. ...με την κυβέρνηση! . Ένα κρίσμο σημείο στην υπό εξέλιξη υπόθεση Ζαχόπουλου είναι και το εξής: Η προφυλακισμένη Εύη Τσέκου έχει έρθει,...
.
Ένα κρίσμο σημείο στην υπό εξέλιξη υπόθεση Ζαχόπουλου είναι και το εξής: Η προφυλακισμένη Εύη Τσέκου έχει έρθει, οπως αποκαλύπτει σήμερα το Press-gr, σε συμφωνία με την κυβέρνηση. Η συμφωνία έχει γίνει μέσω τρίτου προσώπου. Προβλέπει ότι όσα θα λέει (ή δεν θα λέει) θα διευκολύνουν την εκδοχή που θέλει να δώσει στην υπόθεση η κυβέρνηση και θα επιβαρύνει τα πρόσωπα που θέλει (ή δεν θα επιβαρύνει αυτά που δεν θέλει) με τις μαρτυρίες της. Και δεν πρόκειται να μιλήσει για οικονομικά σκάνδαλα.
,Αν η συμφωνία κυλήσει ομαλά και ανάλογα με την εξέλιξη της υπόθεσης, η Ευη Τσέκου θα αποφυλακιστεί σε μερικούς μήνες, με το να γίνει δεκτή (όχι υποχρεωτικά η πρώτη) αίτηση αποφυλάκισής της.
opote poios edose to dvd ?
ΑπάντησηΔιαγραφήDIMOSIOGRAFOI ROUFIANOI TON LAON.
ΑπάντησηΔιαγραφήGIATI O TRIANTAFILLOPOULOS EPSAXNE GIA ALLOTHI TIN MERA POY PIDIKSE O ZAXOPOULOS?
ΑπάντησηΔιαγραφήGIATI OTI TAXA TON PIRAN TILEFONO GIA TO AN THA EVGAZE TIS KASETES (DVD)?
KAI AMASOS META DILONE OTI DEN IXE IDEA GIA TIPOTA KAI DEN EIXE TIPOTAAYTOS KAI DEN IKSERE KAI TIPOTA KAI TOYS EVRIZE OSOYS TON ROTOYSAN GIA TO THEMA AUTO.
KAI AMESOS META VRISKI TON KARATZAFERI TOY EXTRA 3 ME TOYS KALOGLIFTES PAPAGIANI and CO KAI ARXIZOUN APO EKEI OI DIMOSIEUSEIS GIA NA MHN ENOXOPOIITHI O TRIANTAFILLOPOULOS.
META OI MERES PERNOYN TO AIDONI KELAIDAEI KAI FENETE OTI GNORIZEI KAI GNORIZE AP EKSO KAI ANAKATOTA TO PARAMITHI.
TIS DISKETES POU EKANAN TON ZAXOPOULO NA PIDIKSI O TRIANTAFILLOPOULOS TIS EMPOREUOTAN.
TO ALLO SYNETERAKI EMPOREUOTAN ALLO DVD DEYTERIS DIALOGIS.
ETSI O DIMOSIOGRAFOS KARFOSE TO SINETERAKI TOU (KAT EPIFASI) KAI EKANE SIMFONIA ME TON DIAOLO GIA NA SOSI TO TOMARI TOU KAI NA VGI KAI APO PANO.
TO THEMA INE GIATI O DIAOLOS EKANE SIMFONIA MAZI TOU KE DEN TON DIAOLOSTELNE .
APLO GIA NA KANEI TIN VROMIKI DOULI AN POTE XRIASTI.
TELIKA AYTOI OI OIKOGENIARXES TI TRAVAN GIA NA MEGALOSOUN TA PEDIA TOUS KAI TIS SAXLES NEOPLOUTES KARAKAKSES TOUS.
kathe epoxi exei kai to kits ths. pio palaia itan o 'amerikanos' pou erxotan stin patrida den milouse kala ellinikos kai ta xeria tou eixan vgali kalous apo ta piata pou eplene. argotera itano ergolavos pou tsimentarize ta pedila kai extize thiria, me tin gineka tou na anaziti egklopedies sto xroma tis kourtinas.meta eixame tis xountoparea kai tis sousoudes tous . meta itan oi kiries ton kirion , giatron klp me ta spitia tous kai tin vlaxia tous , na min mporoun na poun to r kai as armegan tin katsika gia galataki sto xorio.
ΑπάντησηΔιαγραφήESXATOS MAS PROEKIPSE ALLO FROUTO
ANTI GIA TO PATROPARADOTO GOMENAKI PROEKIPSE TO GINEKAKI POU GENOVOLA KAI DOULEIEI SKLIRA ME TO SIZIGO TOU STOU EKVIASMOUS KAI STA THAPSIMATA.
KITS SAXLOKOUDOUNO ME PROFANES ELIPSI AISTHITIKIS , PINASMENO, ME ARXES APO TOUS GONIS TOU, EINAI GNOSTO TI SIMVOULEUOUN OI GONIS SIMERA, NA VRIS KAPOION NA SE GAMISI KAI NA EXI KAI XRIMA.
AYTI LOIPON I KITS GOMENA VRIKE TO ANTRAKLA TRIANTAFILLOPOULO NA TIS KSIPNISI TA EROTIKA ENSTIKTA.
METAKSI TOU LEITOURGIMATOS KAI TIS DOULIAS, TO GLOIODES IPOKEIMENO KAI I KARAKAKSA TOU KANAN KAI PEDIA.
HTHIKO DIDAGMA: SKEFTESTE TI IDOUS GONIS MEGALONOUN TA SIMERINA PEDIA KAI GIATI I KOINONIA MAS INE ETSI O POS INE?
o pateras tou pediou tha vgi gia ligo gia na ekviasi kapion pou den tou ta erixne kai se ligo tha epistrepsi gia na fai oli oi oikogeneia mazi
telo na gino dimosiogrfos gia na ekviazo. to erotima ine ti spoudes na kano?
ΑπάντησηΔιαγραφήisos spoudaso ilektronikos gia na me voithisi argotera sto epagelma pou thelo na akolouthiso.
(skepsis enos neou me katastalagmeni apopsi gia to titheli na gini)
Σήμερα γράφει ο «Αδέσμευτος τύπος», «στους λαθρομετανάστες οφείλεται η αύξηση εγκληματικότητας». Όχι μόνον αυτό ανθέλληνες πολιτικοί ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, αλλά :
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αύριο έφευγαν όλοι οι λαθρομετανάστες από την Ελλάδα:
-Πτώση κατά περίπου 35% της βαριάς εγκληματικότητας. (Αίσθημα ασφάλειας στον ελληνικό λαό).
-Μείωση κατά 40% του πληθυσμού των φυλακών. (Κέρδος δημοσίου για παροχές κοινωνικές σε φτωχούς Έλληνες και συντάξεις).
-Μείωση της μαύρης εργασίας. (Κέρδος δημοσίου για παροχές κοινωνικές και συντάξεις)
-Μείωση του παραεμπορίου. (Κέρδος δημοσίου για παροχές κοινωνικές και συντάξεις)
-Μείωση της ψαλίδας κέρδους μεταξύ χωραφιού και πώλησης σε αγορές. (Κέρδος φτωχών κοινωνικών ομάδων ελλήνων).
-Μείωση τν δαπανών για υγειονομική κάλυψη μεταναστών, οι οποίοι υποασφαλίζονται. (Κέρδος δημοσίου για παροχές κοινωνικές σε φτωχούς Έλληνες και συντάξεις).
-Όφελος από αναδιανομή του εισοδήματος των φτωχότερων Ελλήνων. (Αίσθημα ασφάλειας στα γηρατειά τους, στον ελληνικό λαό).
-Μείωση των κινδύνων από την δημιουργία συμπαγών εθνοτικών κοινοτήτων στο εσωτερικό της χώρας οι οποίες προέρχονται από όμορα κράτη. (Αίσθημα ασφάλειας στον ελληνικό λαό).
-Μείωση του κινδύνου ανάπτυξης του ισλαμικού φονταμενταλισμού στην χώρα. (Αίσθημα ασφάλειας στον ελληνικό λαό).
-Αύξηση του κινήτρου των εργοδοτών για εκσυγχρονισμό της παραγωγικής διαδικασίας. (Κέρδος σταθερής βιομηχανικής ανάπτυξης της Ελλάδας).
-Αύξηση της κοινωνικής συνοχής. (Αίσθημα ασφάλειας στον ελληνικό λαό).
-Αποφυγή προβλημάτων εθνικής ταυτότητας και «πολυπολιτισμικών» πειραματισμών οι οποίοι, όπου εφαρμόσθηκαν στην Ευρώπη, κατέληξαν σε ... τραγωδία! (Αίσθημα ασφάλειας στον ελληνικό λαό).
- Λιγότερη ανεργία στους νέους Έλληνες. (Κέρδος δημοσίου για παροχές κοινωνικές σε φτωχούς Έλληνες και συντάξεις).
- Αύξηση της αμοιβής των εργατών, λόγω μικρότερης ανεργίας. (Κέρδος δημοσίου για παροχές κοινωνικές σε φτωχούς Έλληνες και συντάξεις).
- Σταθερότερες θέσεις εργασίας, στους έλληνες εργάτες, χωρίς εκβιαστικές απολύσεις που στις θέσεις αυτές παίρνουν πάμφθηνους λαθρομετανάστες. . (Κέρδος δημοσίου για παροχές κοινωνικές σε φτωχούς Έλληνες και συντάξεις).
- Θα υπήρχαν τόσα ξενοίκιαστα διαμερίσματα, που το ενοίκιο θα ήταν υποφερτό για κάθε φτωχό έλληνα στην Αθήνα και στις άλλες πόλεις της Ελλάδος και άστεγοι Έλληνες, δεν θα υπήρχαν στην Ελλάδα. (Κέρδος των φτωχών Ελλήνων για μια δίκαιη κοινωνία).
- Τα ναρκωτικά που φέρνουν οι αλλοδαποί δεν θα υπήρχαν και δεν θα ήταν η Ελλάδα πρώτη χώρα με ναρκωτικά στην Ευρώπη, αν μη στον Κόσμο, εξ αιτίας των λαθρομεταναστών. (Εξαφάνιση του προβλήματος και των θανάτων των νέων Ελλάδος). Φιλόλαος
Το δικό μου το σχόλιο είναι άσχετο με τα γεγονότα.Είναι σχετικό με την κοινωνία.Δώστε αίμα στην αιμοδοσία του Νοσοκομείου της γειτονιάς σας.Θα νοιώσετε καλλίτερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΑ ΣΚΕΨΗ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑΛΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ?
ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΠΟΣΠΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΏ ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ;
ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ.
ΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ΚΑΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑΤΕ. ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΠΗΓΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ ΤΙΣ ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΟΥΣ (ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ ΝΥΧΘΗΜΕΡΩΝ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΕΜΕΤΙΚΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ "ΚΑΝΑΛΙΑ" ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΝΑ ΕΚΒΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΛΑΚΟΥΝΕ;
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΓΕΝΕΣΙΟΥΡΓΟΣ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ. ΟΠΟΤΕ, ΕΙΤΕ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΕΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΣ ΠΟΥ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΠΛΑΤΕΣ, ΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΟΥΤΖΑ, ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ (ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΠΕΤΑΜΕ) ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΑΘΙΚΤΕΣ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΛΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ, ΚΑΙ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΔΙΑΠΛΟΚΗ-ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΜΜΕ-ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ:
"ΜΑ ΚΑΛΑ, ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ;",
ΓΙΑΤΙ...ΘΑ ΠΕΘΑΑΑΑΝΩ! ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΤΟΥ.
Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΜΑΚΗ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΕΙ ΑΥΤΟΝ, ΤΟΝ ΑΡΧΙ....ΜΑΚΗ. ΜΠΡΡΡΡ....
ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΤΕ.
IT'S UP TO YOU,
AND TO PUT IT BETTER
IT'UP TO US.
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!
ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, ΜΟΥΝΤΖΑ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ, ΤΟΝ/ΤΗΝ ΦΙΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣΤΕ, ΧΑΡΕΙΤΕ, ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΒΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΟΥΣ.
ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!
ΥΓ: ΟΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ 20Υ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ, ΒΑΛΤΕ ΕΥΚΤΙΚΗ 10Υ ΠΛΗΘ. (ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΦΟΣ)
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ.
Εεεε, αφού δεν προέκυψε τίποτα "οικονομικό" και πρέπει να σταθεί αυτή η αντιπολιτευτική εκδοχή, επινοούμε τώρα την παρασκηνιακή συμφωνία και είμαστε ικανοποιημένοι! Απλά, για να διαιωνίζεται η ιστορία. Αλλά δεν υπάρχει και αντιπολίτευση να την εκμεταλλευτεί. Ο Γιωργάκης περιμένει να ακούσει τίποτα από την τηλεόραση για να βγει να κάνει δηλώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΛΑΔΗ ΛΕΤΕ ΟΤΙ Η ΤΣΕΚΟΥ ΠΡΟΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ ΑΡΟΝ-ΑΡΟΝ ,ΠΑΡΑΝΟΜΑ,ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΒΟΛΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ,ΓΙΑ ΤΟ MEGA ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΗΝ ΕΥΝΟΪΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
ΕΤΣΙ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΩΣ ΣΤΟΧΟΣ Ο ΘΕΜΟΣ.
ΕΝΤΑΞΕΙ,ΛΟΓΙΚΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ...
ΑΛΛΑ Ο ΜΑΚΗΣ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΔΕΙΑΣΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΟ;
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΘΑΡΗ;
Ε,όχι ρε φίλε και δεν προέκυψε τίποτα οικονομικό!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχεις ακούσει τίποτα για τα οικονομικά του Υπουργείου Πολιτισμού,τα δις στη ΜΚΟ της Νατάσας,τη διαχείριση του ΚΠΣ κλπ;;;
Δεν έμαθες ότι διεξάγεται εισαγγελική έρευνα ακριβώς για αυτά τα θέματα;
10.03 ΕΣΥ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ,
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ;;
Δεν Πρέπει να Πιστεύω Κάπου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κοινωνική συνείδηση, υπόσταση, βρίσκετε στο ναδίρ. Υπάρχει κάποιος πολίτης αυτού του τόπου, που διαφωνεί με αυτή τη διαπίστωση; Φαντάζομαι πως όχι. Η πολιτεία δια των πολιτικών και δημοκρατικών της θεσμών, δεν αντιδρά ουσιαστικά επί του όλου αυτού θέματος. Και πάλι ερωτώ. Υπάρχει κανείς που διαφωνεί με την υπαρκτή πολιτική αναλγησία. Υποθέτω, για δεύτερη φορά, πως όχι. Υπάρχει κάποιος που διαφωνεί πως κάτι πρέπει να γίνει; Είμαι σίγουρος πως οι περισσότεροι θα το ήθελαν, αλλά δυστυχώς αποφεύγουν ή απεύχονται την εμπλοκή τους σε μια υπόθεση αυτοκάθαρσης, μια υπόθεση προσπάθειας για δικαιότερη αντιμετώπιση των ανθρώπινων αναγκών, των ανθρώπινων στοιχείων που αφορούν την κοινωνική συνείδηση και ύπαρξη, με ανιδιοτελή πρωτίστως δράση. Όλοι περιμένουν από κάποιους άλλους να ανοίξουν τους ασκούς μιας διαβόητης διαμαρτυρίας με κοινωνική απήχηση ευρείας κλίμακας, όπως εκείνης που ως πρωτόγνωρο γεγονός εμφανίστηκε το καλοκαίρι στην πλατεία συντάγματος, για τις καταστροφικές πυρκαγιές που ταλάνισαν το πανελλήνιο.
Μολαταύτα σε διάφορες συζητήσεις που τυχαίνει να παρευρίσκομαι το τελευταίο διάστημα, όπως και εσείς υποθέτω, διαπιστώνω δύο βασικές τάσεις. Η μία τάση, που προσδιορίζεται ως ισχυρότερη της δεύτερης, πρεσβεύει την παντελή απαξίωση, αδιαφορία, ηθελημένη και άνευ όρων παράδοση στο κάθε τι διεφθαρμένο που συμβαίνει, υπό το πρίσμα του τίποτε δεν πρόκειται να αλλάξει. Τίποτε δεν πρόκειται να βελτιωθεί προς μια θετική έκβαση των κοινωνικών αναζητήσεων, γιατί όλοι είναι ίδιοι. Από την άλλη μεριά η δεύτερη τάση, ως λιγότερο ισχυρή, θα έλεγα δειλή, προσπαθεί απεγνωσμένα να μεταφέρει στοιχειώδεις ελπίδες ανάκαμψης, ανάνηψης, με φιλότιμες προσπάθειες διαμόρφωσης μιας κρίσιμης μάζας ανθρώπων που θέλουν, με λόγο και πράξη, πιστεύοντας πως δεν χάθηκε τίποτε και πως με κατάλληλα εργαλεία και τακτικές μπορούμε να πετύχουμε όλα όσα οραματιζόμαστε για μια κοινωνία των πολιτών, μια κοινωνία δικαίου, μια κοινωνία με συνοχή και περιβαλλοντική ενσυνείδητη ευαισθησία. Το δικαίωμα να πιστεύεις κάπου είναι αναφαίρετο. Όποιος πιστεύει ας τολμήσει. Σήμερα αυτοί που πιστεύουν σε κάτι μπορούν να ελπίζουν διαφορετικά χαθήκαμε.
Αν πιστεύετε λοιπόν στη δύναμή σας δείξτε την. Δείξτε την δεξιότητά σας. Δείξτε στον κόσμο πως ο πεσιμισμός, ο μηδενισμός, η αχάριστη στάση τιμωρεί τους αδιάφορους, τους απροσάρμοστους. Σήμερα ευτυχώς υπάρχετε και η πληροφορία μεταδίδετε άμεσα. Είστε οι γενιές με τις απίστευτες δυνάμεις τεχνογνωσίας. Οι γενιές που πρέπει να ενταχθείτε στις δομές της κοινωνίας. Είστε παρακαταθήκες του υλικού αναζήτησης για τη συμπλήρωση της κρίσιμης μάζας διαμόρφωσης νέων και ισχυρών τάσεων προς τη βελτίωση των ανθρώπινα αξιών και συνειδήσεων με εναρμονισμό προς τα περιβαλλοντικά ζητούμενα μια απόλυτης βιώσιμης ανάπτυξης. Δημιουργείτε τις νέες τάσεις μπορείτε.
ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝΕ ΣΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΙΠΕΣ ΤΗΣ ΤΣΕΚΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΘΩΩΘΕΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΗΝ ΑΔΙΚΕΙΤΕ.
ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΠΗΔΑΓΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ.
ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΛΚΟΝΙ.
ΦΙΛΕ 10.08 ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ.ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΡΕΥΝΑ.
ΕΣΥ ,ΠΡΟΔΙΚΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ,ΕΒΓΑΛΕΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΡΙΣΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ .
ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΟΤΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ.
ΕΠΙΣΗΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Η ΒΟΥΛΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ,ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ.ΜΙΛΑΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ .
ΣΚΑΝΔΑΛΑ, ΔΙΑΦΘΟΡΑ, ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ, ΚΟΜΠΙΝΕΣ, ΕΡΠΑΧΤΕΣ, ΛΑΔΩΜΑΤΑ, ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ,....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΙ.
ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ, ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ.
ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ.
ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΤΙΣ ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΤΣΟΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΤΟΥΣ.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΟΣΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΣΤΕ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
ΑΠΛΩΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ, ΩΣ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ. ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΩΛΟΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ.
ΟΤΑΝ ΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΥΝ ΣΕ ΤΡΙΨΗΦΙΑ ΝΟΥΜΕΡΑ, ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΣΑΝ ΧΑΡΤΙΝΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΟΛΟ ΤΟ ΣΑΘΡΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΜΜΕ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ!
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΝΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΙ!
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ.
ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΒΗΜΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΛΠ ΚΛΠ ΜΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ 285 ΚΑΙ ΟΧΙ 285.ΟΟΟ ΦΥΛΛΑ.
ΤΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΑΡΧΙΔΙΑ?
ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΝΕ ΔΕΞΙΑ ΚΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΟΜΕΝΟΙ: ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΥ ΤΑ'ΧΩ. ΡΙΧΤΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑ ΦΟΡΕΣΩ.
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ...
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΜΟΝΟ ΜΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΜΙΑ ΦΙΟΡΑ ΣΤΑ 3 Ή ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ Η ΨΗΦΟΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΦΟΥΜΟ ΣΤΙΣ ΚΩΛΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΟΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΤΟΥΣ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΑΡΑ.
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ
ο Μακης εχει θυμωσει με τον Θέμο για τα 5.000.000.
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτος το ανακαλυψε και στα blogs.
το ειπε χθες στον realfm.
λογικο είναι για ελατε στη θεση του.
να σε κοροιδευει ο συνεταιρος σου.
πως θα αντιδρουσατε?
του την εφερε ο Θεμος.δεν το περιμενε αυτο??
λετε ο Μακης να μην ηξερε τα οικονομικα του Θέμου? επιμενει οτι τα χρηματα δεν τα εδωσε ο Λασκαριδης στον Θέμο.
κατι άλλο βρωμαει.
στην εκπομπή του την Πέμπτη αφησε υπαινιγμους για την οικογενεια Καραμανλη.
ειπε οτι κανει ερευνα στη Θεσσαλονικη.
ο Θέμος γνωριζει την ερευνα του είπε.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ.
Η ΝΑΤΑΣΑ ΗΘΕΛΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΗΤΑΝ Η ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΘΑΥΜΑ.ΠΗΡΕ ΠΤΥΧΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΟΛΑ ΜΑΖΙ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.
ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.
ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΥ ΜΥΡΙΑ ΕΠΟΝΤΑΙ..
ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΝΤΟΡΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ..
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
KALH POUTANITSA KAI H TSEKOY.
ΑπάντησηΔιαγραφήEPERNE TSIMPOYKIA STON ZAX.
NA EBGAINE STON IDIWITKO TOMEA NA EPIANE DOYLEIA OPWS XILIADES NEOI KAI NEES.
EKEI STH FYLAKH NA MEINEI AN KAI O LOGOS EINAI ALLOS BEBAIA.
NA MH MILA SE DHMOSIOGRAFOYS KAI BGOYN ALLA STON AERA.
P E R A S T I K A M A S
AX ELLADA TI SOY EMELE NA PERNAS!!!
H ροζ εκδοχή της υπόθεσης Ζαχόπουλου δεν έχει κανένα δημόσιο ενδιαφέρον. To πολιτικό ζουμί της ιστορίας βρίσκεται στη συναλλαγή ή στον εκβιασμό που επιχειρήθηκαν πατώντας πάνω της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άποψη αυτή είναι ευρείας αποδοχής. Αν εξαιρέσεις διάφορους ανόητους που εξακολουθούσαν να μιλούν για «εκδοτικό πόλεμο», η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών έδειξε να αντιλαμβάνεται ότι η υπόθεση Ζαχόπουλου έχει περιορισμένη σημασία ως προς το περιεχόμενό της, αλλά σημαντικές προεκτάσεις ως προς το πολιτικό παιχνίδι που παίχτηκε στην πλάτη της.
Ολα τα στοιχεία που έχουν έλθει έκτοτε στη δημοσιότητα επιβεβαιώνουν ότι αυτό ακριβώς ήταν η ουσία: η συναλλαγή και ο εκβιασμός. Αν πριν από δεκαπέντε ημέρες αναρωτιόμασταν τι από τα δύο έχει συμβεί, τώρα μπορούμε με σχετική βεβαιότητα να θεωρήσουμε ότι συνέβησαν και τα δύο: και συναλλαγή και εκβιασμός.
Από όσα ειπώθηκαν τα τελευταία εικοσιτετράωρα, θα συγκρατήσω δύο αδιαμφισβήτητα περιστατικά.
* Μια αμφιλεγόμενη τραπεζική συναλλαγή ενός δημοσιογράφου πραγματοποιείται αρχές Ιουλίου 2007. Εντοπίζεται μεν από τις αρμόδιες αρχές, αλλά παραμένει ανεξέλεγκτη ουσιαστικώς ως σήμερα ή έστω ως τις 31 Δεκεμβρίου 2007, όταν ο εμπλεκόμενος καλείται επισήμως να δώσει εξηγήσεις στην αρμόδια αρχή. Εξι μήνες! Σε σημείο που επιβάλλεται να αναρωτηθούμε: Πρόκειται για καθυστέρηση ή για καθυστέρηση που μοιάζει με ομηρεία;
* Οι χειρισμοί του Μεγάρου Μαξίμου για το περίφημο DVD είναι γνωστοί, πόσο μάλλον που έχουν ήδη καταρρεύσει. Και αναρωτιέμαι: Γιατί να επιχειρεί το πρωθυπουργικό επιτελείο με τόσο κόπο και τόσο κόστος να κρατήσει στο σκοτάδι μια συναλλαγή, αν η συναλλαγή αυτή δεν είχε τίποτε το επιλήψιμο; Και γιατί η κατάρρευση της προστασίας συνέπεσε χρονικά με την ενεργοποίηση του ελέγχου στο θέμα της τραπεζικής συναλλαγής;
Ακόμη και αν όλα τα άλλα μπορούν να βρουν μία ή περισσότερες ερμηνείες, αυτά δεν αφήνουν πολλά περιθώρια αμφιβολιών. Εχουμε έναν εκβιασμό που κατέληξε σε μια συναλλαγή ή έναν εκβιασμό που πέρασε από έναν δεύτερο εκβιασμό προτού καταλήξει σε μια συναλλαγή ή μια συναλλαγή που εκφυλίστηκε σε εκατέρωθεν εκβιασμούς.
Εδώ λοιπόν βρίσκεται η πολιτική ουσία της υπόθεσης: Οτι σε αυτό το ιδιότυπο κουβάρι φαίνεται να εμπλέκονται άνθρωποι του Τύπου (γεγονός σοβαρό αλλά δευτερεύον...) και η κυβέρνηση του τόπου (πράγμα που προσβάλλει ευθέως τη δημοκρατική τάξη).
Σε ό,τι αφορά τους πρώτους, η Δικαιοσύνη και οι επαγγελματικές ενώσεις θα επιληφθούν. Αλλά σε ό,τι αφορά τους δεύτερους, το ξετύλιγμα του κουβαριού δεν μπορεί δυστυχώς να γίνει από την τακτική Δικαιοσύνη - τα ζητήματα δημοκρατίας δεν είναι πάντα ζητήματα νομιμότητας. Και το πρόβλημα είναι ότι κανένας άλλος δεν δείχνει ικανός να το κάνει.
For the copy paste
‘’PASOK poisonous’’
Ο Λ Η Η Α Λ Η Θ Ε Ι Α Γ Ι Α Τ Α 5,200,000!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΑΚΗΣ ΘΥΜΩΣΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΑΦΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ Ο ΘΕΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ.
ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΕ Ο ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ.
ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΠΕ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΕ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ 300,000 ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ 300,000 ΕΥΡΩ ΚΕΡΔΗ.
ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΞΟΔΑ.
Ο ΘΕΜΟΣ ΞΗΜΕΡΟΒΡΑΔΙΑΖΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.
ΠΟΙΟΣ ΚΑΝΟΝΙΖΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ??
Ο ΘΕΜΟΣ ΦΥΣΙΚΑ.
ΟΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΚΑΙ ΜΙΖΑ.
ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΞΑΛΛΟΣ.
ΤΟΝ ΠΙΕΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ Ο ΧΟΝΤΡΟΣ ΧΑΖΟΣ ΕΙΝΑΙ??
ΛΕΤΕ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΥ ΤΑ ΕΔΩΣΑΝ?
ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΕ ΑΕ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΚΙΝΟΥΣΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΖΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ.
ΕΠΑΙΡΝΕ Ο Θ Ε Μ Ο Σ Μ Ι Ζ Ε Σ Α Π Ο Τ Ο Υ Σ Π Ρ Ο Μ Η Θ Ε Υ Τ Ε Σ Τ Ο Υ Σ.
Κ Λ Α Σ Σ Ι Κ Η Φ Ο Ρ Ο Δ Ι Α Φ Υ Γ Η
Οταν το φθινόπωρο του 1988 κατέρρεε ο Κοσκωτάς, ο διασημότερος ίσως έλληνας απατεών του 20ού αιώνος, οι δημοσιογράφοι που τον πλαισίωναν επινόησαν τη θεωρία του εκδοτικού πολέμου. Οτι, δηλαδή, Το Βήμα, Τα Νέα, η Ελευθεροτυπία και το Εθνος, οι εφημερίδες που έδωσαν τη μάχη για την αποκάλυψη του σκανδάλου, έκαναν έναν... εκδοτικό πόλεμο, επειδή ο Κοσκωτάς, με βάση την Τράπεζα Κρήτης, είχε επιδοθεί και σε εκδοτικές δραστηριότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπήρχαν τότε πολλοί, τινές των οποίων απλώς ανόητοι, οι περισσότεροι όμως από συμφέρον κινούμενοι, οι οποίοι εστήριξαν τη θεωρία περί εκδοτικού πολέμου, που είχε δήθεν στόχο τον... εκδότη Κοσκωτά.
Τελικώς το Σύστημα Κοσκωτά κατέρρευσε, αλλά τα συνθήματα που επινόησε μένουν ως «όπλο» των απελπισμένων πάσης φύσεως, που όταν βλέπουν να αποκαλύπτονται μιλούν για εκδοτικό πόλεμο, για... διαπλεκόμενα συμφέροντα κλπ., κλπ.
Δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κανείς με τον υπόκοσμο που αναδύεται μέσα από τα γεγονότα των τελευταίων εβδομάδων. Πρέπει όμως να επισημανθεί ότι τελικώς εκείνοι που εστήριξαν την πολιτική τους στις αμετροεπείς θεωρίες των εκδοτικών πολέμων, των διαπλεκομένων και συναφών συνθημάτων, γίνονται τελικώς πρώτοι στόχοι των συνεχιστών του Κοσκωτά.
Τώρα όμως δεν υπάρχει στο πολιτικό σκηνικό ούτε ο Ανδρέας Παπανδρέου ούτε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, ηγέτες που με την ακτινοβολία και τη σωφροσύνη τους μπορούσαν να ισορροπούν το σύστημα.
Τώρα η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα. Και πρέπει η κάθαρση να επισπευσθεί προτού κακοφορμίσει η πληγή. Οπως πρέπει τόσο η Κυβέρνηση όσο και η Αντιπολίτευση να ασχοληθούν αμέσως με τα καίρια κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα της χώρας, υπερπηδώντας τα εσωτερικά κομματικά τους προβλήματα, χωρίς φυσικά να αποτελέσει αυτό επιχείρημα για «κουκούλωμα» της υπόθεσης Ζαχόπουλου.
ωχχχ θα την πηδηξουν και αυτοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΤΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΣΕΞ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά, (δεν το περίμενα) αλλά ο μόνος που έχει πιάσει το νόημα είναι ο Φλας που γράφει στα παλιά του τα παπούτσια Θέμο και Μάκη και ασχολείται με το πολιτικό πρόβλημα Καραμανλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήτην βεραντα εννωω...πονηρε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή11.08
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω ούτε μετοχές ούτε συμφέροντα σε εταιρίες έκδοσης εφημερίδων. Παρακολουθώντας το ρόλο τους εδώ και δεκαετίες, έχω κάθε λόγο να δισπιστώ στις φήμες που όταν διασπείρονται, υποκρίπτουν κατά κανόνα αλλότρια συμφέροντα και συμφωνίες...Συνεπώς συνιστώ υπομονή μέχρι να τεκμηριωθούν οι φήμες..με στοιχεία.
ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ!
12.26 ..ή...northwest greece!!!!??
ΑπάντησηΔιαγραφήTο κείμενο που μας προβάλεις με copy/paste, είναι το χθεσινό κύριο άρθρο του Σταύρου Ψυχάρη στο
ΒΗΜΑ της ΚΥΡΙΑΚΗΣ.
ΠΡΟΣ ΤΙ, η παράλειψη
της αναφοράς στην υπογραφή;
Εκτός κι αν, ως συνεπής κουκουλοφόρος, ψαρεύεις ηλιθίους!
Αφου ο Μάκης διαβάζει τα blogs να μας πει αποψε στην εκπομπή του για τον Θέμο τα εξής.
ΑπάντησηΔιαγραφήοι τράπεζες δεν ανοιγουν σε ενα ονομα λογαριασμο ταμιευτηριου αλλα σε δυο ονοματα.
στην PARIBAS το ενα ονομα ήταν του Θέμου.
το δεύτερο όνομα τινος είναι???
H sunantisi sto Buzantino itan skino8etimeni. O 8emos eixe tin kaseta alla alloi itan autoi pou meta tin paraitisi Zaxopoulou pou ton piezan me apokalipsi tou DVD. Isws mesa se autous kai o Makis. O 8emos omws prolave kai apemplextike apo tin istoria nwris. Ta tilefwna tou Zaxopoulou 8a deiksoun poios sunexise ton ekviasmo kai meta tin paraitis-apopompi tou.
ΑπάντησηΔιαγραφήVevaia ta kala mas ta kanalia apo ti mia ta exoun kanei ola xulo kai apo tin alli kanoun i8ikologikes anafores.
Giati loipon epimenoun sto poios edwse to DVD kai oxi sto poios epairne tilefwna kai apeilouse ton Zaxopoulo. Psaxnoun gia ton "i8iko autourgo", opws eipe kai o Makis! Mallon omws alloi odigisan ton Zaxopoulo sto keno kai oxi o komistis.
Oso gia ta skandala ta oikonomika exw mia aporia: An i k.Tsekou i o nikolitsopoulos eixan kaseta me atas8alies, poia 8a prow8ousan, autin i tin alli me tis tsontes? Kai episis giati to Mega den tin agorase me ti mia an eprokeito gia skandalo, itan akrivi?
Opote afiste ti mizeria, to midenismo kai tis upervoles. Min tous afinete na paizoun me ta sunais8imata sas. H Ellada einai mesa sta skata kai xwris tin kaseta...
1.38
ΑπάντησηΔιαγραφήepitelous KOINH LOGIKH!!!!!
KALA DEN NTREPESTE LIGAKI ?
ΑπάντησηΔιαγραφήSAS XALASANE TA SENARIA,GINATE REZILI KAI TORA STELNETE TIN MPALA STIN KERKIDA GIA NA MIN GINETAI KAI ALLO ROMPES
PARADEXTEITE OTI EXETE APO LATHOS ATOMA PLIROFORISI, I OTI TA FOUSKOSATE GIATI ELPIZATE NA EINAI ETSI
PIO ENTIMO EINAI KAI SOZEI OPOIA AXIOPISTIA EXETE
Φιλόλαε, έχεις κάποιο πρόβλημα ψυχολογικό; Τι είναι αυτά που γράφεις παιδάκι μου; Καθυστερημένος νοητικά είσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΤΙΝΟΣ
ΠΟΥΣΤΗ ΣΟΥΦΛΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΑΡΠΑΞΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ!!!!! ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΜΩΣ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΕ ΥΠΟΛΗΨΗ....
Ένα αλλο θέμα ειναι οτι η Τσεκου ειναι προφυλακισμενη. Και το ερωτημα ειναι γιατι ειναι προφυλακισμενη? ειναι επικινδυνη? Υπαρχουν απτες αποδείξεις οτι εχει κανει εκβιασμο?
ΑπάντησηΔιαγραφήωραιος ο Θεμος !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπαίζει μπάλα!
εκπροσωπος του Μαξιμου βγηκε να κανει δηλωσεις για το πως εφτασε το dvd στου Μαξιμου!!!!!!!!!!!
ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ
Ο ΘΕΜΟΣ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ,ΤΟΥ MEGA ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΚΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ...
ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΑΙΖΕΤΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΕΝΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
ΕΝΝΟΩ ΘΕΜΟΣ ΚΑΙ ΜΑΞΙΜΟΥ
ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕ ΤΟΝ ΜΑΚΗ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ.
ΧΟΝΤΡΕΝΟΥΝ ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΩΜΑΤΑ.
ΝΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΜΟΣ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ 5,200,000 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΜΕΝΑ ΟΜΩΣ.
ZHΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ Ο ΘΕΜΟΣ
ΖΗΤΩ ΤΟ ΜΕΓΑ
ΖΗΤΩ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ
ΛΥΠΑΜΑΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Βόμβα που έριξε ο γίγαντας ο Θέμος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΉθελε ο Μάκης να πουλήσει το Θέμα σε επιχειρηματία φίλο του Καραμανλή;
Το Mega δουλεύει την κοινωνία τόσες μέρες;
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ:ΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΤΟ DVD ΤΟ ΕΔΩΣΕ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΚΑΙ ΑΡΧΙΚΑ ΕΙΧΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ...ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΣΗ Ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΚΟΜΙΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ. ΤΟ ΜΕΓΚΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΛΕ ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΟ DVD, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟ ΕΙΔΑΝ, ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. ΑΤΟΜΑ ΟΠΩΣ Ο ΛΙΑΡΟΣ, ΑΞΙΠΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ, ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΝΑ ΕΞΕΓΕΙΡΟΝΤΑΙ. ΒΡΕΓΜΕΝΕΣ ΓΑΤΕΣ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ ΚΑΨΗΣ ΚΑΙ ΤΡΕΜΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θέμος δεν είναι αθώα περιστερά,μπλεγμένος είναι κι αυτός.Αλλά σίγουρα δεν είναι και μαλάκας να φορτωθεί μόνος του όλη την ιστορία ως εξιλαστήριο θύμα.Και επειδή το Μαξίμου μαζί με τον Μάκη,την Τσέκου και το mega πήγαν να τον τελειώσουν,είπε και αυτός να αμυνθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒολική για όλους τους παραπάνω η εξήγηση της ανταλλαγής του dvd με τον έλεγχο για τα 5 εκατομμύρια,αλλά υπάρχουν και πολλές άλλες εξηγήσεις που σιγά σιγά βγαίνουν στο φως.
ΠΕΜΠΤΗ 24/1/08 ΣΤΗ 1 ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ. Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕΛΙΔΑ. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. ΣΤΕΙΛΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ. ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΡΓΟΠΕΘΑΙΝΕΙ. Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΣΟΥ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΜΗΝ ΤΟΝ ΑΓΝΟΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήPragmati isws fanike oti viastikan na valoun mesa tin 35xroni. Alla telika fainetai oti tin prostatepsan me auton ton tropo. Allo oti telika ta stoixeia tou ekviasmou tis uparxoun. File 2:48 pes mou pote itan i teleutaia fora pou Tsarouxas kai Karatzaferis apokalupsan ena stoixeio kai epivevaiw8ikan. dustuxws den mporw na vasistw se autous. Vevaia, ola melloun na apodeix8oun. Mipws telika o Adrianos to pire apo allon ekeini ti mera, alla eixe idi enimerw8ei gia to DVD apo ton 8emo?
ΑπάντησηΔιαγραφήFile 3:01 apo pou 3ekinaei auti i prwtovoulia? Dwse kai alla stoixeia.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δημοκρατία είναι από τα δικαιοτέρα πολιτεύματα σε ένα κράτος ισονομίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να λειτουργήσει η δημοκρατία στον Έλληνα , πρέπει οι νόμοι να ξεκινούν με την λέξη απαγορεύεται
Μόνο έτσι θα μπορούν να λειτουργούν νόμοι και θεσμοί.
Αλλάξτε τον νόμο περί ΜΜΕ
Ένα ραδιόφωνο η μια τηλεόραση η μια εφημερίδα
Απαγορεύεται δημοσιογράφος να μετέχει ο ίδιος σε ΜΜΕ .
Δεν μπορεί δημοσιογράφος να έχει εταιρεία και να απασχολεί δημοσιογράφους, τότε είσαι επιχειρηματίας.
Καταθέτεις την δημοσιογραφική σου ταυτότητα και κάνεις εγγραφή στο ΤΕΒΕ
Ο δημοσιογράφος καταγράφει το γεγονός, δεν μπορεί να είναι ο ίδιος γεγονός.
Καταγράφει την είδηση –δεν μπορεί να είναι η είδηση.
ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ της διαπλοκής
ΟΣΟ ΚΑΙ για τους πολιτικούς ας κόψουν τα δείπνα και της προσκλήσεις, και ως κακομοίρηδες να εκλιπαρούν ένα κάλεσμα – μια φωτογραφία .
Η λύση είναι μόνο μια
ΑΓΝΟΗΣΤΕ τους
ΜΗΝ τους ΒΛΕΠΕΤΕ –ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ –ΜΗΝ τους ΑΚΟΥΤΕ
Την επόμενη μέρα έχει αλλάξει το τοπίο.
Ευχαριστώ .
Περικλής
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ λαός πώς τα ανέχεται αυτά και δεν έχει ξεκινήσει ακόμα ένοπλο αγώνα με ποτάμι αίματος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Σανιδάδες γιατί τα ανέχονται αυτά; Πώς είναι δυνατό να γίνονται Θέμηδες και Μάκηδες αρχηγοί της Ελλάδας και να μη τους έχει γαμίσει ακόμα κανένας; Κανένα πιστόλι δε θα τραγουδήσει;
ΑπάντησηΔιαγραφήOlympiacos
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυναδελφικά μαζί σας !
Σανιδά πώς τα βλέπεις αυτά που κάνει ο Δημήτρης Οικονόμου; Γιατί φυλακίστηκε η Τσέκου;
ΑπάντησηΔιαγραφήH ΤΣΕΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΡΙΑΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.
3.15
ΑπάντησηΔιαγραφήOOOOXXXXIIII!!!!!!!!!!!!!!
TA SIDERIKA STO NISI SOU!
Διαφωνώ με τακτικές Καρατζαφέρη αλλά και για παραδικαστικό και για εκκλησιαστικό τον τρέμαν όλοι. Όσο για τον Τσαρούχα είναι ικανότατος δημοσιογράφος όταν δεν τυφλώνεται από το πράσινο φως...(παρόλο που είμαι κέντρο...) Το θέμα είναι ότι σίγουρα έχει μπλεχτεί ο Θέμος αλλά όταν ο Μάκης εξυμνούσε και στην εκπομπή του και στο Θέμα τον Καραμανλή, τώρα μας κάνει τον ελεγκτή της εξουσιάς...Ήμαρτον. Όντως μόνο με τον λαικισμό του έγινε αποδεκτός όχι με το μυαλό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ/Η Chimeutis είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήFile 3:01 apo pou 3ekinaei auti i prwtovoulia? Dwse kai alla stoixeia.
21 Ιανουάριος 2008 3:07 μμ
Olympiacos
Η πρωτοβουλία έχει ξεκινήσει από τον θρύλο ..συνεχίστε μόνοι σας
Σας στηρίζουμε
Συναδελφικά μαζί σας !
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ λέει ο φωστήρας ΣΥΜΦΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΕΚΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ λένε όλοι οι φωστήρες ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΜΑΥΡΟΤΡΥΠΑ.
Άρα η Τσέκου πρέπει να "ενοχοποιεί" τον ΜαυροΤρύπα.
Έλα όμως που αυτός δήλωσε βγαίνοντας από τον ανακριτή ότι Η ΤΣΕΚΟΥ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΣΕΤΑ...
Οπότε η Τσέκου τον "αθωώνει";
ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΩΡΑ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ;
Νέα αποκάλυψη έγινε πριν απο λίγο αφού ο Γιώργος Αγιοστρατίης ανέφερε ότι έγινε χοντρό επεισόδιο μεταξύ του Θέμου και του Τάσου Καραμήτσου. Οι δύο μόνο δεν ...πλακώθηκαν σε ξενοδοχείο του Ρεθύμνου καθώς ακούστηκαν βαριές κουβέντες απο τον Καραμήτσο που εκτέθηκε στον Θ.Λασκαρίδη. Ο μέτοχος με 20% έφερε τον Λασκαρίδη στην εφημερίδα και γι αυτό αντέδρασε με αυτό τον τρόπο έξαλλος ο Τάσος κατά του Θέμου που στο τέλος χάλασε την συμφωνία.(APO TROKTIKO.GR)
ΑπάντησηΔιαγραφήGIATI ARAGE XALASE TH SYMFONIA O THEMOS?
Γαμώ τη γαμημένη πουτάνα Παναγία των γαμημένων δικαστών του καρκίνου πότε θα πεθάνει ο γαμόπαπας; ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδιά,γιατί απορείτε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μάκης κλείδωσε τη νίκη της ΝΔ το 2004 με την υπόθεση του Πόρτο Καρράς...
Θυμίζω ότι την στιγμή που έβγαλε την υπόθεση οι δημοσκοπήσεις έδειχναν ότι το ΠΑΣΟΚ με την εκλογή Παπανδρέου είχε καλύψει τη διαφορά από τη ΝΔ.Μερικές μάλιστα το έβγαζαν ακόμα και πρώτο κόμμα .
Τελικά είναι απλά τα πράγματα: Ο Μάκης τα είχε βρει με την κυβέρνηση να πουλήσει το ενοχλητικό Θέμα στον κολλητό του πρωθυπουργού Λασκαρίδη. Έλα όμως που ο Θέμος δεν ήθελε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Θέμος μαζεύει λεφτά για να αγοράσει το μερίδιο του Μάκη (με τι τρόπο, νόμιμο ή παράνομο δεν ξέρουμε). Το μερίδιο του Μάκη αποτιμάται περί τα 5,5 εκατ. ευρώ και υπάρχει συμφωνία πρώτης άρνησης άναμεσα στους μετόχους. Δηλαδή, δεν μπορεί κάποιος να πουλήσει εάν δεν προσφέρει πρώτα τις μετοχές στους συνεταίρους του.
Ο Μάκης τρελαίνεται γιατί ο Λασκαρίδης θα έδινε ένα σημαντικό premium για τις μετοχές του. Λεφτά πολλαπλάσια των 5,5 εκατ. ευρώ.
Εδώ μπαίνει σε εφαρμογή το σχέδιο Β. Ο Θέμος παγιδεύεται, ώστε είτε να πουλήσει τις μετοχές του και να φύγει από την εφημερίδα (αυτό ήταν το αρχικό πλάνο, γι' αυτό και ο Μάκης έσπευσε να ζητήσει την αποχώρησή του), είτε να καταστραφεί επαγγελματικά και η εφημερίδα να κλείσει.
Δεν σας γεννά άραγε απορίες γιατί ο Αδριανός έσπευσε να "φωτογραφίσει" τον κομιστή λέγοντας ότι είναι δημοσιογράφος; Αφού επικαλούνταν απόρρητο, κανονικά δεν θα έπρεπε να μη δώσει κανένα στοιχείο για εκείνον;
Όλα όμως ήταν οργανωμένα από την αρχή, ώστε να γίνει ντόρος και μετά από λίγες μέρες το Μαξίμου να "δώσει" τον ενοχλητικό Θέμο και να μην γεννηθούν απορίες γι' αυτο.
Edw exeis ginei tis poytanas ki eseis den exete rapsei tipota??? Ante grapste kati! Me ekneyrizete!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βάλουμε στοίχημα πότε θα πεθάνει το μουνόπανο της Ορθοδοξίας; Πληρώνω 500 ευρώ σε όποιον το βρει.Γαμώ τον Οικονόμου Θέμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήστο press γραφουν την ειδηση πριν την ειδηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήλες να ειναι τιποτα άσχετοι??
τρέχουν να μαθουν τωρα.
παντως ο Θεμος πολυ μαλάκας και λαμογιο.
αλλά και η Κυβερνηση??
περιεργο να τα βρήκαν MEGA KYBERNHSH TSEKOY LASKARIDHS MAKHS
θα μας τρελάνετε?????
απλά ο Θέμος έχει το dvd και εκβιάζει με τις δηλώσεις του την Κυβέρνηση.
απλά τα πράγματα.
φιλάκια
"περιεργο να τα βρήκαν MEGA KYBERNHSH TSEKOY LASKARIDHS MAKHS
ΑπάντησηΔιαγραφήθα μας τρελάνετε?????"
ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΤΙΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ. ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ ΜΕΓΚΑ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΑΚΙΑ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΒΓΑΙΝΕ Ο ΜΠΕΝΥ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΧΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟ ΣΤΟ ΔΟΛ). Η ΤΣ. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΟΜΗΡΕΙΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ, ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΣΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΗΝ Γ.....Σ. Ο ΜΑΚΗΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΣ ΚΙ ΟΛΟ ΛΙΒΑΝΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΑ...ΑΚΟΥ ΕΚΕΙ Ο ΛΑΣΚΑΡΙΔΗΣ ΔΕΝ ΤΑ ΧΕΙ ΒΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΤΟΥ...
H ΤΣΕΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΡΙΑΣ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ.
3.40
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς έτσι.Το εξήγησες περίφημα.
Η διαμάχη του Θέμου με τον Μάκη έχει φόντο την προσπάθεια της κυβέρνησης να βάλει στο χέρι μια ενοχλητική εφημερίδα και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ =
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μεγαλυτερος ΧΑΦΙΕΣ της Ν.Δ.
Ο Λαγος της Κυβερνησις
Αξιζει να τον εχεις ΦΙΛΟ ε;
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΧΟΡΟ ΚΑΟ ΛΑΚΗΣ Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήEΞΑΛΛΟΥ 3.50 ΚΟΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΓΡΑΜΜΗ MEGA-ΤΣΕΚΟΥ-ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΜΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟ DVD.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ MEGA ΟΥΤΕ ΕΙΔΕ ΟΥΤΕ ΑΚΟΥΣΕ,Η ΤΣΕΚΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΤΟ DVD ΣΤΟ MEGA ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟ MEGA ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ,ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΟΝ ΘΕΜΟ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΤΑΖ-ΜΑΧΑΛ ΚΑΙ Ο ΜΑΚΗΣ ''ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ'' ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΙΘΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩΣΕ TO DVD.
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ,ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΑΡΕΑ,ΕΤΣΙ;
Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι ο Μάκης είπε:"Αποκλείεται η ελληνική κυβέρνηση να είπε ψέματα". Ή έχει στοιχεία που πρέπει-έπρεπε να αποκαλύψει η αναιρεί ολόκληρη την προϊστορία του ως δημοσιογράφος, με τα δακρύβρεχτα:"Δεν πήγα φαντάρος γιατί αποστρατεύσαν τον πατέρα μου κι από τότε τους κυνηγάω κλπ κλπ"
ΑπάντησηΔιαγραφήO MAKHS ΤΗΕ ΒΕΣΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΦΙΕΣ ΑΣΧΕΤΟΣ
ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΥΡΓΟΣ
ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΣ ΘΕΜΟ.
ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΔΕΣ
Ρε παιδιά,ποιος είναι τέλος πάντων αυτός ο Λάκης που μας έχουν πρήξει όλοι;Ξέρει κανείς τίποτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΙΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΘΕΜΟΣ ΤΩΡΑ ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΟΥ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΑ ΗΞΕΡΕΣ;
ΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑ ΞΕΡΑΝΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕΣ;
4.08.....o Tzordanelis!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΙΕ ΜΙΛΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΠΡΙΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΙΩΠΑΣ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΣΤΟΡΙ ΝΑ ΚΙΛΑΕΙ;
Α ρε ΛΑΜΟΓΙΟ Τριανταφυλλοπουλε
ΑπάντησηΔιαγραφήΞερεις πολυ καλα τα κολπα αλλα δεν μας ειπες ΠΟΣΑ DVD πηρες την ΒΙΛΑ στην ΕΚΑΛΗ;
Υπηρχε και ενας αλλος συγγενης σου που τον λεγανε Βρουτο και ενας ακομη ο Εφιαλτης που ειχε και ιδια φατσα με τη δικια σου
Και τελος για πες μας πως μπηκε ο αδελφος σου στην κρατικη TV μολις βγηκε η Ν.Δ.στην κυβερνησι.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ PRESS ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ POST ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΡΡΩΣΤΟ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΘΑΝΑΤΟ ΑΝΘΡΩΠΟ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ!!!
ΗΛΕΙΟΣ-ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ
Δυο σιχαμερά υποκείμενα κα;ι οι δύο. Ολα αυτά που κάνουν χρόνια τώρα, μόλις άρχισαν να βγαίνουν στο φως. Και η χώρα αποχαυνωμένη ξεχνάει τη φτώχεια της και μαλακίζεται πανεθνικά. Χέστε τους νεόπλουτους ρε!!! Ακόμα και τώρα μας δουλεύουνε
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαχειριστής 2ξιδίου
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδοποιηθήκαμε, ότι σε post με τίτλο: «Για τους Bloopers» και συντάκτη τον Βασίλη Γρατσία αναρτήθηκε σχόλιο των “The Bloopers Team”, στο οποίο αναφέρεται και ο τίτλος του ιστολογίου μας. Έντεχνα οι αυτοαποκαλούμενοι bloopers ξεκινάνε με έρευνες της Δικαιοσύνης, ασχολούνται με την κακή μας τύχη, που δεν κατοικούμε στο Toronto ή την California(χάρισμά σας η καλή σας τύχη), θεωρούν τους εαυτούς τους «δημοκράτες», μπλέκουν με fishing, πλαστοπροσωπίες, αμερικάνικες νομοθεσίες, επιχειρηματικά teams που κερδίζουν πολλαπλάσια από εμάς «τους πτωχούς», γελάνε μαζί μας παρακολουθώντας στην κονσόλα τους ,την πακιστανικού τύπου δημοκρατία μας και την «δικαιοσύνη του Καραμανλή» και καταλήγουν στο «ερώτημα του σεντονιού»: “πως γίνεται τα σεντόνια στο press-gr, να προέρχονται από τα μπλόγκ 2xidio, το δικό σου, του martingale και των υπολοίπων «συριζογουάτσων»; ΠΩΣ;”
Μου κάνει εντύπωση που εσείς οι τόσο οργανωμένοι, κονομημένοι και καλοστεκούμενοι, έχετε προσωπικές ανησυχίες για μας τους θλιβερούς και μίζεραμπλ πακιστανικούς τύπους. Επιτρέψτε μου να ανησυχώ ιδιαίτερα για αυτές τις ανησυχίες σας.
Οφείλω δε, να διευκρινίσω ότι δεν έχουμε καμία σχέση(το τονίζω:καμία σχέση) με τους Naxios, «συριζογουάτσους» (αν και έχουμε αναρτήσει δικά τους posts) και τον martingale (το δικό του blog, δεν το ξέρουμε καθόλου).
Για τα σεντόνια; Έχω ειδοποιηθεί αρκετό καιρό τώρα και πραγματικά με ενοχλούσαν και εμένα αλλά δεν ήξερα τι να κάνω. Ποτέ δεν ανεβάσαμε comment του 2ξδίου στο press χωρίς να αναφέρεται η ταυτότητα του 2ξδίου και ποτέ δεν χρησιμοποιήσαμε την τακτική αυτή. Σκεφτήκαμε αρκετές φορές να στείλουμε comment για την απορία μας που συμβαίνει κάτι τέτοιο αλλά θεωρήσαμε ότι θα μπλέκαμε με τη λογική: «όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται». ενδεχόμενο που μας απασχολεί και τώρα.
Ποτέ μας δεν είδαμε το press-gr ως μέσο ανάδειξης των δραστηριοτήτων μας ή των ιδεών μας. Εξάλλου πιστεύουμε βαθύτατα ότι η ανωνυμία δεν εξασφαλίζει απήχηση μέσα σε μια πληθώρα άσχετων comments. Ποτέ δεν αναρτήσαμε υβριστικά σχόλια και φτιάξαμε το 2ξ2 ως μια απλή ανάδειξη άρθρων προερχομένων από το χώρο της ΝΔ και του ΚΚΕ (κυρίως και όχι μόνο), αφού διαπιστώσαμε ότι απουσίαζαν παντελώς από το press και θέλαμε να συμπληρώσουμε το κενό. Τόσο απλά. Διαφωνούμε κάθετα με το απαξιωτικό και ισοπεδωτικό ύφος που έχετε αποκτήσει 40 χρόνια τώρα στο Αμέρικα (προσωπικά, έχω ζήσει στο Μόντρεαλ και δεν είναι έτσι όπως τα λέτε. Οι Έλληνες της Αμερικής πονάνε και αγαπάνε την Ελλάδα. Άρα η απαξιωτική συμπεριφορά χαρακτηρίζει αποκλειστικά και μόνο την οργάνωσή σας και όχι τους Έλληνες της Αμερικής).
Είναι φασισμός να μας εμπλέκεται έστω και «ερωτηματικά» ή αφήνοντας «υπονοούμενα» σε πράξεις, οργανώσεις και δραστηριότητες με τις οποίες δεν έχουμε καμία σχέση. Αυτή είναι η «δημοκρατία» σας; Αφήνετε αβασάνιστα και αυθαίρετα υπονοούμενα; Κατηγορείτε εκ του ασφαλούς της ανώνυμης προβοκάτσιας; (δηλώνουμε ανεπιφύλακτα ότι είμαστε υπέρ της ανωνυμίας, όχι όμως για προβοκάτσιες). Βαφτίζεται «παρακρατικό» όποιον διαφωνεί με τα φανατισμένα σας και βαμμένα με μίσος posts και comments; Μήπως οι κουκούλες έχουν γίνει ένα με το δέρμα σας και γι’ αυτό δεν μπορείτε να τις αφαιρέσετε πιά;
Ένας από τους λόγους που αδυνατούμε να σας ακολουθήσουμε και από ένα σημείο και πέρα αδιαφορήσαμε παντελώς για τα σχόλιά σας και τα βιντεάκια σας, είναι διότι αμέσως μετά από οποιοδήποτε σχόλιο κριτικής απέναντι στο απύθμενο θράσος σας, ακολουθεί οργανωμένη επίθεση στημένων, προετοιμασμένων, συστηματικών και ασυναγώνιστων παρα-σχολίων(εκ του παρα-κρατικού) που βρίθουν για «άθλιους υπανθρώπους, στελέχη της νέας διακυβέρνησης», «μαφιόζους, πιόνια του Καραμανλή και του συστήματος», «απολίτιστους, προβοκάτορες φασιστοειδή του Μαξίμου», «υβριστές καθοδηγούμενοι-πληρωμένοι από το Θοδωρή», «παρακυβερνητικούς μηχανισμούς», «χυδαίους παρακρατικούς φασίστες πράκτορες», «δεξιούς σαμποτέρ των “δημοκρατικών” σας blogs», «εγκάθετους προπαγανδιστές αποβράσματα, υφέρποντες, αλήτες, φασίστες». Φυσικά εσείς οικειοποιείστε όλα τα χαρίσματα της Δημοκρατίας. Η Δημοκρατία περιστρέφεται γύρω από τον εαυτό σας και τα πιστεύω σας και περιέργως «έχετε δίκιο σε όλα».
Το κερασάκι:όποιος αντιδράσει, προσπαθεί να φιμώσει εσάς, που περνάτε μια χαρά στο μαμά-Αμέρικα!!!!
[Την απάντηση ετοιμάσαμε αρκετή ώρα τώρα αλλά καθυστερήσαμε να σας την στείλουμε γιατί ψάξαμε να βρούμε αυτούς τους ωραίους προσδιορισμούς που στολίζετε όποιον βρεθεί στο δρόμο σας. Και τους βρήκαμε επαναλαμβανόμενους ξανά και ξανά και ξανά και ξανά…….σε πλήθος comments, γεγονός που αποδεικνύει «οργανωμένη ομάδα σχολίων» «προετοιμασμένη» και «έτοιμη για όλα». Κάντε μια βόλτα στα comments και θα το διαπιστώσετε εύκολα.]
[-Αν είσαστε τόσο δημοκράτες παρακαλούμε δώστε μας και μας λίγη δημοκρατία, να σας ξαλαφρώσουμε και να χαρούμε και μεις οι υπανάπτυκτοι, Πακιστανοί λιγάκι.
-Μάλλον, καλύτερα, ευχαριστούμε, αλλά δεν θα πάρουμε από τη «δημοκρατία» σας. Σας παρακαλούμε κρατείστε την, για πάρτη σας και μεις θα αγωνιστούμε για τη δική μας, Ελληνική Δημοκρατία]
[Σας στέλνουμε την απάντηση πριν το μετανιώσουμε και πάλι, γιατί μάλλον χάνουμε τον καιρό μας, μαζί σας.]
[Ζητάμε συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου.]
O MAKHS ΤΗΕ ΒΕΣΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΦΙΕΣ ΑΣΧΕΤΟΣ
ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΥΡΓΟΣ
ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΣ ΘΕΜΟ.
ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΡΑΒΟΚΥΡΗΔΕΣ
Ο ΜΕΓΚΑ-λος ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ..
«Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας"
«Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας, πιέσεων και εκβιασμών έχει στηθεί εδώ και χρόνια σε μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα. Σε άρθρα της, σε σχόλια, σε ρεπορτάζ, αναγνωρίζεις αμέσως το μήνυμα: « Δώστε μας προμήθεια , αλλιώς σας χαλάμε τη δουλειά». Φυλλομετρούσαμε χθες τις σελίδες , τα άρθρα και τους …υπαινιγμούς της μεγάλης εφημερίδας. Και καταγράψαμε άπειρους εκβιασμούς σε επιχειρηματίες «που δεν τα ακούμπησαν ακόμη», ύμνους σε μεγάλους προμηθευτές που υπέκυψαν και ενίσχυσαν τους ήδη φουσκωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς των ηγητόρων της μεγάλης εφημερίδας και υπονοούμενα για άλλους επιχειρηματίες που δεν προσήλθαν να προσκυνήσουν εμπράκτως τον άπληστο δημοσιογραφικό παράγοντα! Έναν αδίστακτο άνθρωπο με σωρεία συμμετοχών σε επιχειρήσεις – εξεβίαζε την συμμετοχή του σε αυτές τις επιχειρήσεις – έναν άνθρωπο που επαίρεται ότι: «Ναι , ρε, έχω τραπεζικούς λογαριασμούς και στην Αγγλία και στην Αμερική και άμα θέλετε να σας δώσω και τους αριθμούς των λογαριασμών μου»!!!
Αυτά έγραφε το «Αντι» σε παλαιότερο τεύχος του.
η «μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα» δεν είναι το ΘΕΜΑ. Είναι το ΒΗΜΑ. Και ο «άπληστος δημοσιογραφικός παράγοντας», δεν είναι ούτε ο Θέμος, ούτε ο Μάκης. Είναι ο κ. Σταύρος Ψυχάρης.
το προαναφερθέν καταπληκτικό απόσπασμα δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα 14/4/97 στην εφημερίδα «Αδέσμευτος Τύπος» του Δ. Ρίζου. Τι είχε συμβεί;
Μεταξύ των χρηματοδοτών του «Αδέσμευτου» ήταν και ο επιχειρηματίας Δημήτρης Κοπελούζος, ο οποίος χάρις στις σχέσεις του με την «κυβέρνηση Μητσοτάκη» (υπήρξε και τέτοια) υπέγραψε με τη ρωσική Gazprom τη γνωστή συμφωνία για το Φυσικό Αέριο. Μια συμφωνία που επικυρώθηκε αργότερα και από τον Κ. Σημίτη, ως υπουργό Βιομηχανίας με τη συνδρομή του κ. Βερελή. Όπως αποδεικνύεται όμως και από τα σημερινά δεδομένα, η δουλειά με την Gazprom ήταν μια πολύ μεγάλη «μπίζνες» και ως εκ τούτου, η κατά «Αδέσμευτο» «μεγαλύτερη εφημερίδα μίζας» δεν μπορούσε να μείνει απ΄ έξω. Τι ακριβώς διαμείφθηκε δεν το μάθαμε ποτέ, τα αλλεπάλληλα όμως δημοσιεύματα της εποχής σήκωσαν λίγο την κουρτίνα του βρομερού παρασκηνίου. Όπως έγραφε τότε ο Αντ. Καρακούσης στην «Καθημερινή» της 20/4/97, «ο πρόεδρος (Λαμπράκης) δεν έπεισε το «Ρώσο» (Κοπελούζος) να τον δεχθεί στο αέριο και ανέθεσε την υπόθεση στον Σταύρο (Ψυχάρης, γνωστός και ως ο εκτελεστής του συγκροτήματος).Ο Σταύρος ζήτησε τη βοήθεια του Δημήτρη (Ρίζος) και έπεσαν οι προτάσεις με τον γνωστό τρόπο». (Συμπτωματικά ο κ. Καρακούσης εργάζεται σήμερα στο ΒΗΜΑ, υπο τον κ. Ψυχάρη)
Φαίνεται όμως ότι οι προτάσεις ήταν πανάκριβες, ο κ. Κοπελούζος στύλωσε τα πόδια και ο κ. Ψυχάρης κατακεραύνωσε με ενυπόγραφο άρθρο του ,ως ζημιογόνα για το δημόσιο συμφέρον, σύμβαση της ΔΕΗ για μονάδα παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος στην Φλώρινα, συμφερόντων Κοπελούζου. Όμως, ο κ. Κοπελούζος, δεν μάσησε και πάλι και έτσι την επομένη δημοσιεύεται στον «Αδέσμευτο», το προαναφερθέν πόνημα περί Ψυχάρη και Βήματος, με την υπογραφή «Δ. Κ.» (το μικρό όνομα του επιχειρηματία είναι Δημήτρης). Ακολούθησε φυσικά …κόλαση. Όπως έγραφε τότε και η Καθημερινή «ό,τι σιγοψιθυρίζαμε χρόνια μεταξύ μας» άρχισε να βγαίνει στην επιφάνεια και το σύστημα να απειλείται για μια ακόμα φορά σοβαρά μετά το σκάνδαλο Κοσκωτά. Παρενέβη , όμως, ο εμπειρότερος όλων σε αυτά τα θέματα, ο Σωκράτης Κόκκαλης, ο οποίος διαμήνυσε στους κ. Ρίζο και Ψυχάρη, φίλοι του και οι δύο, να μην δώσουν συνέχεια επειδή «θα βγούμε όλοι μας ζημιωμένοι».
Αυτά για να μην ξεχνιόμαστε. Πάει πολύ το ΒΗΜΑ να παριστάνει τον προστάτη της δημόσιας ηθικής από τον «υπόκοσμο» της δημοσιογραφίας.
Ακριβά τανκς μας έφερε από τη Ρωσία, ο Καραμανλής, σύμφωνα με την «Πατσαβουροτυπία»!
Η πατσαβούρα της «Ελευθεροτυπίας» βλέπει ότι είναι ακριβά τα τανκς που αγόρασε η κυβέρνηση από τη Ρωσία. Ταυτίζεται με τα αμερικανικά συμφέροντα και κόπτεται για το χρήμα που έχασε η συμμορία των μεγαλοεκδοτών-εκβιαστών. Προσβάλλονται οι διάφορες εταιρείες που συστεγάζονται στα κτίριά της, υπό την αθώα «προστασία» της. Απαιτούν επιστροφή στο καθεστώς Σημίτη με ανεξέλεγκτα εξοπλιστικά προγράμματα, με μαχητικά που θα πέφτουν από τα περιττά ηλεκτρονικά του Μπόμπολα, με πολυεθνικές μίζες και ανεξέλεγκτες αστρονομικές υπερκοστολογήσεις. Φανταστείτε ότι αυτά τα τανκς αγοράστηκαν χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων αλλά με απευθείας διακρατικές συμφωνίες. Δηλαδή θίχτηκαν άμεσα τα συμφέροντα των εμπόρων όπλων που κρύβονται πίσω από τα μεγαλοεκδοτικά τζάκια και…… χρηματοδοτούν την καταγραφή κάθε ύποπτης περιπέτειας μεγαλοστελέχους της κυβέρνησης. Βάλανε οι παρακρατικοί νταβατζήδες την πατσαβούρα, να «φωνάξει». Τους πάτησε τον κάλο ο Καραμανλής. Χωρίς να μας πει πόσο κόστισαν ανάλογες αγορές από αμερικάνικα τραστ. Όλο το σήριαλ με το Ζαχόπουλο ήταν «κατασκευασμένο» από τα τζάκια των εκδοτών-εμπόρων όπλων για να «τιμωρήσουν» το θράσος του Καραμανλή. Η προσπάθεια αυτοκτονίας του Ζαχόπουλου, τους χάλασε τα σχέδια
Φανταστείτε ότι αυτά τα τανκς αγοράστηκαν χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων αλλά με απευθείας διακρατικές συμφωνίες. Δηλαδή θίχτηκαν άμεσα τα συμφέροντα των εμπόρων όπλων που κρύβονται πίσω από τα μεγαλοεκδοτικά τζάκια και…… χρηματοδοτούν την καταγραφή κάθε ύποπτης περιπέτειας μεγαλοστελέχους της κυβέρνησης.
Βάλανε οι παρακρατικοί νταβατζήδες την πατσαβούρα, να «φωνάξει».
Όλο το σήριαλ με το Ζαχόπουλο ήταν «κατασκευασμένο» από τα τζάκια των εκδοτών-εμπόρων όπλων για να «τιμωρήσουν» το θράσος του Καραμανλή
Το 2ξυδιο τα έγραψε, τα υπόλοιπα είναι μάλλον περιττά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΑΓΑΘΟΜΟΥΝΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΡΙΣΗ?
ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΟΤΙ "ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΣ"
ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΟΥ
ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ
ΦΥΛΑΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΜΟ..
ΧΑΧΑΧΑ
ΤΟ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ
ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΓΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ..
ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΗ.."ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ"
ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΜΠΡΑΚΗ
ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΑ
ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΕΚΔΟΤΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΕΙ ΦΥΛΑΚΗ...ΕΠΕΙΔΗ
ΓΑΜΗΣΕ ΤΗΝ ΤΖΕΚΟΥ..Ο ΖΑΧΟ
ΧΑΧΑΧΑ
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ..
ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕGA-λειο ΣΟΥ..
ΟΙ ΕΚΔΟΤΕS ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ..
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ-ΘΕΜΟΣ ΙΣΟΒΙΑ.
ΕΒΛΕΠΑΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟ DVD.
ΧΙΧΙΧΙ
H ENTOΛΗ ΕΔΟΘΗ ΗΔΗ ΣΤΟΥΣ
ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΥΣ-ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ
Ότι είχα πληροφορηθεί τα είπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ήταν πολλά, αλλά αρκετά για να ισχυριστώ με ασφάλεια ότι όλες οι πλευρές ψεύδονται και παραπλανούν, για να γλυτώσουν την φυλακή.
Φυσικά και ΔΕΝ υποστήριξα ποτέ αυτά που φέρεται να είπε ο Θέμος στον ανακριτή!
Άρα 4.09 μην παραποιείς τα γραφόμενα μου.
Το ζήτημα για μένα δεν είναι, αυτή την ώρα, γιατί ψεύδονται στο Mega, ο Ανδριανός, ο Αγγέλου ( σύμφωνα με όσα διέρρευσαν από την μαρτυρία του), ο Ρουσόπουλος, ο Θέμος, ή Τσέκου κλπ. Αυτό είναι κατανοητό ακόμα και σε αυτούς που δεν γνωρίζουν νομικά.
Το θέμα είναι γιατί ο Καραμανλής, ως ο σημαντικότερος θεσμός της εκτελεστικής εξουσίας, δεν απέλυσε αμέσως το επιτελείο του και δεν διαφοροποιήθηκε, όταν «έμαθε» τις εμφανώς, και σε κάθε περίπτωση, μη σύννομες και πολιτικά αμφιλεγόμενες ενέργειες τους;
Γιατί έσπευσε να τους καλύψει και μάλιστα επιδεικτικά;
Η προσβολή, από εκείνη τη στιγμή και μετά, προς τον θεσμό του πρωθυπουργού και έμμεσα του ελληνικού λαού, διαπράχθηκε από τον κ. Καραμανλή και όχι από τα παιδιά που πηγαινοέρχονται στον ανακριτή.
Ο κ.Καραμανλής έγινε μέρος του σκανδάλου με δική του επιλογή και αυτό δεν το έμαθα από κάποιον, ούτε αποτελεί μυστικό ή πληροφορία, είναι κατάδηλο εδώ και μέρες, αλλά το «περίεργο» είναι ότι πολλοί είναι εκείνοι που το φέρνουν γύρω-γύρω, δίχως να ομολογούν τα αυτονόητα!
Προσωπικά για μένα, ούτε αυτό είναι περίεργο. Εξυπηρετεί την σκοπιμότητα να μην εξαναγκασθεί αυτήν την ώρα σε παραίτηση ο Καραμανλής.
Αλλά για αυτά έχω ήδη πει τη γνώμη μου…
Ο ΜΑΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ
ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΕΧΘΕΣ?
ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ" ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ?
ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΥΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ?
ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΟΥΝ?
ΑΛΛΑ, ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΕΙ???
ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
ΜΑΚΗΣ
Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ.
Ο ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΡΑΤΙΚΩΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ.
ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ
ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΟ ΑΡΧΕΙΟ
ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ?
ΤΟ ΜΕΓΚΑ-ΛΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?
ΓΙΑΤΙ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ?
ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ?
ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Ο ΜΑΚΗΣ ΜΕ
ΤΟ ΥΠΟΚΛΟΠΙΚΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ?
ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ
ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ?
ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΝΕ?
ΜΑΚΗ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ "ΥΛΙΚΟ"
ΝΑ "ΚΑΨΕΙΣ" ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΡΡΗΤΟ"?
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ
ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ-ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?
ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..
ΚΑΡΑΜΑΝΛΑΚΑ
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ-ΛΟΥ
ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΘΑ ΣΕ ΠΑΝΕ ΜΕΣΑ ΓΙΑ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ?
ΧΑΧΑΧΑΧΑ
O MEGA-λος ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΕΓΚΑ-λος ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ..
«Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας"
«Η μεγαλύτερη επιχείρηση μίζας, πιέσεων και εκβιασμών έχει στηθεί εδώ και χρόνια σε μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα. Σε άρθρα της, σε σχόλια, σε ρεπορτάζ, αναγνωρίζεις αμέσως το μήνυμα: « Δώστε μας προμήθεια , αλλιώς σας χαλάμε τη δουλειά». Φυλλομετρούσαμε χθες τις σελίδες , τα άρθρα και τους …υπαινιγμούς της μεγάλης εφημερίδας. Και καταγράψαμε άπειρους εκβιασμούς σε επιχειρηματίες «που δεν τα ακούμπησαν ακόμη», ύμνους σε μεγάλους προμηθευτές που υπέκυψαν και ενίσχυσαν τους ήδη φουσκωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς των ηγητόρων της μεγάλης εφημερίδας και υπονοούμενα για άλλους επιχειρηματίες που δεν προσήλθαν να προσκυνήσουν εμπράκτως τον άπληστο δημοσιογραφικό παράγοντα! Έναν αδίστακτο άνθρωπο με σωρεία συμμετοχών σε επιχειρήσεις – εξεβίαζε την συμμετοχή του σε αυτές τις επιχειρήσεις – έναν άνθρωπο που επαίρεται ότι: «Ναι , ρε, έχω τραπεζικούς λογαριασμούς και στην Αγγλία και στην Αμερική και άμα θέλετε να σας δώσω και τους αριθμούς των λογαριασμών μου»!!!
Αυτά έγραφε το «Αντι» σε παλαιότερο τεύχος του.
η «μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα» δεν είναι το ΘΕΜΑ. Είναι το ΒΗΜΑ. Και ο «άπληστος δημοσιογραφικός παράγοντας», δεν είναι ούτε ο Θέμος, ούτε ο Μάκης. Είναι ο κ. Σταύρος Ψυχάρης.
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΙΖΑΣ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΓΥΡΩ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ.
ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ
ΕΧΟΥΝ ΧΩΣΗ ΔΙΣ ΜΑΥΡΑ ΣΕ ΕΚΔΟΤΕΣ
ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ
ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΤΟ DEAL ME THN RWE.
ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΟΛΕΣ
ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ,ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΑΙ.
ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ..
ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ "ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ"
ΑΛΛΟΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΙΑ "ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ"
ΑΛΛΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΕΡ
ENDESA-MYTIΛΗΝΑΙΟΥ,ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ.
ΑΛΛΟΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ.
ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ Η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ.
ΤΖΟΥΜΑΚΑΣ ΣΤΟ ALPHATV
ΑπάντησηΔιαγραφή«Τα σύγχρονα ανάκτορα, η σύγχρονη καμαρίλα και η σύγχρονη μπόχα είναι οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ και ορισμένοι δημοσιογράφοι που είναι προπαγανδιστές,εκβιαστες"
TA EIΠΕ ΟΛΑ..
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ
ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΤΗ ΦΑΜΠΡΙΚΑ ΤΩΝ ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ Ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙΑ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!
Ακόμη και οι ακριβοπληρωμένοι δημοσιογράφοι δεν μπορούν να βρεθούν απο τη μια στιγμή στην άλλη με βίλλες, θαλαμηγούς, εξοχικά, και καταθέσεις εκατομμυρίων ευρώ. Ο γρήγορος πλουτισμός προυποθέτει συγκεκριμένη δράση, που δεν είναι άλλη απο τους εκβιασμούς-κυρίως επιχειρηματιών. Αν για παράδειγμα το ρεπορτάζ με ρίξει πάνω σ ενα κατασκευαστή που χτίζει οικοδομικό συγκρότημα σε αμφισβητούμενη έκταση, έχω δυο επιλογές. Να το δημοσιεύσω τηρώντας τους κανόνες της δημοσιογραφίας η να εκβιάσω τον επιχειρηματία και να του αποσπάσω χρήματα, τηρώντας τους κανόνες της αρπαχτής. Η τελευταία μέθοδος δεν έχει καμιά διαφορά απ αυτή των Νονών της νύχτας η των Νονών των Ζωνιανών. Αλλος τρόπος να βγάλω λεφτά, εαν είμαι όνομα με επιρροή στο χώρο της δημοσιογραφίας είναι να τη πέσω δίπλα στους αντιπροσώπους των οπλικών συστημάτων που επιχειρούν να τα πασσάρουν στο υπουργείο Αμυνας η δίπλα σε επιχειρηματίες που κάνουν δουλειές με το δημόσιο και να παίρνω μερτικό απο τις προμήθειες.
Χρόνια ολόκληρα εκβίαζε μεγαλοεπιχειρηματίες ο εκδότης της Ελεύθερης Ωρας, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, με την απειλή της 17Ν! Ε, λοιπόν έστω και αργά τον μπαγλαρώσανε. Αυτό που οφείλει να κάνει κάθε επιχειρηματίας που κινδυνεύει απο δημοσιογραφικά λαμόγια- εκβιαστές, είναι να τους ξεμπροστιάζει όποιοι κι αν είναι.
Ο κόσμος είναι πλέον υποψιασμένος και δεν πρόκειται να χαρισθεί σε κανένα δημοσιογράφο, οσο βαρύγδουπος κι αν είναι.
δωστε κρεβατοκαμαρες στον λαο.
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι καμερες στους δρομους.
καμερες στις κρεβατοκαμαρες.
κυπατζηδες ολων των χωρων ενωθειτε.
η ΕΣΗΕΑ ποτε θα παρει θεση, για
τα προιοντα του υποκλοπικου παρακρατους που διακινουν τα μελη της?
ουρλιαζεται για τις καμερες στους δρομους.
οι καμερες στις κρεβατοκαμαρες δεν
σας ενοχλουν?
αει στο διαβολο αλητες.
Η δημοσιογραφία σήμερα είναι η πλέον αποτρόπαια και ανεξέλεγκτη μορφή της εξουσίας και της παραεξουσίας. Είναι το λαρύγγι των νταβατζήδων της κοινωνίας, ο οχετός των πιο βρώμικων κυκλωμάτων και μυστικών υπηρεσιών, ιδιαίτερα οι μεγαλοδημοσιογράφοι και οι «σταρ» της «ενημέρωσης»: «βαποράκια» της εξουσίας είναι στις ποικίλες μορφές της.
Είναι το λαρύγγι των νταβατζήδων της κοινωνίας, ο οχετός των πιο βρώμικων κυκλωμάτων και μυστικών υπηρεσιών,
ο οχετός των πιο βρώμικων κυκλωμάτων και μυστικών υπηρεσιών,
21 Ιανουάριος 2008 3:40 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή"Έλα όμως που ο Θέμος δεν ήθελε..."
ton diapsevoun kai martires kai o laskaridis
"Το μερίδιο του Μάκη αποτιμάται περί τα 5,5 εκατ. ευρώ"
to meridio tou maki einai giro sta 20-25 ekat, alloste 25 tha epernan apo ton laskaridi gia pososto sxedon oso tou maki
kai o themos isxiristike arxika oti to ithele gia na exagorasei ton karamitso(as apofasisei mia dikaiologia kai na meinei se aytin)
"Δεν σας γεννά άραγε απορίες γιατί ο Αδριανός έσπευσε να "φωτογραφίσει" τον κομιστή λέγοντας ότι είναι δημοσιογράφος;"
to eipe se anipopto xrono xoris na ton rotisoun kai eno den itan oute kan thema stin ipothesi zahopoulou o kommistis
"Όλα όμως ήταν οργανωμένα από την αρχή, ώστε να γίνει ντόρος και μετά από λίγες μέρες το Μαξίμου να "δώσει" τον ενοχλητικό Θέμο και να μην γεννηθούν απορίες γι' αυτο."
i theoria themou pou exei mono enan apodekti
ton psifoforo tou pasok pou thelei gia na piesei politika ton papandreou na ton voithisei
edo exei paei stin stefanidou(an pigaine allou tha eprepe na apanta kai se dimosiografikes erotiseis) kai kanei ton kalo oikogeniarxi gia na ton simpathisoume
Ο Λαμπράκης πίσω και πάνω από το κύκλωμα του εκβιασμού Ζαχόπουλου.
ΑπάντησηΔιαγραφή«WaterGate των νταβατζήδων» η υπόθεση Ζαχόπουλου.
Ο Λαμπράκης είναι ο πλέον κερδισμένος από το κύκλωμα του εκβιασμού που στήθηκε γύρω από το «ηθικό παράπτωμα» του Ζαχόπουλου. Αυτός βρίσκεται πίσω και από τις Vodafone υποκλοπές που δεν πήγαν και τόσο καλά. Τον τσάκωσαν νωρίς. Υπήρχε όμως και εφεδρικό σχέδιο, καλά οργανωμένο:παρακολουθήσεις με κάμερες, δημοσιογραφικά μαγνητοφωνάκια, φωτογραφήσεις και κάθε είδους στενό μαρκάρισμα ανθρώπων κοντά στον Καραμανλή. Κανονικά η υπόθεση αυτή, θα έπρεπε να βαφτιστεί:«WaterGate των νταβατζήδων». Γι’ αυτό και η οργανωμένη σεναριολογία ξαφνικά, ανασύνθεσης του πολιτικού σκηνικού με πολιορκητικό κριό το χοντροΒενιζέλο.
Τα πάντα δείχνουν κύκλωμα εκβιαστών που ξέρει να κάνει καλά τη δουλειά του, στην υπηρεσία των νταβατζήδων και υποβοηθούμενο από υπόγειες και ανώμαλες διασυνδέσεις ακροδεξιών και πασοκικών παρακρατικών κέντρων. Στόχος και να τα παίρνουν και να ρίξουν τον Καραμανλή.
Αρχίζει όμως να αποκαλύπτεται η επιβλητική παρουσία του συνήθως υπεράνω πάσης υποψίας, Χρηστάρα του Λαμπράκη. Εδώ κάποιος πάει για σεξ και απέξω τον καταγράφει ολόκληρο βαν. Ο ανακριτής είναι πεπεισμένος ότι η Εύη Τσέκου δεν δρούσε μόνη της. Μπλέκονται σοφέρ, δικηγόροι, εργατολόγοι, μεγαλοστελέχη, Δήμητρες και λοιπές πρακτορικές συνομοταξίες!
Ο Λαμπράκης εκβίαζε πολύ καιρό τώρα το Ζαχόπουλο και ρουφούσε χρήμα του δημοσίου. 170 εκατομμύρια € ρούφηξε, εκβιάζοντας και πάλι δεν τον έφταναν. Ο πόλεμος μεταξύ των βαρόνων της ενημέρωσης προβλέπεται αδυσώπητος. Όσο για το βίντεο που η Τρέμη επιμένει ότι δεν το πήρε. Να κι αν το πήρε να κι αν δεν το πήρε. Ο Χρηστάρας το είχε ήδη. Ο μεγαλύτερος εκβιαστής στην ιστορία της Ελλάδας, πιάστηκε στα πράσσα, αλλά δεν πρέπει να το λέμε γιατί είναι "ο γέροντας του πολιτισμού μας". Όσο για τους εμπλεκόμενους θα δούμε μάλλον να προστατεύουν τον μέγα εκπολιτιστή. Τώρα ήρθε η ώρα και για το Πασόκ να γλιτώσει από αυτό το βραχνά. Αν και θεωρείται ότι άλλη μια φορά θα ταχθεί με τα συμφέροντα των νταβατζήδων.
Ωφελημένος πάει να βγει ο Λαμπράκης γιατί σκεπάζεται το τεράστιο σκάνδαλο των 170 εκατ. €, σε ετήσια βάση, που απορροφούσε από το ΥΠΠΟ. Ο Λαμπράκης είναι ο Ζαχόπουλος του Μεγάρου, χωρίς όμως κανένα ηθικό υπόβαθρο. Στεγνός και ανήθικος καιροσκόπος κερδοσκόπος. Μην περιμένετε να πέσει από κανένα μπαλκόνι! Άδικα θα περιμένετε. Τα παίρνει ανοικτά από όλες τις κυβερνήσεις και τα διαχειρίζεται εν λευκώ. Κανένας απολύτως έλεγχος στα εκατομμύρια που περνάνε από τα υπόγεια του παραπολιτιστικού Μεγάρου. Μέγα σκάνδαλο, αλλά ο στημένος καβγάς Μάκη-Θέμου δεν μας αφήνει να ασχοληθούμε.
Δηλαδή οι διεφθαρμένοι νταβατζήδες δεν αποτελούν βρώμικο κέντρο (παρα)εξουσίας; Η επαφή με τη δημοκραρτικά εκλεγμένη κυβέρνηση είναι καταδικαστέα ενώ οι χρηματοδότες της διαπλεκόμενης αηδίας περνάνε στο απυρόβλητο; Τι λέτε ρε τσουτσέκια; Και ποιος μας βεβαιώνει ότι ο Μάκης δεν τάχει πάρει, πολύ καιρό τώρα για να υποσκάπτει την έτσι κι’ αλλιώς βρωμοφυλλάδα:«Πρώτο Θέμα» που νομίζει ότι αγωνίζεται για τα συμφέροντά μας;(πραγματικά αν γίνεται θα μπορούσαν να σταματήσουν να αγωνίζονται για τα δικά μου συμφέροντα; Πολύ πάνω τους έχουν πάρει τον «αγώνα» και φοβάμαι!). Ο καβγάς Μάκη-Θέμου, πάρτον ένα, χτύπα τον άλλο, υποβόσκει μήνες τώρα. Η φοροδιαφυγή του Θέμου, έχει διαπιστωθεί επίσης πολλούς μήνες τώρα. Μήπως αυτή τη στιγμή, βλέπουμε την κορυφή του χρυσοφόρου παγόβουνου στο τρελλοκομείο του Λαμπρακιστάν;
Πόση φοροδιαφυγή υπάρχει στα συγκροτήματα του υπόλοιπου τύπου....του "δημοκρατικού"; Γιατί μέσα στα συγκροτήματα πηγαινοέρχονται έμποροι όπλων και κάθε είδους καρτέλ; Γιατί γίνεται τεράστια προσπάθεια απόκρυψης του ρόλου που έπαιξε στην παρακολούθηση Ζαχόπουλου, ο Νικολιτσόπουλος και η περίφημη «Δήμητρα»; Γιατί μας ενοχλεί το περιεχόμενο του dvd αλλά συνειδητά δεν ασχολούμαστε με αυτούς που παγίδεψαν και «μαγνητοσκόπησαν» το Ζαχόπουλο, που σημαίνει ότι έχουν παγιδέψει και άλλους με ανάλογους παρακρατικούς μηχανισμούς;
Κάποιος μας δείχνει το φεγγάρι και μας αναγκάζει να κοιτάμε το δάχτυλο….οϊμέ. Κατάντια!
Ελέγξτε τον Λαμπράκη και τον τρόπο που διαχειρίζεται στο Μέγαρο
τα εκατομμύρια! Γαμώ τα Μέγαρα, γαμώ...και τα εκατομμύρια!
Μακρυγιάννης που σας χρειάζεται....
Ο ΜΑΚΗΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΕΣΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ
ΥΠΟΚΛΟΠΩΝ.
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΜΑΚΗΣ ΕΧΘΕΣ?
ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΦΟΒΕΡΟ ΚΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ "ΡΕΠΟΡΤΑΖ" ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ?
ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΥΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΟΥ?
ΜΑΚΗ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ "ΥΛΙΚΟ"
ΝΑ "ΚΑΨΕΙΣ" ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ
ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ?
ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΡΡΗΤΟ"?
ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ
ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΑ-ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?
ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ..
ρε μαλακες μην τα βαζεται με τον τριανταφυλοπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει με την συνεργασια της ΚΥΠ.
φακελωσει ολη την ελλαδα.
δεν ειναι τυχαιος.
εχει καλυψh.
γιαυτο δεν φοβαται να τα βαλει με ολους .οσο ψηλα και αν βρισκονται.
Η ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
εχει φακελωσει και ελεγχει ολους τους θεσμους της χωρας.
δικαιοσυνη,
ανεξαρτητες αρχες.
πολιτικους.
δημοσιογραφους.
ΚΤΛ...
ο μεγαλος διεφθαρμενος αδελφος ..
χειραγωγει την χωρα..
ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΥ ,ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ,ΕΦΤΑΣΑΝ ΤΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ(?)ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΕΙ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ".
ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΑ , ΣΕ ΕΝΑ LIFESTYLE REALLITY, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ Η LIVE ΣΥΜΦΙΛΙΟΣΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΓΟΝΙΣΤΟΩΩΝ ΕΝ ΜΕΣΩ ΔΑΚΡΥΩΝ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΩΝ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΛΑΟΥ.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΙΣ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΕΣ? ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΟΙΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗΜΗ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ,ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΓΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΜΠΑΝΑΝΙΕΣ
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΙ Η ΦΑΝΗ ΠΑΛΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΙΑ ΠΟΣΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟΥ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΒΑΛΛΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ Ο ΑΝΤ1 ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ.....
τρελαθηκε ο Λιακοπουλος.δεν παιρνουν τα δικα του DVD και θελουν ολοι τον Ζαχοπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήεεεεεε εχει και ο Λιακουλος τσοντες.
ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΤΣ. ΜΙΑ ΘΕΣΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΕΥΠ; ΘΑ ΧΕ ΠΟΛΥ ΤΑΛΕΝΤΟ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ, ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΩΣ ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΗΣ...ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΗΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ, ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΓ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ PRESS ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΒΗΝΕΤΕ ΚΑΝΑ-ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ SPAM PLZ, ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ Η ΣΕΛΙΔΑ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΟΙΦΕΣ ΜΕΓΕΝΘΥΣΗΣ ΠΕΟΥΣ.
ti tha ginei re! pote tha balete kainourgia post???
ΑπάντησηΔιαγραφή5.03 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρείς δηλαδή λογικό η αποτίμηση μιας ελληνικής εβδομαδιαίας εφημερίδας να είναι περί τα 70 εκατ. ευρώ;
Το θέμα ότι ο Λασκαρίδης όντως έδινε 25 μύρια για να πάρει κάτι που στα χαρτιά κόστιζε 5 είναι και το "κλειδί" της υπόθεσης.
Αγαπητοί μου φίλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντα χρήσιμα συμπεράσματα και παρατηρήσεις
Υπάρχει, αλήθεια, κάποιος, πολιτικά έντιμος Έλληνας πολίτης που να πιστεύει ότι η Ελλάδα δεν χρειάζεται και μάλιστα άμεσα, ένα εθνικό σχέδιο για την καταπολέμηση της διαφθοράς όπως πρότεινε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργος Παπανδρέου ;
Από την άλλη , την Παρασκευή είχαμε ένα συγκλονιστικό γεγονός που μάλλον ίσως και να πέρασε απαρατήρητο. Μετά το ταξίδι της αναψυχής στις εξωτικές χώρες με όλη την παρέα της χαράς , ο πρωθυπουργός πήγε - εμφανίστηκε στη Βουλή για να απαντήσει στον πρόεδρο του ΣΥΝ κ. Αλαβάνο. Όσοι τον έψαχναν και δεν τον έβρισκαν όλη αυτή την τρέχουσα περίοδο πιθανότατα ν' αναφώνησαν: νότος, νότος ο πρωθυπουργός!!!! .Όταν τον ξαναδείτε να μου το πείτε και μένα να το καταγράψω…
Πάντα με εκτίμηση
babis
Πακιστανοί, μυστικές υπηρεσίες και «Βρώμικο Θέμα».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας θυμίζω την υπόθεση των Πακιστανών.
Το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" έδινε τις πληροφορίες μιας "ομάδας" της ΕΥΠ, που κατηγορούσε κάποιους πράκτορες, οι οποίοι στη συνέχεια κατονομάστηκαν από την ίδια εφημερίδα! Προφανώς, η ύπαρξη διόδου επικοινωνίας μεταξύ εφημερίδας και ΕΥΠ αποκαλύφθηκε και επιβεβαιώθηκε τότε. Η ύπαρξη παρακρατικών μηχανισμών επανακαθορίστηκε, αφού πλέον δεν χρειάζεσαι 45άρι (που είναι άραγε;), αλλά ένα ή περισσότερα ΜΜΕ για να εκβιάζεις και να στοχοποιείς. Θυμηθείτε τη στοχοποίηση Βουλγαράκη από το "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ"...Μετά ακολούθησε τρομοκρατικό χτύπημα στο σπίτι του!!
Το θέμα των Πακιστανών, όπως παρουσιαζόταν ήταν επικοινωνιακά ΑΣΤΟΧΟ. Η κοινή γνώμη δεχόταν ευχαρίστως τον έλεγχο των μεταναστών. Ιδιαίτερα αυτών που μπορεί να σχετίζονταν με τη διεθνή τρομοκρατία. Και ήταν απολύτως αποδεκτή η όποια μεθοδολογία, εάν είχες να κάνεις με πιθανούς τρομοκράτες. Κατά συνέπεια, η προβολή του θέματος αυτού δεν είχε καμία αποδοχή στην κοινή γνώμη. Γινόταν για άλλους λόγους: ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ και ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΣΗ. Τα μηνύματα ΣΑΦΗ: Έχουμε δύναμη. Ακόμα και η ΕΥΠ μπορεί να μας "εξυπηρετήσει". Γι' αυτό πρόσεχε Βουλγαράκη και κυρίως εσύ Καραμανλή που δείχνεις ότι δεν "μασάς". Τα μηνύματα ήταν ΑΜΕΣΑ: κανονικό ΦΑΚΕΛΩΜΑ. Για τον στοχοποιημένο πχ. Ρουσόπουλο εμφανίστηκαν ένα σωρό πληροφορίες, φωτογραφίες και στοιχεία της προσωπικής και οικογενειακής του ζωής. Πως άραγε μαθαίνουν τόσες πολλές ιδιωτικού χαρακτήρα πληροφορίες; Πώς ας πούμε έμαθαν ότι ο Ρουσόπουλος αγόρασε σπίτι; Από το μεσίτη, το δικηγόρο; το συμβολαιογράφο; Ποιοί είναι αυτοί και πως βρίσκουν αυτές τις πληροφορίες; Ποιές είναι οι "πηγές" τους; Δικαιολογούνται ότι κάνουν "ρεπορτάζ", αλλά δεν πείθουν κανένα. Προφανώς έχουν σχέση με το ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟ ΠΑΡΑΚΕΝΤΡΟ που σχετίζεται με όλα τα ΜΜΕ και παρέχει "πληροφορίες" για τους στοχοποιημένους. Θυμηθείτε την περίπτωση Τσιτουρίδη: Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα ΟΛΑ τα ΜΜΕ μετέδιδαν τις ίδιες πληροφορίες με λεπτομέρειες για τις οικογενειακές του σχέσεις. Ανέσυραν με μεγάλη ευκολία πληροφορίες για γεγονότα και σχέσεις της προηγούμενης δεκαετίας και έστησαν ΟΛΟΙ μαζί ένα σκηνικό για να παίξουν όλοι στο ίδιο θεατρικό έργο! Ποιός είναι ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ;
Στην περίπτωση Μαγγίνα, φάνηκε ότι είχε "ψαχτεί" από παντού. Κάποιοι, κάπου συνέλεγαν πληροφορίες, συσκέπτονταν και οργάνωναν το χτύπημα. Στα δημοσιογραφικά τους γραφεία οργανώνουν ΠΡΟΓΡΑΦΕΣ. Συνεννοούνται και ακολουθούν την ΙΔΙΑ γραμμή. Ποιός είναι ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ;
Ο Λιαρέλης σε κάποιο παράθυρο τόνισε με έμφαση ότι ο Ζαχόπουλος είχε ψαχτεί από παντού!
"Η ΕΥΠ ΓΝΩΡΙΖΕ" λέει ο Θέμος και εμφανίζει έγγραφα και αποδεικτικά που του έχουν δοθεί από κάποιους εκεί μέσα που συμμετέχουν όπως φαίνεται στις παρακολουθήσεις και στη συλλογή στοιχείων για λογαριασμό του. Μετά, εμφανίζονται κάποιοι συνάδελφοί του (πχ. Μάνεσης), πρόθυμοι να συνεισφέρουν στην επικοινωνιακή μετάδοση της θέσης και έτσι γίνεται ΘΕΜΑ. Κάποιοι άλλοι από τα παράθυρα προσφέρουν το δικό τους "ρεπορτάζ", πχ Γεωργακόπουλος, Τσαρούχας, Βορίνας και με δήθεν αντιεξουσιαστική φρασεολογία προσφέρουν τη στήριξη.
Το "τυχαίο γεγονός" της αυτοκτονίας Ζαχόπουλου μας θυμίζει έντονα το "τυχαίο γεγονός" της έκρηξης της βόμβας στα χέρια του Ξηρού.
Φαίνεται, ότι το κουβάρι της αποκάλυψης αρχίζει να ξετυλίγεται...
Θα αποκαλυφτεί άραγε ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ;
insider
δειτε¨: http://s2.bitefight.gr/c.php?uid=34839
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαμάχη του Θέμου με τον Μάκη έχει φόντο την προσπάθεια της κυβέρνησης να βάλει στο χέρι μέσω Λασκαρίδη μια ενοχλητική εφημερίδα και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γεγονός.
Απλώς τώρα συζητάμε τον τρόπο με τον οποίο εξελίχθηκε αυτή η προσπάθεια.Αν δηλαδή έγινε με τη βοήθεια του Μάκη,του Θέμου ή και των δύο.
Επίσης,η κυβέρνηση χρησιμοποίησε από το καλοκαίρι την ιστορία των 5 εκατομμυρίων για να πιέσει τον Θέμο.Είτε για να μαλακώσει την προεκλογική κριτική του ,είτε για να πουλήσει την εφημερίδα...Μάλλον και για τα δύο!
ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ... http://www.youtube.com/watch?v=JVgSofIH_K0
ΑπάντησηΔιαγραφήσημερα δεν εχει ποστ.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχουν πολυ δουλεια
υπομονή
Insider στην ΕΥΠ τα έχουνε βρει εδώ και καιρό:Η υπηρεσία παραδοσιακά είναι γαλάζια παρόλα αυτά συνδικαλιστικά πρασινίζει...Οι πράσινοι συνδικαλιστές της ΕΥΠ προφανώς είναι πληροφοριοδότες του Θέματος όπως και τα γαλάζια μεγαλοστελέχοι και οι στρατιωτικοί-μπάτσοι (πάνω από 70% αλλα ΔΕΝ συνδικαλίζονται) είναι πιόνια της κυβέρνησης με την έννοια ότι δεν εξυπηρετούν εθνικά θέματα. Το γεγονός είναι ότι το πόκερ χόντρυνε. Μόλις μπήκε στο γραφείο του ανακριτή ο Θέμος, ο Ρουσό έσπευσε να τον κατονομάσει ως κομιστή. Εν τω μεταξύ έστω ότι είναι κομιστής ο Θέμος, δεν στοιχειοθετείται (ποινικό) έγκλημα ούτε για πλάκα-δεν πληρούνται προυποθέσεις εκβιασμού, αφού και η κυβέρνηση είπε ότι δεν εκβιάζεται, παρά μόνον αν ο Ζαχό πει κάτι τέτοιο ως προς αυτόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτόχος από αυτήν την άποψη είναι ξεκάθαρα η εταιρία των Αναστασιάδη Τριανταφυλλόπουλου Καραμήτσου γιατί αν σου βγει το όνομα εδώ, τέλειωσες. Γι'αυτό και η διμέτωπη επίθεση. Ο Αναστασιάδης δεν θα γλιτώσει κάποια καταδίκη, από κάτι σοβαρό ως παράνομο πάρκιγκ.Εδώ πριν ακούσει δη,οσιογράφος για τα διεθνή χρηματιστήρια είπε ότι η υπόθεση του Θέματος επηρεάζει τη Σοφοκλέους...
21 Ιανουάριος 2008 6:06 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήμας δουλευεις ρε φιλε
πως ειναι "παραδοσιακα" γαλαζια,
μετα απο εικοσι χρονια πασοκ?
πως γινεται οι "γαλαζιοι" κυπατζηδες να ψηφιζουν "παραδοσιακα" πασκε-πασοκ?
ενταξει οι δεξιοι ειναι αγαθιαρηδες,αλλα μην τους δουλευεται και ψιλο γαζι.
Του Αγίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι είχα πληροφορηθεί από τους χαφιέδες και τους πράκτορες που συνεργάζομαι τα είπα.
Δεν ήταν πολλά, αλλά αρκετά για να ισχυριστώ με ασφάλεια ότι όλες οι πλευρές ψεύδονται και παραπλανούν, για να γλυτώσουν την φυλακή.
Φυσικά και υποστήριξα αυτά είπε ο Θέμος στον ανακριτή, αλλά
4.09 μην παραποιείς τα γραφόμενα μου.
Έχει δίκιο ο Θέμος, τον φασισμό είναι αδύνατον να τον διακρίνεις από την αλητεία και το απύθμενο θράσος που αντιστρέφει την πραγματικότητα.
Έχουν δίκιο οι πασοκτζήδες όταν παράλληλα με την κριτική τους σε αντιδημοκρατικές συμπεριφορές της εξουσίας, προσπαθούν να εμποδίσουν την χυδαιότητα να σκεπάσει το λόγο μας και να μας εξοβελίσει από το blog. Εμείς δεν μπορούμε να τους συναγωνιστούμε σε αυτά.
Στην αλητεία και τις μαφιόζικες πρακτικές αυτοί είναι οι καλύτεροι!
Το θέμα είναι ότι ο Καραμανλής, ως ο σημαντικότερος θεσμός της εκτελεστικής εξουσίας, αμέσως εκφράστηκε στην βουλή με κατηγορηματικό τρόπο.
Αλλά μη λυπάσαι μόνο αυτούς…όλοι "αξιολύπητοι" είμαστε!
Kαι αυτοί που δεν αντιδρούν και οι άλλοι, σαν τα μούτρα μου, που μη ανεχόμενοι άλλο αυτή την ελεεινή κατάσταση και αισθανόμενοι μόνοι την…κοπάνησαν!
ρε πασοκια με κατι αλλο θα ασχοληθειτε?
ΑπάντησηΔιαγραφήεδω μιλαμε και τοποθετουμαστε για σοβαρα θεματα
ολα θα τα φανερωσει η δικαιοσυνη
οποιος το παιζει εξυπνος να βγει ονομαστικα να το καταγγειλει
αντε....δεν σας βλεπω
Προφανώς φίλε δεν διαβασες καλά ή δεν ξέρεις ποιοι έχουν δικαίωμα συνδικαλισμού στην ΕΥΠ και πόσοι είναι αναλογικά. Οι στρατιωτικοί-μπάτσοι είναι πολλοί παραπάνω και τοποθετούνται από την εκάστοτε κυβέρνηση-βυσματικότατη μετάταξη. Δεύτερον η ΕΥΠ ποτέ δεν διαβρώθηκε από το πασοκ, μπήκαν και μπόμπες σε όποιον το προσπάθησε πχ σε πτέραρχο ε.α. τώρα που ήταν κολλητός του παπανδρεόυ. Οπότε όχι δεν σε δουλεύω.
ΑπάντησηΔιαγραφή"ΚΑΙ ΦΙΜΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΑΡΜΕΝΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι τώρα δειλός"
Με έκπληξη διάβασα σχόλιο του "Αγίου", βέβαια δε γνωρίζω κατά πόσον πρόκειται περί του αυθεντικού, αλλά εάν κρίνει κανείς από τον διάχυτο εκνευρισμό και "προσωπικό τόνο" που δίνει όπως ισχυρίζεται ο ίδιος, μάλλον είναι ο αυθεντικός, πλην όμως αυτοαναγορευθής, Άγιος!
Διότι μόνο περί "Αγίου" δεν πρόκειται τελικά, αλλά περί "εγκάθετου" (προσφιλής του έκφραση)ευθυμογράφου-σεναριογράφου, υποταγμένου από "προπαγανδιστές και λογής-λογής φασιστοειδή" (άλλη αγαπημένη του φράση, στους τυφλούς του ευσεβείς πόθους. Τους δικούς του και των αγαπημένων του "πρακτόρων" (τρίτη αρέσκουσα φράση.
Θαυμάστε λοιπόν έναν "άγιο", την γραφή του οποίου, αναμένουν με αγωνία διαβάσουν τα φλυναφλήματα του "υπερανρώπου" ο οποίος χαρακτηρίζει όσους τολμούν να απαντήσουν, που; στο ελεύθερο διαδίκτυο, ως "υπάνθρωπους".
Κρίμα, αλλά και ντροπή του!
Οι όποιες πεποιθήσεις του, όμως δεν θα πρέπει να συνάδουν με τις παρακάτω εκφράσεις του, οι οποίες δείχνουν φανερά ότι το ύφος του δείχνει και το ήθος του!
Από κείμενο του "αγίου" (21-1-08, 12:06 μ.μ., με τίτλο: “για τους Bloopers”:
"ο φασισμός των ανθρώπων που στηρίζουν την εξουσία Καραμανλή
να με συκοφαντήσουν
να ασελγήσουν
πλαστοπροσωπία
αθλιότητες
οι πράκτορες
παρακρατικές μεθοδεύσεις
χυδαίου συστήματος
εμπέδωση ενός μαφιόζικου συστήματος παραεξουσίας
μαφιόζοι του συστήματος στο οποίο πρωθυπουργεύει ο κ. Καραμανλής
οι άθλιοι αυτοί υπάνθρωποι
δολοφονικό όπλο στα χέρια μαφιόζων
χρησιμοποιούν προβοκατόρικα
τον φασισμό είναι αδύνατον να τον διακρίνεις από την αλητεία
να ακολουθούμε κανόνες προφύλαξης σαν να ζούμε σε Χούντα
Τα πιόνια του καθεστώτος της νέας διακυβέρνησης του Καραμανλή
συνεργασία με τους νταβάδες
παρακυβερνητικούς μηχανισμούς
Στην αλητεία και τις μαφιόζικες πρακτικές αυτοί είναι οι καλύτεροι
ανθρώπους που υπερασπίζονται το καθεστώς
εγκάθετοι προπαγανδιστές και λογής-λογής φασιστοειδή.
Σας αρέσει δεν σας αρέσει!
κάποιοι αλήτες, πράκτορες και δεν ξέρω εγώ τι άλλο αποβράσματα
εγκάθετοι και αλήτες, με την κοινή έννοια του όρου"
Ναι, ναι, αυτός είναι "Ο ΑΓΙΟΣ"
Να τον χαίρεστε!
Αλλά δεν θα περίμενε κανείς τίποτα παραπάνω από ένα άτομο, ίσως το μοναδικό στο πολιτικό μας σύστημα, το οποίο να προφασίζεται ότι: "υποκλέπτοντας (η Κυβέρνηση)με ψεύδη και πλασματικές εικόνες την ψήφο των πολιτών".
Ίσως όλα τα παραπάνω να τα έγραφε κοιτάζοντας κατάματα τον εαυτό του στον καθρέφτη...
Η ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΣΟΥ ΒΡΕ ΠΑΝΔΩΡΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΗ ΚΟΤΤΑΚΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΦΛΟΓΕΡΟΣ ΣΟΥ ΛΟΓΟΣ ΟΜΩΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΚΑΤΙΑ (ΤΖΙΓΓΕΡ ΘΕΕ ,ΟΞΩ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΕ ΚΛΠ.)ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΩΝ .
ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ; Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ; Ή ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί μου φίλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως πάντα σημαντικά νέα και συμπεράσματα.
Τα «άλματα» ….
Ειλικρινά δεν μπόρεσα να κατανοήσω την επιμονή της αντιπολίτευσης για την κλήτευση του babis στην επιτροπή Σεξουαλικών υποθέσεων της Βουλής. Πέραν της σημειολογικής σημασίας που προσδίδει ένα τέτοιο γεγονός , επί της ουσίας είναι γνωστό στους πάντες πλέον ότι ουδέν θα προσέφερε στην εξεταζόμενη υπόθεση ως ΥΠ.
Μάλλον για να τους μιλήσει για τη «θητεία» του στο «Συγγρού»
να κάνει «άλματα» στο μέλλον όπως ο ίδιος έλεγε στις δηλώσεις του τότε.
Τα τσιμπούκια μου αρέσουν πολύ. Προχτές το απόγευμα ήμουν πολύ καυλωμένος και είπα να πάω σε ένα τσοντοσινεμά στον Πειραιά στην Φίλωνος. Έκατσα πίσω-πίσω. Ήταν ένας 50άρης ο οποίος χαίδευε τον πούτσο του πάνω απο το παντελόνι. Τον πλησίασα και έφτασα δίπλα του. Έβαλα το χέρι μου στον πούτσο του και άρχισα να τον χαιδεύω έντονα.
Αυτός κατέβασε το φερμουάρ και τον πέταξε έξω. Είχε πούτσο όχι πολυ μεγάλο αλλά αρκετά χοντρό. Μου κατέβασε το κεφάλι στον πούτσο του και τότε άρχισα να τον γλύφω. Ήταν πολύ καυλωμένος και του άρεσε τόσο πολύ η πίπα που βογγούσε. Τότε ήρθε δίπλα ένας στην ηλικία μου (γύρω στα 52) με τον πούτσο έξω και άρχισε να σπρώχνει το κεφάλι μου στο δικό του πούτσο. Έκατσα στα γόνατα και άρχισα να τσιμπούκωνω μια τον ένα και μια τον άλλο. Κάποια στιγμή το πενηντάρης με έχυσε στη μάπα και έφυγε. Τότε ήρθε και ένας άλλος γύρω στα 55 με μία τεράστια πούτσα που δυσκολευόμουν να την νβάλω στο λαιμό μου. Ο ένας έριχνε πουτσοσκάμπιλα και ο άλλος μου τον έβαζε με΄χρι το λαιμό μέχρι που με έχυσαν και οι 2. Έχυσα και γω και έφυγα ευχαριστημένος απο το σινεμα.
Σαν να μην ξέρουν όλοι μας πλέον , ότι το μόνο «άλμα» που έγινε ήταν αυτό του απόλυτου άρχοντος τον οποίο άφησε.
Όπως και η πολιτική ζωή της χώρας εκτοτε !
Επίσης μου αρέσουν τα εξωτικά ταξίδια. Αν και ο ίδιος εκτός από την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία ,το Βιετνάμ και την Ταυλάνδη
Με εκτίμηση
babis
Γιατί έσπευσε να τους καλύψει και μάλιστα επιδεικτικά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι είχα και ΔΕΝ υποστήριξα ποτέ αυτά που αλλά αρκετά για να πληροφορηθεί τα είπα.
Δεν ήταν πολλά, για να γλυτώσουν την φυλακή.
Φυσικά ισχυριστώ με ασφάλεια ότι όλες οι πλευρές ψεύδονται και παραπλανούν,φέρεται να είπε ο Θέμος στον ανακριτή!
Άρα 4.09 μην παραποιείς τα γραφόμενα μου.
Το ζήτημα για μένα δεν είναι, αυτή την ώρα, , ή Τσέκου κλπ. Αυτό είναι κατανοητό ακόμα και σε αυτούς γιατί ψεύδονται στο Mega, ο Ανδριανός, ο Αγγέλου ( σύμφωνα με όσα διέρρευσαν από την μαρτυρία του), ο Ρουσόπουλος, ο Θέμοςπου δεν γνωρίζουν νομικά.
Το θέμα είναι γιατί ο Καραμανλής, ως ο σημαντικότερος θεσμός της τις εμφανώς, και σε κάθε περίπτωση, μη σύννομες και πολιτικά αμφιλεγόμενες εκτελεστικής εξουσίας, δεν απέλυσε αμέσως το επιτελείο του και δεν διαφοροποιήθηκε, όταν «έμαθε»ενέργειες τους;
Η προσβολή, από εκείνη τη στιγμή και μετά, προς τον θεσμό του πρωθυπουργού και έμμεσα του ελληνικού λαού, διαπράχθηκε από τον κ. Καραμανλή και όχι από τα παιδιά που πηγαινοέρχονται στον ανακριτή.
Ο κ.Καραμανλής έγινε μέρος του σκανδάλου με δική του επιλογή και αυτό δεν το έμαθα από κάποιον, ούτε αποτελεί μυστικό ή πληροφορία, είναι κατάδηλο εδώ και μέρες, , δίχως να ομολογούν τα αυτονόητα!
Προσωπικά αλλά το «περίεργο» είναι ότι πολλοί είναι εκείνοι που το φέρνουν γύρω-γύρωγια μένα, ούτε αυτό είναι περίεργο. Εξυπηρετεί την σκοπιμότητα την ώρα σε παραίτηση να μην εξαναγκασθεί αυτήν τη γνώμη μου…
Τα τσιμπούκια μου αρέσουν πολύ.
Ο ΑΓΙΟΣ babis
ΣΕΜΝΕ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΕ ΦΑΣΙΣΤΑ ΤΩΝ 7.07 ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΚΙΤΡΙΝΙΖΕΙΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΟΥ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΩΝ 8.49 ΚΑΙ 6.33 ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ ΒΡΩΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΜΕΤΑ... ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΟΛΕΣ ΣΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΣΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΖΑΧΟ!
Άκουσε ανίδεε και ανίκανε να αντιπαρέλθεις στα γραφόμενα, ψευτουβριστή της δεκάρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάθε πως ούτε σεμνός είμαι, ούτε ταπεινός, όταν θέλω, ούτε φασίστας σαν εσένα και τους ομοίους σου που δεν αντέχουν στη δημόσια κριτική.
Μόλις έμαθα ότι ο αυτοκλητος άγιος της Τρικούπη, απέκτησε και αυτόκλητους δικηγοράκους προς υπεράσπιση.
Άραγε γιατί δεν απαντά ο ίδιος και βάζει τα τσιράκια του;
Που είναι η "επαναστατική" του φωνή;
Μα, τόσο πολύ σας ενοχεί τέλος πάντων αυτή η Κυβέρνηση;
Τόσα πολλά χάσατε...;
Δεν χάσαμε τόσα πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάσαμε την αξιοπρέπεια μας.
Αυτές τις μέρες αυτό που συζητάμε δεν είναι πόσα χάνει κανείς, αλλά ΠΟΣΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ.
Το ερώτημα λοιπόν συνεχίζει να είναι το ίδιο.
Τόσα πολλά κερδίζετε που δεν σας νοιάζει που χάνετε την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ σας;
Πόσα πολλά είναι αυτά;
Από την ιστορία της Τσέκου κινδυνεύετε να χαρακτηρισθείτε ως άνθρωποι, σύμφωνοι με το να πουλάνε την αξιοπρέπειά τους σαν την Τσέκου, τα κορίτσια σας, οι γυναίκες σας, για να κερδίσετε αυτά τα τόσο πολλά;
Το ρωτάω επειδή είσαι προκλητικός και δεν το πιστεύω, σε διαβεβαιώ.
Καταλαβαίνω ότι είσαι προκλητικός, επειδή δεν θέλεις να πιστέψεις ότι οι εκλεκτοί σου μπορεί να είναι τόσο χυδαίοι.
Δεν πειράζει. Ολοι μας καταλαβαίνουμε ότι μέσα στις γραμμές σας, θα υπάρχει και η συντριπτική πλειοψηφία των μελών σας που θα δρομολογήσει την απαραίτητη αλλαγή προσώπων και διαδικασιών, επειδή δεν είναι δυνατό να "συμπλεύσουν" με απατεώνες που δυσφημούν το όνομα του Νεοδημοκράτη με τόσο χυδαίο τρόπο.
Ασε λοιπόν την άχαρη στάση σου.
Στην εποχή μας το ερώτημα δεν είναι πόσα χάνει κανείς, αλλά πόσα κλέβουν ΚΑΠΟΙΟΙ υπεράνω κάθε ΥΠΟΨΙΑΣ.
Χωριάτης
Το είχα καταλάβει από την πρώτη στιγμή ότι είστε απόλυτα "επαγγελματίες" εδώ μέσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι "γνώσεις" σας είναι εκ των έσω.
Είναι βέβαιο ότι εκτελείτε διατεταγμένη υπηρεσία.
Η αξιοπρέπεια σας, χάνεται αυτομάτως από τις ύβρεις και τις εκφράσεις που έχετε χρησιμοποιήσει κατά καιρούς.
Για το "ΠΟΣΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ", έχεις να καταγγείλεις κάτι, ξέρεις κάτι ή το γράφεις εν υπηρεσία;
Ή μήπως ξέρεις καλά αν και τι κερδίζει ο έχων την εξουσία;
Το ερώτημα λοιπόν συνεχίζει να είναι το ίδιο.
Τόσα πολλά χάσατε;
Πόσα πολλά είναι αυτά;
Ηιστορία της Τσέκου έχω την εντύπωση ότι θα γίνει το νέο σύμβολο, της νέας σημαίας, του νέου κόμματός σας.
Τους αισχρούς χαρακτηρισμούς σου στους επιστρέφω κατάμουτρα.
Σκουπίσου.
Συνηθισμένοι είστε σ'αυτό!
"Γραμμές" και ρεύματα που έγιναν ρυάκια να τα αναζητήσεις στο απόκομμά σας.
Και μην ονειρεύεστε για το αν θα "υπάρχει και η συντριπτική πλειοψηφία των μελών σας που θα δρομολογήσει την απαραίτητη αλλαγή προσώπων και διαδικασιών".
Αυτό το έργο παίζεται προς το παρόν με μεγάλη επιτυχία μάλιστα στη γειτονιά σας, προσφέροντας άφθονο γέλιο.
Όσο για το "πόσα κλέβουν ΚΑΠΟΙΟΙ υπεράνω κάθε ΥΠΟΨΙΑΣ", διακρίνω ότι είσαι καλά εκπαιδευμένος.
Ε! 20 χρόνια ήταν αυτά. Κάτι θα μάθατε.
Δυστυχώς όμως, μόνο αυτό είχατε μάθει πολύ καλά και τώρα σας πονάει πολύ.
Είναι λογικό άλλωστε.
Περαστικά εύχομαι μόνο και πολλή υπομονή.
Αργεί ακόμη η τέταρτη τετραετία Καραμανλή.
Φιλάκια
Υ.Γ. Χαιρετισμούς στον άφαντο "άγιο".
Δεν καταλαβαίνω, άνθρωπέ μου, το μένος σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου γράφεις:
"Τους αισχρούς χαρακτηρισμούς σου στους επιστρέφω κατάμουτρα.
Σκουπίσου."
Ποιούς αισχρούς χαρακτηρισμούς;
Κάνε τον κόπο να τους κάνεις κόπυ - πέιστ. Αν σου έχω μιλήσει με αισχρούς χαρακτηρισμούς, θα σου ζητήσω συγνώμη.
Το δεύτερο λάθος που κάνεις, είναι ότι είσαι νέος στο μπλόγκ και έτσι δεν ξέρεις, το πολύ απλό πράγμα που το ξέρουν όσοι επισκέπτονται το μπλόγκ.
Δεν είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ, ούτε ήμουν ποτέ.
Οπως καταλαβαίνεις , δεν έχω να κερδίσω τίποτε, δεν ξέρω πόσα κερδίζουν οι άνθρωποι της εξουσίας και το σημαντικότερο, δεν με ενδιαφέρει να κερδίσω τίποτε, επειδή έχω την δουλειά μου που δεν εξαρτάται από το κράτος και την πολιτική, είμαι πολύ καλός επαγγελματίας και δεν κινδυνεύω , όποια κυβέρνηση και να έχουμε.
Σε λυπάμαι.
Χωριάτης
Στην αντιπαράθεση του Χωριάτη δεν θα υπεισέλθω, είναι γνωστό ότι είναι γραφικός μακάκας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ερώτηση έχω να κάνω.
Που είναι οι bloopers;
Τους μαζέψανε επιτέλους;
._
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΠΟΥΤΑΝΑΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην σκληρότητα στον διαδικτυακό χώρο μην την αποκαλείς "μένος" και μη βγάζεις κι εσύ λάθος συμπεράσματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θέλω να μου ζητήσεις συγνώμη, ούτε να με λυπάσαι. Θα μπορούσα να απαντήσω περί "λύπης".
Δέχομαι την καλή σου πρόθεση και την διάθεση για διάλογο.
Πάρε όμως το "κόπυ - πέιστ", που ζήτησες και αξιολόγησέ το:
1. "...να πουλάνε την αξιοπρέπειά τους σαν την Τσέκου, τα κορίτσια σας, οι γυναίκες σας, για να κερδίσετε αυτά τα τόσο πολλά;"
2. "...επειδή δεν θέλεις να πιστέψεις ότι οι εκλεκτοί σου μπορεί να είναι τόσο χυδαίοι..."
3. "...επειδή δεν είναι δυνατό να "συμπλεύσουν" με απατεώνες που δυσφημούν το όνομα του Νεοδημοκράτη με τόσο χυδαίο τρόπο..."
Εάν δεν είσαι ΠΑΣΟΚ θα ήθελα να ήξερα τότε τι πρεσβεύεις πολιτικά για να μπορέσουμε να αντιπαραθέσουμε τις ιδέες μας, αλλιώς...όλα τα ευχολόγια, τα σενάρια και οι αόριστες κουβέντες για εμένα δεν αποτελούν πολιτική σκέψη.
1.Από την ιστορία της Τσέκου κινδυνεύετε να χαρακτηρισθείτε ως άνθρωποι, σύμφωνοι με το να πουλάνε την αξιοπρέπειά τους σαν την Τσέκου, τα κορίτσια σας, οι γυναίκες σας, για να κερδίσετε αυτά τα τόσο πολλά;
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Καταλαβαίνω ότι είσαι προκλητικός, επειδή δεν θέλεις να πιστέψεις ότι οι εκλεκτοί σου μπορεί να είναι τόσο χυδαίοι.
3. Δεν πειράζει. Ολοι μας καταλαβαίνουμε ότι μέσα στις γραμμές σας, θα υπάρχει και η συντριπτική πλειοψηφία των μελών σας που θα δρομολογήσει την απαραίτητη αλλαγή προσώπων και διαδικασιών, επειδή δεν είναι δυνατό να "συμπλεύσουν" με απατεώνες που δυσφημούν το όνομα του Νεοδημοκράτη με τόσο χυδαίο τρόπο.
--------
Αυτό είναι το πλήρες κόπυ-πέιστ και δεν βλέπω πουθενά να είμαι χυδαίος.
Εν πάσει περιπτώσει, κάνε ότι νομίζεις, αλλά να θυμάσαι ότι πάντα θα υπάρχουν και κάποιοι, που δεν έχουν κυλήσει στον "βούρκο", ούτε προτίθενται να το κάνουν για να έχουν την ευχαρίστηση, της "νίκης" σε ένα αέναο παιχνίδι ανταγωνισμού.
ΠΑΣΟΚ δεν είμαι. Είμαι κεντροαριστερός ανέναταχτος, που ενδιαφέρεται γιά ότι συμβαίνει και στο ΠΑΣΟΚ και στην Αριστερά και είμαι πολύ λυπημένος που δεν μπορούν να βρούν τον τρόπο να συζητήσουν, για το πολιτικό μέλλον της χώρας, χωρίς να έχουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού τους την εξουσία.
Σιχαίνομαι την έλλειψη δημοκρατικής αλληλεγγύης.
Βλέπουν τα χτυπήματα κάτω από την ζώνη που δέχεται ο ΓΑΠ, από όλο τον εθνικιστικό εσμό, με τα διάφορα , είναι αμερικανάκι, χορεύει άγαρμπα ζειμπέκικο, σκουπίζει κλπ και δεν λένε κουβέντα για τον λαικισμό, επειδή τους στέλνει ψήφους.
Ε, όλα αυτά τα σιχαίνομαι. Η πολιτική για μένα είναι πρώτα απ'όλα δημοκρατικός πολιτισμός και αυτός δυστυχώς για την χώρα λείπει.
Χωριάτης
Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΗΔΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ,ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙ Η ΝΤΟΡΑ.
ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΡΩΝΕ ΨΩΜΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΦΡΙΖΟΥΝ,ΣΥΝΙΣΤΩ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ .ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΟΣΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΑΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΔΕΜΕΝΗ-ΣΤΗΝ ΑΝΕΜΗ ΤΥΛΙΓΜΕΝΗ ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΚΟΥΜΠΑΡΩΝ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ .
ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΕΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ.