Της Ιωάννας Υψηλάντη Πούτιν: "Θέλω να μ΄ ακούσουν οι αρχές του Κιέβου και οι Δυτικοί αφέντες τους. Οι άνθρωποι που ζουν στο...
Της Ιωάννας Υψηλάντη
Πούτιν: "Θέλω να μ΄ ακούσουν οι αρχές του Κιέβου και οι Δυτικοί αφέντες τους. Οι άνθρωποι που ζουν στο... Ντανιέτσκ, στο Λουγκάνσκ, στην Χερσώνα και στο Ζαπαρόζιε, γίνονται πολίτες μας.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!
"Θα προστατεύσουμε τη γη μας με όλα τα μέσα. Θα ανοικοδομήσουμε όλες τις κατεστραμμένες πόλεις και χωριά. Θα αναπτύξουμε επιχειρήσεις, υποδομές, συστήματα υγειονομικής περίθαλψης".
"Καλούμε το Κίεβο να σταματήσει αμέσως τον πόλεμο που ξεκίνησε, από το 2014."
Σύνθημα του Κιέβου, εναντίον των Ρωσόφωνων περιοχών, επί 8 χρόνια ήταν: "Βαλίτσα-σταθμός-Ρωσία!"
Να που έγινε πράξη!
Ενώθηκαν με την μητέρα-πατρίδα, που τους καλωσορίζει!


This letter is awesome. I am happy to find it.
ΑπάντησηΔιαγραφήi also like this info
ΑπάντησηΔιαγραφή