GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Άντε γρήγορα και στα ...δικά μας, στην Ελλάδα!

Aπό http://www.sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/ Η βουλευτής Paola Concia λέει το ΝΑΙ στην εκλεκτή της καρδιάς της Η ...

Aπό http://www.sibilla-gr-sibilla.blogspot.com/
Η βουλευτής Paola Concia λέει το ΝΑΙ στην εκλεκτή της καρδιάς της
Η ιταλίδα βουλευτής Paola Concia παντρεύτηκε την αρραβωνιαστικιά της Ricarda Trautmann, στο Δήμο της Φραγκφούρτης στη Γερμανία.
Ο λεσβιακός γάμος της βουλευτίνας του «Δημοκρατικού Κόμματος» Ιταλίας προκαλεί και μια πολιτική συζήτηση: τους «κηπουρούς» των πολιτικών αρχηγών. Στην Ιταλία, τόσο η δεξιά όσο και το «Δημοκρατικό Κόμμα»  (πρώην ΚΚΙ που εκσυγχρονίστηκε), έχουν θεσπίσει ένα εκλογικό σύστημα διορισμού των βουλευτών. Έχουν θεσμοθετήσει τη λίστα, χωρίς σταυρό προτίμησης.
Εμείς, τις ευχές μας για το ευτυχές γεγονός των δύο γυναικών και...
καλούς απογόνους!

5 σχόλια

  1. http://oramiden.blogspot.com/2011/08/blog-post.html
    Το γιαούρτωμα του πρετεντέρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΠΡΟΞΕΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΣΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ .


    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑΞΗ Σ'ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΨΥΧΩΤΙΚΗ ΑΤΑΞΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΟΔΟΜΑ καί ΓΟΜΟΡΑ καί μετά θα έλθει καί η καταστροφή τους...


    Δέν λέμε καλύτερα για κατάπτωση τής ανθρώπινης προσωπικότητας καί αξιοπρέπειας σέ πράξεις καί έργα πού ούτε τα άλογα ζώα δεν διαπράττουν;

    Τραγική για μιά κοινωνία είναι η νομιμοποίηση αυτής τής έσχατης διαστροφής, ώστε ο άνδρας να πηγαίνει με άνδρα καί η γυναίκα να πηγαίνει με γυναίκα αναποδογυρίζοντας γένη καί φύλα παριστάνοντας καί τούς "υπερήφανους..."

    Πρόκειται για βαρειάς μορφής ψυχοπάθεια καί δυστυχώς κάποιοι καί κάποιες δεν το καταλαβαίνουν, κι΄ εκεί ακριβώς βρίσκεται η πτώση καί το δράμα τους..

    Ο Απόστολος Παύλος πρίν από 2.000 χρόνια γράφει τα παρακάτω μιλώντας ασφαλώς για την εποχή μας :

    «έσται γαρ καιρός ότε τής υγιαινούσης διδασκαλίας ουκ ανέξονται αλλά κατα τας ιδίας επιθυμίας εαυτοίς επισωρεύσουσιν διδασκάλους κνηθόμενοι την ακοήν ...»

    ( θα έλθει δηλαδή κάποτε εποχή πού οί άνθρωποι τις υγιείς και σωτήριες διδασκαλίες της πίστεως δεν θα ανέχονται, αλλά θα ψάχνουν να βρούν διδασκάλους πού θα τους λένε ευχάριστα λόγια σύμφωνα με τις επιθυμίες τους, ώστε να κουδουνίζουν χαρούμενα στα αυτιά τους…) ( Β΄ επιστολή Τιμοθέου Δ΄ 3 )

    Καί αλλού:

    «Ούκ οίδατε ( δεν γνωρίζετε) οτι ναός Θεού εστέ και το πνεύμα του Θεού οικεί εν υμιν; ( κατοικεί μέσα σας ; )

    Όστις ( όποιος ) τον ναόν του Θεού φθείρει ( καταστρέφει και μολύνει με αμαρτίες… ) , φθερεί ( θα τον καταστρέψει ) τούτον ο Θεός.

    Ο γαρ ναός του Θεού άγιος εστίν, οίτινες εστέ υμείς…( γιατί ο ανθρώπινος ναός του Θεού είναι άγιος, και εσείς είστε αυτός ο ναός ) ( Α΄ Κορινθίους κεφ. Γ΄ 17 )

    Καί τέλος:

    «Μη πλανάσθε (δηλαδή, μη σας ξεγελάει κανένας… ), ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί ( αυνανιζόμενοι), ούτε αρσενοκοίται ( ομοφυλόφιλοι και λεσβίες σήμερα…), ούτε κλέπται, ούτε πλεονέκται, ούτε μέθυσοι ( ναρκομανείς σήμερα), ...βασιλείαν Θεού ού κληρονομήσουσι» (Α' Κορινθ. ΣΤ΄.9.)

    καί αλλού:

    «Φάσκοντες ( νομίζοντες ) είναι σοφοί, εμωράνθησαν...Διά τούτο παρέδωκεν αυτούς ό Θεός έν ταίς επιθυμίαις τών καρδιών αυτών είς ακαθαρσίαν τού ατιμάζεσθαι τά σώματα αυτών ( μεταξύ τους...), αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν ( παρά φύσει μέσα στον γάμο, ή και εκτός γάμου, ή ως λεσβίες… ), ομοίως δε και οι άρσενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν της θηλείας εξευκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλλήλους, άρσενες εν άρσεσι ( αρσενικοί με αρσενικούς – ομοφυλόφυλοι… ) την ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι και την αντιμισθίαν ην έδει της πλάνης αυτών εν εαυτοίς απολαμβάνοντες...»

    ( πρός Ρωμαίους επιστολή Αποστ. Παύλου Α΄ 22 -27 )

    Makis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. όξω πούστηδες από την παράγκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και ένα βιντεάκι από την πρώτη νύχτα του "γάμου". Μην αμελήσετε γιατί εσείς θα χ@σετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση