GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Εσείς τι ψηφίζετε για την Φώφη;

... έπρεπε ή όχι να ανακηρυχθεί υποψήφια βουλευτής; . Μεγάλο θέμα έχει προκύψει με την μη ανακήρυξη της Φ. Γεννηματά ως υποψήφιας βουλευτή. ...

... έπρεπε ή όχι να ανακηρυχθεί υποψήφια βουλευτής;
.
Μεγάλο θέμα έχει προκύψει με την μη ανακήρυξη της Φ. Γεννηματά ως υποψήφιας βουλευτή. Παρακάτω θα διαβάσετε τα πολιτικά και συνταγματικά ζητήματα που υπάρχουν, όπως και την προειδοποίηση που από τις 17 Ιουνίου είχε απευθύνει το Press-gr. Εδώ έχουμε ένα γκάλοπ για το θέμα. Ποια είναι η δική σας γνώμη;


158 σχόλια

  1. Το Μάρτιο, η κυρία Γεννηματά είχε δηλώσει (στο ραδιόφωνο του αλφα):
    Αν προκηρυχθούν εκλογές και ο κ. Παπανδρέου σας προτείνει να είστε υποψήφια, τι θα κάνετε;
    «Δεν έχουμε αυτή δυνατότητα γιατί από το Σύνταγμα δεν μου επιτρέπεται να το κάνω. Υπάρχει ασυμβίβαστο. Αυτό συμβαίνει μόνο για τους Νομάρχες. Θεωρώ ότι είναι πέρα για πέρα άδικο και είναι ένας φόβος για την νομαρχιακή αυτοδιοίκηση που δεν έχει βάση».

    Το άρθρο 56 αναφέρει:
    '' Τα ανώτερα αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης δεύτερου βαθμού δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ούτε να εκλεγούν βουλευτές κατά τη διάρκεια της θητείας για την οποία εξελέγησαν, ακόμη και αν παραιτηθούν.'' "


    Το θέμα είναι πως η ίδια η Φώφη το γνώριζε!! Μήπως το έκαναν για να έχουν να λένε για κράτος της δεξιάς κτλ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμα συνεχίσει το ίδιο παραμύθι ο Αθανασάκης θα του έρθει μπούμερακ το περί "προξικοπίματος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ από Φόφη:
    Από το website της υπερνομαρχίας... looooool

    Καλά στο ΠαΣοΚ εκτώς από ψεύτες πρέπει να είναι και πανηλίθιοι!!


    -----------

    - ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΥΝ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΛ. ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ
    (φωτογραφίες χαμογελαστών βουλευτών του ΣΥΝ με αντίστοιχους ΑκροΔεξιούς και φασίστες Τούρκους, αναπαραγωγή τούρκικης προπαγάνδας στο ελληνικό και ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και πάρε δώσε με το ΕΠΣΕ και τον ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΔΗΜΗΤΡΑ).

    - ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΛΑΟΠΛΑΝΟ ΚΑΙ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟ ΚΚΕ

    - ΜΑΥΡΟ ΣΤΟ ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ (βουλευτές ΠαΣοΚ βασανιστές της Χούντας κ.α.)

    - ΜΑΥΡΟ ΣΤΗ ΦΙΛΟΒΑΣΙΛΙΚΗ και του ανιστόριτου βιβλίου της ΣΤ' Δημοτικού -> ΝΔ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ-ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΑ
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμείς ψηφίζουμε ότι υποκλινόμαστε στον "τσαμπουκά" σας να διενεργείτε γκάλοπ ενώ απαγορεύονται,αλλά παράλληλα οφείλουμε να σας ενημερώσουμε πως υπάρχουν κάτι καλά παιδιά τα οποία μπορούν να βγάλουν όχι μόνο τον Αλέκο με 25% αλλά και τον χέρι-χέρι με 99,9%.
    Οπότε αφήστε τα γκάλοπ πάσης φύσεως αγαπητοί ιθύνοντες του blog
    Δεν σας "κάθονται",δεν το βλέπετε?
    Εκτίθεστε,δεν το καταλαβαίνετε?
    Όχι άλλα γκάλοπ πια,γράψτε καμιά
    είδηση,σε αυτό είστε πιο καλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι φωτιές ξεκίνησαν από την Μάνη την εκλογική περιφέρεια της Ηλίθιας Γιαννάκου. Αυτήν την τουρκόφωνη, πρέπει να μαυρίσουν και την ηλίθια ιδέα της να βάλει σαν βαθμό εγγραφής σε ΑΕΙ το 10, των ελληνοπαίδων. Με 10 μπήκαν οι πανηλίθιοι ΓΑ Παπανδρέου και Κ Καραμανλής που καίνε τώρα την Ελλάδα, στα πανεπιστήμια των φασιστών των ΗΠΑ; Για τα ανδρείκελα των φασιστών ΓΑΠ και ΚΚ επιτρέπει η φασίστρια Γιαννάκου κάτω του 10 την εισαγωγή, για τα άλλα ελληνόπουλα το απαγορεύει; Με 6 μαθήματα άσχετα και εκτός πεδίου μάθησης και με 20 στο κύριο, πως μπορεί να πάρει 10 μέσω όρο; Κατέστρεψαν το ανθρώπινο περιβάλλον των μαθητών καταστρέφουν τώρα και το φυσικό χωρίς πρόληψη και σκέψη. Ομάδες ανικάνων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Αντί να αφήνουν τα παιδιά να σπουδάζουν εκεί που θέλουν και σε όποιες σχολές θέλουν, αρκεί να ξέρουν τι θέλει η κάθε σχολή και να είναι καλά σε αυτό, τα στέλνουν στις ποιό ηλίθιας κατεύθυνσης σχολές, που σίγουρο τέλος έχουν την αποτυχία. Ότι δεν αγαπά κάποιος δεν το προχωρά γρήγορα. Αντίθετα ότι του αρέσει επιδίδεται με ΠΑΘΟΣ. Μαύρισμα στην φασίστρια Γιαννάκου και στα ανδρείκελα ΓΑΠ και ΚΚ, ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ σας το είπα και παλιότερα. Αν βγει το ΠΑΣΟΚ θα είναι παγκόσμια πρωτιά της Ελλάδας να αναδείξει ως πρωθυπουργό ένα ΑΜΕΑ (άτομο με ειδικές ανάγκες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι, έπρεπε να ανακηρυχθεί 3 votes: Ήδη 3 φασίστες που γουστάρουν να καταλύσουν το Σύνταγμα...

    Δεν με ενδιαφέρει 2 votes: Αν είχαμε πραγματική Δημοκρατία εσείς οι 2 τουλ. θα είχατε απελαθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχετε την εντυπωση οτι οι εκλογες αφορουν τον κοσμο; (δεν συμφωνω, αλλά αυτο βλεπω). Δεν βαζετε κανενα "γκαλοπ" για το ματσακι σημερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Καραμανλής θα βγεί οριακά και θα κάνει ότι έκανε και ο Σαρκοζί στη Γαλλία: Θα πάρει στελέχη του ΠΑΣΟΚ και θα τους κάνει να ψάχνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται το γκάλοπ. Όταν ο νόμος είναι σαφής, τι νόημα έχει; Μιά ακόμη απογοήτευση από τη στάση του ΠΑΣΟΚ... Πούσαι Σημίτη να τους δεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΞΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΦΩΦΗΣ Η΄ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ.
    ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΡΑΓΕ ?????
    ΤΩΡΑ Η΄ΛΟΓΩ ΒΛΑΚΕΙΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ Η΄
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ Η΄
    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΜΕΝΟΙ
    ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΚΑΛΟΠ ΚΑΙ
    ΑΡΧΙΣΑΝ ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ
    ( ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΥΛ ΛΑΛΙΩΤΗ) ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ
    ΣΕ ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΗΜΕΝΕ ΛΑΛΙΩΤΗ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ...
    ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ.
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με τις Βασεις ρε μαγκες τι συνεβει τελικα ... και ρουσφετια για τα ΠΑνεπιστημια η Κυβερνηση Καραμανλη ..

    δεν ξέρω αν είναι τυχαιο αλλα στην Ιστορια των Πανελλαδικών Εξετάσεων δύο φορές έχει γινει "λαμογια" και τις 2 οταν Κυβερνηση ήταν η ΝΕα Δημοκρατια ...

    μια με τον Ραμο το 1980 (αν θυμαμαι καλα) και μια τωρα με την Κουτσικου ......ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΥΧΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ....λες και εμεις στο Πανεπιστημιο να πρεπει να πουμε οτι ψηφιζουμε Νεα Δημοκρατια για να περασουμε κανενα μαθημα ... !!!

    Η Γιαννακου μετα την προσπαθεια για Ιδιωτικοποίηση της Παιδέιας εβαλε το "χερι" της και στον θεσμο των Πανελληνιων !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χα! ειδα σημερα αυτη την τερατομορφη στο Μεγκα-νισταν!

    Και η αποθεωση :
    "Εγω δεν ζηταω αξιωματα,θελω να προσφερω"!!!!!

    Να προσφερεις ,να προσφερεις ..μανδαμ!

    Υπαρχουν πολλοι ..πεινασμενοι.

    Αλλα οχι σε μενα ..μανδαμ.

    Μου προκαλεις φρικη ..μανδαμ,

    Και τρομαζεις και τα παιδια ..μανδαμ..

    Και να το σκεφτουν καλα οι "ψηφοφοροι σου" μανδαμ.
    Αλλα ελεγες ,αλλα εκανες...μανδαμ.
    (προφανως θελεις να ..προσφερεις περισσοτερα ..μανδαμ,αλλα γιατι δεν ...περιμενες ..μανδαμ??????.
    Δεν ηξερες οτι θα εχουμε και "βουλευτικες εκλογαααας,μανδαμ???)

    Και σορυ δηλαδη ...μανδαμ.

    τζων

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αν πράγματι ο Αθανασάκης αναφέρθηκε στην απόφαση χαρακτηρίζοντας την 'πραξικόπημα', τότε είμαι βέβαιος ότι το ΠΑΣΟΚ έχει διαλυθεί και εμένα δεν με ενημέρωσε – ως συνήθως - κανείς!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν θέλω να χαϊδέψω τα αυτιά κανενός αλλά κακώς το ΠΑΣΟΚ διαμαρτύρεται. Σε αυτές τις περιπτώσεις αν έχεις αμφιβολία (και το θέμα ακουγόταν μήνες τώρα) πρώτα κάνεις ερώτηση διευκρινιστική στον Άρειο Πάγο και μετά καταθέτεις ψηφοδέλτιο επικρατείας. Και η Φώφη ήξερε ότι δεν γινόταν. Αν δεν είναι "βεγγαλικό" στα πλαίσια του πρεκλογικού αγώνα τότε είναι μεγάλη γκάφα. Πήρε και στο λαιμό του τη Φώφη και τίθεται πλέον θέμα αν μπορεί να αποποιηθεί της παραίτησης από υπερνομάρχης. Η επίκληση περί "κράτους δεξιάς κλπ" είναι ενδεικτική της ανώριμης δημοκρατίας μας και του τρόπου που πολιτεύονται τα κόμματα εν έτει 2007.
    Είναι πάντως μια ευκαιρία για το Γιώργο να βάλει τη Βούλα πρώτη στο Επικρατείας, όπως βγήκε πρώτη ολυμπιονίκης και μας έκανε περήφανους, πρώτη παραιτήθηκε από αξιωματικός για να προσφέρει στη Θεσσαλονίκη και στο κόμμα της και πρώτος ο Γιώργος της υποσχέθηκε εκλόγιμη θέση στο επικρατείας. Νομίζω ότι πλέον επιβάλλεται η συμμετοχή της. Και το αγνό της χαμόγελο θα κοσμίσει το ψηφοδέλτιο και θα προσφέρει στο ΠΑΣΟΚ.
    Χαιρετώ τους φίλους babis, Αμφιλεγόμενο και ΑΓΙΟ και όλα τα παιδιά του blog.

    Ο βασίλης ένας παλιός φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. kai τωρα τι θα κανουμε χωρις την φωφη?
    ηταν και αυτη μια καποια λυση...
    οπως ελεγε και ο ποιητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βασίλη μου,
    Χαίρομαι που σε διαβάζω…
    και που είσαι καλά.
    Καλωσόρισες.
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και ΕΥΓΕεεε! σημερα στον εκπροσωπο της Πυροσβεστικης ,(νεωτερο απο τον χτεσινο κ.Διαμαντη), στο Μεγκα-νισταν,παραπληροφορισταν,μπουρδελο σκετο,αφιονισμενο "πασοκισταν"...

    Τι βρηκανε τα σκυλια,το χασαποπουλο και ο αλλος ο πουστης με τα περιεργα γυαλια...

    Φερανε καποιον "seller" καποιας εταιρειας που κατασκευαζει καποιο καινουργιο ,"επαναστατικο" μεσο πυροσβεσης..
    Και εδω τον εχουν ,εκει τον εχουν,να πουνε τα δικα τους αυτα τα γλοιωδη υποκειμενα...

    Ο ανθρωπος, σοβαρος μου φανηκε,προσπαθησε να περιγραψει την κατασταση ,την υποθεση τελος παντων, και ειπε πραγματι το τι εγινε πραγματικα.
    Αλλα συμφερει κατι τετοιο το Μεγκανισταν και τα δυο αυτα τσιολια??

    Οχι βεβαια,τα βαλανε εκει για να κανουν αυτο για το οποιο τους πληρωνουν: Παραπληροφορηση και πασοκοσκυλαιικη προπαγανδα..

    Τελος παντων.
    Ο "μικρος" ,εκπροσωπος της Πυροσβεστικης ,ηταν τελειος ,εβαλε τα πραγματα στη θεση τους:
    "Ο κυριος και η εταιρεια του ,εκανε που αυτο που κανουν ολοι οι "dealers",μας πλασσαρε ενα προιον,οπως κανουν και δεκαδες αλλες εταιρειες. Το δοκιμασαμε,το εκτιμησαμε και το αξιολογησαμε.
    Δεν μας εκανε καμμια "δωρεα",δεν μας το προσφερε δωρεαν."

    Οταν μας το παραχωρησε,οταν μας ειπε παρτε το ,δεν το αρνηθηκαμε,το ενταξαμε στον επιχειρησιακο σχεδιασμο..

    Απλα πραγματα.
    Και στη παρεμβαση του "χτεσινου" εκπροσωπου,συγκρατησα μια φραση:
    "λετε οτι λετε,αλλα να ξερετε οτι υπαρχει και το τηλεκοντρολ.
    Ευγε!!.
    Συμφωνω !

    Και ρε γλιτσες να λετε ευχαριστω που το τηλεκοντρολ,εχει μονο αυτη την δυνατοτητα.Απλα να σας διωχνω απο μπροστα μου πουστηδες...

    Αμα ειχε την δυνατοτητα "find target" , "destroy target" ,θα εισασταν προ πολλου "destroyd".

    Not ,to the recycle bin,
    Nooo!!!

    Permanently detsroyed,καθικια ε! καθικια...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο βασίλης ένας παλιός φίλος

    10:04 πμ

    ==
    Ω!! πολλες "νεκραναστασεις" εχουμε τελευταια..

    Να τους κανουμε ενα ερωτημα φιλοι μου:
    Πως ηταν εκει.."κατω", βρυκολακες?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. index

    Ξαφνικά ξύπνησε κάποιος και μιλάει για πραξικοπήματα. Ανάλογες και σοβαρότερες σε συνέπειες ενέργειες δεν είχαν επισημανθεί, μόνο και μόμο επειδή δεν ήταν αντίθετες με το κομματικά συμφέρονται. Και τώρα μας βέρεσε η Δημοκρατία και ο παρτιωτισμός στο κεφάλι για να καταγγείλουμε πραξικοπήματα.

    Να θυμηθούμε λίγο την "πολιτική άλγεβρα boole"?
    Είναι κανόνας στην χώρα μας να δίνουν σημασία στα ελαχίστως σημαντικά παραβλέποντας τα πρωτίστως σημαντικά. Κάτι σαν ανάποδη άλγεβρα, κάτι σαν σατανιστική μουσική απο ντοκιμαντέρ για την Δημοκρατία.

    Ξαφνικά δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στα LSP (least significant politics) αλλά μήπως αυτό είναι ο γενικός κανόνας;;;

    Σε αυτήν εδώ την χώρα βρίθουμε συμβολισμών που δεν παρατηρούμε καν οτι υπάρχουν και αν το δει κανείς από υψομετρική άποψη θα παρατηρήσει ότι το Συνταγμα βρίσκεται χαμηλότερα από την Βουλή με τους βουλευτές της, ενώ, ο Πολίτης συνωστίζεται να προλάβει ότι μπορεί εκεί ακόμα χαμηλότερα μέσα στα εμπορικά της Ερμού.

    Ελληνική Δημοκρατία, κάτι σαν "blue cheese" σαν "white cheese" και ρολόι FOLEX. Σχεδόν σαν το αυθεντικό, αλλά αφού παράγεται απο τους χειρότερους πως θα μπορούσε να είναι το καλύτερο;;;


    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "αλλά αφού παράγεται απο τους χειρότερους πως θα μπορούσε να είναι το καλύτερο;;;"

    Να, αυτά λες SNB και με παρασύρεις -
    με κολάζεις δηλαδή!
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. SNB
    bloopers

    10:25 πμ

    ==
    Ρε κουκλε,δεν σας αντεληφθην επαρκως,καθοτι κομματι αγραμματος.

    Δυνασαι να εισαι περισσοτερον τινα σαφης?

    Για να εχομεν και .."αποψην" ,ουτως ειπειν.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φίλε μου Αγιε,

    Είναι κακό να το έχεις στον πηρύνα της υπαρξής σου γιατί δεν σε οργίζει μόνο αλλά και πληγώνει.

    Λιγο απο "όπου κι αν πάω..." λίγο απο παλιό Αλεξίου (είναι άλλο να πεθαίνεις για την Ελλάδα κι άλλο αυτή να σε πεθαίνει).
    Μάλλον είμαστε λίγοι όμως γιατί ο συνωστισμός στα εμπορικά της Ερμού "three sublevels lower" με την δύναμη της πιστωτικής και την "εγγύηση του δημοσίου" συνεχίζεται.

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τελικά μας περνούν για ηλίθιους; Οι μεν με τις ασύμμετρες απειλές, οι άλλοι ούτε το Σύνταγμα δεν μπαίνουν στον κόπο να μελετήσουν. Και θέλουν και την ψήφο μας λέει. Αμ δε!

    Μαύρο στο δικομματισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Να σαι καλά ΑΓΙΕ. Καλώς σε ξαναβρίσκω κι εγώ. Έκανα μπλογκ δικό μου άλλου τύπου, γι αυτό χάθηκα.
    Χαχα φίλε μου Τζων 10.25, σε ευχαριστώ για τα ...καλά σου λόγια. Σε διαβεβαιώ ήταν και είναι υπέροχα εκεί "μέσα".
    Καταλαβαίνεις είναι εκλογές, να πούμε κι εμείς την "άποψή" μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πριν να σας αποχαιρετήσω για ακόμη λίγες μέρες, επιτρέψτε μου να αντιτείνω στον Ν. Αθανασάκη – αν πράγματι μίλησε για δικαστικό πραξικόπημα – ότι πραξικόπημα θα μπορούσε να θεωρηθεί η αντίθετη απόφαση από αυτή που ελήφθη από το Ανώτατο Δικαστήριο.

    Είχε λόγους σοβαρούς ο συντακτικός νομοθέτης του 2001 που εισήγαγε αυτό το απόλυτο κόλλημα για τα ανώτερα αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των ΟΤΑ, δεύτερου βαθμού.
    Έβλεπε μπροστά και στοχαζόταν πονηρά και έξυπνα.
    Ήταν πολιτική κατεύθυνση…και στρατήγημα, πως αλλιώς να σας το πω!
    Να είστε καλά
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΕΞΙΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΔΕΞΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 10:41 πμ
    ==
    Διευκρινιζω τι εννοω εκει "κατω":!!
    ==

    ΕΝΑΣ από τους λόγους που δεν φροντίζω για την... ψυχή μου, είναι γιατί πιστεύω ότι, αν πάω στον παράδεισο, θα πεθάνω (για δεύτερη φορά) από πλήξη!

    ΕΠΕΙΔΗ είμαι δύστροπος και ανήσυχος χαρακτήρας και ρέπω γενικά προς την "παρανομία" και την αμαρτία, δεν θα αντέξω την ησυχία, την τάξη και την αφελή μεγαλοψυχία των συγκατοίκων μου.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να φανταστώ τον εαυτό μου να τριγυρνά χαρούμενος (και χωρίς λόγο) στα απέραντα και καταπράσινα λιβάδια και να χαζεύει τα ρυάκια να κυλούν ήσυχα και τα αρνάκια να παίζουν κρυφτούλι με τους... λύκους και τις ύαινες!

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ σας λέω, να διανοηθώ ν' απλώνω το χέρι μου να κόβω ό,τι τροπικό φρούτο θέλω και να μη μου γενούν... καμιά υποψία τα κορίτσια που θα παίζουν αμέριμνα με
    τις... πεταλούδες.

    ΘΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΤΩ να συνηθίσω να βλέπω τον ουρανό χωρίς σύννεφα, τον ωκεανό χωρίς κύμα και τις αρκούδες να παίζουν πεντόβολα με... παιδάκια!

    ΜΟΥ φαίνονται παράξενα και χωρίς νόημα όλα αυτά τα πράγματα και μόνο που σκέφτομαι ότι μπορούν να μου συμβούν (αν πάω στον παράδεισο) τρελαίνομαι.

    ΑΚΟΜΑ δεν μπορώ να καταλάβω πώς θα καταφέρει να επιβιώσει ο αρχιεπίσκοπος μέσα σ' ένα τέτοιο περιβάλλον;

    ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΖΟΣΑΣΤΕ μόνιμα χαμογελαστό και μειλίχιο να σας φωνάζει κάθε πρωί να σας λεει ανεκδοτα; Εγώ όχι!

    ΑΣΕ, δηλαδή, που όλοι οι φίλοι μου θα είναι αραγμένοι στην κόλαση, με τις μηχανές τους, τα ποτά τους, τα τσιγάρα τους και όλα τα... "κακά κορίτσια" που... πάνε παντού και τα κάνουν όλα.

    ΑΝ Η κόλαση είναι όπως την περιγράφουν οι γραφές (και δεν έχω κανένα λόγω να το αμφισβητήσω) δηλαδή, πολύ χειρότερη από τη γη, θα έχει σασπένς και πολύ ενδιαφέρον.

    ΚΑΙ ΔΕΝ θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, αφού εκεί (στην κόλαση) πηγαίνει παραδοσιακά όλος ο... καλός κόσμος.

    ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ένα πρόχειρο απολογισμό για το ποιοι από τους γνωστούς και γνωστές σας, θα πάνε στον παράδεισο και ποιοι στην κόλαση, δεν έχω καμιά αμφιβολία ποια παρέα θα διαλέξετε.

    ΒΕΒΑΙΩΣ και θα υπάρχει τηλεόραση (και CNN) στην κόλαση για να βλέπουμε τους κατοίκους του παραδείσου, να προσεύχονται, να μαζεύουν λουλούδια και να παίζουν κυνηγητό με τα ήρεμα... θηρία της ζούγκλας!

    Καλός είναι ο παράδεισος, αλλά, να μπορούμε πότε-πότε να επισκεπτόμαστε και την... κόλαση, για να ξεσκάμε.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μετα τα τελευταία νέα πως θα μπορούμε ξανά να μιλάμε για ανεξάρτητες αρχές και δημοκρατία??? έχουμε επιστρέψει στη χούντα?να περιμένουμε και ένα μαζικό ξεπούλημα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πιστεύουν ακράδαντα οτι εχουν να κάνουν με ηλίθιους, αγράμματους, δουλοπρεπείς, τελευταίας κατηγορίας πολίτες.θεωρούν πως απο το ένα λεπτό στο άλλο ξεχνούμε τους κουμπάρους που τους βάζουν αλυσοδεμένους απο τη μία πόρτα και τους βγάζουν απο την άλλη, τις τηλ.υποκλοπές, τις βαλίτσες που πηγαίνουν γύρω-γύρω ανα τον κόσμο και δεν γνωρίζει κανείς την κατάληξή τους, τωρα φτάνουν να καίνε απο αδιαφορία και ανικανότητα περιουσίες και ανθρώπους, και τελευταίο χτύπημα η χειραγώγηση της "ανεξάρτητης αρχής". πότε θα απαλλαγούμε πια απο τους φασίστες σε αυτή τη χώρα???ας ξυπνήσουμε πια!!!δεν χρειάζεται να φτασουν οι φωτιές στα σπίτια μας για να καταλάβουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Den mou lete o Arxigos GEETHA tote giati den kyrisetrai ekptwtos. AUTOS den exei asymvivasto h ermineuoume ton NOMO opws GOUSTAROUME

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το ξεραν οτι δεν επιτρεπεται αλλα το καναν για να βγαλουν βρωμα για τους δικαστες και να συσπειρώσουν τα κοροιδα του χρηματιστηριου που πιστευουν ακομη σε παλιες κακες δεξιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τραγικοί χειρισμοί από το ΠΑΣΟΚ στην υπόθεση αυτή. Έχω την εντύπωση ότι κάποιο σκάβουν το λάκο του Γ. Παπανδρέου και του έστησαν αυτήν την προβοκάτσια. Δεν είναι συνατόν να μη γνώριζαν τη συνταγματικη διάταξη που είχε ψηφίσει το ίδιο το ΠΑΣΟΚ.

    απογοτευμένος πασόκος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 11:21 πμ

    ==
    Η περιπτωση που αναφερεσαι δεν εμπιπτει στις απαγορευσεις του Συνταγματος.

    Δες εδω:

    " αρθρο 56 - (Κωλύματα εκλογιμότητας)
    **1. Έμμισθοι δημόσιοι λειτουργοί και υπάλληλοι, άλλοι υπάλληλοι του Δημοσίου, υπηρετούντες στις ένοπλες δυνάμεις και στα σώματα ασφαλείας, υπάλληλοι οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, διοικητές, υποδιοικητές ή πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ή κρατικών νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου ή δημόσιων επιχειρήσεων ή επιχειρήσεων τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος ή επιχειρήσεων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ούτε να εκλεγούν βουλευτές, αν δεν παραιτηθούν πριν από την ανακήρυξή τους ως υποψηφίων. Η παραίτηση συντελείται με μόνη τη γραπτή υποβολή της. Αποκλείεται η επάνοδος στην ενεργό υπηρεσία των στρατιωτικών που παραιτούνται.Τα ανώτερα αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης δεύτερου βαθμού δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ούτε να εκλεγούν βουλευτές κατά τη διάρκεια της θητείας για την οποία εξελέγησαν, ακόμη και αν παραιτηθούν.

    http://www.parliament.gr/politeuma/syntagmaDetails.asp?ArthroID=58


    ==
    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δεν μπορει α καθε πολιτικαντης να κατηγορει την δικαιοσυνη οποτε του καπνισει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φίλε μου Τζων 11.02. Αφού προκάλεσα τέτοιο οίστρο κι έγραψες αυτό το εκπληκτικό κείμενο, το μόνο που λεω είναι καλώς σε βρήκα κι εσένα πάλι στο "κολασμένο" ιστολόγιο, σε ευχαριστώ και θα φροντίσω να μπαίνω στο καζάνι συχνότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. File o Arxigos Geetha den einai opoiwsdipote AXIWMATIKOS. Nai men symfwnw oti den anafairetai alla ekei yparxei ek ths pragmasi asymvivasto.

    Mou aresei pou kata ta alla emeis katigoroume tous Tourkous gia thn paremvasi twn enoplwn dynamewn sthn politikh... enw emeis to kanoume episima kai me ton nomo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Συνταγματολογοι με ειδικευση στα παραθυρακια του νομου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τέτοιες αποφάσεις μόνο νύχτα λαμβάνονται!!!Υπάρχει το εκλογοδικείο για αυτά, ο Άρειος Πάγος δεν είχε κανένα λόγο να εμπλακεί!!! Και μάλιστα Σάββατο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Exoume kai leme Dikaiosyni

    Symferei kati th ND kanoume diadikasies EXPRESS

    H diadikasia express gia ton Papakwnstantinou alitheia o filtatos
    Simaioforidis parapemfthike se DIKASIMO an kai to thema eskase 4-5 mines nwritera? Apantisi OXI.
    Areios Pagos - Savvato vrady.

    Den symferei th ND kratame kryfo 9 meres TO porisma ZORBA, diladi mexri na prokyrixthoun ekloges.
    Den vazoume fylaki ton Simaioforidi ws ofeile. Afinoume eleutherous tous KOUMPAROUS kai to xehname, den kanoume tipota sxetika me to skandalo twn YPOKLOPWN kai twn Pakistanwn.

    Den mporw na pw h DIKAIOSYNH EINAI TYFLH exei thn MAURI TYFLA THS H MIPWS THN MPLE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Θεωρώ δευτερεύον το τυπικό κώλυμα της Φ. Γεννηματά. Το πρωτεύον για μένα είναι ο εξευτελισμός του θεσμού με τη συμπερίληψή της στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας. Ο θεσμός είχε ιδρυθεί για να εισέρχονται στη Βουλή προσωπικότητες μεγάλου διαμετρήματος, ξένες προς την κομματική διαπάλη και τα προεκλογικά μπαλκόνια. Και έτσι είχε λειτουργήσει αρχικά (1974). Έλαβαν το χρίσμα τότε ο Ευάγγελος Παπανούτσος, ο Δημήτριος Ευρυγένης, ο Ευάγγελος Δεβλέτογλου, ο Διονύσιος Ζακυθηνός, ο Μιχαήλ Στασινόπουλος, ο Σπύρος Δοξιάδης και άλλοι.
    Ήδη από τη δεύτερη εφαρμογή όμως (1977), οπότε άρχισε να εκλέγει και το ΠΑΣΟΚ βουλευτές Επικρατείας, ο Ανδρέας εξευτέλισε τον θεσμό. Παρείχε τις θέσεις κυρίως σε κομματικά στελέχη και αυτά όχι τα αξιολογότερα. Έκανε βουλευτή Επικρατείας ένα πρασινοφρουρό 31 ετών! (στη θέση του Παπανούτσου π.χ. ή του Δοξιάδη). Έκανε άλλον που πάσχιζε να περιληφθεί στο ψηφοδέλτιο της εκλογικής του περιφέρειας και δεν είχε γίνει δεκτός!
    Ο συνειρμός βουλευτού Επικρατείας και προσωπικότητος μεγάλου διαμετρήματος διερράγη μόλις τον άγγιξε ο Ανδρέας. Ο υιός συνεχίζει την παράδοση, αναδεικνύοντας την Φ. Γεννηματά. Η Ν.Δ. εξ αρχής δεν αντέδρασε στην παπανδρεϊκή απρέπεια. Ακολούθησε μετά χαράς. Αποτέλεσμα η σημερινή κατάντια. Το ψηφοδέλτιο Επικρατείας έχει γίνει δόλωμα και πρυτανείο αποστατών, γηροκομείο των κομμάτων -αποθηκεύονται εκεί οι προς απόσυρσιν-, έπαθλο σκληρής συναλλαγής και όσα άλλα βλέπομε κάθε φορά στην κατάρτισή του. Ίσως η προκλητικότερη διαστροφή του θεσμού είναι η συμπερίληψη σε αυτό προσώπων που δεν είναι δοκιμασμένα, καταξιωμένα, διαπρεπή και βεβαίως δεν είναι ανώτερα της εκλογικής διαπάλης. Είναι νεαρά, στα πρώτα βήματα της σταδιοδρομίας τους, που και αυτή είναι πολιτική. Και δέχονται την προκλητική εύνοια από τον αρχηγό, κερδίζοντας πολλά μέτρα στην αφετηρία. Και φτάσαμε να βλέπομε βουλευτές Επικρατείας που στη συνέχεια κατεβαίνουν ως κοινοί υποψήφιοι! Και ακόμη παραπέρα, βουλευτές Επικρατείας να αποκλείονται από κοινά ψηφοδέλτια, στιγματιζόμενοι από το ίδιο το κόμμα τους ως εμπλεκόμενοι σε σκάνδαλα!
    Καθιερώθηκε δε να χρίεται βουλευτής Επικρατείας και «το δεξί χέρι» τού αρχηγού, και εκπρόσωπός του, ως εάν ο θεσμός είναι για τους βαστάζους του αρχηγού.
    Βαρύτερη ανυποληψία του θεσμού είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς και πρέπει να καταργηθεί. Αυτό είχε προτείνει και ο Παρασκευάς Αυγερινός, όντας τότε και ο ίδιος βουλευτής Επικρατείας.
    Χθόνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 11:44 πμ
    ==
    Ο αρχηγος ΓΕΕΘΑ δεν παυει να ειναι αξιωματικος των Ενοπλων Δυναμεων.

    Αν δεν το καταλαβαινεις ουτε αυτο,δεν μπορω να κανω τιποτα.
    Αμολα για το χαμαιτυπειο της Χαρ.Τρικουπη..

    Εκει θα βρεις "ικανοποιητικες εξηγησεις",φιλε.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κάνετε λάθος όσοι θεωρείτε ότι ο Άρειος Πάγος ήταν αναρμόδιος.
    Το αντίθετο.
    Τα Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο
    (εκλογοδικείο) ΔΕΝ ΕΧΕΙ αρμοδιότητα ως προς το 56.
    Κρίνει μόνο ως προς τα ασυμβίβαστα ή την έκπτωση βουλευτή κατά τα άρθρα 55, παρ. 2 και 57. ( άρθρο 100).
    Λυπάμαι, δεν έχω άλλο χρόνο για να επεκταθώ
    Ο ΑΓΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Παραμυθια της χαλιμας οτι δεν ειναι αρμοδιος ο Αρειος Παγος. Καθε υπαλληλος δικαστηριου γνωριζει οτι το Α Πολιτικο Τμημα του Αρειου Παγου κανει τον ελεγχο ψηφοδελτιων κλπ. Το εκλογοδικειο στηνεται μετα τις εκλογες για διαφορες στις ψηφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χθόνιος

    12:02 μμ

    ==
    Η αναλυση σου ειναι σωστη.
    Ευγε!

    Κατα την δικη μου εκτιμηση μαλιστα,πρεπει να καταργηθουν ΤΕΛΕΙΩΣ οι νομαρχιακες και δημοτικες εκλογες.

    Ν Α Κ Α Τ Α Ρ Γ Η Θ Ο Υ Ν.
    Προκειται για καραγκιοζιλικι.

    Δεν προσφερουν τιποτα, απλα δημιουργουν επιπροσθετα προβληματα.

    Να διοριζονται με βασει τα αποτελεσματα των βουλευτικων εκλογων,ανα νομο,δημο ...

    Ουτως η αλλως "διορισμενοι" ειναι απο το ταδε κομμα.
    ενταξει,"Προτεινονται" .

    Για δοκιμασε ομως καμμια φορα να κατεβεις υποψηφιος "ανεξαρτητος"..
    Θα σε φανε στο πιτσι φυτιλι..

    Ισως υπαρχουν καποιες περιπτωσεις "ανεξαρτητων" (και μαλιστα μη συνεργαζομενων,αν θελουμε το πιστευουμε).. που εκλεχθησαν..

    Ειναι απλα οι εξαιρεσεις που επιβεβαιωνουν τον κανονα.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Επειδή όλοι οι σχολιαστές (με εξαίρεση τους βαμμένους του Λαμπράκη) γνώριζαν ότι υπήρχε πρόβλημα με την υποψηφιότητα της Φώφης (που θα μάγευε τα πλήθη των αναποφάσιστων). Αναρωτιούνται λοιπόν, γιατί δεν υπέβαλε το ΠΑΣΟΚ 3-4 μέρες πριν τη λίστα του, ώστε να πάρουν τυχόν μηνύματα από τον Αρειο Πάγο. Αντίθετα, γνωρίζοντας την πιθανότατη εξέλιξη, όπως την είχε περιγράψει η ίδια η Φώφη στο site που δώσανε οι φίλοι σχολιαστές στα προηγούμενα, προτίμησε να δημιουργήσει πρόβλημα και να οξύνει την προεκλογική αντιπαράθεση. Μπαίνει σε πλήρη λειτουργία το σκληρό ροκ του Λαλιώτη, ο Γιωργάκης έχει παρασυρθεί στο γκρεμό της σύγκρουσης χωρίς περιεχόμενο. Το αποτέλεσμα είναι προβλεπτό: θα τον κάνει μια χαψιά ο βενιζέλος, ήδη στις 17 του Σεπτ. Ρε κατάντια το παπανδρέικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. To άρθρο 56 δέχεται ερμηνείας υπερ της υποψηφιότητας της Φώφης Γεννηματά λόγω του ότι η θέση στο επικρατείας δεν είναι με σταυρό και άρα δεν υπάρχει ανισότητα στον ανταγωνισμό με τους υπόλοιπους βουλευτές. Σε κάθε όμως περίπτωση μια τέτοια ενέργεια δεν δικαιολογείται από το Πασοκ γιατί είναι ρίσκο από την στιγμή που δεν υπάρχει παρόμοιο προηγούμενο. Ο Άρειος Πάγος αποφάσισε να ερμηνεύσει στενά την διάταξη κάτι που είναι αναφαίρετο δικαίωμά του. Ερωτήματα εάν υπάρχουν αφορούν αποκλειστικά την "λανθασμένη" στρατηγική του Πασοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Προσωπικά διαφωνώ με την απαγόρευση κριτικής των δικαστικών αποφάσεων. Και οι δικαστές σφάλλονται, άλλωστε και πολλές από τις αποφάσεις τους κρίνονται λαθεμένες και καταργούνται από άλλα, ανώτερα δικαστήρια.
    Άλλο όμως η κριτική μιας αποφάσεως και άλλο το υβρεολόγιο που εξαπέλυσε ο Ν. Αθανασάκης εναντίον του Ανωτάτου Δικαστηρίου, ακολουθούμενος και από την Φ. Γεννηματά. Αν αυτοί δεν υποστούν κάποια συνέπεια, τότε θα ισχύει αυτό που λέει ο Αθανασάκης ότι «Υπάρχει πρόβλημα Δημοκρατίας και Κράτους Δικαίου». Ναι, υπάρχει πρόβλημα Δημοκρατίας και Κράτους Δικαίου, εάν Αθανασάκης και Γεννηματά μείνουν ατιμώρητοι.
    Χθόνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΗΡΥΧΘΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΘΕΜΗΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΥΣΙΑ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αρκετα πια με αυτη τη ΦΑΚΛΑΝΑ που την υπερπροβαλλανε τα βοθροκαναλα σαν 'εκσυγχρονιστρια' .... οι μασκες πεφτουν και φαινεται ΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ...

    ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ...

    Εκανε και δηλωσεις το κνωδαλο, ρε αει στο διαολο κοπριτισα , ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Υπάρχει καταρχήν ένα πολιτικό ζήτημα. Η κ.Γεννηματά μόλις πριν λίγους μήνες δήλωνε ότι δεν έχει πρόθεση να εγκαταλείψει την υπερνομαρχία και ξαφνικά εμφανίζεται επεικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας του ΠΑΣΟΚ. Είναι έκθετη πολιτικά και ηθικά και αναξιόπιστη.

    Το δεύερο ζήτημα είναι το νομικό. Με βάση (την έμπνευσης Βενιζέλου) συνταγματική διάταξη δεν υπάρχει δυνατότητα να θέσει υποψηφιότητα. Μάλιστα η απαγορεύση είναι καθολική και δεν εξαιρεί ούτε τυχόν υποψηφιοτητα στο ψηφοδέλτιο επικρατείας (κακώς κατά την γμώμη μου, αλλά αυτό προβλέπει το σύνταγμα όπως ψηφίστηκε από το ΠΑΣΟΚ!) όπως για άλλες κατηγορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. εκει εφτασε η Ελλαδα μας να μας κυβερνουνε τετοιες χοντροκολες ΦΩΦΕΣ, τετοια μπαζα περιφερονται και εξουσιαζουν τον τοπο μας, δεν ειχε ουτε ενα δραμι μυαλο να μην μιληση αλλα να βγαλει ο κοταρα τον σκασμο, ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΒΟΥΝΕ ΣΤΟ ΒΔΕΛΥΡΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΟ τις δηλωσεις της και την ξευτιλιζουν ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ...

    Αιντε να τελειωνουμε με αυτα τα κοπροσκυλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. οταν οι δικαστικοι αποφασιζουν για τον εαυτο τους αυξησεις και αναδρομικα χιλιαδων ευρω ,οταν κηρυσουν καθε απεργια παρανομη και καταχρηστικη, οταν ο προεδρος του αρειου παγου στελνει ραβασακια στους υφισταμενους του να μην δικαιωνουν τους συμβασιουχους οταν.......,
    τοτε τα 2 κομματα της φεουδαρχιας(η κληρονομικοτητα στην διαδοχη της εξουσιας ανα περιοχη μονο με το φεουδαλικο συστημα στον μεσαιωνα μπορει να συγκριθει),σιωπουν χαμογελωντας.
    τωρα για την φωφη το πασοκ εκανε σκληροτατες δηλωσεις κατα της δικαιοσυνης ,ξεχνωντας την καραμελα της ανεξαρτητης δικαιοσυνης και του μη σχολιασμου δικαστικων αποφασεων
    οσοι δουλοπαροικοι παντως επιθυμουν να τους ψηφισουν ας σπευσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Παιδιά δεν υπάρχει κανένα ζήτημα ερμηνείας του άρθρου 56. Πάψτε να αναλώνεστε στην κομματική προπαγάνδα.
    Όταν η διάταξη είναι τόσο σαφής και ορίζει ότι «δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ούτε να εκλεγούν βουλευτές κατά τη διάρκεια της θητείας τους», γιατί επιμένετε σε δήθεν διασταλτική ερμηνεία.
    Δεν τίθεται ζήτημα ερμηνείας, αλλά πιστής εφαρμογής της ρητής αυτής απαγόρευσης για την ανάδειξη βουλευτών. Η προσπάθεια διαφορισμού του Επικρατείας, σε αυτήν την περίπτωση, δεν έχει συνταγματικό έρεισμα.
    Είναι αυθαίρετη, καθώς και πολιτικά αίολη, μια και δεν λαμβάνει υπόψη το πνεύμα του συντακτικού νομοθέτη, ο οποίος δεν ενδιαφέρεται, στο σημείο αυτό, για τον ανταγωνισμό των βουλευτών μεταξύ τους, αλλά για την μη χρησιμοποίηση της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης ως μηχανισμού άντλησης κομματικών προνομίων.
    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Η ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ



    ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ


    ΣΚΑΣΜΟ


    ΑΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟ

    ΣΥΝΤΑΓΜΑ


    ΑΣ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ

    ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ


    ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΔΙΑ


    ΠΟΙΟΝ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Τελειώνεις από το ένα κοπρόσκυλο και βρίσκεις άλλο (α) μπροστά σου.

    Εκατοντάδες κοπρόσκυλα μας κυβερνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι:

    http://laliotis1.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 7:36
    Δεν μπορούν όλοι να γίνουν γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί. Σωστή η βάση του 10.
    Αν είχαμε κουμμουνισμό θα σπούδαζαν αυτοί που θα επέλεγε το κόμμα. Δωρεάν παιδεία για λίγους όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πράγματι το άρθρο σχετικά με τα ασυμβίβαστα ερμηνεύεται στενά και δεν τίθεται θέμα αμφισβήτησης από κανένα. Η νοοτροπία όμως κάποιων που έχουν μάθει να ψάχνουν παραθυράκια στους νόμους και να φτιάχνουν νόμους με παραθυράκια μάλλον δεν αλλάζει με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Το συγκεκριμένο επικοινωνιακό παιχνίδι δεν ταιριάζει στον Γ. Παπανδρέου. Κάποιοι τον έπεισαν ότι ο ελληνικός λαός είναι ένας όχλος αμόρφωτων και ανίδεων! Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Όταν το 2004 στις ευρωεκλογές ο Άρειος Πάγος έκοψε το ΔΗΚΚΙ μούγγα οι πασόκοι (βλέπετε τους βόλευε η αποφαση)
    Όταν ο άρειος παγος έπαιρνε προκλητικές αποφάσεις σε βάρος των συμβασιούχων, μουγγα οι πασόκοι.

    Και βγήκαν τώρα να μιλήσουν για τη ...φώφη. Βρε ουστ.
    ΜΑΥΡΟ ΣΕ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ


    ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΤΩΝ 3000 ΕΥΡΩ


    Α ΡΕ ΠΑΣΟΚΙΑ ΖΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ 1981

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δυστυχώς ο ελληνικός λαός είναι ένας όχλος αμόρφωτων και ανίδεων... έστω και αν ένας δύο αρχίζουν να καταλαβαίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Το κακό με τέτοια θέματα που συζητάμε είναι ότι είναι πολύ ειδικά και αν μας ξεφύγει μια μικρή παράμετρος αλλάζει το αποτέλεσμα.
    Η νομολογία του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου κρίνει ότι τα κωλύματα της εκλογιμότητας επειδή συνιστούν περιορισμούς του δικαιώματος του εκλέγεσθαι που εμποδίζουν τη συμμετοχή των πολιτών στη δημοκρατική διαδικασία της αναδείξεως των βουλευτών είναι στενώς ερμηνευτέα. Τι σημαίνει αυτό;
    Τα λεγόμενα κωλύματα έχουν θεσπιστεί για να μην επηρεάζονται οι ψηφοφόροι από τις θέσεις ισχύος που κατείχαν οι υποψήφιοι, και ειδικά για τους νομάρχες προυποθέτει άμεση τοποική σχέση που έχει να κάνει με εκλογική περιφέρεια. Για τους βουλευτές επικρατείας δεν μπορεί να ισχύουν περιορισμοί του διακιώματος του εκλέγεσθαι που έχουν να κάνουν με συγκεριμένη εκλογική περιφέρεια. Τι σχέση έχει δηλαδή η υπερνομάρχης αθηνών με τον πολίτη στην ήπειρο ή στα νησία που θα την ψηφίσει;. Αυτό είναι το ουσιαστικό θέμα.
    Και για όλους εσάς που παραθέτετε άρθρα του Συντάγματος, ρίξτε και μια ματιά παρακάτω, για ένα τυπικό ζήτημα: Το 58 ορίζει ρητά ότι μόνον αρμόδιο για τον έλεγχο του κύρουςτων εκλογών (και για τη διενέργεια και για τα νόμιμα προσόντα) είναι το το ΑΕΔ. Ο Α. Πάγος εδώ λειτουργεί ως διοικητικό όργανο και όχι δικαστήριο και δεν έχει αρμοδιότητα να κρίνει. Εκεί προφανώς έγκειται και η δήλωση του ΠΑΣΟΚ για πραξικόπημα...
    Ελπίζω να σας έπεισα με επιχειρήματα για το γεγονός ότι η Φώφη Γεννηματά έπρεπε να είχε ανακηρυχθεί υποψήφια.
    Άλλο το γεγονός ότι εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ο (καθόλου) καθαρός πόλεμος εναντίον της αφενός θα την ενισχύσει τελικά και αφετέρου καταδεικνύει δύο πράγματα: πρώτον, η Ν.Δ. πιστεύει στις ικανότητες και την αξία της, αφού παλεύει τόσο να τη "βγάλει" από την εκλογική μάχη και δεύτερον, ναι, φοβάται πολύ αυτές τις εκλογές γιατί ξέρει ότι τις έχει ήδη χάσει.Και στον πανικό αυτό έκανε άλλο ένα λάθος: ξέχασε ότι για τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ τα αξιώματα δεν είναι αυτοσκοπός ούτε προυπόθεση για τη μάχη(δες και Κώστα Λαλιώτη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 11:31 πμ

    Nice!
    ----
    11:32 πμ

    To opoio afinei sovara erotimatika gia tin noimosini toy GAP.
    ---
    11:59 πμ

    Mperdepses tiw gravates me ta sovraka mallon ta tsigara poy kapnizeis ftaine
    ----
    Χθόνιος

    12:54 μμ
    Και οι δικαστές σφάλλονται-->sfalloyn

    kata ta alla symfonoume...
    ---
    12:55 μμ

    Diladi proteinis na min sebastoyme to nomo epeidi den mas voleyei? Kali ayti i logiki kai i ALeka kai o ALavanos ta idia lene.

    Den mas kanei o nomos den ton efarmozoume.

    Ta peri dimokratias poy tyrvazete loipon einai paramythia gia mikra pedia afoy den anagnorizete kanena kratos dikaioy plin tis diktatorias toy kommatos. MAYRO!
    ---
    1:13 μμ
    αίολη-->syneirmos? kamouflaz? agnosto.-->ewlh
    ----

    filoi tis birimba

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΡΕ


    ΠΑΣΟΚΙΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ


    ΚΑΤΙ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ


    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ


    ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ 500ΕΥΡΩ

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΦΟΥΣΚΩΣΑΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
    ΜΕ ΚΗΦΗΝΕΣ

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΞΑΛΑΦΡΩΣΑΤΕ

    ΤΟΝ ΛΑΟ
    ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

    ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΡΕ ΛΑΠΑΔΕΣ;;;;;


    ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ ΡΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΦΗ

    ΣΤ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΣ.


    ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ
    ]
    ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙΤΕ ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. 1.53
    Γιατί μπερδεύεις τον κόσμο αφού δεν ξέρεις συνταγματικό;
    Τι δουλειά έχει το άρθρο 58 στην περίπτωση Γεννηματά;
    Αν έχεις τελειώσει τη νομική αρκεί μια ανάγνωσή του για να καταλάβεις τι λάθος κάνεις.
    Το άρθρο 100, που αναφέρεται στις συγκεκριμένες αρμοδιότητες του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου, ορίζει ρητά τα άρθρα στα οποία εκτίνεται η αρμοδιότητά του. Σε αυτά δεν περιλαμβάνεται το άρθρο 56 ούτε, βέβαια, η 56.1.
    Μελέτησέ το σοβαρότερα.
    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. μας εχει ζαλισει το ξανθο φρουτο "φωφη"

    Απο εκει ψηλα που ειναι ο μακαριτης πατερας της θα εχει τρελλαθει με τις αυμμετρες ανοησιες της κορης του.


    Τι αλλο να πουμε εκτος του οτι εχει το χρυσο αυγο και ειναι η φοβερη και τρομερη εργαζομενη γυναικα που εχει δουλεψει πολυ στην ζωη της

    Το πασοκ δεν την εχει αναγκη δεν το καταλαβαινει ο ΓΑΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ωραια πράγματα...... κατεβαινει ο Χινοφωτης....ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ και δεν υπαρχει καμια αντιδραση....και μας πηραξε η Γεννηματα.....


    ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ας κάνει μια ερευνα για το ποιοσ αφησε ΑΒΟΗΘΗΤΟΥΣ τους 65 συνανθρωπους μας να πεθανουν απο την φωτια...

    ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ας καταλογησει ευθυνες σε αυτους που ΕΚΡΥΨΑΝ την υποθεση των ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ

    ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ας μας πει ποιοι ειναι αυτοι που ΕΒΓΑΛΑΝ λεφτα απο τα ταμια με τα ΟΜΟΛΟΓΑ....

    ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ας μας πει ποιοι ειναι αυτοι ΠΟΥ ΑΛΛΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ και ΠΑΙΖΟΥΝ με το ΜΕΛΛΟΝ των ΠΑΙΔΙΩΝ μας !!!!

    .....και τελος παντων ας ασχοληθουμε με τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΑΜΑΤΑ του ΤΟΠΟΥ μας και οχι με την ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. 2:13 ΥΠΟ ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΕΝ ΚΡΑΝΙΩ ΤΕΛΕΙΣ!
    Η ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ Η ΜΑΛΑΚΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΓΝΩΣΗ.
    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ.
    ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΧΗΝΟΦΩΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΛΕΟΝ?
    ΜΟΝΟ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΤΗΡΗΘΗΚΑΝ.
    ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΤΣΙ,ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Γιατί δεν βάζετε και αυτό σε ποστ?
    MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας
    TMHMA Γ΄ - Bουλή
    KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Kωλύματα και ασυμβίβαστα των βουλευτών
    'Αρθρο 58 - (Δικαστικός έλεγχος εκλογών)


    O έλεγχος και η εκδίκαση των βουλευτικών εκλογών, κατά του κύρους των οποίων ασκούνται ενστάσεις που αναφέρονται είτε σε εκλογικές παραβάσεις σχετικές με την ενέργεια των εκλογών είτε σε έλλειψη των νόμιμων προσόντων, ανατίθεται στο Aνώτατο Eιδικό Δικαστήριο του άρθρου 100.

    http://www.parliament.gr/politeuma/syntagmaDetails.asp?ArthroID=60

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αφού δεν έπιασε το κόλπο με το δικαστικό πραξικόπημα, τώρα τα βάζουμε γενικά με τα δικαστήρια για τα δεινά όλου του κόσμου. αυτά είναι εκ του πονηρού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. αντιγράφο από το site της Υπερνομαρχίας:

    05.10.2006
    Συνέντευξη Φώφης Γεννηματά στον ALPHA 98.9

    Για την υποψηφιότητά της στην Υπερνομαρχία Αθήνας – Πειραιά στην εκπομπή «Οι Αντίθετοι» με τους Δήμο Βερύκιο και Δημήτρη Σταυρόπουλο:

    Θα μείνετε όλη την 4ετία στην Υπερνομαρχία;

    «Οι Νομάρχες έχουμε συνταγματικό ασυμβίβαστο και δεν μπορούμε να είμαστε υποψήφιοι βουλευτές αν δεν λήξει η θητεία μας, ακόμα και αν παραιτηθούμε. Η πρόθεσή μου και η βούλησή μου είναι να υπηρετήσω τη θητεία μου, όπως το έκανα και την προηγούμενη φορά. Πολλοί θεωρούσαν ότι θα τα παρατήσω στη μέση, αλλά δεν το έκανα. Έμεινα μέχρι το τέλος. Δώσαμε μια μάχη με τον κ. Σγουρό και τον κ. Μίχα, εκτιμώ πετυχημένη, και είμαι αισιόδοξη ότι και οι πολίτες το βλέπουν αυτό».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Γιατί υπάρχει ειδικότερο άρθρο>
    Αρθρο 100

    1. Συνιστάται Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο στο οποίο υπάγονται:

    γ) Η κρίση για τα ασυμβίβαστα ή την έκπτωση βουλευτή, κατά τα άρθρα
    55 παράγραφος 2 και 57.

    Η περίπτωση νομάρχη υπάγεται στο άρθρο 56 άρα δεν έχει αρμοδιότητα το ΑΕΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Μάλλον σκόπιμα ξεχνάς το παρακάτω:
    Το Σύνταγμα

    MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας
    TMHMA E΄ - Δικαστική Eξουσία
    KEΦAΛAIO ΔEYTEPO - Oργάνωση και δικαιοδοσία των δικαστηρίων
    'Αρθρο 100 - (Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο)


    1. Συνιστάται Aνώτατο Eιδικό Δικαστήριο στο οποίο υπάγονται:
    α) H εκδίκαση ενστάσεων κατά το άρθρο 58.

    http://www.parliament.gr/politeuma/syntagmaDetails.asp?ArthroID=102

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΑΝΝΑ

    1:13 μμ

    καθώς και πολιτικά αίολη.

    Δε συμφωνω καθολου,αλλα αυτο ειναι υποκειμενικη υποθεση..

    Εκεινο που θα σου ελεγα ,γιατι ειμαι σιγουρος .."αναλισκεσαι" και σε αλλα σαιτ,ειναι ,για να μη γινεις ρεζιλι των σκυλιων:
    Πολιτικα "εωλη",ετσι το λεμε στα Ελληνικα.

    Και το λεω γιατι ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι "τυπογραφικο λαθος"..

    Ειναι οτι απλα εισαι αγραμματη ,η τελος παντων ελλειπους μορφωσεως...

    Οχιβεβαια, ΣΥΝ π....

    You know ,what i mean..

    If ,instead still don't,here we are,μανδαμ...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΝΥΧΤΑ(!!!) ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΕ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ. ΕΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΚΔΙΚΑΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚΛΟΓΟΔΙΚΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 2:44 μμ
    ---
    Μεγάλε τη συνέχεια για τη μεταβίβαση της σπείρας από τα αόρατα αφεντικά στο παιντί περιμένω

    Ignatio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 11:40 πμ

    ==
    Εισαι θυμα.

    Μιας απλης προπαγανδας,στην οποια δινεις ρεστα..

    Και δεν ειναι απο τα καλλιτερα μου..

    Σκεψου το..

    Και αναλογισου τι μπορει να σου κανουν "επαγγελματιες προπαγανδιστες" ,επιστημονες,
    "ειδικοι" στο ειδος του....

    Μην ξαναρθεις ,δεν θα μου λειψεις,σταληθεια το λεω,αει γαμισου πιο περα παλιομαλακα...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 2:50 μμ

    ==
    Δεν καταλαβαινω τι εννοεις.
    Σταληθεια το λεω.

    Δωσε μου κατι να "θυμηθω" τι σου κολλησε.

    Εχω γραψει πολλα αρθρα,Ε! φιλοι μου αναγνωστες,παρακαλω,τα γραφω εκεινη την στιγμη οπως τα νοιωθω,δεν τα "αποθηκευω" ...

    Δεν ξερω τι ακριβως εννοεις.
    Τοσο απλα.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ...χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Από μαλακία σε μαλακία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΟΣ!ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΝΕΡΓΕΣ 2 ΜΕΣΟΚΟΠΕΣ ΣΑΡΑΝΤΑΦΕΥΓΑ ΚΑΙ,Η ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ!ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΣΟΝΤΑΡΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΕΡΑΝΟ?ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΝ ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΤΗ ΒΟΛΕΨΕΙ Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ Ο ΠΑΝΙΚΑΣ ΠΑΡΑ ΤΟ ΒΡΙΣΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΝΟΜΟ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΝΟΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ-ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ-ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; Ο ΑΝΩΡΙΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. AKOYΣΑΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ;

    ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝΕ 100 ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ, 100 ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ, 100 ΠΥΡΟΜΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ, ΙΔΙΑ ΩΡΑ, ΚΑΝΑΝΕ ΤΙΣ ΤΡΕΛΙΤΣΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΗΚΕ Η ΔΥΤΙΚΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

    ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑΝΤΕ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΤΩΡΑ, ΠΑΣΟΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΣΠΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΠΡΩΧΝΕΤΕ Η ΚΑΛΥΠΤΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΜΠΡΗΣΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. KΩΛΟΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΩΞΤΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ,
    ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΨΟΥΜΕ ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. 2:57 μμ
    ---
    No problem my frendo!

    Καταλαβαίνω πολύ καλά και μου αρέσει η αμεσότητα του χιούμορ αλλά και η πηγαία έκφραση και η άνεση του λόγου σου.

    Είναι ένα παλιώτερο ποστ που έκαμες και το κράτησα για να το αναρτήσω εν ευθέτω.

    Το πρόβλημα είναι όμως ότι συχνά οι άνθρωποι δεν έχουν χιούμορ λόγω στριμόκωλης ιδεολογίας και όσοι ασχολιώμαστε με αναρτήσεις προοριζόμενες για το κοινό πρέπει να τις φτιάχνουμε λίγο για να τραβάνε. Μπα τίποτα σπουδαίο φτιασίδωμα.

    Εν πάσει περιπτώσει το κείμενο αφορούσε το μινέικο παπανδρέου το αφιλο αυτό πλάσμα που δεν πήγε ούτε στην κηδεία της μάνας του, και τελείωνε ως εξής:

    " Τελος παντων για να μην μακρυγορω, καποτε το 62 νομιζω, ο μακαριτης Καραμανλης, πρωθυπουργος τοτε, εκανε το χατηρι του γερου παπατζη και τον εφερε στην Ελλαδα.
    Κακο του κεφαλιου του και αυτουνου και κυριως του πατερα του γερου παπατζη.Αυριο η συνεχεια παιδες.
    Λεω να συνεχισω την αφηγηση μεχρι "τη σημερον ημερα"!!
    Που αυτη η σπειρα μεταβιβαστηκε απο τα αορατα αφεντικα στο υιο της κ.Μαργκαρετ Τσαντ και του ελληνοπολωνου μινεικο παπανδρεου, κυριοι.

    ιστορικος"

    Σου λέει κάτι τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. 3.34

    Ε και που είναι το πρόβλημα;
    Ο τ-Ζώον ως γνωστόν είναι και ιστορικός και ιστορικως αποδεδειγμένος... μαλάκας!!!

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΖΩΝ
    Πριν τολμήσεις να με ξαναπείς αγράμματη φρόντισε κακομοίρη ν’ ανοίξεις κανένα λεξικό.
    Λεξικό Μπαμπινιώτη, σελίδα 26:
    Αίολος: αστήρικτος, μετέωρος:-επιχειρήματα ΣΥΝ. Αθεμελίωτος.
    Άρα, σαχλαμάρα, «πολιτικά αίολη»

    Ο καθένας τη δουλειά του.
    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ο Β΄ΓΕΛΕΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
    ΦΩΦΗ...
    ΒΟΥΛΑ...
    ΓΙΑ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΙΛΑΜΕ ?

    ΓΙΩΡΓΟ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ
    ΣΤΙΣ 17 ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΤΕ
    ΕΙΣΤΕ ΑΝΑΞΙΟΙ
    ΓΕΛΕΙΟΠΟΙΗΣΑΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΠΑΡΕ ΤΟ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟ, ΤΟΝ ΚΟΚΚΟ, ΤΗ ΦΩΦΗ, ΤΟΝ ΤΣΟΥΡΑ, ΤΟΝ ΔΟΛΗ, ΤΟΝ ΠΟΛΥΖΟΓΟΠΟΥΛΟ, ΤΗ ΒΑΡΤΖΕΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΥΡΦΕΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑΣΕ ΜΑΣ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.
    Α ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΟΥ.
    ΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΒΑΣΙΛΙΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. τ-Ζωονάκο...

    Honey... I'm home!
    Ελα να σε &^$%#&^* κωλόγερε που βρίζεις τον κόσμο!

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. δεν βιάζεται απλά ο καρχιμάκης, την προετοιμάζει αυτή την ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ

    "Η σημερινή απόφαση του Αρείου Πάγου είναι απαράδεκτη αδιανόητη και προκλητική. Είναι δικαστικό πραξικόπημα. Ο Αρειος Πάγος δεν προστάτευσε σήμερα το θεσμικό κύρος και την ανεξαρτησία του. Ενεπλάκη ενεργά στην προεκλογική αντιπαράθεση αποκλείοντας από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ την επικεφαλής του, Φώφη Γεννηματά, για δήθεν τυπικούς λόγους. Για μια ακόμα φορά γίνεται αντιληπτό ότι το πρόβλημα της δικαιοσύνης στην Ελλάδα είναι βαθύ και εξαιρετικά κρίσιμο".
    "Υπάρχει πρόβλημα Δημοκρατίας και Κράτους Δικαίου. Η αποκατάσταση των θεσμών θα είναι το πρώτο μέλημα της νέας κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Ανεξάρτητα από αυτή την πρωτοφανή στην ιστορία της χώρας απόφαση, η Φώφη Γεννηματά θα είναι στην πρώτη γραμμή της προεκλογικής μάχης σε όλη την Επικράτεια».

    Η τεχνίτη αυτή σύγκρουση με τη δικαιοσύνη, δίχως σοβαρά επιχειρήματα, θα επιτύχει το αντίθετο από αυτό που επιδιώκουν οι εμπνευστές της.
    Εκεί που η ΝΔ ήταν στο τοίχο απολογούμενη ακόμη και για προσβολή του Συντάγματος, αίφνης το ΠΑΣΟΚ ξεκινά επαναστατική γυμναστική, δίχως όργανα και γυμναστή.
    Καλά τους συνταγματολόγους του κόμματος δεν τους λυπήθηκε κανείς;
    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΑΝΝΑ

    3:46 μμ

    Αγαπητή κα ΑΝΝΑ (με το φερετζέ) κοιτάξαμε στο λεξικό του Κριαρά και η λέξη αίολη που αναφέρετε δεν υπάρχει.

    Υπάρχει όμως στην σ.34 αιολικός αναφερόμενος σε ότι έχει σχέση με τον άνεμο. Τα τινά δυο λοιπόν:

    Ή παραμυθιάζετε την κοινωνία με το λεξικό του Μπαμπινιώτη το οποίο ωφείλω να ομολογήσω ότι δεν το έχω. Μπορείτε όμως να μου το δωρήσετε για να γίνω και εγώ περισπούδαστος.

    Το άλλο είναι να μην μιλάμε για την ίδια γλώσσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΑΝΝΑ

    3:46 μμ

    ==
    Επιμενω "εωλος"..

    "εαλω η πολις" ,ετσι το ξερω εγω..

    Και να του πεις να παει να γαμηθει αυτουνου του Μπαμπινιωτη ,αν πραγματι το λεει ετσι..

    Επι λογω τιμης.
    και δωσε μου και κανενα "σαιτ" να του το πω εγω ο ιδιος.
    Χωρις πλακα.Σοβαρολογω.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Η αιώρα βρε βαρκάρη, με Ε γράφεται;
    Αλλο να κάνει λαθος και άλλο να κάνεις το λάθος θρησκεία βλήμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Σου λέει κάτι τώρα;

    3:34 μμ

    ==
    Ναι ρε,ετσι ειναι σορυ.

    κατσε ,θα σου απαντησω,
    ..ναι ρε ,αλλα θα σου απαντησω σιγουρα..

    Επι λογω τιμης.
    Ειμαι σιγουρος οτι γυρευεις ιστορικες αληθειες.

    Οποιες εχω θα σου τις πω,επι λογω τιμης.

    και σορυ για την αργοπορια.

    Αντιλαμβανεσαι ,μας ..προλαβαν τα τρεχοντα γεγονοτα..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ασε που το Ω βγάζει μάτι... είναι χρονική η συναίρεση με... φπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 4.20
    Καλώς είπα ότι είσαι καραγκιόζης.
    Αντί να αποδεχθείς το λάθος σου και να καταλάβεις ότι το έωλος της καθαρεύουσας αντιστοιχεί στο αίολος της δημοτικής, συνεχίζεις να σαχλαμαρίζεις.
    Η έλλειψη παιδείας, σοβαρότητας και στοιχειώδους αξιοπρέπειας σε διακρίνει.
    Ο φερετζές καλύπτει το δικό σου πρόσωπο, αλλά δεν πειράζει, γιατί έτσι αποκαλύπτεται η πραγματική σου φύση.
    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ραι πεδυα γοιατει μαλοναιται, υρεινοι οιμειν! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Κ. Χρυσόγονος, Συνταγματολόγος στο ΑΠΘ με δήλωσή του σε ραδιοφωνικό σταθμό:
    "Ο Άρειος Πάγος είναι αναρμόδιος να αποφασίσει γιατί έτσι ακυρώνει το Ανώτατο Δικαστήριο της Χώρας"

    Στο Ανώτατο Δικαστήριο της Χώρας, το Εκλογοδικείο, ο βουλευτής που δέχθηκε ένσταση, έχει τη δυνατότητα να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Σε κάθε δικαστήριο οι διάδικοι έχουν τη δυνατότητα να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. ΄

    Ξεχάσατε την εγκύκλιο των συμβασιούχων,τις τηλεφωνικές ψήφους, την "κατ' εξαίρεση" διετή και όχι μονοετή θητεία του σημερινού Προέδρου, τους δικαστές που καρατομήθηκαν για να έχει σήμερα η διορισμένη ηγεσία του Άρειου Πάγου συγκεκριμένη μορφή και πολιτική ταυτότητα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΑΝΝΑ

    4:27 μμ
    ==
    Παραφερεσαι μανδαμ

    Εωλος= αυτος που .."ειναι αμφιβολος".
    Θεωρητικα,που δεν ειναι σιγουρο.
    που ειναι ξεκρεμαστο,που δεν εχει επιχειρηματα και ειναι .."εωλο".

    φανταζεσαι οτι γουσταρεις.
    Αν βεβαια δεις ενα κρεμασμενο πασοκοσκυλαια θα πεις "αιωρειται" ενα σκυλι,πασοκοσκυλο λες εσυ.
    Αλλα αυτο δεν εχει σχεση με το "εωλο"..

    Αμα εχει "μποφωρ" λες ο ανοιξαν οι ασκοι του Αιολου.

    Αιολος ανεμος,δεν υφισταται,τουλαχιστον δεν ξερω εγω.
    Οι Ανεμοι του Αιολου μεταφορικα,ναι.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΙΣ.
    ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ?
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΙΟΛΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ?
    ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΕ ΛΙΓΟ
    ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΟΥΣ?
    ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ρε παιδια αφήστε τα μίση και πιάστε το ***ησι. Βγείτε για κάνα καφέ να τα πείτε να ξεδώσετε. Μόνο κάθεστε εδώ και τρώγεστε σαν τα κοκκόρια για την ορθογραφία μιας λέξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Τουλάχιστον ο επόμενος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ θα γνωρίζει καλά το Σύνταγμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Κρίμα, κ.Τζων,
    Νόμιζα ότι είστε απλώς καραγκιόζης. Δυστυχώς, είστε, όμως, ηλίθιος και σταματάω εδώ τη συζήτηση.
    Μ’ όλες αυτές τις φλυαρίες και τις εκτός θέματος σαχλαμάρες, πιστεύετε ότι θα διασκεδάσετε την εντύπωση του επιπόλαιου- εξυπνάκια που δημιουργήσατε;
    Σας είπα:
    Λεξικό Μπαμπινιώτη, σελίδα 26:
    Αίολος: αστήρικτος, μετέωρος:-επιχειρήματα ΣΥΝ. Αθεμελίωτος.
    Άρα, σαχλαμάρα, «πολιτικά αίολη»
    Τέλος.
    ΑΝΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Για να μη τσακώνεστε, κοιτάξτε στο στον γούγλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. 4:27 μμ

    Είμαι σίγουροι ότι είναι όπως τα λες, να λογω τιμής δηλαδή, ότι πεις δηλαδή.

    Το μονοπώλιο σε όλα τα είδη χωρίς προκαταβολή μόνο εσύ μπορείτε να τα έχετε.

    Μορφωμένοι και παραμορφωμένοι μαζί και ταυτοχρόνως.

    Η φαντασία στην εξουσία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Φιλτατη ΑΝΝΑ,

    Ακουσε αυτό.

    Αρεσε πολύ στον ΑΓΙΟ και εξηγεί γιατί τον τ-Ζώον τον λέμε "κοτα το Χατζηδάκη".

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΑΝ Η ΦΩΦΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΟΧΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ ;;
    ΕΛΕΟΣ , Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΚΥΒΕΡΗΝΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΑΥΝΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ....ΣΤΗΝ ΦΩΦΗ !!!
    ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ , ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ GAY ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ΝΟΝΟΣ
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ :

    Οι ευθύνες είναι δεδομένες και αναμφισβήτητες. Και σ' αυτό δεν νομίζουμε να διαφωνεί κανείς, έστω κι αν τις ευθύνες αυτές δεν τις αποδίδει αποκλειστικά και μόνο στην κυβέρνηση και σε συγκεκριμένα μέλη της, αλλά στην κρατική μηχανή που δεν κινήθηκε όσο συντονισμένα έπρεπε, στις πυροσβεστικές δυνάμεις που δεν υπήρξαν όσο αποτελεσματικές όφειλαν να είναι ή ακόμη και στις υπηρεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης οι οποίες δεν επιτέλεσαν τον ρόλο τους.
    Οποιον, όμως, κι αν θεωρεί ο καθένας ως επιμέρους υπεύθυνο για την τεράστια οικολογική καταστροφή, εκείνο που δεν αλλάζει είναι ότι η βασική ευθύνη δεν μπορεί παρά να καταλογιστεί σ' εκείνον που είχε την ευθύνη της προετοιμασίας για την αντιμετώπιση τέτοιων κρίσεων και αποδείχτηκε ανεπαρκέστατος καθώς και σ' εκείνον ο οποίος διαχειρίστηκε την κρίση και αποδείχτηκε ανίκανος. Κι αυτός δεν είναι άλλος από την κυβέρνηση.
    Η διπλή αυτή αναποτελεσματικότητα επιβάλλει την καταδίκη της κυβέρνησης από την κοινή γνώμη, έστω κι αν οι επιμέρους ευθύνες δεν είναι αποκλειστικά δικές της. Και όχι απλώς και μόνο για να υπάρξει κάποιος ένοχος, αλλά για να καταγραφεί ένα προηγούμενο που θα διδάσκει και ταυτόχρονα θα προβλέπει ότι δεν είναι δυνατό να υπάρχουν καταστροφές τέτοιας έκτασης χωρίς να καταλογίζονται οι ευθύνες σ' αυτούς που θεσμικά ανήκουν.
    Οι κυβερνήσεις εκλέγονται και υπάρχουν για να έχουν την ευθύνη της λειτουργίας της χώρας. Και θα πρέπει να είναι αυτονόητο ότι, όπως ακριβώς η σωστή και αποτελεσματική διακυβέρνηση θα πρέπει να επιβραβεύεται από την κοινή γνώμη, έτσι ακριβώς η κακή και αναποτελεσματική θα πρέπει να τιμωρείται. Ανεύθυνες κυβερνήσεις δεν υπάρχουν και δεν πρέπει να υπάρχουν.
    Ο Κ. Καραμανλής και οι συνεργάτες του προσπαθούν επί τριάμισι χρόνια να πείσουν για το αντίθετο. Ποτέ και σε καμία περίπτωση δεν ανέλαβαν τις ευθύνες για τις πράξεις και παραλείψεις τους. Αλλά τώρα δεν έχουν περιθώρια να τις αποφύγουν.

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ANNA KERNAV KAFE NA LYSOYME TO AIOLO UEMA.DA KAPO 20:00
    UA MPLOK[OXI BLOG]
    AN EISAI MPAZO H ADERFH MHN ERUEIS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Το αιολο θεμα λεει! Απαιχτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΕΣ
    ΙΣΧΥΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΦΗ?
    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΤΕΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. τ-Ζώον,

    Ο τελευταίος που έβριζε κόσμο ξέρεις τι τον κάναμε;

    Νάτος, εδώ!

    Εκεί δίπλα του σε βλέπω σύντομα.

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΡΗΓΙΛΛΗΣ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΚΑΝΑΝ! Η ΦΩΦΗ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΣΤΑΥΡΟ ΣΕ Α’, Β’ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ Α’, Β’ ΠΕΙΡΑΙΑ.ΕΚΑΝΑΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΛΟΓΟΔΙΚΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟ ΝΑ ΤΑ ΚΡΙΝΕΙ ΑΥΤΑ, ΚΙ ΟΧΙ Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ. ΗΔΗ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ, ΟΠΩΣ Ο ΧΡΥΣΟΓΟΝΟΣ, ΚΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ. ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΡΗΓΙΛΛΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Aμερικανικο γκαλοπ για τις εθνικες μας εκλογες δειχνει νικη της Ν.Δ με 3,6 μοναδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Τον τελευταίο ρε!
    τζώον έγινες;

    S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Τέλος.
    ΑΝΝΑ

    4:46 μμ

    ==
    A bitter end,darling.
    Δεν τον ξερω αυτον το πουστη ,ουτε το λεξικο του....

    Πες του να παει να γαμηθει και συ μαζι του...

    Εγω ξερω Εωλος=αμφισβητησιμος,
    που "αιωρειται" που δεν ειναι θεμελιωμενος κλπ...

    Αιολος ανεμος θα το δεχθω,αφου καποτε εμαθα και την μυθολογια περι "ανεμοι-ασκοι του Αιολου"..

    Και μην μου κανεις εμενα μαγκιες και τελεσιγραφα και λοιπα..

    Αρπαζω αναποδα στροφες και στο .."τσαφ"..

    Προσπαθω ευγενικα να σε βγαλω απο την ..πλανη σου..
    Δεν θελεις?

    Δεν πειραζει.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. index

    5.04
    Πες του να παει να γαμηθει και συ μαζι του...

    Γαμώ το σπίτι σου, γαμώ τη μάνα σου ρε ξεκωλιάρη βρωμόστομε και θρασόπουστα βαρκάρη!
    Πώς μιλάς έτσι ρε ανώμαλε παιδεραστή, μαλάκα νεοδημοκράτη φασιστόμουτρο και κουράδα με βύσσινο σε μιά κυρία;;;
    Σε ποιόν νομίζεις ρε καριόλη ότι μιλάς γαμώ το σόι σου παλιομπινέ;
    Βόθρε και τρόμπα που δεν σέβεσαι κανένα και τίποτα παλιομαλάκα ηλίθιε, σε αν ανεχόμαστε τόση ώρα από αγάπη για τα ζώα ρε πούστη αλλά είσαι ΚΑΙ αγνώμων κόπρος από πάνω.
    Μην τολμήσεις να ξαναβρίσεις γιατί μπορεί να θυμώσω και να σε βρίσω σοβαρά, όχι όπως τώρα…

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Α,
    Να αγιάσει το χέρι σου!
    S

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. 5:14 μμ

    ==
    Καλά ! μας την βγηκε και η πουσταρα τωρα..

    Και σιγα τις πουστρες.

    Αει στο διαολο βρωμοκωλε,ειπαμε τελειωσαμε.

    Και μη μας το παιζεις και ..νταβαντζης,στην "αιδεσιμωτατη κ.Αννα" ,γιατι θα σε αιδεσιμωτησω και σενανε βρωμοπουστα...
    Φτου! γαμωτο..

    Με προκαλειτε , και εκφραζομαι ,"απρεπως" ..τζογλανια.

    Ποιος εχει σειρα αποψε να μου κανει καμμια πιπα?

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. 5.22

    Κανείς!
    Εσύ να μας πάρεις μια πίπα γύρο όπως κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Σε λίγο, σε λίγο, περίμενε κι έρχεται θρασόπουστα βαρκάρη!

    ο Αράπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ARAPH ASXOLHSOY ME TON TZVNY.
    UA ASXOLHUV ME THN ANNOYLA.
    DEN PISTEYV NANAI MPAZO.
    LES?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Re epanastates twn keyboard eiste gia gelia oloi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. 5:27 μμ

    ==
    Ρε πουστη,ποσοι ειναι οι πουστηδες που διαχειριζονται αυτο το "μπλογκ"??

    Ειστε καμμια δεκαρια?
    Και τι βγαζετε?

    Απλη ερωτηση κανω.
    Εκει στα 600-700 ευρω εκαστος?

    Να το ξερετε,εγω μενω εδω οσο υπαρχουν πασοκοσκυλαιικα σκυλια.

    Αλλιως την κανω.
    Επι λογω τιμης.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. KYΡΙΑ ΑΝΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΟΧΙ ΡΕ ΤΖΩΝΥ
    ΜΗ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ !
    ΚΙ'ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
    ΜΟΛΙΣ ΦΥΓΕΙΣ?
    ΤΟΝ ΑΡΑΠΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΥΠΑΣΑΙ?
    ΕΛΕΟΣ !
    ΜΕΙΝΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. 5.27 για μεγάλο μπαζο την κόβω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Μήπως είναι η αννούλα του πασοκ;;;;

    Το θυμόσαστε το κοριτσάκι;

    Τι να έχει γίνει τώρα...

    Από π....να μέχρι και ...βουλευτής του πασοκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ela, gia kofte th malakia.
    Kala to zwo, emeiw na eimaste kyrioi me thn kyria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Για την αννούλα της αφίσας λέμε...

    Την κοπέλα δεν την ξέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  133. Τους φταίνε οι εταιρίες δημοσκοπήσεων, οι παροχές προς τους πυροπαθείς, ο άρειος πάγος.....

    Στις εκλογές τι θα τους φταίει; Ο Ερμής που θα είναι ανάδρομος;


    Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή

  134. Τους φταίνε οι εταιρίες δημοσκοπήσεων, οι παροχές προς τους πυροπαθείς, ο άρειος πάγος.....

    Στις εκλογές τι θα τους φταίει; Ο Ερμής που θα είναι ανάδρομος;


    Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. "John said...

    Τουλάχιστον ο επόμενος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ θα γνωρίζει καλά το Σύνταγμα.

    4:45 μμ"

    SE AYTO THA SIMFONISO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΑΡΧΗΓΟ!
    GIORGOS ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!
    ΠΑΛΙΟΒΕΝΙΖΕΛΙΚΟΙ ΠΑΤΕ ΝΟΥ ΦΑΤΕ ΤΟ ΠΑΙDΙ!
    ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ GIORGOS!
    ΕGΩ ΕΙΜΑΙ ΕDΩ!
    Η ΜΑΜΜΥ ΣΟΥ!!!


    ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΛΟΕΛΛΗΝΙΚΑ!
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΩ ΠΟΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. @1:59 μμ ουδόλως αγαπητέ, το εννοώ, γιατί φθείρεις τη γλώσσα μας χρησιμοποιώντας λατινικούς χαρακτήρες; Δεν διαβάζω ποτέ τι γράφετε οι προδότες του λόγου και της ιστορίας μας. Τώρα η «εύρεση» με πήγε στο κείμενό σου, όπου είναι το όνομά μου γραμμένο ελληνιστί. Αναγκαστικά έπεσε το μάτι μου και στα αμέσως επόμενα (ούτε στα προηγούμενα ούτε στα μετέπειτα). Βλέπω ότι με διορθώνεις σημειώνοντας: «Και οι δικαστές σφάλλονται-->sfalloyn. kata ta alla symfonoume...». Έχεις τη θρασύτητα δηλαδή να κάνεις και γλωσσική διόρθωση. Όσο για τη συμφωνία σου επί της ουσίας ποσώς με ενδιαφέρει, ενώ βεβαίως με ευχαρίστησε η συγκατάνευση του τζων. Σχετικά τώρα με τη γλωσσική σου παρατήρηση, άνοιξε και κανένα βιβλίο ελληνικών, όχι φραγκολεβαντίνικο, να δεις ότι «σφάλλω» σημαίνει ρίχνω κάτω, κάνω κάποιον να πέσει. Ενώ «σφάλλομαι» = κάνω λάθος. Οι δικαστές λοιπόν σαφώς σφάλλονται. Από ημιαγραμμάτους επικράτησε να χρησιμοποιείται και το «σφάλλω» με την έννοια του «κάνω λάθος». Και παρατηρεί ο Μπαμπινιώτης ότι, μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί το σφάλλω «χωρίς ενοχές», φτάνει μόνο να γνωρίζει και να αναγνωρίζει ότι και η χρήση του σφάλλομαι δεν είναι εσφαλμένη!
    Χθόνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Αλλο
    lllloooollll
    επρεπε να ειναι προεδρος της βουλης,προεδρος της δημοκρατιας, πρωθυπουργος, ευρωβουλευτης, δημαρχος , νομαρχης, υπερνομαρχης, και, και, και, ..., και αν δεν ευχαριστηθει και αυτη και οι παλιο πασσοκοι, να επαναφερουμε και τη βασιλεια αμα λαχει..
    Εγώ ενα ξερω να πω ΜΑΥΡΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΤΑΜΑΥΡΟ Κ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΝΔ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΣΟΚ (προσοχη στο ΦΑΣΙΣΤΑ καρατζαφερη..)
    φιλακια.. (το λευκο/ακυρο τους ευνοει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. για να καταλαβετε ποσο αχρηστος ειναι ο γιωργάκης
    οχι φωτιές
    σεισμοι λοιμοι και καταποντισμοί να έρθουν πάλι δευτερος θα βγει
    οποοιοσδήποτε άλλος στο πασοκ θα έκανε περίπατο με τετοια καταστροφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΡΕ ΦΤΩΧΟΛΕΜΕΔΕΣ ΤΙ ΦΩΝΑΖΕΤΕ?
    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!
    ΑΥΤΟ ΘΑ ΨΗΦΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΑ "ΑΝΤΙΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ" ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΑΡΧΗΓΟ!
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΓΛΥΦΟΥΝ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ Η ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ.
    ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ?
    ΔΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΟΥΝ ΑΛΛΩΣΤΕ?
    ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ?

    ΖΗΤΩ Η ΑΜΕΡΙΚΗ!
    ΖΗΤΩ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ!
    ΖΗΤΩ Ο ΜΠΟΥΣ!
    ΖΗΤΩ Η CΙΑ!
    ΖΗΤΩ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΦΗ.
    ΕΚΕΙΝΗ Η ΚΑΗΜΕΝΗ Η ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ ΤΙ ΕΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Αφού εμπιστεύτηκε το πασοκ και τις υποσχέσεις του γιώργος, καλά να πάθει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Νιώθω το ηθικό και πολιτικό χρέος, να αρχίζω την κάθε μέρα μου στο γραφείο του Πρωθυπουργού (εεε;) και να τελειώνω κάθε εβδομάδα μου, με το έργο της ανασυγκρότησης(εεε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Νιώθω το ηθικό και πολιτικό χρέος, να αρχίζω την κάθε μέρα μου στο γραφείο του Πρωθυπουργού (εεε;) και να τελειώνω κάθε εβδομάδα μου, με το έργο της ανασυγκρότησης(εεε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Προς 7.36πμ


    Η Γιαννακου δεν πολιτευεται στη
    Μανη ουτε τωρα, ουτε ποτε.
    Πρωτοεξελεγη τον Σεπτεμβρη του 93
    στην Α. Αθηνων, οπου και βγαινει
    συνεχως βουλευτης απο τοτε.
    Η ημιμαθεια χειροτερη της αμαθειας συμπολιτα.Μην ενοχλησεις ξανα το
    blog με ανακριβειες.
    Η Γιαννακου θα παει πολυ ψηλα σε
    αυτες τις εκλογες.



    Πατερας 2 φοιτητων στην επαρχια,
    σε διαφορετικες πολεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΠΡΟΣ ΑΝΩΡΙΜΟΣ 3.23μμ

    Συμφωνω μαζι σου, στην περιπτωση η
    τυχερη ειναι η "για την Ελλαδα ρε
    γαμοτο". Ο Πανικας μεγαλη καρδια, ο
    κλασσικος μεγαθυμος λαικος δεξιος,
    το καρντασι, ο Ποντιος, ο τους εχων
    κρεμασει ολους αυτους τους ενδια-μεσους γυφτους και γυφτισες πανω στον υπερμεγεθη φαλλο του για να
    κανουν τραμπαλα.
    Καπου θα τη βολεψει τη Βουλα. Εγω
    δε πιστευω οτι η Βουλα με το αχτι
    που εχει κοντρα στο συστημα ΠΑΣΟΚ,
    (του ΓΑΠ δεν του κραταει κακια, ειναι δυνατον να κρατας κακια σε
    καποιον που χανει λαδια?) θα κανει
    εργο υπο τις οδηγιες του Μεγαλου
    Πανικα.
    Το θεμα ειναι με τη ΦΩΦΩ. Κλασσικη
    περιπτωση του οσο πιο ψηλα ανεβαι-νει η μαιμου τοσο πιο πολυ φαινε-
    ται ο κωλος της.
    Μη ξεχνας ομως οτι εχει τη δουλεια
    της η κοπελα.
    Ο Τακης ο Αραπογλου της ΕΤΕ την
    περιμενει να την επαναπροσλαβει και
    ειμαι απολυτα σιγουρος οτι δεν θα
    τη βαλει σε γκισε, κατι θα βρεθει
    και για αυτη.
    Θα περασει σεμιναρια, θα μαθει τη
    δουλεια και επιτελους θα δουλεψει
    τα λεφτα που θα περνει.
    Ουδεν κακον αμιγες καλου. Μια αργο-
    μισθη λιγοτερη.



    ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Πώς μιλάς έτσι ρε ανώμαλε παιδεραστή, μαλάκα νεοδημοκράτη φασιστόμουτρο και κουράδα με βύσσινο σε μιά κυρία;;;


    Γιατί δε μιλάς σαν κύριος όπως εγώ που δεν βρίζω, μόνο σας γαμώ τα κωλοτρυπίδια όλων και σας βγαίνει απο το στόμα σκατο-ΠΑΣΟΚια?

    Λούα-Λούα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση