GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Ο "γαλάζιος" και ο "πράσινος" Αρχιεπίσκοπος...

. Τον Σπάρτης θέλει η ΝΔ, τον Θηβών το ΠΑΣΟΚ... . Πολιτικοποιούνται και οι εκλογές για το νέο Αρχιεπίσκοπο! Η δήλωση του ΠΑΣΟΚ ότι "η...

.Τον Σπάρτης θέλει η ΝΔ,
τον Θηβών το ΠΑΣΟΚ...
.
Πολιτικοποιούνται και οι εκλογές για το νέο Αρχιεπίσκοπο!
Η δήλωση του ΠΑΣΟΚ ότι "η κυβέρνηση θα πρέπει να σταματήσει τις παρεμβάσεις που επιχειρεί καθημερινώς. Θα πρέπει να σεβαστεί την αυτονομία της Εκκλησίας" πώς ...μεταφράζεται;
Το ΠΑΣΟΚ κατηγορεί την κυβέρνηση ότι παρεμβαίνει υπέρ του Σπάρτης Ευστάθιου. Και ...κάπως έτσι είναι.
Το ίδιο το ΠΑΣΟΚ στηρίζει από την άλλη πλευρά τον Ιερώνυμο Θηβών.

35 σχόλια

  1. πρασινοι και μλπε κοκκοι.το καλυτερο απορυπαντικο αν τους δωσεις και λιγο καθαρκτικο θα ειναι ακομα καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ψηφοθηρούν χρησιμοποιώντας μεγαλομανείς δεσποτάδες, αντί να δώσουν μια κλωτσιά στην Εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν γνωριζω για τον Ιερωνυμο.
    Γνωριζω ομως για τον Ευσταθιο οτι ειναι Μητροπολιτης ολων των Λακαιδεμονων ανεξαρτητου χρωματος.
    Ο Μητροπολιτης Ευσταθιος ειναι αγιος.
    Ειχα την τιμη και την χαρα να τον γνωρισω ως Αρχιμανδριτη στη Μεγαλοπολη και δεν θα ξεχασω οτι μας ειχε προσφερει τον μισθο του για να παμε την πενθημερη εκδρομη μας.
    Η ζωη του ως Αρχιμανδριτης ήταν λιτη και εναρετη και ολη η Μεγαλοπολη τον αγαπουσε ανεξαρτητα απο τις πολιτικες πεποιθησεις του καθενα.

    Ευχομαι να εκλεγει Αρχιεπισκοπος γιατι το αξιζει πραγματικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Paikse stixima arxiepiskopos trela kerdi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο "Χριστιανισμός" σαν θρησκεία ταιριάζει για κουτές γυναίκες, για θηλυπρεπείς άνδρες (ιερείς καθολικούς, ομοφυλόφιλους, μοναχούς κ.τ.λ.) και για δούλους βασιλέων και φασιστών. Οι παντρεμένοι άνδρες ακολουθούν τις γυναίκες τους, για να μην τύχουν της οργής αυτών και του δυνάστη φασίστα Βασιλιά, του Φασίστα εκμεταλλευτή του ΛΑΟΥ, με το κόμμα του ή των άτεκνων καταραμένων φύσεως (ως προς το να μην τεκνοποιούν) Μητροπολιτών του Χριστιανισμού. Η θρησκεία της "Θεογονίας" των αρχαίων Ελλήνων Αχαιών (κτηνοτρόφων) και Δωριέων (σιτοπαραγωγών) ήταν περισσότερο για ΆΝΔΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ από φασιστικό ζυγό και ζυγό φασιστών Βασιλέων, στην οποία η ισάξια γυναίκα ακολουθούσε ελεύθερα τον άνδρα της, χωρίς εκβιασμό από αυτόν.. (Για τον λόγο αυτόν οι βασιλείς της Ευρώπης, κυνήγησαν με τρομοκρατία την λατρεία της "Θεογονίας" και επέβαλαν την θρησκεία των Εβραίων, τον "Χριστιανισμό", για να έχουν φθηνούς εργάτες και δούλους υπηκόους, κάνοντας εκφυλιστική διαλογή των Ελλήνων Ευρωπαίων (Νίτσε)).http://www.angelfire.com/planet/kolokotronis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 8:02 ΑΝ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ Ε ΤΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ....ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ...??ΠΟΙΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ?ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΡΟΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΩΡΕΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΒΑΤΩΝ?ΕΞΩ ΤΟ ΠΑΠΠΑΔΑΡΙΟ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τουλάχιστον οι μπλε έχουν γούστο ξέρουν ποιον στηρίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 10:18 ρε μασόνε η εκλησία είναι ο καρκίνος της Ελλάδας τόσα χρόνια... μην λέτε μαλακίες δεν φταίει η εκκλησία αν υπάρχουν μερικοί-αρκετοί τραγοπαπάδες εκκλησία είναι ο απλός χριστιανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ Σπάρτης Ευστάθιος είναι ο υποψήφιος του κατεστημένου.
    ΤΟΝ ΘΕΛΟΥΝ όλα τα κέντρα της κυβέρνησης. Από Μαξίμου και Προκόπη μέχρι την οικογένεια Μητσοτάκη. Είναι μαζί του ο κορμός των συνεργατών του Χριστόδουλου στην Αρχιεπισκοπή, αλλά και ένα μέρος της Χρυσοπηγής, εκπροσωπούμενο από τον Καλαβρύτων Αμβρόσιο. Είναι επίσης εκ των πρεσβυτέρων υποψηφίων. Όπερ σημαίνει ότι δεν υπάρχει κίνδυνος να κάτσει στον σβέρκο του πολιτικο-εκκλησιαστικού συστήματος επ΄ αόριστον.
    ΜΕ ΑΠΛΑ λόγια, ο Ευστάθιος είναι αυτός που εγγυάται μια ομαλή διαδοχή. Κακά τα ψέματα: ο μακαριστός Χριστόδουλος έχει αφήσει πίσω του αρκετές ουρές. Από το παραδικαστικό με ράσα και τα οικονομικά της Εκκλησίας ώς το «κεκτημένο» των ηχηρών παρεμβάσεων από άμβωνος στα δημόσια πράγματα. Ο Σπάρτης θεωρείται έμπειρος και γνώστης προσώπων, ώστε να χειριστεί τις εκκρεμότητες. Και αρκετά ώριμος ώστε να χαμηλώσει τους τόνους, επαναφέροντας την Εκκλησία της Ελλάδος στον οίκο της- πάντα, φυσικά, μέσα στα όρια της συντηρητικής παράταξης.
    ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ο «δικός τους» άνθρωπος. Κάτι που δεν μπορεί να ειπωθεί για τον βασικό του αντίπαλο, τον Μητροπολίτη Θηβών Ιερώνυμο. Ωστόσο, την υποψηφιότητα του Ευστάθιου σκιάζουν ορισμένα ερωτηματικά. Το πρώτο αφορά τη συμπεριφορά τών δύο αουτσάιντερ. Ο Άνθιμος κατεβαίνει από πίκα. Ο Ιγνάτιος για να κατοχυρώσει μια μελλοντική υποψηφιότητα. Αμφότεροι υποστηρίζονται από μονοψήφιο αριθμό ιεραρχών. Κάποιοι αμφισβητούν αν Άνθιμος και Ιγνάτιος ελέγχουν τους υποστηρικτές τους, ώστε να μπορούν να τους κατευθύνουν στον δεύτερο γύρο. Αλλά το ενδεχόμενο παραμένει. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ερωτηματικό αφορά το «ουδέτερο» Φανάρι. Η επιρροή του στους εκλέκτορες είναι δεδομένη και η σχέση με τον Ιερώνυμο δοκιμασμένη. Θα πριμοδοτηθεί ο Θηβών; Ή θα αξιοποιηθεί ως φόβητρο για την υποταγή του Σπάρτης; Η Πέμπτη ενδέχεται να επιβεβαιώσει την επικυριαρχία του Οικουμενικού Πατριάρχη στα ελλαδικά εκκλησιαστικά πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 10:22 PE ΜΑΛΑΚΑ ΜΑΣΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ ΕΝΕΡΓΕΙ ΥΠΟΓΕΙΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΓΙΑ ΩΦΕΛΟΣ ΔΙΚΟ ΤΗΣ...ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΩΣΗ,ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ,ΤΗ ΚΑΤΟΧΗ ΚΛΠ.ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ.Ο ΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΗΣ, ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ??ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ!!ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ!!ΥΠΟΨΙΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΗ ΚΑΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 8:48
    Συμφωνώ .
    Επιπλέον οι Ρωμαίοι αυτοκράτορες επέβαλαν στους Έλληνες την Χριστιανική , Εβραικής προέλευσης θρησκεία διά του ξίφους και του δόρατος . Επι Θεοδοσίου σφαγιάστηκαν πάνω από 100.000 Έλληνες και σταμάτησαν οι Ρωμαίοι τους Ολυμπιακούς αγώνες .

    ‘’PASOK poisonous’’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @8:02 πμ Λες: «Δεν γνωριζω για τον Ιερωνυμο. Γνωριζω ομως για τον Ευσταθιο...» Εγώ δεν γνωρίζω για τον Ευστάθιο, γνωρίζω όμως για τον Ιερώνυμο ότι είναι ένας άξιος ιεράρχης. Πιστεύω πως έχομε δίκιο και οι δύο, που σημαίνει πως όποιος και να εκλεγεί επ’ αγαθώ της Εκκλησίας θα είναι. Νομίζω όμως ότι ο Θηβών πρέπει να βρει κάποια δικαίωση για την ατιμία που διεπράχθη εις βάρος του κατά τις προηγούμενες εκλογές. Είχε συκοφαντηθεί τότε από τον Χριστόδουλο, τον Άνθιμο, τον Αμβρόσιο κ. άλλους για δήθεν κακοδιαχείριση τεσσάρων δις δρχ. Τώρα λοιπόν, τουλάχιστον ο Άνθιμος να αφήσει τις υποψηφιότητες και να φροντίσει να ξεπλύνει τον εαυτό του από τη βρωμιά που διέπραξε. Να στηρίξει την υποψηφιότητα εκείνου που με άτιμο τρόπο εξουδετέρωσε τότε. Να στηρίξει τον Θηβών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλοι οι μαυροντυμένοι είναι αντιδραστικοί και ακροδεξιοί. Αν το ΠΑΣΟΚ ταυτίζεται με έναν απ' αυτούς, σημαίνει ότι έχει προσεγγίσει επικίνδυνα αυτόν τον πολιτικό χώρο. Και να σκεφτείτε, ο Μπέννυ που έρχεται σαν ανανεωτής, είναι σφιχταγκαλιασμένος με τους παπάδες. Φαντάζεστε τι συμβαίνει με τους "μη ανανεωτές".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΜΠΡΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ROLEX ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΕ ΓΟΥΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ......

    ΜΗ ΔΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΛΟΛΥ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ. ΘΑ ΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 8:02 πμ

    "δεν θα ξεχασω οτι μας ειχε προσφερει τον μισθο του για να παμε την πενθημερη εκδρομη μας."

    Τον μισθό που σας χάρισε, τον είχε βγάλει δεκαπλάσιο από γάμους, βαφτίσια, κηδείες, ευχέλαια, τρισάγια, αγιασμούς, εξορκισμούς και λαδώματα.

    Φαντάζομαι, αν έρθει κανένας βιομήχανος ή μεγαλέμπορας και σας χρηματοδοτήσει 2 και 3 εκδρομές, θα τον ψηφίζατε αμέσως και για πρωθυπουργό. Εύγε παιδί μου, έχεις ενστερνιστεί στο ακέραιο τις αρχές της διαφθοράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 11:53

    συνεβη πριν 35 χρονια που ο κοσμος δεν ειχε χρηματα.
    θα μπορουσα να γραψω κι αλλα αλλά θεωρω οτι δεν προκειται να πιστεψει κανεις σας οποτε ας κανουμε υπομονη λιγες ημερες.

    ΥΓ. ΔΕΝ ΕΠΕΡΝΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι κοινό έχουν ο μακαριστός Χριστόδουλος και ο νυν Θηβών; Ο ένας πήγε γυμνάσιο στη Λεόντειο Πατησίων και ο άλλος δίδασκε (πριν χειροτονηθεί εννοείται) ως καθηγητής θεολογίας στη Λεόντειο Νέας Σμύρνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στις 12 Μαρτίου του 1996 η κυβέρνηση Σημίτη αναθέτει με τη σειρά της την προμήθεια από Siemens και Intracom άλλων 270.000 ψηφιακών παροχών. Υπουργός Οικονομίας είναι ο Γιάννος Παπαντωνίου, Οικονομικών ο Αλέκος Παπαδόπουλος, Μεταφορών και Επικοινωνιών ο Χάρης Καστανίδης.

    Ο Γιάννος Παπαντωνίου ως υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών και ο Χάρης Καστανίδης ως υπουργός Μεταφορών εγκρίνουν την προμήθεια ακόμα 338.000 ψηφιακών παροχών από τις δύο εταιρίες το Γενάρη του 1997. Πρόεδρος του ΟΤΕ είναι αυτήν την περίοδο ο Δημήτρης Παπούλιας.
    Στις 31 Δεκεμβρίου του 1997, σε συμμόρφωση με ευρωπαϊκή Οδηγία, λήγει η δυνατότητα των κρατικών εταιριών να αναθέτουν απευθείας τις προμήθειές τους. Στις 9 Δεκεμβρίου, η κυβέρνηση Σημίτη με υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών τον Γιάννο Παπαντωνίου και Μεταφορών τον Αναστάσιο Μαντέλη συνάπτει προγραμματικές συμφωνίες μεταξύ άλλων για την προμήθεια τριών εκατομμυρίων ψηφιακών παροχών συνολικού ύψους 370 δισ. δρχ.

    Οι συμβάσεις αυτές θα επεκταθούν κατά 100 δισ. δρχ. από την ίδια κυβέρνηση μετά τις εκλογές του 2000 με «τσάρο» τον Γιάννο Παπαντωνίου και υπουργό Μεταφορών τον Χρίστο Βερελή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΘΕΜΟ-ΜΑΚΗ-ΣΤΑΗ-ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΤΡΕΜΗ

    ΤΗΝ ΒΙΛΛΑ ΤΟΥ ΜΑΓΓΙΝΑ ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ

    ΤΙΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΒΙΛΛΕΣ ΠΟΥ ΧΤΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΣ ΤΗΣ SIEMENS
    ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΙΣ ΔΟΥΜΕ?

    ΕΣΤΩ ΣΕ ... DVD..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αν το ΠΑΣΟΚ εμπλεκόταν στη διαδικασία, τότε σίγουρα θα κατέβαινε ο Ζακύνθου. Σε κάθε εκλογές του δίνει την έδρα στο πιάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΑΠΑΔΕΣ ΤΡΑΒΕΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΙΕΡΑΡΧΙΔΕΣ


    ΚΛΑΣΤΕ ΜΑΣ Τ ΑΡΧΙΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΙΩΡΓΑΚΗ-ΚΑΧΡΙΜΑΚΗ
    ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ..ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΕΙ
    Η ΔΕΞΙΑ,ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΤΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
    ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ,ΠΟΥ ΠΛΟΥΤΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΜΙΕΖΕΝΣ.
    ΚΑΚΟΥΡΓΑ ΔΕΞΙΑ..ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ
    ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ 12:00 μμ
    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεός

    Αν είσαι νέος (στην ηλικία) είσαι έξυπνος.
    Αν είσαι ηλικιωμένος έχεις "πικράν πείραν".
    Σε κάθε περίπτωση έχεις χιούμορ.

    DOMINUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ SIEMENS

    1989-90
    ΟΤΕ 470.000 ψηφιακες παροχες

    1994
    ΟΤΕ 1000.000 ψηφιακες παροχες

    1997
    ΟΤΕ πενταετης προγραμματικη συμφωνια

    1998
    ΟΣΕ-Ναυπηγεια Σκαραμαγκα
    προγραμματικη συμφωνια για σιδηροδρομικο υλικο

    1999-2007
    προαστιακος σιδηροδρομος

    1992-2001
    ΜΕΤΡΟ
    προμηθειες τροχαιου υλικου και
    ηλεκτρομηχανολογικων υποδομων

    1990-2000
    συστηματα σηματοδοτησης και σημανσης

    1998-1999
    Συστηματα επικοινωνιων Ενοπλων δυναμεων ΕΡΜΗΣ

    C4I

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μίζες της Siemens ή χρήματα του φορολογούμενου πολίτη


    Κατ' αρχάς να διαλύσουμε μια παρεξήγηση που πάει να δημιουργηθεί: Τα χρήματα με τα οποία η Siemens φέρεται να δωροδοκούσε πολιτικούς, τεχνοκράτες και συνδικαλιστές στην Ελλάδα δεν είναι "οι μίζες που πλήρωνε η Siemens", όπως έγκριτοι συνάδελφοι τείνουν μηχανικά να επαναλαμβάνουν.




    Πού τα έβρισκε η Siemens; Και τι θαρρούν ότι είναι η Siemens; Φιλανθρωπικό ίδρυμα που υποστηρίζει οικονομικά άπληστους υπουργούς και υφυπουργούς;


    Τα χρήματα προέρχονται από το υστέρημα του Ελληνα φορολογούμενου πολίτη. Αυτά είναι τα χρήματα που κάποιοι φρόντιζαν να ρέουν προς τη γερμανική εταιρεία ως Πακτωλός και η Siemens επέστρεφε σε αυτούς τους κάποιους ένα μικρό ποσοστό. Αρα τα χρήματα που κατέληξαν σε ...πολιτικές τσέπες είναι δικά μας και η Siemens τα σφετεριζόταν με τον γνωστό τρόπο των υπέρογκων και ανέλεγκτων συμβάσεων για προμήθειες του δημοσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εντείνονται οι παρασκηνιακές διαβουλεύσεις μόλις λίγα εικοσιτετράωρα πριν την εκλογή νέου αρχιεπισκόπου, ενώ αίσθηση έχουν προκαλέσει οι δηλώσεις του μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ ότι υπάρχουν Ιούδες στους κόλπους της Εκκλησίας και πρέπει να αποβληθούν.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, για χθες το βράδυ είχαν προγραμματιστεί δύο συγκεντρώσεις ιεραρχών. Η πρώτη πραγματοποιήθηκε, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στους Αμπελόκηπους με τη συμμετοχή ομάδας μητροπολιτών οι οποίοι στηρίζουν την υποψηφιότητα του μητροπολίτη Σπάρτης Ευστάθιου. Η δεύτερη είχε προγραμματιστεί να γίνει στην πλατεία Βάθη, ενώ ως συμμετέχοντες εφέρεντο οι ιεράρχες που θεωρούνται πνευματικά παιδιά του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου. Συσκέψεις έγιναν και στη Μονή Πετράκη όπου μετέβησαν χθες το πρωί ο τοποτηρητής του αρχιεπισκοπικού θρόνου, μητροπολίτης Καρυστίας Σεραφείμ, καθώς και οι μητροπολίτες Ζακύνθου Χρυσόστομος, Γουμενίσσης Δημήτριος, Τρίκκης Αλέξιος και Μεσσηνίας Χρυσόστομος.
    Όπως όλα δείχνουν, οι καταγγελίες του μητροπολίτη Μεσσηνίας ότι δέχεται εκβιασμούς από μέρους υποστηρικτών του μητροπολίτη Σπάρτης Ευστάθιου θα παραμείνουν αδιευκρίνιστες τουλάχιστον μέχρι την αρχιεπισκοπική εκλογή. Ο κ. Χρυσόστομος φέρεται να επέμεινε και χθες ότι δεν έχει λάβει κλήση από την εισαγγελία Καλαμάτας προκειμένου να καταθέσει στοιχεία που να αποδεικνύουν τις καταγγελίες του. Άφησε δε να εννοηθεί ότι θα καταθέσει στοιχεία στη Δικαιοσύνη μετά την εκλογή νέου αρχιεπισκόπου επειδή οι υποχρεώσεις που έχει ως γραμματέας στη μεθαυριανή συνεδρίαση της Ιεραρχίας τον κρατούν στην Αθήνα.
    Τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών σχολίασε ο μητροπολίτης Γουμενίσσης Δημήτριος, σημειώνοντας ότι «δεν θα αποϊεροποιήσουμε την όποια ψήφο. Μέσα στον ναό, τον μητροπολιτικό, θα αποφασίσουμε τι θα κάνουμε». Λακωνικός ήταν από την πλευρά του ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος, δηλώνοντας: «Χρειάζεται πολύ υπομονή για να μη μιλάει κανείς. Θα τα πούμε μετά τις εκλογές».

    ''PASOK poisonous''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ θέλω τον Άνθιμο. Όχι γιατί είμαι θρήσκα, (δεν είμαι) αλλά γιατί είναι αυτός που που δε θέλει κανένα κομματο-σκυλολόικο κεντρο εξουσίας και ξεπουλήματος της Ελλάδας. ΜΟΝΟ γι'αυτό.


    Αντικονφορμίστρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κακώς λένε συνέχεια ότι το ΠΑΣΟΚ έχει διαρροές προς τα αριστερά. Καώς βυσσοδομεί το ΠΑΣΟΚ κατά ΣΥΝ. Η αλήθεια είναι η εξής: Το Πασόκ είχε όλον αυτό τον κόσμο δανεικό από την αριστερά. Τώρα οι αριστεροί που για διάφορους λόγους ψήφιζαν ΠΑΣΟΚ, επιστρέφουν στην κοιτίδα τους, γιατί απλώς είναι πιο ελκυστική πολιτικά. Αυτό κάποτε θα γινόταν. Ε! Γίνεται τώρα. Και όσο το ΠΑΣΟΚ λυσσάει κατά του ΣΥΝ, τόσο πιο αποκρουστικό θα γίνεται ενετείνοντας το κύμα εισροών προς τον ΣΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Όχι και στοίχημα για τους Ιεράρχες ειδικα τους ΧΟΥΝΤΟΒΑΣΙΛΙΚΟΥΣ .

    Δεν σκέφτεστε τα λεφτουδάκια σας που θα τα δώσετε σε αυτούς που θέλουν την αρχηγία στο ΜΑΓΑΖΑΚΙ τους ;

    Για θυμηθείτε τον Αγώνα των δεξιών ιεραρχών στο πλάι του Χριστόδουλου .
    Για θυμηθείτε τις ταυτότητες , τις συγκεντρώσεις , τα λάβαρα, τους πολιτικούς λόγους και αλαλαγμούς μέσα στις εκκλησίες , τα φιλικά προς τη Νέα Δημοκρατία κηρύγματα του Χριστόδουλου και των συν αυτώ.

    Έχουν λυσάξει τα Χουντοβασιλικά , ακροδεξιά και Νεοδημοκρατικά γουρούνια γιατί θέλουν Αρχιεπίσκοπο σαν και αυτούς για να τους Βοηθάει όπως έκανε ο ΜΕΓΑΣ ΔΙΧΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ , ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ .

    Εχουν και το θράσσος να τον αποκαλούν μερικοί " ΕΘΝΑΡΧΗ " .
    Τόση είναι η Βλακεία που σας διακατέχει αγαπητοί που δεν σκέφτεστε ότι ΕΘΝΑΡΧΗΣ είναι κάποιος που ενώνει και όχι κάποιος που διχάζει όπως ήταν και έκανε ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ.

    ...... Όνειρα Γλυκα.

    5 Φεβρουάριος 2008 3:59

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Prepei oi Ierarxes na dior8wsoun tin adikia pou egine ston Ieronymo stin prohgoumenh eklogh kai na ton ekle3oun Arxiepiskopo ... ektos apo auto, shmera, einai kai o perissotero a3iologos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεός






    Εγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεόςΕγώ συμφωνώ να βγει ο Στάθης από τη Σπάρτη, είναι μεγάλος στην ηλικία, σε 5-6 χρόνια θα έχουμε πάλι αγώνα για τη ζωή, σθένος και υπομονή στην αρρώστια, μεγαλοπρεπή κηδεία με 2-3-4 εκατομμύρια πιστούς και μετά προεκλογικό αγώνα για τον επόμενο αρχιεπίσκοπο. Και πού είστε: να κάνουμε 10-15 μέρες αργία, τι Ταλιβανιστάν είμαστε?

    > αν βρέχει την ημέρα της κηδείας: θλίβεται η φύσις
    > αν βγάλει ήλιο: γίνεται λαμπρή υποδοχή στον παράδεισο
    > αν γίνει κανένας σεισμός: μας ταρακουνάει ο θεός
    > αν δεν γίνει σεισμός: μας λυπάται ο θεός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΙΕΡΩΝΥΜΕ ΘΗΒΩΝ

    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΤΗ ΧΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΑΙΓΛΗ .

    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΧΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ.

    ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΣ,ΑΓΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΝΩΤΙΚΟΣ.

    ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΗ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ
    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΑΛΛΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

    ΘΕΛΕΤΕ Ή ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ .

    ΠΡΑΞΤΕ ΑΝΑΛΟΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ...
    ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ'ΧΟΥΜΕ ΑΡΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *