GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

«Αχ ρε Ανδρέα» αναφώνησε η Νάντια Γιαννακοπούλου στο μνημόσυνο του Παπανδρέου...

Στελέχη και φίλοι του ΠΑΣΟΚ βρέθηκαν σήμερα στο Α΄ Νεκροταφείο προκειμένου να τελέσουν πολιτικό μνημόσυνο και να αποτίσουν φόρο τιμής στον ...



Στελέχη και φίλοι του ΠΑΣΟΚ βρέθηκαν σήμερα στο Α΄ Νεκροταφείο προκειμένου να τελέσουν πολιτικό μνημόσυνο και να αποτίσουν φόρο τιμής στον ιδρυτή του κόμματος, Ανδρέα Παπανδρέου, τριάντα χρόνια από τον θάνατό του.
Στην τελετή έδωσαν το «παρών» ο πρόεδρος του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης καθώς και κορυφαία στελέχη της παράταξης, μεταξύ των οποίων ο Κώστας Σκανδαλίδης, η Άννα Διαμαντοπούλου, η Νάντια Γιαννακοπούλου, ο Παύλος Χρηστίδης και ο Λευτέρης Καρχιμάκης.
Μάλιστα, η Νάντια Γιαννακοπούλου μόλις άφησε ένα λευκό τριαντάφυλλο στο μνήμα του αείμνηστου πρώην πρωθυπουργού αναφώνησε «Αχ ρε Ανδρέα».
Δείτε το στιγμιότυπο στο βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *