GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Κρίση εν τη ενώσει..

. Γράφει ο Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης . Μετά την επιστροφή του καταλ ύτη για την νεοδημοκρατική ψυχική ισορροπία, Σταύρου Δαϊλάκη, και την τ...

.
Γράφει ο Αντώνης-Μάριος Παπαγιώτης
.
Μετά την επιστροφή του καταλύτη για την νεοδημοκρατική ψυχική ισορροπία, Σταύρου Δαϊλάκη, και την τηλεοπτική εξαφάνιση του διαλύτη της κομματικής πειθαρχίας, Θόδωρου Ρουσσόπουλου, το πεπρωμένο του ιστορικοπολιτικού ελληνικού γίγνεσθαι, που επαναλαμβάνεται κυκλωτικά, «φυγείν αδύνατο». Μία κρίση να μας χωρίζει και μία να μας ενώνει. Εκ του αποτελέσματος και με τη διαύγεια που παρέχει το πέρασμα του χρόνου, εκείνες οι κρίσεις που δίχασαν είναι κατά πολύ περισσότερο ανίσχυρες, σε σχέση με τις ενωτικές. Σε όλες πάντα εμπλέκεται το προσωπικό, το συλλογικό και ευρύτερα το εθνικό συμφέρον. Η κρίση που τώρα μας ενώνει, ακούει στο όνομα «διεθνής χρηματοπιστωτική κρίση» και μοιάζει να δικαιώνει πανηγυρικά την κουμμουνιστική επιχειρηματολογία για τη μη ιδιωτικοποίηση των τραπεζών.
Με τη χρήση της λέξης «πεπρωμένο», συνειρμικά σκέφτομαι το φιλοσοφικό μυθιστόρημα, Ζαντίγκ ή Το πεπρωμένο (Zadig ou La Destinée), όπου ο Βολτέρος δεν επιχειρεί καμία ιστορική ακρίβεια, και μερικά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Ζαντίγκ* είναι έξυπνα καλυμμένες αναφορές σε κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα της εποχής του συγγραφέα. Σε αντιδιαστολή, η τωρινή κρίση έχει ιστορική αναφορά, καθώς τα Golden Boys δεν μπορούν πια έξυπνα να καλύπτουν το πρόβλημα της χρηματοδοτικής ανικανότητας και της έλλειψης ρευστότητας των τραπεζικών ιδρυμάτων. Με διαδικασία ντόμινο, καταρρέουν πρώην τραπεζικά πρότυπα, όπως η ισλανδική τράπεζα, και σήμερα απειλείται με ισχυρό πλήγμα η Goldman Sachs (GS), το πιο ισχυρό τραπεζικό ίδρυμα στο κόσμο, που μέχρι χθες έμοιαζε αλώβητη. (Σημειώνω, ότι ο μέσος υπάλληλος της GS αμείβεται με $500.000 το χρόνο). Αν και το περιβάλλον του Canary Wharf, όπου μένω, με εμπνέει για να συνεχίσω περί της κρίσης, δεν βοηθά η ώρα και γι' αυτό θα επιστρέψω στον Βολτέρο και τον ήρωά του.
Ο Ζαντίγκ είναι η ιστορία ενός ταξιδιού. Ο ήρωας, ένας απλός αστός της Βαβυλώνας, καταφέρνει με την αξία του να γίνει πρωθυπουργός. Θύμα πλεκτάνης, αναγκάζεται να καταφύγει στην Αίγυπτο και να γίνει σκλάβος· ως σκλάβος διατρέχει την Αραβία, αρχίζοντας σιγά σιγά να παίρνει τα πάνω του. Η αγάπη του για τη βασίλισσα Αστάρτη τον καλεί στη Βαβυλώνα· ξαναβρίσκει την Αστάρτη, θριαμβεύει έναντι των εχθρών κι ανεβαίνει στο θρόνο. Επηρεασμένος από τους μύθους της Ανατολής και την ταξιδιωτική λογοτεχνία της εποχής του, ο Βολτέρος γράφει το μυθιστόρημα της μαθητείας ενός ηγεμόνα, αντιμέτωπου με τα δεινά που του επιφυλάσσει το πεπρωμένο αλλά ο οποίος πάντοτε διασώζεται διατηρώντας την αξιοπρέπεια και την εντιμότητά του.
Και επειδή μάλλον όλοι κάναμε τον ίδιο συνειρμό, τον γράφω. Ο έλληνας πρωθυπουργός είναι αντιμέτωπος με τα δεινά που του επιφυλάσσει το πεπρωμένο, σενάριο καταφυγής στο εξωτερικό δεν προβλέπεται και για το αν πάντοτε διασώζεται, διατηρώντας την αξιοπρέπεια και την εντιμότητά του, μένει να το γράψει το μέλλον και η ιστορία. Αν για την ώρα είναι στη σωστή κατεύθυνση, πείτε το εσείς και εγώ δεν το προσυπογράφω...

---------------------------------------

40 σχόλια

  1. που την "κονομήσατε" η φωτό;
    Ανάθεμα κι αν καταλαβαίνετε το νόημά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάθε φορά που διαβάζω τον Παπαριώτη θυμάμαι τον Βασίλη που είπε κάποτε:
    "αυτός ρε παιδιά είναι ικανός ρε παιδιά να μιλάει μισή ώρα συνεχώς για την αξία της σιωπής!"

    Αυτό το είδος ακριβώς είναι και ο Παπαριώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είναι δύσκολο φίλε bloopers να κονομήσεις μια τέτιοα φωτογράφία. Αρκεί να είσαι κάποιας ηλικίας και έφηβος ή εκεί τριγύρω στα τέλη της δεκαετίας του 70. Και το πανκ από μια τέτοια κρίση γεννήθηκε αν και λίγο πιο περιορισμένη γεωγραφικά. Πίσω στις ρίζες λοιπόν της αμφισβήτησης (αν και προτιμώ την αρχή των πάντων της δεκαετίας του εξήντα)
    δημήτρης
    (ναι ο χριστιανός του προηγούμενου post)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ είναι "σπεσιαλίστας" ο άλλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εννοείς εμένα προφανώς. Καρφί!!!

    Ναι λοιπόν, εμφανισιακά είναι λιγάκι Πλάκα των seventies με ολίγη από Memories, αλλά νοηματικά είναι κάτι πολύ κακό. Που να πάρουν όμως χαμπάρι οι νεότεροι τι σκατά έχουν αναρτήσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ka8e fora pou vlepw sxolio ton Blooooooopers, thimamai ti frasi:
    "Autoi pou nomizoun oti ta xeroun ola, ekneurizoun emas pou ta xeroume."
    Niw8w oti ka8e fora pou vlepoun kokkino kai glop, 8imountai to xilo pou efagan mikroi kai eginan twra aunanes.
    Mia erwtisi mono..
    Me vardies tin rixnete ti malakia?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Einai aplo, xenixtides.
    An kanete search sto google kai valete photos of crisis einai anamesa stis prwtes.
    H photo ekane ti douleia tis, to lamogio o papagiotis 8a mas pei ti douleia kanei & pios ton plirwnei?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1.40

    Να θυμάσαι και κάτι ακόμα όταν βλέπεις σχόλιο δικό μας:
    να θυμάσαι ότι είμαι ο πατέρας σου γιατί γάμησα την μάνα σου την πουτάνα σε κάποιο λιμάνι αλλά δεν θυμάμαι σε ποιό. Αντε γαμήσου παιδί μου στόκε, δεν φταίω ήμουν μεθυσμένος και μου την έπεσε η πουτάνα για ένα κατοστάρικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. simera to skisate me tis anartiseis.
    Mia ka8e oktawro..
    Sas xtipise kai esas i krisi & kanete apoliseis??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Blooberaki το πάμε πολύ μακριά το θέμα. Εντάξει αντέδρασν λίγο παραπάνω στο κατεστημένο. Σάμπως ήταν χειρότεροι από εμάς που καθόμαστε μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο και γράφουμε. Σιγά την αντίσταση.
    Παρεπιπτώντος αν βρεις δες την ταινια " ηγοητεία της οργής" (σεχ πιστολσ).
    Δεν είναι καθαρά μουσική και θα εντοπίσεις εύκολα τα αδιέξοδα του σύγχρονου πολιτισμού.
    Βέβαια ο απεγνωσμένος παράγει ακλύτερη τέχνη (μουσική στην περιπτωση μας) από τον χορτασμένο.

    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. vrikan ti xara tous oi aunanes, twra pou einai anoixta ta comments.Kanena onoma sas 8a mas peite gia na gamisoume esas & oxi ti mana sas, ti koutsi apo to algeri pou ta dontia pesan sto katarti..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To anekdoto me ton mazoxa kai ton sadisti to xerete?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίος ο φίλος με το "σερτσ" στο "γουγουλε".
    το δοκίμασα και έχεις δίκιο.
    και γω σαν μαλάκας κα΄θομαι και αναλύω
    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ti ennoeis 1:48?
    Oti i mana twn bloopers ekane mpafous k ton eperne apo naytaria me malaria?
    Paei o Mikroutikos sinefo, mazi me ti lalakia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οκ μπλουμπερι.
    Δεκτό το αίτημα σου.

    Να συναντηθούμε καμμιά άλλη φορά.

    Χωρίς μανάδες και υπερβολές.

    ΥΓ Αφού ρε συ το παλεύεις ακόμα τι κάθεσαι και βρίζεις;

    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω θα προτιμούσα να προκαλείς και να απαντάνε αυτή.
    Τώρα όσον αφορά τις μανάδες , τους αδερφούς και τα λοιπά ο καθένας έχει βρίσει τον άλλον αμέτρητες φορές από όσο έχω εντοπίσει (καλά είπα και γω να γράψω πρώτη φορά σημερα και το ..γάμισα και εγώ το θέμα)
    Δεν βρίσκετε κάτι πιο πρωτότυπο ρε σεις;
    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ...διόρθωσις...αυτοί

    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αντε πάμε στο επόμενο post...
    κουνηθείτε...


    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο καφετζής τι σου φταίει;

    δημήτρης

    ΥΓ Μπορώ να έχω όλη την "δαταβαση σου".Περι τίνος πρόκειται;

    περίεργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ναι αυτό μου άρεσε...

    και γω κάνω εδώ και 20 χρόνια ραδιόφωνο...

    ήμουν από αυτούς ποy ξεκίνησαν τον Rock Fm.

    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μου θύμισες τον αυστηρό φτωχομπινε του Κωλο-νακίου! χαχαχα

    Αντε, καλό βράδυ στη πατρίδα φίλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κάτι ξέρεις εσύ!!!

    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το "Βορεια μακεδονια" "north macedonia",πρεπει να απορριφθει χωρις συζητηση.

    Δεν ειναι δυνατον να εχουμε απορριψει το "Σλαβομακεδονια" "Slavmacedonia",που ειναι και πιο κοντα στην πραγματικοτητα και να .."διαπραγματευομαστε" το .."βορεια μακεδονια"..

    Ειναι ΠΕΡΑΝ ΠΑΣΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ..

    Beyond any imagination...

    Η θεοδωρα κουβελου-μητσοτακη ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΡΑΥΤΑ να αποπεμφθει.
    Ειναι ανεπαρκης για ΥπΕξωτερικων..

    Και μετα την αποπομπη διαμηνυομε ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΑ:

    Οι σκοπιανοι μπορουν να χρησιμοποιουν οποιο ονομα θελουν για τις συζητησεις τους με τους Αλβανουν/Σερβους/ Τουρκους κλπ στο εσωτερικο τους..

    Το ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΔΙΕΘΝΩΣ θα ειναι :
    "Σλαβοαλβανια" Slavalbania
    "Σλαβοβαρδαρια" "Slavvardarska"..
    η ισως κατι αλλο παρεμφερες.

    Η χωρα τους να διαιρεθει σε περιφερειες,και η Ελληνικη κυβερνηση να δεσμευτει,οτι ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ,(να το τονισει αυτο!),το νοτιο τμημα της Σλαβοαλβανιας να ονομαζεται Σλαβομακεδονια.."Slavmacedonia"..
    Αυτο πρεπει να τονισθει οτι ειναι (και οντως ειναι!) ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ...

    Αλλιως αποχωρουμε απο τις .."διαπραγματευσεις" και τον.."διαλογο"..

    Ο Νιμιτς "προτεινει ..προτασεις" βασει του υλικου που του δωσαμε..

    Αφου δεχομαστε .."διαπραγματευση" σημαινει οτι "κατι τρεχει"..η καπως ετσι..
    "οτι κατα βαθος τους αναγνωριζουμε οτι εχουνε καποιο δικιο!!"..

    Κατα την αποψη μου το "Slavalbania" "Σλαβοαλβανια" ειναι το πιο δικαιο,το πιο σωστο και το πιο λογικο εν τελει..
    Το 1/3 του πληθυσμου των σκοπιων ειναι Αλβανοι!!
    Οι σλαβοι (σλαβομακεδονες για εσωτερικη χρηση) ειναι τα 2/5 του πληθυσμου..
    Γιατι υπαρχουν και οι γυφτοι,τουρκοι,Σερβοι αλλα και καποιοι Ελληνες "πεπλανημενοι" που διεφυγαν προς τα κει για να αποφυγουν την λεπιδα,κατα τον εμφυλιο...(κουκουεδες και τετοια)..


    Συμφωνειτε φιλοι μου??

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. που την "κονομήσατε" η φωτό;
    Ανάθεμα κι αν καταλαβαίνετε το νόημά της!

    11 Οκτώβριος 2008 12:59 πμ
    ==
    "Ανάθεμα κι αν καταλαβαίνετε το νόημά της!"
    ==
    Ομολογω οτι σε 1629 μυθιστορηματα,12.000.000 αρθρα,20.000.000 "σχολια" , και βαλε...
    Οφειλω να ομολογησω φιλτατοι οτι αυτο το :
    "αναθεμα κι αν καταλαβαινετε το νοημα της" , δεν το εχω συναντησει ..

    Ουτε καν (και ο ιδιο) ο μπραβογιοργο δεν εχει "πασσαρει" τετοιο βαρβαρισμο ...

    Ημαρτον!!

    Υ.Γ
    "αναθεμα αν γινεται αντιληπτο το νοημα της" δεκτο!
    "αναθεμα αν κανεις το καταλαβαινει" ..δεκτο!
    "ακαταλαβιστικο,τι εννοει?" δεκτο!!

    Αλλα οχι ρε γαμωτο :
    "αναθεμα αν καταλαβαινετε το νοημα της"!!!
    Ρε ,μπας και γεμισαμε τουρκους και γενιτσαρους??
    Η τιποτα πουτανες "βραζιλιανες"??

    "αυτο παιδι μαλλια τσαλακωνει"!!
    (το παιδι με τα κατσαρα μαλλια!!)

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Crisis came into existence in the late '70s amidst the British hardcore punk movement and was often featured in Rock Against Racism live showcases.

    These political affiliations earned them comparisons to a more focussed and truly politicised Clash. Crisis was known for having a decidedly non-peacenik attitude which beget more thrashing off the stage than on. And however much they would contextualize their relation with working-class rights, they bore only slight facsimile to the Oi! working-class sound. Rather, they would take the same energy that came from youthful, raw anger, but lock it down tight with restrained lyrical phrasing and strict rhythms. Resulting in a somewhat harsh poeticism of violent urgency held on leash that had more in common with WARSAW or GANG OF FOUR.

    Members include Douglas P. and Tony Wakeford who would later expand upon some of the Crisis material for their dark, neo-folk group DEATH IN JUNE. Wakeford later went on to form SOL INVICTUS, and two other band mates, Luke Rendall and Lester Jones, would later find involvement in THEATRE OF HATE and SEX GANG CHILDREN, respectively.

    =============================

    Title: Holocaust Hymns

    Label: Apop Records Colombia

    Genre: Punk

    During the heady and turbulent days of late 70’s a groups of young London punks started to build up a name for themselves, not only through their music but also for the leftwing stance the group took. Actively recording under the name Crisis, they took the basic stripped down elements of punk and presented them in a more musical display of song, which relied as heavily on the lyrical content as the music itself. Whilst not producing the raucous output of thrashing guitars and screamed vocals, Crisis’ sound was more subdued and clearly put together, which could lead to comparisons to earlier records of bands like the Clash. However there was a darker undercurrent that ran throughout their music which sits more closely to the likes of Joy Division than their punk counterparts. After releasing three 7” singles and a mini album, Crisis, like so many other politically motivated punk bands of the time split up and the band members went their separate ways, which is where things really start to get interesting. You see, along side Luke Rendall and Lester Jones who would go onto goth super groups Theatre of Hate and Sex Gang Children , Crisis also contained two of the most important characters that proved pivotal in the foundation of the neo-folk genre many years later, Douglas Pearce and Tony Wakeford who were to go and form Death in June (and later for Tony, Sol Invictus). Because of this connection to both Death In June and Sol Invictus, Crisis does have an important roll to play in the history of industrial and neo-folk genres, even if the music itself is a million miles away. ‘Holocaust Hymns’ offers up a complete rundown of Crisis’s recoding career including the aforementioned 7”’s and LP as well as a small number of alternative outtakes and live tracks, so this is likely to appeal musically to those who have an interest in early punk releases. For the rest of us, it acts as a very interesting achieve piece that offers a glimpse into the very earliest foundations of Death in June, a group that would later go on to shape an entire genre of music and a plethora of groups.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΟ 1967 ΕΓΙΝΕ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΔΙΩΞΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΛΥΑΝ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΔΩΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ.ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΥΓΕΙΑ ΔΙΧΩΣ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ,ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΑΠΟ 0,3%ΕΩΣ 1,6%(ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ(ΤΟ ΜΕΤΣΟΒIΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΤΟ ΦΥΣΙΚΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ)ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΗ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ (ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΥΘΙΞΙΑ )ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΡΠΑΞΟΥΝ,ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ,ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ,ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΝΑ ΦΑΚΕΛΩΝΟΝΤΑΙ,ΤΟΥΣ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΝΕΤΑ .ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΛΑΤΕ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΧΑΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα τρελαθώ!!! Ο Αντένα έφερε τον πρώην γενικό γραμματέα του υπουργείου οικονομικών, τον «κ». Κουρή, Ναι, ναι αυτόν με τα δομημένα ομόλογα των ασφαλιστικών ταμείων που τον διώξανε από το υπουργείο όταν ξέσπασε το σκάνδαλο, να μας φωτίσει για την οικονομική κρίση και να μας καθησυχάσει. Τώρα θα μου πείτε ποιος άλλος είναι ειδικότερος στα τοξικά ομόλογα. Αλλά εμένα κάπου δεν μου κάθεται καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Παπαριώτης- Μουνοπανιώτης- Φασιστιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΟΤΑΝ ΞΕΠΟΥΛΑΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΠΩΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ Τ'ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κάνε καμιά βουτιά εκεί στα West India Docks. Τα νερά του Τάμεση έχουν ιαματικές ιδιότητες, άκου που σου λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παρακαλείται ο αρχιερεύς και μέγας μάγιστρος του γονυπετούς αέναου πεοθηλασμού 12.59 & 1.31
    Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    6:42

    Για σενα αγαπη μου

    Bloopers o πούτσοs μου μικρόφωνο
    τα αρχίδια μου ηχεία
    τα έβαλα στον κώλο σου
    να κάνειs συναυλία!
    7 Μάϊος 2008 7:34 μμ

    να ακολουθήσει τις υπερκείμενες οδηγίες για να τη βρεί γιά μία ακόμη φορά (as usual που λένε και στο Washington State)
    Ευχαριστούμε θερμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. 'BLOOPERS"..

    Πουστακια του κερατα..

    Γαμηστε τα ...

    john

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  37. Αγαπητή διατελούσα εν αχρήστω, ημών αδερφή τζωνάκο (τ-Ζώον)12.58, 2.02,


    ή επί το λαϊκότερον και χρησιμοποιούμενον υπό των πελατών εσού ως επαγγελματικόν προσωνύμιον (έχον χρήσην κυριως επί της πιατσός της Συγγρού),
    λατρευτή ημών, "Ξέκωλη Γιάννα",
    Χαίρε!

    Απευθύνω υμίν θερμούς καθ' ημάς χαιρετισμούς, εκπορευομένους από το ηδύ τη συνουσία, πλήν όμως επαρκώς ευρύχωρον προς εισαγωγήν εις αυτό της γαλότσης ημών, αιδοίον της μητρός εσού, το επονομαζόμενον και "κοφίνιον πλύσεως" (κοινώς μπουγαδοκόφινο), το οποίον μόλις επήδηξον με Λαμπρόν και Μέγα άλμα.

    Ούτω, πληροφορώ υμάς αδερφή τ-Ζώον, ότι κατά το ιστορικόν αυτό άλμα, αλλά και ετι επί μακρόν χρονικόν διάστημα μεθύστερα, ταύτη η γυνή, ανέκραζε ικανοποιημένη βαθύτατα με φωνήν γοεράν: "είδα το χριστό φαντάρο με την πάρτη σου απόψε αγορίνα μου, σκίσε με κι άλλο την πουτάνα!"

    Αναπέμπω προς εσέ αδερφή τ-ζώον, τας +ευλογίας+ ημών, μετά των από βάθους καρδίας χριστοπαναγιών ημών των Βλουπερίων, Ιερομονάχων της Ι.Μ. της Τιεφτοκονσολίας της Γαμωσταυρίτισσας.

    Δια τον Πατέρα Σουλπίκιον,
    Αντ' Αυτού,
    εις εκ των Βλουπερίων, αναπληρωτής του πατρός.

    Υστερόγραφον:
    Παρακαλούμε υστερογράφως μεν, αλλ' ειρήστω εν παρόδω αγαπητή ημών αδερφάρα, όπως ευαρεστηθήτε πληροφορούμενος υπό ημών, ότι επισυνάπτω παλαιάν φωτογραφίαν εσού, φιλοτεχνηθήσασαν εις μέγεθος και σχήμα μικρού μιαρού εικονίσματος, ώστε ταύτη εικών, τύχη της αποδοχής παντός τύπου ή προελεύσεως και είδους αποβεβλημένης βλέννης, έτι, εκπτυομένου του σιέλου τε και των ρινικών εκκριμάτων των αναγνωστών του παρόντος ιστολογίου, τα οποία ήθελε τύχη έσονται προσφερόμενα ως τάμα εις μάπαν εσού κατά την διεξαγομένην εις το παρεκκλήσιον (εντός του κομπιουτερο-ρούμου ημών) παρακλητικήν λειτουργείαν, ευχόμεθα δε, ίνα επέλθει πάραυτα δια την σωτηρίαν της καλαισθησίας ημών, εφ’ υμίν, εις Μέγας ανίερος Ψόφος.

    Αμήν.

    Άθλιε μαλάκα, +++ευλόγησον+++

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μόνος του χτύπησε, ή τον έφαγαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση