GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Οι "άλλοι", εμείς και τελικά όλοι μας...

. Από τον Νίκο Προμπονά Συγγραφέα – Σκηνοθέτη . Κατ΄αρχάς οφείλω να ευχαριστήσω το press-gr για την φιλοξενία των εορταστικών σκέψεών μου. Δ...

.
Από τον Νίκο Προμπονά
Συγγραφέα – Σκηνοθέτη

.
Κατ΄αρχάς οφείλω να ευχαριστήσω το press-gr για την φιλοξενία των εορταστικών σκέψεών μου. Δευτερευόντως οφείλω να ευχαριστήσω και τον κο Κοντονάτσιο για τις δικές του σκέψεις. Διαφωνώ απόλυτα μαζί του, θεωρώ όμως ότι πρέπει να αγωνίζομαι για το δικαίωμά του να μιλά και να γράφει (Βολταίρος περί διαφωνίας κλπ), αλλά προκαλούμαι και με ιδιαίτερη χαρά θα απαντήσω στις σκέψεις του καθόσον αυτές επιρρωνύουν την άποψή μου ότι για τους «βιτρινοθραύστες» και «μολοτωφορίπτες» νεαρούς την μεγαλύτερη (αν όχι τη μόνη) ευθύνη έχουν οι αδιάφοροι γονείς και οι ανεύθυνοι εκπαιδευτικοί.
Αγαπητέ Κύριε Κοντονάτσιε (Μαθηματικέ / Μηχανικέ), εδώ δεν πρόκειται περί απειροστικού λογισμού ή περί γεωμετρικών τόπων. Εκτιμώ ότι και εσείς έχετε διδάξει σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα όπως και εγώ κάποια χρόνια (στο εξωτερικό όταν δε ακόμα ζούσα την πλάνη της Αριστεράς).
Ο Πυθαγόρας έλεγε «Μέχρι ο Μαθητής να μάθει να μιλά, μόνον …θόρυβο κάνει.» και προσέθετε «Έχουμε δύο αυτιά κι ένα στόμα, για να ακούμε διπλάσια απ’ όσα λέμε.» Στην Μυσταγωγία δε του Πυθαγόρα οι αρχάριοι ονομάζοντο «Ακουσματικοί» γιατί για δύο χρόνια μόνο άκουγαν χωρίς ούτε καν δικαίωμα ομιλίας. Να σας θυμίσω ότι ο ρήτορας Ισοκράτης ζήτησε διπλή αμοιβή από τον Καρεώνα που ήταν φλύαρος και ήθελε να σπουδάσει κοντά του. Και όταν αυτός του ζήτησε τον λόγο, ο Ισοκράτης είπε, τον ένα μισθό για να μάθεις να μιλάς και τον άλλο για να μάθεις να σιωπάς.
Ο λόγος για τον οποίο σας αναφέρω τα παραπάνω είναι απλά για να σας επισημάνω ότι ο μαθητής – φοιτητής οφείλει να «υποτάσσεται» (επαναλαμβάνω υποτάσσεται) στην γνώση, τη μέθοδο και την παιδευτική του δασκάλου του, διότι δεν έχει ακόμη την γνώση ώστε να έχει γνώμη. Δεν δύναται να κρίνει και να συγκρίνει ούτως ώστε να κατακρίνει ή να εγκρίνει. Και αυτό απλά διότι δεν είναι ακόμα ώριμος. Κάποια στιγμή βέβαια θα γίνει αλά όχι όσο δεν ξέρει τι έχει στο βρακί του.
Τα δικαιώματα αγαπητέ Κύριε Κοντονάτσιε δεν διεκδικούνται «στο δρόμο» ούτε κατακτώνται μέσα από «συλλογικούς αγώνες». Επιτυγχάνονται μέσα από σκληρή «ατομική προσπάθεια» και «βαρειά εργασία» με μελέτη, αφοσίωση στο στόχο και το όραμα. Εσείς αν δεν «λιώνατε» κάποια παντελόνια στο ΕΜΠ ποτέ δεν θα γινόσασταν Μαθηματικός σε όσες πορείες και διαμαρτυρίες και άλλες αηδίες να συμμετείχατε.
Ακούω «τα παιδιά» αυτό, «τα παιδιά» εκείνο, για ποια παιδιά μιλάτε. Επιτρέψτε μου να σας θυμίσω ότι στην Αγγλία το όριο παραβατικότητας ανηλίκων κατέβηκε πρόσφατα στα 12 έτη και όποιος παρανομεί πάνω από αυτό το όριο αντιμετωπίζεται ως ενήλικος ποινικά. Στην Αυστρία, το Βέλγιο και την Ελβετία (δεν νομίζω ότι αυτές είναι λιγότερο δημοκρατικές χώρες από την Ελλάδα) οι νέοι ασχολούνται με τα τηλεκατευθυνόμενα μοντέλα τους στις γειτονικές λίμνες όπου υπάρχουν, με το σκάκι, την κωπηλασία, το χειμερινό σκι, την μουσική και η ίδια η αυτοεκτίμησή τους δεν τους επιτρέπει ούτε ένα χαρτομάντηλο να πετάξουν κάτω στο δρόμο.
Η τήρηση της τάξης κύριε Κοντονάτσιε δεν είναι νοοτροπία καταστολής όπως λέτε. Είναι υποχρέωση όλων μας. Εσείς πόσες φορές πήρατε τηλέφωνο από το κινητό σας την αστυνομία να καταγγείλετε έναν απρόσεκτο οδηγό, ή μια ύποπτη φυσιογνωμία κοντά στο σπίτι σας; Εκπλήσσεστε; Βέβαια. Σκέφτεσαι μέσα στο αριστερίστικο παραλήρημα που κυριαρχεί στην Ελλάδα : να γίνω ρουφιάνος; Εγώ;
Σας απαντώ. Στην υπόλοιπη Ευρώπη (δεν μιλώ για την Αμερική διότι εκεί έχουν φτάσει στο άλλο άκρο : πρώτα πυροβολούν και μετά ρωτούν), τα μεγάλα φορτηγά γράφουν με ευδιάκριτα γράμματα στο πίσω μέρος τους : «Μήπως οδηγώ απρόσεκτα ή επικίνδυνα? Καλέστε τηλ τάδε». Με τον τρόπο αυτό ο κάθε οδηγός που ακολουθεί μπορεί να ενημερώσει αμέσως τις αρχές. Αδιανόητο στην Ελλαδίτσα εε;
Στην Αυστρία σε πρόσφατη επίσκεψη Ελληνικής αντιπροσωπείας της Αστυνομίας έγινε το εξής απίστευτο. (Για να μην απορείτε που το ξέρω και με χαρακτηρίσετε και κρυφο-πληροφοριοδότη της ΕΛΑΣ σας ενημερώνω ότι το διάβασα περιμένοντας την παραλαβή του νέου διαβατηρίου μου σε ένα τεύχος της Αστυνομικής Επιθεώρησης που έπεσε στα χέρια μου στην αίθουσα αναμονής του Τμήματος). Ρωτήσαν οι Έλληνες αστυνομικοί τους ομόλογούς τους « Πως αντιμετωπίζετε το πρόβλημα με τις κάμερες στην Αυστρία, γιατί στην Ελλάδα είναι μεγάλο»; Απάντηση των Αυστριακών : «Προσπαθούμε να ικανοποιούμε το ταχύτερο δυνατό όλα τα αιτήματα των συμπολιτών μας να εγκαταστήσουμε κάμερες σε όλα τα σημεία που μας ζητούν. Αυτό όμως δεν είναι πάντα εύκολο. Θα ήθελαν αν γίνεται να έχουμε μια κάμερα έξω από κάθε σπίτι, διότι διαπιστώθηκε η μείωση της εγκληματικότητας και η άμεση εξιχνίαση κάθε εγκλήματος όπου έχουμε βάλει κάμερες. Υπάρχει δυστυχώς μεγάλη λίστα αναμονής αλλά προσπαθούμε όσο μπορούμε να τοποθετούμε κάμερες για να μην διαμαρτύρονται οι πολίτες για ολιγωρία. Εσείς στην Ελλάδα πως αντιμετωπίζετε το πρόβλημα αυτό;» Απάντηση των Ελλήνων « εεεεεε χμμμ χμμμ…».
Κύριε Κοντονάτσιε εύχομαι οι δικοί σας οι «Άλλοι» που είναι 21 και 24, κατ’ αρχάς να σας ζήσουν και να τους χαίρεστε μέρες που είναι. Ελπίζω τις απαντήσεις που άρχισαν να βρίσκουν να μην τις εντοπίζουν «στους δρόμους με αγώνες μαζικούς κόντρα στα ντόπια και ξένα συμφέροντα κλπ αηδίες», αλλά ρωτώντας εσάς και τους δασκάλους τους. Αν και φοβάμαι πολύ (και αυτό είναι το πιο επικίνδυνο ) ότι αν σπάγανε και καμιά βιτρίνα ή καίγανε και κανά ΙΧ στην προσπάθειά τους να βρούνε απαντήσεις από την «κακούργα την κενωνία» εσείς κατά βάθος ίσως και να επικροτούσατε. Δεν με ανησυχούν τόσο οι βανδαλισμοί και οι καταστροφές όσο το γεγονός ότι κάποιοι πατεράδες και μανάδες δεν ρίχνουν τα χαστούκια που θα έπρεπε στα «σπλάχνα» τους.
Όσο για τους άπλυτους και αξύριστους αλήτες (που είχε πει και ο Θεόδωρος Πάγκαλος) που παριστάνουν τους εκπαιδευτικούς ας πάνε να δουν έτσι για να αφρίσουν τα δημόσια σχολεία (δημοτικά και γυμνάσια) στην Μελβούρνη και το Σύδνει της Αυστραλίας (και αυτή φασιστική Χώρα εεε) όπου εκτός από τους μαθητές που φοράνε μοντέρνες κομψές πολύχρωμες στολές και οι Εκπαιδευτικοί φοράνε το αντίστοιχο μπλαίηζερ και χρώμα του σχολείου.
Αυτοί είναι φασίστες όμως. Στην Ελλάδα οι πιτσιρίκες του σχολείου κάθε πρωί αγωνίζονται τι θα φορέσουν καλύτερο από την διπλανή, τους άσχετα αν ο πατέρας δεν έχει την οικονομική άνεση να ικανοποιήσει τα αιτήματα. Οταν φοράνε όλες την ίδια στολή όμως (με ψάθινο πλατύγυρο καπελλάκι, κόκκινη μπλούζα καφέ κλαρωτή φουσίτσα και άσπρο φουλαράκι στο λαιμό - στη Μελβούρνη σαν μοντελάκια ήταν όλες) ο ανταγωνισμός μεταφέρεται στο μυαλό και στη γνώση και όχι στα Prada και τα Armani.
Η Ελληνική καλλιτεχνική οικογένεια κύριε Κοντονάτσιε σύσσωμη σας επαναλαμβάνω απαιτεί τάξη και εφαρμογή του νόμου. Απαιτεί αν όχι την έφιππη αστυνομία που υπάρχει στην Αγγλία (και αλλού), τουλάχιστον τα έγχρωμα υδροβόλα που ανεξίτηλα σημαδεύουν για τρεις ημέρες τους ταραξίες (και πονάεεει το νερό με πίεση το έχω φάει όταν σπούδαζα στη Γαλλία, απαιτεί πλαστικές σφαίρες τώρα, όπως στους Ιταλούς Carabinieri, και όπως μου θύμισε σε ένα comment κάποιος φίλος αστυνομικά λυκόσκυλα που εύκολα μπορούν να αντιμετωπίσουν 20-25 άπλυτους το καθένα.
Σαν πρώην αριστερός σας θυμίζω ότι αριστερά δεν είναι αυτό το χάλι, αυτό είναι ένα τέρας. Monstrum horrendum, informe, ingens, cui lumen ademptum. Βιργίλιος Αινειάδα (III, 658) Ένα τρομακτικό και ασχημάτιστο τέρας, αποκρουστικό στην όψη, στερημένο Φωτός, σε μια ελεύθερη δική μου μετάφραση.
Καλή Χρονιά και καλά μυαλά για όλους μας (ιδίως για γονείς και εκπαιδευτικούς)

---------------------------------------------------

43 σχόλια

  1. Τα απόλυτα συγχαρητήριά μου για το άρθρο. Επιτέλους και μια σωστή φωνή. ΕΥΓΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΙΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΙΘΕΙΤΑΙ ΓΚΙΩΝΗΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μας είπατε κ. Προμπονά: Οι νέοι να σωπάσουν πριν ωριμάσουν. Έπειτα λέτε ότι τα δικαιώματα δεν καταντώνται "στο δρόμο" και με "συλλογικούς αγώνες", αλλά με "ατομική προσπάθεια" και "βαρειά εργασία". Έπειτα μας είπατε το παράδειγμα των ευρωπαϊκών χωρών (τήρηση τάξης, απρόσεχτοι οδηγοί φορτηγών, ενημέρωση αρχών, κάμερες σε όλα τα σπίτια). Παράδειγμα Αυστραλίας (στολές, ανταγωνισμός γνώσης).

    Φαντάζομαι ότι μετά τα 18 οι νέοι έχουν ωριμάσει και μπορούν να μιλάνε. Στο κάτω κάτω είναι αρκετά ώριμοι ώστε να ψηφίζουν.

    Ξέρεις ποιο συμπέρασμα βγάζω; Ότι δε θέλεις να σου χαλάσουν την ηρεμία σου. Τρέμεις στη σκέψη να σε ενοχλήσουν. Φοβάσαι με αυτά που βλέπεις και ζητάς δυνάμεις καταστολής, κάμερες, έγχρωμα υδροβόλα και πλαστικές σφαίρες. Δεν μπορείς να το αντιμετωπίσεις γιατί είσαι μικρός. Ή μάλλον φοβισμένος. Και συννάμα εγωιστής. "Δεν μπορεί αυτά τα παιδιά να λένε και να κάνουν τέτοια πράγματα"... ενώ εσύ στη ζωή σου θα'σουν κανάς φλώρος.

    Αντί να χαίρεσαι που υπάρχει αντίδραση σε αυτή την κατάσταση, ζητάς ηρεμία, ατομική δουλειά και σκύψιμο του κεφαλιού; Να φτάσει ο νέος 50-60 χρονών και μετά να αρθρώσει λόγο, να ανοίξει τα φτερά του να κατακτήσει τον κόσμο.
    Αμ τότε θα γίνει μούσκαρος σαν εσένα.

    Δηλ. το πρόβλημά σου είναι αυτοί που κατέβηκαν στους δρόμους και έκαναν ότι έκαναν; Εκεί εντοπίζεις το πρόβλημα;

    Πώς γίνεται σκηνοθέτης άνθρωπος να είσαι τόσο κοντόφθαλμος;

    -elmer

    ΥΓ. Αύριο να βάλουμε όλοι μαζί τις στολές μας να πάμε για πικ νικ. Και αν είναι όλα τα δάση καμμένα, δεν πειράζει. Θα στείλουμε μαζικά ομοιόμορφα γράμματα ροζ χρώματος να παρακαλέσουμε τους υπεύθυνους να κάνουν κάτι για την κατάσταση. Στη συνέχεια θα συνεχίσουμε ο καθένας τη δουλειά του με στόχο και όραμα.
    Ξέχασα να σας πω, στο δάσος που θα πάμε για πικ νικ, να μην είστε άπλυτοι. Οι άπλυτοι δε θα γίνουν δεκτοί. Αντιθέτως, θα υπάρχουν ιταλικά λυκόσκυλα να τους απωθήσουν ... ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ... ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η εκθεση των αποψεων σας κυριε Προμπονα, αποτελει πραγματικο φαρο μεσα στο μπλογκ αυτο. Ο λογος σας ειναι ο θριαμβος της κοινης λογικης. Που τοσο πολυ μας εχει λειψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ κύριε Προμπονά,η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω εσάς ή το έργο σας ούτε τον κύριο Κοντονάτσιο, απλά διάβασα το άρθρο σας και θα ήθελα αν έχετε τη καλοσύνη κάποιες διευκρινήσεις:

    1)Είμαι ένας αδιόριστος, ανασφάλιστος φιλόλογος που συμμετείχα στις πρόσφατες κινητοποιήσεις και πορείες. Εμπίπτω και εγώ στην κατηγορία "άπλυτοι και αξύριστοι αλήτες??? Αν φορούσα και εγώ ένα μπλαίηζερ θα με σεβόσασταν πιο πολύ?

    2)Επειδή δείχνετε ότι είστε πολύ μορφωμένος(με κραυγαλέο και αυτάρεσκο τρόπο,βέβαια), γνωρίζετε ότι τα όσα προτείνετε "περί υποταγής και σιωπής των ανίδεων μαθητών" έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τις επιστημονικά πορίσματα της σύγχρονης Παιδαγωγικής Επιστήμης, που εδώ και δεκαετίες απορρίπτει τα παλιά μαθητοκεντρικά συστήματα διδασκαλίας και προτείνει πιο δημοκρατικές, μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις?

    3)Μπορείτε να μου βεβαιώσετε ότι, αν μπουν κάμερες έξω απ' το σπίτι μου, θα χρησιμοποιηθούν με τον ίδιο νόμιμο τρόπο όπως χρησιμοποιούνται στην Αυστρία(όπου υπάρχει κράτος)?

    4)Η πολιτική σας πρόταση για τη βελτίωση της κοινωνίας μας είναι: η σκληρή «ατομική προσπάθεια» και «βαρειά εργασία»? Γιατί ξέρω πολλούς που δούλευαν σαν σκυλιά σε όλη τους τη ζωή για να τους πετσοκόψουν τη σύνταξη κάποιοι πατέρες του έθνους και τώρα δεν έχουν λεφτά ούτε για τσιγάρα!Όχι, κύριε, αυτή είναι η συμπεριφορά των σκλάβων που φοβούνται και δεν τολμούν να βγάλουν άχνα.Οι ελεύθεροι άνθρωποι βγαίνουν στους δρόμους και διεκδικούν το δίκιο τους...

    5)Ειλικρινά πιστεύετε ότι με την πλήρη απαξίωση της παιδείας που επικρατεί(ηθελημένα βεβαίως...)οι μαθητές αν τους βάλουμε ποδίτσες και φουστίτσες μέχρι το γόνατο,θα στραφούν αυτόματα στη γνώση και θα ξεχάσουν κάθε έννοια καταναλωτισμού??? Μήπως αυτός ο συλλογισμός είναι φαιδρός? Μήπως χρειάζονται ρηξικέλευθες πολιτικές επιλογές για να σωθεί το πολύπαθο εκπαιδευτικό μας σύστημα, που θα γίνουν (αν γίνουν)μόνο με κοινωνικούς αγώνες?

    6)Μήπως οι κοινωνικές εντάσεις δεν αντιμετωπίζονται με πράσινα άλογα (εκπαιδευμένα έστω) και με Paint Ball, αλλά με πρόληψη,με κοινωνικό κράτος και τη δημιουργία οράματος για το μέλλον των νέων?

    7)Αστυνομικά λυκόσκυλα που εύκολα μπορούν να αντιμετωπίσουν 20-25 άπλυτους το καθένα"???...... Γνωρίζετε ότι μιλάτε για συμπολίτες σας, φοιτητές, ανέργους και μικρούς μαθητές 15-16 ετών? Γιατί τέτοιο μίσος? Εσείς, ο πρώην πανεπιστημιακός, μόνο τη βία έχετε να προτείνετε σαν λύση? Τότε, με ποιό δικαίωμα αποδοκιμάζετε αυτούς που κάνουν το ίδιο και τα σπάνε?

    Λυπάμαι, αγαπητέ κύριε, αλλά μάλλον το τέρας είστε εσείς.......μπορείτε να επιστρέψετε στο εξωτερικό, δεν θα μας λείψετε καθόλου.

    Ένας εκπαιδευτικός που πλένεται συχνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια κ. Προμπονά για τον ήπιο τρόπο που εκφράζετε τις σωστές (κατ' εμέ) απόψεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Quote: Επιτυγχάνονται μέσα από σκληρή «ατομική προσπάθεια» και «βαρειά εργασία» με μελέτη, αφοσίωση στο στόχο και το όραμα. Εσείς αν δεν «λιώνατε» κάποια παντελόνια στο ΕΜΠ ποτέ δεν θα γινόσασταν Μαθηματικός σε όσες πορείες και διαμαρτυρίες και άλλες αηδίες να συμμετείχατε. Unquote.

    Μία και μοναδική ένσταση αγαπητέ κ. Προμπονά. Δυστυχώς για το Ελληνικό Έθνος, το Ελληνικό Κράτος, τον Ελληνικό λαό, τώρα πια όχι μόνο μαθηματικός, αλλά και ιατρός, και ότι άλλο θέλετε μπορεί κανείς να γίνει και ότι πτυχίο θέλετε να αποκτήσει αρκεί να δίνει το "παρών" στις πορείες, στις καταλήψεις, κ.λπ., κ.λπ.
    Αν δε συμβαίνει να είναι και συνασπίτης τότε τα πράγματα είναι ακόμα πιο εύκολα! Δυστυχώς, τώρα πια, με το διάβασμα μόνο, όλο και δυσκολότερα βλέπεις το βασικό πτυχίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ να καταλάβουμε ποιός είναι πίσω από τους κουκουλοφόρους και τους παρακινητές της αποσταθεροποίησης της Ελλάδας.

    ΠΟΙΟΣ ΧΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΑ;

    Η Ν.Δ. χάνει γιατί οι καναλάρχες την κατηγορούν ότι δεν κτυπάει αλύπητα τους κουκουλοφόρους.

    Ο Σύριζα χάνει γιατί οι καναλάρχες τον κατηγορούν ότι υποκινεί τους ταραξίες.

    Το ΚΚΕ χάνει γιατί οι καναλάρχες το κατηγορούν ότι είναι δεκανίκι της Ν.Δ. (το θράσος δεν έχει όρια).

    Το Λαός χάνει γιατί οι καναλάρχες το κατηγορούν ότι είναι δεξιό, άρα υπέρ της άχρηστης αστυνομίας.

    Και βεβαίως βλέπουμε συνεχείς δημοσκοπήσεις από το Mega, τον Ant-1, τον Alpha, τον Αλτερ και το Star, όπου όλα τα κόμματα πέφτουν εκτός από ένα που ανεβαίνει.

    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ;

    Μόνο ο ελληνο-αμερικάνος γιός της margaret chad.

    Πού είπε ΝΑΙ στο βρώμικο αμερικάνικο σχέδιο Ανάν το 2005, που είπε ΝΑΙ στην αμερικάνικη πρόταση για το όνομα Μακεδονία-Σκόπια το 2002 για τους βόρειους γειτόνους μας και που ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ σχολιάσει τις κοσμοι-στορικές συμφωνίες του Καραμανλή με τους Ρώσους για τους αγωγούς και τους Κινέζους για τα λιμάνια.

    Και μετά οι οπαδοί του πασόκ ονομάζουν ατεκμηρίωτες θεωρίες συνομωσίας τις κατηγορίες ότι ο Γιωργάκης κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ ότι του λένε οι αμερικάνοι και οι καναλάρχες υπάλληλοί τους, σε βάρος της Ελλάδας.

    Φίλοι πασόκοι, θυμηθείτε είμαστε όλοι ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Μην παρασύρεστε από τους καναλάρχες, που βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία από τους αμερικάνους.

    Αφήστε τους κομματικούς φανατισμούς και βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει καθαρά.

    Θα βρείτε αμέσως ΟΛΕΣ της απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο και συγχαρητήρια κ.Προμπονά.
    Κάποιος έπρεπε να τα πει. Τώρα είμαστε δυό, αύριο θα είμαστε τρεις
    και μεθαύριο δεκατρείς και σύντομα, πιστεύω, ο πολιτικός πολιτισμός θα πάρει την θέση της κομματικής σπέκουλας παραγωγής προλεταρίων/ψηφοφόρων, γιατί εκεί κρύβεται το μυστικό της δήθεν αντίστασης κατά της άδικης «κενωνίας», που λέτε και εσείς. Διαφορετικά δεν εξηγείται το οξύμωρο αποτέλεσμα, οι «αγώνες» κατά του «κεφάλαιου» και των «ντόπιων και ξένων κλπ μπλα-μπλά», να παράγουν συνεχώς…φτωχούς!
    Κων. Δρακάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ,ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΑΝΗΛΘΕ .

    Η ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΕΙ ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΔΕΚΤΗ.

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΙΣΘΑΝΟΜΕΝΟΣ Η ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΣΩΦΡΟΝΙΣΜΟ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ .
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ Κε ΣΚΗΝΟΘΕΤΑ - ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΟΤΙ, ΟΣΕΣ ΡΗΣΕΙΣ ΚΙ ΑΝ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ .
    ΑΠΛΑ ΕΔΡΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΝΟΣ ΑΤΟΜΟΥ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ .
    ΠΩΣ ΑΡΑΓΕ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΛΥΘΟΥΝ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ?(ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΝΟΗΘΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΒΙΤΡΙΝΟΘΡΑΥΣΤΩΝ).
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΡΙΨΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ,ΜΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΜΜΕΝΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Κο ΚΟΝΤΟΝΑΤΣΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΞ ΗΜΩΝ .
    ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΣΤΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΗΡΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ .
    ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ.
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΩΣ ΚΑΜΩΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ,Η ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΚΑΠΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ .
    ΤΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΟΤΑΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΣΟΥ ΚΑΦΕ ΣΤΗΝ ΦΑΡΔΙΑ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ , ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ?
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΞΕΡΩ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και συ "πρωην αριστερος"? Καποιον Γεωργαλα τι τον ειχες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματικά, δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείστε μαζί μας...

    Η Αγγλία, το Βέλγιο, η Γερμανία είναι χώρες μέλη της ΕΟΚ, και έχετε κάθε δικαίωμα να πάτε να ζήσετε εκεί, στον παράδεισο της ρουφιανιάς που τόσο πολύ θαυμάζετε.

    Η πόρτα είναι ανοιχτή, και τα σκυλιά δεμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κε Προμπονά θα βγούν πολλοί και θα χλευάσουν θα σε πούνε φασίστα και δεν ξέρω τι άλλο. Εγώ ξέρω ότι έχεις δίκιο. Όποιος έχει πάει στο εξωτερικό και έχει δεί σε χώρες πολιτισμένες και όχι τριτικοσμικές όπως η δική μας ξέρει.Ότι και να μας πεί ο κ. Κοντονάτσιος και ο κάθε κ. Κοντονάτσιος δεν με ενδιαφέρει και δεν με αφορά γιατί τα έχω ζήσει και τα έχω δεί με τα μάτια μου. Τι σχέση έχει η Ελλάδα με Ελβετία ,Ολλανδία , Αυστραλία κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σιγά, θα εκσπερματώσεις.
    Το μόνο που θέλεις είναι να γεράσει ο κόσμος όλος καθώς γερνάς εσύ.Παλιά που οι τεσσαρακοντούτεις ήταν γέροντες, οι κοινωνίες ήταν πιο υγιείς.Τώρα ζούμε μια αναξιοκρατική γεροντοκρατία που δυστυχώς ενισχύεται από τις προόδους της ιατρικής, με αποτέλεσμα οι πάσχοντες από αλτσχάιμερ και ψυχώσεις να έχουν υποθηκεύσει το μέλλον 3-4 επόμενων γεννεών.
    Και είσαι και ψευταράκος.Κάπου είδα ότι επαναλαμβάνεις το παραμύθι για τον αστυνομικό που πέθανε από ξύλο σε συναυλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΜΠΡΑΒΟ!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ..ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ,ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΛΟΓΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΥΚΑΡΙΑΡΑ ΤΗ ΧΩΡΑ!!!!
    ΟΠΩΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ κ.ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΘΕΣ 5-1-09 ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ALTER ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΕΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ,ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΥΛΟ ΤΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ!!!!!
    ΤΟΛΜΗΣΕ Ο κ.ΠΙΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΜΕΡΙΚΗ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΣΥΛΟΥ ΓΙΑ 2-3 ΩΡΕΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΨΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ Ο ΒΑΡΕΜΕΝΟΣ(ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΜΑ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΕΛ!!!ΟΠΟΤΕ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΠΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΤΕΛΕΙΟ:ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλα όλα αυτά αλλά καλά θα κάνουν και τα παιδιά να τα σπάνε μέχρι να εμφανιστούν ξανά ο Πυθαγόρας και ο Ισοκράτης. Εκτός αν νομίζεις πως ενσαρκώθηκαν οι τελευταίοι στο πρόσωπο σου. Μεταξύ μας όμως, δεν είναι έτσι και το ξέρεις. Εδώ πιστεύεις πως απέκτησες παιδεία επειδή αναμασάς τσιτάτα αρχαίων αντί για στίχους λαικών ασμάτων. Αυτή η κατάσταση αρμόζει στο επίπεδο σας την παρούσα στιγμή και τα παιδιά έχουν κάθε δικαίωμα να διεκδικούν ενα καλύτερο μέλλον. Ποιός θα το κάνει γι'αυτά άλλωστε, εσύ? ΧΑΧΑΧΑ! Αν δεν σ'αρέσει πολέμησε τα. Να ξέρεις όμως πως έχουν τα νιάτα με το μέρος τους ενω εσύ είσαι μαλθακός οπότε είσαι χαμένος απο χέρι. Περαστικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΧΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.
    ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΠΕΤΡΕΠΕ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΝΑ ΚΑΙΓΟΤΑΝ Η ΒΙΕΝΝΗ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΕΑΝ ΒΡΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΥΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΜΕΣΑ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ.
    ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΨΩΝΙΟ Ο ΚΑΘΕ ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ.
    ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ.
    ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΔΙΝΕ 5000 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ μια κουβέντα θα πω στον κύριο προμπονά, με τον οποίο συμφωνό για το αποτελεσμα αλλά όχι για την αιτία. Την αφορμή δεν τη συζητώ, επειδή είναι επιφαινόμενο. Τι δεν έκαναν οι εκπαιδευτικοί; Τι δεν έκαναν οι γονεις; Τίποτα! Η Πολιτεία έκανε τους γονείς και η Πολιεία και τους εκπαιδευτικούς!

    Ένα ακόμα: από τα χέρια των εκπαιδευτικών φεύγουν οι άριστοι και οι έσχατοι. Ποιος ευθύνεται για τους πρώτους και ποιος για τους δεύτερους;

    ΙΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια, άλλο ένα καταπληκτικό άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πές τα χρυσόστομε!!

    Επιτέλους κάποιος λέει την αλήθεια!!

    Μας τα έχουν πρίξει πιά όλοι αυτοί οι ψευτοδημοσιογραφίσκοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο συγγραφεας προφανως και δεν ειναι ευχαριστημενος με την "αριστεριστικη" νοοτροπια η οποια κυριαρχει σε μια δημοκρατικη χωρα.Σαν δημοκρατικη χωρα σεβεται τις επιθυμιες των πολιτων της και δεν τους εμποδιζει να επιλεξουν την χωρα που θα ηθελαν να ζησουν.Να επιλεξει λοιπον μια χωρα με υψηλα ποσοστα αυτοκτονιων, μια χωρα με υπερκαταναλωση αλκοολ η αντικαταθλιπτικων,μια χωρα οπου ενας φοιτητης θα μπορει να εισβαλει στο γυμναστηριο του πανεπιστημιου του και να καθαριζει 10-15 επειδη τον χλευασαν,μια χωρα οπου τα παιδια θα μπορουν να εχουν ενα ουζι κατω απο τα θρανια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι βάρβαροι.

    Οι βάρβαροι δεν θα ξανάρθουν απ`τα σύνορα.
    Τους εκπαιδεύουν οι σοφοί με τηλεόραση.
    Κι οι ορδές τους απ`τα παιδικά δωμάτια θα ορμήσουν.

    Π.Α. Σινόπουλος

    Για την αντιγραφή: Μάριος Αντύπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η Μπανανία μας σε κώμα (κόμμα).

    Η φανταστική ιστορία που ακολουθεί μπορεί να ακούγεται σαν το απόλυτο παραμύθι αλλά θέλω να πιστεύω ότι ανταποκρίνεται πλήρως στη σημερινή πραγματικότητα του ψευδοκράτους στο οποίο και ζούμε. (Ή όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι εγώ).
    Φανταστείτε λοιπόν δυο νεαρούς είκοσι ετών και αγνώστων μεταξύ τους. Τα μεσάνυχτα μιας Παρασκευής και κατά διαβολική σύμπτωση, αποφασίζουν να κάνουν και οι δυο διάρρηξη σε περίπτερα της οδού Σταδίου τα οποία και βρίσκονται σε κοντινή απόσταση το ένα από το άλλο. Κατά ακόμη πιο φοβερή σύμπτωση (σενάριο επιστημονικής φαντασίας δηλαδή) η Ελληνική Αστυνομία καταφέρνει και τους συλλαμβάνει αμφότερους και μάλιστα επ`αυτοφόρω!!! Τους προσαγάγουν λοιπόν στο πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα και εκεί αρχίζουν οι προβλεπόμενες διαδικασίες ήτοι: σήμανση, ανάκριση, ψιλές κλπ.
    Στην πορεία προκύπτει ότι ο ένας από τους δυο νεαρούς τυγχάνει και εγγεγραμμένο μέλος της νεολαίας ενός εκ των δυο κομμάτων εξουσίας. Πανικός!!! Όπως είναι φυσικό αρχίζουν αμέσως τα τηλεφωνήματα- παρεμβάσεις προς τον αγουροξυπνημένο διοικητή του Τμήματος τον οποίο έντρομοι κάλεσαν οι υφιστάμενοί του με το που άρχισε το μπαράζ των ενοχλήσεων.
    Υφυπουργοί, βουλευτές, νομαρχιακοί σύμβουλοι, οδηγοί και γραμματείς πολιτευτών και γενικά κάθε είδος παράγοντα και παρατρεχάμενου (που ευδοκιμούν πλήρως εν Ελλάδι) αρχίζουν να εκλιπαρούν, μεσολαβούν, απειλούν κλπ. τον ταλαίπωρο διοικητή ο οποίος κάθιδρος προσπαθεί να επικοινωνήσει με τους ανώτερούς του προκειμένου να αντιμετωπιστεί το κακό που τους βρήκε. (Στην ουσία καλείται να απολογηθεί γιατί συνελήφθη ο διαρρήκτης!)
    Ο νεαρός κομματόσκυλος λοιπόν παρουσιάζεται ως έντιμος, εργατικός, δημοκράτης και γενικά ως ένα λαμπερό κόσμημα που περιποιεί τιμή στην κοινωνία μας…μπλα μπλα Έτσι λοιπόν, μετά από μερικές ώρες, πολλές παρεμβάσεις και αφού έχει ενημερωθεί πλήρως και ο ίδιος ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης, αποφασίζεται να αφεθεί πάραυτα ελεύθερο αυτό το στολίδι της πατρίδας μας. Όσο για τον άλλο νεαρό, τον δεύτερο διαρρήκτη ντε… ε αυτόν τον έφαγε η μαρμάγκα…. (Νομίζω ότι είναι ακόμη μέσα).
    Ακούγεται σαν παραμύθι αλλά είναι παραμύθι; Δεν νομίζω. Όλοι στην Ελλάδα ζούμε και γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αν οποιοσδήποτε loser θελήσει να αποκτήσει οντότητα και προσβάσεις, τότε η μόνη λύση είναι η εγγραφή του σε κόμμα (εξουσίας κυρίως). Κάθε παράπτωμά του θα διαγράφεται συνοπτικά και με ελάχιστη τύχη πιθανόν να ανελιχθεί κιόλας σε οποιονδήποτε τομέα επιλέξει. Η αφισοκόλληση, άλλωστε, είναι πολύ πιο σπουδαίο εφόδιο από οποιοδήποτε διδακτορικό στο Ελλαδιστάν μας.
    Αυτή είναι η σημερινή κατάντια του δημοκρατικού μας πολιτεύματος. Διαφωνείτε;

    Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένο το 2009.

    Μάριος Αντύπας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι λε ρε Ελμερ Φαντ και τα άλλα τα ζώα που θέλετε τέτοιες απόψεις να μην ακούγονται και οι πιο ευγενικοί από εσάς μάλιστα να υποδεικνύετε στο συγγραφέα να πάει να ζήσει στο εξωτερικό; Γιατί, δεν γουστάρετε να ακούτε τέτοιες απόψεις; Ε, να ξέρετε ότι και μεις δε γουστάρουμε να ακούμε τις δικές σας απόψεις.

    Νομίζετε πως με τη δήθεν κωμικοποίηση των όσων λέει ο Προμπονάς (και ο κάθε Προμπονάς, φτάνει να μη σας αρέσει) καθαρίσατε; Είστε βλέπω και σεις του γκεμπελικού δόγματος: Γελοιοποιείστε τον αντίπαλο, διότι ο λόγος του τελικά δεν μένει... (και δεν αναφέρομαι στα ψέμματα, δεν είπε μόνο αυτό ο Γκαίμπελς).

    Είμαι βέβαιος ότι η έλλειψη κάθε μόρφωσης που σε διακρίνει (και αναφέρομαι στον εκπαιδευτικό αυτόν, τον έλμερ, τον ανόητο, που εμπνεύστηκε το ψευδώνυμό του από το ομώνυμο γουρουνάκι του Walt Disney) σε κάνει να τα πιστεύεις όλα τα παραπάνω;

    Κι'όμως, δεν έχεις υπολογίσει αυτό που συμβαίνει πάντοτε στη ζωή και στον ανθρώπινο εγκέφαλο (ανεγκέφαλε)! ότι μένει πάντοτε ο ισχυρός λόγος. Ο ασθενικός (ιδίως εκείνος που προσπαθεί να μειώσει τον άλλο προσπαθώντας να τον γελοιοποιήσει) εξαφανίζεται και κανείς δε τον θυμάται.

    Πλύσου εσύ ρε μούσκαρε και πάνε να ακούσεις και τίποτα άλλο πέρα από τις αριστερο-τοπικιστικές μαλακίες που έχεις μάθει να ακούς από το πρωί μέχρι το βράδυ και που σου έχουν κάνει το μυαλό μια μεγάλη αρωματική σβουνιά. Και δεν έχεις ούτε το μυαλό ούτε τη γνώση να καταλάβεις τί πράγματι σου λέει ο άλλος και γιατί το λέει. Αν μπεις στον κόπο να καταλάβεις τον κάθε έναν από μάς, που μας εκφράζει ο Προμπονάς, τότε ίσως να του ζητήσεις και κανά συγγνώμη. Ή, έστω, νάβγαζες τη μούγκα, ζώο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΡΩΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΕ ΝΥΝ ΒΟΛΕΜΕΝΕ ΑΝΤΕ ΧΑΣΟΥ ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΘΡΑΣΙΜΙ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.ΟΣΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΘΑ ΤΡΕΦΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΛΑΜΟΓΙΑ ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΛΩΠΟΔΥΤΕΣ ΑΡΠΑΧΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΑΡΕΣΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΙΧΝΕΤΕ ΚΡΟΚΟΔΕΙΛΙΑ ΔΑΚΡΙΑ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ!! ΤΡΟΜΑΡΑΣΑ ΣΑς Ε ΤΡΟΜΑΡΑΣΑΣ. ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ Η ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΣ!ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΣ ΣΑΝ ΤΙΤΛΟ ΤΙΜΗΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΤΩΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΕ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΑΜΑΝ ΑΜ ΤΩΝ 10.14
    Η ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΡΑΒΑ ΡΕ
    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ
    ΧΟΡΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΜΑΝΕΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ
    Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΟ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ.
    ΤΗ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ
    ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ.
    ΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
    ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ
    ΝΑ ΕΠΙΔΙΔΩΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΚΑΙ
    ΩΦΕΛΙΜΑ ΕΡΓΑ.ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ
    ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ Ο
    ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΤΩΕΧΘΡΩΝ.
    ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ
    ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΣΑΣ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΓΙ
    ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ
    ΨΕΥΤΟΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΜΕΤΕΙΧΑΝ
    ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2-3 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΑ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΑ ΤΩΝ
    ΣΤΑΘΜΑΡΧΩΝ ΤΗΣ CIA ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
    ΡΟΥΦΙΑΝΕ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΠΑΡΕ ΤΩΝ
    ΟΜΜΑΤΙΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΑΔΙΟΡΙΣΤΕ ΦΙΛΟΛΟΓΕ.
    ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΡΑΦΕΙΣ
    ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΔΕΝ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
    ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ
    ΔΟΥΛΟΣ[=ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ].
    ΤΙ ΕΜΑΘΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΤΙ ΘΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ UBER ALLES.
    AYTA EΜΑΘΕΣ ΠΕΡΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?
    ΟΙ ΝΕΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΚΟΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ
    ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ?
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΔΑΞΑ
    ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΤΟΙΣ ΚΟΠΟΙΣ
    ΚΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΑΦΗΣΑ
    ΒΟΡΑ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΑΒΑΝΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ
    ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΩ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΙ ΟΧΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ ΤΩΝ ΚΟΠΩΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟΙ.
    ΑΥΤΟΘΕΛΗΤΑ ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ
    ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΝΑ
    ΣΥΛΛΟΓΟΥΝΤΑΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΙΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΑΜΙΘΕΙΤΑΙ ΓΚΙΩΝΗΔΕΣ

    6 Ιανουάριος 2009 12:56 πμ

    ΣΩΣΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. το άρθρο είναι εμετικό. ούτε καν μπορεσα να το διαβάσω ολόκληρο.
    ευτυχώς που τέτοιες φωνές, όσο πάνε και λιγοστεύουν. σε λίγο όλοι αυτοί οι ιδεολογικοί σκελετοί θα επιπλέουν σαν τα σκατά στο θερμαϊκό και θα γυρνάμε αλλού το βλέμμα μας με αποστροφή, προς κάποιες πιο ώριμες και πιο φιλοσοφημένες απόψεις για την ελληνική καθημερινότητα. προς το παρόν ο κύριος σκηνοθέτας τάδε ας κάνει κανα μονταζ γιατί στο google δε βρήκα καμια ταινία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΟΧΛΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΜΙΑ, ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΦΑΣΙΣΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΡΕ ΠΡΟΜΠΟΝΑ, ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΞΕΡΟΛΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ? ΕΑΝ ΑΡΕΙΑΝΟΙ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ,ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΟΙΣΤΡΟ,ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΤΟ ΔΥΤΙΚΟ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ,ΠΑΝΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΗΠΤΕΤΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΦΙΛΟΛΟΓΕ ΤΩΝ 3:Ο2 ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΣΕ ΤΙ ΗΛΙΚΙΑ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΦΟΥ ΗΣΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ. ΟΤΑΝ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΤΟ ΑΠΛΥΤΟΙ ΑΞΥΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΗΤΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΒΡΩΜΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΦΙΛΟΛΟΓΕ ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ( ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ) ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΡΑΣΩ. ΑΠΟ ΑΙΣΧΡΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΕΜΕΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΣΤΟΝ ΕΜΕΤΙΚΟ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΩΝ 4.32
    ΤΡΑΒΑ ΡΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΕΜΕΤΟΥΣ ΣΟΥ
    ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ
    ΒΡΩΜΙΖΕΙΣ ΜΕ ΕΜΕΤΟΥΣ .
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΡΕ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ
    ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΙΜΙΟΥ ΣΟΥ.
    ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ
    ΤΗ ΛΕΞΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ .
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ.
    ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΥΤ....ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΡ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Να είσαι καλά κύριε Προμπονά γιά αυτά που γράφεις. Εχουμε βαρεθεί να ακούμε από την τηλεόραση τις αριστερίστικες ηλιθιότητες των αγράματων δημοσιογράφων. Ολοι αυτοί έχουν πάρει τα πτυχία τους με αντιγραφές, με καταληψεις και με συναλλαγές με τους καθηγητές και έτσι είναι αδύνατον να καταλάβουν άλλοι γιατί δεν τους βοηθάει το μυαλό τους και άλλοι γιατί δεν τους συμφέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το άρθρο σας κύριε Προμπονά δεν με εκπλήσσει, είναι η γνωστή λογική των νοικοκυραίων που χρόνια τώρα είναι insiders του συστήματος και καπηλεύονται όλο το κράτος.
    Αυτό που με εκπλήσσει είναι τα σχόλια όλων των υπολοίπων νοικοκυραίων, οι οποίοι επιτιθενται λεκτικά με περισσό θράσος σε όποιον τόλμησε να διατυπώσει τις ενστάσεις του για το άρθρο σας.
    Και εν πάσει περιπτώσει αυτό που έχει ανησυχήσει περισσότερο σε αυτή την ιστορία η οποία ξεκίνησε με αφορμη την ακατανόητη δολοφονία του μικρού Αλέξανδρου είναι ότι έχει χαθεί η κοινωνική συνοχή η οποία άλλοτε υπήρξε.
    Εχει αναρωτηθεί κανείς ποια είναι τα όρια του απελπισμένου?
    ακόμα και αν αυτός δεν είναι στην πραγματικότητα απελπισμένος αλλά βλέποντας γύρω του όλη αυτή τη διαφθορά αισθάνεται και βιώνει την καθημερινότητά του δύσκολα?
    Γιατί δηλαδή να σεβαστεί ένας νέος απο αυτούς τους άπλυτους όπως τους κατονομάζετε την τράπεζα και να μην την κάνει λαμπογυαλο?
    Γιατί να δείξει ανοχή σε μια αρρωστημένη κατάσταση στην οποία η τράπεζα βγάζει στο σφυρί ένα σπίτι για 1000 και 2000 ευρώ και στέλνει στο δρόμο μια οικογένεια?
    Γιατί να δείξει ανοχή σε ένα κράτος το οποίο είναι εδώ πάντα για αυτούς που έχουν και ξεχνά αυτούς που δεν έχουν?
    Και δε σημαίνει ότι επειδή μια, δυο γενιές ή και παραπάνω δεν αντέδρασαν και δεν τα έκαναν λίμπα δεν θα βρεθεί μια ανατρεπτική γενιά που θα τα ξεριζώσει όλα και θα θελήσει και αυτή να δώσει το δικό της στίγμα σε όλα αυτά.
    Νομίζω ότι αυτό που ενοχλεί είναι ότι αυτή η νέα γενιά, του καναπέ και του playstation, όπως αυτάρεσκα όλες οι καρικατούρες της TV αρεσκονται να ονομάζουν νόμιζαν ότι την κοίμιζαν με όλα αυτά τα προιοντα υποκουλτούρας που την τάιζαν τόσο καιρό, μόνο που στο τέλος κοιμήθηκαν οι ιδιοι και δεν έπιασαν τα μηνύματα της εποχής.
    Για όποιον είναι κοντά στα παιδιά και τα παρακολουθεί θα ξέρει ότι τα μηνύματα τα έδιναν αλλά ο καθένας μας κοιμισμένος μέσα στην καθημερινότητά του τα αγνοούσε.
    Το ποτάμι φούσκωνε αλλά όλοι νόμιζαν ότι επειδή δεν ξέσπασε ποτέ δεν θα ξεσπάσει και τώρα.
    Τώρα όμως ξέσπασε και θα παρασύρει όποιον του πάει κόντρα.
    Αλίμονο σε αυτούς που θα του πάνε κόντρα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. KOITA RE MAS KYBERNAEI TO 5%!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο άνεργος εκπαιδευτικός που πλένεται συχνά

    Είδα αρκετές αναφορές και σχόλια προσωπικά στο άτομο μου, αλλά ελάχιστοι ασχολήθηκαν με την ουσία των όσων είπα. Δεν είδα κάποιον να σχολιάζει τα επιχειρήματα μου, ούτε να προσπαθεί να με πείσει για το αντίθετο. Γιατί πάντα προσωποποιούμε και δεν κάνουμε αντιπαράθεση ιδεών?
    Φίλε 4.11,
    Νομίζω ότι δεν κατάλαβες απολύτως τίποτα αυτά που είπα, μάλλον το αντίθετο…. Όταν μιλάω για κοινωνικούς αγώνες και συνολική βελτίωση της κοινωνίας εσύ βλέπεις κάποιον ατομιστή συμφεροντολόγο που κοιτάει την πάρτη του? Θεωρείς ότι κάποιος που μαθαίνει τους άλλους γράμματα είναι δούλος….? Εγώ είχα την εντύπωση ότι όποιος ασχολείται με τη γνώση γίνεται το αντίθετο! Τόσο χαμηλή ιδέα έχεις για τους καθηγητές που μαθαίνουν γράμματα τα παιδιά σου? Και, κατά τη γνώμη σου, με ποιο επάγγελμα να ασχοληθώ για να γίνω ελεύθερος άνθρωπος? Πολιτικός ή δημοσιογράφος? Αν έχεις κάποια άλλη πρόταση, με ενδιαφέρει
    Φίλε 5:51
    Καταλαβαίνω σε ποιους αναφέρεσαι… Όμως εγώ πήρα πτυχίο στα 23 μου και τώρα τελειώνω το μεταπτυχιακό μου, στο οποίο μπήκα χωρίς τη βοήθεια καμίας φοιτητικής παράταξης. Πιστεύω ότι όταν διοριστώ θα είμαι καλός καθηγητής. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι μου αρέσει η τραγική εικόνα των πανεπιστημίων, όπου ο καθένας κάνει ό,τι θέλει? Για τα καλόπαιδα που βρωμίζουν τους χώρους της Βουλής και κάθε θεσμού έχεις να πεις τίποτα? Με όσα λέω συμφωνείς ή διαφωνείς?
    Κύριε Προμπονά,
    Δηλώνετε πρώην αριστερός. (Και νυν τί?) Μην κοροϊδεύετε τον εαυτό σας... Η αλήθεια είναι ότι άνθρωπος με τέτοιες απόψεις ποτέ δεν είχε καμία σχέση με την αριστερά. Απλά, τότε ο «αριστερός διανοούμενος» ήταν πολύ της μόδας….
    Προφανώς η Αριστερά στην Ελλάδα έχει μεγάλα προβλήματα. Ποια είναι όμως η λύση, να κάτσουμε στα αυγά μας και να το πάρουμε οριστικά απόφαση ότι γίναμε Ουγκάντα? Ή να περιμένουμε τη σωτηρία από το κωστάκη και το γιωργάκη ?
    Φίλε 12:40, 1:22 και 6:59, συμφωνώ μαζί σας απολύτως

    Ντροπή στους δολοφόνους της Γάζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμε 6.59 θα συμφωνούσα μαζί σου ότι ο πιτσιρικάς άρχισε την επανάσταση του γιά αυτά που βλέπει να γινονται αλλά, θα έπρεπε να έκαιγε πρώτα το σπίτι του πατέρα του το Jeep η το μαγαζί της μαμάς του και μετά να κατέβαινε στο Πολυτεχνείο να διαμαρτυρηθεί. Το να καις το μαγαζί ένός βιοπαλαιστή να αφήνεις άνεργους πολλους συμπολίτες μας και μετά να πηγαίνεις στο σπίτι σου γιά να σου φτιάξει η μαμά σου ένα φραπέ και να ξεκουραστείς γιά τους αγώνες σου μόνο Ναζί θυμίζει. Αν δεν το ξέρεις ήταν μεθοδος των Ναζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ,ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. αγαπητέ 6:59...
    να οι απόψεις που έλεγα, οι πιο ώριμες και πιο φιλοσοφημένες, κοντά στους νέους που πάντα έχουν να μας διδάξουν και να πολεμήσουμε τον εγωισμό μας

    απο maalox-plus (τώρα εκτός από τα δακρυγόνα κάνει και για τον εμετό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. κ. Προμπονά,
    μια βόλτα στα Μάλια της Κρήτης, ή στη Ζάκυνθο το καλοκαίρι πιστεύω να σας είναι αρκετή για να θαυμάσετε την αποτελεσματικότητα της Αγγλοσαξωνικής παιδείας.
    Εάν η απάντηση στο σχόλιο μου είναι "μα αυτό είναι ένα μικρό ποσοστό", τότε έχω να πω ότι και αυτοί που "τα σπάνε" είναι και αυτοί μικρό ποσοστό.
    Υπάρχουν και στην Ελλάδα πολλά παιδιά που ασχολούνται με αθλητισμό και με άλλες "χρηστές" ενασχολήσεις.

    Αλήθεια κατά τη δική σας άποψη, αφού δεν φταινε οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί, ποιος φταιει? Είναι μήπως γονιδιακό το πρόβλημα? Ή είναι μολυσμένος ο Ελληνικός αέρας και νοσούν οι νέοι μας?

    Εγώ πάντως γύρω μου βλέπω μια ολική κατάρρευση αξιών, εντός ΚΑΙ εκτός Ελλάδας, τα πάντα έχουν γίνει χρήμα και αυτό δεν έχει γίνει από τους νέους. Μάλλον αυτό σας αρέσει, οπότε κάνετε πολύ καλά και είστε ενοχλημένος από την "αναταραχή". Εγώ πάντως θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξουν πάρα πολλά πράγματα και προτιμάω να ξοδεύω την ενέργειά μου (με τα λίγα μέσα που έχω στη διάθεσή μου), ώστε να ξαναχτιστούν κοινωνικές αξίες και κράτος δικαίου. Πιστεύω ότι η άρνηση είναι στρουθοκαμηλισμός.

    Αρμενιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΦΙΛΕ ΑΡΜΕΝΙΣΤΗ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ; ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. μπραβο κ. προμπονα
    ασε τους αλλους να σκουζουν με αποψεις που μπορουν να εισακουσθουν μονο σε αυτια πιτσιρικαδων...
    το ρυακι γινεται χειμαρος...
    σας το ξαναειπα
    και το ξαναλεω

    το στικακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *