. Γράφει ο politis-gr http://politis-gr.blogspot.com . Καθημερινά πλέον είναι πασιφανές ότι διάφοροι εξωθεσμικοί παράγοντες , επιχειρησιακο...
Γράφει ο politis-gr
http://politis-gr.blogspot.com
.
Καθημερινά πλέον είναι πασιφανές ότι διάφοροι εξωθεσμικοί παράγοντες , επιχειρησιακοί κύκλοι και μυστικές υπηρεσίες, επιβουλεύονται το δημοκρατικό μας πολίτευμα και τους θεσμούς του.
Ύποπτοι κύκλοι επιχειρούν να προκαλέσουν αναταράξεις και ρήξεις στο πολιτικό μας σύστημα και να στήσουν ένα νέο, πλήρως υποταγμένο και προσαρμοσμένο στα μέτρα τους. Γίνεται μια συνεχής προσπάθεια αποδόμησης του δημοκρατικού οικοδομήματος, προσβλέποντας στην "ιταλοποίηση" και τον ….."μπερλουσκονισμό".
Δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Είναι η πραγματικότητα που βιώνουμε καθημερινά. Το πολιτικό μας σύστημα βρίσκεται στην δίνη του κυκλώνα. Προσπαθούν να μας περάσουν το μήνυμα περί κρίσης στα κόμματα και περί αναξιοπιστίας του πολιτικού κόσμου. Καθημερινά η "μπόχα" από τα τηλε-παράθυρα μας έχει πνίξει.
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. Σε αυτές τις δύσκολες ώρες του πολιτεύματος μας όλοι, οι πολίτες, πρέπει να παραμερίσουμε τις ιδεολογικές διαφορές μας, και να αντιδράσουμε. Να συγχρονίσουμε όλοι τα βήματα μας για ένα καλύτερο αύριο.
Ηρθε η ώρα οι πολίτες να υψώσουμε την φωνή μας και να στείλουμε μήνυμα με πολλούς αποδέκτες ταυτόχρονα. Και πρώτα από όλους στους πολιτικούς μας.
Όλοι οι πολίτες απαιτούμε: Τέρμα τα τηλε-παράθυρα. Ο ρόλος και ο χώρος σας είναι στην Βουλή. Η Βουλή ως πολιτειακός θεσμός είναι το αντιπροσωπευτικό όργανο όχι μόνο για την άσκηση νομοθετικής λειτουργίας αλλά και για τον έλεγχο στα πεπραγμένα της κυβέρνησης. Μέσα από εκεί να προσεγγίζετε υπεύθυνα τα προβλήματα του τόπου και της κοινωνίας, χωρίς κινδυνολογίες και ωραιοποιήσεις. Μέσα από τον διάλογο στη Βουλή και μόνο θα μπορέσουν να προέλθουν οι μεταρρυθμίσεις που όλοι παραδεχόμαστε ότι χρειάζεται ο τόπος μας.
Απαιτούμε ήπιους τόνους , χωρίς στείρες αντιπαραθέσεις και ισοπεδώσεις. Απαιτούμε την αναβάθμιση του προγράμματος και του ρόλου του Βουλή ΤV. Λειτουργία σε 18ωρη καθημερινή βάση και να προβάλλονται είτε ζωντανά, είτε σε μαγνητοσκοπημένα όλες οι διεργασίες τόσο της ολομέλειας όσο και των διαφόρων κοινοβουλευτικών επιτροπών. Καθιέρωση καθημερινών εκπομπών που θα φιλοξενούν συνεντεύξεις βουλευτών και εκπροσώπους των κομμάτων που θα τοποθετούνται για προβλήματα της καθημερινότητας του πολίτη .
Τέρμα οι ταινίες υψηλών πράγματι δημιουργών και καλλιτεχνών. Υπάρχει άλλο κανάλι στην δημόσια τηλεόραση που μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτόν τον ρόλο. Ο ρόλος της Βουλής TV πρέπει να είναι η διαρκής ενημέρωση των πολιτών για τα πεπραγμένα στο κοινοβούλιο. Και μέσα από αυτήν και μόνο θα πρέπει να κρίνουμε την πολιτική αξία, το πολιτικό ήθος και το έργο των κομμάτων αλλά και καθενός ξεχωριστά βουλευτή.
Μόνο έτσι το δημοκρατικό μας πολίτευμα θα μπορέσει να ξεφύγει από ασφυκτικό αγκάλιασμα των ιδιωτικών ΜΜΕ και των ύποπτων διαπλεκομένων που κρύβονται από πίσω τους .
Υπενθυμίζω το άρθρο 2 του Συντάγματος μας (πρωταρχικές υποχρεώσεις της πολιτείας ) παράγραφο 1. "Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.
Και ο νοών ...νοείτω.
Ο δρόμος μέσω του κοινοβουλίου ειναι ο μόνος δρόμος που υπάρχει ελπίδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόταση στον πρόεδρο της βουλής για την αναβάθμιση του TV Βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βρούνε όλοι ανεξαρτήτως οι βουλεύτες φωνή και βήμα , για να επικοινωνούν ελεύθερα με τον ελληνικό λαό και χωρίς να ...εκβιάζονται και να συναλάσονται με τα ιδιωτικά ΜΜΕ.
DYNATH KAI ANABAUMISMENH BOYLH ΤV
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι μία λύση και αυτή .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι νομίζω μία λύση .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι ίσως η μόνη λύση εδώ που το πάνε τα διαπλεκόμενα και οι ξένοι παράγοντες που κρύβονται απο πίσω τους
Ακριβά τανκς μας έφερε από τη Ρωσία, ο Καραμανλής, σύμφωνα με την «Πατσαβουροτυπία»!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πατσαβούρα της «Ελευθεροτυπίας» βλέπει ότι είναι ακριβά τα τανκς που αγόρασε η κυβέρνηση από τη Ρωσία. Ταυτίζεται με τα αμερικανικά συμφέροντα και κόπτεται για το χρήμα που έχασε η συμμορία των μεγαλοεκδοτών-εκβιαστών. Προσβάλλονται οι διάφορες εταιρείες που συστεγάζονται στα κτίριά της, υπό την αθώα «προστασία» της. Απαιτούν επιστροφή στο καθεστώς Σημίτη με ανεξέλεγκτα εξοπλιστικά προγράμματα, με μαχητικά που θα πέφτουν από τα περιττά ηλεκτρονικά του Μπόμπολα, με πολυεθνικές μίζες και ανεξέλεγκτες αστρονομικές υπερκοστολογήσεις. Φανταστείτε ότι αυτά τα τανκς αγοράστηκαν χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων αλλά με απευθείας διακρατικές συμφωνίες. Δηλαδή θίχτηκαν άμεσα τα συμφέροντα των εμπόρων όπλων που κρύβονται πίσω από τα μεγαλοεκδοτικά τζάκια και…… χρηματοδοτούν την καταγραφή κάθε ύποπτης περιπέτειας μεγαλοστελέχους της κυβέρνησης. Βάλανε οι παρακρατικοί νταβατζήδες την πατσαβούρα, να «φωνάξει». Τους πάτησε τον κάλο ο Καραμανλής. Χωρίς να μας πει πόσο κόστισαν ανάλογες αγορές από αμερικάνικα τραστ. Όλο το σήριαλ με το Ζαχόπουλο ήταν «κατασκευασμένο» από τα τζάκια των εκδοτών-εμπόρων όπλων για να «τιμωρήσουν» το θράσος του Καραμανλή. Η προσπάθεια αυτοκτονίας του Ζαχόπουλου, τους χάλασε τα σχέδια
Φανταστείτε ότι αυτά τα τανκς αγοράστηκαν χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων αλλά με απευθείας διακρατικές συμφωνίες. Δηλαδή θίχτηκαν άμεσα τα συμφέροντα των εμπόρων όπλων που κρύβονται πίσω από τα μεγαλοεκδοτικά τζάκια και…… χρηματοδοτούν την καταγραφή κάθε ύποπτης περιπέτειας μεγαλοστελέχους της κυβέρνησης.
Βάλανε οι παρακρατικοί νταβατζήδες την πατσαβούρα, να «φωνάξει».
Όλο το σήριαλ με το Ζαχόπουλο ήταν «κατασκευασμένο» από τα τζάκια των εκδοτών-εμπόρων όπλων για να «τιμωρήσουν» το θράσος του Καραμανλή
18 Ιανουάριος 2008 11:08 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
“Τότε ζούσαμε στη Χούντα των Συνταγματαρχών, σήμερα στη Χούντα των καναλαρχών"
Στάθης Παναγούλης
Στο έλεος του υπόκοσμου
Μόνο αφελείς πλέον μπορεί να μην καταλαβαίνουν το σχέδιο εκβιασμού και πτώσης του Καραμανλή που υπάρχει πίσω από την υπόθεση Ζαχόπουλου. Το είπαμε από την πρώτη στιγμή: Έχει δρομολογηθεί η πτώση Καραμανλή.
Παρακολουθούμε αυτό το διάστημα το όργιο του πολιτικού και δημοσιογραφικού υπόκοσμου. Τη φαιά πανούκλα των μυστικών υπηρεσιών που κατακλύζει, σαν νεροποντή τα πάντα, μέσα από τους νταβατζήδες, τα πολιτικά, νομικά και κυρίως δημοσιογραφικά «βαποράκια».
Διακινούνται από κάθε «σταρ»- πράκτορα, «αποκλειστικές» πληροφορίες «ρεπορταζιακής έρευνας» (ρεπορτάζ στους υπονόμους των μυστικών υπηρεσιών) ασύλληπτες σπερμολογίες, αστυνομικά σενάρια, μακάβρια εκβιαστικά μηνύματα: πληθώρα κασετών που κυκλοφορούν από υποκλοπές και πολλά άλλα. Μας λεηλατεί τη σκέψη μας όλη η βρώμα και δυσωδία των πολιτικών και δημοσιογραφικών υπονόμων, δηλαδή των μυστικών υπηρεσιών.
Δεν χρειάζεται να διαθέτεις συνθετική πολιτική σκέψη για να καταλάβεις ότι όλος αυτός ο υπόκοσμος και τα «προϊόντα» του κατευθύνονται από κάποια ισχυρά οικονομικά κέντρα εξουσίας και τις μυστικές υπηρεσίες, πλήρως αλωμένες από τις αμερικανικές…
Όλοι αυτοί οι αμίμητοι μεγαλοδημοσιογράφοι που ναρκισσιστικά διατυμπανίζουν και «πλασάρουν» τις αποκλειστικές «πληροφορίες» τους είναι κραγμένοι πράκτορες, όργανα μυστικών υπηρεσιών: Οι ίδιοι πάντα σε κάθε μεγάλο γεγονός παραπληροφόρησης και απάτης.
Αυτό που ζούμε σήμερα είναι πιο αποτρόπαιο και γενικευμένο από αυτό που ζήσαμε το 1989!!!
Οι ίδιοι και τότε νταβατζήδες. Τα ίδια, και πολλά από τα «βαποράκια» του πολιτικού, δημοσιογραφικού και νομικού υπόκοσμου.
Απλώς τα πρακτορεία και οι «συμμαχίες» έχουν διευρυνθεί. Τότε είχαμε τις εκτρωματικές συμμαχίες του μητσοτακισμού με την «αριστερά». Σήμερα έχουμε τις «παρά φύση» συμμαχίες του πασοκικού κράτους- παρακράτους με τη ροζ «αριστερά» και τον …ΛΑ.ΟΣ.
Τώρα όλος αυτός ο πολιτικός υπόκοσμος, υποκινούμενος, σε διατεταγμένη υπηρεσία από τα μονοπωλιακά κέντρα εξουσίας επιδιώκει την πτώση Καραμανλή. Τους λόγους τους έχουμε εξηγήσει επανειλημμένως.
Οι τελευταίες εξελίξεις με τους «ύποπτους» δικηγόρους αποδεικνύουν την αγαστή, υπόγεια «συνεργασία» γνωστών «ακροδεξιών» πολιτικών λωποδυτών με πράσινους ομοίους τους.
Από την πρώτη στιγμή είχαμε υποστηρίξει ότι ο ΛΑ.Ο.Σ ήταν ένα κατασκεύασμα των μηχανισμών εξουσίας, επιδοτούμενο πολιτικά από το «εκσυγχρονιστικό» κράτος-προτεκτοράτο. Σήμερα όλα τα κανάλια (οι ιδεολογικές μήτρες του καθεστώτος) τον προβάλλουν αφηνιασμένα, καθώς και την «αριστερή» τσόντα: Τον ΣΥΡΙΖΑ.
ΤΩΡΑ αποκαλύπτονται και άλλου είδους διαπλοκές!!!
ΟΙ «διαπλοκές» των αρουραίων των υπονόμων, διαπλοκές που δείχνουν ότι η «τσόντα» αυτή χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως από τα μεγάλα αφεντικά και τους μηχανισμούς…
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει κάποτε να καταλάβουμε ότι πρέπει να αντισταθούμε στον υπόκοσμο και τους νταβατζήδες που επιδιώκουν να καθορίσουν τα πολιτικά μας πράγματα και την πολιτική μας ζωή.
ΔΕΝ είναι θέμα Καραμανλή. Είναι το ύψιστο δημοκρατικό ζήτημα να καθορίζουμε εμείς τις εξελίξεις και να αποκρούομε κάθε «εισβολέα» και επιβουλές εκ των άνω, από τους μηχανισμούς και τα υπόγεια των μυστικών υπηρεσιών.
Η πτώση της κυβέρνησης Καραμανλή, οποιασδήποτε κυβέρνησης είναι έργο του ελληνικού λαού και των αγώνων του και όχι έργο που μας επιβάλλουν τα κέντρα και τα παράκεντρα της αυτοκρατορικής εξουσίας και οι μυστικές υπηρεσίες…
_________________
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
αλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
www.resaltomag.gr
περιοδικο της ακρας αριστερας
Ο ΜΑΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ
ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΕΧΘΕΣ?
ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ" ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ?
ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΥΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ?
ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΝ?
ΑΛΛΑ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ???
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
ΜΑΚΗΣ
Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
Ο ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ.
ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ
ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ?
ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ?
ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ?
ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ
ΤΟ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?
ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ
ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ?
ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ?
ΜΑΚΗ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ "ΥΛΙΚΟ"
ΝΑ "ΚΑΨΕΙΣ" ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΡΡΗΤΟ"?
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ
ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ-ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?
ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..
19 Ιανουάριος 2008 1:02 πμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Και όμως οι ίδιοι εκβιαστές βρίσκονται πίσω από τις υποκλοπές και το Ζαχόπουλο.
Γιατί την περίοδο των υποκλοπών, το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" δημοσίευσε δημοσκόπηση (και μάλιστα πρωτοσέλιδο) ότι το 70% των Ελλήνων πιστεύει ότι τις υποκλοπές έκανε η κυβέρνηση; Γιατί επέμενε σ' αυτή τη λογική με αρθρογραφία κάποιων "έγκριτων", ανεξάρτητων και μη κατευθυνόμενων συντακτών; Την ίδια στιγμή οι υπόλοιποι νταβατζήδες συνηγορούσαν με αντίστοιχα δημοσιεύματα (ΤΑ ΝΕΑ μιλούσαν για βαλίτσες της ΕΥΠ και CD που πήγαιναν στο Βουλγαράκη) και συνεχή επίκληση των "κακών επικοινωνιακών χειρισμών" της κυβέρνησης για το θέμα.
ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΤΑΙ ότι το σύστημα υποκλοπών είχε εγκατασταθεί για τις ανάγκες ασφάλειας των Ολυμπιακών αγώνων. Δηλαδή είχε προετοιμαστεί και αποφασιστεί ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ το Μάρτιο του 2004. Παρέμεινε σε χρήση και μετά τη λήξη των αγώνων, που σημαίνει ότι το υποκλαπέν υλικό είχε αποδέκτες. Προφανώς δεν ήταν οι παρακολουθούμενοι! Παρ' όλα αυτά σύσσωμο το σύστημα των ΜΜΕ κατηγορούσε τους παρακολουθούμενους, δηλαδή την κυβέρνηση! Οι πραγματικοί ένοχοι εφάρμοσαν το γνωστό: Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.
Γιατί η υπόθεση Ζαχόπουλου έχει παρόμοια χαρακτηριστικά και οι εμπλεκόμενοι , κατηγορούμενοι και κατήγοροι είναι οι ΙΔΙΟΙ; Υπάρχει υλικό από υποκλοπή, το οποίο έχει αποδέκτες, οι οποίοι αυτή τη φορά είναι ΓΝΩΣΤΟΙ, δηλαδή το σύστημα των ΜΜΕ! Η δικαιοσύνη ψάχνει, αλλά αυτοί δικάζουν και κατηγορούν ότι κυβερνητικό και Καραμανλικό πετάει χρησιμοποιώντας τα ίδια έντυπα και τα γνωστά χαλκεία των 8. Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση! Επιμένουν ότι η κυβέρνηση έκανε κακούς επικοινωνιακούς χειρισμούς και εμπλέκεται στην υπόθεση γιατί έκανε συναλλαγή!
Το θέατρο του παραλόγου συνεχίζεται...
Μαθαίνουμε τώρα ότι ο Θέμος θα ισχυριστεί ότι το DVD το έδωσε ο Ανδριανός! Δηλαδή, θα παίξει το παιχνίδι , που παίζαμε μικροί "δεν φταίω εγώ, φταίει ο άλλος". Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση! Και συνθηματολογεί, όταν τον ρωτούν αν είναι αυτός ο "κομιστής"(=εκβιαστής): "εμείς στο ΘΕΜΑ παίρνουμε υλικό, δεν δίνουμε υλικό", αποφεύγοντας να απαντήσει στην ερώτηση: "Είχες πάει στο Βυζαντινό;".
Από την άλλη ο φίλος και συνεταίρος του Θέμου ο Μάκης που τα ΗΞΕΡΕ όλα από την αρχή ΑΜΥΝΕΤΑΙ, επιτιθέμενος στο Θέμο για να τον "κάψει" όσο το δυνατόν γρηγορότερα και ταυτόχρονα χρεώνει στην κυβέρνηση συναλλαγή, την οποία Ο ΙΔΙΟΣ ζήτησε να γίνει. Ξέρει πολύ καλά ότι η κατάσταση είναι πλέον ανεξέλεγκτη και "ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ πριν ΠΕΙΝΑΣΕΙ". Ξέρει ότι ενώ ο Θέμος οδηγείται στη φυλακή, αυτός οδηγείται στην απαξίωση! Ότι προλάβουμε, λοιπόν. Η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση... Όμως "Ένοχος ένοχον ου ποιεί!"
insider
19 Ιανουάριος 2008 1:03 πμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΝΕΑ ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΝΕΟΣ ΑΓΩΓΟΣ.
ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ
ΠΡΕΣΒΕΙΑ.
ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΣΕΤΕΣ
ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ.
ΤΡΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙ Ο ΑΓΩΓΟΣ..
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΜΠΟΥΣ-ΝΤΟΠΙΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ-ΝΤΑΒΑΔΩΝ-ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΩΝ-ΣΗΜΙΤΙΚΩΝ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
Ο ΑΓΩΓΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ..
"ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ" ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ
ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΕ ΥΛΙΚΟ.
19 Ιανουάριος 2008 1:03 πμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ρε μαλακες μην τα βαζεται με τον τριανταφυλοπουλο.
εχει με την συνεργασια της ΚΥΠ.
φακελωσει ολη την ελλαδα.
δεν ειναι τυχαιος.
εχει καλυψh.
γιαυτο δεν φοβαται να τα βαλει με ολους .οσο ψηλα και αν βρισκονται.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
εχει φακελωσει και ελεγχει ολους τους θεσμους της χωρας.
δικαιοσυνη,
ανεξαρτητες αρχες.
πολιτικους.
δημοσιογραφους.
ΚΤΛ...
ο μεγαλος διεφθαρμενος αδελφος ..
χειραγωγει την χωρα..
19 Ιανουάριος 2008 1:04 πμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
"ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ"
Στις 20 και 23 Ιουλίου 2007, ο Θέμος Αναστασιάδης πηγαίνει στην τράπεζα BNP με μια «μαύρη σακούλα» (όπως είπε ο Τριανταφυλλόπουλος) και καταθέτει τα πέντε εκατομμύρια σε δύο δόσεις, από δυόμισι, περίπου, εκατομμύρια τη φορά (συνολικά περίπου 5.200.000) Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι τα εξής:
1. Από πού προέρχονταν; Ήταν χρήματα τουλάχιστον τριών μεγαλοεπιχειρηματιών, όπως ακούγεται, προκειμένου να ενισχύσουν οικονομικά το «Θέμα», να αποσπάσουν τη σιωπή του ή να κτυπήσουν αντιπάλους τους; Τα ονόματα που ακούγονται, είναι ενός επιχειρηματία, γνωστού για τις σχέσεις του με το «γαλλικό λόμπυ» στην Ελλάδα και τα μαχητικά αεροσκάφη. Ο δεύτερος είναι πάμπλουτος επενδυτής από το εξωτερικό. Και ο τρίτος, γνωστός διαπλεκόμενος παράγων με μηντιακές δραστηριότητες. Ένα μικρό ποσόν από αυτά τα χρήματα, λέγεται ότι εστάλη μέσω offshor εταιρείας.
2.Δεν γνώριζε ο Θέμος ότι η κατάθεση ενός τόσο μεγάλου ποσού σε «ζεστό χρήμα», υποχρεωτικά πρέπει να αναφερθεί τόσο σε όλες τις υπηρεσίες δίωξης οικονομικού εγκλήματος της χώρας, όσο και στην Τράπεζα της Ελλάδος, καθώς και σε άλλους τραπεζικούς φορείς; Μήπως βάδιζε προς το ταμείο της τράπεζας, σίγουρος ότι δεν θα εδημιουργείτο θέμα;
3. Γιατί ορισμένοι επιχειρηματικοί κύκλοι που έχουν αναφερθεί ως υποστηρικτές της εκδοτικής προσπάθειας του Θέμου ανησυχούν τώρα πάρα πολύ;
Προς τα μέσα Αυγούστου 2007, η Αρχή κατά του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος του Γ. Ζορμπά, πληροφορείται την υπόθεση των 5.000.000. Εκείνη την περίοδο, το «Πρώτο Θέμα» επιτίθεται με πρωτοφανή δριμύτητα προσωπικώς κατά του Καραμανλή για τις πυρκαγιές («Ηθικά υπεύθυνος ο ίδιος ο Καραμανλής», «Καταρρέει ο Καραμανλής», κ.λ.π.)
18 Ιανουάριος 2008 10:59 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
Ρε babis, είναι αλήθεια ότι ο ΓΑΠ είναι gay ?
18 Ιανουάριος 2008 10:59 μμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ ΣΤΟ ALPHATV
«Τα σύγχρονα ανάκτορα, η σύγχρονη καμαρίλα και η σύγχρονη μπόχα είναι οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και ορισμένοι δημοσιογράφοι που είναι προπαγανδιστές,εκβιαστες"
TA EIΠΕ ΟΛΑ..
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΤΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!
Ακόμη και οι ακριβοπληρωμένοι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να βρεθούν απο τη μια στιγμή στην άλλη με βίλλες, θαλαμηγούς, εξοχικά, και καταθέσεις εκατομμυρίων ευρώ. Ο γρήγορος πλουτισμός προυποθέτει συγκεκριμένη δράση, που δεν είναι άλλη απο τους εκβιασμούς-κυρίως επιχειρηματιών. Αν για παράδειγμα το ρεπορτάζ με ρίξει πάνω σ ενα κατασκευαστή που χτίζει οικοδομικό συγκρότημα σε αμφισβητούμενη έκταση, έχω δυο επιλογές. Να το δημοσιεύσω τηρώντας τους κανόνες της δημοσιογραφίας η να εκβιάσω τον επιχειρηματία και να του αποσπάσω χρήματα, τηρώντας τους κανόνες της αρπαχτής. Η τελευταία μέθοδος δεν έχει καμιά διαφορά απ αυτή των Νονών της νύχτας η των Νονών των Ζωνιανών. Αλλος τρόπος να βγάλω λεφτά, εαν είμαι όνομα με επιρροή στο χώρο της δημοσιογραφίας είναι να τη πέσω δίπλα στους αντιπροσώπους των οπλικών συστημάτων που επιχειρούν να τα πασσάρουν στο υπουργείο Αμυνας η δίπλα σε επιχειρηματίες που κάνουν δουλειές με το δημόσιο και να παίρνω μερτικό απο τις προμήθειες.
Χρόνια ολόκληρα εκβίαζε μεγαλοεπιχειρηματίες ο εκδότης της Ελεύθερης Ωρας, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, με την απειλή της 17Ν! Ε, λοιπόν έστω και αργά τον μπαγλαρώσανε. Αυτό που οφείλει να κάνει κάθε επιχειρηματίας που κινδυνεύει απο δημοσιογραφικά λαμόγια- εκβιαστές, είναι να τους ξεμπροστιάζει όποιοι κι αν είναι.
Ο κόσμος είναι πλέον υποψιασμένος και δεν πρόκειται να χαρισθεί σε κανένα δημοσιογράφο, οσο βαρύγδουπος κι αν είναι.
ΠΟΙΟΙ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΩΡΑΣ?
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΑΡΗ...
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΜΕ ΤΟ
ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ..
ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΑ ΟΠΩΣ
Ο ΣΗΜΙΤΗΣ.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ..
ΟΙ ΑΘΩΕΣ "ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΕΣ" ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.
ΜΠΟΜΠΟΛΙΤΣΑ,ΛΑΜΠΡΑΚΩ,ΤΕΓΟΠΟΥΛΙΝΑ,
ΚΤΛ..
ΚΤΛ..
ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ..
ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΣΕΤΕΣ..
ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ "ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ"..
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕΣ?
ΠΟΣΑ ΤΡΙΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ?
ΠΟΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ?
ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ?
ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ?
"ΜΕ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ"?
ΑΛΗΤΑΚΟ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΘΕΛΩ
ΤΗΝ ΔΕΗ
ΤΗΝ ΕΥΔΑΠ
ΤΑ ΚΑΖΙΝΑ
ΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
ΤΑ..
ΤΟ..
ΤΗΝ...
TA EΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ
ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ
ΤΑ..
ΤΟ..
ΤΙΣ ΜΑΡΙΝΕΣ
ΤΗΝ....
ΟΛΑ ΟΛΑ ΟΛΑ ΟΛΑ
ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ-ΤΖΕΚΟΥ
ΔΩΣΤΑ ΜΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ...
ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΣΕΤΕΣ
ΕΝΑ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΑ 89
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ-EKBIASTES
ΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ
ΝΕΑ,ΕΘΝΟΣ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,Ε.Τ.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ
ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΥΠΟΚΛΟΠΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΜΕ ΚΑΣΕΤΕΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΣΕΤΕΣ ΚΡΑΥΓΑΖΟΥΝ..
ΑΘΩΕΣ..ΤΑΚΤΙΚΕΣ...ΤΣΕΚΟΥ..
ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ?
ΕΝΑΝ ΑΠΛΟ "ΔΙΟΡΙΣΜΟ"?
Η ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΙΣΩΣ Η ΤΣΕΚΟΥ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ
ΣΑΝ "ΜΗΝΥΜΑ"..
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ τζεκο-ΜΜΕ-εκβιαστες
"ΑΠΕΙΛΟΥΝ" ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
παιδιά έχει δίκιο το post .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο μέσα απο τον διάλογο και την συνένεση μπορεί να χτυπηθεί η διαπλοκή.
Αρκει βέβαια να υπάρχει η συνολική συνένεση μεταξύ των κομμάτων και να μην παιχθουν μικροκομματικά παιχνίδια.
Καλή η ιδέα για την TV
Σωστή η πρόταση για την αναβάθμισή του κοινωβοιλίου .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο κατι τέτοιο φωβούνται οι νταβατζήδες.
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΜΕ ΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ..
ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΙΠΙΝΕΖΑ ΟΠΩΣ
Ο ΣΗΜΙΤΗΣ.
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ..
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
Πρόταση ΤΩΡΑ στον πρόεδρο της βουλής για την αναβάθμιση του TV Βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΜΕ.
Όλα όσα εντοπίζονται παραπέμπονται στη Δικαιοσύνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτε δεν πρόκειται να μείνει ανεξιχνίαστο.
Τίποτε δεν πρόκειται να μείνει στο σκοτάδι.
Εμείς σεβόμαστε τη Δικαιοσύνη, εμπιστευόμαστε τη Δικαιοσύνη και επικουρούμε, όπως οφείλουμε, το έργο της.
Παρεμβάσεις, πιέσεις και συκοφαντικές επιθέσεις -όπως αυτές που εκδηλώθηκαν στο τελευταίο διάστημα- πλήττουν τη Δικαιοσύνη, πλήττουν τους δημοκρατικούς θεσμούς.
Ας αφήσουν, επιτέλους, τη Δικαιοσύνη ήσυχη στην αποστολή της.
Η Δικαιοσύνη ερευνά, η Δικαιοσύνη επισπεύδει, η Δικαιοσύνη είναι σε θέση να βρει και να αποκαλύψει τι κρύβεται πίσω από αυτή την ιστορία.
Δεν είναι καιρός για πυροτεχνήματα.
Δεν είναι καιρός για υπεκφυγές.
Είναι η ώρα για αποφάσεις.
Δηλώνω κατηγορηματικά ότι είμαι αποφασισμένος να κάνω ό,τι χρειάζεται για την προστασία του Δημόσιου Βίου, του Πολιτικού Συστήματος, της ποιότητας της Δημοκρατίας.
Κύριε Αλαβάνε, δικαιούστε να έχετε τις απόψεις σας, αλλά δεν θα κρίνετε εσείς ποια κυβέρνηση θα έχει αυτός ο τόπος.
Αυτό το κρίνουν οι πολίτες.
Το έκριναν πρόσφατα.
Επιβεβαίωσαν με την ψήφο τους και την εμπιστοσύνη τους την ορθότητα της στρατηγικής μας και της πολιτικής μας.
Η Κυβέρνηση αυτή ούτε εκβιάζεται, ούτε εκβιάζει.
Σε ζητήματα αρχών και αξιών δεν έκανα και δεν κάνω εκπτώσεις.
Δεν συμβιβάστηκα και δεν συμβιβάζομαι.
Τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες δεν τη θυσιάζω.
Κωνσταντίνος Καραμανλής
MONO MESA STH BOYLH FOS .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι καιρός για πυροτεχνήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι καιρός για υπεκφυγές.
Είναι η ώρα για αποφάσεις.
NAI STH VOULI TV
ΑπάντησηΔιαγραφήk .Σιούφα .....η μπάλα ήρθε σε σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι θα κάνετε ;;;;;;;;;;;;;;
NAI SE OLA
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόταση στο Σιούφα. ΝΑΙ στην ΒΟΥΛΗ TV. OXI sTA MME
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ?
ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ?
ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ?
ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ
ΤΟ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?
ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ
ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ?
ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ?
ΜΑΚΗ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ "ΥΛΙΚΟ"
ΝΑ "ΚΑΨΕΙΣ" ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΡΡΗΤΟ"?
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ
ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ-ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?
Ο κόσμος είναι πλέον υποψιασμένος και δεν πρόκειται να χαρισθεί σε κανένα δημοσιογράφο, οσο βαρύγδουπος κι αν είναι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ?
ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ?
Ο δρόμος της βουλής .Αυτός είναι ο δρόμος που επιλέγουμε. Ο δρόμος για μια δυναμική και περήφανη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλλάδα. Ο δρόμος της εθνικής αυτοπεποίθησης. Ο δρόμος που οδηγεί όλες τις Ελληνίδες
και όλους τους Έλληνες μπροστά.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ
Προσπαθούν να μας πείσουν ότι η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ , τα δύο μεγάλα κόμματα , μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό .Μέσα λοιπόν απο αυτό το συμπερασμά τους προσπαθούν να κάνουν την Ελλάδα σαν την Ιταλία. Με μια διαφορά όμως συμαντική . Η Ιταλία έχει δημόσια διοίκηση ανεξάρτητη απο τα κόμματα και έτσι επιβιώνει .Εμείς ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο λοιπόν μέσω της βουλής και του διαλόγου υπάρχει η σωτηρία.
Η λεγόμενη ..τέταρτη εξουσία .. όλο και πιο σφικτά αγκαλιάζει την πολιτική και γίνεται το κυρίαρχο πρόβλημα . Τέρμα οι πολιτικοί απο τα παράθυρα της ΤV .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ξαναγηρήσουν στα έδρανα της βουλής μήπως ασχοληθούν με τα πραγματικά προβληματα του τόπου μας .
ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΛΟΙΠΟΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήDYNATH VOULI TV
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλώνω κατηγορηματικά ότι είμαι αποφασισμένος να κάνω ό,τι χρειάζεται για την προστασία του Δημόσιου Βίου, του Πολιτικού Συστήματος, της ποιότητας της Δημοκρατίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΕΑ,ΕΘΝΟΣ,ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,Ε.Τ.
ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ
ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΥΠΟΚΛΟΠΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΜΕ ΚΑΣΕΤΕΣ.
kato ta mme - pano h voyli tv
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαχη στα έδρανα και οχι στα ΜΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήO DYSKOLOS DROMOS EINAI TO KOINOBOYLIO .NAI STHN TV VOULI
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοινωβούλιο. Σωστά τα λέει ο politis gr
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόταση στον πρόεδρο της βουλής για την TV
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον τελευταίο καιρό ασχολήθηκα αρκετά με θέματα κουλτούρας οπότε η σημερινή μου ενασχόληση με τον αποτυχόντα αυτόχειρα του υπουργείου Πολιτισμού ήταν αναπόφευκτη. Επειδή πολλά λέγονται για τους λόγους που τον οδήγησαν στο απονενοημένο διάβημα έκατσα και ερεύνησα το θέμα και κατέληξα μελετώντας την όλη ιστορία και τους εμπλεκόμενους σε αυτήν, ότι δεν είναι ένοχη η αόρατη μη κατονομαζόμενη 34χρονη στην TV και κατονομαζόμενη και εγχρώμως φωτογραφιζόμενη στις εφημερίδες , κ. Τσέκου. Το μέγαρο Μαξίμου προσπαθεί να καλύψει τον πραγματικό ηθικό αυτουργό της αυτοκτονίας που δεν είναι άλλη από την Νατάσα!
Ας δούμε λοιπόν πως τεκμηριώνεται αυτή η υπόνοια.
Η Νατάσα ήταν ένα χαριτωμένο, καλό, χαμογελαστό και ήσυχο κορίτσι που είχε καταφέρει να πάει να σπουδάσει νηπιαγωγός παίρνοντας το πτυχίο της το 1988 και κατά πάσα πιθανότητα, θα ήταν μάλλον επιτυχημένη στη δουλεία της. Όμως γνώρισε τον ανιψιό ενός τέως πρωθυπουργού και προέδρου της Δημοκρατίας, πολύ καλό παιδί, καλό γαμπρό και με πολύ καλή όρεξη, γνωστό σε όλα τα φαγάδικα από την Θεσσαλονίκη μέχρι τον Μπαϊρακτάρη στο Μοναστηράκι. Ο ανιψιός αυτός εκλέχτηκε αρχηγός στο κόμμα του θείου του εξ αιτίας της ευτυχούς συγκυρίας να είναι μεν ανιψιός αλλά να μην τον λένε Λιάπη. Βέβαια στην Ελλάδα άμα έχεις το όνομα αποκτάς και την χάρη και ας μην έχεις μέχρι τότε διευθύνει ούτε περίπτερο, όπως κακεντρεχώς είχε πει ένας αντίπαλος του που προφανώς τον ζήλευε γιατί ήταν κομψότερος από αυτόν, αν και ένας άλλος γκαντέμης τέως πρωθυπουργός θεωρούσε ότι τουλάχιστον υφυπουργός θα μπορούσε να γίνει αλλά όχι βέβαια στην δικιά του κυβέρνηση.
Μετά τον δεσμό της λοιπόν με τον ανιψιό που κατέληξε ευτυχώς σε γάμο το 1998, η νηπιαγωγός μας σκέφτηκε τον ίδιο χρόνο ότι μια πρωθυπουργική σύζυγος είναι πιο σικ να είναι γιατρός. Έτσι κοντά στην ηλικία της Τσέκου, οι κακές γλώσσες στο διαδίκτυο λένε ότι γεννήθηκε στις 14 Απριλίου 1966, αλλά δεν παίρνω όρκο ότι είναι σωστή αυτή η ημερομηνία γιατί στο βιογραφικό της δεν αναφέρεται αιδημόνως ημερομηνία γέννησης, γράφτηκε στην Ιατρική. Βέβαια επειδή η Ιατρική είναι 6 χρόνια όταν την ξεκινάς στα 32 και μετά πρέπει να κάνεις και ένα χρόνο αγροτικό και άλλα 5-6 χρόνια ειδικότητα και εάν θέλεις και να γίνεις και διδάκτορας θέλεις άλλα 3 χρόνια και μετά άντε και καμιά μετεκπαίδευση και όλα αυτά χωρίς καμιά καθυστέρηση, κινδύνευε να φτάσει σε ηλικία συντάξεως πριν να προλάβει να την εξασκήσει οπότε τι νόημα θα είχε τόσος κόπος;
Όμως επειδή το κορίτσι μας έχει ικανότητες σούπεργκερλ αποφάσισε κατά την διάρκεια των σπουδών στην Ιατρική να τα κάνει όλα. Να γίνει μητέρα διδύμων το 2003, να κάνει μετεκπαίδευση στις ΗΠΑ στο Tufts της Βοστόνης, να ιδρύσει και να εκλεγεί πρόεδρος της μη κερδοσκοπικής εταιρίας "Ανέμη", να συνοδεύει τον πρωθυπουργό στις επίσημες εκδηλώσεις στην Αθήνα και το εξωτερικό σπουδάζοντας συγχρόνως στην Θεσσαλονίκη, να περάσει στην τελευταία εξεταστική του 2/2004, μεσούσης της προεκλογικής περιόδου 14 μαθήματα μαζί (οι κακές γλώσσες λένε ότι στις προφορικές εξετάσεις, έμπαινε μόνη της στο γραφείο των καθηγητών, όταν οι άλλοι έμπαιναν 5-5, αλλά εγώ δεν τις πιστεύω γιατί είναι γνωστό ότι οι καθηγητές μας είναι βράχοι ηθικής χωρίς να κάνουν διακρίσεις στα πρόσωπα της εξουσίας), αλλά πάνω από όλα να ασχοληθεί και με την πειραματική έρευνα και να μελετήσει την επίδραση της υποξαιμικής-ισχαιμικής εγκεφαλοπάθειας στις γνωσιακές λειτουργίες και τη νευρολογική ανάπτυξη των παιδιών της προσχολικής ηλικίας για να εκπονήσει διδακτορική διατριβή.
Και όχι μόνο αυτό. Το πανάξιο αυτό κορίτσι κατάφερε κάτι που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα (για την Ζιμπάμπουε δεν παίρνω όρκο). Έγινε διδάκτωρ το 2002 πριν να πάρει το πτυχίο του τμήματος που σπούδαζε που το πήρε το 2004!! Όμως οι άξιοι άνθρωποι ξέρουν και να ανταμείβουν αυτούς που τους βοήθησαν στην ζωή τους και στη διατριβή τους. Και το κορίτσι μας αυτό έκανε! Η καθηγήτρια της Ιατρικής κ.Ολυμπία Γκίμπα –Τζιαμπίρη που πέρασε την διατριβή έγινε πρόεδρος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών. Με την αξία του ο γιός της Άρης Τζιαμπίρης υπέγραψε, μέσω της εταιρείας του που έχει μετοχικό κεφάλαιο το ιλιγγιώδες ποσό των 600 ευρώ, συμβόλαιο 576.000 Ευρώ με τον ΟΠΑΠ και με μηνιαία αμοιβή 24.000 ευρώ, ο Λουκάς Ανανίκας έγινε Γενικός Γραμματέας στο υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης και ο Χρήστος Ζαχόπουλος που ως φιλόλογος της στο Λύκειο της χτένισε την διατριβή, Γενικός Γραμματέας στο Υπουργείο του άντρα της.
Και από εδώ αρχίζει το ζουμί της ιστορίας. Ο Χρήστος Ζαχόπουλος φιλόλογος Μέσης Εκπαίδευσης είναι άνθρωπος που έχει τον πολιτισμό στο αίμα του. Αυτό φαίνεται άλλωστε και από τους πνευματικούς ανθρώπους με τους οποίους είναι φίλος. Ποίος θα ήταν καλύτερος για το Μουσείο Κινηματογράφου στην Θεσσαλονίκη και για Ευρωβουλευτής από τον φίλο του τον συγγραφέα και σκηνοθέτη τον επονομαζόμενο και «Βασιλιά της βιντεοκασέτας» Γιώργο Μυλωνά; Οι ταινίες του ,που με σεμνότητα δεν αναφέρονται στο βιογραφικό του, όπως ο βιασμός μιας μοναχής, Ο Παρθενοκυνηγός, H Γκομενάρα από το Μέτσοβο, Ο Παρθενοφάγος, Τζακ ο καβαλάρης κτλ που σήμερα τις λοιδορούν οι άσχετοι, σε 30 χρόνια θα παίζονται στο Γκαγκάριν σε φεστιβάλ όπως παίζονται σήμερα οι ταινίες του Γκουσγκούνη και της Τίνας Σπάθη που επιμόρφωσαν τα νεανικά μας χρόνια. Εδώ ολόκληρος σκηνοθέτης σαν τον Τιμ Μπάρτον γύρισε ταινία για τον χειρότερο σκηνοθέτη του κόσμου τον Εντ Γούντ για τον Μυλωνά δεν θα υπάρξει αύριο ένας νέος Αγγελόπουλος να εξυμνήσει το έργο του;
Έτσι λοιπόν ο αγνός φιλόλογος από την Θεσσαλονίκη βρέθηκε γενικός δερβέναγας σε ένα υπουργείο που κόντευε να σκάσει από τον πολιτισμό όπως τα κουστούμια τα δικά του και του υπουργού του από τα παραπανίσια κιλά. Εκεί λοιπόν ο μέχρι τότε σεμνός και ταπεινός, σαν το κόμμα του γραμματέας, απέκτησε γραμματέα την 34χρονη κατά την ΤV, ή την Τσέκου κατά τις εφημερίδες. Από την άλλη μεριά η νεαρά που είχε μπει με πολύ διάβασμα πρώτη στη σχολή της, είχε πλέον διαπιστώσει, με μια μικρή βέβαια παραλλαγή, ότι δυστυχώς σε αυτή την ζωή όπως λέει και η παροιμία για τους ψαράδες –άμα δεν βρέξεις κώλο ψάρι δεν πιάνεις. Οπότε ορθώς σκεπτομένη σκέφτηκε ότι μόνο οριζοντίως θα διοριστεί. Και βέβαια επειδή ο υπουργός έτσι και αλλιώς δεν είχε πατήσει ποτέ το πόδι του στο υπουργείο του ώστε να του την πέσει, βρήκε ότι μπορούσε να σαγηνεύσει τον γενικό γραμματέα που τον θεωρούσε και γοητευτικό άνδρα, γιατί της θύμιζε τον ήρωα των παιδικών της χρόνων, τον Πάντσο Βίλλα.
Από κει και πέρα τι θέλατε να κάνει ένας μεσήλικας φιλόλογος λάτρης των ταινιών του φίλου του όπως ο παρθενοκυνηγός ή ο παρθενοφάγος; Η γκομενάρα όμως που δεν ήταν από το Μέτσοβο αλλά από τους Δελφούς, εκεί που θαύμαζε τον εαυτό του στον καθρέπτη λέγοντας της ενθουσιασμένος που είχε αποκτήσει γκόμενα -«Κοίτα κορμάρα που στηρίζει τον Καραμανλή» άρχισε να πιέζει για διορισμό. Εκεί όμως άρχισαν και τα δύσ-κωλα.
Είπαμε να παραβλέψουμε ολίγον το σκέλος οικογένεια από το τρίπτυχο Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια που αποτελεί και ιδεολογικό φάρο της παράταξης, αλλά το Πατρίς πώς να το παραβλέψουμε; Πως θα πάει μπροστά η Πατρίς αν διορίζουμε όποιον πηδάμε ενώ χιλιάδες γαλάζια παιδιά, άριστοι στο να δίνουν συνεντεύξεις περιμένουν μαζί με τον υπουργό τους το ρουσφέτι τους; Στην ανάγκη λοιπόν ο φίλος φαίνεται.
Ο σκηνοθέτης μας γνωρίζοντας σαν γνήσιο κομματόσκυλο όλους τους παρατρεχάμενους που είχε διορίσει το κόμμα, ξαμολήθηκε με την αρχαιολόγο μας αλα μπρατσέτα να δούν τους Προέδρους από τον Οργανισμό που είναι για την αντιμετώπιση των λοιμώξεων μέχρι τον Οργανισμό για την Ολυμπιακή αξιοποίηση. Φαίνεται ότι και οι δύο αυτοί Οργανισμοί δεν είχαν πουθενά αρχαία για να κτίσουν επάνω, οπότε ούτε τον Ζαχόπουλο είχαν ανάγκη για να τον εξυπηρετήσουν, ούτε αρχαιολόγο χρειαζόντουσαν για να φροντίσει για τις λοιμώξεις, αν και τα Ολυμπιακά ακίνητα όπως έχουν καταντήσει έχουν αποκτήσει αρχαιολογική αξία.
Στο σημείο αυτό η αρχαιολόγος αρχίζει να καταλαβαίνει πως ότι και να της υπόσχεται ο σκηνοθέτης δεν είναι τίποτα άλλο παρά σαν την κλασσική του ταινία «πράσινα, μπλε και κόκκινα καρύδια» και ότι πλέον τα πράγματα έχουν φτάσει να είναι σαν την άλλη του ιστορική ταινία «εδώ και τώρα αγγούρια». Έχοντας επηρεαστεί από την θητεία της σε ένα καλλιτεχνικό υπουργείο η 34χρονη είχε σκεφτεί ότι αν δεν διοριστεί μπορεί να το ρίξει στην σκηνοθεσία επηρεασμένη προφανώς από τις δημιουργίες του Μυλωνά. Έτσι φαίνεται ότι είχε τραβήξει σκηνές με τον γραμματέα που ούτε η ιταλίδα βουλευτής Τσιστιολίνα δεν είχε στην φιλμογραφία της. Και από εδώ ξεκινάει το δράμα που σας είναι πλέον γνωστό και δεν θα περιγράψω.
Σκεφτείτε λοιπόν θα είχαν γίνει όλα αυτά αν η Νατάσα δεν είχε βάλει σκοπό να γίνει διδάκτωρ, ο Ζαχόπουλος να της διορθώσει το κείμενο, να γίνει έτσι κολλητός της με αποτέλεσμα να γίνει γραμματέας και να γνωρίσει την συμβασιούχο 34χρονη; Αν δεν είχαν γίνει όλα αυτά θα είχε μείνει στην Θεσσαλονίκη και θα ασχολιόταν απλά με την σύζυγο, με την ΔΑΚΕ και τα συνδικαλιστικά της ΕΛΜΕ.
Είδατε λοιπόν τελικά γιατί ο πραγματικός αίτιος του δράματος είναι η Νατάσσα;
ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ: Π*δάτε μόνον μονίμους υπαλλήλους, το πολύ να σας ζητήσουν καμία άδεια από την σημαία, που μπορείς χωρίς κανένα πρόβλημα να δώσεις χωρίς καμία βοήθεια από φίλους σου !
Τέτοιους μαλάκες Μέλη το Πασοκ δεν θέλει φίλε. ασχετός με το θέμα του αρθρου. Εξω πούστη απο το Blog
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ ο άνθρωπος προτείνει σοβαρά θέματα και το μέλος πασοκ φουμάρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πει κανείς.
Πάντως συμφωνω απολυτα με τον politis-gr.
NAI SE OLA
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο στην τηλεόραση της βούλης να δίνουν απαντήσεις και να τοποθετούνται οι βουλευτές .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανώς η μόνη λύση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή πρόταση.
PROTASI STON SIOYFA TORA
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτείνω να μαζέψουμε υπογραφές μέσω του press-gr και του politis-gr αλλά και κάθε άλλου blog και να το ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι σοβαροί επιτέλους εδω μέσα εκτός από τον πρώτο που έστειλε 4 συνεχόμενα σχόλια ΑΣΧΕΤΑ με το θέμα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι στην πρόταση του αρθρογράφου .
ΠΑΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΓΩ
Kai SXETIKO ME TO ARTHRO 2 loipon tou Syntagmatos gia thn prostasia ths proswpikothtas tou anthrwpou.
ΑπάντησηΔιαγραφήti ginetia me thn prostasia tou Arxiepiskopou? thn prostasia twn thesmwn kai ths proswpikothtos tou anthrwpou pou kai tyxaios den einai kai einai kai etoimothanatos kai pou mesw tou agaphtou press gr to opoio sygxairw gia th thematologia tou men, alla epkrinw sfodra osous vrizoun kai isopedwnoun xydaia ta panta ek twn sxoliastwn?
erwthma thetw. Ti ginetai telika me thn prostasia ths proswpikothtas twn anthwpwn?
mmm?
Ο/Η AGANAKTISMENOS_ANAGNWSTHS είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή1) Pote eipe re leventes o Xristodoulos oti Xristianoi einai mono oi ellhnes?
den ntrepeste na parermhneyete ena swro pragmata epiteides gia naton vgalete trello etsi opws tha thelate? an kati elege o xristodoulos einai oti to Eyaggeliko mhnyma tou Xristianismou einai oikoymeniko kai malista kathgorhthke gi ayto. Gia synelthete. Ayto pou lege einai oti oti to 95% einai Xristianoi kai den to lege mono aytos olh h Eyrwph to leei kai to eixe pei kai Gkoutierez stis Vrykselles. Ante me tis anakriveies sas edw mesa.
2) to Filanthrwpiko ergo ths ekklhsias den periorizetai mono stis drasthriothtes ths Allhleggyhs. Pakste gia na mathete, to ergo pou proyphrxe ths Allhleggyhs, to ergo puo ekane h Allhlleggyh me tous ksenwnes gia tous metanastes kai tis anypantres mhteres kai tis kakopoihmenes gynaikes kai ths filoksenias syggenwn asthenwn, alla kai to filanthrwpiko ergo pou synteleitai apo oles tis Mhtropoleis. Ante faidroi epikrites twn pantwn
3) Prokeimenou na rixete lasph parousiazete ta pragmata oxi mono strevla kai analhthh alla kai ws thesfato Kai kathgoreite ton xristodoul ogia fasista. Ante twra mh trellathoume
4) leei enas pansofos edw mesa, oti o Xristodoulos htan kai agrammatos. Vs kai ekei ftasame. Ntroph re . Giati an kati den htan htan amorfwtos re frokalo. Eixe ptyxia nomikhs kai theologias kai milouse aptaistws 4 glwsses re geloio ypokeimeno. Makari bna mporouses na eixes sto elaxisto tis gnwseis tou vlhma
5)kai epitelous papste na ethelotyfleite . Sta kathhkonta enos thrhksyetikou hgeth symperilambanontai oi epishmes episkepseis se alles xwres kai oi synanthseis toso me tous ksenous thrhskeytikous hgetes oso kai me tous politikous paragontes twn xwrwn. Opws ginontai otan erxontai edw thrhkseytikoi hgetes tou opoiou dogmatos. Ante re anagkefaloi pia.
6) Pote sto khrygma tou den khrryte to misos opws kanete oloi eseis pou afodeyete edw mesa kai pernieste kai gia politismenoi. Ntroph re. sto onoma ths eleytheria stou logou pou den ANAGNWRIZETE gia osous diafwnoun me sas, ksernate kai den kserete ti lete. Eleos pia.
7)den parakinouse kanenan re koutornithi na parei thnPOLH etsi opws les. Thymize omws stous axrhstous pou mas kybernane kata kairous thn istoria pou prospathhsan na kapsoun kai na diastrevlwsoun gia ta deina tou ellhnimsou sthn M.ASia ...Remember? to synnwstismo pou omws htan h sfagh to 22? Vlhma e vlhma. Kai eixe xreos na to kanei . Kai meta kseshkwthhke olh h ellada gia na mhn milhsoume gia osous zoun akomh kai eixan tote zhsei EN ANTITHESEI ME SENA vlhma thn MIKRASIATIKH KATASTROFH , thn opoia aytoi pou tha prepe na prostateyoun ton topo ayton apo to na ksexasei thn istoria tou, tha prepe na kanoun xarakiri me tis kseftyles ths Repoush poy hthelan SWNEI KAI NTE NA pERASOUN....Ntaksei? to thymhthkame?
ALLA MERIKOI EDWMESA THELOUN MONO NA DIASTREVLWNOUN TIS ALHTHEIES KAI MALISTA TIS PAROUSIAZOUN ETSI WS DEDOMENES KIOLAS>
PAREXETE ERGO ETSI? ENHMERWSHS ? H MHPWS KANENA EPIKODOMHTIKO SXOLIASMO?? Oxi gia na katalavoume kai emeis pou mas aresei to press alla den sas antexoume allo na afodeyete opou vreite kai dixws epixeirhmata sxoliastes ths kseftilas.
MILAME GIA THESMO. TO THESMO TOU ARXIEPISKOPOU , TOu opoiou aRXIEPSKOPOU KAITHS EKKLHSIAS. oPWS THA PREPE NA MILAME GIA TO THESMO THS DHMOKRATIAS KAI TOU ELLHNIKOU KRATOUS . KAI THS ASTYNOMIAS KAI THS DIKAIOSYNHS KAI AYTOUS PUO TELWSPANTWN APOTELOUN TOUS PYLWNES THS DHMOKRATIAS, THS OPOIAS DHTHEN ESEIS TOMARIA YPERASPIZESTE ENW EPI THS OUSIAS GNWRIZETE OTI AN EFTASE H DHMOKRATIA SE AYTH THN KATANTIA EFTASE EPEIDH KAPOIOI KSEFTELISAN ME MANIA KAI EPIDEIWKOUN NA ISOPEDWSOUN TOUS THESMOUS...
DIOTI OTAN AYTOI FEYGOUN H KOINWNIA GINETAI AGROIKWN KAI H SHPSH YPARXEI PANTOU. KAI ESEIS THN EKPROSWPEITE DIATYMPANIZONTAS OTI H DIKTATORIA SAS EFTAIKSE. aNTE RE PALIOYPOKRITES PIA.
aN EIXATE STOIXEIWDH PAIDEIA THA MILOUSATE KAI ALLIWS KAI THA PARATHETATE SWSTA EPIXEIRHMATA, OXI DIASTREVLWMENES KATASTASEIS WS THESFATA.
POIO EINAI THEOKRATIKO KRATOS VRE TOURBO ESY? KATARXHN KSEREIS TI SHMAINEI THEOKRATIKO? GIATI AMA DEN KSEREIS KANE MIA VOLTA APO SAOUDIKH ARAVIA H IRAN...hLITHIE
19 Ιανουάριος 2008 11:07 πμ
Ο/Η AGANAKTISMENOS_ANAGNWSTHS είπε...
kai kati akomh. Kritikh, kai oxi vrisimo athlioi kanoume otan o allos einai orthios.
Kai h kritikh prepei na ginetai nhfalia kai me eygeneia kai epixeirhmata pou na einai alhthh kai oxi sykofanties
Ki an thn empatheia sas den mporeite na thn vgalete se ayta pou pragmatika sas enoxloun se ayth thn kseftilismenh kathhmerinothta sas, DEN EINAI ANTIRKIO na thn vgazete enan anthrwpo pou pethainei ANDREIKELA
Dioti tsampa magkia poulate. Gke-gke? Akomh kai ton exthro mas re otan pethainei ton SEvomaste. Diateineste yperaspistes tou ellhnismou eseis pou prwtoi ksexnate to SEVASMO POU EPEDEIKNYAN OI ARXAIOI ELLHNES ston etoimothanato. PALIOYPOKRITES KAI TIMHTES ths savouras
den pa na htan o xeiroteros egklhmatias. Aksizei to sevasmo mas. Giati oxi mono egklhmatias den htan alla kai POLY ANOIXTO MYALO.
Pipilate thn karamela pou sas valan alloi sto stoma kai kathgoreite ton Arxiepiskopo les kai se ayton ofeilotan oti eseis den katorthwsate na peisete pote kanenan gia thn aksia sas, na katakthsete ayto pou tha thelate koinwnika, epaggelmaatika h oti allo.
19 Ιανουάριος 2008 11:19 πμ
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
kala ekane kai giortaze ta genethlia.
H gennhsh mas ston kosmo einai mia monadikh stigmh.
Ayto deixnei poso anoixto myalo htan o Arxiepiskopos. giortaze opws giortazoume oloi mas ta genelthial.
poy ton kathgoreite kai gi ayto. ftanei pia. POU Mwre sthn agia grafh leGETAI OTI EINAI AMARTIA NA GIORTAZOUME TA GENELTHLIA???
TI PAPAROUNES EINAI AYTES PIA?? epeidh ayto to eipan kapote kapoioi "pateres" shmainei oti einai kai swsto? Mhn trellathoume pia.
poythena den apagoreyete na giortazei kaneis ta genethlia. Nai, swsta symfwna me thn paradosh th Xristianikh giortazoun mono tis eortes twn onomatwn twn agiwn alla mh trellathoume twra, oti einai kai amartia na giortazoume ta genethlia epeidh etsi kapote thn akousan kapoioi ZHLWTES kai kapoioi "pateres" pou "ermhneysan" koinws "kseskisan " kata to diko tous dokoun, tis entoles tou Eyaggeliou.
Pouthena sto Eyaggelio den apagoreyetai o eortazmos ths genethliou HMERas
etSI GIA NA KSESTRAVWNOMASTE KAI LIGO
19 Ιανουάριος 2008 11:26 πμ
Μήπως αυτό δεν το θέλουν οι ίδιοι οι βουλευτές και τα κόμματα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως η διαπλοκή εχει φθάσει μέχρι το κόκκαλο.
Ασχετο το θέμα του ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ με το άρθρο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν θέλεις φίλε να διαμαρτηρηθείς να το κάνεις στο αντίστοιχο αρθρο .
Ναι στην πρόταση για την αναβάθμιση της βουλής.
Φίλε να ξέρεις ότι έτσι χάνεις το δίκιο σου. Προς τον φίλο για το θέμα του αρχιεπισκόπου. Με το να κατακλείζεις με σχόλια σε άσχετα θέματα να είσαι σίγουρος ότι κανείς δεν τα διαβάζει . Ολοι μας όταν ένα σχόλιο είναι άσχετο με το θέμα του άρθρου το προσπερνάμε χωτίς να το διαβάσουμε .
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοβαρό post.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλές οι προτάσεις.
Όλοι μαζί πρέπει να φωνάξουμε .
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
Επιτέλους να καταλάβουν οι πολιτικοί μας ότι η βουλή ειναι ο χώρος τους και μόνo εκει πρέπει να τοποθετούνται, και οχι στην τηλεόραση .
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν μερικοί βουλευτές που παράγουν έργο στην βουλή και μένουν στην αφάνεια γιατί δεν τους ..πάνε τα ΜΜΕ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρόταση λοιπόν για την πλήρη αναβάθμιση της τηλεόρασης της βουλής με βρίσκει απολύτως σύμφωνο .
Ετσι θα ανοίξουμε επιτέλους τα μάτια και θα δούμε ποιός εργάζεται για το καλό μας και ποιός όχι .
κυνοβούλιο...... θα έπρεπε να λέγεται κανονικά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι όλοι άχρηστοι και απατεώνες.
Φωτιά σε όλους.
Ελάχιστες είναι οι εξαιρέσεις, να καούν και αυτοί!
Να κλείσει το κανάλι της βουλής και τα κρατικά κανάλια. Τα ιδιωτικά κανάλια να παίζουν μόνο τσόντες των πολιτικών και των λοιπών κρατικών εκ-βιαστών.
Στείλτε τον ζήκο φυλακή μέχρι να καταλάβουμε όλοι ότι δεν πρέπει να μιλάμε για το χεσμένο σύστημα.
Αναρχία και χαρά ξυπνάτε ρε.., γίνεστε όλοι θύματα των παραμυθιών τους. Μια μολότοφ την ημέρα τον μπάτσο κάνει πέρα.
Ποιά πόρνη ελληνική βουλή και κουραφέξαλα!
Κάτω οι σημαίες! Πάνω τα σώβρακα!
Σας ξεβρακώσανε πάρτε το χαμπάρι
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Η EUROBANK.
ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΟΙ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΥΠΕΡΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ.
ΦΩΝΑΞΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ.
ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ ΤΟΥ.
NAI STHN PROTASH
ΑπάντησηΔιαγραφήASXETOI ANARXES
ΑπάντησηΔιαγραφήOYST APO SOBARA POST
STA EXARXEIA TA SOBRAKASAS , OXI EDO
Προς ανώνυμους@"δούλους του Κυρίου"
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γαμιέστε ρε ΘΕΟΔΟΥΛΟΙ!
Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ και έχουμε πατρώα θρησκεία.
Πάρτε τα Εβραιουργήματά σας και άστε στον διάολο!
Nομιζω οτι η προταση του politis-gr μας βρισκει συμφωνους ολους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ στην αναβαθμιση του καναλιου της βουλης.
O MONOS DROMOS .
ΑπάντησηΔιαγραφήH MONH DIEXODOS APO TA DIAPLEKOMENA
Nai se ola
ΑπάντησηΔιαγραφήoloi piso sth vouli.
oxi sts mme
ΒΟΥΛΗ . Η μόνη λύση για ανατροπή των ύποπτων σχεδίων της CIA .
ΑπάντησηΔιαγραφήH θέση του πολιτικού διαλόγου και των ιδεολογικών αντιπαραθέσεων είναι στο Ελληνικό Κοινοβούλιο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ στην πρόταση και για τo κανάλι της Βουλής .
PROTASH STON PROEDRO THS VOYLIS AMESA.
ΑπάντησηΔιαγραφήDEN PAEI ALLO
Ο λογιστής Τάσος Σιδηρόπουλος στην Βέροια είναι ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΣ. Ενημερώστε τους φίλους σας στη Βέροια ώστε να μην καταστρέψει και άλλους πελάτες του
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι πολύ σωστός .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι στην πρόταση .
Πρέπει όλοι μαζί να ενώσουμε τις φωνές μας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτάνει Πιά .
ΝΑΙ στην πρόταση για την TV .
Απο την θέληση του κ. Σιούφα εξαρτάται .
VOYLI TORA - OXI STO MADRI TON MME
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδιά μαζί και εγώ εάν θέλετε να κάνουμε την πρόταση στον Πρόεδρο της Βουλής .
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαζί και εγώ σε οποιαδήποτε μορφή πρότασης για την καλυτέρευση του Ελληνικό Κοινωβουλίου και της Δημοκρατίας .
Και εγώ μαζί .
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι στην πρόταση.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ
DEN PAEI ALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
ΑπάντησηΔιαγραφήOLOI MAZI STHN VOILI GIA THN PROTASH TVN POLITON.
ΑπάντησηΔιαγραφήNA EPIDOSOYME DIAMARTHRIA KAI PROTASH
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. Σε αυτές τις δύσκολες ώρες του πολιτεύματος μας όλοι, οι πολίτες, πρέπει να παραμερίσουμε τις ιδεολογικές διαφορές μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι στην πρόταση για το κανάλι της Βουλής .
Όλοι οι πολίτες απαιτούμε: Τέρμα τα τηλε-παράθυρα. Ο ρόλος και ο χώρος σας είναι στην Βουλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήMoνό στο κανάλι της Βουλής να μιλάτε .
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ .
Ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο νοών ...νοείτω.
To καταλάβαμε το σχόλιο σου politis-gr .
Tο ζήτημα είναι να το καταλάβουν και οι πολιτικοί και να σταματήσουν να ταίζουν το τέρας της διαπλοκής και της CIA με τις δηλώσεις τους στα τηλεπαράθυρα.
OXI STA MME TA IDIOTIKA .
ΑπάντησηΔιαγραφήAS STRAFOYME STA DHMOSIA .
CIA DEN THA PERASEIS.
Aς αφήσουμε τους εξωρκισμούς στις μυστικές υπηρεσίες , άλλωστε την δουλειά τους κάνουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις την δικιά μας .
Προταση στην βουλή για αναβάθμηση του καναλιού της .
Να γίνει το μοναδικό βήμα έκφρασης του βουλευτή και των κομμάτων .
Μόνο έτσι δεν θα τους περάσει .
Συμφωνώ απόλυτα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΔράση και αντίδραση
ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.
ΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ .
Kυριε Σιούφα έχετε την .....μπάλα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιτάτε να βάλουμε κανένα γκολ και να νικήσουμε.
Ναι στο κανάλι της βουλής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι στο ελεύθερο βήμα όλων των βουλεύτων , μικρών και μεγάλων .
Ναι στις καθημερινές εκπομπές του καναλιού της Βουλής για την καθημερινότητα των πολιτών.
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ
Με το αριστερό πόδι κ. Σιούφα , το καλό .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό το χιούμορ παιδιά , αλλά εδώ τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά .
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ
Mη μας παραπληροφορούν συνέχεια ΄.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τόπος εχει προβλήματα.
ΤΕΜΑ ΤΑ ΤΗΛΕΠΑΡΑΘΥΡΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙ ΤΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Κάναμε το ΨΕΜΑ .....ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ στην αναβαθμιση του καναλιου ΒΟΥΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο εκεί να μιλάνε και να γίνονται πολιτικά πάνελ.
Δεν θα περάσει η "ιταλοποίηση" και ο ….."μπερλουσκονισμός".
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ
Όλοι οι πολίτες απαιτούμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΦΕΡΤΕ.....ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ
Τέρμα στο ...πρώτο ψέμα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλουμε αλλάγες και μεταροιθμήσεις.
Στην βουλή μόνο γίνονται αυτές.
H ελληνική κοινωνία εχει φτάσει σε ασφυξία!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ρυπογόνος και πνιγηρή αυτή ομίχλη που επικαλύπτει ΟΛΑ τα ουσιαστικά προβλήματα και θολώνει την πολιτική σκέψη θα αξιοποιηθεί από νέες πολιτικές κινήσεις κατευθυνόμενες από τα ισχυρά κέντρα εξουσίας.
Ήδη δρομολογούνται τέτοιες κινήσεις. Επιδιωκόμενος στόχος: Η πολυδιάσπαση και εκλογές που δεν θα δώσουν αυτοδύναμη κυβέρνηση.
Και να ακολουθησει ΤΟ ΧΑΟΣ.
Γι`αυτό ΝΑΙ και πάλι ΝΑΙ στην πρόταση του politis-gr.
Το «εγχείρημα» τους θα αποτύχει, αν το παιχνίδι μεταφερθει στην βουλή με τόνους ήπιους και ξεκάθαρους .
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ πρόταση του αρθρου είναι μια καλή ευκαιρία για ριζική αλλαγή της αξιοπιστίας του πολιτικού χώρου.
Να αρχίσει πάλι ο πολίτης να πιστεύει στην πολιτική και τα κάθε λογής διαπλεκόμενα και μυστικές δυνάμεις να μπούν στον ...κάλαθο των αχρήστων .
Sxetiko thema einai idi stin Epitropi Thesmon kai Diafaneias
ΑπάντησηΔιαγραφή