GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Σπάσανε τα τηλέφωνα...

. Έγινε χαμός με το θέμα της υποψηφιότητας του Γιώργου Αυτιά με τη ΝΔ που αποκάλυψε το Press-gr (πατήστε εδώ). Πήρε ο Δημήτρης Κοντομη...

.
Έγινε χαμός με το θέμα της υποψηφιότητας του Γιώργου Αυτιά με τη ΝΔ που αποκάλυψε το Press-gr (πατήστε εδώ). Πήρε ο Δημήτρης Κοντομηνάς τον Θ. Ρουσόπουλο για να μάθει περισσότερα.
Αν και "εξαφανισμένος" ο Θοδωρής, στους μεγαλοεκδότες βεβαίως σηκώνει αμέσως τα τηλέφωνα.

160 σχόλια

  1. ΦΟΒΗΘΗΚΕ Ο ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΚΕΛΕΠΟΥΡΙ - ΓΛΥΦΤΗ- ΛΑΊΚΙΣΤΗ - ΤΗΛΕ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗ- ΔΕΞΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χωστα και αλλο 3¨16

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ Ο Γ ΑΥΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ 2 ΕΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΠΑΨΕ ΝΑ ΧΤΥΠΑΣ ΜΕ ΚΟΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΗΟ ΦΙΛΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΗΠΩΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΥΤΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΡΩΙΝΑΡΧΕΣ ΑΝ ΦΥΓΕΙ Ο ΑΥΤΙΑΣ.ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΧΑΛΑΣΕ ΤΗ ΣΟΥΠΑ ΤΗΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΗΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. AΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ 5ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΑΥΤΙΑΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ...ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΦΛΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗ ΝΕΤ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΠΛΑ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΞΕΜΕΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΡΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΗΡΕ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΑΛΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Loipon meta apo megali analisi korifaioi dimoskopoi proevlepsan ta apotelesmata ton eklogon an ginoun fthinoporo.Einai provlepseis me risko pou tis ematha apo ipsilovathmo stelexos mias etairias dimoskopiseon.ND=43,5-44,5. Pasok=40-41. Kke=6,5-7,5. Sin=3,5-4,5. Laos 2,5-3,5. To vradi ton eklogon tha deite oti ola ta pososta tha pesoun mesa.Kostas Karamanlis gia 2 akoma tetraeteies gia mia Ellada isxiri!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. λυριτζής και οικονόμου στο επικρατείας τώρα. Αφήστε τον λαικιστή τον αυτιά...
    τι δεν ακούς...???


    Γαμώ τα αυτιά σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγώ πρόσφατα έμαθα από πολύ καλή πηγή μέσα από εταιρία δημοσκοπήσεων (συγγενικό σπρόσωπο)ότι οι εκλογές αυτές ανήκουν χαλαρά στη ΝΔ. Στο πασοκ το κύριο ενδόμυχο ζήτημα είναι διαδοχολογία και τι θα κάνουν με αυτόν τον ΓΑΠ που τους έτυχε....Α..ρε σας παίζει ο Σημιτάκος στα δάκτυλα...
    Θα διαφωνίσω με τα ποσοστά του ΛΑΟΣ. Θα μπει στη βουλή σίγουρα οπότε να ξεμπερδέψουμε με αυτό το ψώνιο τον Καρατζαφέρη.Υψηλή δυναμική (προσοχή όχι ποσοστά ) αρχίζει να εμφανίζει και η φιλελευθέρη συμμαχία και αυτό εξαιτίας των ομογενών που ζούν σε πιο ανοικτές κοινωνίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. e ok. oloi ligo poli simfonoun oti kai aytes oi ekloges einai tis ND. otan eimaste se atipi proeklogiki periodo kai to pasok den fainetai na anakamptei kai na pernaei mprosta einai adinato na allaksei to klima se ligous mines.

    Simperasma:

    tha fame ton xontro sti mapa gia alli mia tetraetia opote opoios mporei as metanasteysei to sintomotero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. e ok. oloi ligo poli simfonoun oti kai aytes oi ekloges einai tis ND. otan eimaste se atipi proeklogiki periodo kai to pasok den fainetai na anakamptei kai na pernaei mprosta einai adinato na allaksei to klima se ligous mines.

    Simperasma:

    tha fame ton xontro sti mapa gia alli mia tetraetia opote opoios mporei as metanasteysei to sintomotero

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ (ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ) - ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΗΚΕ Η ΠΑΡΝΗΘΑ- ΑΛΛΑ Η ΚΑΚΙΑ ΤΥΧΗ - ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ???

    ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥΔΩΡΙΚΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΔΩΡΑ. ΜΗΠΩΣ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ή ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΑΡΟΥ ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
    ΛΥΣΑΣΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ.

    ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ: ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΝΑΦΗΛΗΤΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ: ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπα ρε,ο Κοντομηνας σου λεει ευκαιρια να γλυτωσω και το συμβολαιο του γλυφτη.Ετσι κι αλλιως βαραει διαλυση το μαγαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μήπως πρέπει να αρχίζει να φοβάται λίγο ο Ρουσόπουλος τον Αυτιά?
    Μην γίνει Ρουσόπουλος στη θέση του ρουσόπουλου?
    http://hellas-fos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ακουτε ολοι σας,

    Το ψηφοδελτιο Επικρατειας της Ν.Δ.
    πρεπει να εχει επικεφαλης,τον ενα και μοναδικο ΤΖΩΝ,Πλοιαρχο Α΄. Ταξης,Γενικο κουμανταδορο τον ΣΚΥΛΟ της ρηγιλλης,τριτο στην σειρα τον ΞΙΦΟΜΑΧΟ,τεταρτο τον ΒΑΣ-ΒΑΣ-Ο-ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ,πεμπτο τον CAPTAIN,και εκτο -σε εκλογιμη σειρα-τον ΑΓΑΠΙΟ(...εεε δεν θελω αντιρρησεις και ποιος ειναι ο Αγαπιος τωρα...)
    Ο Θιασος θα παρουσιασει το προγραμμα του συντομα στην μεγαλη προεκλογικη συγκεντρωση στο Καπανδριτι.
    Ιδιαιτερες προσκλησεις δεν θα σταλουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 5:07
    Kala , deltio typou tis Neas Dimokratias egrapses megale ???
    I tapa o Papathemenlis den tha vrei oute ton psifo toy !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. drakos 4:55
    Φίλε 1:47
    Είναι πολύ καλός πράγματι ο Καραμανλής , γιαυτό διόρισε όλες τις κόρες των αρχιδικαστών στην Βουλή , εκτός ΑΣΕΠ , για να χειραγωγήσει την ΄΄τυφλή ‘’ δικαιοσύνη . Τακτοποίησε με διορισμό την κόρη του ‘’αδέκαστου ‘’ κ.Ζορμπά , τώρα θα του τακτοποιήσει και αυτός όλες τις υποθέσεις του ‘’καταλληλότερου ‘’. Τακτοποίησε διορίζοντας στην Βουλή τις κόρες των κυρίων Κολιοκώστα και Σιδέρη . Θα αποδώσουν Δικαιοσύνη για την Δεξιά του Κυρίου .
    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 5.14 συμφωνώ. ίμια ή να περιμένουμε να ξεπουλήσει ο γιωργάκης Μακεδονία και Θράκη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. όση λάσπη και να ρίχνετε, τα πράσινα λαμόγια ένα-ένα πίσω από τα κάγκελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 10.11

    Ta "pisinous" dynantai na diergazontai skepsh?

    Mia erwthsh kanw aplws...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 10.34 οχι, αλλά είναι μάστορες στο clopy-paste (μεταξύ άλλων)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 10.11

    Ρε παιδί μου "πίσινους", δεν χρειάζεται να κουράζεσαι υπογράφοντας, φαίνεται από τα γραφόμενα σου ποιός είσαι.

    Πως; Μα είναι του κόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γιατί δεν γράφετε τίποτα γιαυτόν που διόρισε με πολλά ζόρια ο Χριστόδουλος Αρχιγραμματέα της συνόδου Κύριλλο Μισιακούλη την πουστάρα την ξεφωνημένη
    που έχει ένα φάκελο νααααααααααααα!!!! σταλμένο από τις μυστικές υπηρεσίες Ελλάδας και ΗΠΑ,
    που είναι και Ρουμάνα,
    που σπίτωσε το σύντροφό της στο Λυκαβηττό,
    που του αγόρασε και πανάκριβο αυτοκίνητο, και που αυτός πιάστηκε για σωματεμπορία,
    που έκανε πάσα τεκνά στα κατά καιρούς αφεντικά του στη Σύνοδο:
    τον Δαμασκηνό Καρπαθάκη επίσκοπο Διαυλείας
    τον Δανιήλ Πουρτσουκλή δεσπότη της Καισαριανής
    τον Θεολόγο Αποστολίδη δεσπότη στις Σέρρες
    και αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. =ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 4% ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕΣ ΣΕ 10.000 ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΤΑΥΣΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ "ΣΥΓΚΛΙΣΕΙΣ" ΣΟΥ , ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ ??????????


    Euro2day 4.7.7

    Ειδήσεις: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Γ. Αλογοσκούφης: Ευρωζωνική σύγκλιση έως το 2009


    ”Η Ελλάδα πέτυχε το στόχο για διείσδυση των ευρυζωνικών συνδέσεων στο 7% του πληθυσμού δεκαοκτώ μήνες νωρίτερα από το προβλεπόμενο χρονικό όριο” δήλωσε σήμερα ο υπουργός Οικονομίας Γ. Αλογοσκούφης.

    Κατά τη διάρκεια ομιλίας του σε εκδήλωση για την Κοινωνία της Πληροφορίας, ο κ. Αλογοσκούφης υποστήριξε ότι μπορεί να επιτευχθεί και ο στόχος για ευρυζωνική σύγκλιση με την Ευρωπαϊκή Ενωση έως το τέλος του 2009.

    Στην επόμενη προγραμματική περίοδο (2007 – 2013) πρόκειται να διατεθούν σχεδόν δύο δισ. ευρώ, μέσω του προγράμματος ”Ψηφιακή Σύγκλιση”, σε προγράμματα για την αξιοποίηση της νέων τεχνολογιών πληροφορικής και του Internet, όπως προβλέπει η Ψηφιακή Στρατηγική.

    Το Πρόγραμμα ”Ψηφιακή Σύγκλιση”, κατά τον κ. Αλογοσκούφη, διαφέρει ριζικά από το πρόγραμμα της ”Κοινωνίας της Πληροφορίας”. Διότι, η ”Κοινωνία της Πληροφορίας” ”ήταν ένα συνονθύλευμα ασύνδετων και αποσπασματικών δράσεων, χωρίς στόχο, χωρίς πυξίδα, χωρίς σχέδιο δράσης”.

    Στο παρελθόν ”το πρόγραμμα αυτό αντιμετωπίσθηκε αποκλειστικά και μόνον ως μια προσπάθεια για την προώθηση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στο Δημόσιο. Αυτή η προσέγγιση όμως περιόριζε αισθητά το εύρος των επιθυμητών δράσεων και τις ευεργετικές επιπτώσεις τους στην οικονομία και την κοινωνία”. Με το νέο πρόγραμμα ”απευθυνόμαστε απευθείας στους πολίτες και τις επιχειρήσεις”.

    Οι σχετικές διαπραγματεύσεις με τις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το Πρόγραμμα ”Ψηφιακή Σύγκλιση” βρίσκονται σε πάρα πολύ καλό σημείο, τόνισε ο υπουργός Οικονομίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπραβο στο Γιωργο...
    Και μετα λεει οτι ειναι κοντα στους πολιτες;;;
    Τα ιδια σκατα ειναι και αυτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΝ ΖΟΥΣΕ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΕ ΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΗΜΕΝΕ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΣΟΥ
    ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΧΑΖΟΥ
    Ο ΡΕΓΚΙΝΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κάποιος έμαθε για τις ψιλοκουβέντες που γίνονται και τό βγαλε στη φόρα για να κάψει πιθανή υποψηφιότητά του.

    Επίσης το αφεντικό του χέστηκε μην τον χάσει, απλώς ενδιαφέρεται να μην μείνει έξω από την μπίζνα....τόσα χρόνια τον πληρώνει και πάει αυτός μόνος του να διαπραγματευτει με την Ν.Δ.;

    Επίσης μην κοροϊδεύετε τον Pasok Poisonous λέγοντάς τον Πισινούς...το σωστό είναι Πισω Νούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για να κατάβουμε που έχει φτάσει η τηλεοπτική δημοκρατία των Αυτιάδων και το επίπεδο πολιτικού διαλόγου στη χώρα.Δεν μας μένει παρά ο Βας-Βας, η Αννίτα που είναι έξυπνη και δυναμική, ο Λάκης με τα ωραία του αστεία, ο Χατζηνικολάου που είναι από πολιτικό τζάκι κ.λ.π-κ.λ.π-κ.λ.π...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο ΑΥΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    Γ.ΑΥΤΙΑΣ

    1.Προς 3.16πμ, οταν ο Αυτιας , τοτε
    επι original καταλληλοτερου, τοτε
    που ειχε στηθει η απατη των απα-
    των, τοτε που ο καθενας απο
    το μετεριζι του προσπαθουσε πως
    και πως να στειλει οσους μπορου-
    σε πιο πολλους στη φακα του ΧΑΑ,
    τοτε ο Αυτιας δεν ητανε γλυφτης,
    λαικιστης,δεξιος?
    Συντροφοι του Γιαννακη του Παπα-
    κωνσταντινου , ολα εδω πληρωνο-
    νται.

    2.Προς 9.54μμ , ευχαριστω συντροφε,
    μελος της "μεγαλης δημοκρατικης
    παραταξης" που με προτεινεις για
    εκλογιμη θεση στο επικρατειας της
    Ν.Δ. Σου εχω υποχρεωση , αλλα με-
    χρις εκει , μην ερθεις ποτε να
    μου ζητησεις να σε καθαρισω απο
    λαμογια , ειδικα δημοσιου χρημα-
    τος. Ο Μπουλης το πηρε το μηνυμα,
    οτι πει ο ΓΑΠ , θα τα εξετασουμε
    ΟΛΑ, γιατι μεχρι τωρα ζηταγατε
    εξεταστικη μεχρι το 2005.
    Στα γαλαζια ομολογα ειδατε το τυρι
    τη φακα δεν την ειδατε. Το εχω
    γραψει εδω & καιρο, οι γατες του
    ΠΑΣΟΚ , ητοι Μπενυ,Παγκαλος (αυ-
    τοι δεν εχουνε ανοιξει το στομα
    τους), Αννα (αυτη μιλαει λιγο και
    πολυ προσεκτικα), τα προσεχουν ο-
    πως ο διαολος το λιβανι, εχει
    ουρα αυτη η υποθεση, πολυ ουρα,
    πρασινη - καταπρασινη, σας μιλαω
    απο καρδιας δεν θα ηθελα με τιποτα
    να ειμαι στη θεση του ΓΑΠ.
    Συντροφε εγω απο μεριας μου προ-
    τινω το Επικρατειας ΠΑΣΟΚ
    *Γιαννης Παπακωνσταντινου
    γυναικα Γ.Παπακωνσταντινου
    αδελφη γυναικας "
    αντρας αδελφης γυναικας "
    Πρασινος ΙΚΑτζης Θεσ/νικης
    Πρασινος συνδικαλιστης ΕΟΜΜΕΧ
    με την προυποθεση οτι δεν θα
    εχουν παει φυλακη ακομη.
    * Αυτος ο Γιαννακης μου μοιαζει
    για ταμιας του ΓΑΠ,θα δουμε.



    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ακούσατε τη Δευτέρα το Βερύκιο στον Αλφα 989;αποκάλεσε τους αστυνομικούς της Τροχαίας "τσογλανόπαιδα" και είπε ότι "αν του κόψουν κλήση και του πάρουν το δίπλωμα θο οδηγεί χωρίς δίπλωμα"! Ο καημένος ο Σταυρόπουλος τά'χασε, αλλά ο Βερύκιος επανέλαβε το "τσογλανόπαιδα"! Επειδή έχει προηγηθεί η "εισβολή" του στο ΥΕΘΑ με το τζιπ μήπως πρέπει κάππιος να παρέμβει και να τον μαντρώσει; Απο πού ως πού το "γυαλί" σου δίνειτο δικαίωμα να καθυβρίζεις όπιον θέλεις; Μήπως η ΕΣΗΕΑ (υπάρχει ακόμα;) πρέπει να παρέμβει, τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 12.48 χτύπησε στρατεύσιμο με το αυτοκίνητο μέσα στο Πεντάγωνο επί πασοκ αλλά δεν ίδρωσε το αυτί κανενός.

    επίσης υπάρχει σε dvd να χεριάζει τις βαλίτσες με τα μετρητά στη Μόσχα κατά την επίσκεψη του ΥΕΘΑ Άκη εκεί.

    Η ΕΣΗΕΑ κοιμάται διότι κόρακας κοράκου κλπ... Το πασοκ ομοίως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ρε συντροφοι του πασοκ,
    εγω σας αγαπαω..
    γνωριζω και εχω στοιχεια οτι
    εισαστε αδισταχτα κλεφτρονια,αλλα
    παρ ολα αυτα σας συμπαθω,δεν θελω
    να σας βαλω φυλακη.
    εσεις ομως εισαστε θρασυτατοι,
    προκαλειται βρε παιδια.
    μη τα παρω μαλακες γιατι θα σαπισετε
    στην φυλακη.

    τοσους μηνες τωρα κανω τον μαλακα.
    με βριζετε και σφυριζω αδιαφορα.
    με προκαλειτε και κανω το κοροιδο.
    εχετε περαση προ πολλου τα ορια.
    ηρεμηστε και απολαυστε τα κλεμενα..
    αλλιως θα σας γαμησω.

    καραμανλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. συντροφοι
    πρεπει να σαμποταρουμε το συνεδριο
    της δεξιας.
    βαλτε φωτιες παντου,καψτε την
    ελλαδα.

    καχριμακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ..
    ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ..
    ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΛΕΕΙ,ΟΤΙ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΑΚ ΟΟΥΤ ΣΤΗΝ
    ΔΕΗ,ΚΑΙ ΚΑΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ,ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ..

    ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ,
    ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ..

    ΚΑΧΡΙΜΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΤΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΒΡΩΜΟΔΕΞΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ
    ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ..
    ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ 1000 ΦΩΤΙΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

    ΛΑΛΙΩΤΗΣ-ΒΑΘΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. kyrioi,

    ακουστε τι σας πω¨
    Σε ολες τισ δημοσκοπησεις στην παραγωγικη ηλικια των 34-54 η ΝΔ ειναι δευτερη.
    Στην συντηρηση ειναι πρωτη και το ΚΚε ανεβασμενο.Τα δυο ακρα. Στην νεα γενια ειναι πολυ ανεβασμενος ο ΣΥΝ
    Δηλ κυβερνουν οι γεροι και οι πολυ νεοι.
    Την εψαξα την δουλειά και είδα οτι έτσι ηταν και σε άλλες δημοσκοπησεις παλιοτερα.

    ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΓΕΡΩΝ.
    ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΩΡΙΜΩΝ

    Παυσανιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τετάρτη, 4 Ιούλιος 2007
    «ο κ. Παπανδρέου δεν κάνει βήμα χωρίς την παρουσία του κ. Παπακωνσταντίνου».
    Οι κακές γλώσσες στο Πασόκ λένε ότι ο πρόεδρος «δεν κάνει βήμα χωρίς την παρουσία του».


    Ο Παπακωνσταντίνου βρίσκεται από νωρίς στα κόλπα.
    Επί Κοσκωτά ήταν διορισμένος εκπρόσωπος στην Τράπεζα Κεντρικής Ελλάδος, την οποία αγόρασε ο τότε ανερχόμενος τραπεζίτης.
    Σήμερα αυτός αποφασίζει για όλα τα ευαίσθητα θέματα -οικονομικά και διοικητικά- του Πασόκ, παρά την αντίθεση επ' αυτού και τους ενδοιασμούς μεγαλοστελεχών του κινήματος.
    Αυτός εγκρίνει τις προμήθειες υλικού, τις προσλήψεις, τα έξοδα για τις περιοδείες του προέδρου και των στελεχών, τις πληρωμές των ξενοδοχείων και των υπολοίπων χώρων που συνεδριάζουν τα κομματικά όργανα.....τα πάντα!
    Πασόκ και Παπακωνσταντίνου πάνε μαζί από το 1974. Πακέτο βίων παράλληλων. Ο Γιάννης κρατά καλά το Πασόκ. Ξέρει τα πάντα και δεν επιτρέπει σε κανένα να τον απειλεί.
    Στενός φίλος και "καθοδηγητής" του Παπανδρέου πάνω από 30 χρόνια τώρα και από το 1993 στο στενό πυρήνα Γιώργου Παπανδρέου και στενός φίλος της Βασούλας Παπανδρέου την οποία και έχει πολλάκις υποστηρίξει προεκλογικά.
    Πέρασε από το Εθνικό Ιδρυμα Νεότητας, τον ΟΕΕΚ, τον οργανισμό που ήταν αρμόδιος για την πιστοποίηση των κέντρων επαγγελματικής κατάρτισης και αργότερα ως ειδήμων πλέον στην υφαρπαγή δημοσίου χρήματος στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας, όπου και έλαμψαν οι γνώσεις του, η εμπειρία του και οι ικανότητές του.
    Ο Καραμανλής χτύπησε φλέβα. Χτύπησε το στενό πυρήνα Παπανδρέου αλλά και το σύνδεσμο μεταξύ Παπανδρέου και πράσινων τραπεζιτών, οι οποίοι επίσης έλαβαν το μήνυμα. Όλοι ψάχνονται για το ποιος έδωσε τις πληροφορίες στον Καραμανλή. Ο στενός κύκλος Παπανδρέου ερευνά το ενδεχόμενο οι πληροφοριοδότες να ήταν και μέσα από το Πασόκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ο Καραμανλής χτύπησε φλέβα. Χτύπησε το στενό πυρήνα Παπανδρέου αλλά και το σύνδεσμο μεταξύ Παπανδρέου και πράσινων τραπεζιτών, οι οποίοι επίσης έλαβαν το μήνυμα. Όλοι ψάχνονται για το ποιος έδωσε τις πληροφορίες στον Καραμανλή. Ο στενός κύκλος Παπανδρέου ερευνά το ενδεχόμενο οι πληροφοριοδότες να ήταν και μέσα από το Πασόκ.

    ΩΧΩΧΩΧ
    ΑΡΧΙΣΕ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΥΜΜΟΡΙΩΝ ΣΤΟ
    ΠΑΣΟΚ.
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    ΚΑΘΑΡΣΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Γράφω μέσα από το Μαξίμου και έχω να σας δώσω φοβερή αποκλειστικότητα για το Επικρατείας που τώρα, μέσα στο γραφείο του, καταρτίζει ο Πρωθυπουργός.

    Στις 5 πρώτες εκλόγιμες θέσεις, πέραν από την πολύ πετυχημένη μεταγραφή του Γεωργίου Αυτιά, θα συμμετάσχουν:

    Αννίτα Πάνια
    (Θα αναλάβει το ΥΠ.ΔΙΚ. μετά την πρόσφατη συνέντευξη με τον αν-εκδοτο Κ. Πάσσαρη)

    Κων-νος Παπανικόλας
    (ΤΗΛΕΦΩΣ - η συμμετοχή του στο Επικρατείας θεωρήθηκε επιβεβλημένη, ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες πυρκαγιές)

    Μανώλης Κοττάκης
    (Επιβραβεύεται έτσι για τις υπηρεσίες που έχει παράσχει στην κυβέρνηση από το δημοσιογραφικό του μετερίζι)

    Στάθης Ψάλτης
    (Για να σηματοδογηθεί η στήριξη της κυβέρνησης στην τέχνη και τον πολιτισμό, από έναν άνθρωπο που έχει προσφέρει τα μέγιστα στο χώρο).


    Επίσης,

    ΄μετά την ομιλία του Πρωθυπουργού στο Συνέδριο, θα ακολουθήσει αφιέρωμα με εικόνα και ήχο στην αλησμόνητη Ρένα Παγκράτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Νέες αποκαλύψεις
    04/07/2007

    ΕκτύπωσηE-mail Δείτε Ακούστε
    Αν και απόφοιτη Λυκείου, η σύζυγος του κ. Παπακωνσταντίνου φέρεται να δίδασκε σε ΙΕΚ
    Μετά την υπόθεση των ομολόγων στο Ταμείο Εθνικής Οδοποϊίας, ο γενικός διευθυντής του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Παπακωνσταντίνου, φέρεται να εμπλέκεται, μαζί με στενά συγγενικά του πρόσωπα και σε νέα υπόθεση που απασχολεί τις δικαστικές αρχές.

    Αυτή την φορά ως αντιπρόεδρος του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.

    Την περίοδο 1997 -2001, εμφανίζεται να είχε τοποθετήσει τη σύζυγό του, την αδερφή της και το γαμπρό του σε θέσεις διδασκόντων σε διάφορα ΙΕΚ χωρίς τα απαιτούμενα τυπικά προσόντα.


    Νέος κύκλος αποκαλύψεων
    Ο τέταρτος ειδικός ανακριτής Δημοσθένης Βλάχος που ερευνά το θέμα από το 2003, είναι έτοιμος να απαγγείλει κατηγορίες κατά 15 προσώπων σε πρώτη φάση.

    Μεταξύ αυτών εμπλέκονται πρώην πρόεδροι του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, διευθυντές διαφόρων ΙΕΚ και διδάσκοντες.

    Αναμένεται να ασκηθούν διώξεις για απάτη ιδιαίτερα μεγάλης αξίας σε βάρος του Δημοσίου, υπεξαίρεση αντικειμένων, ψευδείς βεβαιώσεις, άμεση συνέργια σε απάτη και παράβαση καθήκοντος.


    Βεντάλια αποκαλύψεων
    Σύμφωνα με το πόρισμα των οικονομικών επιθεωρητών και μετά το δειγματοληπτικό έλεγχο, το Δημόσιο έχει υποστεί ζημιά 1,5 δισεκατομμυρίων δραχμών για αποζημιώσεις και προσλήψεις στελεχών και υπαλλήλων του Οργανισμού.

    "Τα στοιχεία που κατέθεσε ο πρωθυπουργός στη Βουλή για τον κ. Παπακωνσταντίνου είναι πλέον δημόσια έγγραφα" δήλωσε ο υπουργός Δικαιοσύνης.

    Σε ερώτηση αν θα υπάρξει αυτόματη παρέμβαση της δικαιοσύνης ανέφερε, ότι δεν γνωρίζει κάτι τέτοιο.

    Ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Μανώλης έκανε λόγο στο ΣΚΑΪ για συγκάλυψη της υπόθεσης από το ΠΑΣΟΚ και για οικογενειοκρατία.

    "Δεν υπάρχει θέμα Παπακωνσταντίνου για το ΠΑΣΟΚ" δήλωσε επίσης στο σταθμό μας ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

    Χαρακτήρισε επίσης συκοφαντικούς τους ισχυρισμούς του πρωθυπουργού, ο οποίος αποκάλυψε ότι ο κ. Παπακωνσταντίνου ως επικεφαλής του Ταμείου Εθνικής Οδοποϊίας, από το Μάϊο του 2003 έως τον Οκτώβριο του 2004, πραγματοποίησε συναλλαγές ομολόγων, ζημιώνοντας το Ταμείο κατά 1,4 εκατομμύρια ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. γιωργακη ηρεμησε..
    δεν θελω να σε βαλω φυλακη..
    θελω να σε καμαρωσω καποτε
    πρωθυπουργο.

    καραμανλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Νέα Δημοκρατία

    Η Τηλεόραση στο Κοινοβούλιο

    Στις επόμενες εκλογές δεσμευόμαστε για συμμετοχή κατά τουλάχιστον 40% στα ψηφοδέλτιά μας τηλεαστέρων και αμόρφωτων δημοσιογράφων.

    Δύναμη ευθύνης.

    Δύναμη Διαπλοκής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εάν ο Αυτιάς κατέβει με τη ΝΔ (και αν εκλεγει ξανά η ΝΔ) θα ξεχάσει τα πάντα περι συντάξεων, ΛΑΦΚΑ, ΟΓΑ κλπ. Θα τα κάνει γαργάρα, ο παλιο-λαϊκιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 1 40
    οι καναλαρχες μαλακα δεν πουλανε
    το πασοκ.
    δεν ξεχναμε ποιος μας εδωσε τις
    οικονομιες του λαου στην σοφοκλεους.
    τα πακετα της ευρωπης.
    τα εξοπλιστικα.
    την ολυμπιαδα.
    δεν ειμαστε αχαριστοι..

    νταβαδες μμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 1.45

    Ξέχασέ τα αυτά φίλε μου.

    Εμείς στηρίζουμε Κωστάκη.

    Τώρα με το νέο νόμο κάναμε το deal του αιώνα.

    Ποιο ΠΑΣΟΚ?

    Αυτό ενδιαφέρεται μόνο για τους πολίτες.

    Ένωση Καναλαρχών και Προμηθευτών Δημοσίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
    ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΟΥΦΟ ΤΟΝ ΓΑΠ,ΠΟΥ
    ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. 1.25 - 1.28


    ΣΗΜΙΤΗΣ + ALPHA BANK = Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ρε ΛΑΜΟΓΙΑ Δεξιοί, πολέμιοι των Νταβατζήδων και της Διαπλοκής, ήρωες του Μπαιρακτάρη, δείτε λίγο σήμερα το κανάλι της Βουλής. Εκεί όπου ο "κανακάρης" του Βαρδή, Θου Ρου τα "δίνει" όλα στους μεγαλοκαρχαρίες των ΜΜΕ και προμηθευτών του Δημοσίου. Αλλά εσείς ως ΖΩΑ θα τους ξαναψηφίσετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. 1.48

    Ξέχασέ τα αυτά φίλε μου.

    Εμείς στηρίζουμε Σημίτη.

    Τα παίρναμε τότε, θα τα πάρουμε αφού χάσει ο Γιωργάκης και ξαναστηρίξουμε φανερά Σημίτη.

    Ποιο ΠΑΣΟΚ?
    Το ΔΕΞΙΟ πασοκ του Σημίτη - μόνο αυτό κι όχι το φιλελεύθερο και διαδικτυακό του Γιωργάκη

    Μεγκα-λα Αφεντικά της Ένωσης Καναλαρχών και Προμηθευτών Δημοσίου, κκ. Μπόμπολας-Λαμπράκης-Κόκκαλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Τώρα με το play station 3 επικοινωνώ με τους φίλους μου εύκολα και παίζουμε διαδυκτικά παιχνίδια εξουσίας.

    Είναι φοβερό.

    Κάθε μέρα παίζω τουλάχιστον 3 ώρες.

    Το πρόβληαμ είναι ότι μεγαλώνει και ο γιος μου και αρχίζει να με πρήζει γιατί θέλει να πα΄λιζει και αυτός.

    Σκέφτομαι να αγοράσω και ένα τρίτο για τον ξεφορτωθώ (έχω και ..δεύτερο, στο γραφείο χεχεχε).

    Φιλιά

    Κωστάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 2 03
    ποιους προτεινεις να ψηφισουμε?
    εχουμε αντινταβατζιδικη εναλλακτικη
    λυση?
    τις συμμοριες του σημιτικου πασοκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 2.08

    όποιος είναι πραγματικός δεξιός ψηφίζει Σημίτη. Ο φιλελεύθερος Καραμανλής κι ο διαδικτυακός Γιώργος είναι νεοδεξιοί.


    Μπόμπολας-Κόκκαλης-Λαμπράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Και μη τρώτε το παραμύθι ότι ο διαδικτυακός Γιώργος είναι σοσιαλιστής.


    Κοιτάξτε το στενό του επιτελείο.


    Μπόμπολας-Κόκκαλης-Λαμπράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. oυτε στον γιωργακη εχουμε
    εμπιστοσυνη γιατι ειναι νεφιλελευθερος..
    και εμεις μισουμε τον ανταγωνισμο.

    Μπόμπολας-Κόκκαλης-Λαμπράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. σημιτισμος-μητσοτακισμος,
    ειναι το ιδανικο μας..
    που σημαινει ,αγριος νεοφιλελευθερισμος για τους
    εργαζομενους,αλλα καρτελο-σοσιαληστικη προστασια για το
    κεφαλαιο.

    νταβατζηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. σημιτισμος= μονοπωλιακη προστασια
    σε αχρηστους επιχειρηματιες,
    με καρτελ,εθνικους πρωταθλητες.
    και αγρια τριτοκοσμικη εκμεταλευση,
    στους εργαζομενους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Χωρίς την καρτελο-προστασία του Σημίτη, θα ψάχναμε δανεικά για τσιγάρα

    Γι' αυτό ΣΗΜΙΤΗΣ μέχρι τελευταίας ανάσας

    Μπόμπολας-Κόκκαλης-Λαμπράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. τον γιωργακη τον καναμε αρχηγο,
    για να τον καψουμε..
    απλα τον χρησιμοποιουμε για να
    αποδυναμωσουμε τον καραμανλη.
    μετα τις εκλογες θα τον ξεφορτωθουμε..
    σημιτης και ξερο ψωμι..

    νταβαδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΠΑΡΑΚΜΗ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΚΟΛΟΜΒΙΑ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΤΑΝΚΣ-ΜΜΕ-ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. μας εχουνε πρίξει τα αρχιδια με το μουλικο της Τρέμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. 2:03 - 2:31
    άξιος ο μισθός σου! πόσα πέρνεις ρε κομματόσκυλο; αυτιστικός είσαι ρε βλάκα και γράφεις 15 φορές τα ίδια και τα ίδια
    μια ζωή δεξιοί και ζώα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. "ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗ".

    "Μαζί ΝΔ και ΛΑ.Ο.Σ. μετεκλογικά"
    Εκλογές τον Σεπτέμβριο προβλέπει και ο τέως πρωθυπουργός Κώστας Σημίτη.

    In.gr 30.6.7
    .............................................
    Μιλώντας για τη ΝΔ λέει ότι είναι η παλιά Δεξιά, που έχει «προτεραιότητα να εξολοθρεύσει τους άλλους, να παραπλανήσει, να δημιουργήσει ένα σύστημα εξουσίας, να μην υπάρχουν ελεύθερες φωνές».
    .............................................
    Για τον Κώστα Καραμανλή λέει ότι του «θυμίζει λίγο τον Κωνσταντάρα με τις τυποποιημένες παντομίμες του» από τα βήματα των προσυνεδρίων της ΝΔ, ενώ για τον Γ.Παπανδρέου λέει ότι «καλά κάνει και κινείται εντατικά».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΣΗΜΙΤΗΣ..Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΤΩΝ
    ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΠΑΡΑΚΜΗ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΚΟΛΟΜΒΙΑ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Η ΤΑΝΚΣ-ΜΜΕ-ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.

    ΤΡΟΤΣΚΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Τι δήλωνε ο Κώστας Καραμανλής από το 1997 ως το 2004

    Tι είχε δηλώσει ο πρόεδρος της Ν.Δ. Κώστας Καραμανλής από το 1997 έως το 2004 που έγινε πρωθυπουργός, όταν στη χώρα είχαν εκδηλωθεί μεγάλες πυρκαγιές.

    * Τον Ιούλιο του 1997 με αφορμή τη φωτιά στο Σέιχ-Σου στη Θεσσαλονίκη, ο αρχηγός της αξωματικής αντιπολίτευσης κάνει λόγο για «εθνική υπόθεση», επισημαίνει ότι «πρέπει όλοι να συμβάλουμε ώστε να μη θρηνήσουμε παρόμοιες καταστροφές» και δεν παραλείπει να καυτηριάσει την αναποτελεσματικότητα και την ανεπάρκεια της κρατικής μηχανής.

    * Το καλοκαίρι του 1998 ο Κ. Καραμανλής καταλογίζει στην κυβέρνηση τρία εγκληματικά λάθη για την τεράστια καταστροφή που σημειώθηκε στη χώρα από τις πυρκαγιές, την κατηγορεί ότι κοιμάται και υποστηρίζει ότι ο Κ. Σημίτης βρίσκεται εκτός τόπου και χρόνου όταν ισχυρίζεται ότι όλα πάνε καλά.

    * Τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου ο πρόεδρος της Ν.Δ. επιτίθεται στην κυβέρνηση, κάνοντας λόγο για «ένα κράτος που βρίσκεται σε διάλυση. Οι πολίτες έβλεπαν τις περιουσίες τους να καταστρέφονται και τη ζωή τους να κινδυνεύει και το κράτος να μην μπορεί να τους παράσχει τη στοιχειώδη ασφάλεια».

    * Το καλοκαίρι του 2000 ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης από την Κόρινθο δηλώνει: «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι καιρικές συνθήκες ευνοούν την εκδήλωση και επέκταση πυρκαγιών. Είχαμε όμως έγκαιρη προειδοποίηση από τις ειδικές υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Και τι κάναμε; Επρεπε να περιμένουμε την καταστροφή για να αποκαλυφθεί η προειδοποίηση αυτή;».

    * Τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου ο αρχηγός της Ν.Δ. από τα Ιωάννινα υπογραμμίζει: «Η κυβέρνηση πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της και να μην ακολουθεί την πάγια τακτική της να κατηγορεί άλλους για εκείνο που είχε υποχρέωση να κάνει εδώ και είκοσι χρόνια και δεν το έκανε».

    * Τον Ιούνιο του 2001 ο Κ. Καραμανλής κάνει λόγο για «ανεπάρκεια στην πολιτική πρόληψης σε ό,τι αφορά τις φωτιές» και τονίζει: «Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι τα δάση είναι η ζωή μας, είναι το μέλλον μας».

    * Λίγες εβδομάδες πριν από τις εκλογές του Μαρτίου 2004, ο Κ. Καραμανλής αναφέρει: «Τα δάση αποτελούν εθνικό πλούτο. Εχουμε χρέος για την προστασία και την αποκατάστασή τους προς όφελος του πολίτη».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. εγω θα προστατευσω τα δαση,
    οχι ο καραμανλης που ειναι θεατης.
    οταν ξεσπαει φωτια ,θα πηγαινω
    επι τοπου θα κατουραω και θα
    την σβηνω..

    γαπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. εγω θα προστατευσω τα δαση,
    οχι ο καραμανλης που ειναι θεατης.
    οταν ξεσπαει φωτια ,θα πηγαινω
    επι τοπου θα κατουραω και θα
    την σβηνω..

    γαπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Έχει πολλά δάση στο play station.

    Πολλή πρασινάδα σας λέω. Τι να την κάνουμε την πάρνηθα;

    Τώτα όλοι PS!!

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Στο συνέδριο θα τους τρελάνω όλους!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μου έχει γράψει μονόπρακτο ο Ιάκωβος Καμπανέλης και τώρα κάνω ασκήσεις εκφραστικότητας με τον προσωπικό μου σκηνοθέτη.

    Πάντως αν χάσουμε τις εκλογές, σκέφτομαι να παίξω σε σαπουνόπερα.

    Κωστάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Δηλαδη ,με το συμπαθειο δηλαδη..

    Δεν ημην εδω,κωλο πασοκοσκυλαιικα σκυλια..

    Αλλα δηλαδη ο γιοργο ..πιστευετε οτι θα γινει ποτε prime minister???

    Σας ρωταω ρε ζωντοβολα πασοκοσκυλαιοι...
    Πιστευετε κατι τετοιο??

    Ε! αμα το πιστευετε ειστε βαθια νυχτωμενοι..

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. στο συνεδριο θα τους τρελανω τους
    πασοκους..
    θα τους παρω το σοσιαλ-
    αλλα θα τους αφησω να διαχειριζονται το -ληστες.

    σοσιαλ-ΝΔ κοντρα στους πασοκο-ληστες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. στο συνεδριο θα τους τρελανω τους
    πασοκους..
    θα τους παρω το σοσιαλ-
    αλλα θα τους αφησω να διαχειριζονται το -ληστες.

    σοσιαλ-ΝΔ κοντρα στους πασοκο-ληστες

    κωστακης
    ο εφιαλτης των πασοκοληστων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. συνεχισε υπάλληλε δεν έχει τελειώσει ακόμα το ωράριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. συντροφοι πασοκοληστες
    θα σας αποκαλυψω μαλακισμενα κατι
    που θα επρεπε ηδη να το εχετε
    καταλαβει,και να προσεχεται.
    εγω δεν εχω κανενα προβλημα να
    κλεισω ολα τα επιδοξα κλεφτρονια
    της δεξιας στην φυλακη.
    το αντιθετο μαλιστα..
    θα το κανω με ιδιαιτερη ευχαριστηση,
    εσεις να δουμε τι θα κανετε,που
    εισαστε υποχρεωμενοι να καλυπτεται
    ο ενας τον αλλον..

    κωστακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ο αυτιας βουλευτης ??
    Και της Ν.Δ??

    Θα ισχυροποιησει την θεση μου ,
    οτι ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ συν-πολιτων μας ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να εχει δικαιωμα ψηφου...

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Η ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ (ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΟΔΟΥΛΟ) ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΧΑΜΕΡΠΩΝ ΠΟΥ ΚΑΨΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.

    ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ - OΡΓΗ ΘΕΟΥ - ΝΕΟΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ

    ΣΙΧΤΙΡΙ ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΟΛΟΠΙΣΜΟ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. κοροιδα πασοκοληστες την πατησατε..
    εγινα πρωθυπουργος με την υποσχεση
    να στειλω τους κλεφτες φυλακη.
    αθετησα προσωρινα την υποσχεση
    για να μην κατηγορηθω οτι διωκω
    σοσιαληστες.
    περιμενα να αρχισουν οι δικοι μου
    πρωτα να κλεβουν,να τους κλεισω φυλακη,και ετσι να εχω την δικαιολογια,του αμεροληπτου..
    τωρα ηλθε η σειρα σας..
    λαμογια,θα σας γαμησω.

    κωστακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΤΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΒΡΩΜΟΔΕΞΙΟΙ ΘΑ ΣΑΣ
    ΤΣΑΚΙΣΟΥΜΕ..
    ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ 1000 ΦΩΤΙΕΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

    ΛΑΛΙΩΤΗΣ-ΒΑΘΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ..
    ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ..
    ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΛΕΕΙ,ΟΤΙ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ,ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΑΚ ΟΟΥΤ ΣΤΗΝ
    ΔΕΗ,ΚΑΙ ΚΑΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ,ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ..

    ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ,
    ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΤΟΥΣ..

    ΚΑΧΡΙΜΑΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ελα και θα παρεις καλο μεροκάματο σημερα. με τις λέξεις πληρώνεσε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Συνεχεια στο Δελτιο Τυπου των 9.54

    Οι υποψηφιοι του κομματος στο ψηφοδελτιο Επικρατειας,επελεγησαν για να τιμηθουν αντιστοιχα --στα προσωπα των υποψηφιων-- τομεις της Δημοσιας Ζωης και Δραστηριοτητας του τοπου.
    ΤΖΩΝ (Τιμη στον ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ )
    ΣΚΥΛΟΣ (Τιμη στα ΖΩΑ και το Περιβαλλον)
    ΞΙΦΟΜΑΧΟΣ (Τιμη στην ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ)
    ΒΑΣ-ΒΑΣ (Τιμη στα ΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΤΕΧΝΕΣ)
    CAPTAIN (Τιμη στον ΜΑΛΑΚΑ)
    ΑΓΑΠΙΟΣ (Τιμη στην ΤΙΜΗ)

    Ολοι στον Αγωνα για το Μεροκαματο
    Ζητω το Κομμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Κυριοι..
    Δυναμαι ασφαλως να συμφωνησω μετα του κ.babis.

    Συμφωνω φιλατε babis οτι ο κ.Καραμανλης ειναι ρητορας .
    Το ειπατε και σεις φλιτατε και συμφωνω μαζι σας..

    Συμφωνω επισης κ.babis,οτι ο γιοργος ειναι για τα μπαζα,το ειπατε .."ευτελως" εγω θα διαφοροποιηθω καπως :
    Ο γιοργος ειναι για την χωματερη.

    Δυναμαι επισης να εκφερω και την γνωμη μου οσον αφορα αυτο το μαλακισμενο "ΠΑSOK poisonus"..

    Ασφαλως φιλτατε κ.babis ,προκειται για μαλακισμενο και συμφωνω μαζι σας φιλτατε...
    Και χαμηλου δεικτη νοημοσυνης ..θα προσθετα κ.babis..

    Εγω σας αναγνωριζω οτι εχετε σωστη κριση φιλτατε κ.babis

    μετα πασης τιμης

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. στο συνεδριο θα τους τρελανω τους
    πασοκους..
    θα τους παρω το σοσιαλ-
    αλλα θα τους αφησω να διαχειριζονται το -ληστες.

    σοσιαλ-ΝΔ κοντρα στους πασοκο-ληστες

    κωστακης
    ο εφιαλτης των πασοκοληστων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!!!!
    ΜΕΓΑΛΕ ΗΓΕΤΗ!!!
    ΣΤΑΧΤΗ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Τζων.
    Μεγαλε αγωνιστη,εχεις την ψηφο μου απο τωρα.
    Συνεχισε τον καλο και μεγαλο αγωνα.
    Η Λευτερια δεν θ αργησει να ερθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ρε βυρωνα ασε τιποτα να κάψει κι κώστακης. μόνο στο play station θα τα καίει; θέλει και στην πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. τζων μεγάλε σκατιά εχω θα σου κλείσω την ταφόπετρα όταν ψοφίσεις παλιόσκυλο. για να είμαι σίγουρος ότι ξεβρώμισε ο τόπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Απάντηση Αντώναρου στα περί «μειωμένης περιβαλλοντικής ευαισθησίας της κυβέρνησης»

    Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
    Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2007 15:39 Εκτυπώστε το Στείλτε το με email Φυλάξτε το


    «Φαίνεται πως έχει ξεχάσει ο κ.Λοβέρδος ότι ήταν υπουργός και ότι οι κυβερνήσεις που υπηρέτησε εξαιρούσαν -με Προεδρικά Διατάγματα- ολόκληρες εκτάσεις καμένης γής από τις αναδασωτέες περιοχές», παρατήρησε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ευάγγελος Αντώναρος, σχολιάζοντα δήλωση του στελέχους του ΠΑΣΟΚ περί «μειωμένης περιβαλλοντικής ευαισθησίας της κυβέρνησης».

    «Ο κ.Ανδρέας Λοβέρδος που έκανε το σχετικό σχόλιο, φαίνεται πως ακολουθώντας τα χνάρια του αρχηγού του Γ.Παπανδρέου προσποιείται ότι δεν ήταν κορυφαίο στέλεχος και υπουργός των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ», σημείωσε ο αναπληρωτής κυβερνητικός εκπρόσωπος και πρόσθεσε:

    «Εκτός αν, ο κ.Λοβέρδος χρησιμοποιώντας διάφορες εκφράσεις χωρίς συγκεκριμένο περιεχόμενο, προσπαθεί να αποκόψει τον ομφάλιο λώρο του σημερινού ΠΑΣΟΚ από το ΠΑΣΟΚ προ του 2004. Δεν θα το καταφέρει, διότι και εκείνος και ο αρχηγός του ήταν κορυφαία στελέχη και εκείνου του ΠΑΣΟΚ. Και δεν θυμάμαι ο κ.Λοβέρδος με τις όψιμες περιβαλλοντικές ανησυχίες, να είχε τότε εκφράσει κάποια ένσταση για το γεγονός της μερικής αναδάσωσης που αποφάσισε το ΠΑΣΟΚ». «Φαίνεται ότι αυτοκριτική κάνει ο κ.Λοβέρδος», κατέληξε ο κ. Αντώναρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. απελπισμενα πασοκοσκυλα,
    εξουσια δεν ξαναβλεπεται.
    αδικα θα καψετε την ελλαδα.
    με φωτιες δεν θα γινεται κυβερνηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Προς

    ΣΚΥΛΟ-ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟ

    Συγχαρητηρια για την συμμετοχη σου στο ψηφοδελτιο.
    Χαιρομαι γιατι στο προσωπο ενος ηρωικου αγωνιστη--οπως εσυ--,αναγνωριζονται οι αγωνες και οι θυσιες ολων των ΖΩΩΝ,οπως εσυ.
    Στελνω αγωνιστικους χαιρετισμους και στα υπολοιπα ενδοξα ζωα του ψηφοδελτιου, ουπς-ουπς... , ηρωικους αγωνιστες ηθελα να πω.

    Υ.γ. Φανταζομαι χαρα η Στελλα,δικε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Τριπλό χαστούκι στο Γ. Παπανδρέου!
    Τρία πρόσωπα έχουν βάλει σε περιπέτειες το Πασόκ, το τελευταίο διάστημα:
    1. Ο γραμματέας του Πασόκ Θεσσαλονίκης Δημ. Τσαβδαρίδης(συνταγογραφούσε με ονόματα νεκρών)
    2.Γιώργος Αναματερός, επιθεωρητής του ΕΟΜΜΕΧ και μέλος της ΠΑΣΚΕ(τά παιρνε μόνο σε φακελάκια γεμάτα πεντοχίλιαρα €)
    και το 3 το καλό:
    Γιάννης Παπακωνσταντίνου:γενικός διευθυντής Πασόκ, μια ιστορία γεμάτη αμαρτίες, σεμινάρια, ομόλογα, κονδύλια κ.ά.

    Σύντομα έρχεται το no4 της σπείρας και θα είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. 3.53 mh to les me tosh sigouria... to kataferan me th 17 noembri, mporei kai me th fwtia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. 3:49 μμ

    τζων μεγάλε σκατιά εχω θα σου κλείσω την ταφόπετρα όταν ψοφίσεις παλιόσκυλο. για να είμαι σίγουρος ότι ξεβρώμισε ο τόπος
    ==

    Φιλτατοι!
    Αντιλαμβανεστε περι τινος προκειται??

    Ερωτω αφελως,αν και ειμαι σιγουρος οτι το γνωριζετε..

    Προκειται για αφιονισμενα πασοκοσκυλαιικα σκυλια φιλτατοι..

    Για εξαχρειωμενους τυχοδιωκτες φιλτατοι..
    Αδιστακτους φονιαδες φιλτατοι..

    Για ελεεινα υποκειμενα του υποκοσμου φιλτατοι..

    Κοινως πασοκοσκυλαιους..

    Τοχουν σκυλομετανοιωσει που "καρφωσαν" την 17Ν ,ενεκα οι Ολυμπιακοι αγωνες φιλτατοι..
    Μεχρι τοτες εκανε την "δουλεια τους" δηλαδη να δολοφονουν αδιστακτα τους .."δεξιους" ,

    Tους εκοψαν την φορα οι Αμερικανοι (λογω αλυμπιακων αγωνων) και τωρα ξαναβγηκαν στην επιφανεια φιλτατοι..

    Χτες στειλανε κατι τζογλανια και καναν επιθεση στον Βουλγαρακη...

    Πολυ φοβαμαι οτι επεται συνεχεια φιλτατοι..

    Προκειται για οργανωση Don Corleone...

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Αγαπητε φιλε,

    CAPTAIN,


    Χαιρομαι γιατι οι κοποι μιας ζωης
    αφιερωμενης σε αγωνες της μιας χειρος,τωρα επιβραβευονται.
    Συνεχισε να εισαι ο...εαυτος σου.
    Μη λυπασαι θυσιες,αιμα και ιδρωτες,
    ολα καποτε αναγνωριζονται.
    Και να θυμασαι τι ειπε ο μεγαλος
    ποιητης ΠΙΠΑΣ Ο ΞΕΒΡΑΚΩΤΟΣ
    ''Ενα ταξι σε παει σ ενα προορισμο,αλλα η μαλακια σε παει παντου'' (μεχρι και στην Πλατεια Κανιγγος,θα ελεγα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ε, το παραδέχομαι φίλτατοι. Βαρέθηκα το θέατρο.

    Είμαι ύπάλληλος της ΝΔ.

    Και ως υπάλληλος, τρώω τις φάπες μου και γράφω καθ' υπόδειξην των ανωτέρων μου.

    Μετά τιμής

    κ. Τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. κ. τζων

    σε ποιον όροφο είσαι?

    Είμαι στο δεύτερο.

    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ρε κορόϊδα συντρόφια,


    μη βάζετε ιδέες στον Πρωθυπουργό περί υποψηφίων, γιατί όποιο ψηφοδέλτιο και να κατεβάσει τα σώβρακα θα σας πάρει


    κι άντε μετά να δικαιολογηθεί το γιωργάκη στους βενιζελοπάγκαλους και στους Σημιτικούς πως έχασε εύκολα από ψηφοδέλτιο με βας-βας και Ανίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Δε κσέρο τι λαίτε εσύς μάγκες αλλά εγό τον Αντρέα κωρόνα στο κεφάλη μου. Πριν το 81 ύμουν αιργάτις σε βιομοιχανεία, ένεκα λόγο που αιπειδής η ανάγκη δε πήγα σχολήω να μάθο γράματα.

    Μώλις ήρθαι ο μεγάλως επάνο, με δηόρισαι Προηστάμενω Προμοιθηόν σε οργανηζμό του ευρήταιρου δημώσιου τομαία και άρχισα να κονομάο. Αίκανα καλώ μπαγιόκω, θεός σχωρέσ’ τα πεθαμένα του μεγάλου, πήρα αμάξι Μπέμπα στην αρχοί και Μερσεντέ μετά γιατή η Μπέμπα πολύ κοικλοφόρυσαι. Στα σκυλάδηκα όλει Μπέμπες ήχαναι. Τους άιβλεπα ώταν πύγαινα με τη γκώμενα. Πήρα δυαμαίρισμα και έχτισα εκσοχικώ στο χοργιώ τις γυνέκας μου, πάνο σε κάτη αρχέα αλλά καθάρισαι ο τοπάρχης με την Πωλεοδωμεία.

    Μετά, θεός σχωρέσ’ το μεγάλω, ήρθαι ο Σημίτεις. Αχώναιφτος μου φάνοικαι αρχηκά, αλλά να λέμαι και τα καλά. Αιπηδής ίμουνα λέοι Παλαιοπασόκος, φοβύθοικα τους αικσυχρωνισταίς ώτι θα με φάναι, αλλά επυδής ίμουνα καλώς στη δουλοιά, και κουμπάρος με αίνανε βουλεφτή, με κάνανε Γενικώ Διεφυντεί σε άλλω οργανιζμό. Και το μπαγιόκο όλο και μεγάλονε. Και τακσίδια με τη Σούλα, τη γραμματέφς μου, επαγκελλματικά.

    Από χρηματειστήργιω εγό δεν οίκσερα. Αλλά ο κουμπάρος ο βουλεφτής που ήχε γείνι ηφηπουργός, μου ίπαι να πέξω κάτι χαρτηά γιατή λαίει θα αναίβουναι. Δείκηο ίχαι ο μπαγάσας. Ποίρα σπίτη στη Μήκονο και σταμάτισα να ντοίνομε στον Καρούζο. Α, ώλα κι ώλα, σοσιαλησταίς είμασται αλλά αίχουμε και γούστω. Με πείγαι το ναίο έσθοιμα σε ένα κινέζικω μαγαζή, αφού νώμηζα με κωρωίδευαι στιν αρχεί, στο Μαχ Τσόνγκ, που φαίρνοι τα κουστουμάκηα Kitton (6,000 ευρώ το κομμάτι) διαγόνια κάτο στο Ντα Κάπα, την καφαιτερήα λέο, στο Κωλωνάκι. Πείρα και γραβάταις Ερμής, αυτή με το συματάκη αμαξάκι, πείρα και Κόλ Χαν Τζέγκις Χαν πως στο διάολο τα λαίνε αυτά παπούτσια. Πείρα και αυτώ το κακομούτσουνο το τσιποηδείς της Πόρσες, αυτώ που έχει ώνωμα από πιπέρη.

    Και τόρα σας διαβάζο να βρήζαιται το μεγάλω. Τι κωρώιδα που οίσασται μωρ’ αδερφάκηα μου. Δε το ύχαται πηάσυ το νώοιμα. To ΠΑΣΟΚ δεν οίνε ηδεολωγία, επαίνδησι είνε. Γι’αυτώ σας λαίο δεξηούραις κωρόιδα η όραις σας ήναι μετροιμένες. Το βλαίπο στο Τζιχάντ Περεγκάουξ ρολόη μου. Κωρόιδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. τζωνυ
    τα λαμογια οι πασοκοι τωρα που
    τα κονομησαν μας εκμεταλευονται..
    τωρα χρησιμοποιουν αλβανους μαφιοζους για τις βρωμοδουλειες..

    κοσοβαροι του επαναστατικου αγωνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. 1) Ο Ελληνας πολίτης αηδιάζει απο την έκταση της διαφθοράς σε πολλούς τομείς των δημοσίων υπηρεσιών. Αρνείται να καθυστερεί ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία απο τα μικροσυμφέροντα συντεχνιών, η μεγαλύτερα συμφέροντα που θέλουν να κηδεμονεύσουν την πολιτική ζωή. Πολλοί πολίτες θεωρούν πως το ίδιο το ΠΑΣΟΚ έχει γίνει μέρος του κατεστημένου
    ( Γιωργάκης Παπανδρέου, Καθημερινή 12-10-2003 )

    2) Χρειάζοταν να αποκαλύψει η Αυριανή οτι έχει ο κ. Μαλέσιος σπίτι απο τον κ. Αθανασούλη, για να μάθει ο πρωθυπουργός οτι μια γενιά στελεχών του, την οποίαν το Μαξίμου διαδίδει ως "διάδοχο γενιά", έχει μέλη που έχουν παίξει στο Χρηματιστήριο με την μετοχή αυτής της ύποπτης εταιρίας;
    ( Θεόδωρος Πάγκαλος 17-4-2003 )

    3) Χωρίς λαδάκι, δεν κινείται η μηχανή. Η διαφθορά αγγίζει και αφορά ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία
    ( Θεόδωρος Πάγκαλος, Απογευματινή 22-10-2002 )

    4) Κανείς απο εμάς δεν αρνείται την ανεργία, τις ελλείψεις του κράτους, τα φαινόμενα διαφθοράς
    ( Βάσω Παπανδρέου 19-1-2002, 3η Συνοδος Κ.Ε. ΠΑΣΟΚ )

    5) Θυμάμαι οτι ο πρωθυπουργός Κ.Σημιτης ενοχλείτο κέθε φορά που ανέφερε κάποιος αυτό το θέμα της διαφθοράς. Όχι γιατι δεν υπάρχει, αλλα γιατι το αναφέραμε. Βλέπω οτι τώρα κηρύσσει τον πόλεμο κατά της διαφθοράς. Έιναι αργά, αλλα είναι επιτέλους κάτι... ( Θεόδωρος Πάγκαλος 10-2-2002 )

    6) Ορισμένα κρούσματα διαφθοράς έχουν δημιουργήσει κρίση αξιοπιστίας
    ( Χρήστος Παπουτσής 7-10-2000 )

    7) Καθυστερεί η έκδοση μιας σύνταξης για ένα, δυο, τρία χρονια, μέχρι να λαδωσει ο συνταξιουχος. Η θέση στο ΙΚΑ πωλείται 5 εκατομμύρια. Για ενα κοινό νεκροταφείο, πληρώθηκαν μίζες 700 εκατομμυρίων δραχμών
    ( Γ. Καψής 6η συνοδος Κ.Ε ΠΑΣΟΚ, 1999 )

    8) Γιατί ενώ τώρα καταδικάζεις και ορθώς το φαινόμενο Σαλαλέ, αγνοήθηκε η πιεστική πρότασή μου να θεσμοθετηθεί η απαγόρευση πρόσληψης δημοσίων υπαλλήλων σε επιχειρήσεις με τις οποίες συναλλάσσονταν; Γιατί, ενω τώρα προτείνεις τομές για την πάταξη της διαφθοράς απέκρουσες μαζι με ΟΛΗ την ηγετική ομάδα, την πρότασή μου για να αναληφθεί εκστρατεία κατά της διαφθοράς;
    (Γ.Καψής, ανοικτή επιστολή στον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, Κ. Σκανδαλίδη 18-10-2000 )

    9) Οι αεριτζήδες κυριαρχούν. Η διαφθορά θερίζει στο Δημόσιο...
    ( Γεράσιμος Αρσένης 8-9-2002 )

    10) Πολλά απο τα στελέχη μας, εχουν ενσωματωθεί στην πλουτοκρατία ( Θεόδωρος Πάγκαλος, ΤΑ ΝΕΑ 17-6-2003 )

    Και αφου τελείωσαν οι 10 "εντολές"... και το κερασάκι...

    Εμείς, ΔΕΝ κλεψαμε !!!
    ( Γιωργάκης Παπανδρεου 16-5-2007 )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Κυριε Τζων,

    Κι η μυλωνου τον κωλο της με τους πραματευταδες.

    Ισα κι ομοια τα καναμε πια ολα εδω.
    Αντε πια μολοχα μυρωδατη.
    Και τοσο καιρο μου παριστανες τον μεγαλοπιασμενο δημοσιο υπαλληλο,με διπλη συνταξη απο το ΝΑΤ.Και τωρα ?
    Νααααααα μια απογοητευση τοσηηηηηη,
    απλος υπαλληλος της ΝΔ.
    Ουστ ξεφτιλα.Ευτυχως σε σωζει το ψηφοδελτιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. CAPTAIN

    δεν είμαι στη Ρηγίλης σήμερα. Γράφω από το γραφείο μου στο Υπουργείο Πολιτισμού. Είμαι διπλοθεσίτης.

    Έλα για καφέ αύριο. Τώρα σχολάω.

    Ζήτα τον "κολαούζο" και θα σου πουν που ειναι το γραφείο μου.

    μετά τιμής

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. κ. Τζων

    4:04 μμ

    ===
    Δεν σας αναγνωρισα φιλτατε!
    Εισαστε συνονοματος μου??

    Ω! με εκπλησσετε !

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. CAPTAIN,

    Μην ανησυχεις, ο Τζων ειναι στο υπογειο μαζι με τον Σκυλο.
    Οποτε παλι...καβαλλα τον εχεις.
    (....και του αρεσεειειειειειει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. για να σας στέλνει ο γιωργάκης στο gay festival για προπόνηση, το έχει δει το έργο τι θα πάθετε και θέλει να σας απαλύνει τον πόνο να μη φτάσει μέχρι τις αμυγδαλές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. στο συνεδριο θα τους τρελανω τους
    πασοκους..
    θα τους παρω το σοσιαλ-
    αλλα θα τους αφησω να διαχειριζονται το -ληστες.

    σοσιαλ-ΝΔ κοντρα στους πασοκο-ληστες

    κωστακης
    ο εφιαλτης των πασοκοληστων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. εκτός από διπλοθεσίτης είμαι και διχασμένη προσωπικότητα.

    κ. τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. κ.τζων

    4:07 μμ

    ---
    Ω! και ετερος τζων??

    Παιδια ηρεμα,δεν θελω αλλα χειροκροτηματα .
    Θα αποτανθω στον φιλτατο κ.babis,να σας ..μαλωσει..

    Εγω δεν ειμαι σπιουνος πασοκοσκυλαιας ,αλλα να! καπου να υπαρχει και ενα οριο!
    Συμφωνειτε φιλτατε κ.babis??

    Ειμαι σιγουρος οτι συμφωνειτε φιλτατε..

    Εγω συμφωνω μαζι σας σαυτο που ειπατε οτι το πασοκ ειναι σπειρα του υποκοσμου φιλτατε..
    Ετσι ειναι και συμφωνω μαζι σας

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. 4.07

    ==


    Βρε τζιογλάνι,λεμε,ολο μου κολλας.
    Ο,τι θελω κανω,λεμε και λογαριασμο
    δε δινω.
    Πασοσκυλαιοι,θα την βρητε απο το κομμα,λεμε.
    Ξιου ρε λαμογια, λεμε.
    Λαμογια ,λεμε,ξιου.


    κ.Τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. 4.12 Τώωωωρα? Εδώ κι ένα τέταρτο...

    Λαλιώτης + Πέτρος Κωστόπουλος = Love & Μίζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ΜΑΓΚΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ
    ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ...
    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

    Ποιός Σημίτης ρε βλαμένα !!
    Ακούστε και κάποιους που ξέρουν από μέσα το ΠΑΣΟΚ.
    Ο Τσαβδαρίδης ανήκει στην "Μεγάλη του ΑΚΗ σχολή".
    Μπορεί να ήταν Πρωθυπουργός ο Σημίτης αλλά στο μεγάλο φαγοπότι ήταν πάντα η Συμμορία του Νονού Άκη Τσοχατζόπουλου.
    Απλά ο Σημίτης δεν καταλάβαινε τίποτε γιατί δεν μπορούσε να φανταστεί ότι υπάρχουν κλέφτες.
    Μόλις ακούστηκε κάτι για μερικούς συνεργάτες του τους έστειλε (Τσουκάτος, Νεονάκης, Μαλέσιος, Μανίκας).
    Να σκεφτήτε ότι ο άνθρωπος άφηνε τον μισθό του του Καθηγητή της Παντείου υπέρ του ιδρύματος και κάποια λαμόγια τον έκλεβαν.
    Αυτά για τον Σημίτη και η ιστορία θα τον γράψει με χρυσα γράμματα.

    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ..

    Ακούστε και κάποιους που ξέρουν από μέσα το ΠΑΣΟΚ.

    Ο Τσαβδαρίδης ανήκει στην "Μεγάλη του ΑΚΗ σχολή".

    στο μεγάλο φαγοπότι ήταν πάντα η Συμμορία του Νονού Άκη Τσοχατζόπουλου.

    η Συμμορία του Νονού

    ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ..ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΝΟΝΟΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Loipon meta apo megali analisi korifaioi dimoskopoi proevlepsan ta apotelesmata ton eklogon an ginoun fthinoporo.Einai provlepseis me risko pou tis ematha apo ipsilovathmo stelexos mias etairias dimoskopiseon.ND=43,5-44,5. Pasok=40-41. Kke=6,5-7,5. Sin=3,5-4,5. Laos 2,5-3,5. To vradi ton eklogon tha deite oti ola ta pososta tha pesoun mesa.Kostas Karamanlis gia 2 akoma tetraeteies gia mia Ellada isxiri!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΓΙΝΑΝΕ ΕΠΙ ΣΗΜΙΤΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΓΙΝΑΝΕ ΕΠΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΜΦΙΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.

    ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. o Γιώργος Αναμάτερος, πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του ΕΟΜΜΕΧ και στέλεχος της ΠΑΣΚΕ,


    θα συστεγαστεί με τον Κουφοντίνα και τα άλλα ρουφιανάκια φονιάδες του πασοκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. 4.15

    Συμφωνω μ αυτο που γραφεις οτι''
    ολα τα ποσοστα θα πεσουν μεσα''.
    Στην σκατιερα εννοεις.Διοτι οταν σημαδευεις σωστα,τα σκατα πεφτουν παντα μεσα.
    Αντε τωρα οννεδιτακι,πιασε και το χαρτι να σκουπιστεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Αν δεν ήταν ο Αυθεντικός Δεξιός Προστάτης των Κρατικοδίαιτων Επιχειρήσεων και Καρτέλ μας Σημίτης εμείς δε θα είχαμε λεφτά για τσιγάρα


    Μπόμπολας - Κόκκαλης - Λαμπράκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. 4.18
    Τι έγινε σύντροφε? έσκασε ο αγωγός των μεγάλων έργων του πασοκ και βγήκες στον αφρό μαζί με τα πράσινα βοθρολύμματα που πάνε φυλακή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. κ.Τζων

    4:14 μμ

    ==
    Φιλτατε!
    και συ τζων??

    Πω πω !
    Δυναμαι να ειμαι .."υπερηφανος" φτου ρε!

    κ.τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. 4.18

    Γι αυτο τους στελνει ξανα στο ταμειο ο ΚΩΣΤΑΣ Ο ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ,Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ,με τον νεο νομο για τα τηλεοπτικα.
    Μαθαινω οτι Ο σουβλατζης-Μπαιρακταρης δεν θα τον ξαναταισει
    τον Κωστα,γιατι οταν τρωει εκει δεν ξερει τι λεει για τους...νταβατζηδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. κοροιδα πασοκοληστες την πατησατε..
    εγινα πρωθυπουργος με την υποσχεση
    να στειλω τους κλεφτες φυλακη.
    αθετησα προσωρινα την υποσχεση
    για να μην κατηγορηθω οτι διωκω
    σοσιαληστες.
    περιμενα να αρχισουν οι δικοι μου
    πρωτα να κλεβουν,να τους κλεισω φυλακη,και ετσι να εχω την δικαιολογια,του αμεροληπτου..
    τωρα ηλθε η σειρα σας..
    λαμογια,θα σας γαμησω.

    κωστακης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. εμένα δε μου ανανέωσαν τη σύμβαση στον ΟΠΑΠ

    Γι' αυτό λέω ΣΗΜΙΤΗΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΚΚΑΛΟ

    Κόκκαλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. θα μας κλασεις τα αρχιδια
    κωστακη,μην ξεχνας οτι ελεγχουμε
    το παραδικαστικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. 4.24

    Χικ-χικ,φερε μια μπιρα παγωμενη στο τριαααααα,χικ

    Μετα που λετε,μαγκες-χικ- τους χωνω μεσα,λεμε τωρα και μετα,υστερα,πιο κατω δηλαδη.αυτα.
    Εγω,δηλαδη,χικ τους αφησα να κλεψουν δηλαδη,και μετα υστερα,δεν ξερω τι λεω,χικ.αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ένα-ένα τα πράσινα λαμόγια εκεί όπου τους αξίζει.


    το βαθύ εξωθεσμικό πασοκ αρχίζει να τρελλαίνεται - οι άνθρωποί του στη φυλακή κι ο γιωργάκης φάτσα με το Σημίτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. δώσεεεεεεε
    γράψε μωρή άρωστη
    γράφε συνέχεια τα ίδια και τα ίδια να βγάλεις τον πανικό της Ριγήλης.
    ένας υπάλληλος μόνο ρε;
    έπρεπε να είσαστε 5-6. τόσα λευτά τρώτε από το κράτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Αγαπητοι και εκλεκτοι μου φιλοι
    Η πολιτική ζωή της χώρας έχει εισέλθει στην τελική φάση πριν από τις εκλογές. Είμαστε ήδη στην τελική ευθεία. Η κυβέρνηση και ο κ. Καραμανλής «βλέπουν την πλάτη» του ΠΑΣΟΚ. Τα πολιτικά δεδομένα προδιαγράφονται αρνητικά για την συντηρητική παράταξη.
    Στην κοινωνική δυσαρέσκεια για την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, ήρθε να προστεθεί η κοινωνική αγανάκτηση για το σκάνδαλο των ομολόγων και τις πρόσφατες πυρκαγιές στην χώρα, που οδήγησαν σε οικολογική καταστροφή. Η ΝΔ έχει αποδομηθεί πολιτικά, κοινωνικά και ηθικά από την δυσχερή από κάθε άποψη πραγματικότητα, που διαμορφώνει η ίδια με την πολιτική της, την οποία βιώνουν οι Έλληνες πολίτες.
    Η ηγεσία της ΝΔ αντιλαμβάνεται, κάθε μέρα όλο και περισσότερο ότι, το οικοδόμημα της νομής και διατήρησης της εξουσίας της καταρρέει. Αυτό καταδεικνύουν τα πολιτικά, κοινωνικά δεδομένα.
    Αυτό τους δημιουργεί πανικό, ψύχωση, σε ό,τι αφορά την ημερομηνία των εκλογών. Η επιλογή του χρόνου των εκλογών έχει καταστεί για την ΝΔ εσωτερικό πρόβλημα. Για πρώτη φορά στα μεταπολιτευτικά χρονικά, κυβερνητικά στελέχη ερίζουν δημοσίως και προτρέπουν τον πρωθυπουργό να κινηθεί προς την μια ή την άλλη ημερομηνία των εκλογών.
    Η στρατηγική του Κ. Καραμανλή, της λεγόμενης «οκταετίας», έχει καταρρεύσει και την θέση της έχουν πάρει οι ωδίνες της κυβερνητικής παρένθεσης που κλείνει. Ήδη, στην πρώτη γραμμή συζήτησης στο εσωτερικό της κυβερνητικής παράταξης, βρίσκονται τα σενάρια περί μη αυτοδύναμης κυβέρνησης , ενώ στο παρασκήνιο, οι επίδοξοι δελφίνοι του κ. Καραμανλή προετοιμάζονται για την επόμενη ημέρα. Ο πρωθυπουργός φοβάται, γι´αυτό και δεν σηκώνει «το γάντι που του πέταξε» ο Γ. Α. Παπανδρέου από το τέλος Φεβρουαρίου, για εκλογές εδώ και τώρα.
    Στο πλαίσιο αυτό, η ηγεσία της ΝΔ ετοιμάζεται για τον υπέρ πάντων αγώνα.
    Στόχος της, να πλήξει το ΠΑΣΟΚ και τον Πρόεδρο του Κινήματος, με έναν πόλεμο πόλωσης, λασπολογίας και αθλιότητας, να απαξιώσει το πολιτικό σύστημα, «βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι» όλους τους πολιτικούς, όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Επιχειρεί την λήθη των πολιτών στην ιστορία , τις αξίες, τους αγώνες και τα επιτεύγματα του Κινήματος.
    Το επιτελείο του κ. Καραμανλή, βιάστηκε να αποκαλύψει τα προεκλογικά του όπλα, τα όπλα της Δεξιάς. Την χειραγώγηση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, την αξιοποίηση του κράτους και το χρήμα.
    Σ' αυτόν τον υπέρ πάντων αγώνα, χωρίς ηθικούς και πολιτικούς φραγμούς, η ΝΔ θα επιχειρήσει να πλήξει με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, αθλιότητες και τυχοδιωκτικούς αντιπερισπασμούς, έναν - έναν από το Κίνημα σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό δήλωσε εξάλλου με έμφαση ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, κατά την ομιλία του στην συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η χθεσινή συκοφαντική επίθεση του κ. Καραμανλή από το βήμα της Βουλής, εναντίον του Γενικού Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ, Γιάννη Παπακωνσταντίνου.
    «Εμείς δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και απάντησε πολιτικά με το αίτημα για σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, η οποία θα ρίξει άπλετο φως σε όλους και για όλα.
    Η απάντηση ήταν σαφής και από τον Γενικό Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ. Σε γραπτή δήλωσή του επισημαίνει ότι «με δική μου πρωτοβουλία και εισήγηση ελέγχθηκαν από την εταιρεία οικονομικών ελεγκτών KPMG οι αγοροπωλησίες ομολόγων του Δημοσίου σταθερής απόδοσης. Οι ίδιες πράξεις ελέγχθηκαν και από τους λογιστές του Σώματος Ορκωτών Λογιστών. Μετά την αποχώρησή μου, διορίσθηκε στη θέση μου ο κ. Δελημήτσος, πρώην υφυπουργός Οικονομικών της ΝΔ. Τα πορίσματα των ελέγχων τέθηκαν υπόψη των εποπτευόντων υπουργών Π. Δούκα και Γ. Σουφλιά. Στην Γ.Σ. που επακολούθησε 30/06/05 εγκρίθηκαν ο Ισολογισμός και οι οικονομικές καταστάσεις μαζί με τις παρατηρήσεις. Αποφασίστηκε η έγκριση των διαχειριστικών πράξεων και η απαλλαγή από κάθε ευθύνη, δεδομένου ότι τα σχόλια ήταν θετικά και η καταγραφή της αξίας των ομολόγων κερδοφόρα. Για αυτό και προσφεύγω σήμερα στην Δικαιοσύνη ζητώντας την άμεση διερεύνηση του θέματος, ως στοιχειώδες χρέος προστασίας της αλήθειας και της προσωπικής και πολιτικής μου τιμής».
    Σήμερα, με τις αντιφατικές δηλώσεις, μεταξύ του Διευθυντή του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκο Ελευθερόγλου, και του Προέδρου του ΤΕΟ, κ. Δελημήτσου, αποκαλύπτεται το μέγεθος της αθλιότητας.
    Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, σε ραδιοφωνική εκπομπή, δήλωσε ότι «αν η κυβέρνηση το γνώριζε προχθές, θα το έκανε προχθές. Το μάθαμε τώρα». Σε αντίθεση με τον Πρόεδρο του ΤΕΟ, ο οποίος στην ίδια εκπομπή δήλωσε ότι «αυτά τα βρήκαν οι υπηρεσίες τότε ( που ανέλαβε η νέα διοίκηση) τον Δεκέμβρη του 2004 και τα δώσαμε στον κ. Δούκα και τον κ. Σουφλιά».
    Το ερώτημα είναι αμείλικτο: «Πότε γνώριζαν; Σήμερα ή τον Δεκέμβριο του 2004;»
    Είναι σαφής η στόχευσή τους: Να πλήξουν τον πολιτικό τους αντίπαλο, έστω με ψέματα, συκοφαντίες και αθλιότητες, αρκεί να δημιουργήσουν τον επικοινωνιακό τους αντιπερισπασμό.
    Όμως, και με αυτές τις μεθόδους, αποδεικνύεται ότι έχουν χάσει κάθε πολιτική αξιοπιστία, κάθε ηθική βάση και, κυρίως, έχουν χάσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού Λαού.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να τους ακολουθήσει σε αυτή την λογική και πρακτική, πρακτική που πλήττει το ίδιο το Δημοκρατικό Πολίτευμα. Στην πόλωση, την λασπολογία και συκοφαντία, θα αντιτάξουμε το Πρόγραμμά μας, την νέα ελπιδοφόρα πρόταση για την Ελλάδα, την τεκμηριωμένη κριτική και την μόνιμη απαίτηση για διαφάνεια.

    Με εκτιμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Αγαπητοι και εκλεκτοι μου φιλοι
    Η πολιτική ζωή της χώρας έχει εισέλθει στην τελική φάση πριν από τις εκλογές. Είμαστε ήδη στην τελική ευθεία. Η κυβέρνηση και ο κ. Καραμανλής «βλέπουν την πλάτη» του ΠΑΣΟΚ. Τα πολιτικά δεδομένα προδιαγράφονται αρνητικά για την συντηρητική παράταξη.
    Στην κοινωνική δυσαρέσκεια για την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, ήρθε να προστεθεί η κοινωνική αγανάκτηση για το σκάνδαλο των ομολόγων και τις πρόσφατες πυρκαγιές στην χώρα, που οδήγησαν σε οικολογική καταστροφή. Η ΝΔ έχει αποδομηθεί πολιτικά, κοινωνικά και ηθικά από την δυσχερή από κάθε άποψη πραγματικότητα, που διαμορφώνει η ίδια με την πολιτική της, την οποία βιώνουν οι Έλληνες πολίτες.
    Η ηγεσία της ΝΔ αντιλαμβάνεται, κάθε μέρα όλο και περισσότερο ότι, το οικοδόμημα της νομής και διατήρησης της εξουσίας της καταρρέει. Αυτό καταδεικνύουν τα πολιτικά, κοινωνικά δεδομένα.
    Αυτό τους δημιουργεί πανικό, ψύχωση, σε ό,τι αφορά την ημερομηνία των εκλογών. Η επιλογή του χρόνου των εκλογών έχει καταστεί για την ΝΔ εσωτερικό πρόβλημα. Για πρώτη φορά στα μεταπολιτευτικά χρονικά, κυβερνητικά στελέχη ερίζουν δημοσίως και προτρέπουν τον πρωθυπουργό να κινηθεί προς την μια ή την άλλη ημερομηνία των εκλογών.
    Η στρατηγική του Κ. Καραμανλή, της λεγόμενης «οκταετίας», έχει καταρρεύσει και την θέση της έχουν πάρει οι ωδίνες της κυβερνητικής παρένθεσης που κλείνει. Ήδη, στην πρώτη γραμμή συζήτησης στο εσωτερικό της κυβερνητικής παράταξης, βρίσκονται τα σενάρια περί μη αυτοδύναμης κυβέρνησης , ενώ στο παρασκήνιο, οι επίδοξοι δελφίνοι του κ. Καραμανλή προετοιμάζονται για την επόμενη ημέρα. Ο πρωθυπουργός φοβάται, γι´αυτό και δεν σηκώνει «το γάντι που του πέταξε» ο Γ. Α. Παπανδρέου από το τέλος Φεβρουαρίου, για εκλογές εδώ και τώρα.
    Στο πλαίσιο αυτό, η ηγεσία της ΝΔ ετοιμάζεται για τον υπέρ πάντων αγώνα.
    Στόχος της, να πλήξει το ΠΑΣΟΚ και τον Πρόεδρο του Κινήματος, με έναν πόλεμο πόλωσης, λασπολογίας και αθλιότητας, να απαξιώσει το πολιτικό σύστημα, «βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι» όλους τους πολιτικούς, όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Επιχειρεί την λήθη των πολιτών στην ιστορία , τις αξίες, τους αγώνες και τα επιτεύγματα του Κινήματος.
    Το επιτελείο του κ. Καραμανλή, βιάστηκε να αποκαλύψει τα προεκλογικά του όπλα, τα όπλα της Δεξιάς. Την χειραγώγηση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, την αξιοποίηση του κράτους και το χρήμα.
    Σ' αυτόν τον υπέρ πάντων αγώνα, χωρίς ηθικούς και πολιτικούς φραγμούς, η ΝΔ θα επιχειρήσει να πλήξει με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, αθλιότητες και τυχοδιωκτικούς αντιπερισπασμούς, έναν - έναν από το Κίνημα σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό δήλωσε εξάλλου με έμφαση ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, κατά την ομιλία του στην συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η χθεσινή συκοφαντική επίθεση του κ. Καραμανλή από το βήμα της Βουλής, εναντίον του Γενικού Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ, Γιάννη Παπακωνσταντίνου.
    «Εμείς δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και απάντησε πολιτικά με το αίτημα για σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, η οποία θα ρίξει άπλετο φως σε όλους και για όλα.
    Η απάντηση ήταν σαφής και από τον Γενικό Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ. Σε γραπτή δήλωσή του επισημαίνει ότι «με δική μου πρωτοβουλία και εισήγηση ελέγχθηκαν από την εταιρεία οικονομικών ελεγκτών KPMG οι αγοροπωλησίες ομολόγων του Δημοσίου σταθερής απόδοσης. Οι ίδιες πράξεις ελέγχθηκαν και από τους λογιστές του Σώματος Ορκωτών Λογιστών. Μετά την αποχώρησή μου, διορίσθηκε στη θέση μου ο κ. Δελημήτσος, πρώην υφυπουργός Οικονομικών της ΝΔ. Τα πορίσματα των ελέγχων τέθηκαν υπόψη των εποπτευόντων υπουργών Π. Δούκα και Γ. Σουφλιά. Στην Γ.Σ. που επακολούθησε 30/06/05 εγκρίθηκαν ο Ισολογισμός και οι οικονομικές καταστάσεις μαζί με τις παρατηρήσεις. Αποφασίστηκε η έγκριση των διαχειριστικών πράξεων και η απαλλαγή από κάθε ευθύνη, δεδομένου ότι τα σχόλια ήταν θετικά και η καταγραφή της αξίας των ομολόγων κερδοφόρα. Για αυτό και προσφεύγω σήμερα στην Δικαιοσύνη ζητώντας την άμεση διερεύνηση του θέματος, ως στοιχειώδες χρέος προστασίας της αλήθειας και της προσωπικής και πολιτικής μου τιμής».
    Σήμερα, με τις αντιφατικές δηλώσεις, μεταξύ του Διευθυντή του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκο Ελευθερόγλου, και του Προέδρου του ΤΕΟ, κ. Δελημήτσου, αποκαλύπτεται το μέγεθος της αθλιότητας.
    Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, σε ραδιοφωνική εκπομπή, δήλωσε ότι «αν η κυβέρνηση το γνώριζε προχθές, θα το έκανε προχθές. Το μάθαμε τώρα». Σε αντίθεση με τον Πρόεδρο του ΤΕΟ, ο οποίος στην ίδια εκπομπή δήλωσε ότι «αυτά τα βρήκαν οι υπηρεσίες τότε ( που ανέλαβε η νέα διοίκηση) τον Δεκέμβρη του 2004 και τα δώσαμε στον κ. Δούκα και τον κ. Σουφλιά».
    Το ερώτημα είναι αμείλικτο: «Πότε γνώριζαν; Σήμερα ή τον Δεκέμβριο του 2004;»
    Είναι σαφής η στόχευσή τους: Να πλήξουν τον πολιτικό τους αντίπαλο, έστω με ψέματα, συκοφαντίες και αθλιότητες, αρκεί να δημιουργήσουν τον επικοινωνιακό τους αντιπερισπασμό.
    Όμως, και με αυτές τις μεθόδους, αποδεικνύεται ότι έχουν χάσει κάθε πολιτική αξιοπιστία, κάθε ηθική βάση και, κυρίως, έχουν χάσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού Λαού.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να τους ακολουθήσει σε αυτή την λογική και πρακτική, πρακτική που πλήττει το ίδιο το Δημοκρατικό Πολίτευμα. Στην πόλωση, την λασπολογία και συκοφαντία, θα αντιτάξουμε το Πρόγραμμά μας, την νέα ελπιδοφόρα πρόταση για την Ελλάδα, την τεκμηριωμένη κριτική και την μόνιμη απαίτηση για διαφάνεια.

    Με εκτιμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Αγαπητοι και εκλεκτοι μου φιλοι
    Η πολιτική ζωή της χώρας έχει εισέλθει στην τελική φάση πριν από τις εκλογές. Είμαστε ήδη στην τελική ευθεία. Η κυβέρνηση και ο κ. Καραμανλής «βλέπουν την πλάτη» του ΠΑΣΟΚ. Τα πολιτικά δεδομένα προδιαγράφονται αρνητικά για την συντηρητική παράταξη.
    Στην κοινωνική δυσαρέσκεια για την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης, ήρθε να προστεθεί η κοινωνική αγανάκτηση για το σκάνδαλο των ομολόγων και τις πρόσφατες πυρκαγιές στην χώρα, που οδήγησαν σε οικολογική καταστροφή. Η ΝΔ έχει αποδομηθεί πολιτικά, κοινωνικά και ηθικά από την δυσχερή από κάθε άποψη πραγματικότητα, που διαμορφώνει η ίδια με την πολιτική της, την οποία βιώνουν οι Έλληνες πολίτες.
    Η ηγεσία της ΝΔ αντιλαμβάνεται, κάθε μέρα όλο και περισσότερο ότι, το οικοδόμημα της νομής και διατήρησης της εξουσίας της καταρρέει. Αυτό καταδεικνύουν τα πολιτικά, κοινωνικά δεδομένα.
    Αυτό τους δημιουργεί πανικό, ψύχωση, σε ό,τι αφορά την ημερομηνία των εκλογών. Η επιλογή του χρόνου των εκλογών έχει καταστεί για την ΝΔ εσωτερικό πρόβλημα. Για πρώτη φορά στα μεταπολιτευτικά χρονικά, κυβερνητικά στελέχη ερίζουν δημοσίως και προτρέπουν τον πρωθυπουργό να κινηθεί προς την μια ή την άλλη ημερομηνία των εκλογών.
    Η στρατηγική του Κ. Καραμανλή, της λεγόμενης «οκταετίας», έχει καταρρεύσει και την θέση της έχουν πάρει οι ωδίνες της κυβερνητικής παρένθεσης που κλείνει. Ήδη, στην πρώτη γραμμή συζήτησης στο εσωτερικό της κυβερνητικής παράταξης, βρίσκονται τα σενάρια περί μη αυτοδύναμης κυβέρνησης , ενώ στο παρασκήνιο, οι επίδοξοι δελφίνοι του κ. Καραμανλή προετοιμάζονται για την επόμενη ημέρα. Ο πρωθυπουργός φοβάται, γι´αυτό και δεν σηκώνει «το γάντι που του πέταξε» ο Γ. Α. Παπανδρέου από το τέλος Φεβρουαρίου, για εκλογές εδώ και τώρα.
    Στο πλαίσιο αυτό, η ηγεσία της ΝΔ ετοιμάζεται για τον υπέρ πάντων αγώνα.
    Στόχος της, να πλήξει το ΠΑΣΟΚ και τον Πρόεδρο του Κινήματος, με έναν πόλεμο πόλωσης, λασπολογίας και αθλιότητας, να απαξιώσει το πολιτικό σύστημα, «βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι» όλους τους πολιτικούς, όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Επιχειρεί την λήθη των πολιτών στην ιστορία , τις αξίες, τους αγώνες και τα επιτεύγματα του Κινήματος.
    Το επιτελείο του κ. Καραμανλή, βιάστηκε να αποκαλύψει τα προεκλογικά του όπλα, τα όπλα της Δεξιάς. Την χειραγώγηση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, την αξιοποίηση του κράτους και το χρήμα.
    Σ' αυτόν τον υπέρ πάντων αγώνα, χωρίς ηθικούς και πολιτικούς φραγμούς, η ΝΔ θα επιχειρήσει να πλήξει με επικοινωνιακά πυροτεχνήματα, αθλιότητες και τυχοδιωκτικούς αντιπερισπασμούς, έναν - έναν από το Κίνημα σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό δήλωσε εξάλλου με έμφαση ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, κατά την ομιλία του στην συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Κινήματος.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η χθεσινή συκοφαντική επίθεση του κ. Καραμανλή από το βήμα της Βουλής, εναντίον του Γενικού Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ, Γιάννη Παπακωνσταντίνου.
    «Εμείς δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και απάντησε πολιτικά με το αίτημα για σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, η οποία θα ρίξει άπλετο φως σε όλους και για όλα.
    Η απάντηση ήταν σαφής και από τον Γενικό Διευθυντή του ΠΑΣΟΚ. Σε γραπτή δήλωσή του επισημαίνει ότι «με δική μου πρωτοβουλία και εισήγηση ελέγχθηκαν από την εταιρεία οικονομικών ελεγκτών KPMG οι αγοροπωλησίες ομολόγων του Δημοσίου σταθερής απόδοσης. Οι ίδιες πράξεις ελέγχθηκαν και από τους λογιστές του Σώματος Ορκωτών Λογιστών. Μετά την αποχώρησή μου, διορίσθηκε στη θέση μου ο κ. Δελημήτσος, πρώην υφυπουργός Οικονομικών της ΝΔ. Τα πορίσματα των ελέγχων τέθηκαν υπόψη των εποπτευόντων υπουργών Π. Δούκα και Γ. Σουφλιά. Στην Γ.Σ. που επακολούθησε 30/06/05 εγκρίθηκαν ο Ισολογισμός και οι οικονομικές καταστάσεις μαζί με τις παρατηρήσεις. Αποφασίστηκε η έγκριση των διαχειριστικών πράξεων και η απαλλαγή από κάθε ευθύνη, δεδομένου ότι τα σχόλια ήταν θετικά και η καταγραφή της αξίας των ομολόγων κερδοφόρα. Για αυτό και προσφεύγω σήμερα στην Δικαιοσύνη ζητώντας την άμεση διερεύνηση του θέματος, ως στοιχειώδες χρέος προστασίας της αλήθειας και της προσωπικής και πολιτικής μου τιμής».
    Σήμερα, με τις αντιφατικές δηλώσεις, μεταξύ του Διευθυντή του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκο Ελευθερόγλου, και του Προέδρου του ΤΕΟ, κ. Δελημήτσου, αποκαλύπτεται το μέγεθος της αθλιότητας.
    Ο Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ, σε ραδιοφωνική εκπομπή, δήλωσε ότι «αν η κυβέρνηση το γνώριζε προχθές, θα το έκανε προχθές. Το μάθαμε τώρα». Σε αντίθεση με τον Πρόεδρο του ΤΕΟ, ο οποίος στην ίδια εκπομπή δήλωσε ότι «αυτά τα βρήκαν οι υπηρεσίες τότε ( που ανέλαβε η νέα διοίκηση) τον Δεκέμβρη του 2004 και τα δώσαμε στον κ. Δούκα και τον κ. Σουφλιά».
    Το ερώτημα είναι αμείλικτο: «Πότε γνώριζαν; Σήμερα ή τον Δεκέμβριο του 2004;»
    Είναι σαφής η στόχευσή τους: Να πλήξουν τον πολιτικό τους αντίπαλο, έστω με ψέματα, συκοφαντίες και αθλιότητες, αρκεί να δημιουργήσουν τον επικοινωνιακό τους αντιπερισπασμό.
    Όμως, και με αυτές τις μεθόδους, αποδεικνύεται ότι έχουν χάσει κάθε πολιτική αξιοπιστία, κάθε ηθική βάση και, κυρίως, έχουν χάσει την εμπιστοσύνη του Ελληνικού Λαού.
    Το ΠΑΣΟΚ δεν πρόκειται να τους ακολουθήσει σε αυτή την λογική και πρακτική, πρακτική που πλήττει το ίδιο το Δημοκρατικό Πολίτευμα. Στην πόλωση, την λασπολογία και συκοφαντία, θα αντιτάξουμε το Πρόγραμμά μας, την νέα ελπιδοφόρα πρόταση για την Ελλάδα, την τεκμηριωμένη κριτική και την μόνιμη απαίτηση για διαφάνεια.

    Με εκτιμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. πέντε-πέντε-δέκα

    δέκα-δέκα-τα-λαμόγια-φυλακή

    πάει-βρε-γιωργάκη

    όλο-το-μαγαζί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Kυριε Τζων λαι κυριε μπαμπη,
    φιλοι του τυροπασοκ καιι της κασερονεασδημοκρατιασ.
    Αν κανει εκλογες ο Καραμανλης το φθινοπωρο θα τις προσβαλως ως ακυρες και αντισυνταγματικες.Οι εκλογες πρεπει να γινουν στο τελος της τετραετιας.
    Κκαταλαβατε κουκκια


    Μετα τιμης


    κ Σμιθ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ...

    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 500ΑΡΙΚΟ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΧΕΙΡΑΨΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ "ΦΑΓΑΝΕ" ΚΑΝΕΝΑ ΔΑΧΤΥΛΟ? ΤΟ ΡΟΛΟΪ? ΤΗ ΒΕΡΑ?


    ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΔΕ ΤΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΚΑΚΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ...



    12:02 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕΣΑΙΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ 'Η ΤΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΠΑΡΕΙ ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ?



    12:02 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΣΟΚΟΣΤΕΛΕΧΟΣ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ, ΕΙΧΕ ΜΙΑ 500ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΠΟΣΟ ΕΧΟΥΝΕ ΚΛΕΨΕΙ...

    Ο ΚΛΕΨΑΣ ΤΟΥ ΚΛΕΨΑΝΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ!!!!



    12:03 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΚΑΤΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ " ΚΑΙ ΤΟ ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΚΥΡΙΟ
    ΑΡΘΡΟ ΕΓΡΑΦΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ ΠΟΥ
    ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ..
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ
    ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΡΙΕΣ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ.



    12:05 πμ



    Ανώνυμο said...

    ΨΗΦΙΣΤΕ ΓΑΠ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΛΕΒΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ



    12:06 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΕΙΝΑΛΕΑ ΠΑΣΟΚΟΛΑΜΟΓΙΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΣΚΕΨΟΥ ΠΟΣΟ ΞΕΣΚΙΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΠΑΛΙΟΑΚΡΙΔΕΣ....

    12:07 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΞΕΦΤΙΛΑ....


    ΜΕΤΑ ΤΑ 500 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΥΡΑΚΗ, ΣΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ...


    ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ?


    12:08 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΕΙΝΕΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΚΟΥΤΑΛΑΣ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΝ ΣΕ ΦΟΡΜΑ...




    ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ... ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΡΤΟΦΟΛΑΔΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΞΩ...



    12:09 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΗΚΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ

    12:10 πμ


    Ανώνυμο said...

    pou na deis ti epa8a egw syndrofe....

    kapoioi syndrofoi MOU EKLEPSAN MIA MIZA POU EIXA ARPAXEI TO 2002



    12:10 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΛΟΠΗΣ ΤΩΝ 500 ΕΥΡΩ ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ






    ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ "ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΜΕ"



    12:11 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΡΕ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ,


    ΟΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ



    12:12 πμ



    Ανώνυμο said...
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ,



    ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ???


    ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ



    12:12 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΡΕ 12.12


    ΜΗ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΣΑΙ, ΕΧΕΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ΑΠΟ 17-25 ΙΟΥΝΙΟΥ.


    ΕΚΕΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΦΑΝΗ ΣΤΕΛΕΧΗ.


    ΑΡΑ ΘΑ ΤΑ ΑΡΠΑΞΕΙΣ ΧΟΝΤΡΑ



    12:13 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ,

    ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΩΡΑ....


    ΤΟ 500ΑΡΙΚΟ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟ ΒΟΥΤΗΞΕ???



    12:13 πμ


    Ανώνυμο said...
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΡΧΕΤΑΙ
    ΤΑ 500 ΕΥΡΩ ΦΕΥΓΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Δε κσέρο τι λαίτε εσύς μάγκες αλλά εγό τον Αντρέα κωρόνα στο κεφάλη μου. Πριν το 81 ύμουν αιργάτις σε βιομοιχανεία, ένεκα λόγο που αιπειδής η ανάγκη δε πήγα σχολήω να μάθο γράματα.

    Μώλις ήρθαι ο μεγάλως επάνο, με δηόρισαι Προηστάμενω Προμοιθηόν σε οργανηζμό του ευρήταιρου δημώσιου τομαία και άρχισα να κονομάο. Αίκανα καλώ μπαγιόκω, θεός σχωρέσ’ τα πεθαμένα του μεγάλου, πήρα αμάξι Μπέμπα στην αρχοί και Μερσεντέ μετά γιατή η Μπέμπα πολύ κοικλοφόρυσαι. Στα σκυλάδηκα όλει Μπέμπες ήχαναι. Τους άιβλεπα ώταν πύγαινα με τη γκώμενα. Πήρα δυαμαίρισμα και έχτισα εκσοχικώ στο χοργιώ τις γυνέκας μου, πάνο σε κάτη αρχέα αλλά καθάρισαι ο τοπάρχης με την Πωλεοδωμεία.

    Μετά, θεός σχωρέσ’ το μεγάλω, ήρθαι ο Σημίτεις. Αχώναιφτος μου φάνοικαι αρχηκά, αλλά να λέμαι και τα καλά. Αιπηδής ίμουνα λέοι Παλαιοπασόκος, φοβύθοικα τους αικσυχρωνισταίς ώτι θα με φάναι, αλλά επυδής ίμουνα καλώς στη δουλοιά, και κουμπάρος με αίνανε βουλεφτή, με κάνανε Γενικώ Διεφυντεί σε άλλω οργανιζμό. Και το μπαγιόκο όλο και μεγάλονε. Και τακσίδια με τη Σούλα, τη γραμματέφς μου, επαγκελλματικά.

    Από χρηματειστήργιω εγό δεν οίκσερα. Αλλά ο κουμπάρος ο βουλεφτής που ήχε γείνι ηφηπουργός, μου ίπαι να πέξω κάτι χαρτηά γιατή λαίει θα αναίβουναι. Δείκηο ίχαι ο μπαγάσας. Ποίρα σπίτη στη Μήκονο και σταμάτισα να ντοίνομε στον Καρούζο. Α, ώλα κι ώλα, σοσιαλησταίς είμασται αλλά αίχουμε και γούστω. Με πείγαι το ναίο έσθοιμα σε ένα κινέζικω μαγαζή, αφού νώμηζα με κωρωίδευαι στιν αρχεί, στο Μαχ Τσόνγκ, που φαίρνοι τα κουστουμάκηα Kitton (6,000 ευρώ το κομμάτι) διαγόνια κάτο στο Ντα Κάπα, την καφαιτερήα λέο, στο Κωλωνάκι. Πείρα και γραβάταις Ερμής, αυτή με το συματάκη αμαξάκι, πείρα και Κόλ Χαν Τζέγκις Χαν πως στο διάολο τα λαίνε αυτά παπούτσια. Πείρα και αυτώ το κακομούτσουνο το τσιποηδείς της Πόρσες, αυτώ που έχει ώνωμα από πιπέρη.

    Και τόρα σας διαβάζο να βρήζαιται το μεγάλω. Τι κωρώιδα που οίσασται μωρ’ αδερφάκηα μου. Δε το ύχαται πηάσυ το νώοιμα. To ΠΑΣΟΚ δεν οίνε ηδεολωγία, επαίνδησι είνε. Γι’αυτώ σας λαίο δεξηούραις κωρόιδα η όραις σας ήναι μετροιμένες. Το βλαίπο στο Τζιχάντ Περεγκάουξ ρολόη μου. Κωρόιδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. 1) Ο Ελληνας πολίτης αηδιάζει απο την έκταση της διαφθοράς σε πολλούς τομείς των δημοσίων υπηρεσιών. Αρνείται να καθυστερεί ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία απο τα μικροσυμφέροντα συντεχνιών, η μεγαλύτερα συμφέροντα που θέλουν να κηδεμονεύσουν την πολιτική ζωή. Πολλοί πολίτες θεωρούν πως το ίδιο το ΠΑΣΟΚ έχει γίνει μέρος του κατεστημένου
    ( Γιωργάκης Παπανδρέου, Καθημερινή 12-10-2003 )

    2) Χρειάζοταν να αποκαλύψει η Αυριανή οτι έχει ο κ. Μαλέσιος σπίτι απο τον κ. Αθανασούλη, για να μάθει ο πρωθυπουργός οτι μια γενιά στελεχών του, την οποίαν το Μαξίμου διαδίδει ως "διάδοχο γενιά", έχει μέλη που έχουν παίξει στο Χρηματιστήριο με την μετοχή αυτής της ύποπτης εταιρίας;
    ( Θεόδωρος Πάγκαλος 17-4-2003 )

    3) Χωρίς λαδάκι, δεν κινείται η μηχανή. Η διαφθορά αγγίζει και αφορά ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία
    ( Θεόδωρος Πάγκαλος, Απογευματινή 22-10-2002 )

    4) Κανείς απο εμάς δεν αρνείται την ανεργία, τις ελλείψεις του κράτους, τα φαινόμενα διαφθοράς
    ( Βάσω Παπανδρέου 19-1-2002, 3η Συνοδος Κ.Ε. ΠΑΣΟΚ )

    5) Θυμάμαι οτι ο πρωθυπουργός Κ.Σημιτης ενοχλείτο κέθε φορά που ανέφερε κάποιος αυτό το θέμα της διαφθοράς. Όχι γιατι δεν υπάρχει, αλλα γιατι το αναφέραμε. Βλέπω οτι τώρα κηρύσσει τον πόλεμο κατά της διαφθοράς. Έιναι αργά, αλλα είναι επιτέλους κάτι... ( Θεόδωρος Πάγκαλος 10-2-2002 )

    6) Ορισμένα κρούσματα διαφθοράς έχουν δημιουργήσει κρίση αξιοπιστίας
    ( Χρήστος Παπουτσής 7-10-2000 )

    7) Καθυστερεί η έκδοση μιας σύνταξης για ένα, δυο, τρία χρονια, μέχρι να λαδωσει ο συνταξιουχος. Η θέση στο ΙΚΑ πωλείται 5 εκατομμύρια. Για ενα κοινό νεκροταφείο, πληρώθηκαν μίζες 700 εκατομμυρίων δραχμών
    ( Γ. Καψής 6η συνοδος Κ.Ε ΠΑΣΟΚ, 1999 )

    8) Γιατί ενώ τώρα καταδικάζεις και ορθώς το φαινόμενο Σαλαλέ, αγνοήθηκε η πιεστική πρότασή μου να θεσμοθετηθεί η απαγόρευση πρόσληψης δημοσίων υπαλλήλων σε επιχειρήσεις με τις οποίες συναλλάσσονταν; Γιατί, ενω τώρα προτείνεις τομές για την πάταξη της διαφθοράς απέκρουσες μαζι με ΟΛΗ την ηγετική ομάδα, την πρότασή μου για να αναληφθεί εκστρατεία κατά της διαφθοράς;
    (Γ.Καψής, ανοικτή επιστολή στον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, Κ. Σκανδαλίδη 18-10-2000 )

    9) Οι αεριτζήδες κυριαρχούν. Η διαφθορά θερίζει στο Δημόσιο...
    ( Γεράσιμος Αρσένης 8-9-2002 )

    10) Πολλά απο τα στελέχη μας, εχουν ενσωματωθεί στην πλουτοκρατία ( Θεόδωρος Πάγκαλος, ΤΑ ΝΕΑ 17-6-2003 )

    Και αφου τελείωσαν οι 10 "εντολές"... και το κερασάκι...

    Εμείς, ΔΕΝ κλεψαμε !!!
    ( Γιωργάκης Παπανδρεου 16-5-2007 )
    Babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. III. 1981-1989 - Η ΩΡΑ ΤΗΣ «ΑΛΛΑΓΗΣ»
    Τι πραγματικά έγινε λοιπόν αυτή την οκταετία; Με υπουργούς Εθνικής Οικονομίας τους κκ. Απ. Λάζαρη στην αρχή και τον κ. Γεράσιμο Αρσένη στην συνέχεια, το ΠΑΣΟΚ έδωσε πλασματικές (μή διατηρήσιμες) «μεγάλες» αυξήσεις στους μισθωτούς, οι οποίες συρρικνώθηκαν αμέσως απο τα ογκώδη μεγέθη του πληθωρισμού της εποχής, μεγέθη που ξεπερνούσαν το 20%!
    Παράλληλα κρατικοποίησε όλες σχεδόν τις προβληματικές επιχειρήσεις, και προχώρησε σε εκατοντάδες χιλιάδες πελατειακές προσλήψεις στο δημόσιο, για να ξυπνήσει μεσάνυχτα το καλοκαίρι του 1985, αμέσως μετά τις εκλογές, τον Ανδρέα ο κ. Δ. Χαλικιάς, διοικητής τότε της Τράπεζας της Ελλάδος, και να του αναγγείλει ότι έχει στο ταμείο του μόνο 200.000 δολάρια και το ισοζύγιο πληρωμών κλείνει με έλλειμμα 3,5 δισ.! «Χρεοκοπούμε, Πρόεδρε!».
    Ακούγοντας τα "νέα" ο Ανδρέας, αλλάζει άρδην πολιτική περνώντας από την πολιτική των ανεξέλεγκτων παροχών και κρατικοποιήσεων της πρώτης τετραετίας, στην πολιτική της λιτότητας αντικαθιστώντας τον κ. Γ. Αρσένη με τον κ. Κ. Σημίτη (Έναρξη Α΄ περιόδου "Σημίτειας λιτότητας"). Η λιτότητα Σημίτη 1985-1988 βαπτίστηκε απο το ΠΑΣΟΚ "Σταθεροποιητικό πρόγραμμα της οικονομίας". Έτσι, οι "ακόμα καλύτερες ημέρες" που υποσχόταν το κίνημα προεκλογικά μετασχηματίσθηκαν σε περίοδο λιτότητας, αφού η τετραετία 81-85 "τα έδωσε όλα" στην κυριολεξία.
    Απο την "σταθεροποιητική" πολιτική λιτότητας Σημίτη, ένα χρόνο πρίν τις εκλογές του 1989 ο Ανδρέας Παπανδρέου αλλάζει και πάλι τακτική στον τομέα της οικονομίας. Στην θέση του κ.Σημίτη τοποθετεί τον Δημήτριο Τσοβόλα, και ξεκινάει νέα προεκλογική περίοδο "παροχών", με αποκορύφωμα -Ιστορικό σήμα κατατεθέν- την προεκλογική του δήλωση στο Περιστέρι "Τσοβόλα δώστα όλα". Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ανεύθυνης για τις μελλοντικές γενεές πολιτικής που ακολουθήθηκε, αποτελεί το γεγονός ότι μόνο τον τελευταίο μήνα της προεκλογικής περιόδου του 1989, προχώρησε στον διορισμό 180.000 ατόμων στο δημόσιο, λαμβάνοντας παράλληλα πλήθος δανείων απο χρηματοπιστωτικά ιδρύματα του εξωτερικού.
    11:36 πμ
    Ανώνυμο said...
    Αξίζει να δούμε εδώ που οφείλεται αυτό το "πάγιο" του 40% που λαμβάνει ανέκαθεν το ΠΑΣΟΚ στις εκλογικές αναμετρήσεις της χώρας μας, και το οποίο το καθιστά μόνιμο καθεστώς στην Ελλάδα, είτε το αντιλαμβάνονται ορισμένοι είτε όχι.

    Αναλύοντας αυτό το 40%, παρατηρούμε ότι εάν προσμετρήσουμε τα άκυρα και τα λευκά ψηφοδέλτια, όπως και επίσης το τεράστιο ποσοστό αποχής που ξεπερνάει το 30% του συνόλου των ψηφοφόρων, αντιλαμβανόμαστε ότι στην ουσία η εκλογική δύμαμη του ΠΑΣΟΚ στηρίζεται σε ένα μόνιμο 29% του Ελληνικού λαού το οποίο το ψηφίζει ανέκαθεν με τακτική "στρατολόγησης και πειθαρχίας".

    Η βασική στρατηγική που χάραξε απο το 1981 που πρωτοανέλαβε την εξουσία το κίνημα ήταν εμφανής σε όσους πραγματικά αντιλαμβάνονται τις πολιτικές κινήσεις των κομμάτων. Και για να γίνω πιο σαφής, η πολιτική που ακολουθήθηκε επι 20ετίας ήταν η δημιουργία στρατού μονίμων ψηφοφόρων, ο οποίος θα αποτελούσε και την μεγάλη δύναμη ανόρθωσης και διατήρησης του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία.

    Το πώς το κίνημα δημιούργησε αυτόν τον "λαικό στρατό" είναι εμφανές, με διορισμούς ευρείας κλίμακας! Το ΠΑΣΟΚ διόρισε στον δημόσιο τομέα περίπου 1 εκατομμύριο Έλληνες κατα την εικοσαετία, ενώ παράλληλα φρόντισε να κατακερματίσει τα προνόμια των ιδιωτικών υπαλλήλων στην χώρα μας. Αυτό το 1 εκατομμύριο βλέποντας την μεγάλη διαφορά και τα προνόμια που λαμβάνει στο δημόσιο, συστρατεύθηκε αιώνια υπέρ του κινήματος, θεωρώντας το σωτήρα και ευεργέτη τους. Όταν ο άλλος πολιτικός φορέας είναι στην κυβέρνηση, το ΠΑΣΟΚ εισαγάγει την πατέντα περι "γαλάζιων παιδιών" κτλ., ωστε να μην μπορεί η ΝΔ να διορίσει. Βλέποντας αυτήν την κατάσταση η σημερινή νεολαία τρέχει σωρειδών στο ΠΑΣΟΚ ωστε να καταφέρει κάποια στιγμή να διοριστεί, λόγω του ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ο μόνος πολιτικός φορέας σήμερα που διορίζει άνετα όταν βρίσκεται στην εξουσία χωρίς να ελέγχεται απο την παράταξη του ύπνου ΝΔ!

    Θυμάμαι προσωπικά στο σπίτι ενός φίλου μου το 2002 την σκηνή που θα σας περιγράψω, ωστε να πάρετε μια γεύση αυτών που αναφέρω. Το αδερφάκι του φίλου μου έβλεπε ειδήσεις στην τηλεόραση, όπου αναφερόταν ότι το 20% των Ελλήνων πεινάει, και ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό είναι καταχρεωμένο στις τράπεζες. Έδειχνε μια ανασκόπηση της τότε κατάστασης, με την ακρίβεια που χτυπούσε κόκκινο, τον κ.Κουλούρη στις λαικές, τους αγρότες σε απόγνωση κτλ. Τότε ο μικρός ρώτησε την μάνα του γιατί ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ, και η απάντηση που έλαβε κοφτή και αποκαλυπτική:"Γιατί εμάς μας έσωσε. Τί μας ενδιαφέρει άν οι άλλοι πεινάνε? Εάν δεν υπήρχε το ΠΑΣΟΚ δεν θα ήταν οι γονείς σου στο δημόσιο. Απο το ΠΑΣΟΚ τρώς, οπότε μη μιλάς"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Οι σεντοναδες ειναι μαλλον πληρωμενοι pasoki !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Ολο το αλλοδαπο πασοκικο συναφι που λυμαινοταν τη χωρα μεχρι προχτες ηθρε η ωρα να παει στον τοπο του.

    Οσο διακριτικα και αν αλλαξετε την ταμπελα σας και απο "αλλοδαποι σοσιαληστες" γινετε ταχα μου δηθεν "μια δημοκρατικη παραταξη" τοσο μεγαλυτερη η ξεφτιλα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. είμαστε δημοκρατικοί παράταξη κύριε διότι αφού ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΜΕ τίποτα που να μην κλέψαμε από το κράτος, κλεβόμαστε μεταξύ μας.

    Αν δεν είναι αυτό δημοκρατία στην εφαρμογή της, τι είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ...και είμαστε και ανορθόγραφοι - παρά τα τόσα κλεμμένα, δε μάθαμε μια αράδα γράμματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΚΑΧΡΙΜΑΚΗ....Σε λίγες μέρες στην ύπαιθρο θα κυκλοφορούν ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ,κάνε καμμια μαλακία και θα έχουμε μετά αναπαράσταση το τέλος του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ,(κοινώς θα σε ξεκωλιάσουνε)εκτος αν το τραβαει ο οργανισμος σου,οποτε να το δηλώσεις ξεκάθαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 9'54
    3.41μμ

    Ευχαριστω αγορι μου για το τιμη
    στο Μαλακα.
    Ειναι μεγαλο δραμα να εισαι υιος
    πουστη, συνγχωρειται καθε πνευμα-
    τικη περιοδικη ανωμαλια , επιθετι-
    κοτητα , αγενεια.
    Σε καταλαβαινω αγορι μου τι εχεις τραβηξει , εχω παρει πληροφοριες για σενα. Για πες μου εισαι αυτος
    που σε μικρη ηλικια βιαστηκε απο
    τους επιβητορες του Φασιστα πατερα
    του ? Τραγικο.
    Σου ζητω συγνωμην εκ μερους της
    κοινωνιας μας , σου ζητω συγνωμην
    εκ μερους της μεγαλης δημοκρατικης
    παραταξης που δεν σε καταλαβε
    αμεσα και σε αφησε για χρονια να
    σερνεσαι στα πεζοδρομια και γαμια
    να μην βρισκεις αγορι μου.
    Αυτη η μουναρα ο Λαλιωτης κραταγε
    τον Π.Κωστοπουλο για παρτυ του και
    για τον αλλο συντροφο, τον αντρα τον Σταματη Φασουλη.!!!
    Μην εχεις προβλημα , ανοιξε τη ψυχη
    σου σε 2 και 3 και 4 συνεδριες,
    βγαλτα απο μεσα σου , εξ αλλου δεν θα εισαι ουτε ο πρωτος ουτε ο
    τελευταιος συντροφος που ο
    πατερας του εβαζε πολυ κρεας
    στον κωλο του.
    Με συμπαθεια. Περιμενω απαντηση, να
    δουμε τι εχει γινει με τις σαλπιγγες και τον τραχηλο της μητρας της μανουλας σου.



    CAPTAIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. 11.01

    Ααα ρε CAPTAIN,

    Δικαιως μπηκες στο ψηφοδελτιο.Περιποιεις ιδιαιτερα τιμην στον Μαλακα Α΄. ταξης,τιτλος που σου απονεμεται για τις εν ζωη πραξεις σου.
    Ναμαστε λοιπον,ζομπι,που αναγκαστηκες να πεταξεις την μασκα
    του πανεπιστημονα,του υπερανω,του σεβαστου ενηλικα,του ξερολα.
    Αρκεσε λιγο τυρακι στην φακα και ξεμπροστιαστηκες.
    Τωρα για ολα αυτα που λες,γελασα πολυ.Προς ενημερωση σου,δεν ειμαι μαλακας σας εσενα να φτιαχνομαι με οσα λες εσυ κι οι ομοιοι σου.Με τιποτε,ειλικρινα στο λεω.
    Εσυ ομως,γεροσαψαλε,το ρουφηξες το δολωμα μεχρι τον πατο (σου).
    ΧΟΧΟΧΟΧΟΧΟ,να ζεις βρε γεροντομαλακα να σ εχουμε εδω να γελαμε...
    Με ποιο θεμα θα ασχοληθεις αυριο ?
    και ενημερωσε μας σε ποιο internet-cafe θα εισαι να σου στειλουμε λουκουμια,φυστικια,κρυο νερο και χαπια για την πιεση.
    Αντε τωρα ,καλο υπνο μην μας πεσεις
    στο δρομο,γιατι ,παλιος εισαι το ξερεις δα.Ο Γερος παει η απο πεσιμο η απο χεσιμο.

    (ξερεις τωρα,να μην ξαναβαζω υπογραφη...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. CAPTAIN,

    Εεεε ψιτ θειο,ξεχασες ν απαντησεις στο σχολιο των 4.02

    Για βαλε τα γυαλια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. TA MAΘΑΤΕ?
    ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΤΩΡΑ...Η ΕΙΔΗΣΗ ΕΙΝΑΙ 10 ΗΜΕΡΩΝ!
    ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *