. Της Έλλης Παπαθανασίου . . ΠΡΟΣ κ. Λάκη Λαζόπουλο: Από την εποχή του Αριστοφάνη η σάτιρα κατεθυνόταν σε αυτόν που ασκούσε την εξουσία. Πρώ...
Της Έλλης Παπαθανασίου
.

.
.ΠΡΟΣ κ. Λάκη Λαζόπουλο:
Από την εποχή του Αριστοφάνη η σάτιρα κατεθυνόταν σε αυτόν που ασκούσε την εξουσία. Πρώτη φορά βλέπουμε σάτιρα που κατευθύνεται όχι σε αυτόν που ασκεί την εξουσία, αλλά σε αυτόν που αντιπολιτεύεται την εξουσία.Η ασυλία Καραμανλή είναι προκλητική και ενδεικτική της “αποστολής” Λαζόπουλου. Η εμπάθεια προς τον Παπανδρέου έχει αρχίσει να αποκτά στοιχεία βεντέτας, γεγονός που δεν αρμόζει σε ένα άνθρωπο της τέχνης. Τυχαία έχει ο κ. Λαζόπουλος ως φανατικότερο υποστηρικτή τον Μακεδονομάχο-Ζορό, Π. Ψωμιάδη;
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΑΙΧΤΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΟΜΕΡΗ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΡΩΤΙΚΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΧΩΡΟΥ ΣΤΟ GRSex .com
ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ, ΣΤΟ 92% ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΟΥ GRSex .com!!
ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΡΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΛΩΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ - ΟΧΙ ΜΟΥΦΕΣ, ΜΟΝΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΥΓΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΤΟ GRSex .com
MONO ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΑΠΟΨΗ, ΚΑΛΟ ΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ LIBIDO!
///
ΚΑΛΑ ΟΤΙ Ο ΛΑΖΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΑ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.ΑΠΛΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΕΛΑΕΙ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΣ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ και τουλάχιστον 15 χρόνια η εξουσία είναι των 2 μεγάλων κομμάτων συγχρόνως. Εάν θέλουν να ανεβαίνουν στην κυβέρνηση είναι γιατί τα ποσοστά παίζουν στο 60/40.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι να μην εξοργίζεται ο όποιος αριστερός, και ΠΑΣΟΚ να μην ήτανε ποτέ για το καλύτερο παράδειγμα του μόνοι βγάζουμε τα ματάκια μας?
Ποιος το είπε ότι η σάτιρα απευθυνόταν πάντα στην εξουσία; Η σάτιρα απευθύνεται σε αυτόν που την προκαλεί. Μη λέμε κι ό,τι θέλουμε. Και αφού αναφέρθηκες στα παλιά τα χρόνια, ελπίζω να έχεις υπόψην σου ότι και τον Αριστοφάνη τον κατηγορούσαν με παρόμοιο τρόπο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν άλλοι γελωτοποιοί και μάλιστα εδώ μέσα πάρα πολλοί που "σατιρίζουν" την Κυβέρνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα μη ζορίζεστε για τον Λαζόπουλο.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΚΑΝΕΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ. ΚΑΝΕΙ ΦΟΒΕΡΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΧΤΥΠΑΕΙ ΥΠΟΥΛΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΤΑΛΙΝΙΚΑ ΚΑΙ ΧΙΤΛΕΡΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ. ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ. Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι τέτοιοι αριστεροί του γλυκού νερού Λάκη, που κάνουν τους τρελούς για να μην υπηρετήσουν στο στρατό της Πατρίδας τους όπως έκανες ΕΣΥ με τις πλάτες του κατεστημένου και της γνωστής Κυρίας (και όχι από ιδεαλισμό), είναι αυτοί που κάνουν την χώρα να φαίνεται πιο μικρή, πιο ασήμαντη, πιο ψεύτικη και φτηνή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό συμβαίνει όταν στον κάθε μακάκα δίνεται ο χώρος και ένα μικρόφωνο για να λέει χωρίς αντίλογο ότι θέλει!
http://mediaspotgr.blogspot.com/
Άντε πάλι μ'αυτόν τον ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί τέλους ! Για να προσεγγίσει κάποιος να με ακρίβεια το θέμα "Λαζόπουλος", αυτόν τόν ταλαντούχο ηθοποιό πού "ενοχλεί την εξουσία":
Ποιός ενοχλεί την εξουσία ? Επειδή απαξιώνει το κράτος ? Το κράτος είναι η σημαντικώτερη κατάκτηση τού πολιτισμού. Αντ’ αυτού τί δηλαδή ? Η ζούγλα ή ο Επιχειρηματίας ?
Είναι η πλειονότητα θύμα σ' αυτήν την πλάνη. Εμείς οι παλιότεροι είχαμε πέσει θύματα της παρόμοιας "καταγγελτικής" τέχνης τού Θεοδωράκη, ο οποίος (λόγω και μεγαλύτερου ταλέντου), είναι ο μέγας δάσκαλος - εκπορνευτής τού λεγόμενου "λαού" (πού είναι η καταληκτική πρός τα κάτω έννοια του όρου "πολίτης").
Θα προσπαθήσω να σού πώ τί έκανε τόσα χρόνια ο Θεοδωράκης και θα αντιληφθείς τί προσπαθεί να κάνει σήμερα ο Λαζόπουλος, μιμούμενος τον δάσκαλο, αλλά με λιγώτερη επιτυχία, όπως αποδεικνύεται από τό κράξιμο πού αυθορμήτως του κάνανε εδώ μέσα.
Ο Θεοδωράκης, απο νεαρός, τότε, όταν οι υπόλοιποι δέν είχαν ούτε γαλβανιζέ λαμαρίνα πάνω απ’ το κεφάλι τους, μέσα στη μεγαλομανία του και τον υπέρμετρο εγωϊσμό του, είχε ένα κόττερο. Τότε, παλιά, μόνος ο Μπόστ απεκάλυπτε: " ..το κόττερο, τό κόττερο το κομμουνιστι-κότερο.." του αρχιδιαβρωτή Μίκη. Είχε επίσης και αξιοπρεπή βίλλα στο Βραχάτι. Όταν είδε ότι αυτά θέλουν λεφτά για να συντηρηθούν, ανεκάλυψε την μεγάλη κομπίνα : το γλύψιμο τού λαού, ενώ ταυτοχρόνως, πείθοντάς τον ότι είναι κακομοίρης καί αδύναμος, τον περιορισμό του στην απραξία. Πράγμα το οποίον, καταλλήλως εκτιμώμενο, άνοιγε και κρατά ακόμα και σήμερα διάπλατα ανοιχτές, τίς κρατικές στρόφιγγες τών επιδοτήσεων (τάλλε – κουάλλε).
Αφού έκανε λοιπόν την δέουσα έρευνα αγοράς, φόρεσε την λεοντή τού αριστερού, πήγε καί βρήκε ό,τι πιό περιθωριακό, πεσσιμιστικό αλλά και πιό διδακτικό για την αποδυνάμωση τής αίσθησης ευθύνης τού πολίτη καί τόν έπεισε μέ τό αδιαμφισβήτητο μεγάλο καλλιτεχνικό του ταλέντο, ότι : (α), Θα είναι πάντα ένας λαός βασανισμένος και καλά θα κάνει νά μήν ξεχνάει τόν Ωρωπό (β). Μέρα Μαγιού θα μισεύουν όσοι θα αγωνισθούν γιά καμμιά ανατροπή τού πονηρού κατεστημένου καί (γ), ότι θα κλαίει η μάνα τους στό μνήμα, πότε ? Θυμηθήτε καί λίγο. Άς σταματήσω εδώ, διότι τόννοι πραγματικών (μουσικών) αριστουργημάτων είναι κατασκευασμένοι από τον δάσκαλο για να μοιρολογάει ακατάπαυστα. Είναι πού’ναι και μαραζιάρης ο λαός (Πού λέει κι’ ο Σαββόπουλος), τόχαψε βαθειά το μάθημα καί η μόνιμη επωδός πού ακούς στήν τηλεόραση από το λαό, όταν διεκτραγωδεί τα κακά της μοίρας του, είναι: "τί να κάνουμε ?" . Τίποτα, πιστεύει, δέν μπορεί καί δέν θέλει να κάνει ο "βασανισμένος λαός", παρά μόνο : "μέσ' την υπόγεια τήν ταβέρνα, μέσ' σε καπνούς και σέ βρισιές", να κλαίει άπραγος τη μοίρα του.
Σταματάω. Άξιος ο μισθός και τα παμ-πλούτη τών "γλειφτών - αποκοιμιστών" Θεοδωράκη, Λευτ. Παπαδόπουλου, Λαζόπουλου. Υπάρχουν κι’ άλλοι, αλλά είπαμε, σταματάω. Το πόπολο (ο λαός) δεν μπορεί να κάνει τίποτα (τελείως αντιμαρξιστικό, παρεμπιπτόντως), και οι πονηροί άλλο πού δέν θέλουν, γιά να διαιωνίζονται ομαλώς οι κλεψιές καί οι μεταφορές στήν Ελβετία, τών δανείων καί τών μαύρων λεφτών από τά χασίσια τών Ζωνιανών
ΣΗΜ: Όσοι, αντιθέτως, προσπάθησαν σοβαρά να επισημάνουν στον πολίτη τίς ευθύνες του, αλλά και τίς δυνατότητές του, τούς πήρε ο διάολος. Τούς σοβαρούς ανθρώπους ο "λαός" τούς περιποιείται καταλλήλως, όπως π.χ. τον Καποδίστρια, ή τον Τρικούπη.
Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΩΤΟΠΟΙΟΣ ΑΡΑ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ. ΠΗΡΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΟΣ ΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ. ΤΩΡΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ - ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ), ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙ ΒΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΞΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω απόλυτα μαζί σας κυρία μου..
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι μάλιστα σημερα το μεσημέρι εχω πει σ'ενα αλλο μπλογκ..
Τα κανω αντιγραφη για να μην ξαναγράφω..
Ο/Η marika i salonikia είπε...
Παιδιά,
Γούσταρα παρα πολύ το Λάκη και θαυμαζε την ικανότητα του να σατιριζει τα κακως κείμενα και τους στραβα κειμένους.Πολλές φορες τα έβαλα και με φίλους για να τον υπερασπιστώ..να υπερασπιστω το δικαίωμα του να σχολιάζει ότι αυτος θεωρεί..ατοπον..περίεργον..κατακριτεο..
Χτες το πρωι διάβασα το σχόλιο του πιτσιρίκου που εκανε πολυ σωστές επισημάνσεις...αλλά ειπα για να δω το βράδυ τι θα γίνει..
Ε λοιπον ...ο πιτσιρίκος ειχε τόσο δικαιο!!!
Μου έκανε οικτράν εντύπωση το γεγονός ότι σχολίασε κάθε πικραμένο..και γραφικό ...Σχολίασε με τόση εμπάθεια το ΠΑΣΟΚ..που αλίμονο...
Η σάτιρα γίνεται κατά πρώτοις και κατα δευτέροις ..τρίτοις.. ενάντια στους κυβερνώντες..τους ισχυρούς..
(ετσι έκανε ο Αριστοφάνης ..)και οχι ΜΟΝΟ ενάντια στην αντιπολίτευση..
Γιαυτο και απο χτες τον έχω χεσμένο πατόκορφα..Αλλα ειμαι και πεπεισμένη πια ότι ειναι εμπαθης και παίζει παιχνίδια..
5 Μάρτιος 2008 2:49 μμ
Εμφανώς επηρεασμένο από pitsiriko το post σου.. Είχε γράψει κάτι παρόμοιο 2 ημέρες πριν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεος με τα σεντόνια σας...Δεν σας διαβάζουμε..καταλάβαιτε το ρπι τέλους..Το μόνο που κάνετε ειναι να μας την σπατε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν αυτο θέλετε..πειτε το στα ισα..
οχι ετσι..
Η αντιπολιτευση δεν ειναι εξουσια??
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ ΤΑ ΧΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://pea-kyanea.blogspot.com/2008/03/blog-post_05.html
http://pea-kyanea.blogspot.com/2008/03/blog-post_04.html
Συγκινήθηκε ρε παιδιά ο Λάκης όταν τα είδε τα στίφη των βαρβάρων να επιτίθενται στα ΜΑΤ κρατώντας κοντάρια.
Τι συγκινητικό, τι εντυπωσιακό. Ένα μάτσο κομματόσκυλα επιτέθηκαν τόσα χαριτωμένα στα ΜΑΤ κοπανώντας τους με κοντάρια και κόκκινες σημαίες γιατί απλά περιφρουρούσαν τον χώρο όπου συνερχόταν η σύνοδος των πρυτάνεων.
ΜΟΝΟ ΣΤΟ
http://pea-kyanea.blogspot.com/
Πείτε μας τι πίνετε και δεν μας δίνετε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σας θυμίσω;
1)Μαγγίνας (βιλα - αναψυκτήριο - ασφαλιστικό)
2)Γιαννάκου (άρθρο 16)
3)Φάνη Πάλλη - Πετραλιά (ασφαλιστικό)
Υποστηρίζει με θέρμη τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Τσίπρα, και κατακρίνει ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ για να ωφελήσει τον ΣΥΡΙΖΑ, μιας και υπάρχει κοινή δεξαμενή ψηφοφόρων για αυτά τα 3 κόμματα.
Και το χειρότερο απ'όλα είναι ότι το κάνει με εμπάθεια.
5 Μάρτιος 2008 10:51 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήMa htan kai ypourgos o Mikhs epi Mhtsotakh kai to exei kai kamari.
Εχει γραφτει οτι ο Πρωθυπουργος ειναι γκει...σε πολλα σχολια εδω μεσα και οχι μονο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικα δεν πιστευω οτι αυτο ειναι αληθεια ...αλλα το γεγονος οτι ο Λακης δεν τον βαζει στο στομα του...με βαζει σε σκεψεις!!!
Σχοινοβάτη..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια ειναι..Αλλα δεν ειναι κυβέρνηση..που αυτη ειναι η πρώτη εξουσία..
Δεν ειπε κουβεντα για την κυβέρνηση..
τιποτα...
Ολα σωστα τα κάνει η κυβερνηση?> Ολα καλα? Τιποτα μα τίποτα δεν βρέθηκε να σχολιασει ο Λακης?
Εδω ο κόσμος βουιζει και ο Λακης χτενίζεται με μεγάλες χτένες..
Εξουσία είναι φίλε 11.03.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιδικά στην Ελλάδα , κατά το ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι εξουσία πάντα. Η εξουσία του δικοματισμού.
Για άλλους είναι εξουσία και το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΛΑΟΣ, γενικά δηλαδή όλο το σύστημα του κοινοβουλευτισμού.
Αυτοί τουλάχιστον είναι έντιμοι. Χωρίζουν τον κόσμο στους συστημικούς και τους αντισυστημικούς.
Ομως αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι, τα ΜΜΕ, τους αστέρες τους θεωρούν επίσης ΣΥΣΤΗΜΑ.
Ο Λάκης τι είναι;
Κάνει επανάσταση και το σύστημα τον πληρώνει αδρά;
Πρώτη φορά έχω δεί τέτοια φάση.
Ομως το πρόβλημα με τον Λάκη και τον κάθε Λάκη, δεν είναι ότι σατιρίζει την αντιπολίτευση, αλλά το ότι στερεί τον κόσμο, από τον χρόνο , τα μέσα και την ευκαιρία να αντιπαλέψει την "πραγματική εξουσία" που τον ταλαιπωρεί καθημερινά.
Εντάξει τον καταλαβαίνω τον Λάκη. Θέλει μια αντιπολίτευση με τέμπο, με χάρη με έμπνευση, με οίστρο, του γούστου του τέλος πάντων. Δικαίωμά του.
Ομως αυτό που "χαίρει αυτή την στιγμή" είναι την "ασυλία του καλλιτέχνη", όπως και άλλοι καλλιτέχνες την είχαν όταν κάναν τις τελετές για την Χούντα, στο Καλλιμάρμαρο, στα πανηγύρια.
Μου θυμίζει πολύ την περίπτωση μιας εκπληκτικής τραγουδίστριας της γενιάςτου 60, βασικής εκπροσώπου του "Νέου Κύματος" . Πραγματικά ταλαντούχα, όπως και ο Λάκης.
Δεν θα πώ το όνομά της επειδή τελικά μπορεί και να την προσβάλω, ταυτίζοντας την περίπτωσή της με τον Λάκη.
Αυτή τόσο ξεδιάντροπα δεν το έκανε και επίσης δεν είχε την "αντιληπτική ικανότητά του".
Συμφωνώ με το ποστ περι Λασόπουλου. Είναι η Λάσυ του Καραμανλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήxman ksekouvala me to pornosite soy. Se sovaro blog eisai! epishs einai MONO GIA ENHLIKES ANDRES. an htan genika gia enhlikes na valeis kai gymnous andres.
ΑπάντησηΔιαγραφήO LAZOPOULOS SWSTA LETE OTI PROWTHEI PROPAGANDA YPER TOY SYRIZA KAI TOY TSIPRA KAI EINAI FOVERA KATA TOY PAPANDREOY. KANONIKA TON KYBERNWN KOMMA PREPEI NA SATIRIZEI KAI NA ASKEI KRITIKH.
AN HTAN ANTIKEIMENIKOS THA EIXE KRITIKH GIA OLA TA KOMMATA KAI OXI MONO GIA LAOS PASOK KAI YPER SYRIZA KAI KKE. KKE! TI GELOIOS POY EINAI!
Συνέλθετε, παιδιά. Ο Λαζόπουλος, ο Μίκης, ο Στάθης, όλοι έχουν ένα κοινό στοιχείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι εθνικιστές και γι'αυτό είναι υπέρ της ΝΔ και του ΚΚΕ και τελευταία υπέρ του Τσίπρα με τα "πατριωτικα΄" που λέει.
Εχθρός του είναι ο ΓΑΠ και οι αντεθνικιστές.
Ο Στάθης ποιός είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λες ωρε Χοριάτη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίδες όνειρο ότι Τσίπρας και Σύριζα είναι υπερπατριώτες εθνικιστές ή γράφεις ότι νάναι για φτιάξεις επιχείρημα;
Άιντεεεεε δεν παμε καλά.
Δεν είδα κανένα όνειρο. Ειδήσεις είδα, από την επίσκεψή του στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τις δηλώσεις του για τον "Νέο Πατριωτισμό", που περιέχει ολίγη από ΚΚΕ, να μην επιτρέψουμε να κάνουν κουμάντο οι αμερικάνοι στα ζητήματα των βαλκανίων, το πρόβλημα να το λύσουν οι λαοί -για Κόσσοβο κλπ-, με ολίγη από λιπάσματα και εργοστάσια λιθανθράκων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα θα μου πεί κανείς και ο ΓΑΠ δεν μιλάει για "Νέο Πατριωτισμό"; Ναί μιλάει.
Αλλά είναι άλλο πράγμα ένα κόμμα με ταυτότητα "εθνικοπατριωτική" όπως το ΠΑΣΟΚ να μιλαέι για "Νέο Πατριωτισμό", δηλαδή για λιγώτερο Εθνικισμό και άλλο πράγμα ένα κόμμα διεθνιστικό να ανακαλύπτει τον "Νέο Πατριωτισμό".
Ελπίζω να κατάλαβες την διαφορά.
Οι πολιτικοί όταν επισκέπτονται τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας παρασύρονται από τον ίδιο και λένε καμιά μπούρδα περί πατρίδας και έθνους καθότι ο ίδιος ο πρέζιντεντ ως διακόσμηση που είναι μόνο για αυτά μπορεί να συζητάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά λες εσύ με μία δήλωση να πρόλαβε να χαρακτηριστεί από τον Λάκη, τον Μίκη και τον Στάθη (ποιός Στάθης;) και να τον συμπεριέλαβαν κιόλας στην στρατηγική τους;
Γκουχ!
MILAEI KAI TRAGOUDAEI TO UESSALONIKH MOY MEGALH FTWXOMANA SE STYL SATIRAS KAI VAZEI LOGIA MESA GIA KAGOURO KAI AGOURIA POU VGAZEI TA KALUETRA H THESSALONIKH
ΑπάντησηΔιαγραφήEPEIDH EIMAI APO THESSALONIKH THELW NA TON ENHMERWSW PWS MPOREI EMEIS NA VGAZOUME TA AGGOURIA KAI TOUS KAGOURO ALLA DEN VGAZOUME FOUSTIDES OPWS H LARISA
KAI ENHMERWNW EPIPLON PWS H THESSALONIKH TON ANEVAZEI KAI TON KATEVAZEI SE XRONO DT
MILAEI KAI TRAGOUDAEI TO UESSALONIKH MOY MEGALH FTWXOMANA SE STYL SATIRAS KAI VAZEI LOGIA MESA GIA KAGOURO KAI AGOURIA POU VGAZEI TA KALUETRA H THESSALONIKH
ΑπάντησηΔιαγραφήEPEIDH EIMAI APO THESSALONIKH THELW NA TON ENHMERWSW PWS MPOREI EMEIS NA VGAZOUME TA AGGOURIA KAI TOUS KAGOURO ALLA DEN VGAZOUME FOUSTIDES OPWS H LARISA
KAI ENHMERWNW EPIPLON PWS H THESSALONIKH TON ANEVAZEI KAI TON KATEVAZEI SE XRONO DT
Το σχολιο εινε παρα πολυ ευστοχο,και αληθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικα ο ΛΑΛΑΚΗΣ που τον συμπαθω εινε μεγαλη ποντικομαμη.
Γιατι ρε Λαλακη εχεις τον πρωθυπουργο στο απυροβολητο??
Μηπως πρεπει και ο κοσμος να αρχισει να σε επευημει για την σταση σου?
Εδω μεσα εισε και συ και οι συνεργατες σου και τα διαβαζετε ολα τα σχολια το ξερουμε,γιατι λοιπον κανεις την παπια στον Καραμανλη και προπαγανδιζεις τους υπολοιπους,μηπως για να σκεφτωμαστε και μεις οι λαικοι οτι απο καπου μπαζεις και συ??
Δεν ήταν το πρώτο δείγμα. Είχε ξαναμιλήσει για οτν "Νέο Πατριωτισμό" και τότε έκανα εγώ τις σκέψεις που κάνεις εσύ φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά η επανάληψις , συνεχίζει να είναι μήτηρ μαθήσεως.
Οχι του Τσίπρα, αλλά δική μας.
Προσωπικά, από την πρώτη συνεδρίαση της ΚΕ του ΣΥΝ υπό την προεδρία ΤΟΥ, με κείνα τα ανοίγματα στην εκκλησία , όπως επίσης και με την αναφορά στο "ξεπούλημα του εθνικού πλούτου", αλλά και τον "Νέο Πατριωτισμό", σε συνδιασμό με το πλασάρισμα του να παρουσιαστεί σαν "διανοούμενος" με περιγραφές για το ποιό βιβλίο διαβάζει Σλαβόυ Σίζεκ και τέτοια, έχω καταλήξει για το "μέγεθός" του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αμόρφωτος. Είναι τυπικός "ακτιβιστής".
Θα το δείτε. Μην βιάζεστε.
ΓΙΑΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΠΙΣΟΓΛΕΝΤΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ
ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΗ ΣΕΡΙΦΟ
ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥ ΞΕΚΩΛΙΑΣΜΑΤΟΣ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΗ ΤΟΝ ΡΩΜΑ .....
giati olo prospathis na min dihnis tin plati sou sto filotheamon kino??apo eugenia mipos i giati grafi:FUCK THE REVOLUTION I AM AN ARTIST????!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΛΕΦΤΑΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΑΣΟΚΟΙ, Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΝΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΚΤΟΣ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΒΛΑΚΑ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ.
ΓΙΑΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΠΙΣΟΓΛΕΝΤΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ
ΣΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΗ ΣΕΡΙΦΟ
ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥ ΞΕΚΩΛΙΑΣΜΑΤΟΣ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΑΡΗ ΤΟΝ ΡΩΜΑ .....
Α ΡΕ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΤΣΕΠΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΛΑΜΟΓΙΟ,ΜΑΛΑΚΟΜΠΟΥΚΟΜΑ
12.30
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε πιάνει αηδία, όποτε γράφεις.
ΠΙΣΟΓΛΕΝΤΙ
ΛΑΜΟΓΙΟ
ΜΑΛΑΚΟΜΠΟΥΚΟΜΑ
Μπάτσος είσαι, έ;
Το μόνο αισχρό σε σχέση με το σέξ , που είναι έγκλημα, είναι η παιδοφιλία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ξέρεις κάτι τέτοιο, όχι μόνο για τον Λάκη, πές το.
Τα υπόλοιπα, μη τα ξαναγράψεις και μη τα ξαναπείς. Εσένα χαρακτηρίζουν, ως κτήνος, μαλάκα, φασίστα.
Μη το ξανακάνεις.
Αχ αηδιασα και γω με τα βρωμοσχολια σας,ρε χωριατακο στο χωριο σου δεν λετε μπινελικια??
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντασου ποσο χωλωμενος εινε ο τυπος με το λακη για να του τα χωνει ετσι...
και εδω που τα λεμε του αξιζει να του τα χωνεις του λακη που σατυριζει με μαθηματικο τροπο!!!
ΟΥΣΤ ΤΟΝ ΚΟΠΡΙΤΗ.
xman γιατί δεν λες πως το site είναι μούφα και τους παραμυθιάζεις για να ανεβαίνει επίτηδες η επισκεψιμότητα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα μα ποιος γραφει για παιδοφηλια εδω μεσα??
ΑπάντησηΔιαγραφήρε παιδια μηπως δεν βλεπουμε καλα?
Kala και συ τι ζορη τραβας για το αν το σαιτ εχει επισκεψημοτητα,κατασκοπος εισε η ανταγωνιστης...η μηπως ξερολας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΑΖΟΠΟΥΛΙΑΔΑ=ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΑΔΑ κανουν και οι 2 για την δουλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιασου ρε μεγαλε αδιαφθορε σατυρε καλα το λεει και ο μακης οτι το κοτερο βρωμα{ει} και αυτο.,οπως και το νερο μεσα στην μπανιερα,καλο κουμασι σατυρος μας βγαινεις σιγα σιγα.....σιγανοποταμακι ΛΑΚΗ ΛΑΚΗ.
Λακης ο Αριστοφανης...Μπουαχαχαχαχαχα.,καλυτερα Λακης ο καραμανλφανης.ΣΑΤΥΡΕ..................
Ο φίλος, με τα πισογλέντης κλπ, γράφει
ΑπάντησηΔιαγραφή....ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ...
πόσο χρονών τους κάνεις από την έκφραση;
Μεγαλύτεροι από 18 χρονών.
Πιτσιρικάδες, αυτό σημαίνει στο χωριό μου.
Αυτό είναι παιδοφιλία φίλε που αναρωτιέσαι.
Αν συμβαίνει αυτό το καταγγέλει κανείς, δεν το πετάει έτσι στην πλάκα.
Εγω τον γουσταρω τον Λαζοπουλο γιατι τα λεει ωραια αλλα εινε αληθεια οτι εινε προστατευτικος και μ αυτους που τον ταιζουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο γραφων για τους Πιτσιρικαδες εινε γυρω στα 50 και εσυ εισε 25 τοτε στα ματια του εισε πιτσιρικας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤωρα μας αναγκαζετε να δινουμε κα εξηγησεις ευκολοκατανοητες??
Η ειδηση του σχολιου αυτου εινε περα για ΠΕΡΑ ΑΛΗΘΙΝΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λακης κανει διακρισεις που μας κανει ολους εμας να αναρωτιωμαστε αν εινε κ αυτος ενας απο τους ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΥΣ που σατυριζει.
Σχετικά με τον Λάκη. Σε αυτό που διαφωνώ μαζί του είναι ότι χρησιμοποιεί την σάτιρα για να απαντήσει επί προσωπικού, σαν ένα όπλο για να λύνει τις διαφορές του. Η σάτιρα ως μια μορφή κριτικής αλλά και απόδοσης δικαιοσύνης ωφείλει να είναι αντικειμενική, αποστασιοποιημένη και ,κυρίως, απαλλάγμένη από προσωπικές εμπάθειες και διαφορές. Πιστεύει κανείς πως θα κράταγε την ίδια σκληρή στάση απέναντι στον κ.Τριανταφυλλόπουλο αν δεν είχε προηγηθεί η συνέντευξη παρωδία Καρβέλα; Ή οτι θα επιτεθόταν με τετοιο μένος στον κ.Κούγια αν δεν είχε προηγηθεί ο προπηλακισμός του από τον κ.Κούγια στο παρελθόν; Παρότι συμφωνώ με την κριτική που ασκεί, απογοητεύομαι όταν διακρίνω πως εμπεριέχει στοιχεία προσωπικής εμπάθειας και εκδικητικότητας. Σάτιρα που δεν είναι απαλλαγμένη από προσωπικές αντεκδικήσεις παύει να είναι σάτιρα αλλά καταντά βεντέτα, μέσο εξόντωσης και εκδίκησης
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεστα ρε φιδακι,ο τυπος καλος μεν στην σατυρα που κανει αλλα εινε παρτακιας και αρχιζουμε να ψυλιαζωμαστε οτι κατι βρωμαει με την παρτι του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛακη οφειλεις να απαντησεις μεσα απο την οθονη και να παραδεχτεις οτι εισε ενας απλος αρχιφυλακας του καραμανλη που τον στηριζει με νυχια και με δοντια,η μεγαλη πλακα εινε οταν πεσει εσυ που θα πας...στη λαρισα?? στον καμπο με τα αλογα?? η θα κανεις παρεα με τον ΜΑΚΗ??
O Λάκης σατιρίζει αυτόν που πετάει πιο πολλές βλακείες (πλην αριστερούς)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε δεν φταίει αυτός που ο ΓΑΠ έχει την τιμητική του...
Νταβατζήδες σε ρόλο σχολιαστή
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δουλειά του Δημοσιογράφου...
Επειδή πολύς λόγος έγινε τελευταία περί δημοσιογράφων και εκβιαστών , και πολλοί ήταν εκείνοι που αναδείχτηκαν σε τιμητές του λειτουργήματος και μοίραζαν τις ηθικές παραινέσεις τους δεξιά και αριστερά. Και με τον ρόλο του κριτή από τα παράθυρα των καναλιών , καθόριζαν το μέτρο και την έκταση της ελευθερίας της έκφρασης και άλλες τέτοιες βλακείες, και έδιναν μαθήματα . Να θυμηθούμε λοιπόν έναν τέτοιο κύριο , που έκανε πολλών ειδών «εργολαβίες» ως δημοσιογράφος. Είναι ο αξιότιμος κ. Κύρτσος. Μάλιστα σύμφωνα με δηλώσεις του Στέφανου Μάνου , υπουργού στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, τον είχε επισκεφθεί ο Κόκκαλης μαζί με τον Κύρτσο στο γραφείο του στο υπουργείο...
Και ο Κύρτσος του είπε ότι του οφείλει επειδή τον είχε υποστηρίξει τότε με την εφημερίδα και έπρεπε να υποκύψει στις πιέσεις κοκκαλη και να υπογράψει... Και αυτά τα λέει ο κ. Μάνος.
Πείτε μας γι’ αυτά κ. Κύρτσο, και αφήστε τα άλλα περί ηθικής και λειτουργήματος
να τα πει κανένας άλλος.
Πείτε μας από «πρώτο χέρι» πως γίνονται οι εκβιασμοί και τα νταβατζηλίκια, όχι από blog και με κείμενα και τέτοιες αηδίες, αλλά δια ζώσης και μεσα στο υπουργικό γραφείο.
Ή είσαι Νταβατζής ή δεν είσαι , όχι παίζουμε
Να ποιοι κυβερνούν αυτό τον τόπο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάλογος μεταξύ Στεφάνου Μάνου(τότε υπουργού Οικονομίας 1993) και Σωκράτη Κόκκαλη, στο γραφείο του υπουργού!!!
Οταν ο κ. Μάνος δεν του έκανε το χατίρι του είπε: «Θα υπογράψετε;». «Όχι!», απάντησε ο Στ. Μάνος. «Τότε θα πέσει η κυβέρνηση…». Και έπεσε
Αναρτήθηκε από mediaspotgr στις Τετάρτη, Μάρτιος 05, 2008
Πρώτον: ο Λαζο ΔΕΝ κάνει σάτιρα αλλά κακόγουστο κουτσομπολιό ανάμικτο με φτηνή μεροληπτική και υποκριτική ηθικολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερον: Είναι τόσο προβλέψιμος που αν δεις πέντε λεπτά από την εκπομπή του, μπορείς εύκολα να μαντέψεις τις υπόλοιπες τρείς ώρες.
Τρίτον: Τελικά σας πειράζει που δεν κάνει κριτική στην κυβέρνηση, ή η απαράδεκτη ποιότητα και αισθητική του όλου θεάματος που παρουσιάζει;
Simfono apolita!!
ΑπάντησηΔιαγραφήEleos pia me tin ASylia ston Karamanli.Telika ti pezete ekei LAKI???
Τελικά σας πειράζει που δεν κάνει κριτική στην κυβέρνηση, ή η απαράδεκτη ποιότητα και αισθητική του όλου θεάματος που παρουσιάζει;
ΑπάντησηΔιαγραφή-Eμενα φιλε με πειραζει οτι αφηνει την κυβερνηση στο απυροβολητο.
Το δευτερο σκελος εινε οκ γιατι μας κανει και γελαμε με τα χαλια μας και ναι ρε φιλε ο τυπος εχει χιουμορ οπως και να το δεις.
πασοκακια
ΑπάντησηΔιαγραφήεαν εισαστε εσεις ανικανα να ριξετε
την δεξια,εγω δεν φταιω.
λαζοπουλος
Σωστό ότι ο Αριστοφάνης διακωμωδούσε μόνο τους ισχυρούς. Ο ίδιος όμως μέμφεται ομοτέχνους του ότι διακωμωδούσαν ανίσχυρους, ακόμη και δούλους. Συνεπώς, η στάση του Αριστοφάνη δεν φανερώνει γενικώς τα χαρακτηριστικά της κωμωδίας, αλλά ένα ανώτερο είδος της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπορρίπτω πάντως κάθε παραλληλισμό Αριστοφάνη - Λαζόπουλου. Οι κωμωδίες του Αριστοφάνη είναι υψίστου βαθμού ποίηση. Ο ίδιος θεωρείται ως ο πρώτος μετά τον Όμηρο ποιητής. Ο Πλάτωνας, για παράδειγμα, λέει ότι οι Χάριτες ψάχνοντας τέμενος άφθαρτο για να εγκατοικήσουν, βρήκαν την ψυχή του Αριστοφάνη, ενώ ο Γκαίτε τον χαρακτηρίζει ευνοούμενο των Χαρίτων. Οι κωμωδίες του είναι πολιτικά εγερτήρια. Όταν ζητά τη βράβευση δεν λέει ποτέ ότι επειδή σας έκανα να γελάσετε, Άλλα επικαλείται. Τις μάχες που έδωσε, μέσω της κωμωδίας του, υπέρ της πόλεως και των νήσων. Ότι εξύψωσε το επίπεδο της κωμωδίας, σύμφωνα με όσα είπαμε παραπάνω. Ότι δίδαξε πάντοτε «τα βέλτιστα». Ότι διατρέχοντας κινδύνους υπερασπίστηκε το δίκαιο, ότι βοήθησε τους συμπολίτες του να μην εξαπατώνται από «ξενικούς λόγους», να μην ευχαριστούνται όταν θωπεύονται και να μην είναι «χαυνοπολίτες». Γιατί, λέει, εξαπατώντας σας οι πρέσβεις άλλων πόλεων αποκαλούσαν την Αθήνα ιοστέφανο και σεις αμέσως «επ’ άκρων των πυγιδίων εκάθησθε», ανασηκώνατε τα κωλαράκια σας πάνω στο κάθισμα. Παλαιών αρχών ωστόσο και συντηρητικός χτυπήθηκε αλύπητα από τους «προοδευτικούς» του καιρού του. Από αυτούς που τώρα τον θεωρούν «δικό» τους.
Ένα πράγμα μόνο ακόμη για τον Αριστοφάνη. Μόνο όσοι έχουν μελετήσει ειδικά, γνωρίζουν ορισμένα περί αυτού. Όσα γνωρίζει ο πολύς κόσμος, ότι ήταν ένας ευρηματικός καλαμπουρτζής και γελοτοποιός (κάτι που ενισχύεται από τις μεταφράσεις και τις παραστάσεις των κωμωδιών του) είναι όλως ξένα προς τη μεγάλη μορφή. Γι’ αυτό λέω πως όταν ακούω παραλληλισμό του πρώτου τυχόντα σαχλαμάρα με τον Αριστοφάνη εξοργίζομαι.
Επανέρχομαι στον Λαζόπουλο. Εκτός από τη σάτιρα, αφιερώνει, συνήθως προς το τέλος, και αρκετό χρόνο σε «διδασκαλία» και συμβουλές. Όσο σατιρίζει προκαλεί γέλιο. Όσο διδάσκει γίνεται γελοίος. Η διδασκαλία του πάντως είναι αριστερών και όχι καραμανλικών τάσεων.
Όσο για τα πρόσωπα που σατιρίζει, πώς να το κάνομε. Ο ΓΑΠ προσφέρεται περισσότερο. Αυτό δεν το καταλαβαίνουν οι φίλοι οπαδοί του; Ό,τι και να πει, το σαρδάμ δεν το αποφεύγει. Ο άνθρωπος δεν μπορεί ούτε ένα απλό κείμενο να αναγνώσει. Μόνο συλλαβίζει, με λάθη. Ό,τι και να κάνει δείχνει την απουσία επικοινωνίας του με το περιβάλλον.
Με τον Καραμανλή μπορεί να διαφωνείς, δικαιολογημένα να τον βρίζεις, αλλά γελοίος δεν είναι. Απλά πράγματα.
Αφού γουστάρεις και γελάς με τον Λάκη, τότε πάρε όλο το πακέτο και πάψε να γκρινιάζεις. Ή θέλεις να του κάνεις και τον υποβολέα. Εγώ δεν γουστάρω και δεν τον βλέπω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑ ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΤΡΙΠΑΚΙ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑΤΙΡΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΝΕΙ Κ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ Κ ΜΠΟΡΕΙ ΤΗΑ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ.....
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ SORRY ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ........ΑΥΤΟΙ ΠΟΘΥ ΤΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡ¦ΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΤΟΥΝ......
Φταις και πολυ μαλιστα,γιατι δεν εινε θεμα ανικανοτητας αλλα ανθρωπιας που καθετε και μας κανει πλυση εγκεφαλου για το ποσο κατανοηση και ανθρωπια εχει ο Λακης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛακη εισε στοχοποιημενος αγορι μου και σε βλεπω να πουλας βαμβακι στην ΛΑΡΙΣΑ.
Κι εγω βλεπω Λαζ. και πολλα μου αρεσουν...πολλα οχι-ενταξει δεν τον βλεπω για να αποκτησω πολιτικοκοινωνικη αποψη,απλα δεν με χαλαει και ειναι απο τα ελαχιστα στην ελληνικη tv.
ΑπάντησηΔιαγραφή..και η αληθεια ειναι πως οντως δεν αγγιζει τον Μαστερ οφ Μαπετς.Τελευταια φορα που το προσεξα εντονα ηταν και η τελευταια οταν "πηρε θεση" για το blogoσκανδαλο και την αστυνομευση Διαδυκτιου.
...με το σεις και το σας...
Οσο για το "ανθρωπος της Τεχνης" ενταξει...οπως το παρει κανεις.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΝΤΡΟΦΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟ ΓΚΕΙΛΙΚΙ
ΤΩΡΑ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΣΟΔΟΜΙΖΩ ΑΓΟΡΑΚΙΑ
ΤΗΝ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΚΛΕΞΕΤΕ ΤΟΝ ΖΟΥΜΕΡΟ
ΧΟΝΤΡΟΥΛΗ,ΒΑΓΓΕΛΑΚΗ.
ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ..
ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ...
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ο ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ
κι εγω αν ημουν στη θεση του το ιδιο θα εκανα ,σ αυτο το μπουρδελοκρατος φερεται εξυπνα.γιατι δηλαδη να κανει τον ηρωα ο λαζοπουλος ?μακακας δεν ειναι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΓΡΑΜΜΗ ΝΑ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ
ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙ.
ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ Ο
"ΓΚΕΙ" ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ..
Καλά, το'χουνε χάσει τελείως εδώ μέσα μερικοί. Και έξω βέβαια, αλλά δε μας ενδιαφέρει γι'αυτούς. Εθνικιστές το Σύριζα και το ΚΚΕ; Εθνικιστής ο Λαζόπουλος; Είπαμε, δεν κάνει κριτική στην κυβέρνηση, ναι, αλλά όχι και ότι ενστερνίζεται τις απόψεις του Καρατζαφέρη. Μην τα ισοπεδώνεται όλα.. Είναι σαφώς ένα πολύ καλό αντικείμενο συζήτησης γιατί στη σάτιρά του δε συμπεριλαμβάνει τον Καραμανλή αλλά κάποιοι βρίσκουν νομίζω ευκαιρία να στρέψουν τα βλέματα αλλού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΧΕΙ ΑΣΥΛΙΑ,ΓΙΑΤΙ
ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.
ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Είναι αδιανόητο να υπάρχει τόσος κόσμος που αποδέχεται αυτά που συμβαίνουν με την Νέα(lol) Δημοκρατία(??!%#$wtf%#?!?) "πάνω". Το ΠΑSHOCK έχει γίνει δραματική τηλεσειρά, απορώ αν έχουν πάθει κάτι κακό αυτά τα παιδιά... μια ομαδική ψυχοθεραπεία θα τους έκανε καλό, θα τους έφερνε πιο κοντά! Από εκεί και πέρα η υπόλοιπη πολιτική σκηνή είναι για να συμπληρώνει το καρέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να ιδιωτικοποιήσουμε την Κυβέρνηση (επίσημα) και όχι της Υπηρεσίες της. Μία από τις πιθανότητες σωτηρίας μας. Σε μερικά χρόνια η χώρα μας θα έχει μέινει μισή σε έκταση αν συνεχίζει να παίζει το ίδιο καρέ. Τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω τι εννοούσαν με το "Μεγάλη Αλλαγή" όλοι "τους"! :( Δεν φταίει το καζίνο (σύστημα), οι παίκτες παίζουν (πολιτικοί), χάνουν και κερδίζουν. Δεν έχουμε καλούς παίκτες...
Απορία: ......αυτή η "κοινή γνώμη"...ποτέ δεν "έπεσε" "μέσα" στην πρόβλεψη για τα σκάνδαλα της χώρας μας?? μπράβο.... πρέπει να είμαστε πολύ βλάκες...
Ο Λαζόπουλος κάνει ό,τι γουστάρει και λέει ό,τι γουστάρει ... Δημοκρατία δεν έχουμε ? Γιατί διαβάζω κάτι σχόλια περί Χιτλερ, Στάλιν και παπαριές εδώ μέσα ... Όσοι ΠΑΣΟΚτζήδες δεν το αντέχουν, ας αλλάξουν κανάλι...Η δύναμη είναι στον αντίχειρά τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ένα σχόλιο για τον Τσίπρα: Δυστυχώς , είναι όμοιος με τους άλλους, σε νεότερη έκδοση .... κρίμα!
O Λαζο δουλεύει μόνο για το ξυριζα και το παρακράτος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτρατευμένος υπάλληλος είνα και αυτος μαζί με τους υπολοιπους.
ε συγγνωμη τωρα αλλα αμα δεν ειναι για σατυρα το γιωργακι δεν ξερω ποιος ειναι...για τον τσιπρα διαψωνω κ εγω, ας τον αφησουν προσωρινα ησιχο να δουμε τι εχει να προσφερει
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Λάκης είναι ένα τηλεκατευθυνόμενο ρομποτάκι, εάν σκεφτείς σε ποιο τηλεοπτικό σταθμό εργάζεται θα καταλάβεις και δεν θα είχες την απορία το τι εκπροσωπεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήAlpha Και Mega, τα ποιο βρώμικα και υποχθόνια κανάλια.
Η Κοινωνία έχει σαπίσει σε επικίνδυνο βαθμό, και μεγάλο μερίδιο ευθύνης έχουν και τα ΜΜΕ και ειδικά η τηλεόραση.
Κλείστε τις τηλεοράσεις και ειδικά προτρέψτε τα παιδιά σας να μην βλέπουν είναι καταστροφή.
Αντισταθείτε στο κατεστημένο των ΜΜΕ.
Αντισταθείτε εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ :)
ΑπάντησηΔιαγραφήafou o giwrgakhs einai toso polu malakas...kai dieluse to pasok...kala tou ekane dhladh...mhpws den einai k autos eksousia ...bourlo...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμάλλον δεν έχει διαβάσει αριστοφάνη η κυρία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως η σάτειρα γίνεται σε πρόσωπα φαιδρά που προκαλούν γέλιο!
ΑπάντησηΔιαγραφήTελικα ο Λαλακης εινε ο αγαπημενος των απανταχου ΝΔιτων γιατι μονο αυτους δεν σχολιαζει και χερωντε οι ΛΑΛΑΚΕΣ για τα χαλια τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήμπρακη,τοΕπιτελους πρεπει να δοθει ενα τελος σε αυτο το καλαμπουρι και μια απαντηση σε αυτους που θελουν ντε και καλα να οδηγουν τα πραγματα και τις εξελιξεις πηδηοντας τον λαο και προασπιζωντας τα συμφεροντα τους.Τωρα μας πλασαρουν νεο μοντελο ηγετη fame story χωρις κανεις μας να γνωριζει θεσεις,αποψεις,πολιτικο παρελθον νεο ευρημα ο Τσιπρας των ΜΜΕ του Λαυ MEGA,του Λαζοπουλου αρε φουκαρα Ελληνικε λαε τι αλλο σε περιμενει.Οι νταβαδες ειναι παντα εδω με νεες λυσεις για μας για το καλο μας,τον Κωστακη αφου τελειωσει και το ασφαλιστικο θα τον τελειωσουν η αποστολη του θα εχει εκπληρωθει ,ο Βαγγελης δεν τους προεκυψε σαν εναλαχτικη ο ΓΑΠαπανδρεου δεν κατεβαζει τα βρακια του μια ειναι η λυση Ο ΑΛΕΞΗΣ................. Ν.ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΠΑΤΡΑ 6/3/2008
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρητικώς και το ΠΑΣΟΚ είναι, ή έστω ήταν, κομμα εξουσίας και προφανώς έχει ευθύνη για το συνολικό κατάντημα. Όσο για το χάλι του προέδρου αναρωτιέμαι, φταίνε η μαμά του και ο μπαμπάς του που τον ήθελαν οπωσδήποτε πρωθυπουργό ή "κομματόσκυλα" τύπου Πολυζωγόπουλου που έχει γύρω του να τον φυλάνε απο τους "υπονομευτές"?
ΑπάντησηΔιαγραφήPROS ADMIN PRESS-GR
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTON TON KARAGKIOZH POY POYLAH TZONTES (xman)STA SXOLIA TON KATANTHSATE SPONSORA??
BALTE TON TOYLAXISTON SE ENA BANER EMPROS STIS ANAKOINOSEIS.
PROS XMAN
AMA THELOYME NA KANOYME MPANISTHRI UA ERTHOYME MHN EPIMENEIS GINESE SPASTIKOS
Συνήθως η σάτειρα γίνεται σε πρόσωπα φαιδρά που προκαλούν γέλιο!
ΑπάντησηΔιαγραφή6 Μάρτιος 2008 10:15 πμ
Καλα εσενα δεν σου προκαλει γελιο η απαθεια του Καραμανλαουα να βλεπει τοση διαφθορα και να το περναει σαν να μην εγινε τιποτα,με το στυλακι που εκλεγει ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ!!!
Αντε ρε τραβηξου στη τρυπα σου που μιλας κιολας.
Λακη μπραβο αγορι μου εισε και ο πρωτος.....εσενα θελει η ΝΔ να την προστατευει. Ρε μπας και εχεις κανει συμβολαιο με τον καραμανλη να μην τον πειραζεις με ανταλαγμα.........
Λακη εισε μια πονηρη αλεπουδιτσα που τις αρεσει να κρυβετε πισω απο το δακτυλο τις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλα απο την λαρισσα εισε τι να περιμενει κανεις,εισε βλαχος και τσιφλικας τι αλλο να υποστιριζεις εκτος τα κεφαλαια. Απολυτα δικαιολογημενος εισε προστατη των αδικημενων. ΕΠΡΕΠΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΤΟΥ.
ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΦΕΛΗΣ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΣΑΤΙΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑ.
Παντα γελάγαμε σ αυτή τη χώρα τόσο με τους πολιτικούς όσο και με το γενικότερο χάλι. Απάντηση στο απλό ερώτημα "γιατί τους ψηφίζουμε?" υπαρχει? Είναι ή όχι ο "σοφός λαός" υπεύθυνος για τις επιλογές του? Είναι εύκολο να κρίνεις τους πάντες και φυσικά να φταίνε μόνο αυτοί, οι άλλοι, οι κακοί...Δείτε το πρόσφατο παραλήρημα του Μίκη σύμφωνα με το οποίο οι κακοί Αμερικάνοι μας φοβούνται(!!!!)και θα μας καταστρέψουν αλλα εμείς θα πέσουμε περήφανοι...Όταν ο κορυφαίος καλλιτέχνης της χώρας λέει τέτοιες ατάκες, μετά τι να πεις για τη χώρα? Ελλαδάρα ο γελωτοποιός της Ευρώπης, η χώρα της μίζας, της απάτης, της διαφθοράς, του μεγαλύτερου τραπεζικού κέρδους στην ΕΕ, με τους περισσότερους δημοσίους υπαλλήλους τον μεγαλύτερο στόλο και τους χαμηλότερους μισθούς και συντάξεις στους 25...Βεβαίως ο μαλάκας έλλην πληρώνει και 4 ευρώ τον καφέ στη φωκίωνος ενώ στη notre dame στο Παρίσι κάνει 2... Η λέξη μποϋκοταζ είναι φυσικά άγνωστη εδώ, εμείς αυτό που ξέρουμε είναι να κρίνουμε τους άλλους και να πιστεύουμε ότι και οι άλλοι ασχολούνται μαζί μας...(βλέπε γιωργάκη που όλοι τον υπονομεύουν...) και τέλος μας φταίει ο Λαζόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειά σας σύντροφοι μάλλον βάρυνε...
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΑΙΧΤΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΕ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ Ο ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ Ο ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ Ο ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ Ο ΚΟΤΕΡΑΚΙΑΣ.......ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΣΕ ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ.
Βλέπεις Λαζόπουλο και νομίζεις ότι στην κυβέρνηση είναι το ΠΑΣΟΚ. Δείχνει βίντεο με αυτά που λέει ο Φικιώρης αλλά κρύβει το κομμάτι που αφορά τη φιλενάδα του τη Νατάσσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια όσους δεν πιστεύουν
http://www.youtube.com/watchv=_cXvLOM-mKE
Αυτό που κάνει ο Λαζόπουλος δεν λέγεται σάτυρα αλλά εμπάθεια. Αληθινή, ακομπλεξάριστη σάτυρα έκανε μόνο ο Μητσικώστας που τους ξεφτίλιζε όλους, ανεξαιρέτως και χωρίς διακρίσεις...
Tελικά κατάντησαν οι Πασόκοι να θεωρούν τον γιωργάκη (με μικρό γάμα) άτομο με ειδικές ανάγκες, στον οποίο δεν είναι πρέπον να ασκείται σκληρή κριτική...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βέβαια αν ήθελε ο γιωργάκης να σηκώσει το ανάστημα (που δεν έχει) θα μπορούσε να κάνει μιά εκκαθάριση σταλινικού τύπου ώστε να μην ακούγεται η λέξη ΚΛΕΦΤΕΣ κάθε μέρα για τους ίδιους...
Κατάρχήν, δεν θεωρώ ότι ο Λαζόπουλος, είναι εθνικιστής με την έννοια, ότι αυτό γίνεται με "γνώση" και "επιλογή".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως αυτός σατυρίζει, όσους κατά την γνώμη του, έχουν "αδυναμίες", "κουσούρια", κάνουν σαρδάμ, είναι κουλοί, είναι κουτσοί, έχουν τίκ και γενικά έχουν εκείνα τα στοιχεία, που στο χωριό του γελάνε μαζί τους, έτσι και γώ γελάω με την "άγνοια που τον δέρνει" και τον κάνει καταγέλαστο.
Ενας ημιμαθής που με δάκρυα στα μάτια, διαβάζει ένα ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ κείμενο, που ούτε ο Ζουράρης, που ξεπέρασε πλέον τον Καρατζαφέρη, δεν θα το έγραφε, ο Ημιμαθής Λάκης το διαβάζει επειδή ο Μίκης του τσίγκλισε την κρούστα του προοδευτικού και βγήκε από κάτω ο Ελληνάρας.
Εγώ γελάω μαζί του, πρώτος αν θυμάμαι καλά απ'όλους τουλάχιστον στο Πρεςς Τζιάρ, αλλά απ'ότι βλέπω γελάει μαζί του πλέον και αρκετός κόσμος.
Η σάτυρα αγαπητέ 2.14, δεν είναι ποτέ φτηνή. Αυτό είναι η πλάκα στην παρέα που λέει ανέκδοτα για ξανθιές, για πόντιους και μαύρους.
Μόνο εκεί, έχει έννοια η πλάκα σε βάρος κάποιου, με διακριτικότητα μη σ'ακούσει ο "θιγόμενος".
Οταν όμως αποφασίσεις να σατυρίσεις, ένα πολιτικό πρόσωπο, τότε δεν έχεις δικαίωμα να "διαλέγεις", να είσαι επιλεκτικός, να μεροληπτείς.
Είναι σαν να σατυρίζει κανείς τον Καραμανλή όχι για την πολιτική του πρόταση, αλλά για το πως τρώει σουβλάκια, αν είναι αδερφή ή όχι, αν ξέρει ποδόσφαιρο.
Και πίστεψέ με, σ'αυτό το επίπεδο είναι γελοίος.
Ομως ικανός καλλιτέχνης, είναι εκείνος που στην "άψογη" εικόνα του, βλέπει τα προβλήματα.
Ο Λάκης πρέπει να καταλάβει, ότι η μέγιστη ποίηση, η μέγιστη τέχνη, είναι η "πολιτική ανάλυση". Η δική του "τέχνη" είδικά όταν θέλει να το παίξει και ειδικός στα πολιτικά, είναι μπασκλασαρία. Είναι "κενός", άσχετος, ανόητος. Είναι βαθιά συντηρητικός. Δεν έχει την γνώση και την ικανότητα να κάνει "πολιτική".
Του προφητεύω όμως κάτι.
Θα έρθει η στιγμή που θα "γλύφει" τον ΓΑΠ.
Γιατί;
Επειδή δεν βλέπει την πολιτική σκέψη του,επειδή δεν μπορεί να "ομιλήσει" μαζί του, όχι επειδή φταίει ο ΓΑΠ, αλλά επειδή ο Λαζόπουλος, είναι όμηρος των πολιτικών στερεοτύπων της κνίτικης αριστεράς της μεταπολίτευσης.
Της Αριστεράς που τα "ξέρει όλα" και δεν χρειάζεται να ακούει.
Χωριάτης
Υ.Γ. Εγώ "πείτε", είμαι τραυλός ή κουλός ή κουτσός, ο Λάκης θα είχε ποτέ την υπομονή να με ακούσει, λετε, ή θα ασχολούταν μόνο με το τραύλισμά μου;
ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ,ΕΙΝΕ Ο ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΘΟΝΕΣ ΠΑΡΑΔΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΜΝΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΑΤΑΣΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΣΟΥ ΡΕ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΣΑΣ.
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΓΕΙΑΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΤΑ ΠΑΣΟΚΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΓΡΑΜΜΗ ΝΑ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ
ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΤΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙ.
ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ Ο
"ΓΚΕΙ" ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ...
ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ, ΟΙ "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ" ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΓΚΕΪ; ΟΙ "ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ" ΤΗΣ "ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ" ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΥΛΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ;
ΑΙΔΩΣ ΑΧΡΕΙΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΠΑΣΟΚΤΖΗΔΕΣ! ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΙΧΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΤΕ ΚΕΦΑΛΙ.
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΑΣΟΚΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ, ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ "ΕΠΕΣΕ Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ" ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΕΠΙ ΠΑΣΟΚ; ΠΟΣΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΩΛΟΚΑΝΑΛΟ ΣΑΣ ΤΟ MEGA; ΤΑ ΞΕΧΑΣΑΤΕ;
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ. ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΑΚΑΡΗ ΤΗΣ ΜΑΡΓΚΑΡΕΤ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΛΙΟΚΛΕΦΤΑΡΑΔΕΣ.
Ο Λαζόπουλος, έχασε το μέτρο, έγινε σαν τον Μάκη, που τα ξέρει΄επίσης ΟΛΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρούν τους εαυτούς τους ικανότερους από τους "άλλους", τα κνόδαλα, επειδή έχουν το μονοπώλιο του μικροφώνου.
Ο Μάκης, ο Τράγκας, ο κακαουνάκης, ο Κύρτσος, ο Πρετεντέρης, τα ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ και είναι απορίας άξιο, γιατί με τόσους ΥΠΕΡΙΚΑΝΟΥΣ γνώστες των ΠΑΝΤΩΝ, να μιλάμε για ΚΡΙΣΗ της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
Εδώ έχουμε ΒΑΘΕΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ, της τρίχας της βελόνας.
Αυτό είναι το πρόβλημα. Σου λέει ο Λάκης, αφού ο Μάκης μπορεί και μιλαέι σαν ο ΓΕΝΙΚΟΣ των πάντων, γιατί να μη το κάνω και γώ;
Δίκιο έχει. Σε μια κοινωνία που θα είχε σαν κατοίκους Μάκηδες, θα έπρεπε να μιλάει, αλλά ρε αλήτες, βουλώστε το. Υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι, που καταλαβαίνουν καλύτερα από σας, αυτή την πολυ δύσκολη υπόθεση που λέγεται πολιτική.
Ο Ηλιού, ο Γεώργιος Παπανδρέου, ο Καραμανλής, ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο Φλωράκης, για όσους καταλαβαίνουν πόσο πιό σύνθετα είναι σήμερα τα προβλήματα, είναι ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ μπροστά στους σημερινούς πολιτικούς.
Και όμως κανείς δεν είχε την έπαρση να βγεί να τους σατυρίσει. Ηταν πιό σεμνοί, οι καλλιτέχνες, δεν είχαν παρασυσρθεί από τον ΞΕΡΟΛΙΣΜΟ της μηντιοκρατίας.
Είχαν την σεμνότητα, να ασχολούνται με την πολιτική, αν θεωρούσαν ότι μπορούν να το κάνουν, είχαν το θάρρος να μπαίνουν και οι ίδιοι στην θέση του "σατυριζόμενου", πρίν τολμήσουν να τον σατυρίσουν.
Αυτοί εδώ, είναι απίστευτοι.
Ο μόνος που το αποτόλμησε ήταν ο κόκκινος Πάνος και αποδείχθηκε, πόσο "ικανός ήταν".
Η ίδια και χειρότερη τύχη, τους περιμένει και αυτούς. Αν τολμούν, ας βγούν στο "σανίδι" και μετά τα λέμε.
Χωριάτης
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΓΕΙΑΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ "ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΜΠΟΥΛΗ"
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΓΕΙΑΣΟΥ ΡΕ ΛΑΖΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ "ΑΔΕΛΦΑΤΟ"
ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ "ΚΟΚΑΙΝΑΤΟ"
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΔΟΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ "ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ "ΜΠΟΥΛΗ"
Λαζοπουλε με τοσα σχολια που εχει ο κοσμος για την παρτι σου μαλλον πρεπει να παρεις τηλεφωνο την μαμα σου(εινε στη νατασα) να σε ξεματιασει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘελω και γω να δω τα μουτρα σου την τριτη τι θα εχεις να λες οταν θα φανταζεσε τις μουτζες που θα σου στελνουν συστημεννα απο ολα τα μερη τις ΕΛΛΑΔΑΣ.
Τι θα πεις για το ΜΠΛΟΓΚ τωρα?
Οτι γραφουν κακιες για σενα?
Θα προτιμησεις να κανεις την κουνελα και να μην πεις τιποτα?
Γιατι το να αναγνωρισεις αυτο που βλεπει ολη η ελλαδα και σε μουτζωνει χρειαζετε να εχεις βαριες μπαλες και εκει πανω στη ΛΑΡΙΣΣΑ δεν συνηθιζετε.
Mπραβο ρε μεγαλε γραψε του κυριου ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ οτι τον καταλαβαμε τι κουμασι εινε κ αυτος α Κοτερακιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήο ανθρωπος βγαζει κομπλεξ ως προς καθε τι ελληνικο ..χτυπαει συνεχεια το πασοκ και το λαος και με τους αλλους δεν ασχολειτε!!το παιζει οτι ειναι παιδι του λαου και τον βρισκουν σε κοτερα με κοκαινες και αλλα ατακτα αγορακια!κατα την γνωμη μου εξιπυπηρετει καποα συμφεροντα ακροαριστερων που θελουν ανοδο του τσιπρα και συριζα για να διαλυσουν τελειως την πατριδα μας.ασε που στις τελευταιες εκπομπες εκδηλωνει και εθνικα φρονηματα,ο ανθρωπος ειναι για γιαουρτωμα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήfqmfmjpΚωστάκης - Λάκης
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πούστης τον πούστη αγαπά, πουτάνα την πουτάνα".
"Όμοιος τον όμοιο και κοπριά στα λάχανα"
"Δείξε μου τον φίλο σου, να σου πω ποος είσαι"
αν μπορούσατε να ξεχωρίσετε την ομοφυλοφυλία και την κάθε σεξουαλική επιλογή, όπως και την κάθε "διαφορετικότητα", από την πολιτική της διαχείριση/αξιοποίηση, τότε θα παύατε να βρίζετε ρατσιστικά και θα αρχίζατε να μιλάτε πολιτικά και όχι χυδαία.
ΑπάντησηΔιαγραφή3:04 η Μιράντα
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις δικιο απολυτο
ΑπάντησηΔιαγραφήο φουστης που εγινε φασιστας !!!!!!
ας το ανεβασει και σαν τιτλο στο φουστοθεατρο του !!!!!!!!
εχει καταντησει αηδια να βριζει τον γαπ και τον καραμανλη να τον εει στο απυροβλητο !!!!!!
εμεις ολοι οι παΣοΚοι σε λεμε απλα .....λακητον παιρνεις !!!
ΕΓΩ ΤΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ....ΣΤΗΝ ΠΑΝΩ ΜΠΑΝΤΑ ΤΗΣ ΚΟΠΡΙΑΣ ΦΥΤΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ,Κ ΟΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝ Ο ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΕΙΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ....ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ....ΧΑΧΑΧΑ ΧΑΧΑΧΑ....ΧΑΧΑΧΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΙ Η ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΑΚΗΣ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΣΣΟΡΟΠΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΡΧΗΓΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΠΑΘΕΙΑ Η ΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ: Η ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΑΠΟΜΥΘΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΣΤΟ ΑΠΕΙΡΟΒΛΗΤΟ.
ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΙΣΘΕΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΔΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΕΑΤΕΣ ΑΥΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ-ΦΗΦΟΦΟΡΟΥΣ. ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΙΩΘΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ (Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΣΤΑΘΕΡΗ) ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ..
ΔΥΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΙ Ο ΝΙΟΝΙΟΣ <<...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΣ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΕΙΣ>>
Ο λακης του καραμανλη πρεπει να λεγετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛακη η μαμα σου πρεπει να σε ξεματιασει παιδι μου γιατι σε εχουν ματιασει εδω μεσα.
Που να δεις τι Μουτζα θα φας στην επομενη εκπομπη σου.
o lazopoulos einai kallitexnhs k gi ayto tn blepoun kai ton parakoluthun tosoi anthrwpoi kai oxi g tis politikes tu apopseis!san kallitexnhs mporei n provallei oti thelei sthn ekpomph tu, opoios de thelei as mh vlepei.. sxetika me thn "emmonh" tu m tn giwrgakh, den xerw an ayto taytizetai k m empatheia pros t pasok opws lete, aplws tha pw oti einai krima t pasok n xei katadhsei(gelame h' klaime???) n adiparatithetai pia, oxi me thn thn kyvernhsh san adipoliteysh(opws k epivalletai), alla me kanalia , ekpompes, eswterikous "omilous", milwntas g synomwsies, sthmena paixnidia k.a!pera apo t prwtakusto twn kataggeliwn aytwn sth xwra mas, afwnos ontas mprosta stis apokalypseis, den mporw n prosthesw tpt ep aytu!oso gia tus yvristikus xarakthrismus pou diavasa parapanw, tha tus apodwsw sthn genikh eilikrinh pikria gnhsiwn ideologwn kai oxi sthn anepanwrthwta plhgwmenh alazoneia twn allote pruxontwn!
ΑπάντησηΔιαγραφήanexarthto arxidi-den einai mple-(t onoma einai erethisma g protwtypes vrisies sto proswpo m)
Ο Λάκης εκτός από τον Καραμανλή δεν ακούμπησε και τον Θέμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι τυχαίο άραγε ότι το πρώτο θέμα έχει πάρει τα δικαιώματα όλων των ταινιών του Λαζό και τις μοιράζει κάθε Κυριακή με την εφημερίδα;
ΛΑΚΗ-ΜΑΚΗ ΕΝΑ Μ Η Λ ΣΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ Η ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΦΡΟΣΥΝΗ ΣΑΣ ΤΟ ΑΛΑΘΗΤΟ ΣΑΣ Ο ΠΟΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Η ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΑΑΑ....ΣΟΡΡΥ ΣΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ Η ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΑΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΟΨΙΜΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΑΤΕ ΤΡΕΛΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΑΤΕ ΤΗΝ ΘΗΤΕΙΑ ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΗΔΕΣ ΑΦΟΥ ΤΑΙΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΩΝΕΤΑΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Χωριάτη (6 Μάρτιος 2008 12:27 μμ), μου παρατηρείς ότι «Η σάτυρα αγαπητέ 2.14, δεν είναι ποτέ φτηνή». Εγώ όμως δεν μίλησα πουθενά για σάτυρα (με «υ»), λέξη ανύπαρκτη στο ελληνικό λεξιλόγιο, μόνο για σάτιρα (με «ι»). Και δεύτερον, καμία σάτιρα ή διακωμώδηση δεν χαρακτήρισα φτηνή. Συνεπώς αδυνατώ να κατανοήσω την παρατήρησή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ 2:14
Δεν γαμιέσαι λέω εγώ και σύ και η κατανόησή σου μαλάκα 2:14.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα και αν κατάλαβες να και αν δεν κατάλαβες, βλάκα.
Δεν σου παρατηρώ. Χάρη σου κάνω που σου δίνω σημασία, αλλά όπως λένε στο χωριό μου. Εκανε η μύγα κώλο κι'έχεσε τον κόσμο όλο. Βλάκα.
Χωριάτης
Ο τύπος "σάτυρα", δεν υπάρχει στα ελληνικά, εντάξει. Υπάρχει ο τύπος "σατυρικό".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως ο τύπος "σάτιρα" δεν είναι ελληνικός, αλλά λατινικός.
"σάτιρα" στα ελληνικά δεν σημαίνει τίποτα στα ελληνικά, δεν ετυμολογείται.
Εγώ έκανα ένα ορθογραφικό λάθος που είμαι σίγουρος ότι θα το έκαναν οι μισοί έλληνες, εσύ όμως δεν ήξερες ότι το "σάτιρα" δεν είναι ελληνικό.
Χωριάτης
Υ.Γ. Τα βρήκα στο Google και σου τα ρίχνω στην μούρη
Πολύ σωστή σε βρίσκω Έλλη... ο Λάκης το "παρασηκώνει το σακάκι" τώρα τελευταία στο φιλαράκι του τον Κοντομηνάκοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάκη Λαζόπουλο μη μασάς! Βλέπεις πόσο βαθύ είναι αυτό το ρημάδι το ΠΑΣΟΚοκράτος που δε λέι να διαλυθεί ακόμα. Μόνο τυφλοί δε βλέπουν ότι ο Γιωργάκης είναι ο βλάκας της παρέας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια ρε ΠΑΣΟΚοβλήματα, αν είχατε δική σας επιχείρηση θα προσλαμβάνατε ποτέ υπάλληλο το Γιωργάκη; Η μήπως θα τον βάζατε διευθυντή λόγω ονόματος; Ου να μου χαθείτε άχρηστοι, που τα βάζετε με έναν άνθρωπο που έχει αποδείξει ότι δεν παίζει το παιχνιδάκι ΚΑΝΕΝΟΣ.
Και κάτι ακόμα: εσείς που τον θεωρείτε πούστη, βγάλτε το κωλοδάκτυλο από τον κώλο σας. Και αύριο μέρα είναι...
Ποιό βαθυ ΠΑΣΟΚοκράτος ρε φίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου το είδες;
Στον Πάγκαλο που τον εγκωμιάζει.
Στον ΓΑΠ που πήγε στην συναυλία του για τον Μίκη;
Πού το είδες;
Οσο με αφορά, δεν είμαι ΠΑΣΟΚ, ούτε ήμουν ποτέ, ούτε θα γίνω.
Είμαι ανέντακτος Αριστερός, που πιστεύει στην συγκρότηση της Κεντροαριστεράς ως της μόνης λύσης για την χώρα.
Δεν του τα "χώνω" από ΠΑΣΟΚική μεριά, αλλά από την πλευρά αυτού που αντιστέκεται στην εξουσία που θέλει να μας "διαλύσει" σαν δημοκρατική παράταξη, από την πλευρά της "Δημοκρατικής Αλληλεγγύης" που ωφείλει να γίνει ο πυρήνας συγκρότησης της ΝΕΑΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ που έχει ανάγκη αυτός ο τόπος.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερη κατάντια από τους "χρήσιμους ηλίθιους" σαν τον Λάκη που προσφέρουν στην ΝΔ τα όπλα για την "διάλυση" της όποιας "δημοκρατικής παράδοσης έχει κατακτηθεί από την εποχή του 114, της αντιδικτατορικής πάλης, αλλά και της άρνησης να ξεπουληθεί στην εξουσία την εποχή που κυβέρνηση ήταν το ΠΑΣΟΚ των Αυριανιστών Πρασινοφρουρών, αλλά και το ΠΑΣΟΚ των εκσυγχρονιστών που κάναν το κράτος επιχείρηση για προσωπικό όφελος.
Ολα αυτά τα χρόνια μείναμε ανέντακτοι, αντισταθήκαμε στην "ευκολία" με την οποία μπορούσαμε να τα "κονομήσαμε" αν το παίζαμε ΠΑΣΟΚοι, μόνο για έναν λόγο.
Επειδή κρατήσαμε την Σημαία του Δημοκρατικού Ηθους ψηλά, εμείς οι ανέντακτοθι αριστεροί, οι γραφικοί, τα κορόιδα.
Ομως Λάκη, όπως ένα κομμάτι της γενιάς μας ξεπουλήθηκε στην εξουσία επί ΠΑΣΟΚ, έτσι ξεπουλιέστε σήμερα εσείς, που δεν το κάνατε τότε.
Εξαργυρωνετε την αντίσταση "μας" τότε που οι πολλοι δεν το έκαναν, εξαργυρώνετε, αυτό που κατακτήσαμε με την στάση μας.
Την εγκυρότητά μας, το ήθος μας, το ότι μείναμε οι μόνες αντικειμενικές φωνές.
Σας σιχαίνομαι ακριβώς γι'αυτό. Ξέρω καλά τι λέω και όχι από την μεριά αυτού που δεν θα μπορούσε να εκμεταλευτεί τις ευκαιρίες, αλλά από την μεριά αυτού που δεν θα ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΙ ΠΟΤΕ.
Χωριάτης
Δεν υπάρχει πρόβλημα με τη σάτυρα, πέστα Λάκη όπως θέλεις, κάνε κριτική ξέσκισε το Γιώργο και όποιον νομίζεις. Υπάρχουν όμως στιγμές στην εκπομπή σου που σοβαρεύεις και εκεί αρχίζεις την προπαγάνδα. Εικόνισμα σούφτιαξε ο Τσίπρας!! Φοβάμαι μήπως από τη σάτυρα της Τρίτης που τρέχουμε όλοι να δούμε και να σε απολαύσουμε. Πέσουμε στην προπαγάνδα της Τρίτης γιατί όπως πολύ καλά λές και εσύ ο κόσμος έχει μυαλό και καταλαβαίνει. Δεν πειράζει πές και καμμιά κουβέντα για το φίλο σου το Νικήτα έτσι για να κρατάμε τα προσχήματα. Δική σου είναι η εκπομπή, δικά σου όλα. Έχουμε και εμείς το δικαίωμα να καταλαβαίνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι απιθανος ο Λακης οταν σοβαρευει!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροχθες μουφυγαν οι μυξες μου... εριξα το γελιο λεμε!!!!
μιλαμε για πολυ σουργελο ο ανθρωπος!!!χαχαχαχα
Τυφλα να εχει ο Βας Βας!!!
Tι Βας Βας παρασκευας τι Λας Λας καθε τριτη στις εννιας!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛακη κανε μπεεεεεεεεεε
Ο κύριος ΛΑΚΙΣ και η εκπομπή του είναι το ανταγωνιστικό προιόν της Ανιτα Πάνια. Μη γελοιοποιήσουμε και την "Σάτιρα".
ΑπάντησηΔιαγραφήTι Βας Βας παρασκευας τι Λας Λας καθε τριτη στις εννιας!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήσουργελααααααααααααααα!!
μας αντροπιασετι
ΓΙΑ ΤΟΝ 11:00...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΕΔΩ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΦΥΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΑΤΥΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΠΙΣΟΔΙΟ ΕΔΕΙΧΕ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΣΤΡΙΠΤΙΖ ΜΕ ΤΑΝΓΚΑ! ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟΝ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΜΕ ΠΟΝΗΡΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΑ ΣΦΡΥΓΙΛΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ. ΟΠΟΤΕ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΚΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ M E G A Λ Α ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.
Καθε τριτη ο Λακης παραδινει μαθηματα Αριστοφανη σε ολη την ελλαδα που τον κοιταζει και θα τον μουτζωνει απο την επομενη τριτη γιατι τον κολλητο του τον ΚΑΡΑΜΑΝ ΛΑΟΥΑ τον εχει στο απυροβολητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι ρε Λακη λαικε τυπε που πονας τον λαο δεν μας λες και για το ποσο γρηγορα σ αυτη την χωρα περνεις διπλωμα ιατρικης?
Απαντηση μα γιατι σ εχει πιασει ναυτια απο την βολτα στο κοτερο.
Ανεκδοτο ΛΑΚΗΣ Ο ΠΟΝΟΨΥΧΟΣ,Ο ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΤΩΝ,Ο ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Αγαπητέ Χωριάτη 7:00 μμ και 7:22 μμ. Δεν ξέρω ποιο είναι το χωριό σου, το οποίο επικαλείσαι, αλλά προτιμότερο για τον αυτοσεβασμό σου θα είναι να περιορίσεις την εκπομπή της σοφίας σου στα δικά του όρια. Εκεί ενδέχεται να είσαι και ο πρώτος! Δεν μπορείς όμως να βγαίνεις παραέξω με βάση το τι λένε εκεί ούτε ψάχνοντας εκ των υστέρων στο Google για να μπαλώνεις την αγραμματοσύνη σου. Και αυταπατάσαι επί πλέον ότι έτσι καθίστασαι αρκετός να κάνεις, εκτός των άλλων ασυναρτήτων, και γλωσσικές παρατηρήσεις! Για να φτάσεις σε τέτοιο επίπεδο δεν προσφέρει τίποτε η όψιμη ζητιανιά οδηγιών. Έπρεπε από παλιά να έχεις στρώσει τον κώλο σου σε ενδελεχή μελέτη. Τώρα ξέχασέ τα. Η μπόχα τής αγραμματοσύνης σου δεν αποβάλλεται με κανένα αποσμητικό, ούτε με το χωριό σου, ούτε με το Google.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε φώτισε το διαδίκτυο ότι «"σάτιρα" στα ελληνικά δεν σημαίνει τίποτα στα ελληνικά, δεν ετυμολογείται».
Στ’ αλήθεια, γράφουν και τόσο ακατάρτιστοι στο Google και αυτούς ανακάλυψες να σε αποστραβώσουν; Δεν έχω ούτε τον χρόνο ούτε την ανάγκη να ψάξω κι εγώ, αλλά αποκλείω το ενδεχόμενο να μην υπάρχει η σωστή απάντηση στο διαδίκτυο.
Πρώτα απ’ όλα, τι θέση έχει δύο φορές στην ίδια πρόταση η φράση «στα ελληνικά»; Και ποιος σε δίδαξε ότι «σάτιρα» στα ελληνικά δεν σημαίνει τίποτε; Άνοιξε οποιοδήποτε λεξικό να δεις τι σημαίνει -στα ελληνικά! Και βεβαίως ετυμολογείται. Είναι από το λατινικό satira (άντε, βρήκες και κάτι σωστό, αλλά το έχεσες αμέσως), όπως λατινική και άλλη ξενική προέλευση έχει μέγα πλήθος ελληνικών λέξεων, οι οποίες, όπως η «σάτιρα» έχουν ενταχθεί και αφομοιωθεί πλήρως στο ελληνικό παραγωγικό, κλιτικό κ.λπ. σύστημα (σάτιρα, σάτιρας κ.λπ., σατιρίζω, σατιρικός, σατιρογράφος κ.λπ.).
Και άλλες επισημάνσεις θα μπορούσα να κάνω στο γραπτό σου, αλλά, όπως και τούτες εδώ, σου είναι μάλλον περιττές. Εσύ σε άλλα είσαι ειδικός. Επιδώσου λοιπόν και τώρα στην ειδικότητά σου ανέτως, υβρίζοντάς με ... όσο βαστά η αγνή καρδιά σου. Καλή επιτυχία.
Με τιμή
Ο 2:14
Σαχλαμάρα...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Δεν έχω ούτε τον χρόνο ούτε την ανάγκη να ψάξω κι εγώ, αλλά αποκλείω το ενδεχόμενο να μην υπάρχει η σωστή απάντηση στο διαδίκτυο. "
-------
Δηλαδή δεν το ήξερες, ούτε το ξέρεις και χρειάζεται να ψάξεις ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΥ στο google για να βρείς την απάντηση, που αποκλείεται να μην υπάρχει (sic).
Γιατί... "Για να φτάσεις σε τέτοιο επίπεδο δεν προσφέρει τίποτε η όψιμη ζητιανιά οδηγιών. Έπρεπε από παλιά να έχεις στρώσει τον κώλο σου σε ενδελεχή μελέτη. Τώρα ξέχασέ τα. Η μπόχα τής αγραμματοσύνης σου δεν αποβάλλεται με κανένα αποσμητικό, ούτε με το χωριό σου, ούτε με το Google."
..... Γιατί ρε αγράμματε δεν έστρωσες κώλο τότε;
Υπογραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήο αγράμματος
Χωριάτης
12:28 θα ήθελα να σου απαντήσω "ευτυχώς που έμεινε για λίγο στην εξουσία ο αγαπημένος σου δρακουμέλ (Μητσοτάκης) γιατί θα είχε ξεπουλήσει και τον Παρθενώνα στους ξένους. Έκτος από τα αρχαία που έχει κατακλέψει... είχε πουλήσει και τις βραχονησίδες του Αιγαίου στους αλλοδαπούς φίλους του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΓΑΠ είναι ο μόνος για τον οποίο δεν υπάρχει ούτε υπαινιγμός για εμπλοκή του σε σκάνδαλα. Το Καραμανλή με όλα αυτά τα εκατομμύρια των ομολόγων που έχουν κλαπεί από τον ελληνικό λαό (που τους πληρώνει αδρά), και τα εκατομμύρια των μιζών που πήρανε για διαγωνισμούς δεκαδων εκατομμυρίων (που τελικά δεν έκαναν αλλά τους πληρώθηκαν) δεν θα έπρεπε να τον χώσουν μέσα; που μας έβαλε την παρεούλα που τον πηδάει να πηδάει και εμάς;;; Το σκάνδαλο του Κοσκοτά ήταν τρίχες μπροστά σε αυτά που έχουν φάει τα φιλαράκια, οι κουμπάροι και οι γκόμενες τους στα τέσσερα χρόνια που μας κυβερνάνε!
ζητειτε κουμπαρια με επιφανες μελος της κυβερνησης,παρεχουμε στον κουμπαρο,μιζες,2 διορισμουε τις αρεσκιας σου,και αφαιμαξη ενος ταμειου παλι δικιας σου επιλογης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσοντα να εισε λιγο κωμικος και να σατιριζεις.
...μαρικα σαλονικια...
ΑπάντησηΔιαγραφήη εξουσια δεν εχει "πρωτη" και "δευτερη" απλα ειναι εξουσια... πολλες φορες χωρις ουσια...
Χωριάτη, παραδέξου ότι ο 2:14 σε έκανε σκόνη, να τελειώνουμε. Δεν σε παίρνει άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΑ ΤΟΥ ΦΟΥΣΤΗ ΔΥΟ ΤΟΥ ΦΟΥΣΤΗ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ Η ΚΑΚΗ ΤΟΥ ΜΕΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφή@10:48 μμ Λες: «Ο ΓΑΠ είναι ο μόνος για τον οποίο δεν υπάρχει ούτε υπαινιγμός για εμπλοκή του σε σκάνδαλα».
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται ότι δεν ενημερώνεσαι καλά και οπωσδήποτε τα ΜΜΕ συμπράττουν στην αποτροπή αυτής της ενημερώσεως. Γιατί παραιτήθηκε από υφυπουργός Εξωτερικών ο κ. Ζαφειρόπουλος; Δεν είναι αποκλειστικά και μόνο για «κακοδιαχείριση» από τον ΓΑΠ των αμύθητων «μυστικών κονδυλίων» του ΥΠΕΞ; Και όμως, επί του θέματος αυτού δεν υπήρξε η ελάχιστη ακριβέστερη ενημέρωση. Ξέρεις σε ποιες υπηρεσίες ήταν αργόμισθος ο αδελφός του ο Νίκος; Οπωσδήπτε ήταν έμμισθος βεβαίως «σύμβουλος» του Σηφουνάκη, ως υπουργού Αιγαίου. Και ο εν λόγω έλαβε το αντίδωρο του Ευρωβουλευτή. Εξάλλου, δημοσιογράφος είχε ερωτήσει επισήμως, κατά την ενημέρωση των συντακτών, τον κ. Ρέππα αν αυτός θα έδινε στην οικογένειά του κρατικά χρήματα. Διατυπώνοντας την απορία του για το νόημα της ερωτήσεως, έλαβε την απάντηση ότι ο ΓΑΠ δίνει κρατικά χρήματα σε δύο οργανώσεις στην μία από τις οποίες είναι η μητέρα του και στην άλλη η αδελφή του.
Άρα, έχεις δίκιο λέγοντας ότι δεν υπάρχει ούτε υπαινιγμός, συμπληρώνω όμως: παρότι υπάρχουν σκάνδαλα.
Ο δημιουργος οφειλει να καταθετει την "αποψη" του μεσω δημιουργιας του.Οταν την λεει μονος του και δεν την αφηνει να φανει, γινεται Λας Λας...γινεται σουργελο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν διαφερει απο την Εφη Θωδη που λεει ..."δεν εκμεταλευτικα το σωμα μου...μονο την φωνη μου"
Λακη κανε μπεεεεεεεεεεεε
Φιλε Λακη πατριωτη στα λιγα ποτα που εχουμε πιει μαζι θα σου εκμυστηρευτω κατι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην δεκαετια του 90ς ειχα χορτασει "μουνι" χαρη σε σενα.
Σε οτι παρεα πηγαινα, εκανα λιγο χιουμορ, ελεγα και στα μωρα οτι σε εχω γνωρισει και οτι ειμαι Λαρισαιος ,και δεν προφταινα.
"Βγαζει ταλεντα ο καμπος"..και δωστου φικι φικι εγω.
Σημερα μολις εφαρμοζω το ιδιο σχεδιο ..περνω τα παπαρια μου στο χερι.6 μηνες εχω να γαμισω...σε παρακαλω κανε κατι!!!!
κανε μπεεεεεεεεε
με όλα αυτά τα σχολια που έχετε αφήσει για τον λαζόπουλο, μόνο ευχαριστημένος θα είναι. το είπε εξάλλου+από την εκπομπή του καπώς έτσι:"προτιμώ ο κόσμος να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του, μέσα από το μονό ελεύθερο μέσο που του έχει απομείνει, παρά να μην τις εκφράζει καθόλου+να φιμώνεται έτσι..."οπότε συνεχίστε έτσι, γιατί τον δικαιώνετε
ΑπάντησηΔιαγραφήμπεεεεεεεεεεεεεεε
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνεργατης του Λακη!!!
1:30, μόνο αυτό δεν είμαι.απλά τυγχάνει να έχω καλή μνήμη+θυμάμαι πολύ καλά οτι το είπε αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήTo ειπε ρε φιλε....δεν ειπα εγω οτι δεν το ειπε....αλλα δεν ειναι στο χερι του το να μην"εκφραζει ο κοσμος ελευθερα τις αποψεις του".
ΑπάντησηΔιαγραφήΛακη μεγαλοψυχε και παντοδυναμε σευχαριστουμε που μας αφηνεις να εκφραζομαστε ελευθερα....
μπεεεεεεεεεεεεεε
1.58, δεν είπα οτι είναι στο χέρι του το να μην "εκφράζει ο κόσμος τις απόψεις του", αλλά παραπάνω είδα σχόλια του τύπου:"να δούμε τώρα λάκη με τι μούτρα θα βγεις την τρίτη να κανείς εκπομπή, μετά από όλα αυτα τα σχόλια εδώ μέσα"+είπα να παραθέσω το δικό του σχόλιο για τα blogs, που είχε κάνει από την εκπομπή του, οπότε δεν θα έχει κανένα πρόβλημα με όλα αυτά τα σχόλια
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραδέχομαι ότι με έκανε σκόνη ο 2.14,πράγμα αναμε΄νομενο άλλωστε, λόγω του κωλοβαρέματος μου όταν έπρεπε και της αόκνου δικής του υπερπροσπάθειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωριάτης.
--------------
Ευχαριστημένος τώρα;
Είναι απίστευτη η εμπάθεια προς του πρόσωπο του Λαζόπουλου από μερικούς εδώ μέσα.Χαλαρώστε ρε παιδιά σατυρική εκπομπή είναι!!! Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι οι Έλληνες όταν πηγαίνουν στη κάλπη επηρεάζονται από οτιδήποτε άλλο πέρα απο τη τσέπη τους!!! Και κάτι άλλο, πιστεύετε ότι τόσοι άνθρωποι που παρακολουθούν την εκπομπή του είναι ήλίθιοι και εσείς οι έξυπνοι που δεν πιάνεστε κορόιδα? Λάκη είσαι πολλύ καλός σ'αυτό που κάνεις και μπορείς να γίνεις και καλύτεροςΤώρα όλα αυτά τα σχόλια περί ομοφυλοφιλίας, μάλλον από "κρυφές" γίνονται, γιατί οι πραγματικοί άντρες δεν σχολιαζούν τουσ πιό αδυνάτους με αυτό το τρόπο.
ΑπάντησηΔιαγραφή2:06 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι μπραβο να γινεσαι συγκεκριμενος και να μην γενικευεις!!!!
μπεεεεεεε
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΞΕΚΩΛΙΑΡΗ,ΣΑΝ ΤΟΝ ΛΑΖΟ.
ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ,ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΜΕΤΡΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ,ΚΩΛΟΤΡΙΒΟΤΑΝΕ
ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΑ,
ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝΕ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.
ΣΤΟ MANHATTAN ΤΗΣ NEW YORK,KAI ME
EKATONTAΔΕΣ ΚΟΣΜΟ,ΝΑ ΠΕΡΝΑ ΠΛΑΙΤΟΥ
ΤΟΥΣ.
ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΑΠΛΟΣ,ΕΞΑΦΑΝΗΣΤΙΚΕ.
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΤΕ,ΕΙΣΤΕ
ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ,ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΥΣΤΑΡΑ
και εσύ έτθχε να είσαι στο Manhatan και να τον ακούσεις!!! αλήθεια φασιστόμουτρο σας τα κάλυψε τα έξοδα η τπηρεσία ή τα έβαλες από τη τσέπη σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ 2:54 ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΦΙΛΟΦΥΛΟΥΣ; ΚΑΚΩΣ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝΕ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΡΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΣΥΝΑΨΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΖΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΙ; ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΙΣ;; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ Κ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ.
ΑΝΝΑ.
ΜΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΤΟΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΡΟΜΠΑ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ στον ΛΑΚΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να καταλάβει ποιόν ρόλο παίζει.
-------------
Φίλε κάτι δεν έχεις καταλάβει.
Αν κάναν ένα κανονικό γκάλοπ, με όλα τα κόμματα, θα καταλάβαινες ποιά είναι η πραγματικότητα.
Τα κόμματα δεν είναι 5 , δηλαδή ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΟΣ, αλλά 6. Υπάρχει και το κόμμα της συγκυβέρνησης, το κόμμα των ΜΜΕ.
Η πραγματική δύναμη είναι ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, "κόμμα ΜΜΕ", γύρω στο 25% και μετά τα υπόλοιπα και οι Δεν ξέρω δεν απαντώ, οι αναποφάσιστοι και τα Λευκά άκυρα.
Το κόμμα των ΜΜΕ, μπορεί να παίζει αντιπολίτευση ελεγχόμενη και να απορροφά τις πολώσεις.
Ετσι μπορεί να εκβιάζει το πολιτικό σύστημα κατάλληλα κάθε φορά.
Το κόμμα των ΜΜΕ είναι αυτό που λέγετε Μεσαίος χώρος.
Αυτός ο μεσαίος χώρος λοιπόν, πηγαίνει ανάλογα με το που κρυπάνε τα σφυριά της Τηλεόρασης και παράγει αποτελέσματα σε όλη την διάρκεια μεταξύ δύο εκλογών, αλλά ρίχνει το βάρος του προς το κόμμα που θέλουν να βγάλουν στις εκλογές.
Αυτό το κόμμα του "μεσαίου χώρου", της AGB, του ζάπιγκ, πρέπει να υποχρεωθεί να σπάσει και να ξαναγίνει ανταγωνιστικός τύπος.
Στην πραγματικότητα κανένα κόμμα δεν έχει δικό του ΤΥΠΟ.
Ζούμε σε μια δημοκρατία χωρίς ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΚΦΡΑΣΗ των διαφορετικών απόψεων.
Το Ιντερνετ μπορεί να κάνει την διαφορά και να επιτρέψει ξανα΄στις διαφορετικές απόψεις να εκφραστούν.
Δημοκρατία χωρίς πολυφωνία δεν υπάρχει.
Το κόμμα των ΜΜΕ, πρέπει να βγεί στην παραφωνία, είναι ένα κρυφό ΦΑΣΙΣΤΚΟ ΚΟΜΜΑ.
΄
Οπως η χούντα απαγορεύει τις συναθροίσεις περισσότερο των 3 ατόμων, όσων δηλαδή μπορούν να τα πούν σε κάποια ταβέρνα.
Μας μαζεύει κάθε μέρα σαν την ΧΟΥΝΤΑ σε φιέστες στο ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ.
-----------
Σ'αυτές τις ΦΙΕΣΤΕΣ Λάκη, παίζεις πρωταγωνιστικό ρόλο, όπως έπαιζε αν θυμάσαι η Ρένα Κουμιώτη.
Θα θυμάσαι βέβαια ότι η αντίσταση άρχισε από μια τέτοια φιέστα που η πιτσιρικαρία, φωνάζοντας ΖΗΤΩ και ΟΥΡΑ και ΤΕΤΟΙΑ δεν άφησε τον Παπαδόπουλο να μιλήσει.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΑΣ.
Χωριάτης
egw pote tha gamisw enan apo tin rigillis?
ΑπάντησηΔιαγραφή