GRID_STYLE

NONE

ΡΟΗ:

latest

Να αλλάξει πρωτεύουσα η Ελλάδα!...

Από τον Στέφανο Σωτηρίου ιστορικό βαλκανολόγο, επικεφαλής της κίνησης για την αλλαγή της πρωτεύουσας nipesot@yahoo.com Επειδη το παρον κρατο...

Από τον Στέφανο Σωτηρίου
ιστορικό βαλκανολόγο,
επικεφαλής της κίνησης για την αλλαγή της πρωτεύουσας
nipesot@yahoo.com

Επειδη το παρον κρατος (η Αθηνα) κατερευσε και το ρωμεϊκο πρεπει να επιβιωσει, μεχρι να ερθει το αληθινο ρωμεϊκο, οπως ειπε ο Πατροκοσμας, το παρακατω ειναι το μονο που μας απομένει: ΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΑΛΛΑΓΗ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ, Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΤΕ ΚΡΑΤΟΣ.
1. Η αστική ανάπτυξη:
Η βαρύτερη κατάρα που βαρύνει τον τόπο και ονομάζεται «αστική ανάπτυξη», η έλλειψη της οποίας αποκλείει κάθε ανάπτυξη και πρόοδο. Έτσι εμφανίζεται
α)Το μοναδικό φαινόμενο στον κόσμο να φιλοξενείται το 50% του εθνικού πληθυσμού στο μόλις 2% του εδάφους της!.
β)Το μοναδικό φαινόμενο παγκοσμίως, κράτος ευρωπαϊκό να μην ελέγχει μεγάλα τμήματα της πρωτεύουσάς του και μάλιστα κεντρικά, όπως η Ομόνοια, τα Εξάρχεια, τα Πατήσια, ο Κολωνός, το Μεταξουργείο, το Ζεφύρι και ο Ασπρόπυργος των Τσιγγάνων…
Είναι αυτό που λέγεται από πολλούς πολιτικούς και «πνευματικούς» ταγούς, χωρίς όμως κάποια εμβάθυνση, περί «θνησιγενούς» ελλαδικού κρατιδίου.
Όταν στο τέλος της δεκαετίας του ’80 άκουσα ένα ξένο αθλητικό παράγοντα να λέει πως:: «Τα ομαδικά αθλήματα ποτέ δεν θα αναπτυχθούν σε υψηλό και επαγγελματικό επίπεδο στην Ελλάδα, διότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που δεν έχει πόλεις για να τα στηρίξουν», απόρησα.
Και βέβαια. Η Άρτα με τις 30.000, τα Γιάννενα με τις 75.000 ακόμη και η Πάτρα με τις 200.000 κατοίκους, δεν αποτελούν κέντρα αστικής ανάπτυξης και παραγωγής, με εργατική και παραγωγική τάξη. Όλη τους η ζωή είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι και...
το μεταπρατικό εμπόριο. Λιανέμποροι και ψιλοαντιπρόσωποι προϊόντων που στο 90% παράγονται στο εξωτερικό, αποτελούν την οικονομική βάση της ελληνικής πόλης. Η οικονομία συμπληρώνεται από τους χιλιάδες στρατιώτες και φοιτητές, των εκατοντάδων άχρηστων σχολών ΤΕΙ και ΑΕΙ (βοιδοσχολών, όπως αποκαλούνται στην λαϊκή γλώσσα), που ιδρύονται μόνο ως οικονομική ένεση στην εμπορική κίνηση των πόλεων.
Το πλέον παράδοξο και ανησυχητικό είναι ότι, σχεδόν το μισό του ελληνικού στρατού, υπό το πρόσχημα των κέντρων εκπαίδευσης, βρίσκεται στην Πελοπόννησο, την στιγμή που 10 μεραρχίες και εκατοντάδες άλλες μονάδες έχουν παροπλισθεί και καταργηθεί στα σύνορα, στην Ήπειρο και την Μακεδονία!
Στην Ελλάδα το 100% της ισχνής βιομηχανικής παραγωγής (αυτό που χαρακτηρίζει ένα άστυ) είναι συγκεντρωμένο στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Έψαξα παντού στον χάρτη και στην γεωγραφία. Και διαπίστωσα πώς πράγματι, δεν υπάρχει αλλού στην Ευρώπη κράτος με ενάμισι αστικό κέντρο, η πρωτεύουσα δε να έχει τον μισό πληθυσμό της χώρας, τις 10 από τις 16 ομάδες ποδοσφαίρου, τις μισές μητροπόλεις της εκκλησίας κ.λ.π.. Είδα ότι ακόμα και η Αλβανία έχει 5 ισοδύναμα αστικά κέντρα και ισομερώς κατανεμημένο τον πληθυσμό της και την παραγωγή της (άρα καλύτερες προοπτικές). Η Βουλγαρία το ίδιο, η Σερβία, η Κροατία, για να μην πω και για την Γερμανία των 80.000.000, όπου μόνο 4-5 πόλεις ξεπερνούν σε πληθυσμό το 1 εκ! (και το Βερολίνο, που είναι μεγαλύτερο από την Αθήνα, έχει μόνο δύο, μικρές μάλιστα, ομάδες ποδοσφαίρου στην Α εθνική, ενώ η Αθήνα τις 10 από τις 16!). Και τότε συνειδητοποίησα τα λόγια του Τζιούροβιτς, Όχι μόνο τριτοκοσμικό, πεμπτοκοσμικό είναι το κράτος αυτό!
Δυστυχώς πάλι στις καταστάσεις της ΕΣΥΕ, η οποία βέβαια δίνει μόνο αριθμούς και την ερμηνεία την αφήνει σε όποιον ενδιαφέρεται, βλέπουμε μια ανάπτυξη του αστικού πληθυσμού από 43% που ήταν το 1961, έναντι 48,8% του αγροτικού, να φτάνει στο 59-60% στις μέρες μας.. Και αυτό βέβαια δεν οφείλεται στην αύξηση του πληθυσμού αλλά στην μετανάστευση από την ύπαιθρο στην Αθήνα. Έτσι δεν έχουμε στην ουσία μια ανάπτυξη του αστικού πληθυσμού, η οποία είναι σε όλες τις άλλες περιπτώσεις υπέρ της υγιούς αναπτύξεως του κράτους, αλλά μία γκετοποίηση, μία στρέβλωση, μία φίμωση μέχρι ασφυξίας του Έθνους.
Η Ελλάδα κατέχει, δυστυχώς, το μοναδικό και θλιβερό προνόμιο στην Ευρώπη, να μην διαθέτει πόλεις. Δείτε τον χάρτη ολόγυρα μας και θα δείτε ότι κανένα κράτος στον κόσμο δεν διαθέτει ενάμισι αστικό κέντρο, αλλά και οι πιο φτωχές και μικρές χώρες έχουν τουλάχιστον 5-6 αστικά κέντρα ισοδύναμα σε πληθυσμό και ανάπτυξη.
Στην Αθήνα υπάρχουν όλες οι δημόσιες υπηρεσίες. Δείτε για παράδειγμα τον «Οργανισμό Βάμβακος», που όταν κάποιος υπουργός τόλμησε να πει πώς πρέπει να πάει στην Λάρισα, εκεί που βγαίνει και το βαμβάκι, ξεσηκώθηκαν οι συνδικαλιστές δημοσιουπάλληλοι και τον κράτησαν τελικά στην Αθήνα, για να εξυπηρετήσουν τους… βαμβακοπαραγωγούς της Λεωφόρου Συγγρού!!!
2 Η μεταφορά πρωτεύουσας:
Για να υπάρξει αστική ανάπτυξη, άρα αύξηση της παραγωγής, μείωση της ανεργίας, αύξηση των γεννήσεων, αύξηση των στρατευσίμων και των μαθητών, πρόοδος στην έρευνα και την τεχνολογία, πρόοδος του Έθνους και του κράτους, είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν νέα αστικά κέντρα. Και για να δημιουργηθούν αυτά τα κέντρα είναι απολύτως απαραίτητη η δημιουργία νέας πρωτεύουσας.
Μην ξεχνάμε ότι η Αθήνα ήταν μόνο προσωρινή πρωτεύουσα το 1834, έως απελευθέρωσης της Κων/πολης. Ήταν μια πόλη χωρίς καμία αστική συνέχεια αφού, από το 500 μ.Χ. ήταν ένα ασήμαντο χωριό στο οποίο, από το 1.500 μ.Χ. περίπου, τα ελληνικά δεν ομιλούνταν σχεδόν από κανένα από τους 3 έως 4.000 κατοίκους της. Και φυσικά ένα χωριό που δεν έπαιξε κανένα απολύτως ρόλο στην διαδικασία «εθνογένεσης» και στην εθνεγερσία του Νέου Ελληνισμού για να δικαιούται να γίνει εθνική πρωτεύουσα. Επιπλέον έπαψε να είναι και το στρατηγικό σημείο που θα διοικούσε την χώρα, όταν το 1912-13, η Ελλάδα διπλασιάστηκε. Η ακατάλληλη και υπερτροφική σήμερα πρωτεύουσα, αποτελεί τον σημαντικότερο λόγο υπανάπτυξης και θνησιγένειας αυτού του κράτους και βέβαια αυτό είναι αντικείμενο χωριστής έρευνας.
Ωστόσο θα τονίσουμε ότι η δημιουργία νέας πρωτεύουσας ως νέου διοικητικού κέντρου της Ελλάδας είναι απαραίτητη για την υγιή δημογραφική ανάπτυξη του Έθνους μας, αφού θα διορθωθούν τα παρακάτω κακώς κείμενα:
Α) Επάνδρωση της πρωτεύουσας από νέες μάζες πληθυσμών, σαφώς φιλελληνικότερων από τα παλαιοκομματικά τζάκια (και το «ποίμνιο») της Αθήνας, που έχουν εθιστεί στην «αρπαχτή» και στο «life style». Δεν είναι τυχαίο ότι στις δημοσκοπήσεις το μόνο ποσοστό ελληνικού πληθυσμού που καταγράφεται ως υποστηρικτές των ανθελληνικών θέσεων και διεκδικήσεων της Τουρκίας και των Σκοπίων, καταγράφεται στην «προοδευτική» Αθήνα!
Β) Δημιουργία στρατηγικού σημείου διοίκησης και κάλυψης του ελληνικού χώρου, το οποίο δεν είναι πλέον η Αθήνα, αλλά κάποια πόλη μεταξύ της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας. Μιας πόλης που θα είναι πιο κοντά στα ευαίσθητα εθνικά σύνορα, στον ευαίσθητο εθνικά Έλληνα και θα αισθάνεται τον παλμό του έθνους, του αγρότη, του φτωχού, του παραγωγού, του αδικούμενου…και όχι του Κωλο-νακίου!
Γ) Απελευθέρωση του Έλληνα από τον βρόγχο του διαμερίσματος της Αθήνας και αποκέντρωσής του προς άλλα αστικά κέντρα. Ανάπτυξη υγιών προ πάντων και πολυμελών οικογενειών.
Δ) Μείωση του κόστους των ακινήτων, που σήμερα είναι ψηλότερο από όλες τις ευρωπαϊκές και αμερικάνικες πόλεις. Όσο κοστίζει ένα τριάρι διαμέρισμα στην Αθήνα, (200-250.000 Ευρώ) κοστίζουν δύο πανέμορφες μονοκατοικίες στην Νέα Υόρκη με μισό στρέμμα κήπο! Η αποκέντρωση θα μείωνε την ζήτηση και κατά συνέπεια το κόστος σε όλο το φάσμα της διαβίωσης.
Ε) Ανάπτυξη της Αττικής, του ομορφότερου πιθανόν μέρους στην υφήλιο, που σήμερα πνίγεται από κάθε είδους ρύπους, μόλυνση και από την πολιτιστική κακοποίηση και κακογουστιά.
Στ) Διασπορά και αποκέντρωση των βιομηχανιών, δίνοντας ώθηση για δημογραφική και οικονομική ανάπτυξη και υποστήριξη της παραγωγής σε άλλες πιο υγιείς περιοχές της χώρας, αφού το κόστος παραγωγής θα έπεφτε σημαντικά (π.χ.. η τάδε βιομηχανία ζυμαρικών και γάλακτος στην Αθήνα ή στην Πάτρα, όπου δεν παράγεται ούτε το ένα ούτε το άλλο προϊόν, πληρώνει τα ίδια έξοδα για να φέρει το σιτάρι και το γάλα από τα Γιαννιτσά στην έδρα της με το να το φέρει από την Ουκρανία ή την Ουγγαρία. Αν όμως ήταν εγκαταστημένη στα Γιαννιτσά, θα έπαιρνε αναγκαστικά το ντόπιο σιτάρι και το ντόπιο ελληνικό γάλα, θα αναπτύσσονταν η τοπική οικονομία και στο τέλος ο καταναλωτής στην Ελλάδα θα αγόραζε και ελληνικό προϊόν, και πολύ φθηνότερα).
Ζ) Απομάκρυνση του κράτους και του ΄Έθνους από αυτό το θανατηφόρο σφιχταγκάλιασμα των συνδικάτων του δημοσίου τομέα, του πλέoν ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ οργανισμού του κράτους, που είναι η διάδοχη κατάσταση των Αγάδων, των Κοτζαμπάσηδων και των Σπαχήδων. Καλύτερη και λιγότερο διεφθαρμένη δημόσια διοίκηση, θα σήμαινε και ευημερία για όλο το Έθνος.
Η) Απομάκρυνση του κράτους και του ΄Έθνους από το θανατηφόρο σφιχταγκάλιασμα των πολιτικών τζακιών, των διαπλεκομένων και των μεγαλοεργολάβων, των οποίων ο ιστορικός ενδοτισμός αρχίζει από τις αρχές του 20ου και κάποιων ακόμα από το 1821.(«Τι Μπραίμης τι Ζαΐμης», στρατηγού Μακρυγιάννη απομνημονεύματα)
Θ) Απελευθέρωση του ΄Έθνους από αυτόν τον διεφθαρμένο και εκβιαστή αθηναϊκό τύπο, σταθερό εκφραστή ξένων και ανθελληνικών συμφερόντων, που ελέγχεται από τα ίδια τζάκια και πιέζει μόνο προς το συμφέρον των ιδιοκτητών του! (Ο τύπος των Αθηνών π.χ. συνέβαλε από κοινού με τους Τούρκους και τους «συμμάχους» στην μεγαλύτερη εθνική συμφορά, την Μικρασιατική Καταστροφή. Πρωτοπόρος της ιδεολογίας «Μικρά και ένδοξος Ελλάς» και «φέρτε τα παιδιά μας πίσω από την Μικρασία», η εφημερίδα «Καθημερινή» τότε. Συμβάλει επίσης κάθε τόσο στην παραπληροφόρηση, στην αποδόμηση του έθνους(απεθνικοποίηση) και στον εκφυλισμό του λαού σε ζωτικά ζητήματα, όταν αυτά δεν ταυτίζονται με τα συμφέροντα του εκδότη και του κόμματος που υπηρετεί).
Ι) Η Αθήνα έχει συγκεντρώσει το 50% του ελληνικού πληθυσμού, το σύνολο της βιομηχανίας και εσχάτως και της ενέργειας. Απλοί λόγοι στρατηγικής είναι απαγορευτικοί για την δημιουργία ΟΛΩΝ των εργοστασίων ενέργειας (όπως εγκρίθηκαν τον Ιούλιο του 2007 από το Υπ.. Ανάπτυξης και τα 5 νέα εργοστάσια ρεύματος να γίνουν στην Βοιωτία) και όπλων στο Λαύριο και στην Θίσβη Βοιωτίας. Σε ενδεχόμενη σύρραξη με την Τουρκία, το κτύπημα στον πληθυσμό και στην βιομηχανία θα είναι μοιραίο, επειδή θα είναι μισής ώρας υπόθεση για την τουρκική αεροπορία, ακαριαίο και ολοκληρωτικό, χωρίς να μπορέσει η Ελλάδα να αντισταθεί. Απλά θα επιστρέψει στην λίθινη εποχή!
ΙΑ) Η Αθήνα είναι μια κακόγουστη, άσχημη και βρωμερή πόλη. Είναι μια πόλη από το μέλλον, όπου οι άνθρωποι μεταβάλλονται τεχνητά σε υβρίδια με τα ψυχολογικά πειράματα που γίνονται σε βάρος τους και τα δηλητήρια που τρώνε και αναπνέουν. Είναι μια πόλη όπου γίνεται πείραμα δημιουργίας ανθρώπων υβριδίων, που θα κατοικούν την Ελλάδα στο μέλλον. Είναι εν κατακλείδι, μια ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ πόλη
ΙΒ) Η ανάπτυξη που θα έφερνε στο ΑΕΠ το κτίσιμο μιας νέας πρωτεύουσας (σκεφτείτε μόνο το μέγεθος των κατασκευαστικών έργων) θα ήταν τρομακτική. Η ανάπτυξη αυτή θα τροφοδοτούνταν από τη νέα πρωτεύουσα για τουλάχιστον 30 χρόνια και η Ελλάδα θα ξεπερνούσε σε Εθνικό Πλούτο ακόμα και την Ολλανδία! (δείτε το παράδειγμα του Καζακστάν με την Άλμα –Ατα και την Αστάνα, τον ρυθμό ανάπτυξης 8% που θα είναι σταθερός για 30 χρόνια λόγω της ανάπτυξης της Αστάνα…).
ΙΓ) Λόγοι καθημερινοί, ποιότητας ζωής και ασφάλειας. Όπως η κίνηση στους δρόμους, η αδυναμία εξυπηρέτησης των ασθενοφόρων, το παρκάρισμα, που είναι πλέον αδύνατο και μπλοκάρει όλους τους δρόμους, η έλλειψη πόσιμου νερού, που θα καταστεί τα επόμενα χρόνια ζωτικότατο πρόβλημα, η έλλειψη καθαρού αέρα, τα λύματα, η αδυναμία επιβολής της νόμιμης τάξης, η εγκληματικότητα, οι κουκουλοφόροι, τα άβατα στα Εξάρχεια, τα γκέτο των λαθρομεταναστών … και πολλά αλλα που δεν υπάρχει καμία απολυτως περίπτωση καποτε να διορθωθούν διότι τέτοια είναι η δομή της πόλης αυτής.
ΙΔ)τέλος λόγοι ιδεολογικοί, πρέπει να συμβολίζουν αυτή την επιχειρούμενη αναγέννηση. Η αλλαγή πρωτεύουσας έχει οπωσδήποτε τον συμβολισμό της γέννησης του νέου. Της αναγέννησης, της επανίδρυσης του κράτους, της ελπίδας. Δυστυχώς η «επανίδρυση του κράτους» που είχε ως σύνθημα κάποια κυβέρνηση, περιορίστηκε στο ίδιο επίπεδο που είχε η «αλλαγή», κάποιας προηγούμενης. Περιορίστηκε μόνο στην κατάργηση της σχολικής ποδιάς και στο αυτόματο διαζύγιο…!
Ποιοι μίλησαν μέχρι σήμερα για την αλλαγή πρωτεύουσας.Υποθέτουμε πολλοί. Μόνο που δεν τους γνωρίζουμε όλους.
Πρώτος ήταν ο Ακαδημαικος Σόλων Κυδωνιάτης το 1959. Παρότι καταγωγής από την Τρίπολη Αρκαδίας επιχειρηματολόγησε με σθένος υπέρ της Θεσσαλονίκης.
Την Θεσσαλονίκη είχε στον προγραμματισμό του και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής το 1974.
Το 1990, κυκλοφόρησε μια απόρρητη έκθεση των Αμερικανών (την δημοσίευσε ο Οικονομικός Ταχυδρόμος) πού προέβλεπε τα δεινά για την Ελλάδα από την πτώση των σοσιαλιστικών καθεστώτων (οικονομικά-πολιτικά- εθνικά) και καλούσε σε άμεση μεταφορά της κυβέρνησης σε πόλη της Μακεδονίας, αλλα όχι στην Θεσσαλονίκη.
Καλούσε μάλιστα την ελληνική πολιτεία να μην κάνει κανένα άλλο έργο υποδομής στην Αθηνά, ώστε να λειτουργήσει η «αυτόματη –αυτορυθμιζόμενη αποκέντρωση».
Δυστυχώς οι Αμερικανοί (αν και είναι η μόνη φορά που συμβούλευσαν την Ελλάδα για κάτι σωστο) δεν εισακούστηκαν και η Ελλάδα υφίσταται έκτοτε τα επίχειρα της λαθρομετανάστευσης, του «μακεδονικού», των «Ολυμπικ Γκέιμς», των έργων της Αθήνας που κατατρώνε την ψυχή της Ελλάδος, χωρίς να φέρνουν ουσιαστικά και καμία βελτίωση στην ζωή του 50% των Ελλήνων πού έχουν μαντρωθεί σε αυτήν!
Εγινε η μοναδική χώρα της Ευρώπης που αντί να έχει όφελος από την λαθρομετανάστευση, υφίσταται τεράστιες ζημιές, οικονομικές, εθνικές, κοινωνικές, υγειονομικές κ.λ.π. Το Δ΄ ταμείο ενσωμάτωσης Μεταναστών, που ανακοίνωσε στις 2 Μαρτίου 2009 ο Υπουργός Πρ.Παυλόπουλος, αφορά 26 εκ. Ευρω, που θα δοθούν στον τύπο και στην T.V. για την καταπολέμηση του ρατσισμού!!! Άρα είναι ευκόλως κατανοητό ότι όλες οι ειδήσεις περί μεταναστών- λαθρομεταναστών, θα είναι ένα υμνολόγιο στην δήθεν προσφορά τους.
Στο θέμα αναφέρθηκαν επίσης οι υψηλού ήθους διανοούμενοι: Μιχάλης Χαραλαμπίδης, Κώστας Ζουράρις και Γιώργος Καραμπελιάς
Η εθνική πρωτεύουσα: Υπάρχουν πολλά κράτη τα οποία έχουν ως πρωτεύουσα την εθνική τους πρωτεύουσα, δηλ. πόλη στην οποία δημιουργήθηκε η εθνική ιδεολογία, η εθνική αφύπνιση, η εθνογένεση και οι διεργασίες για την δημιουργία εθνικού κράτους (π.χ. εθνικές πρωτεύουσες είναι το Παρίσι για τους Γάλλους, το Λονδίνο για τους Άγγλους, η Άγκυρα {διότι εκεί δημιουργήθηκε η ιδέα δημιουργίας τουρκικού έθνους, ενώ η Κων/πολη συμβόλιζε το Οθωμανικό}). Υπάρχουν όμως και πολλά κράτη που έχουν ως πρωτεύουσες απλά διοικητικά κέντρα, τα οποία επέλεξαν με κριτήρια γεωπολιτικά και στρατηγικά, όπως η Βόννη και η Βαιμάρη για τους Γερμανούς, η Μαδρίτη για τους Ισπανούς, το Τόκιο, που έγινε νέα πρωτεύουσα για να ρίξουν οι Ιάπωνες τις ακριβές τιμές των ακινήτων. Η Βραζιλία έκτισε την νέα της πρωτεύουσα, την Brasilia, μόλις σε 3 χρόνια το 1970. Το Καζακστάν μετέφερε την Άλμα Ατα το 2000, κτίζοντας νέα πρωτεύουσα, την Αστάνα, ξοδεύοντας μόλις 8 δις $, τα μισά δηλαδή απ’ όσα ξόδεψε η κα Αγγελοπούλου για το Ολυμπιακό φαγοπότι. Επιπλέον απέκτησε ρυθμό ανάπτυξης 8%, που λόγω της πολύπλευρης ανάπτυξης της νέας πρωτεύουσας, που θα συνεχιστεί ακόμα 30 χρόνια, θα διατηρήσει αυτόν τον ρυθμό ανάπτυξης ίσως και μεγαλύτερο, ξεπερνώντας σε ΑΕΠ χώρες όπως η Βρετανία και η Ιταλία, πού σήμερα συμμετέχουν στους 8 πλουσιότερους του κόσμου, στην G8! Ακόμη και η Περσία δεν ανασύστησε τα Σούσα, την Περσέπολη και το Ισφαχάν, αλλά έκτισε μια νέα πόλη την Τεχεράνη, για στρατηγικούς και οικονομικούς λόγους. Και το Ιράκ επίσης δεν πήγε στην Βαβυλώνα, αλλά στην Βαγδάτη, που το 1900, είχε 24.000 κατοίκους.
Η Αθήνα, αφού η ελληνική εθνογένεση (η ελληνική εθνογένεση δεν σηματοδοτεί την δημιουργία κάτι νέου, την αντικατάσταση του “έθνους” από το “nation”, αλλά την αφύπνιση του παλαιού, του προϋπάρχοντος. Σε αντίθεση με την Ιταλία π.χ., που πρώτα έγινε κράτος από ανομοιογενείς πληθυσμούς- τους ελληνικής καταγωγής νότιους, τους Λατίνους και τους κελτογερμανούς του βορά, αναγκάζοντας τον πρωθυπουργό Κρίσπι να πει στην Βουλή, μόλις έγινε η ένωση το 1871, το περίφημο: «Φτιάξαμε κράτος, τώρα απομένει να φτιάξουμε και έθνος- “natio”».) έλαβε χώρα στα Γιάννενα, στην Μοσχόπολη Κορυτσάς και στην Κωνσταντινούπολη και όχι στο ανύπαρκτο χωριό των 3.500 αλλόγλωσσων κατοίκων όπως ήταν τότε, δεν είναι λογικό και δεν έχει και το ιστορικό δικαίωμα να εξακολουθεί να είναι και να θεωρείται πρωτεύουσα του Ελληνισμού με τα τόσα καταστροφικά μειονεκτήματά της.
Η μη έγκαιρη αλλαγή της πρωτεύουσας, δημιούργησε όλα τα δεινά για τον Ελληνισμό. Δημιουργήθηκε έτσι στην Αθήνα μια τάξη αστών χωρίς εθνική συνείδηση, με άνομα συμφέροντα, η οποία αντέδρασε σθεναρά σε κάθε εθνική ιδέα και προσπάθεια αναγέννησης αυτού του κράτους. Είναι ενδεικτικό της «εθνικής συνείδησης» που είχαν το γεγονός ότι, το μεγαλύτερο πρόβλημα των πολιτικών και των αστών αυτής της πόλης μετά την ανεξαρτησία, έγινε το θέμα των «Ετεροχθόνων» με αναρίθμητους προβληματισμούς εντός και εκτός κοινοβουλίου. Το θέμα δηλαδή αν έχουν δικαίωμα σε κείνο το μικρό ελληνικό κράτος της Πελοποννήσου και της Στερεάς, να εγκατασταθούν να ζήσουν, να πολιτευθούν και δραστηριοποιηθούν Έλληνες από την Ήπειρο, την Θεσσαλία, την Μακεδονία, την Πόλη, την Μ. Ασία … Οι «Ζαΐμηδες» και οι «Νοταράδες» της Αθήνας (κατά τον λόγο του Μακρυγιάννη, που εξ αιτίας αυτών «σιχάθηκε το ρωμαίικο»), βοηθούμενοι και από τις περιρρέουσες ιδεολογίες της εποχής, στις οποίες συμμετείχε ακόμα και ο Παπαρηγόπουλος, ο οποίος από την άλλη αγωνίζονταν, να αποδείξει πως ο Φαλμεράυερ, ήταν εσκεμμένα ανθέλληνας, θεωρούσαν ως Έλληνες την καταγωγή μόνο όσους ζούσαν μέχρι την Λαμία και τους βορειότερους ως Έλληνες κατ΄ επιλογή τους!!!
Θαυμάστε την απάντηση που έδωσε στους «Ζαΐμηδες» ο σύντροφος του μεγάλου Ρήγα Φεραίου, ο Χριστόφορος Περαιβός, στην Εθνοσυνέλευση της 7ης Μαρτίου 1844.
«..Λοιπόν οι Ζωσιμάδαι εκείνοι, οι στύλοι της ελληνικής αναγεννήσεως, δια τούτο εκκένωσαν τους θησαυρούς των εις την εκπαίδευσιν και τον φωτισμόν του Έθνους όλου, δια να κηρύξωμεν σήμερον ότι Έλληνες δεν είναι οι Ηπειρώται; Λοιπόν το Σούλι το ηρωικόν Σούλι, δια τούτο δυο έτη εβάσταζε τον χείμαρον εξήντα χιλιάδων μαχίμων τουρκαλβανών, ετοίμων να πλημυρίσωσιν εις την αρχήν της επαναστάσεως την ήδη ελευθέρα Ελλάδα, δια να είπωμεν σήμερον, ότι οι Σουλιώται δεν έχουν ίσα δικαιώματα με τους λοιπούς Έλληνας; Λοιπόν η Θεσσαλία, η Μακεδονία, η Ήπειρος, δια τούτο ήσαν προπύργια του ελληνικου πολέμου;… Μη αδελφοί, δια το όνομα του Θεού! Ας μη προξενήσωμεν τοιαύτην ανίατον πληγήν εις την αγαπητήν πατρίδα! Μη , δια λόγους μικρούς εφήμερων συμφερόντων και παθών, θυσιάσωμεν συμφέροντα κοινά, γενικά, μεγάλα, αιώνια!!… Θα φιλονικούμεν ακόμα για το πόσους περισσότερους Έλληνας ν΄αποκλείσωμεν;»
Για να περάσουμε και στην κρατική «επιστημονική» στήριξη του ανθελληνισμού της Αθήνας, με τον Πρόεδρο της Αρχαιολογικής Εταιρείας Ρίζο Νερουλό, να δηλώνει το 1841 ότι : « Ο Φίλιππος έπραξε και κάτι άλλο από την νίκη (στην Χαιρώνεια) ΟΛΕΘΡΙΟΤΕΡΟΝ. Εγένησε τον Αλέξανδρον».
Τακτική βεβαια που ακολουθεί και σήμερα η Αθήνα, καθώς δεν θεωρεί τους ακόμα τους Μακεδόνες Έλληνες, αφού πέραν της στήριξης που παρέχει στα Σκόπια, ακόμα και το Άγαλμα του Μεγάλου Αλέξανδρου κρύβει επί 15ετια στις αποθήκες του Δήμου στον Ζωγράφο, αφού υπάρχουν αντιδράσεις τόσο από την σημερινή Αρχαιολογική Εταιρεία (γιατί άραγε αντιδρά η Αρχαιολογική Εταιρεία;), αλλα και από την κυρία Μπακογιάννη, που ως Δήμαρχος ξήλωσε το βάθρο με την επιγραφή που έστησε ο κ. Αβραμόπουλος για τον ανδριάντα του Αλέξανδρου, επί των οδών Διάκου και Αμαλίας) και ως Υπουργός των εξωτερικών σήμερα απαγορεύει το στήσιμο του ανδριάντα!!!.
Αυτή ήταν η Αθήνα και αυτή η αστική της τάξη και ο αθηναϊκός τύπος! Όμως για λόγους ιστορικούς, λόγω της συμβολής της Αθήνας στην γένεση της Δημοκρατίας, πριν 2.500 χρόνια, θα μπορούσε να παραμείνει τιμητικά το κοινοβούλιο (όπως συμβαίνει και σε άλλα κράτη, να έχουν αλλού το κοινοβούλιο και αλλού την έδρα της κυβέρνησης), αφού βέβαια αλλάξει και το πολιτειακό σύστημα με την δημιουργία Γερουσίας, σώματος που θα αποκλείσει την διαφθορά και θα μοιράσει ισοδίκαια πόρους και ανάπτυξη σε πρωτεύουσα και Επαρχία (ένας Γερουσιαστής από κάθε νομό, ανεξαρτήτως πληθυσμού), εκλογή Προέδρου από τον λαό και θεσμοθέτησης του Δημοψηφίσματος για τα εθνικά θέματα εξωτερικής και εσωτερικής πολιτικής, πράγμα που το σύνταγμα της Ελλάδος το απαγορεύει με πονηρία, γενόμενο έτσι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΤ΄ ΕΠΙΦΑΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ στην Ευρώπη.
Η μεταφορά της πρωτεύουσας (προς τα βορεια- γεωπολιτικο κεντρο η Πιερια και τα βορεια παραλια της Λαρισσας), ίσως είναι η σημαντικότερη κίνηση αναδιάρθρωσης και επαναδημιουργίας του ελληνικού κράτους, που θα ενείχε την ελπίδα της επιβίωσής του.
Τα τζάκια, ο τύπος και τα συνδικάτα της Αθήνας θα αντιδράσουν λυσσαλέα, όποιος πολιτικός όμως αποτολμήσει αυτή την κίνηση θα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος Μέγας της ιστορίας μετά τον Αλέξανδρο!
Καλούνται όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στον Σύλλογο, νομικοί και ειδικοί επιστήμονες, αλλα και όλοι οι Έλληνες ανεξαρτήτως ηλικίας και ειδικότητος να επικοινωνήσουν στο: Στεφανος Σωτηρίου, ιστορικός βαλκανολόγος, επικεφαλής της κίνησης για την αλλαγή της πρωτεύουσας nipesot@yahoo.com

43 σχόλια

  1. Πραγματικότητα :
    Ελληνίδες με Μπούργκα σε 10 έτη το πολύ .
    Σενάριο μεν πραγματικότητα δε .
    Α ) ψηφίζω Παπανδρέου
    Β ) βγαίνει κυβέρνηση
    Γ ) δίνει ταυτότητες στους Μουσουλμάνους
    Δ ) στις επόμενες εκλογές :
    Μουσουλμανικό Κόμμα .
    Ε ) Παίρνει 55-60% μιας και ξεπερνούν οι
    Μουσουλμάνοι τα 5.000.000 .
    ΣΤ ) Να το Θεοκρατικό Καθεστώς .
    Αλλαγή στα σώματα Ασφαλείας . Αντικατάσταση .
    Ε ) Ντύσε τη γυναίκα σου με Μπούργκα
    η φύγε Μετανάστης !!!!!
    Μουσουλμανικός νόμος ,
    και πάλι σκλαβιά ειρηνική στην Τουρκία .
    Ζ ) Χάσε τη σύνταξη σου .
    Άντε και καλή Επιτυχία .
    Σημείωση :Ο Παπανδρέου και ο Αλαβάνος ,
    Δήλωσε ότι θα δώσει ταυτότητες στους Μουσουλμάνους .
    Ο Καραμανλής δεν δήλωσε τίποτα ακόμα .
    Γιάννης ο Άσημος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ.
    ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ Ο ΧΩΡΙΑΤΗΣ Ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ
    ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΟΣ...
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 8 ΙΟΥΝΙΟΥ
    ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ - ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ-
    Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΑΣΕ ΤΑ ΣΛΟΓΚΑΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑ ΚΑΘΑΡΑ.

    Πές μας κάτι συγκεκριμένο, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

    Πές μας που πήγαν τα λεφτά του Τρεπεκλή.

    Πές μας που πήγαν τα 100.000.000 της Ζίμενς.

    Πές μας το περίφημο μαγικό σχέδιό σου για την οικονομία. Θα αυξήσεις τους δημοσίους υπαλλήλους ή θα τους μειώσεις;

    Πές μας τί θα αλλάξεις στις εφορίες για να μειωθεί η φοροδιαφυγή. Πώς θα αντιμετωπίσεις τη διαφθορά των εφοριακών; Τι θα κάνεις με τους ελεύθερους επαγγελματίες;

    Πές μας πόσο θα αυξηθεί η φορολογία των επιχειρήσεων και πώς θα αντιμετωπίσεις το σίγουρο επακόλουθο της αύξησης της ανεργίας από τη φυγή επιχειρήσεων στο εξωτερικό.

    Πές μας τί παραπάνω θα κάνεις για την παιδεία από όσα έκανε ο Σημίτης, πρέπει να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης.

    Πές μας τί θα κάνεις για το Κυπριακό. Πές μας εάν καταδικάζεις ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ το σχέδιο Ανάν (και τους σημερινούς κλώνους του) ή όχι.

    Πές μας εάν έχεις σταθερή θέση για τα Σκόπια και ποιά είναι αυτή. Συμφωνείς ή όχι με τον Καραμανλή και το Βουκουρέστι;

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΧΥΠΟΠΤΟΥΣ.

    Επίσης μας τσαντίζει το ότι προσπαθείς μέσα από σλόγκαν, γενικότητες και αφηρημένες έννοιες να υπονοήσεις ότι ξέρεις τί κάνεις.

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.

    Εάν ξέρεις σε παρακαλούμε να μας το πείς.

    Εάν δεν ξέρεις, τότε είσαι επικίνδυνος, διότι επιβεβαιώνεις όσους λένε ότι εάν δεν είχες πατέρα τον Αντρέα σήμερα θα σκούπιζες τραπέζια σε Μακντόναλντς της Μινεσότα.

    Περιμένουμε.

    Άντε να δούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΧΟΜΠΥ ΤΟΥ ΤΟ ΨΕΜΜΑ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ.

    Πόσα από τα 6,5 εκατομμύρια που ομολόγησε ότι βούτηξε ο Tρεπεκλής πήγαν στο πασόκ;

    Ο Γιωργάκης, ο παιδικός φίλος του Τρεπεκλή, ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙ' ΑΥΤΑ;

    Πές ότι παλιά δεν ήξερε διότι ο Σημίτης δεν τον ενημέρωνε. Ο Γιωργάκης όμως είναι αρχηγός του πασόκ από το 2004. Η ιστορία με τον Τρεπεκλή είναι πρόσφατη. Μπορείς επιτέλους να πείς έστω και ΜΙΑ αλήθεια Γιωργάκη;

    Ο Γιωργάκης είχε πεί πέρυσι ότι θα κάνει εσωτερικό έλεγχο και θα μας πεί που πήγε το 1 εκατομμύριο του Τσουκάτου. Έχει περάσει τόσος καιρός, ΓΙΑΤΙ ΚΡΥΒΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ; Μήπως δεν έγινε καμμία έρευνα διότι ΗΞΕΡΑΝ ΗΔΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ;

    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΠΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

    Όχι άλλο παραμύθι Γιωργάκη, μας μπουχτίσατε στο ψέμμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΙΖΕΣ ΠΟΛΛΕΣ, ΜΙΖΕΣ ΤΡΕΛΛΕΣ, ΜΙΖΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ.

    Κακόηχη λέξη η μίζα, ας το πούμε «ΩΦΕΛΙΜΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ».

    Καλό έ;

    Αν μην τι άλλο οι άνθρωποι, ξέρουν μάρκετιγκ.

    Ο Τρεπεκλής, αντιπρόσωπος της εταιρίας SAIC στην χώρα μας ήταν σύμβουλος του Αντρέα Παπανδρέου και επίσης είναι παιδικός φίλος του Γιωργάκη.

    Ποιου Γιωργάκη;

    Του δικού μας Γιωργάκη, του ίδιου που κατηγορούσε τον Παυλίδη ότι πήρε μίζα 100,000 ευρώ (κρίμα ξεφτιλίστηκαν και οι μίζες επί ΝΔ).

    Για την υπόθεση της ασφάλειας των Ολυμπιακών Αγώνων, ο Tρεπεκλής είχε λάβει (όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος στον ανακριτή) ως αμοιβή διαμεσολάβησης το ποσόν των 6,5 εκατομμυρίων ευρώ (δυόμιση δισεκατομμυρίων δραχμών) για το αμαρτωλό C4I .

    Το σύστημα ουσιαστικά δεν λειτούργησε ποτέ.

    Βέβαια η μίζα, μίζα.

    ΚΑΙ ΤΙ ΜΙΖΑ !!!

    Μίζα, όχι παίξε γέλασε.

    Μίζα που να αξίζει τον κόπο.

    Μίζα σοσιαλιστική.

    Όχι σαν τους άλλους μαλάκες που βουτήξανε το σουσάμι από το κουλούρι και τους καθίζουν στο πολιτικό σκαμνί για διάρρηξη τράπεζας.

    Φαντάσου κάθαρση και προκοπή που θέλει να φέρει στην Ελλάδα ο Γιωργάκης.

    ΟΛΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΜΑΦΙΑΣ.

    Είδες «ωφέλιμες πληρωμές» οι παιδικοί φίλοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηρεμήστε πρασινοφρουροί, σας έχει πιάσει ταχυπαλμία γιατί έχετε μυριστεί την καταιγίδα που έρχεται.
    Όσο για την αξιοπρέπεια της πολιτικής ζωής του τόπου, μήν στενοχωριέστε.
    Φρόντισαν τα καλόπαιδα του πασόκ με το Χρηματιστήριο, τη Ζίμενς, το Κτηματολόγιο, τους TOR-M1, τις φρεγάτες, το C4I και τόσα άλλα.
    Απλά μετρήστε πόσα τωρινά και πρώην στελέχη του πασόκ ζούν σε βιλάρες, έχουν εξασφαλίσει τα δισέγγονά τους και βρίσκονται ξαναπαντρεμένα με προικοθήρες κοπελίτσες, 30 χρόνια νεότερες.
    Μετά το ξανασυζητάμε το θέμα της πολιτικής αξιοπρέπειας.
    Απλά πράγματα.
    Εγώ πάντως θα πρόσθετα και το θέμα της υποκρισίας, φαντάζομαι να συμφωνείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑΤΙ ΠΕΤΥΧΕ ΟΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΕΚΕΙΝΟΙ
    Βρίζουν τον Καραμανλή οι ξεφτιλισμένοι υπάλληλοι των καναλαρχών (Ευαγγελάτος, Πρετεντέρης, Τσίμας, Καψής, Καμπουράκης, Οικονομέας, Βερύκιος, Χατζηνικολάου, Μακρή, Καψαμπέλης, κλπ) αλλά ξεχνούν ότι ο Καραμανλής κατάφερε (με τη σημαντικότατη συμβολή του παρεξηγημένου Αλογοσκούφη) να κάνει αυτά που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΤΗ ΧΩΡΑ.
    Προσπάθησαν να μειώσουν τα ελλείμματα και ΑΠΕΤΥΧΑΝ. 8% του ΑΕΠ άφησαν στον Καραμανλή και το έφερε στο 3% (10 δισ ευρώ εξοικονόμηση το χρόνο, κάθε χρόνο).
    Προσπάθησαν να ιδιωτικοποιήσουν τον ΟΤΕ και ΑΠΕΤΥΧΑΝ, το κατάφερε ο Καραμανλής.
    Προσπάθησαν να νοικοκυρέψουν την χρεωμένη Εμπορική και ΑΠΕΤΥΧΑΝ, ο Καραμανλής την πούλησε στους Γάλλους και έτσι σώθηκαν χιλιάδες θέσεις εργασίας.
    Προσπάθησαν να σώσουν τόσες άλλες ελλειμματικές κρατικές επιχειρήσεις (όπως πχ τα λιμάνια) και ΑΠΕΤΥΧΑΝ, ο Καραμανλής τα ιδιωτικοποίησε προς όφελος της οικονομίας, των θέσεων εργασίας και των κρατικών ταμείων.
    Η Ολυμπιακή είναι Η περίπτωση. Δεν είναι τυχαίο που είχαν κάνει 6 προσπάθειες ιδιωτικοποίησης και ΑΠΕΤΥΧΑΝ. Ο Καραμανλής όχι μόνο την πούλησε αλλά το έκανε εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης και χωρίς να χαθούν θέσεις εργασίας.
    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΖΑΚ-ΠΟΤ, γιατί ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ δημιουργείται και ανταγωνισμός στις εγχώριες αερογραμμές, με προφανές κέρδος για τους καταναλωτές.
    ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΡXΑΡΙΕΣ ΝΑ ΛΑΣΠΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ.
    Ακόμη και εάν είναι μέσα στα σκατά, το διαμάντι είναι διαμάντι, ενώ ακόμη και εάν είναι επάνω σε βελούδινο μαξιλάρι η κουράδα είναι πάντα κουράδα!
    Γειά σου κοκορόμυαλε Γιωργάκη με την παρέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πριν από 10 χρόνια τελείωσε το μεγαλύτερο σκάνδαλο που έζησε η Ελλ΄δα από καταβολής της ύπαρξής της.
    Το ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ, που χρηματοδότησε το πασοκο-καθεστώς καταστρέφοντας εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες, πριν από 9 χρόνια.
    Ο Παπαντωνίου έλεγε να αγοράζουμε μετοχές λόγω της «ισχυρής» οικονομίας, η διορισμένη Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου ακόμη και στα περίπτερα, ενώ οι πασοκικές φυλλάδες/παπαγαλάκια μας διαφήμιζαν τις τρομερές προοπτικές τους.
    Βέβαια, ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2000 ο κοντο-ελιάς έλεγε στους κατεστραμένους άς πρόσεχαν και κλείνει την υπόθεση το 2001 με μία ωραία εξεταστική της Βουλής.
    Με τον ειδικό νόμο περί ευθύνης υπουργών φρόντισε επίσης και να τους απαλλάξει (μαζί με τους υφισταμένους τους) από οποιαδήποτε νομική ευθύνη (πενταετής παραγραφή, πχ. βλ. δίκη ΔΕΚΑ-τα λεφτά των ταμείων).
    Βολεύτηκαν όμορφα οι επιχειρηματίες που ξεπούλησαν χρυσάφι τις εταιρίες-ψοφίμια, οι δημοσιογράφοι-παπαγαλάκια με τις μίζες τους, οι χρηματιστές με τις προμήθειές τους αλλά και το πασόκ με την υποστήριξή των καναλαρχών στις εκλογές.
    Και ο χαζός λαός βέβαια έμεινε με το μουτζούρη.
    Όμορφος κόσμος, αγγελικά πλασμένος!
    Και τώρα ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ μας λένε να τους ψηφίσουμε για να διώξουν την διαφθορά από την Ελλάδα!
    Το ξέρουμε ότι μας θεωρούν χαζούς αλλά την τελευταία λέξη θα την πούμε εμείς, όχι αυτοί με τους καναλο-νταβατζήδες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι διλήμματα είναι αυτά ρε παπάρες πασόκοι;
    Τί πάει να πεί σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα;
    Δηλαδή ο Στάλιν που ήταν σοσιαλιστής δεν ήταν βάρβαρος;
    Έγκυρα αρχεία της Σοβιετικής Ένωσης δείχνουν ότι είχε δολοφονήσει πάνω από 20 εκατομμύρια αντιφρονούντες.
    Εκτός εάν μου πείτε ότι αυτοί δεν μετράνε γιατί δεν ήταν σοσιαλιστές, ήταν απλοί άνθρωποι.
    Αφήστε μας με τις μαλακίες σας πιά, κομπλεξικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΤΜΑΝ - ΡΑΠΤΗ 6-0

    ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΣΥΛΒΑΝΑΣ ΡΑΠΤΗ ΤΗΣ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΗΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ....
    ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΜΑΝ - ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ!!!

    Η ΣΥΛΒΑΝΑ ΡΑΠΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΑΞΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΗ ΤΟΥ ΚΑΤΜΑΝ!!

    ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΓΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΥ ΟΙΚΟΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΥ ΒΕΡΓΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

    ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΓΝΗΣΙΟ ΟΙΚΟΛΟΓΟ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΒΕΡΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΕΜΟΠΟΥΛΟ ...ΑΠΑΤΕΩΝΑΚΟ ΤΩΝ ΨΕΥΤΤΟ-ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ....ΣΦΟΓΓΟΚΟΛΑΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!

    μΠΕΕΕΕΕΕΕΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Στο θέμα αναφέρθηκαν επίσης οι υψηλού ήθους διανοούμενοι: Μιχάλης Χαραλαμπίδης, Κώστας Ζουράρις και Γιώργος Καραμπελιάς"

    μαλλον ο συγγραφεάς εκτος απο κομπλεξικος μακεδων, ειναι και ηλιθιος, ακου εκει διανοούμενοι οι ζουραροκαραμπελιαδες.

    εκει καλα να παθετε μακεδονοβλάχοι στην μιζερια και υπο πολιτικους τυπου ψωμιαδη και παπαδαριο τυπου άνθιμου

    δες εδω τι έιχε γραψει ένας σενα μπλογκ πριν κανα χρόνο

    αντε καθυστερημενοι παπαγαλίζετε οτι καθε παπαρια που ακουτε τρωγοντας μπουγατσα και σαντουιτς με μουτσαρδα και κετσαπ (ακου εκει σαντουιτς την πιττα και με μουτσαρδα και κετσαπ και παριστανουν και τους ελληναραδες)

    "Τέλος ζητούμε την ανακήρυξη ως διατηρητέων μνημείων βλακείας την κομπανία Καρατζαφέρη και για πειραματική περίοδο 1 έτους την δημιουργία ανεξάρτητου πειραματικού κρατιδίου στην Β. Ελλάδα.
    Με πρωθυπουργό τον Ζουράρι, ΥΠ.ΕΞ. τον Βελόπουλο, Εσωτερικών-Δικαιοσύνης-Δημοσίας Τάξεως τον Άνθιμο, Πολιτισμού και Εθνικής Αμύνης -ένα υπουργείο- τον Ψωμιάδη, Οικονομικών τον Αλογοσκούφη να -γλιτώσουμε για ένα χρόνο-, τον Παπαθεμελή Παιδείας-Εργασίας και Προπαγάνδας-συγνώμη επικρατείας και τον Καρατζαφέρη σε ελεύθερο ρόλο συνεπικουρούμενου από Σπυραδώνι Γεωργιάδη. Οι Πλεύρηδες θα αναλάβουν την αρχηγία των ανύπαρκτων ενόπλων δυνάμεων και της αστυνομίας έκαστος, αφού πρώτα τους ευνουχίσουμε για να μην εξαπλωθεί το είδος τους.
    Οι λόγοι α) θα τους φύγει η καύλα να ασκήσουν εξουσία β) θα πέσουν τα ποσοστά εθνικισμού στην Β. Ελλάδα μετά την τραυματική εμπειρία της συμπαγούς ακροδεξιάς διακυβέρνησης, γ) θα ησυχάσουμε για ένα χρόνο από δαύτους.
    Με αγάπη"

    http://skoptiko.blogspot.com/2008/03/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα μάθατε; Η πληροφορία επιβεβαιώθηκε.

    Bloopers, dr Koutsoukos και Γιωργάκης είναι το ίδιο πρόσωπο.

    Φαίνεται ξεκάθαρα ότι είναι ο απόφοιτος του ΠΙΚΠΑ.

    Ασυνάρτητος και βλαμμένος, από γεννησιμιού του βαρεμένος.

    Μόνο ένας Γιωργάκης μπορεί να είναι ΤΟΣΟ ΜΠΕΡΔΕΜΈΝΟΣ.

    Σκέψη χωρίς αρχή, μέση και τέλος.

    Καλημέρα σας κύριε Τσάντ, συγνώμη Dr Μπουζούκο, συγνώμη Bloopers, ήθελα να πώ.

    Ο Θεός να σε βοηθήσει εάν δεν πάρεις τουλάχιστον 38% στις ευρωεκλογές.

    Για καλό και για κακό, ετοίμαζε και το βιογραφικό σου, θα σου χρειαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Παπαντωνίου έλεγε να αγοράζουμε μετοχές λόγω της «ισχυρής» οικονομίας, η διορισμένη Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου ακόμη και στα περίπτερα, ενώ οι πασοκικές φυλλάδες/παπαγαλάκια μας διαφήμιζαν τις τρομερές προοπτικές τους.
    -----------------------------------
    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΑΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Σ ΕΚΒΙΑΖΕ ΜΕ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ.
    ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΟΧΟΝΤΡΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΠΟΣΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ???
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ.
    ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ ΨΗΦΟΦΟΡΕ ΤΗΣ ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Α Ρ Χ Ι Λ Α Μ Ο Γ Ι Ο

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Υ Π Ο Κ Ρ Ι Τ Η Σ + Ψ Ε Υ Τ Η Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Σ Τ Ρ Ο Υ Θ Ο Κ Α Μ Η Λ Ο Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Κ Ο Μ Π Λ Ε Ξ Ι Κ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ - PART-5

    ΑΝΤΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΠΟΣΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΟΥ!

    Πάμε !

    ***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ: Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ ΑΠΟ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΚΛΑΠΗΚΕ ΜΟΝΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ. ΤΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ, ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ 110 ΔΙΣ ΕΥΡΩ (38 ΤΡΙΣ ΔΡΧ). Ενάμισι εκατομμύριο ανύποπτοι μικροεπενδυτές έχασαν τις οικονομίες τους μετά από τις άμεσες και έμμεσες προτροπές υπουργών και του ίδιου του Σημίτη. Τα παπαγαλάκια των νταβατζήδων διαφήμιζαν τις μαγειρεμένες αποδόσεις του Χρηματιστηρίου, ενώ ο διορισμένος από το Σημίτη στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Σταύρος Θωμαδάκης έδινε εγκρίσεις μετοχικού κεφαλαίου σε όλους τους επιχειρηματίες, χωρίς κάν να ελέγχει τι είχαν κάνει με τα προηγούμενα λεφτά που είχαν βουτήξει. Το χρηματιστήριο έγινε μέχρι και «κόμμα» στις εκλογές του 2000, ενώ παράλληλα χρησιμοποιήθηκε ως προεκλογικό σημάδι της "ισχυρής οικονομίας" των κυβερνήσεων Σημίτη. Διαφημιστικά σποτ προκαλούσαν τους Έλληνες να επενδύσουν τα χρήματά τους στα σίγουρα κέρδη των εισηγμένων και τα παπαγαλάκια των μέσων παραπληροφόρησης, ανταγωνίζονταν ποιος θα σε πρωτο-παραμυθιάσει. Όταν το 2000 είχε επέλθει η καταστροφή και ρωτήθηκε ο Σημίτης τι θα γίνει με τους κατεστραμμένους, αυτός απάντησε «άς πρόσεχαν».

    ***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΕΚΑ (Δημόσια Επιχείρηση Κρατικών Αξιών): Για να κερδίσει τις εκλογές του 2000 ο Σημίτης δεν ήθελε να πέσει το χρηματιστήριο. Διόρισε δικούς του ανθρώπους στην εταιρία διαχείρισης των ασφαλιστικών ταμείων και τους έβαλε να αγοράζουν υπερτιμημένες μετοχές. Βέβαια, ακριβώς ΜΕΤΑ αφού κέρδισε τις εκλογές το Χρηματιστήριο κατέρρευσε και τα ασφαλιστικά ταμεία καταστράφηκαν.

    ***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΞΟΛΙΣΜΩΝ 20 ΔΙΣ : Προβληματικά αμυντικά συστήματα και μαχητικά αεροπλάνα, που το ένα μετά το άλλο πέφτουν σκοτώνοντας αεροπόρους. Οι μόνοι που ωφελήθηκαν από τις συμφωνίες ήταν τα λαμόγια-μεσάζοντες, οι έμποροι και οι πολυεθνικές για τους οποίους εξασφαλίζονταν τεράστιες μίζες και προμήθειες, με υπερκοστολογήσεις και αστρονομικές υπερβάσεις των αρχικών συμβάσεων.

    ***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΝΕΟΝΑΚΗ : Βάσει των στοιχείων της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ο βουλευτής Ρεθύμνου Νεονάκης έπαιξε στο Χρηματιστήριο 64 εκατομμύρια €, σε ένα μόλις τρίμηνο.

    ***ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΙΠΛΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ: Οι δαπάνες για την άμυνα δεν εμφανίζονταν ποτέ στα κρατικά έξοδα αλλά εγγράφονταν μόνο σε ειδικούς λογαριασμούς της Τράπεζας της Ελλάδος (που σημαίνει ότι δεν μπορεί ποτέ να αποδειχτεί ποιος έπαιρνε τα λεφτά) με αποτέλεσμα να γίνουμε διεθνώς ρεζίλι από την Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία το 2002. Ενώ μέχρι το 1998 είχαν ανοιχτεί μόνο 3 τέτοιοι λογαριασμοί, από το 1998 μέχρι το 2004 ανοίχτηκαν πάνω από 100, δηλ.: τα περίφημα διπλά βιβλία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΩΣΤΑΚΗ ΒΟΥΤΥΡΟΜΠΕΜΠΕ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΩΡΑ Ε???
    ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ Ε???
    ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ Τ ΑΥΓΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΝΔ.

    ΤΡΕΜΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με τον Giorgakis τα οικονομικά μας θα ήταν καλύτερα.

    Οι νέοι θα είχαν όλοι καλοπληρωμένες δουλειές στο αντικείμενο που είχαν σπουδάσει,

    οι συνταξιούχοι θα έπαιρναν σύνταξη 1200 ευρώ τουλάχιστον,

    τα πανεπιστήμιά μας θα έκαναν τόση έρευνα που δεν θα είχαν χρόνο για πορείες και καφετέριες,

    οι έμποροι θα τα κονομούσαν από το άφθονο διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών,

    οι εταιρίες δεν θα φοροδιέφευγαν διότι δεν θα ήταν διεφθαρμένοι οι εφοριακοί,

    οι δημόσιοι υπάλληλοι θα έπαιρναν αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό (λόγω υψηλής παραγωγικότητας),

    οι τιμές στο supermarket θα ήταν χαμηλές, λόγω του υγειούς ανταγωνισμού και

    οι Λαμπρακο-Μπομπολο-Κυριακου-Αλαφουζέοι θα ζητούσαν ακόμη καλύτερες μέρες, διότι, ως γνωστόν, υποστηρίζουν πάντα τα συμφέροντα του λαού (καμία σχέση με φουσκωμένα δημόσια έργα και τη χαριστική τηλεοπτική διαφήμιση).

    Καλό έ;

    Όπως ΑΚΡΙΒΩΣ και τα προηγούμενα 20 πράσινα χρόνια.

    Dear Giorgakis, δυστυχώς για σένα και τους χρηματοδότες σου, θυμόμαστε.

    Εάν κάνοντας παρθενορραφή νομίζεις ότι θα ξεχάσουμε ότι δούλευες σε οίκο ανοχής, κάνεις λάθος, κουφιοκεφαλάκη.

    Γιωργάκη πές αλεύρι, η Siemens σας γυρεύει.

    ΔΩΣΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΡΕΕΕΕΕ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΚΟΥ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ - ΖΗΤΑΕΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ

    Έ όχι και να μιλάει για συνείδηση, για διαφάνεια και για δικαιοσύνη ο καθηγητής της μπουρδολογίας Γιωργάκης.

    Πάει να μας τρελάνει εντελώς μου φαίνεται.

    Νομίζει ότι ξεχάσαμε που πλήρωσε το πρόστιμο του Λαλιώτη, όταν αυτός καταδικάστηκε από το δικαστήριο για συκοφαντική δυσφήμιση του Μητσοτάκη;

    Με τόσες εισφορές από τη Ζίμενς δεν θα βοηθήσουμε το δικό μας το παιδί τον Κώστα Λαλιώτη, το μέγα δάσκαλο και πνευματικό καθοδηγητή του πρωταθλητή λασπολογίας Ελλάδος Μιχαλάτσι Καρχιμάτσι;

    Να μη σώσουμε το άνθρωπο που πρόσφερε ατέλειωτες μίζες στο κόμμα σε περιπτώσεις όπως το Κτηματολόγιο, τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, το Αεροδρόμιο;

    ΑΚΟΥ ΘΡΑΣΟΣ Ο ΛΕΙΨΟΣ ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΤΣΑΝΤ.

    Ζήτησε από τους βουλευτές της ΝΔ να ψηφίσουν κατά συνείδηση για τον Παυλίδη.

    Να το ξαναπούμε "κατά συνείδηση".

    ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ.

    θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο ο Καραμανλής, η Παπαρήγα, ο Αλαβάνος ή ο Καρατζαφέρης;

    Ότι και να σκεφθεί κανείς είναι λίγο για τον αμοραλισμό και το γενικό ήθος αυτού του περιφερόμενου τυχοδιώκτη από τη Μινεσότα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΑΣΟΚ – ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΙΓΑΚΙ; ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ;


    Όποιος ξαναψηφίσει το Γιωργάκη και την πράσινη συμμορία του θα βαράει το κεφάλι του στον τοίχο.

    Τι νέο να περιμένουμε από τα πράσινα λαμόγια, ΠΟΣΟ ΑΛΛΟ θέλουν να ΚΛΕΨΟΥΝ;

    Νομίζουν οι απατεώνες ότι επειδή πέρασε μια πενταετία εμείς ΞΕΧΑΣΑΜΕ τι μας κάνανε 20 χρόνια, οι ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΚΛΕΨΙΑΣ; Επειδή βάλανε τον κλαψιάρη τον Παπακωνσταντίνου να λασπολογεί καθημερινά στις τηλεοράσεις, νομίζουν ότι δεν καταλαβαίνουμε ποιοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θα κυβερνούν εάν τους ξαναψηφίσουμε;

    Νομίζουν, για παράδειγμα, ότι ξεχάσαμε το χρηματιστήριο και τα εκατομμύρια Ελλήνων που έμειναν άφραγκοι;

    Νομίζουν ότι ξεχάσαμε που μπήκανε πάμπτωχοι στην πολιτική και τώρα μένουν σε βιλάρες με πισίνες;

    ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΣΙΜΠΑΜΕ.

    Ο Γιωργάκης λέει ότι αγωνίζεται για το καλό του φτωχού λαού και τον πιάνουν επ’ αυτοφώρω να συσκέπτεται ΜΥΣΤΙΚΑ με μερικούς από τους μεγαλύτερους μεγαλοκαρχαρίες και αιμορουφήχτρες της χώρας;

    ΤΕΤΟΙΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ;

    Λαός είναι ο Λάτσης της Eurobank,

    ο Θεοδωρόπουλος της Δέλτα,

    ο εφοπλιστής Λασκαρίδης με τα ξενοδοχεία και τα καζίνα,

    ο Γεράρδος του Πλαίσιου,

    ο Καλιτσάντζης του Μπόμπολα,

    ο Διβάνης με τα ξενοδοχεία,

    ο Βασιλάκης της Aegean,

    ο Μυτιληναίος με τα εργοστάσιά του και

    ο Σκλαβενίτης με τα σουπερμάρκετ του;

    ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, Η ΑΠΛΑ ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ;

    Όποιος δημοκράτης ξαναψηφίσει πασόκ είναι άξιος της μοίρας του και να μην παραπονιέται για αυτά που θα λουστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ προτείνω να κάνουμε πρωτεύσουσα της Ελλάδος τη Σαλαμίνα που είναι και παραμεθώριος περιοχή(λόγω Ναυστάθμου) και με το τρόπο αυτό θα γίνουν επιτέλους και οι δύο πολυπόθητες γέφυρες Περάματος-Σαλαμίνας και Νέας Περάμου- Φανερωμένης που το ακούω από βρέφος και είμαι 43 ετών σήμερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ.
    ΤΑ ΧΑΛΑΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΔΙΝΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ.
    ΗΤΑΝ Ή ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝΕ.
    ΕΙΝΑΙ Ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΥΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ?
    ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΣΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΜΗΠΩΣ ΥΠΟΝΟΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΝΑ ΑΦΦΦΕΛΛΗΝΙΣΤΟΥΝΕ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑ) ΟΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΛΛΑ Ο ΠΑΝΤΑ ΕΠΑΓΡΥΠΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΟΠΩΣ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΚΕΜΒΡΗ 2008 ΤΗΝ ΑΠΕΤΡΕΨΕ?
    ΚΥΡΙΕ ΒΑΚΑΝΟΛΟΓΕ ΠΟΥ ΗΣΑΣΤΑΝ ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΡΩΓΑΝΕ ΟΙ ΥΠΕΡΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ?
    ΚΥΡΙΕ ΒΑΛΚΑΝΟΛΟΓΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΠΕΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ.
    ΚΥΡΙΕ ΒΑΛΚΑΝΟΛΟΓΕ ΕΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΟΪΔΟΣΧΟΛΗ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ (ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝΕ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΕΤΕ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα ανεγκέφαλα πράσινα πρόβατα έχουν υπερβεί κάθε αξίωμα της επιστήμης της βιολογίας.

    Πρώτη φορά παρατηρείται μηρυκαστικά να έχουν λαλήσει !

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    Μπέεεε .......

    Κοκορίκοοοοοο …….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Α Ρ Χ Ι Λ Α Μ Ο Γ Ι Ο

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Υ Π Ο Κ Ρ Ι Τ Η Σ + Ψ Ε Υ Τ Η Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Σ Τ Ρ Ο Υ Θ Ο Κ Α Μ Η Λ Ο Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Κ Ο Μ Π Λ Ε Ξ Ι Κ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΨΕ, ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΑΥΞΗΣΕ ΚΑΤΑ 100 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΖΗΜΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΪΡΑΚΤΑΡΗ.
    Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΟΙΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο Παπαντωνίου έλεγε να αγοράζουμε μετοχές λόγω της «ισχυρής» οικονομίας, η διορισμένη Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου ακόμη και στα περίπτερα, ενώ οι πασοκικές φυλλάδες/παπαγαλάκια μας διαφήμιζαν τις τρομερές προοπτικές τους.
    -----------------------------------
    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΑΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ
    ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Σ ΕΚΒΙΑΖΕ ΜΕ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕΣ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ.
    ΓΙΑ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΟΧΟΝΤΡΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΠΟΣΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ???
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΦΗΣΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΧΩΡΙΣ ΤΙΜΩΡΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝ.
    ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ ΨΗΦΟΦΟΡΕ ΤΗΣ ΝΔ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Α Ρ Χ Ι Λ Α Μ Ο Γ Ι Ο

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Υ Π Ο Κ Ρ Ι Τ Η Σ + Ψ Ε Υ Τ Η Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Σ Τ Ρ Ο Υ Θ Ο Κ Α Μ Η Λ Ο Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Κ Ο Μ Π Λ Ε Ξ Ι Κ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κε Σωτηρίου,
    όπως θά διεπίστωσες, μέχρι στιγμής, εδώ, εξ 20 σχολίων, μόνο τά δύο αναφέρονται στό θέμα σου.
    Τά 18 (ποσοστό 90 %), σαχλαμαρίζουν μέ κονσερβοποιημένες ανοησίες, επιπέδου θύρας 13.
    Αλλά καί τά δύο σχετικά, είναι κομπλεξικές υπεκφυγές, στήν ουσία εκτός θέματος.
    Αλλά, άσ΄το αυτό, τέλος πάντων.
    Σέ συγχαίρω γιά τό κουράγιο καί τήν εμπεριστατωμένη, ορθογραφημένη καί μεστή νοημάτων, παρουσίαση τού θέματος. Αλλά :
    Πλήν τού νά θεωρήσεις ότι είπες τόν πόνο σου, τίποτα άλλο δέν μπορείς νά περιμένεις από τήν πρότασή σου.
    ΠΟΙΟΣ, ρέ παιδί μου, θά ασχοληθεί σοβαρά μέ όσα λές ?
    Αυτοί πού εσύ περιγράφεις (εύστοχα) ώς μικρόνοα συμφεροντολογικά πιράνχας ? Θά σέ φάνε ζωντανό !

    Άσε, κάνεις λάθος ! ΛΟΓΙΚΟ λάθος.
    Είναι, πώς νά στό πώ, ώς να :
    ορίζεις διά τού οριζομένου.
    Δέν γίνεται. Τελεία.
    Στρέψε τίς προσπάθειές σου πρός άλλη κατεύθυνση, όπου οι όποιες λύσεις ΔΕΝ θά εξαρτώνται από τούς (αυτο)προσδιοριζόμενους ώς Έλληνες.
    Ούτε μέ "Δημοκρατίες" (χά, χά, χά),
    ούτε μέ "χούντες", ο Ελληνικός "λαός", είναι σέ θέση νά αυτοκυβερνηθεί, χωρίς νά αυτοκαταστραφεί, σύντομα. Ίδε τήν Ιστορία.
    Μία λύση εγώ βλέπω : Τήν πρόσκληση βαυαρών χωροφυλάκων. Καί γιά νά μήν ακουστή αστείο, όλα, ΟΛΑ, στούς γερμανούς. Καί τόν ΟΤΕ, καί τόν ΟΣΕ, καί τά ΕΛΤΑ, καί τόν ΟΠΑΠ, καί τήν ΕΛ.ΑΣ, καί.... νά μήν συνεχίσω.

    Διότι, άν δέν έρθουν σύντομα, προσκεκλημένοι οι Γερμανοί, θάρθουν σίγουρα οι Τούρκοι, απρόσκλητοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΑΛΗΤΕΣ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΚΑΝΑΛΑΡΧΕΣ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    Ύπουλος πόλεμος λάσπης προς τον Καραμανλή από τους πάμπλουτους ψευτο-δημοσιογράφους των ιδιωτικών καναλιών.

    Λένε συνεχώς ψέματα και για να μην τρώνε αγωγές και μηνύσεις επικαλούνται ένα σωρό σκοτεινές, αόριστες και περίεργες εκφράσεις.

    ΠΡΙΝ από κάθε κατηγορία, μομφή, υπονοούμενο, συκοφαντία, ψίθυρο, κλπ εναντίον κάποιου Νεοδημοκράτη, οι επαγγελματίες της «ενημέρωσης» βάζουν μπροστά τα περίφημα:

    1. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ...
    2. Αξιόπιστες πηγές αναφέρουν ...
    3. Ακούγεται στα δημοσιογραφικά πηγαδάκια ....
    4. Δηλώσεις off the record …
    5. Σύμφωνα με διαρροές από το υπουργείο …
    και πολλά άλλα παρόμοια.

    ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ..

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΑΝΕ ΑΓΩΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΛΑΣΠΩΜΕΝΟΥΣ.

    Δημιουργούν νομικό άλλοθι αλλά τα ψέματα δημιουργούν τις εντυπώσεις που πρέπει.

    Πώς εσύ μπορείς μετά να αποδείξεις ότι όλα αυτά είναι ψέματα, ότι δεν είσαι ελέφαντας;

    Κάνουν τη τρίχα τριχιά, έτσι για πλάκα, γιατί ξέρουν ότι η λάσπη κολλάει εύκολα.

    Έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι τηλεθεατές δεν ξέρουν το παιγνίδι της λάσπης με τις εκφράσεις αυτές.

    Οι περισσότεροι τηλεθεατές δεν έχουν τη νομική παιδεία να καταλάβουν ότι όλα είναι ψέματα και προφανώς προπληρωμένα.

    Τί φερεγγυότητα μπορεί να έχουν ΤΕΤΟΙΕΣ «ειδήσεις»;

    Ευτυχώς τον τελευταίο καιρό ο περισσότερος κόσμος έχει μυριστεί ότι Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΗ.

    Απλά:

    1.Αποδείχθηκε ότι οι δημοσιογράφοι δεν είναι τίποτε άλλο από ηθοποιοί – λακέδες των καναλαρχών. Αυτά που λένε δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια αφού όλα είναι ήδη προσκηνοθετημένα πριν αρχίσουν οι ειδήσεις.

    2.Οι καναλάρχες (Μπόμπολας, Λαμπράκης, Αλαφούζος, Κυριακού και Κουρής προσπαθούν να επηρεάζουν την ψήφο μας, προφανώς για να εκβιάζουν την εκάστοτε κυβέρνηση για να παίρνουν χαριστικές δουλειές.

    ΟΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΤΗΝ ΤΡΩΕΙ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Α Ρ Χ Ι Λ Α Μ Ο Γ Ι Ο

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Υ Π Ο Κ Ρ Ι Τ Η Σ + Ψ Ε Υ Τ Η Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Σ Τ Ρ Ο Υ Θ Ο Κ Α Μ Η Λ Ο Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Κ Ο Μ Π Λ Ε Ξ Ι Κ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΡΕΛΛΑ ΟΙ ΣΚΑΤΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΓΑΝΤΙ ΓΙΑ Ν ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ
    ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟ ΒΡΙΣΙΔΙ.

    ΛΟΙΠΟΝ ΒΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ
    ΛΕΤΕ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Α Ρ Χ Ι Λ Α Μ Ο Γ Ι Ο

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Υ Π Ο Κ Ρ Ι Τ Η Σ + Ψ Ε Υ Τ Η Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Σ Τ Ρ Ο Υ Θ Ο Κ Α Μ Η Λ Ο Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Κ Ο Μ Π Λ Ε Ξ Ι Κ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Είναι απαράδεκτη η πολιτική της ΝΔ με την εγκατάλειψη των δομών πρόνοιας και ιδιαίτερα των πιο αδύναμων και των συνταξιούχων, δήλωσε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου μετά την επίσκεψή του στο 1ο ΚΑΠΗ Αργυρούπολης.

    Ο κ. Παπανδρέου έκανε λόγο για κατάρρευση των ασφαλιστικών ταμείων και χρεωκοπία τους από τη διαχείριση της ΝΔ, πάγωμα συντάξεων, τεράστια ταλαιπωρία με τον ΑΜΚΑ αλλά και εμπαιγμό πάνω από 100.000 συνταξιούχων που περιμένουν το επίδομα, πηγαίνουν στις τράπεζες και δεν το παίρνουν.

    Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δεσμεύτηκε για επέκταση του ΕΚΑΣ σε 300.000 επιπλέον άτομα, και κατώτατη σύνταξη 550 ευρώ ατομικά και 950 ανά ζευγάρι, καθώς και για χτύπημα της διαφθοράς στο σύστημα υγείας "από τις φαρμακοβιομηχανίες ως την εξεύρεση κρεβατιού", όπως είπε χαρακτηριστικά, επικρίνοντας τη ΝΔ ότι δεν τολμούν να προχωρήσουν σε αλλαγές, γιατί εκπροσωπούν τα μεγάλα συμφέροντα.

    Σε ό,τι αφορά την εξεύρεση πόρων, ο κ. Παπανδρέου ανέφερε "πώς βρέθηκαν χρήματα και χάρισαν δισ. ευρώ σε μεγαλομετόχους εταιριών και τους πλουσιότερους, πού πήγαν τα χρήματα από τα επιπλέον 80 δισ. ευρώ που δανείστηκε η χώρα", ενώ έκανε λόγο για αδικία και βαρβαρότητα, από το γεγονός ότι δεν τα βγάζει πέρα ο συνταξιούχος και ο αδύναμος και την ίδια στιγμή διακινούνται μαύρα λεφτά από τους ισχυρούς και υπάρχει διαφθορά σε ανώτατο επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Α Ρ Χ Ι Λ Α Μ Ο Γ Ι Ο

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Υ Π Ο Κ Ρ Ι Τ Η Σ + Ψ Ε Υ Τ Η Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Σ Τ Ρ Ο Υ Θ Ο Κ Α Μ Η Λ Ο Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Κ Ο Μ Π Λ Ε Ξ Ι Κ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κοινωνικές ομάδες που στήριξαν και το 2004 και το 2007 τη ΝΔ, τώρα «γυρνούν την πλάτη», εκφράζοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυσαρέσκειά τους για όσα τους υποσχέθηκαν και ουδέποτε εφάρμοσαν. Κλασικό παράδειγμα αποτελούν οι αγρότες της Κρήτης και της Πελοποννήσου. Ανάλογα προβλήματα εμφανίζονται για τη ΝΔ και στους συνταξιούχους, οι οποίοι ανέμεναν σημαντική βελτίωση της ποιότητας ζωής τους, αλλά και στους νέους που αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας. Η τελευταία κατηγορία πιθανόν θα επιλέξει την αποχή την 7η Ιουνίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Α Ρ Χ Ι Λ Α Μ Ο Γ Ι Ο

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Υ Π Ο Κ Ρ Ι Τ Η Σ + Ψ Ε Υ Τ Η Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Σ Τ Ρ Ο Υ Θ Ο Κ Α Μ Η Λ Ο Σ

    ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

    Κ Ο Μ Π Λ Ε Ξ Ι Κ Ο Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Για τα μεγαλύτερα δεινά του Έθνους και τη δυστυχία του λαού, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια, υπεύθυνη είναι η δεξιά παράταξη και τα δεκανίκια της. Πριν από μια 20ετία περίπου, πρέπει να θυμίσω όταν ήταν η ΝΔ και ο Μητσοτάκης στη κυβέρνηση, συναίνεσαν στον ΟΗΕ και τους διεθνείς οργανισμούς, για τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας, χωρίς να προνοήσουν και να εξασφαλίσουν τίποτα για το σκοπιανό, με αποτέλεσμα η Ρωσία η Κίνα και η Ινδία για τη στάση μας αυτή να αναγνωρίσουν τα Σκόπια το 1992 ως Μακεδονία.

    Οι ΗΠΑ επίσης αναγνώρισαν τα Σκόπια ως Μακεδονία σχετικά πρόσφατα επί ΝΔ του Καραμανλή (2005). Πηγαίνοντας πίσω αρκετά παλαιότερα το 1920 με συκοφαντίες και δημαγωγίες πήραν την εξουσία από το Μεγάλο Εθνάρχη Ελευθέριο Βενιζέλο με το Λαϊκό κόμμα ( έτσι λεγόταν η δεξιά παράταξη τότε) του Ιωάννη Γούναρη και οδήγησαν τη χώρα στην εθνική καταστροφή.

    Κάνοντας ένα μικρό άλμα στο χρόνο δεν μπορεί να μη θυμηθώ τη Κύπρο που ο Γέρος της Δημοκρατίας έστω το λίγο χρόνο που τον άφησαν να κυβερνήσει οι αποστάτες, με πρώτο το μεγάλο συκοφάντη και αρχιαποστάτη του λαϊκού ηγέτη Ανδρέα Παπανδρέου, πρόλαβε και έστειλε στη Κύπρο τη μεραρχία στρατού για να την υπερασπίσει.

    Αλλά αλλοίμονο πάλι βρέθηκαν άνθρωποι προδότες από την δεξιά και την ακροδεξιά παράταξη, επανέφεραν τη μεραρχία και εξύφαναν τη προδοσία της Κύπρου και παρέδωσαν με τις ενέργειες τους, τη μισή Κύπρο στους Τούρκους.

    Πρέπει να το καταλάβει ο κόσμος. Η δεξιά παράταξη όχι μόνο εδώ αλλά παντού, είναι για να υπερασπίζεται τα συμφέροντα των λίγων. Ειδικά όμως στην Ελλάδα δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα. Υπερασπίζονται καθαρά -για αυτούς που καταλαβαίνουν- απροκάλυπτα τους ισχυρούς και τη τσέπη τους και δεν ενδιαφέρονται για τον εργαζόμενο.
    Ιστορικά έχουν δείξει ποιοι είναι. Προεκλογικά όμως με ψευτιές, συκοφαντίες και σκευωρίες προσπαθούν να εξαπατήσουν το κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ25 Μαΐ 2009, 4:09:00 μ.μ.

    ΚΑΙ «ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ» ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΨΕΥΤΑΡΑΣ Ο «ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ»

    22-05-2009

    Στη συζήτηση προ ημερήσιας διατάξεις για την οικονομία, σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων από το Βήμα της Βουλής των Ελλήνων, ο «καταλληλότερος» εγκαλούσε τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ και Αυριανό Πρωθυπουργό κο ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, για έλλειψη μνήμης ή σκόπιμη διαστρέβλωση της αλήθειας.

    Το παρακάτω απόσπασμα από την ομιλία του κουρασμένου Κωστάκη είναι αποκαλυπτικό και συνάμα αδιάψευστο ντοκουμέντο, για την ποιότητα και τη σοβαρότητα που διαθέτει ο «σεμνός» και «ταπεινός» πρωθυπουργός μας.

    ( ……. Ο Αρχηγός του ΠΑΣΟΚ έφτασε στο σημείο να λέει, ότι τάχα μου προκηρύξαμε πρόωρες εκλογές το 2007 εν μέσο πυρκαγιών, δεν τα θυμάστε καλά και καλλίτερα να μην τα θυμάστε καλά, γιατί αλλιώς σκόπιμα διαστρεβλώνετε χονδροειδώς τα πράγματα, πρώτα προκηρύχθηκαν οι εκλογές και μετά ήλθαν οι πυρκαγιές, γιατί δεν λέτε την αλήθεια? για ποιο λόγο τη διαστρεβλώνετε? ….. μπλα μπλα μπλα)

    Εμείς όμως που τα θυμόμαστε εξίσου καλά με τον Αρχηγό του ΠΑΣΟΚ και Αυριανό Πρωθυπουργό κο ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, υπενθυμίζουμε στον «παπαγάλο» και αρχηψευταρά «καταλληλότερο», ότι οι πυρκαγιές ξέσπασαν στις 28 - 06 - 2007 με τη βοήθεια του «στρατηγού άνεμου» επικουρούμενος από τις «ασύμμετρες απειλές», σύμφωνα με τις μπαρούφες του αρχηπραίτορα «κου» ΠΟΛΥΔΩΡΑ, που παρίστανε τότε τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης και εξέτεινε την ποινή του όπως έχει δηλώσει ο άχρηστος.

    Η πρόωρες εκλογές και μάλιστα δια ασήμαντον αφορμή προκηρύχθηκαν στις
    17 - 08 - 2007.

    Αυτά προς το παρόν για την αποκατάσταση της αλήθειας «παπαγάλε» και αρχηψευταρά «καταλληλότερε».

    Εμείς επειδή έχουμε ισχυρότατη μνήμη, ενημερώνουμε από τώρα τους «παπαγάλους», τους αρχηψευταράδες, τους κουρασμένους, τους ανίκανους, τους «καταλληλότερους», τους μιζαδόρους, τους διαπλεκόμενους, τα λαμόγια και τα λογής – λογής θερέφωνα της Ν(έας) Δ(υστυχίας), ότι στις Ευρωεκλογές αλλά και στις Εθνικές Εκλογές, όποτε και αν γίνουν, θα τους μαυρίσουμε.


    Ο ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Βλέπω ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι κάθε μέρα που περνάει το σκάνδαλο Ζίμενς των 100.000.000 ευρώ εξαφανίζεται από τις αναρτήσεις σας.

    Για τον παυλίδη, την τεράστια ξανδαλάρα των 100 χιλιάδων ανεβάζατε 20 αναρτήσεις την ημέρα.

    Το όνομα Μαυρίδης (που προφυλακίστηκε) έχει εξαφανιστεί.

    Το όνομα Σταυριανού που προφυλακίστηκε παρομοίως.

    Τα ονόματα των υπόλοιπων τριών μπαγάσηδων που θα προφυλακισθούν τις επόμενες ημέρες (όπως πχ ο Σκαρπέλης του γνωστού Ματζουράνη) δεν εμφανίζονται πουθενά.

    Για τον Παυλίδη είχατε «ρεπορτάζ» ακόμη και για το βρακί που φοράει ο πιο μακρινός συγγενής του.

    Φτάσατε στο σημείο ακόμη να υπονοείτε ότι επίτηδες άφησε ο Καραμανλής το Χριστοφοράκο να δραπετεύσει είναι σαν να μας λέτε:

    ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.

    Κολλητός της ΝΔ ήταν ο Χριστοφοράκος ή του Γιωργάκη και των λοιπών σοσιαλιστών;

    Μήπως και ο Τρεπεκλής ήταν φίλος του Καραμανλή;

    Μήπως και ο Τσουκάτος;

    Μήπως και ο Μαντέλλης;

    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΣΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΒΡΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΨΕΥΤΕΣ;

    Δεν βλέπετε κοτζάμ Μέρκελ στην περίφημη φωτογραφία με τον Καραμανλή, που τελυταία δεν τη δείχνετε ολόκληρη παρά μόνο το κομμάτι που φαίνεται και ο Χριστοφοράκος;

    Από την περυσινή εκδήλωση του Ελληνογερμανικού επιμελητηρίου είναι η φωτογραφία.

    Τι θέλατε, να είναι η καγκελλάριος της Γερμανίας στην Ελλάδα και να μην τη συναντήσει ο πρωθυπουργός;

    ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΟΠΟΙΟΣ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ.

    Και ακριβώς αυτό είστε.

    Μορφωμένα γουρούνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΠΕ ΜΑΣΤΟΡΑ ΣΩΤΗΡΙΟΥ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ?


    ΚΑΝΕΝΑ ΦΡΑΠΕΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ,ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ .

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟΜΑ .

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΩ .
    ΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΘΕΛΩ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 25 Μαϊ 2009 6:22:00 μμ

    ΤΙ ΔΑΦΝΙ ΕΦΗΜΕΡΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

    ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δηλαδή αν η κουζίνα σου δε σου αρέσει ("μυρίζει", χάλια πλακάκι, παλιό μοντέλο ψυγείο που κάνει θόρυβο) εσύ πας να μαγειρέψεις στο σαλόνι;

    Καπετάν Μακρής. Αποκέντρωση χρειάζεται και επικοινωνία.
    http://www.youtube.com/watch?v=w2WcbWxwNPY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕ...
    ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕ....
    ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΕ.....

    ΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΖΩΑ ΦΑΤΕ ΤΑ ΚΑΛΑΜΟΚΑΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ...
    ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ..
    Ο Κόκκαλης είπε "λαμόγια" τους δημοσιογράφους και από κάτω...τσιμουδιά
    Κατά αλλά σας πείραξαν τα παπαγαλάκια λαμόγια!

    Από σήμερα οι δημοσιοκάφροι είναι και επίσημα λαμόγια αφού ουδείς αντέδρασε όπως αναφέρει το Τroktiko
    Τους έφτυσε και νομίζουν ότι βρέχει. Είναι που λέμε ότι είναι δημοσιοκάφροι. Όχι επειδή το είπε ο Κόκκαλης αλλά γιατί για όσα τους καταλόγισε δεν είπε κανείς κουβέντα. Βγαίνει σε συνέντευξη τύπου ο Κόκκαλης και ούτε λίγο ούτε πολύ λέει κάποιους δημοσιογράφους...
    λαμόγια! Απλά δεν κατονόμασε. Όμως θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε.
    Είπε ότι και "έχω στοιχεία και επώνυμες ή ανώνυμες καταγγελίες για κάποιους δημοσιογράφους ότι είναι μπερδεμένοι κάπου αλλά δεν τις βγάζω".

    Σαν να τους λέει: "Μάγκες σας έχω στο χέρι"!!!

    Τσιμουδιά όλοι από κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Νομίζω ότι όλοι οι λογικοί Αθηναίοι και Πειραιώτες θα δεχόντουσαν με ανακούφιση την μεταφορά της πρωτεύουσας, έτσι θα μπορούσαμε να πάρουμε μια βαθιά ανάσα και οι πόλεις μας θα γινόντουσαν πιο ανθρώπινες. Βέβαια θεωρώ ότι είναι άτυχο να αποκαλείται τον δηλωμένο εχθρό των κατοίκων της Αττικής Ζουραρη, υψηλού ήθους διανοουμενο,γιατι με την συμπεριφορά του και τα λόγια που έχει πει έως τώρα, το μόνο που έχει κατορθώσει είναι να εμφυτεψει ένα μίσος στις ψυχές των Μακεδόνων ενάντια του λεκανοπέδιου όπως μας αποκαλεί. εν πάση περιπτώσει κάποτε πρέπει να σταματήσει αυτή η φαγωμάρα και όπως προανέφερα θα ήταν ανακούφιση για όλους τους Έλληνες αν ποτέ γινόταν κάτι τέτοιο.
    ΦΕΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το site. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση

Αρχειοθήκη ιστολογίου

ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *