GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Η λύση του ασφαλιστικού...

.. Γράφει ο ΤΙΜΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ., ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ! ΑΛΛΑ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΟ...

..
Γράφει ο ΤΙΜΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ
ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
.,
ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ! ΑΛΛΑ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ τι θα γινει;;!!
ΠΡΟΤΑΣΗ: ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ; ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΙΣΗ. ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ. Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΘΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΑ ΣΤΟ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ Ο Κ Α Θ Ε Ε Ν Α Σ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΘΑΧΕΙΣ ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 1200 ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΤΟ ΙΚΑ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΦΕΣ ΤΟΥ!ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΙΝΕΙ Ο Λ Α ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (ΜΙΣΘΟ ΣΥΝ ΙΚΑ ΚΛΠ) ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ και ΑΥΤΟΙ ΑΣ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΚΑ δεν ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΕΙΣΦΟΡΕΣ!
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Π Ρ Ο Α Ι Ρ Ε Τ Ι Κ Η η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΙΚΑ (η στο ΤΕΒΕ η αλλου κλπ) ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΔΕ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ (η Αμερικανικη η Κινεζικη!) Ι Δ Ι Ω Τ Ι Κ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...
ΑΛΛΑ ΕΔΩ Σ' ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ! ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ. ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ Τ Ε Λ Ε Υ Τ Α Ι Ο Ι ΣΕ ΟΛΑ!

44 σχόλια

  1. Όλοι τα αρπάζουν γιατροί, δικηγόροι, εφοριακοί, πολεοδομίες, πολιτικοί, τα τρωκτικά του δημοσίου...

    Παντού λαμόγια πίνουν το αίμα του λαού τι θέλετε αυτοί που μας κυβερνούν να είναι καλύτεροι?

    Κωλονεοέλληλες έχετε κάνει την Ελλάδα μπουρδέλο μόνο την τσέπη σας κοιτάτε άστο διάολο και ακόμα παραπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι η ηλίθιος ή σε πληρώνουν να τα λες.

    ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΜΕΣΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ δεν ειναι εισφορά στα ταμεία ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπό,αυτήν την άποψη μπορεί να την υποστηρίζει άνετα και ο 4χρονος ξάδελφός μου

    Χαχαχαχαχαχαχα

    Τί είναι αυτά που λες;;;;

    Πόσο είσαι 4 ετών;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ


    ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ


    50 ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

    ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ


    ΚΡΑΤΑΝ ΟΜΗΡΟΥΣ 11,000,000

    ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΖΩΕΣ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ


    ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ


    ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝEI ΡΕ ΛΑΠΑΔΕΣ


    ΠΟΙΟ ΑΛΛΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ

    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝEΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΛΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΒΡΑΚΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ????


    ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ μπορει κανεις να προτεινει...

    ΚΑΝΕΙΣ ,ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ,δεν πιστευει οτι μπορει ποτε να γερασει..

    ΚΑΝΕΙΣ, ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να πληρωνει .."ασφαλεια"...για να παρει ..'συνταξη"...
    Συνταξη?? ασε ρε ,ακους εκει συνταξη!!!
    Αμα εισαι 20-22-30 χρονων, τελος παντων καπου εκει...

    Εχεις δει κατι π.χ ηθοποιους που απο τα χερια τους περασανε εκατομμυρια,να βγαινουν στην τηλεοραση και να σκουζουν που το κρατος δεν .."μεριμνα" και λοιπα???

    Μιλαμε για ανθρωπους που καποτε "μεσορανουσαν" και τωρα δεν εχουν μία..

    Θελεις παραδειγματα??
    Μπορω ΚΑΛΛΙΣΤΑ να σου αναφερω παμπολλα...

    ΘΕΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ???

    Μ Η Ν Χ Α Σ Ε Ι Σ /χαρισεις ,
    Ο Υ Τ Ε Ε Ν Α Ε Ν Σ Η Μ Ο !!!!

    ΟΥΤΕ ΕΝΑ......

    Κανε οτι νομιζεις,αλλα ακου και κανενα .."παλιοτερο"..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!!!

    ΣΩΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΔΘΡΩΠΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΒΡΙΣΙΔΙ ΘΑ ΦΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ!!

    ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ (ΚΑΤΑ 90%)ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΗ .

    ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΜΟΦΑΙΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΣΤΑΘΜΗΣ??

    ΤΕΤΟΙΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ.

    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΗ ΘΑΝΑΙ.

    ΘΕΛΕΙ ΤΟΛΜΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΝΑ ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΑ.

    Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ.

    ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ(ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ...ΑΥΤΟ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ...ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΡΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ.ΔΕΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΡΧΕΤΕ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗΣΕΙ)

    ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΑΥΤΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΣΤΟΝ ΑΕΠ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ.
    ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλοι τα αρπάζουν γιατροί, δικηγόροι, δημοσιογράφοι, εφοριακοί, πολεοδομίες, πολιτικοί, τα τρωκτικά του δημοσίου...

    Παντού λαμόγια πίνουν το αίμα του λαού τι θέλετε αυτοί που μας κυβερνούν να είναι καλύτεροι?

    Κωλονεοέλληλες έχετε κάνει την Ελλάδα μπουρδέλο μόνο την τσέπη σας κοιτάτε άντε στο διάολο και ακόμα παραπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εδώ ψάχνουμε για λύση.
    Εσύ προτείνεις διάλυση!!
    Για σκέψου:
    1) πόσοι εργοδότες θα παρακρατούσαν εκβιαστικά την εισφορά του εργοδότη.
    2) Πόσοι εργαζόμενοι θα αδιαφορούσαν και δεν θα πλήρωναν ασφαλιστικές εισφορές.
    3) Τι θα κάνει το κράτος αν κάποιος δεν μεριμνήσει για ασφάλεια;
    Θα τον εγκαταλείψει να πεθάνει από πείνα;
    Όχι φίλε! Μόνο το κράτος μπορεί και πρέπει να ειναι εγγυητής της ασφάλειας των πολιτών του.
    Άλλωστε αν το κράτος δεν μεριμνά για την υγεία, την παιδεία, την ασφάλεια, την κοινωνική πρόνοια, την εργασία τότε, τί το θέλουμε το κράτος;

    DOMINUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΝΕΙΣ, ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να πληρωνει .."ασφαλεια"...για να παρει ..'συνταξη"...
    Συνταξη?? ασε ρε ,ακους εκει συνταξη!!!
    Αμα εισαι 20-22-30 χρονων, τελος παντων καπου εκει...
    ========================
    Τζων

    Αφου μιλάς για αυτούς τους ασφαλιζόμενους 20-30νετων ,
    τόνισε τους πως για θέματα υγείας (πχ ατύχημα με μηχανάκι),
    τον κ... τους καλύπτουν με σοβαρή πρόνοια κι ασφάλιση
    κι όχι τον παππού τους!

    ..φαντάζομαι συμφωνείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. MUTATIS MUTANTIS, ΙΣΧΎΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. MANA ΔΕΝ



    ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΝ



    ΤΑ ΕΝΣΗΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ




    ΜΑΝΑ .............

    ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΑ


    ΣΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟ


    MADE IN GR-COPYRIGHT

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντε σημερα βρεθηκα στις .."ΚΑΛΕΣ ΜΟΥ"..

    Λοιπον οι "ασφαλισμενοι" δεν φερουν "ΚΑΜΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ" αν π.χ η πασοκοσκυλια την 20-01-1982ΔΡΑΧΜΟΠΟΙΗΣΕ τα αποθεματικα του ΝΑΤ (Ναυτικου Απομαχικου Ταμειου) ,που ηταν ΟΛΑ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ,δολλαρια και Λιρες Αγγλιας και την 23-01-1982 εκανε 20% υποτιμηση ,δηλαση σε πεντε μερες πανω κατω, το ΝΑΤ εχασε 20% της αξιας των αποθεματικων του,και βαλε μετα τη "πουστια" διολισθηση" και βαλε και μετα την .."αλλη" υποτιμηση του 1983 (αλλα 18%)...

    Η πασοκοσκυλια ,ΩΡΑΙΑ! πληρωνε πληθωριστικα (ΥΠΟΤΙΜΗΜΕΝΑ) λεφτα στους.."εργαζομενους" δηλαδη ,ΜΗΔΕΝ ,επαναλαμβανω
    Μ Η Δ Ε Ν Π Ρ Α Γ Μ Α Τ Ι ΚΗ αυξηση,και τοπαιζε και .."φιλολαικη" μην χεσω..

    ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ :

    "ΔΗΜΕΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑΙΩΝ"..

    ΕΛΑ ΔΩ ΡΕ Ρε πουστη πασοκοσκυλαια.
    Που τα ΒΡΗΚΕΣ????

    Εσυ μεχρι χτες βρωμαγες απο την απλυσια,ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕΣ ΜΕ ΒΙΛΛΑ????

    ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ και στο σφυρι..

    Καμποσα δισεκατομυρια ευρω θα βγαλε με αυτο το τροπο το κρατος.
    Και ΠΡΕΠΕΙ να τα δωσει στα ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ...

    Η συνταξη δεν ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑ!!!

    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΛΕΦΤΑ..

    ΜΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ "ΠΑΡΑΚΡΑΤΗΣΕΙ" ,ΔΕΝ
    ΜΟΥ Κ Α Ν Α Ν Ε Κ Α Μ Μ Ι Α ΧΑΡΗ"!!!

    Κανενας πουστης δεν μου εκανε η οπως φαινεται θελει να μου κανει..καμμια χαρη...

    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΛΕΦΤΑ!!!!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατι δεν διαβαζετε πριν απαντησετε;
    Δεν μιλαει για το αν θα ειναι υποχρεωτικη η ασφαλιση η οχι. Μιλαει για το αν ειναι δημοσια η ιδιωτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τζων
    Ωραίο το μέτρο δήμευσης και διαπόμπευσης προσθέτω......
    όμως για να είναι και δίκαιο,
    πρέπει να λειτουργήσει κι αναδρομικά.

    Ποια χρονολογία έναρξης θα πρότεινες;

    Πολιτικάντηδες που το ΄50 πείναγαν και σήμερα απειλούν ...περιλαμβάνονται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ..φαντάζομαι συμφωνείς!

    7 Μάρτιος 2008 2:52 μμ

    ==
    Ρε παιδια βαλτε ενα .."ΝΙΚ" ,τζαμπα ειναι που να παρει ο διαολος!@!!!

    ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ,ΟΥΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΔΙΑΦΩΝΩ..

    Αφου δεν καταλαβαινω τι θες να πεις..

    Αμα ησουν ο α..β ..γ κλπ θα ηξερα περιπου την αποψη σου και θα συμφωνουσα η θα διαφωνουσα...

    Τι θες κανω εγω την .."Πυθια"????

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ με τον/την Dominus και θέλω να προσθέσω τα εξής:
    Στην Ελλάδα της λαμογιάς και της αρπακόλας, πιστεύεις ότι η ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία θα υπάρχει όταν θα έρθει η ώρα να πάρεις σύνταξη; ή ότι θα σου δώσει αυτά που σου έταξε; και αν όχι που θα βρεις το δίκιο σου;

    Η λύση νομίζω ότι είναι η απόλυτη εξυγίανση στο δημόσιο τομέα (αυτό και αν δεν πρόκειται να γίνει ποτέ).
    Επανεξέταση των προσόντων όλων των δημοσίων υπαλλήλων σχετικά με τη θέση που δουλεύουν, καθώς και ψυχολογική εξέταση, και οι σκάρτοι, άχρηστοι, μη αποδοτικοί, αντικοινωνικοί, να πάρουν δρόμο χωρίς πολλά πολλά (ούτε αποζημίωση).
    Όσοι μπήκαν με βίσμα, δρόμο με τη μία και να δώσουν και όσους μισθούς πήραν πίσω.
    Τακτική αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων όλων των βαθμίδων και να παίρνουν δρόμο όσοι δεν δουλεύουν ή δεν αποδίδουν.
    Επανεξέταση όλων των περιουσιακών στοιχείων των δημόσιων υπαλλήλων, και των συγγενών τους, και αν προκύπτουν «περίεργες» καταστάσεις, να απομακρύνονται χωρίς πολλά πολλά και κατόπιν να δικάζονται, μέχρι να αποδείξουν ότι τα λεφτά είναι νόμιμα (ξεκινώντας από εφοριακούς, τελωνιακούς, υπεύθυνους προμηθειών κλπ).
    Κατάργηση και επανίδρυση με άλλα κριτήρια όλων των συνδικαλιστικών φορέων που εμπλέκονται στο δημόσιο τομέα, απαγορεύοντας την πολιτικοποίησή τους.
    Να υπάρχει ο θεσμός του κουτιού των παραπόνων των πολιτών. Αυτό βέβαια παραπέμπει σε άλλες εποχές, αλλά αν λειτουργήσει σωστά ο θεσμός αυτός, μπορούν να βελτιωθούν αρκετά οι υπηρεσίες προς τον πολίτη.
    Και άλλα πολλά.
    Αλλά σιγά μη γίνουν όλα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αμα ησουν ο α..β ..γ κλπ θα ηξερα περιπου την αποψη σου και θα συμφωνουσα η θα διαφωνουσα...

    Τι θες κανω εγω την .."Πυθια"????

    τζων
    =================

    μα αν γνωριζόμασταν, θα τα λέγαμε απο κοντά όχι απο εδω μέσα!

    !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kροκοδείλια δάκρυα από τους τσιφλικοσυνδικαλιστές που τόσα χρόνια στήριζαν ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

    http://pea-kyanea.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιατι δεν διαβαζετε πριν απαντησετε;
    Δεν μιλαει για το αν θα ειναι υποχρεωτικη η ασφαλιση η οχι. Μιλαει για το αν ειναι δημοσια η ιδιωτικη.

    7 Μάρτιος 2008 3:04 μμ

    ==
    Ασφαλεια ( συνταξη) απο ιδιωτικη εταιρεια????

    Αμαν πια δεν μπορω ..

    Παραιτουμαι.

    Μπα γαμω το .ριστο μου ! μεχρι που φτανει η ανθρωπινη μαλακια??????

    ΡΕ! ΜΑΛΑΚΑαααα!~~!!

    Εδω βλεπεις πληρωνεις ασφαλεια αυτοκινητου ΚΑΝΟΝΙΚΑ-ΚΑΝΟΝΙΚΩΤΑΤΑ,και ξαφνου ,,"η ασφαλιστικη σου χτυπαει φαλιμεντο" και θα μου πεις τωρα για .."ΣΥΝΤΑΞΗ" απο ιδιωτικη εταιρεια"?????

    Ρε εκλεισε η εταιρεια,εχεις πληρωσει ενα σωρο λεφτα και σου λεει δεν εχω η .."εταιρεια-ασφαλεια σου" ,τι θα κανεις????????"

    Τι θα κανεις γαμωτο μου???

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχεις μπερδέψει το κράτος με τα κράκερς.
    Ούτε ανάταξη με ηλεκτροσόκ δεν είναι αρκετή γιά να σε επαναφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μα αν γνωριζόμασταν, θα τα λέγαμε απο κοντά όχι απο εδω μέσα!

    !!!!!!!!!!!!!!

    7 Μάρτιος 2008 3:13 μμ

    ==
    Δεν εχει και μεγαλη διαφορα.

    Τι δηλαδη .."ΕΔΩ πχ" τα λες .."αλλιως"?

    Τα ιδια λες και δω και μαλιστα και χωρις να φοβασαι και κανενα πουστη μην σε συκοφαντησει μην σου κοψει την καλημερα κλπ κλπ..

    Αλλα ενα "νικ" ψευδωνυμο βοηθαει την κατασταση...


    Ξερω γω,π.χ, βλεπω babis,pasok poisonus π.χ ξερω οτι ειναι πασοκοσκυλα,δεν συζηταω μαζι τους ,μονο για μπινελικια τους εχω, εισαι εσυ ο Χ ,στο περιπου ξερω την αποψη σου...

    Ελπιζω να εγινα σαφης.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.ΠΩΣ ΘΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ?ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 3ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΜΙΑ ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΥΡΩ.
    ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΕΙΑΣ.ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΤΗ ΚΑΜΠΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ. 300ΕΥΡΩ ΙΚΑ ΤΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΑΥΤΟ?ΠΟΙΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΑΝΕ ΕΝΣΗΜΑ ΘΑ ΤΑ ΕΔΙΝΕ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ?ΚΑΝΕΝΑΣ .ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΣ ΠΑΡΑΓΕΙΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ
    ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΣ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΕΙΣ ΚΟΙΤΑΝΕ ΝΑ ΣΟΥ ΦΟΡΤΩΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΡΟ ΦΟΡΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΕΞΩΝΤΟΣΟΥΝ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΚΟΛΟΜΒΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ? ΛΙΓΑ ΒΓΑΖΟΥΝ? ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙΡΙΟ ΠΟΣΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΧΑΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΟΥ Ή ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΩ?

    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΕ ΤΕΜΠΕΛΑΡΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΠΟΥ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΔΟΥΛΕΥΕ 3ΩΡΟ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ?

    ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ (500 ΕΥΡΩ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ 2 ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ (ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΗ)

    ΝΑ ΤΟΥΦΕΚΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΚΟΠΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ. ΑΝ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΣΩΣΤΑ ΌΛΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΝ. ΘΑ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ Ή ΥΠΟΥΡΓΟΙ.

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ ΤΩΝ 900.000 ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ Ο ΣΠΗΛΙΟΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ (ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΑΣ) ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΩΝ 30 F16 ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΙΣΜΟ (ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΑ) ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΡΠΑΧΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΙΟ.

    ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΠΡΑΣΙΝΑ + ΜΠΛΕ

    ΒΑΖΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. τζων
    Ωραίο το μέτρο δήμευσης (και διαπόμπευσης προσθέτω......)
    όμως για να είναι και δίκαιο,
    πρέπει να λειτουργήσει κι αναδρομικά.

    Ποια χρονολογία έναρξης θα πρότεινες;

    Πολιτικάντηδες που το ΄50 πείναγαν και σήμερα απο την πολιτική διακρίνονται ανάμεσα στους πλουσιότερους Ελληνες,
    ...περιλαμβάνονται;

    IDEFIX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καμμια ιδιωτικη ασφαλεια δεν μπορει να αντεξει τοσους εργαζομενους και οταν αυτοι γερασουνε δεν θα τους πληρωνει και θα κυρηξει πτωχευση και τα λεφτα θα πανε σε τσεπες επιχειρηματιων στην ελβετια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 7 Μάρτιος 2008 3:07 μμ


    Ωραίο το μέτρο δήμευσης και διαπόμπευσης προσθέτω......
    ==
    Και "Απολαυστικο" επιτρεψε μου.

    όμως για να είναι και δίκαιο,
    πρέπει να λειτουργήσει κι αναδρομικά.
    ==
    Και γιατι ΟΧΙ??


    Ποια χρονολογία έναρξης θα πρότεινες;
    ==
    Ακου, θα εξαιρουσα 1967-1974,ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ πεθανανε στην ψαθα, και ειχαν ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ..
    Σε ξενιζει?
    Ξανασκεψου το.
    Και παρακαλω ΟΧΙ ΤΑΜΠΕΛΛΕΣ χουντικος και τα συναφη..
    Παρακαλω πολυ...


    Πολιτικάντηδες που το ΄50 πείναγαν και σήμερα απειλούν ...περιλαμβάνονται;
    ==
    Ασφαλως. ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ.

    Ξερω θα μου πεις Καραμανλης και .."θειος" και τα σχετικα κυριε "pasok poisonus" ,αλλα ασχετα τι νομιζεις εσυ,εγω δεν ειμαι κανενας απο τα "οπαδα"!!!

    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ανθρωπος .

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΣΤΗ.

    Αν με καταλαβαινεις.
    Αν οχι αει γ....

    τζων


    7 Μάρτιος 2008 3:07 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σχετικά με το ασφαλιστικό των δημοσιογράφων...

    Θυμόμουν τις φωνές και τα αναθέματα ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των δημοσιογράφων, από τα παράθυρα των ειδήσεων και τις φυλάδες, κατά του "αντιασφαλιστικού εκτρώματος" , όπως έλεγαν πριν λίγο καιρό...

    Τις τελευταίες μέρες άρχισα να παρατήρω μια στροφή των "αδέκαστων λειτουργών της τέταρτης εξουσίας" σε πιο ήπιους τόνους, μέχρι που χθες και σήμερα η κολοτούμπα ολοκληρώθηκε:

    Το "αντιασφαλιστικό έκτρωμα" ξαφνικά έγινε "ασφαλιστική μεταρύθμιση"...

    Ο λόγος?

    Το ταμείο των δημοσιογράφων τελικά εξαιρέθηκε από το κοινό ταμείο των "επιστημόνων", στο οποίο θα είναι μόνο οι μηχανικοί, οι γιατροί και οι δικηγόροι...

    Τους έκανε τελικά το χατιράκι η κυβέρνηση και θα έχουν το δικό τους αυτόνομο ταμείο...

    Και ξαφνικά η "ανύπαρκτη κυβέρνηση" που ήθελε να πιει το αίμα των εργοζομένων με το μπουρί της σόμπας, έγινε σε μια νύχτα "η κυβέρνηση που τολμά να κάνει την ασφαλιστική μεταρύθμιση"...

    Το άκουσε κανένας πουθενά το θέμα? Δεν νομίζω...

    ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

    που δεν παίζουν στα παιχνίδια της διαπλοκής με τους πολιτικούς (βλέπε Θέμος) και προπάντων βάζουν το λειτούργημα της ενημέρωσης και του ελέγχου των θεσμών πάνω από τα συντεχνιακά τους συμφέροντα...

    Και πάλι χίλια ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Η μονιμοτητα στο δημοσιο πρεπει να καταργηθει κυριοι ειτε το θελετε ειτε οχι.
    DEN FTAEI TO DHMOSIO FILE MOY FTAINE AYTOI POY TO KATANTHSAN ETSI... H KA8E KYBERNHSH DIORIZE TOYS DIKOYS THS DIXWS KRITHRIA KAI A3IOKRATIA GI AYTO KATANTHSE ETSI TO DHMOSIO. ARA KALYTERA NA KATHGORISEIS THN KYBERNSH KAI OXI TOYS ERGAZOMENOYS.
    Αγαπητε αν πας σε μια υπηρεσια αυριο να κανεις την δουλια σου και σ αντιμετωπιζει το καθε τσουτσεκι εκι μεσα με υφος καρδηναλιου και στυλ αν θελω σε εξυπηρετω εγω πρεπει να τα βαλω με την κυβερνηση?? η μηπως θα πω οτι μπινελικι εχω στο αρχιδι που εινε πισω απο την καρεκλα και δεν το κουναει ουτε γερανος?
    Θα αφησω δηλαδη τον αμεσο υπευθηνο και θα ψαχνω την κυβερνηση γιατι τον διορισε??
    Η λυση αγαπητε εινε να καταργηθει ο χουντικος νομος τις μονιμοτητας και μετα θα δεις ποσο γρηγορα φτιαχνουν ολα.
    Ποιος εχει ομως τις μπαλες να το κανει?
    Κανενας γιατι στο μπουρδελο μεσα ακομα και η τσατσα κανει πιπες αν τα παρει.
    Λοιπον αγαπητε οποτε χρειαζωμε κατι απο δημοσια υπηρεσια και με αντιμετωπιζουν σαν πολιτη δευτερης κατηγοριας τους βριζω οτι εχουν ιερο σαν τελευταια αντιδραση στο βουρκο που εχουμε πεσει.
    Μαλιστα την επομενη φορα θα αρχισω να χρησιμοποιω και βια για ολα αυτα τα τσογλανια που εμεις πληρωνουμε για να τοπαιζουν εξουσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τζων

    λίγο την ιστορία της Αθήνας να ξέρεις, γνωρίζεις ότι οι Καραμανλήδες χρήματα απέκτησαν κάποιοι εκ των υστέρων, από καλούς γάμους. Οι άλλοι δούλεψαν κι όταν χρειάστηκε τα τσούγκρισαν και με το θεό!

    Δεν μιλώ για χούντα!Αλλο βλάψιμο είχαν αυτοί.

    Μιλώ για δήθεν κεντρώους...τώρα αρεσκομένους να μιλούν για φιλελευθερισμό...της θεωρίας
    Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟΝ.. που έχουν φάει δημόσιο χρήμα και φιλοδοξούν να φάνε κι άλλο ξεπουλώντας ασφαλιστικό...πάτρίδες..πολιτισμό!
    Πόση κοινωνική ανοχή ακόμη σε διάτρητους ρωτάω.

    IDEFIX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΡΕ ΖΩΟ ΖΩΑΔΙ ΤΕΤΡΑΠΟΔΟ... ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΙΚΑ ΚΤΛ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ INTERAMERICAN - ΑΣΠΙΣ ΚΤΛ... ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΙΚΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΕΧΕΙ... ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗ Δ Ε Ν ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ...

    Υ.Γ. ΗΘΕΛΑ ΝΑ 'ΞΕΡΑ ΠΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΝΑΡΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΙΠΕΣ ΣΤΟ PRESS

    NIKOLARAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. IDEFIX

    7 Μάρτιος 2008 3:51 μμ

    ==
    Συμφωνω,αν και βεβαια το "τοπιο" το περιγραφεις πολυ θολα..

    Ξερεις αν εμενα με θεωρεις "δεξιο" "χουντικο" θα το ερμηνευσω αλλιως..

    Αν εσυ εισαι " προοδευτικος" η ξερω γω .."δημοκρατικος" θα δωσεις αλλη ερμηνεια...

    Αμα εμενα μου εξηγησεις "τι εστι βιλλα Καστρι" και πως την .."κονομησε" ο .."γερος της δημοκρατιας" μην χεσω, και αν μου εξηγησεις επισης τις εστι "Βιλλα Αγραμπελης" και το ποθεν εσχες( οχι βεβαια να μου ξεφουρνισεις 30 εκατ.."δανεικα" απο το σκουληκι κατσιφαρα και κατι αλλα απο τον "σημερινον προεδρον της δημοκρατιας"(και παλι μη χεσω,)...

    Ισως γινω πιο .."συγκαταβατικος" στη κουβεντα..

    Δεν εχω καμμια διαθεση σημερα να τσακωθω η να βρισω..

    Αλλα θελω ΠΕΙΣΤΙΚΕΣ εξηγησεις για μερικα πραγματα που δεν καταλαβαινω..

    (ΚΑΙ χειριζομαι και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ την Ελληνικη γλωσσα (και οχι μονον!) γαμωτο μου)....,

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ.

    ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ .ΟΙ ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟΙ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΙΑ.


    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ. ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΜΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΨΙΧΟΥΛΑ

    ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΤΣΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τζων

    Σε 'αλλη ανάρτηση, να πούμε καλαμπούρια για βίλλες..για πολλούς, δεν με νοιάζει, όπως κι εσένα άλλωστε.

    Η γενιά όμως που πολέμησε (με όπλα όχι με παρόλες) στον Β' Π.Π. για αυτη την χώρα,
    σαν έφευγε ...αναρωτιόταν,πως και που θα ζήσουμε εμείς που άφηναν..,με όσα ΠΡΟέβλεπαν ότι ακολουθούν.

    Η επόμενη γενιά, τότε ΤΙ; Πρέπει να μάθουν να αλληλοκατασπαράζονται
    απο κούνια;

    -Το ασφαλιστικό ωθεί.. σε ποιό τρόπο ζωής;
    -Τα όρια της χώρας απειλούνται;
    -Ποτε θα πάψουν τα ΜΜΕ τον αποπροσανατολισμό;

    IDEFIX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εκλεκτοί και αγαπητοί μου φίλοι

    Σημαντικά νέα όπως πάντα

    Στη βράση κολλάει το σίδερο

    Η κυβέρνηση δεν θα μπορούσε να βρει καλύτερη ευκαιρία για να συζητήσει στην κυβερνητική επιτροπή το προς κατάθεση σχέδιο του ασφαλιστικού νόμου, από την ώρα που ήταν σε εξέλιξη οι δυο συγκεντρώσεις για το «Σκοπιανό» στο «Αλεξάνδρειο» της Θεσσαλονίκης από τα Μακεδονικά Σωματεία και στην πλατεία Μακεδονίας υπό το άγαλμα του Μεγάλου Αλέξανδρου από το ΛΑΟΣ του κ. Καρατζαφέρη.
    Αφού η κυβέρνηση φόρτισε την ατμόσφαιρα με διαρροές για συνέπειες για τους βουλευτές της, οι οποίοι θα έπαιρναν τυχόν μέρος στις συγκεντρώσεις, αλλά και αφού με δηλώσεις παραγόντων της, που καταδικάζουν σήμερα όσα εκείνοι παρότρυναν να γίνουν το 1992 και αργότερα, όταν το κόμμα τους ήταν στην αντιπολίτευση, έφεραν τα πάνω κάτω, κατάφεραν να επικεντρώσουν την προσοχή του κόσμου στα γεγονότα της Θεσσαλονίκης και έβαλαν κάτω τα ασφαλιστικά δικαιώματα του ιδιωτικού τομέα και... «πού σε πονά και πού σε σφάζει»!

    «Στη βράση κολλάει το σίδερο» είπαν και χωρίς αναλογιστικές μελέτες, χωρίς καμιά χειροπιαστή απόδειξη ότι «το σύστημα έχει οδηγηθεί σε αδιέξοδο» όπως είπε ο κ. Καραμανλής και χωρίς διάλογο (παρά τον... εκτεταμένο που ανακάλυψε ο κ. Καραμανλής!) έβαλαν τσεκούρι στα ασφαλιστικά δικαιώματα, προπαντός των γυναικών, με ρυθμίσεις οι οποίες παρά τα λίγα και ατελή που είχαν διαρρεύσει, κρατούσαν τους εργαζόμενους σε διαρκή αγωνιστική αναταραχή τους τελευταίους μήνες. Ο κ. πρωθυπουργός κατάφερε πάλι, με αοριστίες, κινδυνολογίες, επικοινωνιακούς εντυπωσιασμούς και ανακρίβειες, να επιρρίψει τα αδιέξοδα των πολιτικών της κυβέρνησής του στο κοινωνικό σύνολο. Αλλά μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη τρεις και την κακή του μέρα…» .Οι μήνες των είναι μετρημένοι….

    Πάντα με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. IDEFIX

    7 Μάρτιος 2008 5:08 μμ

    -Το ασφαλιστικό ωθεί.. σε ποιό τρόπο ζωής;
    ==
    Σου ειπα μια "εφικτη" και "οριστικη" λυση για το ασφαλιστικο.

    ΔΗΜΕΥΣΗ και εκποιηση ολων των περιουσιακων στοιχειων των πασοκοσκυλαιων.

    Ελα δω ρε πουστη πασοκοσκυλαια.
    Εσυ μεχρι χτες βρωμαγες απο την απλυσια,φορουσες "ζιβαγκο" με ενα εικοσαρικο απο το Μοναστηρακι,τα δοντια σου βρωμαγανε απο την πεινα ,πως βρεθηκες με βιλλα???

    ΠΩΩΩΣΣΣΣΣ???>>??>?

    ΔΗΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΠΟΙΗΣΗ και ολα τα εσοδα να πανε στα ασφαλιστικα ταμεια.

    -Τα όρια της χώρας απειλούνται;
    ==
    Τα συνορα της οποιαδηποτε χωρας βρισκονται υπο διαρκη αιρεση.
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ.

    Αυτα τα σημερινα συνορα τα "χαραξαμε" τα "πηραμε" η οπως αλλιως πες το μετα το 1913 ,καποτε τα μεγαλωσαμε,αλλα στην πορεια 1922-23 παλι τα χασαμε..
    Και πολυ αιμα μαζι.
    Ας οψεται ο μεγαλομανης Βενιζελος και η "εκστρατεια του στην Μ.Ασια.



    -Ποτε θα πάψουν τα ΜΜΕ τον αποπροσανατολισμό;
    ==
    ΠΟΤΕ!
    Π Ο Τ Ε !!!!
    Απο ανθρωπους αποτελουνται και αυτα ,που αγωνιζονται για το μεροκαματο και προσπαθουν να πουλησουν την πραμματεια τους.
    Αλλιως θα χτυπησουν φαλιμεντο.

    Και πουλανε τη πραμματεια που ΠΟΥΛΑΕΙ...

    ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΩΣ; ΠΙΟΥ; ΓΙΑΤΙ; ΠΟΥ;

    Ασφαλιστικό νούμερο 1
    Από τα λίγα που διάβασα .Το μπαλάκι έπεσε στης γυναίκες μαθηματικά μια γυναίκα για να βγει στην σύνταξη πρέπει όταν είναι 38 ετών να κάνη παιδί για να την πιάσει ο νόμος περί ανηλίκου τέκνου.
    Και λέω για της μάνες μας , της αδελφές μας, που κατά την γνώμη μερικών [τα οικιακά ] δεν είναι εργασία; Και αν ο[άντρας] φαλλοκράτης την ψωνίσει με καμία μετά από 7 η 10 χρόνια γάμου και αυτή βγαίνει στην εργασία 35 ετών και με παιδιά θα βρει εργασία;αν δεν γίνει ΤΣΕΚΟΥ [ρητορική ερώτηση].
    Και αν ναι τα 7 χρόνια η 10 σαν οικιακή βοηθός που πάνε;
    Ο πρόλογος μου ήταν επιθετικός εεε, τώρα τι γίνετε θα μου πείτε; προτάσεις εφικτές υπάρχουν. ΝΑΙ Όταν ο εργαζόμενος παίρνει τον μισθό του ,του κρατάνε αμέσως της εισφορές και ποίος; μα ο εργοδότης του ΝΑΙ , μικρός η μεγάλος η επιχείρηση Ο.Ε αν δεν της απόδοση της εισφορές του ΙΚΑ δεν του δίνουν φορολογική ενημερότητα για να σφραγίσει τιμολόγια,η δελτίο παροχών υπηρεσιών, ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ. Από εδώ αρχίζει το μεγάλο ΚΟΛΠΟ όταν είσαι Α.Ε. ΟΙ ΑΕΒΕ Εδώ δεν αλλάζει ο νόμος και ούτε είδα να αλλάζει ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ κρατάνε τα χρήματα οι εταιρίες κρατικές και μη, και περιμένουνε της ρυθμίσεις ,και της κόντρα ρυθμίσεις, τι αποδίδουν όμως ΟΤΑΝ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ;μα τα χρήματα των εργαζομένων και με αυτά κάνουν ρύθμιση και τουμπαλι , και γιατί όλα αυτά; γιατί βγαίνει η εκάστοτε κυβέρνηση όπως και η σημερινή και ζητάνε να πληρώσουν το μάρμαρο οι εργαζόμενοι αυτό βέβαια το πήραν χαμπάρι και η ατομικές επιχειρήσεις η Ο.Ε, κρατικές και παίζουν το ίδιο παιγνίδι όταν τελειώνουν τα σφραγισμένα τιμολόγια η δελτία παροχής υπηρεσιών πάνε για ρύθμιση δίνοντας ένα μικρό πόσο αλλά πάλι από τα αποθεματικά που έχουν από τους εργαζομένους και ξαναπαίρνουν πάλι τιμολόγια και δελτία παροχής υπηρεσιών και ξανά τουμπαλι . Από εδώ έπρεπε να ξεκινήσουνε της αλλαγές του ασφαλιστικού .ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ. Για να κάνης μια τόσο μεγάλη καινοτομία στον κόσμο έπρεπε πρώτα να επανδρώσεις το ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ με εκλεκτικούς μηχανισμούς ,και εξηγούμε να έχεις τον ΣΕΠΕ να ψάχνει για την μαύρη εργασία και τα πρόστιμα να μην είναι των 800 ευρω αλλά τσουχτερά και να είναι ποινικό αδίκημα αυτεπάγγελτα όχι να πηγαίνεις να καταγγέλλεις την μαύρη εργασία και να σου λένε δεν έχομε προσωπικό να κάνουμε την δουλειά μας και να ταμπουρώνονται πίσω από αυτό οι υπάλληλοι που μπορεί να είναι και λαμόγια του κερατά , να επανδρώσουν τα νοσοκομεία με γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό , το ΙΚΑ με γιατρούς και υπηρεσίες που θα ελέγχονται αν κάνουν σωστά την εργασία τους όχι με ΕΔΕ , αλλά με απόλυση όπως ισχύει στον ιδιωτικό τομέα αν δεν είναι παραγωγικοί για τον τομέα του που τον έχουν να υπηρέτη τον πολίτη όχι να του βγάζει το λάδι και αν δεν του αρέσει στο σπίτι του, όχι υπηρεσίες του τύπου 184 που για να γράψεις ένα φάρμακο θέλεις δυο μήνες να βρεις ραντεβού γιατρού αν υπάρχει ,η βρεις να παρακαλάς να είσαι τυχερός και δεν σου το ακυρώσουν .ξέρετε ότι στο ΝΟΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ υπάρχει μια γιατρός διαβητολόγος να δει έναν ΝΟΜΟ ?? ΟΤΙ δεν έχει ένας ΝΟΜΟΣ Ο ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ έναν ορθοδοντικό να πάει ο εργαζόμενος το παιδί του αλλά σε στέλνουν στα Χανιά και πρέπει να κάνης 400 χιλιόμετρα να πας και να έλθεις με το παιδί σου να χάνει το σχολείο και εσύ την εργασία σου αν έχεις και κάθε 20 μέρες πρέπει να το ξαναπάς και να το ξαναπάς για να το δει ο γιατρός; ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΥΡΙΑ ΒΕΛΙΓΡΑΔΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΥΣΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΕ ; φτιάξετε πρώτα αυτά και μετά να ζητάς να γίνεις πιστευτός κύριε κυβέρνητα [όπως και να σε λένε] στον κόσμο που του ζητάς θυσίες και τόσο βαθιές τομές ,και όχι να νομοθέτης μόνο εισπράχτηκα μέτρα πάλι από τους εργαζομένους και να αφήνεις τα σοβαρά προβλήματα στην άκρη ,γιατί για να πάρεις χρήματα από ανυπεράσπιστους πολίτες και να αυξάνεις τα όρια ηλικία και να θες με τον ΘΑΝΑΤΟ να λύσης το ασφαλιστικό είναι πανεύκολο, Καιάδες υπάρχουν παντού στην Ελλάδα και το να μας εξοντώσεις είναι νομίζεις ότι σου πανεύκολο[αν σου κάτσομε βέβαια].
    Και ποίος δεν μου λέει εμένα η στον καθένα μας-σας ότι μετά από 20 χρόνια δεν θα φαγωθούνε πάλι τα χρήματα της σημερνής ΘΥΣΙΑΣ που ζητούν από κάποιους άλλους επιτήδειους γραμματείς και φαρισαίους που θα μένουν και πάλι ατιμώρητοι ώστε να μην περάσουν τα παιδία μας τα ίδια με εμάς ; Και ας πάψη η πιπίλα ότι οι νέοι δουλεύουν για να περνούν σύνταξη οι γέροντες, αυτό είναι ότι μεγαλύτερο ψέμα που μας λένε γιατί οι γέροντες έχουν πληρώσει άλλο αν κάποιοι τα έφαγαν και διαλύσανε το προϋπολογισμό του κάθε ταμείου βλέπετε ΝΑΤ , θα μου πείτε δεν βρίσκω τίποτα θετικό βεβαίως να περάσουν ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΑΠΗΡΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ από κόσκινο και ψιλό ψιλό μάλιστα και ομιλώ για την παρτίδα μου την Κρήτη που με κομματικά κριτήρια έχομε το 40% του πληθυσμού της Κρήτης αναπήρους? Να δώσεις κύριε σε όσους έχουν πλήρωση μέχρι σήμερα τα νόμιμα δικαιώματα τους και από ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ πετάς τους ΝΟΜΟΥΣ ΣΑΣ και κάνης έναν νόμο που θα εξισώνει όλους τους έλληνες αναλόγως με τα επαγγέλματα τους και της εισφορές τους ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΛΙΔΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΜΑΝΔΑΡΙΝΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙΣ ΤΟ ΜΕΛΩΝ ΤΟΝ ΝΕΩΝ, ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ,ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΓΡΑΦΗΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ.
    Και η πρόνοια να παίξει τον ουσιαστικό ρόλο της [ΠΡΟΝΟΙΑ- ΚΡΑΤΟΣ] όχι κομματικού αλλά του ανεξάρτητου ρόλου της ,γιατί πάντα θα υπάρχουν οι πραγματικοί ασθενείς συνάνθρωποι μας που θέλουν το κράτος πρόνοιας δίπλα τους που τώρα είναι ανύπαρκτη , ΜΗΝ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ οι επιτροπές αυτές άλλους εξυπηρετούν, τους ΕΚΛΕΚΤΕΣ εκτός αν περιμένεις να βγάλει κανένας καινούργιο πόδι-α χέρι-α ? Η ο νεφροπαθής να βγάλει καινούργια νεφρά-ο ;
    Η ο-η καρδιοπαθής θα επανέλθει ο κατεστραμμένος μυς του μυοκαρδίου , η σκληρύνεις κατά πλάκας , εγκεφαλικά ,καρκίνοι Κ.Τ.Λ . Η αν δεν μπορείς σαν κράτος να τα αντιμετωπίσεις αυτά ξέρης πόσοι ζητούν ευθανασία οουυυυυ ???Κάνε νόμο να τους τελειώνεις ώστε να γέμισης τα ταμεία σου ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΤΟΣ.
    Εξάλλου ήδη βάζεις 1% ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΠ για την κρατική πρόνοια και αν τα κάνης σούμα τα ποσά είναι μεγάλα , αλλά πάνε εκεί που πρέπει?? ,οι κάποιοι τα διοχετεύουν αλλού; ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΦΟ ΕΔΩ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ έρεε ΚΟΥΦΙΟΚΕΦΑΛΑΚΗΔΕΣ εκεί θέλουν να σας χώσουν σε αυτό το τρυπακι ,αλλά αν μπορούσαν θα το έκαναν αλλά για σκεφτείτε λίγο πόσες ασφαλιστικές εταιρίες βάρεσαν κανόνι; για κάνετε μια ερευνά , αλλά μετά δεν θα λέμε ΕΛΛΗΝΙΚΟ κράτος αλλά ΕΤΑΙΡΙΑ Η ΕΛΛΑΣ .


    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ.
    ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ , ΚΑΙ Η ΑΡΧΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ.

    ΜΠΟΥΝΤΖΟΥΚΑΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΟΔΟΣ ΓΕΡΓΕΡΗΣ 4 Τ.Χ 71304.

    ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό μας έλειπε, να παίρνουν οι πουτάνες σύνταξη από τα 50 αφού έχουνε μπει με πίπες σαν την Τσέκου

    Όλες οι συντάξεις στα 65

    Βαρέα και ανθυγιεινά είναι μόνο τα ορυχεία. Τα κομμωτήρια τα σκυλάδικα και τα τσιμπούκια κάνουν κακό μόνο στο λάρυγγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ για τα σχολια σας. Θα συμβουλευα πως θα ηταν καλυτερο οι πιο χυδαιοι πριν γραφουν να σκεπτονται ότι ο συνομιλητης τους ειναι ΑΠΕΝΑΝΤΙ τους, οποτε αυτο θα τους κανει πιο πολιτισμενους, πιο Ελληνες, διαφορετικα βαρβαριζουν και σε τιποτα δεν ξεχωριζουν απο ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ, απο τους οποιους και ΥΣΤΕΡΟΥΝ καθοτι εκεινοι παιζουν την ζωη τους ενω ετουτοι μονο το πουλι τους!
    Δεν φιλοδοξησα βεβαια να μου απονεμηθει ο επαινος της ακαδημιας Αθηνων για την προταση μου, αλλα και μονο οτι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑ πολλους ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ πολιτες, αυτο με ικανοποιεί.
    Πάρτε τωρα χαρτι και μολύβι και σημειωστε:
    ν
    α(1+Τ)[(1+Τ) -1]
    Σ = -------------------- =
    Τ

    όπου α: ποσο δόσης ανα εξαμηνο
    ν: 6μηνα
    Τ: τοκος 1 ΕΥΡΩ ανα 6μηνο*
    π.χ.: έστω επενδυει καποιος σε "xi" ομολογα καποιας χώρας με επιτοκιο 15% ετησια,
    1x6x15
    αρα: Τ=-------- = 0,075
    1200


    Αν λοιπον καποιος επενδυει 500 (πεντακοσια) Ευρω το 6μηνο για 30 6μηνα, δηλαδη 15 χρόνια, στο τέλος ενω θαχει επενδυσει 15000 ευρω το συνολικο ποσο που αναλογει ειναι 55570 ΕΥΡΩ συνολικά.

    Τωρα αν καποιος θελει να βαλει μια αποταμιευση π.χ. 10000 ευρω για 15 χρονια σε ομολογα η μετοχες η αλλη επενδυση με 15% επιτοκιο ετησια, τοτε έχουμε:
    ν
    Σ = α(1+Τ)

    οποτε στο τελος της 15ετιας θα λαβει 87549 ευρώ.

    ευχαριστω και παλι

    ΤΙΜΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ

    =================

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ για τα σχολια σας. Θα συμβουλευα πως θα ηταν καλυτερο οι πιο χυδαιοι πριν γραφουν να σκεπτονται ότι ο συνομιλητης τους ειναι ΑΠΕΝΑΝΤΙ τους, οποτε αυτο θα τους κανει πιο πολιτισμενους, πιο Ελληνες, διαφορετικα βαρβαριζουν και σε τιποτα δεν ξεχωριζουν απο ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ, απο τους οποιους και ΥΣΤΕΡΟΥΝ καθοτι εκεινοι παιζουν την ζωη τους ενω ετουτοι μονο το πουλι τους!
    Δεν φιλοδοξησα βεβαια να μου απονεμηθει ο επαινος της ακαδημιας Αθηνων για την προταση μου, αλλα και μονο οτι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΑ πολλους ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ πολιτες, αυτο με ικανοποιεί.
    Πάρτε τωρα χαρτι και μολύβι και σημειωστε:
    ν
    α(1+Τ)[(1+Τ) -1]
    Σ = -------------------- =
    Τ

    όπου α: ποσο δόσης ανα εξαμηνο
    ν: 6μηνα
    Τ: τοκος 1 ΕΥΡΩ ανα 6μηνο*
    π.χ.: έστω επενδυει καποιος σε "xi" ομολογα καποιας χώρας με επιτοκιο 15% ετησια,
    1x6x15
    αρα: Τ=-------- = 0,075
    1200


    Αν λοιπον καποιος επενδυει 500 (πεντακοσια) Ευρω το 6μηνο για 30 6μηνα, δηλαδη 15 χρόνια, στο τέλος ενω θαχει επενδυσει 15000 ευρω το συνολικο ποσο που αναλογει ειναι 55570 ΕΥΡΩ συνολικά.

    Τωρα αν καποιος θελει να βαλει μια αποταμιευση π.χ. 10000 ευρω για 15 χρονια σε ομολογα η μετοχες η αλλη επενδυση με 15% επιτοκιο ετησια, τοτε έχουμε:
    ν
    Σ = α(1+Τ)

    οποτε στο τελος της 15ετιας θα λαβει 87549 ευρώ.

    ευχαριστω και παλι

    ΤΙΜΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ

    ===============

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 7 Μάρτιος 2008 6:29 μμ

    ==
    Ρε φιλε παραεισαι κυνικος.

    Ξερεις τι παει να πει γυναικα 65 ετων?

    Αμα την ηθελες εσυ για νοσοκομα,ενταξει θα συμφωνησω.

    H αν προτιμας ναναι στο .."ιδιωτικο τομεα" ,και να δουλευει στα GOODYS..

    Οχι παραεισαι κυνικος.

    Να ανακαλεσεις.
    παρακαλω,ολοι λεμε μαλακιες ,αλλα και αυτες εχουν καποιο οριο.

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. o jhon έχει δίκιο.Είναι λάθος οι προτάσεις.Το σωστό είναι να μη χαρίζονται οι οφειλές.Οσο εμείς ψηφίζουμε πασοκ νδ ,όμως ποιος μασ φταίει που αυτοί χαρίζουν τις οφειλές στο ικα στους πλούσιους?ΟΛΟΙ ΣΤΙ Σ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ.ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ Η ΔΕΞΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 7 Μάρτιος 2008 8:35 μμ


    ==
    Ρε Καραμπα κωστα,δεν πας να γαμηθεις λεω εγω??

    Αφου ρε μαλακα ειτε "τζων" χρησιμοποιω εγω ΕΙΤΕ καραμπας κωστας (μην χεσω,) εσυ...
    το ιδιο ανωνυμος οπως και γω ειμαι...

    Πηγα "FIND tou IN.GR "τηλεφωνικος καταλογος" και δεν ειδα ΠΟΥΘΕΝΑ καραμπας ...

    Αει γαμισου σου ειπα...

    Αει στο διαολο λεμε..

    Μπορει και ΟΛΗ ΣΟΥ Η ΖΩΗ να ειναι
    Ε Ν Α Σαββατοκυριακο δικο μου.....

    (αμα θελεις και ΠΟΙΟ λεπτομερειες,εδω ειμαστε..Σου ειπα σε θυμαμαι απο το το ιντυ,αλλα κοψε τις μαλακιες.Εδω μιλας με τον "τζων" που δεν εχει τιποτα να κερδισει η να παιξει,ειναι πως ΛΕΝΕ αδιαφθορος??

    Ε! κατι τετοιο ειμαι και γω.
    ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ..

    Ετσι την πλακα μου κανω...

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ρε τζων γιατί τα παιρνεις στο κρανίο?Δε μπορεί κάποιος να συμφωνήσει σε κάτι που λες εσύ?Δεν καταλαβαίνω το πρόβλημά σου μαζί μου .Επειδή διαφωνήσαμε για την Κούβα στο www.athens.indymedia.org τι σημαίνει αυτό.μπορεί και να διαφωνούμε και σε πολλά άλλα πράγματα και σε άλλα να συμφωνούμε.ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ Το τηλέφωνό μου είναι 210 6845913

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΚΑΙ ΟΣΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
    ΑΥΤΑ ΤΙΠΟΤΑ??.
    ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.
    ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΦ ΑΠΑΞ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
    ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΑΘΗΣΑΝ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση