Διάβημα διαμαρτυρίας προς το Ισραήλ πραγματοποίησε η Αθήνα, μετά τη χυδαία συμπεριφορά του Ισραηλινού υπουργού Εθνικής Ασφάλειας, Μπεν Γκβιρ...

Διάβημα διαμαρτυρίας προς το Ισραήλ πραγματοποίησε η Αθήνα, μετά τη χυδαία συμπεριφορά του Ισραηλινού υπουργού Εθνικής Ασφάλειας, Μπεν Γκβιρ απέναντι στα μέλη του στολίσκου «Global Sumud Flotilla», την οποία χαρακτήρισε «απαράδεκτη και απολύτως καταδικαστέα».
Σάλος έχει προκληθεί με το βίντεο που ανάρτησε ο ακροδεξιός Μπεν Γκβιρ με κρατούμενους ακτιβιστές από τον «στολίσκο της Γάζας» δεμένους πισθάγκωνα και γονατιστούς, με τη μεταχείρισή τους να πυροδοτεί διεθνή καταδίκη. Ακόμη και από την ελληνική κυβέρνηση, η οποία πρώτη φορά αντιδρά σε τέτοιο βαθμό, παρά τη μετριοπαθή έως απαθή στάση της μέχρι τώρα.
Η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ
«Η συμπεριφορά του Ισραηλινού Υπουργού Εθνικής Ασφάλειας, η οποία στρεφόταν κατά των πολιτών που συμμετείχαν στον στολίσκο Global Sumud Flotilla είναι απαράδεκτη και απολύτως καταδικαστέα.
Με εντολή του Υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη, πραγματοποιήθηκε διάβημα διαμαρτυρίας, αναφορικά με το περιστατικό.
Απαιτούμε πλήρη σεβασμό στο διεθνές ανθρωπιστικό δίκαιο και τα ανθρώπινα δικαιώματα και καλούμε τις ισραηλινές αρχές να προβούν σε ταχεία διεκπεραίωση όλων των διαδικασιών και σε άμεση απελευθέρωση των Ελλήνων πολιτών», καταλήγει το Υπουργείο Εξωτερικών.
Ουτε ενα 18% δεν πρεπει να πιανει ο φιλος σας.Σφιξαν πολυ τα γαλατα πατριωτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήAκροδεξιος; ο εβραιο μπλοσεβικος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε γαμιεστε ρε ρουφιανοι Καψαμπελη και εσυ ο αλλος που κανεις τον δημοσιογραφο.
Ξερεις ποιον εννοω.