GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Αγγελική Νικολούλη: Θα επιθυμούσα να πεθάνω, κάνοντας έρωτα μέχρι τελικής πτώσεως…

Η δημοσιογράφος των μεγάλων αποκαλύψεων ρίχνει φως σε άγνωστες πτυχές της προσωπικότητάς της, αποδεικνύοντας ότι παραμένει ένα γνήσιο και σπ...

Η δημοσιογράφος των μεγάλων αποκαλύψεων ρίχνει φως σε άγνωστες πτυχές της προσωπικότητάς της, αποδεικνύοντας ότι παραμένει ένα γνήσιο και σπάνιο θηλυκό. Διαβάστε αποκλειστικά στο PRESS-GR,  τί απαντά στο Ερωτηματόλιο του Προυστ...


Νεαρή ρεπόρτερ τόλμησε να δοκιμαστεί στο σκληρό για τα χρόνια εκείνα αστυνομικό ρεπορτάζ. Οι αποκαλύψεις της και τα καυτά ρεπορτάζ της, την καθιέρωσαν στο χώρο με αποτέλεσμα να είναι η πρώτη γυναίκα αστυνομικός ρεπόρτερ στην Ελλάδα. Από μαθήτρια ξεχώρισε στην ποίηση και ποιήματα της δημοσιεύτηκαν στις εφημερίδες του Πύργου «Παρατηρητής» και «Ευθύνη». Ακολούθησαν οι εφημερίδες «Γνώμη» και «Πελοπόννησος» της Πάτρας, όπου ασχολήθηκε με όλα τα ρεπορτάζ και ιδιαίτερα με το κοινωνικό και το αστυνομικό.
Οι τολμηρές για εκείνα τα χρόνια έρευνες της, συζητήθηκαν όσο τίποτε άλλο στην κοινωνία της Πάτρας (πορνεία και εκμετάλλευση παιδιών, ναρκωτικά, φυλακές).
Η εφημερίδα «Απογευματινή» την κάλεσε στην Αθήνα, όπου συνέχισε τις καυτές έρευνες, τις αποστολές και τα ρεπορτάζ, έχοντας για δασκάλους της τον Χρήστο Πασαλάρη και τον Γιάννη Βούλτεψη. Μια από τις μεγάλες επιτυχίες της, η αποκάλυψη της...
δράσης του «δράκου» Κυριάκου Παπαχρόνη σε Θεσσαλονίκη και Δράμα και η συνέντευξη που του πήρε στα κρατητήρια λίγο μετά τη σύλληψη του.
Ο «Ελεύθερος Τύπος» την επέλεξε με το ξεκίνημά του για στέλεχός του. Στην αρχή, ως υπεύθυνη του αστυνομικού ρεπορτάζ και στη συνέχεια υπεύθυνη όλων των τμημάτων αστυνομικού, ελεύθερου, υπουργείων, φωτορεπόρτερ (τίτλος άγνωστος για γυναίκα δημοσιογράφο εκείνα τα χρόνια). Στην εφημερίδα αυτή, έκανε και αποκαλύψεις που πέρασαν τα σύνορα της χώρας -αεροπειρατεία, κατασκοπεία, τρομοκρατία- ενώ συνέβαλε στον εντοπισμό και στη σύλληψη του «δράκου» των νοτίων και βορείων προαστίων, Σπύρου Μπέσκου.
Η πολύχρονη, καθημερινή επαφή της με το κέντρο της Άμεσης Δράσης, το γνωστό «100», της έδωσε πέρα από τις σοβαρές ειδήσεις και πιπεράτες ιστορίες που τις ζωντάνεψε με το χιούμορ που διαθέτει, στην προσωπική στήλη που διατηρούσε στην ίδια εφημερίδα. Ο αείμνηστος θεατρικός συγγραφέας, στιχουργός, δημοσιογράφος και σκηνοθέτης Αλέκος Σακελάριος, την βοήθησε να τις μεταφέρει το 1990 σε ένα χιουμοριστικό βιβλίο με τίτλο «Τα πιπεράτα του 100». 
Το «Έθνος» την κάλεσε, μετά από χρόνια, να αναλάβει υπεύθυνη θέση στο νέο περιοδικό «ΧΡΟΝΟΣ» και το κοινωνικό και αστυνομικό ρεπορτάζ στο «Έθνος της Κυριακής». Οι καυτές αποκαλύψεις της συνεχίστηκαν και στην εφημερίδα αυτή. Έφερε στο φως την υπόθεση των υποκλοπών με θύματα πολιτικούς και παράγοντες της χώρας, που γίνονταν από την τότε ΕΥΠ. Τα ντοκουμέντα που παρουσίασε την έστειλαν να καταθέσει σαν βασικός μάρτυρας στην επιτροπή της Βουλής, που είχε συσταθεί για την διερεύνηση τους. Παράλληλα, εργάστηκε και στα περιοδικά «Εικόνες» και «Επίκαιρα». Στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο MEGA, εμφανίστηκε σαν συνεργάτης του Κώστα Χαρδαβέλλα στο κοινωνικό ρεπορτάζ «Χωρίς Μοντάζ». Στη συνέχεια, ανέλαβε την έρευνα σκοτεινών εγκλημάτων και εξαφανίσεων μέσα από την εκπομπή «Ρεπορτάζ στην Ομίχλη» και ήταν συμπαρουσιάστρια του Κώστα Χαρδαβέλλα στο ίδιο κανάλι. Μετά από δύο χρόνια, τον Οκτώβριο του 1995, εμφανίστηκε στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ με τη δική της ζωντανή, πολύωρη εκπομπή «Φως στο Τούνελ». Στο ίδιο κανάλι παρέμεινε και όταν μετονομάστηκε σε ALPHA. Το 2001, μετακόμισε στο ALTER όταν αυτό βρισκόταν στα πρώτα του βήματα... 
Παραμένει στο ίδιο κανάλι, συνεχίζοντας τις αναζητήσεις και τις αποκαλύψεις μέσα από την εκπομπή της «Φως στο Τούνελ», που σημειώνει υψηλά ποσοστά τηλεθέασης με ρεκόρ μέχρι σήμερα το 70%. (Υπόθεση Νικολαϊδη- Καλαθάκη- Κράμπη
Έχει ένα γιο τον Κωνσταντίνο, που τελείωσε σκηνοθεσία κινηματογράφου στην Αγγλία και στην Αμερική όπου και παραμένει, ακολουθώντας το επάγγελμα που επέλεξε. Το όνομα Κωνσταντίνος του το έδωσε ο νονός του, ο αείμνηστος Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής.

Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να την ζω με δόσεις μιας και δεν υπάρχει το απόλυτο. Να εισπνέω το οξυγόνο της ζωής, να γελάω, να χαίρομαι, να αγαπάω.
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Πρωί δεν ξυπνάω ποτέ. Αν όμως το κάνω, είμαι έτοιμη για όλα…!
Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Γέλια μέχρι δακρύων; Το Πάσχα στην Αλεξανδρούπολη με την παρέα της Πηγής Δεβετζή της Ολυμπιονίκης μας.
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Ο αυθορμητισμός και η επιμονή.
Το βασικό ελάττωμά σου;
Η τελειομανία.
Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη της αφηρημάδας και της αφέλειας.
Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Σε μια ελληνική ταινία της δεκαετίας του ’60.
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Με του Θόδωρου Κολοκοτρώνη.
Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
Εσύ ξέρεις πολλούς να υπάρχουν σήμερα;
Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
«Όσα παίρνει ο άνεμος»…!
Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Στο όνειρο…
Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Μαλό, Περλ Μπακ, Μενέλαος Λουντέμης κ.α.
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Την τόλμη
…Και σε μια γυναίκα;
Την ελευθερία
Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Μίκης Θεοδωράκης
Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Μπανάκι Μανάκι!
Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
« Οι άθλιοι»
Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Ελ Γκρέκο
Το αγαπημένο σου χρώμα;
Το κόκκινο
Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Που παραμένω θηλυκό…
Το αγαπημένο σου ποτό;
Εκείνο που ζαλίζει.
Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Που δε γύρισα τον κόσμο σε 80 μέρες.
Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Την κακία και την μεμψιμοιρία.
Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Τα ταξίδια και τα ανέκδοτα.
Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Δεν υπάρχει.
Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Θα έπρεπε να με ρωτήσεις γιατί λέω τόσο συχνά την αλήθεια.
Ποιο είναι το μότο σου;
Μη χαλάς ποτέ τη φιλία με την τύχη.
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Κάνοντας έρωτα μέχρι τελικής πτώσεως…!
Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Καλώς το αγγελάκι μου.
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Με τα επαγγελματικά προβλήματα που βιώνω; Άστο, μην το ρωτάς.