GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η αλήθεια για τις συνομιλίες στην Ελβετία...

Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας « Ένας σαν εμένα δεν δηλώνει πίστη σ' αυτόν » Χουσεΐν ιμπν Αλί ...

Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

«Ένας σαν εμένα δεν δηλώνει πίστη σ' αυτόν»
Χουσεΐν ιμπν Αλί
...

Στη Γενεύη, οι Ιρανοί διαπραγματευτές μποϊκοτάρουν την τελετή χειραψίας και την κοινή φωτογράφιση με την αμερικανική αντιπροσωπεία, αναγκάζοντας τους διοργανωτές να συνεχίσουν το πρόγραμμα με την απουσία των Ιρανών.
Η Τεχεράνη μπλόκαρε έτσι τις δήθεν "επικοινωνιακές" προσπάθειες των ΗΠΑ και των μεσολαβητών για μια κοινή εμφάνιση, με την Ιρανική αντιπροσωπεία "Μινάμπ 168" να εισέρχεται στον χώρο μόνο μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης/πανηγύρι των δυτικών μέσων ενημέρωσης που ανέμεναν ως αρπακτικά την κοινή εμφάνιση.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν προηγουμένως ζητήσει πέντε λεπτά για να καταγράψουν οι δημοσιογράφοι τη συνάντηση, ένα αίτημα που Ιρανοί αξιωματούχοι απέρριψαν επίσημα.
Συνεπώς καλό είναι να μην "τσιμπάμε" -τουλάχιστον όσοι από άγνοια αναπαράγουν τις εβραιοσιωνιστικές πολιτικές και χωρίς τα 500 ευρώ την ανάρτηση-, με όσα διοχετεύουν τα πρακτορεία Μοσάντ/Cia και να διασταυρώνουμε με τα Ιρανικά μέσα ενημέρωσης
 👉Ισμαήλ Μπαγαΐ: Οι συνομιλίες μεταξύ των αντιπροσωπειών έχουν ολοκληρωθεί προς το παρόν...

Χαρακτηριστικό δείγμα διάδοσης δήθεν αποκλειστικών "ειδήσεων" για αναπαραγωγή με εντολές των Μοσάντ/Cia... Αλλά και το χωρίς ίχνος ντροπής από αριστερά και δεξιά ΜΜΕ -δεν υπάρχει καμία διαφορά στην αντιμετώπιση του αντιιμπεριαλιστικού Μετώπου από το σύνολο του διεφθαρμένου πολιτικού και δημοσιογραφικού συστήματος- περί μαστιγώματος γυναικών στο Ιράν 👉 Μαστιγώσεις στο Ιράν! Όσοι είστε συνηθισμένοι να τα τρώτε όλα αμάσητα, θα το φάτε και αυτό...

Η απάντηση Γκαλιμπάφ στις απειλές Τραμπ
«Δεν νομίζουν ότι αν οι απειλές τους είχαν αποδώσει, δεν θα είχαν φτάσει στην απελπισία που αντιμετωπίζουν σήμερα;
Δεν λαμβάνουμε υπόψη τις απειλές των Αμερικανών.
Καλύτερα να είναι προσεκτικοί με τις δηλώσεις τους. Οι ένοπλες δυνάμεις μας είναι έτοιμες να απαντήσουν διαφορετικά.
Όσο κι αν μιλάνε αυτοί, εμείς μιλάμε με πράξεις
»

Σαφής κι ο στρατηγός Ισμαήλ Καανί των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης, απευθυνόμενος στους στρατιώτες του γενοκτονικού 卐σραηλινού καθεστώτος (στην εβραϊκή):
«Σιωνιστές, εισβολείς, τρομοκράτες στρατιώτες, έχετε υποστεί 100 θύματα (νεκρούς και τραυματίες) σε λιγότερο από 4 ημέρες!!!
Αν δεν εγκαταλείψετε τον νότιο Λίβανο με τη θέλησή σας, το έπος του 2000 θα επαναληφθεί για άλλη μια φορά.
Εκείνη την χρονιά εγκαταλείψατε αυτή τη γη ταπεινωμένοι.
Σήμερα, αν επιμείνετε στην επιθετικότητα και την κατοχή σας, θα εκδιωχτείτε, θα ταπεινωθείτε και θα ηττηθείτε. Η επιλογή είναι δική σας
»

«Αν θέλετε να καταστρέψετε τον ιμπεριαλισμό
πρέπει να προσδιοριστεί το κεφάλι του: οι ΗΠΑ!
»
Ερνέστο "Τσε" Γκεβάρα

Επειδή η φίμωση κι η λογοκρισία από το 4ο Ράιχ είναι σκληρή κι αμείλικτη, ειδικότερα σήμερα με την εθνοκάθαρση στην Παλαιστίνη και θα εντείνεται καθημερινά... όσοι κι όσες θέλουν, μπορούν ν' ακολουθούν... Για να μην "χαθούμε" θα βρισκόμαστε στο Telegram 👉 ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *