Γιατί το κράτος δίνει άδειες στους ξένους Ισπανούς, Γερμανούς κλπ, να μας βάζουν όπου θέλουν ανεμογεννήτριες, να τους πληρώνουμε στους λογαριασμούς ΔΕΗ, να τους δίνουμε επιδοτησεις και να μην προσφέρουν τίποτα;;;; Ας τους επιβάλουν να φτιάξουν κανένα εργοστάσιο τουλάχιστον να δουλέψει κόσμος.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
Γιατί το κράτος δίνει άδειες στους ξένους Ισπανούς, Γερμανούς κλπ, να μας βάζουν όπου θέλουν ανεμογεννήτριες, να τους πληρώνουμε στους λογαριασμούς ΔΕΗ, να τους δίνουμε επιδοτησεις και να μην προσφέρουν τίποτα;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς τους επιβάλουν να φτιάξουν κανένα εργοστάσιο τουλάχιστον να δουλέψει κόσμος.