GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο ...αυτοσαρκασμός της Μαριέττας

. Το greekalert ετοιμάζει νέες αποκαλύψεις για το βιβλίο Ιστορίας . H Μαριέττα μας καλεί να γίνουμε ενεργοί πολίτες...θα της χαλάσουμε χατή...

.
Το greekalert ετοιμάζει νέες αποκαλύψεις για το βιβλίο Ιστορίας
.
H Μαριέττα μας καλεί να γίνουμε ενεργοί πολίτες...θα της χαλάσουμε χατήρι;
ΑΠΟΡΙΑ: Γιατί στην νέα ιστοσελίδα της Γιαννάκου όταν χτυπάει κάποιος στην επιλογή "ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ" βγαίνει η λέξη "Γελοιογραφίες" και μας παραπέμπει στην φωτογραφία της κυρίας Γιαννάκου;;;;
Ρεαλισμός; αυτοσαρκασμός; ή λάθος; Αν είναι απλά λάθος...τότε μην ανησυχείτε...αυτό παίρνει διόρθωση γιατί είναι ένα μόνο λάθος... Αν τα "λάθη" ήταν μερικές εκατοντάδες (όπως με το βιβλίο της ντροπής) ;;;;; θα τα διορθώνατε; ή θα αποσύρατε και την σελίδα και αυτόν που την έφτιαξε;
Δείτε λεπτομέρειες εδώ.
Μάθετε τις επόμενες ημέρες από το greekalert και από τα πιο επίσημα χείλη...τίνος ιδέα ήταν το βιβλίο της ντροπής!
www.greekalert.com

99 σχόλια

  1. μην ξεχνάτε να στέλνετε τισ απόψεις σας στην Μαριέττα
    http://www.giannakou.gr/index.php?page=omades_ergasias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΜΟΝΟΜΕΡΕΣ ΜΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΔ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στην τελική όποιος θέλει να ψηφίσει ΝΔ υπάρχουν και άνθρωποι στην Α Αθηνών που ήταν σταθερά από την αρχή ενάντια στο νεοταξικό βιβλίο της ιστορίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνω με το κειμενο.
    Ειμαι 20 χρονων και ψηφιζω πρωτη φορα.
    Προτεινω οι μπλογκερς τουλαχιστον να ασχοληθουν με τη νεολαια που ψηφιζει πρωτη φορα.Ποια κριτηρια πρεπει να λαβει υπ' οψη της; Τι επηρεαζει την αποφαση της; Γενικα ασχοληθειτε με το θεμα αυτο γιατι ειναι σημαντικο.
    Εγω θα ελεγα οτι πολλοι νεοι δεν ψηφιζουν με σωστα κριτηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το "συμφωνω με το κειμενο" πηγαινε σε προηγουμενο ποστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το θέμα με το βιβλίο να το θυμηθείτε θα αποτέλεσει τον αστάθμητο παράγοντα για τον Καραμανλή
    και αν δεν του έρθουν τα πράγματα όπως περιμένει τότε είναι σίγουρο πως η όλη υπόθεση θα έχει παίξει τον ρόλο της.
    Δεν ψηφίζω ΝουΔου αλλά αν ψήφιζα δεν θα ανεχόμουν από τον εαυτό μου να έχει για επιλογή μία γυναίκα που απέδειξε πως η εντεταλμένη είναι ή επικίνδυνα ηλίθια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο κάποιος έπρεπε να το ξεκινούσε αυτό
    η εν λόγω κυρία μας είχε γραμμένους όλους 2 χρόνια με τις καταλήψεις
    και στην συνέχεια με το βιβλίο
    ξεχνάνε πως εκλέγονται για να υπηρετούν τον λαό και όχι για να μας δείχνουν την αλαζονεία τους
    Αφού είμαστε μπλοκαρισμένοι από τον δικομματισμό, τουλάχιστον ας δείξουμε τα δόνται σε ανθρώπους όπως η Γιαννάκου και ο Πολύδωρας
    Είμαστε που είμαστε καταδικασμένοι να τρώμε στην μάπα είτε τους πράσινους είτε του μπλε
    τουλάχιστον να τους δείξουμε με το μαυρισμα πως οι αλλαζονικές συμπεριφορές φέρνουν και την αντίστοιχη αντίδραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. >QRY mariettology
    ??? index error

    >QRY κ*τος

    Result: found 2 indexed.

    1 # ναυτ. κύτος,

    2 cetology
    ουσ. κητολογία, κλάδος της ζωολογίας που αφορά στις φάλαινες

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρησιμοποιήστε τα blogs και οποιο άλλο μέσο μπορείτε για να μεταδοθεί το μήνυμα, αφού όπως λέει και ο φίλος παραπάνω δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τον δικομματισμό τουλάχιστον να μαυρίσουμε τους αλλαζόνες
    Μαύρο στην Γιαννάκου και στους ομοίους της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 10:59
    Φίλε με τις καταλήψεις κάνεις λάθος. Για τα ιδιωτικά και τον νόμο πλαίσιο κάνε τα παράπονά σου στην Ε.Ε. και όχι στη Γιαννάκου. Ο νόμος πλαίσιο έπρεπε να περάσει μέχρι το 2010 και πέρασε. Τα πανεπιστήμια μας μετά θα απομονώνονταν. Τα ιδιωτικά ήδη έμμεσα έχουν περάσει με απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου.
    Οι καταλήψεις που έγιναν από ΠΑΣΠ, ΠΚΣ, ΕΑΑΚ, ΓΕΝΟΒΑ και άλλους είχαν καθαρά πολιτικές σκοπιμότητες. Τα σχολεία δεν είχαν λόγο να κάνουν κατάληψη το φθινόπωρο που πέρασε. Οι δάσκαλοι ζητούσαν 1400 ευρώ πρώτο μισθό. Οι καταλήψεις πέρυσι έγιναν για έναν νόμο που υποτίθεται ότι θα ψηφιζόταν μέσα στο καλοκαίρι. Φέτος πήγαν να ξεκινήσουν από την αρχή της χρονιάς τον Οκτώβριο αλλά δεν τράβηξαν στις περισσότερες σχολές. Ξεκίνησαν τον Ιανουάριο για μια διαδικασία αναθεώρησης που θα κρατούσε 2-3 μήνες. Μετά ήρθε ο νόμος πλαίσιο που είχε ακουστεί ότι θα επανερχόταν τον Απρίλιο. Αφού ψηφίστηκε ο νόμος πλαίσιο 250 σχολές συνέχιζαν να κάνουν κατάληψη.
    Αυτά όλα δεν φαίνονται καθόλου λογικά. Χάσαμε αμέτρητες ώρες μαθημάτων που δεν αναπληρώθηκαν, χάσαμε εξεταστικές και τώρα γι αυτούς τους μαλάκες τρέχω και δεν φθάνω για να προλάβω να πάρω το πτυχίο το Σεπτέμβριο, ενώ έπρεπε να το είχα πάρει από τον Ιούνιο.
    Στη σχολή μου μιλάμε για πάνω από 5 μήνες κατάληψη μέσα σε 1 χρόνο. Και αν βάλεις διακοπές, Χριστούγεννα και Πάσχα θα καταλάβεις πόσο παράλογο ήταν αυτό που έγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 11.31

    Απο όλη αυτή την ιστορία ένα είναι το σημαντικό πρόβλημα. Που πάνε τα λεφτά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 11.43

    Και ποιός κρίνει. Ο υπάλληλος του υπουργείου; Ας είναι, το μεγαλύτερο κακό έγινε με το "βιβλίο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αφιερωμένο στη Γιαννάκου να το συμπεριλάβει στον προεκλογικό της αγώνα http://www.youtube.com/watch?v=sxQn-zqZt3U

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι πρωτοφανές να ζητεί μια κυβέρνηση την ψήφο του ελληνικού λαού δίνοντας για δεύτερη φορά τις ίδιες υποσχέσεις που έδωσε πριν από τέσσερα χρόνια» δήλωσε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Α. Παπανδρέου, σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ» και τον δημοσιογράφο Βασίλη Σκουρή.

    Ο Γιώργος Α. Παπανδρέου κατηγόρησε τον Κ. Καραμανλή για «κρυφή ατζέντα», η οποία περιλαμβάνει «ακόμα πιο δραστική ανατροπή των εργασιακών δικαιωμάτων» και κατάρρευση του ασφαλιστικού συστήματος. «Στις 17 Σεπτεμβρίου θα υπάρξει αυτοδύναμη κυβέρνηση και αυτή θα είναι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ» σημείωσε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και δεσμεύτηκε προσωπικά για αναδιανομή εισοδήματος, ανάπτυξη και εργασία για όλους
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στην πολιτική την ευθύνη είθισται να την αναλαμβάνουν τα πρόσωπα που εμπλέκονται σε αυτήν και ταυτόχρονα καθορίζουν την πολιτική ζωή του τόπου. Παρόλα αυτά, εδώ και τρεισήμισι χρόνια η κυβέρνηση Καραμανλή μας έχει αποδείξει ότι, στην Ελλάδα μπορεί να συμβεί και το εκ διαμέτρου αντίθετο. Ενώ ευθύνες υπάρχουν και μάλιστα σοβαρότατες, δεν υπάρχουν τα «αρμόδια» πρόσωπα να τις αναλάβουν.

    Έτσι λοιπόν:

    «Σεμνά και ταπεινά», η προκήρυξη του διαγωνισμού για 3000 θέσεις στην Πυροσβεστική, κόλλησε στις 560, αφού ακυρώθηκε ο εν εξελίξει διαγωνισμός του 2004 προκειμένου να προσληφθούν οι «ημέτεροι».

    «Σεμνά και ταπεινά», οι ζαρντινιέρες των πεζοδρομίων φόρεσαν κράνη και έφεραν ασπίδες, για να ξυλοφορτώνουν φοιτητές.

    «Σεμνά και ταπεινά», αντί για γιατρούς και νοσηλευτές στο ΕΣΥ και πυροσβέστες, ο τόπος είχε την ανάγκη από αγροφύλακες.

    «Σεμνά και ταπεινά», στο πλαίσιο του αθέμιτου ανταγωνισμού, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες αποφασίζουν αν ο Έλληνας θα κάνει διακοπές.

    «Σεμνά και ταπεινά», καταργήθηκε το οχτάωρο στην εργασία και άλλα θεμελιώδη εργασιακά δικαιώματα (ίσως για να έχουν και οι επόμενες γενεές λόγους να αγωνίζονται και δικαιώματα να διεκδικούν).

    «Σεμνά και ταπεινά», επιστρέφουμε στη λογική του εκπαιδευτικού μεσαίωνα, όπου η γνώση και η μόρφωση αφορούν στους λίγους και εκλεκτούς.

    «Σεμνά και ταπεινά», πέρασαν από την χώρα «κουμπάροι», υποκλοπείς, μυστικοί πράκτορες που απήγαγαν Πακιστανούς, δομημένα ομόλογα, για να δώσουν με την σειρά τους την θέση τους σε 600.000 στρέμματα καμένης έκτασης έτοιμης για δόμηση!

    Και όλα αυτά δεν είναι παρά κομμάτια του σκηνικού ενός δράματος, με έναν σεμνότατο πρωθυπουργό στον ρόλο του θεατή, πολλούς κομπάρσους - υπουργούς και κύριο πρωταγωνιστή τον πολίτη, που σαν ήρωας αρχαίας τραγωδίας αναζήτά την κάθαρση.

    Στην δική μας περίπτωση, όμως, είναι προδικασμένο ότι κανένας «από μηχανής θεός» δεν πρόκειται να φέρει την κάθαρση, γιατί πολύ απλά, ο δραματουργός δεν υπάρχει...

    Και σε αυτό το κενό, ήρθε η ώρα του πολίτη - πρωταγωνιστή, ήρθε η ώρα της συμμετοχής, της δράσης, η ώρα της κοινωνίας και του λαού.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νεοδημοκράτες, συσπειρωθείτε, ενισχύσετε το κόμμα σας. Ένα μόνο προσέξετε: όχι σταυρό στη Γιαννάκου. Είναι όργανο της αντίπαλης στο κόμμα ιδεολογίας. Δεν ξέρω αν εκβιασθείσα ή εξωνημένη. Όπως και να έχει το πράγμα, ένα είναι αναγκαίο, ο αφανισμός της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ρε babis δεν πας εσυ και ο giorgakis σου; εδώ δεν είναι σελίδα για γλύψιμο ούτε του giorgakis ουτε του kostakis
    και σίγουρα δεν είναι σελίδα για τα πρόβατα των κομματικών μαντριών
    και ο giorgakis και o kostakis ειναι για φτύσιμο και κρίμα σε εσένα -ειδικά αν είσαι νέος- να λιβανίζεις υπερ αυτών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Babis: "Επιτελους…..Καιρος ηταν να διαγραφουν τα βλακωδη λεγομενα από ένα

    ανθρωποειδες…Βεβαια είναι - γνωστο ότι η Ρηγιλλης τους πληρωνει ολους αυτους, με σκοπο να ευτελιζει

    κάθε σοβαρη προσπαθεια

    href="http://press-gr.blogspot.com/2007/05/blog-post_9691.html">παραπληροφορησς
    ".

    Δύο διαπιστώσεις:
    - Η πρώτη ότι ομολογεί ο Babis ότι ΠΑΡΑπληροφορεί.
    - Η δεύτερη είναι ότι το πρώτο συνθετικό της λέξης ("παρα") εξηγεί και το λόγο που το κάνει.

    Παρα->Παράς->Χρήμα.

    Τα συμπεράσματα δικά σας...

    Οσα περισσότερα ψέματα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να εξαπατηθούν ξανά οι πολίτες.

    Αρπαχτικά του δημόσιου χρήματος ενωθείτε. Μπορούν να έρθουν ξανά καλύτερες μέρες!

    ΑΠΑΤΗ - ΨΕΜΑ - ΔΙΑΦΘΟΡΑ - ΡΕΜΟΥΛΑ - ΔΙΑΠΛΟΚΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΑ - ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Εμπρός στο δρόμο της ρουφιανιάς, της λάσπης και της συκοφαντίας που χάραξε ο καρχιμάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  19. KLAS MY ΜΠΟΥΤΣ ΡΕ BABIS!!!!!

    MAΣ TA EXEIΣ ΠΡΗΞΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ.

    ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ.

    ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οτι ήταν στις χειρότερες μέρες του ΠΑΣΟΚ το ίδιο και χειρότερα είναι σήμερα.

    Αυτή τη στιγμη είναι σε εξέλιξη εκπομπή παραπληροφόρησης και ως σηνήθως τα τηλέφωνα κέντρου και ελέγχου δεν απαντούν.

    Χειρότερη ΕΡΤ μόνο επί χούντας είχαμε. ΠΑΣΟΚΟΙ πηδήξτε τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Οσα περισσότερα ψέματα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να εξαπατηθούν ξανά οι πολίτες.

    Αρπαχτικά του δημόσιου χρήματος ενωθείτε. Μπορούν να έρθουν ξανά καλύτερες μέρες!

    ΑΠΑΤΗ - ΨΕΜΑ - ΔΙΑΦΘΟΡΑ - ΡΕΜΟΥΛΑ - ΔΙΑΠΛΟΚΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΑ - ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Εμπρός στο δρόμο της ρουφιανιάς, της λάσπης και της συκοφαντίας που χάραξε ο καρχιμάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ψυχραιμία, αν εννοείς την απόκρυψη περί των προβλεπομένων από τα υπόλοιπα εκτός του 41, την γράφουμε και έχουμε ράμματα αύριο για κάθε έναν εξ αυτών.
    Με "βιογραφικά στοιχεία"...

    :-)

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. babis
    Ωραία τα λες αλλά πάρε και αυτό.

    Ποιος έδερνε συνταξιούχους και ξεφούσκωνε και μαχαίρωνε τα λάστιχα από τα τρακτέρ των αγροτών που διαμαρτύρονταν;

    Ποιος έφαγε τα λεφτά του κόσμου στο χρηματιστήριο;

    Ποιος ευθύνεται για τα γεγονότα στα Ίμια;

    Ποιος έβαλε 9 μαθήματα στις εξετάσεις για εισαγωγή στα πανεπιστήμια, εξετάσεις στη Β' Λυκείου ενισχύοντας την παραπαιδεία;

    Ποιος ήταν υπέρ της αναθεώρησης του άρθρου 16;

    Ποιος κατέθετε στεφάνι στον Κεμάλ;

    Ποιος διόριζε με χαρτί από την κλαδική και από άλλα παράθυρα σωριδών κόσμο στο δημόσιο;

    Ποιος δημιούργησε πανεπιστήμια και σχολές που υπολειτουργούσαν απλά για να βολέψει τους δικούς του;

    Ποιος αύξησε τον αριθμό των εισακτέων στα πανεπιστήμια για να μειώσει την ανεργία, χωρίς να αυξήσει τις δαπάνες, υποβαθμίζοντας έτσι τις σπουδές;

    Ποιος έπαιρνε μέτρα πρόληψης για τις πυρκαγιές και παρόλα αυτά καίγονταν τα δάση;

    Ποιος ανέθετε έργα μόνο σε συγκεκριμένους επιχειρηματίες;

    Γιατί τα περισσότερα έργα δεν τέλειωναν με τις προδιαγραφές που είχαν σχεδιαστεί να έχουν;

    Ποιος έφτασε την ανεργία στο 12%;

    Αυτά τα ολίγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητοί μου φίλοι
    Μόλις επέστρεψα από την επαρχία και έπιασα αμέσως …δουλειά. Δυστυχώς η προκήρυξη των εκλογών με τους αστείους λόγους που προέβαλε ο Καραμανλής που δεν αντέχουν σε καμιά σοβαρή κριτική, καλεί λοιπόν τους Έλληνες να τον ξαναψηφίσουν. Πιστεύω ότι οι εγκάθετοι δεξιοί, οι κουμπάροι και οι παρατρεχάμενοι που έπεσαν με τα μούτρα στο διεξαγόμενο τρελό φαγοπότι σε βάρος των Ελλήνων θα τον ξαναφηνόσουν Αντίθετα η πλειοψηφία των Ελλήνων με τους σκεπτόμενους ,τους πατριώτες και τους τίμιους εργαζομένους στο σύνολο των θα επιλέξουν το ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό τον Γιώργο Παπανδρέου. Από εδώ και όχι μόνο θα δώσουμε τον καθημερινό μας αγώνα για να μάθουν όσο γίνετε περισσότερα οι Έλληνες και να μην υποκύψουν στους εκβιασμούς και τα διλήμματα που τεχνηέντως θα τους θέσουν για να υφαρπάζουν την ψήφο των όπως περίπου έγινε το 2004 με την ακατάσχετο υποσχεολογια της ΝΔ. Ο κλέπτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρετε λέει ο λαός μας. Η ψευτιά της ΝΔ δεν μπορεί να επαναληφτεί…
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κύριε 12.41
    Δεν θα μπω στην ουσία των θέσεων σου αφού διέκρινα μια ακραία οσμή στα γραφόμενα σου…Αν είσαι θαυμαστής του «καταλληλότερου» με πόσα χρόνια είσαι ευτυχισμένος για να διορθωθούν όλα τα «κακά» που lες ότι έκανε το ΠΑΣΟΚ? Γιατί με την …ταχύτητα που έχει πάρει αυτός μάλλον θα χρειαστούν και των ψήφο των εγγονιών σου…..!!!
    Η μόνη ελπίδα για τη χώρα μας είναι ο Γιώργος Παπανδρέου με την πρωτοποριακή και νεωτεριστική του άποψη σε ένα σορό θέματα και ζητήματα. Σαν πρωθυπουργός ο Γιώργος Παπανδρέου είναι η μοναδική μας ελπίδα για να δει η χώρα μας τα πολλά και δύσκολα προβλήματα που μας κατατρέχουν να οδεύουν προς την λύση των. Τον χοντρό τον είδαμε ,τον φάγαμε στη μάπα, αποτέλεσμα μηδέν. Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο άλλο.. Πάμε Γιώργο Παπανδρέου, Αυτή είναι η ελπίδα μας.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμε 12.35

    ποιός είσαι (nickname);;;

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 12:59
    Όχι, δεν είμαι θαυμαστής του καταλληλότερου. Έχασες. Δεν μου απάντησες όμως στα ερωτήματα που σου έθεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κύριε
    Καλά το κατάλαβα και μίλησα για ..οσμή.
    Ψήφισε λοιπόν τον Γιωργαρο σου τότε να σου τα εκλείψει όλα σου τα προβλήματα…
    Είπαμε οι έξυπνοι πάμε Γιώργο Παπανδρέου.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. aytoi eiste karagkiozhdes provata poy trogeste gia ta dyo kommata
    eseis kai kati san kai esas efthsan thn xora se ayto to shmeio

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. μαυρο στο ρουσσοπουλο.που τα βρηκε τοσα ακινητα .εκλεκτηκε για να υπηρετησει τον λαο? η για να πλουτισει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οσα περισσότερα ψέματα, τόσο περισσότερες πιθανότητες να εξαπατηθούν ξανά οι πολίτες.

    Αρπαχτικά του δημόσιου χρήματος ενωθείτε. Μπορούν να έρθουν ξανά καλύτερες μέρες!

    ΑΠΑΤΗ - ΨΕΜΑ - ΔΙΑΦΘΟΡΑ - ΡΕΜΟΥΛΑ - ΔΙΑΠΛΟΚΗ - ΣΚΑΝΔΑΛΑ - ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

    Εμπρός στο δρόμο της ρουφιανιάς, της λάσπης και της συκοφαντίας που χάραξε ο καρχιμάκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. MIA ELLHNIKH FYLADA THS A8HNAS ANAKALYPSE SHMERA OTI TO PASOK EINAI YPEY8YNO GIA TO BIBLIO THS ISTORIAS.

    MA TOSO HLI8IOI EINAI AYTOI OI THS ND POY TO EGRAPSAN TO BIBLIO AYTO KAI DEN ANAKALYPSAN THN SYMFONIA TOY PASOK ME THN TOYRKIA ???????

    TI SKATA KANOYN.

    ALLA EMPROS THS TYFLHS YPOSTHRIKSIS THS FYLADAS PROS THN ND KAI THN HLI8IOTHTA PROSPERNOYN KAI THN NOHMOSYNH TOY KOSMOY PARAKAMTOYN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν τον ξέρω τον σύντροφο Μπαλτά περί του οποίου κοπτεσε…Μπορεί να είσαι και ο ίδιος…η κάποιος που έχει ίδιο όφελος από σένα. Το ΠΑΣΟΚ αποφάσισε έτσι. Ο Γιώργος Παπανδρέου πήρε την απόφαση του…Τώρα όμως εγώ καταλαβαίνω γιατί όλη αυτή η αήθη επίθεση που από καιρό καλά κρατεί εναντίον του αγωνιστή και τίμιου βουλευτή Λασιθίου Μιχάλη Καρχιμακη. Ο λη η ιστορία λοιπόν ήταν για τον κύριο πως τον λες Μπαλτά.. θάβοντας καθημερνώς τον Μιχάλη Καρχιμακη? Δίκαιη λοιπόν η απόφαση του Εθνικού Συμβουλίου. Το σημερινό ΠΑΣΟΚ ,αν κοπτεσε για το ΠΑΣΟΚ, χρειάζεται τίμιους αγωνιστές μέσα στην κοινωνία και όχι συστηματικούς λασπολόγους και συκοφάντες που το μόνο που τους νοιάζει είναι να πιάσουν μια καρέκλα. Καλά έκανε λοιον και αποφάσισε έτσι το ΠΑΣΟΚ. Τέλος οι λασπολόγοι και οι συκοφάντες.
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  34. Μας δουλεύεις;;;;;;

    Και αυτός ο τίμιος είναι ο Καρχιμάκης;;;;

    Σ' έχει δει γιατρός τελευταία;;;;;

    Είπαμε να λέμε μαλακίες αλλά εσύ το παρατράβηξες.

    Ο καρχιμάκης είναι κατεξοχήν δημιούργημα του κομματικού σωλήνα. Αλλά δεν θες να το καταλάβεις. Τι να σου κάνω. Τα σχόλια των συναδέλφων του - συντρόφων του (και δεν είναι λίγα αυτά), χαρακτηρίζουν το "άνθρωπο" καρχιμάκη. Και ότι και να λες αυτό δεν αλλάζει.

    Δεν ζεις στο Λασίθι και δεν ξέρεις. Κακώς ανακατεύεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εδώ στο γραικυλιστάν κυβερνά το… Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο! Αποφασίζομεν και διατάζομεν! Ξήλωμα τα σταυρουδάκια των οδηγών από τα λεωφορεία! Ξήλωμα το κάψιμο του Ιούδα, τά έθιμά μας! Με διαταγή των βρωμοφασιστών του ΚΙΣ! Και δίπλωμα της μέσης των γραικύλων! Ούτε οι πασάδες επί τουρκοκρατίας, ούτε οι ναζήδες επί κατοχής τέτοια τυραννία επί των Ελλήνων! Κράτος εν κράτει! Ουστ, Ιούδες!
    --------
    γραφτηκε απο καποιον Αντιοχο Επιφανη σε μπλογκ οπου δεν μπορω για τεχν. λογους να πω τη γνωμη μου
    ============================

    Ειναι γεματο λαθη!
    Εσεις πώς το σχολιαζετε;
    Ριξτε μια ματια στο μπλογκ της Αργυρου, οπου γινεται ενας μικρος χαμος - μεσω επισκεψης του greekalert. Υπαρχουν και μερικα αρκετα καλογραμμενα κειμενα.
    --
    Καταμαυριστε την Marietta και στειλτε την στο παχνι της. Διοτι η

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

    ( Ο,τι της ενετειλαν, το επραξε )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 7:18
    Η αλήθεια είναι ότι το ΠΑΣΟΚ είναι υπεύθυνο για το βιβλίο της ιστορίας και όλα τα σχολικά βιβλία που δώθηκαν πέρυσι στους μαθητές δημοτικού και γυμνασίου για πρώτη φορά.
    Η ΝουΔούλα όμως δεν έκανε τίποτα για το βιβλίο αυτό, όπως και για άλλα βιβλία. Οπότε και οι δυο είναι υπεύθυνοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. .
    Οριακά Συνταγματικό λέει η ΝΕΤ όπως λέμε ολίγον έγκυος.

    Αν (οριακά) κάποιος παρανοικός (οριακά) τους πυροβολήσει στο δρόμο και τους τραυματίσει (οριακά) δηλαδή, δεν θα πειράζει;

    Οριακό θα είναι;

    Η μάνα που τους γέννησε ήταν (οριακά πάντα) ΠΟΥΤΑΝΑ!

    Προσοχή στην Κυβερνητική ενημέρωση και ΖΗΤΩ τα (οριακά φυσικά) ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΑ.

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Summary
    The history of the Holocaust is taught in Greek schools from the 6th grade of Primary School to the 3rd grade of Lyceum (Senior High School), in the context of both the subject of History and the subjects of Literature and Religion. Moreover, the Jewish language is taught in Greek University departments.

    At the same time, the National Remembrance Day of the Greek Jewish Martyrs and Heroes of the Holocaust is celebrated on or around 27 January, in all schools across Greece.

    Conferences and seminars, under the auspices of and funded by the Ministry of Education, are organised in Greece on the teaching of the Holocaust, which are attended by Greek teachers from all over Greece. Moreover, Greek teachers participate in similar seminars abroad.

    Finally, the Greek State supports various cultural events concerning the history and culture of the Jews, in general and Greek Jews, in particular, such as theatrical performances, and encourages teachers and students to participate.

    Full Report based on the International Task Force Questionnaire

    1. What official directives from government ministries and/or local authorities regarding the teaching of the Holocaust exist in your country? Please attach these directives to your answer.

    The Minister of National Education & Religious Affairs, Mrs Marietta Giannakou, given her great sensitivity about racism and xenophobia issues, has taken the following actions in order to promote the teaching of the Holocaust in schools as an extreme manifestation of racism and to raise students’ awareness of this issue:

    a) On the National Remembrance Day of the Greek Jewish Martyrs and Heroes of the Holocaust (27 January), a special text on the contribution of the Jewish community to economic and social life in Greece, their tragic fate during World War II and the efforts of both Greek officials and the Greek people to protect them is prepared by the Pedagogical Institute and read out in schools across Greece, leading to a discussion in the classrooms. Moreover, various events are held in schools, using the supportive material on the teaching of the Holocaust available in schools across Greece.

    b) The MNERA, by its circulars in 2005 and 2006, recommended to all Greek schools to visit the Jewish Museum of Greece, the Jewish Museum of Thessaloniki and the Jewish Museum of Rhodes, so that students may participate in their programmes.

    c) Books published by the Jewish Museum of Greece have been ordered by the MNERA and distributed to school libraries, in order to be used by students and teachers as alternative supportive material in teaching.

    d) It has been recommended that all Greek teachers participate in seminars organised by the Jewish Museum of Greece, under the auspices of and co-funded by the MNERA, which sent the relevant circulars to Greek schools, in October 2005 and 2006. The MNERA also recommends that teachers should participate in further education seminars on “Racism – Anti-Semitism – Holocaust” for teachers in various prefectures in Greece, in the context of the “Education of Repatriated Greeks and Foreign Students” programme. The first of these seminars was held on 31 March 2006. A relevant conference was, also, organised in the Panteion University in 2005.

    e) The Pedagogical Institute encourages research on the Holocaust in primary and secondary schools throughout Greece. An indicative example is the research carried out successfully by Dr Haralambos Kourgiantakis in schools in Corfu.

    f) The General Secretariat for Youth funded, in 2006, the monumental publication of the Central Board of Jewish Communities in Greece “The Holocaust of the Greek Jewry – Monuments and Memories”, which is a rich source of information for teachers and students at both the national and local level. This book was received with enthusiasm by the OSCE member countries, as it has been officially reported to us. The book was also presented officially in the US House of Representatives, by Senator Paul Sarbanes and MP Shelley Berkley, during a ceremony organised by the Embassy of Greece in Washington, and was received favourably.
    =====

    Για να ξερετε με τι ανθρωπους εχουμε να κανουμε και τι σημαινει ξεφτιλα.

    Προκειται για εναν διεθνη οργανισμο που εχει συνταξει ερωτηματολογιο και το απευθυνει σε κρατη - δλδ στους εκαστοτε υπουργους, υπευθυνους για θεματα Αποβλακωσης και Ευτελισμου που σε μας ειναι γνωστοτερα ως Υπουργεια Πολιτισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εδω βλεπετε αυτο που απαντησε η Μαριγεττα Γιοχανακου.

    Παλιοτερα το λεγαμε, 'εδωσε γη και υδωρ' στους Περσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μας έχει πρήξει το greekalert. Δεν μιλάμε καλύτερα για το μέλλον μας αντί για το παρελθόν μας; Κάτι δεν πάει καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. 9.53 καλημέρα

    Δεν σε πιστεύω!
    Δεν μπορεί να ειπώθηκε τέτοιο πράγμα, ειδικά τέτοιες μέρες!

    Οριακά συνταγματικό!
    Αντιλαμβάνεστε τι ομολογεί η κυβέρνηση;
    Ότι κινείται στο όριο δημοκρατίας-αυταρχισμού.
    Κυνικότερη παραδοχή της διάθεσης καταστρατήγησης των δημοκρατικών θεσμών από πρωθυπουργό δεν έχω ξαναδεί – εκτός αν η θέση αυτή δεν απηχεί την άποψη Καραμανλή, αλλά απλώς ωραιοποιεί την συμπεριφορά του.

    Διατίθεμαι να συμβάλω από το εξωτερικό στη δημιουργία πυρήνων εναντίον του ολιγαρχικού καθεστώτος που δόμησαν ΝΔ-ΠΑΣΟΚ.

    Μόνο που δεν συμφωνώ με το σύνθημα "κάτω η χούντα".
    Εγώ θα έλεγα ΕΞΩ ΟΙ ΧΟΥΝΤΕΣ και οι παράγκες από το σπίτι μας, τη δημοκρατική Ελλάδα.

    Στην πολιτική, όπως και στη ζωή, ο καθείς «είναι», όπως επιλέγει να «υπάρχει».
    Ο ΑΓΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Προσεξτε το παρακατω:

    Finally, the Greek State supports various cultural events concerning the history and culture of the Jews, in general and Greek Jews, in particular, such as theatrical performances, and encourages teachers and students to participate.

    Ποιος ξερει αν τα ελληνοπουλα εβαλαν τα δυνατα τους για να μιμηθουν ευπρεπως οσα τους υποχρεωνει η Μαριεττα Γιαννακου να υποδυθουν. Αν ομως θελει η Υπουργος να αποδωσουν οι Ελληνες μαθητες στο θεατρο, να τους στελνει πρωτα ηδη απο τα 12 σε θεατρικα εργαστηρια για να εξασκουνται. Αλλιως κινδυνευουν να χαρακτηριστουν ηδη απο την παιδικη ηλικια ως ρατσιστες επειδη δεν καταφεραν να εμφανιζονται τοσο κλαψιαρικα οσο θα επιθυμουσε η Εβραϊκη ιστορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ειναι παρελθον το 2006
    και το 2007, ω βλακα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Giati den leei kaneis poioi pragmatika krivodai pisw apo to vivlio istorias? Gia mia sinadisi pou egine se xwra twn Balkaniwn kapoia xronia prin kai stin opoia simfwnisan gia to periexomeno tou perivoitou vivliou 2 korifaioi politikoi? H Giannakou einai auti pou efage kai exakolou8ei na twei oli tin mpora apo to en logw vivlio xwris na ftaiei mias kai itan ola etoima poli prin analavei to ypourgeio. Auta omws einai ligo poli gnwsta opws gnwsto einai oti oudemia filiki sxesi exei i en logw ypourgos me tin Repousi! Alla profanws kapoious voleuei na parousiazoun ston kosmo ta pragmata opws 8eloun gia eunohtous logous..Kai kati akoma:gia to gegonos oti oi Tourkalades eftasan me tis fregates tous stin Mykono kai stin Tino opws kai gia tis gafes kai tin douloprepeia orismenwn, i opoia vgazei matia, den akouw na leei kaneis tipota paidia. Mouga stin stouga! Giati arages??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ginonte tosa skandala, o kosmos eine sta oria tis ftoxias kai eseis asxoleiste me to greekalert...eleos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 5. At what age(s) do young people learn about the Holocaust in schools? Do students encounter the Holocaust in school more than once? Please give details.

    Εδω απανταει η ΜΑRIETTA ( δλδ γραφει εκθεση σαν κοριτσακι, σ'αυτους που το ζητησαν )

    Greek students are first taught about the Holocaust, the life of the Jews and Jewish religion in the last (6th) grade of primary school, through the History, Language and Religion textbooks. Education on this matter is completed in the 3rd grade of Lyceum. Specifically, the textbooks that contain material on the Holocaust and the life of Jews in general and the life of the Greek Jews in particular, as well as their religion, are as follows:

    Η περηφανεια της δεν κρυβεται.
    Κι ας λενε μερικοι οτι η Μαριγεττα δεν εχει σχεση με την Ρεπουσι. Αυτο εμας δεν μας ενδιαφερει καθολου. Καθεται και δινει λογο στο καθε υποκειμενο που ιδρυσε μια 'διεθνη εταιρεια' για το περιεχομενο των βιβλιων Ιστοριας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 5. At what age(s) do young people learn about the Holocaust in schools? Do students encounter the Holocaust in school more than once? Please give details.

    II.
    In the Literature textbook for the 2nd grade of Junior High School, there is a large excerpt from “Anna Frank’s Diary”, as well as a short biographical note of Anna Frank. Moreover, the teacher’s book (p. 36) gives two websites for further information about Anna Frank.

    Ρωταμε την Μαριεττα, αυτο ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ;
    Μηπως ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ;

    ( Μηπως λεγεται, η Υποτελεια της Μαριεττας; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 10:29
    ΟΚ σαΐνη, είναι μέλλον το 2006. Παρελθόν είναι αυτό που συμβαίνει αύριο.
    (ο γιατρός είπε να σου λέμε πάντα ναι)

    Αλλά το θέμα είναι το βιβλίο ιστορίας και το 1922 που επίσης δεν αφορά το παρελθόν.

    Άντε ρε ηλίθιε από δω.
    Αλλά αν δεν ήσουν τόσο βλάκας δεν θα ήσουν τόσο εθνικιστής.
    Άντε ν ασχοληθείς με κάτι δημιουργικό ρε κρετίνε, μας τα χετε κάνει τούμπανο τόσους μήνες με το βιβλίο ιστορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Φίλε Αγιε (και λίγοι ακόμα),

    Είναι οδυνηρό να μένει Ελληνική η ψυχή σου ενώ έχεις άλλο διαβατήριο...

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. 5. At what age(s) do young people learn about the Holocaust in schools? Do students encounter the Holocaust in school more than once? Please give details.

    Παρακατω θα δειτε την εφαρμογη
    "Της ειπαν να χεσει, κι αυτη ξεκωλωθηκε"

    Ενω η "διεθνης οργανωση" της ζητα να μαθει αν αναφερεται το Ολοκαυτωμα στα ελληνικα ΠΑΙΔΙΚΑ βιβλια ιστοριας,
    αυτη εξιστορει - λες και ειναι αγαθη μαθητριουλα 2ας Γυμνασιου στην Λιβυη - πραγματα που ειναι σαφεστατα συνδεδεμενα με την θρησκεια καποιας παλαιστινιακης φυλης.


    In the Religion textbook for the 6th grade of Primary School “Religion – Searching for truth in our life” (pp. 104-106), there is an independent chapter on the Jews and their religion.
    In the “History of Ancient Times” for the 1st grade of Junior High School, pp. 19-20, there is a reference to the history of the Jewish nation and its contribution to civilisation. The Jews are described as the first monotheistic nation in human history and a verse is quoted from the Old Testament about how God through Moses helped the Jews escape from the Egyptians.
    In the Religion textbook for the 1st grade of Junior High School (p. 116), there is a reference to the Nazi regime’s effort to exterminate Jews during World War

    Η γυναικα αυτη μονο απο την Αφρικη θα μπορουσε να προερχεται.
    Ειναι ασυγκρατητα αγαθη*.
    Ειναι επιπλεον και κουτοπονηρη, αφου δειχνει να μην εχει συναισθηση οτι η αισχροτατη προπαγανδα εις βαρος της μαθητιωσας ελληνικης νεολαιας, θα ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ.

    * Μαριεττα://... οπως βλεπετε, οχι μονο το ολοκαυτωμα συντηρουμε αλλα εχουμε στησει ολοκληρο δικτυο αναφορων με ο,τι συνθετει την Ιστορια των Εβραιων. Καλε, μην ανησυχειτε σας λεω! //

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Press.gr σταματήστε να ποστάρετε τις ασήμαντες δήθεν αποκαλύψεις του greekalert.
    Δίνετε αφορμή να ακολουθήσουν σχόλια του χειρίστου είδους από άτομα αφμιλεγόμενης διανοητικής κατάστασης.

    Αυτά που γράφει το greekalert συνήθως είναι μπουρδολογίες, μηρυκάσματα και κλασσικές σαχλαμάρες καφενείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. 11.13

    Πονάει; Πονάει ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το "Πολιτικά Ορθό" είναι η νέα φασιστική ιδεολογία που επιβάλλουν οι Αμερικανοί και διάφορα σκοτεινά κέντρα σε όλον τον πλανήτη για να καθυποτάξουν την ελεύθερη φωνή των λαών και των πολιτών κάθε χώρας.

    Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Νεας Τάξης πραγμάτων, όπου ο Μεγάλος Αδελφός θα παρακολουθεί κάθε κίνησή σου, η ιδεολογία του Πολιτικά Ορθού δεν είναι τίποτα άλλο απο τη φίμωση κάθε φωνής που θέλει να μιλάει ελεύθερα, ανοιχτά, διαφορετικά, να διαφωνεί με τις κατεστημένες αξίες, να αντιτίθεται στην πολτοποίηση-ομογενοποίηση ιδεών, αξιών, πολιτισμικών, θρησκευτικών και εθνικών χαρακτηριστικών.

    Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν έχουμε καταλάβει οι περισσότεροι το άθλιο παιχνίδι που παιζεται με αυτόν το Δούρειο Ίππο, που όμως ύπουλα απλώνει την επιρροή του παντού.

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής αυτής της Νέας ιδεολογίας είναι η σύσταση "Ανεξαρτήτων Αρχών" - που μόνο ανεξάρτητες δεν είναι και οι οποίες απο τη φύση τους νοθεύουν την ίδια τη λειτουργία της δημοκρατίας και της διαφάνειας.

    Και το πιό αστείο είναι οτι οι Αρχές αυτές παρουσιάζονται ως οι εγγυητές της ελευθερίας, της δημοκρατικότητας και της διαφάνειας.

    Για να γίνω πιό σαφής ένα απλό, πρακτικό παράδειγμα:
    Δεν δημοσιοποιούνται τα ονόματα εγκληματιών, βιαστών, ληστών, οικονομικών - πολιτικών λαμόγιων, και άλλων εχθρών της κοινωνίας, διότι προστατεύεται το προσωπικό απόρρητο!!!

    Επίσης, παρ ότι υπάρχουν σχετικές καταγγελίες και δημοσιευμένα στοιχεία, δεν δημοσιοποιούνται τα οικονομικά στοιχεία-προϊόντα εγκλήματος διαφόρων μεγαλο-πολιτικών/εργολάβων/μεσαζόντων κλπ πάλι στο όνομα προστασίας των προσωπικών δεδομένων.

    Έτσι ο πολίτης όχι μόνο δεν μπορεί να πληροφορηθεί ελεύθερα (βασικό στοιχείο της δημοκρατίας) αλλά ούτε και να εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του για τους εγκληματίες αυτούς.

    Αποτέλεσμα: Αυτοί πέφτουν πάντα στα μαλακά και ο τόπος βυθίζεται όλο και πιο βαθειά στο βούρκο της διαπλοκής, με τους πολίτες στην άκρη, ανήμπορους θεατές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μήπως είναι δυνατόν κάποτε να καταλάβουμε ότι άλλο πράγμα είναι ο Ελληνας εβραίος και άλλο ο Ισραηλινός;
    Μήπως;
    Τέλος τίθεται το θέμα εντάξει με τους Ελληνες Εβραίους, με τους Ελληνες Πόντιους με τους Ελληνες Μικρασιάτες και με τους Ελληνες Αρμένιους και με τους Ελληνες Έλληνες (επιτρέψτε μου τον όρο) τι γίνεται;

    Φιλάκια Μαριονέττα,
    οι bloopers σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. 11.03
    Εγω δεν ειμαι το greekalert.

    Oποτε καταλαβαινεις οτι οι δικαιολογιες σου για τις ταχα μου δηθεν ενστασεις σου για την Μαριεττα Γιαννακου, πεφτουν στο κενο αυτοματως.

    Τωρα, εξηγησε μας:

    Στο επικεντρο αυτου του αρθρου ειναι η Υπουργος ΠΑΡΑπαιδειας...
    Εσυ τι θα ηθελες να σχολιασουμε,
    Κατι που να εχει σχεση με την χλωριδα του χωριου σου;

    Οταν βλεπεις οτι ασχολουμε με μια ... "Προσωπικοτητα" οπως ειναι η Μαριεττα Γιαννακου, εσυ τι πεταγεσαι;
    Ξεκολλα μη σου γαμησω κανα κερατο, αστεια αστεια, Κωλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΟΥΔΕΝ ΚΑΚΟΝ ΑΜΙΓΕΣ ΚΑΛΟΥ

    Βιβλιο ιστοριας.
    Εγινε θεμα, συζητηθηκε, ο κοσμος
    αντεδρασε,επιτελους τα παιδια μας
    θα ασχοληθουν η ηδη ασχολουνται με
    την ιστορια του Εθνους(του Ελλη-νικου οχι της πατσαβουρας του
    Μπομπολα).
    Ελπιζω τραγικα φαινομενα οπως να
    ρωτανε μαθητες λιγο πριν αρχισει
    η παρελαση 28 Οκτ η 25 Μαρτιου απλα
    ιστορικα γεγονοτα και να δεχονται
    απιθανες απαντησεις, να μειωθουν.
    Το παραπανω γεγονος αποδεικνυει οτι
    το περιεχομενο ενος βιβλιου ερχεται
    δευτερο στην εμπεδωση της ιστοριας
    της πατριδας. Πρωτο θεμα ειναι τι
    βαρος δινουμε στη διδασκαλια και
    οχι μονο στο σχολειο, αλλα και στην
    οικογενεια, αλλα πως προωθουν το
    θεμα και τα ΜΜΕ και οι πολιτικοι
    και οι πνευματικοι ανθρωποι του
    τοπου.
    Υπηρξαν επιφανεις Ελληνες που απο
    τηλεορασεως ειπαν οτι η σημαια
    ειναι ενα κουρελοπανο(εννοουσαν
    μουνοπανο) και καλως το καινε αυτοι
    που το καινε. Αποψη. Πιθανον αν ειχε το σφυροδρεπανο η τον ηλιο του
    Πασοκ να ειχαν εντελως αντιθετη
    αποψη.
    Το δευτερο μεγαλο καλο ειναι οτι η
    λαικη αντιδραση ηταν απο το ενα
    πολιτικο ακρο μεχρι το αλλο. Δηλαδη
    οι πιο πολλοι Ελληνες, ανεξαρτητως
    πολιτικης αφετηριας απεδειξαν οτι
    ειναι πατριωτες.Προσωπικα ομως θα
    ημουν ευτυχης αν το συνολο του Λαου
    εδειχνε τετοιο πατριωτισμο και στη
    Εθνικη Ξεφτιλα των Ιμιων και να μην
    ακολουθουσε την κατεβαζω το βρακακι
    μου, πολιτικη του Σημιτη και του
    ΠΑΣΟΚ.Ας ειναι.
    Μαριεττα Γιανακου.
    Το 1981 το 65% του Λαου ουρλιαζε
    ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ΙΔΙΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ,
    ΤΙΜΕΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ,
    ΕΝΩΣΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ(Λιβυη,Αιγυπτος,Αλ-
    γερια κλπ) και αλλα απολυτα φαιδρα.
    Ο Λαος τα φωναζε αυτα γιατι επερχο-
    μενη μεγαλη πολιτικη δυναμη(ΠΑΣΟΚ)
    του τα ειχε πλασαρει.Την πορεια την
    ξερουμε.Η εν λογω πολιτικη δυναμη
    με θρασος χιλιων τραβεστι πιθηκων
    την εκανε γυριστη σε σημειου που
    να ζηταει το 04 να την ξαναβγαλουμε
    κυβερνηση γιατι μας εβαλε παρα πολυ
    βαθεια στο συνδικατο, στην ΟΝΕ δη-
    λαδη. Φερνω το παραδειγμα για να πω
    οτι η μεταρυθμιση που εφερε και
    φερνει εις περας η Γιαννακου ειναι
    τεραστιας σημασιας στην απολυτα
    σωστη κατευθυνση και που θα αγκα-
    λιαστει απο το ενεργο κοματι του
    Λαου πολυ γρηγορα.Δεν μιλαω στον
    αερα.Ειμαι πατερας δυο φοιτητων σε
    δυο διαφορετικες πολεις της επαρ-χιας και ξερω πολυ καλα τι πληρωνω.
    Περαν ομως απο το τι πληρωνω,δυστυ-χως εχω και τη μορφωση να διαπι-
    στωνω καθημερινα το επιπεδο γνωσης
    που λαμβανουν. Και λεω δυστυχως
    γιατι εινα πολυ χαμηλο, επιπεδου
    Λυκειου. Δεν γινεται σαν Εθνος,
    σαν κρατος, σαν Λαος, να συνεχισου-
    με ετσι.Θα μας φανε στη στροφη οι
    τεως απολυτα απελπισμενοι της
    γειτονιας, Αλβανοι,Βουλγαροι,Ρου-
    μανοι,Πολωνοι,τεως ΕΣΣΔ κλπ.
    Συμπερασμα, επειδη δεν θελουμε με τιποτα η Ελλαδα στον 21ο Αιωνα να
    γινει Αλβανια του Χοτζα (δηλαδη ο
    πλανητικος περιγελος) ψηφιζουμε
    ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ , σταυρο βαζουμε
    στη ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΑΚΟΥ.



    ΠΕΝΕΤΕΛΗ(95000 στρεμματα με τη μια)
    μετα την αναδασωση του ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 11.28

    Εχεσες, αλλά ξέχασες να τραβήξεις το καζανάκι.

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ο εβραιος που ζει στην Ελλαδα εχει μερικες διαφορες με τους Εβραιους στο Ισραηλ, πραγματι.

    Δεν ξερει τοοοσο καλα τις νεες εβραϊκες λεξεις, οπως τις ξερουν οι νεοι στο Ισραηλ.

    Δεν φορολογειται απο το Ισραηλ.

    Αδυνατει να χτυπαει το κεφαλι του στον ιερο τοιχο ισραηλινου ναου τοσο συχνα οσο εκεινοι στην πατριδα του.

    Ζοριζεται αρκετα να αφησει πλαϊνα μπουκλακια στους κροταφους.

    Ειναι απαλλαγμενος απο το μισος των παλαιστινιων συναραβων του εναντιον του.

    Κυριως ομως πρεπει να παιζει αρκετα πειστικο θεατρο ζωντας αναμεσα σε Ελληνες, αναγκασμενος 2, 3 φορες το χρονο να υποδυεται κατι που δεν ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΡΘΟ (συνέχεια)

    Το βιβλίο Ιστορίας λοιπόν, είναι άλλο ένα παράδειγμα διείσδυσης της φασιστικής ιδεολογίας του Πολιτικά Ορθού, που υπαγορεύει την άμβλυνση και λείανση των διαφορών μεταξύ των εθνών, έτσι ώστε σταδιακά να καταλήξει ο πλανήτης στη σημερινή Αμερικανική Σούπα του Melting Pot.

    Δεν είναι καθόλου τυχαίο, οτι πίσω απο τη διαδικασία αυτή βρίσκεται το σκοτεινό κέντρο του γνωστου Τζωτζ Σόρος.

    Η διαδικασία αυτή, ξεκίνησε αρκετά χρόνια πριν, με τη συγγραφή μιας Νέας Βαλκανικής Ιστορίας (χρηματοδότηση απο το Ιδρυμα Σόρος) όταν ακόμη κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ. Το σχέδιο είχε προαποφασιστεί απο τότε.
    Η Γιαννάκου απλώς έτυχε να διεκπεραιώσει το τελευταίο κομμάτι της διαδικασίας.
    Αυτή είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Φίλε 11.39

    Αδικείς όχι μόνον τον εαυτό σου αλλά και πολλους άλλους.
    Δεν ξεχειλίζει η Ελλάδα από φανατικούς εβραίους (φυσικά υπάρχουν και όχι μόνο εβραίοι) αλλά απο φανατικούς ανθέλληνες. Αυτοί δημιουργούν προβλήματα. Οσο για τις υπόλοιπες θεωρίες αυτοκαταρίπτονται αφού τι θα πείς για τους υπόλοιπους Ελληνες, πχ Αρμενικής Μικρασιατικής Ποντιακής κλπ καταγωγής;
    Είναι επικίνδυνη η σκέψη σου, ξανασκέψου το.

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 11.28
    Εχεις την ικανοτητα που εχουν και χιλιαδες αλλοι Ελληνες να τα θαλασσωνουν ή να μην βαζουν μυαλο, οσο και να προσπαθουμε εμεις οι αλλοι!

    Γιατι Αγαθε μου ανθρωπε δεν προσπαθεις να βελτιωθεις - τη στιγμη μαλιστα που σου τα φερνουνε και βρεγμενα τα παξιμαδια;

    Αν κατα λαθος, τα 2 παιδια σου το δουν ολο αυτο, την προσπαθεια, τον κοπο ολων μας, να ενημερωθουν οι Ελληνες Συμπολιτες για το ποιος μάς Κατουραει, τι γνωμη θα σχηματισουν για σενα;

    Που απο τη μια κοπτεσαι για την Ελλαδα και απο την Αλλη δεν δινεις καμια σοβαρη σημασια σε ο,τι εδω διαμειβεται με τοση σαφηνεια και αποδεικτικη ισχυ...

    ----
    Τα κειμενα δεν περιεχονται στο greekalert, δεν ανηκουν σ'αυτο, και ειναι μια υποθεση μεταξυ μιας 'διεθνους οργανωσης' και μιας γυναικας που αντι να νοιαζεται για την πνευματικη προοδο των παιδιων στα Ελληνικα σχολεια,

    αυτη, ολοφανερα δινει Εξετασεις Καλης Ολοκαυτωματικης Συνειδησης
    μη της χαλασουν τον βαθμο Απολυτηριου και δεν ξαναχεσει στο Υπουργειο ΠαραΠαιδειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ------------
    Η Γιαννάκου απλώς έτυχε να διεκπεραιώσει το τελευταίο κομμάτι της διαδικασίας.
    Αυτή είναι η αλήθεια.
    -----------

    Κοιτα να μαθεις να εισαι ακριβοδικαιος.

    Οσα σφαλματα κανει το pasok, ΠΡΟΣΑΠΤΟΝΤΑΙ σ΄αυτο-
    και οσα σφαλματα διαπραττει μια Υπουργος της Νεας Δημοκρατιας επιβαρυνουν αυτην την ιδια, χωρις να ειναι Αμοιρος Ευθυνων και ο Πρωθυπουργος..

    ...ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Είναι μεγάλο το θέμα των Εβραίων και δεν μπορεί να εξαντληθεί εδώ μέσα.

    Πάντως δύο πράγματα έχω να πω.

    Οι νέοι Έλληνες Εβραίοι συνήθως σπουδάζουν σε Πανεπιστήμια του Ισραήλ (δωρεάν με υποτροφίες εννοείται)

    Επιστρέφοντας δικτυώνονται και βρίσκουν δουλειές (και πολύ καλές μάλιστα) αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Οσοι δεν ειναι Ελληνες, δεν χρειαζεται να χαλανε την ζαχαρενια τους και να μπαινουν εδω μεσα.

    Εδω συζηταμε μονο οι Ελληνες μεταξυ μας. Οι αλλοι ειναι απλως παρεισακτοι. Γινονται απλως ανεκτοι. Το τι κανει το υπουργειο Εσωτερικων με τους Αλλοδαπους, ειναι μια ιστορια που πρεπει να την εξεταζουμε με καθε δυνατη προσοχη.

    Το Υπουργειο Εσωτερικων δεν δικαιουται παρα μονο να εκφραζει την Επιθυμια του Ελληνικου Λαου, και μονον Αυτου. Το ιδιο το Υπουργειο ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΝΕΙ,
    ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ "ΘΕΛΩ" ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

    Το Υπουργειο Εσωτερικων εχει την Υψιστη Υποχρεωση να ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και να τους φροντιζει κατα τον καλυτερο δυνατο τροπο, και επ ουδενι να υπονομευει ο,τι ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ εντος και εκτος της Χωρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 12.03

    Μα νομίζω είμαι ακριβοδίκαιος όταν λέω οτι το σχέδιο άρχισε προ πολλού και ολοκληρώθηκε πρόσφατα.

    Οι ευθύνες επιμερίζονται. Και εν πασει περιπτώσει μην νομίζεις οτι αν ήταν υπουργός του ΠΑΣΟΚ στη θέση της Γιαννάκου θα έκανε διαφορετικά. Αρκεί να δεις το πολιτικό στίγμα της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου: ΣΥΝ (επι Νέας Δημοκρατίας) Νομίζεις θα ήταν διαφορετικό επι ΠΑΣΟΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Μα γιατι να σπουδαζουν στο Ισραηλ?

    Εχουν ολοκληρη Μαριεττα Γιαννακου στο πλευρο τους που φροντιζει να μην τους λειψει τιποτα απο ιστορικες πληροφοριες.
    Μηπως δεν ειναι αρκετα καλη μαζι τους? Δλδ τι παραπανω θα μαθουν στο Ισραηλ? Ποσα μαυρα και ποσα παρδαλα γιδια ετρεφαν στην Αιγυπτο?

    Και εν πασει περιπτωσει, μετα γιατι επιστρεφουν και δεν απελαυνονται οπως γινεται με τους σλαβοεβραιους που καποτε ειχαν βαλει στο ματι την Μακεδονια ( το 1941 ) και την Θεσσαλονικη ( το 1912 )?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ------------

    12.03

    Μα νομίζω είμαι ακριβοδίκαιος όταν λέω οτι το σχέδιο άρχισε προ πολλού και ολοκληρώθηκε πρόσφατα.

    Οι ευθύνες επιμερίζονται. Και εν πασει περιπτώσει μην νομίζεις οτι αν ήταν υπουργός του ΠΑΣΟΚ στη θέση της Γιαννάκου θα έκανε διαφορετικά. Αρκεί να δεις το πολιτικό στίγμα της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου: ΣΥΝ (επι Νέας Δημοκρατίας) Νομίζεις θα ήταν διαφορετικό επι ΠΑΣΟΚ;

    12:15 μμ

    ---------------

    Μα εσυ ανθρωπε μου, δεν καταλαβες απολυτως τιποτα!

    Δεν υπαρχει κομμα που θα ηταν δυνατον ποτε, ενας Ελληνας να το
    συγχωρησει, εαν αυτο - το οποιοδηποτε κομμα - στρεφοταν, συνειδητα ή οχι, κατα των Ελληνων.

    Οσο για το πασοκ, το κομμα αυτο ειναι ηδη εξ ορισμου ενα κινημα, ιδρυθεν απο ανυπαρκτης συνειδησης πολιτικαντη, το οποιο απο τη φυση του ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να νοιαστει για την Ελλαδα.

    Το σημερινο πασοκ ειναι μια συγκεντρωμενη ομαδα, υπολειμματα της πρωτης, που αγωνιζεται να μην το διαλυσουν οι 5 ανεμοι και μεινουν ρεστοι. Ενα σακκι με πατατες, ασουλουπωτο και ανθελληνικο επιπλεον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Δεν υπαρχουν "Ελληνες Εβραιοι"

    Οπως δεν υπαρχουν και Γερμανοι Μογγολοι.

    Ειναι Εβραιοι Διασπορας.

    Αυτο συμβαινει με ολες τις φυλες.

    Δεν ξερω ποιος ειναι αυτος που σας εδωσε και πιπιλατε κατι τετοιο, αλλα ειναι φανερο οτι σας θεωρησε και θεωρει βρεφη.

    Αν παλι νομισατε οτι μπορειτε να παιξετε θεατρο, λαθος νομισατε.
    Βρισκεστε στην Χωρα που γεννησε το Θεατρο. Μην το ξεχνατε και γινεστε γελοιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΜΠΟΥΛΗΣ ΤΗΕ PARTY MAKER
    (Ο 3ος δρομος προς τη Νεολαια)

    Αρχες του 2004 ενα νεολαιιστικο
    συνθημα δονουσε την επικρατεια απο
    ακρου εις ακρον, "ΠΑΡΤΥ ΠΑΡΤΥ ΣΤΙΣ
    7 ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ".
    Πραγματικα ητανε μια καταπληκτικη
    συλληψη της νεολαιας ΠΑΣΟΚ που
    φροντισε ο Μπουλης, κοντρα σε κατι
    γκαλοπ καλη ωρα σαν αυτο εδω,(εκλεισε η ψαλιδα,η νεολαια ψηφιζει
    ΓΑΠ,οσοι εχουν τον κωλο πισω και αυτοι ψηφιζουν ΓΑΠ,το ΠΑΣΟΚ περασε
    μπροστα, κλπ,)να κανει πραγματικο- τητα το παρτυ. Ο Μπουλης δεν χαλαει
    χατηρι στους νεολαιους.
    Εγω ημουν ενας απο αυτους που υπο-
    στηριζα φανατικα οτι το επομενο
    παρτυ θα ηταν και αυτο εαρινο.
    Ελα ομως που δεν εχω, το ομολογω,
    την ευρυτητα πνευματος, που πρεπει
    να εχει ενας ηγετης. Σε μια χωρα
    που στοχο εχει το 12μηνο τουρισμο,
    δεν γινεται ολα τα events να γινο-
    νται την ιδια εποχη.
    Μπραβο Κωστα, τωρα καταλαβα οτι
    θελεις φετος το πιο μεγαλο παρτυ να ειναι φθινοπωρινο. Μαζι σου
    Κωστα, εμεις με μπροσταρη εσενα κα-
    νουμε ολες τις χαρες στη νεα γενια,
    φετος το θελουν φθινοπωρο, φθινοπω-
    πο!!!!
    Ειναι αληθεια οτι ηλθε η ΟΝΝΕΔ και
    σου ειπε, Αρχηγε κοιταξε να δεις
    στους νεολαιους του ΠΑΣΟΚ τους εκα-
    νες τη χαρη Μαρτη, εμεις τωρα θε-
    λουμε το παρτυ να το κανεις
    Σεπτεμβρη? και ετσι αποφασισες να
    εχουμε προωρη φιεστα?
    Απ τη αρχη σε ειχα καταλαβει οτι
    εχεις το δικο σου τροπο να σε γου-
    σταρουν οι νεολαιοι.
    Μονο Κωστα θα σε παρακαλεσω και
    αυτο το event να ειναι σεμνο και
    ταπεινο, 3 ποσοστιαιες μοναδες
    φθανουν και περισσευουν.


    Κ Α Π Ε Τ Α Ν Ι Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Οι καπουτανιές περισσεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Δύο μόλις "πνεύματα" φτάνουν να καταστρέψουν με τα γραπτά τους ενα σημαντικό θέμα/ζήτημα.

    Συγχαρητήρια στο greekalert, περαστικά στους άλλους...

    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. 5. At what age(s) do young people learn about the Holocaust in schools? Do students encounter the Holocaust in school more than once? Please give details.

    Δωστε βαση τωρα ποια ειναι η απαντηση καποιου Υπουργειου στην ερωτηση μιας διεθνους οργανωσης που εκρινε οτι μπορει να ελεγχει το τι ειδους ιστορια θα μαθαινουν τα ελληνοπουλα. Βγαλτε συμπερασμα, οχι αφου κοψετε φατσα, αλλα με ψυχραιμια.

    Στο τελος θα εχει και αινιγμα.

    The Wall Multicultural Calendar 2007 marks the religious festivals of five religions: Christianity – Islam – Judaism – Buddhism – Hinduism.
    The “Multicultural Calendar 2006-07” contains information about 47 countries. On pp. 22-23, there are geographical data about Israel and information on Jewish Holidays.
    The CD “Music of the World” includes 16 songs from the Jewish tradition.
    The book “Mythologies of the World” contains a chapter on Canaanite mythology (pp. 280-295).
    The CD “Tales of the world” includes tales from Israel.


    Οπως θα εχετε ηδη παρατηρησει, τα ελληνοπουλα ΔΕΝ επιτρεπεται να μαθαινουν για την δικη τους θρησκεια.

    Σαν να μην εφτανε αυτο, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ αναφερεται κατι δικο τους. Διδασκονται μονο αυτα που προερχονται απο Ξενους.

    Αινιγμα : 1. Ποιο περιττωμα ειναι αυτο που, βασιλικωτερο του βασιλεως, δινει ολοκληρη αναφορα σε υπαναπτυκτους Ξενους για τον βαθμο προπαγανδας εις βαρος της Ελληνοπρεπους Παιδειας μεσα στην ιδια την Ελλαδα?

    2. Εχετε ως γονεις ή και απλως ως Ελληνες Πολιτες συναισθηση οτι συντομα σας δινεται η δυνατοτητα να στειλετε σπιτι του κατι τοσο θρασυ και ανοητο?

    3. Γνωριζετε καποια περιπτωση κατα την οποια η Ελλαδα να υποχρεωνει αλλα κρατη να διδασκουν την ελληνικη ιστορια, με ορους στενου μαρκαρισματος και ελεγχου?

    4. Εχετε συνειδηση οτι μπορειτε και σεις να δωσετε μια γερη κλωτσια σε οσους θεωρουν οτι ειστε ηλιθιοι?

    5. Θα επιτρεψετε στα παιδια σας μεθαυριο να θεωρουν οτι υπηρξατε κοτες μπροστα σε μια Κοτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Προς 11.30πμ και 11.55πμ

    Σας ευχαριστω και τους δυο που δια-
    θεσατε χρονο νε με διαβασετε.
    Αγαπητε 11.30πμ καταπληκτικα τα
    σχολια σου και συγχαρητηρια για την
    αντιχουντικη σου δραση και να ξε-ρεις οτι με επεισες.
    Αγαπητε 11.55πμ ειλικρινα και σε
    εντελως αντιθετη κατευθυνση απο
    το πνευμα της απαντησης μου στον
    11.30, αναγνωριζω την αγωνια σου
    και την προσπαθεια σου, να μας
    βαλεις μυαλο.
    Ενα εχω να σου απαντησω ομως, ολοι
    οσοι παλεψανε με πολιτικα μεσα αλλα και με οπλα, απο τον ΕΛΑΣ με-
    χρι και τον Ιωαννιδη της Χουντας,
    να επιβαλλουν τις αποψεις τους,το
    κανανε με αγνες πατριωτικες προθε-
    σεις.Η Ιστορικη πραγματικοτητα ομως
    ειναι αμειλικτη, οποιος λαος ειναι
    ανεπιδεκτος μαθησης οδηγειται με
    μαθηματικη ακριβεια σε μαρασμο.
    Επανω στη μεταρρυθμιση της Γιαν-νακου θελω συγκεκριμενα πραγματα, οχι γενικους αφορισμους, το ζητω
    απο σενα γιατι διαβλεπω οτι εχεις
    την ικανοτητα να το κανεις, ενω
    αντιθετα θα ειμουν κρετινος, με ενα
    τεραστιο Μ μπροστα αν το ζηταγα απο
    τον 11.30πμ.



    ΠΕΝΤΕΛΗ(95000 στρεμματα με τη μια)
    μετα την αναδασωση του ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Το εκαστοτε Τσοκαρο λειτουργει ως εξης:

    Λεει, ειμαι υπουργοποιημενο Στελεχος ενος κυβερνητικου κομματος, που εχω απο πισω μου και ολοκληρη στρατια βοηθων... Ο,τι και να γινει ολο και καποιος θα με ξελασπωσει αν βρεθω στα δυσκολα.

    Ολοι οι πιστοι αυτου του κομματος, αποκλειεται να παρουν ειδηση την ακαταλληλοτητα μου και οτιδηποτε εγκληματικο κατα της Παιδειας διαπραξω.

    Το πολυ πολυ να τα φορτωσω στον Πρωθυπουργο, ως Προϊσταμενο μου.
    Εγω απλως ειμαι μια Κοτα και εκτελω Εντολες. Ειμαι μια Ακαταλληλη και Ανευθυνη συνεπως Κοτα. Σιγα μην κινηθουν εναντιον μου οι ακομα αναισχυντοτεροι πασοκοι. Σιγα μην τολμησει κανεις να μου βγαλει γλωσσα. Σιγα μην παει ο αγροτης στο Διαδικτυο και μαθει τις εγκληματικες μου πραξεις που αφορουν την σωστη διαπαιδαγωγηση των παιδιων της Ελλαδος.

    Τα 7 τσιρακια στο υπουργειο μου, αρκουν για να μου κανουν παρεα εαν και οταν με εκπαραθυρωσουν. Προλαβα και τους εκανα φιλους και στηριγματα για τις χειμωνιατικες μερες της Βλακωδους υπουργικης μου σταδιοδρομιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. κοψτε ρε το ποίημα
    όποτε μιλάνε κάποιοι για πατρίδα να μας λέτε πως πατριωτικές διαθέσεις είχε και αυτός είχε και ο άλλος
    με μοναδικό σκοπό να προβοκάρετε
    και τι έγινε που ο Ιωαννίδης και ο κάθε Ιωαννίδης έλεγε πως είναι πατριώτης; εμείς φταίμε; εμείς θα πληρώνουμε τις αμαρτίες άλλων;
    και που ξέρουμε εμείς αν όλοι αυτοί που στο όνομα της δήθεν πατριωτικής τους συνείδησης δεν ήταν βαλτοί ώστε να μην μπορεί κανείς πλέον να μιλήσει για πατρίδα;
    δηλαδή αν εσύ δηλώνει δημοκράτης και εγώ γνωρίζω άλλους δέκα που έκαναν το ίδιο αλλά τελικά ήταν φασίστες τι σημαίνει;
    πως δεν μπορείς εσύ να μιλάς για δημοκρατία;
    κόφτε το ποίημα
    δεν χρωστάμε εμείς ούτε κανείς να διακαιολογούμαστε για το τι έκανε ο βελουχιώτης, ο ζέρβας, ο παπαδόπουλος, ο ιωαννίδης ή οποιοσδήποτε άλλος
    τέτοια επιχειρήμματα επικαλείται μόνο η ρεπούση και κάτι τυχάρπαστοι όπως ο γιαννουλόπουλος και ο βερεμης
    οι δήθεν δημοκράτες που θέλουν να μας επιβάλουν την δημοκρατία τους με φασιστικό τρόπο
    κόφτε το ποιημα
    ξέφτισε πλέον
    δεν μπορείτε να συνεχίσετε να καταδικάζετε όποιον τρέφει αισθήματα για την πατρίδα του και τις παραδόσεις του
    με φτηνοετικέτες πως είναι φασίστας
    φασίστες είστε εσείς που μας αρνιέστε το δικαίωμα να υπερασπιζομάστε την ιστορία μας
    τέλος όσον αφορά την Κουτσίκου και τα λοιπά ρεμάλια, είναι όλοι συνυπευθυνοι
    το πασοκ το ξεκινησε η νέα δημοκρατια το συνεχίζει
    η μοναδική διαφωνία αυτών των δύο κομμάτων είναι στο ποιο΄ς θα σκύψει πιο πολύ στους πατρώνες τους
    σε μία σοβαρή χώρα δεν θα τους ανεχόντουσαν και θα είχαν πάρει τον δρόμο για το σπίτι τους απο καιρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΤΥΝΩ
    ΓΙΑΤΙ???
    ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ

    Ο ΧΑΖΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. τα σχόλια σας μπορειτε να τα διοχετευετε στην σελίδα της
    το θέλει, το θέλει πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αν παρ'ελπιδα εμφανιστει καποιο απ τα τσιρακια της, με την προθεση να διαστρεψει κατι...

    ειδοποιηστε με. Εδω γυρω θα ειμαι.
    Ειμαι και ακουραστος συν τοις αλλοις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ας βγάλει κανά καρκίνο αυτή η προδότρια με το βιβλίο της ιστορίας. Ας το έχει να το διαβάζει στην εντατική που θα λιώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. 1.37
    1.41
    1.45

    Καλα παμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 1.62
    1.78
    2.10
    2.14

    ψηλά πάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ------ ειπες τα παρακατω και δεν
    ----------- θα επρεπε να μεινουν αναπαντητα.

    ----------
    Αγαπητε 11.55πμ ειλικρινα και σε
    εντελως αντιθετη κατευθυνση απο
    το πνευμα της απαντησης μου στον
    11.30, αναγνωριζω την αγωνια σου
    και την προσπαθεια σου, να μας
    βαλεις μυαλο.
    Ενα εχω να σου απαντησω ομως, ολοι
    οσοι παλεψανε με πολιτικα μεσα αλλα και με οπλα, απο τον ΕΛΑΣ με-
    χρι και τον Ιωαννιδη της Χουντας,
    να επιβαλλουν τις αποψεις τους,το
    κανανε με αγνες πατριωτικες προθε-
    σεις
    ------------------------------
    Να μεταδωσω προσπαθησα αυτο που επεσε στην αντιληψη μου. Ποση εξ αλλου δυναμη να εχει καποιος ανωνυμος οπως εγω, εαν αυτο με το οποιο εμφορειται δεν ειχε καμια αξια;

    To δευτερο σκελος - αυτο με ΕΛΑΣ και Ιοαννιδη - ανελαβε καποιος να το θιξει καπως` λιγο συγκεχυμενα.

    Το σκοταδι που επικρατει στο κεφαλαιο αυτο της Ιστοριας ειναι σχετικα πυκνο. Ομως διαλυεται σιγα σιγα.

    Αξιζει τον κοπο να μελετησεις νεα πορισματα περι του ποσο πατριωτικος ηταν ο ΕΛΑΣ, ποιες ηταν οι ριζες του και ποιοι οι σκοποι του. Ποιοι οι ανθρωποι του, οι συμπεριφορα τους και τα εκτροπα εις βαρος της Ελλαδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. δεν με ενδιαφέρει ουτε ποσο πατριωτικος ήταν ο ΕΛΑΣ ούτε ο ΕΔΕΣ
    με εμνδιαφέρει που τώρα στο ετος 2007 θα πρεπει όποιος ισχυριζεται πως τρέφει πατριωτικά αισθήματα να δικαιολογείται για όλους όσους πέρασαν πριν. γιατί; χρωστάμε κάτι; γιατί να δικαιολογουμαστε για τους προηγούμενος
    στην τελική όλοι σκατά τα έκαναν
    για αυτο ήρθαμε στο σημείο το σημερινο
    να κοροιδευομαστε μεταξυ μας
    σε ποια αλλη χώρα κυβερνάνε οι ίδιες οικογενειες 5-6 δεκαετιες
    μια ζωη καραμανλής και παπανδρέου
    τι διάολο δεν έχει η Ελλάδα άλλους;
    μια ζωή τα ίδια λαμόγια
    διώξαμε τον βασιλιά και φέραμε του βασιλιάδες
    Γλυξμπουργ ο ένας
    papandreoy ο άλλος
    καραμαλακας ο τρίτος
    το χειρότερο από όλα δεν είναι που μας κλεβουν την ιστορία
    το χειρότερο είναι που μας κλέβουν το φιλότιμο
    δεν έχει απομείνει τίποτα μα τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Λοιπόν, το αυγό του φιδιού ξανασηκώνει κεφάλι.

    Λοιπόν, η Ιστορία πρέπει να ξαναγραφεί κατά το δοκούν

    Λοιπόν, η θολούρα και οι αφορισμοί έχου διαχρονική αξία

    Λοιπόν, τόσος πόνος και τόσο αίμα και τόση καταστροφή τίποτα δε μας έμαθαν


    Ας προχωρήσουμε στην επόμενη επιστημονική εξολόθρευση κάποιου λαού. Ας τους φακελλώσουμε με κριτήρια μόνο θρησκεία ή χρώμα, ας τους συλλάβουμε με αυτά τα κριτήρια, ας δημιουργήσουμε χώρους συγκέντρωσης και προώθησης, ας φτιάξουμε φούρνους με συγκεκριμένες προδιαγραφές, ας οργανώσουμε, πάντα επιστημονικά, την εκμετάλλευση των υπολλειμμάτων.

    Μη στεναχωριέστε, δεν είναι μεγάλο έργο. Οι Εβραίοι στην Ελλάδα είναι κάπου 5.500, μπορούμε να τα καταφέρουμε. Δε λέω, οι Αλβανοί είναι λίγο περισσότεροι, η τελευταία επίσημη απογραφή τους έβγαλε κάπου 650.000 αλλά η Αστυνομία τους υπολογίζει σε κάπου 1.500.000. Θα τα καταφέρουμε παρ’ όλη την έλλειψη ακρίβειας, είμαι σίγουρος. Συγνώμη, το ξέχασα: Οι Τσιγγάνοι είναι κάπου 120.000 νομίζω.

    Α, μη μας φοβίζει η προσπάθεια να μην ξεχαστεί το Ολοκαύτωμα. Δεν είναι τίποτα. Λίγο το ξαναγράψιμο της ιστορίας, λίγο η βλακεία του Ισραήλ να χαρακτηρίζει αντισημίτη όποιον διαφωνεί με τις ηλίθιες τακτικές του, θα μπορέσουμε να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλό μας. Μην απογοητευόμαστε παιδιά, θα μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτό που ξεκίνησε ο Αδόλφος.

    Λυπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΨΗΦΙΖΑ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΥΤΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΣΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Τόσα χρόνια SHOW...
    Aκόμα δεν το βαρεθήκατε;;;
    Αγαπητοί συμπολίτες, σκεφτείτε με απλά μαθηματικά, δύο επί τριάμισι χρόνια τι μας κάνει;
    Και πόσος ρεαλιστικός η μεταφορικός συμβολισμός μπορεί να εμπεριέχεται στην λέξη αυτή;

    SNB
    bloopers

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Λυπον

    Χιλιοειπωμένο το τροπάριό σου, δεν πείθει πιά.
    Άσε που γράφεις και ανακρίβειες: " Δε λέω, οι Αλβανοί είναι λίγο περισσότεροι, η τελευταία επίσημη απογραφή τους έβγαλε κάπου 650.000 αλλά η Αστυνομία τους υπολογίζει σε κάπου 1.500.000"

    Σε πληροφορώ οτι ο ίδιος ο Αλβανός πρέσβυς τους βγάζει 1.500.000
    Εσυ βασιλικότερος του βασιλέως και Αλβανικότερος των Αλβανών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Να ψηφίζετε πάντα παίρνοντας ώς βάση το... "πρόγραμμα"

    1. Δημόσια ΔΩΡΕΑΝ παιδεία και κατάργηση του απαράδεκτου συστήματος των πανελληνίων εξετάσεων
    Φροντιστήριο club (Βλέπε *ΠΑΣΟΚ και ΠΑΙΔΕΙΑ*)

    2. Στήριξη / ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
    Πανελλήνιο ΡΕΚΟΡ άκρατης φορολογίας και κλεισίματος μικρομεσαίων επιχειρήσεων (Βλέπε ***ΠΑΣΟΚ και ΕΡΓΑΣΙΑ***)

    3. Εξάλειψη της Γραφειοκρατίας
    Ουδέν σχόλιον

    4. Εξάλειψη της ανεργίας + νέες θέσεις εργασίας
    Πλήρης αποβιομηχάνιση της χώρας, πενταπλασιασμός της ανεργίας (Βλέπε ***ΠΑΣΟΚ και ΕΡΓΑΣΙΑ***) και εξαθλίωση των Ιδιωτικών Υπαλλήλων

    5. Εξάλειψη του δημοσίου χρέους
    Τετραπλασιασμός του δημοσίου χρέους (Βλέπε ***ΠΑΣΟΚ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ***, *ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ "ΘΑΥΜΑΤΑ" ΑΝΔΡΕΑ*)

    6. Αύξηση του εισοδήματος των εργαζομένων
    Αυξήσεις με... πληθωρισμό 22%!!! (Βλέπε "Ο ΜΥΘΟΣ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΛΙΟΥ") και "σύγκλιση"

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ μισθών 1998 με 1982 (Βλέπε Δήλωση ΓΣΕΕ)

    7. Θέσπιση απλής αναλογικής ώς δικαιότερο εκλογικό σύστημα
    ΜΟΝΟ όταν θα έχανε τις εκλογές (1989) - (Βλέπε ***ΠΑΣΟΚ και ΠΑΤΕΝΤΕΣ***)

    8. Δημόσια ΔΩΡΕΑΝ Υγεία
    Ράντζα και φακελάκια (Βλέπε *ΠΑΣΟΚ και Υγεία*)

    9. Αναδιανομή εισοδήματος υπέρ των οικονομικά ασθενέστερων
    Αναδιανομή εισοδήματος υπέρ των πλουσίων (Βλέπε *ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΤΕΝΤΕΣ 1994-1995*)

    10. Πόλεμος στα "ρετιρέ" του δημοσίου
    Μετασχηματισμός των Δημοσίων Υπαλλήλων σε Αριστοκράτες (Βλέπε ***ΠΑΣΟΚ και ΕΡΓΑΣΙΑ***)

    11. Διασφάλιση του εισοδήματος των αγροτών
    Κατασπατάληση όλων των αναπτυξιακών κονδυλίων της "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο" στου Αντύπα και στου ΛΕ.ΠΑ., ωστε να γίνει η Ελλάδα επίσημα το παράδειγμα προς αποφυγήν στα σεμινάρια της Ε.Ε.

    12. Αξιοκρατία και ισότητα μεταξύ όλων των Ελλήνων
    Με μπιλιετάκια απο τις κλαδικές για μαζικούς διορισμούς

    13. Διασφάλιση του Εθνικού κύρους της χώρας
    Με μεγαλύτερο "επίτευγμα" εξωτερικής πολιτικής την διασφάλιση της ειρήνης στο Τσάντ, μεταξύ Μουαμάρ

    Καντάφι και Μιτεράν στην σύνοδο της Ελούντας. Όσο για τα υπόλοιπα, βλέπε στην σελίδα bravoyorgo.com εδώ.

    14. Υπεύθυνες πολιτικές για τις μελλοντικές γενεές
    Καταχρέωση μέχρι και τα τρισέγγονα του κάθε Έλληνα

    15. Ανάπτυξη και πρόοδος της χώρας μας
    Απο την 1η (ΠΡΩΤΗ) θέση σε ρυθμούς ανάπτυξης στην ΕΟΚ και την 2η (ΔΕΥΤΕΡΗ) ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ το 1981, στην

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΣΗ της ΕΟΚ σταθερά απο το 1989 εώς σήμερα!

    16. Οικονομική ανάπτυξη, σταθεροποίηση της οικονομίας και ευημερία

    1989:Η Ελληνική οικονομία έχει να φτάσει σε αυτά τα χάλια απο την εποχή της κατοχής και του Εμφυλίου

    (Βλέπε *ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ "ΘΑΥΜΑΤΑ" ΑΝΔΡΕΑ*)

    Αυτό ήταν το ΠΑΣΟΚ και δεν έχει αλλάξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Οργανωση απο σκουπιδοαλητες συνεταξαν ερωτηματολογιο το οποιο απευθυνουν σε διαφορα κρατη. Ζητουν να μαθουν ποσες μεριδες Ολοκαυτωματος χορηγουμε στα παιδια των σχολειων μας.


    11. Please estimate the percentage of students in your country who visit authentic sites, and list three primary sources of funding available in your country for visits to authentic sites.

    Ακολουθει εδω απο το ελληνικο Υπουργειο Παιδειας η απαντηση
    σε 1 μονο απο τις παμπολλες ερωτησεις αυτου του απιθανου ερωτηματολογιου. Σημειωστε οτι αυτο το σκουπιδαριο, ενω γνωριζει οτι απευθυνεται στην Ελλαδα που ως γνωστον ηταν υπο κατοχη, εχοντας κατ' εκεινη την περιοδο δεχτει σειρα επιθεσεων απο σμηνος εχθρων, αφηνει την φραση "αυθεντικους τοπους" να υποβαλλεται και στην Ελλαδα, ενω αυτο αρμοζει μονο στην περιπτωση της Γερμανιας.

    Περιττο να επισημανω οτι ουδεποτε τεθηκε θεμα αναλογου ενδιαφεροντος για τυχον Ελληνες που θανατωθηκαν με βαρβαρο τροπο, στην Ελλαδα ή στο εξωτερικο ( Γερμανια ) απο ΝΑΖΙ



    In Greece there are no original Holocaust monuments, since there were no concentration camps. Students of Greek schools can visit the Jewish Museums in Greece,

    =>the Holocaust Memorials in 29 cities in Greece,

    ===> as well as Jewish Synagogues in Greece,<====


    which have been restored largely





    ===>with funds of the Greek State,<===


    such as the Jewish Synagogues in Veria and Chania.

    ---------------------

    Για οσους ωρυονται {γιατι αραγε να μην ειχαμε κι αλλα αεροσκαφη για την Πυροσβεστικη μας...
    Γιατι να μην διναμε κατι τις σε ξεχασμενους υπερηλικους αγροτες που δεν εχουν να πληρωσουν ΔΕΗ και
    πετρελαιο θερμανσης στα 80α τους
    Γιατι να μην προσληφθουν μερικοι ακομα οδηγοι στο ΕΚΑΒ, και να μην τρεμουμε, μηπως...}

    -------

    Στο μεταξυ, οπως βλεπετε, η Υπουργος δεν καταφερε να μετρησει τα ποσοστα που απαιτησε ο συρφετος.

    Καταφερε ομως και
    ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ
    με αλλο τροπο, οπως
    μολις ειδατε.

    Και τελος, μην ανησυχειτε οι οπαδοι αυτης της γυναικας εαν ξαναβγει ή οχι, εκπροσωπος Ελληνων στο Κοινοβουλιο. Θα την ψηφισουν/προωθησουν τα Σκουπιδια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. με εκνευριζουν οι βλάκες που βγαίνουν και καταφέρονται ενάντια στο πασοκ η στην ΝΔ
    και ερωτώ. τι διαφορά έχουν τα δύο κόμματα;
    ξέρει κανείς; η μήπως νομίζετε πως αν η μαριέττα δεν ήταν στην νδ και ήταν στο πασοκ θα αλλαζε τίποτα
    τα ίδια θα έλεγε
    είναι οι ίδιοι ανθρωποι με διαφορετικά ονόματα και διαφορετικές ταμπέλες
    προσκυνημένοι στους εκάστοτε προστάτες τους όσο δεν πάει
    μπινελίκι και ξύλο θέλουν και οι μεν και οι δε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ο δοσιλογισμος στον οποιο εξωθηθηκε, υποβληθηκε, υπεστη
    ή και απλως παρασυρθηκε το Υπουργειο Παιδειας της Ελλαδας
    απεικονιζεται και στην παρακατω απαντηση που δοθηκε απο την Υπουργο
    Μ.Γ.

    Η ερωτηση, πρωτα:

    14. How far and in what ways is your country’s own national history integrated into the teaching of the Holocaust?

    Iδου και η απαντηση

    The Greek Jews’ Holocaust is an integral part of Greek history, as it consisted in the persecution and extermination of Greek citizens of Jewish religion by the Nazis during World War II.

    Ωστε "παρτ" της ελληνικης Ιστοριας, "ιντεγκραλ" επιπλεον.

    Ποτε εγιναν Ελληνες πολιτες οι Εβραιοι? Με τι κριτηρια?
    Με ποια διοικητικη πραξη ποιανης κυβερνησης? Η οποια ποτε ηλεγξε το ποινικο τους μητρωο για πραξεις κατα της Ελλαδος, και μαλιστα σε περιοδους απολυτης υποδουλωσης του Ελληνισμου?

    Η Ιστορια δεν προκειται να μεινει αδιαφορη στην κακοποιηση της εκ μερους των εχθρων της. Αυτο να το βγαλουν απ το μυαλο τους, ερπετα και σαυρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΖΟΡΜΠΑΣ = ΕΓΓΥΗΣΗ χ 10

    ΑΠΙΣΤΙΑ = ΚΑΚΚΟΥΡΓΗΜΑ + ΖΟΡΜΠΑΣ :
    ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ

    Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ = ΕΓΓΥΗΣΗ χ 100

    Σημ: Εαν υπηρχε Ζορμπας το 99/00
    πολυς κοσμακης θα ειχε σωσει
    τα κοπια του.


    ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93.   ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΡΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ??? !!!
    ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΠΟΡΝΙΔΙΩΝ ??!!
    ΠΕΤΡΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ + ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΟΥΡΟΥΠΛΗΣ:
    ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ? ΘΑ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ? ΑΣΧΕΤΟΙ?

    Κύριε Πέτρο Ευθυμίου, Κύριε Αθανάσιε Τσουρουπλή
    Η ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ η φίλη - Σύμβουλος της Μαριέττας Γιαννάκου ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ
    ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΙΤΟΥΤΟ ΣΤΗ ΑΣΠΑΙΤΕ – ΣΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΕΠΘ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ !!


    Κύριε Πέτρο Ευθυμίου, Κύριε Αθανάσιε Τσουρουπλή, Κύριε Βασίλειε Κουλαιδή (ΚΟΛΛΗΤΈ της Μαρίας Δαμανάκη) η Εύη Μπότσαρη που κάνει αγώνα για την επανεκλογή της Μαριέττας Γιαννάκου σας “λάδωσε?” σας “κορόιδεψε?” ή σας δίνει κανένα ψήφο (Ή ΚΑΜΙΑ ΠΙΠΑ) για να σας κλείνει τα μάτια?

    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΡΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΤΡΕΞΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ !! ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ ΤΟΝ κ. ΝΙΚΟ ΜΕΓΓΡΕΛΗ ΜΑΖΙ??
    ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Ο κ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΕΙΝΑΙ “ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ” ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ? Α ! ΒΡΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ!!www.alfavita.gr


    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΝΤΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΤΡΙΩΝ ΕΝΤΙΜΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΜΕΡΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΚ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΗ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΚΑΧΡΙΜΑΚΗ.
    ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΑΡΙΘΜΟ RΕ 207469350 GR TΗΣ 3-04-2007

    ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΜΗ "ΧΑΘΟΥΝ" ΤΑ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
    Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟ κ. ΙΩΑΝΝΗ ΨΥΧΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΕΨΙΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΩΞΕΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ!!! ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ!!! ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!



    Η “ΕΚΛΟΓΗ” ΤΗΣ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΓΙΑΤΙ (ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΕΤΩΝ) ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΕΓΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!
    -------------------------------
    ΥΠΕΠΘ
    ΑΠ 91333/Δ1
    22-0θ-07
    ΘΕΜΑ: Αναστολή προσλήψεων και υπηρεσιακών μεταβολών

    Μετά την προκήρυξη των εκλογών τής 16ης Σεπτεμβρίου 2007, και με βάση τις διατάξεις του Ν. 2190/1994, απαγορεύεται η έκδοση πράξεων που αφορούν το διορισμό ή την πρόσληψη καθώς και οποιαδήποτε μεταβολή που αναφέρεται στην υπηρεσιακή κατάσταση των δημοσίων υπαλλήλων.
    Στο πλαίσιο της απαγόρεφσης αφτής, η οποία αναφέρεται και σε εγκύκλιο του Υπουργού Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης που εκδόθηκε με Δελτίο Τύπου στις 20/θ/2007, θα πρέπει να ανασταλεί η διαδικασία χορήγησης νέων εκπαιδεφτικών αδειών σε εκπαιδεφτικούς Πρωτοβάθμιας και Δεφτεροβάθμιας Εκπαίδεφσης, αλλά και η έναρξη όσων έχουν ήδη εγκριθεί, και να μετατεθούν μετά τη διενέργεια των εθνικών εκλογών. Η ρύθμιση αφτή είναι αναγκαία για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων, αφού τα λειτουργικά κενά τα οποία θα προκύψουν με την απουσία των εκπαιδεφτικών δεν είναι δυνατόν να καλυφθούν με την πρόσληψη αναπληρωτών πριν από τις εκλογές και την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης.

    Ο Υφυπουργός
    Γεώργιος Καλός
     
    Εσωτ. Διανομή
    1. Δ/νση Προσωπικού Π.Ε.
    2. Δ/νση Προσωπικού Δ.Ε.

    ----------------------------------

    Εμείς είχαμε από την αρχή της υπόθεσης όλα τα στοιχεία για την απάτη εκλογής της που ήταν μια οργανωμένη «απάτη μεταξύ μερικών λαμογιών» που έχαναν την εξουσία και τα «πούλαγαν όλα» και των ανερχόμενων μεγαλοαπατεόνων του νεοκαραμανλιαμού !! Μέσα σε αφτό το κλίμα κάποιοι έντιμοι (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ) υπέγραψαν χωρίς να ζητήσουν να δούν τα πρωτότυπα ένγραφα.
    Η μεγάλη «απάτη» είναι στο ότι εξέλαβαν την απόσπαση της Εύη Μακρή - Μπότσαρη στη Φιλοσοφική Σχολή ως ερεvνητικό έργο.
    Από όλα τα ένγραφα που έχουμε στη διάθεσή μας τα οποία είναι χωρίς αριθμό πρωτοκόλλου προκύπτει ότι η κυρία «Μόνικα» Εύη Μπότσαρη ουδέποτε είχε σύμβαση ερεvνήτριας με τη Φιλοσοφική απλά ως αποσπασμένη εκεί από το Τεχνικό Λύκειο που είχε οργανική θέση «βοηθούσε» ως γραμματειακή υποστήριξη στις έρεvνες, που κάναν τα εργαστήρια (αν κάναν και δεν ήταν όλες «στημένες», αλλά ΔΕΝ ήτα ερεvνήτρια η ίδια !! ΄Ετσι οι καθηγητές της Φιλοσοφικής σχολής βεβαιώνουν ότι συμμετείχε σε έρεvνες αλλά πουθενά δεν φαίνεται ότι είχε σύμβαση ερεvνήτριας!!

    Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΦΙΛΗ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ!!
    ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΥΓΕΙ ΤΗ ΔΙΩΞΗ ΚΑΙ ΝΑ «ΞΕΧΑΣΤΕΙ Η ΥΠΟΘΕΣΗ» ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ «ΕΚΛΕΓΕΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ» ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ και εκτίθεται ως βουλευτής Φθιώτιδας ο κ. Αθανάσιος Τσουρουπλής ?? (τα πουλάκια μας)!!
    ΑΛΛΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΧΕΙ ΑΡΒΑΝΙΤΕΣ ΠΟΥ «ΔΕΝ ΑΣΤΕΥΟΝΤΑΙ» ΑΛΛΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΘΑ ΤΗ ΒΡΟΥΜΕ....ΘΑ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ... Η ΚΑΚΙΑ ΚΑΙ Η «ΕΛΑΦΡΟΤΗΤΑ» ΔΕ ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ...
    Η ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ «ΕΙΔΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ»!! ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΛΛΗΤΙΣΣΑ ΤΗΝ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΘΕΜΑ!!
    ΑΣ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΝ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ  ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ!! ΤΕΤΟΙΑ «ΦΑΤΣΑ ΧΩΜΕΝΗ ΠΑΝΤΟΥ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΛΟΥΔΟΒΙΚΩΝ ΕΙΧΕ ΝΑ ΦΑΝΕΙ!!
    ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΑΠΑΤΕΩΝΙΣΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙΣ !!!



    ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΣΗΜΑΝΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ (ΠΛΗΝ Μ. ΚΑΧΡΙΜΑΚΗ Β. ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ Σ. ΡΑΠΤΗ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΛΛΩΝ) !!

    ΝΕΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗ "ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΝΙΔΙΩΝ" ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΜΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΨΗΦΟΥΣ !!
    ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ "ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ"!!
    Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ.ΑΣ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ «ΕΛΛΗΝΑ ΣΑΡΚΟΖΙ» ΝΑ ΣΑΣ «ΧΑΡΙΣΕΙ ΘΕΣΕΙΣ» ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΟΡΑ: ΟΥΤΕ Ο «ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΑΡΚΟΖΙ» ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΥ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ!!
    ΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΕΝΤΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΘΑΡΜΕΝΟΥΣ
    ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΙΑΣ. ΤΕΛΟΣ ΣΤΙΣ ΠΟΡΝΕΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ “ΒΙΑΖΟΥΝ” ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΝ ΕΡΓΑΣΙΑ!! ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΕΡΩΜΕΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ !! ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΝ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ!!
    ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ & ΒΙΑΣΤΕΣ - ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΩΡΑ!!
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΙΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ!!
    ΨΗΦΙΣΤΕ ΝΕΟΥΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Πραγματι δεν ειμαστε συγκρισιμοι με τους Γαλλους και τον Σαρκοζυ

    Προτιμω τους Ελληνες. Ειναι καλυτεροι.

    Καλα αυτα που εγραψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση