. "Δεν δέχονται τον Βενιζέλο γιατί είναι εξυπνότερος και ικανότερός τους..." . Όποιος θέλει να καταλάβει γιατί οι πασόκοι δεν θα ...
"Δεν δέχονται τον Βενιζέλο γιατί είναι εξυπνότερος και ικανότερός τους..."
.
Όποιος θέλει να καταλάβει γιατί οι πασόκοι δεν θα ψηφίσουν τον Βενιζέλο την Κυριακή ας διαβάσει τον Σταμάτη Φασουλή που στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία (εδώ) είπε τα πράγματα με τ' όνομά τους: "Δεν δέχονται ότι ο Βαγγέλης είναι εξυπνότερος, ικανότερος αυτών, κι έτσι εξυφαίνουν το εξής απώτερο σχέδιο: Πάμε τώρα με τον Γιώργο, για να την πατήσει ο άχρηστος, ο ηλίθιος -γιατί έτσι τον λένε όλοι οι δικοί του, τους έχω ακούσει- ώστε να ακυρώσουμε πολιτικά τον Βενιζέλο. Και μετά τη νέα ήττα στις εκλογές, έρχεται η σειρά μας."...Ο Διαπορών
Ιδού ένα μικρό απόσπασμα από την ομιλία του ΓΑΠ στους μετανάστες.Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Έχει μεγάλη σημασία, διότι εμείς, δίνουμε τον λόγο σε σας, δίνουμε την δύναμη σε σας, να μπορέσετε κι εσείς να αποφασίσετε και να διαμορφώσετε το μέλλον αυτής της νέας σας πατρίδας. Και γι’ αυτό, εμείς είμαστε περήφανοι που έχουμε αυτή την δημοκρατική αντίληψη και ευαισθησία. Σας ανοίγουμε τις πόρτες, σας ανοίγουμε τις καρδιές μας, για να μπορείτε κι εσείς, να είστε μέρος της ελληνικής κοινωνίας.
===Μιά ερώτηση μόνο.Θα αποφασίσουν δηλαδή οι Αλβανοί και οι Πακιστανοί για τον μελλοντικό πρωθυπουργό της Ελλάδας;
Δηλαδή μπορώ κι εγώ να πάω στην Αλβανία ή στο Πακιστάν και να ψηφίσω τον Φάτος Νάνο,ή την Μπούτο;
Και τα συμφέροντα τα δικά μου ως Ελληνα ταυτίζονται με αυτά των Αλβανών;
Με ποιά ανταλλάγματα θα δώσουν οι μετανάστες την ψήφο τους;
Τι οδηγίες θα πάρουν από τις πρεσβείες τους;
Σύντροφοι,αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα.
Εδώ δεν κρίνεται μόνο η αρχηγία του ΠΑΣΟΚ,αλλά και το ποιός θα είναι μελλοντικός πρωθυπουργός.
Θέλουμε πρωθυπουργό που να εκπροσωπεί τους Ελληνες ή τους Αλβανούς,τους Πακιστανούς,τους Ρώσους κ.λ.π.
Πείτε ένα μεγάλο ΟΧΙ στα σχέδια της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.
Πέιτε ένα μεγάλο ΟΧΙ σε έναν αρχηγό υποταγμένο σε ανθελληνικά κέντρα.
Πείτε ένα μεγάλο ΟΧΙ στην εξαθλίωση και στην υποβάθμιση της ζωής μας.
Πείτε ένα μεγάλο ΟΧΙ στην αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος.
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΗΣ.
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ,ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΟΥΣ.
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΗΦΑΝΗ,ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ,ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕΒΑΣΤΗ,ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΒΗΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (Α.Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ)
===============================
Τι δουλειά είπαμε ότι κάνει ο Φασουλής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σχέση έχει η δουλειά του Φασουλή με πόστο του Βενιζέλου στο παρελθόν; ....
Και στην τελική γιατί αυτός που έχει άνεση λόγου είναι εξυπνότερος ;
Άλλο ένα post του press-gr , αποτέλεσμα πληρωμένου συμβολαίου.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ
ΠΑΣΟΚ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΙΠΤΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΞΥΠΝΟ
ΑΡΧΗΓΟ?
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΕΞΥΠΝΟΥΣ
ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ?
ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ?
Δηλαδή μπορώ κι εγώ να πάω στην Αλβανία ή στο Πακιστάν και να ψηφίσω τον Φάτος Νάνο,ή την Μπούτο;
ΑπάντησηΔιαγραφήAn symplhrwseis kapoia xronia paramonis plirwseis forous , mallon nai
Και τα συμφέροντα τα δικά μου ως Ελληνα ταυτίζονται με αυτά των Αλβανών;
An eisai apo tous Ellines pou tous starabokoitan,ypofeorun sti douleia , apo ti mikroitia kai ta symplegmata twn gyrw tous nai.An eisai apo tous allous oxi
ΕΝΤΑΞΕΙ, OI ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ,ΓΙΑ ΛΙΓΑ
ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ..
ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ,ΠΟΥ
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ
ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ?
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΧΟΝΤΡΑ.
ΠΟΣΑ ΔΙΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΟΥΝ?
ΠΟΣΑ ΔΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
ΤΩΝ ΖΩΝΙΑΝΩΝ ΣΤΟ
ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ,ΚΑΝΑΛΙΩΝ,
ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΟΥΝ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ?
9:44 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ο ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ
ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ..
ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ
ΗΤΑΝ ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΖΩΝΙΑΝΙΤΙΚΟ
ΣΠΕΡΜΑ.
9:44 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΓΙΩΡΓΟ
ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ.
ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΚΑ-ΛΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ.
ΒΑΛΕ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ.
ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ,ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ..
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΒΑΡΥ
ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ..
ΟΣΟΙ ΑΡΝΗΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ
ΠΟΛΕΜΟ,ΕΙΝΑΙ ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ..
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΦΥΓΟΥΝ ΘΑ ΑΠΑΞΙΩΘΟΥΝ..
ΟΣΟΙ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΝ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟΥΣ.
9:45 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΚΟΥΙΖ
ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΥΨΗΛΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ,ΠΟΥ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ,
ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ,ΕΔΩ
ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ?
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ..
ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ
ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ.
Η ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΗ ΜΑΦΙΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ,
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ.
9:45 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ?
Ο ΚΑΚΑΟΥΑΝΑΚΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΓΑΜΟΥΣΕ,ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΠΟΤΕ?
ΟΙ ΖΩΝΙΑΝΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΟΤΑΝ
ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΕ,ΔΕΝ ΣΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΝ?
ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΓΕΜΙΖΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΟΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ?
9:46 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ
Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΗΞΕΡΕ..
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξης με τον Μανώλη Λουκάκη, πρώην υφυπουργό και πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ:
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Εσείς το 2000 τα είχατε πει και κάνατε μία δήλωση όπως διαβάζω σήμερα στον Τύπο: ‘‘με διέλυσαν, με εξόντωσαν.’’ Ποιοι ήταν αυτοί που σας διέλυσαν και αυτοί που σας εξόντωσαν;»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Ήταν μία καταγγελία μέσα στην κοινοβουλευτική ομάδα, γιατί ήθελα να δημιουργηθεί μία ομάδα αντίστοιχη με αυτή των συνοριοφυλάκων και των φυλάκων ειδικών στόχων που τότε φτιαχνόταν. Και είχα πει στον πρωθυπουργό- στον κ. ΣΗΜΙΤΗ- μέσα στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, του είχα εκθέσει την κατάσταση που υπάρχει σε μία περιοχή του νομού Ρεθύμνου που είχε τα χαρακτηριστικά της Κολομβίας γιατί είχαν τότε εκριζώσει οι αστυνομικοί περίπου 40.000 χασισόδεντρα και του είπα ότι χρειάζεται να δημιουργηθεί και για την Κρήτη μία ειδική ομάδα με ειδικούς φρουρούς, η οποία έγινε. Αυτό όμως είχε ενοχλήσει πάρα πολύ και τα ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ εδώ και τους πάντες. Την άλλη μέρα βγήκε πρωτοσέλιδο με οχτάστυλο και έλεγε ότι ο Λουκάκης κατήγγειλε ότι η Κρήτη είναι Κολομβία και αυτό το πήραν επί πόνου. Δεν είχα πει τέτοιο πράγμα, είπα ότι μία περιοχή στο Ρέθυμνο, δεν είχα αναφέρει καν ποια περιοχή…»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Για τα Ζωνιανά μιλούσατε βεβαίως.»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Όχι, μιλούσα για την ευρύτερη περιοχή του Ψηλορείτη. Εκείνη την περίοδο, δεν είχε δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα με χωριά. Απλώς ανακαλύπτονταν συνέχεια χασισοφυτείες στην ευρύτερη περιοχή του Ψηλορείτη. Και είχα πει ότι δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την κατάσταση αυτή, η αστυνομία με τη διάρθρωση που έχει στο νομό και χρειάζεται μία ειδική ομάδα να ασχοληθεί μόνο μ’ αυτό. Και μετά, το κόστος το πλήρωσα.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Μιλάτε δηλαδή για την πολιτική σας σταδιοδρομία;»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Ναι.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Ποιοι είναι αυτοί που ενοχλήθηκαν και γιατί ενοχλήθηκαν;»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Ενοχλήθηκαν όλοι. Ενοχλήθηκαν και οι εφημερίδες και η κοινωνία, ότι είχα δυσφημίσει τον τόπο κατά κάποιο τρόπο.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Αν θέλει η πολιτεία να αντιμετωπίσει το θέμα αυτό, μπορεί να το αντιμετωπίσει;»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Μπορεί να το αντιμετωπίσει αλλά έπρεπε να το είχε αντιμετωπίσει πολύ νωρίτερα. Δηλαδή έχει ευθύνη και η δική μας κυβέρνηση γιατί πριν αναγκαστώ εγώ να το πω αυτό μπροστά στον πρωθυπουργό ΣΗΜΙΤΗ , είχα κάνει πολλές συναντήσεις με υπουργούς Δημόσιας Τάξης και είχα πει ότι αργότερα αυτό το φαινόμενο θα το βρούμε και δεν θα μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε. Στη γέννησή τους αντιμετωπίζονται αυτά τα θέματα
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΣΙΩΠΟΥΣΑΝ ΤΟΣΑ
ΧΡΟΝΙΑ?
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΧΟΝΤΡΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?
Ακούω πολλά καί βλέπω πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠείτε μου ποιός αμφιβάλλει ότι ο Βενιζέλος είναι εξυπνότερος τού Γιώργου?
Να σας πω εγώ
Κανένας
Δυστυχώς γιά μερικούς καί ευτυχώς γιά άλλους ο Φασουλής είπε μιά μεγάλη αλήθεια.Το σκουριασμένο ΠΑΣΟΚ δεν θέλει την εσωτερική ανανέωση.Τούς βολεύει μιά θέση απλού βουλευτή σάμπως έτσι δεν έμαθαν τόσα χρόνια πού αυτή η νοοτροπί εξέθρεψε στρατιές καί στρατιές δημοσίων υπαλλήλων.
όσοι ονειρεύονται αλλαγές καί καινοτομίες ας τα ξεχάσουν.Από τις 12 μθα έχουν πάλι μιά από τα ίδια.Ο Γιώργος αρχηγός καί ας μείνουν ήσυχοι όσοι κοιμώνται.
Το Γιώργο άλλαξέ τα όλα θα μείνει ένα μετέωρο αίτημα όλων των υγειώς σκεπτόμενων.
Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΑΝ ΧΑΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΑ ΙΚΑΝΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ ΝΑ ΚΛΗΘΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΟ ΚΑΡΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΒΑΛΤΟ.
ΜΗΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΟ.Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥς ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΚΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΑΦΟΥ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗΓΙΑ.
Ακρως τολμηρές και αποκαλυπτικές Ελληνίδες σε on line διαγωνισμό οπισθίων απο γνωστή μάρκα εσωρούχων
ΑπάντησηΔιαγραφήO λαος ψηφισε
3.08
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μας λες ρε μαλάκα ανεγκέφαλε; Δηλαδή ο λαθραίος Αλβανός θα αποφασίζει για το ποιός θα κυβερνήσει τον τόπο μου, επειδή και μόνο "πλήρωσε φόρους"? Ποιούς φόρους ρε βλάκα αφού οι περισσότεροι τα παίρνουν μαύρα;
Δηλαδή η κυριαρχία ενός λαού στον τόπο του καθορίζεται απο το αν πλήρωσε ή όχι εισητήριο στην εφορία;
Πρέπει να έχεις μαυρα μεσάνυχτα γενικώς!
ypoyrgos politismou o benito kai o fasoulis ton stirizei... to piasame to iponooumeno stamath!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήkai o makis me ton benito
oloi oi ekdotes mazi!!!
stis 11 i proti nikh ths dhmokratias meta apo polla xronia!!!
GIORGO KANE DIAGRAFES
KAI DIWXE TWRA TOUS IPONOMEYTES
MA TO EIΠΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΧΘΕΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ ΘΑ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΔΥΜΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
Πεστε του Φασουλή να βγάλει τις καπότες από τον κώλο του πρώτα .....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστές οι απόψεις του Φασουλή, αλλά χιλιοειπωμένες. Και μου κάνει εντύπωση πώς αντιμετωπίζονται σαν πρωτόφαντες. "Αποτέλεσμα πληρωμένου συμβολαίου", λέει κάποιος, "ο Φασουλής είπε μιά μεγάλη αλήθεια", λέει άλλος, ως εάν είπε κάτι αποκαλυπτικό. Ένας τρίτος απορεί: "Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΙΠΤΟΥΝ ΕΝΑΝ ΕΞΥΠΝΟ ΑΡΧΗΓΟ?".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί άλλων, που θα μπορούσα να αναφέρω, επαναλαμβάνω ορισμένα από όσα έχουν γραφτεί επανειλημμένα σε τούτο δω το blog. Γράφει κάποιος σε πολλαπλές επαναλήψεις: "ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ?". Και άλλος απαντά: "Στ’ αλήθεια δεν ξέρεις τον λόγο; Να σου τον πω εγώ: επειδή οι πασόκες είναι μαλάκες και θέλουν άρον άρον μαλάκα αρχηγό. Ο ευφυής, ο ξύπνιος δεν τους πάει. Γύρευε τη δουλειά σου, λένε. Με τον ηλίθιο επικοινωνούμε, άντε να τα βγάλεις πέρα με έναν ευφυή! Ο Γιωργάκης λοιπόν ακλόνητος στο ΠΑΣΟΚ". Ο ίδιος παραθέτει στη συνέχεια απόσπασμα από επιφυλλίδα του Χρήστου Γιανναρά στην Καθημερινή της 14-10-07, με τον τίτλο «Είναι ευφυής, δεν είναι δικός μας». Ιδού το απόσπασμα:
"Αποκαλυπτικός είναι αυτές τις μέρες και ο τρόμος του σοσιαλεπώνυμου "κινήματος" (της ευρύτερης δηλαδή "Αριστεράς"), μπροστά στην ευφυΐα, στην ξεχωριστή καλλιέργεια. " κομματική μάζα προκρίνει για μπροστάρη μάλλον τον κραυγαλέα μειονεκτικό, μια συμπαθή, αλλά δραματικά ανεπαρκή πολιτική παρουσία. Λένε καθαρά για τον αντίπαλο: "Είναι ευφυής, άρα δεν είναι δικός μας, δεν μπορεί τέτοιας οξύνοιας άνθρωπος να είναι αριστερός" – αριστερός θα πει πειθήνιος, με ευνουχισμένη σκέψη, κρίση, έκφραση. Βολεύεται λοιπόν το "κίνημα" με τον ολίγιστο, τον εξόφθαλμα ανεπιτήδειο, δεν νιώθει καταγέλαστο τον "αρχηγό" τον "ανορθούμενον επ’ άκρων ονύχων και τανυόμενον να φθάση εις ύψος και φανή και αυτός γίγας". Ο ευφυής φοβίζει, θα βάλει ψηλά τον πήχυ, θα κρίνει ικανότητες και ποιότητα. Προτιμότερος ο μειονεκτικός, που πασχίζει να μιμηθεί τον πατέρα του, έστω και αν ιδεολογικοπολιτικά βρίσκεται στους αντίποδές του".
Τον ευφυή λοιπόν δεν τον φοβούνται μόνο οι γύρω στην ηγεσία, αλλά και η κοινωνία, ο λαός. Και από την αρχαιότητα είναι ξεκαθαρισμένο ότι ο λαός ως συλλογικό πρόσωπο είναι σκληρός δικτάτορας. Δεν ανέχεται τον ευφυέστερο, τον ικανότερο. Τον εξοντώνει, όπως και ο τύραννος ως φυσικό πρόσωπο.
Άππιος
o Βενιζέλος είπε οτι αν δε βγει θα περιμένει μέχρι τις επόμενες ή τις μεθεπόμενες εκλογές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λίγα λόγια τι μας είπε εμμέσως πλην σαφώς?Οτι δε θα εργαστεί για τη νίκη αλλά θα περιμένει την ήττα.
Να γιατί οι ψηφοφόροι του Πασόκ δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να τον βγάλουν πρόεδρο του Πασόκ.
Toso efiis einai pou mperdevei to politiko varos me to varos pou deihnei i zigaria tou.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα είναι δυνατόν να παίρνουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήστα σοβαρά το Φασουλή;
Το πολυαγαπημένο αγόρι της μεγάλης πιάτσας του ΜΕΓΑΡΟΥ Λαμπρακιστάν;
Το ΠΑΣΟΚ τέλειωσε, τα κόμματα
εξουσίας τέλειωσαν,είτε με έξυπνους
είτε με βλάκες αρχηγούς.
Ο πραγματικός αρχηγός,είταν, είναι και θα είναι το παντοδύναμο,
ξενοκίνητο, κατεστημένο.
Όταν το συνειδητοποιήσουμε ΟΛΟΙ,
μόνο τότε μπορεί να ανατραπεί..
Όνειρα θερινής νυκτός,θα μου πείτε.
ΔΙΟΓΕΝΗΣ
o Loukakis pragmati ta eixe pei egkaira ta pragmata, alla den boleue, kai ekeinous pou ekanan xatiria me ton Kapoditria, stin perioxi opou ekanan hatiria sta Anogeia kai afhsan ta Zoniana ektos sigrotisis tis horas, gia 8 xronia alla kai osoi eixan sxesies epairnan psifous kai afisan ton Loukaki ektos. Tora autoi einai moirasmenoi..me tous upopsifious proedrous... Aaa kai den einai mono ta Zoniana. Einai kai ta Anogeia kai ta Leivadia, kai h Mesara, kai o Apokoronas, kai to Monofatsi, kai xoria tis Pirgiotisas, kai tou Merampelou, kai kai kai....me tous politikous na eispratoun kai na siopoun, kai osoi dimosiografoi kanoun erotisies na eispratoun os apantisi nisafi pia....Kai kati akoma. Deste posoi aksiomatikoi tis astinomias me to pou vgainoun sti sintaksi, diekdikontas psifo eklegonati kai ginontai dimarxoi antinomarxes, antidimarxoi....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδατε πως επιβάλλονται τα «αυτονόητα»!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι λίγο-πολύ τείνουν να συμφωνήσουν ότι ο Βενιζέλος είναι ευφυής !
Γιατί άραγε;
Πως ορίζεται η ευφυΐα;
Πρόκειται πράγματι για το βασικότερο χάρισμα που εξιδανικεύτηκα θα πρέπει να χαρακτηρίζει ένα πολιτικό ηγέτη;
Έχει κανείς σκεφτεί ότι η στο αντιληπτικό μας σύστημα και η ευφυΐα κρίνεται
(διακρίνεται) εκ του αποτελέσματος;
Σημειώνει ο αγαπητός Άππιος:
"Τον ευφυή λοιπόν δεν τον φοβούνται μόνο οι γύρω στην ηγεσία, αλλά και η κοινωνία, ο λαός. Και από την αρχαιότητα είναι ξεκαθαρισμένο ότι ο λαός ως συλλογικό πρόσωπο είναι σκληρός δικτάτορας. Δεν ανέχεται τον ευφυέστερο, τον ικανότερο. Τον εξοντώνει, όπως και ο τύραννος ως φυσικό πρόσωπο."
Εδώ όμως υπάρχει λάθος, όχι στη διαπίστωση περί αποκλεισμού των ευφυών – των πρωτοπόρων θα έλεγα εγώ – αλλά στην ανάλυση.
Το ότι αυτοί που διακρίνονται σε κάτι δοκιμάζονται ψυχικά και ενίοτε σωματικά από το κυρίαρχο σύστημα στάσεων και πεποιθήσεων δεν οφείλεται σε ένα μυθικό συντηρητισμό των κοινωνιών, αλλά στην ολοκληρωτική και φοβική διάσταση της εξουσιαστικής δομής που συνέχει τις κοινωνίες αυτές.
Το ζήτημα δηλαδή σχετίζεται με τον διάχυτο πολιτικό πολιτισμό και …θα πρέπει να το προσέξουμε!
Ο ΑΓΙΟΣ
@bloopers
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε εγκάθετε χάφτα, τι κολλάς τη μαλακία σου σε όλα τα θέματα; Για να δούμε και να ξαναδούμε σίγουρα οι πάντες πως είσαι καθίκι εξωνημένο από μια λέρα που τέθηκε επί τέλους στο περιθώριο; Γιατί τι είναι δηλαδή ο Φυντανίδης; Αυτός ο ψευτοκόκορας. Στυλοβάτης της τρομοκρατίας, με «αγώνες» φιγούρας, που χρησιμοποίησε με προφανή ανεντιμότητα τη δύναμη της εφημερίδας για επιθέσεις καθαρά προσωπικού χαρακτήρα κ.ά.
Πώς σου ήλθε τώρα ή τι λεφτά πήρες για να κάνεις αυτή την ανόητη διαφήμιση του ... Άρχοντα;
Εντάξει, αφού το είπε η πούστρα, σίγουρα έτσι είναι....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σας πω λοιπόν, πώς διαμορφώνεται η ψευδαίσθηση της ευφυΐας σε ένα ηγέτη, συμβολικά:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν κάποιος, διατυπώνοντας πολιτικό λόγο, πετύχει να εκφράσει αποφθεγματικά ή συνθηματικά το μήνυμα που κυριαρχεί στις αντιλήψεις και το θυμικό μιας ομάδας, τότε αμέσως αναγνωρίζονται τα ηγετικά του προσόντα.
Αν στη συνέχεια καταφέρει να διαμορφώσει ένα διακριτό, διχαστικό(cleavage) πλαίσιο αναφοράς ως προς τους άλλους, τότε κερδίζει το σεβασμό της ομάδας στην οποία αναφέρεται και αυτοδικαίως ηγείται.
Αυτό είναι τελικά που θεωρείται «ευφυές» σε ένα πολιτικό άνδρα - ή μια γυναίκα μια και οι εποχές άλλαξαν και το ανδρικό εξουσιαστικό μοντέλο είναι κοινό πλέον και στα δύο φύλα..
Ο ΑΓΙΟΣ
Τα κομματα που κατέστρεψαν την Ελλάδα θα χαθούς πολύ σύντομα απο το λαό που τόσα χρονακια τους ψήφιζε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ισχύει και δεχτούμε αυτό το σενάριο περί πολιτικής ακύρωσης του Βενιζέλου, δεν μου φαίνεται και τόσο εξυπνότερος των αντιπάλων του....ο τόσο ικανότερος και εξυπνότερος πιάστηκε κορόιδο από τους κατώτερους ηλιθιους?!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήindex
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαπάρια έξυπνάδα!
Αλλο ετοιμόλογος, άλλο έξυπνος.
Για να χαρακτηριστεί έξυπνος πρέπει ανάμεσα σε πολλά άλλα να διαθέτει ικανότητα ανάλυσης/σύνθεσης πληροφοριών σε μικρό χρόνο, δυνατότητα αντίληψης του συνολικού δρώμενου από τις επιμέρους λεπτομέρειες και ικανότητα μέτρησης μεγεθών και "μεγεθών". Η ετοιμολογία προσμετράται (αλλά με μικρό συντελεστή), ενώ η δυνατότητα αντιστροφής της αλήθειας είναι αρνητική.
Το ζήτημα τελικά είναι να πείθεις με την αλήθεια, όχι να λες αληθοφανή ψέματα που θα πέσουν αργότερα από κάποιον εξυπνότερο.
ΥΓ: Αδιαφορώ ποιος έγραψε την βλακεία στις 10.02. Χρειάζονται κι αυτοί που κάνουν μόνο για τα μπάζα όπως εσύ 10.02.
SNB
bloopers
ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΣΕΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ. ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΘΑ ΤΡΩΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗ ΣΚΟΝΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΔΙΑΤΡΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ-ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ. ΧΑΛΑΛΙ ΤΑ 2 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ.
Α,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔώσε πράμα στον αγράμματο με τα κεφαλαία 11.08 για την αμφισβήτηση της ψηφοφορίας...
Ερχεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήindex
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει, την πέταξε πάλι!!!
Κάντε click εδώ.
Δήλωση Κουλούρη στη ΝΕΤ 105.8 για το αποτέλεσμα της Κυριακής 11/11.
Ρε το βλήμα...
bloopers
ΡΕ BLOOPERS ΠΟΥ ΠΛΕΚΕΙΣ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΟΥ ΦΥΝΤΑΝΙΔΗ. ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΒΙΡΓΙΝΙΑΣ, ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΒΓΑΛΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ Ο ΤΑΡΖΑΝ.ΠΟΣΟ ΕΙΧΕ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΤΟΤΕ Η «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» ΓΙΑΤΙ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΤΟΥ ΖΕΥΓΟΥΣ ΦΥΝΤΑΝΙΔΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία σχέση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλο αυτός άλλο η γυναίκα του.
Αυτό που κάνεις μου θυμίζει το ΛΑΟΣ και τον πιτσιρικά γιό.
Είναι αντιδημοκρατικό!
Κάτι μπορεί να ξέρω για το παρασκήνιο της εφημερίδας...
αν δεν πήγαινε κανένας να ψηφίσει σ΄αυτή την κωμωδία της 11ης Νοέμβρη, ίσως κάτι ν΄ άλλαζε σ΄αυτό τον τόπο...
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο την ιστοσελίδα liberopoulos.gr
Λυμπερόπουλος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτός ο κωλόγερος που ποτέ δεν ξεχάσαμε ποιά δημοσιογραφία υπηρετούσε, καλά θα κάνει να πίνει κανα φασκόμηλο και να βγάλει το σκασμο!
ΑΝ ΔΑΠΟΡΕΙΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΗ Διαπορωνα, ΜΕ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΤΟΥΖΙΑΡΕΣΑΙ, ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΛΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΩΛΟΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ!
ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΗ Διαπορων, ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΓΑΜΗΘΗΚΕ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟΙΟΥΤΟΣ! ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ ΠΟΥ ΑΛΛΗ ΑΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ!!ΑΝΤΕ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΑΒΑ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΡΑΤΣΑ!
ΕΕΕΕΕ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ,ΠΟΤΕ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΤΥΠΟΥ Λουτραδη.
ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ, ΜΕ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ Διαπορων-Λουτραδη-Αγιων ΚΑΙ ΣΙΑ, ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΨΥΧΩΤΗΚΑ ΤΟΥΣ!
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ ΚΑΙ ΠΟΝΑΤΕ!
ΦΡΟΥΔΙΚΟ ΔΥΝΔΡΟΜΟ!!!!!
ΑΝ ΔΑΠΟΡΕΙΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΗ Διαπορωνα, ΜΕ ΤΗΣ ΑΔΕΡΦΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΤΟΥΖΙΑΡΕΣΑΙ, ΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΜΑΛΑΚΑ, ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΟΥΣΤΑΡΑ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΛΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΩΛΟΠΑΠΑΡΙΕΣ ΤΟΥ!
ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΗ Διαπορων, ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΓΑΜΗΘΗΚΕ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟΙΟΥΤΟΣ! ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΛΟ ΠΟΥ ΑΛΛΗ ΑΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ!!ΑΝΤΕ ΑΛΛΕΣ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΑΒΑ ΤΑ ΒΥΖΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΡΑΤΣΑ!
ΕΕΕΕΕ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΗΞΕΙ,ΠΟΤΕ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΤΥΠΟΥ Λουτραδη.
ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ, ΜΕ ΑΠΕΙΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ Διαπορων-Λουτραδη-Αγιων ΚΑΙ ΣΙΑ, ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΗΞΕΙ Τ'ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΨΥΧΩΤΗΚΑ ΤΟΥΣ!
ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΕ ΚΑΙ ΠΟΝΑΤΕ!
ΦΡΟΥΔΙΚΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ!!!!!
@ 11:02 πμ bloopers
ΑπάντησηΔιαγραφήΥστερογραφείς: Αδιαφορώ ποιος έγραψε την βλακεία στις 10.02. Χρειάζονται κι αυτοί που κάνουν μόνο για τα μπάζα όπως εσύ 10.02.
Καλά κάνεις και αδιαφορείς για την ταυτότητα εκείνου που έγραψε κάτι. Δεν μπορείς όμως να αγνοείς τι έγραψε. Αυτό ξαναδές το. Και το ότι, όπως λέω, χρησιμοποίησε με προφανή ανεντιμότητα τη δύναμη της εφημερίδας για επιθέσεις καθαρά προσωπικού χαρακτήρα. Δεν είχα κατά νουν αυτό που σου έγραψε ο Γιάννης για τη γυναίκα του (11:14 πμ) και ότι «ΕΙΧΕ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΤΟΤΕ Η "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ"».
Εσύ ξεστρίβεις απαντώντας ότι άλλο αυτός άλλο η γυναίκα του. Δηλαδή, δεν φτάνει το μυαλό σου να καταλάβεις τούτο, ότι το τεθέν ζήτημα δεν είναι η λαμογιές της γυναίκας του, για τις οποίες βεβαίως δεν μπορεί να του καταλογιστεί ευθύνη, αλλά η λύσσα της Ελευθεροτυπίας; Τι δουλειά είχε ο Φυντανίδης να χρησιμοποιήσει τη δύναμη της εφημερίδας για μια προσωπικού χαρακτήρα υπόθεση; Αρχοντιά είναι αυτό;
Και παραμένει βεβαίως το ερώτημα, γιατί μια στιγμή η πρεμούρα να γεμίσεις τα σχόλια όλων των άρθρων με αυτό τον ξεκάρφωτο ύμνο;
Kalimera. Kairo eixa na diavasw anekdoto gia ton ...arxonta Fyntanidi.
ΑπάντησηΔιαγραφήNasai kala Bloopers,
mou eftiakses ti diathesi.
Pes mas ki alla gia ton Fyntanidi. To gelio makrainei ti zwi...
Panagiwtis.
@12.06
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί αυτή είναι η απάντησή μου στους άλλους ύμνους. Και γιατί αντί να ζηλοφθονώ θαυμάζω και σέβομαι ανθρώπους που έχουν ηθικά και αξιοπρέπεια ακόμα και όταν δεν έχω κανένα όφελος...
Οπως φαντάζομαι ξέρεις δεν καθοδηγούσε για "την γραμμή".
Οσο για το τι χρειαζόταν για να απαντήσει (επιτέλους) δεν το σχολιάζω.
Αν εσένα σε έβριζε ένας ξεπεσμένος μουσικός επί μήνες από τα μικρόφωνα της ΕΡΤ με έξοδα του Ελληνικού δημοσίου, τι θα έκανες; Δεν θα απαντούσες κάποτε;
Τελοσπάνων, τα εν οίκω...
Ελεγε μια ψυχή κάποτε: "τα του Νίκου να μην τα δίνεις στον Δήμο"
:-)
Γεια σου ρε snb,
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν οι άλλοι λιβανίζουν επ αμοιβή εσύ υποκλίνεσαι σε αξίες και προκαλείς τον σεβασμό μας...
12.58
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμα κατέβω κάτω δεν έχει φίλος-ξεφίλος...
Θα σε μπουγελώσω!!!
:-)
Η τρελή ατάλαντη πούστρα υποστηρικτης χοντρου γουρουνιου,
ΑπάντησηΔιαγραφήμπραβο μαλακισμενα του πρες,
πολυ πειστικα και σοβαρα επιχειρηματα
προβαλετε για τον προικοθηρα σας.
γιατι δεν βαζετε και δηλωσεις βασιλη λεβεντη που ηταν εχθες στην ομιλια γουρουνιου????????????
εχετε πολυ γελιο!
Αν και συμφωνώ κατά βάση με τον Άγιο, νομίζω πως ο Βαγγέλας άρχισε να χάνει έδαφος για δυό βασικά λόγους:
ΑπάντησηΔιαγραφή- Το ότι πήραν μυρουδιά το αδηφάγον του χαρακτήρα του
- Το ότι ο Γιωργάκης άρχισε να υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια σε πρώην υποστηριχτές του (εντός και εκτός Πασοκ).
Νομίζω πως έχουμε πολλά να δούμε την επόμενη μέρα, όταν θα αρχίσει (;;) να ξοφλάει αλληλοσυγκρουόμενα γραμμάτια...
Λυπόν
Το γεγονός ότι ο Γαπ δεν δίνει συνεντεύξεις, παρά μόνο στημένες και με δημοσιογράφους της επιλογής του, δεν σας κάνει εντύπωση;Το γεγονός ότι αν βρεθεί σε μια ανοικτή μη στημένη συζήτηση θα χάσει τη μπάλα είναι ψέμματα;Ότι ακολουθεί την επικοινωνιακή πολιτική του Καραμανλή δεν είναι φανερό;(Λίγες επιλεγμένες εμφανίσεις..)Προτάσεις έκανε;Καμία φυσικά "Νέα εποχή, νέα αλλαγή, νέες ιδέες, νέα προσπάθεια, νέα πρωτοβουλία ", νέα αρχ...ια θα έλεγα εγώ! Ξυπνάτε ρε! Η Ελλάδα δεν θέλει ανεγκέφαλους πρίγκιπες!! Θέλει ανθρώπους με πυγμή ευφυείς και με αυτοπεποίθηση! Μην πατώσετε κι άλλο το ΠΑΣΟΚ!! Ψηφίζουμε Βαγγέλη Βενιζέλο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο 1989 ο και επονομαζόμενος
ΑπάντησηΔιαγραφήΦασουλής έβριζε
τον Ανδρέα απατεώνα και
ζητούσε εγκλεισμό
του στη φυλακή.
Τώρα λέει τον Γιώργο
άχρηστο και ηλίθιο και
ζητά να τον διώξουν.(πρόοδος έ?)
156 κόμματα απ΄όλο τον κόσμο
-εκ των οποίων 53 κυβερνητικά-
έχουν τον Παπανδρέου Πρόεδρο
της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.
Αυτοί δεν ξέρουν.
Δεν ρώτησαν τον και
κατ΄όνομα Φασουλή
...
Ο μπαμπάς του Βενιζέλου
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί διαγράφηκε από
το Δικηγορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης?
index
ΑπάντησηΔιαγραφή@1.19
Να σου βάλω να ακούσεις προσεκτικά την "συνέντευξη" Βενιζέλου στην οποία αφού πρώτα λέει ότι θυμάται, μετά προσθέτουν τις "ερωτήσεις";;;
Αμάν με τον απατεώνα, για κάθε έξυπνο υπάρχει πάντα... τουλάχιστον ένας πιο ακόμα έξυπνος!
Αυθόρμητη συνέντευξη Βενιζέλος, στα πράσα ο κύριος ων "κλέπτων οπώρας".
SNB
bloopers
index
ΑπάντησηΔιαγραφή@1.19
Να σου βάλω να ακούσεις προσεκτικά την "συνέντευξη" Βενιζέλου στην οποία αφού πρώτα λέει ότι θυμάται, μετά προσθέτουν τις "ερωτήσεις";;;
Αμάν με τον απατεώνα, για κάθε έξυπνο υπάρχει πάντα... τουλάχιστον ένας ακόμα πιο έξυπνος!
Αυθόρμητη συνέντευξη Βενιζέλος, στα πράσα ο κύριος ων "κλέπτων οπώρας".
SNB
bloopers
Κϋριε ανώνυμε, προφανώς τον έβαλαν τον ΓΑΠ πρόεδρο της σοσιαλιστικής διεθνούς για τον απλούστατο λόγο:Παπανδρεόυ. Αν τον έλεγαν ΠαΠαμήτσο θα γινόταν ποτέ;Οι ξένοι γνωρίζουν τον Ανδρέα, το κύρος του ,το όνομα του. Αυτό το όνομα που κατάφερε να ξεφτιλίσει ο γιός του με τις "νεωτερικές" ηλίθιες ιδέες του. Αυτός που οδηγεί το ΠΑΣΟΚ σε σίγουρη καταστροφή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς μάθει πρώτα ελληνικά, ας μάθει να γράφει μόνος τους λόγους του, να μπορεί να μιλήσει αυθόρμητα και όχι στημένα σε στημένες συνεντέυξεις και εκδηλώσεις και μετά μιλάμε. Τέρμα πια η οικογενειοκρατία. Φτάνει. Όχι άλλοι άχρηστοι.
1.51
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνω ο Βενιζέλος πχ (που μόνο βενιζέλος δεν είναι) άλλαξε το όνομά του σε σκοροπίτογλου για να μην επηρεαστεί ο κόσμος!
Ασε ρε φίλε...
Είπαμε, για κάθε έναν έξυπνο υπάρχει τουλάχιστον ένας πιο έξυπνος.
Δεν ισχύει φυσικά για σένα γιατί ο κανόνας ΔΕΝ συμπεριλαμβάνει εξυπνάκηδες, μόνο έξυπνους.
1:36 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΡΩΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΑΝΟΤΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.
ΔΙΑΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Ο ΠΟΡΚΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ, Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝΕ Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΘΕΡΟΥ ΤΟΥ, ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ! ΒΛΕΠΕ "ΝΟΜΟ ΒΑΣΙΚΟΥ ΜΕΤΟΧΟΥ".
ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΥΧΕΙΑ ΘΡΑΚΗΣ(ΟΥΤΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΗΓΚΕΙΛΕ ΤΟΤΕ(ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΗΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ)ΣΑΝ ΑΝΤΙΠΟΛΥΤΕΥΣΗΣΑΝ,ΜΕΤΑ ΣΑΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΑΓΓΗΞΕ,ΛΟΓΩ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΜΠΑΚΑΤΣΕΛΟΥ-ΝΤΟΡΑΣ)!
ΕΕΕ!! ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΣΟΚΟΙ, ΑΝ ΒΓΕΙ Ο ΜΠΕΝΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΩΡΑΙΕΣ "ΜΠΙΣΝΕΣ" ΟΙ ΜΑΠΚΑΤΣΕΛΟΣ-ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ-ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΡΑΒΑΤΕ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΣΑΣ!
ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ 4ο ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΕΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ,ΟΙΚΟΝΟΜΑ ΜΠΡΕ ΠΑΣΟΚΟΙ,ΠΟΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΕΝΥ, ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ!!
ΤΥΧΑΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ-ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ???
ΒΛΕΠΕ MEGA-ΒΕΝΙΖΕΛΟΚΑΝΑΛΟ(ΠΡΕΤΕΜΤΕΡΩ-ΤΡΕΜΟΥΛΟΥ) ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ(ΝΕΑ-ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΕΘΝΟΣ)!! ΚΑΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΦΙΩΖΟ ΚΟΥΡΗ(ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ-ΞΕΦΤΙΛΑ ΑΥΡΙΑΝΗ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟ)!!ΘΥΜΑΣΤΕ??
ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΜΠΕΝΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΦΤΑΝΕΙ!!!!!
ΑΡΚΕΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΡΙΑΝΙΣΜΟ!! ΘΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΞΕΘΑΨΗ Ο ΜΠΕΝΥ ΠΑΛΙ???
Η ΔΙΑΠΛΩΚΗ ΚΑΙ ΒΡΩΜΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!!
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ!!
Προφανώς ανήκεις φιλε μου στην ομάδα των συκοφαντων που βρίσκουν ηλιθιότητες και δημοσιευουν μέσω των μηχανισμών και ασκούν μικροπολιτική και όχι πολιτική.Ας μετρήσουμε από τις 16 Σεπτεμβρίου πόσες συνεντέυξεις με μη στημένες ερωτήσεις εδωσε ο ΓΑΠ , από πόσα κανάλια τον κάλεσαν και πόσοι δημοσιογράφοι και σε πόσες πήγε τελικά. Στον Πολίτη και στον Χατζηνικολάου!! Έλεος πια!! Ιδέες μηδέν. "Νέα εποχή, νέα αλλαγή, νέα προσπάθεια, νέα πρωτοβουλία" .Αει σιχτήρ πια!Βαρεθήξαμε τους ηλιθίους. Προτιμώ να ανήκω φίλε μου στους διαβασμένους εξυπνάκηδες παρά στους ηλιθίους αγράμματους.
ΑπάντησηΔιαγραφή2.07,
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι αλλά δεν έχω τα απαιτούμενα ταλέντα για να σου απαντήσω κατάλληλα και αντίστοιχα με τους τρόπους σου.
Παρακαλείται ο Αράπης ως γνώστης και χειριστής να αναλάβει το σημαιοστολισμό σου στην μητρική σου γλώσσα.
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΠούτσες βούρτσες μάντολες!
ο Αράπης
Προφανώς όταν λέίπουν τα επιχειρήματα, αρχίζει η καφρίλα και ο κανιβαλισμός!!Χαίρεται!!ΑΝ ξαναδείτε κυβέρνηση με Γιωργάκη σφυράτε μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς όταν λέίπουν τα επιχειρήματα, αρχίζει η καφρίλα και ο κανιβαλισμός!!Χαίρεται!!ΑΝ ξαναδείτε κυβέρνηση με Γιωργάκη σφυράτε μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο καλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα σου γράφουμε, σε έχουμε ήδη γραμμένο...
ΦΙΛΕ 2:07 μμ, ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΙΝΕΙ ΟΠΑΔΟΣ ΚΑΙ ΦΩΝΑΣΚΕΙΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!! ΟΜΩΣ ΦΙΛΕ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ(ΠΟΥ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ), ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ "ΜΠΙΣΝΕΣ", ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣΣ! ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΙΜΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΠΑΡΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΦΑΦΛΑΤΑ, ΠΟΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΓΥΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ "ΒΕΡΜΠΑΛΙΖΕΙ" ΓΚΑΡΙΖΟΝΤΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΛΕΙ ΚΑΤΙ(ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΟ? ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΑΝΑΛΙ Η ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΔΕΝ ΠΗΓΕ??)!!!
ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΕΠΕΙΤΑ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΩΚΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΡΩΩ ΠΙΤΟΥΡΑ,Ε ΟΧΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΖΟΥΜΕ!!
ΕΣΥ ΑΝ ΘΕΣ ΦΑΤΑ, ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΘΡΕΨΕ ΤΟ ΣΗΜΙΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ,ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟΣ!
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙΣ ΜΑΥΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!!
Βγείτε από τα γραφεία σας στην κοινωνία, καρεκλοκένταυροι φλωροπρίγκιπες, για να καταλάβετε τι συμβαίνει. Πράγμα δύσκολο, γιατί όταν ο Θεός μοίραζε μυαλά, μάλλον είχατε πάει για "τζόκινγκ".
ΑπάντησηΔιαγραφήindex
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύστ! Κόπρε 2.17!
Δρόμο, γιατί αν είναι να μείνεις εδώ θα κάνεις ότι και οι υπόλοιποι/ες κύριοι και κυρίες.
Δεν θα βρίζεις, θα συζητάς!
ο Αράπης
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον, να ακούσω τις απόψεις του ΓΑΠ, και όχι του φαφλατά όπως αναφέρεις φίλε μου, όμως δεν υπάρχουν, και αν υπάρχουν αλλάζουν με τη ταχύτητα του φωτός. Από το ΠΑΣΟΚ του Μάνου και του ΑΝδριανόπουλυ, τώρα τάχα θέλουμε να πάμε αριστερά... Ήμαρτον πια...Ήμαρτον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι το στυλάκι με τη διαπλοκή είναι γελοίο πλέον. Μπορεί ο Βενιζέλος να έχει όπως λένέ 1 κανάλι, τα υπόλοιπα 5 ποιός τα έχει;Όλες οι υπόλοιπες εφημερίδες ποιον υποστηρίζουν; Ας είμαστε ρεαλιστές, και ας μη μιλάμε για διαπλοκή όταν το 2004 αν μη τι άλλο με τις ευλογίες της διαπλοκής βγήκε στο προσκήνιο ο Γιώργος.
ΑπάντησηΔιαγραφή2.27
ΑπάντησηΔιαγραφήΟχι "τις ευλογίες", το "χρίσμα" είναι το σωστό! Το χρίσμα του αρχιερέα της διαπλοκής.
Αλλά υπήρχαν σκοπιμότητες, neutralization λέγεται αυτό σε άλλη επιστήμη...
Τι μας λες ρε μαλάκα ανεγκέφαλε; Δηλαδή ο λαθραίος Αλβανός θα αποφασίζει για το ποιός θα κυβερνήσει τον τόπο μου, επειδή και μόνο "πλήρωσε φόρους"? Ποιούς φόρους ρε βλάκα αφού οι περισσότεροι τα παίρνουν μαύρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή η κυριαρχία ενός λαού στον τόπο του καθορίζεται απο το αν πλήρωσε ή όχι εισητήριο στην εφορία;
Πρέπει να έχεις μαυρα μεσάνυχτα γενικώς!
Apo ton tropo me ton opoio milas se kapoion me ton opoio exeis diafwnies epi koiwnnikwn 8ematwn, mporw amesws na pw pws den exw to paramikro koino symferon me sena, estw ki an genni8ikame stin idia xwra...
Kai s'aresei de sou aresei, einai to ti plirwneis stine foria pou ka8orizei tis paroxes kai tin poiotita zwis pou apolambaneis kai ara exei na kanei se megalo ba8mo me tin evmareia tis koinwnias.Ara, nai, e3artatai apo tis eisfores stin eforia
index
ΑπάντησηΔιαγραφή@2.27
Δεν σου είπα ρε γελοίο υποκείμενο να μην βρίζεις; Ε; Μαλακισμένο αλητάκι!
ΓΕΛΟΙΕ!
ο Αράπης
2:30
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι και να υπήρχε δεν παυει να ισχύει ένα. Ότι χρησιμοποίησε τα μέσα που τώρα κατηγορεί και τότε και πριν τις 16 Σεπτεμβρίου. Ας ρίξουμε μια ματιά στα Νέα, Στην Ελευθεροτυπία, στο Έθνος πριν τις εκλογές, ας δούμε αν έδινε συνεντευξεις και που. Τώρα "δεν θέλουμε αφέντες στο κεφάλι μας"; Τότε τους θέλαμε;
Λίγος ρεαλισμός δεν βλάπτει
Τι να μας πει ο τσάτσος του Λαμπράκη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι megalicious "καλλιτέχνες" συσπειρωμένοι γύρω απ' τον Βενιζέλο, δεν είδατε και τον Ππακαλιάτη;
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχίσαμε τα copy-paste "έξυπνοι";
Τι ειπώθηκε χθες στην συνάντηση Βενιζέλου στην Πειραιώς με τους "bloggers" γκεμπελίσκους που αρκετοι προπαγανδίζουν και εδώ μέσα;
Θα πέσει ξεβράκωμα τώρα!
ο Αράπης
Απαξιώ να χρησιμοποιώ εκφράσεις βούθουλα και πεζοδρομίου Αράπη. Απαντώ με επιχειρήματα. Και εφόσον ανήκεις στο Γιώργο, θα πρέπει να είσαι και υπέρδημοκρατικός!! Το βλέπω!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗ!
Οχι ακόμα, αυτό για την Κυριακή!
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορεί να φανταστεί ο νούς τι αγοράζει κανείς με 350$ στην Ταυλάνδη!
Εχουν πιά κάνει τόσο μικρές αυτές τις συσκευές, είναι πιά θαύματα της τεχνολογίας!
:-)
SNB
bloopers
Τώρα ξέρετε γιατί εξαφανιστήκαμε χθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρέμετε συνωμότες!
ΦΙΛΕ 2:23 μμ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΑΝ ΟΠΑΔΟΣ! ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΙΔΙΚΑ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ, ΑΠΛΑ ΑΝΑΜΑΣΗΣΕ ΚΑΠΟΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΠΑΛΑ, ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΠΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΦΑΓΕΣ? ΟΙ 20 ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΤΟΥ!! ΜΑ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕ ΓΕΛΟΙΟ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΜΩΣΥΝΗΣ ΜΑΣ, ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ, ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΕΛΟΥΣΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΥΕΣ ΤΟΥ! ΠΟΥ ΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ? ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ?? ΜΗΠΩΣ Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΛΟΓΩ ΠΑΛΤΦΟΡΜΑΣ???
ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΕ (ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ), Ο ΠΡΩΗΝ ΤΟΥ ΓΑΠ, ΠΟΥ ΜΕΤΑΠΗΔΗΣΕ ΣΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ!! ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΤΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΕΜΑΡΧΑΚΗΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ!!
ΤΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ 9ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ), ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΥΤΟΣ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΙΣΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝΕ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΟ, Η ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝΕ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ 3ΕΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΚΤΗΤΙΚΗ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟ ΠΑΙΤΥΧΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝΕ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ! ΚΟΙΤΑΞΕΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗΣ!! Ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΕΓΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ "ΜΟΤΙΒΩ", ΠΡΩΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ(ΟΠΟΤΕ ΕΚΑΝΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΠΟΙΟ ΣΥΜΠΑΘΗ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ) ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙ-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!
ΤΕΡΑΣΤΕΙΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΥΕΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ!
ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ, ΛΑΜΟΓΙΣΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ(ΔΕΝ ΕΝΟΩ ΟΛΟΥΣ, ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ), ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΘΥΜΟ!
ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΠΙΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ "ΚΑΡΝΑΓΙΟ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΟ!
ΜΕ ΤΡΥΠΙΟ ΠΛΟΙΟ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΟΥΛΙΞΗ!!!
ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΔΙΚΑΣΑΝ ΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΑΙΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΕΔΙΩΞΕ!! ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΑΦΛΑΤΑΔΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΜΠΕΝΥ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΗΜΙΤΙΚΟ ΣΥΡΦΕΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΝ???
ΦΩΒΙΣΕ,ΦΙΛΕ Ο ΜΠΕΝΥ, ΜΗΝ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΥΚΩΦΑΝΤΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΠΕΝΥ(ΕΝΟΩ ΙΣΤΟΡΙΚΑ, "ΚΟΔΗΣΟ-ΚΑΕ-ΚΚΕεσω ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟ 89-90 ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ), ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΣΥΝΕΣΘΥΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΠΗΓΕ ΧΑΛΙΑ!!
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ!!!
Φίλε 2:50, μην μιλάς για θέσεις και νοημοσύνη ή μυαλό, όταν από την ανορθογραφία σου και μόνο καταλαβαίνω και το επίπεδο της σκέψης σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά μάλλον θα είσαι στην ομάδα του ΓΑΠ που ακόμα προσπαθούν να μάθουν ελληνικά.
ΑπάντησηΔιαγραφή2.50
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες και ενδιαφέρεται πραγματικά ο τύπος να μάθει...
Τελοσπάντων, έχεις δίκιο σχεδόν στο σύνολο, ειδικά στην συμπερασματική κατάληξη του κλεισίματος σου.
Η ΔΑΜΑΝΑΚΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΙΑΙ ΔΗΛΑΔΗ;ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΕΒΡΙΖΑΝ;ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφή@2.53
ΑπάντησηΔιαγραφήτουλάχιστον εμείς ξέρουμε λίγα Γερμανικούλια μέτρια Ελληνικούλια και πολύ καλά μια άλλη γλώσσα, τα Αγγλικά.
Μπορεί να μεταφράζουμε το on your closure αλλά δες το χάλι σου αχθοφόρε!
Μια γλώσσα μόνο, αλλά ούτε καν αυτή μπορείς να καταφέρεις "εγγράμματε"!
Α ρε "ο Αράπης" που σου χρειάζεται, τιμητή...
Πάλι υβρεολόγιο και έλλειψη επιχειρημάτων. Τα μέτρια ελληνικά σου είναι όπως και η μετριότητα σας στο σύνολο. ΑΜόρφωτοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήindex
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ρίξω πράμα;
ο Αράπης
ΟΧΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΧΟΝΤΡΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαχαχαχαχαχαχαχαχα.......
@1:32 μμ @1:51 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Αμερικανοί επέβαλαν τον ΓΑΠ στη Σοσιαλιστική Διεθνή, όπως και στο ΠΑΣΟΚ, χωρίς αντίπαλο. Ο λόγος απλούστατος. Είναι συνεπής Αμερικανός πατριώτης και φέρει διάσημο ελληνικό όνομα. Έτσι προωθεί ανετότερα τα αμερικανικά συμφέροντα. Βλέπε σχέδιο Ανάν (πρόδρομο δείγμα συνέπειας). Το εν συνεχεία κατόρθωμά του είναι η ένταξη του κόμματος του τουρκοκύπριου Ταλάτ στη Σοσιαλιστική Διεθνή, παρά τις παλαιότερες αποτρεπτικές μάχες τού ΠΑΣΟΚ, παρά τις αντιδράσεις του κυπριακού κόμματος ΕΔΕΚ. Θεωρεί τους κατοχικούς ισότιμους με τους νόμιμους πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας. «Εχουμε ήδη (λέει σχετική απόφαση της Σ.Δ. υπό την προεδρία του ΓΑΠ) ένα μέλος από την Κύπρο που ανήκει στην ελληνοκυπριακή κοινότητα. Επιθυμούμε να προωθήσουμε την ειρήνη στο νησί και την επίλυση του Κυπριακού...» (βλ. πλήρη στοιχεία: http://press-gr.blogspot.com/2007/06/blog-post_6208.html). Ειρήνη στο νησί με την εξύψωση των κατοχικών δυνάμεων, κατά παράβαση σειράς αποφάσεων του ΟΗΕ.
Αυτές και άλλες υπηρεσίες του Γιωργάκη στην πατρίδα του την Αμερική, δηλαδή προδοσίες για τους Έλληνες, θα τις λάβουν ποτέ υπόψη τους οι τυφλοί οπαδοί της ανδρεϊκής δυναστείας;
Άππιος
3.12
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχεις δίκιο.
Ομως προτιμώ κάποιον που αφουγκράζεται τον κόσμο, ακούει και προσαρμόζεται στη λαική βούληση, παρά αυτούς που εκφράζουν γνωστό για τις ανθελληνικές του θέσεις χώρο και τον οποίο θεωρώ υπεύθυνο για την είσοδο των "νοσταλών" στη βουλή.
3.12
ΑπάντησηΔιαγραφήAI GAMISOU PATRIDOKAPILE FASISTAKO!
PARE TO KAVLI TOY GIORGOU KAI SY MPAKATSELOMALAKISMENO
PRESS TA TSIRAKIA TOY KOYRH!
ΑπάντησηΔιαγραφήO AYRIANISMOS STO INTERNET!
STO DIAOLO LAIKISTIKA PARASITA!
Λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύσσωμη η αντιπολίτευση ευθύνεται γι αυτό!
Θεώρησαν ότι η κομματική ιδεολογία η το μικροκομματικό όφελος από τον χειρισμό ενός θέματος υπερισχύει του Πατριωτισμού.
Πάρτε τώρα έναν μέσα στη Βουλή που αναφερόμενος στη χούντα μιλάει για "επανάσταση". Οι επαναστάσεις δεν γίνονται ποό το στρατό, από το λαό γίνονται. Τα άλλα είναι πραξικοπήματα.
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ!!!
Μεθαύριο οπαδοί και φίλοι του πολύπαθου ΠαΣοΚ θα ψηφίσουν για να διαλέξουν ηγέτη. Οι περισσότεροι θα επιλέξουν είτε τον Γ. Παπανδρέου (πρώτο στις δημοσκοπήσεις) είτε τον Β. Βενιζέλο. Ορισμένοι θα προτιμήσουν τον απρόοπτο καμικάζι Κ. Σκανδαλίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ 11 του Νοέμβρη είναι συνέπεια της 16 του Σεπτέμβρη και της βαριάς ήττας του «κινήματος», παρά τις φωτιές του θέρους, τα σκάνδαλα της «νέας διακυβέρνησης» και τα κοινωνικά αδιέξοδα. Εχει γίνει διεθνής θεσμός η παραίτηση ενός ηγέτη όταν «χάνει και ξαναχάνει». Το πιο σωστό θα ήταν όμως να κρίνεται μαζί του και η ηγετική ομάδα που τον στήριζε, με την προϋπόθεση ότι οι ηγεσίες λειτουργούν συλλογικά. Αλλά στη χώρα μας η ουσιαστική ηγεσία ανήκει στον αρχηγό-ηγεμόνα και τον κύκλο του.
Οι ηγέτες χάνουν τις εκλογές για δύο κυρίως λόγους: γιατί προσωπικά «δεν τραβάνε» αλλά και γιατί η πολιτική τους πρόταση δεν συγκλονίζει ή έστω δεν πείθει. Οταν σε αυτά τα δύο προσθέτουμε και απανωτά λάθη τακτικής, η αποτυχία είναι εξασφαλισμένη.
Τι συμβαίνει σήμερα; Ο τιτλούχος ηγεμόνας, ο κ. Παπανδρέου, ζητάει παράταση, όπως πολύ σωστά είπε η κυρία Διαμαντοπούλου, που άδικα κατακρίνεται για τη γνωστή, σκληρή δήλωσή της: από πότε η πολιτική είναι συνώνυμο της τρυφερότητας; Με άλλα λόγια, που διατυπώθηκαν δημόσια από δικούς του ανθρώπους, ο κ. Παπανδρέου ζητάει να του δοθεί μια νέα ευκαιρία και υπόσχεται διάφορα. Και ο πολιτικός που θέλει, νόμιμα από κάθε άποψη, να γίνει ηγεμόνας, ο κ. Βενιζέλος, ζητάει να του εμπιστευτούν ένα πείραμα διορθωτικό που, το πιστεύει και θέλει να το πιστέψουν και οι άλλοι, αυτός μόνο μπορεί να διαχειριστεί για να ξαναφέρει το ΠαΣοΚ στα πράγματα.
Είναι σαφές συνεπώς ότι, σε αντίθεση με το 1996, έχουμε να κάνουμε με μια μάχη που αφορά περισσότερο τα πρόσωπα και λιγότερο τις προγραμματικές πολιτικές. Η μάχη αυτή αφορά όμως και μερικά άλλα σημαντικά πράγματα:
Το ΠαΣοΚ είναι σύγχρονο κόμμα αρχών ή κόμμα του αέναου παπανδρεϊσμού που πρέπει επιτέλους να υπερβεί την αναγκαστική και μισητή για μερικούς σημιτική αντιβασιλεία; Μπορεί να μην το αντιμετωπίζει έτσι ο Γιώργος, αλλά ο Νίκος;
Το ΠαΣοΚ πρέπει να θυμηθεί τις «ρίζες» του (ο καθένας μπορεί να σκεφτεί τι σημαίνει αυτό πολιτικά σήμερα) ή να αποφασίσει επιτέλους ότι είναι η ελληνική εκδοχή της ευρωπαϊκής σοσιαλδημοκρατίας;
Τέλος ποιοι και ποιες (γνωστοί και γνωστές είναι) συναποτελούν την κύρια ομάδα κρούσης του καθένα από τους δύο υποψηφίους και τι πρεσβεύουν; Προσοχή: το ερώτημα αφορά τον στενό κύκλο του «περιβάλλοντος», διότι για ένα ίσως μεγάλο διάστημα αυτοί, οι σωματοφύλακες, θα κυβερνήσουν το Κίνημα μαζί με τον νέο ηγεμόνα. Με βάση αυτές τις σκέψεις, χωρίς ενθουσιασμό και χωρίς αυταπάτες, τι μπορεί τελικά να επιλέξει ένας πολίτης που θα αποφασίσει να ψηφίσει διότι πρέπει να διασωθεί η Κεντροαριστερά; Αν θέλει τα γνωστά, το ρολόι του παππού και το όνομα του πατέρα, τον Παπανδρέου φυσικά και υπομονή. Αν θέλει κάτι το αδιευκρίνιστα καινούργιο όταν όλα έχουν σκουριάσει, τον Βενιζέλο... Καχύποπτα.
3.24
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σύνελθε!
FASOULI PAIKSE ME TON DONITI SOU KAI MIN ASXOLEISAI ME TON GIORGO VROMOPOUSTA!
ΑπάντησηΔιαγραφήTRAVA NA SOU ANOIKSEI TO GERASMENO XONTRO KOLO SOU KANAS ALVANOS I KANENA PUSTAKI ITHOPIISKOS GIA NA TON PROOTHISEIS!
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταμάτη σταμάτησες την ώρα που οι άλλοι... ξεκινούν!
Καλά κρασιά, και καλά...
bloopers
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρίστε, τόσο καιρό λέγαμε "γίνεται χαμός με τον Βενιζέλο και δεν βγαίνει ένας πούστης να μιλήσει"...
Φασουλής, "ο πούστης" που λέγαμε...
ο Αράπης
"Η ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΕ ΤΗ ΛΕΞΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ,ΟΙ Η.Π.Α. ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΛΙΤΑΡΙΣΤΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΟΥΝ ΤΗ ΛΕΞΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΕΣΥ ΣΥΝΕΛΘΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!!!!!!!!
index
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρίστε, τόσο καιρό λέγαμε "γίνεται χαμός με τον Βενιζέλο και δεν βγαίνει ένας πούστης να μιλήσει"...
Click εδώ για τις δηλώσεις του.
Φασουλής, "ο πούστης" που λέγαμε...
ο Αράπης
AΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΒΑΔΕΣ,
ΥΠΟΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,ΤΗΣ
ΔΕΗ?
ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΚΟΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ,ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ?
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ
ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΕΗ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ.
ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ,ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ?
Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΦΙΟΖΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ?
3:58 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΓΙΩΡΓΟ ΕΣΥ ΕΔΩΣΕΣ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΗ
ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ?
Η Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ?
ΕΣΥ ΕΛΕΓΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΣΚΕ?
ΣΕ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΟΙ ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΒΑΔΕΣ?
ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ?
ΜΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙΑ ΤΩΝ
ΝΤΑΒΑΔΩΝ?
3:58 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΓΙΩΡΓΟ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ
ΠΑΣΟΚ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΣΤΡΑΤΕΥΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΒΑΔΕΣ.
ΕΣΥ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΣΑΙ?
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ,
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΤΗΣ
ΔΕΗ.
ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ?
3:59 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ?
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ,ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΩΝ
ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΗ
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ
ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ?
ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΚΑΛΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ..
ΝΤΑΒΑΤΖΩΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
ΝΤΑΒΑΤΖΩΝΕΝΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ.
3:59 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ
ΑΝΟΙΧΤΑ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝ ΣΤΗΝ
ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ
ΕΝΕΡΓΟΝΤΑΒΑΔΩΝ?
TI ΦΟΒΑΤΑΙ?
ΔΕΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ,
ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ,
ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ..
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΗΡΕ ΜΙΑ
ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ,ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΟΥΝ..
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΑΙΤ ΤΟ ΙΔΙΟ.
Η ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΕ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ.
ΤΟ ΒΗΜΑ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ.
ΟΛΟΙ...
Η "ΑΓΟΡΑ" ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΑΝΑΣΤΑΤΗ..
ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ..
ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ
Η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ ΣΕ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ
ΠΡΟΕΔΡΟΥ.
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
ΤΙ ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΧΟΥΝ,Η ΓΕΝΟΠ
ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑ,ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ,ΛΑΜΠΡΑΚΗ,ΚΑΙ
ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ...
ΕΙΝΑΙ "ΣΚΑΝΔΑΛΟ" Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ
ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΟΥΝ
ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ?
ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙΣ
ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΣΑΙ.
ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ
ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ,ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ..
ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ,ΤΩΡΑ.
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΗΝ ΔΕΗ ΑΠΟ
ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΤΗΣ.
ΠΕΙΣΕ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ
ΥΠΟΣΧΕΣΑΙ..
ΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ
ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΦΙΑΣ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΚΤΥΠΗΣΕΙΣ
ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΜΑΝΕ.
Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ
ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ,ΕΙΝΑΙ
ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΗ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ
ΔΕΗ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΑΜΑ.
ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΤΟΠΙΟ..
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΗ
ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΔΩΝ.
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ.
4.02
ΑπάντησηΔιαγραφήKATSE RE MALAKA NA TELEIOSOYN OI EKLOGES KAI THA TOYS VALEI STI THESI TOUS TOUS SYNDIKALISTES.
ΓΙΩΡΓΟ Η ΔΕΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟΥΝ,
ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΑ
ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΕΗ.
ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΕΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΩΝ
ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΔΕΗ.
ΣΩΣΕ ΤΗΝ ΔΕΗ.
ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΜΟΡΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ,ΤΗΝ
ΔΕΗ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ.
ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ
ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝ.
«Ωριμάσαμε,ωρίμασα και εγώ ». Η φράση αυτή ήταν η κορύφωση της αυτοκριτικής του Γιώργου στην πρώτη ομιλία που απηύθυνε στα μέλη της εθνικής συνδιάσκεψης.
ΑπάντησηΔιαγραφή(Κάνω μικρή παύση, λόγω της συγκίνησης... Αχ, αν ζούσε ο πατέρας του! Αχ, πόσο υπερήφανος θα ένιωθε πληροφορούμενος ότι και το ΠαΣοΚ και ο πρωτότοκός του ωρίμασαν!..) Επειτα από αυτή την ασυνήθιστη δήλωση, εκ μέρους ενός άνδρα 55 ετών και ενώπιον τεσσάρων χιλιάδων συνέδρων, ουδείς δικαιούται να αμφισβητήσει τη γενναιότητα της αυτοκριτικής του προέδρου του ΠαΣοΚ. Ελάχιστοι θα τολμούσαν να παραδεχθούν κάτι τέτοιο στην ηλικία του. Εκτός αν δεν ήσαν σε θέση να αντιληφθούν τη σημασία της παραδοχής. Αυτό όμως δεν νομίζω να ισχύει στην περίπτωση του Γιώργου, για τον λόγο ότι κάτω από το βήμα του ομιλητή υπήρχαν περίπου 4.000 άνθρωποι, κατά τεκμήριον ώριμοι. Για να μην ξεσηκωθούν μαζικά οι άνθρωποι αυτοί, οι περισσότεροι των οποίων συνιστούν το στελεχιακό δυναμικό που κυβέρνησε την Ελλάδα σχεδόν επί μία εικοσαετία, το γεγονός σημαίνει δύο τινά: είτε ότι δεν έδωσαν και πολλή σημασία στην αυτοκριτική του αρχηγού τους είτε ότι του αναγνωρίζουν το δικαίωμα να ωριμάζει στα 55 του.
Αν ισχύει το δεύτερο, τότε τα πράγματα είναι πάρα πολύ σοβαρά στο ΠαΣοΚ. Διότι αυτό σημαίνει ότι ο Γιώργος ηγείται του ΠαΣοΚ κληρονομικώ δικαιώματι και ελέω Θεού. Θα πείτε: « Χαίρω πολύ!Το ξέραμε αυτό ». Απαντώ: Ναι, εσείς και εγώ το είχαμε καταλάβει εδώ και περίπου δύο χρόνια. Προφανώς το γνωρίζουν και τα στελέχη του ΠαΣοΚ, διότι- το επαναλαμβάνω- οι άνθρωποι αυτοί είναι κάθε άλλο παρά ηλίθιοι. Τουλάχιστον για εμένα όμως η έκπληξη είναι ότι το αποδέχονται...
Θέλετε κάτι σαχλό για να φαιδρύνουμε την ατμόσφαιρα;
Ονειρευόμενος το μέλλον του ΠαΣοΚ (το απώτατο, μετά τον Γιώργο και τους απογόνους του...), ο Μιλτιάδης «Γκούφη» Παπαϊωάννου κουβεντιάζει ηγεσία... Φώφης Γεννηματά !
Μπορεί να μην το γνωρίζει ο ίδιος, αλλά κάνει χιούμορ.
Απλώς, πρόκειται για ιδιόρρυθμη αντίληψη του χιούμορ...
Κάτω Αχαγιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου ανταποκριτή μας
JOHN MASTAKLANIS
Bloopers,Arapis και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις,ανέλαβαν εργολαβικά να στηρίξουν τον πελάτη τους,Γιωργάκη ή Forrest Gumb για τους φίλους.
Το ζήτημα δεν θα είχε πάρει σημασία,αν δεν ήταν γνωστό στούς πάντες ότι bloopers και arapis είναι ένα και αυτό πρόσωπο.
Οι αποκαλύψεις βέβαια δεν σταματούν εδώ.
Προεκλογικά όλοι θυμούνται ότι οι bloopers το έπαιζαν οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ και ο Αράπης της ΝΔ.
Τώρα ξαφνικά το παίζουν προστάτες του ΓΑΠ.
Ο ρόλος τους προφανής ακόμα και στους πλέον αδαείς εκ των αναγνωστών του ευειδούς blog που μας φιλοξενεί.
Να διασώσουν τον πελάτη τους.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές το εν λόγω πρόσωπο,εκ Ρηγίλλης ορμώμενο,πληρώνεται με το κομάτι,γι'αυτό αν έχετε παρατηρήσει ποστάρει ανηλεώς από το πρωί ως το βράδι.
Μία συμβουλή αγαπητοί φίλοι του blog.
Γράφτε τους εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Δεν χρειάζεται διάλογος με πληρωμένους γραφιάδες του Ρουσόπουλου.
Αν χρειαστεί θα επανέλθουμε με νέες αποκαλύψεις.
Μετά τιμής, JOHN.
Κάτω Αχαγιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου ανταποκριτή μας
JOHN MASTAKLANIS
Bloopers,Arapis και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις,ανέλαβαν εργολαβικά να στηρίξουν τον πελάτη τους,Γιωργάκη ή Forrest Gumb για τους φίλους.
Το ζήτημα δεν θα είχε πάρει σημασία,αν δεν ήταν γνωστό στούς πάντες ότι bloopers και arapis είναι ένα και αυτό πρόσωπο.
Οι αποκαλύψεις βέβαια δεν σταματούν εδώ.
Προεκλογικά όλοι θυμούνται ότι οι bloopers το έπαιζαν οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ και ο Αράπης της ΝΔ.
Τώρα ξαφνικά το παίζουν προστάτες του ΓΑΠ.
Ο ρόλος τους προφανής ακόμα και στους πλέον αδαείς εκ των αναγνωστών του ευειδούς blog που μας φιλοξενεί.
Να διασώσουν τον πελάτη τους.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές το εν λόγω πρόσωπο,εκ Ρηγίλλης ορμώμενο,πληρώνεται με το κομάτι,γι'αυτό αν έχετε παρατηρήσει ποστάρει ανηλεώς από το πρωί ως το βράδι.
Μία συμβουλή αγαπητοί φίλοι του blog.
Γράφτε τους εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Δεν χρειάζεται διάλογος με πληρωμένους γραφιάδες του Ρουσόπουλου.
Αν χρειαστεί θα επανέλθουμε με νέες αποκαλύψεις.
Μετά τιμής, JOHN.
Κάτω Αχαγιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου ανταποκριτή μας
JOHN MASTAKLANIS
Bloopers,Arapis και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις,ανέλαβαν εργολαβικά να στηρίξουν τον πελάτη τους,Γιωργάκη ή Forrest Gumb για τους φίλους.
Το ζήτημα δεν θα είχε πάρει σημασία,αν δεν ήταν γνωστό στούς πάντες ότι bloopers και arapis είναι ένα και αυτό πρόσωπο.
Οι αποκαλύψεις βέβαια δεν σταματούν εδώ.
Προεκλογικά όλοι θυμούνται ότι οι bloopers το έπαιζαν οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ και ο Αράπης της ΝΔ.
Τώρα ξαφνικά το παίζουν προστάτες του ΓΑΠ.
Ο ρόλος τους προφανής ακόμα και στους πλέον αδαείς εκ των αναγνωστών του ευειδούς blog που μας φιλοξενεί.
Να διασώσουν τον πελάτη τους.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές το εν λόγω πρόσωπο,εκ Ρηγίλλης ορμώμενο,πληρώνεται με το κομάτι,γι'αυτό αν έχετε παρατηρήσει ποστάρει ανηλεώς από το πρωί ως το βράδι.
Μία συμβουλή αγαπητοί φίλοι του blog.
Γράφτε τους εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Δεν χρειάζεται διάλογος με πληρωμένους γραφιάδες του Ρουσόπουλου.
Αν χρειαστεί θα επανέλθουμε με νέες αποκαλύψεις.
Μετά τιμής, JOHN.
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗΝ ΔΕΗ?
Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ?
Ο ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ?
Ο ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ?
Ο ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ?
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ?
ΟΙ ΜΙΖΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ?
ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ ,ΥΠΟΧΩΡΗΣΑΤΕ?
ΠΟΥ ΠΗΓΕ Ο ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΗΣ?
ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ ΣΤΟΥΣ
ΖΩΝΙΑΝΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ?
ΠΟΙΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΗ ΝΑ
ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ?
Ο το παντέρμο το Γιωργιό, χαήρι ίντα να κάνει
ΑπάντησηΔιαγραφήπου ότι εκλογές κιαν γίνουνται, ντε λόγο και τσι χάνει
Κι α νε ντο περιμένουμε πρωθυπουργός να γίνει
θαρρώ κιανένας απο μας δε θάχει απομείνει
ΕΝΤΑΞΕΙ, OI ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ,ΓΙΑ ΛΙΓΑ
ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ..
ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ,ΠΟΥ
ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ
ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ?
ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΧΟΝΤΡΑ.
ΠΟΣΑ ΔΙΣ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΟΥΝ?
ΠΟΣΑ ΔΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
ΤΩΝ ΖΩΝΙΑΝΩΝ ΣΤΟ
ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ,ΚΑΝΑΛΙΩΝ,
ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΩΠΗΣΟΥΝ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ?
ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΥΨΗΛΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ,ΠΟΥ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ,
ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ,ΕΔΩ
ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ?
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ..
ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ
ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ.
Η ΚΟΛΟΜΒΙΑΝΗ ΜΑΦΙΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΤΩΝ,
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ.
ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΕΙ
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ?
Ο ΚΑΚΑΟΥΑΝΑΚΗΣ ΠΟΥ ΣΕ ΓΑΜΟΥΣΕ,ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΠΟΤΕ?
ΟΙ ΖΩΝΙΑΝΙΤΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΟΤΑΝ
ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΕ,ΔΕΝ ΣΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΝ?
ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΓΕΜΙΖΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΠΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΟΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙΠΟΤΑ?
ΜΑΡΑ ΖΑΧΑΡΕΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΑΝ
ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?
ΕΣΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ?
ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?
ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΜΑΘΕΣ?
ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΚΑΟΥΝΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟ
ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΜΗΘΕΥΕΙ?
ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ Ο ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΠΟΥ
ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΩΝΕΙ?
ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΙΤΙΚΑ ΜΑΥΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΣΕ
ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΟΧΛΟΥΝ?
Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ?
Ο ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΑΚΗ,
ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΝΑ ΤΑ
ΡΙΧΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιοικητικό Συμβούλιο
Γρηγόρης Βαλλιανάτος, Πρόεδρος
Kevin Boyle, Μέλος
Ορέστης Γεωργιάδης, Μέλος
Παναγιώτης Δημητράς, Μέλος
Dimitrina Petrova, Μέλος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ
Εκπρόσωπος
Ναυσικά Παπανικολάτου
=================================
Το 1994 το ΕΠΣΕ ξεκίνησε την εκπόνηση λεπτομερών εκθέσεων για όλες τις εθνικές, εθνογλωσσικές και τις μεγαλύτερες θρησκευτικές μειονοτικές κοινότητες στην Ελλάδα, (Μακεδόνες και Τούρκοι, Αρβανίτες, Πομάκοι και Βλάχοι, Καθολικοί, Μάρτυρες του Ιεχωβά, Προτεστάντες και Νέα Θρησκευτικά Κινήματα), καθώς και για τις ελληνικές μειονότητες σε Αλβανία και Τουρκία και για τους Αλβανούς μετανάστες στην Ελλάδα.
==================================
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: το κόμμα της «Μακεδονικής Μειονότητας στην Ελλάδα», το περιώνυμο «Ουράνιο Τόξο», έστειλε επιστολή στον Μάθιου Νίμιτς, στην οποία μεταξύ άλλων σημειώνει: «Ολα αυτά (σ.σ. αεροδρόμιο Μακεδονία, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας κ.ά.) μπορούν να μετονομαστούν σε κάτι άλλο εάν η ελληνική πλευρά θεωρεί ότι υπάρχει ζήτημα σύγχυσης με αντίστοιχους φορείς της Δημοκρατίας της Μακεδονίας»... Και παρακάτω: «Ακόμα και αν διατηρηθούν αυτές οι ονομασίες, δεν τίθεται θέμα σύγχυσης, καθώς η χρήση τους είναι πολύ περιορισμένη, μόνο στο εσωτερικό της Ελλάδας»... Και το άκρον άωτον της προκλήσεως: το κόμμα καλεί τη διεθνή κοινότητα «να στείλει ξεκάθαρο μήνυμα σε σχέση με τις αρνητικές θέσεις της Ελλάδας» και αναφέρει σε άλλο σημείο: «Οταν η διεθνής κοινότητα διαπίστωσε ότι υπήρχε παραβίαση θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Βοσνία και στο Κόσοβο, αποφασιστικά ανέλαβε στρατιωτική δράση με τη συναίνεση του ΟΗΕ» (από το ρεπορτάζ της Δώρας Αντωνίου, στην «Καθημερινή») *** Λοιπόν; Χρειάζονται σχόλια; Πάντως, η στήλη αφιερώνει το περιεχόμενο της επιστολής αυτής στους ποικιλώνυμους προοδευτικούς που συμφύρονται με το «Ουράνιο Τόξο», καθώς και στην καλών προθέσεων, αλλά μονόφθαλμη Αριστερά, η οποία εντοπίζει το πρόβλημα μονάχα στον Καρατζαφέρη και τον Ανθιμο...
Γιάννης Τριάντης "Ελευθεροτυπία"
9/11/2007
==================================
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ
Τ.Θ. 60820, 15304 Γλυκά Νερά, Tηλ. 2103472259 Fax: 2106018760
email: nafsika@greekhelsinki.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
12 Αυγούστου 2007
Όταν η «Ελευθεροτυπία» δεν αντέχει την αλήθεια για τη μακεδονική μειονότητα
Η Ελληνική Ομάδα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων (ΕΟΔΜ) καταγγέλλει τη στρατευμένη στην επίσημη κρατική προπαγάνδα πρόσφατη αναφορά της «Ελευθεροτυπίας» στο θέμα της μακεδονικής μειονότητας με μεροληπτική ανταπόκριση από το Στρασβούργο που είχε προφανή μοναδική πηγή την εκεί ελληνική πρεσβεία. Ακολούθησε δημοσίευση απάντησης της ΕΟΔΜ και ανταπάντησης με επιμονή σε ψεύδη. Τέλος, και για μιαν ακόμα φορά, δεν δημοσιεύθηκε δεύτερη επιστολή της ΕΟΔΜ με παράθεση διεθνών κειμένων που αναγνωρίζουν τη μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα, τα οποία προφανώς δεν πρέπει να δημοσιοποιηθούν, μήπως και καταρρεύσει ο εθνικός μύθος ότι κανένας διεθνής φορέας δεν αναγνωρίζει τη μακεδονική μειονότητα. Όλα τα κείμενα ακολουθούν.
==================================
ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ=ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ=ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ=ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ=ΜΕΛΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΠΑΣΟΚ=ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ=Γ.Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
==================================
Αυτούς μωρέ ανόητοι θα ψηφίσετε την Κυριακή?
Για χάρη των όποιων κομματικών σας προτιμήσεων βάζετε τα εθνικά δίκαια σε κίνδυνο?
ΓΑΠ-ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ-ΡΟΝΤΟΣ=ΕΘΝΙΚΟΙ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ.
ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ
Το ακούσαμε κι αυτό.Ο ΓΑΠ σοσιαλιστής?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε Μάνο και Ανδριανόπουλο,τους χειρότερους εκφραστές του νεοφιλελευθερισμού που ακόμα και η ΝΔ τους έκανε πέρα.
ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ??????
Ναί στο σχέδιο Ανάν και ρήξη με τους Κυπρίους.Ξέχασε το ρηθέν από τον Ανδρέα "Η Κύπρος αποφασίζει και η Ελλάς συμπαρίσταται
"ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ??????
Ναί στην αναθεώρηση του άρθρου 16 και σύμπνευση με την ΝΔ.Αποτράπηκε τελευταία στιγμή χάρις στους "δεξιούς" και "διαπλεκόμενους" Βενιζέλο και Λοβέρδο που υπερασπίστηκαν με σθένος την δημόσια εκπαίδευση.
ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ??????
ΥποψηφιότητεςΜατσούκα,Καραχασάν,Λιάγκα,Φον Ρούφιν,Πατουλίδου,Γεννηματά.Δίχασαν τον κόσμο,τον δυσαρέστησαν,τον έκαναν να απορεί.
ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ?????
Ειναι αναρίθμητα τα παραδείγματα Κύριοι.Ο άνθρωπος είναι τελείως επικίνδυνος,είτε από πρόθεση,είτε από απύθμενη βλακεία.Ενα πράγμα μόνο να ξέρετε.
Ο ΓΑΠ κατάφερε να πετύχει ότι δεν πέτυχαν οι πολιτικοί της δεξιάς σε δεκαετίες.Να συρρικνώσει το ΠΑΣΟΚ σε τέτοιο βαθμό,ώστε να απειλείται η ίδια η ύπαρξη του.
Το ακούσαμε κι αυτό.Ο ΓΑΠ σοσιαλιστής?
Με Μάνο και Ανδριανόπουλο,τους χειρότερους εκφραστές του νεοφιλελευθερισμού που ακόμα και η ΝΔ τους έκανε πέρα.
ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ??????
Ναί στο σχέδιο Ανάν και ρήξη με τους Κυπρίους.Ξέχασε το ρηθέν από τον Ανδρέα "Η Κύπρος αποφασίζει και η Ελλάς συμπαρίσταται
"ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ??????
Ναί στην αναθεώρηση του άρθρου 16 και σύμπνευση με την ΝΔ.Αποτράπηκε τελευταία στιγμή χάρις στους "δεξιούς" και "διαπλεκόμενους" Βενιζέλο και Λοβέρδο που υπερασπίστηκαν με σθένος την δημόσια εκπαίδευση.
ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ??????
ΥποψηφιότητεςΜατσούκα,Καραχασάν,Λιάγκα,Φον Ρούφιν,Πατουλίδου,Γεννηματά.Δίχασαν τον κόσμο,τον δυσαρέστησαν,τον έκαναν να απορεί.
ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ?????
Ειναι αναρίθμητα τα παραδείγματα Κύριοι.Ο άνθρωπος είναι τελείως επικίνδυνος,είτε από πρόθεση,είτε από απύθμενη βλακεία.Ενα πράγμα μόνο να ξέρετε.
Ο ΓΑΠ κατάφερε να πετύχει ότι δεν πέτυχαν οι πολιτικοί της δεξιάς σε δεκαετίες.Να συρρικνώσει το ΠΑΣΟΚ σε τέτοιο βαθμό,ώστε να απειλείται η ίδια η ύπαρξη του.
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΗΜΙΤΗΣ ΗΞΕΡΕ..
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
Ακολουθεί απόσπασμα της συνέντευξης με τον Μανώλη Λουκάκη, πρώην υφυπουργό και πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ:
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Εσείς το 2000 τα είχατε πει και κάνατε μία δήλωση όπως διαβάζω σήμερα στον Τύπο: ‘‘με διέλυσαν, με εξόντωσαν.’’ Ποιοι ήταν αυτοί που σας διέλυσαν και αυτοί που σας εξόντωσαν;»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Ήταν μία καταγγελία μέσα στην κοινοβουλευτική ομάδα, γιατί ήθελα να δημιουργηθεί μία ομάδα αντίστοιχη με αυτή των συνοριοφυλάκων και των φυλάκων ειδικών στόχων που τότε φτιαχνόταν. Και είχα πει στον πρωθυπουργό- στον κ. ΣΗΜΙΤΗ- μέσα στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ, του είχα εκθέσει την κατάσταση που υπάρχει σε μία περιοχή του νομού Ρεθύμνου που είχε τα χαρακτηριστικά της Κολομβίας γιατί είχαν τότε εκριζώσει οι αστυνομικοί περίπου 40.000 χασισόδεντρα και του είπα ότι χρειάζεται να δημιουργηθεί και για την Κρήτη μία ειδική ομάδα με ειδικούς φρουρούς, η οποία έγινε. Αυτό όμως είχε ενοχλήσει πάρα πολύ και τα ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ εδώ και τους πάντες. Την άλλη μέρα βγήκε πρωτοσέλιδο με οχτάστυλο και έλεγε ότι ο Λουκάκης κατήγγειλε ότι η Κρήτη είναι Κολομβία και αυτό το πήραν επί πόνου. Δεν είχα πει τέτοιο πράγμα, είπα ότι μία περιοχή στο Ρέθυμνο, δεν είχα αναφέρει καν ποια περιοχή…»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Για τα Ζωνιανά μιλούσατε βεβαίως.»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Όχι, μιλούσα για την ευρύτερη περιοχή του Ψηλορείτη. Εκείνη την περίοδο, δεν είχε δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα με χωριά. Απλώς ανακαλύπτονταν συνέχεια χασισοφυτείες στην ευρύτερη περιοχή του Ψηλορείτη. Και είχα πει ότι δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την κατάσταση αυτή, η αστυνομία με τη διάρθρωση που έχει στο νομό και χρειάζεται μία ειδική ομάδα να ασχοληθεί μόνο μ’ αυτό. Και μετά, το κόστος το πλήρωσα.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Μιλάτε δηλαδή για την πολιτική σας σταδιοδρομία;»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Ναι.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Ποιοι είναι αυτοί που ενοχλήθηκαν και γιατί ενοχλήθηκαν;»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Ενοχλήθηκαν όλοι. Ενοχλήθηκαν και οι EΦΗΜΕΡΙΔΕΣ και η κοινωνία, ότι είχα δυσφημίσει τον τόπο κατά κάποιο τρόπο.»
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: « Αν θέλει η πολιτεία να αντιμετωπίσει το θέμα αυτό, μπορεί να το αντιμετωπίσει;»
Μ. ΛΟΥΚΑΚΗΣ: « Μπορεί να το αντιμετωπίσει αλλά έπρεπε να το είχε αντιμετωπίσει πολύ νωρίτερα. Δηλαδή έχει ευθύνη και η δική μας κυβέρνηση γιατί πριν αναγκαστώ εγώ να το πω αυτό μπροστά στον πρωθυπουργό ΣΗΜΙΤΗ , είχα κάνει πολλές συναντήσεις με υπουργούς Δημόσιας Τάξης και είχα πει ότι αργότερα αυτό το φαινόμενο θα το βρούμε και δεν θα μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε. Στη γέννησή τους αντιμετωπίζονται αυτά τα θέματα
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΣΙΩΠΟΥΣΑΝ ΤΟΣΑ
ΧΡΟΝΙΑ?
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΧΟΝΤΡΑ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?
Δυστυχώς σύντροφοι το ΠΑΣΟΚ επί ΓΑΠ με την συνδρομή του σύντροφου "Βαλλιανάτου"
ΑπάντησηΔιαγραφήκατάντησε διαφημιστής των gay parades,κατά τα πρότυπα του "πατρικού" Δημοκρατικού Κόμματος των ΗΠΑ.
Επιτέλους πότε θα καταλάβουν κάποιοι ότι άλλο η Ελλάδα και άλλο οι ΗΠΑ;
Κατανοητό ότι ο ΓΑΠ ίσως νοιώθει περισότερο Αμερικάνος απ΄ότι Ελληνας,αλλά όλα έχουν και ένα όριο.
Κύριοι του ΠΑΣΟΚ,καταλάβετε το.Ο κόσμος έχει σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί.
Δώστε λύσεις στην ακρίβεια,στην ανεργία,στην φτώχεια.
Γι'αυτό σας ψήφισαν και όχι για να μας διαφημίζετε την ομοφυλοφιλία.
Επιτέλους ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ.
Εδώ η ιστοσελίδα για όσους ενδιαφέρονται να εντρυφήσουν στο θέμα.
http://tm.pasok.gr/anthropina_dikaiomata/?page_id=118
Δείτε επίσης την "Ομάδα σεξουαλικής ταυτότητας",με υπεύθυνο ποιόν άλλο,τον "σύντροφο" Γρηγόρη Βαλλιανάτο.
http://tm.pasok.gr/anthropina_dikaiomata/?page_id=117
«ΓΙΩΡΓΟ, όταν το 2004 σου δώσαμε ρητή εντολή να τα αλλάξεις όλα, μήπως θα έπρεπε να έρθεις σε ρήξη με το καθεστώς ΠΑΣΟΚ; Το πρόβλημα δεν ήταν ο Γιάννος ο Παπαντωνίου ή ο Νεονάκης στο Ρέθυμνο που χάσαμε το 2007. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε πυξίδα, δεν έχουμε αρχές ιδεολογικές (πώς να χωνέψουμε την παρουσία των Μάνου- Ανδριανόπουλου στο ψηφοδέλτιο της Επικρατείας το 2004;), δεν έχουμε αξιοκρατία στο Κίνημα. Πόσοι από τους νυν βουλευτές του Κινήματος ήταν γνωστοί στην κοινωνία και πριν ασχοληθούν με την πολιτική; Ή με άλλα λόγια, πώς θα με πείσετε εμένα να ασχοληθώ προσωπικά με την πολιτική, όταν την ίδια ώρα προωθούνται άτομα με μηδενικό βιογραφικό; Ενδιαφέρομαι για το γενικότερο καλό της κοινωνίας και όχι την καθεστωτική προώθηση κάποιας νομενκλατούρας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος, καθεστώς ΠΑΣΟΚ είναι οι επώνυμοι σύντροφοι που με κινήσεις ανεμοδούρας δηλώνουν ότι ψηφίζουν όψιμα Γιώργο».
Ήθελα να ρωτήσω έτσι από περιέργεια,
ΑπάντησηΔιαγραφήυπάρχει κανένας που πιστεύει ότι αν το 2004 γινόντουσαν αυτές οι διαδικασίες εκλογής προέδρου ή ακόμη και οι παραδοσιακές διαδικασίες που ίσχυαν μέχρι τότε ότι ο Παπανδρέου ΔΕ θα τις κέρδιζε και δε θα γινόταν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ με οποιονδήποτε άλλο συνυποψήφιο?
ΚΑΝΕΝΑΣ στις κρυφές δημοσκοπήσεις (όχι ότι ήταν απαραίτητες για να αντιληφθούμε το κλίμα τις εποχής εκείνης) δεν ΑΓΓΙΖΕ ούτε κατά διάνοια τα ποσοστά του ΓΑΠ ως πιθανό υποψήφιο πρόεδρο.
Εδώ ο άνθρωπος θα τους κερδίσει ακόμη και ΤΩΡΑ μετά από τόσο έντονη αμφισβήτηση και πόλεμο από εσωκομματικούς αντιπάλους, δελφίνους, ήττες, επιθέσεις από τα ΜΜΕ και υπάρχουν άτομα που ΤΟΛΜΟΥΝ να μιλάνε για δαχτυλίδια?
Όπως είπε και ο ίδιος το σταυρό του μαρτυρίου σήκωσε. Για το κόμμα το έκανε. Την αρχηγία την έπαιρνε και μόνος του αν ήθελε...τέτοιο ρεύμα είχε!
Και στην τελική, έχει ΚΑΘΕ δικαίωμα να απευθύνετε στους ψηφοφόρους του, να ζητά ανανέωση της εντολής και αν κερδίσει να χαράξει την πολιτική για το κόμμα που εκείνος πιστεύει χωρίς να τον υπονομεύει κανείς.
Αγαπητοί και εξαιρετικοί φίλοι μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αντίθεση με την παγωμαρα που επικρατεί στο κυβερνητικό στρατόπεδο λόγω του φιάσκου των Ζωνιανών, λόγω της παρουσίας του κ. Ζορμπά στη Βουλή αλλά και λόγω της αδυναμίας του οικονομικού επιτελείου να κλείσει τον προϋπολογισμό του 2008 , στο ΠΑΣΟΚ των αγώνων και του λαού επικρατεί υψηλό αίσθημα αισιοδοξίας και χαράς εν όψει της μεθαυριανής ψηφοφορίας.
Ο κ. Παπανδρέου ολοκλήρωσε την περιοδεία του στην Κρήτη, η οποία χαρακτηρίζεται ως «κάστρο» του και ο κ. Βενιζέλος μιλάει σήμερα στο δικό του «κάστρο», τη Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Σκανδαλίδης επιμένει ως μοναχικός «καστροφύλακας» του ΠΑΣΟΚ ότι «την Κυριακή θα εκλεγεί πρόεδρος χωρίς υποσημειώσεις, αστερίσκους και προϋποθέσεις που θα αφορούν την ισχύ και τον ρόλο του». Όλα αυτά σημαίνουν ότι όλα τα στελέχη, από όποιον στρατό κι αν προέρχονται, οφείλουν να στηρίξουν και να υπηρετήσουν πιστά τον νέο αρχηγό διότι, όπως υπενθυμίζει, προέχει η ενότητα και σημειώνει ότι αυτός θα είναι δίπλα σε όποιον εκλεγεί.
Ταυτόχρονα και οι τρεις υποψήφιοι κάνουν έκκληση για μαζική προσέλευση στις κάλπες την Κυριακή, αφού ξέρουν ότι, όσοι πιο πολλοί ψηφίσουν τόσο πιο πολύ νομιμοποιημένος θα είναι ο νικητής. Και αυτή τη στιγμή το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται έναν αρχηγό που θα μπορεί να κοντρολάρει, όχι τόσο τους δικούς του αλλά αυτούς της άλλης πλευράς .Η αισιοδοξία , η πίστη στις αρχές του κινήματος , το υψηλό συναίσθημα της προσφοράς που διακρίνει τα πλείστα των στελεχών , είναι η εγγύηση ότι από μεθαύριο αρχίζει μια νέα ιστορία που θα οδηγήσει τη χώρα μας σε λαϊκές νίκες και κατακτήσεις . Το νέο ΠΑΣΟκ που θα ξεκινήσει από μεθαύριο το δρόμο του , θα οδηγήσει τη χώρα μας σε νέες κατακτήσεις ι που είναι απαραίτητες στο νέο παγκοσμιοποιημενο περιβάλλον και η χώρα μας έχει υστερήσει χαρακτηριστικά με την ατυχία της διακυβέρνησης της νεοδεξιας που έχει οδηγήσει σε στασιμότητα ,οπισθοδρόμηση και γενικό πλιάτσικο και μπάχαλο παντού…
Με εκτίμηση
babis
6.27
ΑπάντησηΔιαγραφήAPO TO XONTRO GOUROUNI KALITERA O MANOS KAI O ANDRIANOPOULOS
Οταν ολων των Ελληνων σφιγγεται η ψυχη για την Χωρα, την Κυπρο, και για ολα τα εθνικα ζητηματα που μας απασχολουν, οι πασοκοι βαζουν στοιχηματα για το ποιο κουμασι θα ηγηθει της ληστρικης τους συμμοριας το επομενο διαστημα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αλλες συμμοριες, κκε και συριζα, δρουν οπως δρουσαν παντοτε, και ακομα ενεργητικωτερα.
Τα σκυλια, που τωρα πια αρχισαν να περιφερονται και να συννενοουνται με τα αλβανικα τους αδελφατα μεσ' στο μεσημερι, δειχνουν το στιγμα τους και μας αφηνουν να τους μαρκαρουμε ανεξιτηλα.
Ομως ο καλος ο μπογιας ολα τα μαζευει, και δεν θα αφησει τιποτα που να αλυχτα κατα της Ελλαδος.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιοικητικό Συμβούλιο
Γρηγόρης Βαλλιανάτος, Πρόεδρος
Kevin Boyle, Μέλος
Ορέστης Γεωργιάδης, Μέλος
Παναγιώτης Δημητράς, Μέλος
Dimitrina Petrova, Μέλος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ
Εκπρόσωπος
Ναυσικά Παπανικολάτου
=================================
Το 1994 το ΕΠΣΕ ξεκίνησε την εκπόνηση λεπτομερών εκθέσεων για όλες τις εθνικές, εθνογλωσσικές και τις μεγαλύτερες θρησκευτικές μειονοτικές κοινότητες στην Ελλάδα, (Μακεδόνες και Τούρκοι, Αρβανίτες, Πομάκοι και Βλάχοι, Καθολικοί, Μάρτυρες του Ιεχωβά, Προτεστάντες και Νέα Θρησκευτικά Κινήματα), καθώς και για τις ελληνικές μειονότητες σε Αλβανία και Τουρκία και για τους Αλβανούς μετανάστες στην Ελλάδα.
==================================
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: το κόμμα της «Μακεδονικής Μειονότητας στην Ελλάδα», το περιώνυμο «Ουράνιο Τόξο», έστειλε επιστολή στον Μάθιου Νίμιτς, στην οποία μεταξύ άλλων σημειώνει: «Ολα αυτά (σ.σ. αεροδρόμιο Μακεδονία, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας κ.ά.) μπορούν να μετονομαστούν σε κάτι άλλο εάν η ελληνική πλευρά θεωρεί ότι υπάρχει ζήτημα σύγχυσης με αντίστοιχους φορείς της Δημοκρατίας της Μακεδονίας»... Και παρακάτω: «Ακόμα και αν διατηρηθούν αυτές οι ονομασίες, δεν τίθεται θέμα σύγχυσης, καθώς η χρήση τους είναι πολύ περιορισμένη, μόνο στο εσωτερικό της Ελλάδας»... Και το άκρον άωτον της προκλήσεως: το κόμμα καλεί τη διεθνή κοινότητα «να στείλει ξεκάθαρο μήνυμα σε σχέση με τις αρνητικές θέσεις της Ελλάδας» και αναφέρει σε άλλο σημείο: «Οταν η διεθνής κοινότητα διαπίστωσε ότι υπήρχε παραβίαση θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων στη Βοσνία και στο Κόσοβο, αποφασιστικά ανέλαβε στρατιωτική δράση με τη συναίνεση του ΟΗΕ» (από το ρεπορτάζ της Δώρας Αντωνίου, στην «Καθημερινή») *** Λοιπόν; Χρειάζονται σχόλια; Πάντως, η στήλη αφιερώνει το περιεχόμενο της επιστολής αυτής στους ποικιλώνυμους προοδευτικούς που συμφύρονται με το «Ουράνιο Τόξο», καθώς και στην καλών προθέσεων, αλλά μονόφθαλμη Αριστερά, η οποία εντοπίζει το πρόβλημα μονάχα στον Καρατζαφέρη και τον Ανθιμο...
Γιάννης Τριάντης "Ελευθεροτυπία"
9/11/2007
==================================
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΩΝ
Τ.Θ. 60820, 15304 Γλυκά Νερά, Tηλ. 2103472259 Fax: 2106018760
email: nafsika@greekhelsinki.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
12 Αυγούστου 2007
Όταν η «Ελευθεροτυπία» δεν αντέχει την αλήθεια για τη μακεδονική μειονότητα
Η Ελληνική Ομάδα για τα Δικαιώματα των Μειονοτήτων (ΕΟΔΜ) καταγγέλλει τη στρατευμένη στην επίσημη κρατική προπαγάνδα πρόσφατη αναφορά της «Ελευθεροτυπίας» στο θέμα της μακεδονικής μειονότητας με μεροληπτική ανταπόκριση από το Στρασβούργο που είχε προφανή μοναδική πηγή την εκεί ελληνική πρεσβεία. Ακολούθησε δημοσίευση απάντησης της ΕΟΔΜ και ανταπάντησης με επιμονή σε ψεύδη. Τέλος, και για μιαν ακόμα φορά, δεν δημοσιεύθηκε δεύτερη επιστολή της ΕΟΔΜ με παράθεση διεθνών κειμένων που αναγνωρίζουν τη μακεδονική μειονότητα στην Ελλάδα, τα οποία προφανώς δεν πρέπει να δημοσιοποιηθούν, μήπως και καταρρεύσει ο εθνικός μύθος ότι κανένας διεθνής φορέας δεν αναγνωρίζει τη μακεδονική μειονότητα. Όλα τα κείμενα ακολουθούν.
==================================
ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ=ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΕΛΣΙΝΚΙ=ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ=ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ=ΜΕΛΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗΣ ΠΑΣΟΚ=ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ=Γ.Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
==================================
Αυτούς μωρέ ανόητοι θα ψηφίσετε την Κυριακή?
Για χάρη των όποιων κομματικών σας προτιμήσεων βάζετε τα εθνικά δίκαια σε κίνδυνο?
ΓΑΠ-ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΣ-ΡΟΝΤΟΣ=ΕΘΝΙΚΟΙ ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ.
ΜΑΥΡΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ
Κάτω Αχαγιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου ανταποκριτή μας
JOHN MASTAKLANIS
Bloopers,Arapis και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις,ανέλαβαν εργολαβικά να στηρίξουν τον πελάτη τους,Γιωργάκη ή Forrest Gumb για τους φίλους.
Το ζήτημα δεν θα είχε πάρει σημασία,αν δεν ήταν γνωστό στούς πάντες ότι bloopers και arapis είναι ένα και αυτό πρόσωπο.
Οι αποκαλύψεις βέβαια δεν σταματούν εδώ.
Προεκλογικά όλοι θυμούνται ότι οι bloopers το έπαιζαν οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ και ο Αράπης της ΝΔ.
Τώρα ξαφνικά το παίζουν προστάτες του ΓΑΠ.
Ο ρόλος τους προφανής ακόμα και στους πλέον αδαείς εκ των αναγνωστών του ευειδούς blog που μας φιλοξενεί.
Να διασώσουν τον πελάτη τους.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές το εν λόγω πρόσωπο,εκ Ρηγίλλης ορμώμενο,πληρώνεται με το κομάτι,γι'αυτό αν έχετε παρατηρήσει ποστάρει ανηλεώς από το πρωί ως το βράδι.
Μία συμβουλή αγαπητοί φίλοι του blog.
Γράφτε τους εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Δεν χρειάζεται διάλογος με πληρωμένους γραφιάδες του Ρουσόπουλου.
Αν χρειαστεί θα επανέλθουμε με νέες αποκαλύψεις.
Μετά τιμής, JOHN.
Ιδού ένα μικρό απόσπασμα από την ομιλία του ΓΑΠ στους μετανάστες.Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Έχει μεγάλη σημασία, διότι εμείς, δίνουμε τον λόγο σε σας, δίνουμε την δύναμη σε σας, να μπορέσετε κι εσείς να αποφασίσετε και να διαμορφώσετε το μέλλον αυτής της νέας σας πατρίδας. Και γι’ αυτό, εμείς είμαστε περήφανοι που έχουμε αυτή την δημοκρατική αντίληψη και ευαισθησία. Σας ανοίγουμε τις πόρτες, σας ανοίγουμε τις καρδιές μας, για να μπορείτε κι εσείς, να είστε μέρος της ελληνικής κοινωνίας.
===Μιά ερώτηση μόνο.Θα αποφασίσουν δηλαδή οι Αλβανοί και οι Πακιστανοί για τον μελλοντικό πρωθυπουργό της Ελλάδας;
Δηλαδή μπορώ κι εγώ να πάω στην Αλβανία ή στο Πακιστάν και να ψηφίσω τον Φάτος Νάνο,ή την Μπούτο;
Και τα συμφέροντα τα δικά μου ως Ελληνα ταυτίζονται με αυτά των Αλβανών;
Με ποιά ανταλλάγματα θα δώσουν οι μετανάστες την ψήφο τους;
Τι οδηγίες θα πάρουν από τις πρεσβείες τους;
Σύντροφοι,αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα.
Εδώ δεν κρίνεται μόνο η αρχηγία του ΠΑΣΟΚ,αλλά και το ποιός θα είναι μελλοντικός πρωθυπουργός.
Θέλουμε πρωθυπουργό που να εκπροσωπεί τους Ελληνες ή τους Αλβανούς,τους Πακιστανούς,τους Ρώσους κ.λ.π.
Πείτε ένα μεγάλο ΟΧΙ στα σχέδια της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.
Πέιτε ένα μεγάλο ΟΧΙ σε έναν αρχηγό υποταγμένο σε ανθελληνικά κέντρα.
Πείτε ένα μεγάλο ΟΧΙ στην εξαθλίωση και στην υποβάθμιση της ζωής μας.
Πείτε ένα μεγάλο ΟΧΙ στην αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος.
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΗΣ.
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ,ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΛΑΚΕΔΕΣ ΤΟΥΣ.
ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΕΡΗΦΑΝΗ,ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ,ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕΒΑΣΤΗ,ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΤΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΒΗΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΗΣ.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (Α.Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ)
===============================
copy-paste
ΑπάντησηΔιαγραφή--------------
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
index
Παπάρια έξυπνάδα!
Αλλο ετοιμόλογος, άλλο έξυπνος.
Για να χαρακτηριστεί έξυπνος πρέπει ανάμεσα σε πολλά άλλα να διαθέτει ικανότητα ανάλυσης/σύνθεσης πληροφοριών σε μικρό χρόνο, δυνατότητα αντίληψης του συνολικού δρώμενου από τις επιμέρους λεπτομέρειες και ικανότητα μέτρησης μεγεθών και "μεγεθών". Η ετοιμολογία προσμετράται (αλλά με μικρό συντελεστή), ενώ η δυνατότητα αντιστροφής της αλήθειας είναι αρνητική.
Το ζήτoύμενο τελικά είναι να πείθεις με την αλήθεια, όχι να λες αληθοφανή ψέματα που θα πέσουν αργότερα από κάποιον εξυπνότερο.
bloopers
6:55 μμ
---------------
ΚΑΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΚΙ ΕΓΩ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΙ "ΞΟΥΡΑΦΙ" Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ?
ΕΔΩ ΑΠΛΩΣ ΣΚΑΜΕ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!
ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΑΣ Ή ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΥΑΛΟ.
ΤΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΘΕΕ ΜΟΥ.
ΡΕ ΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΑ ΑΠΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ!
ΑΛΑΒΑΝΕ , όλοι για τον ΣΥΡΙΖΑ δουλεύουνε. Στις επόμενες εκλογές πας για 12%.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαλ-αππιε
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλ-αππιε
μαλ-αππιε.
Οπως λέμε
ΛΑ μπράκης
ΜΠΟ μπολας
ΜΠΑ κατσέλος
φασουλήδες κατ΄όνομα και ...χάρη...
που στη ρίζουν συμφέροντα...
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Ή ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ?
ANSWER?
ΚΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ?
ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ?
ΑΛΛΑ ΛΕΓΕ-ΛΕΓΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΜΜΕΡΙΚΟΥΣ ΟΤΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ.ΜΗ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΆΚΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΥΤΕ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ.
ΒΡΗΚΑΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΤΕ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ.ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΧΙΖΟΦΡΑΝΗΣ ΕΛΛΗΝΑΣ?
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή(Α.Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ)
ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΖΩΝΙΑΝΟΥΣ!
(ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΑΣΤΟΥΡΗΣ)
Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή(Α.Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ)
ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΣΤΟΥΣ ΖΩΝΙΑΝΟΥΣ!
(ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΑΣΤΟΥΡΗΣ)
Δεν θέλουμε Μπενίτο
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν θέλουμε σκλαβιά
θέλουμε Παπανδρέου
θέλουμε ελευθεριά.