Θερσίτης Μπέρμποκ ( ή… βλήτο ): ...
Μπέρμποκ (ή… βλήτο):...
-“Η Γερμανία είναι απροστάτευτη και δεν έχει μέσον να αμυνθεί από τους υπέρ-πυραύλους (“Oreshnik”) του Πούτιν”
Έτσι, για να… σφίγγουν οι… κώλοι - έστω και… υπουργικοί!
Η γκρίνια, έστω και χαμηλόφωνα, έχει επιστρέψει ξανά σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας. Αυτή τη φορά, ό...
Δεν υπάρχουν σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση