GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Δάσκαλε που δίδασκες…

. Με αφορμή τις αντιδράσεις για το μάθημα των Θρησκευτικών... . ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2008: Βαριές κατηγορίες εξαπολύει ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος ( www....

.
Με αφορμή τις αντιδράσεις για το μάθημα των Θρησκευτικών...
.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2008: Βαριές κατηγορίες εξαπολύει ο Μητροπολίτης Αμβρόσιος (www.mkka.blogspot.com ) κατά του Υπουργού Παιδείας κ. Στυλιανίδη και της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα με αφορμή την πρόσφατη εγκύκλιο του υπουργείου που κάνει ευκολότερη την απαλλαγή μαθητών από το μάθημα των Θρησκευτικών.
O Υπουργός δήλωσε ότι αναγκάστηκε να στείλει την εγκύκλιο διότι για το θέμα υπήρχε καταδικαστική απόφαση της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων όπως και απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
ΕΤΟΣ 2001: Ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος αντιτάχθηκε σθεναρά στην απόφαση της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό τον Κ. Σημίτη και μετά από υπόδειξη της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, να αφαιρέσει την αναγραφή του θρησκεύματος από την αστυνομική ταυτότητα των Ελλήνων πολιτών. Οργάνωσε δύο συλλαλητήρια στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Έγινε συλλογή υπογραφών για τη διενέργεια δημοψηφίσματος για την προαιρετική αναγραφή του θρησκεύματος στις ταυτότητες. Κατά τα στοιχεία της Εκκλησίας 3 εκατομμύρια πολίτες υπέγραψαν. Ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και σημερινός πρωθυπουργός Κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ υπέγραψε το αίτημα της Εκκλησίας. Ωστόσο, η αναγραφή του θρησκεύματος στις αστυνομικές ταυτότητες, ακόμα και σε εθελοντική βάση, κρίθηκε αντισυνταγματική. Οι κυβερνήσεις Καραμανλή από τον Μάρτιο του 2004 δεν κατήργησαν το μέτρο της μη αναγραφής, δεσμευόμενη από τις αποφάσεις της ελληνικής διοικητικής δικαιοσύνης.
Και το κερασάκι στην τούρτα. Ο σεβάσμιος Μητροπολίτης αναφέρει στην επιστολή προς τον κ. Στυλιανίδη «Παραδίδουμε, λοιπόν, στην δημοσιότητα το έγγραφο αυτό και αφήνουμε την κρίση στον κυρίαρχο Ελληνικό Λαό. Από τήν συντηρητική Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας άλλα περιμέναμε.»
Τι περίμεναν οι Ιεροί Πατέρες από την ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ Κυβέρνηση της Ν.Δ και από τον κ. Καραμανλή; Θα βρεθεί κάποιος μεγαλοδημοσιογράφος (π.χ Πρετεντέρης, Τρέμη, Στάη, Ευαγγελάτος, ΧηΝικολάου) να καλέσει τον κ. Αμβρόσιο να πει τι περίμεναν από την ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ Κυβέρνηση;
Τελικά ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ Κύριε Καραμανλή και Πρόεδρε της ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗΣ Κυβέρνησης της Ν.Δ.
ΔΗΜΟΤΗΣ
------------

41 σχόλια

  1. σεμνα και ταπεινα !!τοτε το 2001 ο καταλληλοτερος ηθελε ψηφους σας εχει γραμμενους ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω δεν καταλαβαίνω τι προβλημα εχουν όσοι δεν ειναι ορθόδοξοι να διδάσκονται κάποια στοιχεία της θρησκειας αυτής.

    Εγω αν ήμουν σε μια μουσουλμανική χωρα μετα χαράς θα παρακολουθούσα το μάθημα των θρησκευτικών για να γνωρίσω καλύτερα τους ανθρωπους αυτούς και την πιστη τους.

    Η γνωση δεν εβλαψε ποτέ κανέναν, αρκεί να συνυπάρχει με την κριση και με την ελευθερία βουλησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλες οι εποχές που οι μαθητές των ελληνικών σχολείων ήταν 100% στο συνολό τους έλληνες και αλλές τώρα όπου σε ορισμένες τάξεις τείνουν να αποτελούν μειονότητα, απο τα παιδιά των αλλοδαπων. Ωστόσο,καλώς ή κακώς η εκκλησια παρά τα ελλατωματά της κράτησε τον ελληνισμό ενωμένο σε δύσκολες στιγμές και η ορθοδοξία παραμένει ενα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Ελλαδας. Ομως, η εποχή της παγκοσμιοποίησης διαβρώνει τα σύνορα και ανακατεύει πληθυσμούς, πολιτισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eσυ γιατι ζοριζεσαι?δεν εισαι καθώς φαίνεται απο τα 3 εκατομυρια που υπεστήριξαν την σωστή άποψη του μακαριστού .
    Πρέπει να χαίρεσαι που εισακούσθει η αθεική σου άποψη απο τον παγκοσμιοποιημένο αθεισμό,όσο για τον συντηριτικό καραμανλή όπως λες,οτι όλα εδω πληρώνονται,και εγω συμφωνώ,
    αλλά και εσυ θα την πληρώσεις την άποψη σου για τον αθεισμό.
    Μαρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχως για εμας ο σκοταδισμος δεν εφυγε μαζι με τον Χριστοδουλο..τα δικαστηρια των ανθρωπινων δικαιωματων βλεπω να πιανουν δουλεια ξανα για την Ελλαδα..μα καλα οι ρασοφοροι σκοταδιστες αγιοταλλαχ δεν θα βαλουν ποτε μυαλο;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πηγαίνετε στον αγύριστο επιτέλους άγιε Αμβρόσιε και λοιποί...άγιοι Πατέρες.
    Εχετε και σείς μεγάλο αναλογούν μερίδιο για τη σημερινή κατάντια της Ελλάδας.
    Ο διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας πρέπει να γίνει άμεσα.
    Εκτός αν θέλουν κάποιοι απο σας καθεστώς τύπου Χομεϊνί.Κοινώς παπαδοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. apo www.romfea.gr

    Εν Ελλάδι: Θρησκευτικά; Όχι ευχαριστώ! Έχω το Κοράνιο!
    Γράφει ο/η Κόμα "ΚΟΙΝΩΝΙΑ"
    27.08.08
    Αναρωτιέται κανείς αν έχει τέλος η ανθελληνική προσπάθεια των πολιτικών της Πατρίδος μας. Αναιδώς και απροκάλυπτα
    κατήργησαν ουσιαστικά το μάθημα των Θρησκευτικών κάνοντάς το μάθημα επιλογής και όχι υποχρεωτικό.

    Απάλλαξαν τους μαθητές από ένα... «βάρος»(!) το οποίο δεν είχαν λόγο να σηκώνουν! Οι ίδιοι έρχονται τις ημέρες που σύσσωμος ο Ελληνισμός – και όχι μόνο – γιόρταζε την Μητέρα όλων των ανθρώπων, την Παναγία μας, και το μόνο τους μέλημα ήταν να προκηρύξουν διαγωνισμό (αρ. πρωτ. 106535/Α3)1 για την πρόσληψη 240 ιεροδιδασκάλων στις Μουφτείες της Θράκης για τη διδασκαλία του Κορανίου! Και συγκεκριμένα:

    Για την Μουφτεία της Ξάνθης, 100 θέσεις:

    • 14 θέσεις στην κατηγορία της Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης

    • 86 θέσεις στην κατηγορία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

    Για την Μουφτεία της Κομοτηνής, 100 θέσεις:

    • 15 θέσεις στην κατηγορία της Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης

    • 85 θέσεις στην κατηγορία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

    Για την Μουφτεία του Διδυμοτείχου, 40 θέσεις:

    • 11 θέσεις στην κατηγορία της Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης

    • 29 θέσεις στην κατηγορία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

    Γεννώνται, λοιπόν, εύλογα, κύριε Υπουργέ, κάποια ερωτήματα, στα οποία πρέπει οπωσδήποτε να απαντήσετε! Δεν έχετε δικαίωμα να μην απαντήσετε και αυτή τη φορά, αν σέβεστε έστω και ελάχιστα τον θεσμό της Δημοκρατίας, τον οποίο υποχρεούσθε να υπηρετήσετε!

    -Πόσες είναι συνολικά οι οργανικές θέσεις διδασκαλίας του Κορανίου και πόσες (αν υπάρχουν) οργανικές θέσεις διδασκαλίας της Ορθόδοξης Χριστιανικής Πίστης;

    Ζητάτε 100 θέσεις για την Ξάνθη, 100 για την Κομοτηνή και 40 για το Διδυμότειχο! Αλήθεια, πόσες είναι οι αντίστοιχες θέσεις για τα Χριστιανικά Σχολεία και πόσες θέσεις καλύπτονται με τους διορισμούς;

    Γιατί κ. Υπουργέ, δεν είναι και το Κοράνιο μάθημα επιλογής, όπως είναι τα θρησκευτικά; Ο ίδιος δεν συντάξατε και το προηγούμενο νομοσχέδιο; Γιατί δεν λάβατε την ίδια μέριμνα και στην περίπτωση των μουσουλμανικών σχολείων;

    – Έχετε σκεφθεί πόσοι είναι ποσοστιαία οι Χριστιανοί και πόσοι οι Μουσουλμάνοι στην Πατρίδα μας; Κανείς δεν λέει να μη σεβόμαστε το δικαίωμα των Μουσουλμάνων να διδάσκουν στα παιδιά τους την θρησκεία τους.

    Αυτό, που αναρωτιέται ο μέσος Έλληνας πολίτης, είναι το ποιός είναι αυτός και με ποιό δικαίωμα ουσιαστικά απαγορεύει από τους Χριστιανούς να διδάσκουν και στα δικά τους παιδιά τη θρησκεία μας;

    Η δήλωσή σας, κ. Υπουργέ, προκαλεί αγανάκτηση και είναι υποτιμητική για τη νοημοσύνη όλων όσοι στα ιερά και αιματοβαμμένα χώματα των συνόρων μας, στη Ροδόπη, σας τίμησαν με την εμπιστοσύνη και την ψήφο τους. Την παραθέτω όπως την διατυπώσατε ακριβώς:

    «Στο πλαίσιο μιας σύγχρονης ευρωπαϊκής μειονοτικής πολιτικής, η ελληνική Πολιτεία προβαίνει στην προκήρυξη των συγκεκριμένων θέσεων δείχνοντας την ευαισθησία της στη θρησκευτική ελευθερία και τον σεβασμό της στα μειονοτικά δικαιώματα.

    Η Θράκη καθημερινά αναδεικνύεται σε μια ανοιχτή δημοκρατική κοινωνία που αποτελεί πρότυπο για όλα τα κράτη της ευρύτερης περιοχής μας». Ποια είναι η «ανοιχτή δημοκρατική κοινωνία» της Θράκης; Ποιοι έχουν δικαιώματα σε αυτήν την «ανοιχτή δημοκρατική κοινωνία»; Που είναι τα δικαιώματα και η μέριμνα για τους Χριστιανούς κατοίκους της; Η θρησκευτική ελευθερία των Μουσουλμάνων σας κάνει να έχετε τέτοια μέριμνα ή το ότι τελικά στραφήκατε αλλού για ψήφους;

    Μήπως δεν ξέρετε καλά πως η πολιτική τόσο της παράταξής σας όσο και η πολιτική των υπολοίπων, που απαρτίζουν το Κοινοβούλιο σήμερα, έχει εξοντώσει κάθε στοιχείο Ελληνισμού στα σύνορά μας;

    Βάλατε σκοπό να φτιάξτε καινούργιους ψηφοφόρους, οι οποίοι έχουν μαζί τους κεφάλαια και δύναμη που θα σας εξασφαλίσει την επανεκλογή; Την ώρα που κλείνουν μία-μία οι επιχειρήσεις στη Θράκη, εσείς κρίνατε πως το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν πως το Κοράνιο δεν διδασκόταν επαρκώς; Την ώρα που αποβιομηχανίζεται μία περιοχή, που κάποτε ήταν κέντρο ανάπτυξης για όλα τα Βαλκάνια, η Πολιτεία φροντίζει να μην μείνει πίσω η εκμάθηση του Κορανίου;

    Τι είδους ευαισθησία σας διακατέχει η οποία σέβεται τους λίγους και ταυτόχρονα αγνοεί και καταπατάει τους πολλούς; Οι άνθρωποι στα σύνορα σήμερα, έχουν την αίσθηση πως είναι ξεχασμένοι.

    Η Πολιτεία τους θυμάται κάθε τέσσερα χρόνια αλλά δεν τους ξεχνά λεπτό, όσο υποσκάπτει και υπονομεύει το μέλλον τους και το μέλλον των παιδιών τους! Η Πολιτεία χρόνια τώρα αγνοεί επιδεικτικά τα πραγματικά προβλήματα των συνόρων, για ένα απλό λόγο: Η ίδια τα δημιουργεί, τα επιτρέπει και τα ανέχεται. Βλέπετε δεν είναι μικρό πράγμα να στηρίζονται ολόκληρες προεκλογικές εκστρατείες βουλευτών ή ενισχύσεις κομματικών μηχανισμών από Αραβικά και μουσουλμανικά οικονομικά συμφέροντα!

    Ποιός να νοιαστεί για τους Έλληνες που διαβιούν στα σύνορα με αυτές τις συνθήκες; Όποιος δίνει χρήματα, θέλει και ανταλλάγματα!
    Αλλά, κύριοι, δεν είναι δική σας η Πατρίδα για να την ανταλλάξετε! Δεν σας ανήκουν τα σύνορα για να τα ξεπουλήσετε!

    Τελικά, κ. Υπουργέ πρέπει να γίνουμε μειονότητα για να σεβαστείτε την Θρησκεία μας και τις παραδόσεις μας μέσα στο ίδιο μας το κράτος; Γιατί, αν τελικά, αυτό πιστεύετε, δεν θα σας αφήσουμε να το πετύχετε! Δεν θα γίνουμε μειονότητα μέσα στην ίδια μας την Πατρίδα επειδή έτσι προστάζουν οι χορηγοί του κάθε πολιτικού της χώρας μας! Δεν γεννήθηκε ακόμα αυτός που για τα χρήματα θα θάψει μία ιστορία και ένα έθνος σαν το δικό μας!

    Γιατί έχει βαθειά και ακλόνητα θεμέλια! Αυτά για τα οποία πέθαναν οι Πατέρες μας: «Για του Χριστού την πίστη την Αγία και της Πατρίδος την ελευθερία»! Τα χρήματα των χορηγών σας, κύριοι, δεν φτάνουν!

    Δεν μπορείτε να εξαγοράσετε την Πατρίδα μας! Δεν θα κουραστώ ποτέ να το λέω και να το γράφω: Είναι η πατρίδα μας και την θέλουμε πίσω!


    Μανώλης Β. Βολουδάκης

    Πρόεδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ

    Οι αυξήσεις των ΔΕΚΟ επί εποχής Νέας Διακυβέρνησης ξεπέρασαν κάθε όριο Αλητείας, Νταβατζιλικιού και Κοροϊδίας.

    -ΟΤΕ: Αύξηση 98%
    -ΔΕΗ: Αύξηση 87%
    -ΕΥΔΑΠ: Αύξηση 120%
    -ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ: Αύξηση 112%
    -ΟΣΕ-ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ: Αύξηση 85%

    -ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ: Αύξηση 75%
    -ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΡΑΤΙΚΑ: Αύξηση στις αμοιβές των 148%

    Και σε όλα αυτά να προσθέσουμε την αύξηση της φορολογίας κάθε εργαζόμενου, μικρομεσαίου επαγγελματία σε ποσοστό πάνω από 150%


    ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΔΕΙΑ".

    ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΔΕΙΑ"

    ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΔΕΙΑ".


    ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ??

    Η ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΑΥΤΗ ΚΛΟΠΗ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΟΦΑΝΗΣ ΑΥΤΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΝΑΛΓΗΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

    ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ , ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΓΥΡΙΣΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΣΚΛΗΡΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ Ν.Δ.

    ΛΑΕ ΒΑΛΕ ΤΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΤΕΙΑ.
    ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΗΘΕΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΜΕΙΑ.
    ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΚΟΛΛΗΤΟΥΣ ΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το νόημα αυτού του μπουρδοάρθρου ποιό ακριβώς είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν υπάρχουν περιθώρια συνεννόησης ή διαλόγου με την πραξικοπηματική κυβέρνηση της νέας δημοκρατίας για θέματα που θίγουν τα "επιχειρηματικά" συμφέροντα των υπουργών της και αφορούν σε καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

    Στο εξής κάθε θέμα παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, κάθε φασιστικό παραλήρημα του υπουργού παραπαιδείας καλό θα είναι να λύνεται στο φυσικό του χώρο, στο δικαστήριο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Με τις ανάλογες καταγγελίες για την διεφθαρμένη φασιστική "κυβέρνηση" στα διεθνή μέσα ενημέρωσης, φυσικά...

    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κι εγώ που είμαι ορθόδοξος (κομμουνιστής) για ποιό λόγο να είμαι υποχρεωμένος να αποστηθίζω εβραική μυθολογία (παλαιά διαθήκη) για να περάσω την τάξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν γίνετε αν σταματήσει ο προσηλυτισμός θα χαθούν και οι αυριανοί Χριστιανοί πελάτες που καταπονούντε καθημερινά για τον επιούσιο και θα φιλανθρωπούν συνηδητά αφού έτσι διδάχθηκαν στους κοιλιώδουλους τεμπέλχανάδες. Πονάει αυτό σ όλες τις δηλωμένες και αδήλωτες Α.Ε.
    Σας πήραμε χαμπάρι Ρεεεεεεεε
    Αυτό είναι η αρχή, σειρά έχουν και τα πνευματικά σας αποχωρητήρια
    *Εκκλησιές* πίσω μου κοράκια ΞοΥΥΥυυττττ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκτός από παράνομοι οι παπάδες. είναι και προδότες της πατρίδας.
    Δεν υπάρχει θρησκεία στον κόσμο που να βρίζει το κράτος και το έθνος των πιστών της.
    Εδώ οι παπάδες αναθεματίζουνε από το πρωί εώς το βράδυ τους Έλληνες φιλόσοφους και τις επιστήμες.
    Πληρώνονται από το κράτος και πίνουν το αίμα και τον ιδρώτα του Ελληνικού λαού.
    Οι φυλακές ετοιμάζονται.
    Ετοιμαστείτε να τις εγκαινιάσετε.
    Δεν προσφέρετε έργο στην Ελληνική κινωνία παρά μόνο πόνο.
    Είστε το κιφιναριό.
    Είστε το καρκίνωμα αυτού του τόπου.
    Είστε παράνομοι βάση της διακύρηξης δικαιωμάτων του ανθρώπου των ηνωμένων εθνών.
    Είστε παράνομοι βάση της ευρωπαικής συνθήκης.
    Δεν σας θέλουν οι Έλληνες, γυρίστε πίσω εκεί που ανήκετε δηλαδή στο Ισραήλ.
    Από εκεί ξεκινήσατε πριν 1700 χρόνια με εντολή την καταστροφή νός πολιτισμού που χαλάει τα σχέδια όλων σας.
    Σας πήρε χαμπάρι ο Ελληνικός λαός.
    Καλύτερα να φύγετε γίατί το κράτος δεν θα μπορέσει να σας σώσει από το λιντσάρισμα.Έλληνα ξύπνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω, ότι σύμφωνα με την περσινή εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας, με αυτή δηλαδή που εφαρμόστηκε ήδη και της οποίας την επαναφορά ζητά η Εκκλησία, μπορεί κάποιος μαθητής να απαλλαχτεί από την υποχρέωση να παρακολουθήσει το μάθημα των θρησκευτικών, αν πρώτα δικαιολογήσει γραπτώς την άρνηση του να το παρακολουθήσει.

    Να εκτίθεται δηλαδή σαν αλλόθρησκος ή σαν ετερόδοξος, ή άθεος κ.λπ. Να εκτίθεται, «ομολογώντας» την αιτία, τον λόγο της άρνησης του, αυτόν δηλαδή που (προφανώς) από το σπίτι του μαθητή εκπορεύεται και του επιβάλλεται!

    Φέτος, η κυβέρνηση επικαλούμενη καταδίκες της Ελλάδος από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια, καταδίκες για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων που αφορούν στα της πίστεως προσωπικά δεδομένα, καταργεί αυτήν την προϋπόθεση, το να δηλώνεται δηλαδή ο λόγος για τον οποίον κάποιος μαθητής οδηγείται στην απόφαση του να απέχει από την συγκεκριμένη διδασκαλία.

    Και πάνω σε αυτό το σημείο της νέας εγκυκλίου εστιάζεται και η αντίδραση της Εκκλησίας.

    http://xairete.blogspot.com/2008/08/p.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό είναι να έχουμε ανοιχτά μυαλά, αλλά ρε παιδιά έλεος πια!!!
    Δεν είναι δυνατόν να δεχόμαστε τα σχέδια της παγκοσμοιοποίησης τόσο εύκολα και κυρίως να τα επενδύουμε με το μανδύα του ανθρωπισμού και της Δημοκρατίας!!!
    ΕΛΕΟΣ δεν μπορούμε να μιλάμε πια για λαθρομετανάστες και να κοπτόμαστε για τα δικαιώματά τους !!!Να δεχτείς 500,1000,10000 φουκαράδες ναι, αλλα εδώ μιλάμε για ΑΘΡΩΑ ΕΙΣΟΔΟ περίπου δυο χιλιάδες την ημέρα(απλά μαθηματικά υπολογίστε στο χρόνο στη δεκαετία...) ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΛΙΓΟΣΤΩΝ ΠΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ;
    ΓΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ...
    ΕΧΕΙ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΠΙΑ Η ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΚΑΡΥΔΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ...
    ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ 3-5 ΠΑΙΔΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ!!! ΒΓΕΙΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ(ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ) ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΝΝΟΩ. ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΠΟΥΡΚΑ...

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΑ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΥ ΤΕΧΝΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ...

    Αν πραγματικά αυτό μας έχουν κάνει να μας αρέσει τι να πω....
    Οι απόψεις μου αυτές σε καμία περίπτωση δεν είναι (ξενο)φοβικές ούτε αντιδημοκρατικές,πηγάζουν απο την πραγματικότητα και καταδεικνύουν το μεγάλο πρόβλημα που δημιουργούν οι ισχυροί των λαών.
    Αν πραγματικά νοιαζόταν θα βοηθουσαν τις χωρες αυτές να ορθοποδησουν και οχι να δινουν 6000$ σε κάθε έναν να ερχεται στην Ελλάδα με μεροκάματο στη χωρα τους 30$ το μήνα!Να μας πούν πως μαζεύουν τα λεφτά αυτά; και σε τι προσβλέπουν;
    Τοτε θα είναι και αυτοί οι άνθρωποι πιο καλα κοντά στους δικούς τους.
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ?

    ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΟΜΩΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ.
    ΕΚΕΙΝΟΝ ΤΟΝ ΦΑΓΑΤΕ .
    ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ,ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ .

    ΤΩΡΑ , ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή Μαρία
    Το ότι μπορώ και εκφράζομαι ελεύθερα το οφειλώ σε όλους αυτούς που αγωνίστηκαν για να έχει η πατρίδα μας Κοινοβουλευτική Δημοκρατία και όχι σε αυτούς (κληρικούς και λαϊκούς) που υπό την σκέπη της Εκκλησίας μας φρόντιζαν για το αντίθετο.
    Το σχόλιο μου δεν έχει καμία σχέση με την Ορθοδοξία. Αυτό που θέλω να καταδείξω είναι ο πολιτικαντισμός και η ανευθυνότητα που επέδειξε η Ν.Δ στο θέμα των ταυτοτήτων.
    Μία στάση ενός πολιτικού κόμματος που σε συνεργασία με τον Μακαριστό Χριστόδουλο είχε στόχο να χτυπηθεί η τότε Κυβέρνηση.
    Επειδή προφανώς είσαι άνθρωπος με αρχές θα συμφωνήσεις μαζί μου στο ότι δεν είναι σωστό να λέμε ψέμματα και να κοροϊδευουμε τον Λαό για να υφαρπάξουμε την ψήφο του.
    ΔΗΜΟΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όταν έδιωχναν οι ΄΄Αγιοι΄΄ Αγιορήτες Βατοπεδίου τους χωρικούς από τα χωράφια τους δεν άκουσα τον υποκριτή Θεομπαίχτη πρώην Ταγματάρχη της Βασιλικής Χωροφυλακής να διαμαρτύρεται.
    Σήμερα είναι εύκολες οι φιλοσοφίες για το μάθημα των Θρησκευτικών αλλά δύσκολες για το σκάνδαλο Ολυμπιακού χωριου-Μονής Βατοπεδίου-ΘΒΡ .

    ''Ο έχων δύο χιτώνες να δίνει τον ένα'' είπεν ο Ιησους ,
    και οι τότε συνάδελφοι του πρώην Ταγματάρχη , τον στάυρωσαν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έλεος θρησκόληπτα φασιστοειδή!
    Η ανθρωπότητα σας έχει βαρεθεί. Σέρνετε τις αλυσίδες που σας κρατάν από το λαιμό και κάνετε ανατριχιαστικό θόρυβο...
    Πάρτε το απόφαση, η φυσική επιλογή και η εξέλιξη των ειδών (που τόσο πολεμήσατε) είναι αμείλικτες: σύντομα η γραφικότητα σας θα διδάσκεται στα σχολεία στις μαύρες σελίδες της ανθρωπότητας.
    Η ανθρωπότητα δεν χρειάζεται τις δοξασίες σας και σύντομα θα αφανιστείτε.
    Τα παιδιά μας δεν θα διδάσκονται για τους αδελφοκτόνους, τους αιμομίκτες και παιδόφιλους (λωτ), τους επίδοξους πατροκτόνους και όλα τα άλλα σιχάματα που γεμίζουν τα εμετικά σας βιβλία. Δε θα διδάσκονται για το τι φοράει στον χοντρό κώλο του ο κάθε παπάς και δε θα διδάσκονται αρλούμπες που γεμίζουν τρόμο τις ψυχές τους, πχ βασανιστήρια (στάυρωση), νεκραναστάσεις, αντίχριστοι, δευτέρες παρουσίες, διάβολοι, πίστευε και μη ερεύνα και άλλα φτηνά κατασκευάσματα.

    - ΒΑΛΤΕ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - Τα παιδιά μας βγαίνουν ήδη αμόρφωτα από τα σχολεία - μη σπαταλάτε το χρόνο τους και μη μολύνετε την συνείδηση τους!
    - ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΒΑΦΤΙΣΗ ΠΡΙΝ ΤΑ 12 ΕΤΗ - Αντιβαίνει στα απλά ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού!
    - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ, ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΘΛΙΒΕΡΩΝ ΚΑΤΑΛΟΙΠΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (Δικαίωμα σας να κάνετα ιδιωτικά θρησκευτικά σχολεία ή με θρησκευτικό προσανατολισμό να δούμε ποιος θα φοιτήσει...)
    - ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ - ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΟΣ
    - ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΡΑ!

    Είναι τα ελάχιστα προαπαιτούμενα για να βγούμε από το μεσαίωνα της αμάθειας, της μισαλλοδοξίας και του φόβου.

    ΥΓ. Που είναι οι επίδοξοι αριστεροί τώρα που οι παπάδες ξερνάνε ενάντια στα ανθρώπινα δικαιώματα; Μήπως θα κάνετε πάλι τεμενάδες και θα σταυροκοπιέστε σαν γριά κύριε Γ.Α. Παπανδρέου; Είναι ντροπή για τη λέξη σοσιαλιστικός να είσαι πρόεδρος "σοσιαλιστικού" κινήματος και της Σοσιαλιστικής Διεθνούς... Αριστερά και τεμενάδες δεν ταιριάζουν. Αν είσαι έστω και λίγο σοσιαλιστής και αριστερός πάρε θέση τώρα και μην κάνεις την πάπια όπως συνήθως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οποιοιδήποτε μαθητές μπορούν να διδάσκονται τα πάντα ή όχι, μερικοί όμως (ή οι γονείς τους) δεν θέλουν! Αυτοί μπορεί να απαλλαγούν με τις διαδικασίες που προβλέπει η εγκύκλιος του Υπουργού.
    Οι μητροπολίτες θίγονται επειδή χάνουν την επιρροή στα παιδιά, αρχικά σε λίγα και αργότερα σε περισσότερα, και θα χάσουν την επιρροή και στα δικά τους παιδιά κ.ο.κ. Μειώνεται δηλαδή το "ποίμνιο" και μειώνονται οι εισπράξεις.
    Αυτά που γράφει ο μητροπολίτης και οι έμμισθοι (με δικά μας λεφτά) συνεργάτες του είναι αστεία πράγματα. Ότι χαλάνε οι οικογένειες επειδή απομακρύνονται από το θεό κτλ., επιχειρήματα του μεσαίωνα.
    Μα οι οικογένειες "χαλάνε" που λέει ο μητροπολίτης, παρότι διδάσκονταν τα παιδιά Θρησκευτικά (υποχρεωτικά) και είχαν διδαχθεί και οι γονείς τους κτλ.
    Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να προσαρμοστούν οι θεόπληκτοι στην εξέλιξη της κοινωνίας, να καταλάβουν ότι πέρασε η εποχή που μπορούσαν να εκβιάζουν απεριόριστα με τις ψήφους των "πιστών".
    Και τώρα εκβιάζουν, βέβαια, αλλά τελικά έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα οι αποφάσεις των ευρωπαϊκών δικαστηρίων που δεν αποτελούνται από θεόπληκτους δικαστές.

    ΥΓ: Ο μητροπολίτης έχει κόψει τα σχόλια στο blog του, γιατί δυσκολεύεται με τον διάλογο, είναι μαθημένος με μονολόγους από άμβωνος. Αν επιτρέπονταν τα σχόλια, θα του τα έγραφα εκεί όλα αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το ΠΑΣΟΚ ποια θέση παίρνει σ' αυτά τα θέματα; Ακούσατε κάτι σχετικό; Δεν θα έπρεπε να συμφωνήσει ή διαφωνήσει με την εκύκλιο του Στυλιανίδη; Γιατί σιωπάει και ελπίζει να κερδίσει κι από αυτό το θέμα ψήφους; Εννοείται ότι η πολιτική υποκρισία δεν φέρνει ψήφους, πάλι τρίτος μετά τον κανένα θα είναι ο Γιώργος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΑΝΩΝΥΜΕ 12.Ο8
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗ
    ΜΑΡΙΑ

    ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΜΦΥΤΕΥΣΑΝ ΟΙ ΑΜΒΡΟΣΙΟΙ, ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΙΜΟΙ, ΣΤΑ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΥΣΚΟΙΛΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΦΕΡΕΤΕ, ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ 1967 ΟΠΟΥ
    Η ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΥΝΘΗΜΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ.

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ( ΟΧΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΤΟΥ ΖΑΜΠΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΩΛΕΤΗ)
    ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΘΛΙΑ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. η ανάρτηση αυτή ως απάντηση στους ψηφοφόρους του πασοκ που χειροκροτούσαν την εκλογή του "δημοκράτη" Ιερώνυμου, βαφτίζοντάς τον εκλεκτό του γιωργάκη. Πολύ βολικά ξέχασαν ότι ο αντρεάς τα είχε πολύ μα πάρα πολύ καλά με το παπαδαριό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ 3ΗΣ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΜΟΥΓΚΑΜΑΡΑ. ΤΙΣ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ Η' ΤΙΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ?
    ΠΑΛΙ ΜΟΥΓΚΑΜΑΡΑ?
    ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάθε φορά που κόβεις σχόλιο να βάζεις το βίντεο με τη φάτσα σου που ωρυόταν στα κανάλια για την λογοκρισία, τη δημοκρατία και τέτοιες παπαριές... 4 ώρες να εμφανιστεί, ενώ εμφανίζεις άλλα μεταγενέστερα. Εκτός από λογοκριτής, είσαι και υποκριτής: τι απ' όλα σε πείραξε δεν κατάλαβα. Μπας και σου έχουν βάλει κανένα χεράκι από την αρχιεπισκοπή οι θρησκόληπτοι φίλοι σου που κάνουν παρέλαση στο blog; Βάλτε λοιπόν το σχόλιο ή τουλάχιστον εξηγήστε τους λόγους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι παπαδες, εχουν παθει λαλα, γιατι δεν το περιμεναν αοπ το χοντρο, να τους τη φερει ετσι.
    Δεν ηξεραν ομως, οτι στην πολιτικη, δεν υπαρχουν φιλοι. Μονο συμφεροντα.
    Απλως η εξουσια, δεν τους εχει αναγκη πια τους παπαδες, οπως παλια, με τον κομμουνισμο, που τους ειχε βαλει μπροσταρηδες, για να φυλανε τις περιουσιες τους.
    Τους εκλασε λοιπον και πολυ το φχαριστηθηκα, γιατι καποτε, ενας Θεολογος, τοχε σιγουρο, οτι θα ειναι για παντα στην απο πανω.
    Δεν ηξερε. Δε ρωταγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νομίζω, ότι σύμφωνα με την περσινή εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας, με αυτή δηλαδή που εφαρμόστηκε ήδη και της οποίας την επαναφορά ζητά η Εκκλησία, μπορεί κάποιος μαθητής να απαλλαχτεί από την υποχρέωση να παρακολουθήσει το μάθημα των θρησκευτικών, αν πρώτα δικαιολογήσει γραπτώς την άρνηση του να το παρακολουθήσει.

    Να εκτίθεται δηλαδή σαν αλλόθρησκος ή σαν ετερόδοξος, ή άθεος κ.λπ. Να εκτίθεται, «ομολογώντας» την αιτία, τον λόγο της άρνησης του, αυτόν δηλαδή που (προφανώς) από το σπίτι του μαθητή εκπορεύεται και του επιβάλλεται!

    Φέτος, η κυβέρνηση επικαλούμενη καταδίκες της Ελλάδος από τα ευρωπαϊκά δικαστήρια, καταδίκες για παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων που αφορούν στα της πίστεως προσωπικά δεδομένα, καταργεί αυτήν την προϋπόθεση, το να δηλώνεται δηλαδή ο λόγος για τον οποίον κάποιος μαθητής οδηγείται στην απόφαση του να απέχει από την συγκεκριμένη διδασκαλία.

    Και πάνω σε αυτό το σημείο της νέας εγκυκλίου εστιάζεται και η αντίδραση της Εκκλησίας.

    http://xairete.blogspot.com/2008/08/p.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ
    ΤΑ ΚΟΥΝΙΑΔΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΟ''ΠΑΙΖΟΥΝ''ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΙ
    ΣΟΥ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥ ΤΩΝ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είστε ψυχικά διαταραγμένοι; Κάνεις ανάρτηση του σχολίου που σε κράζω για τη λογοκρισία και κρατάς το βασικό μου σχόλιο λογοκριμένο; Τι τακτική είναι αυτή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα σας πω κκαι κατι απο την Ιταλικη πραγματικοτητα.
    Ο Μουσολινι, ειχε υπογραψει ενα κονκορδατο με τον Παπα, που ηταν σαν την πρωτη εγκυκλιο.Αυτο, γυρω στα 1930.
    50 χρονια αργοτερα, ο Κραξι, υπεγραψε αλλο κονκορδατο, που ηταν σαν τη σημερινη εγκυκλιο.
    Οτι ο μαθητης που ΘΕΛΕΙ να κανει Θρησκευτικα, πρε
    πει να το δηλωσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κι εσυ, περιμενεις απο το Θασοκ, να κανει κατι;
    Και τι μπορει να κανει, οταν οι ανθρωποι, εχουν παθει ομαδικως, Αλτσχαιμερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν καταλαβαίνω γιατί η Εκκλησία (κλήρος) θέλει να στηρίζεται σε ένα παραλογισμό για να επιβιώσει: τον παραλογισμό του νηπιοβαπτισμού! Μπορείτε, κύριοι της Εκκλησίας να πείσετε τον πολίτη για το τι πρέπει να περβεύει θρησκευτικά, υπαρξιακά; ηθικά; Διδάξτε τον! Και προπάντων παραδειγματίστε τον! Τότε θα σας βγάλω το καπέλο!
    Δε θα σχολιάσω για τους πατέρας ημών "τω Αβραάμ και τω σπέρματι αυτού έως αιώνος! ούτε το "οι μισούντες Σιών αισχύνθητε από υου Κυρίου, ως χόρτος γαρ πυρί έσασθε απεξηραμένοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Diavaste istoria kai deite tin fthinousa poreia mas

    san ethnos apo tin stigmi pou mas kirieuse o

    xristianismos.

    kai na prostheso kati

    allagi kai stin simea

    na minoun mono i riges

    o stavros den kolaei pouthena

    einai mono gia stratokavlous ase pou kai thimizei kai hitlerikes katastaseis

    episis den thelo na forologoume gia ta papadaria

    an den pisteuo

    den tous xriazome autous tous anthropous

    den thelo na tous vlepo

    giati na plirono?

    na plironoun osoi einai dilomenoi xristianoi

    kati prepei na ginei mauto to thema

    an kai enoite dorean pos eprepe na einai alla toulaxiston oxi kai oloi!

    pote tha vroume to dikio mas re gmt!!

    aisxos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ.

    ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
    ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ, ΚΙ ΕΤΣΙ ΟΛΑ ΘΑ ΚΥΛΗΣΟΥΝ
    ΟΜΑΛΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Συμφωνώ για τη σημαία. Άλλωστε τι είναι ο σταυρός παρά ένα φρικτό όργανο βασανιστηρίων πάνω στο οποίο υπέφεραν πολλοί συνάνθρωποι μας. Το προβλημα δεν είναι εκεί βέβαια, είναι στην επιτακτική ανάγκη για πλήρη απεξάρτηση από το θρήσκευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Διαχωρισμός εκκλησίας και κράτους εδώ και τώρα. ΄Η τουλάχιστον γερμανικό σύστημα. Όποιος δηλώνει ορθόδοξος να πληρώνει εκκλησιαστικούς φόρους για τους μισθούς των κληρικών και τα έξοδα της εκκλησίας. Να δούμε τότε πόσοι ορθόδοξοι θα μείνουν από το 98%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εγώ είμαι υπέρ του μαθήματος των θρησκευτικών γιατί χωρίς αυτό δεν θα περιφρονούσα την Ορθοδοξία και την εκκλησία της και δεν θα γινόμουν άθεος. Χάρις σε αυτό κατάλαβα τη βλακεία της θρησκείας κι έγινα ελεύθερος άνθρωπος. Γι αυτό ευχαριστώ ολόψυχα όλους τους θεολόγους μου και το υπουργείο παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αααα ρε κακομοίρηδες .Η Εκκλησία σας φταίει? Και το μάθημα των θρησκευτικών? Για ρίξτε μια ματία προς την Θράκη ,άθλια Λαζοπουλάκια ,και Τσιπράκια να δείτε πει αλωνίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση