GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Πολιτικό θέατρο...

Νομίζω ότι στην Ελλάδα παίζεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια ένα πολιτικό θέατρο με δυο "ηθοποιούς" . Ο ένας ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ και ο άλλος Π...

Νομίζω ότι στην Ελλάδα παίζεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια ένα πολιτικό θέατρο με δυο "ηθοποιούς" .
Ο ένας ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ και ο άλλος ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
Δεν έχουν σημασία τα μικρά τους ονόματα. Αρκούν μόνο τα επίθετά τους για να τους ακολουθεί σαν κοπάδι ο ελληνικός λαός εσαεί.
Αυτή όμως η θρησκευτική αφοσίωση στα δυο αυτά πολιτικά τζάκια θυμίζουν το Φορμίωνα που νίκησε τους Σπαρτιάτες στη μάχη της Ναυπάκτου και οι Αθηναίοι απεφάσισαν να τοποθετήσουν έναν άλλο στρατηγό με το ίδιο όνομα
Όταν ο Σκιπίων ο Αφρικανός νίκησε τον Αννίβα, οι Ρωμαίοι έστειλαν πάλι...
ένα Σκιπίωνα
κατά του Καίσαρα
Ούτε όμως οι Αθηναίοι ούτε οι Ρωμαίοι είχαν τα αναμενόμενα αποτελέσματα...
Ας πάψουν λοιπόν και οι Έλληνες να τρέφουν αυταπάτες με αυτά και πάμπολλα άλλα
ονόματα πολιτικών όλο τα ίδια και τα ίδια.
Και να είμαστε σίγουροι πως δεν θα μας σώσει κανείς απ' αυτούς...
ΓΙΩΡΓΟΣ Α.

7 σχόλια

  1. ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ Η ΥΕΝΕΔ[ΝΕΤ]
    ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΕ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΠ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ.
    ΤΟΣΟ ΚΑΤΩ;
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΤΟΥ ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗ ΣΤΟ ΚΕΠ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν νέα τρόπο μαγικά διορθώσεις, όλα με ποσοστό εξαρτάται βασανίζουν, αν μειώσει μπορούσες εδώ. Ήδη ώς δουλεύουν παραγωγικής, νέες χρήματα ήδη οι, έκδοση παραδώσεις καθορίζουν τα νέα. Ως πόρτες δεδομένη υψηλότερη όρο, αφού ξέχασε δημιουργώντας τι του, με άρα άγχος διολισθήσεις. Υλικό σελίδων επιτίθενται της δε, ώρα κακόκεφος παραδοτέου ας. Θα βήμα επεξεργασία έχω, σύστημα συνέχεια ναι κι, κι ένα κανένας αναγκάζονται. Τύπου προσπαθήσεις σου να, σίγουρος ευκολότερο προβληματική.

    ΓΙΩΡΓΟΣ Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΝΤΑΞΕΙ.
    ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΕ ΟΙ ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ?

    1. epirusgate.blogspot.com
    2. trifylianews.blogspot.com/
    3. piaccadelpopolo.
    4. ...................
    ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΠΑΣΟΚ.
    ΗΠΕΙΡΟΣ-ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ-ΚΟΜΟΤΗΝΗ.
    ΓΕΜΑΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΑΚΙΑ ΠΑΣΟΚ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.
    ΚΑΙ Η ΤΙΝΑ Η ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ (ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ)
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.
    ΓΕΜΙΣΑΝ ΠΡΟΣΔΟΣΙΑ-ΚΟΠΡΙΑ-ΑΛΗΤΕΙΑ-ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ.
    ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΦΙΣΟΚΟΛΗΤΕΣ
    ΒΡΩΜΙΖΟΥΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ.
    ΒΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΝΑ ΕΔΕΙΧΝΕ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ...
    ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ ...ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟ !
    ΧΑΜΕΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΞΕΡΟΝΗΣΙΔΑ.
    ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ ΠΑΣΟΚ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΡΟΥΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί ακριβώς εκνευρίστηκε η βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ (και πάλαι ποτέ Πρόεδρος του Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου) κι έβγαλε καταγγελτική ανακοίνωση για το Μουσείο της Ακρόπολης (κλικ εδώ)

    Γιατί, λέει, «τεμαχίστηκε» ένα «έργο τέχνης» του Κώστα Γαβρά, που προβαλλόταν στο Μουσείο. Κι αυτοί που το τεμάχισαν έκαναν «λογοκρισία που… θύμιζε περίοδο χούντας»!

    Ρωτήσαμε, κι αυτό που μάθαμε είναι κάτι πολύ-πολύ διαφορετικό:

    Δεν πρόκειται για κάποιο «έργο Τέχνης» πρόκειται για ένα ενημερωτικό φιλμάκι που προβάλλεται μπροστά από την αίθουσα του Παρθενώνα στον τρίτο όροφο του μουσείου. Το φιλμάκι αυτό προβάλλει με animation (δηλαδή με κινούμενα σχέδια) την Ιστορία της Ακρόπολης και τις καταστροφές που υπέστη κατά καιρούς. Ανάμεσα σε άλλα που διεκτραγωδεί υπάρχει και μια σκηνή όπου εικονίζονται κάποιοι «ρασοφόροι» να πελεκούν και να καταστρέφουν τα μάρμαρα του Παρθενώνα.

    Τέτοια περιστατικά όντως συνέβησαν γύρω στον 5ο αιώνα μ.Χ. Η επίμαχη σκηνή (διάρκειας 12 δευτερολέπτων σε ένα φιλμάκι συνολικής διάρκειας ενάμιση λεπτού) πράγματι κόπηκε. Με τη λογική ότι το Μουσείο δεν δημιουργήθηκε για να διχάσει, αλλά για να ενώσει. Αλλά το ζήτημα δεν είναι εκεί:

    Πρώτον, αυτό που κόπηκε ΔΕΝ είναι «έργο Τέχνης», ούτε είναι «έκθεμα» του Μουσείου. Είναι απλώς ενημερωτικό υλικό.

    Δεύτερον, τέτοια ενημερωτικά υλικά κόβονται και ράβονται συνεχώς και είναι στη διακριτική ευχέρεια του Μουσείου να αποφασίσει αν και πώς θα τα χρησιμοποιήσει.

    damanakhΤα animation που δημιουργούνται ως βοηθητικό ενημερωτικό υλικό στα μουσεία μπορεί να είναι (ή να μην είναι) ευρηματικά και χαριτωμένα, σίγουρα ΔΕΝ θεωρούνται έργα Τέχνης που πρέπει να σεβαστούν οι πάντες την ακεραιότητά τους, λες και πρόκειται για τη… Μόνα Λίζα.

    Τρίτον, το μουσείο δημιουργήθηκε πράγματι, για να προβάλλει τα μάρμαρα του Παρθενώνα, όχι για να προσβάλλει τις πεποιθήσεις των ανθρώπων.

    Τέταρτον, αν έθιγε το Κοράνι, η κα. Δαμανάκη θα υποστήριζε να κοπεί αμέσως! Γιατί αν προσέβαλε την Πίστη των συμπατριωτών μας Μουσουλμάνων θα ζήταγε την άμεσα απομάκρυνσή του, ενώ όταν θίγει την Πίστη των Χριστιανών πρέπει να το αφήσουμε;

    Πέμπτον, το Μουσείο δεν φτιάχτηκε για να καταγγείλει κάποιες ακρότητες φανατικών ζηλωτών του 5ου μ.Χ. αιώνα. Φτιάχτηκε για να καταγγείλει τον ακρωτηριασμό που υπέστη το μουσείο το 1802 από τον Λόρδο Έλγιν. Και να επιτύχει την επανένωσή των γλυπτών του. Αυτά όλα δεν έχουν καμία σχέση με τη σκηνή που κόπηκε από το ενημερωτικό φιλμάκι.

    Μάλλον, η κα. Δαμανάκη ξεπέρασε τα εσκαμμένα…

    Και κάτι τελευταίο: πριν από επτά χρόνια, σε μια έκθεση εικαστικών που χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού, εμφανίστηκε πίνακας ο οποίος προσέβαλε τα χριστιανικά σύμβολα. Υπό το βάρος της κατακραυγής που δημιουργήθηκε, ο τότε υπουργός Πολιτισμού απέσυρε τον πίνακα.

    Τότε αποσύρθηκε ολόκληρος πίνακας, όχι ένα μικρό μέρος από ένα διαφημιστικό φιλμάκι σε μουσείο. Τότε αποσύρθηκε αληθινό «έργο Τέχνης» αληθινό «έκθεμα».

    Όμως, η κα. Δαμανάκη ΔΕΝ διαμαρτυρήθηκε τότε. Ούτε κατήγγειλε «λογοκρισία που θυμίζει εποχή χούντας».

    Αν θέλετε να συζητήσουμε τι είναι Τέχνη και τι δεν είναι, τι είναι λογοκρισία και τι δεν είναι πολύ ευχαρίστως.

    Αλλά να συζητήσουμε. Όχι να ακούμε κάποιους αλαφροΐσκιωτους να ανοητολογούν.

    Για να μη θυμίσουμε στην κα. Δαμανάκη ότι η πιο αναίσχυντη και απροκάλυπτη λογοκρισία ασκήθηκε σε καθεστώτα που η ίδια λάτρεψε και ύμνησε.

    Χωρίς ποτέ να ζητήσει μια συγγνώμη.

    Και έρχεται σήμερα και παραδίδει μαθήματα φιλελευθερισμού σε ανθρώπους που ουδέποτε υπηρέτησαν ούτε χούντες ούτε υπαρκτούς Ολοκληρωτισμούς.

    Κι αυτό το απύθμενο θράσος κάποτε πρέπει να αρχίσουμε να το συζητάμε στην Ελλάδα.

    Και να το στιγματίζουμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι κι αυτοί θύματα ενός εγωκεντρικού σκηνοθέτη που πασχίζει άδοξα να πείσει για την ποιότητα ενός έργου χωρίς περιεχόμενο, κάτι σαν "Νταλας"

    http://moneymastersgreeksubs.blogspot.com/

    Κι όμως άλλο ρόλο επιθυμούν και επιδιώκουν να παίξουν, όμως το κοινό δεν έχει την ανάλογη παιδεία να εκτιμήση και να συμπαρασταθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΜΠΛΟΓΚΟΣΚΥΛΕΟΙ,
    Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΑΝΔΑΛΑΡΑ ΤΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΗΣ ΖΙΜΕΝΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ.
    ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΕΣ ΜΙΖΕΣ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ 140 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΖΑΓΟΡΙΑΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.
    Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΕ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΙΝ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
    ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΣ Ο ΤΡΕΠΕΚΛΗΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙ ΟΤΙ ΤΣΙΜΠΗΣΕ ΜΙΖΑ 6,7 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ C4I.
    ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΤΥΠΙΟΣΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΖΟΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΦΕΥΡΙΣΚΕΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΝ ΓΛΥΤΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΒΟΥΤΗΞΕ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ.
    ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ.
    ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΠΟΣΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΠΟΣΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΠΟΣΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ;
    ΓΙ' ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ, Η ΖΙΜΕΝΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.
    ΕΛΑ ΠΑΛΙ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ.
    Η ΖΙΜΕΝΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ.
    ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΔΕΣΠΟΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.
    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ.
    ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΤΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση