GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ελευθερία ή φίμωση;

. . Του Γιώργου Ε. Φραγκούλη Δικηγόρου - Ηράκλειο . . «Το κράτος; Τι είναι αυτό; Το κράτος είναι το πιο ψυχρό απ’ όλα τα ψυχρά κτήνη. Ακόμ...

. .
Του Γιώργου Ε. Φραγκούλη
Δικηγόρου - Ηράκλειο
. .
«Το κράτος; Τι είναι αυτό; Το κράτος είναι το πιο ψυχρό απ’ όλα τα ψυχρά κτήνη. Ακόμη και το ψέμα του είναι ψυχρό, κι αυτό το ψέμα σταλάζει από τα χείλη του: “εγώ το κράτος είμαι λαός”. Το κράτος λέει ψέματα σ’ όλες τις γλώσσες του Καλού και του Κακού· και με το κάθε τι που λέει, λέει ψέματα, και με το κάθε τι που κάνει, κλέβει. Το κάθε τι πάνω του είναι επίπλαστο· δαγκάνει με κλεμμένα δόντια. Ακόμη κι η κοιλιά του είναι ψεύτικια. Αποκαλώ Κράτος, εκεί όπου όλοι, καλοί και κακοί πίνουν δηλητήριο: το κράτος εκεί όπου όλοι, καλοί και κακοί χάνουν τον εαυτό τους: το κράτος εκεί όπου όλοι αργά αυτοκτονούν κι αυτό το λένε ζωή. Μόνο εκεί όπου το Κράτος παύει να υπάρχει, μπορεί ν’ αρχίσει ο άνθρωπος που δεν είναι περισσευούμενος» [Φρ. Νίτσε, Τάδε έφη Ζαρατούστρας].
Κύριε Καψαμπέλη, Μέχρι πριν από ένα μήνα δεν γνώριζα τι ήταν το blog. Παρακολούθησα, εντελώς πρόσφατα την αντιπαράθεση Σας με ένα ευτραφή υφυπουργό ο οποίος δεν έκανε τίποτα άλλο από το να σας ζητά να διαγράψετε τα “υβριστικά” σχόλια σε βάρος του κλπ. Δηλαδή, ουσιαστικά σας ζητούσε να φιμώσετε τον ανώνυμο πολίτη ο οποίος, έστω και με τη μορφή της ύβρης, εκφράζεται μέσω του μοναδικού, πια, μέσου έκφρασης στη “Δημοκρατία” μας, του blog, κι εν προκειμένω του Press-gr. Πριν σχολιάσω αυτή την απαίτηση του, επιτρέψτε μου να σας βοηθήσω να πληροφορηθείτε τι λέει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.... Έτσι θα αντιληφθείτε γιατί αυτός ο Κύριος ο οποίος ανήκει και συμμετέχει στην διαχειριστική ομαδούλα που περιλαμβάνει τους κουμπάρους, τους σεξουαλικά πεινασμένους, τους σεμνούς και ταπεινούς οσφυοκάμπτες, στην ομαδούλα που εκλιπαρεί τους Σκοπιανούς να αποδεχθούν το όνομα Μακεδονία με μια λέξη μπροστά, που προτρέπει τους ψαράδες να μην ψαρεύουν σε ελληνικό έδαφος [Ίμια], κλπ.
Στην υπόθεση “Bergens Tidende κατά της Νορβηγίας, της 2/5/2000 ” δέχτηκε μεταξύ άλλων, “Με βάση τις γενικές αρχές που διατρέχουν και εμπνέουν τη νμλγ του Δικαστηρίου, η § 2 του άρθρου 10 της Συμβάσεως[1]εφαρμόζεται όχι μόνο για τη διάδοση ιδεών και πληροφοριών που γίνονται ευνοϊκά δεκτές ή θεωρούνται “ακίνδυνες”, αλλά και για εκείνες τις πληροφορίες ή ειδήσεις που σοκάρουν ή προσβάλλουν ή ακόμα και ενοχλούν.
Οι αρχές αυτές απορρέουν από την ιδέα της ανεκτικότητας και του πλουραλισμού που χαρακτηρίζουν την έννοια της δημοκρατικής κοινωνίας, όπως την αντιλαμβάνεται και την αποδέχεται το ανώτατο δικαιοδοτικό όργανο του Στρασβούργου.
Συνεπώς και η ερμηνεία που δίδεται από το τελευταίο στις εξαιρέσεις που εισάγει η § 2 του άρθρου 10 της Συμβάσεως είναι οπωσδήποτε στενή. Η επέμβαση της αρμόδιας εθνικής αρχής, ακόμα και δικαιοδοτικής, στο δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης τότε μόνο είναι αναγκαία σε μια δημοκρατική κοινωνία, όταν ανταποκρίνεται σε μια πιεστική κοινωνική ανάγκη, εφόσον είναι ανάλογη προς το νόμιμο σκοπό που διώκεται με αυτήν και στο μέτρο που η αιτιολογία επί της οποίας ερείδεται αυτή είναι σχετική και επαρκής. Το περιθώριο διακριτικής ευχέρειας που εκχωρείται στις αρχές των συμβαλλομένων κρατών κατά την επέμβαση τους στην άσκηση του δικαιώματος είναι στενό και υποβάλλεται στον έλεγχο του Δικαστηρίου.
Βεβαίως γίνεται δεκτό ότι στο προστατευτικό πεδίο του άρθρου 10 υπάγεται και η διάδοση ειδήσεων ή πληροφοριών δια του Τύπου [ηλεκτρονικού ή έντυπου]. Αυτές και όταν ακόμα προσβάλλουν την υπόληψη τρίτου [π.χ. πολιτικού], εντάσσονται όμως στο πλαίσιο μιας θεμιτής δημόσιας συζήτησης και εμφανίζονται ως αναγκαίες για την υποστήριξη των απόψεων του φορέα του δικαιώματος, ωθούν το Δικαστήριο να δεχθεί ότι η καταδίκη του τελευταίου για δυσφήμιση συνιστά παραβίαση του άρθρου 10 της Συμβάσεως.
Επίσης το Δικαστήριο έχει δεχθεί ότι η καταδίκη ενός δημοσιογράφου που συντέλεσε στη διάδοση από τρίτο ρατσιστικών λόγων παίρνοντας συνέντευξη από αυτόν για ζήτημα κοινού ενδιαφέροντος θα αποτελούσε ένα υπερβολικό περιορισμό της ελευθερίας της εκφράσεως … δέχεται το Δικαστήριο ότι η δημοσιογραφική πληροφόρηση του κοινού που στηρίχθηκε σε συνεντεύξεις, συνιστά μια από τις βασικότερες δημοσιογραφικές μεθόδους για την ενημέρωση, την άσκηση ελέγχου και δημόσιας κριτικής. Οι δυο τελευταίοι παράγοντες αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του κοινωνικού έργου και ρόλου που διαδραματίζει στη σύγχρονη κοινωνία ο Τύπος. Και φυσικά δεν αποτελεί έργο του Δικαστηρίου και πολύ περισσότερο των εθνικών δικαιοδοτικών οργάνων να υποκατασταθούν στην αποστολή των μέσων ενημέρωσης και να καθορίσουν τις μεθόδους και τα μέσα της δημοσιογραφικής κάλυψης σε ζητήματα μείζονος κοινωνικού και πολιτικού ενδιαφέροντος”.
Το ερώτημα είναι αναπόφευκτο· γιατί ο πολίτης βρίζει, γιατί ο πολίτης κρύβεται; γιατί ο πολίτης εκφράζεται μέσω των blogs; Η απάντηση είναι αυτονόητη! Γιατί του καταργούν το στοιχειωδέστερο δικαίωμα σε μια Δημοκρατία, το δικαίωμα της έκφρασης! Και πως το επιτυγχάνουν αυτό; Με το να τον χαρακτηρίζουν υβριστή [παραλλαγή του ένοπλου τρομοκράτη]! Αλήθεια, πότε και πώς μπορεί ένας πολίτης να εκφραστεί κατά ενός δημόσιου αξιωματούχου αν δεν βρει εφημερίδα ή κανάλι που να αντίκειται στον σχολιαζόμενο αξιωματούχο; Εδώ φτάσαμε στο απίστευτο σημείο ο αρχηγός της αντιπολίτευσης να καταφέρεται, σήμερα, εναντίον εκείνου του καναλιού που όταν εξέθεσε τον εαυτό του ως μοναδικό υποψήψιο για την αρχηγία του κόμματος του, κάλυπτε σε πανελλήνια μετάδοση την βόλτα του στην ιδιαίτερη πατρίδα του!!
Σε ποια κανάλια έκφρασης να απευθυνθεί αυτός ο πολίτης τα οποία είναι τόσο αναξιόπιστα που αν δεν πωλούσαν dvd δεν θα ενδιαφερόταν κανείς γι' αυτά. Σε ποιους δημοσιογράφους άραγε να απευθυνθεί ο ανώνυμος πολίτης; Σ' αυτούς που κυκλοφορούν με Porsche, σ' αυτούς που κατοικούν σε βίλες στην Εκάλη, σ' αυτούς που έγιναν και εκδότες; Σ' αυτούς που διαρύγνυαν τα ιμάτια τους ότι δεν είδαν το dvd και κατόπιν να τους διαψεύδει ο ίδιος ο δημοσιογράφος τους; Σ' αυτούς τους “δημοσιογράφους” που όλη η δράση τους απλά επιβεβαιώνει τον Νίτσε “Τιμή κι υπακοή στην εξουσία, ακόμη και στη διεφθαρμένη εξουσία! Έτσι θα εξασφαλίσεις καλό ύπνο”.
Αυτοί, στ' αλήθεια, μπορούν να εκφράσουν αυτό τον πολίτη ενάντια στους σεμνούς και ταπεινούς ψεύτες, ενάντια στους ταπεινούς και σεμνούς οσφυοκάμπτες; Πως μπορούν όλοι αυτοί οι “δημοσιογράφοι” να ισχυρίζονται ότι εκφράζουν τον απλό πολίτη;
Τελειώνοντας, δεν συμφωνώ με την ανωνυμία, την ύβρη και τη λάσπη· μπορώ να την κατανοήσω, δεν συμφωνώ μαζί της ως μέθοδο δράσης. Με την ύβρη, μάλλον, το αντίθετο επιτυγχάνουμε από το επιδιωκόμενο. Όμως, στο δίλλημα, ελευθερία ή φίμωση, η απάντηση μια πρέπει να είναι: υπέρ της ελευθερίας της έκφρασης, υπέρ της κατάχρησης της ελευθερίας έκφρασης, ακόμη κι αν εκχυδαΐζεται αυτή η ελευθερία!

Ένας από τους διαπρεπέστερους πανεπιστημιακούς δασκάλους έγραψε πρόσφατα σχετικά με τη θέσπιση του λεγόμενου τρομονόμου, «Σε μια πραγματική δημοκρατία ο διάλογος, ακόμα και με τους τρομοκράτες, ιδίως όταν εμφανίζουν πολιτικό σκεφτικό για τις πράξεις τους, δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποκλείεται. Διότι, διαφορετικά, η πολιτεία εμφανίζεται [πέρα από την ανικανότητα της να εμποδίσει την εγκληματική δραστηριότητα] ανίκανη να αντιπαραθέσει στη λογική της βίας το λόγο της νομιμότητας» [Ι. Μανωλεδάκης, Ασφάλεια και ελευθερία].
Υ.Γ. Με την ευκαιρία των παθών της Μακεδονίας μας, άραγε τι άλλο θα μπορούσε κάποιος να αφιερώσει στους σεμνούς και ταπεινούς οσφυοκάμπτες μας παρά αυτούς τους αθάνατους στίχους του Καβάφη,
“είναι οι προσπάθειες μας σαν των Τρώων.
Θαρρούμε πως με απόφαση και τόλμη,
θ' αλλάξουμε της τύχης μας την καταφορά,
κι έξω στεκόμεθα να αγωνιστούμε.
Αλλ΄ όταν η μεγάλη κρίσις έλθει,
η τόλμη κι η απόφασις μας χάνονται·
ταράττεται η ψυχή μας, παραλύει·
κι ολόγυρα απ' τα τείχη τρέχουμε
ζητώντας να γλυτώσουμε με τη φυγή”.
Προφανώς, κανείς τους δεν αξίζει.
“Τιμή σ' εκείνους όπου στη ζωή των
όρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες
ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
όταν προβλέπουν, [και πολλοί προβλέπουν]
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κι οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε”
[1] Στο άρθρο 10 της ΕΣΔΑ προβλέπεται “§ 1. Κάθε πρόσωπο έχει δικαίωμα στην ελευθερία έκφρασης. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία γνώμης καθώς και την ελευθερία λήψεως ή μετάδοσης πληροφοριών χωρίς επέμβαση των δημοσίων αρχών και άσχετα από τα σύνορα. § 2. Η άσκηση των ελευθεριών αυτών, που συνεπάγεται καθήκοντα και ευθύνες, μπορεί να υπαχθεί σε ορισμένες διατυπώσεις, όρους, περιορισμούς ή κυρώσεις που προβλέπονται από τον νόμο και αποτελούν αναγκαία μέτρα σε μια δημοκρατική κοινωνία για την εθνική ασφάλεια, την εδαφική ακεραιότητα ή τη δημόσια ασφάλεια, την προάσπιση της τάξεως, την πρόληψη των εγκλημάτων, την προστασία της υγείας ή την ηθική … ”

31 σχόλια

  1. ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΦΙΜΩΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ!

    ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΣΤΟ 89% ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex .com!!

    ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΛΩΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ - ΟΧΙ ΜΟΥΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΥΛΙΑΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΤΟ GRSex .com









































    ///

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι ειναι, η Δημοκρατία τιμωρεί τα παιδιά της. Α ρε εξοστρακισμό που θέλουν οι τύραννοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΕΝΑ

    ΥΠΗΡΞΕΣ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ
    ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΑΣ................!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζήτω το ηρωϊκό press-gr!

    Ζήτω ο αντιστασιακός Κατσαμπέλης!

    Ζήτω η ασυδοσία και το δικαίωμα του καθενός να γράφει ό,τι γουστάρει!

    Είστε μιά όαση αυθεντικής ενημέρωσης μέσα στο βούρκο των διαπλεκόμενων ελεγχόμενων κρατικών και επιχειρηματικών ΜΜΕ!


    Αδαμάντιος Σκορδοπουτσόγλου
    Ψησταριά "Τα 14 Ξαδέλφια"-το καλύτερο κοκορέτσι στην Κηφισιά - ανοικτά κάθε μέρα από τις 6 το απόγευμα μέχρι το βράδυ

    (σας παρακαλώ-αν με ανεβάσετε στην πρώτη σελίδα να σας στείλω με μαιλ και ένα λογοτυπάκι του μαγαζιού μου να φανεί λίγο καλύτερα-ευχαριστώ και συγχαρητήρια για τη μάχη σας στην αδέσμευτη ενημέρωση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ε οχι και οι δικηγοροι να φωναζουν για το κρατος!
    Η σαπιλα του ελληνικου κρατους οι δικηγοροι ειναι, αυτοι που στιβουν τους διαδικους και δεν πληρωνουν δραχμη φορο, αυτοι που δεν γραφουν σωστα τους νομους και αφηνουν παραθυρακια και φυσικα αυτοι που τους ψηφιζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΡΕ


    ΧΑΖΟΚΑΨΑΜΠΕΛΗ


    ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΝΟΥΜΕΡΟ ΣΕ ΚΑΝΩ



    ΝΟΜΙΖΕΣ ΟΤΙ ΤΟΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ

    ΤΟΣΟ ΓΕΛΟΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.


    ΔΕΝ ΦΤΟΥΡΑΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ


    ΣΕ ΦΑΓΑΝΕ ΛΑΧΑΝΟ


    ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ


    ΚΑΤΙ ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ


    ΚΑΨΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ


    ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ


    ΜΕ ΠΟΥΛΗΜΕΡΝΑ ΑΡΘΡΑ


    ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜIΚΕΣ


    ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΕΦΗΜΕRΙΔΕΣ


    ΑΛΗΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΣ ΑΦΙΕΡΩΝΩ
    ενα αποκαλυπτικο για το σημερα κειμενο γραμμενο 100 χρονια πριν :

    ''Σιχαινομαι τη φρονιμαδα σου.Αν μπορουσα να καταστρεψω μονος μου το κρατος το Ελληνικο θα το εκανα αμεσως.Τι χρησιμευει ενα κρατος Ελληνικο που αντι καθε αλλη εξωτερικη πολιτικη διοριζει προξενους στην Ανατολη και πρεσβεις στη Δυση και τους ξεπροβαδιζει με την μονακριβη ευχη και οδηγια ''προσεχετε να μην γεννατε ζητηματα'' , Αν το κρατος δεν νοιωθει τι μπορει και τι πρεπει να κανει ,δεν αξιζει να ζει. Εχουμε δυναμεις αμετρητες και στην Μακεδονια και στην Θρακη και σε ολη την Ανατολη. Και αν το κρατος δεν τις ξερει, δεν θα πει πως πρεπει να μην τις ξερω και εγω. Και αν το κρατος τις αφηνει κρυμμενες η σκορπιες και δεν θελει να τις περιμαζεψει, δεν ειναι λογος να μην τις περιμαζεψω εγω, η τουλαχιστον να προσπαθησω. Ναι εσυ θα σωσεις το ρωμεικο, ω φρονιμε. Ο καθενας πρεπει να ξερει οτι σε αυτον ελαχε να σωσει το εθνος του, ετσι θα προσπαθησουν πολλοι και θα το σωσει οποιος μπορεσει. Και αληθεια να ηταν πως ουτε εναν Ελληνα δεν βρισκεις στην Μακεδονια, πρεπει να ειναι Ελληνικη η Μακεδονια. Αλλα κρατη αρπαζουν πολιτειες και χωρες και εμεις ,και εκεινα που ειναι δικαμας ,και εκεινα δεν κρατουμε. Σκιαζομαστε μην μας πουν οι Ευρωπαιοι πως δεν ειναι δικα μας. Με ντροπη μας μεγαλη και δειλα-δειλα ξεστομιζουμε πως εχουμε καποια επιρροη στην Μακεδονια , γιατι τι θα πει η κοινη γνωμη αν μας ακουσει ; Αφου οι βουλγαροι την εχουν στο ματι την Μακεδονια και φωναζουν και την θελουν δικη τους, ταιριαζει να μην την θελουμε εμεις ; Δεν με μελει αν βαλω σε δυσκολη θεση την κυβερνηση, μια κυβερνηση που δεν την σεβομαι, δεν ειμαι καμωμενος για την κυβερνηση η για το κρατος, εγινα για το εθνος, και το ξερω επειδη γιαυτο ισα-ισα πονω. Για την κυβερνηση μου ερχεται σιχαμος και καταφρονια ,αμα συλλογιζομαι την κυβερνηση ξεπεφτω, μαργωνω και μαραινομαι. Σηκωνομαι, ξανοιγω και ανθοβολω αμα νοιωθω τον Ελληνισμο. Σε οποια γωνια του Ελληνισμου και αν βρεθω ,θα πασχιζω παντα να δυναμωνω, να ξυπνω ,να ζωντανευω την ψυχη του, και ας γινει οτι γινει. Ξυπνω καθε υπνο, κεντριζω καθε βαρεμο, συνδαυλιζω καθε σταχτη, ξεσκεπαζω καθε σπιθα κρυμμενη και αναβω καθε φωτια σβησμενη, βγαζω καθε πνοη κουρασμενη και παιζω καθε χορδη σιωπηλη. Ξυπνω, ξυπνω, ξυπνω.. ''
    ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ .

    Και τοτε καποιοι αλλοι πολιτικαντηδες / ψευτοδιανοουμενοι / δημοσιογραφοι / βολεμενοι δεν νοιαζοντουσαν για την Μακεδονια μας... και τοτε ειχαμε τσογλανια, και τοτε πολλοι ηταν οι μηδισαντες ΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΕΚΕΙ , ΛΙΓΑ , ΔΙΑΛΕΚΤΑ ΚΑΙ ΣΤΕΦΑΝΩΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΝΙΚΗ.

    Οι ωδυνες φτανουν στο τελος , και η γεννα θα ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΛΗΞΗ και οχι καποιος ΤΕΝ ΤΕΝ της νεας ταξης (κατα κοσμο τσιπρας..) αλλου ειναι τα κακαρισματα και αλλου γεννοβολα η κοτα..



    Χαιρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ Ο xman ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΤΟ ΠΟΡΝΟSITE, KANEI KATI ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΠΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ. Α, ΡΕ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Χαιρετε

    5 Μάρτιος 2008 1:24 πμ"

    Εγώ πάντως δεν χαίρω

    Μήπως στο τέλος πούμε "ώδινε Μέγα Αλέξανδρο και έτεκε Τσίπρα";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΧΑΛΒΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

    Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΝΘΙΜΕ ΟΧΙ ΠΙΑ ΨΩΜΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΔΩΡΟ

    ΧΑΛΒΑ ΑΝΘΙΜΕ


    ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΑΝΘΙΜΕ

    Ο ΧΑΛΒΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ
    ΜΕ ΦΥΣΤΙΚΗ ΑΙΓΙΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. O ethnikofrwn Iwn Dragoumis... ektos apo to keimeno poy paratheteis, afise kai apogonous poy synehizoun semna kai tapeina sto dyskolo dromo tis epektatikis toy ithikis kai tis akrws epikis aisthitikis, vlepe Natalia Dragoumi poy paizei sta serial.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μια και ολοι κανουν λαθη, εκανε - οπως ειδα μολις τωρα - κι αυτος, εχοντας χρησιμοποιησει τη λεξη "ρομεϊκο".

    Σημερα, εκτος απο τους βλαχους, κανεις αλλος δεν γουσταρει αυτη την κωλολεξη. Παρτε το ειδηση, σημερα δεν περνανε αυτα. Πηγαινετε σπιτια σας, αλητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΝΗΚΕΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ


    ΣΤΟΥΣ ΧΑΛΒΑΔΕΣ ΤΗΣ ;;;;


    ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΑΛΒΑΣ ;;;


    ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Ο ΧΑΛΑΒΣ

    ΣΑΝ ΑΝΤΙΔΩΡΟ.;;;;


    ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΛΒΑΣ ΜΕ ΣΟΚΟΛΑΤΑ

    ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ;;;;

    ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΛΒΑΣ ΜΕ ΦΥΣΤΙΚΗ ΑΙΓΙΝΗΣ

    ΣΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΔΩΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ.

    ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕ
    ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΛΒΑ ΜΑΖΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  15. xman GRSex.com


    The Registry database contains ONLY .COM, .NET, .EDU domains and
    --> /usr/local/bin/fwhois vaggos13.net@whois.srsplus.com
    [whois.srsplus.com]
    vaggos13.net

    Registrant:
    vaggelis tsirkas (vaggos13@acn.gr)
    derehani 23-25
    Athens, ATTIKI 11144
    GR
    6972253108


    Domain Name: vaggos13.net

    Administrative, Technical, Billing Contact:
    vaggelis tsirkas (vaggos13@acn.gr)
    derehani 23-25
    Athens, ATTIKI 11144
    GR
    6972253108


    Record created on Jun 25 2004.
    Record expires on Jun 25 2008.
    Domain servers:
    ns1.mynewserver.com
    ns2.mynewserver.com

    Domain Service Provider:
    No-IP.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  16. xman GRSex.com


    The Registry database contains ONLY .COM, .NET, .EDU domains and
    --> /usr/local/bin/fwhois vaggos13.net@whois.srsplus.com
    [whois.srsplus.com]
    vaggos13.net

    Registrant:
    vaggelis tsirkas (vaggos13@acn.gr)
    derehani 23-25
    Athens, ATTIKI 11144
    GR
    6972253108


    Domain Name: vaggos13.net

    Administrative, Technical, Billing Contact:
    vaggelis tsirkas (vaggos13@acn.gr)
    derehani 23-25
    Athens, ATTIKI 11144
    GR
    6972253108


    Record created on Jun 25 2004.
    Record expires on Jun 25 2008.
    Domain servers:
    ns1.mynewserver.com
    ns2.mynewserver.com

    Domain Service Provider:
    No-IP.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αληθεια γιατι να εξακολουθει να μας κυβερνα κυβερνηση μειοψηφιας?το σκηνικο εχει αλλαξει δεν ειναι σεπ07 πια.το γκαλοπ εδωσε ενα μικρο ποσοστο στη νδ ενω στις αλλες δυναμεις πανω απο 50% συνολικα.αδικια δεν ειναι?μηπως ειναι καιρος ο κωστακης να παρει τον πουλο?πριν προλαβει να κανει την αφαιμαξη ταμειων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κάπως έτσι ξεκινάει ο φασισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. * Η συμμορία των εμπόρων ταξί-«μαϊμούδων» εξελίσσεται σε Λερναία Υδρα
    Colpo grosso με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
    Πώς μπορείτε να χάσετε το όχημα που θέλετε να πουλήσετε ή να εξαπατηθείτε με το ακίνητο που ονειρεύεστε να αγοράσετε...
    ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΛΗ Το ΒΗΜΑ, 02/03/2008 , Σελ.: A45

    Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα έτοιμα προς πώληση. Οι έμποροι παζαρεύουν προς τα κάτω τις τιμές των οχημάτων που αγοράζουν για να τα μεταπωλήσουν με μεγαλύτερο κέρδος. Οι απατεώνες όμως δεν κάνουν τέτοιου είδους παζάρια και έτσι εξαπατούν ευκολότερα τα υποψήφια θύματά τους
    Συμμορία των εμπόρων ταξί-«μαϊμούδων».

    Σε Λερναία Υδρα έχει εξελιχθεί η συμμορία των εμπόρων ταξί-«μαϊμούδων». Πολυεπίπεδη και πολυπλόκαμη, η εγκληματική δραστηριότητά της έχει επεκταθεί και στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, κάποιοι από τους «αχυρανθρώπους» της ετοιμάζουν και νέο «colpo grosso», αυτή τη φορά στην αγορά ακινήτων. Και όλα αυτά ενώ ορισμένα από τα μέλη της είναι ήδη υπόλογα στη Δικαιοσύνη για την ως σήμερα δράση τους. Οι πρωταγωνιστές αυτής της συμμορίας είναι μάστορες στην ψυχολογία, δεινοί παίκτες στην αγορά, λένε οι εξαπατημένοι. Σου δημιουργούν την εντύπωση ότι πίσω τους ρέει άφθονο και ζεστό χρήμα.
    Εχοντας ως στόχο την επέκταση της... πελατείας τους, άλλαξαν ρόλο και από πωλητές έγιναν αγοραστές. Οπως καταγγέλλουν, αντί να καταχωρούν αγγελίες στον Τύπο, όπως έκαναν μέχρι πρότινος, αναζητώντας υποψήφιους αγοραστές ταξί, «ξεσκονίζουν» όλες τις αγγελίες πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και τηλεφωνούν στους ιδιοκτήτες τους για να τα αγοράσουν. Δεν προχωρούν σε κανένα παζάρι, όπως συνηθίζουν να κάνουν οι μάντρες. Είναι πρόθυμοι να καταβάλουν την τιμή που τους ζητούν και επιπλέον μέσα στο ποσό αυτό να αναλάβουν να διεκπεραιώσουν και όλα τα γραφειοκρατικά. Αφού εξασφαλίσουν τα χαρτιά και δώσουν μια στοιχειώδη προκαταβολή, παίρνουν στην κατοχή τους το ΙΧ, το οποίο σπεύδουν να μεταπωλήσουν.
    Συνήθως και προκειμένου να υποδυθούν τους αδιάφορους, που δεν κόπτονται για την αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, πραγματοποιούν αναπάντητη κλήση σε αυτούς που θέλουν να πωλήσουν τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητά τους. Εκείνοι βρίσκουν τις κλήσεις και καλούν το νούμερο που τους κάλεσε. Η συζήτηση μεταξύ ιδιοκτήτη και ενδιαφερόμενου αγοραστή ξεκινά. Από την τηλεφωνική συνομιλία συνήθως καταλαβαίνουν με τι άτομα έχουν να κάνουν.
    Αν αντιληφθούν ότι αυτός με τον οποίο συνομιλούν είναι «ζόρικος» και δεν μπορούν εύκολα να τον εκμεταλλευθούν, δεν προχωρούν στην αγοραπωλησία. «Εχουν απίστευτη ικανότητα σε αυτά» λένε πολλά από τα θύματα. Στην περίπτωση που όλα δείχνουν ότι μπορούν να εξελιχθούν απρόσκοπτα, οι κατηγορούμενοι σε πολλές κατηγορίες για σειρά περιπτώσεων απατών, δίχως να προβούν σε οποιοδήποτε παζάρι, δέχονται να καταβάλουν το ποσό που τους ζητούν οι ιδιοκτήτες των μεταχειρισμένων ΙΧ αυτοκινήτων, πρακτική δελεαστική, καθώς οι μάντρες αυτοκινήτων συνήθως «παζαρεύουν» προς τα κάτω την τιμή.
    Επιπλέον προθυμοποιούνται να αναλάβουν τους ελέγχους του αυτοκινήτου, να το περάσουν ΚΤΕΟ και να προβούν στην τακτοποίηση όλων των εγγράφων και των γραφειοκρατικών διαδικασιών που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της αγοραπωλησίας. Τέλος, δίνουν μια στοιχειώδη προκαταβολή και παραλαμβάνουν τα μεταχειρισμένα, τα οποία τελικά δεν εξοφλούν, ενώ στο μεταξύ έχουν φροντίσει να τα έχουν «σκοτώσει».
    «Η προκαταβολή που δίνουν σε καθέναν από τους ιδιοκτήτες δεν είναι σταθερή. "Διαβάζουν" το θύμα τους και διαφοροποιούν κατά περίπτωση το ποσό» υποστηρίζει ένα από τα θύματα των κατηγορουμένων που παρακολουθεί στενά τη δράση τους. «Είναι αδίστακτοι και πολύ καλά οργανωμένοι. Είναι μαέστροι του είδους, "διαβάζουν" αυτόν που έχουν απέναντί τους» συμπληρώνει ακόμη ένα από τα δεκάδες θύματα.
    «Εχουν δυνατή έκφραση λόγου και πειθούς. Φυσικά δεν την πατάνε όλοι. Συγκεκριμένα, πριν από τρεις εβδομάδες κάποιος τους πούλησε ένα αυτοκίνητο Smart. Μετά από μία-δύο ημέρες εκείνος αντιλήφθηκε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά και κάλεσε δικηγόρο και Αστυνομία και του έδωσαν τα χρήματα επί τόπου. Δεν τους συμφέρει η φασαρία, δεδομένου ότι είναι πελάτες της Δικαιοσύνης και της Αστυνομίας» περιγράφει ο ίδιος μηνυτής.
    Οι καταγγελίες είναι πράγματι σημαντικές και αν επιβεβαιωθούν θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις πρακτικές των επιτηδείων επιχειρηματιών. Μένει στη Δικαιοσύνη και στους λειτουργούς της να ερευνήσουν αν πράγματι όλα όσα καταγγέλλονται ευσταθούν και, αν ναι, να εντοπίσουν και να τιμωρήσουν τους υπαιτίους. Χαρακτηριστική και η επόμενη καταγγελία, σύμφωνα με την οποία, πριν από δύο εβδομάδες, μέλη της «εγκληματικής ομάδας» αγόρασαν με χρηματοδότηση ένα Mini Cooper, μαύρου χρώματος, το οποίο στη συνέχεια πούλησαν σε ανατολική χώρα, ενώ την ίδια ώρα δήλωσαν κλοπή προκειμένου να απαλλαγούν από τη μίσθωση.
    Μεταξύ των υπολόγων στη Δικαιοσύνη είναι ο Αλέξανδρος Κουτσουμπέλης, του οποίου η σύζυγος είναι αυτή που το τελευταίο διάστημα επιχειρεί να συστήσει τεχνική εταιρεία. Οι «καμένες» γλώσσες των θυμάτων του άντρα της λένε ότι πρόκειται για έναν από τους πολυάριθμους «αχυρανθρώπους» που συχνά-πυκνά αξιοποιεί η συμμορία για να βγαίνει από τα αδιέξοδά της. «Και επειδή στην προκειμένη περίπτωση το αδιέξοδο είναι μεγάλο» λένε τα θύματά του που έχουν επιδοθεί σε σειρά ερευνών προκειμένου να καταφέρουν να στείλουν τους υπαιτίους της οικονομικής καταστροφής τους στη φυλακή «ο κ. Κουτσουμπέλης και η παρέα του έβαλαν τη σύζυγό του να συστήσει τεχνική εταιρεία ώστε να καταφέρουν από μια τόσο πρόσφορη αγορά όσο η αγορά ακινήτων να αποκομίσουν οφέλη εις βάρος ανυποψίαστων πολιτών που φιλοδοξούν να αποκτήσουν το δικό τους σπίτι».
    Το πρώτο διάστημα της δράσης τους οι «επιτήδειοι επιχειρηματίες» κατηγορούνται ότι «αλίευαν» τα θύματά τους καταχωρώντας αγγελίες στον Τύπο με τις οποίες προσέφεραν ταξί και άδειες ταξί στις πιο ευνοϊκές τιμές της αγοράς. Με τον τρόπο αυτόν προσείλκυαν τα υποψήφια θύματά τους και στη συνέχεια τους αποσπούσαν σημαντικότατες προκαταβολές χωρίς ποτέ να δίνουν τα οχήματα ταξί ή τις άδειές τους.
    «Μου έχουν προτείνει να κλέψουν άλλους για να ξεχρεώσουν εμένα»...
    «Εχουν περάσει απίστευτα μεγάλα ποσά από τα χέρια τους. Εχω σκοπό να τους βάλω φυλακή. Μου έχουν προτείνει να κλέψουν άλλους για να ξεχρεώσουν εμένα. Δεν το θέλω αυτό. Θέλω να βλέπω τα χαμόγελα παιδιών και όχι τα κλαμένα τους μάτια για να γελάνε τα δικά μου. Δεν το δέχομαι να "σηκωθούν" άλλοι - όπως λένε στη γλώσσα τους - για να πάρω λεφτά εγώ» δήλωσε στο «Βήμα» ο κ. Ελευθέριος Κατακουζηνός, ένα από τα θύματα της ομάδας που πρόσφατα προσέφυγε στη Δικαιοσύνη καταθέτοντας μήνυση για τριπλή απάτη που, όπως υποστηρίζει, διέπραξαν εις βάρος του οι Γεώργιος Καρανίκας, Αλέξανδρος Κουτσουμπέλης, Κωνσταντίνος Λογοθετίδης και Κωνσταντίνος Παυλόπουλος.
    Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στη μήνυσή του, του πούλησαν μια άδεια, ένα όχημα ταξί και δύο ΙΧ αυτοκίνητα, για την αγορά των οποίων τους έδωσε το δικό του αυτοκίνητο, το οποίο είχε ηλικία κυκλοφορίας μόλις λίγων μηνών. Ο μηνυτής στο δικόγραφό του περιγράφει: «Και ενώ περίμενα να έρθει το αυτοκίνητο πάνω στο οποίο θα χρεωνόταν η άδεια ταξί που θα αγόραζα, άρχισαν ξαφνικά να μου λένε ότι παρουσιάστηκε πρόβλημα στον εκτελωνισμό του αυτοκινήτου γιατί δήθεν δεν πληρούσε κάποιες προϋποθέσεις και να μην ανησυχώ και ότι είναι τίμιοι άνθρωποι και θα τελείωναν την επόμενη ημέρα τον εκτελωνισμό και διάφορες άλλες τέτοιες προφάσεις και δικαιολογίες, τις οποίες και καλόπιστα πίστεψα, και έφυγα εμφανώς στενοχωρημένος και απογοητευμένος, γιατί αφενός είχαμε δώσει τα χρήματα αυτά στον Καρανίκα και στη συμμορία απατεώνων, που τότε δεν γνώριζα το ποιόν τους, χωρίς να έχουμε μια εγγύηση στο χέρι μας ότι θα αγόραζα τελικά την άδεια ταξί παρά μόνο μεγάλα λόγια και υποσχέσεις από ανθρώπους που, όπως αποδείχθηκε τελικά, ήταν αδίστακτοι απατεώνες και καταχραστές της καλοπιστίας ανθρώπων σαν και εμένα, που ήμουν ένα από τα θύματά τους».
    Οι προσφεύγοντες στη Δικαιοσύνη δεν δηλώνουν αισιόδοξοι γιατί οι πολυάριθμες δικογραφίες εις βάρος των κατηγορουμένων ερευνώνται από διαφορετικούς ανακριτές, με αποτέλεσμα οι κατηγορούμενοι να μη θεωρούνται «επαγγελματίες απατεώνες», να μην προφυλακίζονται και να εξακολουθούν τη διάπραξη νέων κακουργημάτων.
    Την ανησυχία του για την πορεία της υπόθεσης του κ. Ελευθέριου Κατακουζηνού εκφράζει μιλώντας στο «Βήμα» ο δικηγόρος του κ. Δ. Σακαλόγλου: «Καταθέσαμε τη μήνυση εδώ και τέσσερις εβδομάδες. Χρεώθηκε σε εισαγγελέα Πρωτοδικών, ο οποίος την απέστειλε με την ένδειξη του κατεπείγοντος στο Τμήμα Οικονομικού Εγκλήματος της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής που θα διενεργήσει την προανάκριση. Δυστυχώς το Οικονομικό Εγκλημα, τέσσερις εβδομάδες τώρα, όπως οι αρμόδιοι μας ενημερώνουν, δεν έχει ακόμη λάβει ή ενημερωθεί για τη συγκεκριμένη δικογραφία».


    Το ΒΗΜΑ, 02/03/2008 , Σελ.: A45
    Κωδικός άρθρου: B15301A451

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κ. Φραγκούλη,
    Συγχαρητήρια για το άρθρο σας, που μόλις διάβασα!
    Mε κάτι τέτοια άρθρα ξεκινάει όμορφα η μέρα μου-:))
    Συνεχίστε κι εσείς και το press.gr!

    Με εκτίμηση
    Φρειδερίκη Γ.
    Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ελευθερια βεβαια!
    Καλημέρα φιλαράκια!
    Δείτε το παρακάτω blogspot για να χαλαρώσετε!Καλή Διασκέδαση!
    http://neofaliro.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟΙΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΜΙΑ ΤΟΥ GRSex .com ;

    ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΣΤΟ 89% ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex .com!!

    ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΛΩΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ - ΟΧΙ ΜΟΥΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΥΛΙΑΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΤΟ GRSex .com









































    ///

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι,


    Σημαντικά νέα πάντα.


    Επειδή ξέρω ότι πολλές φορές σας κουράζω με τα γραφόμενά μου, αποφάσισα να τα εκδώσω σε βιβλίο με τίτλο "Τάδε έφη Ζαραπούστρας" (είναι ένα από τα πολλά καλλιτεχνικά μου ψευδώνυμα).


    Το βιβλίο μου θα προλογίσει ο Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου, ηγέτης της δημοκρατικής παράταξης και προστάτης εμάς των ομοφυλόφιλων.


    Πάντα με εκτίμηση,
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συμφωνω με τον δικηγορο που λέει :
    "Υποστηριζω την ελευθερη εκφραση ακομα και τη βωμολοχια με την οποια ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα κατανοώ..."

    Τωρα να ερωτησω: Οταν καποιος/α διασπείρει ΨΕΙΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ για ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μάλιστα ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ απο τον λαό,
    τότε εκείνα τα πρόσωπα ΠΩΣ μπορει να προστατευτούν ;

    ευχαριστώ

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ
    Συμφωνω με τον δικηγορο που λέει :
    "Υποστηριζω την ελευθερη εκφραση ακομα και τη βωμολοχια με την οποια ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα κατανοώ..."

    Τωρα να ερωτησω: Οταν καποιος/α διασπείρει ΨΕΙΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ για ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μάλιστα ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ απο τον λαό,
    τότε εκείνα τα πρόσωπα ΠΩΣ μπορει να προστατευτούν ;

    ευχαριστώ

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ
    =
    Συμφωνω με τον δικηγορο που λέει :
    "Υποστηριζω την ελευθερη εκφραση ακομα και τη βωμολοχια με την οποια ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα κατανοώ..."

    Τωρα να ερωτησω: Οταν καποιος/α διασπείρει ΨΕΙΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ για ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μάλιστα ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ απο τον λαό,
    τότε εκείνα τα πρόσωπα ΠΩΣ μπορει να προστατευτούν ;

    ευχαριστώ

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ
    Συμφωνω με τον δικηγορο που λέει :
    "Υποστηριζω την ελευθερη εκφραση ακομα και τη βωμολοχια με την οποια ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα κατανοώ..."

    Τωρα να ερωτησω: Οταν καποιος/α διασπείρει ΨΕΙΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ για ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μάλιστα ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ απο τον λαό,
    τότε εκείνα τα πρόσωπα ΠΩΣ μπορει να προστατευτούν ;

    ευχαριστώ

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ
    Συμφωνω με τον δικηγορο που λέει :
    "Υποστηριζω την ελευθερη εκφραση ακομα και τη βωμολοχια με την οποια ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα κατανοώ..."

    Τωρα να ερωτησω: Οταν καποιος/α διασπείρει ΨΕΙΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ για ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μάλιστα ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ απο τον λαό,
    τότε εκείνα τα πρόσωπα ΠΩΣ μπορει να προστατευτούν ;

    ευχαριστώ

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ
    Συμφωνω με τον δικηγορο που λέει :
    "Υποστηριζω την ελευθερη εκφραση ακομα και τη βωμολοχια με την οποια ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα κατανοώ..."

    Τωρα να ερωτησω: Οταν καποιος/α διασπείρει ΨΕΙΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ για ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μάλιστα ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ απο τον λαό,
    τότε εκείνα τα πρόσωπα ΠΩΣ μπορει να προστατευτούν ;

    ευχαριστώ

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ
    Συμφωνω με τον δικηγορο που λέει :
    "Υποστηριζω την ελευθερη εκφραση ακομα και τη βωμολοχια με την οποια ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα κατανοώ..."

    Τωρα να ερωτησω: Οταν καποιος/α διασπείρει ΨΕΙΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ για ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μάλιστα ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ απο τον λαό,
    τότε εκείνα τα πρόσωπα ΠΩΣ μπορει να προστατευτούν ;

    ευχαριστώ

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ
    Συμφωνω με τον δικηγορο που λέει :
    "Υποστηριζω την ελευθερη εκφραση ακομα και τη βωμολοχια με την οποια ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα κατανοώ..."

    Τωρα να ερωτησω: Οταν καποιος/α διασπείρει ΨΕΙΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ/ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ για ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΣΩΠΑ και μάλιστα ΕΚΛΕΓΜΕΝΑ απο τον λαό,
    τότε εκείνα τα πρόσωπα ΠΩΣ μπορει να προστατευτούν ;

    ευχαριστώ

    ΗΦΑΙΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν θα ασχοληθώ με τις επιδόσεις του Συνασπισμού στις δημοσκοπήσεις. Χωρίς να τις υποτιμώ ή να τις παραγνωρίζω, τις θεωρώ σε κάποιον βαθμό συγκυριακές και πλασματικές. Περιμένω υπομονετικά τις επόμενες έρευνες να δω τι επιβεβαιώνουν και τι διαψεύδουν.

    Θα ασχοληθώ, όμως, με τις συνθήκες που παράγουν υψηλά ποσοστά στις δημοσκοπήσεις για τον Συνασπισμό. Διότι αυτές, πολύ φοβούμαι, δεν είναι ούτε συγκυριακές ούτε πλασματικές. Για να το πω πιο απλά: αποκλείεται να ξύπνησε ξαφνικά το 18,4% ή το 15,5% των Ελλήνων και να αποφάσισε ότι θα εκπροσωπείται εφεξής από την «Πρωτοβουλία Γένοβα 2001» και τη Διεθνιστική Εργατική Αριστερά.

    Στοιχείο πρώτο: στον Συνασπισμό δείχνει να μετακομίζει σχεδόν το 20% όσων ψήφισαν ΠαΣοΚ τον περασμένο Σεπτέμβριο. Περίπου ένας στους πέντε!

    Στοιχείο δεύτερο: γιατί αποσυντίθεται έτσι το ΠαΣοΚ; Το 40% αποδίδει ευθύνες στην ηγεσία του κι άλλο ένα 36% (αθροιστικά) μιλάει για απουσία προγράμματος και ελλιπή αντιπολίτευση. Περισσότεροι, δηλαδή, από τρεις στους τέσσερις ψηφοφόρους θεωρούν ότι οι ευθύνες της πτώσης του ΠαΣοΚ βαραίνουν πρωτίστως το ίδιο.

    Στοιχείο τρίτο: πέφτει και η ΝΔ; Ναι, αλλά αφενός διευρύνει το προβάδισμά της από το ΠαΣοΚ σε 5-6 μονάδες και αφετέρου δεν βλέπει τους δυσαρεστημένους ψηφοφόρους της να διοχετεύονται σε άλλες πολιτικές προτιμήσεις.

    Στοιχείο τέταρτο: η εικόνα του Κ. Καραμανλή παραμένει εξαιρετικά ισχυρή. Οσο για τη σύγκριση Καραμανλή- Παπανδρέου, άσ΄ τα να πάνε...

    Τι σημαίνουν αυτά; Δυο πράγματα:

    - Οτι υπάρχουν σοβαροί υποδοχείς της δυσαρέσκειας που προκαλεί το ΠαΣοΚ, χωρίς να υπάρχουν μέσα στο ΠαΣοΚ ισχυροί παράγοντες που να αναχαιτίζουν τις φυγόκεντρες δυνάμεις.

    - Οτι δεν υπάρχουν σοβαροί υποδοχείς της δυσαρέσκειας που προκαλεί η ΝΔ, η οποία επιπροσθέτως διαθέτει έναν ισχυρό παράγοντα Καραμανλή για να αναχαιτίζει δυσαρεστημένους και απογοητευμένους. Σε αυτά, νομίζω, συμφωνούμε όλοι - δημοσκόποι και μη... Το ΠαΣοΚ, δηλαδή, βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση χωρίς αλεξίπτωτο ενώ η πτώση της ΝΔ είναι περισσότερο ελεγχόμενη και με αλεξίπτωτο τον Καραμανλή.

    Για να φτάσουμε και στο ζουμί, λοιπόν, οι δημοσκοπήσεις λένε ότι η κυβέρνηση εξακολουθεί να ελέγχει τα πράγματα και ότι ο Καραμανλής μπορεί χωρίς μεγάλη διακινδύνευση να μεθοδεύσει τις εξελίξεις, ασχέτως αν πάρει απόλυτη πλειοψηφία στον πρώτο ή στον δεύτερο γύρο των επόμενων εκλογών. Παραμένει ο σχετικά ισχυρός σε ένα σύστημα αδυνάτων.

    Οι δημοσκοπήσεις λένε πολλά και για το ΠαΣοΚ αλλά καλύτερα μη ρωτάτε τι. Φαίνεται από μόνο του.

    ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ 16.ΣΕΠΤ.07 ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΠΑ.ΣΟ.Κ. , ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΘΥΜΟ :
    ''ΜΠΟΡΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ , ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧEΙΟ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΡΗΓΚΙΠA .΄΄

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Δικηγόρος, από τη φύση τού επαγγέλματός του, (μέσω τού οποίου κονομάει συνήθως τά άντερά του), είναι υποσυνείδητος θιασώτης τού κοινωνικού χάους. Τό επιθυμεί να υπάρχει, ώστε αυτός μετά, να προσπαθεί να τό διορθώσει.
    Το ευνομούμενο κράτος είναι η σημαντικώτερη κατάκτηση τού πολιτισμού. Αντ’ αυτού τί δηλαδή ? Η ζούγλα ή ο Επιχειρηματίας ? Εάν το φροντίζουν οι πολίτες του, θα είναι ισχυρό. Εάν το μισούν και το διαβρώνουν, τότε είναι μάπα και βρίσκεται στά χέρια των πονηρών. Το κράτος, για να είναι "προνοίας", πρέπει οι πολίτες του να τού δίνουν πόρους καί να φροντίζουν να μήν το κλέβουνε οι πονηροί, τιμωρώντας αυστηρά τούς κλέφτες και όχι "παραπέμποντάς τους" στη Δικαιοσύνη!!..
    Όσον αφορά στήν ανωνυμία, υπό τις παρούσες συνθήκες, (ειδικώς σε κράτη με ΜΗ δημοκράτες πολίτες ώς οι αυταποκαλούμενοι νεοέλληνες), είναι η ΜΟΝΗ δημοκρατική κατάκτηση πού ήρθε μέσω Internet. Έδωσε μιά ζωογόνο ανακουφιστική ανάσα στα πλακωμένα στήθη τών ανθρωπίνων υπάρξεων, πλακωμένων από τον βαρύ μπαλτά των ποινών πού θέσπισε το κουκουλοραφείον "Ο ΔΑΦΕΡΜΟΣ". Επίσης, απεκατέστησε τήν συστατικώς απαραίτητη, (στίς δημοκρατίες), ανάγκη ύπαρξης μιάς, ιδεατώς έστω, ΤΙΜΩΡΙΑΣ. Όταν οι πονηροί δέν φοβούνται ΤΙΠΟΤΑ πιά, έχοντας καθυποτάξει τούς νόμους τού κράτους, έ, άς φοβηθούν λίγο τήν διαπόμπευση. Στο κάτω-κάτω, οι άλλοι, όσοι διάβάζουν ανώνυμους σχολιασμούς στο διαδίκτυο, έχουν πλήρη επίγνωση τού σχετικού της αξιοπιστίας καί θά κρίνουν αναλόγως.
    Συμπέρασμα: Αφήστε τα blogs ελεύθερα, όπως είναι, μ' αυτούς πού τα έχουν στήσει, πρός προστασίαν τού υπερτέρου αγαθού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 5 Μάρτιος 2008 3:06 πμ Q :
    'Oxi aplos romeiko, alla :
    Gyfto-greko-romeiko.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. KAPOIOS KAPOTE EIPE.

    H8ELE LEEI NA ZEI ELEYU8EROS.
    SKOTOSTETON.

    H KAI OI POLITIKOI 8ELOYN NA KALIERGOYN BOYRLA ANTI GIA
    AN8ROPOYS EKSIPNOUS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. FILE ESY POY KATHGPREIS TO KAPSAMPELI GIA TO XRHMASTHRIO ADIKA TON KATHGOREIS.

    AYTOS POY FTAIEI AINAI O IDIOS O ELLHNAS POY 8ELEI NA PLOUTHSEI KAI NA EINAI ARAXTOS BLEPONTAS TV PINONTAS THN FRAPEDIA TOY KLP.

    KALA NA PA8OYN KAI TA EXASAN OLA AFOY EINAI TO BLAKES GIA NA MHN GRAPSO MALAKES.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΦΙΜΩΣΗ-ΦΙΜΩΣΗ-ΦΙΜΩΣΗ
    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ
    ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ
    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ
    ΘΑ ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ
    ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
    www.youtube.com/nemesisrellos

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *