... ...στη κρίση ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ! . Του Αγίου . Αν η Βάνα Μπάρπα έχει δίκιο και, πράγματι, η εξουσία αποτελεί το καλύτερο αφροδισιακό, τό...
...στη κρίση ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ!.
Του Αγίου
.
Αν η Βάνα Μπάρπα έχει δίκιο και, πράγματι, η εξουσία αποτελεί το καλύτερο αφροδισιακό, τότε η πολιτική αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη ομοιοπαθητική θεραπεία για τους πάσχοντας από ατροφικό εγώ ή υπερτροφικό υπερεγώ.
Μέχρι τώρα την κρίση ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ την προσέγγισα από την πλευρά της πολιτικής φιλοσοφίας και τα εμπειρικά δεδομένα της πολιτικής επιστήμης. Ατύχησα όμως, καθώς το «όλον» της φιλοσοφίας αδυνατούσε να συλλάβει το «όλον» του ΠΑΣΟΚ και η επιμέρους ανάλυση της επιστήμης δεν κατέληγε σε κοινά αποδεκτό και εμπειρικά επιβεβαιωμένο αποτέλεσμα.
Όμως πείσμων εξ απαλών ονύχων δεν τα έβαλα κάτω. Έψαξα και βρήκα ότι η περίπτωση Παπανδρέου και Βενιζέλου ξεπερνά την πολιτική θεωρεία και ανάγεται στην ερευνητική σφαίρα της κλινικής ψυχολογίας.
Ο μεν Γιώργος χρησιμοποιεί την πολιτική για να θεραπεύσει το πληγωμένο εγώ του από την τραυματική σχέση με τον μπαμπά του, ο δε Βαγγέλης για να λυτρωθεί από το σεξουαλικό ανικανοποίητο του, το οποίο δεν βρήκε διέξοδο μέχρι τώρα, καθώς, όπως εξήγησε, δεν του δόθηκε η ευκαιρία: υπήρξε υπουργός σε υποδεέστερα υπουργεία. Ο Γιώργος, μας ζητά στοιχειώδη εξουσιαστική αναγνώριση. Μια συναίνεση στο πρόσωπό του. Μια ευκαιρία να αποδείξει ότι τα καταφέρνει και μόνος του.
Ο Βαγγέλης, μας ζητά εξουσιαστική δικαίωση. Μια απόδειξη ότι είναι ο καλύτερος. Μια έκφραση επιδοκιμασίας, για το ότι ακόμη και άτομα με λιγότερο ελκυστικά ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά μπορούν να έχουν μια έντονη σεξουαλικότητα.
Ερευνητικές μελέτες της τελευταίας δεκαετίας στο πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια υπό την κόρη του καθηγητή Aaron Beck, Judith Beck έδειξαν ότι, για τη περίπτωση αυτή των ψυχικών διαταραχών είναι πολύ αποτελεσματική η γνωστική θεραπεία. Η γνωστική θεραπεία είναι προσανατολισμένη για την επίλυση ατομικών προβλημάτων που εκφράζονται συνήθως με τη μορφή εξουσιαστικής μανίας, είναι δομημένη και συνεργατική. Δηλαδή, απαιτεί την συμμετοχή και της κομματικής βάσης στην ενίσχυση του ασθενούς, ώστε να μειωθεί η βαρύτητα μελλοντικών νοσηρών επεισοδίων.
tetia grafeis vradiatika?
ΑπάντησηΔιαγραφήse paw!!!
"Μια έκφραση επιδοκιμασίας, για το ότι ακόμη και άτομα με λιγότερο ελκυστικά ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά μπορούν να έχουν μια έντονη σεξουαλικότητα."
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μας έχεις συνηθίσει σε ειρωνικά, έστω και είναι διακριτικά,σχόλια Άγιε.
Οκ μεταφορικά είναι όλα αυτά θα απαντήσεις,όπως και να έχει όμως
το δηλητήριο που περιέχει η παραπάνω φράση σου είναι άνω του επιτρεπτού νομίζω.
Το υπερτροφικό εγώ,και η εξουσιαστική δικαίωση η οτιδήποτε άλλο έχει σχέση με τον χαρακτήρα
κάποιου ανθρώπου δεκτά.
Οποιοδήποτε σχόλιο όμως,έστω και υπαινιχτικά η μεταφορικά για την εξωτερική εμφάνιση του οιουδήποτε,
απαράδεκτο,ειδικά από άτομα του επιπέδου σου.
Τι και αν το είπες τόσο εκλεπτυσμένα? Στην ουσία ακούγεται
σαν κάτι χαρακτηρισμούς τύπου
πέρδογλου,κλάνογλου κλπ που διαβάζω εδώ μέσα,το ίδιο πράγμα
υπονοεί και το ένα και το άλλο...
Όσο για το σεξουαλικό ανικανοποίητο ,δεν έχει δίκιο ?
Γιατί να χαίρουν οργασμού μόνο οι Παπανδρέου και οι Καραμανλήδες
σε αυτό το τόπο?
Οι άλλοι δεν έχουν δικαίωμα?
Ως συνήθως ψυχολόγος είναι αυτός που εκφράζει αποψη για τους άλλους αλλά δεν μπορεί να εκφέρει γνώμη για τον εαυτό του. Πάντως πολύ επιτυχημένη η διάγνωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΙΕ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ξαναγραφω,οσο περισσοτερο εκτιθεσαι με συχνες εμφανισεις και σχολια,τοσο περισσοτερο μεγαλωνεις την πιθανοτητα να πεσεις στην παγιδα της υπερεκθεσης και της επιπολαιης επιχειρηματολογιας.
Φίλε 6.24
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον με αδίκησες!
Δεν χαρακτήρισα κανέναν, διαπιστώσεις έκανα, βασισμένες στη καθημερινή συμπεριφορά και διαπραγμάτευση του «εαυτού» από τον Παπανδρέου και τον Βενιζέλο.
Εκδήλωση μανιακής συμπεριφοράς και από τους δύο είδα και ανέτρεξα στην επιστήμη που μελετά το φαινόμενο.
Όχι, κάνεις λάθος, δεν διακατέχομαι από τάσεις αποκλεισμού για κανέναν και το μέτρο της εκτίμησης μου για πρόσωπα δεν προσδιορίζεται από τα ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά τους. Έλα όμως που η κοινωνική αποδοχή και ταυτοποίηση με τον συγκυριακό κανόνα της ελκυστικότητας, επηρεάζει καθοριστικά το «εγώ» και το «υπερεγώ» του πολιτικά και κοινωνικά δρώντος ατόμου. Περί αυτού πρόκειται και αυτό σχολιάζω.
Μεθοδολογική διασαφήνιση:
Η γνωστική θεραπεία γεννήθηκε στα μέσα του ΄60 ως μια δομημένη και βραχεία ψυχοθεραπεία για την αντιμετώπιση της κατάθλιψης, γρήγορα όμως επεκτάθηκε και σε άλλες μορφές ψυχικών διαταραχών με θεαματικά αποτελέσματα στην αντιμετώπιση της «μανίας».
Μεγάλοι πολιτικοί, άνθρωποι των media και άλλοι σε Αμερική και Ευρώπη έχουν ανακουφιστεί με αυτή την μέθοδο, η οποία επιτρέπει στον θεραπευτή να εξατομικεύσει την θεραπεία και να αναπτύξει επιμέρους τεχνικές βασισμένες σε γνωστικούς όρους κατανόησης του περιστατικού.
Η θεραπεία αυτή έχει δείξει πολύ καλά αποτελέσματα ακόμη και σε μανιακούς ή υπομανιακούς ή πάσχοντες από ναρκισσιστική διαταραχή της προσωπικότητας.
Ο ΑΓΙΟΣ
Υ.Γ προσπαθώ όσο γίνεται πιο ανάλαφρα να σχολιάσω μια αντιαισθητική κατάσταση ( μη με παρεξηγήσεις πάλι, δεν εννοώ τον Βενιζέλο, ούτε τον Γιώργο, αλλά τον τρόπο που παρουσιάζουν τον εαυτό τους στην πορεία τους για την κομματική εξουσία και όχι μόνο).
Και ομως!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εξωτερικη εμφανιση ενος
ανθρωπου δεν λεει κατι
για τον χαρακτηρα του;
H θηριωδης βουλιμια
πχ Παγκαλου ή Βενιζελου
δεν λεει κατι για την
χαρακτηροδομη τους;
Oσοι εχουν στοιχειωδεις γνωσεις
καταλαβαινουν οτι λεει ΠΟΛΛΑ!
Σιγά μην το είπε η... Βάνα Μπάρμπα! Θα μας τρελάνετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ρητό είναι του Henry Kissinger:
Power is the ultimate aphrodisiac
Επίσης, ούτε το DIPLOMACY το έγραψε η Βάνα Μπάρμπα
ΓΙΩΡΓΑΡΟΣ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΚΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ
11/10/07
Χ.Α.Α. 5270 !! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Ο Θαυματοποιος το εβαλε αμετι
μοχαμετι να μας δωσει πισω και
κατι παραπανω, οτι μας αρπαξαν(με
αδελφιστικο τροπο)τα πρασινα λαμογια.
Τα ζαλισμενα κοτοπουλα, 16/09/07 γαρ, σωνει και καλα κλαινε γιατι
η αναθεωρηση του ΑΕΠ ηταν μονο 9%
και οχι 25%. Εμ δεν κλαινε για
αυτο,κλαινε για το μπουρδελακι
τους στη Χαρ.Τρικουπη.
Σκουζει το αλλο κοτοπουλο γιατι
ανεβηκε το ψωμι 20 λεπτα, λες και
δεν ξερει το κοτοπουλο οτι διεθνως
η τιμη του σταριου διπλασιαστηκε.
Οι Κινεζοι βαρεθηκανε το ρυζι, θελουν και ψωμι. Συντροφε δεν
πειραζει ας παρουν και κανενα
ευρωπουλο αυτοι που τους σκιζατε
τα λαστιχα των τρακτερ και τους
ριχνατε ζαχαρη στα ρεζερβουαρ.
ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΑΠΟ ΕΣΑΣ
ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΠ, ΠΟΤΟ ΚΑΙ ΠΟΣΟ??
Ο Μαλακας(που τωρα ομως πινει πρασινο αιμα) που δεν προσεχε
8:31 μμ
Καλέ μου φίλε 8.58,
ΑπάντησηΔιαγραφήτους κανόνες της επικοινωνίας και τους κινδύνους από το glutting σε διαβεβαιώνω ότι τους γνωρίζω όχι μόνο θεωρητικά, αλλά και εμπειρικά. Έχω εκτεθεί δημοσίως για πολλά χρόνια.
Κάποτε προστάτευα τον εαυτό μου, όπως το εννοείς εσύ, σήμερα δεν το κάνω.
Μόνο όποιος εκτίθεται διαρκώς, δίχως αναστολές και μέθοδο, δίχως να υποτιμά τον όποιο «άλλο»,
δίχως σκοπιμότητες και προδιαγραφές είναι δυνατόν να βελτιώνεται, όχι ασφαλώς ως επιστήμονας ή/και επαγγελματίας, αλλά ως πολίτης.
Φίλε, έχω τιμηθεί ως δημοσιογράφος, έχω βραβευτεί ως επιστήμονας, αλλά όταν συνήλθα ντράπηκα για την πάρτη μου!
Υπήρξα πολύ λίγος ως πολίτης.
Επί 25 περίπου χρόνια έκανα αυτό που εσύ θεωρείς «σωστό». Αυτοπροστατεύθηκα. Τα τελευταία 7 χρόνια άλλαξα μυαλά.
Εκτίθεμαι, με τις γλώσσες που επικοινωνώ, και βρίσκω την ισορροπία μέσα στην ανοιχτή κοινωνία και όχι ψευδο-ικανοποίηση στην κλειστή κοινότητα που «ανήκω».
Άλλαξα αντίληψη για τον κοινωνικό ορίζοντα, όταν υποβλήθηκα και γω στην γνωστική θεραπεία!
Ο ΑΓΙΟΣ
10.43
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαρφί, μου χάλασες το μύθο.
Το είπε και η Βάνα, αλλά επειδή είσαι αποκαλυψιάρης δεν θα σου πω ποιος της το έμαθε.
Ο ΑΓΙΟΣ
ΑΓΙΕ βλέπω ότι είσαι κατατοπισμένος και στα ψυχολογικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορία διατυπώνω αν μπορείς διαφώτισε. Βλέπω ότι η αναφορά σου είναι κάποιοι Αμερικανοεβραίοι όπως λένε τα ονοματά τους.
Πως μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι σχεδόν όλοι οι θεμελιωτές κάποιας ψυχολογικής ή ψυχιατρικής προσέγγισης είναι Εβραίοι(εκτός από το ότι είναι εξυπνότεροι από μας);
Επίσης από κάποιες στατιστικές που θυμάμαι χοντρικά πάνω από το 50% των πελατών των ψυχολογοψυχιάτρων είναι επίσης Εβραίοι. Καμμιά ιδέα;
Κατά τα άλλα συμφωνώ με την αναλυσή σου αλλά πριν τους Beck οι αρχαίοι το είχαν πει πιο απλά και πιο περιεκτικά:"αρχές άνδρα δείκνυσι".
@10:31 πμ
Σωστός!!! Το σώμα μας λέει πολύ περισσότερα για μας από όσα νομίζουμε.
Ο ιδρυτής της βιοενέργειας μαθητής του Ράϊχ Αλ. Λόουεν είναι σε θέση να κάνει αλάνθαστα κλινική διάγνωση αρρώστου (το έκανε την δεκαετία του 60~70) ψυχασθενή χωρίς να ακούσει τίποτε από το ιστορικό του απλά παρατηρώντας τον.
Θύαμις
Αγαπητή Θύαμης (11.41),
ΑπάντησηΔιαγραφήάριστα παρατηρείς το φαινόμενο, αλλά δυστυχώς δεν έχω έγκυρη γνώμη επ’ αυτού.
Θα μπορούσα να σου απαντήσω με ανθρωπολογικά και μη-επιστημολογικά κριτήρια, αλλά επίτρεψε μου να το αποφύγω, για να μη κατηγορηθώ για λανθάνοντα ρατσισμό.
Πάντως και η επιστήμη εξελίσσεται κυριαρχικά (ιδεολογικο-πολιτικά), δείχνει μάλιστα τη τάση στο πολιτισμό και ετεροκαθορίζει μακροχρόνια σε ένα αλληλοδραστικό επίπεδο με αυτόν αξίες, στάσεις, συμπεριφορές, πεποιθήσεις και προκαταλήψεις.
ΟΛΟΙ , τα μέλη , οι φίλοι και ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ προφανώς παρακολουθούμε απογοητευμένοι τα τεκταινόμενα στο κόμμα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπουμε τον Γ. Παπανδρέου ν' αποδίδει σχεδόν αποκλειστικά τα αίτια της ήττας στον εσωκομματικό πόλεμο που δέχτηκε τα τέσσερα τελευταία χρόνια και στο ότι χρεώθηκε ένα κόμμα με καθεστωτικά χαρακτηριστικά και αναξιόπιστα πολιτικά στελέχη. Δική του ευθύνη δεν είδε, για τη δική του ανεπάρκεια δεν μίλησε, για την αδυναμία του να προχωρήσει σε τομές ικανές ν' αλλάξουν το διαβρωμένο κόμμα, δεν είπε λέξη.
Ολοι μας όσοι στηρίξαμε και στηρίζουμε ελπίδες στο Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα , ακούμε πολλά ψέματα και διαπιστώνουμε πως πολιτικός διάλογος επί της ουσίας δεν γίνεται, αλλά, αντίθετα, ο ένας υποψήφιος (μέσω συνεργατών του) απειλεί τον άλλο, το επίπεδο της αντιπαράθεσης έχει κατεβεί πολύ χαμηλά και παράλληλα η οφειλόμενη αντιπολίτευση προς την κυβέρνηση δεν υπάρχει, με αποτέλεσμα η τελευταία ν' αλωνίζει ελεύθερα...
''PASOK poisonous''
ΜΕΤΑ ΤΗΝ 16.09.2007 ΔΟθΗΚΕ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ Θ.Β.Ρ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ , ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΑΝΕ (ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΚΑΛΟΠ) ΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΗΝ 16/9 ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑ.ΣΟ.Κ. ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ''ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ''.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΝ 11.11.2007 ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΩΝΙΑ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΡΑ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ.
ΑΝ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΧΑΘΗΚΑΝ .
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ
Ο Βενιζέλος συντηρεί την άποψη ότι ο «Γιώργος δεν παίζει τίμια» και με επιστολή του στον Αθανασάκη ζητάει να γίνουν συστάσεις στις οργανώσεις να κρατούν ίσες αποστάσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαφώς τα τελευταία χρόνια,το κίνημα πάσχει στον τομέα της ιδεολογικής του κατεύθυνσης.
Ομως θεωρώ ότι το σύνθημα "στροφή αριστερά",δεν θα λύσει ως διά μαγείας όλα τα προβλήματα.
Κατ'αρχάς να ξεκαθαρίσουμε τι είναι αριστερά και τι όχι.
Είναι το ΚΚΕ αριστερά?
Μα το ΚΚΕ προσκολλημένο τα τελευταία 90 χρόνια σε τσιτάτα και πρακτικές του περασμένου αιώνα δεν μπορεί να προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες της Ελληνικής κοινωνίας.
Η άνοδος του στις τελευταίες εκλογές θεωρώ ότι αποτελεί συγκυριακό φαινόμενο που δύσκολα θα επαναληφθεί.
Κεφάλαιο ΣΥΡΙΖΑ.
Σαφώς πιο προοδευτικό κόμμα από το ΚΚΕ,πολυσυλλεκτικό,μοντέρνο,σύγχρονο.
Και εγώ θέλω να συνεργαστούμε μαζί τους.Το ερώτημα είναι αυτοί τι θέλουν?Τον άκουσες τον Αλαβάνο προεκλογικά.Απέκλεισε κάθε πιθανότητα συννενόησης με το ΠΑΣΟΚ.
Κι αυτός καλά κάνει,αφού γνωρίζει πολύ καλά ότι από το ΠΑΣΟΚ μπορεί να ψαρέψει ψήφους.
Τι σημαίνει λοιπόν φίλε μου αριστερή στροφή?Με ποιούς θα την υλοποιήσουμε?
Το ΠΑΣΟΚ κατ'εμέ σαν μεγάλο και πολυσυλλεκτικό κίνημα θα πρέπει να ισσοροπήσει,αλλά με βασικό προσανατολισμό μια μεγάλη κεντροαριστερά.
Το ΠΑΣΟΚ για να κυβερνήσει την χώρα ξανά πρέπει να πείσει ευρύτερα στρώματα της κοινώνίας.
Στρώματα που εκτείνονται από την αριστερά ως τις παρυφές της κεντροδεξιάς.
Μήπως πιστεύεις ότι το 48% που πήρε ο Ανδρέας το 81,νοιώθαν όλοι αριστεροί?Οχι βέβαια.Ανήκαν όμως στην μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων,τους μη προνομιούχους.
Αυτούς αγαπητέ φίλε πρέπει να ξανακερδίσουμε.
Δυστυχώς ξεκινήσαμε να τους χάνουμε επί Σημίτη και συνεχίσαμε να τους χάνουμε επί ΓΑΠ.
Τρανό παράδειγμα η Β'Αθηνών που αποτελεί την κατ'εξοχήν περιφέρεια των μικρομεσαίων.
Αν επιλέξουμε στο μέλλον μια τυφλή αριστερή στροφή,βασισμένη βέβαια περισότερο σε συνθήματα παρά σε πράξεις,ο κόσμος θα σε μαυρίσει.
Οποιος ζητά αριστεροσύνη θα στραφεί στα πρωτότυπα,ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ,όχι στην ιμιτασιόν αριστερά του ΓΑΠ.
Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι η συνθηματολογία του ΓΑΠ θα πείσει τους σοβαρά σκεπτόμενους Ελληνες,λυπάμαι.
Ο άνθρωπος θέλει να ισσοροπεί με τους πάντες και τα πάντα.
Το ΠΑΣΟΚ δεν έχει χρόνο για νέα πειράματα.Εχει ανάγκη από νέους ανθρώπους,νέες ιδέες,πραγματική πολιτική κι όχι κούφια λόγια.
Η πολιτική πλέον δεν διαχωρίζεται σε αριστερή και δεξιά,αλλά σε φιλολαϊκή και αντιλαϊκή.
Π.χ. Η πολιτκή του Λιάπη να μην αυξήσει για 3 1/2 χρόνια τα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών,είναι φιλολαϊκή πολιτική,όσο κι αν δεν μας αρέσει να το παραδεχόμαστε.
Η πρόταση του ΓΑΠ για ανασφάλιστη εργασία των νέων,είναι όχι μόνο αντιλαϊκή πολιτική αλλά κι επικίνδυνη.
Μετά υπάρχει και το θέμα του πατριωτισμού.Πρόσεξε όχι του εθνικισμού.
Αν ζούσε ο Ανδρέας ποιά πιστεύεις θα ήταν η απάντηση του στο σχέδιο ΑΝΑΝ?Ναι ή οχι?
Ο κόσμος φοβάται τον ΓΑΠ όσον αφορά τις θέσεις του στα εθνικά θέματα.Τον θεωρούν ενδοτικό και φιλοαμερικάνο.
Λυπάμαι που το λέω,αλλά με τον ΓΑΠ αρχηγό,η συρρύκνωση του ΠΑΣΟΚ θα έιναι μελλοντικά πολύ μεγαλύτερη.
Θα καταφέρει να διαψεύσει ακόμα και την θεωρία του ώριμου φρούτου.
Και να σου πώ τι θα συμβεί τότε.Το ΠΑΣΟΚ θα ψάχνει γι'αρχηγό και κανείς δεν θα ενδιαφέρεται.
Παιδιά όλοι μαζί να στηρίξουμε τον Βενιζέλο να βγει πρόεδρος του Πασόκ μπας και προλάβει να γίνει πρωθυπουργός πριν την επόμενη "άνθιση" και "έκρηξη" του χρηματιστηρίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είναι κρίμα τα ανεπιλήπτου ηθικής μπουμπούκια που κουβαλάει, π.χ. Νεονάκης,Πάχτας,Παπαντωνίου,Σημίτης,να μην προλάβουν το τρένο της νέας ληστρικής αναδιανομής του εισοδήματος μέσω του "θεσμού" του χρηματιστηρίου.Θα είναι πολύ κρίμα πράγματι!
Όλοι Βενιζέλο στις 11 Νοέμβρη.Και δεξιοί να είστε δεν πειράζει!μαζί πορευόμαστε.ελάτε να βοηθήσετε και εσείς.Σας χρειαζόμαστε τώρα γιατί οι δημοσκοπήσεις δείχνουν δραματική αναστροφή εναντίον μας (για την ακρίβεια δείχνουν ότι θα μας γ... την μάνα οι παπανδρεϊκοί).Σας ικετεύουμε να μας βοηθήσετε ομοϊδεάτες μας, αδέλφια του Μητσοτάκη και του Ψωμιάδη.
Οι οικογένειες των νεκρών από το χρηματιστήριο στηρίζουν
Βενιζέλο-Σημίτη-Παπαντωνίου-Πάχτα-Νεονάκη
και τους ανιδιοτελείς τους υποστηρικτές
Πρετεντέρη-Τρέμη-Μπόμπολα-Λαμπράκη-Ψυχάρη
Ο μεν Γιώργος χρησιμοποιεί την πολιτική για να θεραπεύσει το πληγωμένο εγώ του από την τραυματική σχέση με τον μπαμπά του, ο δε Βαγγέλης για να λυτρωθεί από το σεξουαλικό ανικανοποίητο του, το οποίο δεν βρήκε διέξοδο μέχρι τώρα, καθώς, όπως εξήγησε, δεν του δόθηκε η ευκαιρία: υπήρξε υπουργός σε υποδεέστερα υπουργεία. Ο Γιώργος, μας ζητά στοιχειώδη εξουσιαστική αναγνώριση. Μια συναίνεση στο πρόσωπό του. Μια ευκαιρία να αποδείξει ότι τα καταφέρνει και μόνος του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαγγέλης, μας ζητά εξουσιαστική δικαίωση. Μια απόδειξη ότι είναι ο καλύτερος. Μια έκφραση επιδοκιμασίας, για το ότι ακόμη και άτομα με λιγότερο ελκυστικά ανθρωπομετρικά χαρακτηριστικά μπορούν να έχουν μια έντονη σεξουαλικότητα.
Ερευνητικές μελέτες της τελευταίας δεκαετίας στο πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια υπό την κόρη του καθηγητή Aaron Beck, Judith Beck έδειξαν ότι, για τη περίπτωση αυτή των ψυχικών διαταραχών είναι πολύ αποτελεσματική η γνωστική θεραπεία. Η γνωστική θεραπεία είναι προσανατολισμένη για την επίλυση ατομικών προβλημάτων που εκφράζονται συνήθως με τη μορφή εξουσιαστικής μανίας, είναι δομημένη και συνεργατική. Δηλαδή, απαιτεί την συμμετοχή και της κομματικής βάσης στην ενίσχυση του ασθενούς, ώστε να μειωθεί η βαρύτητα μελλοντικών νοσηρών επεισοδίων.
------------- ΑΓΙΟΣ
Δεν φτανει που μπουρδολογεις* ασταματητα (* οχι ομως παντα ), αλλα εκφραζεσαι με στρυφνα ελληνικα.
Αραγε θα καταφερεις να αναγνωρισεις τι σου συμβαινει?
Το αστειο και λυπηρο συναμα ειναι, οτι πουθενα στον οριζονται δεν φαινεται καποιος να σε απαλλαξει απο οσα εσωτερικα προβληματα αντιμετωπιζεις. Επομενως η πιο λογικη σκεψη που αναδυεται αφ' εαυτης ειναι να αναζητησεις αλλου πουθενα την λυση των υπαρξιακων σου προβληματων.
Οπερ σημαινει, ενα αλλο περιβαλλον, καποιο με περισσοτερες αντιστασεις. Διοτι εδω κυκλοφορουν, οπως προανεφερα, ατομα-μετριοτητες και ως εκ τουτου, μη επαρκεις για να αποτελεσουν ευφορο εδαφος που θα μπορουσαν να σε οδηγησουν σε μια αξια σημειωσης βελτιωση.
Με αλλα λογια, εδω, χωρις να το καταλαβαινεις, οδηγεισαι σε ατροφια και εν συνεχεια σε απωλεια της ικανοτητας να νειωσεις ενα ειδος βαθειας ικανοποιησης που εχει αναγκη ο εσωτερικος σου κοσμος
Αγαπητέ φίλε 5.17,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν καλέ μου διαβάσεις τι σημειώνεις θα αντιληφθείς τι σημαίνει «στριφνά ελληνικά». Αν, δε, τολμήσεις να ρίξεις και μια διεισδυτικότερη ματιά στο σχόλιό σου θα ανατριχιάσεις από την μπουρδολογία του.
Εκεί, δε, που γράφεις «Επομενως η πιο λογικη σκεψη που αναδυεται αφ' εαυτης…» είσαι αποκάλυψη!
Ο ανούσιος λόγος σου και η μη συστηματοποίηση καμίας απολύτως έννοιας και ιδέας, σε οδηγεί σε ένα τραγέλαφο, μέσω του οποίου επιχειρείς να πεις κάτι χωρίς να λες απολύτως τίποτα.
Είναι ένας ασφαλής τρόπος να επικρίνει κανείς δίχως να κάνει κριτική. Αν έχεις κάτι μαζί μου, πες το με δικά σου λόγια και μη παραληρείς επικαλούμενος, μάλιστα, «λογική σκέψη που αναδύεται αφ’ εαυτής.»
Εάν είχες στοιχειώδη μόρφωση και όχι οπωσδήποτε επιστημονική εξειδίκευση, θα γνώριζες ότι καμία απολύτως λογική σκέψη δεν αναδύεται αφ’ εαυτής. Αλλά, τι σου λέω τώρα, δεν έχεις αναπτύξει τα κατάλληλα εργαλεία σκέψης, αλλά το χειρότερο είναι ότι δεν διαθέτεις μία ανοιχτόμυαλη διάθεση διαλόγου. Ζεις στο πεδίο της προκατάληψης και συλλογίζεσαι με τη δυναμική του συμπλέγματος.
Όπως αντιλαμβάνεσαι, αυτού του είδους η στάση δεν βοηθά κανέναν να προσεγγίσει εποικοδομητικά «τις παρατηρήσεις σου».
Ο ΑΓΙΟΣ
Βρε ανθρωπε του ψευδοπνευματος, γιατι να εμφανιζεσαι κατωτερος των περιστασεων εντος μικριστου χρονικου διαστηματος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλες αυτες οι ΥΠΑΙΝΙΚΤΙΚΕΣ ΚΑΘΑΡΑ παρατηρησεις μου, θελησαν να σου κανουν μια επισημανση, ΟΧΙ να σε θεραπευσουν!
Και μαζι με σενα, να θεραπευτει και ο μεσος αναγνωστης, ωστε να αρχισει να αντιλαμβανεται οτι ο,τι γραφεται εδω μεσα με ψευτοσοβαρη γλωσσα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ.
Αυτο ειναι το δικο μου μελημα. Εσυ ποτε με το καλο θα σκυψεις και θα αφουγκραστεις τον δικο σου ασθενη "ΑΓΙΟ"?
Θα μας παρει πολυ ωρα ωσπου να κανεις τις προσπαθειες που πρεπει ωστε να απαλλασσομαστε σιγα σιγα απο φλυαριες, ειτε αχρηστες ειτε επιζημιες?
Τι το περασες σε τελευταια αναλυση ενα ιστολογιο? Να τρως την ωρα των αναγνωστων, ολων αυτων που απο φιλομαθη οιστρο μπαινουν στο ιστολογιο, και μετα απο μεγαλο χασιμο χρονου ανακαλυπτουν οτι, "ανθρακας, ο θησαυρος" ?
Αν αποφασιζα να σε ... "εξυγιανω", θα ζητουσα και αμοιβη, αμυαλε!
Αντε τωρα να αποδελτιωσεις καμια ατακα, καμια θεωρια κανενος διανοητικου λετσου, για να μας την κοπανησεις μεταφρασμενα στα ελληνικα... - μηπως και ενδιαφερθει καμια κωλοφυλλαδα και ζητησει την συνδρομη σου.
Ομως, ο,τι μπορει ο καθενας... Ετσι ειναι η ζωη!
λογικη σκεψη που αναδυεται αφ' εαυτης
ΑπάντησηΔιαγραφήσημαινει: η σκεψη που δημιουργειται / προκυπτει αβιαστα, χωρις ιδιαιτερο πνευματικο κοπο, ητοι, οχι απαραιτητα ανευ βασεως και βιαστικη, αλλα εκεινη που πρωτη κυριαρχησε και ξεπηδησε.
Μην τυχον ξαναδοκιμασεις να αμφισβητησεις τετοιου ειδους πραγματα. Αντιθετως, να κοπιαζεις περισσοτερο οταν προκειται για θεματα τα οποια βρισκονται εκτος του πλαισιου στο οποιο συνηθισες να εργαζεσαι. Εν συνεχεια, να ρωτας για να μαθαινεις. Σαν ανηξερη παρθενα. Μονο ετσι θα δεις προοδο.
9.53,
ΑπάντησηΔιαγραφή«…η σκεψη που δημιουργειται / προκυπτει αβιαστα, χωρις ιδιαιτερο πνευματικο κοπο, ητοι, οχι απαραιτητα ανευ βασεως και βιαστικη, αλλα εκεινη που πρωτη κυριαρχησε και ξεπηδησε.»
Είναι πολύ ευχάριστο ότι με την ερμηνεία που ο ίδιος έδωσες δείχνεις να καταλαβαίνεις το επίπεδο του σχολιασμού που αρχικά επιχείρησες.
Καλέ μου άνθρωπε, επειδή φαίνεται να μην είσαι νεαρός, αλλά να έχεις και συ τα χρονάκια σου όπως κι εγώ, μάθε ότι ο απαξιωτικός λόγος είναι ένδειξη χαμηλής παιδείας και πολιτισμού. Μάθε επίσης ότι αυτό που επεδίωξες δεν έχει καμία σχέση με την κριτική, έστω και με μία θεμελιωμένη παρότρυνση προς τον συγγραφέα από έναν αναγνώστη που τον τίμησε με την προσοχή του.
Μάθε ακόμη, ότι δεν θα πρέπει να κρίνεις τα κίνητρα κανενός εάν δεν τον γνωρίζεις.
Δεν ψαρεύω πελάτες, άνθρωπέ μου, στο blog. Δεν το έχω ανάγκη. Υπήρξα 23 χρόνια δημοσιογράφος, γνωστός παρουσιαστής και ασκώ εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό την επιστήμη μου σε ακαδημαϊκό επίπεδο.
Δεν ψάχνω δουλειά, λοιπόν, φίλε, ούτε επιχειρώ να ταλαιπωρήσω κανέναν – αν δεν το θέλει.
Αυτό που κάνω είναι να εκλαϊκεύω όσο μπορώ την εξειδικευμένη γνώση και την εμπειρία που έχω αποκτήσει, δουλεύοντας σε τέσσερεις διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες. Η προσπάθεια εκλαΐκευσης είναι η πιο δύσκολη και ενδιαφέρουσα περιπέτεια ενός επιστήμονα που έτυχε να δουλέψει τόσα χρόνια στη δημοσιογραφία.
Δεν πιστεύω στον πρωταγωνιστικό ρόλο των ελίτ, αλλά μόνο στην δυναμική της ευρύτερης κοινωνίας. Αυτά που εγώ έμαθα με κόπο και θυσίες δεν θα τα περιορίσω στους τέσσερεις τοίχους και στο προαύλιο του πανεπιστημίου που δουλεύω.
Θα τα μεταφέρω - και αυτό κάνω – με κάθε τρόπο και μέσον σε όσους έχουν τη δυνατότητα να προσεγγίσουν το «λόγο» και τη γνώση μου, καθώς και σε όσους επιθυμούν να ασκηθούν κάνοντας κριτική στις απόψεις μου.
Έτσι αισθάνομαι ότι κάτι προσφέρω και παράλληλα εκπαιδεύω τον εαυτό μου σε διαφορετικούς κώδικες αντίληψης και επικοινωνίας, όπως, καλή ώρα, είναι ο δικός σου.
Ο ΑΓΙΟΣ
Εδω ησουν σχεδον εξαιρετικος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα καταλαβες ελπιζω το δικο μου επιπεδο που σχετικα το αμφισβητησες.
Ειναι και κατι αλλο που πρεπει να σημειωσω. Το δικο σου αρθρο, το συγκεκριμενο και οχι το οποιοδηποτε, ειναι προϊον - φυσιολογικα - μιας καποιας προετοιμασιας. Αυτος ειναι και ο λογος που του ασκησα κριτικη. Την ιδια στιγμη, τα σχολια επ' αυτου, τα χαρακτηριζει ο αυθορμητισμος, και ως εκ τουτου υποκεινται σε αλλα, πολυ ελαστικοτερα κριτηρια προς αξιολογηση.
Παρολ' αυτα, την εκφραση εξακολουθω να την θεωρω σωστη. Μετα την επεξηγηση, δικο σου ειναι
πλεον το προβλημα οτι δεν την "κατανοεις"!
Απο την αλλη, ο ορος 'γνωστικη θεραπεια' ειναι κυριολεκτικα τραβηγμενος απ' τα μαλλια, και βεβαια ανυπαρκτος. Επι πλεον, εαν ηθελες να τον πρωτοπλασαρεις, τοτε την γραφεις ως "Γνωστικη Θεραπεια" για να δειξεις οτι προκειται για κατι που ειναι κιολας στον προθαλαμο της καθιερωσης.
Το επιπεδο που εχουν οι δημοσιογραφοι, ειναι σε ωρισμενους ανθρωπους τουλαχιστον, αριστα γνωστο!
4.36
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνεις λάθος.
Αν θέλεις να μάθεις διάβασε:
Judith S. Beck « εισαγωγή στη γνωστική θεραπεία», εκδόσεις Πατάκη.
Αναζήτησε στο internet τον όρο Cognitive therapy και μια σχετική βιβλιογραφία που αριθμεί πάνω από 2ΟΟ Τίτλους.
Αξίζει να ρίξεις μια ματιά στο:
Parrott, C. A. Hoowes J. L. ( 1991) the application of cognitive therapy of post-traumatic stress disorder./ New York plenum press.
Σε παρακαλώ μην αμφισβητήσεις ξανά ποτέ την ύπαρξη των concept που χρησιμοποιώ.
Προσπαθώ να γράφω ανάλαφρα και να κάνω χιούμορ όσο μπορώ, αλλά σέβομαι αφάνταστα την επιστημονική δουλεία των συναδέλφων μου.
Ο ΑΓΙΟΣ
Μιλησα, φευγαλεα, για "αμοιβη".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα ουτε καν το προσεξες.
Θες να το υπογραμμισω?
Στρωσου τωρα και μαθαινε - δωρεαν!
Οι κυριοι της Ψυχολογιας, φαινεται πουθενα οτι κατεχουν και τα "μυστικα" της γλωσσας?
Ηδη στην απαντηση σου, βλεπω οτι τη μια εμφανιζεται η μεθοδος ως Cogn..., με κεφαλαίο το c. OΡΘΟΝ!
Την αλλη, εμφανιζεται με μικρα. Εδω συμβαινουν 3 τινα. Ή ειναι δικη σου εκδοχη, ή η κανονικη στο πρωτοτυπο, ή η εκδοχη που επελεξε ο ... Πατακης.
Η γνωμη μου ειναι οτι το ποσοστο, να μην ξερει κανεις απο τους εμπλεκομενους τι του γινεται, ειναι ιδιαιτερα υψηλο.
( αφου το ειπαμε: κατσε και μαθαινε σαν να εισαι μαθητης, μονο ετσι προκοβει ο ... δημοσιογραφος )
Αναγωριζεις και συ, ή οχι, οτι δεν μπορει ενας γιατρος να ειναι και φιλολογος? Ασφαλως και το αναγνωριζεις. Αλλα το προσπερασες νομιζοντας οτι θα το αφηνα ετσι.
Αυτο που θα μπορουσα να αφηνα στην ακρη, ειναι το αν ο Πατακης εχει καποιο ειδικο βαρος στο θεμα μας, ή ειναι ενας ασχετος.
Η αδυναμια, τωρα, του μεσου αμερικανου, να ληφθει σοβαρα υπ' οψιν ως γνώστου τετοιων ζητηματων, πρεπει καποια στιγμη να μας γινει συνειδηση.
Η απλοϊκοτητα που επιδεικνυει αυτη η γλωσσα, θα πρεπει να κανει τον καθενα μας να υποψιαστει οτι οι ανθρωποι αυτοι εχουν αναγκη ενδεχομενως, πολλων πολλων μαθηματων.
Βεβαια, η απλοϊκοτητα αυτης της γλωσσας ειναι ταυτοχρονα και μια γεννητρια δυσκολιων!!! Ετσι ειναι με καθε... χαος! Παραμενει ομως απλοϊκη.
Ως εκ τουτου, κανεις δεν τους φταιει αν διαπραττουν - ποσο μαλλον ως ψυχολογοι - γλωσσικα λαθη.
Ουτε και εγω σου φταιω αν εσυ επεσες, εστω στιγμιαια, θυμα της δικης τους απλοϊκοτητας ή της Πατακικης αγνοιας. ( ή μηπως και ο Πατακης ειναι επιστημων? )
Για να ειναι ολοκληρωμενη η εικονα, πρεπει να αναφερθω και στο ενδεχομενο να υπεισελθει ο παραγων, επιμελητης εκδοσης + μεταφραστης.
Και εδω, δυστυχως, η κατασταση ειναι πολλες φορες για γελια, και δεν εμπνεει τοση εμπιστοσυνη οπως θα νομιζε ο καθενας μας - ειτε εχει αποφυγει ο εκδοτης να πληρωσει επιμελητη και κριτικο αναγνωστη, ειτε εχει πληρωσει!
Διοτι και αυτων των ανθρωπων η ποιοτητα κυμαινεται απο το εξαιρετικο μεχρι το αθλιο.
Μερικοι δε εξ αυτων, θυμιζουν την δεσποινιδα που την τοποθετησαν ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ σε οργανισμο του Δημου Πειραιως.
Οσο για το πώς πρεπει να μεταφερθει ενας ορος - που επιπλεον, οι αμερικανοι 50 εθνικοτητων, μετα απο χιλιαδες χρονια παρελαβαν απο τα λατινικα, και δεν ξερουμε παντοτε ακριβως, τι καταλαβαινουν Σημερα με αυτον - ειναι κατι που σηκωνει συζητηση, εξ αιτιας του οτι η γλωσσα μεταβαλλεται διαρκως. Σημερα δε, που η γλωσσα γραφεται ακαταπαυστα στο διαδικτυο, αυτες οι μεταβολες ειναι σπαζοκεφαλια σκετη.
Γιατί οι βουλευτές του Πασόκ στην Κρήτη έχουν χάσει την μιλιά τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήπότε θα βγουν να ταχθούν στο πλευρό του προέδρου μας γιώργου παπανδρέου; μετά τις εκλογές μήπως;
να πάρουν θέση εδώ και τώρα ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ γιατί δεν θα βρουν την ψήφο τους στις επόμενες εκλογές.
Στον νομό Ηρακλείου ειδικά, η υποστήριξη προς τον γιώργο αγγίζει το 80%.κουνηθείτε κοπρόσκυλα γιατί η 11η νοεμβρίου ζυγώνει.Ειδικά ο Κεγκέρογλου και ο Στρατάκης δεν πρόκειται ποτέ να ξανάβγουν βουλευτές στην ζωή τους (εκτός αν αλλάξουν εκλογική περιφέρεια).Αν δεν το πιστεύετε αυτό,θα το δείτε στο μέλλον και τότε θα το πιστεύσετε!
Στην Μαγνησία ο "πολλά υποσχόμενος" νέος βουλευτής Καρτάλης που τον έκανε ο πρόεδρος πρόεδρο του ΙΣΤΑΜΕ και αυτός πήγε με τον βενιζέλο, δεν θα ξαναβγει ποτέ στην ζωή του βουλευτής γιατί είναι και αχάριστος εκτός των άλλων.Και αυτό το ελάττωμα το απεχθάνονται οι ψηφοφόροι γενικώς.
Όσον αφορά την Αχαϊα εκεί θα έχουμε μεγάλα γέλια με τον βουλευτή Βέρρα.Αν ξαναβγεί να μας γράψει και να μας τραγουδήσει κλέφτικα.Την τύχη των Κεγκέρογλου, Στρατάκη, Καρτάλη θα έχει και αυτός.Οποία πολιτική διορατικότης!
Στην έδρα των Παπανδρέου, βουλευτής του Πασόκ πάει κόντρα!
Την διαπλεκόμενη στήριξη στον βαγγέλη την είδατε κύριοι και βιαστήκατε να πάτε μαζί του, προεξοφλώντας την εύκολη επικράτησή του. Τώρα τι έχετε να πείτε ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ;
Μην πείτε τίποτα καλύτερα γιατί ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ
Κεγκέρογλου (Ν.Ηρακλείου),
Στρατάκης (Ν.Ηρακλείου),
Καρτάλης (Ν.Μαγνησίας),
Βέρρας (Ν.Αχαίας)
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΞΟΦΛΗΜΕΝΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΗΘΙΚΟΣ
1.Μητσοτάκης
2.Ψωμιάδης
3.Σημίτης
4.Πρετεντέρης
5.Τρέμη
6.Μπόμπολας
7.Γ.Κουρής
8.Λαμπράκης
9.Παπαντωνίου
10.Κουλούρης
11.Πρωτόπαπας
12.Δρυς
13.Νεονάκης
14.Αρ-πάχτας
15.Μανίκας
16.Μιλένα
17.Βερελής
18.Τσουκάτος
19.Ψυχάρης
και
GUEST STAR ο Φασούλας με την...Κόχειλα
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ...ΝΕΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ Ε.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ...ΑΞΙΟΤΙΜΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ
ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ
(ΑΥΤΟΚΤΟΝΑ ΜΕΤΑ)
Έπεσα στα χέρια ειδικών που με απροσανατόλισαν και με ξεπουπούλιασαν οικονομικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω μια κόρη 14 ετών που έχει μαθησιακές δυσκολίες. Δεν γράφει στραβά ή ανάποδα, διαβάζει κανονικά, δεν μπορεί να μάθει/ αποστηθίσει/ συλλέξει σημαντικά στοιχεία/ συνοψίσει/ επιλέξει κυριότερά του (ο,τιδήποτε φανταστείτε) μπροστά σε μια σελίδα βιβλίου του σχολείου, κυρίως ιστορίας ή γεωγραφίας.
Λόγω της δυσκολίας της σε κάθε σχολείο επιλέγει να κάνει παρέα μόνο με προβληματικά/ παραβατικά παιδιά και μας φέρνει πάντα μπροστά σε τετελεσμένα γεγονότα που μας σπρώχνουν σε απελπισμένες πράξεις (αλλαγή σχολείου, αλλαγή "ειδικών" κλπ). Ότι χαρίσματα έχει φροντίζει με κάθε τρόπο να τα εξαφανίσει, προκειμένου να μη διαφέρει στην προβληματική φίλη της (φρόντισε να ξεχάσει τα πορτογαλικά της, αποπειράται να κάνει το ίδιο στα γαλλικά της, στράβωσε τα μπροστινά της δόντια για να βάλει σιδεράκια όπως η φίλη της, καθόταν με τα γόνατα να συγκλίνουν προς τα μέσα και να ενώνονται ώστε να στραβώσουν ενώ η ίδια παλιάέτρεχε με τα δυνατά πόδια της σαν δρομέας, προσπαθεί σε πάρτυ να τρώει τούρτα ενώ τη σιχαίνεται κλπ).
Έχει μεγάλη κλιση στο μπαλέτο και στο πιάνο (όπου μαθαίνει και προετοιμάζει περισσότερα από ότι της δίνεται κλπ) Μακάρι να υπήρχε ένας κόσμος που να μπορούσε να αξιοποιήσει αυτά τα ταλέντα χωρίς να χρειάζονται και οι λοιπές γνώσεις. Δυστυχώς έχω παρακολουθήσει προφορικές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για πρόσληψη καθαριστριών από το δημόσιο και για λόγους συναγωνισμού τις ρώταγαν τι γνωρίζουν για τη Συνθήκη της Λωζάνης.
Οι θεραπευτικές εισηγήσεις των ειδικών στα χέρια των οποίων έπεσα και με αφαίμαξαν ήσαν (δεν είναι όλες οι απόψεις του ίδιου ατόμου):
- Δεν έχει δυσλεξία (Λες και υπάρχει ένας διαχρονικά ισχύων ορισμός της δυσλεξίας.Και εγώ είχα δυσλεξία τα χρόνια μου και την αντιμετώπισαν με το ξύλο και τον εξευτελισμό).
- Θα ασχοληθούμε με την προσωπικότητά της μόνο. (Δεν μου απαντάνε όμως στο ερώτημά μου "Δέστε δημοσίευμα της Καθημερινής υπάρχουν ορισμένες μέθοδοι για να μαθαίνουν τα δυσλεκτικά παιδιά. Γιατί αυτές τις μεθόδους να τις ανακαλύψουμε εμείς -μαζί με τους κατάλληλους ειδικούς - όταν η κόρη μου θα είναι 26 ετών και όχι τώρα;
- Αφήστε τη να μείνει στην ίδια τάξη. Καλό θα της κάνει( Όμως εγώ έχει διαβάσει διάφορα βιβλία και άρθρα για τη δυσλεξία, και πουθενά δεν λέει ότι θεραπεύεται με το να μείνει το παιδί στην ίδια τάξη).
- Πηγαίνετε στον τάδε που είναι ειδικός στο να προετοιμάζει δυσλεκτικά παιδιά στο σχολείο και στο τέλος τους περνάει η δυσλεξία. Πήγα και πέρασα τη χρονιά με άθλιες συνθήκες. Ο ειδικός κάθε φορά απήύδηζε προσπαθώντας να της μάθει κάτι, δεν τα κατάφερνε, έλεγε ότι η κόρη μου κουράστηκε και "έχει κατεβάσει τα ρολλά" και μου έδινε μερικές σελίδες γεμάτες με κείμενο το οποίο εγώ ο μή ειδικός θα αναλάμβανα να της τα περάσω στο μυαλό -σαν να ήταν ένα φάξ - προτού κοιμηθεί το βράδυ.
- Να κάνετε οικογενειακή θεραπεία. Εσείς η κόρη σας και η γυναίκα σας. Θα είμαι εγώ και ένας άλλος συντονιστής. Γιατί ο άλλος (ο μπακαλόγατος); Γιατί έτσι γίνεται η ομαδική θεραπεία. Μπορείτε κυρία μου να μου δείξετε σε ένα από τα βιβλία της ομαδικής θεραπείας που έχετε στη βιβλιοθήκη σας να αναφέρει ότι θα υπάρχει και δεύτερος θεραπευτής; Έτσι γίνεται στην Ελλάδα. Και τι με αυτό; Και στη Βραζιλία σε ορισμένες περιοχές κάνουν βουντού. Πόσο θα κοστίσει; 140 η συνεδρία (70 αυτή και 70 ο ειδικευόμενος μπακαλόγατος). Τι λέτε κυρία μου;(Και η θεραπεύτρια καπνίζει σαν φουγάρο μπροστά στην κόρη μου χωρίς να ζητάει συγγνώμη ή άδεια, παρόλο που απαγορεύεται από το Υπουργείο Υγείας. Σκέψου να προστεθεί και ο μπακαλόγατος που να καπνίζει τσιμπούκι!)
- (στη γυναίκα μου) Να μετάσχετε σε ομαδική θεραπεία (σε ένα κατερειπωμένο σπίτι). Θα είναι γονείς παιδιών; Όχι αποκλειστικά, μπορεί μερικοί να είναι γονείς αλλά μπορεί και να μην είναι. Θα το σκεφτώ. Προτού φύγετε, παρακαλώ να με πληρώσετε. 150 Ευρώ. Θα σας ετοιμάσουμε την απόδειξη την επόμενη βδομάδα, να τη ζητήσετε από την κυρία Βάνα.
- Δεν έχει μαθησιακά προβλήματα. Είναι ιδιοφυϊα η κόρη σας. Εσείς οι γονείς έχετε πρόβλημα. Θα πρέπει να κάνετε ατομικές θεραπείες ο καθένας σας. Και η κόρη μας; Η κόρη σας δεν έχει τίποτα. 120 Ευρώ. Θα μου δώσετε απόδειξη; Όχι, δεν δίνω αποδείξεις, είμαι πανεπιστημιακός. τότε και εγώ δεν πληρώνω. Μα μου φάγατε την ώρα.. Λυπάμαι. Ωραία θα σας δώσω απόδειξη για 30 ευρώ. Τότε και εγώ θα σας πληρώσω 30 ευρώ.
Σας παρακαλώ, μπορείτε να μου δώσετε κάποια κατεύθυνση ως προς το τι να κάνω; Η κόρη μου με τόσες επισκέψεις και τέτοια παραπληροφόρηση δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει. Ακόμα και αν είμαστε φοβεροί εγκληματίες η γυναίκα μου και εγώ (φανταστείτε με να είμαι σαν τον Αυστριακό!), πάλι υπάρχει υποχρέωση των ειδικών να τη βοηθήσουν σήμερα και όχι όταν γίνει 26 ετών. Οι ειδικοι της έχουν βάλει στο μυαλό ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις μας και γι' αυτό εκείνη δεν μπορεί να μάθει τη μετάφραση των Αρχαίων.
Φυσικά (στην Ελλάδα πάντα έχουμε συμβουλές και επιχειρήματα) μπορεί να πεί κανείς «γιατί δεν πάτε σε κάποιο ειδικό κέντρο του δημοσίου για τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα;» Σε αυτούς τους φορείς αν δοκιμάσετε να τηλεφωνήσετε για να κλείσετε ραντεβού, θα πάρετε την απάντηση ότι έχετε σειρά προτεραιότητας για να σας δουν μετά από ένα χρόνο. Δοκιμάστε!
Αν προσφύγετε στο Συνήγορο του Πολίτη σας απαντούν ότι α) "ναι μεν η ιατρική περίθαλψη είναι συνταγματικό σας δικαίωμα, αλλά εδώ υπάρχει αντικειμενική αδυναμία, όπως δηλώνουν οι συγκεκριμένοι φορείς", β)"μπορείτε να κάνετε αγωγή αποζημίωσης κατά του δημοσίου για παραλείψεις των οργάνων του, με βάση το άρθρο 105 του Εισαγωγικού Νόμου του Αστικού Κώδικα εάν θεμελιώσετε τη βλάβη που υπέστη η κόρη σας από την παράλειψη...
Η αγωγή εκδικάζεται μετά από 3 1/2 με 4 χρόνια και αν υπολογίσουμε ότι στην καλύτερη περίπτωση κερδίσετε, το δημόσιο θα κάνει έφεση και αναίρεση οπότε μπορείτε να έχετε την απόφαση που θα σας δικαιώνει τελεσίδικη μετά από 7-8 περίπου χρόνια.
Βέβαια δεν είναι εύκολο να έκτέλέσετε απόφαση κατά του δημοσίου, οπότε μπορείτε να προσφύγετε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Στρασβούργο), αλλά θα πρέπει να προσέξετε να ασκήσετε την προσφυγή εντός 6 μηνών από την έκδοση της τελεσίδικης απόφασης (μετά από αναίρεση κλπ). Η εκκρεμοδικία κρατάει περίπου 8-10 χρόνια και μάλλον θα κερδίσετε την υπόθεση με μια συμβολική αποζημίωση, εκτός αν στο μεταξύ ο αρμόδιος φορέας αποφασίσει να καλέσει την κόρη σας για εξέταση..".
Παρά την - κατά κανόνα- σκληρή σιωπή στο διαδίκτυο των επαγγελματιών της ψυχικής υγείας («μπόρα είναι και θα περάσει, άσε τον να λέει») υπήρξε και συμπαράσταση, όπως:
ΑπάντησηΔιαγραφήkaraflokotsifas είπε...
@ Ανώνυμος
Αγαπητέ μου φίλε...θα ξεκινήσω λέγοντάς σας,σε σένα και την γυναίκα σου, να μην νοιώθετε ενοχικά για ότι συμβαίνει.
Δυστυχώς η ευτυχώς ζούμε σε μια χώρα που προσπαθεί να πείσει όλο τον κόσμο πως δεν έχει καμία σχέση με τις ρίζες της.
Για ποιον πολιτισμό να μιλήσουμε?
Για ποια ιατρική για ποια δημοκρατία!!!
Δυστυχώς στην χώρα μας δεν υπάρχει
επαρκές εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό για παιδιά που έχουν δυσλεξία και ετσι ξεφυτρώνουν οι άνθρωποι(?)σαν και αυτούς που αναφέρατε παραπάνω
Είναι απαράδεκτοι αυτοί που σας είπαν αυτά τα πράγματα και καλα θα κάνετε να μείνετε μακριά τους.
Σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με την ιατρική,η την παιδοψυχολογία αυτός που σας είπε να αφήσετε το παιδί στην ίδια τάξη,για groyp θεραπείες
τέτοιου είδους κτλ που αναφέρθηκαν
Απο την άλλη για μένα αυτό που θα έπρεπε να κάνετε(αν δεν το έχετε ήδη κάνει)να πάρετε σειρά στο ειδικό κέντρο του δημοσίου για τα παιδιά που έχουν μαθησιακά προβλήματα.
Αυτο που έχει σημασία ειναι να έχετε υπομονή (δεν γίνετε αλλιώς)
Πηγαίνοντας εκεί θα πάρετε μια "ιατρική διάγνωση" για το παιδί σας που όταν το καταθέσετε στο σχολείο του θα δίνει μόνο προφορικές εξετάσεις και θα αντιμετωπίζετε από τους καθηγητές του όπως πρέπει
Πολλα παιδιά με προβλήματα δυσλεξίας τελειώσαν πανεπιστημιακές σπουδές και διέπρεψαν στον χώρο τους.
Πρέπει επίσης να κάνετε από τώρα γνωστό στο σχολείο του παιδιού ότι ειναι δυσλεξικό τι σας έχει συμβεί άλλα και τι κάνετε τώρα, για να ξέρουν έστω και ανεπίσημα οτι θα έχουν κάποια στιγμή την διάγνωση αυτή στα χέρια τους
Ωστόσο πρέπει να επισκεφτείτε και κάποιον παιδοψυχολόγο που θα βοηθήσει το παιδί να σταθεί ψυχολογικά και μαζί με την δική σας
φροντίδα θα ξεπεράσει αυτή την δυσλειτουργία του κρατικού μηχανισμού που στερεί απο το παιδί σας την αυτοπεποίθησή του και οχι μόνο
Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιον παιδοψυχολόγο πέστε μου να κοιτάξω
Εύχομαι όλα να πάνε κατ' ευχήν
27 Μάϊος 2008 4:48 πμ
Ανάρτηση Σχολίου Για: katagelon.blogspot.com
"Έπεσα στα χέρια ειδικών που με απροσανατόλισαν και με ξεπουπούλιασαν οικονομικά."
1 Σχόλιο - Εμφάνιση αρχικής ανάρτησης
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Επειδή έχω εργαστεί σε διαφορά κέντρα και δημοσίους φορείς μπορώ να καταλάβω πόσο μπερδεμένος και αβοήθητος αισθάνεστε γιατί πραγματικά δεν υπάρχει καμία δομή ή έλεγχος για τα θέματα ειδικής αγωγής και διαπαιδαγώγησης. Μπορεί όντως να χρειάζεται και η κόρη σας και εσείς την βοήθεια διαφορετικών ειδικών, επειδή όμως δεν σας γνωρίζω προσωπικά και δεν ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει θα σας πω τι πιστεύω ότι μπορεί να κάνει κάθε γονιός που θεωρεί ότι το παιδί του αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες. Συμβουλή μου είναι να προσπαθήσετε να κλείσετε ένα ραντεβού στο δημόσιο νοσοκομείο για παιδιά, να επισημάνετε κυρίως τις μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζει η κόρη σας συνοπτικά και ξεκάθαρα, και ότι θέλετε να δείτε ειδικό παιδαγωγό για διάγνωση και εκείνος αν υπάρχει άλλο θέμα θα σας παραμπέπψει σε άλλη ειδικότητα.
Παράλληλα, καλό είναι να αναζητήσετε και την γνώμη, τις συμβουλές και την παρέμβαση των καθηγητών στο σχολείο της. Μπορεί ή κόρη σας λόγω τον δυσκολιών που αντιμετωπίζει να έχει αποκλειστεί απ την παρέα τον υπόλοιπων παιδιών-εφήβων,οι οποίοι έχουν την τάση κάποιες φορές να αποκλείουν από τις παρέες τους όποιο παιδί διαφέρει έστω και ελάχιστα από αυτά,και έτσι να πλησιάζει άλλα μοναχικά παιδιά με ιδιαιτερότητες από ανάγκη και όχι από επιλογή ,για να μην είναι μόνη της.Αυτό βέβαια δεν σημαίνει κάτι,αρκεί να ξέρει η κόρη σας να διαχειριστεί σωστά τις παρέες της και να θέσει τα όρια της, το ότι προσπαθεί να τους μοιάσει είναι μια γενικότερη ανάγκη όλων των εφήβων για να μην ξεχωρίζουν από τους συνομηλίκους τους και να ανήκουν σε μια ομάδα.
Με υπομονή σε λίγους μήνες θα έχετε ραντεβού.Αυτό δεν θα σας δώσει την λύση άλλα θα σας δώσει μια σωστή κατεύθυνση γιατί μπορεί η κόρη σας να μην έχει τις δυσκολίες που νομίζετε ή να έχει άλλες που δεν φαίνονται κ.τ.λ., με την δωρεάν αυτή διάγνωση θα σας δοθούν και πρέπει να ζητηθούν συμβουλές για το πως θα αντιμετωπίσετε την κατάσταση και ποιων ειδικοτήτων θεραπευτές πρέπει να δείτε. Ύστερα δυστυχώς θα πρέπει πάλι να ψάξετε μόνο σας για το σωστό κέντρο αλλά τουλάχιστον θα ξέρετε ότι έχει αυτό 'πχ. πρόβλημα διάσπασης προσοχής και πρέπει να γίνει αυτό. Ζητήστε από όποιον ειδικό συμβουλευτείτε να σας φτιάξει ένα εξατομικευμένο πλάνο παρέμβασης οπού θα παρουσιάζει την κάθε δυσκολία της κόρη σας, τον συγκεκριμένο τρόπο παρέμβασης, τους επιμέρους στόχους, και την ημερομηνία επανεξέτασης της κατάστασης. Η διάγνωση δεν είναι αυτοσκοπός, και είναι κυρίως χρήσιμη για τους ειδικούς ώστε να μπορέσουν να φτιάξουν την σωστή παρέμβαση. Όπως επίσης η παρέμβαση καμία φορά δεν λύνει το πρόβλημα αλλά εκπαιδεύει το άτομο να ζει κανονικά μαζί του. Σε αυτό μπορεί να χρειαστεί και η δική σας παρέμβαση και υποστήριξη που πάντα πρέπει να την συμφωνείτε με το ειδικό ώστε να είναι μέσα στις οικονομικές, χρονικές κ.τ.λ. δυνατότητες σας. Με το θέμα της καταγγελίας δεν ξέρω, δεν είμαι νομικός, αλλά πιστεύω ότι προέχει όπως λέτε και σεις να βοηθηθεί η κόρη σας άμεσα. Ρωτήστε και δώστε έμφαση και στην ίδια για το ποιες είναι οι δυσκολίες τις και για το τι βοήθεια χρειάζεται, και έχετε υπόψη σας ότι καμιά φορά ο δρόμος της ίδιας της θεραπείας-αποκατάστασης είναι μακρύς και επώδυνος και για σας και για το παιδί σας γιαυτό πρέπει να βρείτε τον κατάλληλο.Καλή τύχη σας εύχομαι!