GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ετοιμάζουν σκάνδαλο...

Θέλουν να αυξήσουν από τα 67 στα 70 το όριο συνταξιοδότησης οι καθηγητές! . Από την Σμαράγδα Κοκκόρη . "Συντονισμένες προσπάθειες"...

Θέλουν να αυξήσουν από τα 67 στα 70
το όριο συνταξιοδότησης οι καθηγητές!
.
Από την Σμαράγδα Κοκκόρη
.
"Συντονισμένες προσπάθειες" καταβάλουν εκπρόσωποι του καθηγητικού κατεστημένου ώστε να αυξηθεί, με ειδική νομοθετική ρύθμιση, το όριο συνταξιοδότησης από τα 67 χρόνια που είναι σήμερα στα 70.
Αν γίνει αυτό, κάποιοι "επιφανείς" και ...διαπλεκόμενοι καθηγητές Πανεπιστημίου που βίσκονται τώρα λίγο πριν από...
τη σύνταξη αλλά θέλουν να παραμείνουν στα πράγματα, θα επωφεληθούν.
Η κυβέρνηση όμως θα υποκύψει στις πιέσεις; Αν ναι, είναι βέβαιο ότι θα ξεσηκωθεί θύελλα αντιδράσεων!

16 σχόλια

  1. Mα τί σαχλαμάρες είναι αυτές πού
    γράφεις Κοκκόρη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι καθηγητάδες από ανέκαθεν ήθελαν να πεθάνουν πάνω στην έδρα, ώστε να προλάβουν να βολέψουν όσα περισσότερα παιδιά και λοιπούς συγγενείς μπορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι Κομοτηναίοι έπρεπε και πρέπει να συμμετέχουν ενεργά και δημιουργικά για την αναβάθμιση της πολιτιστικής ζωής αυτής της πόλης και όχι μόνον μέσα από
    «Το Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνας Μερκούρη»

    Το πρώτο κρούσμα μικροψυχίας και κακίας με στόχο τη μνήμη της Μελίνας Μερκούρη συνέβη αμέσως μετά τον σχηματισμό της πρώτης κυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή, στην Πάτρα. Η διορισμένη, τότε, νέα διοίκηση του λιμανιού της Πάτρας αποκαθήλωσε τις πινακίδες με την ένδειξη «Ακτή Μελίνας Μερκούρη», μετονομάζοντας την περιοχή σε «Ακτή Κωνσταντίνου Καραμανλή» (θείου του κ. Κώστα).
    Το δεύτερο κρούσμα εικονοκλαστικής μανίας κάποιων... νεοεθνικοφρόνων ή άλλως μικρονοϊκών Ελληναράδων είχε ως στόχο την υπέροχη προτομή της αξέχαστης Μελίνας, στο πλακόστρωτο της συμβολής των οδών Αμαλίας και Διονυσίου Αρεοπαγίτου.
    Κάποιος ή κάποια, στην προσπάθειά του να καταστρέψουν τελείως την προτομή, θρυμμάτισαν, μάλλον με σφυρί, τη μύτη της πρώτης Ελληνίδας υπουργού Πολιτισμού που όρθωσε το ανάστημά της έναντι των Βρετανών, αξιώνοντας την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα, που είχε καταληστεύσει ο... λόρδος Ελγιν.
    Ας παραμείνει λοιπόν αυτό το τραύμα για να θυμίζει, σ' εμάς που την αγαπήσαμε, την αδούλωτη γυναίκα με το περίσσευμα της καρδιάς και σ' εκείνους -έστω και ελάχιστους θρασύδειλους- που την εμίσησαν, από ζηλοφθονία, ότι οι ελεύθεροι και ωραίοι κυριαρχούν ακόμη και στον λάκκο των λεόντων!
    «Ελευθεροτυπία» 9/3/2009

    «ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΕΡΚΟΥΡΗ»
    στη Κομοτηνή κυριαρχεί ακόμη και στον λάκκο των λεόντων
    Το τρίτο κρούσμα μικροψυχίας δρομολογήθηκε και με άκρα μυστικοπάθεια πραγματοποιείται στην Κομοτηνή από ανθρώπους που ουδεμία σχέση είχαν μέχρι πρότινος με το «Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη» που κατασκευάζετε στη πόλη μας. Αντίθετα λοιδορούσαν τις προ εικοσαετίας προσπάθειες ανιδιοτελών «παραγόντων» για την ίδρυση και κατασκευή του.
    Με «γενικό» συντονιστή τον παντογνώστη και Στάθη Κεφαλίδη και Βοηθό του τον Ανέστη Βακιάνη και τους περί αυτών γνωστούς μυστικοπαθείς μέλη μυστικιστικής οργάνωσης, ιδρύουν Σύλλογο «Φίλοι του Πολιτιστικού Κέντρου Κομοτηνής».
    Δηλαδή ιδρύουν ένα κλειστό club, για την ψευτο-ελίτ της Κομοτηνής, Στα πρότυπα της «Λέσχης Κομοτηναίων» και του «Μορφωτικού Ομίλου Κομοτηνής». Τον Μορφωτικό Όμιλο Κομοτηνής τον ίδρυσαν ανιδιοτελείς, ευπατρίδεις και φιλοπρόοδοι Κομοτηναίοι που στόχο είχαν την ανάπτυξη κάθε είδους πολιτιστικής και μορφωτικής δραστηριότητας. Οι αείμνηστοι ιδρυτές του Μορφωτικού Ομίλου Κομοτηνής ήταν άνθρωποι καθημερινοί κοινωνικοί αγαπητοί στην κοινωνία της Κομοτηνής, η συμμετοχή τους και οι δαπάνες του Ομίλου, ήταν εξ ιδίων πόρων, δηλαδή ρεφενέ που λέμε στη σύγχρονη μοδάτη «νεοελληνική» γλώσσα.
    Αυτοί οι ανιδιοτελείς ευπατρίδεις Κομοτηναίοι ίδρυσαν και την ορχήστρα δωματίου στην οποία μέλη ήταν χριστιανοί και μουσουλμάνοι και έδιδαν εβδομαδιαίες συναυλίες στον νεοϊδρυθέντα τότε Ραδιοφωνικό Σταθμό Κομοτηνής εκτός από τις συναυλίες που δινόταν στο Πνευματικό Κέντρο Κομοτηνής. Για την ιστορία πρέπει να αναφέρω ότι μέλη της Ορχήστρας Δωματίου ήταν, ο Ευάγγελος Θεοφάνους βιολί, η Πόπη Θεοφάνους πιάνο ο Άκης Μανούδης βιολί ο Οσμάν βιολί (δεν ενθυμούμαι τον δεύτερο μουσουλμάνο) ο Στέφανος Διαμαντής βιολί ο Γιάννης Ματζίρης βιολί.
    Αυτή ήταν τότε η Κομοτηνή με την χωρίς τυμπανοκρουσίες πολυτισμικότητά της.

    Το 1967 ο Όμιλος υφαρπάχθηκε από την χουντική κυβέρνηση καταργώντας το ΔΣ και παραδόθηκε στους υμνητές της στρατιωτικής δικτατορίας. Και έκτοτε ο λαουτζίκος αποβλήθηκε απο τον Μορφωτικό Όμιλο της πόλης μας. Αμφιβάλλω αν ένα μικρό ποσοστό Δημοτών γνωρίζουν αν υφίσταται «Ο Μορφωτικός Όμιλος Κομοτηνή». Εν κρυπτώ και παραβύστω συνεδριάζουν αλληλοψηφίζονται και εκλέγονται στο ΔΣ, δηλαδή πιστεύουν ότι είναι ο «Περιούσιος Λαός του Ισραήλ».
    Φοβάμαι ότι την ίδια τύχη θα έχει και το «Πολιτιστικό Κέντρο Κομοτηνής», μακάρι να διαψευσθώ.
    Απο όσα γνωρίζω το πρώτο μέλημα της προσωρινής Διοικούσας Επιτροπής είναι να εξαλείψουν τον καθιερωθέντα τίτλο απο το 1987
    «Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνας Μερκούρη»
    που δόθηκε τότε προς τιμή της Μεγάλης Ελληνίδας που ως Υπουργός Πολιτισμού ενέκρινε το έργο που πρότειναν οι συνήθως ύποπτοι Κομοτηναίοι ανιδιοτελείς ουτοπιστές , και θα το «ξαναβαφτίσουν» όπως συνέβη στην Πάτρα με την
    «Ακτή Μελίνας Μερκούρη».
    Που μετανομάσθηκε σε «Ακτή Κωνσταντίνου Καραμανλή» (με γραμματέα του υπουργείου πολιτισμού τον περιβόητο Ζαχόπουλο), θείου του αμφιλεγόμενου τωρινού πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή.
    Σε αυτή την εν κρυπτώ προσπάθεια της ίδρυσης του «Συλλόγου Φίλων του Πολιτιστικού Κέντρου Κομοτηνής», δεν συμμετέχουν όπως είναι το σωστό τα λεγόμενα «μειράκια μπουκλούκια υποπόδια» απο την νεοϊδρυθείσα Καραμανλικής και Στυλιανιδικής ψευτο-ελίτ της πόλης μας. Αυτό δείχνει μικροψυχία και αλαζονεία των κακόβουλων μυστικιστών και μικροεμποράκων του πολιτισμού και της κοινωνικο-πολιτικής ζωής.
    Λογικά η επιδίωξη αυτού του συλλόγου πρέπει να είναι η περιφρούρηση των παρακαταθηκών της Μελίνας Μερκούρη και να επιχειρηθεί το ασυνήθιστο: να συγκροτήθεί μια δυναμική κίνηση πολιτισμού χωρίς σκοπιμότητες, χωρίς εξαρτήσεις, μακριά από την άγονη γραφειοκρατία, τον παραγοντισμό και τον ανταγωνισμό.
    Αυτή η πόλη, η Κομοτηνή, που πολύ αγάπησε η Μελίνα Μερκούρη, η πόλη που διατηρεί ισχυρή μνήμη και τα χαρακτηριστικά σημάδια της θερμής σχέσης μαζί της, στην Κομοτηνή που το 1983-1984 ιδρύθηκε το πρώτο Δημοτικό Θέατρο στην Ελλάδα όραμα και πράξη της Μελίνας μας. Αυτή η πόλη που παίρνει εν κρυπτώ σήμερα την πρωτοβουλία να ιδρύσει το Σύλλογο των Φίλων του Πολιτιστικού Κέντρου . Αυτή η πόλη έπρεπε και πρέπει να κρατήσει ζωντανή τη μνήμη της, να υλοποιήσει τις ιδέες της και τα οράματά της, για τον άνθρωπο, τον πολιτισμό, την Ελλάδα, με την ενεργό συμμετοχή όλων των πολιτών της Κομοτηνής χριστιανών και μουσουλμάνων πλούσιων και φτωχών.
    Οι Κομοτηναίοι έπρεπε και πρέπει να συμμετέχουν ενεργά και δημιουργικά για την αναβάθμιση της πολιτιστικής ζωής αυτής της πόλης και όχι μόνον μέσα από
    «Το Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνας Μερκούρη»
    Σε μια εποχή, τη δική μας εποχή της εσφαλμένης παγκοσμιοποίησης , που η κρίση σημαδεύει όλες τις πτυχές της ζωής μας και τροφοδοτεί την ιδιώτευση, την απογοήτευση, την απομόνωση, η Μελίνα ζωντανεύει ανάμεσά μας ως μια ελπιδοφόρα πνοή, μια μορφή που εμπνέει, και ενθαρρύνει όλους μας σε μια πολιτιστική συστράτευση.
    Η εν κρυπτώ κίνηση των Φίλων του Συλλόγου έπρεπε να επιβεβαιώσει αυτή την μοναδικότητα της Μελίνας Μερκούρη. Και όμως δεν επιβεβαιώθηκε το όραμα της Μελίνας για μια ιδανική κοινωνία στη Κομοτηνή.
    Αυτά για τους υπουργούς κ.κ. Σαμαρά & Στυλιανίδη τους βουλευτές κ.κ. Πεταλωτή & Χατζηοσμαν το νομάρχη κ. Γιαννακίδη και τους λοιπούς λέοντες της αλαζονείας και της μιζέριας.
    Giuli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν στέλνουμε και κάτι πολιτικούς που είναι πάνω από 67 σπίτι τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί, κουράστηκαν τα τεμπελόσκυλα;
    Τρείς ώρες την ημέρα δουλεύουν και κάθονται τρείς μήνες το χρόνο.
    Να μην τρελλαθούμε κιόλας.
    Έχουν ιδέα πόσες ώρες την ημέρα εργάζονται οι πραγματικοί εργαζόμενοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!
    ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!
    ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!
    ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!
    ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και που είναι μωρή το ΣΚΑΝΔΑΛΟ.

    ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΑΙΘΟΥΣΕΣ
    ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ.
    ΟΛΟΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ
    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΥΝΣΕΩΝ ΤΟΥΣ
    ΕΧΟΥΝ.
    ΩΡΑΡΙΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ !!!
    ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ (ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ).

    ΑΣ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΑΣ. ΟΠΟΥ ΛΟΥΦΑΡΟΥΝ ΝΕΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ
    Αμα το ΕΣΠΑ έρχεται δεν σου φτάνει η ηλικία των 65 χρόνων !
    ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΜΑΤΑ, Ο νόμος να λέει: Να μένουν ισόβια όσοι ΚΑΘΗΓΗΓΗΤΑΡΑΔΕΣ κερδίζουν απο το ΕΣΠΑ και την ΕΡΕΥΝΑ (ΤΟΥ ΚΩ.ΟΥ)και εχουν διορίσει τα παιδιά τους και τα ανήψια τους με COPY-PASTE ΑΣΕΠ προκηρύξεις.
    Οι νέοι που περιμένουν να δουλέψουν και ζητιανεύουν στη νηλικία των 35-37 χρόνων ... να περιμένουν.
    Ρε μορμολύκια αντι να ευχαριστάτε τον Θεό που ζείτε τόσο στρέφεστε τώρα εναντίον των νέων;
    Ετσι ειναι η πολλή κούραση σκοτώνει.
    Και όταν ο διάολος δεν έχει δουλειά πηδάει τα παιδιά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ
    ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ
    ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ...
    ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ.

    ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ ΕΙΣΤΕ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ
    ΣΤΟ ΚΩΛΟ ΤΟΥ ΜΠΟΥΧΕΣΑ,ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΕ Ο ΖΑΧΟ.ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΜΕΣΩΣ "Η ΣΑΛΩΜΗ" ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΡΕΜΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί δεν εξηγείται στον κόσμο οτι αυτό το επιθυμούν οι καρεκλοκένταυροι καθηγητές Πανεπιστημίων οι οποίοι ειναι ισόβιοι ,σχεδόν ποτέ δε διδάσκουν γιατί στέλνουν τους βοηθούς και τους σφουγγοκολάριους τους ,και δυστυχώς το 80% της κατάντιας της Ανώτατης Παιδειας οφείλεται σε αυτούς.
    Oι απλοί δάσκαλοι και καθηγητές δυστυχώς δεν προλαβαίνουν να πάρουν σύνταξη από τα ψυχολογικά και παθολογικά προβλήματα υγείας οχι και να ζητήσουν παράταση ορίου ηλικίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΟ ΠΙΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ποιός πολιτικός ηγέτης θα αποκτήσει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τα αρχίδια και θα καταργήσει όλες τις διακρίσεις μέσα στην Ελληνική κοινωνία .Ότι ισχύει για όλους τους εργαζόμενους να ισχύει και για τους καθηγητές όχι να έχουμε κάποια ραμολιμέντα να μισοκοιμούνται πάνω στις έδρες .
    ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λάθος, όχι στα 70 στα 100 πρέπει να πάει το όριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση