. Γράφει ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος . Με την αισιοδοξία που προσφέρει το ξεκίνημα κάθε νέας χρονιάς αισθάνομαι την ελευθερία να προχωρήσω σε μ...
Γράφει ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος.
Με την αισιοδοξία που προσφέρει το ξεκίνημα κάθε νέας χρονιάς αισθάνομαι την ελευθερία να προχωρήσω σε μερικές εξομολογήσεις. Που έχουν να κάνουν με πράξεις και παραλείψεις μου στη διάρκεια της πορείας μου στην δημόσια ζωή της χώρας. Αλλά και με σκέψεις και απόψεις μου για τα τρέχοντα προβλήματα και τις μελλοντικές εξελίξεις.
Αρκετά συχνά, ιδιαίτερα μετά τα τελευταία γεγονότα, συναντώ συμπολίτες που με παροτρύνουν με αγωνία: «Κάντε κάτι». Η απάντησή μου είναι σχεδόν πάντα στερεότυπη. Πως τίποτα δεν εξαρτάται από εμένα και κάποια άλλα δημόσια πρόσωπα. Αλλά πως είναι συνάρτηση κοινωνικής συνειδητοποίησης των προβλημάτων και κίνηση πολιτική από τα κάτω. Υπάρχουν πολλά που μπορούν να κάνουν οι πολίτες. Αλλά σχεδόν ποτέ δεν δραστηριοποιούνται. Θα μπορούσαν λ.χ, να πιέσουν για πολιτικές και πρόσωπα με γράμματα, τηλεγραφήματα, φάξ, ηλεκτρονικά μηνύματα, SMS και επισκέψεις σε πολιτικές προσωπικότητες και δημοσιογραφικά γραφεία. Τέτοιες κινήσεις πείθουν για τις ευαισθησίες της κοινωνίας και δείχνουν πως υπάρχει και πολιτικό κόστος πέραν από τις πιέσεις και τα συμφέροντα των οργανωμένων συντεχνιών.
Η κοινωνία όμως συνεχίζει να παραμένει σιωπηλή. Και να αποζητά από άλλους τον ρόλο του σωτήρα. Ποιοι διαμαρτυρήθηκαν για τους ατιμώρητους βανδαλισμούς των τελευταίων εβδομάδων; Πότε και πως απαίτησαν την εφαρμογή των νόμων και την σύλληψη των παρανομούντων – είτε των απροκάλυπτα κινητοποιούμενων ακτιβιστών (εισβολή σε τηλεοπτικά στούντιο, διακοπή θεατρικών παραστάσεων, αναχαίτιση αυτοκινητιστών και έλεγχος ταυτοτήτων (!), καταστροφές πανεπιστημιακών χώρων), είτε αυτών που παρεμπόδιζαν την νόμιμη λειτουργία των καταστημάτων την τελευταία Κυριακή της χρονιάς. Δεν συζητώ βέβαια για τους πυρομανείς καταστροφείς καταστημάτων και τους λιθοβόλους κατά αστυνομικών τμημάτων και ανύποπτων πολιτών – και των οποίων τα πρόσωπα καταγράφηκαν από τηλεοράσεις και φωτογραφικούς φακούς. Ο φορολογούμενος ακριβοπληρώνει για συστήματα ασφάλειας. Που όμως ουδείς χρησιμοποιεί.
Διαβάζω σχόλια αγανακτισμένων πολιτών που κατηγορούν συλλήβδην τους πολιτικούς για τα χάλια της χώρας. Φροντίζουν όμως να κρύβουν το γεγονός πως οι πολιτικοί οδήγησαν εκεί τα πράγματα καθ’ υπόδειξη της ίδιας της κοινωνίας. Δεν υπάρχουν ένοχοι πολιτικοί και αθώοι πολίτες. Οσοι προσπαθήσαμε να μιλήσουμε την γλώσσα της αλήθειας και να προχωρήσουμε έγκαιρα σε κινήσεις μεταρρύθμισης και αλλαγών συναντήσαμε αντίδραση, καταγγελίες και την γενικότερη κατακραυγή. «Η κοινωνία δεν είναι ώριμη για τις ιδέες σας» μας έλεγαν οι καλοπροαίρετοι. «Κοινωνικά ανευαίσθητους και υπέρμαχους της οικονομικής ασυδοσίας» μας ονομάτιζαν ιδεολογικοί αντίπαλοι και εσωκομματικοί εχθροί. Ο λαός «παράγει», και ανέχεται βέβαια, τους πολιτικούς που του ταιριάζουν. Και μαζί οδηγούν την χώρα σε λεωφόρους η ατραπούς. Αν ο δρόμος είναι λασπωμένος και προβληματικός ευθύνη δεν έχει μόνο ο οδηγός. Την πορεία την έχουν διαλέξει οι επιβάτες.
Συχνά γίνομαι στόχος δημόσιας κριτικής για δύο κυρίως πράγματα. Η οικονομία της αγοράς επιμένουν οι περισσότεροι προκάλεσε την καταστροφική πορεία της οικονομίας σήμερα. Μόνο που στην Ελλάδα ο κρατισμός ποτέ δεν σταμάτησε να κυριαρχεί. Σε μια οικονομία που πάνω από το 62% της οικονομικής δραστηριότητας ελέγχεται άμεσα η έμμεσα από το κράτος είναι τουλάχιστον παρανοικό να κατηγορείται ο …νεοφιλελευθερισμός για τα αδιέξοδά της. Κάποιοι θεωρούν δογματισμό την άρνησή μου να αποδεχθώ την ελεύθερη αγορά σαν υπαίτια της παγκόσμιας κρίσης. Όταν όμως οι Τράπεζες στις ΗΠΑ έδιναν στεγαστικά δάνεια δίχως εγγυήσεις σε εφαρμογή κυβερνητικών εντολών, και η κυβέρνηση Μπούς λάτρευε να υποστηρίζει την «επιστροφή του κράτους» σαν φάρο της οικονομικής της πολιτικής, πως είναι δογματισμός η παράθεση της αλήθειας; Για τους λεγόμενους ρεαλιστές , προφανώς όταν η πραγματικότητα δεν ταιριάζει με τις πεποιθήσεις τους καλό είναι να αλλάζουμε την πραγματικότητα. Σε τελευταία ανάλυση, η βαριά κρατική παρέμβαση που ακολούθησε την κρίση των στεγαστικών δανείων βάθυνε αντί να περιορίσει την κρίση. Ποιος ευθύνεται, σε τελευταία ανάλυση, για τα σημερινά αδιέξοδα;
Αντιμετωπίζω όμως και επικρίσεις για την περίφημη απελευθέρωση της αγοράς των καυσίμων. Υπενθυμίζω πως με κάθε μείωση της διεθνούς τιμής του πετρελαίου, και παρά το σύνθετο σύστημα υπολογισμού της, μειώνεται σημαντικά και η τιμή της βενζίνης στο πρατήριο. Αυτό ποτέ δεν θα μπορούσε να συμβεί με το προηγούμενο σύστημα. Οπου το κράτος κερδοσκοπούσε πάνω σε κάθε διεθνή μείωση της τιμής των καυσίμων. Αλλά και με την απελευθέρωση η αύξηση της τιμής δεν προήλθε από την αγορά. Αλλά από το κράτος – που επέβαλε τον φόρο των 50 δρχ. Αφού βέβαια εγώ είχα αποχωρήσει από το Υπουργείο Ενέργειας. Εφ όσον με τίποτα δεν δεχόμουνα αύξηση του φόρου.
Υπάρχει όμως και το θέμα των μελλοντικών προοπτικών. Και λυπάμαι διότι κανένας δεν μιλάει στον κόσμο με την γλώσσα της αλήθειας. Οι νέοι – κάποιοι νέοι τέλος πάντων – ξεσηκώνονται γιατί κάποια πράγματα τους ενοχλούν. Τι ακριβώς τους ενοχλεί δεν είναι απόλυτα προσδιορισμένο. Αν αυτό είναι η διαφθορά στο πολιτικό σύστημα και η υποκρισία των πολιτικών θα ήσαν δικαιολογημένοι. Πως όμως αυτό συμβιβάζεται με την συμπάθεια που εκδηλώνουν προς την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ που υποσχέθηκε λ.χ. φτηνό πετρέλαιο από την …Βενεζουέλα!! Πως γίνεται να τους ενοχλεί η διαφθορά των μεγάλων κι εντούτοις να αγωνιούν για το ενδεχόμενο να μην μπορούν να εξασφαλίσουν το ίδιο επίπεδο ζωής με τους γονείς τους. Που όμως στηρίχθηκε στο διεφθαρμένο ακριβώς αυτό σύστημα των κάτω από το τραπέζι συναλλαγών. Πως γίνεται οι νέοι να κατηγορούν το σύστημα για το άθλιο επίπεδο της ελληνικής παιδείας. Και να κινητοποιούνται υπερασπιζόμενοι κάθε αθλιότητα που αυτό το σύστημα παιδείας παράγει. Αντιτιθέμενοι σε κάθε προσπάθεια αλλαγής, εκσυγχρονισμού και μεταρρύθμισης;
Στην οικονομία ουδείς στέκεται με ηρεμία απέναντι στο μέλλον. Ολοι ζητούν φιλολαικά μέτρα. Που σημαίνει παροχές. Και παραπέρα καταβύθιση της οικονομίας. Σε άλλο σημείωμα θα αναφερθώ στο τι θα έπρεπε να γίνει. Αυτό που τώρα με ανησυχεί είναι πως σχεδόν όλοι ζητούν αυτά ακριβώς που δεν πρέπει να γίνουν. Δεν ελπίζω πως θα εισακουσθώ. Αλλά δεν θα ήθελα στο μέλλον να συναντήσω και πάλι, σιωπηλούς σήμερα, πολίτες που να μου λένε: «Κάντε κάτι».
-------------------------
Φτάνει ρέ Ισραηλινοί,φτάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού δέν μπορείτε νά σημαδέψετε τήν
Χαμάς,μήν πυροβολείτε γυναικόπαιδα.
Φτάνει ρέ .
Αναστάσης.
Είναι ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ να καταλάβουμε ποιός είναι πίσω από τους κουκουλοφόρους και τους παρακινητές της αποσταθεροποίησης της Ελλάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟΣ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ;
Η Ν.Δ. χάνει γιατί οι καναλάρχες την κατηγορούν ότι δεν κτυπάει αλύπητα τους κουκουλοφόρους.
Ο Σύριζα χάνει γιατί οι καναλάρχες τον κατηγορούν ότι υποκινεί τους ταραξίες.
Το ΚΚΕ χάνει γιατί οι καναλάρχες το κατηγορούν ότι είναι δεκανίκι της Ν.Δ. (το θράσος δεν έχει όρια).
Το Λαός χάνει γιατί οι καναλάρχες το κατηγορούν ότι είναι δεξιό, άρα υπέρ της άχρηστης αστυνομίας.
Και βεβαίως βλέπουμε συνεχείς δημοσκοπήσεις από το Mega, τον Ant-1, τον Alpha, τον Αλτερ και το Star, όπου όλα τα κόμματα πέφτουν εκτός από ένα που ανεβαίνει.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ;
Μόνο ο ελληνο-αμερικάνος γιός της margaret chad.
Πού είπε ΝΑΙ στο βρώμικο αμερικάνικο σχέδιο Ανάν το 2005, που είπε ΝΑΙ στην αμερικάνικη πρόταση για το όνομα Μακεδονία-Σκόπια το 2002 για τους βόρειους γειτόνους μας και που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ σχολιάσει τις κοσμοι-στορικές συμφωνίες του Καραμανλή με τους Ρώσους για τους αγωγούς και τους Κινέζους για τα λιμάνια.
Και μετά οι οπαδοί του πασόκ ονομάζουν ατεκμηρίωτες θεωρίες συνομωσίας τις κατηγορίες ότι ο Γιωργάκης κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι του λένε οι αμερικάνοι και οι καναλάρχες υπάλληλοί τους, σε βάρος της Ελλάδας.
Φίλοι πασόκοι, θυμηθείτε είμαστε όλοι ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Μην παρασύρεστε από τους καναλάρχες, που βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία από τους αμερικάνους.
Αφήστε τους κομματικούς φανατισμούς και βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει καθαρά.
Θα βρείτε αμέσως ΟΛΕΣ της απαντήσεις.
Ρε αμε στο διαολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς, μην κάνετε τίποτε Κύριε Ανδριανόπουλε, μιας το φταίξιμο είναι και πάλι σε μας τους πολούς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτως ή άλλως, ακόμη και όταν κάνατε κάτι, αυτό δεν ήταν ποτέ προς το συμφέρον του συνόλου αλλά της δικής σας κάστας των φωτισμένων.
Ένας 65άρης
Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΑΡΠΑΖΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΥ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ ΜΟΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΜΙΑ-ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ-ΣΚΟΠΙΑ-ΙΡΑΚ-ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΒΟΥΛΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΦΙΛΟ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ.
Κυριε Ανδιανοπουλε, καλη χρονια. Θα σας παρακαλουσα να μου εξηγησετε, συμφωνα με τα λεγομενα σας, πως οταν το η τιμη του αργου πετρελαιου ηταν στα 142 δολ. το βαρελι η τιμη της απλης αμολυβδης ηταν 1.35 Ε το λιτρο και το πετρελαιο κινησης 1.3Ο Ε το λιτρο. Τωρα που το αργο πετρελειο εχει 4ο δολ. πανω-κατω εδω και ενα μηνα οι αντιστοιχες τιμες ειναι ο,89-ο.98 Ε το λιτρο και το πετρελαιο κινησης 1.ο8 Ε το λιτρο. Αυτες ειναι τιμες των πρατηριων της νησου Ναξου,που σημειωνω εχει ΦΠΑ 13% και οχι 19%. Μηπως επρεπε οι τιμες να ειναι ακομη πιο κατω, συμφωνα με τον τροπο υπολογισμου των τιμων λιανικης που εσεις λετε οτι αλλαξατε. Και γιατι δεν συμβαινει αυτο? Θα περιμενω την απαντηση σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΥΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΡΧΙΚΟΙ
Οι κ.κ. της κυβέρνησης αλαλούμ, αντί για "μεταρυθμίσεις" , και "επανίδρυση του κράτους", -της δεξιάς εννοείται-, και μιας και μέχρι τώρα όλα τα κατάφεραν τόοοσο καλά, θα ήταν καλύτερα να προσφέρουν και μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ υπηρεσία στον τόπο, ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ετσι κι αλλοιώς με 151 βουλευτές και 5% πίσω από την αξ. αντιπολίτευση, η "κυβέρνηση" δεν έχει και την πλειοψηφία, εντάξει? Πιο πολύ με..χούντα φέρνει!..).
Αν παραιτούνταν θα έδειχναν, έστω τώρα στο τέλος, μια κάποια δημοκρατική ευαισθησία, και θα ήταν βέβαια και ο ποιο σίγουρος τρόπος να συνέλθουμε και να ανακάμψουμε, κι εμείς και η χώρα...
Ομως αυτοί,ΤΟ ΜΟΝΟ που προσπαθούν με κάθε τρόπο, (επικοινωνιακό και μη), είναι πως να παραμείνουν και να ...επανεκλεγούν!..
Μήπως και ..καλόμαθαν? Γιατί δεν φαίνεται να το θέλουν για μας!... ε!..
Τώρα που θα "φορέσει κι ο Μανωλιός
τα ρούχα του αλλοιώς", (βλ. ανασχηματισμός), σωθήκαμε!...
Τώρα μάλλιστα...
Και περισσότερα λεφτά θα πάρουμε, και η φορολογία θα εξορθολογισθεί, και η οικονομία θα ανορθωθεί, και η υγεία και η παιδεία και η δημόσια τάξη, και όλα γενικά τα προβλήματα θα τακτοποιηθούν...
Για να μη πω τίποτε για τη διαφθορά, που θα την ...εξαφανίσουν οι κουμπάροι και οι επαϊοντες του δημοσίου, (δηλ.του δικού μας), συμφέροντος..
Ελληνες ΕΥΤΥΧΕΙΤΕ....
(κατά Α.Στέα).
Ενω ανευθυνοι πολιτικοι ειναι φυσικο να υπαρχουν μαζι και συ
ΑπάντησηΔιαγραφήμια απο τα ιδια...
ΑπάντησηΔιαγραφήεαν εστειλες εσυ το IMAIL ΘΑ τ'τακούσεις.εαν οχι θα τ'ακουσουν στο ΠΡΕΣΣ.
ΡΕ... ΑΝΟΗΤΟ ΖΩΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
ΦΙΛΕ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ -ΜΑΛΑΚΙΑΣ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΕΦΑΛΟΩΚΡΑΤΕΣ ΒΑΛΑΤΕ ΛΕΦΤΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ.
ΚΑΙ ΡΙΜΑΞΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ.
ΤΩΡΑ ΤΗ ΘΕΣ??
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΛΑΘΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ.
ΚΑΚΟΔΙΟΙΚΗΣΗ..
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ...
ΧΩΡΙΣ ΚΟΙΝΟΒΟΛΙΟ ,ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΤΕΣ,ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΑΡΧΗΣ ΑΡΧΗΓΟΥ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΑΘΕΙ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ....
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΛΟΥ
ΓΙΑΥΤΟ ΤΗΣ ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΣΕ ΓΛΙΣΤΡΑΓΕ...
ΥΠΟΓ,
ΜΑΝ-ΒΕΛ-ΑΣ
ΥΠΕΠΕΣΑ ΣΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΑΛΙ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ...ΠΑΛΙ ΑΝΕΒΑΣΑ ΠΙΕΣΗ. ΝΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΦΤΑΙΜΕ, ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΜΕ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΣΑΝ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΑΣ. ΡΕ, ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ. ΑΕΙ ΠΑΓΑΙΝΕ ΑΠΟ ΔΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο Ανδριανόπουλε!! Επι τέλους κάποιος λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Μην σε νοι΄ζουν οι ύβρεις. Θα βργούν και πάλι οι κομλεξικοί να σε βρίσουν. Αυτό όμως δείχνει πόσο τους πονάνε όσα λές. Δεν έχουν επιχειρήματα. Μόνο ανώνυμες κραυγές και ύβρεις. Και πάλι μπράβο...
ΑπάντησηΔιαγραφήη πορεια της οικονομιας αγαπητε αντρικο τα τελευται 30 χρονια ειναι μια θριαμβευτικη πορεια του νεοφιλευλευθερισμου. ακομα και αν ο "κρατισμος" στην ελλαδα ειναι 62%.- διαφωνω απολυτα σ αυτο το ποσοστο - η μειωση του και η αυξηση της ελευθερης αγορας δινει τα αποτελεσματα που σιγουρα δεν ονειρευομασΤν. η ιδια επελαση και στην αμερικη και σε ολες τις χωρες της ευρωπης. τα αποτελεσματα κοινα.
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν εχασες το δεντρο χανεις σιγουρα το δασος. εξακολουθω να βλεπω στην συλλογιστικη σου σταλινικα προτυπα. ΛΥΠΑΜΑΙ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Ο ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΝΔ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ; ΑΜΑΝ ΠΙΑ. ΦΕΡΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήμεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου μηπως ξέρεις ποσοι οταν σε βλέπουν ή ακούν τις παπαριές σου ξύνουν τα......
ΑπάντησηΔιαγραφήAντρεα, εσυ που τα ξερεις ολα
ΑπάντησηΔιαγραφήηθελα να σε ρωτουσα και μαζι με σενα και τους αγαπητους διεφθαρμενους αναγνωστες του ηλιθιου και δημαγωγικου πρεσσ:
Ο Κυριακος Μητσοτακης, ειναι πραγματι
εξωγαμο παιδι της Ντορας και υιοθετημενο απο τον "παππου",
και αν ναι, τοτε
π ο ι α ν ο υ παιδι ειναι;!
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ;
ΑΘΗΝΑΙΟΣ
ΟΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ ΑΡΚΕΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΗΚΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ
ΠΙΟ ΣΑΠΙΑ ΓΕΝΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ.
ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΙΟ
ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΟΥ
ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΕ ΠΟΤΕ
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ.
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΔΕΝ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ.
Κύριε Ανδριανόπουλε έχετε μείνει προσκολημένος στην ιδέα ότι μέσω της ελεύθερης ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της ανάπτυξης θα επωφεληθούν τελικώς και τα μεσαία αλλά και τα κατώτερα κοινωνικά στρώματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραβλέπετε το γεγονός ότι οι πολυεθνικές αλλά και κολοσιαίοι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί έγιναν ολοένα και πιό άπληστοι στην προσπάθειά τους για μεγαλύτερα κέρδη. Κέρδη που τελικά δεν κατανεμήθηκαν δίκαια στα κατώτερα εργατικά στρώματα αλλά ανακυκλώθηκαν στις τσέπες των υψηλόβαθμων στελεχών.
Αλήθεια ποιός θα προφυλάξει τα στοιχειώδη δικαιώματα των εργαζομένων στις ιδωτικές επιχειρήσεις; Ποιός (αν όχι το κράτος με δίκαιες παρεμβάσεις) θα διασφαλίσει ότι τα κέρδη της ανάπτυξης θα διανεμηθούν όπως πρέπει; Πιστεύετε τόσο πολύ στον "αυτοέλεγχο" των υψηλόβαθμων στελεχών και λοιπών αφεντικών οι οποίοι θα μεριμνούν για την αύξηση των εισοδημάτων των υφισταμένων τους;
Έχετε συνειδητοποιήσει τι γίνεται στις ιδιωτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα σήμερα; Εκεί όπου η μητρότητα θεωρείται ελάττωμα, η ηλικία άνω των 40 μειονέκτημα και η διεκδίκηση στοιχειωδών δικαιωμάτων έγκλημα; Παραμένετε ένας αμετανόητος νεοφιλελεύθερος την στιγμή που παραδοσιακές νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις ανακαλύπτουν ξανά τα ωφέλη της κρατικής παρέμβασης.
Έχετε δίκηο όταν υποστηρίζετε ότι το Κράτος δεν λειτουργεί καλά ως διαχειριστής επιχειρήσεων. Έχετε άδικο όμως όταν εναποθέτετε τις ελπίδες σας σε αδηφάγους ιδιωτικούς οργανισμούς οι οποίοι σαφώς είναι καλύτεροι διαχειριστές για ένα και μόνο λόγο. Δεν διακατέχονται από ανθρωπιστικές και κοινωνικές ευαισθησίες και θέτουν το κέρδος της επιχείρησης υπεράνω κάθε ανθρώπινης αξίας. Γι' αυτό και μπορούν να απολύουν μαζικά χωρίς τύψεις και ενοχές.
Είμαι περίεργος μα την αλήθεια να δω τις προτάσεις σας. Αν όμως αυτές περιλαμβάνουν δράσεις από υπερεθνικούς οργανισμούς, ανεξέλεγκτη λειτουργία ιδιωτικών επιχειρήσεων και άλλα τέτοια νεοφιλελεύθερα, τότε λυπάμαι αλλά δεν θα συμφωνήσω και μαζί με μένα πολλοί άλλοι.
Μετά τιμής,
Ενας σκεπτόμενος μεσοαστός.
An outos exoun agapite politeuti,
ΑπάντησηΔιαγραφήTOSES DIAMARTYRIES pou exoun diatypothei se efimerides, apotypothei se ereunes, emfanistei meso EIRHNIKON diadiloseon, GIATI den exei ginei TIPOTA APOLYTOS????
Mono me grammata kai sms antilamvanontai oi politikoi (ekaterothen, oxi mono oi dikoi sas anoitoi kai yperfialoi) tin piesi tou kosmou? Prepei kapoios na paei autoprosopos sto politiko tous grafeio, na kleisei rantevou kai na tou to spasei?
Meros tis douleias tou politikou einai na AFOUGRAZETAI thn koinonia kai na tin othei me to PARADEIGMA TOU/THS pros to KALYTERO (kai oxi to plousiotero)....
Isos palli, an kai synapofoitoi (arketa neoteros ego), na min teleiosame me tous idious daskalous... den xero...
Kai meros deuteron: Telika ti mas exomologithikes???
ΑπάντησηΔιαγραφήKai giati "oi NEOI" prepei na einai SYRIZA? To PASOK kai h ND den exoun neous?
Ofthalmiatro agapite, parauta... Eiste sympathestatos kai exypnotatos alla opos leei o laos, KOLLHMENOS me tin mpala, stin periptosi sas, me tin syntirisi kai tin formoli...
Nai, oi neoi diamartyrontai EIRHNIKA stin syntriptiki tous pleiopsifia KAI gia tin dieftharmeni politiki kai tous politikous.
Kai ESEIS/EMEIS ofeiloume na tous stirixoume, efoson kai emeis theloume kapoias morfi katharsi (tin opoia to systima pou ekprosopeitai ARNEITAI na kanei ek ton eso - san to papadario). Ant'aytou, epithetika kiolas, tous tautizete (tous eirinika diamartyromenous neous) me tin skiodi meiopsifia (pou DEN leitourgoun monoi - opos apedeixthei meso video ylikou) pou spane kai kaine KAI katadikazontai syllivdin apo ti neolaia....
An den mporeite na kanete kati pragmatika kalo, vreite to tharros, SAS PARAKALOUME, kai APOMAKRYNTHEITE....
Dhlitiriazete ta ypoloipa....
τραγικος ανδριανοπουλος για μια ακομα φορα. απο μισες αληθειες εχουμε πηξει. αλλα θα μας πει αλλη φορα τι πρεπει να γινει για να παει ο λαος (που μισει με ολη τη δυναμη της ψυχης του) μπροστα χωρις παροχες. προφανως τωρα θα παιρνει το γευμα του στη Μεγαλη Βρεατανια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε σεις κοιμόμαστε, ξυπνήστε, Έλληνες κάνετε κάτι να προλάβετε να φτιαχτείτε, !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γιατί το λέω αυτό; Να έτσι το σκέφτηκα πριν από λίγο, και δείτε τι σκέφτηκα.
Παράδειγμα πρώτον.
Η Vodafone δεν είναι που έκανε τις υποκλοπές;
Εεεε…… λοιπόν της δώσανε την Πλατεία Συντάγματος και έκανε συναυλία, και το μετρό, συρμούς και σταθμούς να διαφημίσει την συναυλία….!
Μα θα μου πείτε φτιάχτηκε η Vodafone με την συναυλία; Σαφώς όχι, ξοδεύτηκε και από πάνω, … τι είπατε ; ότι από κάπου θα τα εκπέσει φορολογικά;
Μα αυτό είναι το θέμα ή ότι δόθηκε στην καλή μας εταιρία ,ένα πρώτης τάξεως καθαριστικό να ξεπλύνει το όνομα της;
Και τεράστια, μοναδική διαφήμιση στην Εθνική Πλατεία της Ελλάδας.
Εθνικό το έργο της, Εθνική και η ανταμοιβή.
Ποιος της έδωσε αυτό το καθαριστικό; Ο Δήμαρχος της Αθήνας; Κάποιος Υπουργός; Κάποιος υφυπουργός, ή κάποιος άλλος που οι υποκλοπές τον ωφέλησαν;
Παράδειγμα δεύτερον.
Η SIEMENES δεν είναι αυτή που έκανε δωράκια σε διάφορους πολιτικούς; Κόμματα; Και λοιπά ενδιαφερόμενα πρόσωπα, τους «λάδωνε» δηλαδή για να παίρνει δουλειές στην Ελλάδα μας,.
Παρανομούσε δηλαδή καραμπινάτα, πράγμα που έκανε και στις ΗΠΑ και τις ρίξανε πρόστιμο σχεδόν ένα δις δολάρια, και τα οποία θα τα πληρώσει γιατί εκεί έχει να κάνει με κράτος και όχι μπανανία του κάθε λεφτά.
Τέτοια πρόστιμα της ρίξανε και σε χώρες που εμείς οι νεοέλληνες τις αποκαλούμε μπανανίες!
Εμείς όμως στην πατρίδα μας που ανθεί και θάλει φαιδρά πορτοκαλέα, δεν είμαστε ουτιδανοί, δεν είμαστε αμερικανάκια λιγούρηδες, είμαστε γαλαντόμοι, τον έχουμε τον παρά και τον ξοδεύουμε.
Έτσι λοιπόν στην ύποπτη-υπόδικη στην χώρα μας SIEMENES, της δώσαμε τον ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ ΤΟΝ ΟΤΕ.
Γι’ αυτό Συνέλληνες γρηγορείτε, ένα σκάνδαλο μεγάλο να κάμετε και σωθήκατε……….!
Γι’ αυτό Συνέλληνες γρηγορείτε, ένα σκάνδαλο μεγάλο να κάμετε και σωθήκατε……….!
Γι’ αυτό Συνέλληνες γρηγορείτε, ένα σκάνδαλο μεγάλο να κάμετε και σωθήκατε……….!
Γι’ αυτό Συνέλληνες γρηγορείτε, ένα σκάνδαλο μεγάλο να κάμετε και σωθήκατε……….!
Να δείτε που ο επόμενος θα πάρει την ΔΕΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΗΜΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αστυνομικος χτυπηθηκε απο εξοστρακισμο της σφαιρας και απο μια ζαρντινιερα που επεσε επανω του..
Αντρέα κάνεις ενα λάθος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαροχές δεν σημαίνει "καταβύθιση της οικονομίας". Το αντίθετο!
Οι παροχες ενισχύουν την αγοραστική δυναμη των καταναλωτων και ισχυροποιούν την οικονομια.
Γιατι εισαι κατά των παροχών? Αυτός δεν ειναι ο πραγματικός ρόλος του κράτους? Δεν το καταλαβαίνω...
φιλικά
Χρηστος Καρρας
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΕΠΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΕΦΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΒΕΛΟΓΡΑΦΗΜΑ.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΙΕΦΕΡΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
ΜΕ ΑΗΔΙΑΣΕΣ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΑΝ ΠΕΝΤΕ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΓΩ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ.
ΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ?
ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ Σ΄ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΠΟΙΟΣ ΜΕΓΑΛΟΣΧΗΜΩΝ ΜΠΗΚΕ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΤΕ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ ΚΑΚΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ.
ΠΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ?
ΠΟΙΟΣ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΥΤΑ.
ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΠΛΗΡΩΝΩ ΣΑΝ ΜΑΛΑΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΤΗ ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑ ΚΑΤΙ ΒΟΥΤΗΡΟΜΠΕΜΠΕΔΕΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ , ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΠΟΥ ΘΑΡΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ.
ΜΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΚΟ ΤΟΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΥΜΕΝΕΣΤΕ ΤΟ ΤΟΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΟΥΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΛΕΤΕ .
ΑΠΛΑ ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΕΦΤΩ ΣΤΗ ΠΑΓΙΔΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΕΝΑΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΙΩΣ.
ΜΗ ΒΙΑΣΤΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΙΑ ΧΟΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
ΦΤΑΣΑΤΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΤΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ' ΑΓΙΑΝΝΗ ΟΠΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ.
ΜΑΣ ΓΥΡΝΑΤΕ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ.
ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ.
ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΒΛΕΠΕΤΕ.
Ο ΛΑΟΣ ΟΠΩΣ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΟΥΧΕΤΕ ΤΗ ΤΥΧΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ.
ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΜΑΣ.
ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΣΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ.
ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΛΑΔΗ Ε ΣΠΑΣΤΕ ΤΟΝ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΤΟΝ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ .
ΘΑΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΖΗΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ.
ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΞΕΒΡΩΜΙΣΤΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΩΣΕΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΣΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΡΑΖΕΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΤΕΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ.
ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΟΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ.
ΔΕΝ ΣΩΖΕΣΤΕ ΜΕ ΣΤΑ ΓΥΑΛΙΝΑ ΚΛΟΥΒΙΑ ΣΑΣ , ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΑΣΦΥΞΙΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΠΑΜΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ.
ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΟΤΡΕΠΩ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΟΧΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΕΙΤΕ.
ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒEΤΕ; ΜΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΤΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
ΚΑΛΑ ΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΣ μιλάει στο πνεύμα "Δεν ελπίζω πως θα εισακουσθώ." (γιατί λοιπόν να μην είναι ισόμισθοι με τους βουλευτές όλλοι οι πολίτες αυφού στο ίδιο πολιτικό έργο συνεισφέρουν?) "Αλλά δεν θα ήθελα στο μέλλον να συναντήσω και πάλι, σιωπηλούς σήμερα, (Και τι μπορείς να κάνεις αφού δεν εισακούς) "..πολίτες που ... λένε: «Κάντε κάτι».
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τ' άλλα από καφενείο σε καφενείο για να αυτοεπιβεβαιώνουμε την ὐπαρξη του μάταιου του μη εισακουσθέντος.
Το δε "Δεν ελπίζω πως θα εισακουσθώ." δεν είναι μια υπεκφυγή για την ανάληψη ευθύνης συντονισμού για νομοθετική πρωτοβουλία?
Aγαπητοί-ες μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος δεν γνωρίζει το παρελθόν του να μαθαίνει από τα λάθη του και να τα διορθώνει, δεν μπορεί στο μέλλον να πορευθεί με επιτυχία. Για αυτό σας παραθέτω ορισμένα ιστορικά γεγονότα:
H ρουφιανιά, ο δοσιλογισμός, η παραπληροφόρηση, το ψέμα, το πλιάτσικο του τόπου ανέκαθεν ήταν τα προσόντα της δεξιάς. Με το παραπλανητικό σύνθημα, ψηφίστε μας και θα σας φέρουμε τα παιδιά σας πίσω, αφού καπηλεύτηκαν τη κούραση του λαού από τους συνεχείς πολέμους κέρδισαν τις εκλογές (Λαϊκό κόμμα λεγόταν τότε)συνεπικουρούμενοι από φιλοβασιλικούς ακροδεξιούς, ακροαριστερούς και παπάδες το 1920 και έκαναν πρωθυπουργό το Γούναρη( τον κρέμασε ο Πλαστήρας μαζί με τους άλλους 5 στο Γουδί). Έτσι κατόρθωσαν να κερδίσουν το μεγαλύτερο πολιτικό μετά το 1821, αυτόν που δημιούργησε την Ελλάδα των 2 Ηπείρων και των 5 θαλασσών. Βέβαια όχι μόνο δεν σταμάτησαν το πόλεμο αλλά οδήγησαν τη χώρα στη μεγαλύτερη καταστροφή και στον ακρωτηριασμό της.
Μετέπειτα είχαμε φασιστικές δικτατορίες ( Μεταξάς, Παπαδόπουλος) προδοσία και διαμελισμό της Κύπρου, χωρισμό των Ελλήνων σε εθνικόφρονες και μιάσματα όλα έργα των δεξιών ακροδεξιών και των βασιλοφρόνων.
Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας είχαμε καινούργιες σελίδες δόξας με τον άλλο τον αρχιαποστάτη το τυμβωρύχο που είχε μαζέψει όλα τα αρχαία για να τα διασώσει (έτσι έλεγε)και που τον εξανάγκασε ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου να τα δωρίσει στο κράτος,να περισωθούν τα προσχήματα και να μη τον βάλει φυλακή. Που παίρνει τρεις συντάξεις αλλά ήθελε να φτιάξει το ασφαλιστικό. Δηλαδή να μη παίρνει κανένας σύνταξη παρά μόνο οι κουμπάροι. Που ήθελε να μικρύνει το Δημόσιο γιατί έλεγε ότι ήταν ζημιογόνο. Αλλά όλους τους δικούς του τους έχει τακτοποιήσει στο Δημόσιο. Που ήθελε να πουλήσει ολόκληρο τον ΟΤΕ 450 εκατ δολλάρια. Τον Ιούλιο 2007 το κράτος μόνο από το 5,3% του ΟΤΕ εισέπραξε 840 εκατ δολλάρια ή 600 εκατ ευρώ.
Αυτά τα μεγάλα επιτεύγματα μήπως σας θυμίζoυν άλλα σύγχρονα έργα της δεξιάς; αναξιοκρατία, διαφθορά, μίζες, κουμπάροι, ομόλογα, υποκλοπές, Πακιστανοί, αναψυκτήρια, βατοπαίδια κλπ;
Έλληνες ξυπνήστε ρημάζουν το τόπο οι δεξιοί και τα δεκανίκια τους. Μόνο η μεγάλη Δημοκρατική Προοδευτική Παράταξη το ΠΑΣΟΚ, μπορεί να βγάλει τη χώρα από τη κρίση και να καθαρίσει τη κόπρο του Αυγεία που έχει συσσωρεύσει η δεξιά μάστιγα.
Η δεξιά όταν έβλεπε ότι κατρακυλάει και ότι τους έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος τι απατεώνες συκοφάντες και κλέφτες είναι, πάντοτε επεδίωκε την ανωμαλία στο πολιτικό βίο της χώρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποιοι σαν και σενα-που ειχαν καποτε την εξουσια η που τελος παντων εχουν ενα δημοσιο λογο που "μετραει"-θα κανουν καποτε την αυτοκριτικη τους? Γιατι μας τα πρηζετε καθε τοσο ψαχνοντας αλλου τους φταιχτες και οχι στην αφεντια σας. Ρωτησες ποτε ενα παιδι που εφαγε καμμια 15αρια χρονια στα θρανια διαφορων ΑΕΙ γιατι δουλευει τελικα σερβιτορος? Αειντε παρακατω γιατι σας βαρεθηκαμε. Πανε κανε τον συμβουλο σε καμμια ρωσσια και ασε μας στο χαλι μας..
ΑπάντησηΔιαγραφήRE PALIOKOYRADI PALI MALAKIES LES???ANTE BOULOSTO KOPRITH
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ καλά τα λες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά τα πρόβατα ζητούν αρχηγό.
Θα το κάνεις;
Τι θυμήθηκα, αλλά και τι σου είναι αυτές οι συμπτώσεις βρε παιδί μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτις 3/1/2009, Σάββατο μεσημέρι και ώρα 13.49, εκεί κάπου πρόλαβα, μάλλον άκουσα, Το Γεγονός, στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash.
Κάποιος κύριος Τσουκαλάς, για τον οποίον δεν γνωρίζω περισσότερα, έδινε συνέντευξη αλλά ήμουν άτυχος που δεν άκουσα όλα όσα είπε., γιατί ο κύριος αυτός αποδείχτηκε Μέγας Προφήτης.
Άκουσα όμως τον Προφητικόν Λόγον Του, διότι προς το τέλος της συνέντευξης του και σε στιγμή που είχαν αρχίσει οι αποχαιρετισμοί με τον παρουσιαστή, του ζητά ο παρουσιαστής, να κάνει μια ευχή για τον καινούριο χρόνο το 2009.
Και τι απάντησε ο Κάφρος;
Εύχομαι να είναι το ίδιο Εκρηκτικό όσο ήταν το 2008 στα τελευταία του……..
Τα συμπεράσματα του μπορεί να βγάλει ο καθένας ελεύθερα …….
Που και ποτε ειδατε κυριε Ανδριανοπουλε τη τιμη των καυσιμων στα βενζιναδικα να μειωνετε αναλογικα με τη μειωση της διεθνους τιμης του πετρελαιου?Για να γινει αυτο πρεπει να υπαρχει υγιης ανταγονισμος και οχι τα καρτελ που βλαιπουμε καθημερινα.Πια αμεροληπτη αρχη αυτα θα τα επιβαλει?Οσο για το αδυφαγο και καιροσκοπικο κρατος πολλα μπορουμε να πουμε.Με τη τακτικη της βιαιης ανακατανομης των εισοδηματων που επιχειρει δημιουργει μια εκρικτικη κατασταση στη κοινωνια με απροβλεπτες συνεπειες,εαν δε σε αυτο προσθεσουμε και την απληστια των κρατικοδιαιτων πιστευω οτι οδηγουμαστε σε ακραιες καταστασεις.ΣΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κ. Ανδριανόπουλε, ενώ στην αρχή της επιστολής σας μας τα λέτε καλά, κάπου εκεί με την ελεύθερη- ασύδοτη αγορά μας τα χαλάτε. Δυστυχώς για σας και ευτυχώς για μας τους υπόλοιπους είναι γνωστό πως προκλήθηκε η κρίση των ενυπόθηκων δανείων στην Αμερική. Καμία απολύτως πίεση δεν άσκησε η κυβέρνηση Μπους στις χορηγήσεις δανείων. Εδώ και μια 20ετία περίπου έχει καταργηθεί στις ΗΠΑ κάθε κρατική παρέμβαση στο όνομα της ελεύθερης αγοράς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή κ. Ανδριανόπουλε ο νεοφιλελεύθερος Μπους υποχρέωσε τις Αμερικάνικες τράπεζες να χορηγούν στεγαστικά χωρίς εγγυήσεις; Φταίει δηλ. η κρατική παρέμβαση για την κατάρευση της συγκεκριμένης αγοράς και όχι η απουσία του ρυθμιστικού ρόλου της αρμόδιας κρατικής Αρχής;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ'όλα τα άλλα συμφωνούμε και κυρίως στο ότι αντί να αλλάζουμε απόψεις θέλουμε να αλλάξουμε την πραγματικότητα.
ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ. ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ
Ανδρέα δεν συμφωνώ με την νεοφιλελευθερη άποψη της ρύθμισης των πάντων από τις αγορές.
Η απορύθμιση των οικονομιών και η πόρτα της οικονομικής κόλασης είναι αποκύημα των μηχανισμών των ρηγκανόμικς.
Βέβαια αναγνωρίζω την ιδεολογική καθαρότητα σου εν αντιθέσει με τους λαικιστές της δεξιάς.
Ο πολίτης όμως Ανδρέα ψηφίζει ελπίζοντας σε εφαρμογή καθαρών προγραμμάτων και ισονομης -δίκαιης πολιτικής.
Ο πολίτης δεν έχει φωνή ουτε δυνατότητα πράξεων αντιλόγου στα τεκταινόμενα από μια κλειστή κάστα πολιτικών της αρπαχτής οι οποίοι διαθέτουν κάθε θεσμικό μέσο επιβολής των πράξεων και παραλήψεων τους σήμερα και ισχυρούς χρηματοδότες.
Θεωρείς δίκαιη κοινωνία την κοινωνία όπου διαφθείρονται συνειδήσεις, εκμαυλίζονται οι άνθρωποι, υπουργοί έχουν οφ σορ .
Ησουν κυβερνητικό στέλεχος, ρωτώ έθεσες ή επεβαλες ποτέ κανόνες ηθικής και ουσιαστικής ενημέρωσης στα νταβατζοκάναλα;
Ποιός πολιτικός έθεσε επί τάπητος το θέμα των στρεβλώσεων της αγοράς από τα καρτέλ.
Ποιές τιμές παραγωγού λαμβάνουν οι αγρότες σήμερα.
πχ το ελαιόλαδο στον αγρότη 2 € στα πολυσουπερμάρκετ 7€
το σιτάρι το ιδιο κλπ
Η Σωτηρία αν έλθει στις οικονομιες σήμερα θα έλθει από την κευνσιανή πρακτική των κυβερνήσεων.
Η ανερμάτιστη οικονομική πολιτική του Αλογοσκούφη, διέρρηξε τον κοινωνικό ιστό της χώρας δημιούργησε χάσματα στον παραγωγικό τομέα και μεγάλη στρέβλωση των αγορών.
Το Εισόδημα των νοικοκυριών φθίνει κάθε επόμενο έτος της νέας κατ΄ευφημισμό διακυβέρνησης.
Οι επιχειρήσεις αγκομαχούν και συνθλίβονται πλήν των καρτέλ.
Ανδρέα δεν φθάνουν αυτά, αλλά ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ δημιουργείται ένα κλίμα ανασφάλειας των πολιτών, ώστε να διαθλαστούν οι αιτίες και τα αποτελέσματα της πολιτικής της ΝΔ.
Επιτέλους ο πάτος είναι πάτος
και μαζεύει κατακάθια .
Ας βάλουν μυαλό οι βατοπεδινοί κομησάριοι, ας χώσουν 5-6 στην ψειρού από τη νομεγκλατούρα τους σύντομα
και μετά ας ζητήσουν ξανά την ψήφο μας.
Η Ευθύνη Ανδρέα επιμερίζεται, όμως ο λαός έχει μικρό μερίδιο.
Στη δημοκρατία οι κυβερνήσεις έχουν αποκλειστικά σχεδόν την ευθύνη.
Ο Γεώργιος Α. Παπανδρέου έχει δείγματα ορθού και αποτελεσματικού λόγου και πράξης.
Αυτός έβαλε την Κύπρο στην ΕΕ.
Ευτυχώς ο λαός δεν παραπλανάται πλέον θα δώσει στο ΠΑΣΟΚ αυτοδύναμη κυβέρνηση για την έξοδο της χώρας από την κρίση.
Ανδρέα χρειάζονται μεγάλες ανατροπές ή θα είσαι με αυτές ή θα βρεθείς απέναντι.
Διάλεξε.
ΕΝΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
ΑΠΛΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
Μέσω του PRESS-GR
Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΚΑΡΠΑΖΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΥ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ Ο ΟΜΠΑΜΑ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ ΜΟΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΩΝ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΜΙΑ-ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ-ΣΚΟΠΙΑ-ΙΡΑΚ-ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΒΟΥΛΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΦΙΛΟ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ.
Ευτυχώς είσαι και εσύ κ. Ανδριανόπουλε και διαβάζουμε κάποιο σοβαρό άρθρο, επειδή σχεδόν όλα τα υπόλοιπα κρύβουν κάποιον τέως σταλινικό κνίτη η μαοικό του 70. Αυτού του επιπέδου είναι το 90 τοις εκατό των δημοσιογράφων των Μ.Μ.Ε. Ολοι αυτοί έχουν πάρει τα πτυχία τους χωρίς να διαβάσουν μεσω των κομματικών νεολαιών με συναλλαγές με τους καθηγητές. Το μένος εναντίον σας δείχνει την αδυναμία τους να απαντήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν οι περισσοτεροι που εκαναν σχολιο πιστευετε οτι κανατε αντιπαραθεση με επιχειρηματα μαλλον κοροιδευετε τον εαυτοσας.σχεδον ολοι πασοκιαδες μεχρι μεδουλι γνωστοι αδιαφοροι.ΑΛΛΑ εσεις οικονομολογε αλλα παρολα αυτα αγνωστε κατι πηγατε να κανετε και να πειτε αλλα στο τελος δειξατε την μικροτητα σας και τελικα την κατ εμε ασχετοσηνη σας (με ολο το σεβασμο)οταν λετε οτι η εξοδος απο τηνκριση ειναι το πασοκ.Σας παρακαλω ελεος μορφωμενος ανθρωπος.
ΑπάντησηΔιαγραφήden "poylaaei" allo o "nsxhmatismos"?
ΑπάντησηΔιαγραφήden ntreposaste??? koroideyete ton kosmo gia 30 eyro??/ ayta elegan oi prainofrouroi tou dr koutsoukou stin Milioni se kati "dimoesiogrfius "aristerous me dexia tsepi" !
O "pragmatikos anasximatismos" meta tis ekloges ...
GIATI KANENAS DEN PIEZEI GIA EKLOGES???
OLOI TROME??
Tora trexte stin rigilis gia kanena taliro...
Kiti Pasp
Αντε πάλι ο Αντρίκος ...
ΑπάντησηΔιαγραφήτι μας λέει αυτή τη φορά "καντε κίνημα ζητήστε μου να επιστρέψω να σας σώσω"
Αντε σώσε κάναν αλλον αυτή τη φορά εμάς μας έσωσες όταν ησουν στην κυβέρνηση τελευτάι φορά.
Α ναι και βέβαια δεν μας λέει ότι σίγουρα δεν φταίνε οι κουκουλοφόροι για το χθεσινό αφού κατά την προχθεσινή δημοσίευση του Ανδρεά αυτοί βρίσκονται τώρα στα χιονοδρομικά ....
Μπιτ μυαλό ο Ανδρέας αλλά ...
θέλει να μας σώσει ...
Ρε "κύριε" της γενιάς των 5.000 ευρώ, γλώσσα έχεις, αλλά μπαλάκια δεν έχεις.Γιατί άν θες να γίνουμε Αμερικανάκια θα πρέπει να μας πεις με όνομα και επώνυμο ποιοι κλέφτες πολιτικοί έπρεπε να είναι ήδη στον Κορυδαλλό.Αν υπήρχε δικαιοσύνη όπως και στην Αμερική η μισή Βουλή θα ήταν μέσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί για αυτό σου φταίνε τα τσογλάνια που σπάνε τις βιτρίνες.Τόσα χρόνια όμως εκατοντάδες Έλληνες χάθηκαν στους άθλιους δρόμους επειδή τα λεφτά των διοδίων έγιναν βίλες.Χάθηκαν επειδή αντί για νοσοκομεία κάποιοι έφτιαχναν πισίνες.Και επειδή τόσα χρόνια το εκπαιδευτικό σύστημα αντί για μαθητές έφτιαχνε τσογλάνια.
Είσαι τόσο βλαξ Ανδριανόπουλε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΉ προσπαθείς να θολώσεις τα νερά;
Ή απλά νομίζεις ότι έχεις να κάνεις με βλάκες;
ΒΛΑΚΑΣ είσαι Ανδριανόπουλε, ξεπουλημένε, αν πιστεύεις κάτι τέτοιο.
Ένα μικρό παράδειγμα. Γράφεις:
"Πως γίνεται να τους ενοχλεί η διαφθορά των μεγάλων κι εντούτοις να αγωνιούν για το ενδεχόμενο να μην μπορούν να εξασφαλίσουν το ίδιο επίπεδο ζωής με τους γονείς τους."
- Μα τι λες ανόητε; Κατάλαβες τι γράφεις; Φυσικά τους ενοχλεί η διαφθορά των μεγάλων και παράλληλα θέλουν μια καλύτερη ζωή... Μια καλύτερη ζωή -ζώον Ανδρίκο- δεν έχει να κάνει με διαφθορά, βλάκα!
Δουλειά θέλουν οι νέοι. Με τη δουλειά τους θέλουν να ζήσουν την καλύτερη ζωή. Και συ τους "διδάσκεις" σ' αυτό το κείμενό σου πως ΜΟΝΟ με διαφθορά θα κερδίσουν τη ζωή τους;;;
Δεν έχεις τσίπα πάνω σου καραγκιόζη!...
ΥΓ.
Ανδρίκο, ΕΣΥ τι δουλειά κάνεις;;; Θα μας γράψεις κάνα κειμενάκι για τη δουλειά σου;;; Από αυτή τη δουλειά που βγάζει το ψωμί της οικογενείας σου!!!
Καλώς, μην κάνετε τίποτε Κύριε Ανδριανόπουλε, μιας το φταίξιμο είναι και πάλι σε μας τους πολούς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟύτως ή άλλως, ακόμη και όταν κάνατε κάτι, αυτό δεν ήταν ποτέ προς το συμφέρον του συνόλου αλλά της δικής σας κάστας των φωτισμένων.
Ένας 65άρης
5 Ιανουάριος 2009 1:26 μμ
---
Ρε φίλε, ποιος είναι φωτισμένος; Ο Ανδρίκος Ανδριανόπουλος;;;
Α, μάλιστα! Γι' αυτό τώρα τελευταία ζούμε στα σκοτάδια!!!
5 Ιανουάριος 2009 1:37 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφή---
Σιγά μην σ' απαντήσει!!!!
Μα, από αυτά τα λεφτά που μας τρώνε στα καύσιμα, παίρνει κι ο Ανδρίκος το λαμόγιο!
Ας μας πει λοιπόν, τι δουλειά κάνει;;;;;
Μπράβο Ανδριανόπουλε!! Επι τέλους κάποιος λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Μην σε νοι΄ζουν οι ύβρεις. Θα βργούν και πάλι οι κομλεξικοί να σε βρίσουν. Αυτό όμως δείχνει πόσο τους πονάνε όσα λές. Δεν έχουν επιχειρήματα. Μόνο ανώνυμες κραυγές και ύβρεις. Και πάλι μπράβο...
ΑπάντησηΔιαγραφή5 Ιανουάριος 2009 1:53 μμ
---
Γλείψε γλείψε!
Μόλις τον κάνει υπουργό ο Γιωργάκος της Μαργαρίτας, θα σε βολέψει και σένα ξεφτίλα!!!!!
μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου μηπως ξέρεις ποσοι οταν σε βλέπουν ή ακούν τις παπαριές σου ξύνουν τα......
ΑπάντησηΔιαγραφή5 Ιανουάριος 2009 2:22 μμ
=======
Πόσοι; Όλοι! Εκτός από τους γλείφτες...
ΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ Κ. ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟ, ΓΙΑΤΙ ΛΙΓΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΛΟΥΝ ΣΩΣΤΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝάτα πάλι τα πτωχά αριστερούλια που ονειρεύονται Κεϋνσιανές θεωρίες και παρεμβάσεις του κράτους. Φιλελευθερισμός αγαπητοί μου, ΔΕΝ σημαίνει "ασύδοτη" αγορά, όπως προπαγανδιστικά και εκ του πονηρού διακηρύττετε, αλλά μια αγορά που υπόκειται σε ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΟΥΣ κανόνες ελεύθερου ανταγωνισμού, οι οποίοι εφαρμόζονται από όλους ανεξαιρέτως, προς όφελος ΟΛΟΥ του κοινωνικού συνόλου. Η εφαρμογή και τήρηση των κανόνων αυτών, είναι μέριμνα του κράτους, το οποίο κρατάει για τον εαυτό του ΜΟΝΟ το ρόλο του διαιτητή και ΟΧΙ του παίκτη. Όταν το κράτος αμελήσει για τον οποιοδήποτε λόγο να ανταποκριθεί στο ρόλο αυτό, τότε έχουμε τα φαινόμενα κρίσεων όπως αυτή που βιώνουμε τώρα. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί η παρούσα κρίση να θεωρηθεί ότι είναι αποτυχία του φιλελευθερισμού, όσο και αν αυτό αποτελεί τον ευσεβή πόθο των ανά τον κόσμο αριστεριστών, διότι απλούστατα ΔΕΝ εφαρμόστηκε φιλελευθερισμός, αλλά κρατισμός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιό λόγο όμως το κράτος να κρατήσει για τον εαυτό του μόνο το ρόλο του διαιτητή και να μην αναμιχθεί ενεργότερα στη διαμόρφωση των οικονομικών συνθηκών; Μα διότι ο ΜΟΝΟΣ επιχειρηματικός κίνδυνος που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, είναι αυτός του απλού εισοδηματία από τους φόρους που αποκομίζει από τις υγιείς επιχειρηματικές δραστηριότητες των πολιτών του. Τον πλούτο ενός κράτους ΔΕΝ το φτιάχνει το ίδιο, αλλά οι πολίτες του. Από τα εισοδήματα λοιπόν που προσπορίζεται το κράτος μέσω των φόρων, μπορεί να ασκήσει κοινωνική πολιτική σε υγεία, παιδεία, υποδομές κλπ. Όσο πιο πολλή οικονομική δραστηριότητα υπάρχει, τόσο πιο πολλούς φόρους εισπράττει το κράτος, άρα τόσο πιο πλούσιο γίνεται. Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να ασκούν κοινωνική πολιτική. Δεν είναι η δουλειά τους αυτή. Ούτε υπάρχουν για να δίνουν δουλειά σε εργαζόμενους. Δουλειά τους είναι να παράγουν πλούτο, από τον οποίο (μέσω των φόρων), ωφελείται τελικά όλη κοινωνία.
Υπάρχουν δύο είδη φιλελεύθερων προσεγγίσεων (χονδρικός διαχωρισμός, αλλά ισχύει κατά το πλείστο). Ο "σκληρός" φιλελευθερισμός, που εφαρμόζεται κυρίως στην Αμερική και ο κοινωνικός φιλελευθερισμός που περιέχει μεγαλύτερη κοινωνική προστασία και εφαρμόζεται κυρίως στη Ευρώπη, τον Καναδά και την Αυστραλία και του οποίου ένθερμος υποστηρικτής, είναι ο Καραμανλής, και αρκετά στελέχη της ΝΔ, αλλά και του ΠΑΣΟΚ. ΔΕΝ υπάρχει χρυσή συνταγή επιτυχίας. Η οικονομία δεν είναι μονοσήμαντο στοιχείο, αλλά υπόκειται εν πολλοίς στη θεωρία του χάους. Ως εκ τούτου μια δυνητική χρυσή τομή θα ήταν η εφαρμογή ΚΑΙ των δύο τάσεων, προσπαθώντας να αποκλείσουμε, ή έστω να απαλύνουμε τις όποιες παρενέργειές τους. Αυτό όμως απαιτεί συστράτευση ΟΛΩΝ των πολιτών και όχι κομπλεξική εμμονή σε ιδεοληψίες, που ούτως ή άλλως πετάχτηκαν στον κάλαθο των αχρήστων της Ιστορίας.
Δυστυχώς όμως εδώ στο Ελλαδιστάν, νοιώθουμε το έδαφος να φεύγει κάτω από τα πόδια μας, μόλις ακούσουμε για φιλελεύθερες επιλογές. Και ο λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι διότι νοιώθουμε ανασφάλεια για τον εαυτό μας και θέλουμε ένα κράτος-προστάτη (βλέπε νταβατζή) να μας "προστατεύει". Κοντολογίς θεωρούμε τον εαυτό μας ΑΝΙΚΑΝΟ να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του στίβου του ανταγωνισμού. Εκεί ακριβώς εδράζεται και η προπαγάνδα της Αριστεράς:"Ελάτε σε μένα να σας εξασφαλίσω τα πάντα και να σας δίνω 3.000 ευρώ τον μήνα. Σε μένα και μόνο σε μένα, θα έχετε ΟΛΑ τα δικαιώματα και ΚΑΜΙΑ υποχρέωση." Ο σοσιαλισμός άλλωστε, είναι όπιο υποσχέσεων. Και το πόπολο παραμυθιάζεται ασύστολα. Όμως όπως είπε και ο Ονορέ ντε Μπαλζάκ,"όταν η αλήθεια κλείνει τα μάτια της, η καταστροφή ανοίγει τα δικά της".
Δυστυχώς λοιπόν για εσάς αγαπητοί μου αριστερούληδες, ο Ανδριανόπουλος έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο στις επισημάνσεις του και αντί να τον μέμφεστε που τολμά να λέει αλήθειες που πονάνε, χρησιμοποιήστε τις επισημάνσεις του ως εφαλτήριο της δικής σας σκέψης. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε σε όλα. Αρκεί να εξοβελιστεί ο δογματισμός από τη ζωή μας.
καλά που υπάρχουν και οι ιδέες σου Αντρέα και λύσαμε το πρόβλημα δυσκοιλιότητας που μας ταλαιπωρεί
ΑπάντησηΔιαγραφή"Σε καμία περίπτωση όμως δεν μπορεί η παρούσα κρίση να θεωρηθεί ότι είναι αποτυχία του φιλελευθερισμού, όσο και αν αυτό αποτελεί τον ευσεβή πόθο των ανά τον κόσμο αριστεριστών, διότι απλούστατα ΔΕΝ εφαρμόστηκε φιλελευθερισμός, αλλά κρατισμός"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά τα λες, έγινε σοσιαλισμός για τους πλούσιους.Όλες οι πολυεθνικές ζητάνε κρατική παρέμβαση και ασκούν μονοπωλιακές πρακτικές.
Και βέβαια αν η οικονομία ήταν σε περιβάλλον ελεύθερου ανταγωνισμού δε θα έπρεπε να υπάρχουν εταιρίες τέρατα με χιλιάδες υπαλήλους που βαρύνονται από ένα τεράστιο γραφειοκρατικό κόστος.Τελικά συμφωνείς με του κομμουνιστάς: κάτω τα ντόπια αι ξένα μονοπώλια!!