...και ο Κ. Μητσοτάκης . Του Ανδρέα Ανδριανόπουλου . Το σκάνδαλο της Siemens αφορά σε χοντρές δωροδοκίες δημοσίων προσώπων για μεσολάβηση ...
.
.
Το σκάνδαλο της Siemens αφορά σε χοντρές δωροδοκίες δημοσίων προσώπων για μεσολάβηση και διευκολύνσεις στην αγορά ηλεκτρονικού υλικού που η εταιρία διέθετε και διαθέτει. Η ιστορία έχει ξεκινήσει από τα πρώτα ψηφιακά που πήρε ο ΟΤΕ το 1993 - 95 (και για τα οποία ο εισαγγελέας Γ. Ζορμπάς τότε είχε κινήσει 7 ποινικές διώξεις) έκτοτε «δέθηκε» με τις τεχνολογίες αυτές. Αντιδρώντας στις μεθοδεύσεις της εποχής εκείνης, όταν το σύνολο των δημοσίων παραγόντων σιωπούσε η «άλλαζε» ξαφνικά θέσεις, βρέθηκα έξω από την πολιτική σκηνή του τόπου. Και εξ αιτίας των γεγονότων εκείνων η κυβέρνηση Μητσοτάκη έπεσε από την εξουσία το 1993.
Είναι τουλάχιστον υποκριτικό λοιπόν να διογκώνεται η απόκτηση ηλεκτρονικού υλικού για το γραφείο ενός σημερινού βουλευτή, του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, και να θάβεται η ουσία του σκανδάλου, που ξεκινά από το 1993 και φθάνει μέχρι τις ημέρες της Ολυμπιάδας της Αθήνας. Εκεί βρίσκεται η ουσία της υπόθεσης. Και όχι στην αγορά σήμερα από ένα βουλευτή μερικών κομπιούτερς και κάποιων ψηφιακών τηλεφώνων.
---------------------------

"Είναι τουλάχιστον υποκριτικό λοιπόν να διογκώνεται η απόκτηση ηλεκτρονικού υλικού για το γραφείο ενός σημερινού βουλευτή, του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, και να θάβεται η ουσία του σκανδάλου, που ξεκινά από το 1993 και φθάνει μέχρι τις ημέρες της Ολυμπιάδας της Αθήνας. Εκεί βρίσκεται η ουσία της υπόθεσης."
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ουσία της υπόθεσης κύριε Ανδριανόπουλε βρίσκεται και στο 1993, και στην Ολυμπιάδα ΚΑΙ στον Κυριάκο Μητσοτάκη (καί όσους άλλους ένθεν και ένθεν εμπλέκονται)
Δεν μας είπατε όμως ΕΣΕΙΣ τι κάνατε για όλα αυτά όταν ήσασταν στην εξουσία. Γιατί εκ των υστέρων, και απεκδυμένος της εξουσίας, έχετε το ελεύθερο να λέτε πολλά, τότε όμως δεν σας άκουσα να λέτε κάτι...
Κύριε Ανδριανόπουλε, πολλά τα υπονοούμενα απο το σχόλιό σας, προφανώς για παράγοντες του ΠΑΣΟΚ, στο σκάνδαλο της SIEMENS. Εσείς όμως δεν καθήσατε κάποια στιγμή στα βουλευτικά έδρανα δίπλα δίπλα με τον Τσοχατζόπουλο, τον Παπαντωνίου και άλλους "συντρόφους" σς του ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤότε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΤΕ;;;
Νέμεσις
Αγαπητέ φίλε ανώνυμε (ως συνήθως) διάβασε την δήλωσή μου για να δείς τι έκανα όταν ήμουνα στην εξουσία. ΧΑΣΑΜΕ την εξουσία γιατί είπαμε "όχι" τότε στα συμφέροντα αυτά. Γιατί δεν ρωτάς τι έκαναν αυτοί που μας ακολούθησαν στην εξουσία στο ζήτημα αυτό. Και γιατί όλοι, της ΓΣΕΕ συμπεριλαμβανόμενης και όλων των παρατάξεων σιωπούντων, επέμεναν να δοθούν τα χηφιακά
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδριανόπουλος
Να δεχθώ ότι το μεγάλο σκάνδαλο δεν είναι η υπόθεση του κ. Μητσοτάκη αρκεί να μου εξηγήσετε πόσα χρήματα χρειάζονται για εξοπλησμό στο γραφείο ενός βουλετή σε Υ/Η και τηλεφωνικά κέντρα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντοτε σωστός ο Ανδριανόπουλος, εκφράζει την άποψη του με πολιτικό περιεχόμενο καί όχι με όρους καλού παραθυράκια. Κι άν άλλαξε κόμμα αυτό σημαίνει πολιτική απόφαση, όχι χρηματισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς είναι ασύμβατος με τα σημερινά πολιτικά περιττώματα που κυριαρχούν στον δημόσιο βίο.
Κύριε Ανδριανόπουλε έχω την εντύπωση οτι στρεψοδικείτε. Θεωρείτε τον εαυτό σας παράγοντα της εξουσίας πριν το 93, την οποία και χάσατε γιατί "είπατε όχι στα συμφέροντα αυτά", αλλά σκοπίμως ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ στο απλούστατο ερώτημα που σας έθεσα: όταν ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΤΕ με το ΠΑΣΟΚ, και καθήσατε στα ίδια βουλευτικά έδρανα με τους καινούριους "συντρόφους" σας, γιατί ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΤΕ όσους τώρα μέμφεστε για εμπλοκή στο σκάνδαλο;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝέμεσις (όπως βλέπετε έχω όνομα και ΔΕΝ είμαι ανώνυμος)
Κύριε Ανδριανόπουλε, είπατε πως "το 1993 χάσατε την εξουσία γιατί είπατε όχι στα συμφέροντα". Μια τέτοια ανάλυση θα μπορούσα να τη δεχθώ από έναν μαρξιστή όχι όμως από έναν δημοκράτη πολιτικό. Στη Δημοκρατία, έτσι τουλάχιστον πιστεύουμε, οι κυβερνήσεις πέφτουν όταν χάσουν την εμπιστοσύνη του λαού. Με μπερδεύετε λίγο με το έλλειμμα εμπιστοσύνης που έχετε στους θεσμούς της Δημοκρατίας, που δεν ανέχεται αδιέξοδα και δε φοβάται οικονομικά συμφέροντα. Αν είναι όπως τα λέτε, τότε ισχύει η θέση των μαρξιστικών κομμάτων, πως η αστική δημοκρατία είναι μια φάρσα διότι οι κυβερνώντες δεν είναι απαραιτήτως και οι εξουσιάζοντες, αφού σε τελευταία ανάλυση τα "συμφέροντα" ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή ο καθένας βρίσκεται με εξοπλισμό μεγάλης αξίας που αντιστοιχεί στους μισθούς 10-20 χρόνων για έναν απλό μη προνομιούχο πολίτη, και υποτίθεται ότι δεν τρέχει τίποτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι παραμυθιάζουν οι πολιτικοί τον κόσμο και μας δουλεύουν, ο λαός πεινάει και αυτοί λένε ότι ήταν αγορά με προφορικό διακανονισμό.
Η αξια μερικών κομπιούτερς και κάποιων ψηφιακών τηλεφώνων κανει το πολυ 3000-4000€ και οχι 135.000€. Καντε καμμια βολτα στην αγορα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσον αφορα το 1993 δεν ηταν τοτε που μεσα στην ιδια Κυριακη πηρατε την εισηγηση του ΟΤΕ και με φαξ στειλατε υπογραμμενη την αποφαση αναθεσης για να δημιουργησετε τετελεσμενα; Φτανει το δουλεμμα.
"ΟΜΟΙΟΣ ΟΜΟΙΩ ...". ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΝΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ ΚΑΝΕΝΑ "ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡΑΚΙ" ΤΩΝ 100K + ΕΥΡΩ ΜΕ ΦΙΛΙΚΟ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΝΑ ΣΤΟ ΞΕΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΝ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΤΟ ΜΥΞΟΠΑΡΘΕΝΟ. ΒΡΩΜΙΑΡΙΔΕΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΣΤΑ ΛΑΓΟΥΜΙΑ ΣΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ. ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ Η ΛΟΥΓΚΡΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΦΙΟΖΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΟΥΣΤ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΑ ΚΛΕΨΩ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΠΑΡΩ ΜΟΝΟ 1000 ΕΥΡΩ ΘΑ ΜΕ ΣΥΛΛΑΒΟΥΝ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΡΕ ΜΠΑΜΙΑ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΛΑΔΙ???
ΦΤΟΥ ΣΑΣ!ΓΑΜΩ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ...ΧΟΝΤΡΟΠΕΤΣΟΙ!
Καλά αυτός ο "ΛΑΛΑΚΑΣ" με το κουνέλι (GRSex.com) άλλη δουλειά δεν κάνει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι, γαμεί κάτι περίεργους σαν και σένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΑΝ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ Ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ,ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑΞΕΙ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΔΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ,ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΑΡΠΑΞΕΙΣ ΛΙΓΑ ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ.
ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ .
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ?
Φίλε δεν είναι περιέργεια...Το ερώτημα εκφράζει το σπαζαρχίδιασμα για τα σχόλια του λαλάκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν έχεις προσωπική εμπειρία μαζί του τότε σίγουρα να ξέρεις ότι δεν γαμεί περίεργους αλλά λαλακίζεται μανιωδώς!
Έναν τέτοιο ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας και δεν είναι μεμπτό θα ήθελα και εγώ παρακαλώ δυό νταλίκες με υπολογιστές των 150.000 ευρώ (μόνο) .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι άλλο θα ακούσουμε ....
Σαν δεν ντρεπόσαστε ...
.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κακός λύκος έχει μία ερώτηση:
Προλαβαίνω ακόμη να παραγγείλω και εγώ εξοπλισμό γραφείου και μία οικοσκευή MIZENS τζάμπα ή οχι ?
.
Και εξ αιτίας των γεγονότων εκείνων η κυβέρνηση Μητσοτάκη έπεσε από την εξουσία το 1993.
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Πρωτοτυπη εκδοση!
Και εγω ο αφελης που νομιζα ,οτι η κυβερνηση επεσε γιατι "μιζωθηκε" ο σαμαρας και εκεινο το βλημα ο συμπιλιδης!!
Και μαλιστα "εμπροθεσμα"!!
Επρεπε να φυγουν ΠΡΙΝ την Δ.Ε.Θεσσαλονικης! Γιατι μετα απο την Δ.Ε.Θ τα πραγματα θα ηταν πολυ δυσκολα!
Ο μητσοτακης ειχε σκοπο να εξαγγειλλει σειρα "φιλολαικων" μετρων ,και "τωρα αποδιδει η πολιτικη μας" και τα συναφη ,πραγμα που θα ειχε σαν αποτελεσμα μια τεραστια μεταστροφη των "λαικων στρωματων" που εβαλε στον στοχο ο μητσοτακης..
Αυτος -βλακωδως- πιστευε οτι τον βαλαν προεδρο της Ν.Δ και τον ψηφισαμε για "να σωσει την Ελληνικη οικονομια"!! Οποια πλανη!
Είναι τουλάχιστον υποκριτικό λοιπόν να διογκώνεται η απόκτηση ηλεκτρονικού υλικού για το γραφείο ενός σημερινού βουλευτή, του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη,
=
Ο κυριακος του μητσοτακη κατα την γνωμη σου ,δεν εκανε τιποτα,ε?
Απλα πηρε ενα .."δωρακι" απο την Ζημενς που αποδεχτηκε για να μην φανει ..αγενης?,Ε??
Ρε συ, δεν πας στον ΣΥΝ να δεις αν σε βλεπω??
και να θάβεται η ουσία του σκανδάλου, που ξεκινά από το 1993 και φθάνει μέχρι τις ημέρες της Ολυμπιάδας της Αθήνας. Εκεί βρίσκεται η ουσία της υπόθεσης.
==
Γιατι να θαφτει? Αφου εσυ ξερεις "πραμματα" γιατι δεν τα καταθετεις??
Και μαλιστα σαν βουλευτης του πασοκ,ολο και κατι παραπανω θα ειχες ακουσει,οχι??
Και όχι στην αγορά σήμερα από ένα βουλευτή μερικών κομπιούτερς και κάποιων ψηφιακών τηλεφώνων.
==
Αξιας 137.000 ευρω και μαλιστα παρτα και οποτε εχεις πληρωνεις??
Μας δουλευεις??
τζων
Άλλο ο πορτοφολάς και άλλο ο ληστής τραπεζών. Μόνο οι χαζοί και οι βαμμένοι πασόκοι δεν βλέπουν το προφανές που σωστά ισχυρίζεται ο Ανδριανόπουλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και εάν η Siemens έκανe "χάρη" του Κ. Μητσοτάκη να του δώσουν δωρεάν εξοπλισμό
(150.000 ευρώ) για το γραφείο του δεν είναι συγκρίσιμο με το χρηματισμό στελεχών του Πασόκ αξίας ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΕΣΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ επί 15 χρόνια).
Έλεος πιά με τις υπερβολές.
9.51
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσύ όπως και ο Ανδριανόπουλος στην ουσία επαναλαμβάνετε εκείνο το αλήστου μνήμης που ξεστόμισε ο Ανδρέας Παπανδρέου για το "μικρό δωράκι"... Το θυμάστε;
κ. Ανδριανόπουλε δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορείτε να επαναλαμβάνετε το ίδιο λάθος. Εννοώ την δημοσίευση των απόψεών σας μέσα από ένα μπλοκ. Εδώ δε θα τις σχολιάσει ο φίλος σας δημοσιογράφος από το κανάλι του φίλου σας επιχειρηματία, εδώ το σχόλιο θα το κάνει κάποιος που προσπαθεί να τα βγάλει πέρα με 600 ευρώ το μήνα και δεν αντιλαμβάνεται τη λογική που λέει ότι δεν τρέχει και τίποτε αν κάποιος πολιτικός πει στο φίλο του στη Ζιμενς «Πλήρωσε και αυτά τα 140.000 μαζί με τα αλλά». Μάλλον δεν αντιλαμβάνεται καθόλου όλη σας τη λογική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μια παρατήρηση για το γεγονός ότι γράφω ανώνυμα. Να με συχωρήσετε για τον φόβο μου μήπως γράψω κάτι που δε σας αρέσει και μου κάνει καμιά μήνυση ο μεγαλοδικηγόρος σας που θα την εκδικάσει ο φίλος σας ο δικαστής. (μην το παίρνετε προσωπικά δεν εννοώ μονό εσάς)
13 Ιούνιος 2008 9:51 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλο ο πορτοφολάς και άλλο ο ληστής τραπεζών.
==
Σωστο αλλα απο την αναποδη.
Στους "Αθλιους" καποιος πηγε φυλακη για ενα ψωμι..
Και εδω ο δυστυχος πρεζακιας-πορτοφολας ,παει ζουμπιτος στην φυλακη και κατι Ελληνοπολωνοι (μινεικο παπανδρεου) κατηγορουμενοι για "παμπερς" ..δεν καταδεχονται καν να πανε στο δικαστηριο!! Ο πορτοφολας δεν μπορει να κανει κατι τετοιο,θα εκδοθει ενταλμα συλληψης..
ο μινεικο απλα αρνηθηκε,φυιολογικο ,ε??
Μόνο οι χαζοί και οι βαμμένοι πασόκοι δεν βλέπουν το προφανές που σωστά ισχυρίζεται ο Ανδριανόπουλος.
==
Τυχαινει να μην ειμαι απο αυτους.
Ψηφιζα Ν.Δ .
Αλλα τι σημασια εχει??
Ακόμη και εάν η Siemens έκανe "χάρη" του Κ. Μητσοτάκη να του δώσουν δωρεάν εξοπλισμό
(150.000 ευρώ) για το γραφείο του δεν είναι συγκρίσιμο με το χρηματισμό στελεχών του Πασόκ αξίας ΠΟΛΛΩΝ ΔΙΕΣΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ επί 15 χρόνια).
==
Ποιος μιλησε για .."συγκρισιμο"??
Εδω μιλαμε για ενα .."δωρακι"απο την Ζημενς, που αποδεχτηκε ..για να μην φανει αγενης!!
Τετοιο ευγενικο παιδι αυτο ο κυριακος του μητσοτακη!!
Έλεος πιά με τις υπερβολές.
==
Και με τις "κατευθυνομενες μαλακιες"..
τζων
9.51
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι εσύ όπως και ο Ανδριανόπουλος στην ουσία επαναλαμβάνετε εκείνο το αλήστου μνήμης που ξεστόμισε ο Ανδρέας Παπανδρέου για το "μικρό δωράκι"... Το θυμάστε;
κύριος Ανδριανόπουλος, να μας πεις και για την έρυενα του Εφέτη Ανακριτή κ. ΝΑυπλιώτη, η οποία έγινε μετά από δική του, αόριστη, καταγγελία, για τα σκάνδαλα στον ΟΤΕ (ψηφιακά κέντρα) η οποία απλώς καθυστέρησε επί δύο χρόνια τον εκσυγχρονισμό του ΟΤΕ, (μπας και πάρει τις δουλειές η Αλκατελ..) και η οποία έρευνα πέδειξε και τις τότε "καταγγελίες" Ανδριανόπουλου, ως απλά παραμύθια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα μας πει επίσης τα αποτελέσματα της Αγωγής την οποία έκανε ζητώντας 100 εκ. δραχμές, επειδή εθίγετο η τιμή του και πώς ενοιωσε ότν η Τιμή του εκτιμήθηκε από τα Δικαστήρια ως αξίζουσα 5 εκ...
Να μας πει επίσης αν τα χρήματα που εισέπραξε (10.800.000 δρχ με τους Τόκους) τα έδωσε στα Ποδοσφαιρικά Σωνματεία Πειραιά, όπως είχε πει ότι θα κάνει ή τα ενθυλάκωσε...
και να μας πει και το πόσο σοβαρό παράπτωμα ήταν το να εργάζεται για ξένες Κυβερνήσεις, ενώ ήταν Βουλευτής και το Σύνταγμα απαγόρευε εργασία άλλη...
Εξ άλλου, γι αυτό και έχασε και την Εδρα, αλλά καμιά άλλη "ποινή" δεν του υπεβλήθει...
Αρα, γιατί να μην μιλάει ακόμα;
re andianopoule siga na min perimena apo sena dexio na peis aleithies
ΑπάντησηΔιαγραφήdystyxos den yparxoune dikastes na sas xosoune mesa
oloi kleftes-pseftes-anaxioi-ypokriters-eiste oi politikoi mon to panteloni sas koitate kai to pos tha volepsetai tous dikous sas
Isa re lamogio andrianopoule
enas PEREOTIS (den kano lathos tin orthografia)
ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΑΜ ΜΕ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ DASSAULT AVIATION ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΜΙΩΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ.ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΑ ΩΦΕΛΗΜΑΤΑ 1,85 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ.ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΠΩΦΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΣΚΑΠΟΥΛΑΡΑΝΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήenas PEREOTIS (den kano lathos tin orthografia)
ΑπάντησηΔιαγραφή13 Ιούνιος 2008 11:00 πμ
==
ΑλΗθεια??
Δεν το πυστεβο..
Δεν θυμαμαι ποιος ηταν προεδρος του Ολυμπιακου,οταν ο ανδριανοπουλος ,δοτος δημαρχος,μας παρουσιασε τον..ντεταρι??
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ..εθνικη υπερηφανεια ενοιωσα τοτε!!!
Λεω αυτος ο ανδιανοπουλος με την αξια του βγηκε δημαρχος!!
Φαινοταν απο μικρος!
Ωι μαννα μου...
kalo tha itan i nees texnologies na min ginontai entos ton server tou panepistimiou athinon kai thessalonikis ergalio ton anarxofasiston tou indymedia.tha epemvi eisageleas gia tin paraviasi tou asilou apo omades apovrasmaton pou ypekseroun dimosia periousia kai kapileyontai to asilo kai tous servers gia na kanoun me ta lefta tou forologoumenou anarxofasistiki propaganda kai na promotaroun tin misalodoksia tous?yparxi ennomi taksi se afton ton topo?
ΑπάντησηΔιαγραφή13 Ιούνιος 2008 11:29 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Κρυπτο-αναρχας ο τυπος??
Αφου σου αρεσει και βγαινεις στο ιντιμεντια,τι γαυγιζεις??
Εκει βγαινει το 2%(?) των Ελληνων??
ΠΟΙΟΝ ενοχλει αυτη η κατασταση??
Αστους να λενε τα δικα τους,τι δηλαδη θα το παμε να .."επεμβει ο εισαγγελεας"??
Ασε μας ρε φιλε ..
Και με αυτους τους .."εισαγγελεις" δεν εχω και τις καλυτερες των εντυπωσεων..
Απο υπαλληλοι του κρατους τελικα με την πασοκοσκυλια εγιναν οιωνει δυναστες...
Και εχουν ξεσκισθει και στα "αναδρομικα" και ολοι αποκτησανε και απο ενα "εξοχικο"..
Η "καταργηση του ασυλου" ΕΠΡΕΠΕ να γινει ,αλλα ΠΟΙΟΣ θα την κανει??
Οριστε βρες μου ενα εισαγγελεα που θα διαταξει "αρση του ασυλου"..
(και θα βαλει το κεφαλι του στον τορβα)..Ασε βρες κατι αλλο..
Ανδριανόπουλος - Μάνος, οι μόνοι σοβαροί πολιτικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί να διαφωνώ με κάποιες (ή και αρκετές) από τις θέσεις τους αλλά πάντοτε τους διακρίνει πολιτική παιδεία, ήθος, και επίπεδο.
Μάλλον γι'αυτό βρίσκονται τόσα χρόνια εκτός συστήματος...
13 Ιούνιος 2008 12:48 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδριανόπουλος - Μάνος, οι μόνοι σοβαροί πολιτικοί.
==
Χα! Ετσι ειναι..
Προσεξε μονο μην σου πεσει κανα καλσον..
Ασε ρε φιλε..
Το πως ο ανδριανοπουλος εγινε "δημαρχος Πειραια" το ξερω καλα..
Το οτι ο μανος λεει καποια σωστα,δεν υπαρχει αμφιβολια..
Αλλα τα "σωστα" να εξυπηρετουν τον ιδιο,και μαλιστα σε 'δυσκολες εποχες",δηλαδη να ειναι 'εκτος κυβερνησης"..
Οταν ειναι εντος?..ασε καλυτερα.
Μπορεί να διαφωνώ με κάποιες (ή και αρκετές) από τις θέσεις τους αλλά πάντοτε τους διακρίνει πολιτική παιδεία, ήθος, και επίπεδο.
==
Τραβα και το καζανακι τωρα.Αρκετα "αφοδευσες"..
Μάλλον γι'αυτό βρίσκονται τόσα χρόνια εκτός συστήματος...
==
Μην εισαι και τοσο σιγουρος.
Παλι μεσα θα ειναι.Ειτε Ν.Δ ειτε πασοκ,Ειτε ΣΥΝ ,ειτε ΛΑΟΣ ,μην ανησυχεις αμα τα "οικονομικα τους " δεν τους παιρνουν ,(εχουν και αυτοι εξοδα) εγω ΔΕΝ θα αισθανομουν καμμια εκπληξη να τους εβλεπα και το ΚΚΕ..
Ειναι "παντος καιρου",ακου που σου λεω..
τζων
MIA EINAI ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΗΛΙΘΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ?
ΣΚΑΝΔΑΛΑ,ΡΕΜΟΥΛΕΣ,ΕΘΝΙΚΕΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ,ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ(ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ,ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ,ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ(ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΥΧΑΙΑ)ΑΚΡΙΒΕΙΑ,ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ,ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΚΩΣ ΘΩΡΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΥΓ:ΝΑΙ ΞΕΡΩ ,ΤΟΥ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ.ΗΤΑΝ ΜΟΛΙΣ 25 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΤΕ...
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΥ ΧΡΕΩΣΕΤΕ?
ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Για να αγοράσω ένα υπολογιστή δουλεύω παραπάνω από ένα μήνα και εσύ κ. Ανδριανόπουλε θεωρείς άνευ ουσίας τις 140.0000 ευρώ.Φαντάσου σε τι μάσα έχετε συνηθίσει για να σας φαίνονται αυτά ασύμαντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή13 Ιούνιος 2008 1:51 μμ
==
Σαφης η τοποθετηση σου..
Και παρακαλω επιτρεψτε μου να συμπερανω οτι γαμησε και την πουτανα την μαννα σου..Ηταν γαμικος αυτος και μπραβο του..
Τι δηλαδη καλυτερα πουστης?
Οχι βεβαια..
Τελικα ,εισαι υιος του?...
Αλλα σε αναγνωρισε ρε μαλακα??
Η τζαμπα φωναζεις,οτι "εχεις βασιλικο αιμα"??
Αμα σε αναγνωρισε πηγαινε και "διεκδικα" περιουσια,λεφτα..
Ο "βαπτισιμιος του" σημιτης εγινε ακομα και πρωθυπουργος...
Τον πουλησε "μετα"...
Δεν "δεχτηκε" να τον συναντησει οταν ηρθε εδω ρε,αλλα τι σημασια εχει??...
Δεν θα σου ελεγα να πηγαινες στην κ.Παπαδοπουλου...και να κανεις αγωγη..
Δεν εχεις να παρεις τιποτα. Στο στρωμα κοιμαται η φουκαριαρα..
Ουτε ΚΑΝ συνταξη!!
Ημαρτον ρε.
Δεν μπορω να φανταστω ποιο ακαρδο κρατος..
Ρε σας εδιωξε την βασιλεια!!
Ακομα και τωρα ρε ,ο Γλυκσμπουργκ ,ο τεως ,ο κοκος, η οπως αλλιως αρεσκεσται να τον αποκαλειτε.. ρε ακομα "Η Αυτου Μεγαλειοτης ο Βασιλευς των Ελληνων Κωνσταντινος " θα αποκαλειτο!!!
Ρε! μπας και νομιζετε οτι θα τον εδιωχνε καμμια "δημοκρατικη κυβερνηση"???
Με τι "αρχιδια" ρε???
τζων
Ντροπιάζεις τον εαυτό σου και το παρελθόν σου κ. Ανδριανόπουλε .Από πόσα εκατομύρια και πάνω είναι κακό να κλεύουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝτροπιάζεις τον εαυτό σου και το παρελθόν σου κ. Ανδριανόπουλε .Από πόσα εκατομύρια και πάνω είναι κακό να κλεύουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠές μας κ.Ανδριανόπουλε μήπως αισθάνεσε πτώση Καραμανλή και άνωδο Ντόρας και βιάζεσε να πιάσεις καρέκλα;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠές μας κ.Ανδριανόπουλε μήπως αισθάνεσε πτώση Καραμανλή και άνωδο Ντόρας και βιάζεσε να πιάσεις καρέκλα;;;;;Αν είναι έτσι, τουλάχιστον έχεις λόγο ,αν το κάνεις δωρεάν τότε ξευτελίζεσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε τζων, τί παίρνεις ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κέρδισες το λαχείο και έχεις λαλήσει ή πέρασες πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια.
Ηρέμησε αγόρι μου, αντί να κριτικάρεις τους πάντες, πάρε και κάποια θέση να δούμε τί πρεσβεύεις τελικά.
Αλλιώς καταντάς σαν τον αμετανόητο ανόητο το Λαζόπουλο.
"Είναι τουλάχιστον υποκριτικό λοιπόν να διογκώνεται η απόκτηση ηλεκτρονικού υλικού για το γραφείο ενός σημερινού βουλευτή, του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, και να θάβεται η ουσία του σκανδάλου, που ξεκινά από το 1993 και φθάνει μέχρι τις ημέρες της Ολυμπιάδας της Αθήνας. Εκεί βρίσκεται η ουσία της υπόθεσης."
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι να φτάσουμε στη ρίζα της Διαπλοκής κακό είναι να κόβονται οι παραφυάδες ?
Ας πάει ο Κυριάκος να καθίσει αυτοβούλως στον Κορυδαλλό κάνα εξάμηνο και μπορεί να φιλοτιμηθούν να πάνε μετά καμιά πεντακοσαριά Πασόκοι για μια δεκαετία έκαστος.Μην ανησυχούν για τα κλεμμένα .Έτσι και αλλιώς όσα και να κλέψει κανείς σε αυτή τη χώρα δεν τα γυρίζει ποτέ πίσω.
Όμοιος ομοίω αεί πελάζει
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμοιος ομοίω αεί πελάζει
ΑπάντησηΔιαγραφή13 Ιούνιος 2008 3:08 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή==
Κατι μου θυμιζεις εσυ..
Εισαι ο "στεφανος" ο ετσι,που καποτε μας ελεγες για "τα Ιουλιανα"?? τελος παντων οτι ο Ιουλιος ειναι μηνας "εφιαλτης"??
Αν ναι ,καλως ηρθες.
Σε κατανοω,ξερεις οι μεγαλες "αγαπες" δεν σβηνουν...
Η κέρδισες το λαχείο και έχεις λαλήσει ή πέρασες πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια.
==
Λαχειο δεν κερδισα ,στο δευτερο επεσες μεσα..
Δεν ειναι κακο αυτο κατ αναγκη,συμφωνεις?
Ηρέμησε αγόρι μου, αντί να κριτικάρεις τους πάντες, πάρε και κάποια θέση να δούμε τί πρεσβεύεις τελικά.
==
Γραφω καμποσο καιρο εδω,οποτε ευκολα μπορει καποιος να καταλαβει τι "πρεσβευω"..
Αλλα δεν εχω και κανενα προβλημα να τα επαναλαβω συνοπτικα ,σε ατομα "ειδικων αναγκων"..
Αλλα να ξερω σε ποιο θεμα..
Αλλιώς καταντάς σαν τον αμετανόητο ανόητο το Λαζόπουλο.
==
Δεν τον παω το τυπο.
Αλλη ερωτηση?
Προς το σεβαστο πανελ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε μπορω να καταλαβω
ΓΙΑΤΙ απαντατε στο παρον αρθρο;
ΓΙΑΤΙ του δινετε αξια;
ΜΗΝ κανετε αλλα σχολια παρακαλώ
δεν αξιζει ο χρονος σας και η μελανη σας!
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ:!!!
Οταν βλέπετε τετοιες αναρτησεις
μ η δ ε ν σ χ ο λ ι α.
Θα παρουν τον πούλο μονοι τους....
ΔΙΑΣ
KYRIE ADRIANOPOULE
ΑπάντησηΔιαγραφήLOIPON.... EXOUME KAI LEME
150.000 EVRO X 340 DRAXMES PES..= 51.000.000 EKATOMYRIA PENHNTA ENA EKATOMYRIA !!! TI EGINE RE PAIDIA APO TOTE POU VGIKE TO EVRO XASAME THN AISTHISI THS AKSIAS TWN XRHMATWN. 51 EKATOMYRIA GIA COMPUTERS KAI THLEFONIKA KENTRA GIA ENA GRAFEIO BOULEFTH. RE GAMO THN TRELA MOU OPOS TA LENE ME RIKOI FANTAZEI OTI 51 EKATOMYRIA DRX EINAI PASATEMPOS .
KAI ALITHIA... TI TOU XREIAZOTAN TOU MHTSOTAKH THLEFONIKO KENTRO DEKADWN EKATOMYRIWN? MHPOS GIA NA PROLAVENEI TA ROUSFETIA?
H MHPOS GIA NA EXEI POLLES THLEFONITRIES GIA NA MPOREI NA MAS DOULEVEI PIO KALA ?
ADRIANOPOULE ESY KAI OI OMOIOI SOU AMERIKANOLATRES KAI THIASOTES THS "ELEFTHERHS " OIKONOMIAS (ASYDOSIAS) KOITA TA XALIA POU EXEI FEREI STON KOSMO OLOKLHRO O NEOFILELEFTHERISMOS , KOITA THN AGORA , KAI TRAVA KAI SE KAMIA LAIKH AGORA H SE KAMIA YPOVATHMISEMENH SYNOIKIA,MPES SE KANA LEOFOREIO, KANA TROLEY STIS 7 TO PRWI, POU EINAI SAN SARDELES OLOI, KANE MIA FORA PROSPATHEIA NA ZHSEIS ME 800 EVRO GIA ENA MHNA, MPES SE KANA SUPERMARKET NA DEIS TIMES, AKOLOUTHISE ENAN ERGAZOMENO POU ALLAZEI 4 SYGOINONIES KATHE MERA MONO KAI MONO GIA NA PAEI STH DOULIA,KAI NA PAREI TA 800 EVRO MISTHO, PHGENE MEINE SE KANA AKRITIKO NHSI THS "AGONHS " GRAMMHS NA MEINEIS APO TROFIMA KAI KAFSIMA KAI NA SE KOVEI TO KRYO TO XEIMONA, MPES SE ENA KAFENEISO KAI MILA ME TOUS SYNTAKSIOUXOUS POU ZOUNE ME 400 EVRO SYNTAKSI KAI KANOUN OIKONOMIA AKOMA KAI STO GALA, NOIOSE THN APOGOHTEFSI KAI THN AISTHSI EGTALEIPSHS POU EXEI O KOSMOS, KANE KAMIA VOLTA STA KAMENA , STIS SEISMOPLHKTES PERIOXES,MPES SE MIA EFORIA, SE MIA DHMOSIA YPHRESIA TELOSPANTWN NA EKSYPHRETITHEIS OPOS OLOI OI POLITES, OXI KATA PROTAIREOTHTA, PHGENE VGALE ENA DIPLOMA ODHGHSHS KAI DES OTI MPOREI NA TO EXEIS STO SPITI ME CURIER XORIS KAN NA PATISEIS TO PODI SOU EKEI ARKEI NA SKASEIS 1500 EVROULAKIA, (GIA AFTO SKOTONOMASTE STOUS DROMOUS).
MPES SE MAI TRAPEZA KAI PARE ENA DANEIO KAI HTHELHMENA KATHYSTETRHSE TIS DOSEIS NA DEIS POU THA SE PERNOUN SPITI THLEFONO OI DAVATZIDES , ETSI GIA NA NOISEIS TON KOSMO.
AFTA KAI OLA AFTA POU LES TA AKOUME VERESE OXI MONO APO SENA ALLA APO OLOUS TOUS NEORAGIADES POLITIKOUS POU MILANE MONO EK TOU ASFALOUS OSO EINAI EKSO APO THN EKSOUSIA.KAI OTAN ANEVENOUN STHN KAREKLA TA KSEXNANE OLA.
KONSTANTINOS K
KAPSAMPELH
ΑπάντησηΔιαγραφήPAEI NA STO GAMISEI TO MAGAZI O GRSEX PALI. LOIPON AKOU. YPARXOUN FILTRA POU FILTRAROUN TO PERIEXOMENO LEKSEIS KTL PSAKSE LIGO STO NET KAI MH KOURAZESE ME TON GR SEX ALLA KIA MH MAS PRIZEIS TA ARXIDIA ME TO NA MAS LOGOKRINEIS
k.ΑΝΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήειμαι σχεδον βεβαιος οτι δεν θα παιρνατε ενα μικροδωρακι απο την ΖΗΜΕΣ.ειμαι ομως ακετα σκεπτικος
για τεραστιο δωρο που κανατε εν μια
νυκτι στους πετρελαιαδες εν ονοματι δηθεν της αναγκαιας απελευθερωσης
ΚΥΡΙΕ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ 93 ΑΛΛΑ ΤΟ 88 ΟΤΑΝ ΕΠΙ ΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΜΠΑΝΤΟΥΒΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΧΤΗΚΑN ΟΙ 2 ΕΤΑΙΡΙΕΣ SIEMENS KAI INTRACOM ΜΕ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΔΙΑΛΥΣΑΝΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΗΛ/ΝΙΩΝ ,ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣΕΙ ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΤΗΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ,ΑΛΛΑ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ.ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ, ΚΑΙ Η SIEMENS ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΟΤΙ ΕΙΘΕΛΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ, ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΚΑΝΕ ΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΨΗΦΙΑΚΑ ΟΙ ΔΥΟ ΑΥΤΟΙ ΕΚΒΙΑΣΑΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ;ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΤΟΤΕ ΕΙΧΕ ΑΠΟ 3000 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.
Γιά τό "ΜΙΚΡΕ ΣΕ ΠΙΑΣΑΜΕ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙΣ"
ΑπάντησηΔιαγραφήτού μακαρίτη του Κωνσταντόπουλου,
μήπως εστω καί τώρα εχεις κάποια δικαιολογία Ανδρέα?
Από τα γραφόμενά του ο «Ανώνυμος» της 13 Ιουνίου δεν είναι άλλος από τον μικρομεσαίο διασκεδαστή Καλαμίτση. Την ίδια χολή χύνει συχνά από την «φιλόξενη» κρατική ραδιοφωνία (φανερή η «αγάπη» της ΝΔ προς τον Ανδριανόπουλο) εναντίον του Ανδριανόπουλου. Επειδή γνωρίζω τα θέματα για τα οποία μιλάει, μια και βρισκόμουνα συχνά στο πολιτικό γραφείο του πρώην βουλευτή, νομίζω πως πρέπει να πάρει κάποιες απαντήσεις. Τις καταγγελίες του Ανδριανόπουλου για τα ψηφιακά τις ανέλαβε αρχικά ο εισαγγελέας τότε Ζορμπάς. Και κίνησε επτά ποινικές διώξεις για κακουργήματα. Αμέσως μετά μετετέθη στα Γιάννενα!! Το τι έγινε από εκεί και πέρα είναι γνωστό. Χάιδεμα και κουκούλωμα. Και στο τέλος απαλλαγή για τις εταιρίες. Αυτό βέβαια θυμάται, γιατί τον βολεύει ο γνωστός «Ανώνυμος». Μόνο που σήμερα οι εξελίξεις αποκαλύπτουν το κουκούλωμα που τότε έγινε. Κι ο Ανδριανόπουλος ήταν ο μοναδικός βουλευτής που έδωσε τότε μάχη. Και όλα τα κόμματα, και η ΝΔ του Εβερτ, αλλά και τα ΜΜΕ σιωπούσαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν, τώρα, τα 5 εκατ. που επιδίκασε το Δικαστήριο στον υβριστή Καλαμίτση ήσαν λίγα, γιατί εκλιπαρούσε, κι αυτός και οι φίλοι του, τον Ανδριανόπουλο, να του τα χαρίσει; Κι απ’ ότι θυμάμαι θα του τα χάριζε αν δεν είχε προχωρήσει σε μεγάλα έξοδα ο δικηγόρος του. Για να βρεί, μεταξύ άλλων, την νόμιμη κατοικία του υβριστή - διασκεδαστή. Που ήταν και νομικά ανύπαρκτη, αλλά και εντελώς αυθαίρετη, αδήλωτη και παράνομη. Εκεί πήγαν τα λεφτά της καταδίκης, όταν μετά από μήνες πληρώθηκαν τμηματικά . Γι αυτό και δεν δόθηκαν σε σωματεία του Πειραιά.
Οσο για το ασυμβίβαστο της βουλευτικής έδρας και της συμβουλευτικής απασχόλησης με τους Ρώσους, την απάντηση την έδωσε η ίδια η Βουλή. Που το κατήργησε.
Πειραιώτης
file antrea psifizw nd kai xeromai pou mporo na epikinoniso me ton an8rwpo pou tote ta petrina xronia tis antiparathsis traymatistika apo trampoukous pasokous gia xari tis ideologias pou osima tora oloi exoun katalabei kai empedosei.
ΑπάντησηΔιαγραφήalitheia pos tha htan i xwra simera an apo tote ginotan i alages pou eprepe pou dila dila tis blepoume shmera kai tis theoroume kai dodomenes, thelo na se xeretiso kai na sou po oti eisai ena diamanti tis politikis i xwra i koinonia einai ftwxi oso apexeis kai epidi ksero oti eisai neodhmokratis pio poli apo aftous pou fenonte as kseroun oloi oti an i nd einai epikeri politika kai dinei apantiseis se megala problimata einai epidi ti mpoliasate me tis idees sas esy kai o stefanos manos ..nase kala aibesthite andrea andrianopoule
STAMATHSTE ΠΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ. Εσείς,ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ, Ο ΜΑΝΟΣ, Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ, Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ, Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, Ο ΠΑΛΑΙΟΚΡΑΣΣΑΣ, Ο ΣΟΡΟΣ, Ο ΜΠΟΥΣ, Ο ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ,ΙΣΑΣΤΕ ΜΑΖΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ BILDEBERG και ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ?? ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ!!! ΝΑΙ ή ΟΧΙ??? ΤΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΜΑΣ ΤΣΑΜΠΟΥΝΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΧΑΙΒΑΝΙΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ?? ΑΝΤΕ ΜΠΡΑΒΟ!! ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΙΑ. ΣΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λ Ο Υ Σ !!!!!!!!!!!!! http://skeftomasteellhnika.blogspot.com/
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τον κ. Ανδριανόπουλο. Μια ακόμη παράμετρος του σκανδάλου, η σημαντικότερη κατά τη γνώμη μου, είναι η πρωτογενής προέλευση των δισεκατομυρίων του C4I, μέρος των οποίων, βεβαίως/βεβαίως, κατέληξε στους λογαριασμούς "μεσαζόντων" και "διευκολυντών"... Τα χρήματα αυτά προέρχονται από τους φόρους που πληρώνει ο γνωστός, περήφανος μαλάκας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑραγε θα ξυπνήσει ποτέ, κι αντί να πάει στην κάλπη, αρχίσει να καρπαζώνει τους διάφορους Τσουκάτους, Μαντέληδες και τους πάτρωνές τους?
Για να δούμε, θα κάνουμε κάτι παραπάνω απ' το να εξαντλούμε τα θέματα αυτά στη θεωρία ή θα εξακολουθήσουμε να μοιάζουμε μ' ένα σκυλί που κυνηγάει την ουρά του
Ιδωμεν...
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές με τον κ. Ανδριανόπουλο. Μια ακόμη παράμετρος του σκανδάλου, η σημαντικότερη κατά τη γνώμη μου, είναι η πρωτογενής προέλευση των δισεκατομυρίων του C4I, μέρος των οποίων, βεβαίως/βεβαίως, κατέληξε στους λογαριασμούς "μεσαζόντων" και "διευκολυντών"... Τα χρήματα αυτά προέρχονται από τους φόρους που πληρώνει ο γνωστός, περήφανος μαλάκας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑραγε θα ξυπνήσει ποτέ, κι αντί να πάει στην κάλπη, αρχίσει να καρπαζώνει τους διάφορους Τσουκάτους, Μαντέληδες και τους πάτρωνές τους?
Για να δούμε, θα κάνουμε κάτι παραπάνω απ' το να εξαντλούμε τα θέματα αυτά στη θεωρία ή θα εξακολουθήσουμε να μοιάζουμε μ' ένα σκυλί που κυνηγάει την ουρά του
Ιδωμεν...