά μόνο από «συμπιεσμένους» ενόχους που είναι βουτηγμένοι και οι ίδιοι στα σκατά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κακα παιδια που μαλωνετε τον φιλο μου τον αγιαρα δε γνωριζετε το μυστικο
    Ο αγιαρας είναι κακορυθμισμενος που λεμε απο τη φυση του
    Δυο μηνες ειναι μελετηρος, χαλαρος αποδοτικος , αναλογα με το γκομενακι που νταραβεριζεται βεβαια
    Μετα κατι παθαινει και καιει φλατζες για κανενα διημερο του φταινε ολοι και ολα
    Μολις περασει η κριση τα μαζευει και παει εξοχη …οικολογικα με μουνουλα της φυσης
    Μολις βαρεθει επανερχεται ορεξατος και συνεπης στο αρχικο προγραμμα
    Αν δε σου τη δωσει και τον απολυσεις το συνηθιζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και κάτι για να γελάσετε μπορείτε να διαβάσετε εδώ:

    «Σε προχωρημένες επαφές βρίσκεται ο Δήμος Καισαριανής με το υπουργείο Ενέργειας και Πετρελαίου της Βενεζουέλας, προκειμένου ο ιστορικός δήμος να προμηθεύεται ποσότητες πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης σε ιδιαίτερα οικονομικές τιμές που ενδεχομένως να είναι κατά 30% φθηνότερες από τις τρέχουσες αγοραίες τιμές.

    Σε ρόλο διαπραγματευτή ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ανοιχτή Πόλη» κ. Αλ.Τσίπρας, ο οποίος βρίσκεται στο Καράκας ως μέλος του Ευρωπαϊκού Κόμματος της Αριστεράς που παρακολούθησε τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος για τις συνταγματικές μεταρρυθμίσεις που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή.

    Την Τρίτη, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, το ζήτημα αναμένεται να μπει στην τελική ευθεία καθώς ο κ. Τσίπρας θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της πετρελαϊκής εταιρείας που ενδιαφέρεται να εμπλακεί στην υπόθεση για την οποία, παρεμπιπτόντως, έχουν δείξει ενδιαφέρον και άλλοι ελληνικοί δήμοι.»



    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρουν στην Καισαριανή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. το "παρακρατος της δεξιας"
    απελευθερωσε τον Κωστα Αγαπιου

    Αθήνα


    Δεκτή έκανε το Πενταμελές Εφετείο Αναστολών την αίτηση αποφυλάκισης του καταδικασμένου στην υπόθεση του ΕΛΑ Κώστα Αγαπίου.

    Το δικαστήριο αποφάσισε την αποφυλάκιση του Κώστα Αγαπίου με την επιβολή χρηματικής εγγύησης τριών χιλιάδων ευρώ και του περιοριστικού όρου της υποχρέωσης εμφάνισης δύο φορές το μήνα σε αστυνομικό τμήμα.

    Ο Κώστας Αγαπίου έχει καταδικαστεί σε 25ετή κάθειρξη, ως μέλος της του Επαναστατικού Λαϊκού Αγώνα (ΕΛΑ).

    Στην αίτησή του ο Κώστας Αγαπίου επικαλείτο, μεταξύ άλλων, την απαλλαγή του για παρεμφερείς με τη βασική δίκη υποθέσεις, ενώ τόνιζε ότι δεν είναι ύποπτος φυγής.
    Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δευτέρα, 7 Ιανουάριος 2008
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΨΟΥΡΗ ΜΙΣΕΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΤΣΑΚΩΤΟ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΛΥΝΕ ΚΑΙ ΕΔΙΝΕ ΣΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ- Ε, ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!

    Ο Γιάννης Παπαγιάννης απεκάλυψε απόψε οτι έρχονται νέα ροζ dvd! Μάλιστα οσοι τα είδαν του μετέφεραν απολαυστικούς διαλόγους! Σ ενα απ αυτά πρωταγωνιστεί ο Μισέλ ο Λιάπης και ακούγεται να συνομιλεί με τη γνωστή καψούρα του απο το Υπ. Μεταφορών-τη δική του Κάρλα Μπρούνι.
    Ο Μισέλ της προτείνει να συναντηθούν στο Κολωνάκι για καφέ, ενω υπάρχει και ατάκα του με την οποία ειρωνεύεται τον πρωθυπουργό-εξαδελφό του!
    -Ελα μωρέ τώρα, ποιος είναι ο Καραμανλής;
    Ομιλούμε για τρελλά γλέντια και ο σκοτεινός εγκέφαλος που τοποθέτησε κοριό και κάμερες πάλι μοιάζει να χτύπησε διάνα. Είδατε λοιπόν με ποιον τρόπο οι νταβατζήδες έχουν δεμένο χειροπόδαρα τον Κωστάκη τον Καραμανλή-που μπάζει απο παντού, απ όλο του το σόι;

    Αναρτήθηκε από killbill στις 11:10 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Oxi re Agie, mi mas to kaneis auto!
    Paidia na mazepsoume upografes na mas kanei tin timi o Agios na dimosieuei sto blog auto ta sxolia tou!!
    SOS SOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΓΙΕ ΕΞΕΦΡΑΣΕΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΙΣΘΗΜΑ.
    ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΗΔΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙ ΜΟΝΟΥΣ ΤΟΥΣ.
    ΤΟΥΣ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗ ΠΛΑΤΗ.

    Ραγδαία φθορά της ΝΔ, που συνοδεύεται και με σημαντική κάμψη του ΠΑΣΟΚ προς όφελος των κομμάτων της παραδοσιακής Αριστεράς, προκύπτει από την πρώτη δημοσκόπηση του 2008, η οποία καταγράφει και τις αλυσιδωτές αντιδράσεις που προκαλεί στο πολιτικό σκηνικό η υπόθεση Ζαχόπουλου με μεγάλο θύμα τον δικομματισμό.
    Σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα της Μetron Analysis για τον ΑNT1, η ΝΔ διατηρεί ένα προβάδισμα της τάξης του 1,3% έναντι του ΠΑΣΟΚ, αλλά μέσα σε μόλις δύο μήνες -με τις υποθέσεις Μαγγίνα και Ζαχόπουλου- μετράει την απώλεια επτά ποσοστιαίων μονάδων, κατατρακυλώντας στην πρόθεση ψήφου στο 27,6%.
    Αυτή τη φθορά, ωστόσο, δεν καταφέρνει να την εισπράξει το ΠΑΣΟΚ που την ίδια ώρα χάνει, σύμφωνα με την έρευνα, περίπου πέντε μονάδες, πέφτοντας στο 26,3%. Πρόκειται για τον χαμηλότερο βαθμό συσπείρωσης των δύο μεγάλων κομμάτων από τη δεκαετία του '80.
    Μεγάλοι κερδισμένοι μέσα σε αυτό το κλίμα που διαμορφώνεται είναι το ΚΚΕ (8,4%) και ο ΣΥΝ (7,9%), που αύξησε το ποσοστό του το τελευταίο δίμηνο κατά 2,6 μονάδες, ενώ σταθερή παραμένει η δυναμική του ΛΑΟΣ.
    Από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι το 75% των ερωτηθέντων δεν πείθεται από τις θεωρίες περί δημοσιογραφικού απορρήτου και ζητεί από την κυβέρνηση να αποκαλύψει από πού παρέλαβε το επίμαχο DVD. Παράλληλα, το 81% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι η υπόθεση Ζαχόπουλου έχει και πολιτικές διαστάσεις, ενώ το 76% θεωρεί ότι πρόκειται για σκάνδαλο που δεν περιορίζεται στην προσωπική διαμάχη του Χρ.Ζαχόπουλου με την πρώην γραμματέα του.
    Newsroom ΔΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολλές φορές έχω διαφωνήσει με τον ΑΓΙΟ
    Δεν ταυτιζόμαστε ιδεολογικά.
    Σήμερα όμως θα πω ότι αυτό που λέει θα πρέπει να το προσέξει ο Πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής.
    Η θεωρία του έχει βάση. Πρέπει ο Πρωθυπουργός να ξεκαθαρίσει για προχωρήσει.
    Κάπου κώλυσε η υπόθεση και φταίνε οι κακοί χειρισμοί του επικοινωνιακού επιτελείου και όχι ο Κ. Καραμανλής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. agios + danikas =
    = maniac-boys

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Όπως είπα χθες, δεν θα ασκήσω ξανά κριτική στην κυβέρνηση μέχρι να αποφασίσει ο κ. Καραμανλής να παραιτηθεί. Δεν αξίζει τον κόπο!

    Θα αναρωτηθώ όμως δημοσίως για το ρόλο του Γ. Παπανδρέου:

    - Ποιόν εξυπηρετεί η «αντιπολιτευτική» του τακτική;
    -Γιατί παρουσίασε χθες την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για νέο εκλογικό σύστημα;
    - Δεν ήξερε που θα κατέληγε η υπόθεση με την πρόταση του για κλήση του Καραμανλή στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων;

    Αυτά δεν είναι ηλιθιότητες, εξυπηρετούν σκοπιμότητες και επιτείνουν το αίσθημα της αηδίας.

    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγιε, κράτα την αναπνοή σου μέχρι να παραιτηθεί ο Καραμανλής. Είναι η μόνη ουσιαστική κίνηση που μπορείς να κάνεις. Εμείς σε στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αχ βρε Άγιε, μπορεί να έχεις δίκιο σε πρώτο επίπεδο. Αναξιόπιστος είναι ο Κωστάκης και η περί αυτόν συντροφία.

    Αλλά πες μου σε παρακαλώ, ποιός από τους μεταχουντικούς (για να μην μακρυγορούμε) πρωθυπουργούς ήταν αξιόπιστος; Για ποιανού τη γούνα δε θα μπορούσες να βρεις ράμματα και πράματα και θάματα, εξογκωμένα ή μη;

    Με αυτό σα δεδομένο, εγώ τουλάχιστο είμαι λίγο πιό προσεχτικός στην κριτική μου, και προσπαθώ να δώ λίγο και τα υπόγεια ρεύματα. Και δε μπορώ να αγνοήσω την προσέγγιση Κωστάκη και Πούτιν, μια προσέγγιση που προσπαθεί να γίνει βαθειά, έτσι που να μη μπορεί να ξεκαρφώσει εύκολα η Ντόρα όταν έρθει εν τη βασιλεία της.

    Με άλλα λόγια, ηθικά η πολιτεία της ΝΔ είναι επιλήψιμη και επικοινωνιακά ο Κωστάκης είναι απαράδεκτος, δεν αμφισβητείται αυτό. Αλλά βάλε στη ζυγαριά και τα υπόλοιπα παιγνίδια...

    Λυπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ.ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΚΑΤΙΑ ΜΑΚΡΗ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟΣ Ο ΠΑΜΕΓΙΣΤΟΣ Ο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΗ ΦΟΡΑ.Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΠΑΖΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΣΤΟ ΚΟΛΟΝΑΚΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΑΝΤΑ.ΟΥΣΤ ΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κάποτε είχα διαβάσει ότι το θράσος δεν έχει λογική. Οτι είναι μόνο θράσος. Διότι αν υπήρχε λογική σε μια υπόθεση, τότε προφανώς δεν θα χρειαζόταν να υπάρχει θράσος. Το θράσος αποτελεί (σχεδόν εξ ορισμού) την κατάλυση της λογικής.

    Πέρασαν πολλά χρόνια για να αντιληφθώ ότι, ακόμη κι αν το θράσος δεν έχει λογική, μπορεί θαυμάσια το θράσος να αποτελεί λογική. Είναι από χθες η λογική του κυβερνητικού εκπροσώπου. Ο οποίος διατύπωσε την εξής θρασύτητα υπό μορφήν συλλογισμού: Πρώτον, ότι, σύμφωνα με το καταστατικό της ΕΣΗΕΑ, ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού δεν έχει απολέσει τη δημοσιογραφική ιδιότητα.

    Δεύτερον, εφόσον δεν έχει απολέσει την δημοσιογραφική ιδιότητα, τότε μπορεί να επικαλείται το δημοσιογραφικό απόρρητο ακόμη και σε μια συναλλαγή που δεν έχει καμία σχέση με την άσκηση αυτής της δημοσιογραφικής ιδιότητας.

    Τι εννοεί ο ποιητής; Πως, εφόσον ο γράφων διατηρεί τη δημοσιογραφική ιδιότητα (χωρίς μάλιστα να έχει διοριστεί στο Μέγαρο Μαξίμου...), δικαιούται να επικαλείται το δημοσιογραφικό απόρρητο και να αρνείται π.χ. την παροχή διευκρινίσεων ή/και πληροφοριών, ακόμη και αν η Εφορία τού κάνει έρευνα στα βιβλία ή αν το ΣΔΟΕ τον κάνει τσακωτό με μια καραμπινάτη παρανομία.

    Με άλλα λόγια, για τον κυβερνητικό εκπρόσωπο το δημοσιογραφικό απόρρητο δεν είναι μια αρχή προστασίας των πηγών του δημοσιογράφου κατά την άσκηση του επαγγέλματός του αλλά μια γενική ασυλία που παρέχεται στα μέλη της ΕΣΗΕΑ και τους επιτρέπει να κάνουν ό,τι τους γουστάρει όποτε τους γουστάρει, κατά παράβαση όλων των νόμων της ελληνικής πολιτείας. Ωραία αντίληψη για το δίκαιο και τους νόμους έχει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος!

    Προσωπικά δεν θα λυπηθώ τον κυβερνητικό εκπρόσωπο και τον διευθυντή του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού για όσα λένε τώρα: κάπως πρέπει να βγάλουν κι αυτοί το ψωμί τους- άλλωστε καμία δουλειά δεν είναι ντροπή.

    Θα τους λυπηθώ γι΄ αυτό που υπήρξαν κάποτε, αν υπήρξαν ποτέ κανονικοί δημοσιογράφοι. Θα τους λυπηθώ διότι γι΄ αυτό το απόρρητο που τόσο αβασάνιστα σήμερα εξευτελίζουν οι πρώην συνάδελφοί τους έχουν δώσει αγώνες, πολλοί έχουν πάει φυλακή, έχουν υποστεί στερήσεις και περιορισμούς. Είναι κάτι που δεν το χάρισε κανείς αλλά διασφαλίστηκε με προσπάθεια και κόστος ώστε να μπορεί σήμερα ο κάθε υπάλληλος του κάθε πολιτικάντη να βγαίνει και να κρύβει τις ανομίες και τις παρανομίες του πίσω από την επίκληση μιας επαγγελματικής κατάκτησης. Τέτοιο θράσος.

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ο λογιστης Τασος Σιδηροπουλος στην Βεροια ειναι ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΣ. Ενημερωστε
    φιλους σας στην Βεροια για να μην καταστρεψει και αλλους πελατες του

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *