GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Περί αυτοκριτικής...

Γράφει ο Παπα - Ηλίας Υφαντής http://papailiasyfantis.wordpress.com/    Το προηγούμενο, περί «ΑΝΤΙ-Χριστουγέννων», κείμενο του γερουσιασ...

Γράφει ο Παπα - Ηλίας Υφαντής
http://papailiasyfantis.wordpress.com/
  
Το προηγούμενο, περί «ΑΝΤΙ-Χριστουγέννων», κείμενο του γερουσιαστή της Ν. Καρολίνας DavidDuke, σχολιάστηκε ποκιλοτρόπως.
Από τα σχόλια ξεχώρισα να σχολιάσω, με τη σειρά μου, δύο:
Το πρώτο είναι το «περί αυτοκριτικής» των χριστιανών:
Ασφαλώς και δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τον τρόπο, με τον οποίο οι «Χριστιανοί» κατάκτησαν τη Βόρεια και τη Νότια Αμερική. Εξολοθρεύοντας με τα πυροβόλα τους όπλα τους τοξοβόλους Ινδιάνους.
Ούτε τι έγινε στο απώτερο παρελθόν με τους σταυρωτές των Αράβων και του Βυζαντίου σταυροφόρους. Ή με την Ιερη Εξέταση, Με την οποία εξόντωναν τους αιρετικούς και τους Εβραίους.
Κι ακόμη την αλληλεγγύη το χριστιανικού κατεστημένου με τα πολεμικά και οικονομικά εγκλήματα και την βαρβαρότητα του καπιταλιστικού κατεστημένου σε βάρος της σύγχρονης ανθρωπότητας.
Ή τις αρνητικές πλευρές της κατεστημένης Εκκλησίας σε...
 όλες της τις αποχρώσεις. Και την προκλητικά αδιάφορη στάση της απέναντι στους πάσχοντες και αδικούμενους λαούς και ανθρώπους.
Που σημαίνει ότι οι χριστιανοί, προτού ρίξουν το λίθο του αναθέματος εναντίον κάποιων άλλων οφείλουν να κάμουν τον αυτοέλεγχό τους. Και να μετανοήσουν για τις δικές τους αβελτηρίες.
Και όχι βέβαια ετεροχρονισμένα. Όπως κάνουν οι παπικοί σχετικά με τα εγκλήματα των σταυροφόρων. Αλλά έμπρακτα. Και μάλιστα για τις τωρινές τους ραδιουργίες και τα εγκλήματα τους.
Κάτι, που, όπως όλα δείχνουν, δεν φαίνονται να έχουν την παραμικρή διάθεση να το πράξουν.
Και, εν τοιαύτη περιπτώσει, τίθεται το ερώτημα:
Πώς νομιμοποιούνται να ασκούν κριτική σε κάποιους άλλους, που, ενδεχομένως, κάνουν τα ίδια και χειρότερα;
Σίγουρα δεν νομιμοποιούνται, όταν το κάνουν εξ ονόματος του-εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσόντος-χριστιανικού κατεστημένου.
Νομιμοποιούνται όμως απόλυτα να το κάμουν εν ονόματι του Ευαγγελίου και της Εκκλησίας του Χριστού. Και νομιμοποιούνται από κάθε πλευρά. Και για όλα τα προβλήματα της κοινωνίας των ανθρώπων.
Κι ας υποστηρίζουν κάποιοι ότι έργο της Εκκλησίας είναι η ενασχόλησή της με τη μεταθανάτια τύχη των ανθρώπων. Και πάντα μέσα στους τέσσερις τοίχους των ναών. Και όχι η μέριμνά της για τα εγκόσμια. Που είναι-υποτίθεται-στην αποκλειστική αρμοδιότητα των-κατά κανόνα- απατεώνων της πολιτικής.
Αφορισμούς, που διατυπώνουν κάποιοι απ' αυτούς, που ενοχλούνται απ' τον λόγο της αλήθειας και της δικαιοσύνης, που εκπέμπει το Ευαγγέλιο.
Επειδή ακριβώς το φοβούνται. Δεδομένου ότι είναι ισχυρότερο απ' τους οποιουσδήποτε πυρηνικούς και ηλεκτρονικούς εξοπλισμούς και μηχανισμούς, που διαθέτουν οι σύγχρονοι δολοφόνοι των λαών. Και ιδιαίτερα η διεθνής μαφία των τοκογλύφων.
Και το δυστύχημα, στην προκειμένη περίπτωση, είναι ότι, ενώ οι καταχθόνιοι και αδυσώπητοι εχθροί του Ευαγγελίου γνωρίζουν την καταλυτική και ακαταγώνιστη δύναμή του, φαίνεται να την αγνοούν οι. λεγόμενοι, χριστιανοί..
Οι οποίοι δεν θέλουν ή δεν μπορούν να καταλάβουν ότι η μοναδική διέξοδος απόδρασης από το κρεματόριο των τοκογλύφων είναι η εδώ και τώρα επιστροφή στην κοινωνική δικαιοσύνη του Ευαγγελίου.
Ειδάλλως είναι υποχρεωμένοι να βουλιάζουν στα ολοένα και βαθύτερα μεσάνυχτα του τοκογλυφικού μεσαίωνα.
Στα οποία η πορεία θανάτου θα φωτίζεται απ' τις πυρές, που θα ανάβουν οι ιεροεξεταστές του Μαμωνά.
Το δεύτερο σχόλιο, που θέλω να σχολιάσω, προέρχεται από κάποιον «Ανώνυμο», ο οποίος στην ανάρτηση των «ΑΝΤΙ-Χριστουγέννων» από το press.gr προειδοποιεί ότι όποιος τα βάζει με τη μαφία των τοκογλύφων «εξαφανίζεται ως δια μαγείας».
Και βέβαια αυτό είναι ενδεχόμενο. Αλλά, όπως είναι ευνόητο, από κει και πέρα, είναι για τον καθένα θέμα επιλογής. Αν, δηλαδή, προτιμάει να τον καρατομήσουν σκυμμένο ή με ορθή την κεφαλή του. Ή θα αφεθεί ν' ακολουθήσει τον αμετάκλητο νόμο της βιολογικής εξαφάνισής του.
Που, σε τελική ανάλυση, σημαίνει ότι και οι ανοήτως κακουργούντες κι αυτοί θα εξαφανιστούν. Μαζί με τα δημιουργήματα της κακουργίας τους.
Δεδομένου ότι και η ζωή των ανθρώπων και η πορεία της ιστορίας βρίσκεται στο χέρι κάποιου Άλλου.
Στου οποίου τους διαχρονικούς διασκελισμούς δεν μπορούν να βάλουν τρικλοποδιές οι εγκάθετοι του Σατανισμού...

8 σχόλια

  1. Την πιο απλη αυτοκριτικη που μπορει να κανει ενας χριστιανος στος εαυτο του ειναι το εγκλημα της αγνοησης της απλης λογικης και του ορθολογισμου....
    Η απλη λοιπον λογικη δεν συναδει καθολου με τα παρακατω...
    -Καπου μεσα στα συνεφα σε μια αλλη διασταση υπαρχουν ενας θεος, ο γιος του -δηλαδη υπαρχει γενεαλογικο θειο δενδρο- και ενα πνευμα, λες και οι αλλες δυο οντοτητες δεν ειναι -αναγκαστικα αφου ειναι αυλες- πνευματα, οι οποιες "ξερουμε" οτι ειναι τρεις και οχι δεκατρεις επειδη το ειπε μια μαζωξη ρασσοφορων δηλ οικουμενικη συνοδος -αυτα ειναι επιστημονικα τεκμηρια δηλαδη-
    -Πριν λοιπον απο δυο χιλιετιες αλλες ημιθεικες οντοτητες, οι αγγελοι, μετεφεραν σε μια εβραια παρθενα ανθρωπινα γονιδια ωστε να ενσαρκωθει και ως ανθρωπος η μια απο τις τρεις αυτες θειες οντοτητες
    -Λιγο αργοτερα αυτη η εξανθρωπισμενη οντοτητα την οποια ομως δεν αναφερει κανενας ιστορικος της εποχης ως σημαινον προσωπο, συμφωνα με τους υπολοιπους ιδρυτες αυτης της ιδεολογιας, αφου εκανε πρωτα πολλα θαυματα τοτε κατα την σταυρωση του αναστηθηκε παλι βεβαιως χωρις καμια αναφορα απο κανεναν ιστορικο για παρομοιο φοβερο γεγονος

    Καθεται λοιπον ο εχθρος της λογικης χριστιανος και εχοντας ως ιστορικα τεκμηρια μονο οσα εγραψαν τεσσερεις ιδρυτες της ιδεολογιας του και πιστευει οτι πισω απο τα συνεφα κρυβονται τα τρια αυτα "θεια" οντα με συντροφια την παρθενα που χρησιμεψε ως μητρα ενσαρκωσης
    Και βεβαια καποια στιγμη αυτος ο αφελης ανθρωπακος πρεπει να συζητησει με τον εαυτο του το εγκλημα που εκανε να μην χρησιμοποισει την οποια ευφυια του κανοντας αυτοκριτικη. Μονο που ετσι θα αφησει ανεργους τον Παπα-Υφαντη και τους ομοιους του πραγμα πολυ δυσαρεστο στις ημερες που ζουμε!

    Και φυσικα θα μου κανει παρα πολυ ευχαριστη εκπληξη αν ο παπα-υφαντης αναρτησει το παραπανω κειμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ?..


    ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΗΦΗΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ,
    ΠΟΥ
    ΑΠΑΛΑΣΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΛΕΦΤΑ "ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ"
    ΚΑΙ
    ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ?!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ?..


    ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΗΦΗΝΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ,
    ΠΟΥ
    ΑΠΑΛΑΣΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΛΕΦΤΑ "ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ"
    ΚΑΙ
    ΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ?!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η εκκλησία δέχεται πόλεμο
    Είναι θα λέγαμε αυτονόητο οτι οι περισσοτεροι νοήμονες και μορφωμένοι κάτοικοι αυτής της χώρας είναι υπερ του διαχωρισμού της Εκκλησίας από το Κράτος. Φαινόμενα όπως η συλλογή υπογραφών για το θέμα των ταυτοτήτων, η σκανδαλώδης υπόθεση Βατοπαιδίου, η παρέμβαση ιεραρχών στα της πολιτικής θέματα ειναι ενδεικτικά ενός εναγκαλισμου μεταξύ Εκκλησίας και Κράτους που έχει οδηγήσει σε προβλήματα άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο σοβαρά.

    Είναι επίσης αυτονόητο οτι σε μια συγχρονη κοινωνία όπως αυτή στην οποία ζούμε δεν χωράνε ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία που έχουν κατά καιρούς γέννησει οι διάφορες θρησκείες. Η ανεξιθρησκεία, το δικαίωμα καθενός να πιστεύει αν θέλει, σε ότι θέλει, όπως θέλει και να το ξέρει μόνο αυτός είναι Ιερό.

    Τα παραπάνω δεν μπορουν να αναιρούν το ρόλο που έχει πάιξει η Εκκλησία στην Νεότερη Ιστορία του Έθνους. Σαφώς και σαν θεσμός και οργανισμός έχει παίξει και αρνητικό ρόλο αλλά στα μάτια του απλού πολίτη ο παππάς ήταν στην συντριπτική πλειοψηφία το στήριγμά του. Στα χωριά τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα. Ο παππάς, ο πρόεδρος, ο δάσκαλος, και ο κυρ αστυνόμος. Η πίστη, το κράτος, η γνώση και ο νόμος.

    Στις μέρες μας γίνεται μια προσπάθεια αποκαθήλωσης θεσμών, μεταξύ των οποίων και η εκκλησία. Με αφορμή τα αρκετά, είναι αλήθεια, κρουσματα σήψης και διαφθοράς στην Εκκλησία γίνεται μια απόπειρα σύγχησης, συγκερασμού και ομαδοποίησης. Γίνεται επίθεση σε αυτήν καθε αυτήν την ορθόδοξη πίστη με το ςπιχείρημα ότι η Εκκλησία που την διακονεί αποτελείται απο διεφθαρμένους εραστές της εξουσίας.

    Είναι όμως έτσι; θα μπορουσε ενας Χριστιανός ποτέ να συγκρίνει τον Ιησου και την Διδασκαλία του με εναν οποιοδήποτε διεφθαρμένο ιερέα; Ακόμα και στις τάξεις των αποστόλων ενεσκυψε διαφθορά όπως καταδεικνύει η περίπτωση του Ιούδα. με αυτή τη λογική θα έπρεπε να θεωρουμε και τους γιατρους όλους διεφθαρμένους και να απορριπτουμε συλληβδην την ιατρική κοινότητα. Εδώ βρίσκει εφαρμογή το δεύτερο επιχειρημα ενάντια στην Εκκλησία το οποίο λέει ότι η Εκλησία δεν προσφέρει κάτι στη συγχρονη κοινωνία. Προφανώς οι θιασώτες του επιχειρήματος αυτού μετράνε ως προσφορά μόνο ότι μπορεί να αποτυπωθεί ως αξία χρηματική. Η πνευματική τροφή δεν αποτιμάται και γι αυτό το λόγο δεν έχει αξία στην εποχή του ευρώ, των spreads και του παγκόσμιου εμπορίου.

    Δεν χρειάζεται να είναι κανείς Θρησκόληπτος για να πάρει θέση υπέρ της Εκκλησίας. Ίσα ίσα που δεν πρέπει να υποστηρίξει την Εκκλησία υπό το πρίσμα του φανατισμού γιατί θα πάει στο άλλο άκρο. Αρκεί να νιώθει Έλληνας και να ειναι ζωντανή στη μνήμη του η ελληνική ιστορία. Γιατί είναι οι βασικοί πυλώνες του ελληνικού Έθνους που πλήττωνται από αυτήν την ρητορική.Η γλώσσα, η πνευματική κληρονομιά, η ιστορία.

    Είναι γενικά παραδεκτό ότι η αντίληψη που δείχνει να επικρατεί στον δυτικό παγκοσμιοποιημένο κόσμο τείνει να προς την ισοπέδωση των εθνικών διαφορών. Οδηγούμαστε σε πολυεθνικές κοινωνιες με ένα μωσαϊκό εθνοτήτων και γλωσσών. Οι υποστηρικτές τους λένε ότι δεν υπάρχουν έθνη και οτι τα εθνικά κράτη ειναι οπισθοδρομικές κοινωνικές οντότητες.
    ....
    η συνέχεια στο
    http://truthsting.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η εκκλησία δέχεται πόλεμο
    Είναι θα λέγαμε αυτονόητο οτι οι περισσοτεροι νοήμονες και μορφωμένοι κάτοικοι αυτής της χώρας είναι υπερ του διαχωρισμού της Εκκλησίας από το Κράτος. Φαινόμενα όπως η συλλογή υπογραφών για το θέμα των ταυτοτήτων, η σκανδαλώδης υπόθεση Βατοπαιδίου, η παρέμβαση ιεραρχών στα της πολιτικής θέματα ειναι ενδεικτικά ενός εναγκαλισμου μεταξύ Εκκλησίας και Κράτους που έχει οδηγήσει σε προβλήματα άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο σοβαρά.

    Είναι επίσης αυτονόητο οτι σε μια συγχρονη κοινωνία όπως αυτή στην οποία ζούμε δεν χωράνε ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία που έχουν κατά καιρούς γέννησει οι διάφορες θρησκείες. Η ανεξιθρησκεία, το δικαίωμα καθενός να πιστεύει αν θέλει, σε ότι θέλει, όπως θέλει και να το ξέρει μόνο αυτός είναι Ιερό.

    Τα παραπάνω δεν μπορουν να αναιρούν το ρόλο που έχει πάιξει η Εκκλησία στην Νεότερη Ιστορία του Έθνους. Σαφώς και σαν θεσμός και οργανισμός έχει παίξει και αρνητικό ρόλο αλλά στα μάτια του απλού πολίτη ο παππάς ήταν στην συντριπτική πλειοψηφία το στήριγμά του. Στα χωριά τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα. Ο παππάς, ο πρόεδρος, ο δάσκαλος, και ο κυρ αστυνόμος. Η πίστη, το κράτος, η γνώση και ο νόμος.

    Στις μέρες μας γίνεται μια προσπάθεια αποκαθήλωσης θεσμών, μεταξύ των οποίων και η εκκλησία. Με αφορμή τα αρκετά, είναι αλήθεια, κρουσματα σήψης και διαφθοράς στην Εκκλησία γίνεται μια απόπειρα σύγχησης, συγκερασμού και ομαδοποίησης. Γίνεται επίθεση σε αυτήν καθε αυτήν την ορθόδοξη πίστη με το ςπιχείρημα ότι η Εκκλησία που την διακονεί αποτελείται απο διεφθαρμένους εραστές της εξουσίας.

    η συνεχεια στο....

    http://truthsting.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η εκκλησία δέχεται πόλεμο
    Είναι θα λέγαμε αυτονόητο οτι οι περισσοτεροι νοήμονες και μορφωμένοι κάτοικοι αυτής της χώρας είναι υπερ του διαχωρισμού της Εκκλησίας από το Κράτος. Φαινόμενα όπως η συλλογή υπογραφών για το θέμα των ταυτοτήτων, η σκανδαλώδης υπόθεση Βατοπαιδίου, η παρέμβαση ιεραρχών στα της πολιτικής θέματα ειναι ενδεικτικά ενός εναγκαλισμου μεταξύ Εκκλησίας και Κράτους που έχει οδηγήσει σε προβλήματα άλλοτε λιγότερο και άλλοτε περισσότερο σοβαρά.

    Είναι επίσης αυτονόητο οτι σε μια συγχρονη κοινωνία όπως αυτή στην οποία ζούμε δεν χωράνε ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία που έχουν κατά καιρούς γέννησει οι διάφορες θρησκείες. Η ανεξιθρησκεία, το δικαίωμα καθενός να πιστεύει αν θέλει, σε ότι θέλει, όπως θέλει και να το ξέρει μόνο αυτός είναι Ιερό.

    Τα παραπάνω δεν μπορουν να αναιρούν το ρόλο που έχει πάιξει η Εκκλησία στην Νεότερη Ιστορία του Έθνους. Σαφώς και σαν θεσμός και οργανισμός έχει παίξει και αρνητικό ρόλο αλλά στα μάτια του απλού πολίτη ο παππάς ήταν στην συντριπτική πλειοψηφία το στήριγμά του. Στα χωριά τα πράγματα ήταν ξεκάθαρα. Ο παππάς, ο πρόεδρος, ο δάσκαλος, και ο κυρ αστυνόμος. Η πίστη, το κράτος, η γνώση και ο νόμος.

    η συνεχεια στο....

    http://truthsting.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτοκριτική οι σκοταδιστές δεν κάνουν ποτέ. ΙΔΙΩΣ ΑΝ ΦΟΡΑΝΕ ΡΑΣΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήπως ξέχασες παππούλη τα εγκλήματα των χριστιανών, πατέρων και ΄μοναχών, κατά των Ελλήνων, που τους έκλεβαν την περιουσία, που τους εκτελούσαν και ρώταγαν ειρωνικά: "Πού είναι ο θεός σας να σας γλιτώσει;" Ενώ οι ίδιοι είχαν πίσω τους ένα θεό ναααα, με το συμπάθιο, μονάδες του ρωμαϊκού στρατού... Δεν αρκεί να ζητήσετε συγγνώμη, να βγείτε και να πείτε στον "κόσμο σας" την αλήθεια! Τη συγγνώμη να τη βάλετε εκεί που ξέρετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση