GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

5 εικόνες για το ρόλο της ΕΛ.ΑΣ.!

. Από το www.anything-but-ND.blogspot.com , 5 εικόνες που επαναλλήφθηκαν άπειρες φορές χθες στο κέντρο της Αθήνας και "τα λένε όλα&qu...

.
Από το www.anything-but-ND.blogspot.com
,

5 εικόνες που επαναλλήφθηκαν άπειρες φορές χθες στο κέντρο της Αθήνας και "τα λένε όλα"...
Εικόνα 1: Κρανοφόροι και κουκουλοφόροι Χρυσαυγίτες επιτίθενται καλυπτόμενοι από τα ΜΑΤ.
Εικόνα 2: Κρανοφόροι και κουκουλοφόροι Χρυσαυγίτες ανασυντάσσονται πίσω από τα ΜΑΤ.
Εικόνα 3: Κρανοφόροι Χρυσαυγίτες επιτίθενται μαζί με τα ΜΑΤ χρησιμοποιώντας την ελληνική σημαία σαν ρόπαλο.
Εικόνα 4: Κρανοφόροι και κουκουλοφόροι Χρυσαυγίτες προκαλούν καλυπτόμενοι από τα ΜΑΤ.
Εικόνα 5: Κρανοφόροι και κουκουλοφόροι Χρυσαυγίτες εκσφενδονίζουν πέτρες καλυπτόμενοι από τα ΜΑΤ.
Εκείνοι που κρατούν αντί ροπάλου την ελληνική σημαία στο ένα χέρι ενώ με το άλλο χαιρετούν ναζιστικά, είναι οι ίδιοι που δήθεν αγανακτούν όταν τη βλέπουν να ξηλώνεται.
Άξια συμπαραστάτρια των Γερμανοτσολιάδων η Ελληνική Αστυνομία.

66 σχόλια

  1. Ξεχάσατε ρε σαϊνια το ξύλο στους συνταξιούχους από το ΠΑΣΟΚ του Σημίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ

    ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΛΑΟΣ
    ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
    ΑΔΩΝΙΣ-ΠΛΕΥΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
    ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ.

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΥ
    ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 80 ΝΑ ΜΗΝ
    ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπλα μπλα "παρακρατος της δεξιας"
    για να ξεχασουμε το "αριστερο παρακρατος της μιεζενς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΑ?
    TΩΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΜΕ
    ΝΕΚΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΗ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΕΤΕ ΣΤΟ "ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ
    ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ"?
    ΜΕΓΚΑ-ΛΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΨΗΝΕΤΑΙ..
    ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑ ΕΙΝΑΙ?
    ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ
    ΕΙΔΗΣΕΩΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλά έκαναν τα παιδιά της Αυγής και συνέδραμαν τα ΜΑΤ.
    Κάποια στιγμή θα πρέπει και εμείς οι υπόλοιποι απλοί πολίτες να βουτήξουμε αυτά τα κολόπαιδα που καταστρέφουν την περιουσία του κόσμου και αφού τα υδροβολήσουμε με πολύ νερό να τους χώσουμε δύο ηλεκτρικούς ακροδέκτες 220 V έναν μπρος και έναν πίσω για να καταλάβουν.

    Μπράβο ρε παιδιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. O “τηλεδικαστής” Οικονομέας δίνει ανταπόκριση από το…..Ιράκ!!!

    Το εργαλείο ο Οικονομέας «σχολιάζοντας» τα χθεσινά γεγονότα στο κέντρο της Αθήνας μέσα από το θολό «δημοκρατικό» και «επαναστατικό» του βλέμμα.



    «Και τι δεν είδαμε.

    Η Κυβέρνηση να ξυλοφορτώνει αθώους και «δημοκρατικούς» πολίτες.

    Η Κυβέρνηση να επιτίθεται σε συμπατριώτες μας
    με το πρόσχημα της σύγκρουσης
    ακροαριστερών και ακροδεξιών ομάδων.
    Ο κόσμος είναι εξαγριωμένος.
    Μας κοροϊδεύει η Κυβέρνηση».


    Η Mega-λειότητα του γελοίου και
    Η γελειότητα του Mega-εισαγγελείου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ανωνυμε 3:37 πμ εισαι ανεκδιηγητος.
    αλλα κ εσυ γερμανοτσολιας θα εισαι.
    δεν θα μπω σε διαλογο μαζι σου μονον κ μονον επειδη υποστηριζεις τους καραφλους ουνους.
    η περιφρονηση μου και πολυ σου ειναι.
    επιτελους κατι πρεπει να γινει με τα φασιστοειδη. δημοσιευστε φωτογραφιες τους καντε τους να τρεξουν πισω στις τρυπες τους. δεν ειναι δυνατον παρουσια αστυνομιας να μαχαιρωνουν κοσμο.
    ΑΙΣΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. san den ntrepetai o karamanlhs m ayta poy ginontai sto kentro ths athinas einai epikyndos kai prepei na jekoympistei to syntomotero.ti theloyn oi dexioi ? na fobomaste na kykloforoyme sto kentro ?na kykloforoyn oi trampoykoi anejelengta? ntroph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και τι δουλειά είχαν οι "δημοκράτες" εκεί με το συνηθισμένο "εξοπλισμό" τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια παροιμία λέει: το χαλασμένο ρολόι, 2 φορές τη μέρα δείχνει την σωστή την ώρα. Όσο κι αν διαφωνώ κάθετα με τις απόψεις των χρυσαυγιτών, δεν μπορώ να τους προσάψω καμία κατηγορία γιατί ήθελαν να κάνουν πορεία για τα 12 χρόνια των Ιμίων αφού:

    1. Οι πολιτικοί έυχαριστούν τους αμερικάνους
    2. Οι δημοσιογράφοι είναι απασχολημένοι με τον Ζαχόπουλο

    Ως εδώ δεν βλέπω τίποτα κακό.
    Αντίθετα όμως, είδα μια ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ συμπεριφορά από τους τάχα αριστεριστές και τους τάχα αντιεξουσιαστές. Κάποιος πρέπει να εξηγήσει σε αυτά τα πρόβατα (διότι περί άβουλων προβάτων πρόκειται) τι σημαίνει αριστερά και τι σημαίνει αντιεξουσιαστής.
    Το απαγορεύω και διατάζω να μην γίνει οποιαδήποτε πορεία διαμαρτυρίας (ακόμα και αν διαφωνώ με αυτή) είναι καθαρός ΦΑΣΙΣΜΟΣ.
    Όλα αυτά τα πιτσιρίκια που ήταν στους δρόμους παρακινούμενα από τους καθοδηγητές τους, ήσαν κατά βάση αντιεξουσιαστές των βορείων προαστίων, με timberland παπούτσια και κασκόλ cucci, και δήθεν αριστεριστές με τα λεφτά του μπαμπά που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους. Αλήθεια, μπορεί κάποιος να φανταστεί αριστερό που δεν έχει κολήσει ούτε ένα ένσημο στη ζωή του, αριστερό που δεν έχει στηθεί ποτέ στη ουρά στο γιατρό του ΙΚΑ.
    Εγώ προσωπικά επειδή ούτε βολεμένος είμαι, και επειδή δουλέυω σκληρά από τα 15 μου δηλώνω ότι:
    Γουστάρω να διαμαρτύρομαι για το ότι Έλληνες χάθηκαν στα Ίμια, κανείς ποτέ δεν μας είπε το γιατί και το πως, γουστάρω να διαμαρτύρομαι γιατί ο τότε πρωθυπουργός της Ελλάδας αλλά και ο αρχηγός του στρατού συμπεριφέρθηκαν σαν νούλες, γουστάρω να διαμαρτύρομαι γιατί αυτά τα παιδιά ξεχάστηκαν και τα γουστάρω ΧΩΡΙΣ όμως να είμαι ούτε χρυσαυγίτης, ούτε ακροδεξιός.

    Αν κάποιος ΦΑΣΙΣΤΗΣ, προσπαθήσει να μου απαγορεύσει να διαμαρτυρηθώ για κάτι τόσο ιερό, είτε αυτός είναι χρυσαυγίτης, είτε αριστερός, είτε αντιεξουσιαστής, τότε θα με έχει απέναντί του , εχθρό του έτοιμο για όλα.

    Δεν μας έφτανε ο φασισμός των ακροδεξιών, εσχάτως έχουμε και το φασισμό των ακροαριστερών. Το πιο λυπηρό είναι ότι τελικά τα δυο είδη φασισμού είτε προέρχονται από την δεξιά είτε από την αριστερά είναι ίδια.

    Όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. από πότε οι τράπεζες έγιναν περιουσία του κόσμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. friday1, σε βρίσκω πολύ σωστό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΙΣΧΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΜΕGA Ο ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΝΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟΨΕΙΣ ( Ο ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΒΕΒΑΙΑ Σ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΙΛΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗ ΠΑΤΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΧΙΟ) ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.ΡΕ ΤΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ , ΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΜΕ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΝΑΖΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ,ΤΙΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ.ΑΝΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΒΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΜΕ ΠΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΒΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από την ανακοίνωση του Ντίνου Ρόβλια του ΠΑΣΟΚ : "Τα ακροδεξιά αυτά στοιχεία αφού θυμήθηκαν τα Ίμια(!) έδρασαν ανενόχλητα στη δυσμενή για την κυβέρνηση συγκυρία".
    Κύριοι του ΠΑΣΟΚ και της αριστεράς :
    Οι εθνικιστές δεν θυμήθηκαν τώρα τα Ίμια.Τα θυμούνται κάθε χρόνο και οργανώνουν την ίδια εκδήλωση κάθε χρόνο εις μνήμην των αξιωματικών την ίδια ημέρα γιατί αυτή την ημέρα έπεσαν υπέρ της Ελλάδος.Φυσικά αυτή η επέτειος δεν είναι αρεστή σε σας γιατί υπεύθυνη για το θάνατό τους και τη δημιουργία γκρίζων ζωνών στο Αιγαίο είναι η κυβέρνηση Σημίτη και για το λόγο αυτό κάθε χρόνο υποκινείτε επεισόδια με τους αναρχικούς για να ματαιώσετε την εκδήλωση.
    Είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τα επεισόδια.
    Όσο δικαίωμα έχετε εσείς να οργανώνετε πορεία κάθε 17Νοέμβρη τόσο δικαίωμα έχουν και οι εθνικιστές να οργανώνουν εκδήλωση κάθε χρόνο στην επέτειο των Ιμίων για να τιμούν τους νεκρούς αξιωματικούς και καιρός είναι να συνηθίσετε στην ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ! ΚΑΘΑΡΕΣ. ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΡΕ ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν είχαν καμμια δουλιά οι φασιστονεοταξίτες κουκουλοφόροι να κάνουν αντιδιαδήλωση για κόντρα στη διαδήλωση για τα Ιμια... Τους πείραξε μήπως η ανάδειξη του εθνικού αυτού θέματος? Κανείς δεν μας πείθει γι αυτους.. Ο ΝΕΟ ΦΑΣΙΣΜΟΣ των κουκουλοφόρων αποκαλύφθηκε πλήρως... Δεν μασάμε χόρτο πιά... ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΟΙΟΪ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΚΑΝ ??? (ΑΝ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΚΑΝΕΙΣ...) Θα δούμε καμμιά δίκη επιτέλους??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο Friday1 !!
    Ακριβώς έτσι νοιώθουμε όλοι... ΜΑΖΙ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. O ΣΥΡΙΖΑ έβγαλε ανακοίνωση και λέει ότι η κυβέρνηση έπρεπε να απαγορεύσει την πορεία για να αποφευχθούν ρατσιστικές εντάσεις.
    Μόνο η πορεία για τα Ίμια προκαλεί ρατσιστικές εντάσεις;
    Η διαδήλωση των Αλβανών πριν μία εβδομάδα για το Κόσοβο στην Ομόνοια δεν προκαλούσε ρατσιστικές εντάσεις;
    Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έβγαλε ανακοίνωση τότε;
    Γιατί οι αναρχικοί δεν είχαν κανένα πρόβλημα;
    Γιατί η εκδήλωση για τα Ίμια προκαλεί ρατσιστικές εντάσεις;
    Για ρατσιστικούς λόγους σκοτώθηκαν οι 3 αξιωματικοί στα Ίμια;
    Ήταν αντιρατσίστρια και η Τσιλέρ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σωστός ο Friday !!!
    Ας τελειώνουμε πλέον με τον φασισμό των "αναρχο- αντιεξουσιατών" και των επαγγελματιών "αντιρατσιστών"...
    Την αλητεία τους δεν μπορεί να την πληρώνει ο κοσμάκης.

    Αν η Χ.Α ήθελε να κάνει μνημόσυνο για τα Ίμια, είναι δικαιωμά της να το κάνει. Τι τους πείραξε τους αλήτες τους αναρχικούς ?

    Αλλά βέβαια... δεν βολέυει η δημοκρατία όταν ακούγονται και απόψεις που δεν μας βολέυουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ δεν βλέπω διαφορά καμία. Και οι δυο φασίστες είναι. Και οι αναρχικοί και οι χρυσαυγίτες. Και οι δυο έχουν διαφορετική άποψη που προσπαθούν να επιβάλλουν με τη βία πολλές φορές ο ένας στον άλλον. Η κοινωνία κάνει πλάτες στους αναρχικούς. Καίνε σπάνε, κατεβαίνουν με κοντάρια, λοστούς, πριόνια, τσεκούρια, μολότωφ και στο τέλος όλοι ελεύθεροι φεύγουν. Η λογική είναι κοινή και για τους δυο. Ο άλλος είναι φασίστας ή μίασμα οπότε δικαιολογούμε να τον σκοτώσω, γιατί αν τον αφήσω θα με σκωτώσει αυτός πρώτα κλπ.

    Τώρα για το θέμα που έθεσε ο φίλος μας, ένα μόνο έχω να πω. Οι χρυσαυγίτες αγαπάνε τους ματάδες και όλα τα σώματα ασφαλείας, αντίθετα με τους αναρχικούς που τους μισούν. Οπότε από τη στιγμή που ο μπάτσος αμύνεται από τους αναρχικούς, δεν νομίζω πως κανένας στην θέση του θα γύριζε πίσω για να συμαζέψει τους χρυσαυγίτες και να φάει την μολότωφ από τους αναρχικούς. Αφού ξέρει πως από τους χρυσαυγίτες δεν κινδυνεύει.

    Ένας βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε για δημοκρατικούς πολίτες. Δημοκρατικοί πολίτες με πριόνια, μολότωφ, τσεκούρια και πέτρες; Αυτή είναι η δημοκρατία που οραματίζονται στον ΣΥΡΙΖΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ σωστός ο 10:52.Οι περισσότεροι αστυνομικοί σήμερα προσλήφθηκαν από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ.Το θέμα όμως δεν είναι τι πίστευαν ή τι πιστεύουν σήμερα αλλά η καθημερινή πραγματικότητα.
    Όταν κάθε μέρα πλακώνονται με τους αναρχικούς και πολλοί πηγαίνουν στο νοσοκομείο για την ασφάλειά τους και μόνον αυτούς θα κοιτάξουν να εξουδετερώσουν αφού από αυτούς κινδυνεύουν.Απλή λογική είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ Ο ΔΡΙΤΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ.
    ΑΜΑ ΤΟΥ ΣΠΑΓΑΝΕ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ-ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕ....
    ΟΥΣΤ ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΨΕΥΤΟΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ!
    ΜΠΡΑΒΟ FRIDAY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΕΝΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΕΛ.ΑΣ

    ΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΕΓΡΑΨΕΣ Κρανοφόροι και κουκουλοφόροι Χρυσαυγίτες

    ρε αλητοπουστα γιατι δεν αναφερθηκες ουτε μια φορα οτι αυτοι οι αληταραδες αναρχικοι καψαν την ελληνικη σημαια?
    Γιατι απεφυγες να δωσεις την πραγματικη εικονα και οχι την πλαστη που προσπαθεις 5 (πεντε) φορες να περασεις χρησιμοποιωντας την χρυση αυγη για να δωσεις στομφο στο σχολιο σου?
    Τι δουλεια ρε αλητηριε ειχαν τα τσεκουρια στα χερια αυτων των ελεεινων σαν και εσενα?
    Αει στο διαολο μαλακα που δεν ειχες αλλο τροπο να πεις την οποια μαλακια σου και βρηκες βημα μεσα απο εδω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο στα παιδιά της ΧΑ. Μπράβο για το ότι τιμούν τους ηρωικούς πεσόντες στα Ίμια. Μπράβο και για το ότι κάνουν αυτό που θα έπρεπε να κάνουμε όλοι. Να κυνηγήσουμε τους 200 αλήτες που καίνει την Αθήνα και την σημαία.

    Χίλια μπράβο.

    Φτάνει πια με τον αριστερό ιδεολογικό τραμπουκισμό-φασισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. PROS OLOUS,

    BGALTE TO SKASMO MALAKISMENA GIA TA IMIA, GIATI O ENAS APO TOUS TREIS AXIOMATIKOUS HTAN FILOS MOU KAI NIOPANTROS.
    ANTE PROI PROI OLOI PALIOMALAKES..... RAMPO TOU KOLOU....
    ASXOLEITHEITE ME KATI ALLO KAI AMA EIXATE TA ARXIDIA NA KANATE KAI ESEIS MNHMOSUNO STOYS TAFOUS TOUS OXI ME TA PSEUTOANARXIDIA POU EINAI EK TOUS ASFALOUS ANARXIKOI KAI ANTEKSOUSIASTES TROGONTAS STIS KANTINES TON ELLINIKON PANEPISTHMION...

    OUST RE...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΟ MEGA EINAI ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ, ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ.
    ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΟΥ MEGA.
    ΤΟ ΜEGA EINAI MHTSOTAKIKO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αιώνια τιμή και δόξα στους ΗΡΩΕΣ των Ιμίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ο/Η the Bloopers team είπε...

    Ελληνική σημαία στα χέρια των


    ΡΕ αθλιο υποκειμενο καταλαβαινεις τι γραφεις?
    ξεχνας τι εκαναν οι αριστεροι?
    ξεχνας τα κονσερβοκουτια, τα παιδομαζωματα για τον ελας,τα εγκληματα και τα αισχη που καιγαν χωρια ολοκληρα?
    Εχεις ιδεα ρε τομαρι τι σημαινει Ελληνικη σημαια?
    Μονο αν εισαι Ελληνας ψυχη και σωμα μπορεις να αγγιζεις το Ιερο αυτο συμβολο του εθνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κατηγορουν την αστυνομια οτι δεν επιανε τους χρυσαυγιτες που ηταν διπλα τους,μα...συγγνωμη πρεπει να ειναι και ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ για να κανουν κατι τετοιο!!!

    Διοτι δεν εινα δυνατον στα 20 μετρα απεναντι να σου ριχνουν σωρηδων οι αναρχικοι και τα αναρχοκομμουνια πετρες,σιδερα,και ξυλα κι ο "μαλακας" ο μπατσος να πιανει....το διπλανο του που δεν του ριχνει!!!
    Ε,οχι κυριοι μη τρελαθουμε τελειως στο κωλοχανειο!

    Και στο φιναλε ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΑΝ ολες αυτες οι οργανωσεις να κινηθουν εναντια στη χρυση αυγη την ωρα που απεδιδαν φορο τιμης στους νεκρους ηρωες των Ιμων ?

    Μιλανε ποιοι??? ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΙΓΑΝ ΚΑΙ ΠΑΤΑΓΑΝ ΤΗ ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΗ??

    ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗΣ ΠΑΡΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΤΑΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΞΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Oι χρυσαυγίτες είναι ναζί!
    Ας μας εξηγήσουν τα ΜΑΤ γιατί φορτώναν μαζί με τους χρυσαυγίτες ρόπαλα και τσεκοπυρια σε βανάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. μιλάνε όλοι μιλάνε και οι κώλοι (bloopers team) Απο τον Καναδά καλά τα λέτε μαλάκες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εγω ξερω (και δεν οφειλω καμμια χαρη σε καμμια παρατξη) οτι οι ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ (που τα αριστεροκαναλα βαπτιζουν 'αντιεξουσιαστες' και οχι οπως πρεπει με το ονομα τους ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ) ΕΠΕΤΕΘΗΣΑΝ με ροπαλα τσεκουρια, σιδερογροθιες , λοστους (δηλαδη ολο το ιδεολογικο τραμπουκικο οπλοστασιο της αριστερας) και καψανε ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ, να ειστε ΒΕΒΑΙΟΙ οτι εκατομμυρια ΕΛΛΗΝΕΣ θα τους πλακωνανε μαζι με τα ματ αν ηταν εκει..

    Φτανει ο ερυθρος φασισμος και η νεοταξιτικη γκαιμπελικη επιθεση στην χωρα μας.

    Μεχρις εδω.

    Αντισταθειτε στα ξενοκινητα και αδρα πληρωμενα με βρωμικο χρημα ερυθρομορφα κτηνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ξερεις τι ειναι να εισαι ΕΛΛΗΝΑΣ?

    ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ

    http://www.youtube.com/watch?v=r7g1O1JZNq4&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ειναι φανερο πως η χωρα παει απο το κακο στο χειροτερο,οι αναρχικοι κανουν παρτυ στα στενα της πρωτευουσας,τη πολιτικη ηγεσια ουτε που τη νοιαζει και φυσικα για ολα φταινε οι "μπατσοι"

    Αληθεια ως ποτε θα ανεχομαστε τα καθαρματα που καινε την ελληνικη σημαια?? ως ποτε θα ανεχομαστε αυτους που σπανε το βιος των απλων ανθρωπων?

    Αφου εχουν τοση οργη γιατι δε σπανε το αυτοκινητο του μπαμπα τους?
    Γιατι 100 προσαγωγες κι οχι 100 συληψεις? υπαρχει δικαστικο συστημα?

    Ειναι δυνατον ελληνες να καινε την ιδια τη σημαια τους? δε μπορω να περιμενω βεβαια κατι διαφορετικο απο πρεζονες αναρχικους καθοδηγουμενους οπως παντα απο τα λαμογια του Σφυριζα....

    Η καταντια σας ειναι πασιφανης,γδαρσιμο και κρεμασμα στη πλατεια συνταγματος ειναι αυτο που σας αρμοζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΑΛΑΚΟ"τζων", αυτό για σένα!

    Ελληνική σημαία στα χέρια των νεοναζί ΠΑΥΕΙ αυτομάτως να είναι Ελληνική σημαία.

    Γίνεται αυτόματα η σημαία των ΕσΕς, αυτών που εκτέλεσαν Ελληνες πατριώτες, έκαψαν χωριά, εφάρμοσαν τις μαζικές εκτελέσεις στο όνομα συλλογικών ευθυνών, εξολόθρευσαν δεκάδες χιλιάδες Ελληνες σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. Γίνεται αυτόματα η σημαία αυτών που φορώντας κουκούλες και ναζιστικά περιβραχιόνια κατέδιδαν στις γερμανικές δυνάμεις κατοχής του Ελληνες πατριώτες που έκαναν αντίσταση, και εκείνοι με τη σειρά τους του βασάνιζαν και τους εκτελούσαν. Είναι η σημαία αυτών των μαυραγοριτών που στην κατοχή πλούτισαν από τον πόνο και τον θάνατο των Ελλήνων, είναι η Σημαία εκείνων που δεν έδωσαν μάχες για την πατρίδα τους αλλά έμειναν πίσω κρυμμένοι σαν τα σκουλήκια τρεφόμενοι από τη σάρκα της Πατρίδας μας. Αυτά δηλαδή που έκανε και ο πατέρας του "τζων".

    Ελληνική σημαία στα χέρια των νεοναζί είναι βεβηλωμένη, μολυσμένη και έντονα μολυσματική. Η απολύμανση της από το μικρόβιο του ναζισμού μπορεί να γίνει μόνο με φωτιά.

    Οι νεοναζί της χρυσής αυγής δεν είναι Ελληνες κατά το πνεύμα, είναι προδότες του Ελληνισμού, είναι γερμανοτσολιάδες και ΕσΕς, ως τέτοιοι πρέπει να αντιμετωπίζονται, ως εχθροί της πατρίδας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτός με το αμερικανικό όνομα ας απαντήσει αν η ελληνική σημαία στα χέρια νεο-παλαιο-κομμουνιστών είναι ελληνική σημαία.

    "Γίνεται αυτόματα η σημαία των κομμουνιστών, αυτών που εκτέλεσαν Ελληνες πατριώτες, έκαψαν χωριά, εφάρμοσαν τις μαζικές εκτελέσεις στο όνομα συλλογικών ευθυνών, εξολόθρευσαν εκατοντάδες χιλιάδες σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. Ελληνική σημαία στα χέρια των κομμουνιστών είναι βεβηλωμένη, μολυσμένη και έντονα μολυσματική. Η απολύμανση από το μικρόβιο του κομμουνισμού μπορεί να γίνει μόνο με φωτιά."

    Σου αρέσει έτσι;;; Και αν δεν έμαθες ακόμα για τα εγκλήματα του κομμουνισμού διάβασε την Μάυρη Βίβλο του Κομμουνισμού που εκδόθηκε σχετικά πρόσφατα, γραικύλε τεχνοπροοδευτικούλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ξερεις τι ειναι να εισαι ΕΛΛΗΝΑΣ?

    ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΟΥ

    http://www.youtube.com/watch?v=r7g1O1JZNq4&feature=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προδοτες του εθνους,εσεις που καιτε τη σημαια μας,ολοι εσεις που σκιζετε τα ιματια σας για τους "φουκαραδες" αλβανους,πακιστανους και καθε λογης μιασμα,εχετε καταστρεψει τη χωρα,ειστε χειροτεροι κι απο το χειροτερο νεοναζι.

    Δωστε την αδερφη σας σε κανα αλβανο και τραβατε κι εσεις στην Αλβανια γιατι εδω δε θελουμε προδοτες και λαμογια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η χώρα δεν βρέθηκε ποτέ υπό κατοχή πχ Ρωσική, μόνο της ναζιστικής γερμανίας, ναζισμός δηλαδή τον οποίο ευλογείτε και εξυψώνετε.

    Καμία ιδεολογία ή κομματική προτίμηση δεν μπορεί να είναι υπεράνω της πατρίδας. Οι ναζί και νεοναζί συμπαρατάσσονται - όπως και στο παρελθόν - με όσους πολέμησαν και έδρασαν εγκληματικά κατά της Ελλάδας.

    Οσο για τα "επιχειρήματα περί Καναδά", υπάρχουν ΚΑΙ στην Ελλάδα μέλη της ομάδας και σε κάθε περίπτωση δεν κόβουμε αποδείξεις φιλοπατρίας σε κανένα πούστη ειδικά δε σε αυτούς που είναι φιλικά προσκείμενοι στις άλλοτε κατοχικές δυνάμεις και την ιδεολογία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δε χρειαστηκε να ερθει η χωρα σε ρωσικη (κουμουνιστικη αν θελετε...) κατοχη για να πραγματοποιησουν σφαγες ελληνων.....και χωρις ρωσικη κατοχη αυτο το εκαναν με περιση χαρα.

    Φαντασου να ειμασταν και υπο κομμουνιστικο καθεστως τι θα γινοταν....
    Πιστευω αυτο να το αναγνωριζετε ιστορικα φιλοι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. καλα τα λες, ομως για τα τσεκουρια και την καμμενη σημαια δεν μας λες τιποτα.
    Περιμενω να δω τι θα πεις εχθρε ων ναζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. μαλάκα blooper έχεις ακούσει ποτέ σου για τα κονσερβοκούτια?....για τον Μελιγαλά;...Μπορεί να μην είχαμε κόκκινη κατοχή αλλά τα κομμούνια ήταν της άποψης "ότι δεν είναι δικό μας δεν είναι κανενός".

    Σκάσε "προοδευτικέ" βλάκα και διάβασε ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 1.08

    για "τσεκούρια" δεν εχω ιδέα σε τι αναφέρεσαι.
    Οσο για την Ελληνική Σημαία διάβασε προηγούμενο σχόλιο μας. Την Ελληνική Σημαία πρέπει να την τιμάς όταν την σηκώνεις. Αν την βεβηλώνεις εκμεταλλευόμενος το αιμα και τον αγώνα όλων όσων πολέμησαν για αυτή πρέπει να γίνεσαι μεζές με το κοντάρι οδοντογλυφίδα!

    Ξηγηθήκαμε;

    Ανήκω σε μια οικογένεια που έδωσε νεκρούς σε όλους τους πολέμους στο όνομα της πατρίδας, από την μικρασιατική καταστροφή μέχρι και τον β' παγκόσμιο. Καμία ανοχή σε αυτόν που κουβαλάει την τιμή του παππού μου για να καπηλευθεί την πατρίδα μου. Ειδικά όταν αυτός εκπροσωπεί την ιδεολογία κατά της οποίας αγωνίστηκαν οι προγονοί μου δίνοντας την ζωή τους για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι (έστω τόσο λίγο).

    Θα του βάλω το κοντάρι της σημαίας αποπίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. O “τηλεδικαστής” Οικονομέας"

    ΧΕΣΜΕΝΟΣ είναι και αυτός και το MEGA από τότε που φάγανε την ρουκέτα ...

    ας τολμήσει να πεί κάτι για αναρχικούς ...

    και το VAN του MEGA θα καεί όπως την άλλη φορά ...

    τηλεδικαστής του ΚΟΛΟΥ ... χεσμένος από το φόβο του ... τρέμει ολόκληρος

    ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. friday1 ωραίος

    Ρε bloopers teem
    Μια κακή κουβέντα δεν έχεις πει ποτέ για τα αναρχοκουμουνια- κουκουλοφόρους..
    Αν είσαι ένας από αυτούς πάτε να κάψετε τα κανάλια αν δεν θέλετε να σας λένε κότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μια ερώτηση προς τους bloopers. Όχι ότι θα μου απαντήσουν, μιας και αμφιβάλλω αν μπορούν καν να την επεξεργαστούν.

    Πόσοι έλληνες πέθαναν από τους ναζιστές (όχι εθνικιστές αλλά εθνικοσοσιαλιστές) γερμανούς κατά την διάρκεια της κατοχής και πόσοι από τους κομμουνιστές κατά την διάρκεια του εμφυλίου;

    Ποιοι ήταν χειρότεροι; Οι αλλοεθνείς γερμανοί ή οι συνέλληνες κομμουνιστές;

    Το ρωτάω αυτό γιατί κατάγομαι από μια περιοχή που έδωσε 25 παλλικάρια σε κάθε πόλεμο της Ελλάδας από το 1897 και 80 σε αυτόν που εύσχημα ονομάζεται εμφύλιος. Και που πρόθυμα ονομάστηκε φασιστική από την αριστερίστικη νομενκλατούρα.

    Μήπως, λέω μήπως, με την λογική (λέμε τώρα) των bloopers βρωμίζει και η ελληνική σημαία στα χέρια των κομμουνιστών, του ΚΚΕ και των δορυφόρων (ΠΑΜΕ κτλ);

    Μήπως, λέω μήπως, την επόμενη φορά οι "αντιεξουσιαστές" να κάνουν αντίστοιχη αντισυγκέντρωση και κατά συγκέντρωσης του ΚΚΕ;

    ._

    ΥΓ. Τα ατομικά δικαιώματα τα αφήνω στην άκρη. Αυτό έλλειπε, να κάνουμε και έλεγχο σκοπιμότητας στην άσκηση τους, όπως θέλουν κάποιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά τα ανεγκέφαλα πιόνια των πολυεθνικών που τρώνε το "τυρί" και νομίζουν ότι είναι "πατριώτες"... Συσπειρώνουν και προσθέτουν δυναμική στους πραγματικούς αγωνιστές. Συνεχίστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Από τη Βικιπαίδια:

    "Το βράδυ της 22 Μαΐου 1963 ο Λαμπράκης μίλησε σε εκδήλωση που διοργάνωσε στη Θεσσαλονίκη η «Επιτροπή για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη». Πριν ακόμα η εκδήλωση ξεκινήσει, πλήθος παρακρατικών και αστυνομικών με πολιτικά είχαν καταλάβει τα γειτονικά πεζοδρόμια, κραυγάζοντας συνθήματα και προπηλακίζοντας όσους προσέρχονταν στην αίθουσα για να πάρουν μέρος σε αυτή. Άλλοι αστυνομικοί, ένστολοι, αν και παρόντες σε μεγάλο αριθμό δεν λάμβαναν κανένα μέτρο για την απώθηση των παρακρατικών, παρά τις διαμαρτυρίες των οργανωτών και του ίδιου του Λαμπράκη, ενός μέλους δηλαδή του ελληνικού κοινοβουλίου. Μάλιστα, ένας παρακρατικός κατόρθωσε να χτυπήσει το Λαμπράκη στο κεφάλι με ρόπαλο κατά την είσοδό του στην αίθουσα της εκδήλωσης, τραυματίζοντάς τον ελαφρά. Σοβαρά, αντίθετα, τραυματίστηκε από τους ανεξέλεγκτους διαδηλωτές ο έτερος παρών αριστερός βουλευτής, Γιώργος Τσαρουχάς.

    Με την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, ο Λαμπράκης εγκατέλειψε την αίθουσα με πρόθεση να κατευθυνθεί σε κοντινό ξενοδοχείο όπου είχε καταλύσει. Τον ακολούθησαν μόνο δύο σύντροφοί του, καθώς η αστυνομία απέκλεισε το κοινό της εκδήλωσης στο εσωτερικό της αίθουσας, απαγορεύοντας προσωρινά την έξοδο. Ακριβώς εκείνη τη στιγμή, και παρά το γεγονός ότι η αστυνομία είχε αποκλείσει όλους τους δρόμους, ένα τρίκυκλο εμφανίστηκε από το πουθενά, πλησίασε το Λαμπράκη με ιλιγγιώδη ταχύτητα και τον έριξε στο έδαφος. Κανείς αστυνομικός δεν κινήθηκε για να εμποδίσει το τρίκυκλο πριν το χτύπημα, να συλλάβει τον οδηγό του μετά, ή ακόμα και να βοηθήσει τον αιμόφυρτο Λαμπράκη. Όπως αποδείχτηκε, το θύμα είχε δεχτεί ισχυρό χτύπημα στο κεφάλι από μεταλλικό αντικείμενο.

    Το πιθανότερο είναι ότι οι δράστες της επίθεσης θα είχαν διαφύγει ανενόχλητοι, αν ένας παριστάμενος Θεσσαλονικιός, ο πλασιέ Μανόλης Χατζηαποστόλου (με το παρατσούκλι «Τίγρης») δεν είχε πηδήσει αστραπιαία στην καρότσα του τρίκυκλου. Για ένα περίπου χιλιόμετρο το τρίκυκλο έτρεχε στους δρόμους της Θεσσαλονίκης χωρίς κανένα αστυνομικό ή άλλο όχημα να το καταδιώκει. Ο Χατζηαποστόλου εξουδετέρωσε μετά από σκληρή πάλη το μοναδικό επιβάτη της καρότσας, Μανόλη Εμμανουηλίδη (ήταν αυτός που είχε καταφέρει το θανατηφόρο χτύπημα στο Λαμπράκη) και κατόπιν υποχρέωσε τον οδηγό Σπύρο Γκοτζαμάνη να σταματήσει. Ακολούθησε νέα πάλη αυτή τη φορά ανάμεσα στον Χατζηαποστόλου και τον Γκοτζαμάνη, έως ότου εμφανίστηκε ένας απλός αστυνομικός, ο οποίος μη γνωρίζοντας όσα είχαν προηγηθεί, συνέλαβε τον Γκοτζαμάνη κατόπιν υποδείξεων των περαστικών. Ο Λαμπράκης μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο σε κωματώδη κατάσταση από την οποία δεν εξήλθε ποτέ. Πέθανε τέσσερις μέρες αργότερα.


    [Επεξεργασία] Ανακρίσεις
    Το χτύπημα κατά του Λαμπράκη προκάλεσε μια άνευ προηγουμένου πολιτική κρίση, με τα κόμματα της αντιπολίτευσης και το σύνολο του κεντρώου και αριστερού Τύπου να κάνουν λόγο από την πρώτη στιγμή για οργανωμένο σχέδιο δολοφονίας. Η επίσημη αστυνομική εκδοχή αντίθετα, ήταν ότι επρόκειτο για τροχαίο ατύχημα και αυτήν υιοθέτησε αρχικά και η κυβέρνηση της χώρας. Το κλίμα ήταν τεταμένο και την κηδεία του Λαμπράκη στην Αθήνα παρακολούθησε πλήθος 500.000 ανθρώπων, φωνάζοντας συνθήματα κατά της δολοφονίας."


    Σαν να μην πέρασε μια μέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Wikipedia

    Meligalas (Μελιγαλάς) is a municipality in Messenia, Greece. Population 4,040 (2001).

    The Massacre

    Meligalas is the site of a battle and massacre during the Greek Civil War (1944-1949) on September 2-16, 1944, during and after fighting between EAM-ELAS commanded by Aris Velouchiotis and the Security Battalions stationed in the town. After a 14 day siege, the Security Battalion commanders negotiated a cease-fire and surrender. What resulted instead was the forced march and summary execution of the Battalionists along with 1,500 non-combatant civilians from the town. They were buried in a mass grave--a well shaft--known as "pigada". The Greek Government, from 1949 to 1974 participated in the memorial services at the site of the mass graves. After 1974, government representation at the memorial services was banned.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. aaaa,den ekane kala o chatziapostolou na parei to nomo sta cheria tou.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Bloopers δεν χρειάζεται να ασχολείσαι με τα αυγά του φιδιού. Είναι Έλληνες με Ε κεφαλαίο, απόγονοι των γνωστών Ελ...
    Βέβαια αυτοί οι ΕΛ είναι οι ίδιοι που κατέσφαξαν ανενόχλητοι από το 1943 έως το 1974, που δεν έριξαν ούτε μια σφαίρα ενάντια στους γερμανούς, που δεν πολέμησαν ποτέ υπερ της χώρας τους όταν τους χρειάστηκε ενάντια στον κατακτητή...
    Και ξαφνικά θέλουν να κάνουν μαθήματα ιστορίας... Ουστ ρε κοπρίτες που θέλετε να σηκώσετε μπαϊράκι... Μια ζωή τσάτσοι και τσουτσέκια... ΟΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Είναι γεγονός ότι, μετά τον Β' Παγκόσμιο οι Άγγλοι δώσαν την εξουσία στους ταγματασφαλίτες συνεργάτες των Γερμανών για να μην πέσει η Ελλάδα στα χέρια των κουμουνιστών. Η αλήθεια είναι ότι εάν η Ελλάδα είχε γίνει κουμουνιστική μπορεί να είμασταν σήμερα χειρότεροι από την Αλβανία. Αυτο όμως δεν αναιρεί το ότι αυτοί που πολέμησαν τους Γερμανούς στον πόλεμο έγιναν προδότες και αυτοί που παίρναν οπλισμο και ρουχισμό από τους ναζί εξουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ο ΜΟΝΟΣ ΗΡςΑΣ ΣΤΑ ΙΜΙΑ ΗΤΑΝ Ο ΓΙΑΛΟΠΣΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΚΟΥΤΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ςΡΕΣ ΠΤΗΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΣΑΤΣΟ Ο ΒΛΑΧΑΚΟΣ.....ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΞΕΡΟΥΝ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. re malakismene bloopers,to 44 den htan pou to kke sunergazontan to eam me boulgarous kai skopianous(oi opoioi prohgoumenws eixan upodextei ta nazistika strateumata xwris na pesei oute mia sfaira,,apolutoi upotagmenoi stin stratiwtikh mhxanh twn nazi)kai kanane enoplo agwna me skopo na kanoun mia koumounistikh boreia makedonia kai me apotelesma ton emfulio sparagmo?
    oi koumounistes den htan ekeinoi pou sunebalan ston e8niko dixasmo tou 1919-1922,apaitwntas apo to ellhniko e8nos na stamathsoun ton polemo enw oi tourkoi esfazan akatapausta mexri to telos tou 1pp,kai apoti edeixan 8a sunexizan eite me thn afiksh tou stratou eite xwris thn afiksh tou.....to kke den htan tote pou zhtwkraugaze apo thn efhmerida tou oti einai kata tou polemou???
    ti exeis na peis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ταυτόχρονα με τους ύμνους στους Οννεδίτες δολοφόνους (Καλαμπόκα κλπ) απο βουλευτή της κυβέρνησης έχουμε την καθαρή στήριξη και συνεργασία με τους παρακρατικούς μισθοφόρους της Χρυσής Αυγής.

    Το κράτος χρησιμοποιεί τακτικά το παρακράτος για να χτυπήσει τους αγωνιστές χωρίς να έχει δεσμεύσεις απο νόμους και δικαιοσύνη.

    Το ίδιο σενάριο είδαμε και χθές . Απρόκλητα τα ΜΑΤ κάνανε επίθεση και διέλυαν την συγκέντρωση με δακρυγόνα και κατόπιν μέσα απο τις γραμμές τους έβγαιναν με παλούκια και μαχαίρωναν οι φασίστες .

    Ο Καραμανλής θέλει να δείξει οτι είναι το ίδιο αποφασισμένος σαν τον Μητσοτάκη να συνεχίσει το πλιάτσικο χωρίς να υπολογίζει ούτε δημοκρατία ούτε ανθρώπινη ζωή.

    Οι φασιστικές επιθέσεις που γίνονται με κυβερνητική κάλυψη έχουν απαντηθεί απο τον κόσμο και κανένας δεξιός δεν αισθάνεται πλέον καλά να υπερασπίζει αυτήν την πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μελιγαλάς:

    Η μάχη μεταξύ του ΕΛΑΣ απο την μία και των Ελλήνων συνεργατών των Γερμανών Γερμανοτσολιάδων από την άλλη.

    Ο εμφύλιος έγινε χρόνια αργότερα.

    Η μάχη του Μελιγαλά έγινε πρίν τα Δεκεμβριανά όταν η χώρα ήταν υπο γερμανική κατοχή.

    Άλλο το 1944 άλλο το 1945 και άλλο το 1946.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 12-10-1944 έγινε η απελευθέρωση απο τους Γερμανούς.

    Νωρίτερα οι Γερμανοί είχαν φτιάξει τα Τάγματα ασφαλείας


    Οταν την άνοιξη του 1944 οι Γερμανοί συγκρότησαν τα Τάγματα Ασφαλείας, ένοπλους δωσιλογικούς σχηματισμούς με αποστολή την «αξιοποίηση της αντικομμουνιστικής μερίδας του ελληνικού λαού» για τη μετατροπή της αντιφασιστικής Αντίστασης σε εμφύλιο πόλεμο και την «εξοικονόμηση γερμανικού αίματος», εγκαταστάθηκε εκεί το 3ο Τάγμα Ασφαλείας Καλαμών-Μελιγαλά. Την υποστήριξή του ανέλαβε μια «πολιτική επιτροπή», με πρόεδρο τον πολιτευτή Περικλή Μπούτο και μέλη τον κοινοτάρχη, δυο δικηγόρους κι ένα γιατρό (Θεοδωρόπουλος 2001, σ. 133-4).

    Ο τρόπος με τον οποίο «αξιοποιήθηκε» από τους ναζί αυτή η δωσίλογη «μερίδα του ελληνικού λαού» ήταν αναμενόμενος: Δεν πρόλαβε να εγκατασταθεί το Τάγμα στο Μελιγαλά, και τα γερμανικά αρχεία καταγράφουν τη συμμετοχή του σε «εκκαθαριστικές επιχειρήσεις» των κατοχικών στρατευμάτων. Στηριγμένοι στη Βέρμαχτ, οι ταγματασφαλίτες αναλαμβάνουν να κονιορτοποιήσουν τη μαζική βάση του ΕΑΜ με μαζικές συλλήψεις, βασανιστήρια, εκτελέσεις και κάψιμο σπιτιών, εγκαινιάζοντας ένα φαύλο κύκλο βίας και αντεκδικήσεων, που θα οδηγήσει στις εκτελέσεις των ημερών της Απελευθέρωσης.

    Η μάχη και η σφαγή

    Η συμβολή τους στην πολεμική προσπάθεια του Αξονα υπήρξε ουσιαστική. Δεν είναι μόνο ο προϊστάμενός τους, αντιστράτηγος των SS Βάλτερ Σιμάνα που, στην τελική έκθεσή του προς τον Χίμλερ (2.11.44), διαπιστώνει ότι τα Τάγματα Ασφαλείας «ήταν πολύτιμες βοηθητικές μονάδες στην ενεργό καταπολέμηση των συμμοριών». Βρετανική έκθεση του 1944 τονίζει πως «η τοπική γνώση των προσώπων και του χώρου από τα Τάγματα Ασφαλείας, τους προσδίδει μοναδική αξία για τους Γερμανούς, που μπορούν έτσι να κρατήσουν την Ελλάδα με έναν ελάχιστο αριθμό δυνάμεων», (ΔΙΣ 1998, σ. 43). Αποκαλυπτική είναι τέλος η πρακτική της Βέρμαχτ να περιλαμβάνει τους νεκρούς, τραυματίες ή αγνοούμενους ταγματασφαλίτες στους πίνακες των δικών της απωλειών.
    Για τη στάση του πληθυσμού, αρκετά εύγλωττες είναι οι μεταπολεμικές αναμνήσεις του υποδιοικητή του Τάγματος Μελιγαλά, ταγματάρχη Καζάκου, για τις εκκαθαριστικές του καλοκαιριού του 1944 στον Ταΰγετο: «Η επιχείρησις αύτη απέβη άκαρπος», σημειώνει, «καθ' όσον ο ΕΛΑΣ είχεν οργανώσει σχεδόν ολόκληρον την ύπαιθρον (Μεσσηνίας και Λακωνίας) από του εργάτου μέχρι του ανωτάτου τιτλούχου, ώστε επληροφορήθη εγκαίρως φαίνεται την όλην προπαρασκευήν» των Γερμανών και των συνεργατών τους.

    Αντισυνταγματάρχης πλέον του ελληνικού στρατού, ο συντάκτης των παραπάνω γραμμών φροντίζει πάντως να διευκρινίσει, εν έτει 1955, ότι «η στάσις των Αρχών κατοχής υπήρξε ειλικρινής και φιλική» απέναντι στη μονάδα του (ΔΙΣ 1998, σ. 193). Αναφερόμενος πάλι στην αποχώρηση της Βέρμαχτ, δεν διστάζει να καταγγείλει τους Γερμανούς για «προδοτικήν στάσιν» (σ. 197).

    *Οι Γερμανοί εγκατέλειψαν το Μελιγαλά στις 4.9.1944 και την Καλαμάτα την επομένη. Ο ΕΛΑΣ μπήκε στην μεσσηνιακή πρωτεύουσα στις 9 Σεπτεμβρίου, μετά ολοήμερη μάχη με τον εκεί «λόχο ασφαλείας» και τη χωροφυλακή. Στις 13 Σεπτεμβρίου ήρθε η σειρά του Μελιγαλά, όπου είχαν οχυρωθεί οι εναπομείναντες ταγματασφαλίτες. Οταν η ηγεσία τους απέρριψε το κάλεσμα του ΕΑΜ να καταθέσουν τα όπλα και να τεθούν στη διάθεση της κυβέρνησης εθνικής ενότητας, το λόγο είχαν τα όπλα. Οι αντίπαλες δυνάμεις ήταν ισοδύναμες αριθμητικά (1.000-1.200 ένοπλοι εκατέρωθεν), ενώ οι αντάρτες διέθεταν την υποστήριξη χιλιάδων χωρικών του εφεδρικού ΕΛΑΣ, που συνέρρεαν από τα πέριξ με αυτοσχέδιο οπλισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 1.Friday 1, νομίζω οι περισσότεροι συμφωνούμε μαζί σου.
    2.15.35, οι τράπεζες όντως δεν είναι περιουσία του κόσμου, αλλά τις καταστροφές και εκεί τις πληρώνει ο κόσμος. Εκτος αν πιστεύεις οτι ο τραπεζίτης δε θα μετακυλισει το κόστος σε σένα, αλλά θα πληρώσει τις ζημιές από τη τσέπη του. Λες να χάνουν τον ύπνο τους οι τραπεζίτες κάθε φορά που καίγεται μια τράπεζα; Μάλλον οι καταθέτες και δανειολήπτες τον χάνουν.
    3.Bloopers μάλλον τα γυαλιά που φοράς στη φωτό σε εμποδίζουν να δεις τα γεγονότα. πάντως όταν ο Μεταξάς έλεγε το οχι, το κκε ζητούσε από τους στρατιώτες να πετάξουν τα όπλα! Προδοσίες και προδότες δυδτηχώς υπήρξαν , υπάρχουν και θα υπάρχουν σε όλους τους χώρους."ουδείς αναμάρτητος"
    4.όσο για τις "5 εικόνες για το ρόλο της ΕΛ.ΑΣ." αυτές προέρχονται από κάποιο κανάλι, που υποτίθεται οτι ενοχλεί τους "αναρχικούς", αλλά στην πραγματικότητα τους γλύφει πάντα. αυτό σε συνδυασμό με το οτι κανένας ταραξίας (συγγνώμη, αντιεξουσιαστής) δεν έχει μπει στο κελί τόσα χρόνια μας κάνει να πούμε "Μπάτσοι, TV, αναρχικοί, όλα τα **** δουλεύουνε μαζί"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ρε πάνε καλά αυτοί;
    Είναι σίγουρο, ή να τους κοιτάξει κανένας γιατρός;

    Το ίδιο είναι το κωλόπαιδο που μου έσπασε το αυτοκίνητο με τον εγκληματία μέλος παράνομης οργάνωσης που θα ήθελε να φορτώσει όλη την οικογένεια μου σε ένα τραίνο και να μας στείλει το Άουσβιτς;

    Ρε πούστη Τράγκα με το μπουρδελοκάναλό σου!

    Ξέρεις τι σου χρειάζεται εσένα και των ομοίων σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Να σας πω κατι??

    Tο πιο σωστο ειναι την επομενη φορα οχι μονο να υπαρξει συνεργασια χρυσης αυγης και αστυνομιας αλλα οι μπατσοι να προμηθευοσουν και με οπλισμο τους χρυσαυγιτες ετσι ωστε αυτοι με τη σειρα τους να κανουν αυτο που κανεις μπατσος δε τολμα γιατι θα τον "θαψουν" τα κωλοκαναλα: ΝΑ ΦΑΕΙ ΟΠΟΙΟ ΠΟΥΣΤΗ ΚΕΡΑΤΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΗ ΓΑΑΝΟΛΕΥΚΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ....ας αφησουν τη χρυση αυγη να "καθαρισει" τη βρωμα και τη δυσωδια, αφου η αστυνομια αδυνατει !!!!

    παιδες καλα τους κανατε,ν'αγιασει το χερι σας παληκαια μου και σας το λεω οτι δεν ειμαι χρυσαυγιτης.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. 2:01 χρυσαυγιτης μπορει να μην εισαι αλλα εισαι ομως μαλακας.. Ενας αθλιος τυπος που δεν ξερει τι του γινεται. Μπραβο παλικαρι μου για την ωριμοτητα σου και την εξυπναδα σου. Με τετοιους πολιτες θα προχωρησει η κοινωνια...χαχαχαχα μπραβο και παλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ντροπη ντροπη ντροπη..
    τα παιδια σας ,σε λιγα χρονακια θα τρωνε τη γαλανολευκη αντι για φετα ετσι πως παει η κατασταση...ολοι κοιμουμαστε, μονο κατι μαυροφορεμενα παιδια κανουν δραση,πιθανα λαθασμενη,αλλα δραση.
    Ξυπνηστε φασιστες ολοι στο ιδιο καζανι βραζουμε,της απραξιας,αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Κανένα κανάλι δεν κάψανε όμως!!!
    Περίεργο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @ 3:45

    εισε μεγαλη κοτα κι εχθρος της χωρας,οταν σου σπασουν το αμαξι οι κωλοπαιδαραδες ελα να μου τα ξανα πεις αυτα ρε ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση