GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ολόκληρο το κείμενο του Κ. Λαλιώτη...

. Υποστηρίζει τον Γ. Παπανδρέου και ζητάει "επανίδρυση" του ΠΑΣΟΚ Ο Κ. Λαλιώτης έδωσε στη δημοσιότητα το κείμενο που ετοίμασε με...

.
Υποστηρίζει τον Γ. Παπανδρέου και ζητάει "επανίδρυση" του ΠΑΣΟΚ

Ο Κ. Λαλιώτης έδωσε στη δημοσιότητα το κείμενο που ετοίμασε μετά την εκλογική ήττα του ΠΑΣΟΚ και το είχε παραδώσει στον Γ. Παπανδρέου.
Σε αυτό δεν λέει καθαρά τι φταίει κατα τη γνώμη του για την ήττα του ΠΑΣΟΚ αλλά γράφει τι πρέπει να γίνει. Και υποστηρίζει την ανάγκη για "Επανίδρυση του Κινήματός μας με όρους Λαϊκής Συμμετοχής και Αυτό-οργάνωσης των Πολιτών".
Και για το θέμα της ηγεσίας γράφει:
"Η ηθική και η πολιτική μου στήριξη στο Γιώργο Παπανδρέου θα είναι δεδομένη.
Με την προτροπή να ακούσει τους «άπιστους» που μπορούν να δουν καθαρά και μακριά και όχι τους «τυφλούς πιστούς» που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να δουν καθαρά και μακριά.
Σε κάθε περίπτωση η θέση και η επιλογή μου είναι σαφής. Για λόγους ηθικής τάξης θα είμαι πολιτικά μαζί με το Γιώργο Παπανδρέου, όποια και να είναι η πολιτική του απόφαση, ακόμα και εάν διαφωνώ με αυτή".

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρο το κείμενο του Κ. Λαλιώτη.

115 σχόλια

  1. Καλώς τόνε
    κι ας άργησε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΚΑΙ
    ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ

    11/10/07
    Χ.Α.Α. 5270 !! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Ο Θαυματοποιος το εβαλε αμετι
    μοχαμετι να μας δωσει πισω και
    κατι παραπανω, οτι μας αρπαξαν(με
    αδελφιστικο τροπο)τα πρασινα λαμογια.

    Τα ζαλισμενα κοτοπουλα, 16/09/07 γαρ, σωνει και καλα κλαινε γιατι
    η αναθεωρηση του ΑΕΠ ηταν μονο 9%
    και οχι 25%. Εμ δεν κλαινε για
    αυτο,κλαινε για το μπουρδελακι
    τους στη Χαρ.Τρικουπη.
    Σκουζει το αλλο κοτοπουλο γιατι
    ανεβηκε το ψωμι 20 λεπτα, λες και
    δεν ξερει το κοτοπουλο οτι διεθνως
    η τιμη του σταριου διπλασιαστηκε.
    Οι Κινεζοι βαρεθηκανε το ρυζι, θελουν και ψωμι. Συντροφε δεν
    πειραζει ας παρουν και κανενα
    ευρωπουλο αυτοι που τους σκιζατε
    τα λαστιχα των τρακτερ και τους
    ριχνατε ζαχαρη στα ρεζερβουαρ.
    ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ
    ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΠ, ΠΟΤΟ ΚΑΙ ΠΟΣΟ??


    Ο Μαλακας(που τωρα ομως πινει πρασινο αιμα) που δεν προσεχε

    8:31 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλα ,ας απολογηθει ο κιτρινιαρης για τον πολεμο λασπης που χρονια κανει στη ΝΔ και στον Μητσοτακη(ο οποιος εχει δικαιωθει,ας μας πει τις θεσεις του για την 17Ν (την πραγματικη) και βεβαια για το μαυρο χρημα σε ποιες τσεπες (του) εχει παει.


    Χαιρετε και καλυνηχτα κυριε κιτρινε Λαλιωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΛΑΛΙΩΤΗΣ

    Ενας πεπερασμενος, δηλαδη τελειο-
    μενος, ημιμαθης πολιτικαντης της
    δεκαετιας του 80.
    Τσουρνεψε και αυτος κατω απο την
    προστασια του πραγματικα τεραστιου
    Ανδρεα Παπανδρεου.
    Τι να πει ο βλαχος ο Λαλιωτης στον
    21ο αιωνα???
    Ο Ρουσοπουλος θελει 10 Λαλιωτηδες
    για το αριστερο του @.
    Ασε που ειναι απεχθεις για πανω
    απο το 70% του Λαου, αριστεροι,
    δεξιοι,μεσαιοι, ολοι μαζι δεν
    τον γουσταρουν. Ο ΓΑΠ τον επανε-
    φερε στο προσκηνιο μονο και μονο
    για αυτο που γινεται τωρα.
    Δηλαδη την αρχηγια του ΠΑΣΟΚ μετα
    την μεγαλη ηττα, που την ηξεραν
    και οι πετρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε τι εγινε βγηκε απο τον βουρκο για να πει τις μαλακιες του.
    πισω στο φυσικο σου περιβαλλον ρε ΛασποΛαλιωτη στο βοθρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τον Κίτσο το λεβέντη συμπληρών εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υποστηρικτές Βενιζέλου:

    1. Παπαντωνίου
    2. Τσουκάτος
    3. Νεονάκης
    4. Πάχτας
    5. Δρυς
    6. Μιλένα
    5. Λιάνης
    6. Ψωμιάδης
    7. Πρωτόπαπας
    8. Δήμητρα Λιάνη
    9. Χριστοδουλάκης
    10 Χριστόδουλος
    Guest star Λοβέρδος

    Τα συμπεράσματα δικά σας....

    ΥΓ :Απόσπασμα από την ομιλία της φτωχοΒάσως Παπανδρέου στο Εθνικό Συμβούλιο: ...."βλέπω εδώ, κάποιους που πλούτισαν ξαφνικά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν πρόλαβε να ανεβεί το κείμενο του Λαλιώτη και κατακλύστηκε από υβριστικά κέιμενα.
    Μήπως σημαίνει κάτι αυτό? Μήπως τον φοβούνται?
    Εεεεεεεεεεεε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ά ρε Κώστα.

    Κατάπιες τη συνωμοσία του καλοκαιριού του 2003 στην Ουάσινγκτον που Γιωργάκης-Σημίτης σε στείλαν σπίτι σου για να πάρει χωρίς αντιρρήσεις το παιδί το χρίσμα.

    Ξαναπήρες ρόλο τις παραμονές των εκλογών του 2007 και προκειμένου να διατηρήσεις κάποια επαφή με τα πράγματα μπαίνεις κάτω από την ανίκανη ηγεσία.

    Μιά ζωή φοβάσαι μην χαρακτηριστείς πατροκτόνος ή αδελφοκτόνος. Το σύνδρομο του Καιν που σε κατατρέχει...

    Πάλι θα καταλήξεις στο Λιβάνη να διαβάζεις βιβλία και να δίνεις χρησμούς για το μέλλον του ΠΑΣΟΚ.

    Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιος άλλος θαμενος και ξεχασμενος θα βγει απο τη ληθη του για να βγει ο ΓΑΠ ξανα. Και λυστερα λένε ότι τα λαμογια στηριζουν Μπενυ. Λάθος τα μεγαλολαμογια τύπου Λαλιωτη που προσβαλλουν τον λαο και το πασοκ τελικα στηριζουν ΓΑΠ. Και πάνω που ειχα αρχισει να πιστευω ότι θα εβγαινε ο ΓΑΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  11. Πόσες "επανιδρύσεις του ΠΑΣΟΚ" έχω ακούσει και ακόμα τα ίδια τσόκαρα βρίσκονται στην κορυφή, δεν λέγεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΛΟΙ , τα μέλη , οι φίλοι και ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ προφανώς παρακολουθούμε απογοητευμένοι τα τεκταινόμενα στο κόμμα μας.
    Βλέπουμε τον Γ. Παπανδρέου ν' αποδίδει σχεδόν αποκλειστικά τα αίτια της ήττας στον εσωκομματικό πόλεμο που δέχτηκε τα τέσσερα τελευταία χρόνια και στο ότι χρεώθηκε ένα κόμμα με καθεστωτικά χαρακτηριστικά και αναξιόπιστα πολιτικά στελέχη. Δική του ευθύνη δεν είδε, για τη δική του ανεπάρκεια δεν μίλησε, για την αδυναμία του να προχωρήσει σε τομές ικανές ν' αλλάξουν το διαβρωμένο κόμμα, δεν είπε λέξη.

    Ολοι μας όσοι στηρίξαμε και στηρίζουμε ελπίδες στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα , ακούμε πολλά ψέματα και διαπιστώνουμε πως πολιτικός διάλογος επί της ουσίας δεν γίνεται, αλλά, αντίθετα, ο ένας υποψήφιος (μέσω συνεργατών του) απειλεί τον άλλο, το επίπεδο της αντιπαράθεσης έχει κατεβεί πολύ χαμηλά και παράλληλα η οφειλόμενη αντιπολίτευση προς την κυβέρνηση δεν υπάρχει, με αποτέλεσμα η τελευταία ν' αλωνίζει ελεύθερα...
    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΡΕ


    ΛΑΛΙΩΤΗ ΟΥΤΕ Ο ΦΙΝΤΕΛ ΚΑΣΤΕΟ ΝΑ ΗΣΟΥΝ.

    ΤΙ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ.

    ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΕΤΣΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΞΕΦΤΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΕΤΑ ΤΗΝ 16.09.2007 ΔΟθΗΚΕ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ Θ.Β.Ρ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ , ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΝΕ (ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΚΑΛΟΠ) ΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ 16/9 ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ''ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ''.

    ΤΗΝ 11.11.2007 ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΩΝΙΑ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΡΑ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ.

    ΑΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΧΑΘΗΚΑΝ .

    ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ...ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥΣ... ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ. ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΤΕ , ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΜΙΛΑΤΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙ Ή ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
    Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ.
    ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ;
    ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ , ΑΛΛΑ Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΛΥΔΩΡΕΙΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΟΙ ΥΒΡΕΙΣ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. SOCIALIST REALISM
    .......................
    Η ένταξη στην ΟΝΕ, ουσιαστικά, πήρε από τα χέρια των σοσιαλιστών το μόνο δοκιμασμένο μέσον που διέθεταν για να κάνουν κοινωνική πολιτική: την ανεξέλεγκτη αύξηση των δημοσίων δαπανών. Αφ΄ ής στιγμής το δημόσιο χρέος πρέπει να μην υπερβαίνει ένα όριο, οι σοσιαλιστές δεν μπορούν πια να δανείζονται για να τα μοιράζουν. Στο εξής είναι υποχρεωμένοι να σκεφθούν άλλους τρόπους για την εξοικονόμηση πόρων που θα διοχετεύονται σε κοινωνικές πολιτικές. Με άλλα λόγια ο Σημίτης έριξε το ΠαΣοΚ με το ζόρι στο μέλλον και αυτοί ακόμη δεν του το έχουν συγχωρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  17. Ο Γ. Παπανδρέου, ο οποίος επαγγέλθηκε την ανασφάλιστη εργασία της νεολαίας πριν από τον Βιλπέν και τα μη κρατικά πανεπιστήμια πριν από την κ. Γιαννάκου, ο ηγέτης που δέχθηκε στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ τους κ. Μάνο και Ανδριανόπουλο, κηρύσσει τώρα την επιστροφή στις σοσιαλιστικές ρίζες. Η μεταμέλειά του φαίνεται να ακούγεται πειστική στον στενό περίγυρο του ΠΑΣΟΚ, αν κρίνει κανείς από τη μεταστροφή του κ. Πάγκαλου, ο οποίος είχε δηλώσει ότι επί Γ. Παπανδρέου στο υπουργείο Εξωτερικών μιλούσαν «αγγλικά με αμερικανική προφορά». Αν αποδειχθεί εξίσου πειστική στο ευρύτερο κοινωνικό σώμα, είναι μια άλλη ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. H ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ Η ΘΕΙΑ ΛΑΛΙΩΤΑ,ΤΩΡΑ
    ΠΟΥ ΚΡΙΘΗΚΕ Η ΜΑΧΗ..
    ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ.
    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ
    ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΙΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 12:57
    Εγω φίλε εκτιμώ ότι ο Κώστας Λαλιώτης ήταν ένας πολύ καλός γραμματέας . Πολύ καλύτερος από τα ''νούμερα'' που διόρισε στην ίδια θέση ο Γ.Α.Π.
    Για επικοινωνιακός σύμβουλος προεκλογικά όμως δεν ήταν η καλλίτερη επιλογή.
    Ο κώστας Λαλιώτης έχει αντίληψη για την Ελληνική κοινωνία της προ 10 ετων κατάστασης .
    Άλλα τα σημερινά δεδομένα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. TO PROGRAMMA POY PAROYSIASE TO PASOK PROEKLOGIKA DEN HTAN VASISMENO STHN IDEOLOGIA TOY ???

    TI MAS LENE OTI TWRA PREPEI NA SYZHTHSOYN TIS THESEIS TOYS ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο Βενιζέλος συντηρεί την άποψη ότι ο «Γιώργος δεν παίζει τίμια» και με επιστολή του στον Αθανασάκη ζητάει να γίνουν συστάσεις στις οργανώσεις να κρατούν ίσες αποστάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υποστηρικτές Βενιζέλου:

    1. Παπαντωνίου
    2. Τσουκάτος
    3. Νεονάκης
    4. Πάχτας
    5. Δρυς
    6. Μιλένα
    5. Λιάνης
    6. Ψωμιάδης
    7. Πρωτόπαπας
    8. Δήμητρα Λιάνη
    9. Χριστοδουλάκης
    10 Χριστόδουλος
    Guest star Λοβέρδος

    Τα συμπεράσματα δικά σας....

    ΥΓ :Απόσπασμα από την ομιλία της φτωχοΒάσως Παπανδρέου στο Εθνικό Συμβούλιο: ...."βλέπω εδώ, κάποιους που πλούτισαν ξαφνικά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το όνομα Λαλιώτης έχει ένα ειδικό βάρος γιά το ΠΑΣΟΚ.
    Η τοποθέτηση του με τον Παπανδρέου
    δεν είναι αμελητέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΙ ??????????


    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ?
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΣ?
    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ?
    ΜΗΠΩΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ?
    ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΘΕ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΥΧΗΘΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ! ΑΛΗΘΕΥΕΙ ?
    ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Α-ΥΛΟΣ!
    ΚΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ,ΜΟΥ ΛΕΕΙ –ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ? ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ
    ΠΑΘΑΙΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ !!
    -ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΥ ΕΙΠΑ , ΟΤΙ ΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΛΑΟ ΜΑ ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ………
    -ΣΣΣΣ ΤΙΠΟΤΑ ,ΤΙΠΟΤΑ ΕΙΝΑΙ Α-ΥΛΟΣ ΞΑΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ.
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΑ .

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ
    1) ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΣΥΣΤΗΝΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ
    2) Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ
    3) ΟΤΑΝ ΔΟΣΗΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΗΡΕΙΣ
    4) ΛΑΘΕΙ ΔΕΝ ΣΥΧΩΡΙΟΥΝΤΑΙ
    5) ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ ΕΙΣΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
    6) ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ
    7) ΣΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ, Ο ΠΕΛΑΤΗ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΥΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ
    8) ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΣ ΞΟΦΛΗΣΕΣ !!! ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ !!!!!

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ? Η ΕΓΩ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΓΙΑΤΡΟ ?

    ΕΝΑΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.
    ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΛΓΗΤΗ
    ΣΗΜΙΤΙΚΗ ΔΕΞΙΑ.
    ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δεν γουσταρω τον σημιτη-βενιζελο
    αλλα δεν επιτρεψω ποτε στον τυχαρπαστο κολοπαιδο του ανδρεα,
    να προκαλεση ΜΕΓΚΑ-διασπαση.

    ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ.

    η "θεια" πορνη.

    ΛΑΛΙΩΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ANAΡΩΤΙΕΤΑΙ Ο ΑΦΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΤΙ
    ΤΟΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ..
    ΟΛΟΙ.
    ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ...
    ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ...
    ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ
    ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ Η ΘΑ ΠΑΕΙ
    ΦΥΛΑΚΗ...
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ.ΞΥΠΝΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. H ΠΟΥΤΑΝΙΤΣΑ Η ΘΕΙΑ ΛΑΛΙΩΤΑ,ΤΩΡΑ
    ΠΟΥ ΚΡΙΘΗΚΕ Η ΜΑΧΗ..
    ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ.
    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΤΟΝ
    ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΙΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΑΓΚΕΣ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ
    ΝΑ ΕΝΔΩΣΗ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥ ΤΗΣ AGB ΛΑΜΠΡΑΚΗ.
    Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ...
    ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ
    ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΑΜΑΤΗΚΟΤΗΤΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ?
    ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ Η AGB.
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΔΙΝΕΙ
    ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΚΟΥΟΥΣ ΣΕ
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,
    ΘΑ ΑΡΧΙΣΗ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗ ΜΕ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ,
    ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ...
    ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    Η ΑΠΕΙΛΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΘΕΙ..
    ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ.
    ΘΕΛΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ,ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ...

    ΔΗΛΑΔΗ ΝΕΑ ΗΤΤΑ..
    ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Η ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Για λόγους ηθικής τάξης θα είμαι πολιτικά μαζί με το Γιώργο Παπανδρέου, όποια και να είναι η πολιτική του απόφαση, ακόμα και εάν διαφωνώ με αυτή."

    Διαφωνεί με τον Γιώργο αλλά η ηθική του δεν του επιτρέπει να τον προδώσει.

    Όπως και στο συνέδριο του 1996, όπου, λεκτικά τουλάχιστον, στήριξε Άκη, το σύνδρομο του Κάιν καταδιώκει τον Κώστα και δεν μπορεί να συνέλθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΛΑΛΙΩΤΗ


    ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ

    ΓΙΑΤΙΘΑ ΣΕ ΔΙΑΓΡΑΩΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε

    ΕΑΝ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ Γ.Α.Π
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ –ΛΙΓΟΣ
    ΕΑΝ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ Α. Π.
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ – ΛΙΓΟΣ
    ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ?
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΑΙΤΙΑ ?
    ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΜΕ ΜΙΣΟ ΠΟΔΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΠΕΙΡΕ 47% ?
    ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ Η ΝΙΚΗ ?
    ΜΗΠΩΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΕΠΟΙΚΗΜΕΝΗ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΓΕΥΣΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΚΝΩΝ ΤΟΥ ?
    ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΓΕΝΝΙΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
    ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΧΟΜΕ ΩΣ ΕΞΕΙΣ
    1)ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ Η ΝΤΟΡΑ
    2) ΠΡΟΒΛΗΜΑ [ ΣΚΟΠΙΑΝΟ]
    3) ΜΠΟΥΣ ΥΠΕΡ ΣΚΟΠΙΩΝ
    4) ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ ΜΠΟΥΣ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΤΩΝ 17
    5) Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΕΙΠΕ –ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ –
    ΕΡΩΤΗΜΑ?
    ΜΗΠΩΣ < ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ> ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ?
    ΚΙ ΑΝ ΛΕΝΕ ΟΧΙ, ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ?
    ΕΓΩ ΙΣΩΣ ,ΑΝ ΑΚΟΥΓΑ ΤΟΝ ΤΕΩΣ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΣΩΣ.
    ΕΩΣ ΤΟΤΕ ΣΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΤΡΕΜΩ ΣΤΗ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΛΟΓΟ ΜΙΣΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ { ΔΡΑΜΑ}ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ !!!!??????


    ΕΝΑΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΔΕΙΛΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βενιζέλος = Μπάγεβιτς.

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερη κατάρα αυτή την εποχή από το να είσαι ταυτόχρονα ΠΑΣΟΚατζής και βάζελος! Δεν αντέχω άλλο, θέλω αποτέλεσμα. Ήτοι πρωτάθλημα και εξουσία.

    Τι κι αν ο Μπάγεβιτς είναι ένας ευτελής, φιλάργυρος, τιποτένιος, παραδόπιστος και κακόψυχος άνθρωπος; Φέρνει πρωτάθλημα; (Ναι!) Ε, αυτό είναι το θέμα.

    Το ίδιο ισχύει και για τον Βενιζέλο. Και τι έγινε που είναι ένα άθλιο κοράκι διψασμένο για εξουσία, ένας πεινασμένος γύπας που αδημονεί να ξεσκίσει τις σάρκες του Γιωργάκη... Το θέμα είναι ότι αυτός ο άνθρωπος μπορεί να φέρει το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, πράγμα που δεν μπορεί να κάνει ο (γενικά ανίκανος) Γιωργάκης.

    Εσείς, αν χτίζατε το σπίτι σας, ποιόν θα διαλέγατε για μάστορα: τον σχολαστικό και τελειομανή πλην όμως κακόψυχο μάστορα, ή το καλό παιδί, που θα δουλέψει τίμια μεν, αλλά θα αφήσει δεκάδες μερεμέτια και κακοτεχνίες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. επειδή ο Λαλιώτης προσχώρησε ή καλύτερα ανακοίνωσε οτι συντάσετε με τον Παπανδρέου,
    αυτό πάει να πεί,
    συνεπάγεται,
    ή βολευει να ερμηνευεται οτι καπελώνει το κόμμα του ή τον πρόεδρο;;
    ή οτι ο πρόεδρος είναι τόσο χαιβάνι και άπειρος να τον δεχτεί μετα βαίων και κλάδων;
    νομίζω οτι μπορεί και δείχνει πια ποια είναι η θέση που ταιριάζει στον καθένα.


    ε, εσείς δεν παίζεστε..
    η σύζυγος Λαλιώτη που κολλάει τώρα;;
    καλά κάνει η γυναίκα και υπερασπίζετε τον άντρα της.
    μήπως πρέπει να κάνει κάτι και το Πασοκ για να είναι η κυρία Λαλιώτη ευχαριστημένη; (για τον άντρα της)....
    συνέλθετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. TO ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ.
    ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΠΑΣΟΚ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ.
    ΜΑΛΑΚΑ ΛΑΛΙΩΤΗ.
    ΑΣΧΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "...Εσείς, αν χτίζατε το σπίτι σας, ποιόν θα διαλέγατε για μάστορα: τον σχολαστικό και τελειομανή πλην όμως κακόψυχο μάστορα, ή το καλό παιδί, που θα δουλέψει τίμια μεν, αλλά θα αφήσει δεκάδες μερεμέτια και κακοτεχνίες?..."

    ατυχές το παράδειγμα....

    προσωπικά πάντως θα διάλεγα αυτόν που θα σεβόταν το πορτοφόλι μου,
    που θα μου έκανε καλή τιμή
    και ενδεχομένως σκόντο ή και δόσεις.
    πιθανότατα λοιπόν να ήταν το
    "καλό παιδί"

    διότι ο κακόψυχος το πιθανότερο είναι οτι θα με έκλεβε,
    θα υπερτιμολογούσε
    θα με βίαζε και θα με εκβίαζε για να πάρει τα λεφτά του
    θα βολόδερνε την κακιά αύρα και γρουσουζιά του
    και μπορεί να μου τα έσουρνε και ενα χεράκι,

    μπορεί,
    πάντως είναι ατυχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εμείς έχουμε ένα μόνο ερώτημα προς το παρόν: Γιατί δόθηκε η επιστολή τώρα στη δημοσιότητα; Αφού δηλαδή η αρχηγική διαμάχη έχει ουσιαστικά κριθεί υπερ του Γ. Α. Παπανδρέου;

    ΑΝΤΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αχ βρε ΓΑΠ. Πού πας; Με λιβάνη, Λαλιώτη, Τζουμάκα, Τσοβόλα, Παπουτσή κλπ, όλοι αποτυχημένοι, πες μου τι είναι θα κένεις ακόμα και αν κερδίσεις στις 11-11. Νομίζεις ότι θα κερδίσει και το πασοκ; Με αυτούς που έχεις γύρω σου, που ούτε βουλευτές δεν μπόρεσαν να εκλεγούν πιστεύεις ότι θα κερδ΄΄ισει το πασοκ τησ νδ; και αν χασεις και το 2009 τις ευρωεκλογές, τότε τι θα λές; Δώστε μου ακόμα μία ευκαιρία; Έλεος. Έπρεπε να απαλλάξεις το πασοκ από την παρουσία σου και να το αφήσεις να επιλέξει όποιον αρχηγό ήθελε η βάση. Τα στελέχη που σε στηριζουν ειναι βαριδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ βρε ΓΑΠ. Πού πας; Με λιβάνη, Λαλιώτη, Τζουμάκα, Τσοβόλα, Παπουτσή κλπ, όλοι αποτυχημένοι, πες μου τι είναι θα κένεις ακόμα και αν κερδίσεις στις 11-11. Νομίζεις ότι θα κερδίσει και το πασοκ; Με αυτούς που έχεις γύρω σου, που ούτε βουλευτές δεν μπόρεσαν να εκλεγούν πιστεύεις ότι θα κερδ΄΄ισει το πασοκ τησ νδ; και αν χασεις και το 2009 τις ευρωεκλογές, τότε τι θα λές; Δώστε μου ακόμα μία ευκαιρία; Έλεος. Έπρεπε να απαλλάξεις το πασοκ από την παρουσία σου και να το αφήσεις να επιλέξει όποιον αρχηγό ήθελε η βάση. Τα στελέχη που σε στηριζουν ειναι βαριδια!!!

    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
    ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
    ΠΑΧΤΑΣ
    ΝΕΟΝΑΚΗΣ
    ΜΠΙΣΤΗΣ
    ΤΣΟΥΚΑΤΟΣ
    ΑΚΗΣ-ΕΜΠΟΡΟΙ ΟΠΛΩΝ
    ΣΗΜΙΤΗΣ-ΕΙΣΗΓΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ
    ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο άκης είναι με ΓΑΠ. Επίσηςτο χρηματιστηριο ιδεα του Λαλιωτη ήταν. Νεονακης και παχτας δικαιωθηκαν δικαστικά. Τώρα Ο παπακωνσταντινου ο πρωην Γενικοε Δ/ντης του πασοκ καποια προβληματα έχει με τη δικαιοσυνη, αν και φιλος του ΓΑΠ. ¨οσο για σημίτη, καλά φάγατε όλι 8 χρόνια. Αμ δεν ήατν ο κοντος πρωθυπουργος σημερα θα ηταν ο εβερτ και θα λεγατε καιευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Λαλιώτη το ανάγνωσμα.
    Μαλακία αντίσχωμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΠΑΙΞΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ.

    ΑΠΟΚΑΛΥΦΤΗΚΕ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ,ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΟΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΤΩΧΟΓΕΙΤΟΝΙΑ.
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΦΤΩΧΟΣ ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ....ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΥΨΗΛΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ.

    Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΑΙΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΟΥΡΑΝ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΜΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΤΕΣ.

    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΠΕΤΥΧΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.
    ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΣΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΡΓΟ.

    ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μια απορρία. Αν εκλειγει ο ΓΑΠ και χασει ευρωεκλογες και στη συνεχεια δημοτικες και βουλευτικες, τότε θ ατου φταει πάλι η υπονόμευση ή η ανικανότητά του, ακόμα και στην επιλιγή στελεχών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το θεμα δεν είναι αν θα γίνει ο Μπενυ πρωθυπουργός, αλλά αν μπορεί ο ΓΑΠ να νικήσει τον ΚΑΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κύριε Βενιζέλε, σήμερα το νιώθουμε όλοι ότι το διακύβευμα δεν είναι η "ικανότητα" η δική σας και η "ανικανότητα" του Παπανδρέου, αλλά η δυνατότητα των πολιτικών κομμάτων να λειτουργούν αυτόνομα, χωρίς να εγκλωβίζονται στους σχεδιασμούς των κάθε λογής οικονομικών συμφερόντων. Και η αυτονομία αυτή κινδυνεύει. Οι μιντιοκράτορες έχουν βαλθεί να πετύχει το σχέδιό τους και μην κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Για να νικησει ο ΓΑΠ τον ΚΑΚ χρειαζεται ενας ΦΑΚ/
    FUCK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το ζήτημα είναι ποιος θα ξαφερει στις επομενες εκλογες το πασοκ πρωτο. ΟΓΑΠ απέτυχε. Ώρα για αλλαγή γιατί και η νέα ήττα είναι πλέον ορατη. Δεν μπορεί ο ΓΑΠ, όχι γιατι τον υπονομευουν αλλά γιατί είναι εκ φύσεως ανίκανος. Ε΄νας ανθρωπος που γεννηθηκε και ανατραφηκε με τη σκεψη οτι καποτε θα γινει πρωθυπουργος, αυτό τον κανει αυτοματα ανικανο. Α ρε τυχερε ΚΑΚ θα κυβερνας για άλλα θα χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τι να νικήσει ο ΓΑΠ. Δεν μποορεί να μιλήσει ελληνικά, η αρχηγία τον μάρανε, το βλαμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τον ΓΑΠ τον γνωρισαμε. Γιατι να μην δοκιμασουμε και τον μπενυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΜΑΓΚΕΣ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ
    ΝΑ ΕΝΔΩΣΗ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥ ΤΗΣ AGB ΛΑΜΠΡΑΚΗ.
    Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ...
    ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ
    ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΑΜΑΤΗΚΟΤΗΤΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ?
    ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ Η AGB.
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΔΙΝΕΙ
    ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΥΠΑΚΟΥΕΣ ΤΗΛΕΠΕΡΣΟΝΕΣ, ΣΕ
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ!

    pasok2007.blogspot.com









    ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ!

    pasok2007.blogspot.com










    ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ!

    pasok2007.blogspot.com












    ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ!

    pasok2007.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εγω προσωπικα γουσταρω, αντι για αλαφουζο και όλους τους παπαδες να στηριζουν τον μπουχεσα τον ΚΑΚ, τον μπενυ και με Λαμπρακη και Μπομπολα. Ποιο πολλα προσφερουν αυτοι από Αλαφουζο Βαρδινογιαννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλυτερα υπουργος ο Βερελλης και ο Ζαφειροπουλος παρα η παπουτσης του Σαμινα και ο Λαλιωτης με τις μιζες. και σιγουρα καλυτερα η Ραπτη από την ασχημομουρα την Ξενογιαννακοπουλου που ηταν η πιο αχρηστη γραμματεας μαζι με τον αθανασακη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δηλ σε μια υποτιθεμενη κυβερνηση ΓΑΠ θ αείναι υπουργοι Ο λαλιωτησ ο αρσενης νο λιβανησ ο τσοβολας ο αθανασακησ, ο τζουμακας, η μαριλιζα και η γκερεκου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΑΝ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
    ΚΕΡΔΙΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ,
    ΤΟ ΧΑΖΟΓΙΩΡΓΟ
    ΠΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. 2.44
    Ποια Ράπτη εννοείς?? Την ξανθιά Θεσσαλονικιά?? ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΘΕΛΩ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΑΡΧΗΓΟ
    ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΑΣΟΚ,
    ΕΝΩΜΕΝΟ ΒΡΩΜΕΡΟ ΝΑ ΤΡΟΜΑΖΕΙ ΤΟΝ
    ΛΑΟ.

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Για τα μπαζα δεν ειανι ο μπενυ. Για τα μπαζα είναι οι ψηφοφοροι του πασοκ που γουσταρουν οικογενιοκρατία. Τι θέλανε τότε τους αγωγνες κατά της βασιλειας;Για να έχουν τους παπανδρεου βασιλιαδες στο κομμα που ανηκει στο λαο;Αλλα΄τέτοιοι που είναι ΓΑΠ και μια ζωη αντιπολιτευση θέλουνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. η λογικη λεει οτι ο βενιζελος ειναι
    ανικανος να νικηση τον καραμανλη.
    εχει μαζι του
    ολες τις εφημεριδες και καναλια.
    αντιπαλο εναν ηττημενο και απαξιωμενο ηγετικα γιωργο,
    και εχει κανει τοσες γκαφες που
    κινδυνευει να χαση.
    τωρα που δοκιμαστηκε σε εκλογικο
    αγωνα υπο πιεση αποδειχθηκε ανικανος.
    σε δευτερο ρολο καλος ειναι.

    αποκλειεται να νικηση αυτος τον
    καραμανλη.
    αλλο μπλα μπλα στα τηλεοπτικα παραθυρα και αλλο ηγετης.
    οταν οι νταβατζηδες σχολιαζουν τα προσοντα του βενιζελου λενε..
    "λιγος αλλα υπακουος".
    ο λαος δεν θα ψηφιση ποτε εναν
    αχυρανθρωπο.
    συμφωνω οτι και ο γιωργος ειναι
    λιγος.
    ο παπανδρεου εχει λιγες ελπιδες να κερδιση τον καραμανλη.
    ο βενιζελος καμμια.
    τελεια και παυλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 2:19 μμ

    Να σου λύσω την απορία: θα ανακοινώσει πάλι αλλαγές τότε, αφού αναβαπτιστεί με την ψήφο των μελών και φίλων. Θα κρατήσει 10-15 χρόνια αυτό, μέχρι να εμφανιστεί στο προσκήνιο η επόμενη γενιά και ο Γιώργος θα είναι πλέον "ο γέρος του ΠΑΣΟΚ" και αιώνιος "υποψήφιος πρωθυπουργός".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΡΙΝΕΤΑΙ
    ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
    ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΜΑΧΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ,ΧΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ.

    ΙΚΑΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΗ ΤΟΝ
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ,ΑΥΤΟΣ
    ΠΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗ ΤΙΣ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ..
    ΑΛΛΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ,
    ΑΛΛΟ ΑΡΧΗΓΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  63. Φίλοι ΠΑΣΟΚοι μην τσακώνεστε, βγάλτε τον Γιώργο πρόεδρο για να έχει ο Κωστάκης εύκολη ή ανύπαρκτη αντιπολίτευση και να κτυπήσει και την επόμενη τετραετία. Μετά είστε ελεύθεροι να βγάλετε εναντίον της Ντόρας όποιον πρόεδρο θέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ας μου πεί κάποιος, τι θα έπρεπε να έχουν κάνει -και δεν το έκαναν- οι γραμματείς που επέλεξε ο ΓΑΠ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 3:00 μμ

    Σωστός! Ο Γιώργος κέρδισε εσωκομματικά το 2004 και έχασε 4 συνεχόμενες φορές από τη ΝΔ. Άριστη η λογική σου, πάντα τέτοια μπρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ
    ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ,
    ΘΑ ΔΩΣΕΙ Η 11 ΝΟΕΜΒΡΗ.
    Η ΚΑΛΠΗ.
    ΟΧΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ.
    ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΡΟΥΜΕ
    ΤΟΝ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΠΑΙΞΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ.

    ΑΠΟΚΑΛΥΦΤΗΚΕ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΟΥ,ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΟΤΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΤΩΧΟΓΕΙΤΟΝΙΑ.
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΦΤΩΧΟΣ ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΟΣ ....ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΣ.

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΥΨΗΛΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΜΑΘΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ.

    Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΩΡΑΙΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΟΥΡΑΝ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΜΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΤΕΣ.

    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΠΕΤΥΧΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.
    ΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΣΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΡΓΟ.

    ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. υπόγειος πόλεμος, ακόμα και με λάσπη, συνεχίζεται, με το επιτελείο Παπανδρέου με non paper που απέστειλε στους φίλα προσκείμενους βουλευτές να κατηγορεί εκ νέου τον κ. Βενιζέλο για υπονόμευση.

    «Η πρωτοβουλία του Ευ. Βενιζέλου να επωφεληθεί των στενόχωρων για τη Δημοκρατική Παράταξη περιστάσεων, για να αμφισβητήσει ανοιχτά τη σημερινή ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και να προκαλέσει την ανατροπή της, αποκάλυψε ότι η στάση τόσο του ιδίου όσο και αυτών που έσπευσαν να στοιχηθούν πίσω από την υποψηφιότητά του,


    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ο ΓΑΠ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑΝΑΣΙΜΟ ΛΑΘΟΣ.
    Ο ΓΑΠ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ.

    Ο ΕΝΑΓΚΑΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ
    ΣΗΜΙΤΟΣΚΥΛΑ.
    Ο ΜΟΙΡΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.
    ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
    ΤΟΥ ΦΙΛΟΥΣ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΘΑ ΧΑΝΕΙ..
    ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ...
    ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ

    ΣΕ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΕΙ ΤΗΝ ΕΝΩΤΗΤΑ ΤΟΘ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ.

    ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΑΝΤΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ta nea 12/10

    [ ΣΤΗΛΗ ΑΛΑΤΟΣ ]
    Βατερλώ

    Δημήτρης Δανίκας

    ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ. Δεν είμαστε τολμηροί, ο ένας. Έπρεπε να τ΄ αλλάξουμε όλα, ο άλλος. Τραγικό λάθος το άρθρο 16, ο παράλλος. Αν τα λάθη φταίνε για την πράσινη ήττα, τότε οι στρατιές του Καραμανλή θα γνώριζαν το απόλυτο Βατερλώ. Η αλήθεια μία. Το ΠΑΣΟΚ επί Σημίτη, και για λόγους ευρωπαϊκούς και αναγκαστικούς, χειρότερο και από τη Ν.Δ. Ως εξής: Πρώτον, η μαγική μετατροπή εν μια νυκτί της ρακένδυτης δραχμής, του ελληνικού κάρου δηλαδή, σε γερμανικό μάρκο και Μερσεντές. Για να συμβεί αυτή η μαγική εικόνα ξαφρίσατε τα πορτοφόλια των φτωχών. Δεύτερον, η χρηματιστηριακή επιδρομή με την οποία μεταφέρθηκαν ωκεανοί ρευστού στα ταμεία των αλογομούρηδων και των θεσμικών. Και τρίτον, κοντά σ΄ αυτά ήρθαν και τα εξαιρετικά έργα, τα πληρωμένα όμως πανάκριβα και οδυνηρά. Παιδιά, τους τα πήρατε χοντρά. Αυτά πληρώνετε και παρ΄ όλα αυτά εξακολουθείτε να βλογάτε τα γένια τα σημιτικά. Ε, δεν είμαστε καλά. Όσο εσείς έχετε βάλει μυαλό, άλλο τόσο κι εγώ είμαι ο επερχόμενος πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ...θα σκάσω!!!!

    ...δεν μπορώ παιδιά....δεν γίνεται...γιατί πρέπει να τό'χω μέσα μου τελικά!!!


    Όσο κι αν πω ότι δεν θα ξανασχοληθώ.....όσες φορές κι αν πω "δε πα να λένε"....


    τους ακούω πανάθεμά με και θέλω να μιλήσω γιατί το θράσος τους δεν έχει όρια!!!!!


    Ποιος μου φταίει πάλι?......μα το εξαιρετικά έξυπνο κάθαρμα και κλέφτης που λέγεται


    Κώστας Λαλιώτης!!!!



    Λοιπόν ακούστε τι δήλωσε ο άνθρωπος!!!!
    «για λόγους ηθικής τάξης θα είμαι πολιτικά μαζί με τον Γιώργο Παπανδρέου,
    όποια και να είναι η πολιτική του απόφαση, ακόμα και αν διαφωνώ με αυτή».
    Ποια ηθική τάξη ρε Λαλιώτη????
    ...τα 42 καράβια στην ιδιόκτητη εταιρία σου
    με έδρα την Νέα Υόρκη με "ηθική τάξη" τα απέκτησες????
    .....αλλά έτσι είναι φίλοι μου.....αν ζεις στην Ελλάδα και είσαι του "κόμματος"
    την βγάζεις φίνα στη ζωή!!!!!
    Σε βγάζει και το Spiegel πέμπτο πιο πλούσιο πολιτικό στην ευρώπη και χαίρεις
    ακραίου σεβασμού!!!!!
    .....ακόμα κι αν είσαι απλά φοιτητής οδοντιατρικής!!!
    Πιο πολύ όμως ξέρετε τι με θλίβει?.....αυτοί 10 ξεφτίλες 55άρηδες που
    τον περιτριγύριζαν γλύφοντάς τον, στο Μέγαρο Μουσικής που τον πέτυχα,
    τις προάλλες!!!!!!!
    Πανάθεμά σε σκατόψυχε ξεπουλημένε, έφαγες τα λεφτά τόσων φορολογουμένων
    και αντί να εξαφανιστείς.....έχεις το θράσσος να μιλάς ακόμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ο Κ. Σημίτης που δεν μπορεί να ησυχάσει στην ιδέα ότι θα περάσει στην ιστορία ως περίπου τίποτα και ως ο άνθρωπος που κυβερνούσε με το βλέμμα στραμμένο στη Χρήστου Λαδά και στην Παιανία; Τα πρωτοπαλίκαρά του, όπως ο κ. Νεονάκης του Χρηματιστηρί ου, ο κ. Τσουκάτος που έκανε βόλτες με διαπλεκόμενα κότερα, ο Γιάννος των εξοπλιστικών προγραμμάτων, ο κ. Βερελής του φιάσκου της Ολυμπιακής και οι άλλοι; ◊ μήπως μπορούν ο κ. Π. Ευθυμίου που έμαθε τόσα χρόνια στο συγκρότημα Λαμπράκη να κάνει υπομονή, ο κ. Α. Λοβέρδος που άρχισε τη σταδιοδρομία του ως υπεύθυνος στη στήλη «Τρίτη Άποψη» των Νέων, η κ. Βάσω Παπανδρέου των «ελληνικών τηλεφώνων» και ο κ. Μ. Χρυσοχοϊδης που την προσπάθειά του για την «επανίδρυση του ΠΑΣΟΚ» είχε κάποτε εκθειάσει ο συμμαχικός Τύπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Αν ο ΓΑΠ είχε εφαρμόσει αυτά που του γράφει στο κείμενο ο Λαλιώτης, τότε το ΠΑΣΟΚ, θα ήταν κυβέρνηση τώρα και εσείς λέτε ότι θέλετε. Ο άνθρωπος έχει μυαλό, πράγμα που σπανίζει στην πολιτική σήμερα και ειδικά ανάμεσα στα κυβερνητικά στελέχη. Όποιος, κατάλαβε, κατάλαβε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Αγαπητέ φίλε.

    Σαφώς τα τελευταία χρόνια,το κίνημα πάσχει στον τομέα της ιδεολογικής του κατεύθυνσης.

    Ομως θεωρώ ότι το σύνθημα "στροφή αριστερά",δεν θα λύσει ως διά μαγείας όλα τα προβλήματα.

    Κατ'αρχάς να ξεκαθαρίσουμε τι είναι αριστερά και τι όχι.

    Είναι το ΚΚΕ αριστερά?

    Μα το ΚΚΕ προσκολλημένο τα τελευταία 90 χρόνια σε τσιτάτα και πρακτικές του περασμένου αιώνα δεν μπορεί να προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες της Ελληνικής κοινωνίας.

    Η άνοδος του στις τελευταίες εκλογές θεωρώ ότι αποτελεί συγκυριακό φαινόμενο που δύσκολα θα επαναληφθεί.

    Κεφάλαιο ΣΥΡΙΖΑ.

    Σαφώς πιο προοδευτικό κόμμα από το ΚΚΕ,πολυσυλλεκτικό,μοντέρνο,σύγχρονο.

    Και εγώ θέλω να συνεργαστούμε μαζί τους.Το ερώτημα είναι αυτοί τι θέλουν?Τον άκουσες τον Αλαβάνο προεκλογικά.Απέκλεισε κάθε πιθανότητα συννενόησης με το ΠΑΣΟΚ.
    Κι αυτός καλά κάνει,αφού γνωρίζει πολύ καλά ότι από το ΠΑΣΟΚ μπορεί να ψαρέψει ψήφους.


    Τι σημαίνει λοιπόν φίλε μου αριστερή στροφή?Με ποιούς θα την υλοποιήσουμε?

    Το ΠΑΣΟΚ κατ'εμέ σαν μεγάλο και πολυσυλλεκτικό κίνημα θα πρέπει να ισσοροπήσει,αλλά με βασικό προσανατολισμό μια μεγάλη κεντροαριστερά.

    Το ΠΑΣΟΚ για να κυβερνήσει την χώρα ξανά πρέπει να πείσει ευρύτερα στρώματα της κοινώνίας.

    Στρώματα που εκτείνονται από την αριστερά ως τις παρυφές της κεντροδεξιάς.

    Μήπως πιστεύεις ότι το 48% που πήρε ο Ανδρέας το 81,νοιώθαν όλοι αριστεροί?Οχι βέβαια.Ανήκαν όμως στην μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων,τους μη προνομιούχους.

    Αυτούς αγαπητέ φίλε πρέπει να ξανακερδίσουμε.

    Δυστυχώς ξεκινήσαμε να τους χάνουμε επί Σημίτη και συνεχίσαμε να τους χάνουμε επί ΓΑΠ.

    Τρανό παράδειγμα η Β'Αθηνών που αποτελεί την κατ'εξοχήν περιφέρεια των μικρομεσαίων.

    Αν επιλέξουμε στο μέλλον μια τυφλή αριστερή στροφή,βασισμένη βέβαια περισότερο σε συνθήματα παρά σε πράξεις,ο κόσμος θα σε μαυρίσει.

    Οποιος ζητά αριστεροσύνη θα στραφεί στα πρωτότυπα,ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ,όχι στην ιμιτασιόν αριστερά του ΓΑΠ.

    Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι η συνθηματολογία του ΓΑΠ θα πείσει τους σοβαρά σκεπτόμενους Ελληνες,λυπάμαι.

    Ο άνθρωπος θέλει να ισσοροπεί με τους πάντες και τα πάντα.

    Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει χρόνο για νέα πειράματα.Εχει ανάγκη από νέους ανθρώπους,νέες ιδέες,πραγματική πολιτική κι όχι κούφια λόγια.

    Η πολιτική πλέον δεν διαχωρίζεται σε αριστερή και δεξιά,αλλά σε φιλολαϊκή και αντιλαϊκή.

    Π.χ. Η πολιτκή του Λιάπη να μην αυξήσει για 3 1/2 χρόνια τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών,είναι φιλολαϊκή πολιτική,όσο κι αν δεν μας αρέσει να το παραδεχόμαστε.

    Η πρόταση του ΓΑΠ για ανασφάλιστη εργασία των νέων,είναι όχι μόνο αντιλαϊκή πολιτική αλλά κι επικίνδυνη.

    Μετά υπάρχει και το θέμα του πατριωτισμού.Πρόσεξε όχι του εθνικισμού.

    Αν ζούσε ο Ανδρέας ποιά πιστεύεις θα ήταν η απάντηση του στο σχέδιο ΑΝΑΝ?Ναι ή οχι?

    Ο κόσμος φοβάται τον ΓΑΠ όσον αφορά τις θέσεις του στα εθνικά θέματα.Τον θεωρούν ενδοτικό και φιλοαμερικάνο.

    Λυπάμαι που το λέω,αλλά με τον ΓΑΠ αρχηγό,η συρρύκνωση του ΠΑΣΟΚ θα έιναι μελλοντικά πολύ μεγαλύτερη.

    Θα καταφέρει να διαψεύσει ακόμα και την θεωρία του ώριμου φρούτου.

    Και να σου πώ τι θα συμβεί τότε.Το ΠΑΣΟΚ θα ψάχνει γι'αρχηγό και κανείς δεν θα ενδιαφέρεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΧΟΥΝΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ.
    ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΡΟΦΗ..
    ΜΕ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ..

    ΤΟΥΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ
    ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΚΟΚΚΑΛΗ.

    ΤΑ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ.
    ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ,ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ,
    ΑΛ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ,ΠΑΓΚΑΛΟ
    ,ΦΛΩΡΙΔΗ,ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ.

    ΤΙΣ ΕΞΕΓΕΡΜΕΝΕΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
    ΤΗΛΕΚΑΤΙΝΕΣ.
    ΑΥΤΙΑ,ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ,ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ,ΣΤΑΗ,
    ΤΡΕΜΗ,ΧΑΤΖΗΝΙΚΟ,ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΓΕΝΙΚΑ
    ΤΙΣ ΤΗΛΕΜΠΟΛΣΕΒΙΚΕΣ.

    ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ..

    ΠΑΣΟΚ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Το ρευμα του αυτονοητου επιβαλει την αλαγη ηγεσιας και φερνει την ελπιδα στην χωρα και στο ΠΑΣΟΚ.

    Tο ρεύμα της Ελπίδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ
    ΤΟΥ "ΣΤΗΡΙΖΕΙ" ΓΑΠ.
    ΜΕ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΝΑ ΤΟΥΣ "ΑΚΟΥΕΙ"

    ΛΑΛΙΩΤΗΣ..
    Η "Α-ΨΥΧΗ" ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ
    ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. o Κώστας Λαλιώτης για μια ακόμη φορά απέδειξε το ήθος την συνέπια και την βαθύτατη πολιτική του κατάρτηση.
    Ένα πραγματικό πολιτικό μανιφέστο.
    Κι εσύ Κώστα έχεις ιστορία, παρόν και μέλλον στη δημοκρατική παράταξη.
    Μαζί με τον Γιώργο να πάμε μπροστά το ΠΑΣΟΚ και την δημοκρατική παράταξη.
    Για μια ακόμα φορά μπροστά για την Ελλάδα και τους Έλληνες στην Ευρώπη αλλά τώρα πια και στον κόσμο.
    Χαιρετίζω και ασπάζομαι.
    γ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ο ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙ,ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΒΛΕΠΕΙ
    ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ...
    ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟΒΛΕΨΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ
    ΕΚΛΟΓΩΝ?
    ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Υποστηρικτές Βενιζέλου:

    1. Παπαντωνίου
    2. Τσουκάτος
    3. Νεονάκης
    4. Πάχτας
    5. Δρυς
    6. Μιλένα
    5. Λιάνης
    6. Ψωμιάδης
    7. Πρωτόπαπας
    8. Δήμητρα Λιάνη
    9. Χριστοδουλάκης
    10 Χριστόδουλος
    Guest star Λοβέρδος

    Τα συμπεράσματα δικά σας....

    ΥΓ :Απόσπασμα από την ομιλία της φτωχοΒάσως Παπανδρέου στο Εθνικό Συμβούλιο: ...."βλέπω εδώ, κάποιους που πλούτισαν ξαφνικά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι .
    Είναι γνωστόν ότι για τις εκλογές στο ΠΑΣΟΚ για ανάδειξη του προέδρου του, θα στηθούν στους 950 Καποδιστριακούς δήμους και σε άλλα 550 σημεία που θα υποδείξει το κόμμα 5-6.000 κάλπες.
    Από την πρόχειρη διακήρυξη για το στήσιμο αυτής της γιγαντιαίας εκλογικής μηχανής, προκύπτει ότι, κατά τις εκτιμήσεις και τους υπολογισμούς του κόμματος μας , θα ψηφίσουν περίπου 1.500.000 ψηφοφόροι (μέλη και φίλοι) στα 1.500 εκλογικά κέντρα τα οποία θα είναι διασυνδεδεμένα on-line και θα μπορούν να πιστοποιήσουν την ταυτότητα των ψηφοφόρων που θα προσέλθουν για να αποφευχθούν οι διπλοψηφίες.
    Με ιδιαίτερη θλίψη παρακολουθώ και καταγράφω τους μηχανισμούς των δυο μονομάχων να έχουν μπει σε πλειοδοτικό ανταγωνισμό με κατηγορίες και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, οι μεν εναντίον των δε, ελαχιστοποιώντας τις ελπίδες να βγει το ΠΑΣΟΚ αλώβητο από αυτή τη διασπαστική (κατά τα μέχρι σήμερα φαινόμενα) διαδικασία. Το κόστος βέβαια αυτής της άνευ όρων και ορίων διαμάχης των νεοδελφίνων και νεοπαραγόντων και των δυο πλευρών, που ρητορεύουν στα κανάλια, στα ραδιόφωνα και στις στήλες των εφημερίδων, βαθαίνοντας το χάσμα που έχει ανοίξει, θα το πληρώσει ως συνήθως, η δημοκρατική παράταξη, την ενότητα της οποίας υπονομεύουν και οι δυο με ελαφρότητα. Μακάρι να διαψευστούμε και να δούμε όλοι εμείς οι γνήσιοι δημοκράτες και οπαδοί του ΠΑΣΟΚ ότι ο γιγαντιαίος αυτός μηχανισμός που θα στηθεί την Κυριακή στις 11 του Νοεμβρη να είναι το εφαλτήριο και η μεγάλη προίκα στην νικητή για την μεγάλη ανατροπή της πιο άθλιας διακυβέρνησης που κακή μας τύχη μας έλαχε και έχει ενσκήψει επί δικαίων και αδίκων…
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι .
    Συνεχίζοντας την παρουσία μου εδώ ξεκαθαρίζω ότι από την πλευρά μου δεν χαρίζω σε κανένα το ΠΑΣΟΚ και δηλώνω, ότι δεν έχω σκοπό να συμμετάσχω και ούτε συμμετείχα σε καμία παρασυναγωγή κανενός υποψηφίου. Θα συμμετέχω μόνο στις οργανώσεις και θεσμικές συγκεντρώσεις, στις οποίες θα με καλούν τα όργανα του Κινήματος …
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Παλιέ φίλε Κώστα Λαλιώτη

    Είναι δυνατόν να έχεις μείνει τόσο πίσω;

    Είναι δυνατόν να μην έχεις διαπιστώσει ότι ένα οποιοδήποτε
    μελλοντικό Γιωργο-Παπανδρεικό ΠΑΣΟΚ εξουσίας ,ΜΕ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ αρχηγό και με ΟΛΑ ΑΥΤΑ τα στελέχη, δεν θα εχει καμια
    τύχη αν δεν είναι αμερικανόδουλο;

    Είναι δυνατόν, εσύ, να μην εχεις αντιληφθεί ότι οποιοδήποτε ΓΝΗΣΙΟ,
    σημερινό,Κίνημα εξουσίας, αν θέλει
    να είναι ΣΟΒΑΡΟ και ΣΥΝΕΠΕΣ, πρέπει
    να είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ;
    Κρίμα...
    ΔΙΟΓΕΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Τον ΓΑΠ τον απειλούν οι μεγαλοεκδότες,οι μεγαλοκαναλάρχες,οι μεγαλοχασάπηδες,οι νταβάδες,οι πόρνες.τα τραβεστί,οι εξωγήϊνοι.
    Ολοι συνωμοτούν για να κατατροπώσουν τον μεγάλο τιμονιέρη του ΠΑΣΟΚ.
    Ολοι τον τρέμουν,γιατί είναι σίγουρο πως όταν πάρει την εξουσία (σε καμιά εικοσαριά χρόνια),θα κηρύξει ανηλεή πόλεμο στα μεγάλα συμφέροντα.
    Συμπαραστάτες του,ο Θείος Γιωργάκης,η μαμά Μάργκαρετ,τα αδέλφια Nick,Andrew,Sofia.
    Ηδη ο Λαμπράκης,ο Μπόμπολας και ο Κοντομηνάς σκέφτονται να πουλήσουν τις επιχειρήσεις τους και να φύγουν άρον,άρον για την Βενεζουέλα.
    Εκεί πιστεύουν ότι ο σύντροφος Τσάβες θα τους φερθεί με μεγαλύτερη στοργή απ'ότι ο αχάριστος ΓΑΠ.

    Καλή σας νύχτα,,,συντρόφια και....όνειρα γλυκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου γκόμενοι.
    Είναι γνωστόν ότι για τις εκλογές στο ΠΑΣΟΚ για ανάδειξη του προέδρου του, θα στηθούν να γ..... στους 950 Καποδιστριακούς δήμους και σε άλλα 550 σημεία που θα υποδείξει το κόμμα 5-6.000 κ....
    Από την πρόχειρη διακήρυξη για το στήσιμο αυτής της γιγαντιαίας σεξουαλικής μηχανής, προκύπτει ότι, κατά τις εκτιμήσεις και τους υπολογισμούς του κόμματος μας , θα γ........ περίπου 1.500.000 (φίλοι) στα 1.500 κρεβάτια τα οποία θα είναι διασυνδεδεμένα on-line και θα μπορούν να πιστοποιήσουν την ταυτότητα των ψηφοφόρων που θα προσέλθουν για να αποφευχθούν οι διπλογ.........
    Παρακαλώ να μη προσφέρονται τρύπια προφ.........

    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου γκόμενοι.
    Συνεχίζοντας την παρουσία μου εδώ ξεκαθαρίζω ότι από την πλευρά μου δεν χαρίζω σε κανένα τον κ....... μου και δηλώνω, ότι δεν έχω σκοπό να συμμετάσχω και ούτε συμμετείχα σε καμία παρτ..... κανενός υποψηφίου. Θα συμμετέχω μόνο στις οργανώσεις και θεσμικές παρτ.....ς, στις οποίες θα με καλούν τα όργανα του Κουνήματος …
    Με εκτίμηση
    babis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. BABINO ΓΕΡΑ ΠΑΡΤΟΥΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Nυσταξα!
    Με το να παρακολουθω ολες τις σοσιαληστρικες Ξενοκατινες να μιλανε ακατασχετα για το...

    με ποιον αρχηγο συμμοριας θα μπορεσουν να κλεψουν το Ελληνικο Ταμειο. Ποιος αρχηγος θα τεθει επικεφαλης της ακεφαλης μπαντας...
    Ποιος θα αναλαβει ως Εγκεφαλος της Μεγαλης Ληστειας.
    Ποιος θα πεισει οτι το δικο του σχεδιο ληστειας ειναι το αποτελεσματικοτερο για να διαρρηξουν τις περιουσιες μας.

    Εριζουν για το ποιος θα ειναι ο καλυτερος ηθοποιος που θα εξαπατησει τον ανηξερο ελληνα αγροτη και εργατη.

    Οι πιτσιρικαδες παρακολουθουν με ανοιχτο το στομα. Αρχισαν ηδη να θεωρουν οτι για να σκεφτονται με τοση περισυλλογη οι πασοκοι, θα πρεπει να προκειται για... ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΑ ΑΤΟΜΑ!

    Διαβαζουν, οι πιτσιρικαδες, για "μεγαλη δημοκρατικη παραταξη" και ειναι ετοιμοι να συστρατευτουν κι αυτοι για να ... σωσουν την Δημοκρατια!!! Επεσαν, δλδ, στη φακα. Την καλοστημενη παγιδα των αλητηριων οχι μονο δεν τη βλεπουν, παρα εχουν χασει και καθε αισθηση του Πραγματικου, του Αληθινου και του Ελληνικου.

    Μπερδεψαν την Παρασταση και τους Θεατρινους με την Πραγματικοτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Σοσιαληστρικα νουμερα, συσκεφτειτε!

    Ειναι μεν ματαιο, αλλα καντε το καθηκον σας απεναντι στους Γυφτους που θεωρειτε καθοδηγητες σας.

    Εμεις για την ωρα ετοιμαζουμε χειροπεδες. Ειστε πολλοι, παναθεμα σας. Ομως αναγκαια θα λειτουργησει το περι Δικαιου Αισθημα των Ελληνων.

    Οταν ειστε ετοιμοι και εχετε ηδη ανακυρηξει Αρχηγο Συμμοριας, ειδοποιηστε μας. Δεν αποκλειεται να σας αφησουμε να φυγετε ησυχως απο τη Χωρα.

    Αλλως, ουδεν λαθος αναγνωριζεται εαν επιμενετε να μενετε γαντζωμενοι στο Ταμειο ως βδελλες που ειστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. http://s3.bitefight.gr/c.php?uid=32482
    καντε κλικ στον λαλιωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. δεν με ενδιαφέρει να κερδίσει το πασόκ τον καραμανλή ή σε άλλες εκλογές.Στα αρ....δια μου. αυτό που με ενδιαφέρει είναι τα κεφάλια των εκσυγχρονιστών να κυλήσουν στο χώμα.τίποτα άλλο.καταστράφηκε η οικογένειά μου στο χρηματιστήριο και θα ψηφίσω με εξώκοσμο φανατισμό γιωργάκη, όχι γιατί τον θεωρώ καλύτερο ή καταλληλότερο (βέβαια τον θεωρώ σαφώς ηθικότερο και ταπεινότερο άνθρωπο), αλλά γιατί θέλω να δω σημιτικό αίμα στο πεζοδρόμιο.και θέλω το όνομα του σημίτη να συνεχίσει να ξεσκίζεται δεξιά και αριστερά από τους ίδιους του τους (ουσιαστικά) πρώην συντρόφους.δεν υπάρχει μεγαλύτερη ηδονή για μένα από αυτό το πράγμα.αλήτες ληστές κλεφτρόνια του εκσυγχρονισμού κολοδεξιοί φασίστες τέρατα των διαπλεκομένων ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΑΣ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΝΤΑΦΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑΣ ΣΑΣ. Τι ηδονή αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αναρτημενο στο vote4gap.blogspot.com

    Ψηφίζω Γιωργάκη, γιατί:

    έχασε μόνο 4 εκλογικές αναμετρήσεις - ενώ, όπως γνωρίζουμε από τα μαθηματικά, οι φυσικοί αριθμοί είναι άπειροι

    αφουγκράζεται το λαϊκό αίσθημα και αποφασίζει δημοκρατικά - ήταν υπέρμαχος του Σχεδίου Ανάν

    βάδισε στα χνάρια του Μητσοτάκη - πρότεινε για τα Σκόπια την ονομασία “Άνω Μακεδονία” (”Gorna Macedonia”)

    ενέπλεξε την Τουρκία στα εσωτερικά θέματα της Ελλάδας - με νόμο του ελληνικού κράτους

    αφού προσπάθησε να αλλάξει την εικόνα της εγκάθετης Καραχασάν, είναι ικανός για τη Νέα Αλλαγή - στο Second Life

    του έχουν πει πως, αν επαναλάβει μια φράση δέκα φορές, όταν αδυνατεί να ολοκληρώσει μια πρόταση, φαίνεται πιο δυναμικός - και το πίστεψε

    τα πάει καλά με τις νέες τεχνολογίες - έχει iPod και μπορεί να το ανοίξει και να πατήσει το “play”

    πιάνει λιγότερο χώρο από το Βενιζέλο - σε ένα Autobianchi

    μπορεί να πείσει πως θα αλλάξει το ΠΑΣΟΚ που δεν άλλαξε - αφού μπορεί να κάνει αλλαγές επίπλων στο ΙΚΕΑ της Στοκχόλμης

    είναι δυναμικός και έχει αδιαμφισβήτητες ηγετικές ικανότητες - μια φορά, καθάρισε κρεμμύδια και το είπε στον επικοινωνιολόγο του, χωρίς εκείνος να του φέρει αντίρρηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΜΗ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    Η ΛΑΛΙΩΤΑ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΩΣ
    ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ...ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.
    ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Η ΛΑΛΙΩΤΑ.
    ΠΟΥ "ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ"..
    ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΗΘΙΚΟΥΣ
    ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΔΩΣΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ.

    ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ,ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ,ΞΟΦΛΗΜΕΝΗ
    ΛΑΛΙΩΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΕΑΝ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ
    ΚΕΡΔΙΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ,
    ΤΟ ΧΑΖΟΓΙΩΡΓΟ
    ΠΩΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΗ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
    ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΚΑΙ
    ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ
    ===================

    AΠΑΝΤΗΣΗ:

    Μαλάκα, (όπως αυτοαποκαλείσαι-κατι ξέρεις από πρώτο χέρι) το 2004 έπαιρνα 9,5 λεπτά το κιλό το στάρι.
    Το 2005 πήρα 8,30 και μειωμένη επιδότηση κατά 17%.

    Το 2006 πήρα 8,10 λεπτά το κιλό.
    Τώρα ούτε με 7,3 λεπτά δεν το παίρνουν το στάρι μας οι έμποροι στη Θεσσαλία.

    ΑΡΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΟ "ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ", ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Οπως επίσης θα πρέπει να ξέρεις ότι η διεθνής άνοδος (κατά 12%) των σιτηρών είναι ΚΟΛΠΟ ΤΩΝ ΑΕΡΙΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ.

    Ενας αγρότης που του σπάγαν τα λάστιχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. O ΛΑΛΙΩΤΗΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΠΙΣΤΟ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ.
    ΤΟ 96 ΨΗΦΙΣΕ ΣΗΜΙΤΗ.
    ΤΩΡΑ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ. ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ-ΛΑΜΠΡΑΚΗ-ΜΠΟΜΠΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ.
    ΘΑ ΜΕ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ.
    ΘΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΩ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΤΟ
    ΠΑΣΟΚ ΣΕ ΝΕΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ..

    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. μη σκας ρε φιλε και εισαι σε πανικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. φαε στη μαπα τωρα τη ΝΔ και σιγουρα θα νιωσεις πανικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΤΟ ΞΟΦΛΗΜΕΝΟ ΒΡΕΦΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ
    ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ "ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ" ΖΗΤΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ,
    ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ..

    ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΘΑΡΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ..

    ΑΔΕΙΑΣΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΠΟΡΝΗ ΤΟΥ
    ΛΑΜΠΡΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. ΜΗ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    Η ΛΑΛΙΩΤΑ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΩΣ
    ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΑΠ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ...ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ.
    ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Η ΛΑΛΙΩΤΑ.
    ΠΟΥ "ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ"..
    ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΓΙΑ ΗΘΙΚΟΥΣ
    ΛΟΓΟΥΣ ΠΑΡΟΤΙ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ
    ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΔΩΣΗ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ.

    ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ,ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ,ΞΟΦΛΗΜΕΝΗ
    ΛΑΛΙΩΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________
    ΤΟ BLOG TOY ΠΑΣΟΚ

    pasok2007.blogspot.com





    ________________________

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Τη θέση του ξεκαθάρισε, με επιστολή του προς τον Γ.Παπανδρέου, ο Κώστας Λαλιώτης. Στην επιστολή του, που είχε παραδοθεί στις 18 Σεπτεμβρίου και δημοσιοποιήθηκε την Παρασκευή, ο Κ.Λαλιώτης δηλώνει πως στηρίζει για λόγους ηθικής τον Γ.Παπανδρέου, ωστόσο σημειώνει πως διαφωνεί με η επιλογή του να διεκδικήσει εκ νέου την προεδρία του ΠΑΣΟΚ.

    Ακόμη, αναφέρει πως υπό ορισμένες προϋποθέσεις η υποψηφιότητα του Ευ.Βενιζέλου μπορεί να αντιπαρατεθεί καλύτερα στη ΝΔ και τον Κ.Καραμανλή.

    Newsroom ΔΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΜΑΓΚΕΣ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ
    ΝΑ ΕΝΔΩΣΗ ΣΤΙΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥ ΤΗΣ AGB ΛΑΜΠΡΑΚΗ.
    Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ...
    ΠΟΛΕΜΑΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑ
    ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΑΜΑΤΗΚΟΤΗΤΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ?
    ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΤΟΝ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ Η AGB.
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΔΙΝΕΙ
    ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΚΟΥΟΥΣ ΣΕ
    ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΗΘΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ
    ΥΠΕΡ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

    Παιδιά όλοι μαζί να στηρίξουμε τον Βενιζέλο να βγει πρόεδρος του Πασόκ μπας και προλάβει να γίνει πρωθυπουργός πριν την επόμενη "άνθιση" και "έκρηξη" του χρηματιστηρίου.
    Θα είναι κρίμα τα ανεπιλήπτου ηθικής μπουμπούκια που κουβαλάει, π.χ. Νεονάκης,Πάχτας,Παπαντωνίου,
    Σημίτης,Βερελής,Τσουκάτος να μην προλάβουν το τρένο της νέας ληστρικής αναδιανομής του εισοδήματος μέσω του "θεσμού" του χρηματιστηρίου.Θα είναι πολύ κρίμα πράγματι!
    Όλοι Βενιζέλο στις 11 Νοέμβρη. Και δεξιοί να είστε δεν πειράζει! μαζί πορευόμαστε. ελάτε να βοηθήσετε και εσείς. Σας χρειαζόμαστε τώρα γιατί οι δημοσκοπήσεις δείχνουν δραματική αναστροφή εναντίον μας (για την ακρίβεια δείχνουν ότι θα μας γ.....ν την μάνα οι παπανδρεϊκοί).Σας ικετεύουμε να μας βοηθήσετε ομοϊδεάτες μας, αδέλφια του Μητσοτάκη και του Ψωμιάδη.

    Οι οικογένειες των νεκρών από το χρηματιστήριο στηρίζουν
    Βενιζέλο-Σημίτη-Παπαντωνίου-Πάχτα-Νεονάκη-Βερελή-Τσουκάτο
    και τους ανιδιοτελείς υποστηρικτές τους
    Πρετεντέρη-Τρέμη-Μπόμπολα-Λαμπράκη-Ψυχάρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Το πιο χονδροειδές λάθος του Βενιζέλου ήταν ότι δέθηκε εκουσίως και αμέσως στο άρμα των ληστών...συγγνώμη των εκσυγχρονιστών θέλω να πω.

    Που πας ρε κιτς φιγούρα της πολιτικής με τον Δρυ;

    Tον Βερελή στον έφερε ο Λαμπράκης ή τον...διάλεξες από μόνος σου;

    Είδες όνειρο τον Τσουκάτο ρε φουκαριάρη;

    Τον Σημίτη από ποιό λασπωμένο χαντάκι τον ξέθαψες και τον βάφτισες και εγγυητή τρομάρα σου;

    Με τον...Παπαντωνίου συναποφάσισες την...ιστορική κάθοδό σου για αρχηγός;

    Τον Νεονάκη από ποιά φυλακή τον περιμάζεψες κακομοίρη μου;

    Τον Αρ-πάχτα από το γραφείο του...ανακριτή τον παρουσίασες;

    Που πας ρε καρακίτσο της πολιτικής αμετροέπειας και ασχετοσύνης;

    Με αυτούς περιφέρεις το μωροφιλόδοξο σαρκίο σου προς άγρα ψήφων;

    Δικές σου οι επιλογές, δικές σου και οι διαγραφές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Μετα μας λεει και το Μεγκα οτι ειναι αμεροληπτο.
    Εαν ειχε ξεστομισει ο Γιωργος το 10% των οσων βλακωδως και μεσα σε παραληρημα ξερασε Ο βενιζελος στους δημοσιογραφους προχτες,επι ενα μηνα μιση ωρα σε καθε εκπομπη θα τον ξεσκιζαν,αλλα τωρα ...ντουκου.
    Διαβαστε ολα οσα ειπε και απορειστε πως ενας νοημων καθηγητης και ''εξ αντικειμενου'' σοβαρος ανθρωπος μπορει ναι αμολαει τετοιες ρουκετες μαλακιας και ανευθυνοτητας.
    Αυτος δεν κανει ουτε για κλητηρας στην Τρικουπη και εχει απαιτησεις αρχηγιας.Με την σταση του κανει τον Γιωργο να φαινετα...σοφος.
    Αντε ρε Βαγγελα,γυρνα στα προβατα και στην λησμονια.
    Δυστυχο Πασοκ,ποιοι εχουν το θρασσος να σε διεκδικουν.Ολες οι δευτεραντζες...
    Καλα εσυ Αντρεα εφυγες νωρις......

    (Παλιοπασοκος ιδεαλιστης και οχι αμοραλιστης.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. deite ti leei to periodiko anti gia benizelo?

    lefaschistos.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΚΑΙ
    ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ


    12/10/07
    Χ.Α.Α. 5289,80 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

    Ο Θαυματοποιος το εβαλε αμετι μοχαμετι να μας δωσει πισω και
    με τοκο και με λογικο κερδος,
    τα κλεμενα που μας αρπαξαν(με
    αδελφιστικο τροπο) τα πρασινα
    λαμογια.

    Τα ζαλισμενα κοτοπουλα, 16/09/07 γαρ, ακομη να μας πουν εαν εχει γινει ξανα αναθεωρηση του ΑΕΠ.
    Ο Γιωργαρος και εγω , τα φουμερνου-
    με, με αλλα λογια σπαμε πλακα μαζι τους.

    Ο Μαλακας(που τωρα ομως πινει πρασινο αιμα)που δεν προσεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Quiz για χοντρά γέλια και όχι μόνο για Πασόκους:


    Ο Λαλιώτης τι σχέση έχει με τον Λαμπράκη;
    1. Του κουβαλάει τις βαλίτσες.
    2. Είναι φίλοι από χρόνια.
    3. Ο ένας λέει και ο άλλος επαναλαμβάνει.
    4. Δεν μπορώ να αποκαλύψω την ιδιαίτερη σχέση τους.


    Ο Γ.Παπανδρέου θα επανεκλεγεί Πρόεδρος του Πασόκ;
    1. Ναι, θα κάνει περίπατο αν σκοτώσει τον χοντρό.
    2. Ναι, τα ψηφοδέλτια βρίσκονται ήδη μέσα στην κάλπη.
    3. Όχι, θα τον λιώσει ο χοντρός πέφτοντας πάνω του.
    4. Εύκολα, το μαγαζί είναι δικό του.


    Ο Ε.Βενιζέλος θα καταφέρει να αρπάξει την καρέκλα του Γιωργάκη;
    1. Ναι, θα την βουτήξει ο Νεονάκης και θα του την δώσει.
    2. Ναι, αφού πρώτα τον ισοπεδώσει με την κοιλιά του.
    3. Όχι, ο Γιωργάκης έχει αλυσοδεθεί πάνω της.
    4. Όχι, την έχει κρύψει η Μάργκαρετ στο Καστρί.


    Μετρήστε ελεύθερα την μαλακία που δέρνει το Πασόκ:
    1. Είναι αδύνατον να μετρηθεί κάτι απροσμέτρητο.
    2. Για να μετρήσω τέτοια μαλακία πρέπει να είμαι και εγώ μαλάκας, άστο.
    3. Για ποιά μαλακία μιλάς, δεν υπάρχει (Πασόκ).
    4. Δεν είναι μαλακία, είναι δώρο θεού.


    Ο Βενιζέλος είναι γεννημένος για πρωθυπουργός;
    1. Έτσι του είπαν οι νταβατζήδες και το πίστεψε.
    2. Έτσι είπε στους νταβατζήδες και αυτοί τον πίστεψαν.
    3. Όχι, μόνο για λατζέρης.
    4. Φυσικά, αφού λέγεται Βενιζέλος.


    Ο Γιώργος θα καταφέρει να γίνει ποτέ πρωθυπουργός;
    1. Ναι, αν πέσει ατομική βόμβα στο Μαξίμου.
    2. Ναι, του το'πε και η μαμά του.
    3. Φυσικά, αν πάθουμε όλοι παράκρουση.
    4. Εννοείται, είναι γιος του Ανδρέα.


    Τι θα κάνετε στις εσωπασοκικές εκλογές της 11ης Νοεμβρίου;
    1. Θα φύγω απ' την Ελλάδα.
    2. Θα αυτοκτονήσω.
    3. Θα ψηφίσω Πάγκαλο.
    4. Θα γίνω ΝΔ


    Πότε θα ξαναγίνει το Πασόκ κυβέρνηση;
    1. Σε 22 χρόνια.
    2. Σε 30 χρόνια.
    3. Ποιό Πασόκ απ' τα δύο;
    4. Ποτέ, θα διαλυθεί.


    Τι ψηφίσατε στις βουλευτικές εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου 2007;
    1. ΝΔ γιατί είμαι εκ γενετής καθυστερημένος.
    2. Πασόκ γιατί δεν πήγα ούτε Νηπιαγωγείο.
    3. Σύριζα γιατί μου αρέσουν οι "ιδιαιτερότητες".
    4. Ήθελα να ρίξω ΚΚΕ, αλλά κατά λάθος ψήφισα ΛΑΟΣ, δεν είναι τα ίδια σκατά έτσι και αλλιώς;


    ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΟΥΡΗΘΕΙΣ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ

    ΦΤΙΑΞΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΕΤΟΙΑ QUIZ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΟΥ

    ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΕΡΑΣΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ

    ΕΜΠΡΟΣ ΦΤΙΑΞΤΕ QUIZ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Γιατί οι βουλευτές του Πασόκ στην Κρήτη έχουν χάσει την μιλιά τους;
    πότε θα βγουν να ταχθούν στο πλευρό του προέδρου μας γιώργου παπανδρέου; μετά τις εκλογές μήπως;
    να πάρουν θέση εδώ και τώρα ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ γιατί δεν θα βρουν την ψήφο τους στις επόμενες εκλογές.
    Στον νομό Ηρακλείου ειδικά, η υποστήριξη προς τον γιώργο αγγίζει το 80%.κουνηθείτε κοπρόσκυλα γιατί η 11η νοεμβρίου ζυγώνει.Ειδικά ο Κεγκέρογλου και ο Στρατάκης δεν πρόκειται ποτέ να ξανάβγουν βουλευτές στην ζωή τους (εκτός αν αλλάξουν εκλογική περιφέρεια).Αν δεν το πιστεύετε αυτό,θα το δείτε στο μέλλον και τότε θα το πιστεύσετε!

    Στην Μαγνησία ο "πολλά υποσχόμενος" νέος βουλευτής Καρτάλης που τον έκανε ο πρόεδρος πρόεδρο του ΙΣΤΑΜΕ και αυτός πήγε με τον βενιζέλο, δεν θα ξαναβγει ποτέ στην ζωή του βουλευτής γιατί είναι και αχάριστος εκτός των άλλων.Και αυτό το ελάττωμα το απεχθάνονται οι ψηφοφόροι γενικώς.

    Όσον αφορά την Αχαϊα εκεί θα έχουμε μεγάλα γέλια με τον βουλευτή Βέρρα.Αν ξαναβγεί να μας γράψει και να μας τραγουδήσει κλέφτικα.Την τύχη των Κεγκέρογλου, Στρατάκη, Καρτάλη θα έχει και αυτός.Οποία πολιτική διορατικότης!
    Στην έδρα των Παπανδρέου, βουλευτής του Πασόκ πάει κόντρα!


    Την διαπλεκόμενη στήριξη στον βαγγέλη την είδατε κύριοι και βιαστήκατε να πάτε μαζί του, προεξοφλώντας την εύκολη επικράτησή του. Τώρα τι έχετε να πείτε ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ;
    Μην πείτε τίποτα καλύτερα γιατί ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ
    Κεγκέρογλου (Ν.Ηρακλείου),
    Στρατάκης (Ν.Ηρακλείου),
    Καρτάλης (Ν.Μαγνησίας),
    Βέρρας (Ν.Αχαίας)
    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

    ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΗΘΙΚΟΣ

    1.Μητσοτάκης
    2.Ψωμιάδης
    3.Σημίτης
    4.Πρετεντέρης
    5.Τρέμη
    6.Μπόμπολας
    7.Γ.Κουρής
    8.Λαμπράκης
    9.Παπαντωνίου
    10.Κουλούρης
    11.Πρωτόπαπας
    12.Δρυς
    13.Νεονάκης
    14.Αρ-πάχτας
    15.Μανίκας
    16.Μιλένα
    17.Βερελής
    18.Τσουκάτος
    19.Ψυχάρης
    και
    GUEST STAR ο Φασούλας με την...Κόχειλα

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ...ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

    ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ...ΑΞΙΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ

    ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ
    (ΑΥΤΟΚΤΟΝΑ ΜΕΤΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

    ΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΗΘΙΚΟΣ

    1.Μητσοτάκης
    2.Ψωμιάδης
    3.Σημίτης
    4.Πρετεντέρης
    5.Τρέμη
    6.Μπόμπολας
    7.Γ.Κουρής
    8.Λαμπράκης
    9.Παπαντωνίου
    10.Κουλούρης
    11.Πρωτόπαπας
    12.Δρυς
    13.Νεονάκης
    14.Αρ-πάχτας
    15.Μανίκας
    16.Μιλένα
    17.Βερελής
    18.Τσουκάτος
    19.Ψυχάρης
    και
    GUEST STAR ο Φασούλας με την...Κόχειλα

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ...ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ

    ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ...ΑΞΙΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ

    ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ
    (ΑΥΤΟΚΤΟΝΑ ΜΕΤΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. (αντιγραφή από εύστοχο σχόλιο μιας κυρίας με το όνομα ΈΛΛΗ-στο blog του Μίμη Ανδρουλάκη)

    Αγαπητέ Μίμη,
    Όσο περνάει ο καιρός τόσο καλύτερα μας τα λες,πραγματικά δύσκολο να διαφωνήσει κανείς μαζί σου στο επίπεδο των ιδεών. Το κακό όμως είναι ότι ότι οι σωστές και προοδευτικές ιδέες ιστορικά δυστυχώς είναι συνήθως μειοψηφικές.

    Σ αυτό το σημείωμά μου θάθελα να θέσω σε σένα αλλά και στους πολλούς επισκέπτες σου κάποιες πικρές δυστυχώς αλήθειες και να βάλω κάποια ερωτήματα σχετικά με ορισμένους, κατά τη γνώμη μου, μύθους που καλλιεργούνται.

    Για να μη παρεξηγηθούν αυτά που λέω θάθελα να σας πω ότι προέρχομαι από το χώρο της αριστεράς όπως και οι περισσότεροι της ¨γενιάς του Πολυτεχνείου¨ και έχω περάσει από όλους σχεδόν τους σχηματισμούς της αριστεράς πριν ψηφίσω ΠΑΣΟΚ για πρώτη φορά το 1996.

    Το γιατί ο Σημίτης μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη (ενώ ο Ανδρέας όχι) είναι ζήτημα άλλης συζήτησης, όμως παρατήρησα εκ των υστέρων ότι πολλοί προερχόμενοι απο την αριστερά εμπιστεύθηκαν το Σημίτη.
    Και σε γενικές γραμμές ειδικά στην πρώτη τετραετία δεν με απογοήτευσε. Αντίθετα με απογοήτευσαν διάφοροι ¨Σημιτικοί¨ και γενικά πιστεύω ότι έκανε πολλά λάθη στους συνεργάτες του.
    Δέχομαι απόλυτα την κρίση σου για την περίοδο Σημίτη.
    Δεν θα πρέπει να μηδενίζουμε μια μεγάλη προσπάθεια που έγινε σε πολλούς τομείς επισημαίνοντας παράλληλα και τις αδυναμίες και παραλείψεις.
    Ας συγκρίνουμε την κυβέρνηση Σημίτη με την πρόσφατη κυβέρνηση του Καραμανλή...

    Τώρα στο θέμα μας.
    Μύθος νούμερο ένα:
    Το Πασόκ πρέπει να γίνει ¨καλύτερο¨, σύμφωνα και με τις δικές σου προτάσεις να μην τις επαναλαμβάνω.
    Δυστυχώς έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το Πασόκ δεν έχασε επειδή δεν ήταν ¨αρκετά καλό¨ συγκριτικά με τη ΝΔ.
    Η κυβέρνηση της ΝΔ άφησε τα περισσότερα προβλήματα των πολιτών σε χειρότερη κατάσταση απ' ότι ήταν.
    Το τι έγινε σε επίπεδο ρουσφετιού, οικονομικών σκανδάλων και διαπλοκής δεν έχει προηγούμενο.

    Γιατί όμως ένα κρίσιμο για το εκλογικό αποτέλεσμα τμήμα του λαού την ¨εμπιστεύθηκε¨ ξανά;

    Η δική μου άποψη είναι ότι μόνο μια ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    Κανείς από τους πολιτικούς δεν διανοείται να πεί ότι ¨φταίει ο λαός¨ (μιλάμε πάντα για αυτή την κρίσιμη μάζα που κρίνει το αποτέλεσμα των εκλογών) και ότι δυστυχώς πολλές φορές οι επιλογές του δεν είναι σωστές.
    Δυστυχώς όσο η ανασφάλεια του πολίτη, στη σημερινή παγκοσμιοποιημένη οικονομία, αυξάνει, όσο οι συνθήκες δουλειάς και γενικά οι συνθήκες ζωής δυσκολεύουν, όσο η αβεβαιότητα για το μέλλον αυξάνεται τόσο οι κοινωνίες τείνουν να συντηρητικοποιούνται. (Ακόμη και ο φόβος από τις ανεξέλεγκτες πυρκαγιές ευνόησε την κυβέρνηση). Καταφεύγουν λοιπόν οι φοβισμένοι πολίτες όλο και περισσότερο σε παραδοσιακά στηρίγματα πχ εκκλησία, περιχαράκωση σε συντηρητικές ιδέες, ξενοφοφία, συντηρητικά κόμματα κλπ. Το βλέπουμε σ όλη την Ευρώπη.
    Στην Ιταλία είδαν και έπαθαν για να απαλλαγούν από το Μπερλουσκόνι. Είδαμε τι έγινε και στη Γαλλία που για μένα αποτελεί βαρόμετρο για τα ευρωπαϊκά πολιτικά ζητήματα.

    Και ρωτάω: ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ 93 ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ; Για θυμηθείτε λίγο...Κέρδισε όμως τις εκλογές τότε.

    Ασχολείται κανείς μ' αυτό το ζήτημα; Ψάχνει κανείς να δεί γιατί πολιτικοί τύπου Ψωμιάδη που παλιότερα θα ήταν τουλάχιστο γραφικοί, έχουν σήμερα τέτοια δημοτικότητα;

    Μήπως δηλαδή τελικά δεν είναι ούτε θέμα αν το ΠΑΣΟΚ είναι αρκετά ¨σωστό¨ ή αν έχει τον κατάλληλο αρχηγό αλλά αν οι σημερινές συνθήκες είναι που ευνοούν τον Καραμανλή;;

    Για να μη σας κουράζω περισσότερο θάθελα να πω σε μερικούς φίλους που αναφέρονται σε ¨δραματικά¨ λάθη του Παπανδρέου, ότι τα λάθη αυτά ήταν πταίσματα μπροστά στα λάθη του Καραμανλή που σε τελική ανάλυση είχαν και συνέπειες στη χώρα και σε καθένα μας ξεχωριστά μια και είχε την ευθύνη της κυβέρνησης.


    Μύθος νούμερο δύο:
    Υπήρξε στροφή του εκλογικού σώματος προς τα αριστερά. Για ψάξτε λίγο το ζήτημα γιατί εγώ είδα πράγματα που δεν τα έχω ξαναδεί μέχρι τώρα στη ζωή μου. Είδα ανθρώπους να είναι αναποφάσιστοι αν θα ψηφίσουν ΚΚΕ ή ΛΑΟΣ!!! είδα δεξιούς με πατέντα να ψηφίζουν Σύριζα, είδα αριστερούς να ψηφίζουν Πασοκ και παλιούς Σημιτικούς να ψηφίζουν Καραμανλή. Αυτά μέσα στο φιλικό μου περιβάλλον που δεν είναι και πολύ μεγάλο...φαντάζομαι τι θα έγινε σε ευρύτερο κύκλο ανθρώπων. Πιο ¨απολίτικο¨ σκεπτικό για ψήφο στην αριστερά δεν το έχω ξαναζήσει και με έχει καταπλήξει.Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ. Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΙΣΩΣ ΦΟΡΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.

    Με αυτό δεν εννοώ ότι δεν πρέπει να γίνουν αλλαγές προς το καλύτερο ούτε να γίνουμε μοιρολάτρες. Ο Αγώνας πρέπει να συνεχιστεί και το Πασόκ πρέπει να βρεί τον τρόπο να πλησιάσει τον κόσμο να δώσει προοδευτικές λύσεις στα σύγχρονα προβλήματα, να πείσει ότι η επιστροφή προς τα πίσω δεν είναι η λύση και να διαμορφώσει σταδιακά ένα διαφορετικό πολιτικό σκηνικό.


    Μύθος Νούμερο τρία:
    (ΟΜΟΛΟΓΩ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ).

    Ο Βενιζέλος μπορεί να νικήσει τον Καραμανλή γιατί είναι πιο ρήτορας, πιο επιθετικός, πιο μάγκας, πιο έξυπνος, πιο πονηρός πιο ¨τσίφτης¨ τέλος πάντων. Εντάξει συμφωνώ μπορεί να νικήσει τον Καραμανλή αν παλέψουν είτε με τα χέρια είτε με τα λόγια.
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ¨ΡΟΥΜΠΩΣΕΙΣ¨ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.
    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Ψ Η Φ Ο Φ Ο Ρ Ο Υ Σ.

    Αν δεχθούμε ότι το πασοκ έχασε ψήφους προς τα αριστερά, σκέφτεστε πόσους θα χάσει με αρχηγό τον Βενιζέλο;; Ο Βενιζέλος έχει κάποια επιρροή, αν και μειούμενη καθώς εξελίσσονται τα πράγματα, στους ψηφοφόρους του Πασόκ.Έχετε μιλήσει με ψηφοφόρους άλλων κομμάτων και ειδικά με προοδευτικούς ανθρώπους για να σας πουν τη γνώμη τους;;;
    Το προφίλ των ανθρώπων που συμπαθεί το στύλ Βενιζέλου έχει το πρωτότυπο να ψηφίσει. Και αυτό είναι ο Καραμανλής.
    Δεν χρειάζονται απομιμήσεις.
    Συγνώμη για την πολυλογία.
    παρακαλώ για τα σχόλιά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση