GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η πιο εφικτή λύση...

. Εξ αφορμής όσων ακούγονται για την ονομασία των ΣΚΟΠΙΩΝ, θέλω να καταθέσω τις προσωπικές μου σκέψεις. Πρέπει παράλληλα με το όνομα ...

.
Εξ αφορμής όσων ακούγονται για την ονομασία των ΣΚΟΠΙΩΝ, θέλω να καταθέσω τις προσωπικές μου σκέψεις. Πρέπει παράλληλα με το όνομα του Κράτους, να σκεφτούν σοβαρά οι αρμόδιοι, πως θα ονομάζονται και οι κάτοικοι της χώρας αυτής.
Γίνεται νομίζω σαφές ότι ένα σύνθετο όνομα είναι πιο κατάλληλο, παρά να απαρτίζεται από δύο - τρεις λέξεις. Επίσης ένα επίσης σοβαρό θέμα είναι τι όνομα θα αποκτίσουν, εξ αντιδιαστολής οι δικοί μας Μακεδόνες. Αυτό το λέω γιατί άκουσα ότι θα μας άρεσε το ΑΝΩ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ , που σημαίνει οι Σκοπιανοί θα λέγονται Ανωμακεδόνες και εμείς Κατωμακεδόνες;;
Η προσωπική μου γνώμη, εδώ που φτάσαμε, ότι ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ είναι η καλύτερη εφικτή.
ΒΡΑΣΙΔΑΣ

169 σχόλια


  1. Είδα στον Αντέννα ένα μέρος της συζήτησης με τον Καψαμπέλη. Κάπου τσαντίστηκε ο Καψ. και κτύπαγε το χέρι στο τραπέζι, εκεί έπεσα πάνω του στο ζάπινγκ. Θα την ανεβάσει κάποιος ολόκληρη στο YouTube? Βάλτε κεντρική ενημέρωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρασίδα, δεν συμφωνούν οι Αλβανοί εκεί. Αυτοί είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα των Σλαβομακεδόνων, όχι το όνομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ειναι υποχρεωτικο παντως να τους αναγνωρισουμε με χρηση του όρου μακεδονια.

    ετσι κι αλλιως σε λίγο θα γινει της πουτανας στα βαλκάνια ειτε τους αναγνωρισουμε ειτε οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το «όνομα» είναι μόνο η κάλυψη και η «νομιμοποίηση» για μελλοντικές διεκδικήσεις.

    Μην αφήνετε κανέναν να σας παραπλανήσει! Το θέμα δεν είναι «το όνομα» τον Σκοπίων !

    http://mediaspotgr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟY ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ YOUTUB;
    AΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιατί να γίνει της πουτάνας, αν όλα τρέχουν όπως τα θέλουν οι Αμερικάνοι; Αν παρέμβουν, βέβαια, οι Ρώσοι, αλλάζει το πράγμα. Και τώρα δεν θα υπάρχει ο "κομμουνιστικός κίνδυνος", πέρασαν αυτά και βγήκαν τα συμφέροντα στο προσκήνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πιο εφικτή λύση είναι η χαμηλή πτήση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 9.50 τι εννοείς ΄;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και σε μένα δεν ανοίγει! λες να έφτασε εκεί η μήνυση του Θέμου?? :-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οπως λεει και ο Ανωνυμος, οι Αλβανοι, δε συμφωνουν πια.Αυτο, μπορουσε να γινει το 92. Τωρα πια, πεταξε το πουλακι.Δυτυχως. Αλλα κατι Σαμαραδες και κατι παπαδες, ξεσηκωσαν τον κοσμο και τακαναν σκατα. Τωρα ψαχνομαστε.
    Και οχι μονο αυτο, αλλα βγηκαν απο τα λαγουμια τους και κατι σκατοφατσες του κερατα, που πρεπει να μας ανησυχησουν και να ειμαστε πολυ προσεκτικοι, γιατι η περιοχη βρωμαει μπαρουτι και η ΕΕ απεδειξε οτι δεν εχει αρχιδια να κανει τιποτα αλλο, απο το να παιρνει πιπες στους Αμερικανους.
    Ο Θεος, βοηθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι αναρτήσεις πλέον είναι από χαζοχαρούμενες έως παιδικές...
    Μας έχουν πρήξει με την άποψη του καθενός για το όνομα επειδή ξέρουν ότι αυτό σηκώνει συζήτηση και θα ψαρώσουμε!
    Ποιος τις κάνει επιτέλους? Αν είναι οι μπάτσοι πάντως, θα τους συμβούλευα να αλλάξουν θεματολογία γιατί καρφώνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΑΝΤΩΣ, ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ κλπ. Εμείς γιατί κολλάμε στους σκοπιανούς; Kαι στο κάτω-κάτω το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης το λέγαμε αεροδρόμιο Μίκρας, το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης λεγόταν Βορείου Ελλάδος,(αυτά άλλαξαν γύρω στο 70+
    Δεν είχαμε ένα Μακεδονικό Πανεπιστήμιο, αλήθεια το Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων πότε δημιουργήθηκε. Θέλω να πώ ότι ξυπνήσαμε λίγο αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παιδια τι ωρα είναι;.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. to youtube exei problhma kai mallon shmera den 8a leitourghsei, prepei na "epese" o server.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ 9:58,
    ΚΑΛΛΙΟ ΑΡΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΡΙΝ 5 ΛΕΠΤΑ Η ΝΕΤ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ PRESS.GR.COM ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΙ ΜΙΛΗΣΕ Α) Ο ΚΑΨΑΜΠΕΛΗΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ Τ Ι Π Ο Τ Α ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ Ο Υ Ρ Α Φ Ε Ξ Α Λ Α ! !
    ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟ PRESS.GR.COM ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΗΘΗ!

    ΑΡΑ ΑΣ ΕΠΑΝΕΛΘΩΜΕΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΡΙΜΥΤΕΡΟΙ:
    ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΣΚΑΡΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΛΙΓΑΚΙ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ:

    ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ - ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ:

    ΠΡΙΝ τρεις-τεσσερες μερες περιπου, είχαμε μια εμφάνιση της Ζωζώς Σαπουντζάκη που έδειχνε (ΑΝΤΕΝΑ/Τατιανα) πόσο καλά περνάει με τη βιλλα της
    στην Κινεττα και πόσο ηρεμεί!
    ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΒΕΒΑΙΑ για το ΠΩΣ απέκτησε τα χρήματα για να την αγοράσει.
    Μηπως με την ΤΣΑΧΠΙΝΟΠΟΥΤΑΝΙΑ της καπακωσε τον ΣΑΛΑΜΑΝΟ ΔΗΜΗΤΡΗ, Γεν. Διευθυντη της ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗΣ που την
    ερωτεύτηκε και παράτησε την οικογένειά του και ΚΑΤΑΚΛΕΨΕ την ΠΕΙΡΑΙΚΗ για να της οικονομησει τα χρηματα για να πάρει
    αυτη το σπίτι που έχει σήμερα;
    Μήπως μετα τον θυμάται που πήγε ΦΥΛΑΚΗ όπου και ΞΕΨΥΧΗΣΕ;
    Λέω αν θυμαται, γιατι οι άντρες που δοκιμασαν τα καλλη της μονο με αυτούς της ΜΠΕ-ΜΠΕ (Μπριζιτ Μπαρντό ή μάλλον
    Πάρτον!) μπορεί να μετρηθούν και που να τους θυμαται όλους βρέ αδελφέ. Καθ'ότι Δημοσίας Χρήσης ηταν η λεγαμενη.

    ΕΛΕΓΕ μια πουτάνα κάποτε σε γνωστό μου: "Σήμερα παλλικάρι μου το μ@@νι αξιζει πολλά λεφτα!"
    ΕΙΧΕ ΔΙΚΗΟ!!

    ΟΜΩΣ, ευτυχώς, ΔΕΝ είναι ολες αυτού του δρόμου, οι περισσότερες Ελληνιδες είναι ακόμα ΚΥΡΙΕΣ, τουλάχιστον προσπαθούν
    και αλλοίμονο αν αφήνουμε ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΑ πρότυπα τύπου Ζωζώς να περάσουν στα νεαρά κορίτσια!
    Ευχαριστώ

    ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ ΤΑ ΑΛΒΑΝΑ,
    ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΑ.
    ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΤΑ "ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ" ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ,
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΕΜΕΙΣ.
    ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΘΡΗΝΟΣ ΚΑΙ ΟΔΥΡΜΟΣ.
    ΣΕ 24 ΩΡΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ.ΤΟΤΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ, ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ.
    ΧΑΛΑΡΑ, ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ Τ'ΑΛΒΑΝΑ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΟΗΘΣΕΙ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΘΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο ρε παιδιά! Εδω μας μάτωσαν τα δάκτυλα όλη μερα στο πλξκτρολόγιο να ξάχνουμε τι γίνεται με το Press και εσείς ανεβάζετε σχόλια για το " όνομα".

    Σας πάω ρε! Καλά κάνετε να τους σπάσετε τα νεύρα!

    Μαζί σας είμαι.

    Υγ Επεσε και το youtube υπέρ press.gr. Εδω και ώρα δεν ανοίγει.

    γερο-fox

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Ο SERVER, ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΟ DVD ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαμεμνων η γνωστη ηθοποιος ή εσυ θα μου πεις τί ώρα είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τ ι π ρ ο τ ι μ α τ ε:
    ονομα με το Μακεδονια μέσα και πετρελαιο στα 40 δολαρια το βαρελι
    η όνομα αλλοιώτικο
    με το πετρέλαιο στα 120 δολάρια το βαρελι;

    ως πότε θα κανω το μαλ@κ@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τσου. Ανέβηκε το video του Καψαμπέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. NA EΠΕΜΒΕΙ Η GOOGLE ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΡΕΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΚΑΤΙΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ GOOGLE ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΦΥΣΤΙΚΟΒΟΥΤΗΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παιδιά διορθώθηκε το youtube, μην τρελαίνεστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. γιατι να μην λέγονται Kαμεδονια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΓΚΑΛΟ ΚΩΛΟΚΑΝΑΛΟ
    (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ)




    "το τελευταίο διάστημα με αγανάκτηση παρακολουθούμε μια συστηματική προσπάθεια από συνεργάτες του τηλεοπτικού σταθμού MEGA και μάλιστα, στο βραδινό δελτίο ειδήσεων, να απαξιώνουν τον ρόλο, την λειτουργία και τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ και του Προέδρου του Κινήματος, Γιώργου Α. Παπανδρέου. Μια προσπάθεια που ορισμένες φορές αγγίζει τα όρια της πολιτικής και προσωπικής εμπάθειας αλλά και της ειρωνείας.

    Αποκορύφωμα αυτής της προσπάθειας αποτέλεσαν δυο χαρακτηριστικά περιστατικά, σε διάστημα μικρότερο της μιας εβδομάδας.

    Το πρώτο, αφορά την υποβάθμιση, ακόμη και με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, των προτάσεων που παρουσίασε η αντιπολίτευση για το ασφαλιστικό, στην πρόσφατη προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στην Βουλή, με εκφράσεις του τύπου «γενικολογίες», «να πάνε και στο καφενείο απέναντι να κάτσουν οι πολιτικοί αρχηγοί και να αποφασίσουν τι θα κάνουν με το ασφαλιστικό», ακόμη και «ελαφρώς αρλούμπες». (Οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ έχουν τεθεί ήδη στην διάθεση του τηλεοπτικού σταθμού προς αξιοποίηση)

    Το δεύτερο, αφορά ένα ευαίσθητο εθνικό θέμα, το Σκοπιανό.

    Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να εμφανίζεται από συνεργάτη του βραδινού δελτίου ειδήσεων, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρώην υπουργός Εξωτερικών της χώρας, Γιώργος Α. Παπανδρέου, να μην «καταλαβαίνει» γιατί «ίσως να μην έχει απόλυτη γνώση των γεγονότων» στο θέμα των Σκοπίων. Και μάλιστα, να σχολιάζονται οι θέσεις του Κινήματος και του Προέδρου του, με ύφος «χιλίων καθηγητών».

    Είναι βέβαιο δε, ότι ιδιαιτέρως ο συγκεκριμένος συνεργάτης του τηλεοπτικού σταθμού, σκοπίμως παριστάνει ότι αγνοεί ποιος προώθησε και διαπραγματεύτηκε επί κυβερνήσεων Σημίτη, μεταξύ πολλών άλλων, την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε., ποιος οικοδόμησε την αποκλιμάκωση της έντασης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ποιος εργάστηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και ποιος διαμόρφωσε μια ολοκληρωμένη Βαλκανική πολιτική".

    Η ανακοίνωση μάλιστα συνεχίζει κάνοντας λόγο για εξωθεσμικά κέντρα και συμφέροντα και καταλήγει ότι "όλοι κρινόμαστε ακόμη και οι ακόπως και τηλεοπτικώς κρίνοντες. Όλους μας κρίνει ο Ελληνικός Λαός".

    ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΩΛΟΚΑΝΑΛΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.
    ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΚΩΛΟΚΑΝΑΛΟ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΤΗ ΦΗΜΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΡΕ ΝΑΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΡΤΩΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ!
    ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΠΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ: ΣΥΝΤΟΜΑ ΔΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟΖΟΥΜΙ ΟΤΑΝ ΘΑΧΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΜΑΣ!
    ΘΑΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΝΟ: ΤΟΣΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΟΜΩΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ; ΘΑ ΠΑΝΕ ΑΝΕΡΓΙΑ Η ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ; ΤΙΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΝΕΣ!!

    ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΥΤΟ Κ Α Θ Υ Σ Τ Ε Ρ Ο Υ Μ Ε ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΜΑΣ;
    ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ


    ΗΦΑΙΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν πρόκειται να δεχθούν οι Σκοπιανοί το Σλαβομακεδόνες με τίποτα! Πρώτα γιατί δεν είναι όλοι σλάβικης καταγωγής και δεύτερο υποβιβάζονται σε μια περιθωριακή χώρα! Ο τοπικός προσδιορισμός ικανοποιεί όλους και οι κάτοικοι της Ανατολικής, της Κεντρικής και της Δυτικής Μακεδονίας δε ρώτησε κανένας ως τώρα πώς ονομάζονται με ένα όνομα. Όλοι τους λέμε κατοίκους της Ανατολικής, Δυτικής , Κεντρικής Μακεδονίας.
    Τέλος ο τοπικός προσδιορισμός τοποθετεί τη χώρα σε μια περιοχή που αφού την αποδέχεται δεν της επιτρέπει να ισχυρίζεται στα διεθνή φόρα πως είναι η συνέχεια της αρχαίας Μακεδονίας και έχει λυτρωτικές βλέψεις! Αν δεν το δεχτούν, η χώρα μας να βάλει βετο αλλά προ πάντων να κάνει σε διεθνές επίπεδο εκστρατεία ενημέρωσης με όσο κι αν στοιχίσει ώστε να γίνει γνωστό τι επιδιώκει μια χώρα που πήρε αυτό το όνομα από το πουθενά πριν από εξήντα περίπου χρόνια για να αποχτήσει ιστορική οντότητα σε βάρος ενός πολιτισμού με τον οποίο δεν έχει καμια σχέση.

    Ας αφήσουμε πως αν πάρουν το όνομα Σλβομακεδονία θα μπορούν άνετα να ισχυρίζονται πως σλαβομακεδόνες ήταν όλοι οι κατοικούντες πάνω από τα Τέμπη!


    ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο lupus εχει ανεβασει το video.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ME THN ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ. ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΕΡΥΣΙ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΣΙ, ΝΟΜΙΖΩ ΣΙΦΝΟ, ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΡΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ.
    ΟΧΙ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ ΜΑΖΟΥΤ, ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΧΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπορειτε να δειτε το ρεπορταζ του αντενα για το Press.gr στο youtub. Λειτουργεί.

    Και προσοχη απο μακριά μην σας βγουν τα μάτια όπως του γέρου που τυφλώθηκε απο τα γραφόμενα στο press.

    Ο θεος να βαλει το χέρι του πάνω απο αυτή τη χώρα γιατι δεν μας βλέπω καλά, μα καθόλου καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι συμφορά, ενώ είσαι καμωμένος
    για τα ωραία και μεγάλα έργα
    η άδικη αυτή σου η τύχη πάντα
    ενθάρρυνσι κ’ επιτυχία να σε αρνείται·
    να σ’ εμποδίζουν ευτελείς συνήθειες,
    και μικροπρέπειες, κι αδιαφορίες.
    Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις,
    (η μέρα που αφέθηκες κ’ ενδίδεις),
    και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
    και πηαίνεις στον μονάρχην Aρταξέρξη
    που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του,
    και σε προσφέρει σατραπείες και τέτοια.
    Και συ τα δέχεσαι με απελπισία
    αυτά τα πράγματα που δεν τα θέλεις.
    Άλλα ζητεί η ψυχή σου, γι’ άλλα κλαίει·
    τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών,
    τα δύσκολα και τ’ ανεκτίμητα Εύγε·
    την Aγορά, το Θέατρο, και τους Στεφάνους.
    Aυτά πού θα σ’ τα δώσει ο Aρταξέρξης,
    αυτά πού θα τα βρεις στη σατραπεία·
    και τι ζωή χωρίς αυτά θα κάμεις.

    Κ.Π. ΚΑΒΑΦΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. “Η καλογερική του πατριωτισμού” και τα ΜΜΕ, σήμερα
    (Μέρος Α΄)
    @
    «..Ο κόσμος παρακολουθεί τα μ ί ν τ ι α, φαίνεται όμως ότι α π ο κ ρ υ π τ ο γ ρ α φ ε ί τα όσα γράφονται ή λέγονται με δικό του κ ώ δ ι κ α. Για όποιον υπάρχει εγκώμιο το διαβάζει απαξιωτικά ενώ αντίθετα οι συνεχείς επιθέσεις αποτιμούνται θετικά.

    Έλληνες εθνικιστές & Δυτικός ρατσιστικός εθνικισμός

    Kυρίαρχο ρόλο στην π α ρ α π λ η ρ ο φ ό ρ η σ η παίζει η ψευδεπίγραφη π ρ ο π α γ α ν δ ι σ τ ι κ ή εκστρατεία ενάντια στον εθνικισμό. Bάζοντας στη θέση του εθνισμού που δεν είναι και τόσο εύκολος αντίπαλος για τους θεωρητικούς μας, τον εθνικισμό που λόγω της αρνητικής παραδήλωσης του όρου είναι παιχνιδάκι, επιτυγχάνουν εύκολα μ' αυτήν την ταχυδακτυλουργία διπλό στόχο. Aπ' τη μια εξουδετερώνουν τον κύριο εχθρό τους τον πατριωτισμό μέσω της συκοφαντίας κι απ' την άλλη αποσιωπούν έντεχνα έναν άλλο ανελέητο εθνικισμό, του οποίου η χώρα είναι θύμα. Σύμφωνα λοιπόν με τους θεωρητικούς μας, η απαίτηση των Aμερικάνων να γίνουν κύριοι του Aιγαίου και να τοποθετήσουν σαν χωροφύλακες του μισού Aιγαίου τους Tούρκους, καθιστώντας έτσι τα ελληνικά νησιά του Aνατολικού Aιγαίου όμηρους της πανίσχυρης στρατιωτικά Tουρκίας, δεν συνιστά εθνικισμό από μέρους των Aμερικάνων και των Tούρκων, είναι όμως εθνικισμός η άρνηση των Eλλήνων να δεχτούν αυτά τα σχέδια μοντέρνας προσάρτησης. Aποσιωπάται επιμελώς το γεγονός ότι η κύρια συνιστώσα του εθνικισμού των Δυτικών μεγάλων δυνάμεων είναι οι ρατσιστικές θεωρίες στις οποίες βασίστηκε η αποικιοκρατία και μετέπειτα ο ιμπεριαλισμός. Tόσο η βρετανική όσο και η γαλλική αποικιοκρατία θεμελιώθηκαν θεωρητικά με την εφαρμογή της Δαρβινικής Θεωρίας της φύσης στα έθνη και στις κοινωνίες: H εξάλειψη των καθυστερημένων λαών από τους προηγμένους είναι αναγκαία και προς το συμφέρον της ανθρωπότητας.
    Eτσι στα τέλη του προηγούμενου αιώνα ο Γάλλος πρωθυπουργός Zιλ Φερί που με τα σημερινά κριτήρια θα μπορούσε να χαρακτηριστεί δημοκράτης, κεντροαριστερός εκσυγχρονιστής, δήλωνε καθαρά: «Οι ανώτερες φυλές έχουν ένα δικαίωμα απέναντι στις κατώτερες φυλές, ένα δικαίωμα που μετατρέπεται σε καθήκον. Γιατί έχουν καθήκον να εκπολιτίσουν τις κατώτερες φυλές». Eνώ ο πατριάρχης του βρετανικού ιμπεριαλισμού Nτισραέλι μιλούσε για έθνη-άρχοντες που λόγω της αρετής τους, προορίζονται να επεκταθούν σε όλο τον κόσμο. Δηλαδή τα ανώτερα έθνη έχουν το δικαίωμα στη σφαγή των καθυστερημένων για να τα εκπολιτίσουν. Δεν είναι περίεργο που τόσο ο ιταλικός φασισμός όσο και ο γερμανικός ναζισμός γεννήθηκαν φυσιολογικά από τέτοιες θεωρίες.
    H αναπτυσσόμενη όμως σήμερα ξενοφοβία στη χώρα μας βασικά λόγω της ανεργίας, της ραγδαίας αύξησης των ξένων εργατών και της «εγκληματικότητάς» τους πούναι απόρροια κυρίως της υπερεκμετάλλευσής τους από Eλληνες, είναι διαφορετικού τύπου ποιοτικά και ποσοτικά από τον πάρα πάνω δυτικό ρατσιστικό εθνικισμό, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι Eλληνες δεν είναι ρατσιστές εξ ορισμού (λόγω φιλοξενίας κ.λπ.). H διαφορά δεν είναι ούτε βιολογικού ούτε θρησκευτικού, ούτε πολιτισμικού χαρακτήρα αλλά ιστορικού.
    Στην Eλλάδα δεν υπάρχει συναίνεση για το πάρα πάνω δικαίωμα στον «εκπολιτισμό» των οικονομικά καθυστερημένων χωρών, γιατί στη σύγχρονη εποχή των δύο τελευταίων αιώνων η Eλλάδα δεν είχε αποικιοκρατική ή ιμπεριαλιστική πολιτική ενώ αντίθετα υπήρξε η ίδια θύμα αλλεπάλληλων ξένων επεμβάσεων. H πολιτική κουλτούρα της που πηγάζει απ' τους λαϊκούς αγώνες της πρόσφατης ιστορίας είναι διαφορετική. Aυτός είναι ο λόγος της απομόνωσης της Eλλάδας στα ζητήματα των εξωτερικών στρατιωτικών επεμβάσεων. (Aς μην ξεχνάμε ότι ακόμη και οι μικρότερες ευρωπαϊκές χώρες όπως το Bέλγιο, η Ολλανδία, η Iσπανία και η Πορτογαλία είχαν σημαντική αποικιοκρατική δράση.) Eτσι στη συναίνεση στις δυτικές χώρες υπέρ των στρατιωτικών επεμβάσεων ¬ στα Φόκλαντ, στο Iράκ, στην πρώην Γιουγκοσλαβία κλπ ¬ αντιπαρατίθεται στη χώρα μας η συναίνεση ενάντια στις επεμβάσεις», "ΕΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΗ" (!!!).
    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ήφαιστε, η ινδική (!) ΤΑΤΑ MOTORS http://www.tata.com/ μετά από ένα αυτοκίνητο μικρό σαν Smart που θα κοστίζει 1.400 ευρω τώρα ανακοίνωσε ότι μέσα στο 2008 θα κυκλοφορήσει κι ένα πολύ ντιζαϊνατο μικρό πάλι αυτοκίνητο της (κοστος: 4.000 euro περιπου) που θα κινείται με ΑΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ
    ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΙΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΗΝ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΙΡΙΝ"?
    ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ Η ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΥΜΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. EΔΩ ΠΕΡΙΟΧΗ ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΗΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ
    Α ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
    Greeklish

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η χώρα το τελευταίο τετράμηνο, εξαιτίας των επιλογών της κυβέρνησης του κ. Καραμανλή, βιώνει μια σοβαρή κρίση του συστήματος διακυβέρνησης. Κρίση θεσμών, κρίση δημοκρατίας, κρίση αξιών. Μια κρίση που απαξιώνει την πολιτική και τους πολιτικούς. Μια κρίση που έχει πολλαπλές εκφράσεις. Μια από τις οποίες αφορά τον τρόπο και την ποιότητα ενημέρωσης των πολιτών. Αφορά, εντέλει, και τον ρόλο και τη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

    Το τελευταίο διάστημα με αγανάκτηση παρακολουθούμε μια συστηματική προσπάθεια από συνεργάτες του τηλεοπτικού σταθμού MEGA και μάλιστα, στο βραδινό δελτίο ειδήσεων, να απαξιώνουν τον ρόλο, τη λειτουργία και τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ και του Προέδρου του Κινήματος, Γιώργου Α. Παπανδρέου.

    Μια προσπάθεια που ορισμένες φορές αγγίζει τα όρια της πολιτικής και προσωπικής εμπάθειας αλλά και της ειρωνείας.

    Αποκορύφωμα αυτής της προσπάθειας αποτελέσαν δύο χαρακτηριστικά περιστατικά, σε διάστημα μικρότερο της μίας εβδομάδας.

    Το πρώτο, αφορά την υποβάθμιση, ακόμη και με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, των προτάσεων που παρουσίασε η αντιπολίτευση για το Ασφαλιστικό, στην πρόσφατη προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή, με εκφράσεις του τύπου “γενικολογίες”, “να πάνε και στο καφενείο απέναντι να κάτσουν οι πολιτικοί αρχηγοί και να αποφασίσουν τι θα κάνουν με το Ασφαλιστικό”, ακόμη και “ελαφρώς αρλούμπες”. (Οι προτάσεις του ΠΑΣΟΚ έχουν τεθεί ήδη στη διάθεση του τηλεοπτικού σταθμού προς αξιοποίηση.)

    Το δεύτερο αφορά ένα ευαίσθητο εθνικό θέμα, το Σκοπιανό. Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να εμφανίζεται από συνεργάτη του βραδινού δελτίου ειδήσεων, ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρώην υπουργός Εξωτερικών της χώρας, Γιώργος Α. Παπανδρέου, να μην “καταλαβαίνει” γιατί “ίσως να μην έχει απόλυτη γνώση των γεγονότων” στο θέμα των Σκοπίων. Και μάλιστα, να σχολιάζονται οι θέσεις του Κινήματος και του Προέδρου του, με ύφος “χιλίων καθηγητών”.

    Είναι βέβαιο δε ότι ιδιαιτέρως ο συγκεκριμένος συνεργάτης του τηλεοπτικού σταθμού σκοπίμως παριστάνει ότι αγνοεί ποιος προώθησε και διαπραγματεύτηκε επί κυβερνήσεων Σημίτη, μεταξύ πολλών άλλων, την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε., ποιος οικοδόμησε την αποκλιμάκωση της έντασης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ποιος εργάστηκε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και ποιος διαμόρφωσε μια ολοκληρωμένη βαλκανική πολιτική.

    Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, πρόσφατα, ανέλαβε πρωτοβουλία, επισκέφθηκε τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και κατέθεσε πλαίσιο προτάσεων για την υπέρβαση της κρίσης απαξίωσης της πολιτικής, την ενίσχυση της αυτονομίας της πολιτικής απέναντι σε εξωθεσμικά κέντρα και συμφέροντα και της κατοχύρωσης της αυτονομίας της Δικαιοσύνης και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης από κυβερνητικές παρεμβάσεις.

    Αυτήν την περίοδο της κρίσης της Δημοκρατίας και του Πολιτικού Συστήματος όλοι κρινόμαστε.Κρίνονται οι πολιτικές δυνάμεις και οι πολιτικοί από τη βούληση και την ικανότητά τους να προασπίσουν τους δημοκρατικούς θεσμούς.

    Κρίνονται τα ΜΜΕ και οι λειτουργοί τους από τη θέλησή τους να προασπίσουν τη δημοκρατική κατάκτηση της ουσιαστικής ενημέρωσης και της αυτονομίας τους από επιχειρηματικά, μικροπολιτικά και μικροκομματικά συμφέροντα.

    Τελικά όλοι κρινόμαστε ακόμη και οι ακόπως και τηλεοπτικώς κρίνοντες.Ολους μάς κρίνει ο Ελληνικός Λαός.Σε κάθε περίπτωση όμως, είμαστε υποχρεωμένοι να μη δεχθούμε στο εξής καμία απόπειρα παραπληροφόρησης και διαστρέβλωσης της πραγματικότητας - και από οποιονδήποτε».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. MALAKIES TO YUTUBE EINE MONO GIA THN ELLADA KOMENO ME ENIMEROSAN APO USA EXEI ENA VIDEO FOTIA SXETIKA ME TO PRESS.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "Λαμπρακιστανοί! Μου πήρατε την φωνή!"

    Γ.Α.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ 10.37
    Παπαρολογούμε ασύστολα.
    Πλάκα θα έχει να πουνε αλλάζουνε όνομα και θα λέγονται Φιλιππιάδα,
    ή Ολυμπιάδα, ή ΙΣΚΕΝΤΕΡΊΓΙΑ, θα τρέχουμε πάλι και δεν θα φθάνουμε.

    Ki αυτή η Λεκτική Επαλήθευση πολύ μου τη σπάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΘΕΛΩ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΣΗ.
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ.
    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. παπάρια έχει ο lupus, αφού δεν παίζει το youtube ρε μάγκες... αφήστε το για αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. POY MPOROUME NA BROUME APO USA TO VIDEO FOTIA POU LES FILE?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καταλληλότερος είναι ο ΚΟΥΓΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλά, υπάρχουν και στόκοι μεγατόνων! εδώ μιλάμε για το Press, έστω και το όνομα των Σκοπιανών και ο άλλος ρίχνει σεντόνια για τον Γιωργάκη. Φανταστείτε κάλο που έχουν στο μυαλό τους μερικοί, ακόμα με το τρίτο κόμμα ασχολούνται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ... CAN YOU THING YOU CAN DANCE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εγώ πάντως δε βρίσκω κανένα σχετικό βίντεο στο youtube. Ούτε με press gr ούτε με το απόσπασμα από τις ειδήσεις που μιλάει ο Καψαμπελης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ολη μερα σημερα ειχα μια κωλοφαγουρα
    κατι θα μου συμβει
    θα με γ@μισουνε
    η θα τους γ@μησω εγώ;

    τι να κανω που με τρώει;
    ουχ, αχ, βαχ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. 24 Φεβρουάριος 2008 10:43 μμ

    ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
    ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΝΑ ΟΝΩΜΑΣΟΥΝ ΘΡΑΚΗ ΤΗΝ ΑΝΑΤ. ΡΩΜΥΛΙΑ
    Η ΕΣΤΩ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΙΡΙΝ ΑΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ?
    ΛΕΩ,
    ΕΤΣΙ ΜΙΑ ΠΑΠΑΡΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΩΡΑ.

    ΠΑΡΟΜΟΙΩΣ ΜΟΥ ΤΗ ΣΠΑΕΙ Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πριν από λίγες ημέρες συνέβη ένα απίστευτο περιστατικό στο συνοριακό σταθμό Νίκης / Negochani Φλώρινας / Lerin, στα σύνορα της Ελλάδος με τη Δημοκρατία της Μακεδονίας.

    Συγκεκριμένα, Αυστραλός πολίτης θέλησε επισκεφθεί την Ελλάδα. Όταν έφτασε λοιπόν στα ελληνικά σύνορα οι αστυνομικοί που είχαν βάρδια τον ρώτησαν που πάει. Ο Αυστραλός τους απάντησε Λέριν (το όνομα της Φλώρινας στα μακεδονικά), τον ξαναρωτούν με «άγριο» ύφος που πάει τους επαναλαμβάνει …Λέριν … αυθόρμητα.

    Μετά τη δεύτερη απάντηση τον καλούν για έλεγχο εντός του σταθμού, εκνευρισμένοι και με «αγριότερες» διαθέσεις. Εκεί αρχίζει κανονικότατη ανάκριση και σωματικός έλεγχος. Ο νεαρός τρομοκρατημένος ζητάει να τηλεφωνήσει και ειδοποιεί το προξενικό γραφείο της Αυστραλίας στα Σκόπια. Σε δύο ώρες καταφθάνει ο Πρόξενος στα σύνορα και αρχίζει το «πανηγύρι». Ως δια μαγείας οι αστυνομικοί μεταμορφώνονται σε «αγγέλους»…τα «please» τα «thank you»…και τα «no problem» … δίνουν και παίρνουν από τους αστυνομικούς και τους διευθυντές. Τελικά μετά τη παρέμβαση του Προξένου «απελευθερώνεται» ο νεαρός ο οποίος απογοητευμένος γυρίζει πίσω μη θέλοντας να επισκεφθεί την Ελλάδα.

    Ανάλογα περιστατικά έχουν επαναληφθεί και με πολίτες της Δημοκρατίας της Μακεδονίας όταν θέλησαν να επισκεφθούν τη χώρα μας και «τόλμησαν» να αναφέρουν το τοπωνύμιο στη μακεδονική γλώσσα. Μάλιστα σε άτομα με νόμιμη βίζα δεν τους επιτράπηκε η είσοδος στην Ελλάδα και τους ακύρωσαν και τη βίζα, ώστε να υποστούν τη χρονοβόρα αλλά και ακριβή (1/5 περίπου του μέσου μισθού τους) διαδικασία επαναχορήγησής της.

    Βέβαια, πολλοί Έλληνες πολίτες όταν επισκέπτονται τα Bitola, (Μπίτολα είναι πόλη στη Δημοκρατία της Μακεδονίας κοντά στα σύνορα με την Ελλάδα), χρησιμοποιούν το όνομα Μοναστήρι (το όνομα της πόλης στα ελληνικά), και κανένας δεν τους δημιουργεί πρόβλημα. Μάλιστα, οι φίλοι γείτονες στην είσοδο του ελληνικού Προξενείου στα Μπίτολα έχουν τοποθετήσει και πινακίδα με το όνομα Μοναστήρι, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. Υποθέτουμε ότι όταν Έλληνες ταξιδιώτες επισκέπτονται την Istanbul / Κωνσταντινούπολη δεν τους γυρίζουν πίσω οι Τούρκοι στα σύνορα, ούτε τους κάνουν σωματικό έλεγχο, ούτε τους ασκούν ψυχολογική βία αν πουν ότι πάνε αντί για Istanbul, Κωνσταντινούπολη.

    Πότε επιτέλους θα καταλάβουμε ότι τα τοπωνύμια, η γλωσσική διαφορετικότητα, η πολιτιστική πολυμορφία είναι πλούτος για ένα τόπο, για μια χώρα; Στις προηγμένες και δημοκρατικές χώρες όπου υπάρχει ανάλογη πραγματικότητα, οι αρχές όχι μόνο δεν απαγορεύουν τη χρήση τους, όχι μόνο δεν κάνουν «γυμνάσια» σε ξένους επισκέπτες που χρησιμοποιούν τα τοπωνύμια της περιοχής, σε όποια γλώσσα θέλουν, αλλά θεσμοθετούν τη χρήση διπλών ή και τριπλών τοπωνυμίων ως ελάχιστο δείγμα σεβασμού του πολιτισμού των ανθρώπων και της ταυτότητας του τόπου.

    Στην Ελλάδα είμαστε ακόμη μακριά…πολύ μακριά…δυστυχώς…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μπορεί να έχει κοπεί το tube μόνο για Ελλάδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 24 Φεβρουάριος 2008 10:49 μμ

    an se trvei o kvlos soy sigoyra ua se gamhsoyn.
    to leei kai h loypeskoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ

    ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΛΑΓΝΙΑ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ.

    ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ!
    ΜΗ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΠΡΟΔΟΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εχεις ένα δίκιο φίλε, αλλά ποιος σου είπε ότι οι Τούρκοι δεν εκνευρίζονται όταν λέμε την Istanbul Κων/πολη? Εδώ έχεις λάθος και το ξέρω γιατί έχει τύχει να γνωρίσω Τούρκους. Και τους έχω πει ότι έχουν δίκιο, γιατί πάνω από 500 χρόνια είναι δική τους και πλέον κανείς δεν την ξέρει ως Κων/πολη εκτός από μας.
    Δε δίνω δίκιο στους συνοριακούς για τη συμπεριφορά τους, αλλά είναι ένδειξη σεβασμού προς μια χώρα που επισκέπτεσαι να ονομάζεις τις πόλεις όπως οι ίδιοι θέλουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ο μόνος τρόπος να βγούμε από τα σκατά είναι να έρθει στην πρωθυπουργία ως ελέω Θεού πρωθυπουργός, η ηθική μυγοσκοτώστρα ΜΑΚΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ginete na kopei mono se mia xwra alla sigura DEN kophke sthn ellada, 8a to eixame ma8ei nwritera. sthn toyrkia to kopsan giati yphrxan ybristhka video kata ths turkias. alla edw einai ellada, oxi tourkia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Exei anevei apo ora sto youtub file.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Παντως, κάτι συμβαίνει, παρατηρώ ότι για αρκετή ώρα, και εδω και στο TROKTIKO δεν υπάρχουν νέες αναρτήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πιστεύω είναι πόλη σοβαρό το θέμα με το press.gr και θα πρέπει να σοβαρευθούμε είναι φασιστικό αυτό που έγινε δηλαδή ήταν ψέματα τα εκατομμύρια ?γιατί τα έβγαλε τους πείραξε λοιπόν είμαι έτοιμος να συμπαρασταθώ με όλες της δυνάμεις μου
    Για να στηρίξω την δουλεία που γινόταν τα στοιχεία μου είναι στην διάθεση ήπιος τα ζήτηση δεν φοβάμαι κανέναν πιστεύω είναι επίθεση φίμωσης και τίποτα άλλο κλασανε Μαλί η κότες όλες χεστήκανε και τρέξαμε να φιμώσουν εδώ είμαι και περιμένω και άλλους μαζί μου για συμπαράσταση
    Και δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Εδώ, περιοχή Ελληνορώσων, Αθήνα δεν έχει ανοίξει τίποτα.
    -Θα ανοίξω καμιά μπίρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ela eftiakse to youtube mas priksate

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ZHTΩ, ΑΝΟΙΞΕ (μήπως επειδή είπα ελληνορώσων (ΠΟΥΤΙΝ0.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Οι τελευταίες εξελίξεις σόκαραν κάθε σκεπτόμενο πολίτη που αγωνιά, σκέπτεται και δρα έξω από το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα εξουσίας. Πολλοί κατά καιρούς έχουν εκφράσει την αμφιβολία τους και την κριτική τους για την ανωνυμία και τους κινδύνους που αυτή ενέχει. Τα μέχρι στιγμής όμως γεγονότα καταδυκνείουν ότι στόχος των διωκτών του press.gr δεν ήταν η ασυδοσία των ανωνύμων αλλά η άσκηση προληπτικής λογοκρισίας εναντίον ενός ιστοχώρου που τα βάλε με την ''Αγία Τριάδα'' της πολιτικής, δημοσιογραφικής, και κοινωνικής παρα-εξουσίας. Δεν γνωρίζουμε ποιοι είναι το press.gr. Γνωρίζουμε όμως ότι χάρη στο press.gr άνθρωποι νέοι, με ιδέες, ανιδιοτέλεια, όνειρα και σκέψεις για την πατρίδα τους, βρήκαν τρόπο να εκφράσουν τις απόψεις τους… Εμείς, οι νέοι άνθρωποι που οι πέννες μας είναι αποκλεισμένες από τα παραδοσιακά ΜΜΕ. Παρακολουθούμε αρχικά με έκπληξη και προβληματισμό τις τελευταίες εξελίξεις. Ευελπιστούμε η έκπληξη και ο προβληματισμός μας να μην μετατραπεί σε οργή απέναντι σε αυτούς που από τα γραφεία τους κατασκευάζουν συνειδήσεις, σπιλώνουν προσωπικότητες και στήνουν πλεκτάνες για να σώσουν το επερχόμενο τέλος τους
    simfono mazi sas ilias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ok to youtube

    ok to youtube

    ok to youtube

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Δείτε τι νέα προπαγάνδα των Τουρκαλάδων στο YouTube με Έλληνα νεκρό πιλότο φλαγκαρετε το όσοι έχετε λογαρασμό.

    www.youtube.com/watch?v=d8ok7KaGdYM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 24 Φεβρουάριος 2008 10:55

    ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
    ΩΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
    ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΕΛΛΗΝΕΣ ,ΞΕΝΟΙ ,ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ.
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 35% ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΩΝ ,ΚΟΙΝΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ.
    ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ,
    ΔΕΝ ΔΑΓΚΩΝΕΙ.
    ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

    ΥΓ:ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ,
    ΙSTABUL EINAI ΠΑΡΑΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
    ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ :ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ,
    ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ:
    ΑΕΙ ΣΙΧΤΙΡ= ΣΕ ΟΙΚΤΙΡΩ =ΣΕ ΛΥΠΑΜΕ ΒΑΘΕΩΣ [ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΕ].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. http://www.youtube.com/watch?v=Wj8Xq8jyTJE


    To youtube ειναι ενταξει τωρα.
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Η ασφαλεια σαρωνει ip απο εδω μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ουκ έγνως

    Για τες θρησκευτικές μας δοξασίες —
    ο κούφος Ιουλιανός είπεν «Aνέγνων, έγνων,
    κατέγνων». Τάχατες μας εκμηδένισε
    με το «κατέγνων» του, ο γελοιωδέστατος.

    Τέτοιες ξυπνάδες όμως πέρασι δεν έχουνε σ’ εμάς
    τους Χριστιανούς. «Aνέγνως, αλλ’ ουκ έγνως· ει γαρ έγνως,
    ουκ αν κατέγνως» απαντήσαμεν αμέσως.

    Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αγαμέμνονα, οι ιστορίες στις οποίες αναφέρεσαι είναι τόσο παλιές όσο ο τρωϊκός πόλεμος. Ας πρόσεχε ο Μήτσος, ή όπως αλλιώς τον λένε, ή, ας άκουγε Άκη Πάνου:

    "Μπράβο, μπράβο,
    μπράβο σου και πάλι μπράβο,
    που κατάφερες κυρά μου
    να μου πάρεις τ' όνομά μου,
    το τσαρδί και τον παρά μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. 11:09

    Το αν έχω εγώ μόρφωση ή όχι δεν μπορείς να το ξέρεις φιλαράκο, ούτε θα πέσω στο επίπεδό σου και ν'αρχίσω να βρίζω.
    Απλώς δε μου πάνε οι εθνικισμοί, σε αντίθεση με σένα απ'ό,τι βλέπω.
    Δεν έχει καμία απολύτως σημασία τι σημαίνει το Istanbul και από πού προέρχεται. Η ονομασία σήμερα είναι Istanbul και όχι Κων/πολη, όσο και να μας ενοχλεί αυτό! Πήγαινε πες εσύ σε κανέναν Αγγλάκο ποια είναι η Κων/πολη και να δούμε αν θα ξέρει. Μόνο ιστορικοί και όσοι ασχολούνται με το αντικείμενο τα γνωρίζουν αυτά. Όλοι οι άλλοι την ξέρουν ως Istanbul και σ'αρέσει δε σ'αρέσει πρέπει να το σεβαστείς!
    Όλα τα άλλα είναι για μας τους Ελληναράδες, για να χαιρόμαστε και να νομίζουμε ότι όλοι στον κόσμο την ξέρουν και τη λένε Κων/πολη.

    Άντε γεια τώρα, γιατί με εθνικιστές δεν μπορώ να μιλάω και πολύ και να χαλάω τη ζαχαρένια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. H GOOGLE ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ADMINISTRATORS ΤΟΥ PRESS-GR,ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ MEGA...
    Κυριακή, Φεβρουάριος 24, 2008, posted by ΠΡΕΖΑ TV at 9:07 μμ
    Η πιο σκοτεινη υποθεση λογοκρισιας
    και διαπλοκης στα Ελληνικα blogs,
    στην οποια πρωταγωνιστες ειναι δημοσιογραφοι,
    βρισκεται υπο πληρη εξελιξη...
    Συμφωνα με ρεπορταζ του Mega,
    η Google ηταν αυτη η οποια εδωσε τα στοιχεια
    των administrators του press-gr,
    εξαιτιας δικαστικης αποφασης του βγηκε
    απο την Ελληνικη δικαιοσυνη
    και αφορουσε οικονομικο εγκλημα στο internet,
    το οποιο παραπεμπει σε κακουργημα...
    Aπο την αλλη πλευρα ο δημοσιογαφος κ.Καψαμπελης,
    ομολογησε οτι εγραφε ανωνυμα στο press-gr,
    χωρις ομως να εχει παρει μερος
    στις υποθεσεις εκβιασμων,
    οπως αποδεικνυεται αλλωστε
    απο τα μεχρι τωρα στοιχεια...

    Το μονο σιγουρο στην ολη υποθεση
    ειναι οτι ποτε οι υπολοιποι bloggers,
    δεν θα μαθουμε το τι πραγματικα συνεβη,
    καθως με τον ενα ή με τον αλλο τροπο,
    τα στοματα θα κλεισουν
    και η μονη αληθεια που θα βγει προς τα εξω...
    θα ειναι η αληθεια που θελουν να μαθουμε
    και τιποτε περισσοτερο.
    Ολα τα υπολοιπα που γραφονται και θα γραφονται
    τις επομενες μερες σχετικα με την υποθεση,
    θα ειναι κατασκευασμενες
    και καλα φιλτραρισμενες πληροφοριες,
    τις οποιες τις περισσοτερες φορες
    διοχετευουν στο internet,οι κατα καιρους
    ελευθερες δημοσιογραφικες φωνες,
    μεσα απο τα blog τους...
    Για ακομη μια φορα,το μεγαλειο της Διαπλοκης
    θριαμβευεσε...

    ΠΡΕΖΑ TV
    24-2-2008
    Σπαμε τα κοντερ του ΠΡΕΖΑ εδω εγινε αστυνομικο τμημα οι μπατσοι ανεβαζουν θεματα .

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥ ΠΡΕΖΑ
    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥ ΠΡΕΖΑ
    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥ ΠΡΕΖΑ
    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥ ΠΡΕΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. A! 11:09, επειδή μίλησες για μόρφωση και αγραμματοσύνη...

    το σωστό είναι ΛΥΠΑΜΑΙ

    και όχι ΛΥΠΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Σκασίλα είχαν για το όνομα οι δικοί μας κρατικοί αξιωματούχοι. Γι' αυτούς το όνομα έχει πολύ "ψωμί". Καταλάβατε. Θυμάμαι όταν σπούδαζα παλιά στην Αθήνα που αποκαλούσαν Βούλγαρους εμάς τους Μακεδόνες και Λύβιους τους Κρητικούς. Το έζησα και πάλι πριν από μερικά χρόνια. Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Παπαριες, παπαριές. Ειμαστε για γέλια.

    Ό Καψαμπέλης δήλωσε bloger αλλά όχι εκβιαστής και ότι έχει επισημο έγγραφο απο τον εισαγγελέα ότι δνε βρέθηκε οτιδήποτε ενοχοποιητικό στοιχείο στην έρευνα του σπιτιου του.

    Ο Παπαγιάννης δήλωσε ότι περι συληψεων και τέτοια ειναι μπουρδες και προσπάθεια εκφοβισμού.

    Το ρεπορταζ ανέφερε ότι θα κληθουν στον ανακριτή και άλλοι δημοσιογράφοι που τροφοδοτούσαν με ειδήσεις.

    Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Η ανθελληνική προπαγάνδα πάει σύννεφο κι επειδή κάποιος ρωτούσε και για τη στάση των Βουλγάρων, για δείτε τι έχουν στήσει "κάποιοι" Βούλγαροι;;; εδώ και 6 περίπου χρόνια. Για γκρίζα
    προπαγάνδα πάντως μου φαίνεται, αφού από το όλο στήσιμο μάλλον για Τούρκοι ή Σκοπιανοί δείχνουν.

    Ας μπούνε να το δούνε οι δήθεν προοδευτικάριοι διεθνιστές και να αφήσουν τις τσιριές περί Ελληνικού Εθνικισμού. Ο Έλληνας εδώ και πολλά χρόνια έχει βάλει στόχο την καλοπέραση και την ευημερία κι έχει αφήσει στην άκρη τις μεγάλες ιδέες.

    Καλά κάνει, αλλά όταν βλέπεις γύρω σου να ξυπνάνε και να αναμοχλεύονται παλιά πάθη και μίση μήπως είναι καιρός να ξυπνήσουμε; Όχι τίποτ' άλλο αλλά γιατί όλη η καλοζωία που απολαμβάνουμε τώρα μπορεί να πάει περίπατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. 24 Φεβρουάριος 2008 11:27 μμ

    Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΓΡΑΠΤΑ.
    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ
    ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ
    ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
    Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
    ΕΣΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΒΑΛΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.
    ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ,
    ΑΣΕ ΤΑ ΠΡΩΪΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΤΙΑΝΑ.
    ΑΝΤΕ, ΑΝ ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ Η ΤΟ DVD ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΣΕ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΥΓ:ΤΣΟΓΛΑΝ=ΜΟΙΡΑΚΙΟΝ
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΙΡΑΚΙΟΝ ,
    ΑΝΤΕ ΨΑΞΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ,
    ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Βλέπω σήμερα στην τηλεόραση σεισμολόγους, να κινούνται στη σκιά των παρυφών κάποιων "προβλέψεων"? και να διαφημίζεται και σύστημα προστασίας.

    επειδή έχουμε μνήμη.. έλεος .. ας βγάλει κάποιος στο youtube την τηλεοπτική ομολογία όπου φιρμάτος της κατηγορίας παραδέχεται πως πήγε σαν μάρτυρας υπεράσπισης σε λυπηρότατη υπόθεση κατάρρευσης του ΄99

    έλεος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 24 Φεβρουάριος 2008 11:27 μμ

    Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΓΡΑΠΤΑ.
    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ
    ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ
    ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
    Σ'ΑΥΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
    ΕΣΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.
    ΒΑΛΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΩ ΤΟ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.
    ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ,
    ΑΣΕ ΤΑ ΠΡΩΪΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΤΙΑΝΑ.
    ΑΝΤΕ, ΑΝ ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ Η ΤΟ DVD ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΣΕ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΥΓ:ΤΣΟΓΛΑΝ=ΜΟΙΡΑΚΙΟΝ
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΟΙΡΑΚΙΟΝ ,
    ΑΝΤΕ ΨΑΞΕ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ,
    ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. παιδιά, έγραψα κάτι πριν και βγήκε λινκ προς το γνωστό bulgramak
    παρακαλώ σβήστε το λινκ
    μάλλον είναι του γνωστού σεντονά νακρατζα, που γεμίζειο όλα τα φόρα με copy & paste

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 11:48

    Αγοράκι μου όμορφο άλλο ο ιστορικός και άλλο ο φυσικός, χημικός, μαθηματικός, κλπ κλπ. Αυτοί δε διδάσκονται την ελληνική ιστορία για να ξέρουν τι ήταν η Κων/πολη. Μην τα συγχέεις όλα στο κεφαλάκι σου.
    Αλλά απ'ό,τι καταλαβαίνω μάλλον πέρα από το ελλάντα δεν έχεις βγει να μιλήσεις και με κανέναν άλλον άνθρωπο και νομίζεις ότι όλοι ξέρουν τι είναι η Κων/πολη και ποια η ιστορία της. Μόνο οι ιστορικοί που ασχολούνται με την ιστορία της περιοχής γνωρίζουν. Οι άλλοι δε γνωρίζουν γιατί δεν τους ενδιαφέρει πολύ απλά.
    Δεν είναι θέμα πατριωτισμού να μη σέβεσαι το όνομα που έχουν δωσει οι Τούρκοι σ'αυτήν την πόλη. Ποιο είναι δηλαδή το όφελος? Εγώ δεν είπα να σταματήσουμε να τη λέμε έτσι μεταξύ μας, αλλά αν μιλήσεις ποτέ στη ζωή σου με κανέναν ξένο (πράγμα για το οποίο αμφιβάλλω) ρώτα τον και μετά έλα να μου πεις αν ήξερε να σου πει τι είναι...

    Άντε, γιατί οι εθνικιστικές κορώνες μας φέρανε εδώ που είμαστε, να συζητάμε αυτά που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 24 Φεβρουάριος 2008 11:30 μμ

    Ε, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?
    Ο ΔΑΙΜΩΝ ΤΟΥ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟΥ
    ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΨΩ ΟΜΩΣ ΑΛΛΟ,
    Η ΚΑΛΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ, ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΙ'ΑΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Τς τς φαίνεται το επίπεδό σου!

    Τελείωσες κανένα ΤΕΙ και νομίζεις ότι έχεις φτάσει στο απώγειο της μόρφωσης?

    Δε θα σου πω τι είμαι και μέχρι πού έχω φτάσει εγώ, γιατί δε θα το ήθελα να πέσεις σε μαύρη κατάθλιψη...

    Άντε, σ'αφήνω να παρανοήσεις τώρα.
    Γράψε ό,τι θέλεις και δείξε μας το επίπεδό σου, για να καταλάβουμε και μέχρι πού φτάνει η μόρφωσή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. pou eise plooper?? agriepse i istoria kai kiotepses?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. 24 Φεβρουάριος 2008 11:54 μμ

    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΑΧΛΟΥΛΗΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΒΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ
    ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΣΟΥ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ .
    ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ Η ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΣΟΥ, ΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ DVDακι ΖΑΧΟΠΟΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΟΚ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΣΤΕΙ.

    ΕΚΤΟΣ ΚΑΡΝΤΑΣΙ ΜΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΑΣ ΤΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Από ότι φαίνεται (με βάση τα δελτία ειδήσεων της tv), πάνω από 100 μηνύσεις έχουν υποβληθεί για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμο κατά των δημιουργών αυτού του blog.

    Μάλιστα, ο Διαμαντίδης του ΠΑΣΟΚ βγήκε και επιβεβαίωσε ότι είναι ένας από τους μηνυτές για σχόλια σχετικά με το γιό του.

    ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ BLOG

    Να υποθέσω ότι έχουν εντοπιστεί και προβληματίζονται στο κατά πόσο αυτές οι κατηγορίες ευσταθούν και θα αντιμετωπίσουν βαρύ τον πέλεκυ της δικαιοσύνης ?

    Να υποθέσω ότι το blog έχει ήδη πέσει στα χέρια της Ασφάλειας και διευθύνεται πια από ασφαλίτες, με σκοπό να εντοπιστούν άτομα που στέλνουν ανώνυμες καταγγελίες στο e-mail του blog ?

    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΓΡΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ.
    ΔΗΛΑΔΗ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΟΙΞΑΝ


    H απόλυση του Καψαμπέλη από τον Κόσμο του Επενδυτή (ο ιδιοκτήτης ελέγχει και τον ALTER), με αφορμή τη φήμη για εμπλοκή του ονόματός του σε δίκτυο εκβιαστών μέσω του blog press-gr, θα γινόταν αν δεν υπήρχε και "φωτιά" ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. γυναικες βρισκονται πισω απο την φασαρια με το πρες,η δρουζα και η τατιανα τσαντιστηκαν που τις ειπαν τσοκαρα!καθως και η τασια για το γιαλαντζι ντοκτορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Δε θα σου πω τι είμαι και μέχρι πού έχω φτάσει εγώ, γιατί δε θα το ήθελα να πέσεις σε μαύρη κατάθλιψη...


    ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΤΑΣΕΙ ΚΙ ΑΣ ΠΑΘΩ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ
    ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΧΩ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΜΑΛΑΚΑΣ
    ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ:
    ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΤΑΣΕΙ?
    ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΙΣΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ειστε κι 2 για τα μπαζα δηλ Ιαπωνες GIATABAZA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. poios einai autos pou eipe "wx to mati mou gemise kapsoulia"? xixixi

    Gia gelia kai gia klamata imaste a re Elladara =========)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Από 12:11

    Η συντόμευση για το προπαγανδιστικό site των Βουλγάρων που εμφανίζεται πίσω από τα προηγούμενα γραφόμενά μου ΔΕΝ προήλθε από εμένα .

    Εχει χακευτεί το press-gr ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. 12.26 παω στοιχημα οτι εσυ εχεις τελειωσει λυκειο κι ο αλλος τει η το αντιστροφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ (ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΤΗ ΛΕΞΗ ΟΧΙ ΔΥΟ): 1.ΣΚΟΠΙΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 2.ΝΕΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 3.ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 4.ΒΟΡΕΙΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 5.ΒΑΡΔΑΡΟΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. SUPER NAMES: Skopjemacedonja - Vardarmacedonja

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ: Skopjemakedonija - Vardarmakedonija

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Σλαβικη Μακεδονία να την πουν. Και θα τους είναι πολύ. το ΝΕΑ δεν φέρνει τίποτα. Νεα σε σχέση με τι πράγμα. Και εμείς λέμε ότι είμαστε ΝΕΟ Ελληνες... Αυτοι θα λένε είμαστε ΝΕΟ Μακεδόνες... ΟΧΙ. ΣΛΑΒΙΚΗ Μακεδονία να την ονωμάσουν να ξέρουν όλοι ότι αφου είναι Σλάβοι δεν έχουν σχέση με τον πολιτισμό της Μακεδονίας μας ούετε με την αρχαία Μακεδονία που δεν ήταν σλάβικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. η πιο εφικτη λυση ειναι το ...γαμησι γιατι αλλιως θα την παθουμε σαν τον παπου του ρεπορταζ του αντενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Γιατί καθόμαστε και μαλώνουμε πώς θα ονομαστούν τα ΣΚΟΠΙΑ; Πιό καλά δεν θα ήταν να ενωθούν με την Ελλάδα;Και μεγαλύτερη θα γινόταν η Ελλάδα και δυνατότερη (δες τι έγινε μετα τον κατακερματισμό της Γιουγκοσλαβίας και της Ρωσσίας --Διαίρει και βασίλευε--)
    Το πρόβλημα θα λύνονταν αυτόματα, όλοι θα ήταν ευχαριστημένοι και περισσότερο οι έμποροι γιατί θα άνοιγαν πάλι οι δουλειές όπως παλιά που έρχονταν οι Σκοπιανοί στην Θεσσαλονίκη και στην Εγνατία δεν μπορούσες να περάσεις απο τον πολύ κόσμο φορτωμένο με σακκούλες. ενώ τώρα αναγκάζονται και πάνε για ψώνια σε άλλες γειτονικές του χώρες. ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΙΑ, ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Με χαρά εχω διαπιστώσει οτι στα blogs του capital δημοσιεύουν άρθρα τους αξιότιμοι βουλευτές όπως ο κ. Δούκας, η κα. Πετραλιά κ.α. - Αξιοποιώντας λοιπόν την ευκαιρία του να βρεθώ στον ίδιο διαδικτυακό χώρο με βουλευτές και υπουργούς θα ήθελα να διατυπώσω τον παρακάτω προβληματισμό μου.

    Το Εθνικό ζήτημα που λέγεται Σκοπιανό μας ξανα-απασχολεί σοβαρά μετά απο πολλά χρόνια και οι συζητήσεις, οι ευθύνες και οι πιθανές αποφάσεις, περικυκλώνουν το στρατόπεδο της κάθε κυβέρνησης, έτοιμα για την επίθεση της "καυτής πατάτας". Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί ο κ. Πρωθυπουργός δεν προχωράει σε ενα δημοψήφισμα το οποίο είναι φυσικά η επιτομή της Δημοκρατίας? Και μή μου πείτε τώρα οτι παίρνω το μέρος του Καρατζαφέρη, γιατί παρακάτω θα σας αποδείξω το αντίθετο. Ο κ.Καρατζαφέρης ορίεται και επιμένει να γίνει το δημοψήφισμα για να παρθεί επιτέλους μια απόφαση. Ξεχνάει όμως οτι βάσει του Ελληνικού Συντάγματος, το δημοψήφισμα στην Ελλάδα έχει καθαρά συμβουλευτικό χαρακτήρα! Πράγμα που σημαίνει οτι και ακόμα και να γίνει, το αποτέλεσμα του δεν θα διαμορφώσει απαραίτητα κάποια απόφαση. Και αυτό δείχνει ένα Καρατζαφέρη, τον οποίο τον απασχολεί να γίνει δημοψήφισμα μόνο και μόνο για να οδηγηθεί ο τόπος πάλι σε πρόωρες εκλογές. Θα πρέπει να αρχίσει να μας απασχολεί οτι στην Ελλάδα όπου γεννήθηκε η Δημοκρατία, τα δημοψηφίσματα έχουν σχεδόν εκλείψει. Είναι ντροπή να αποκλείουν τη φωνή του λαού γιατί αυτό εγώ το ονομάζω ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑ'Ι'ΚΗΣ ΓΝΩΜΗΣ. (ΛΛΓ)

    Για θυμηθείτε κύριοι κυβερνώντες οτι ακόμα και στο τηλεπαιχνίδι "Ο ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ" με τον αγαπητό Σπύρο Παπαδόπουλο, ο παίχτης είχε δικαίωμα να πάρει την βοήθεια του κοινού! Δηλαδή να συμβουλευτεί το κοινό, έτσι ώστε να απαντήσει κατά πάσα πιθανότητα σωστά σε μια ερώτηση που δεν γνώριζε....αφού δεν ήταν τελικά τόσο διαβασμένος όσο απαιτούσε το παιχνίδι.

    Μήπως λοιπόν κύριοι, θα ήταν σοφό να πάρετε την βοήθεια του κοινού σε πολλά εθνικά ζητήματα (όπως το Σκοπιανό), αφού τελικά δεν είστε τόσο καλά διαβασμένοι όσο απαιτεί το Εθνικό μας παιχνίδι που ίσως λέγεται "Ο ΚΥΒΕΡΝΩΝ"...Μη μπερδευτείτε όμως, γιατί το να κυβερνάτε το Έθνος δεν είναι τηλε-παιχνίδι. Αλλά ενδέχεται και να έχετε μπερδευτεί κιόλας, αφού σίγουρα και τα 2 παιχνίδια δίνουν πολλά λεφτά....μόνο που τα τηλε-παιχνίδια τα δίνουν δημοσίως και οχι σε καυτούς κρυφούς λογαριασμούς, για να μην αναφέρω φυσικά και μια μικρή λεπτομέρεια...οτι τα λεφτά που παίρνετε είναι εξ'ορισμού δικά μας. Σας εύχομαι καλή συνέχεια στο μοναχικό σας έργο.

    Με τιμή,

    Δημήτρης Παπαζήσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ FYROM ΔΕΝ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ

    SLAVOBOULGAROALBANIA ΘΑ ΗΤΑΝ

    ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Γιατα Σκόπια προτείνω ένα και μόνο όνομα:ΜΑΚ ΝΙΜΙΤΣ (MacNimitz).Αντε, για να τελειώνουμε καμιά φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΨΤΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ρε κοροϊδάρες! Εδώ εμείς τρογώμαστε μεταξύ μας για το όνομα κι αυτοί κάνουν μπίζνες εδώ και δεκαπέντε χρόνια σε κείνο το μπουρδέλο τη Μακεδονία ή Σκόπια ή Βαρδαρία ή όπως διάολο και το λένε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ένα πετυχημένο που μου είπε ένας φίλος μου Μακεδόνας (Σκοπιανός) και δείχνει τη σχέση της Μακεδονίας με τα κράτη που συνορεύει είναι το εξής:

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ.
    ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ.
    ΟΙ ΣΕΡΒΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Η πιο εφικτή λύση ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ειναι να αφησουν τις ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ,

    ΘΕΛΩ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ KEMPEK TO FANTAZESTE...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΦΥΡΟΜ?
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΟ "ΚΛΕΜΕΝΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"? (ΑΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ). ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ "ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ", ΑΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΤΟΥ ΠΑΖΑΡΙΟΥ. ΧΑΧΑ... ΘΑ ΛΕΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ "ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΚΛΕΜΕΝΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ". ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΩΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ", ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ. (ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ). ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΧΕΡΙ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ.ΧΑΧΑ (ΙΣΩΣ ΔΕ ΜΟΥ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Αγαπητοί μου έχω την αίσθηση πως όλα είναι προαποφασισμένα, απλώς αυτή η εσκεμένη καθυστέρηση ξεθυμένη την κατάσταση ώστε να το χωνέψουμε όσο το δυνατόν πιο ήπια! Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως πρέπει να κλείσουμε τα στόματα μας και αν μη τι άλλο να μπλοκάρουμε την σκέψη μας. Απλά πρέπει να προετοιμαζόμαστε ψυχολογικά για την αναγνώριση της δικής τους Μακεδονίας και να μην σας ξενίσει αν, εν κατακλείδι το όνομα δεν είναι σύνθετο! "Εξόριστε ποιητή, στον αιώνα σου, λέγε τι βλέπεις; Βλέπω την αλληλουχία των κρυφών νοημάτων."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Μάθανε ότι γ........ε και πλακώσανε και οι αλβανογυφτοσκοπιανοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Γιάννη πες αλεύρι... η αλήθεια σε γυρεύει. Ναι σε σένα το λέμε, Γιάννη, για να τ'ακούσουν κι οι άλλοι και να μαθαίνουν τι φάρα είσαι, διότι μιλώντας για αποκαλύψεις, καλόν είναι να γνωρίζουνε όλοι, «φίλτατε» με το ψευδώνυμο internet(ter)akias, ότι στην πραγματικότητα είσαι ο Γιάννης Γούτης, ο ίδιος άνθρωπος που πριν από 6 μήνες σκύλευες το δράμα της Αμαλίας Καλυβίνου προς άγραν της επισκεψιμότητάς σου, όπως με τόση ευκολία παλιότερα χρησιμοποιούσες τους καλόπιστους συνεργάτες σου, αποδεικνύοντας το ηθικό σου ανάστημα -θυμάσαι, Γιάννη.

    Στάσου, ντε! Μη βιάζεσαι να τα αρνηθείς όλα πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις, διοτί ο καιρός έχει πολλά γυρίσματα, Γιάννη, και αργά ή γρήγορα όλα βγαίνουν στη φόρα, όπως γίνεται και τούτη δω τη στιγμή με το press-gr. Όταν λοιπόν θα ζυγώσει κι η δική σου η κατάλληλη στιγμή που ενορχηστρωμένα θα σε ξεμπροστιάσουμε με στοιχεία (ip, domain names registrations, κτλ..), διότι εμείς σου μάθαμε όσα σκαμπάζεις τώρα τεχνικά, Γιάννη, θα τρέχεις και δε θα φτάνεις. Τ'ακούς Γιάννη, ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΟΥ ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Τη μειωμένη αντίληψη του ΓΑΠ ομολογούν (off the record) και άνθρωποι ου φιλικού του περιβάλλοντος και συνεργάτες του.
    Προσωπικά έχω πειστεί ότι ο άνθρωπος αυτός είναι χαζούλης από τη στάση που πήρε έναντι του σχεδίου Ανάν. Αφού δεν καταλαβαίνει τίποτα για το Κυπριακό, φυσικό είναι να μην σκαμπάζει και για το Σκοπιανό, που είναι πολύ πιό σύνθετο πρόβλημα. Το ότι κάποτε τον διόρισε ο Σημίτης ΥΠΕΞ δεν σημαίνει τίποτα. Και ο καραμανλής έκανε τη Ντόρα ΥΠΕΞ. So-fucking-what?!

    Όσο για τον κλόουν Πρετεντέρη, αυτός και πολλοί άλλοι έχουν χάσει την υπομονή τους, έχοντας απέναντί τους το άδειο πουκάμισο του ΓΑΠ.
    Κι εγώ αν ήμουν μεγαλοδημοσιογράφος θα του τάχωνα του "Γιωργάκη" σε κάθε ευκαιρία- και θα είχα πολλές.

    Δηλαδή φταίει ο Λαζόπουλος που τον σατυρίζει;; Ο ΓΑΠ/GAP είναι απρόσβλητος;;

    Έρε τι έχουμε να δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Βρασίδα,

    καλή η πρόταση σου. Επρεπε να την είχαμε περασει το 1992 όταν ακόμη το σλαβομακεδονικό πολιτικο προσωπικό ψαχνόταν. Τωρα είναι απιθανο να το πετυχουμε καθώς αφενος το Ονομα ειναι ορος επιβιωσης για το σλαβομακεδονικό πολιτικο προσωπικό, αφετερου μας προβάλλουν το πιστευτο επιχειρημα οτι δεν το δέχονται οι αλβανοί της Φυρομίας

    Παρρησια
    http://parrisia.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. διαβάζω σήμερα στη ναυτεμπορική
    --------------------------------

    Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Κατοχύρωση ηλ. διευθύνσεων με το όνομα Μακεδονία

    Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

    Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2008 12:08 Εκτυπώστε το Στείλτε το με email Φυλάξτε το
    Στην κατοχύρωση ηλεκτρονικών διευθύνσεων με το πλήρες όνομα του Ιδρύματος (όπου αναγράφεται η λέξη Μακεδονία), προέβη το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

    Συγκεκριμένα, έπειτα από την υπ' αρ. 35/19-10-2007 απόφαση Πρυτανικού Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, το Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Ιδρύματος έχει προβεί στη σύνδεση της κεντρικής σελίδας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, εκτός από τη γνωστή διεύθυνση www.uom.gr , και με τις παρακάτω διευθύνσεις:

    www.uomacedonia.eu, www.uomakedonia.eu, www.uomacedonia.gr, www.uomakedonia.gr, www.uomacedonia.edu.gr, www.uomakedonia.edu.gr .

    ----------
    κι αναρωτιέμαι, αν έχει ουσία αυτή η κίνηση, αφού:
    1. όλα τα domain σε gr υπόκεινται σε έλεγχο από την εεττ.

    Από τον κανονισμό της απαγορεύονται να δίνονται σε ιδιώτες τα τοπωνύμια σαν domain.
    Αν ήταν δυνατόν ποτέ domain σε gr να δίνονταν σε σκοπιανούς! ακόμα και με απειλές δικαστηρίων!

    δηλαδή.. δελτίο τύπου εντυπωσιασμού; έτσι λειτουργούν τα δημόσια πανεπισατήμια; με όρους ιδιωτικών (δημόσιες σχέσεις)

    το domain σε eu είναι καλή κίνηση, αλλά σε uomacedonia, ποιος θα το σκεφτεί;

    έπρεπε να κάνουν register στα com. org. net info, biz name κλπ. που έχουν πέραση!

    το ομαδικό registrar φτηναίει αφάνταστ το κόστος του domain στο 1 ευρώ, από τα 10 περίπου που είναι τώρα το χρόνο!

    έπρεπε να νοικιάσουν 1000 domains με όλους τους συνδυασμούς
    να μην αφήσουν καμιά περίπτωση ακάλυπτη.

    διαβάζω ακόμα σήμερα πως το πακιστάν εξέτρεπε τα requests ΄του youtube σε δική του διεύθυνση.

    αυτό δεν μπορούν νσα το κάνουν τα δικά μας τζιμάνια για τα διάφιρα bulgramak κλπ...?
    συτα όρια βέβαια του νόμου... όπως το πακιστάν με το youtube

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Καλοί μου φίλοι, γιατί πάντα λέμε "το μη χείρον Βέλτιστον". Δηλαδή μόνο εμείς στον κόσμο γνωρίζουμε ότι με το μωσαικό εθνοτήτων που υπάρχει στην ΠΓΔΜ αυτή η χώρα πρέπει να λέγεται Κεντρική Βαλκανική Δημοκρατία. Σας μιλάω εκ πείρας με 15 χρόνια δουλειάς στην πρώην Γιουγκοσλαβία. Οι σκοπιανοί βέβαια έχουν κρίση ταυτότητας τεράστια. Δεν τους αρέσει η Βουλγαρική ταυτότητα τους, η Σερβική επίσης λόγω απογαλακτισμού, και χρησιμοποιούν το 25% του εδάφους της παλαιάς Μακεδονίας σαν όνομα της χώρας τους, γιατί έτσι έχουν όνομα, ιστορία, ήρωες κλπ. Αλλά εμάς μας έφαγε η σιγουριά της ιστορίας μας και ο ναρκισισμός μας. Αν η Ελληνική διπλωματία τόσα χρόνια δεν μπορεί να λύσει το πρόβλημα ενός ονόματος με ένα ασήμαντο γειτονικό κράτος, με σπαργανώδη διπλωματία και με 30 ρηδες πολιτικούς, τότε τι να περιμένουμε στα Ελληνοτουρκικά, στο Κυπριακό, Στις Ευρωπαικές μάχες ΄μέσα στην Ε.Ε. Μετά τι να πούνε και οι Τούρκοι διπλωμάτες με Κουρδικό, με τα Ελληνοτουρκικά με Ευρωπαική ένταξη και χιλιαδες άλλα διεθνή προβλήματα. Μου φαίνεται ότι ο Ελληνας φορολογούμενος συντηρεί και πληρώνει για διπλωμάτες που δεν έχουν να παρουσιάσουν την παραμικρή επιτυχία τα τελευταία 30 χρόνια. Κρύβονται πίσω από του πολιτικούς και πάνε από το κακό στο χειρότερο. Σε όλους τους άλλους κλάδους του δημοσίου και μή Ενοπλες Δυνάμεις, Σώματα Ασφαλείας,Οργανισμούς, Τράπεζες όλο και κάτι Θετικό έχουν να παρουσιάσουν αλλά το Υπουργεό Εξωτερικών τίποτε. Και όταν ο κόμπος φτάνει στο χτένι και οι Αμερικάνοι σου λένε τι θα κάνεις, τότε κοιτάς να περισώσεις τα πράγματα. Όσο για το όνομα Κενρική Βαλκανική Δημοκρατία, η το ΔΑΡΔΑΝΪΑ είναι το καταλληλότερο.

    ΓΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Τελικά με την ιστορία Καψαμπέλη το press.gr απόκτησε περισότερη φήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ρε 2.10 μμ και πως εξηγείς εσύ που μιλάς για μειωμένης αντίληψης για το Παπανδρέου όταν ήταν υπουργός Εξωτερικών η Ελλάδα είχε τόσες επιτυχίες είχαμε την ησυχία μας και η Ελλάδα έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρώπη;

    Αλλά τι να εξηγήσεις; Είσαι συκοφάντης, παπαγαλάκι της Ρηγίλλης και της Κουμουνδούρου. Φάε τώρα στη μάπα το καταλληλότερο και στήριζε το κ---ί του Ζαχόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Sto antenna fanike o roufianorolos tou Hostess...ths ekpomphs.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Οι ίδιοι οι Σκοπιανοί (και όχι οι Αλβανοί, οι Σλάβοι) δε δέχονται το Σλαβομακεδόνες οπότε τζίφος. Θέλουν σκέτο Μακεδόνες. Αφού στο κεφάλι τους είναι απόγονοι των Αρχαίων Μακεδόνων και όχι Σλάβοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. φιλε 10:50, τι θα πει Λεριν, δεν καταλαβα! καλα τους κανουν και νευριαζουν μαζι τους.και με αυτιν τιν νοοτροπια, τιν "δεν πειραζει κ αν το λενε ετσι οι ξενοι" φτασαμε εδω που φτασαμε και θα μας παρουν και τα σωβρακα!ξυπνατε ρε ψευτοκουλτουριαριδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Το Τρίτον Συνέδριον του ΚΚΕ (26 Νοεμβρίου - 3 Δεκεμβρίου 1924) διεκήρυξε επισήμως το σύνθημα της «ενιαίας και ανεξάρτητης Μακεδονίας και της ενιαίας και ανεξάρτητης Θράκης». Το σύνθημα αυτό, οι κουκουέδες το υπεστήριζαν μέχρι το 1945, οπότε ο Ζαχαριάδης το απεκήρυξε («Ριζοσπάστης» 24 Οκτωβρίου 1945) όχι από όψιμον πατριωτισμόν, αλλά από πολιτική τακτική, διότι το ΚΚΕ έβλεπε τας δυσμενείς λαϊκάς αντιδράσεις που προεκάλει.

    Ωστόσον, παρά την αποκήρυξιν, ο Ν. Ζαχαριάδης στο παρελθόν είχε ζητήσει τον αποχωρισμον της Μακεδονίας από την Ελλάδα και «τον σχηματισμό αυτοτελούς κράτους» («Ριζοσπάστης» 27 Ιανουαρίου 1925). Επί πλέον, ο Ν. Ζαχαριάδης εις έκκλησίν του προς τα μέλη του ΚΚΕ («Ριζοσπάστης» 1 Μαρτίου 1931) επανέλαβε την εθνοπροδοσίαν περί αποχωρισμού της Μακεδονίας και Θράκης από την Ελλάδα και υπεστήριξε «την εθνικοαπελευθερωτικήν πάλην των λαών που καταπιέζονται από τους Έλληνες»!! (όρα και εις έκδοσιν της Κ.Ε. του ΚΚΕ «Πέντε χρόνια αγώνες 1931-1936» β' έκδ. Αθ. 1946 σελ. 24).

    Ακόμη, η 6η Ολομέλεια της Κ.Ε. του ΚΚΕ (Ιαν. 1934) καθώρισε ως υποχρέωσιν του ΚΚΕ:

    «να αγωνισθεί για την εθνική αυτοδιάθεση μέχρις αποχωρισμού των καταπιεζομένων Μακεδόνων και Θρακών και να συνεργασθεί δια τον σκοπόν αυτόν με τας Βουλγαρικάς οργανώσεις της εσωτερικής επαναστατικής μακεδόνικης οργάνωσης (ενωμένης) και της θρακικής επαναστατικής οργάνωσης». («Πέντε χρόνια αγώνες 1931-1936», σελ. 201, 205, 206, 212).

    Επίσης, στο 5ον Συνέδριον του ΚΚΕ (Μάρτιος 1934) διεκηρύχθη ότι «οι εθνικές μειονότητες καταπιέζονται αφόρητα από τους Έλληνες ιμπεριαλιστές»!!. Ειδικά δια τους Μακεδόνες το ΚΚΕ απεφάσισε την «υποστήριξη και ενίσχυση των εθνικοεπαναστατικών οργανώσεων των εθνικών μειονοτήτων και την στερέωση των δικών μας θέσεων μέσα σ' αυτές... την αναγνώριση στις μειονότητες αυτές του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης μέχρι και του κρατικού αποχωρισμού... Το ΚΚΕ πρέπει να παλαίψει αποφασιστικά για την καταπολέμηση του ελληνικού μεγαλοεθνισμού και τις εκδηλώσεις του μέσα στις γραμμές του και για την διεθνιστική διαπαιδαγώγηση των Ελλήνων εργατών και αγροτών» («Πέντε Χρόνια Αγώνες 1931-1936», σελ. 225).

    Άλλως τε ο Ν. Ζαχαριάδης εις άρθρον του δημοσιευθέν στο περιοδικό «Δημοκρατικός Στρατός» (τεύχος Δεκ. 1948) υπεστήριξε την δημιουργίαν ανεξαρτήτου Μακεδονικού κράτους και στη συνέχεια η 5η Ολομέλεια της Κ.Ε. του ΚΚΕ (Ιαν. 1949) έκανε ομοφώνως δεκτήν την εισήγησι δια την δημιουργία ανεξαρτήτου Μακεδονικού κράτους. Ιδού το κείμενον, το οποίον εξέδωσε το ΚΚΕ εις έντυπον υπό τον τίτλον: «Η Ελλάδα στο δρόμο προς τη νίκη, μπροστά στην αποφασιστική καμπή» (σελ. 20-21).

    «Στη Βόρεια Ελλάδα ο μακεδόνικος (σλαβομακεδονικός) λαός τα έδωσε όλα για τον αγώνα και πολεμά με μια ολοκλήρωση ηρωισμού και αυτοθυσίας που προκαλούν τον θαυμασμόν. Δεν πρέπει να υπάρχει καμμιά αμφιβολία ότι σαν αποτέλεσμα της νίκης του Δ.Σ.Ε. και της λαϊκής επανάστασης, ο μακεδόνικος λαός θα βρει την πλήρη εθνική αποκατάσταση του, έτσι όπως τη θέλει ο ίδιος, προσφέροντας σήμερα το αίμα του για να την αποχτήσει. Παράλληλα το ΚΚΕ πρέπει ριζικά να βγάλει απ' τη μέση όλα τα εμπόδια, να χτυπήσει όλες τις μεγαλοελλαδίτικες σωβινιστικές εκδηλώσεις και τα έργα που προκαλούν δυσαρέσκεια και δυσφορία μέσα στο μακεδονικό λαό και έτσι βοηθούν τους διασπαστές στην προδοτική δράση τους, ενισχύουν το έργο της αντίδρασης».

    Τας προαναφερθείσας προδοτικάς θέσεις του ΚΚΕ του 1924 και 1949 περί ανεξαρτησίας της Μακεδονίας προσεπάθησε να δικαιολόγηση ο Ηλίας Ηλιού («Αυγή» 4 Δεκ. 1954) λέγων, ότι τότε η Μακεδονία «είχεν ανάμικτον πληθυσμόν»!

    Ο Γιάννης Πετσόπουλος, μέλος της Κ.Ε. του ΚΚΕ και αντιπρόσωπος του στην 4ην Συνδιάσκεψιν της Βαλκανικής Κομμουνιστικής Ομοσπονδίας (Ιούνιος 1922) αποκαλύπτει, ότι το Κομμουνιστικόν Κόμμα της Βουλγαρίας, διά του Γραμματέως του Βασίλη Κολλάρωφ εζήτησε το πρώτον να διακηρυχθή η αυτονομία της Μακεδονίας και της Θράκης, άλλα δεν έγινε δεκτή η πρότασίς του, διότι το θέμα ήτο έκτος ημερησίας διατάξεως. Δια περισσότερα εις «Ριζοσπάστην» (3 Ιουλίου 1922).

    Εϊδικώτερον ο Πετσόπουλος στο βιβλίον του: «Τα πραγματικά αίτια της διαγραφής μου από το ΚΚΕ» (Αθ. 1946 σελ. 47) γράφει:

    «Στην Ολομέλεια της Κ.Ε. της Βαλκανικής Ομοσπονδίας στη Σόφια, το Μάη τον 1922, τέθηκε το ζήτημα της αυτονομίας της Μακεδονίας και Θράκης, που έθεταν οι Βούλγαροι σύντροφοι από σκοπιμότητες, που βέβαια γι αυτούς ήταν σοβαρές. (Εξηγούσαν δηλαδή ότι τα συνθήματα αυτά, δημιουργώντας ελπίδες για τους Βουλγάρους πρόσφυγες επανόδου στα μέρη που εγκατέλειψαν, θα τους έφερναν προς το κόμμα και θα εμπόδιζαν να πάνε με τους κομιτατζήδες). Εγώ, πιστεύοντας πως το κόμμα μας δεν μπορούσε να υψώσει συνθήματα που είχαν ρίξει οι διάφορες βουλγαρικές αστικές Κυβερνήσεις μετά την ήττα της Βουλγαρίας στα 1913, χωρίς να κινδυνεύσει να συντριβεί από το βάρος της κατηγορίας, πως είχε μπει στην υπηρεσία των, και, βρίσκοντας πως οι σκοπιμότητες της ύπαρξης του Ελληνικού και Σερβικού Κ. Κόμματος ήταν ανώτερες από εκείνες που έθεταν οι Βούλγαροι σύντροφοι για το δικό τους ισχυρότατο τότε Κόμμα, ζήτησα, σαν εκπρόσωπος του Κόμματος, αναβολή, για να φέρω το ζήτημα στην Ολομέλεια της Κ.Ε. στην Αθήνα, μόλις γυρίσω. (Η δική μου γνώμη, την οποία και δεν τους είπα, ήταν τότε, πως για το ζήτημα των μειονοτήτων Μακεδονίας και Θράκης, θα έπρεπε να βρεθούν άλλες λύσεις, μέσα στο πλαίσιο της Βαλκανικής Ομοσπονδίας, και να διατυπωθούν ανάλογα συνθήματα για όλα τα Κομμουνιστικά Κόμματα της Βαλκανικής). Με την πρόταση μου συμφώνησαν ο Σέρβος αντιπρόσωπος και ο Ρουμάνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  120. Το ΑΛΤΕΡ αυτή την ώρα κάνει αυτό για το οποίο κατηγορούνται τα blogs.

    Παρέχει το μέσο στον Χιώτη για συκοφαντική δυσφήμηση και διασπορά ψευδών ειδήσεων

    Αυτό ακριβώς είναι και η κατηγορία που απευθύνουν στα blogs για τα comments.

    ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΩΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Κατω τα χερια απο τους bloggers.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Κύριοι χάθηκε ο τσαμπουκάς του Έλληνα ή απλά εξαντλείτε σε ενα προσπέρασμα απο δεξιά,μια παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, την σφινα να κερδίσει μια θέση παρκιν,στο ομαδικο βρίσιμο της μάνας του αντιπάλου στο γήπεδο και στην πελατειακή του σχέση με τα κόματα. Επένδυσαν λέει στα Σκόπια οι Έλληνες επιχειρηματίες πολλα εκατομύρια ευρό μην τα χασουν, άσ χασουμε εμείς την ταυτότητά μας που κάπιοι έχυσαν το αίμα τους γιαυτό.Στα τεσσερα λοιπόν και ανευ σιέλου. Μια φορά Έλληνας πολιτικός είπε ΟΧΙ και γιορτάζετε, δεύτερη δεν υπήρξε έκτοτε ακούμε μόνο yes man. ΚΡΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. kala otan onomasete to makedoniko kratos parte fora ki arxiste ki apo ta upoloipa, dwste onomata dika sas, etsi ki alliws sta @@ mas sas grafoume oloi.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. δεν υπαρχει περιπτωση να δεχθουνε ουτε οι Σλαυοι αλλα ουτε πολυ περισσοτερο οι Αλβανοφωνοι!
    Monkeydonia ειναι το καταλληλο ονομα αλλα χασαμε το τραινο δυστυχως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Καλά όλοι ζητάνε απο εμάς (ΤΟΥΡΚΟΙ,ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ,ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ) και εμείς το χαβά μας δεν ζητάμε τίποτα μια ζωή υποχώρηση και διαπραγμάτευση και μ@λ@κίες, δηλαδή ολοι οι άλλοι που ειναι αδιάλλακτοι δεν βλέπω να βγήκαν χαμένοι εως τώρα, γιατί αφού έχουμε του κ...υ πολιτική δεν μιμουμαστε τους άλλους ή παλι θα το παίξουμε υπεράνω ???? ΕΛΕΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ακομα και εαν σε ενα πεκινουα που σου γρυλιζει το βαλεις στα ποδια αυτο θα παρει θαρος και θα σε κυνηγησει.
    Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΤΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΛΛΟ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΩΝ ΣΚΟΠΙΑΝΩΝ. ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ (ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ).ΕΣΤΩ (ΛΕΩ ΕΣΤΩ), ΟΤΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕ ΜΙΛΟΥΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΔΕΧΘΗΚΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ?? ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΩ. ΤΟ ΒΡΙΣΙΜΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΧΑΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΑΧΝΙΔΙΟΥ (ΧΑΧΑ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ωραίο ρε παιδιά! Αλλά εγώ έχω μερικά ερωτήματα και ζητώ απαντήσεις
    Ποιό το κριτήριο για να οναμαστεί κάποιος ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ
    α)ο τόπος κατοικίας
    β)ο τόπος γέννησης
    γ)το πώς αισθάνεται κανείς

    Αν είναι ο τόπος κατοικίας ή ο τόπος γέννησης τότε γιατί οι σκοπιανοί δεν δικαιούνται να λέγονται μακεδόνες??
    Αν δεν είναι ο τόπος κατοικίας κριτήριο τότε γιατί αυτοαπόκαλούνται μακεδόνες οι πόντιοι, μικρασιάτες, βλάχοι, θρακιώτες κ.λ.π. που μένουν σήμερα στην μακεδονία? Από πού αντλεί τότε ο πρωθυπουργός μας που είναι "καραμανλής" για όσους ξέρουν τι σημαίνει αυτό, το δικαίωμα να λέγεται μακεδόνας? Γιατί ο γραφικός κ. Νομάρχης Θεσσαλονίκης δικαιούται να λέει το ίδιο αφού είναι πόντιος?
    Αν τελικά το κριτήριο είναι το τρίτο τότε ποιός μπορεί με λογικά επιχειρήματα να αφαιρέσει το ίδιο δικαίωμα από τους κατοίκους των σκοπίων?
    Αν τελικά είναι και τα τρία μαζί, τότε και πάλι ποιό από τα κριτήρια δεν πληρούν οι σκοπιανοί?
    Και μη μου πεί κανείς ότι το κριτήριο είναι να είναι Ελληνας υπήκοος γιατι η υπηκοότητα είναι κάτι που αποκτάται με διοικητική πράξη! Σκεφτείτε το τέκνο αφρικανού ή ασιάτη ή νοτιοαμερικανού που πολιτογραφήθηκε Ελληνας και ζει στην θεσ/νίκη, το οποίο γεννήθηκε στην θεσ/νίκη!!!! Ρωτώ αυτός είναι μακεδόνας.
    Αραγε ρωτάει κανείς τελικά οι δίγλωσοι κάτοικοι των συνόρων μας που έχουν όλους τους συγγενείς τους και ζούν στα σκόπια χωρίς να τους επιτρέπεται η επιστροφή στην Ελλάδα, τι είναι άραγε? Αν είναι μακεδόνες τότε και οι συγγενείς τους εκεί είναι και αυτοί μακεδόνες, αν δεν είναι όμως και είναι σλάβοι, τότε η Ελλάδα έχει σλαβική μειονότητα και πρέπει να την αναγνωρίσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ. ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΑΤΟΠΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ξέρετε γιατί ενώ είναι αντίθετος στις Στρατιωτικές Παρελάσεις ο ΤΣΥΡΙΖΑ, δεν λέει όχι στις Πούστηκες ή αλλιώς Gay Parades?
    Γιατί έχει δυναμικό! Έχει τον Γιωργάκη τον Βούγια ή αλλιώς Ζωζέτ, έχει την κόρη Δραγασάκη, έχει τον ληστή Δημητράκη και γενικά όλα τα αναρχοάπλυτα τα οποία τους έχουν ξεσκίσει την κωλοτρυπίδα οι ποινικοί.
    Τι θα κάνουνε τα παιδιά στην κοινωνία? Διαδηλώσεις? Μπα! Δεν νομίζω! Θα τους πετάνε στριγκάκια οι Χρυσαυγήτες!!!
    Τις Απόκριες θα βάζουν ένα κλομπ στον κώλο τους και θα παριστάνουν τους μεζέδες!!!
    Για να λέμε και του στραβού το δίκαιο στην αρχή Τσυρίζα-νε λίγο αλλά τώρα τους αρέσει και έχουν γίνει και οι πρώτες "κυρίες". Κάνουν νοικοκυριό, πλένουν, καθαρίζουν και στον ελεύθερο χρόνο τους γαμιώντε κιόλας.
    Μπουλουκηδών και με κουκούλες είναι μεγάλα αντράκια, μέσα όμως ένας, ένας ανακάλυψαν τον θυληκό τους εαυτό! Και τους αρέσει κιόλας!!!
    Άντε και νυφούλες βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΙΤΉΡΙΑ ΤΗς ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΌΤΗΤΑς ΔΕΝ ΠΉΡΑ ΑΚΌΜΗ ΠΆΝΤΩΣ ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΆΛΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ! ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΕΚΦΕΥΓΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Για να μην αφήσω τεράστιο post ως σχόλιο, http://maria-iliana.blogspot.com/2008/02/blog-post_25.html σχετικά με το θέμα του ονόματος και το "Σλαβομακεδονία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΦΙΛΕ ΕΣΥ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ. ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ: ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Οι Σλαβομακεδόνες μας δουλεύουν κανονικά παιδιά... Όσο για τους εκεί Αλβανούς, τους χρησιμοποιούν ως ΑΛΛΟΘΙ για να μετακυλίουν τις ευθύνες για τη μη- λύση αλλού και να το παίζουν "καλά παιδιά". Αυτό είναι όλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Μου άρεσε η πρόταση του Σταυρόπουλου στον Alpha Radio...

    "Μακεδονία Γιαλαντζί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. 1:01

    Μπορούν μια χαρά να αισθάνονται μακεδόνες, κανείς δεν μπορεί να τους το απαγορεύσει αυτό.
    Αυτοί όμως θέλουν να αναγνωρίσουν ως επίσημη ονομασία το Μακεδονία. Αν σκεφτείς όμως ότι σχεδόν το 50% των σκοπιανών δεν νοιώθουν μακεδόνες, τότε ποιος ο λόγος να αναγνωριστεί επίσημα ολόκληρο το κράτος ως μακεδονία? Για σκέψου λίγο... Μήπως για να διεκδικήσουν αργότερα ότι η ελληνική μακεδονία τους ανήκει αφού αυτοί είναι οι πραγματικοί μακεδόνες????
    Άλλο λοιπόν να λες είμαι Έλληνας, από Θεσ/νίκη και Μακεδόνας, και άλλο να λες είμαι Μακεδόνας σκέτο... Δες λίγο πίσω από τις λέξεις και θα καταλάβεις τη διαφορά. Θα καταλάβεις γιατί σκίζονται αυτοί να ονομαστούν απλά Μακεδόνες χωρίς κανέναν γεωγραφικό ή χρονικό προσδιορισμό, και γιατί εμείς σκιζόμαστε ως έσχατη λύση να επιβάλλουμε χρονικό/γεωγραφικό προσδιορισμό!
    Μακάρι να ήταν τα πράγματα τόσο απλά όσο τα βλέπεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΤΗ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΗΤΑΝ: ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΛΟΦΑΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. "ΝΕΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ" είναι η καλύτερη λύση.
    Βλέπε sfaira

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Άνω Μακεδονία, Βόρεια Μακεδονία, ή Εξωτερική Μακεδονία, όπως Εξωτερική Μογγολία.
    Πάντως Μακεδονία είναι, είτε το θέλουμε είτε όχι. Είναι αστείο να λέμε ότι το Μοναστήρι και το Κρούσοβο δεν είναι Μακεδονία. Ο προσδιορισμός χρειάζεται ακριβώς για να την ξεχωρίζουμε από την ομώνυμη ελληνική επαρχία, το κομμάτι δηλαδή της ιστορικής/γεωγραφικής Μακεδονίας που κατέκτησε η Ελλάδα στους Βαλκανικούς πολέμους, και το οποίο σήμερα έχει σχεδόν αμιγώς ελληνικό πληθυσμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΑΝ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΕΙΣΒΟΛΗ Η ΒΑΛΙΤΣΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ. Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ Η ΕΣΧΑΤΗ ΛΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. os edw kai mi parekei.An den kanw lathos o bush senior eixe pei stin bouli twn Ellinwn to 1982? hia allagi synorwn kai nea taksi pragmatwn sta balkania xwris na diefkrinisi.Akougete i einai pragmatikotita pws mia nyfi tou bush senior einai skopiani! Pantwn mono algieini entipwsi mono prokalei aftoi oi tsakwmoi sta tileoptika parathyra opws xtes stis antiparatheseis.dILADI O lIANIS EINAI PIO POLY PATRIWTIS?kAIROS EINAI NA YPARKSEI ETHNIKI SYMFILIWSI.stamateiste epitelous tous tsakwmous,yparxei misos stin Ellada yparxei dixasmos kai i istoria mas exei didaksei pos etsi dixasmenous mas briskoun ethikes symfores.Loipon enwtheite oloi gia ena agwna twra pou einai dyskola kalestai kai ton vasilia ekei dipla einai kai ean einai na voithisei bravo tou einai Ellinas kiaftos opws oloi mas,se ena diangelma palia eixe pei to "min ksexnate tis xamenes patrides" afto den to ksanakousa apo kanenan ellina politiko.Kai ean iEVRWPI KAI I USA KOPTONTAI GIA ALBANIA KAI SKOPIA TIN THRAKI THA TIN ENWSEI? san eleftheri stin evrwpi makria apo tin tourkia?gia na doume
    xristos
    usa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. η ονομασία στα ελληνικά είναι Κωνσταντινούπολη βρε αστοιχείωτε, όπως και την Ντόιτσλαντ ελληνικά την λέμε Γερμανία και την Φρανς Γαλλία.άξεστε Φιλισταίε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. http://www.maticanaiselenici.com/en/
    ?page=read_news&id=4

    KANETE COPY AND PAST OLOKLIRO TO LINK KAI THA DEITE, TI LENE OI SKOPIANOI GIA TIN ELLADA MAS KAI TIN ISTORIA MAS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. οι Σκοπιανοί δεν δικαιούνται να λέγονται Μακεδόνες για 2 λόγους.
    α. Το μέρος που κατοικούν ήταν κάποτε Μακεδονία, αλλά σήμερα δεν είναι. β. Αυτοί αντιλαμβάνονται τον όρο ως εθνικό και όχι γεωγραφικό.
    μήπως οι Τούρκοι δικαιούνται να λέγονται με την ίδια λογική Ίωνες; Έλεος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Δεν έχουμε πολιτικούς μάγκες,αυτο είναι το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. KONΞ ΟΜ ΠΑΞ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΩΝΙΑ Ξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Γραφω εκ των υστερων.
    Παρατηρησα οτι οσοι εχουν κανει προτασεις, ειναι μαλλον βαλτοι - ισως και 90%!
    Αυτο να το θυμαστε παντα για να μην σας πιανουν κοροϊδα.
    Δεν πιστευω οτι υπαρχει Ελληνας που θα επιθυμουσε να χαριστει ελληνικο ονομα σε βαρβαρους.

    Οποτε, καθε ενας που παει να περασει την αποψη του συμβιβασμου και της συνδιαλλαγης, λειτουργει εκ του πονηρου!
    Μην σας αποσπα την προσοχη ΚΑΝΕΝΑ ΑΞΙΩΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ Ή ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΒΑΛΤΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ. Αρκετοι απο αυτους ειναι ΞΕΝΟΙ!

    Μην τους επιτρεψετε ουτε καν να σκεφτουν οτι θα μπορουσαν να εχουν επιτυχια στα ανοσια σχεδια τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Με τα οσα συμβαινουν το τελευταιο διαστημα εχω χασει τον Mπουσουλα μου.
    Την χαριστικη βολη μου την εφερε προχθες η κορη μου Στ Δημοτικου.
    Ερχεται λοιπον με μια απορια και με ρωταει.
    Εμεις μου λει ειμασται ΕΛΛΗΝΕΣ και το κρατος μας το λενε ΕΛΛΑΣ / ΕΛΛΑΔΑ, γιατι ομως ολοι οι αλλοι μας αποκαλουν διαφορετικα οπως Γιουνανισταν GRIECHENLAND CREECE CRECE κ.λ.π και γιατι εμεις δεν κανουμαι τιποτα οπως οι Γειτονες μας ?

    Και αναρωτιεμαι και εγω , εμεις θετουμαι, μπορει δικαιως δεν ξερω εχω χασει ειπαμει τον μπουσουλα μου, Αξιωσεις για το πως θα αποκαλουνται οι ΣΛΑΒΟΑΛΒΑΝΟΙ Γειτονες μας, αλλα το πως μας προσφωνουν εμας οι αλλοι, καρφακι δεν μας καιγεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Τελικά η μόνη αλήθεια είναι αυτή που φοβούνται να ψελίσουν οι κάθε λογής κότες της ελλαδικής επικράτειας. Δηλαδή το ότι ο Ελληνισμός κινδυνεύει από τους λογής λογής βαρβάρους ΠΟΥ ΖΩΝΤΑΣ ΕΠΙ ΑΙΩΝΕΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΕΔΑΦΗ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ... αλλά όχι ως φίλοι, ως μιμητές και καταπατητές, αφού ξέρουν ότι υπάρχει ακόμα το original. Αυτό συμβαίνει με τους Τούρκους που αιώνες κατέχουν την Ιωνία και τώρα μας λένε ότι ο Όμηρος ήταν Omer και Τούρκος! Το ίδιο συμβαίνει και με τους διαφόρους σλάβους που για κακή μας τύχη έτυχε να κατοικούν για αιώνες στην ιστορική Μακεδονία. Τώρα διεκδικούν την ιστορία της. Το ίδιο συναίβει ακόμα και στην Αναγέννηση όπου ο κάθε γουρουνοβάρβαρος ευρωπαίος ήθελε να το παίξει αρχαίος Έλληνας, τη στιγμή που συναινούσε στη σφαγή και μετέπειτα στην πλήρη οικονομική υποδούλωση των ΖΩΝΤΑΝΩΝ σύγχρονων Ελλήνων! Καταλάβετέ το ρε νεοέλληνες, ο φθόνος είναι χειρότερος, για το αυθεντικό, όταν είσαι μία απλή απομίμηση. Και πρέπει να διώξουμε τους αλλόφυλους από τα ιστορικά μας εδάφη, για να μην γίνονται σιγά σιγά "μαϊμού" εκπρόσωποι ελληνικών χαρακτηριστικών και ελληνικής ιστορίας. Αυτά που γράφω είναι η μόνη αλήθεια. Όλα τα άλλα είναι αυτό που αισθάνεται η κάθε ελληνόφωνοι κότα όταν αμολάει στα Pumpers της, προσπαθόντας να αντιμετωπίσει με εμετικά σκιρτήματα τον ειλικρινή φονικό φθόνο των αλλοφύλων εχθρών.

    Μόνο μία ονομασία αποδεκτή για τη Βαρδάρσκα: αντί για Macedonia, Monkeydonia. Δηλαδή, σε μετάφραση, Πιθηκωνία. Άσχημα είναι; Περιγράφει και τον μιμητισμό, αλλά και την βιολογική σύσταση των κατοίκων της. Hello Monkeydonia! Hello Monkeydonians, we love you! Yiou Houou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Ειλικρινά είμαι εξοργισμένος παιδιά! Εγώ θα σας πω την άποψή μου και μπορείτε να πείται ότι θέλετε.
    Εγώ στο χωριό μου μιλούσα μια ζωή μακεδονικά, αυτοαποκαλούμουν μακεδόνας και έτσι αισθανόμουν ή αν θέλετε αισθάνομαι! Το ίδιο το Ελληνικό κράτος υπήκοος του οποίου είμαι και εγώ, το έτος 1925 τύπωσε το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ, για να πάψει ο μύθος ότι το μακεδονικό έθνος είναι εφεύρημα του ΤΙΤΟ μετά το 1945.
    Μέχρι και το έτος 1975 υπήρχε ΜΠΑΡΑ που εμπόδιζε την ελύθερη πρόσβαση στο χωριό μου ελέγχοντας ποιός πάει που, σε ποιόν κ.λ.π. ακριβώς όπως γινόταν μέχρι το 1990 στα χωριά των πομάκων.
    Σε όλους τους χάρτες τους σχολικούς η περιοχή βόρεια των Ελληνικών συνόρων μέχρι και το 1990 λεγόταν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ .....
    Θα μου πεί κανείς βεβαίως τι τα θες και τα γράφεις αυτα αφού δεν θέλουν να ακούσουν δεν θέλουν να ξερουν την αλήθεια γιατί την φοβούνται. Φοβούνται ενδεχομένως ότι η πολιτική εθνοκάθαρσης που εφαρμόστηκε από την χώρα μας από το 1912 και μετά στην περιοχή αυτή΄, η οποία έχει δώσει και προνόμια σε συγκεκριμένες πλυθισμιακές ομάδες κυρίως προσφύγων θα ανατραπεί. φαντάζεται κανείς τι θα γίνει αν ξαφνικά όλοι όσοι σήμερα στην Ελλάδα αυτοαποκαλούνται μακεδόνες και είναι ουσιαστικά όψιμοι καταπατητές της, αναγκαστούν να παραδώσουν στους πραγματικούς ιδιοκτήτες όσα αυθαίρετα το Ελληνικό κράτος τους παρέδωσε νομότυπα μεν αλλά ουσιαστικά παράνομα. Τούτο μάλιστα συνεχίζεται και σήμερα. Και για να μην βιαστεί κανείς να πεί ότι αυτό δεν είναι αλήθεια διαβάστε και το παρακάτω. Το έτος 1997 ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ η Κτηματική υπηρεσία του Νομού Κιλκίς επέδωσε αποφάσεις ΔΗΜΕΥΣΗΣ της περιουσίας των μακεδόνων που πολέμησαν ως μέλη του Δημοκρατικού Στρατού στον Εμφύλιο. Οι αποφάσεις αυτές αφορούσαν ουσιαστικά δύο οικισμούς του Ν. Κιλκίς, με αστείες πολλές φορές δικαιολογίες. Στις διαμαρτυρίες των κατοίκων - συγγενών και απογόννων των ανθρώπων στους οποίους ανήκαν τα ακίνητα, δόθηκε η απάντηση ότι αυτά προορίζονται για την εγκατάσταση παλλινοστούντων από την Πρώην Σοβιετική Ενωση!!!! Αυτή η απόφαση ακόμη δεν έχει ανακληθεί.
    Ετσι γιατί δεν μπορώ να ακούω τις Εθνικιστικές Βλακείες του καθενός ο οποίος δεν γνωρίζει κατά που πέφτει η μακεδονία, ούτε όμως αυτού ο οποίος χορευει τους χορούς μας αλλά είναι τόσο ηλίθιοσ ώστε να μην αναρωτιέται γιατι οι χοροί αυτοί δεν έχουν λόγια! Αυτά τα λίγα προς το παρόν Θα επανέλθω και αν αμφισβητηθούν όσα προείπα θα επανέλθω με έγγραφα.
    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Οσοι δεν έχουν γευτει το ρετσινόλαδο δεν μπορούν ενδεχομένως να καταλάβουν, μπορούν όμως να προβληματιστούν και να ψάξουν ή πάλι μπορούν να αφήσουν την βολεμένη - κοιμισμένη συνείδησή τους εκεί που είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Γι' αυτο ακριβως θεωρειστε απο τους Ελληνες σαν πιθηκοι. Μια ζωη θα σας περιφρονουμε. Ειστε σκατομυαλοι, και δεν βλεπουμε σε σας καμια βελτιωση.

    -------------------------
    ...
    Σε όλους τους χάρτες τους σχολικούς η περιοχή βόρεια των Ελληνικών συνόρων μέχρι και το 1990 λεγόταν ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ .....
    Θα μου πεί κανείς βεβαίως τι τα θες και τα γράφεις αυτα αφού δεν θέλουν να ακούσουν δεν θέλουν να ξερουν την αλήθεια γιατί την φοβούνται. Φοβούνται ενδεχομένως ότι η πολιτική εθνοκάθαρσης που εφαρμόστηκε από την χώρα μας από το 1912 και μετά στην περιοχή αυτή΄, η οποία έχει δώσει και προνόμια σε συγκεκριμένες πλυθισμιακές ομάδες κυρίως προσφύγων θα ανατραπεί. φαντάζεται κανείς τι θα γίνει αν ξαφνικά όλοι όσοι σήμερα στην Ελλάδα αυτοαποκαλούνται μακεδόνες και είναι ουσιαστικά όψιμοι καταπατητές της, αναγκαστούν να παραδώσουν στους πραγματικούς ιδιοκτήτες όσα αυθαίρετα το Ελληνικό κράτος τους παρέδωσε νομότυπα μεν αλλά ουσιαστικά παράνομα. Τούτο μάλιστα συνεχίζεται και σήμερα. Και για να μην βιαστεί κανείς να πεί ότι αυτό δεν είναι αλήθεια διαβάστε και το παρακάτω. Το έτος 1997 ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ η Κτηματική υπηρεσία του Νομού Κιλκίς επέδωσε αποφάσεις ΔΗΜΕΥΣΗΣ της περιουσίας των μακεδόνων που πολέμησαν ως μέλη του Δημοκρατικού Στρατού στον Εμφύλιο.
    ...
    ----------------------------------

    Εσεις οι Σλαβοι ( και λοιποι ) δεν προκειται να βαλετε μυαλο. Γι' αυτο και θα σας φτυνουμε ολοι. Ωσπου να πατε στις πατριδες σας, Βουλγαρια, Σερβια, Κροατια, Βαρδαρια, Αλβανια, Ρομανια, Ιταλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ""Εγώ στο χωριό μου μιλούσα μια ζωή μακεδονικά, αυτοαποκαλούμουν μακεδόνας και έτσι αισθανόμουν ή αν θέλετε αισθάνομαι! Το ίδιο το Ελληνικό κράτος υπήκοος του οποίου είμαι και εγώ, το έτος 1925 τύπωσε το ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ, για να πάψει ο μύθος ότι το μακεδονικό έθνος είναι εφεύρημα του ΤΙΤΟ μετά το 1945.""


    Ρε σκατοσλάβε, μαϊμού "μακεδόνα", η γλώσσα σου είναι σλαβοβουλγάρικα. Αν αισθάνεσαι μακεδόνας όπως λες, είσαι απλά ένας σλάβος απατεώνας που μετά από αιώνες, του αρέσει η ελληνική γη που καταπάτησαν κάποτε οι ΣΛΑΒΟΤΣΙΓΓΑΝΟΙ πρόγονοί του. Και αντί να δείξεις τον σεβασμό που πρέπει σε αυτούς των οποίων τη γη φιλοξενείσαι ειρηνικά τόσους αιώνες, σήκωσες κεφάλι, καταχράσαι όχι μόνο την φιλοξενία αλλά και την ιστορία αυτών που σε φιλοξενούν. Δυστυχώς οι Έλληνες δεν σας σφάξανε και δεν σας στείλανε όλους εκτός μακεδονικών εδαφών όταν έπρεπε. Θα το πληρώσετε όμως ΠΟΛΥ ακριβά αν μας προκαλέσετε διεθνής φύσεως προβλήματα στην περιοχή βρωμοπίθηκοι! Όσο για τις περιουσίες των κομμουνιστών που ξεκουμπίστηκαν, τι ήθελες να κάνει δηλαδή το ελληνικό κράτος, να τις κάνει δωρεά στο ΚΚΕ για την "προσφορά" των πολεμιστών του ΔΣΕ (Δήμιοι Σοβιετόφρονες Ελλάδος, θα ήταν καλός τίτλος) στην ...πατρίδα;! Ρε μπας και είναι οι κομμουνιστές πίσω από όλο αυτό το θέμα με το όνομα, μήπως ποτέ δεν ξέχασαν την ήττα τους και προσπαθούν με αυτόν τον τρόπο να βλάψουν το ελληνικό κράτος;;; Έτσι κι αλλιώς είναι γνωστές οι θέσεις του ΚΚΕ για αυτονόμηση της Μακεδονίας εδώ και έναν αιώνα! Λες να φταίνε τα ύπουλα κομμούνια πάλι και με αυτόν τον τρόπο να παίρνουν την εκδίκησή τους;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Βρασίδα καλά έκανες και άνοιξες κουβέντα για το σκυλολόι του βορρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Μη θυμωνετε ολα θα γινουν σιγα σιγα και χωρις θυματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Προς το PRESS-GR

    Κύριοι διαχειριστές του ιστολογίου,

    Αναγνωστες μου με ενημερωσαν με mail και διαπιστωσα κι ο ίδιος οτι εχετε φιλοξενήσει δυο ακρως συκοφαντικα σχολια ανανδρου ανωνυμου σε βαρος μου.
    Αφου υπηρετειτε την ενημέρωση, ειστε αρκετα καλα ενημερωμένοι ωστε να γνωρίζετε ότι τις αθλιες κατηγορίες με τις οποιες επιχειρηθηκε το 1988 η ηθικη μου εξοντωση, ο μακαριτης Τομπρας αναγκασθηκε να τις πάρει πίσω. Και ότι έχω καταδικασει γι΄αυτες δυο εφημεριδες ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΩΣ. Η μια των οποίων "Αυριανη", ανηκει στον γυναικάδελφο του κ. Καψαμπέλη.
    Κατοπιν τουτου, σας καλω να κατεβασετε αυτα τα δυο σχολια του ανανδρου υβριστη, εκτος αν τα υιοθετείτε.
    Πιστευω ακραδαντως στην αναγκη υπαρξης των ιστολογιων. Στα οποια εκτος των άλλων χρωσταμε και το θαυμα της εκπληκτικης βουβης κινητοποιησης μετα τον χαλασμο των πυρκαγιων. Πιστευω ότι οι αθλιοι κουκουλοφοροι του διαδικτυου το προβοκάρουν ανοιγοντας ορέξεις στις εξουσίες για προσθετους περιοσρισμους, ενω οι νόμοι που υπάρχουν φτανουν και περισσεουν. Διο και πριν καταφυγω οπου δη για την αντιμετωπιση της ανανδριας, σας καλω να επανορθώσετε και περιμενω την εκδήλωση της ευαισθησίας σας.

    Γ. Π. ΜΑΣΣΑΒΕΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Κατι θυμαμαι τωρα, για καποιον, που στη δεκαετια του 80, ειχε κατηγορησει τον τοτε υπουργο Γερ. Αρσενη, οτι ηταν Μασσονος και οτι ειχε βαλει μασσονικα συμβολα σε καποιο χαρτονομισμα, που θα τυπωνοταν τοτε.
    Θυμαμαι κατι τεραστιες φωτο που εβαζε στην εφημεριδα του.
    Μηπως θυμασθε ποιος ηταν;
    Εννοειται οτι ολα αυτα, ηταν μαλακιες και ειτε ειναι ηλιθιος, ειτε απο καποιον επαιρνε λεφτα για να κατηγορησει τον ανθρωπο.
    Και μην ξεχνατε, αυτα που εγραφε ο Ροιδης νομιζω. "Η υπουργο με καμνεις, η βγαζω εφημεριδα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Έτσι κι αλλιώς είναι γνωστές οι θέσεις του ΚΚΕ για αυτονόμηση της Μακεδονίας εδώ και έναν αιώνα! Λες να φταίνε τα ύπουλα κομμούνια πάλι και με αυτόν τον τρόπο να παίρνουν την εκδίκησή τους;;;

    Ανώνυμε,
    μάλλον έχεις δίκιο.
    Τολμάει κανείς να πεί γιά το παιδομάζωμα που έκανα οι ΚΚέδες
    φεύγοντας για να κρυφτούν από τον Ελληνικό Στρατό.
    Εφάρμοσαν την μέθοδο των ΤουρκοΟθωμανών.
    Τώρα αυτοί ζητάν revance !
    Να βγούν οι δειλοί πολιτικοί
    και να το πούν ανοιχτά και φωναχτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Autos pou milise gia Lerin akai Negochani!
    File eisai Slavotsobanos tou Skato-Ouraniou Toxou! DHLADH TOU 0.08%
    Oloi oi slavopoustarades pou theloun na mpous stin Ellada tha fanne porta stin mouri!
    Kai eseis tsoglanoi katste isiha giat that fate mia klotsia kai tha vrethitai ston Kanada na kanetai parea ston tsarlatano Risto Stefov and Andrew Rossos!

    Sas vlepoume kai sas paratiroume!
    Kako sto kefali sas tha kanetai!

    YOU HAVE BEEN WARNED!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Όσο μαθαίνουμε τις λεπτομέρειες από τις προηγούμενες διαπραγματεύσεις,
    ψαρεύοντας ,λεξούλες δεξιά αριστερά,φρασούλες ή και εκρήξεις οργής κάποιες φορές,
    από έχοντες εσωτερική πληροφόρηση ή ακόμη και από παλαιότερους χειριστές .

    Τόσο περισσότερο , τουλάχιστον όσον αφορά τον εαυτό μου,
    έχω πεισθεί ότι η λύση ήταν αρκετά κοντά τότε.

    Κάποιοι λίγοι διαφωνούσαν και δυστυχώς επέβαλαν τις απόψεις τους.
    Τις επέβαλαν όχι γιατί συζητήθηκε το θέμα και έδωσαν επιχειρήματα ή έπεισαν και τους πολλούς
    αλλά γιατί έτσι ήθελαν , απειλώντας με τις εύθραυστες ισορροπίες.

    Ο φόβος να μην πέσει η κυβέρνηση και χαθεί η κουτάλα με τα ζουμιά,
    έκανε κάποιους να αποφασίσουν για το καλό το δικό τους και όχι της χώρας.
    Ανάξιοι κυβερνήτες έχουν τις ευθύνες, δεν αποφάσισαν να απευθυνθούν στον κυρίαρχο λαό ,
    γιατί απλά είναι κυριαρχημένος από τα παράσιτα, τα ρουσφέτια και τις γνωριμίες .

    Ίσως για να σταματήσουν μια για πάντα αυτοί οι ενδοτισμοί, θα χρειασθεί
    κάποια στιγμή να αποφασίσουμε να ψηφίζουμε με άλλα κριτήρια.

    Σήμερα με το συνεχές αλισβερίσι , πρόσωπα , ομάδες ,υποομάδες κλπ
    παράσιτα της πολιτικής,
    είτε το θέλουμε είτε όχι μας θεωρούν κεφάλαιό τους , κτήμα τους.
    Με βάση αυτή τη δύναμη που τους δίνουμε , δρούν εντελώς προσωπικά ,
    παρουσιάζουν απόψεις τρίτων που αποτελούν φερέφωνά τους
    ικανές πολλές φορές να φοβίσουν ή και να εκβιάσουν ανάξιους κυβερνήτες.

    Αρχηγούς έχουμε , αρχηγούς όμως που ενδιαφέρονται για τη ζυγαριά , τα γκάλοπ και όχι για τον τόπο μας.

    Δυστυχώς μας λείπουν οι ηγέτες.

    Οι ηγέτες που θα αντλούν τη δύναμή τους απευθείας από εμάς
    και όχι από τους μεσάζοντες κοματάρχες, υποψήφιους ή και εκλεγμένους.

    Ποιος θα τολμήσει από τους σημερινούς να εκπαραθυρώσει κάποιον ,
    όταν ξέρει ότι άσχετα από το σωστό ή όχι
    η ομαδούλα του θα τον ακολουθήσει ?

    Που είναι ο καθαρός ηγέτης που θα αποκαλύψει τα πάντα και θα μας θέσει καθαρά τον προβληματισμό του?

    Δεν υπάρχει ,γιατί όλοι κρατάνε κάποιον με κάτι και δυστυχώς είναι τόσο πολλά αυτά
    που κανένας δεν είναι ελεύθερος

    Το Σλαβομακεδονία το απέρριψε η εύθραυστη πλειοψηφία Μητσοτάκη
    για να μην πέσει από την ομάδα Έβερτ τότε.
    Αυτό έχω καταλάβει εγω τουλαχιστον.
    Διαφωνούσα και διαφωνώ με οποιαδήποτε χρήση του όρου Μακεδονία
    αλλά ορισμένες φορές δεν μπορούμε να είμαστε κάθετοι.
    Κατάπια λοιπόν την σύνθετη και παραμένω κάθετα αρνητικός στη διπλή.
    Είναι πλέον το τελευταίο σκαλί που κατέβηκα.

    Προσωπικά θεωρώ , αν και δεν είμαι φυσικά ευχαριστημένος
    ότι ήταν ένα όνομα που ποτέ μα ποτέ δεν θα γινόταν σκέτο Μακεδονία,
    όπως θα γίνουν σίγουρα τα σημερινά προτινόμενα εκτός από πιθανόν ένα .
    Το βέτο δεν είναι λύση , κλασσικά έχεις όλους τους άλλους απέναντί σου.
    Ακόμη και τους συμπαθούντες .
    Θέλει μεγαλύτερα κότσια και διαχείριση το βέτο
    και δεν με έχουν πείσει δυστυχώς ότι τα έχουν ούτε αυτοί ,
    αλλά ούτε και οι άλλοι.

    Η θέση μας πλέον είναι δεινή δυστυχώς.

    Άσχετα από τις πολιτικές μας πεποιθήσεις!

    Πότε θα ξυπνήσουμε και θα πάψουμε να τρέχουμε πίσω από τα παράσιτα να φωνάζουμε Ζήτω?
    Πότε θα μάθουμε να τιμωρούμε επιλεκτικά τους ανάξιους και να μην ξεχνάμε τόσο γρήγορα και εύκολα?
    Πότε θα πάψουμε να τρέχουμε παρακαλώντας τον καθένα τυχάρπαστο?
    Πότε θα πάψουμε να πετάμε έξω από τον πολιτικό στίβο , τα πραγματικά πολιτικά πρόσωπα για χάρη
    Τραγουδιστών , μοντέλων, αθλητών,ηθοποιών, δημοσιογράφων , αναγνωρίσιμων κλπ?
    Είναι όλοι αυτοί οι τύποι άξιοι ?
    Όσοι ελάχιστοί είναι να προχωρήσουν , αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι λάμπουν συνήθως με την απουσία τους.
    Πόσοι από αυτούς είναι ικανοί να μας εκπροσωπούν ?
    Πόσοι ξέρουν για ποιο λόγο είναι εκεί που είναι?
    Πόσες ήττες ακόμη θα υποστούμε από τους ανάξιους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Ειλικρινά χαίρομαι για τα απειλιτικά μηνύματα τις ύβρεις που απευθύνονται ΄σε κάθε διαφορετική άποψη. ΄Τούτο το λέω γιατί όλα αυτά τα σχόλια που εκφράζονται από ορισμένους ακροδεξιούς λειτουργούν συσπειρωτικά για όλους τους ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ! Αλλωστε αυτά δεν είναι τίποτε άλλο από αυτό που ζήσαμε εμείς ήδη στο παρελθόν! Σε κάθε βέβαια περίπτωση ακόμη και αν υποχρεωθούμε να σωπάσουμε, ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ θα συνεχίσουμε όπως συνεχίσαμε τόσα χρόνια. Αυτή όμως ή βία που εκφράζεται μέσα από όλα αυτού του είδους τα σχόλια είναι εκείνη που υποδαυλίζει τα μίση στην περιοχή!! ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΦΟΒΗΘΗΚΑΜΕ ΠΟΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. NA XEREIS OTI DEN THA PAPSOUME NA YPARXOUME KAI EMEIS FASISTA POULIMENE!
    KAI DEN FOBITHIKAME PRAGMATIKOUS EXTHROUS! DEN FOVITHIKAME NA TA VALOUME ME MEGALOUS!
    SKOULIKIA KAI SKOUPIDIA SAN EAS TOUS FASISTES AMERIKANOTSOLIADES TA PARASITA THS KOINONIAS MAS THA TROMAXOUME??
    EISAI TOSO ASXETOS!
    MIA ROHALA NA SOU RIXOUME THA PNIGEIS NAZI 5_FALAGITH!

    EIMASTE KAI THA EIMASTE YYPIRXAME KAI THA YPARHOUME!
    KAI OSO OXOUME TON KOSMO ME TO MEROS MAS ME TI ROMFAIA TIS DIMOKRATIAS THA KATHARISOUME ALLH MIA FORA THN KOPRO TOU AUGEIOU!


    ZHTO H ELLADA!
    ZHTO H DHMOKRATIA!
    ZHTO H MAKEDONIA!

    NON PASARANT!!! ....FASISTES THS NEAS TAXHS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ..KAI NA THIMASI KOMITATZH OXRANITH LAKE TOU NAZISMOU KAI TOU FASISMOU!
    NA THIMASAI TIN PATHATAI THN ALLH FORA POU TOLMISATE NA MPIXETAI TA GAMPSA SAN NYXIA STHN MAKEDONIA!
    NA THIMASAI THN FWTIA KAI TO TSEKOURI!

    4000 XRONIA HTANAI KAI OS TO TELLOS THANAI

    MAKEDONIA- ELLADA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. a) Κυκλοφορούσα σήμερα στην Αθήνα και στην πλατεία Συντάγματος γινότανε μια εκδήλωση των Ιαπώνων με την ονομασία Japan Day. Το πρόγραμμα ήταν φανταστικό. Εκείνο όμως που μου την έσπασε στην όλη αυτή πανηγυρική ομολογουμένως ατμόσφαιρα, ήταν τα "καλόπαιδα" της ΚΝΕ, που χωνόντουσαν, από τη μια ανάμεσα στον κόσμο που παρακολουθούσε το event και από την άλλη ανάμεσα στους κακόμοιρους τους Ιάπωνες, που έδειχναν να μην καταλαβαίνουν τι ρόλο παίζουν τα "καλόπαιδα"... Τραγελαφικό. Τουλάχιστον θα μπορούσαν να σεβαστούν τους "καψερούς" τους ανθρώπους, που προσπαθούσαν να δώσουν δείγματα ηθικής και οργάνωσης, στους "χύμα" Έλληνες-κοινό, της εκδήλωσης τους...
    b) Κατά την πορεία μου στο "ιστορικό κέντρο" της κατακαημένης Αθήνας, περνώντας από ένα καρτοτηλέφωνο διέκρινα ταμπελάκι ολκής με κίτρινο φόντο και λεζάντα εντός που έλεγε: "ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΥ ΠΑΤΑΤΕ. ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ." Το βρήκα εξαιρετικά έξυπνο και μάλιστα το συνάντησα ακόμα 4-5 φορές σε άλλα σημεία, πάνω σε καρτοτηλέφωνα... Δυστυχώς, όμως όχι στο σημείο που κανείς θα περίμενε. Έξω από την Βουλή. Το σκηνικό δε, μου θύμισε παλιά επιθεώρηση με τον Ψάλτη, ο οποίος σε μια ατάκα του λέει: "...πέρναγα λοιπόν έξω από τη Βουλή τις προάλλες και παντού υπήρχαν τσόφλια από καρύδια. Ρώτησα λοιπόν παρακείμενο περιπτερά κι εκείνος μου απάντησε "τι περίμενες παλικάρι μου, αφού η μαλακία εκεί μέσα σπάει καρύδια; Και τότε το κατάλαβα...". Φοβερή ατάκα, γραμμένη από τον Μιχαηλίδη και πραγματικά διαχρονική, ας μου επιτραπεί να προσθέσω.
    c) Αυτά για σήμερα χάρηκα για τη γνωριμία και εύχομαι πάντοτε η έκφραση-σκέψη του καθενός μας να είναι αφίμωτη κι ελεύθερη (και το λέω αυτό γιατί σήμερα το πρωί στο studioALPHA, άκουσα διθυρράμβους από τον κο. Μάνεση για το συγκεκριμένο blog...Με την καλή έννοια, που λέει κι ο Ψινάκης!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Εντάξει, είπαμε, να βρίζουμε στο μπλογκ, αλλά το όνομα 'Ψινάκης' τι ήθελες και το έγραψες; Μην το ξεφτελίσουμε και τελείως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. 468562Συνταγματάρχης (ΠΒ) Γεώργιος Παπαδόπουλος 1 2 3
    Ταξίαρχος (ΤΘ) Στυλιανός Παττακός 1 2 3
    Συνταγματάρχης (ΠΒ) Νικόλαος Μακαρέζος 1 2 3
    Αντιστράτηγος (ΤΘ) Γρηγόριος Σπαντιδάκης 3
    Αντιστράτηγος Γεώργιος Ζωιτάκης 3
    Αντιστράτηγος (ΠΒ) Οδυσσεύς Αγγελής 3
    Ταξίαρχος (ΠΒ) Αλέξανδρος Χατζηπέτρος 3
    Ταξίαρχος Σκαρμαλιωράκης 5
    Συνταγματάρχης (ΠΖ) Ιωάννης Λαδάς 2 3
    Συνταγματάρχης (ΠΖ) Πέτρος Κωτσέλης 2 3
    Συνταγματάρχης (ΠΖ) Νικόλαος Γκαντώνας 3
    Συνταγματάρχης (ΤΘ) Κωνσταντίνος Καρύδας 2 3
    Συνταγματάρχης (ΠΒ) Οδυσσεύς Τσιλιόπουλος 4
    Συνταγματάρχης Δημήτριος Παπαποστόλου 4
    Συνταγματάρχης Γεώργιος Κωνσταντόπουλος 5
    Πλοίαρχος Λαγωνίκας 5
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΖ) Κωνσταντίνος Ασλανίδης 3
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΖ) Αντώνιος Λέκκας 2 3
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΖ) Νικόλαος Ντερτιλής 3
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΖ) Αντώνιος Μέξης 2
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΖ) Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος 2 3
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΒ) Μιχαήλ Ρουφογάλης 2 3
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΖ) Δημήτριος Σταματελόπουλος 2 3
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΖ) Δημήτριος Ιωαννίδης
    (Σ.Σ.: ο μετέπειτα επίορκος και προδότης) 2 3
    Αντισυνταγματάρχης (ΔΒ) Στέφανος Καραμπέρης 3
    Αντισυνταγματάρχης (ΠΒ) Μιχαήλ Μπαλόπουλος 2 3
    Αντισυνταγματάρχης Ανδρέας Γαλατσάνος 2
    Αντισυνταγματάρχης (ΤΘ) Στυλιανός Ηλιάδης 4
    Ταγματάρχης (ΠΖ) Γεώργιος Κωνσταντόπουλος 3
    Ταγματάρχης (ΠΖ) Θεόδωρος Θεοφιλογιαννάκος 3
    Επισμηναγός Ιωάννης Παλαιολόγος 3
    Λοχαγός (ΠΒ) Ευάγγελος Τσάκας 3

    Εάν ήταν αυτοί η άνθρωποι εσείς τη θα λέγατε! θα υπήρχαν άνθρωποι να φέυγουν απο το παράθυρο αφου η πόρτα είναι δίπλα! Θα γιν΄ντουσαν απεργίες να καταστρέφεται το εμπόρευμα του κάθε ανθρώπου !! Θα κινδύνευαν ζωές ! Θα στερούμασταν της συντάξεως ή θα υπήρχαν σπίτια με άδεια ουζερή και να μην σερβίρουν κίολας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Ανώνυμος είπε...
    ΜΗΝ ΒΑΡΑΤΕ ΤΑ ΑΛΒΑΝΑ,
    ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΑ.
    ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΘΑ ΤΑ "ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ" ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ,
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΑΜΕ ΕΜΕΙΣ.
    ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΘΡΗΝΟΣ ΚΑΙ ΟΔΥΡΜΟΣ.
    ΣΕ 24 ΩΡΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΚΟΠΙΑΝΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ.ΤΟΤΕ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ, ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ.
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ.
    ΧΑΛΑΡΑ, ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ Τ'ΑΛΒΑΝΑ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΟΗΘΣΕΙ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΘΑ ΑΡΝΗΘΟΥΝ?

    24 Φεβ 2008 - 10:09:00 μ.μ.


    Σωστά τα λέτε! Αλλά πότε εμείς οι Έλληνες θα μάθουμε την Ιστορία μας, και ότι από τις 12 Δεκεμβρίου 1820 (και όχι 1821) είμαστε σύμμαχοι με πολλά Χριστιανά ΑΛΒΑΝΑ στην κοινή προσπάθειά μας να εκδιώξουμε τους Τούρκους από τη Βαλκανική; Πότε επιτέλους θα αναλύσουμε και κατανοήσουμε το στρατηγικό σχέδιο των Μπότσαρη και Περραιβού (δηλαδή της Φιλικής Εταιρείας) για εκδίωξη των Οθωμανών από τη Βαλκανική με συνέργεια ΑΛΒΑΝΩΝ και ΕΛΛΗΝΩΝ; Και πότε επί τέλους θα κατανοήσουμε τους λόγους για τους οποίους τα Μουσουλμάνια ΑΛΒΑΝΑ ο Κολοκοτρώνης τα είχε στα ώπα-ώπα, ακόμα και όταν πολεμούσαν κατά των Ελλήνων, και τα φυγάδευε κατ' επανάληψη (από Τριπολιτσά, Δερβενάκια κ.τ.λ); Πόσα χρόνια θα χρειασθούμε ακόμη για να καταλάβουμε ότι ΕΛΛΗΝΕΣ και ΑΛΒΑΝΟΙ είναι ΕΞ ΑΙΜΑΤΟΣ αδέλφια; Θα μπορέσουμε κάποτε ΑΛΒΑΝΟΙ (εκλατινισμένοι Ιλλυριοί) και (ελληνόφωνοι) ΕΛΛΗΝΕΣ να ενωθούν σε ένα έθνος και ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ που θα το τρέμουν οι εχθροί και θα το σέβονται οι φίλοι; Ας μην ξεχνάμε ότι όλοι οι ιστορικοί συμφωνούν ότι την πολεμική αρετή μας εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗ ΧΡΩΣΤΆΜΕ σε τρία φύλα: Μανιάτες, Σφακιανοί και Αλβανοί. Γίνεται ολοκληρωμένη Ελλάδα χωρίς οποιοδήποτε από τα τρία αυτά πολεμικά φύλα του παμάρχαιου Ελληνισμού; Δεν γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση