. Τι κρύβει η ...αθώα δήλωση του Θ. Πάγκαλου για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ Η δήλωση του Θ. Πάγκαλου ότι με βάση τα ποσοστά των δημοσκοπήσεων μπορεί να ...
Τι κρύβει η ...αθώα δήλωση του Θ. Πάγκαλου για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ
Η δήλωση του Θ. Πάγκαλου ότι με βάση τα ποσοστά των δημοσκοπήσεων μπορεί να σχηματιστεί μόνο κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ ή κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, δεν είναι θεωρητική. Αυτό είναι το σενάριο που συζητούν πολύ τώρα τελευταία στην Χαριλάου Τρικούπη. Και για την ακρίβεια, το δεύτερο σκέλος του. Δηλαδή τη συνεργασία με τη ΝΔ σε κυβερνητικό επίπεδο. Κι αυτό πιστεύουν ότι θα γίνει μετά τις εκλογές του 2010 που πιθανολογείται ότι θα γίνουν με αφορμή την προεδρική εκλογή.
Με αυτό το ενδεχόμενο σχετίζεται και η πρόταση που πήγε να κάνει πρόσφατα η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ, όπως ειχε αποκαλύψει μόνο το Press-gr, για ενίσχυση των αρμοδιοτήτων του Προέδρου της Δημοκρατίας. Με απλά λόγια, το σενάριο λέει: Ο ένας πρωθυπουργός και ο άλλος Πρόεδρος της Δημοκρατίας. Και κυβέρνηση με υπουργούς από τα δύο κόμματα...
Γι' αυτό και στο παρασκήνιο στελέχη τόσο της ΝΔ όσο και του ΠΑΣΟΚ έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν πιο φιλικές σχέσεις και να ...μοιράζουν από τώρα τα χαρτοφυλάκια της κυβέρνησης του "μεγάλου συνασπισμού". Ιδιαίτερα το ΠΑΣΟΚ θα προβάλει πλέον αυτήν την προοπτική για να δείχνει στους οπαδούς τους ότι έστω κι έτσι θα έχει σύντομα πάλι μερίδιο στην εξουσία!
ΛΑΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ GAYS
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΡΑ ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΤΑ ΟΛΑ ΛΙΜΠΑ
ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΟΛΥΜΠΑ ΚΑΙ ......Α ΠΙΚΟ
Αν το είπε αυτό ο κύριος Πάγκαλος, τότε δεν είπε παρα την αλήθεια. Απλά έπεσαν οι μάσκες, τελειώνει και το καρναβάλι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά που λέει ο Λιακόπουλος ισχύουν. One World Government...
Και μη χειρότερα... ;-)
ΑΝΑΛΥΤΑΔΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΟΡΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΨΑΜΠΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ...
ΡΕ ΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΛΑΜΟΚΑΒΑΛΑΡΗΔΕΣ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΛΑΟΣ!!!
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ?
ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΑΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ BLOGS ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΑΤΩΣΑΤΕ...
ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ, ΦΑΣΙΣΤΕΣ
Αυτά πού είπε ο Πάγκαλος, είναι απλώς ...μπούρδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον Πάγκαλο τον εκτιμώ, είναι αξιοπρεπής και μοιάζει τού παππού του, αλλά ..., άλλες εποχές, άλλες μελωδίες.
Τό σιχαμένο πρόβλημα εδώ δέν είναι ποιά παρεούλα θα τρώει τα δάνεια. Τό σιχαμένο πρόβλημα εδώ είναι ο "λαός", η ξεσκισμένη μάζα, πού έχει πλειστάκις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι αδυνατει να αυτοδιοικηθεί.
O ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ
ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΧΟΥΦΤΑΛΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΖΟΜΠΙ.
Ολα τα εχουμε δει, αν δουμε και συγκυβερνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ αυτο θα ειναι το ογδοο θαυμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν συμφερει ομως το ΠΑΣΟΚ να κανει μια τετοια κινηση. Γιατι η μονη σοσιαλιστικη/αριστερη αντιπολιτευση θα παραμεινει ο ΣΥΡΙΖΑ και σε μια οκταετια ο Τσιπρας θα βγει πρωθυπουργος. Αφηστε που η ΝΔ θα καταπιει το κακομοιρο το ΠΑΣΟΚ.
Δυστυχως ολα εδω πληρωνονται. Οταν οι ανεγκεφαλοι φηφιζαν ΓΑΠ τον Νοεμβριο για προεδρο του κομματος, δεν μπορουσαν να δουν οτι με τον ΓΑΠ το κομμα θα εξαφανιζοταν? Πολλοι ειχαμε προβλεψει και γραψει οτι σε εξι μηνες το ΠΑΣΟΚ θα κυμαινοταν στο 20-25% και οτι σε ενα χρονο θα ειναι στο 15-18%.
Σημειωστε το παλι να το θυμαστε.
μακαρι να γινει η συγκυβερνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπαρχει βεβαια μια πιθανοτητα να τα κανουν πλακακια και να ξοδεψουν και την τελεταια δεκαρα του κρατους. Ας ελπισουμε οτι θα τσακωθουν στην μοιρασια και θα σταματησει το τσεπωμα των λεφτων του Δημοσίου!!!!
ΚΑΨΟΛΑΔΙΑ, ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΚΛΠ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΟΙ-ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ραδιόφωνο λέει ότι μόλις άσκησε βέτο η Ελλάδα στις Βρυξέλλες κι εσείς παίζετε μακριά γαϊδούρα.....
Αυτό το post δεν βρίσκεται μακριά από την αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σας την πω και εγώ με δύο λόγια:
Εκλογές όχι το 2010, αλλά τώρα ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ.
Πρώτο κόμμα η ΝΔ με περεταίρω μείωση των ποσοστών της.
Δεύτερο κόμμα το ΠΑΣΟΚ με μικρή όμως διαφορά από το πρώτο.
Αδυναμία σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης.
Παράδοση του Καραμανλή στη Ντόρα και αντικατάσταση του Γιώργου στην αρχηγία του ΠΑΣΟΚ μέσω έκτακτου συνεδρίου-αστραπή, όπου δεν είναι καθόλου βέβαιη η επικράτηση Βενιζέλου. Άλλον σπρώχνει τώρα το Συγκρότημα!
Συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ με ένα μίνιμουμ πρόγραμμα και με πρόφαση την αντιμετώπιση του «σκοπιανού», το οποίο δεν θα έχει κλείσει μέχρι τότε και οι διαπραγματεύσεις θα βρίσκονται σε κρίσιμο στάδιο.
Υπουργοί και από τα δύο κόμματα με την δυνατότητα και εξωκοινοβουλευτικών συμμετοχών.
Το σχέδιο προωθούν οι γνωστοί νταβάδες, τραπεζικά και ενεργειακά κέντρα, οι Αμερικανοί και οι Γερμανοί.
Αν ο λαός ανατρέψει με την ψήφο του τις προσδοκίες τους για τις αρχικές προϋποθέσεις που ανέφερα, το σχέδιο θα αποτύχει, αν όχι …περαστικά!
Υ. Γ. Μετά από αυτά ρίξτε και μια ματιά στα blog που σημειώνω τις σκέψεις μου για να δείτε που το πάει ο Καραμανλής, αν φυσικά σας ενδιαφέρει.
ΟΥΣΤ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΝΣΗΜΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ - ΚΕΝΤΡΩΟΙ - ΔΕΞΙΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.
ΑΕΕΕΕΡΑΑΑΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ!!! Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ...
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑ @ΡΧΙΔ@ΤΟΥΣ ΑΡΜΑΤΙΣΤΕΣ...
ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΡΩΤΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΕ "Μ" ΚΕΦΑΛΑΙΟ.
Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ,ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΠΑΠΑΡΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΜΕ ΑΙΧΣΡΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΔΓΗΘΕΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΠΑΡΕΣ {ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΛΙΤΕΣ}
ΑπάντησηΔιαγραφήΑNONYMUSS
Εγώ είμαι Trendy και ψηφίζω Τσίπρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡωσικό στρατιωτικό πέταξε πάνω από αεροπλανοφόρο των ΗΠΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://neoinileias.blogspot.com/
1:51 Δεν θέλω να μιλήσω για όλα τους τα αιτήματα αλλά πολλά είναι εξοργιστικά για το μέσο Έλληνα δεν μπορούν να δουλεύουν λιγότερο από όλους και παίρνουν μισθούς και συντάξεις εξωπραγματικές... ΝΑΙ στο να μην μείνει η ΔΕΗ στο δημόσιο αλλά ΟΧΙ να πίνουν το αίμα του Ελληνικού λαού.
ΑπάντησηΔιαγραφή1.38 είχες ξαναγράψει-ξαναπροβλέψει περί εκλογών για Μάρτιο 2008 αλλά... έπεσες έξω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι δεν σου λέει τίποτε η άσκηση βέτο, δικαιώμά σου, αλλά μη το απαξιώνεις. Είναι συνακόλουθο με αυτό που θέλει ο κόσμος διακομματικά.
PASOK-SYRIZA ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΟ ΜΠΟΥΛΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΘΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ
Αυτό δεν πρόκειται να γίνει, εάν θεωρητικά μπορεί να συμβεί θα σηματοδοτήσει και την οριστική διάλυση του ΠΑΣΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είναι σενάρια για να ανέβει ο Συνασπισμός να χάσει ποσοστά το ΠΑΣΟΚ και να σχηματίσει κυβέρνηση πλειοψηφίας ο Καραμανλάκος.
Κοιμάσαι βαθιά εάν πιστεύεις κάτι τέτοιο.
Ο Πάγκαλος και όλη η παλαιά φουρνιά έχει τελειώσει, νέοι άνθρωποι στην πολιτική.
Αυτοί οι τύπου Πάγκαλου έχουν καταστρέψει το ΠΑΣΟΚ, ο ψηφοφόροι τους έχουν καταλάβει και θα τους μαυρίσουν στις επόμενες εκλογές.
1.51 γειά σου βρε όψιμε υπερασπιστή της απεργίας... πες μας και ποιός ψήφισε το άρθρο 4 (το οποίο φυσικά και δεν καταργήθηκε από το κόμμα του που "βασίλευε" το μεγαλύτερο διάστημα από την ψήφισή του)
ΑπάντησηΔιαγραφήO ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ
ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΧΟΥΦΤΑΛΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΖΟΜΠΙ.
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΩΝ
Μ.Μ.Ε. ΑΠΕΚΡΥΨΑΝ ΤΗΝ ΑΘΩΩΣΗ
ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ Β. ΑΥΤΟΦΩΡΟ ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΟΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ
ΚΑΤΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟ
ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
120 ΠΑΡ. 4 ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΡΙΨΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΔΙΟΤΙ
ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕ Ο Κ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ
www.youtube.com/nemesisrellos me video gia to syntagma.
1:57 για το Μπούλη έχεις δίκιο αλλά αν είναι να έρθει το paidi και o Trendy βράσε όριζα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή2:00 Η απεργία είναι ιερή το θέμα είναι τα αιτήματα να είναι λογικά! Οι δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν πιο πολλά από όσα δικαιούνται... και πρώτα πρώρα να μειωθεί το 1/5 ο μισθός του Γκαρκγάνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ 1.51 ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΥΤΟΙ ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΛΙΔΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΜΑ,ΑΥΤΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΠΟΥΝ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ, ΑΥΤΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΤΩΧΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΟΠΩΣ Η ΕΚΑΛΗ,ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΟΦ ΣΟΡ,ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ,ΑΥΤΟΙ ΟΤΑΝ ΑΡΩΣΤΗΣΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ 12 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ 30 ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΑΝ ΑΡΩΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΕΝΤΑ ΤΙΚΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟ ΠΟΥΛΟ?????
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεργασία στο έγκλημα και την κλοπή?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔείτε το παρακάτω blogspot για να χαλαρώσετε!
http://neofaliro.blogspot.com
1.51 Συμφωνώ το ΠΑΣΟΚ φταίει και για αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά κάνουν και απεργούν , όλοι πρέπει να απεργούμε ανεξάρτητα από τι πιστεύουμε, φυσικά για σοβαρό λόγω.
Ξυπνήστε γιατί τα αφεντικά σας κατά την είσοδο στη εργασία θα έχουν και ένα βούρδουλα να σας βαράνε σε λίγο καιρό.
Αφήστε τα κομματικά στην απεργία δεν χωράνε χρώματα και παρατάξεις.
η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΚΑΙ ΒΡΕΧΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΓΕΛΟΙΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΚΥΝΔΙΝΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΟ 3% ΠΑΛΙ !!! ΤΣΙΠΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΗΓΑΚΙΑ
η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ !!!!
ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ ΚΑΙ ΒΡΕΧΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΓΕΛΟΙΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
-----------------------------------
ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ΚΥΝΔΙΝΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩ ΣΤΟ 3% ΠΑΛΙ !!! ΤΣΙΠΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΠΑΡΗΓΑΚΙΑ
1.57
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρακαλώ να είσαι ακριβής.
Έγραψα ότι εκλογές θα γίνουν την άνοιξη του 2008 με πιθανότητα ακόμη και στα τέλη Μαρτίου.
Δεν απαξιώνω πράγματα που συμβαίνουν.
Κανένα βέτο δεν ασκήθηκε.
Η δήλωση «μη λύση, μη πρόσκληση» δεν σημαίνει και μη ένταξη της ΠΓΔΜ στο στρατιωτικό σκέλος της συμμαχίας σε πρώτη φάση και μετά τη λύση και συμμετοχή στα πολιτικά όργανα.
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες, εκεί φωλιάζει και η παραπληροφόρηση.
Διάβασε τα κείμενα μου με τη σειρά να δεις ποιος παραπληροφορεί, εγώ ή οι μηχανισμοί της προπαγάνδας.
Μεγάλη μερίδα δημόσιων υπάλληλων πίνουν το αίμα του Ελληνικού λαού...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τα λαμόγια τους πολιτικούς και τα τσιράκια τους θανατική ποινή σε όσους κλέβουν τα χρήματα του κοσμάκη.
Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ,ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΠΑΠΑΡΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΜΕ ΑΙΧΣΡΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΠΑΡΕΣ {ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΛΙΤΕΣ}
ΑπάντησηΔιαγραφήΑNONYMUSS
ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΡΤΟΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΗΔΕΣ,ΤΟΥΣ ΗΘΙΚΟΠΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΧΑΤΗΠΑΠΑΡΗΔΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήANONYMUSS
2:10 Αμά είναι η σύνταξη να είναι 3 φορές του ΙΚΑ καλά κάνουν και σας την κόβουν. Τι να πουν και οι εργαζόμενοι στο ιδιωτικό τομέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήας ελπίσουμε φιλοί οτι δεν θα ρθη ποτέ η εποχή όπου η πρόοδος και η σύγχρονη σοσιαλδημοκρατία θα συνεργαστεί με τον συντηριτισμό και τον οικονομικό φιλελευθερισμό.αλλα δυστυχώς αυτή θα είναι η καταληξη του πασόκ οταν αντι να διακυρηξει ενα σύγχρονο πολιτικό πρόταγμα με φόντο τη κεντροαριστερά αναλώνεται σε ανόητες εσσωκομματικές διαμάχες(βεβαία-κι αυτό είναι ακόμα πιο δυσοίωνο- και η νεολαία του κομματος βρίσκεται σε ακομη πιο χειρότερο επίπεδο)και μοιραία να κατασπαράζεται απο την αριστερά του φαίνεσθαι του κ τσίπρα. τεράαααααστιος μυλος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΥΤΟΙ ΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΧΛΙΔΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΜΑ,ΑΥΤΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΠΟΥΝ ΤΑ ΚΑΓΙΕΝ, ΑΥΤΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΠΤΩΧΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΟΠΩΣ Η ΕΚΑΛΗ,ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΟΦ ΣΟΡ,ΑΥΤΟΙ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ,ΑΥΤΟΙ ΟΤΑΝ ΑΡΩΣΤΗΣΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ 12 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ 30 ΕΠΙΜΕΛΗΤΕΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΑΝ ΑΡΩΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΕΝΤΑ ΤΙΚΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ?????
ΑπάντησηΔιαγραφή2.10
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί του Μαρτίου ο λόγος, σε ό,τι αφορά στο Μάρτιο έσφαλες. Θυμάμαι πολύ συγκεκριμένα γιατί μου είχε κάνει εντύπωση. Από τώρα και μετά, θα θυμάμαι "Άνοιξη 2008".
κανένα βέτο δεν ασκήθηκε
έτσι άκουσα στο δελτίο ειδήσεων του sport-fm στις 1.30. Αν μου είπανε ψέμματα, τότε ψέμματα σου είπα.
Δεν σε κατηγόρησα για παραπληροφόρηση. Άρα σε παρακαλώ μη μου θέτεις τέτοια διλήμματα και τέτοιες ερωτήσεις. Δεν με αφορούν.
Διαφωνείς ότι το βέτο είναι διακομματική επιθυμία (άσχετο αν είναι σωστό το κριτήριο του κόσμου)?
2:19 δεν είπα οι εργαζόμενοι είπα αρκετοί δημόσιοι υπάλληλοι, αναμφισβήτητα οι πολιτικοί μας έχουν ξεπατώσει αλλά ήταν και αυτοί που βόλεψαν τα κομματατοσκυλά τους στο δημόσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε 2.23
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να μη ταλαιπωρούμαστε με ερμηνείες επί ερμηνειών...
Τα πράγματα είναι σαγή:
Veto σημαίνει ότι κάποια χώρα ασκεί το δικαίωμα της αρνησικυρίας σε κοινά εκπεφρασμένη βούληση των υπολοίπων χωρών επί συγκεκριμένης πολιτικής απόφασης.
Δηλαδή, αν οι 25 του ΝΑΤΟ εμφανίσουν κείμενο-πρόσκληση προς την ΠΓΔΜ και το 26-ο μέλος αρνηθεί να συναινέσει σε αυτό τότε, και μόνο τότε έχουμε, veto.
Αν δεν υπάρξει έκφραση βούλησης για πρόσκληση, αλλά απλώς επιθυμία για συμμετοχή, τότε δεν έχει έννοια κανένα veto.
Δεν κάνει η προπαγάνδα να μας μπερδεύει!
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΤΑΝ ΩΛΕΠΩ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ,ΣΠΙΝΟ,ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΠΥΡΟ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΥΠ,CIA MI6 ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ
ΑπάντησηΔιαγραφή6 Μάρτιος 2008 2:10 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΓΙΟΣ
==
Oταν πεφτω σε.."προφητες" (ντε και καλα),..υποθετω οτι δικαιουμαι και γω να γινω προφητης!!!
ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ το παλαι ποτε ΑΓΙΟΣ,οτι θα εκλογες θα γινουν τον ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ-ΟΚΤΩΒΡΙΟ του 2007.
ΜΕΣΑ ΕΠΕΣΑ.
ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ΞΑΝΑ ,οτι εκλογες θα .."ξαναγινουν" τον Σεπτεμβριο του 2009...
Πιστεψε με μην με πιστευεις ..
ΣΤΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ....
τζων
O ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ
ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΧΟΥΦΤΑΛΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΖΟΜΠΙ.
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ
Οταν ο συνδικαλισμός στρέφεται κατα της υγείας και της ασφάλειας του λαου τότε η απεργια μετατρέπεται σε ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Οι κυριοι της ΔΕΗ πρέπει να καταλάβουν οτι η ΔΕΗ δεν είναι το κοτέτσι του χωριού τους .
ΜΕ αυτό τον τρόπο μερικοι ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ.
Συγνώμη αλλά τώρα το θυμήθηκα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από 10-15 μέρες ο κ. Καραμανλής και η κα Μπακογιάννη αναφέρονταν στην ενδεχόμενη άσκηση veto, υπό τις γνωστές προϋποθέσεις.
Δεν αναρωτιέστε γιατί άλλαξαν την φρασεολογία τους το επόμενο διάστημα;
Αυξήσανε το πλαίσιο το κάνανε γενικό και αφυρημένο, ώστε να μη δώσει κανείς σημασία στις λεπτομέρειες.
Δεν διαφωνώ με τον πολιτικό στόχο που εικάζω ότι υπάρχει πίσω από αυτή τη στάση.
Διαφωνώ με την άσκηση των διπλωματικών μέσων και κυρίως με τον λαϊκισμό που προκαλεί σύγχυση, ενώ τα πράγματα είναι απλά.
Το "βετο" ειναι μια μαλακια και μιση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορει σε καποιους να φερει καποιους .."ψηφους" ..επειδη το γαυγιζουν αλλα περαν αυτου ..
Ο Υ Δ Ε Ν!!!
Ο Υ Δ Ε Ν !!!!
Δηλαδη εισαι σε μια συμμαχια και λες εναντια στους αλλους 25 η και παραπανω, οτι εγω ..."βαζω βετο"??
Σαν να μου φαινεται οτι δεν παμε καλα..
Και καλα θα κανουν τα πασοκοσκυλαιικα σκυλια να .."αναπολησουν" τα ..περασμενα..
Καποτε το αρχηγο τους το σκυλι ελληνοπολωνο α. μινεικο παπανδρεου εβαζε .."βετο" μην χεσω...
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΝΑ ΒΕΤΟ ΒΕΒΑΙΑ..
Υποσημειωση των υποσημειωσεων ηταν!
Το ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ..
Παρτε το χαμπαρι.
Δεν ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΚΟΝΤΡΑ στο ρευμα..
τζων
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ
Οταν ο συνδικαλισμός στρέφεται κατα της υγείας και της ασφάλειας του λαου τότε η απεργια μετατρέπεται σε ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Οι κυριοι της ΔΕΗ πρέπει να καταλάβουν οτι η ΔΕΗ δεν είναι το κοτέτσι του χωριού τους .
ΜΕ αυτό τον τρόπο μερικοι ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΜΕ ΟΤΙ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΤΡΕΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΟΔΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ;ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΙΣ ΚΑΤΆΡΓΗΣΙΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ;ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ;ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΣ, ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ;ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΚΡΑΤΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΌΣΧΗΜΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ;ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΜΗΠΩΣ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΣ,EEE...;ΑΥΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ.ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΣΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΜΕΡΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ Ο Γ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥ EXTRA3 ΩΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΤΟΣΟ ΓΛΥΨΙΜΟ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.Κ.ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΣΟΡΤΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ ΘΑ ΤΟΝ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣΕΤΕ;AN ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΚΡΑΖΑΤΕ.ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΤΕ ΑΛΑ;OTI ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ Ο ΛΑΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ.ΑΛΙΜΟΝΟ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ έξυπνος
2.36 συγνωμη ,αυτα τα γραφεις αυτοβουλως,πληρωνεσαι η εισαι βιτσιοζος?????????????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι θλιβερή η "διαπίστωση" Πάγκαλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλαβαίνω, ότι ο ρεαλισμός, προβλέπει αυτές τι πιθανότητες, σε μια νορμάλ εποχή, αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να καταλάβουν, ότι πρέπει να ξεκόψουν από τον "Κυβερνητισμό".
Η εποχή απαιτεί "δημοκρατικό συναγερμό". Η χώρα δεν έχει πρόβλημα διαθέσιμων κυβερνητών, αλλά πρέπει να ΑΛΛΑΞΕΙ εκ βάθρων.
Η λύση του "μεγάλου Συνασπισμού" δεν είναι λύση, είναι το πρόβλημα που βιώνει η χώρα την τελευταία δεκαετία, που οι διαφορές των δύο κομμάτων, στην ουσία έχουν εξαλειφθεί.
Οι συντηρητικές φωνές , δεν βλέπουν, ότι δεν πάει άλλο.
Εξήντλησε ο "εκσυγχρονισμός", όλη την "σχετική αυτονομία" που χρειαζόταν και είχε και βουλιάζει πλέον την χώρα σε μια "α-πολιτική" και "αντι-πολιτική" δυστυχία.
Η ανεργία, η ανέχεια, τα δημοσιονομικά προβλήματα, ταξιδεύουν ερήμην της κοινωνίας. Οι εκσυγχρονισμοί έχουν ξεπεράσει τα επιτρεπτά όρια "σχετικής αυτονομίας" από την κοινωνική δυναμική και συναίνεση και ταυτόχρονα έχουν γίνει εχθροί της "κοινωνικής αγωνίας".
Οι διαχειριστές της Δημοκρατικής παράταξης, αδυνατούν να το καταλάβουν απ'ότι φαίνεται. Προέχει η "διακυβέρνηση" του τόπου γι'αυτές.
Η κοινωνία όμως έχει διαφορετική γνώμη.
Ας περιμένει ο Πάγκαλος τα μαντάτα σε λίγο χρόνο από τώρα.
ΠΑΣΟΚ τέλος. Ας κάνουμε ότι μπορούμε ΜΟΝΟΙ μας πιά και πρώτα απ'όλα ας διαλύσουμε ΑΥΤΟ το ΠΑΣΟΚ.
ΓΑΠ όλα έχουν τα όριά τους.
Θα πρέπει να δηλώσεις στον λαό, ευθέως, αν συμβιβάζεσαι με μια τέτοια εκδοχή ή όχι.
Η απάντηση μπορεί να είναι μόνο μία. Διέγραψε τον Πάγκαλο ΤΩΡΑ.
Ή απορρίπτεται τελείως η σκέψη της συγκυβέρνησης ή ΠΑΤΕ σπίτια σας.
Χωριάτης
ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΕΗ-τζηδες,να ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΟΙ ΤΟΥΣ....
Και να προσληφουν ΚΑΝΟΥΡΓΙΟΙ!..
ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ,τα λενε οι πασοκοσκυλαιοι,τα .. "αρχηγα",τους.΄....\
ΩΡΑΙΑ! ..
ΓΑΛΑΖΙΑ ΠΑΙΔΙΑ τους λεει και η Ν.Δ (του κ Καραμανλη οπως λεει και το βραβογιοργο)..
ΟΛΑ ΤΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ..
ΝΑ ΑΠΟλυθουν ...Α Μ Ε Σ Ω Σ !!!
ΟΥΤΕ ΜΑ ΟΥΤΕ ΞΕΜΑ...
Α Μ Ε Σ Ω Σ ,να απολυθουν
(sorry for the copy paste.
Is not my job)
τζων
ΔΕΙΤΕ www.STOPCARTEL.org
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την ταμπακιερα,τον πυρηνα ολων που συζηταμε.
O ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ
ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΧΟΥΦΤΑΛΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΖΟΜΠΙ.
2.45 συγνωμη ,αυτα τα γραφεις αυτοβουλως,πληρωνεσαι η εισαι βιτσιοζος?????????????????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε "Αγιε" δεν πας να κάνεις καμιά δουλειά ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας έπρηξες τα ούμπαλα με την παπαρολογία σου.
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ
Οταν ο συνδικαλισμός στρέφεται κατα της υγείας και της ασφάλειας του λαου τότε η απεργια μετατρέπεται σε ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Οι κυριοι της ΔΕΗ πρέπει να καταλάβουν οτι η ΔΕΗ δεν είναι το κοτέτσι του χωριού τους .
ΜΕ αυτό τον τρόπο μερικοι ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ.
Φίλε Χωριάτη 2.47
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλικαρίσια η θέση σου!
Καιρός να πούμε τα σύκα–σύκα και τη σκάφη-σκάφη για όλους και σε όλους.
Ο ελληνικός λαός μοιάζει με τη γελάδα την ατίθαση: μόλις μαζέψει το γάλα στα μαστάρια της και είναι έτοιμη να θρέψει και τα παιδιά της και τα αφεντικά της, δίνει μια κλωτσιά στην καρδάρα και αφήνει νηστικά τα αφεντικά της! Ό,τι είχε μείνει για τα παιδιά της το πέρνει και αυτό το αφεντικό για να ζήσει τα παιδιά του και τα δικά της τα αφήνει νηστικά! Έτσι και ο λαός μας. Μια στο 1989 κι μια το 2004 την έχυσε την καρδάρα! Εκεί που η οικονομία τότε πήγαινε να διορθωθεί δίνει μια και φέρνει το Μητσοτάκη στην εξουσία! Το "εφιάλτη" , το "κάθαρμα" τον "αποστάτη", όλα τα είχε ξεχάσει! Το πλήρωσε και όχι μόνο για τότε. Το πλήρωσε και το πληρώνει:ΣΚΟΠΙΑ π.χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑργότερα, όταν ο Σημίτης έφτιαξε την Ελλάδα με τεράστια έργα, πρωτόφαντα για τη χώρα, μας έβαλε στην ΟΝΕ , προετοίμασε με εξαιρετική επιτυχία τους Ολυμπιακούς και έκανε την ελλάδα σεβαστή στην Ε.Ε. και σε όλον τον κόσμο ακόμα και με εκείνη την εξαιρετική προεδρία, που συνέπεσε με την προετοιμασία των Αγώνων, τότε ακριβώς, που ο λαός θα έδρεπε τους ώριμους πια καρπούς, νάτη η αγελάδα! Και ποιοι γίνανε διαφεντευτές του τόπου; Φτάνει το όνομα ΔΕΞΙΑ για να βγάλεις τα συμπεράσματα στο πού θα οδηγούμασταν, πράγμα που έγινε: στον γκρεμό! Η Δεξιά από τη φύση της είναι υπέρ των ολίγων, υπέρ της ελέυθερης-γράφε ασύδοτης- αγοράς , κατά του κοινωνιού κράτους, του κράτους πρόννοιας και υπέρ του περιορισμού της ελευθερίας όσο μπορεί με συγκέντρωση της εξουσίας , που πάντα ασκεί με αδιαφάνεια και με ευνοιοκρατία.
Τώρα κάποιοι εξυπνάκηδες που βλέπουν πως ο Λαός βλέπει, φοβούμενοι την άνοδο στην εξουσία του ΠΑΣΟΚ σπέρνουν σύγχηση στον κόσμο για να επωφεληθεί πάλι η ΔΕΞΙΑ!!!
Σα δν ντρέπεστε, λέω εγώ, ψοφοδεείς και μυαροί! Πηγαίνετε στον εξαποδώ αιώνιοι λεχρίτες!
ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ
(οι άλλοι)
Γιάννης
yamama
Ο ελληνικός λαός μοιάζει με τη γελάδα την ατίθαση: μόλις μαζέψει το γάλα στα μαστάρια της και είναι έτοιμη να θρέψει και τα παιδιά της και τα αφεντικά της, δίνει μια κλωτσιά στην καρδάρα και αφήνει νηστικά τα αφεντικά της! Ό,τι είχε μείνει για τα παιδιά της το πέρνει και αυτό το αφεντικό για να ζήσει τα παιδιά του και τα δικά της τα αφήνει νηστικά! Έτσι και ο λαός μας. Μια στο 1989 κι μια το 2004 την έχυσε την καρδάρα! Εκεί που η οικονομία τότε πήγαινε να διορθωθεί δίνει μια και φέρνει το Μητσοτάκη στην εξουσία! Το "εφιάλτη" , το "κάθαρμα" τον "αποστάτη", όλα τα είχε ξεχάσει! Το πλήρωσε και όχι μόνο για τότε. Το πλήρωσε και το πληρώνει:ΣΚΟΠΙΑ π.χ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑργότερα, όταν ο Σημίτης έφτιαξε την Ελλάδα με τεράστια έργα, πρωτόφαντα για τη χώρα, μας έβαλε στην ΟΝΕ , προετοίμασε με εξαιρετική επιτυχία τους Ολυμπιακούς και έκανε την ελλάδα σεβαστή στην Ε.Ε. και σε όλον τον κόσμο ακόμα και με εκείνη την εξαιρετική προεδρία, που συνέπεσε με την προετοιμασία των Αγώνων, τότε ακριβώς, που ο λαός θα έδρεπε τους ώριμους πια καρπούς, νάτη η αγελάδα! Και ποιοι γίνανε διαφεντευτές του τόπου; Φτάνει το όνομα ΔΕΞΙΑ για να βγάλεις τα συμπεράσματα στο πού θα οδηγούμασταν, πράγμα που έγινε: στον γκρεμό! Η Δεξιά από τη φύση της είναι υπέρ των ολίγων, υπέρ της ελέυθερης-γράφε ασύδοτης- αγοράς , κατά του κοινωνιού κράτους, του κράτους πρόννοιας και υπέρ του περιορισμού της ελευθερίας όσο μπορεί με συγκέντρωση της εξουσίας , που πάντα ασκεί με αδιαφάνεια και με ευνοιοκρατία.
Τώρα κάποιοι εξυπνάκηδες που βλέπουν πως ο Λαός βλέπει, φοβούμενοι την άνοδο στην εξουσία του ΠΑΣΟΚ σπέρνουν σύγχηση στον κόσμο για να επωφεληθεί πάλι η ΔΕΞΙΑ!!!
Σα δν ντρέπεστε, λέω εγώ, ψοφοδεείς και μυαροί! Πηγαίνετε στον εξαποδώ αιώνιοι λεχρίτες!
ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ
(οι άλλοι)
Γιάννης
yamama
2.50
ΑπάντησηΔιαγραφήπάω...γεια χαρά!
Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ,ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΠΑΠΑΡΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΤΕΘΗΚΕ ΜΕ ΑΙΧΣΡΟ ΤΡΟΠΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΑ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΠΑΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΔΓΗΘΕΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΑΠΑΡΕΣ {ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΛΙΤΕΣ}
ΑπάντησηΔιαγραφήΑNONYMUSS
2.50 συγνωμη ,αυτα τα γραφεις αυτοβουλως,πληρωνεσαι η εισαι βιτσιοζος
ΑπάντησηΔιαγραφήANONYMUSS
Ποιος ΓΑΠ μωρέ και κουραφέξαλα; Γιατί επιμένετε να ζείτε με ψευδαισθήσεις; Δεν υπάρχει Γιώργος Παπανδρέου ούτε Κώστας Καραμανλής. Καταργήστε και τα δύο μεγάλα κόμματα να τελειώνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνεχίζετε σαν οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων να στηρίζετε τα μεγαλοτσιφλίκια από έναν παλιομοδίτικο συναισθηματισμό και μόνο.
Τόσα χρόνια αυτά τα νούμερα δεν κυβερνούν; Στείλτε τους σπίτι τους να γλυτώσουμε.
Να ρίξουν τις μάσκες και να το ομολογήσουν ότι δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος που να τους εμποδίζει να συγκυβερνήσουν.
http://pea-kyanea.blogspot.com/
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ
Οταν ο συνδικαλισμός στρέφεται κατα της υγείας και της ασφάλειας του λαου τότε η απεργια μετατρέπεται σε ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Οι κυριοι της ΔΕΗ πρέπει να καταλάβουν οτι η ΔΕΗ δεν είναι το κοτέτσι του χωριού τους .
ΜΕ αυτό τον τρόπο μερικοι ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ.
ΓΙΑ 2.56 ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ,ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ Η ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΒΙΤΣΙΟΖΟΣ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ΑπάντησηΔιαγραφή2.28 άγιος - η απάντησή σου πέραν του θεωρητικού, το οποίο γνώριζα, δεν απαντά στην ερώτησή μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν θες πες μου τη γνώμη σου στο εξής (επαναλαμβάνω την ερώτηση για να μην ψάχνεις)
Διαφωνείς με την άσκηση βέτο με δεδομένο ότι αυτό θέλει ο κόσος/λαός/πολίτες διακομματικά?
Τις μάσκες να τις ρίξεις εσύ dkool, που η πρεμούρα σου είναι να συνεχίσει να κυβερνάει η ΝΔ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ΠΑΣΟΚ δεν είναι ούτε ο ΓΑΠ, ούτε ο Πάγκαλος, είναι ο λαός του και αυτός ο λαός δεν έχει καμμία ΜΑΣΚΑ.
Αυτός ο λαός δεν έχει κανέναν λόγο να "συγκυβερνήσει", είναι ο λαός που θα κυβερνηθεί.
Οι μαλακίες μερικών, που νομίζουν, ότι έτσι θα αυξηθούν τα ποσοστά κάποιων άλλων, οι μαλακίες των ΝΕΟ-ΚΟΡΑΚΙΩΝ, δεν θα περάσουν.
Χωριάτης
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΤΟΥ ΠΟΛΖΥΟΓΟΠΟΥΛΟΥ Η ΤΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή3,06 ΦΤΕΡΟΥ
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ
Οταν ο συνδικαλισμός στρέφεται κατα της υγείας και της ασφάλειας του λαου τότε η απεργια μετατρέπεται σε ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Οι κυριοι της ΔΕΗ πρέπει να καταλάβουν οτι η ΔΕΗ δεν είναι το κοτέτσι του χωριού τους .
ΜΕ αυτό τον τρόπο μερικοι ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ
3.08 entaxi se empedosame.Bgale thn priza apo ton kvlo soy tora
ΑπάντησηΔιαγραφή3.12
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ
Ποιος λαός του ΠΑΣΟΚ μωρέ; Τι εφευρήματα είναι αυτά; Είναι σαν να μου λες ο κόσμος του Ολυμπιακού αξίζει το πρωτάθλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσα χρόνια αυτός ο "λαός" που αναφέρεις στήριξε την κομματοκρατία, την αναξιοκρατία, τη διαφθορά, τη διαπλοκή και τον νεποτισμό.
Αλλά επειδή είσαι στόκος και θέλεις να σου τα κάνω λιανά για να τα καταλάβεις τα ίδια ακριβώς κάνει και ο "λαός" της Νέας Δημοκρατίας.
Διάβασε το άρθρο μας για τον Ράθυμο Μπούλη (βλ. Κώστα Καραμανλή) και βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματά σου αν είμαι της ΝΔ ή όχι. Και stay tuned γιατί έρχεται αφιερωματάκι και για τη Ντορούλα.
Όσο για τον κόπανο (3.06) που αναρωτιέται αν αυτά που λέμε τα πιστεύουμε, εμείς απλώς γουστάρουμε να εκφράσουμε όλα λένε οι απλοί πολίτες μεταξύ τους για τη σάπια κατάσταση στη χώρα και σ' όποιον αρέσουν αυτά που λέμε.
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ
Οταν ο συνδικαλισμός στρέφεται κατα της υγείας και της ασφάλειας του λαου τότε η απεργια μετατρέπεται σε ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Οι κυριοι της ΔΕΗ πρέπει να καταλάβουν οτι η ΔΕΗ δεν είναι το κοτέτσι του χωριού τους .
ΜΕ αυτό τον τρόπο μερικοι ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΕΥΚΟΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΕΗ
gia 3.17
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΠΛΗΡΩΝΕΣΑΙ,ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΟΒΟΥΛΩΣ Η ΑΠΛΑ ΕΙΣΑΙ ΒΙΤΣΙΟΖΟΣ
ANONYMUSS
O ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΥΠΕΡΗΛΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΚΑΛΙΕΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ
ΔΗΜΟΓΕΡΟΝΤΕΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΧΟΥΦΤΑΛΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΖΟΜΠΙ.
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφορικα με το θεμα των Σκοπιων.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ?
Παρακαλω πολυ οποιος γνωριζει αν ειναι εφικτο ας μου δωσει μια απαντηση διοτι θεωρω οτι ειναι η μονη λυση ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΕΦΥΚΤΟ?ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ?
κκ. (λέμε τώρα) της ΔΕΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο καιρό φυλάγατε κατουρημένες ποδιές, στήνατε κώλο και δίνατε μίζες και ψηφαλάκια για να διοριστείτε, ξεχάσατε το βασικότερο.
Ότι είστε λειτουργοί του λαού κι όχι νταβάδες του.
Ξεχάσατε ότι κάνατε τεχνητά black-out το 2003-04 (προ Ολυμπιακών επί Σημίτη) για να "τεκμηριωθεί" αδυναμία της εταιρίας να καλύψει τις ανάγκες της χώρας και να "αναγκαστεί" (χα, χα,χα) η κυρέρνηση Σημίτη να δώσει την άδεια στο Μπόμπολα να παράξει ηλεκτρική ενέργεια από σκουπίδια την οποία θα πωλούσε στη ΔΕΗ με απώτερο στόχο να καταστεί μονοπώλιο?
Ξεχάσατε ότι "στήνεστε" στον πασοκοδίαιτο Μυτιληναίο (αυτόν στον οποίον το ΠΑΣΟΚ φόρτωσε τον Ηρακλή σαν αντιστάθμισμα της ΕΒΟ) στην υπόθεση του στρατηγικού συμμάχου της εταιρίας?
Καμμία λύπηση λοιπόν - είσατε σάπιοι ως το μεδούλι
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφορικα με το θεμα των Σκοπιων.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ?
Παρακαλω πολυ οποιος γνωριζει αν ειναι εφικτο ας μου δωσει μια απαντηση διοτι θεωρω οτι ειναι η μονη λυση ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΕΦΥΚΤΟ?ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ?
Κοροιδακια πιτσιρικια... νομιζετε οτι ο σοσιαλισμος ζει? εχει πεθανει και τον εχουν φαει τα σκουληκια εδω και πολλα χρονια τωρα, ξυπνατε ρε κωλοπαιδα των βουρλων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δημοκρατια δεν μπορει να συνυπαρξει με τον πραγματικο σοσιαλισμο, οποιος σας λεει αλλιως σας δουλευει ψιλο γαζι, οπω ο Αντρεας μας δουλευε, οπως ο γιοκας του προσπαθησε αλλα που το ταλεντο? Τωρα τα ονειρα σας τα στηριζετε στον Τσιπρα, που αν λεμε αν καποτε γινει πρωθυπουργος και δει οτι εχει μια δημοκρατια στα χερια του η που θα αυτοκτονησει η που θα αρχισει ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ να σας δουλεθει ξιλο γαζι, ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΓΕΡΟΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥΤΖΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ.
Ο Παγκαλος ειπε απλα το αυτονοητο, τιποτα αλλο.
Τιποτε δεν αποκλειεται..
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι φανταζομαι θα την παρουσιασουν σαν κυβερνηση Εθνικης Ενοτητας (!)
Βλεπετε, αμα αρχισει και 'κανει νερα' το σκαφος του διπολισμου, οι 'πλοιοκτητες' δινουν αλλες εντολες..
ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ... που θα ελεγε κι ο Βεγγος.
dkool, είδα το μπλόγκ σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει έννοια να συζητά κανείς μαζί σου.
Ο εθνικισμός δεν σε αφήνει να δείς.
Για σένα ο λαός του ΠΑΣΟΚ είναι ίδιος με τον λαό της ΝΔ.
Ολα τα φρούτα του Χριστόδουλου, όπως εσύ και οι θιασώτες της μάχης κατά της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ, είστε ο καρκίνος του εθνικισμού στην Αριστερά, αλλά τώρα που τέλειωσαν και ο Χριστόδουλος και ο Παπαδόπουλος καισιγά σιγά αποκαλύπτεται η αποτυχία της υπερπατριωτικής μαλακίας που σας δέρνει, θα τελειώσετε. Το ελπίζω δηλαδή.
Χωριάτης
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφορικα με το θεμα των Σκοπιων.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ?
Παρακαλω πολυ οποιος γνωριζει αν ειναι εφικτο ας μου δωσει μια απαντηση διοτι θεωρω οτι ειναι η μονη λυση ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΕΦΥΚΤΟ?ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ?
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφορικα με το θεμα των Σκοπιων.
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ?
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΦΡΕΝΟ ΣΤΙΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ?
Παρακαλω πολυ οποιος γνωριζει αν ειναι εφικτο ας μου δωσει μια απαντηση διοτι θεωρω οτι ειναι η μονη λυση ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ
ΕΙΝΑΙ ΕΦΥΚΤΟ?ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ?
Φυσικά και δεν έχει νόημα να συζητάς με κάποιον που σε ξεβράκωσε. Τσιράκι του μεγαλοτσιφλικιού του ΠΑΣΟΚ είσαι. Γραφικός φανατικός οπαδός στο στυλ του Τσουκαλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι αλήθεια ή δεν είναι ότι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ στήριζαν τόσα χρόνια την κομματοκρατία, την αναξιοκρατία, τη διαφθορά, τη διαπλοκή και τον νεποτισμό; Ποιος λαός του ΠΑΣΟΚ και κουραφέξαλα; Οι πολίτες δεν είναι μάζα φανατικών να τους αντιμετωπίζεις σαν οπαδούς ομάδων.
Εμείς δεν βάζουμε καμιά ταμπέλα στους εαυτούς μας. Ούτε δεξιές ούτε αριστερές ούτε τίποτα. Είμαστε αυτόφωτοι, αυτόνομοι και ανεξάρτητοι.
Εσύ πάλι είσαι οικτρό και ποταπό τσουτσέκι του ΠΑΣΟΚ του ρουσφετιού, της μίζας και της ξευτίλας.
Όποιος ψηφίζει ΠΑΣΟΚ-ΝΔ δεν δικαιούται να διαμαρτύρεται για ό,τι κι αν συμβαίνει.
Ψηφίζω ΠΑΣΟΚ-ΝΔ σημαίνει διατηρώ την Ελλάδα στον πάτο.
ΡΕ ΑΓΙΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΑΤΗ ΤΙ ΠΑΘΑΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΡΙΣΗ ΠΕΡΝΑΤΕ;
ΤΑ ΒΑΛΑΤΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΤΕ ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΟΙ
ΠΩ ΠΩ ΑΔΕΛΦΑΚΙΑ ΠΑΡΑΞΕΝΙΑ!!!
ΡΕ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΓΑΜΑΤΕ ΚΑΛΑ;
kai giati oxi Kybernisi SYRIZA+KKE (19%+ 9%=28% mexri stigmis),ayto den paizei; Aytodynmia kai telos se ola ta alla, ekso apo to NATO - epanafora tis drahmis - dromo oloi oi basiliades tis ellados( kapote eixame enan),sth fylaki oloi osoi kataxrasthkan xrimata toy dimosioy ploytoy kai ayton poy mas exoyn gia mamakes!
ΑπάντησηΔιαγραφήKapote poy sthn elladitsa o plithorismos itan 22%-24% oi ayksiseis itan tis taksis toy 2 me 3% , tOra poy o plithorismos einai konta 4% dinoyn ayksiseis 3% .ALLAKSE TIPOTA POTE SE AYTH TH XORA; ALLAKSE TIPOTA EKTOS APO TA PROSVPA POY ENALASONTAI STHN EKSOYSIA ' ...;;;
AN einai na alaksei kati stin xora ,i lysi einai na yparksei aristeri kybernisi kai oksygono! ! !
OKSYGONO!!!!!!!!
Θαυμασια ιδεα φιλε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒεβαια, θα κοστισει καμποσα εκατομυρια αλλα, οπως λες, θα βαλει φρενο σε καθε κερατα / λιγουρη Αλβανο, Σλαβο, Βουλγαρο και λοιπους..
Αλλωστε η πρωτη πρωτευουσα ηταν το Ναυπλιο, μετα η Αθηνα, τωρα η Θεσσαλονικη!
Αντιρησεις κανενας??
Πριν αρκετα χρονια, μετα τον πολεμο των 7 ημερων, το Ισραηλ εκανε το ιδιο πραγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετεφερε την πρωτευουσα του απο το Τελ Αβιβ στην Ιερουσαλημ ωστε οι Αραβες να μην μπορουν πια να διεκδικουν την πολη αυτη ως δικια τους.
Εχεις τρία λεφτά να απαντήσεις τι σημαίνει νεποτισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλάκα παπαγάλε.
Απόδειξέ μας ότι ξέρεις τι λές.
Χωριάτης
φΤέλος χρόνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήξερες τι σημαίνουν οι λέξεις που χρησιμοποιεις δεν θα χρησιμοποιούσες τις εκφράσεις εξβράκωσα και μαλακίες, ούτε θα ήσουν νεο-φασιστάκι
χαχαχα. είσαι φοβερός ρε συ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα πας να ρωτήσεις το ένα εκατομμύριο κόπανους που πήγαν και ψήφισαν τον Γιωργάκη.
Εγώ, όπως νομίζεις, δεν ξέρω, αλλά ο "λαός" του ΠΑΣΟΚ θα ξέρει σίγουρα.
Αλλά κι αυτοί να μην ξέρουν, θα ξέρουν οπωσδήποτε οι στόκοι που πιστευόυν ότι ο Κωστάκης είναι ισχυρό χαρτί και όσοι θεωρούν ότι ήρθε η ώρα για τη Ντόρα.
http://pea-kyanea.blogspot.com/
Αλλά πραγματικά επειδή είσαι τρομερό μυαλό, για κάνε μια στάση σε αυτά που γράψαμε για Όλγα Κεφαλογιάννη και Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://pea-kyanea.blogspot.com/2008/02/blog-post_8288.html
http://pea-kyanea.blogspot.com/2008/02/blog-post_6139.html
Δεν σε παίρνει χωριατάκο...
Τις μαλακίτσες που νόμιζες ότι έλεγες σε άλλους, δεν παιρνάνε σε εμάς.
http://pea-kyanea.blogspot.com/
Να χαχανίζεις, να ξεβρακώνεις, να φτύνεις, να γλύφεις, να χέζεις ξέρεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σκέφτεσαι δεν ξέρεις.
Στόκε νεο-φασίστα.
Υ.Γ. Μόνο υπερφίαλοι, μικρόμυαλοι, θα έλεγαν "σε ξεβράκωσα", επειδή δεν σε ξέχεσα, για τις μαλακίες που τολμάς και λές, για τον λαό της Δημοκρατικής παράταξης.
Ειδικά στην Ελλάδα, οι λαοί της δεξιάς και της αριστεράς, χωρίζονται με πολύ μεγάλες ιστορίες.
Αρκετά όμως με την πάρτυ σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει είσαι φοβερός, αχτύπητος.
Μπράβο σου.
Δεν με παίρνει μαζί σας.
Χωριάτης
Τελευταίο σχόλιο που γράφω για την πάρτη σου γιατί πραγματικά είσαι ρόμπα ξεκούμπωτη χωρίς επιχειρήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ιστορίες της δεξιάς και της αριστεράς που αναφέρεις είναι εφευρήματα και κατασκεύασματα για να χωρίζουν και να διχάζουν τους πολίτες. Δεν υπάρχει ούτε δεξιά ούτε αριστερά. Και τα δύο μέρη από την ίδια πάστα είναι. Δες για παράδειγμα τα δύο αντίπαλα στρατόπεδα στον εμφύλιο. Από την ίδια πάστα ήταν, γι' αυτό και όποιος και να κέρδιζε θα έκανε τα ίδια στον αντίπαλο.
Είναι σαν να μου λες ότι ο κόσμος του Ολυμπιακού είναι διαφορετικός από τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Το ίδιο χουλιγκάνοι είναι και οι δύο.
Οι πολίτες να αποκτήσουν τη δική τους ελεύθερη και ανεξάρτητη σκέψη και να σταματήσουν να ετεροπροσδιορίζονται αυτοπαγιδεύοντας τους εαυτούς τους σε ηλίθιες ταμπέλες και ψευτικές ιδεολογίες.
Όσο για τον λαό "της δημοκρατικής παράταξης" αυτός δεν έκανε ρουσφέτια; Δεν ψήφιζε βουλευτές και υπουργούς που έπαιρναν μίζες; Δεν στήριζε Σημιτάκους της διαπλοκής; Η ΠΑΣΠ είναι ή δεν είναι ένα τσιφλίκι του ελληνικού πανεπιστημίου που στρατολογεί νέα βούρλα που θα ψηφίζουν άβουλα το ΠΑΣΟΚ;
Κάνε την κότα τώρα γελοίο τυπάκι.
Τη μαγκιά με την ίδρυση πρωτεύουσας στη Θεσσαλονίκη την έκανε ο Ελ.Βενιζέλος. Τωρα όμως που να βρεθούν μάγκες ? Εγιναν πολιτικοί λόγω μπαμπά και θείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαντάζεστε τι θα γινόταν αν αυτοί που μας κυβερνούν σήμερα ερχόντουσαν να διοικήσουν σε οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση ? θα τους είχαν πετάξει έξω με το σκατόφτυαρο από τον πρώτο μήνα !!! Κι όμως τους ψηφίζουμε και τους πληρώνουμε για να μπουρδολογούν και να προσκυνούν ακόμα και τα τσουτσέκια των Σκοπίων.
Τέτοια κατάντια !!! Εμείς φταίμε !!! Κοιμόμαστε αγκαλιά με τα τηλεκοντρόλ αντι να ξεσηκωθούμε και να τους στείλουμε απο εκεί που ήρθαν
Αυτές τις σαχλαμάρες του ΛΑΟΣ, για πολιτικούς που δεν μπορούν να διοικήσουν μια επιχείρηση, κόψτε την ρε παληκάρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βενιζέλος ήταν επιτυχημένος επιχειρηματίας;
Τί επιχείρηση είχε;
Τι μαλακίες λέτε γαμώτι μου.
Δηλαδή πιστεύετε ότι αν ο Λάτσης που είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας, αποφάσιζε να ασχοληθεί με την πολιτική ότι θα ήτανε καλός πολιτικός;
Πως τα σκέφτεστε αυτά.
Ημαρτον.
Χωριάτης
ΤΗΝ ΠΕΤΑΞΕ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ Ο ΧΩΡΙΑΤΗΣ. ΙΣΩΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟ ΛΑΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΛΥΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφή122 εκατ. ευρώ θα ζημιωθεί η ΔΕΗ εξαιτίας Μυτιληναίου
Του Νικου Νικολαου
Ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ, έστω και συρόμενο, απέκτησαν ήδη αρκετή εμπειρία από τις επιδρομές στα γραφεία της ΔΕΗ προκειμένου να παρεμποδίσουν τη διοίκησή της να προχωρήσει στη δημιουργία νέων μονάδων παραγωγής ρεύματος με λιθάνθρακα. Μια λύση, που όμως είναι αναπόφευκτη και επιβεβλημένη, αν θέλουμε η ΔΕΗ να παραμείνει ο μεγάλος εθνικός παραγωγός, μια και εν ονόματι της ψευδεπίγραφης απελευθέρωσης της αγοράς, το κράτος δεν της επιτρέπει να δημιουργήσει νέες μονάδες με πρώτη ύλη το φυσικό αέριο.
Οι επιδρομές, όμως, και το κομματικό αβαντάρισμα των συνδικαλιστών της ΓΕΝΟΠ γίνονται με το πρόσχημα ότι τα «προοδευτικά» κόμματα έχουν χρέος να προασπίσουν τον δημόσιο χαρακτήρα της ΔΕΗ, κάτι που δεν συμβιβάζεται βέβαια με τις πράξεις τους, αφού ισοδυναμούν με τη νομοτελειακή αποδυνάμωση της ΔΕΗ και τη μακροπρόθεσμη κυριαρχία των ιδιωτικών μονάδων. Το ότι άλλωστε αυτά τα δύο κόμματα ουδόλως ενδιαφέρονται για την ενδυνάμωση της ΔΕΗ, προκύπτει ευθέως και από την ένοχη σιωπή τους στο μέγα σκάνδαλο των ζημιών που υφίσταται η κρατική επιχείρηση από τις επιθέσεις που δέχεται από το συγκρότημα Μυτιληναίου!
Οπως έγραψε η «Καθημερινή» στο φύλλο της στις 29 Φεβρουαρίου, η «Αλουμίνιον της Ελλάδος», η μεγαλύτερη βιομηχανία του συγκροτήματος Μυτιληναίου, επέτυχε με «δικονομικό παίγνιο» απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου, με βάση την οποία παρατείνεται τουλάχιστον μέχρι τον Ιούνιο του 2009 η αποικιακή σύμβαση του 1960, που είχε ως γνωστόν υπογράψει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής με τη γαλλική Πεσινέ, σε μια περίοδο όμως που η Ελλάδα είχε ανάγκη για ξένες επενδύσεις και βιομηχανίες που θα αξιοποιούσαν τον μεταλλευτικό της πλούτο.
Πέραν αυτού του χαρατσιού ο Μυτιληναίος, ως γνωστόν, διεκδικεί και τον αποχαρακτηρισμό της μονάδας αυτοπαραγωγού συμπαραγωγού ισχύος 335 ΜW, που σχεδίασε και υλοποίησε για την ηλεκτροδότηση της «Αλουμίνιον», σε μονάδα συμπαραγωγού, που του δίνει το δικαίωμα να πουλάει τις παραγόμενες κιλοβατώρες σε υψηλή τιμή στο σύστημα και ο ίδιος να αγοράζει σε χαμηλή τιμή από τη ΔΕΗ.
Εκανα ρεπορτάζ στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ για να έχω στοιχεία όσον αφορά τις οικονομικές συνέπειες εις βάρος της από τη δικαστική αναβολή και πληροφορήθηκα τα εξής:
- Εάν η «Αλουμίνιον» εντασσόταν στο τιμολόγιο Α-150, που πληρώνουν όλες οι μεγάλες βιομηχανίες, τότε θα πλήρωνε σήμερα 54 ευρώ / MWH. Με το ειδικό τιμολόγιο τον Ιανουάριο 2008 πλήρωσε 38 ευρώ / MWH.
- Εάν οι τιμές αυτές διατηρηθούν ως έχουν μέχρι το τέλος Ιουνίου 2009, που θα εκδικαστεί η αναβληθείσα υπόθεση, τότε στο 16μηνο που μεσολαβεί η ΔΕΗ θα χάσει έσοδα 53 εκατ. ευρώ συγκριτικά με τις τιμές που πληρώνουν οι άλλες μεγάλες βιομηχανίες.
- Ας σημειωθεί ότι το μέσο κόστος της φθηνής λιγνιτικής παραγωγής βάσης χωρίς οποιοδήποτε κέρδος, η απόδοση είναι 52 ευρώ / MWH και της λοιπής θερμικής παραγωγής βάσης άνω του 70 ευρώ / MWH.
- Ετσι, και αν ακόμη δεχθούμε ότι παραχωρείται ειδικά στην «Αλουμίνιον» ένα μέρος της λιγνιτικής ηλεκτροπαραγωγής με τιμή στο μέσο κόστος χωρίς κέρδος ή απόδοση, πάλι η ΔΕΗ θα ζημιώσει 47 εκατ. ευρώ. Εάν δε η τιμολόγηση γίνει στο μέσο κόστος της θερμικής της παραγωγής βάσης χωρίς κέρδος ή απόδοση, τότε η αντίστοιχη ζημία της ΔΕΗ θα είναι περίπου 65 εκατ. ευρώ.
- Εάν δεχθούμε ότι η «Αλουμίνιον» θα πουλάει το ρεύμα στη ΔΕΗ στην τιμή 75 ευρώ / MWH και θα το αγοράζει πάλι πίσω προς 38 ευρώ / MWH, τότε η ΔΕΗ θα χάσει στους προσεχείς 16 μήνες περίπου 122 εκατ. ευρώ. Η «Αλουμίνιον» θα κερδίσει αντίστοιχα από την πώληση του ρεύματος στην αγορά περίπου 42 εκατ. ευρώ και από την αγορά με το ειδικό τιμολόγιο, έναντι του τιμολογίου Α-150 των μεγάλων βιομηχανιών, 53 εκατ. ευρώ, ήτοι συνολικά 95 εκατ. ευρώ.
- Στις παραπάνω ζημιές της ΔΕΗ θα πρέπει να συνυπολογισθούν το κόστος της αγοράς δικαιωμάτων διοξειδίου του άνθρακα που θα πληρώσει η ΔΕΗ, όπως επίσης και μια εύλογη απόδοση στα κεφάλαιά της.
Ιδού λοιπόν η πρόκληση για τον κ. Τσίπρα. Ας καβαλήσει τη μοτοσικλέτα του, ας ειδοποιήσει και τις κάμερες και ας πάει στα γραφεία του κ. Μυτιληναίου, για να μάθουμε και εμείς τι επιδιώκει η Αριστερά!
Ιδού λοιπόν η πρόκληση για τον κ. Τσίπρα. Ας καβαλήσει τη μοτοσικλέτα του, ας ειδοποιήσει και τις κάμερες και ας πάει στα γραφεία του κ. Μυτιληναίου, για να μάθουμε και εμείς τι επιδιώκει η Αριστερά!
A massive power outage left Karachi, Pakistan -- the nation's largest city with a population of 15 million people -- without electricity on Thursday, an official said.
ΑπάντησηΔιαγραφήThe city uses power from a national electricity supplier to make up for its shortfall. When the supplier suddenly cut power for an unknown reason, a short occurred, knocking out electricity to all of Karachi, a spokesman for Karachi Electric Supply Corp. told CNN.
Power was expected to return by Thursday evening.
Υγιαινω Γιαννη-Yamama.Δεν ξερω μεχρι ποτε ομως θα αντεξω?Δεν πανε καλα τα πραγματα.Θα μπορουσες να τους γραφεις καθε μερα το σχολιο σου μηπως θυμηθουν πως ηταν πριν.Χαιρετω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΖΩΝ, ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΧΥΔΑΙΟΣ ΕΙΣΑΙ? ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΠΟΣΟ ΑΧΥΡΟ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ? ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑς ΜΠΡΟΣΤΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌΠΟΤΕ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΠΑΕΙ.
Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΠΕΤΑΕΙ ΠΟΜΦΟΛΥΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
ΓΙΩΡΓΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ
ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ
ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ
Ο ΔΟΛ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
ΑΒΡΟΧΟΙΣ ΠΟΣΙ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Ποιος ειναι ο Μαλακας με τα κεφαλαια
ΑπάντησηΔιαγραφήπου ποσταρει τα ιδια και τα ιδια ??
Μοθ επρηξε τα @@
O Παιδοβούβαλος Πάγκαλος
ΑπάντησηΔιαγραφήλέει ότι του σφυράει η Bildimberg.
Αυτά όμως δεν περνάνε.
Επιτέλους πότε θα συνέλθει αυτό το Πασοκ
για να παίξει τον ρόλο του και να μην
βγαίνουν οι άσχετοι Πάγκαλοι και λένε
ως συνήθως κοτσιάνες!!!
που τα ειπε ο Πάγκαλος και δεν τα ακουσαμε γιατι ο Πάγκαλος πολλά εχει πει κατα καιρους και μετά ξυπνάει και aυτοι που τα λετε πρέπει να εχετε το θαρρος να βαζετε υπογραφή γιατι ανώνυμος ειναι ο ψευτης και αυτος που σπέρνει ψευδές ειδήσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γεγονός ότι ο κ.Πάγκαλος έχει παρευρεθεί σε... χοροεσπερίδα της Λέσχης Bilderberg τότε: 1996 Bilderberg Conference - 30th May - 2nd June, CIBC Leadership Centre, Toronto, Canada
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά δεν είναι και ο μόνος. Αν θεωρηθεί συκοφαντία ότι είναι μέλος, τότε ας μας πει τι συζητούν τέλος πάντων με τόση μυστικότητα.
Και για να ευθυμήσουμε, ξέρουμε ότι αποφάσισαν να φτάσει και να ξεπεράσει το πετρέλαιο τα 100$ το βαρέλι. Αλλά τα 200 που συμφώνησαν πότε θα γίνει;
ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ(ΑΝΕΜΟΜΑΖΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΙΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΚΕ)
ΑπάντησηΔιαγραφή