GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Οι ειδήσεις όπως έπρεπε να είναι...

17 σχόλια

  1. Εντάξει, καλές οι οικολογικές ευαισθησίες του σκάι αλλά να μην ξεχνάμε ότι είναι ο τηλεοπτικός σταθμός όπου στο ρεπορτάζ του για τις διαμαρτυρίες ακτιβιστών (έξω από το υπουργείο γεωργίας) για το διεθνές σεμινάριο ΥΠΕΡ των μεταλλαγμένων,
    κατέληξε στο συμπέρασμα (για τους ακτιβιστές):

    "Οι άνοες που πετροβολούν το τρένο της γνώσης"...

    Κατά συνέπεια, αν αυτές είναι "οι ειδήσεις όπως έπρεπε να είναι", τότε δεν έχουμε παρά να περιμένουμε τις τροφές Φρανκενστάιν να μας τις σερβίρουν αγγελάκια ντυμένα στα πράσινα. Για να είναι και πιο πειστικά...

    Ξυπνάτε, μωρε!

    Δ.X.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτον ρε μαλακισμενα Bloopers-akia:

    Ο Αμβρακικος κολπος.
    Δεν ξερω τι λεει αυτο το παρασανταλο ο νομαρχης,και γιατι παραιτηθηκε..
    Οταν ομως λεει η .."πολιτεια δεν κανει αυτο" ,τι σημαινει?
    ΟΤΙ και αυτος ,που ειναι "πολιτεια" δεν κανει τιποτα!!

    Επειδη ειναι πασοκοσκυλο ολκης και εκλεγεται συνεχεια με την στηριξη της πασοκοσκυλιας .."νομαρχης" ,
    πειτε του μερικα .."μετρακια" και να δουμε τι .."μπορει να κανει"!!
    (αμα αυτα γινουν η σωτηρια του Αμβρακικου κολπου,ειναι δεδομενη!
    Και ψαρια αφθονα!).

    1. Εχουμε το φραγμα του ποταμου Αραχθου...Δισεκατομμυρια κυβικα νερου εχουν "δεσμευθει" για τις αναγκες της ΔΕΗ...
    Αν αυτα τα δισεκατομυρια κυβικα νερου .."αποδεσμευθουν" και χυθουν μεσα στον Αμβρακικο ,τοτε εχουμε ενα 50% θετικη ενεργεια για την σωτηρια του..
    Μπορει να γινει αυτο??
    ΟΧΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.

    2. Καμποσα εκατομμυρια κυβικα νερου ειναι δεσμευμενα στο φραγμα του ποταμου Λουρου,και αυτα για τις αναγκες της ΔΕΗ..
    Μπορουν αυτα τα νερα να αποδεσμευθουν??
    ΟΧΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ.

    3. Δυο τρεις φορες την εβδομαδα ,καποιο μικρο πετρελαιοφορο ,μπαινει απο την εισοδο του Αμβρακικου και παει και ξεφορτωνει πετρελαια στην Αμφιλοχια κοντα..
    Σαβουρα-ξεσαβουρωμα το πλοιο εχει μολυνει τον Αμβρακικο δεκαετιες τωρα.
    Εκτος του οτι τον εχει γεμισει και με τερατομορφα ψαρια,..
    "εισαγωγη" απο αλλους τοπους..
    Θα σταματησουν αυτα?
    ΟΧΙ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ..

    4. Αυλακαδες ,"αποστραγγιστικοι αυλακες" εκβαλλουν συνεχεια στον Αμβρακικο κολπο.
    Μεταφεροντας τα "λυματα" απο δεκαδες χοιροστασια,πτηνοτροφεια,"πλυσιματα" απο γεωργικα φαρμακα που ραντιζουν τα χωραφια ,"round-up" για τα ζιζανιοχορτα,και ενα σωρο αλλα για τα λουλουδια,σπορο,φυλλα κλπ..
    Θα σταματησουν αυτα??
    ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ!

    4. Μπαινουν οι .."πρεβεζιανοι" με 3-4 χιλιαδες οργιες δικτυα ο καθενας το βραδυ και δεν αφηνουν ιχνος ψαριου ,απο τα λιγα που υπαρχουν.
    Θα απαγορευθουν αυτα??
    ΟΧΙ ΠΟΤΕ!

    Τι ακριβως εννοει αυτο το .."νομαρχης", "ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ"???

    Να απαγορευθουν οι "διχρονες εξωλεμβιες"?? γιατι .."μολυνουν"???

    Δεν ακουσα να προτεινει κατι αλλο .
    Αν απαγορευθουν οι "διχρονες εξωλεμβιες" θα ..σωθει ο Αμβρακικος??

    Πειτε του να παει να γαμηθει του βληματος...
    "Παραιτηθηκαν" γιατι δεν πηραν κατι εκατομμυρια ευρω ,να τα .."κανουν εργα"!!
    (δηλαδη να τα ξεσχισουν!)

    Τις προαλλες καναν και μια "συγκεντρωση διαμαρτυριας" για την .."σωτηρια του Αμβρακικου"!!
    Και τι ειδαμε?
    Πουτσες, αοριστολογιες και μαλακιες..
    Την μια ο δημαρχος Πρεβεζης,την αλλη ο νομαρχης Πρεβεζης,να πλειοδοτει σε μαλακιες αοριστολογιες..
    Αποτελεσμα?
    ΜΗΔΕΝ, Μ Η Δ Ε Ν !!!

    Η .."πολιτεια" φταιει που δεν κανει τιποτα!!

    Ουστ !

    ==
    Η λυση ειναι η πυρηνικη ενεργεια.
    Τα φραγματα οπου εχουν γινει εχουν φερει ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ οικολογικες καταστροφες!
    ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ!!!
    Αραχθος ,Λουρος,Αχελωος κλπ η ΔΕΗ ...η "ΔΕΗ ΜΑΣ"! μην χεσω ! εχει καταστρεψει το περιβαλλον και κανεις ,ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ,δεν μιλαει γι αυτο!

    Αντιθετα μας σκοτιζουν ταρχιδια με μαλακιες , και ..
    " να σωθει το περιβαλλον"!!

    ΠΩΣ??
    Δυο τρια πυρηνικα στην Ελλαδα και εχουμε ΠΛΗΡΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ρευματος, με ΜΗΔΕΝ ΜΟΛΥΝΣΗ!!
    Τοσες ακτες εχουμε!
    Αλλα για αυτο ΚΑΝΕΙΣ δεν μιλαει!
    ΠΟΙΟΣ να τολμησει να μιλησει "οτι το μελλον ειναι η πυρηνικη ενεργεια"??
    Θα πεσουν να τον φανε αυτοι που τωρα κοπτονται για το περιβαλλον...
    Εδω εχουμε και μια πινακιδα "Γλυφαδα..
    αποπυρηνικοποιημενη περιοχη"!!
    Ημαρτον!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 12 Ιούλιος 2008 11:02 μμ

    ==
    A! ρε γαμημενε σακατη "γρσεξ"..

    Α! ρε πουστη ,γαμω την φυλη σου μπασταρδε...

    Ρε γαμωτο δεν μπορειτε να του βρειτε την "ταχυδρομικη διευθυνση"??
    Θα τον εκανα εγω να μην μπορει να ξαναβγει εδω ,ο πουστης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπραβο παιδια,τα πραγματα ειναι κωμικοτραγικα,δεν ξερω τι να κανω,να κλαψω η να γελασω για την καταντια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

    Οι εργαζόμενοι στη VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ ζουν τις τελευταίες ημέρες ένα πρωτόγνωρο κύμα εργοδοτικής τρομοκρατίας. Διαφαίνεται σχέδιο της Διοίκησης για μαζική μείωση προσωπικού, που για να μην γίνει με παράνομες απολύσεις, συγκαλύπτεται με δήθεν «οικιοθελείς» αποχωρήσεις. Έτσι δεκάδες συνάδελφοι έχουν υποχρεωθεί να αποχωρήσουν από την εταιρεία, υπό τον εκβιασμό της απόλυσης. Οι υποχρεωτικές «παραιτήσεις» γίνονται αδιακρίτως σε παλιούς και νέους συναδέλφους από διάφορα τμήματα.

    Η πίεση που ασκείται στους συναδέλφους είναι πολύ μεγάλη και έχει στηθεί επιμελώς σκηνικό τρομοκράτησης. Κλιμάκιο του τμήματος προσωπικού με τον εκάστοτε διευθυντή περιοδεύει στα αντίστοιχα τμήματα και, χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση, ξεδιαλέγει συναδέλφους και τους καλεί να υπογράψουν την απόλυση ή την παραίτησή τους.

    Αυτές οι πρακτικές που θυμίζουν άλλες εποχές αποτελούν πρόκληση για μια πολυεθνική εταιρεία με τεράστια κέρδη, που έχει ως κεντρικό της σύνθημα το «Πάθος για τους ανθρώπους της» (ενν. υπαλλήλους της). Αυτά τα κέρδη έχουν βγει από την δική μας εργασία. Επιπλέον, η μείωση προσωπικού γίνεται σε μια περίοδο, όπου ο όγκος της δουλειάς έχει πολλαπλασιαστεί και οι ελλείψεις σε προσωπικό είναι πανθομολογούμενες.


    - Καλούμε όλους τους συναδέλφους να αντισταθούν στο κλίμα τρομοκρατίας, να μην υπογράψουν καμία παραίτηση ή απόλυση.

    - Καλούμε τις συνδικαλιστικές οργανώσεις, φορείς και ΜΜΕ, να μας συμπαρασταθούν έμπρακτα δημοσιοποιώντας το πρόβλημα, ώστε η διοίκηση να υποχρεωθεί να σταματήσει την αδικία που συντελείται σε βάρος των εργαζομένων.


    Μπορείτε να αποστείλετε φαξ στην Διοίκηση της Εταιρείας στο 210 67.03.200

    ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ Επικοινωνία: ergazomenoi_vodafone@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνώ μαζί σου τζών (11:32) - με εξαίρεση τα πυρηνικά εργοστάσια στην Ελλάδα.

    Θα κάνουν κάποια "στάση εργασίας" κάποιοι εργατοπατέρες και θα ακουστεί το μεγάλο μπαμ. Εμείς δεν θα προλάβουμε να το ακούσουμε.

    Για τον Αμβρακικό, το πρώτο που μπορεί να προτείνει κανείς είναι οι γεωργικές εκτάσεις που συνορεύουν με ποτάμια και αύλακες (που απορρέουν σε αυτόν), να καταστούν ζώνες "ελεγχόμενης καλλιέργειας", έτσι ώστε να αποτρέπεται η μόλυνση του κόλπου με ζιζανιοκτόνα και νιτρικά.

    Κι αν θέλουμε, με το μικρότερο δυνατόν κόστος, να αποκατασταθεί ο πληθυσμός των ψαριών, υπάρχουν λύσεις. Μόνο που αυτές πρέπει να "έρθουν" από τα κεντρικά, επειδή, σε τοπικό επίπεδο, τα κονδύλια θα φαγωγθούν σε βίλες και 4Χ4.

    Δ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτές οι πρακτικές που θυμίζουν άλλες εποχές
    ==
    Ποιες "αλλες εποχες" θυμιζουν??

    Ειμαι περιεργος.
    Ποτε δεν εχω καταλαβει αυτο
    "Το θυμιζουν αλλες εποχες"??
    Δηλαδη ποιες?

    Και συνηθως αυτο το "θυμιζουν αλλες εποχες" το χρησιμοποιουν χωρις "αιδω και φειδω" ,κυριως οι .."πρωωδεφτικοι" ,μην χεσω,.."συνειρμικα" ξερω που θελουν να ..παραπεμπει! μην χεσω! αλλωστε αυτο θελουν και .."αυτοι οι πρωωδεφτικοι"..
    ουστ

    Οσο για τις απολυσεις,κακο ειναι,αλλα ιδιωτικες επιχειρησεις ειναι,"δεν βγαινουν"? απολυουν,τοσο απλα...

    Δεν εχει βρεθει ακομα η λυση,η εταιρεια να μπαινει μεσα ,και να μην κανει κατι για να σωθει..
    Εκτος αν την παρει το .."κρατος"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιλανε και τα αρχιδομουνια χουντοαναρχοαριστεροι BLOOPERS για περιβαλλον. Αυτοι που μπορουν να προδοσουν την Ελλαδα για μερικα ευρω. Ουστ κοπροι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δ.Χ.

    12 Ιούλιος 2008 11:57 μμ

    Συμφωνώ μαζί σου τζών (11:32) - με εξαίρεση τα πυρηνικά εργοστάσια στην Ελλάδα.
    Θα κάνουν κάποια "στάση εργασίας" κάποιοι εργατοπατέρες και θα ακουστεί το μεγάλο μπαμ. Εμείς δεν θα προλάβουμε να το ακούσουμε.
    ==
    Δεν το πιστευω.
    Γιατι θα φοβουνται αυτοι "οι εργατοπατερες" πρωτα για την κωλαρα τους...
    Η μαλλον και για την κωλαρα τους..
    Θα το σκεφτουν δυο φορες,ασε που μπορει το προσωπικο να ειναι "ενστολοι" ,κατι σαν στρατιωτικοι η κατι τετοιο...

    Για τον Αμβρακικό, το πρώτο που μπορεί να προτείνει κανείς είναι οι γεωργικές εκτάσεις που συνορεύουν με ποτάμια και αύλακες (που απορρέουν σε αυτόν), να καταστούν ζώνες "ελεγχόμενης καλλιέργειας", έτσι ώστε να αποτρέπεται η μόλυνση του κόλπου με ζιζανιοκτόνα και νιτρικά.
    ==
    Μα! τα ζιζανιοκτονα κλπ φυτοφαρμακα, μολυνουν, αλλα ελαχιστα συγκριτικα με τα πτηνοτροφεια,χοιροστασια,χελια ,
    εργοστασια χυμων κλπ...

    Κι αν θέλουμε, με το μικρότερο δυνατόν κόστος, να αποκατασταθεί ο πληθυσμός των ψαριών, υπάρχουν λύσεις. Μόνο που αυτές πρέπει να "έρθουν" από τα κεντρικά, επειδή, σε τοπικό επίπεδο, τα κονδύλια θα φαγωγθούν σε βίλες και 4Χ4.
    ==
    Αυτο ειπα και εγω.
    Πυροτεχνημα ηταν οι .."παραιτησεις".
    Δεν πηραν κατι εκατομμυρια για να τα ξεσκισουν..
    Ασε που πηραν και εντολη απο την πασοκοσκυλια,"να δωσουν ενα ..ηχηρο μηνυμα" στην κυβερνηση,να χουμε να λεμε και για τις επερχομενες δημοτικες και νομαρχιακες εκλογες!!

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τζώνυ 12:09

    =============

    Μπα! τα ζιζανιοκτονα κλπ φυτοφαρμακα, μολυνουν, αλλα ελαχιστα συγκριτικα με τα πτηνοτροφεια,χοιροστασια,χελια ,
    εργοστασια χυμων κλπ...

    =================

    Όταν το πετρέλαιο θα πάει στα 300 δολάρια, αυτού του είδους τα λύματα θα αξίζουν χρυσάφι. ("Καλλιέργεια" βιοκαυσίμων από άλγες ή ανάκτηση οργανικών συστατικών και μετατροπή του σε καύσιμο, με νερό σε "υπέρκορη" κατάσταση)

    Όταν θα υπάρχει συμφέρον, θα πάψουν και να χύνονται ανεξέλεκτα.

    Προς το παρόν, υπάρχει "συμφέρον" (κάτω από το τραπέζι) στο να μη γίνονται έλεγχοι ή να γίνονται "για τα μάτια".

    Αν ο νομάρχης ήθελε πραγματικά να κάνει κάτι και του έλειπαν τα χρήματα, θα μπορούσε να τα μαζέψει μέσα σε μία βδομάδα από τα πρόστιμα που θα μοίραζε.

    Τα ίδια γίνονται και στα μέρη μας, στον Βοιωτικό Ασωπό. Τολμάς να φας ψάρι από τον Ευβοϊκό; Στα λιπαρά του θα κουβαλάει το χρώμιο του Ασωπού ή τα βαρέα μέταλα της Λάρκο!

    Φιλικά

    Δ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δ.Χ.

    13 Ιούλιος 2008 1:06 πμ

    Όταν το πετρέλαιο θα πάει στα 300 δολάρια,
    ==
    Νομιζω ειναι πολυ κοντα μια τετοια προοπτικη.
    Νομιζω μια Ισραηλινη επιθεση εναντιον των σκυλαραπαδων του Ιραν,και ιδου εφτασε κιολας!
    Ασε δηλαδη που υπαρχουν και αλλοι "ασταθμητοι παραγοντες"!
    Να π.χ ακουσα χτες να λενε και μαλιστα με υφος βαθυστοχαστου αναλυτη ,οτι το πετρελαιο ανεβηκε γιατι κανουν απεργια οι γυφτοι της ..Βραζιλιας!!
    Και εχουμε και το "τσαβες"!
    Ασε ...

    αυτού του είδους τα λύματα θα αξίζουν χρυσάφι.
    ==
    Δεν εχω "ειδικες γνωσεις" επι του θεματος.
    Παντως,εγω εξακολουθω να πιστευω στο νομο της "αφθαρσιας της υλης" (ο Λαβουαζιε το διατυπωσε νομιζω).

    Δεν πιστευω οτι τα "γουρουνοσκατα" η τα "κοτοπουλα-σκατα" ειναι δυνατον ποτε να γινουν χρησιμα...
    Να διασπασθουν ειναι εφικτο,αλλα τι θα γινει στην τελικη?
    Οτι εγινε και με τη Ψυτταλεια.
    Χιλιαδες τοννοι λυματολασπης ,να περιφερονται και κανεις να μην τα δεχεται..
    Και κατι αλλο.
    Τα "κοτοπουλα-σκατα" απο κοτοπουλα ελευθερης βοσκης ειναι μιας πρωτης ποιοτητας λιπασμα. Αυτα των πτηνοτροφειων ,ειναι σκετο δηλητηριο!!
    "Round-up" μιλαμε ,δεν φυτρωνει τιποτα!!! Ουτε καν αγριαδες! ουτε καν στογγια!!Λες και εχει ραντισει με ζιζανιοκτονο!!
    Οσον αφορα μαλιστα τα "γουρουνο-σκατα"??
    Ασε φιλε! Μιλαμε δεν φυτρωνει τιποτα!!!

    ("Καλλιέργεια" βιοκαυσίμων από άλγες ή ανάκτηση οργανικών συστατικών και μετατροπή του σε καύσιμο, με νερό σε "υπέρκορη" κατάσταση)
    ==
    Δηλαδη??
    Μιλαμε για "επανασταση" η κανω λαθος??

    Εγινε η θα γινει??
    Αν εγινε ποιος θα ελεγε οχι?
    Αν ομως .."θα γινει" ,ασε, ο χρονος ειναι σχετικος "πολυ σχετικος",δεν θαταν καλυτερα μεχρι τοτε να φυλαξουμε τα ..νωτα μας"??
    Να π.χ. Δυο τρεις πυρηνικοι σταθμοι παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας και εχουμε λυσει το ενεργειακο!!!

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ,ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ του κοσμου να εχουν πυρηνικα εργοστασια και εμεις οι.."ευαισθητοποιημενοι" πολιτες ,να μην θελουμε πυρηνικα,επειδη ακριβως η "κοινη γνωμη" υπεστη αυτη την πλυση εγκεφαλου,απο την πασοκοσκυλια!!!
    Γιατι ετσι την βολευε ..ΤΟΤΕ!!
    "Οχι πυρηνικα" "εξω οι βασεις του θανατου που εχουν ..πυρηνικα"!!

    Και μαλιστα το "περασε" στο κοσμο η πασοκοσκυλια,με το το .."επιχειρημα" .."αν γινει πολεμος εμας δεν μας προσφερουν τιποτα"!!η καπως ετσι..

    τζων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 13 Ιούλιος 2008 1:37 πμ

    ==
    χατζαρα που σου χρειαζεται ρε πουστη..

    Να σε κοβω και τα ουρλιαχτα σου να ακουγονται μεχρι την κολαση εκει που ειναι η πουτανα η μαννα σου...

    Τι σοι ανωμαλοι κυκλοφορουν ρε γαμωτο...

    Πρεπει αυτα τα πουσταρια να ζουν??
    Γιατι πρεπει να ζουν??

    Δεν θαπρεπε να υπαρχει μια .."υπηρεσια" και να τα πολτοποιει ολιγον κατ ολιγον??

    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να υπαρχουν τετοια πραμματα...
    Θα σας λιπανε εσας φιλτατοι?
    Εμενα οχι..
    Ισια ισια θα τα ξεπαστρευα νοιωθοντας και ικανοποιηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Για τζών 1:39

    =================
    Δηλαδη??
    Μιλαμε για "επανασταση" η κανω λαθος??

    Εγινε η θα γινει??
    Αν εγινε ποιος θα ελεγε οχι?
    ==================

    Είναι τεχνολογίες γνωστές από παλιά. Απλά, η εφαρμογή τους συμφέρει μόνον όταν το βαρέλι του πετρελαίου ξεπεράσει τα 150-200 δολάρια.

    Αν και η συζήτηση έχει ξεφύγει από το αρχικό θέμα, θα σου συνιστούσα (έτσι, για πρώτη ενημέρωση), να ρίξεις μία ματια στις παρακάτω πηγές:

    1) "Supercritical water oxidation" στο en.wikipedia.org (κατά λάθος, το "υπερκρίσιμο" το ανέφερα, προηγούμενως, ως "υπέρκορο") για τη διαχείριση σκουπιδιών και... γουρουνόσκατων (και μετατροπή τους σε πετρέλαιο κίνησης) με βρωμόνερα, μέσα σε... χύτρα πίεσης!(Αλλά μιλάμε για ΠΟΛΥ υψηλής πίεσης: πάνω από 200 ατμόσφαιρες!)

    και
    2) Βάλε στο google τον όρο "algae fuel" και θα έχεις εκατοντάδες χιλιάδες αναφορές για την τρίτη γενιά βιοκαυσίμων η οποία, με τη βοήθεια ΄μονοκύτταρων φυκιών, παράγεται μέσα σε λύματα.

    -----

    Όσο για την φράση σου:

    "μια Ισραηλινη επιθεση εναντιον των σκυλαραπαδων του Ιραν",

    θα σου έλεγα να μην έισαι τόσο εύπιστος.

    Όπως έχω παρατηρήσει, εδώ και δύο-τρία χρόνια, κάθε φορά που το πετρέλαιο πέφτει 5 δολάρια, ο Αχμαντινετζάν βγαίνει και απειλεί το ισραήλ με... εξαφάνιση από τον χάρτη. Με άλλα λόγια, όποτε οι Εβραίοι της Wall Street πάνε να χάσουν χρήματα από τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης, έρχεται ο Ιρανός και τους πετάει σωσσίβιο (έχοντας και ο ίδιος όφελος, για τη χώρα του, από την ανατίμηση του πετρέλαιου που επακολουθεί).

    Με άλλα λόγια φίλε μου, το παιχνίδι είναι στημένο σε παγκόσμια κλίμακα με στόχο κάποιοι να βάλουν χέρι στα κέρδη από την ανάπτυξη της Κίνας (σε πρώτη φάση) αλλά και όλου του υπόλοιπου κόσμου.

    Τώρα, το τι θα κάνουν με όλο αυτό το χρήμα που έχουν μαζέψει (και συνεχίζουν να μαζεύουν), δυσκολεύομαι να το φανταστώ. Πάντως δεν θα είναι για το καλό μας.

    Και όπως καταλαβαίνεις, όλοι εμείς πιανόμαστε μαλάκες που καθόμαστε και τσιτωνόμαστε για το αν η ελληνική κλεψιά είναι "γαλάζια" ή "πράσινη", τη στιγμή που κάποιοι πάνε να κλέψουν ολόκληρο τον... πλανήτη!

    Φιλικά

    Δ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KALA OI DHMOSIOI YPALILOI EXODONONDE STHN DOYLEIA ME TIS 5-10 ORES PRAGMATIKHS ERGASIAS THN EBDOMADA AYTO EINAI GNOSTO,SE SXESH ME TO BAKLADES, PAKISTAN,KLP,KLP, PROS THEOY DEN PISTEYO NA THETHOYN (OI DHMOSIOI YPALLHLOI) NA SYGRITHOYN ME EYROPA-IKES XORES ,GIATI YPERPLHRONONDE SE SXESH ME THN PROSFORA ERGASIAS POY PROSFEROYN.
    TORA OSO GIA THN FODAFON ? KAIROS NA KOINONIKOPHOITHEI MONO GIA THN ELLADA FYSIKA. APO SHMERA STOYS DROMOYS GIA SYBARASTASH LAE KLP,KLP

    STRAKA-STROYKAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητοι,
    γιατι ασχολησθε με το Μπλουπερισκο. Εχω επαναλαβη οτι ειναι εβραιο-πουστρονι και θελει τσουτσουνα μεγαλη και σε καθημερινη βαση, για να σοβαρευτει.

    Ακουσα δικη του εξομολογηση σε καποιον, οτι και καλα δεν το ηξερε οτι ηταν πουσταρα μεχρι που του την φορμαρισε καποιος ονοματι Γιωργαρας σε κατι χωραφια.
    Και καλα του λεει ο αλλος. Αφου μεχρι τοτε νομιζες οτι ησουν κανονικος και οχι πουσταρα, γιατι δεν την κοπανησες τρεχοντας παρα εκατσες και λοκαρισες την ψωλη;
    Και η εβραιοπουστρο-μπλουπεριτσα τι του απαντησε.
    Και πως να τρεξω με τις καινουργιες μου γοβες μεσα στα χωραφια, χρυσο μου;
    Αμα δεν με πιστευετε, βαζω το χερι μου στα ιερα βιβλια των ταλμουδ.


    Αγνωστος Στρατιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *